Hráč absolovoval v pátek zdravotní a fyzické testy a od pondělí už trénuje s týmem. "Na působení ve Slavii se těším, Michal Švec ji jen chválil," řekl po podpisu smlouvy.
Milan Kopic působil v mládežnických letech v Humpolci a v Jihlavě. Odtud přestoupil do Sparty, kde však strávil jen rok a do A týmu se neprosadil. V rámci nákupu Marka Kuliče ho pak Sparta s lehkým srdcem pustila do Mladé Boleslavi. Tam si jej vyhlédl nizozemský Heerenveen, kam před dvěma lety přestoupil. Výrazněji se však neprosadil a nyní chce - jako mnoho dalších českých fotbalistů - nastartovat kariéru opět v české lize. Kopic má za sebou působení v české reprezentaci do 21 let v letech 2006 a 2007, odehrál celkem 6 utkání, branku nevstřelil.
Milan Kopic tak rozšíří konkurenci v zadních řadách Slavie, jeho hlavní pozicí je stoper, ale může se prosadit i na postu levého obránce.
Komentáře (117)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
slaviator před 15 lety 13.01.2010 09:39 |Kéž by byl i s ofcí :)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Troubi před 15 lety 13.01.2010 10:39 |jestli bude bez opce,tak tomu nerozumim. To bychom se pak dostavali na uroven Kladna,ktery kazdej pulrok lepi tym hostovackama...
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
lassiter před 15 lety 13.01.2010 10:40 |no já myslim že neni třeba jezdit tak daleko na kladno...
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
jnnxx před 15 lety 13.01.2010 11:01 |No přemýšlel jsem nad tím proč to není s obcí a napadlo mne, jestli to není náhrada za Mareše na levou stranu. Čistokrevný levák je tam Hub, pokud se nebude expedimentovat s Čelůstkou. Mám dojem, že tam KJ chtěl Mareše, ale ten si zlomil zánártní kůstku, což znamená u nás půl roku. No a na to mi tam pasuje to hostování. Takové zalepení díry, když vylítne, tak se můžou handrkovat, zda ho koupit... Ale pozor je to jen mám dedukce.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
quelhar (admin) před 15 lety 13.01.2010 11:05 |Jeste bych netvrdil, ze to s opci nebude - zatim je k dispozici jediny kratoucky rozhovor s hracem, zadny vetsi clanek neni, tak pockejme... Myslim, ze behem dneska nebo nejpozdeji zitra se dozvime vic.
Jinak ze ctyr mladiku se zranili Mares a Vanek, kteri nejsou na soustredeni, to je fakt smula.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Urbie před 15 lety 14.01.2010 11:31 |tak pokud vim, tak mu za půl roku končí smlouva v Heerenveenu, takže by mohl být zadarmo v létě...
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
kukinho před 15 lety 13.01.2010 10:41 |Tak stopera jsme potřebovali,ale je otázkou, jeslti to bude bez opce,zda tento tah má perspektivu do let budoucích. Je mě jasné, že potřebujeme stopera,ale v tomto přípradě záskok na půl roku náš trn z paty nevytrhne. Spíše dát šanci Hoškovi....
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Eluin (přítel SN) před 15 lety 13.01.2010 10:43 |Zase bývalý hráč Jihlavy:)
Ale těším se na něj, stejně jako jsem byl sice trochu rád, že si třeba zahraje Hošek, ale Kopic je jistě "hotovější" hráč.
Otázka však je - Co s Vomáčkou?
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
urs (přítel SN) před 15 lety 13.01.2010 10:46 |když nic jiného, je to konkurence ;)
urs
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Jiri1 před 15 lety 13.01.2010 12:07 |Zdravim ,Kopic , proc ne , ale s perspektivou setrvani, neustale zmeny v obrane , to neni to prave orechove a to vubec nemluvim o tom, ze Kopic se Slaii spojuje sve plany nanejkvys na pul roku a pak se chce vratit do Holandska , kde ma smlouvu jesze na dva a pul roku. Takze jde opet jen po vypomoc , ktera nema perspektivu a to neni dobre . KJ hovori jeste minimalne o dvou posilach z toho jedne do defemzivy , reknu to strucne bude potreba. A vubec to neni o Maresovi, ktery ze svym zranenim urcite nebude marodit nejmene pul roku , ale nanejvys do konce unora. Jiny vetsi problem vidim treba v tom , ze snad nejsme schopni se s hraci rozloucit v dobrem a pribehy Smicra , Belaida, ale i Pekharta neotrele ukazuji , kam jsme to s velkym Karlem dopracovali a rozhodne nezpochybnujte treba u Pekharta vztah ke Slavii, jiz pred casem mohl jit do Sparty a mit lepsi podminky. Ukazuje to zatim i dalsi kauza , kdy velmi sikovny hrac Jihlavy Vydra sel radeji do Baniku a nekyvl na financne zajimavejsi nabidku Slavie a to uz neco znamena. A to nemluvim o zdrojich v kabine , ktere treba u Belaida hovori o hodne nestandartnim odchodu, neco na zpusob sbal se a bez. Podobne pribehy nam nedodabvaji prilis duveryhodnosti a jiste se zakonite musi projevit i na vykonech ostatnich hracu, kteri casto nevi na cem prave s naladovym Karlem a hodne servilnim Dolezalem jsou a to urcite neni dobre.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Viking před 15 lety 13.01.2010 12:30 |Vydra šel do Baníku protože chce hlavně pravidelně hrát.
Belaid byl flákač a bylo to vidět až na tribunu.
Pekhart jel napůl zdravej na MS a myslel především na sebe, nějaká Slavia mu byla u prdele.
Šmicer skončil sám, nikdo ho nevyhazoval.
Co tam máš dál? Ty tvoje kecy jsou fakt hrozný píčoviny.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Jiri1 před 15 lety 13.01.2010 12:43 |Zdravim , pouziji tvou terminologii, po dvou letech se zijistilo , ze Belaid je flakac , anebo na nej dal nebylo, Pekhart se vykaslal na Slavii a jel na MS, co mel taky delat, kdyz mu u nas dlouhodobe davali najevo , ze ho nechtej/ Jarolim/, Smicer skoncil sam a podle tebe je to lhar, protoze tvrdil , ze hrat jeste chtel , ale ze mu to jaksi nebylo umozneno a to uz vubec nemluvim o tech kecech dalsich hracu o dusnu v kabine a pod, takze pratele Jarolime, Dockale, Gebre, Vacho, Divisi vsichni jste lhari a jen pan Viking je stopro , Jo a Vydra ma od Koubka urcite podepsanej papir , ze bude hrat a jestli ne beda Koubkovi.......Ses smesnej, misto hledani racionalnich argumentu se uchylujes k podpasovkam, ktery ti snad nebude zrat ani sestilety dite.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
EdCable před 15 lety 13.01.2010 12:53 |Pekhart, kdyz byl zdravej, tak sanci dostaval. Smicer povidal neco uplne jineho. Kdyz tady predhazujes Vydru, tak jaktoze takovy Tecl zase prozmenu sel k nam a ne jinam?
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
jnnxx před 15 lety 13.01.2010 12:58 |EdCable, nemůžeš sem přece tahat Tecla, to se nehodí do katastrofických vizí, to od Tebe není pěkné:-)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Viking před 15 lety 13.01.2010 13:10 |Kdepak, radio Jerevan pana Jiriho se nikdy nemýlí. Úsměvné je hlavně uvádění "nejmenovaných zdrojů" z kabiny, to je právě ten punc důvěryhodnosti. Asi nějaký nový pan Petrák, jestli to ovšem není sám pan Jiri.
Připomíná mi to článek ve Spartu o možném příchodu Brabce do Slavie, jak jsou z toho prý všichni fanoušci Slavie na mrtvici. Vybrali si deset příspěvků z 5000, kde někdo tohle nemůže unést a mají o názoru slávistických fanoušků jasno.
Pane Jiri, pište si na web Dukly, tam Vás jistě budou plácat po ramenou.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Jiri1 před 15 lety 13.01.2010 13:24 |Diky za radu , jsem Slavista a ty to moc dobre vis, srejne jako vis , ze s |Brabcem to jaksi neni v poradku doted, ze se to s nim jaksi dalo udelat ponekud jinak, jenze to se ti moc nehodi do kramu a denik Sport, proste soucasna sestava jeho redaktoru pise co po ni chce vedeni ,Sportik v bulvarnim baleni, Sportik ctivy pro vsechny a hlavne Sportik, ktery prodaj, hlavne bych ti zduraznil , ze si muzou psat co chtej a tvoji vyhodou je to, ze to nemusis cist, ujnak jsem presedlal na rally jestli o nich pises, tak nekdy.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Jiri1 před 15 lety 13.01.2010 13:18 |Vydra a Tecl , tak to je teda fakt srovnani, nebo takoveto skvele louceni s hraci, mam otazklu dokazeme vubec s nekterym s fotbalistu jednat slusne, anebo bych se vas jeste zeptal , proc kazdy pulrok odstavime nekolik hracu, ktere pak , ale mastne platime az do konce smlouvy a oni nevdecnici se ani nechteji nechat vyhodit. I proto to nekdo musi zaplatit a to my vsichni, na vstupnem a dalsich cenach v Edenu. Katastroficke vize, mozna jste to byl zrovna vy , kdo tady spilal KJ po podzimu a hnal ho do pr......., ja jen vim, ze se nam uz jednani nasich manazeru s hraci vraci jako bumerank a mohu Vas ujistit, ze o tom na jare jeste hodne uslysite A katastrofa , vazeny pane to uz pro mne fotbal davno neni, casy se meni , dneska proste Slavia patri nekomu konkretnimu , je to soukromy podnik a jak rekl jeden internacional tak pred tremi lety, nic neovlivnis, stene si to udelaj , jak chtej a je to pro ne jen a jen byznys , kterej musite jako fandove zaplatit,
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Huzgi (přítel SN) před 15 lety 13.01.2010 13:24 |Ty jo, Jiří, ty jsi opravdu snědl k snídani Šalamounovo hovno. To, že fotbal je byznys všude na světě (a vždy byl) ví každé malé dítě a nemusí nad tím tak dlouho přemýšlet jako ty nebo se na to dokonce ptát internacionálů... .-)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Jiri1 před 15 lety 13.01.2010 13:27 |A lew prave dorazil jeden velky a hodne velky inkvizitor, vseho co se nehodi vedeni do kramu, jeste jsem od tebe necetl zadny komentar, ktery by alespon pripustil treba ekonomicke problemy klubu, ktery by nekdy kritricky hodnotil vedeni klubu, proste co neni oficialne povolene je pro tebe .......
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
quelhar (admin) před 15 lety 13.01.2010 13:36 |Jiri a ty uz jsi nekdy napsal neco pozitivniho o Slavii? :o)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
lassiter před 15 lety 13.01.2010 13:38 |a hele, další hodně velký inkvizitor :-)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
quelhar (admin) před 15 lety 13.01.2010 13:45 |Jojo, jeste chvili a zacneme upalovat odpurce na hranici ;o)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Huzgi (přítel SN) před 15 lety 13.01.2010 13:38 |Vážený Jiří, během mého fandění Slavii byla Slavie tolikrát v naprostém srabu, že nemám důvod současnou situaci kritizovat. Historicky vzato, kdyby po dvou titulech se 40 let liga nevyhrála, pořád to bude v normě. Hráči přichází a jiní odchází, to je všude na světě. Idylka, po které ty zřejmě toužíš, kdy se odcházející s vedením a trenérem v slzách objímají a líce pocelují, by byla zřejmě dost podezřelá. Bral bych, kdyby tvá kritika byla někdy v nedlouhé historii aspoň občas něčím podložená, ale čas vždy ukáže, že tvé příspěvky bývají totální výmysly a nesmysly...
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Jiri1 před 15 lety 13.01.2010 14:06 |Ma kritika je casto zcela opravnena , v poslednich letech jsem casto psal vecne a jasne , ale moc to jaksi nikomu nevonelo, co se tyce postaveni klubu v posledni dobe , nemyslim , ze vse muze byt mereno jen titulem, zcela zasadni pro chod klubu je prosazeni na mezinarodni scene, stabilni herni kadr, stabilni financni a ekonomicka situace a predevsim tvar klubu vlidna nejen pro fandy , ale i ostatni lidi. nemyslim, ze by se bylo az tak idealni , jak tu casto malujete a nejen vy,vim , ze na tento web prispivaji fandove, obcas i lide , kteri pecuji o medialni tvar klubu a pak bohuzel i lidi, kteri jsou nespokojeni
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
urs (přítel SN) před 15 lety 13.01.2010 14:20 |hochu.., když už sem tady s tim začal, taky bych to rád ukončil :)
čili: samochvála smrdí (reaguji na první větu, kde nám sděluješ, že je "tvá kritika často zcela oprávněná") ;)
dále nám tu vyjmenováváš NAPROSTO jasná a neoddiskutovatelná fakta, která dávno každý z nás trochu znalý ví a zná.. :-))
(jsou tedy zbytečná..)
tečka, finíto.., měj se a snaž se příště psát více konstruktivně, ať se tomu tací jako třeba já, jen nesmějou a nevěřícně nekroutíme hlavami, co že je to tu za odpporníka (pardoooon)
urs
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
LordEdmund před 15 lety 13.01.2010 16:14 |"Vydra a Tecl , tak to je teda fakt srovnani" Jiri asi nemáš moc informací z jihlavy od lidí co tam chodili na fotbal?Tak jen pro tebe i Tecl hrál poslední půlrok mnohem lépe a mnohem víc, než ten tvůj slavnej Vydra.S tim Bosňanem táhly ofenzivu Jihlavy.Vydra je zatim pro první ligu při svém mládí nepoužitelnej, takźe jsme získali lepšího a dříve využitelného Tecla. Útočníka jsme potŕebovali teď a ne chlapečka do dorostu.Navíc v případě neuplatnění, ho můźeme vrátit. To Baník šel do rizika, které se může ,ale nemusí vyplatit. 20 Mega mi pŕijde velké riziko. Bolševik to třeba s Kadlecem udělal bezpečněji...Nějakejch 9Mega a velký procenta z pŕestupu.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Viking před 15 lety 13.01.2010 12:33 |Myslím že to ukazuje na jednu věc - Kaufman nebude ani na jaře. Zatím se nám hezky vyplácí:-) A snad s ním Karel počítá na levého obránce. Obrana Krajčík - Čelůstka - Hošek - Kopic by snad něco uhrát měla. Ale obávám se, že na Hubyho svícecentry se budeme dívat i na jaře.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
lassiter před 15 lety 13.01.2010 13:31 |No za týden to bude přesně rok, co k nám Kaufman přišel... Těžko říct, jak to KJ vzadu složí. Jediná jistota je, že Hub začne jako téměř vždy na začátku sezony na lávce, aby se po třech zápasech vrátil zpátky do základu :-)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
martyni (přítel SN) před 15 lety 13.01.2010 14:08 |jenze sranda je, ze prestoze Hub je jaky je, nikdo tam ve vysledku nezahral lip nez on..:-). Pudil - v obrane tragedie, Siklic - slaby, Svento - hral jen dopredu, kdyz jsme levyho obrance nepotrebovali, Hlousek - neumi to.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
kukinho před 15 lety 13.01.2010 14:26 |no hledáme toho leveho beka už dlouho a stejně jak říkáš tam skončí hub:-D já si ale nemužu pomoci mě tam se současného kádru pasuje nejlíp stejněon,ubraní si to,hraje v klidu, někdy sice moc nezautočí a dobře nezacentruje,ale někdo za rychlonohým Adamem tam musí bejt, nemůžou všichni jen pořád útočit:-D
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
vavicek před 15 lety 13.01.2010 15:07 |Dříždal?
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
martyni (přítel SN) před 15 lety 13.01.2010 15:10 |jak jsem mohl zapomenout! :-). tak ten jo.. jenze ferry byl furt marod a hub je proste drzak:-)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
urs (přítel SN) před 15 lety 13.01.2010 15:55 |a takovej malej zázrak :-)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
lassiter před 15 lety 13.01.2010 13:44 |no jinak ke Kopicovi - "Slavia ho bere zatím na půlroční hostování, které by se v létě mohlo změnit v přestup."
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
vizzir před 15 lety 13.01.2010 19:25 |Muzete mi nekdo prosim vysvetlit proc je tak dulezita ta opce? Podle me to hostovani ztraci smysl. Bud se prosadi jako treba Pudil, Heerenveen si za nej rekne 30 mio a my ho tedy posleme zpatky. Nebo se neprosadi, stravi pul sezonu obcasnym zaskakovanim a pak zase pujde zpatky odkud prisel (treba Blazek)....
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Kmotr (přítel SN) před 15 lety 13.01.2010 19:32 |Nevim jestli ti dobře rozumím ale opce je tom, že ještě před tím než sem hráč přijde dohodne se pevná cena za kterou by případně přestoupil.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
vizzir před 15 lety 13.01.2010 20:25 |Takze ta castka je stanovena dopredu? Ja myslel ze opce znamena predkupni pravo, tedy pokud si Heerenven rekne, ze za nej chce 30 mega, tak my mame jako prvni moznost ho za tu cenu koupit. pokud je tedy cena dopredu stanovena, tak to je fajn, ale nemuzu si vybavit zadny podobny priklad, kdy to takto klaplo...
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
DrFe1 před 15 lety 13.01.2010 23:00 |Klaplo to například u Bořka Dočkala, z čehož se tady někteří nevzpamatovali dodnes.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
staroslavista před 15 lety 13.01.2010 22:17 |Opce znamená předkupní právo za stanovenou cenu.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Filipos před 15 lety 14.01.2010 07:51 |Přesně řečeno znamená předkupní právo za předem stanovenou cenu.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Sokrates55 (přítel SN) před 15 lety 13.01.2010 19:38 |Přeji Vám všem pěkný večer.
Kopic k nám jde i pro dobré reference od Michala Švece. Kopic je ještě mladý kluk a pokud si pamatuji jeho výkony v M.B., tak to špatné nebylo. Uvidíme, jak dopadne v testech, ale tam by snad problém být neměl. Kluci mají na horách dobré podmínky a docela to probíhá v pohodě. Nejvíc se baví zřejmě Vaniak, je za mediální hvězdu, protože ve Spartu se objevilo i to, co nikdy neřekl. Říká se tomu rollování, na počest novináře A.Rolla. Čest jeho práci. Sokrates55
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
jnnxx před 15 lety 13.01.2010 20:08 |Tam už se objevilo věcí co nikdo něřekl....
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
jnnxx před 15 lety 13.01.2010 20:08 |..neřekl... omlouvám se
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Huzgi (přítel SN) před 15 lety 14.01.2010 02:05 |Mně se Kopic vždy hodně líbil a jeho příchod schvaluji všemi deseti. Vůbec mi přijde, že jdeme v budování kádru správnou cestou. Ten tým bude výhledově hodně silný a pokud ne letos, tak příští rok se to ukáže. Při vědomí toho, jak se mohou média a Sport podělat ze sparťana Bonyho, vynikne to ticho po pěšině kolem jediného zástupce české ligy na africkém šampionátu našeho Hocina Ragueda. Inu, taky to o něčem svědčí....
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
martyni (přítel SN) před 15 lety 14.01.2010 10:37 |Zdravim Huzgi, no nevim, co by se muselo stat, abys tvrdil, ze jdeme spatnou cestou..:-)). Ja si tedy netroufam odhadovat, jake to bude, opustilo nas par kvalitnich hracu. Nanestesti se navic 2 mladi zranili, to je pech.. Kopic muze byt dobry, uvidime. Ale chtelo by to opci, jinak to bude na jare tezke, kdyz se mu bude darit..
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
slaviator před 15 lety 14.01.2010 11:14 |Co se týče budování kádru, tak (už vlastně) loňské léto nebylo špatné - Čelůstka, Hloušek se nám bohatě vyplatí, pokud se nedejbože těžce nezraní a nebudou pak jako Janda před a po zranění (byť snaha, ta se mu upřít nedá)... Ale co se týká hráčského potencionálu, tak je to určitě lepší než nakupování třicátníků za podobné peníze. A souhlas i s hostováním S OPCÍ, bez ní to ale může vše dopadnout jako u Hubníka ve Spartě. Ale určitě by to chtělo ještě nějakého ostrostřelce, kdo ví, kam ulpěly oči velkého Karla - snad ne na žádného Kawá :)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
lassiter před 15 lety 14.01.2010 11:47 |Hm, těžko říct. Za dávnejch časů se to dělalo tak, že se kolem takový tý osy klíčových hráčů od brankáře až po útočníka vybudoval tým. Něco jako Čech-Terry-Lampard-Drogba, u nás pak třeba Vaniak-Brabec-Tavares-Vlček/Necid (i když u něj to bylo spíš kouzlo nechtěného). Ze současnýho kádru tam mám problém dosadit byť jedinýho hráče.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Bulldock (přítel SN) před 15 lety 14.01.2010 11:55 |Hloušek? Ale jinak fakt nula od nuly.. asi to zbyde na Huba - jako vždycky. :-D
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
martyni (přítel SN) před 15 lety 14.01.2010 12:03 |Presne tak! problem podzimu byl taky v tom, ze nebyla osa tymu, nebyly osobnosti, nebo byly - Vaniak, Smicer, mozna Ragued nebo Vomacka, ale KJ je spis potlacoval nez vyuzival, zda se mi... a Vlcakovi to neslo, tam je problem ve ztrate formy..
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
quelhar (admin) před 15 lety 14.01.2010 12:11 |No nevim, ale u nas to bylo tak, ze jsme tu osu proste nakoupili - vzdyt az na Vlcka jsme Vaniaka, Brabce a Tavarese koupili pred postupem do LM. Takze to nebylo tak, ze jsme meli osu a kolem ni jsme obcas dokoupili nekoho noveho.
A co se tyce soucasnosti - do nejake te osy by meli/mohli do budoucna patrit pravdepodobne Ragued, Hlousek, J. Cerny a treba zase Standa. Takze proc neudelat osu Romanovs - Celustka - J. Cerny - Hlousek :o)
Nicmene jak uz jsem psal nedavno do nektereho z minulych clanku - v ceskych podminkach osu nevytvoris a pokud, tak jen ze starsich hracu (ve Sparte Repka s Blazkem, u nas do budoucna doufejme J. Cerny, i kdyz i ten muze klidne za rok po povedenem podzimu odejit na par let treba do Rakouska). Delat osu z Hlouska a Celustky nejde - cimz popiram sam sebe v predchozim odstavci :o) - protoze proste do roka a do dne odejdou za lepsim. V Chelsea se to muze jmenovat osa, protoze ti hraci tam byli pred tremi lety a dost mozna tam i za tri roky budou porad. U nas se behem sesti let kadr protoci trikrat.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
martyni (přítel SN) před 15 lety 14.01.2010 12:33 |tak to je jasny, ze udelat v chelsea osu tymu, je proti slavii brnkacka..:-)). ale to neznamena, ze by se na to melo rezignovat, bez osobnosti je tym polovicni. No a zrovna treba Romanovs nebo J.Cerny, to je otazka.. Vaniak byl soucasti osy tymu nejen kvuli vykonum, ale je to proste osobnost, coz u Romanovse zatim nelze nijak pozorovat.. treba se z nej vyklube, ale to je spekulace.. Jarda Cerny je spis typ hracicky v zaloze, nez osobnosti, ktera tahne tym.. krom toho jakou bude mit po zraneni formu, to je ve hvezdach, ve slavii mu uz driv pekne douho trvalo, nez zacal neco hrat..
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Bulldock (přítel SN) před 15 lety 14.01.2010 12:45 |V podstatě souhlasím, ale ono je to vždycky tak, že tým se radikálněji předělává po dvou třech letech. Delší dobu to pohromadě nevydrží. Si vemte, jak říká Piták v rozhovoru ve Sportu, že pamatuje jen Mateje s Hubem a Standou..
Pokud tedy na něčem stavět, tak bych viděl tu osu spíš Diviš-Hošek-Hloušek(Černý)- Standa?
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
martyni (přítel SN) před 15 lety 14.01.2010 13:00 |To jen dokresluje to, ze v tymu chybi osobnosti.. hadame, kdo by mel tvorit osu a tipujeme dokonce i hrace, jejichz zapasy v prvni lize se daj spocitat na prstech jedne ruky a kteri jsou nahrane vyrazeni z kadru.. k tomu je do osy fakt hodne daleko...
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Bulldock (přítel SN) před 15 lety 14.01.2010 13:13 |NJN.. co máš dělat, když KJ žádnou osobnost v teamu nepodržel. Možná by tam mohl bejt ten Raqued, ale tím spíš je potřeba dát vedle něho někoho, kdo myslí dopředu, protože Hocine je zatim jen klasickej čistič. P.S. Pod jménem Černý jsem fikaně myslel oba dva:))
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
lassiter před 15 lety 14.01.2010 13:40 |Tak ano, nakoupili jsme je a byl to skoro zázrak, jak si to celý sedlo a zázraky se většinou neopakují. Myslim že i v Čechách jde vybudovat stabilnější osu, která se obměňuje pozvolna a ne celá jednou za dva roky. Asi bude složená spíš ze starších hráčů, kteří už v zahraničí byli, anebo těch, kteří jsou na českou ligu nadprůměrní, ale je to pro ně asi strop. Dobrej příklad je Jablonec, zkušenej a celkem spolehlivej Špit, vepředu Lafata, uprostřed Pavlík a v létě jim tam skvěle zapad Drsek. Všechno osobnosti s respektem a nějakym tím lídršipem :), no a taky trochu umí fotbal... Mladí hráči tam až na naprosté výjimky nefungují, pač jim zpravidla chybí něco z výše uvedeného. Třeba Sparta hledá někoho doprostřed už přes dva roky, s Vackem se jim to nedaří.
My jsme v létě neudělali Drska ale Vomáčku, který podle mě nebyl tak špatný, jak si tu někteří myslí, ale osobnost v obraně to nebyla. Vepředu mě hodně zklamal Vlčák, ne tim že hrál špatně a nedával góly, ale že po třech zápasech začal nosit hlavu až někde mezi kolenama, jak z toho byl zdrblej. No a uprostřed se role jakéhosi vůdce trochu z nouze chopil Jarda Černý, který se ale vzápětí zranil...
Osobnosti s přirozenou autoritou u spoluhráčů, protihráčů, rozhodčích prostě nemáme a to myslim bude náš největší problém. Pokud nebude Ruda, tak bych tak teď uvítal aspoň příchod třeba Lukáše Jarolíma. Dost by nám v tomhle pomoh.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
martyni (přítel SN) před 15 lety 14.01.2010 14:23 |souhlas.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
bongor před 15 lety 14.01.2010 13:51 |Novinář roll?fakt jsi napsal novinář Sokrate?To povolání má přece určitý kodex,dokonce myslím mravní ,něco se tam říká o vyváženosti.Jeho bratr je rock.Ten zatím ještě psát ani nezačal,ale
trénuje to.Uvidíme po dalším Sjezdu.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
bongor před 15 lety 14.01.2010 14:16 |A zase sralťanská klasika-velký kecy
Přišel jsem, abych vyhrál titul. Sparta pro mě je číslo jedna.L.Sionko
Doufám,že na toaletnou brzy přijde i ten Brabec,škoda Jarošíka,pošťák by to měl s důchodama hodně jednoduchý.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
martyni (přítel SN) před 15 lety 14.01.2010 14:27 |No ja myslim ze Jarosik neni spatny hrac.. velky kecy to sice jsou, ale navrat takovych hracu je jedna z cest, jak dostat do tymu aspon nejakou osobnost, ktera by mlade hrace usmernila.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
tantalos před 15 lety 14.01.2010 15:39 |Nadávat na Jarošíka dokáže každý blbec, astejně jako dokáže nadávat Belaidovi. Mně spadl kámen ze srdce, že Jarošík neskončil ve Spartě, stopera ani DZ jeho schopností nemáme.
A pokud jde o velký kecy, kdybych jich nebylo, čím by se živila taková Nova nebo Sport?
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
bongor před 15 lety 14.01.2010 16:03 |ty jsi tedy vědec Tantale,můžeš mi konkrétně říct,kde kdo nadává na Jarošíka?
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
DrFe1 před 15 lety 14.01.2010 17:51 |No tak přirovnáváš ho k důchodci .... Já jsem taky rád, že Jarošík do Sparty nešel, protože si myslím, že si svoje uhraje. Jestli bude Sionko pro rudochy posilou nebo ne, to se teprve ukáže, to se dá velmi těžko odhadovat. Doufám že se mu dařit nebude :-/
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
bongor před 15 lety 14.01.2010 18:09 |No tak doktore,to neberu jako urážku.Důchodce je dneska vlastně hrdina,protože dokáže přežívat se svým "důchodem"a třeba takovej Franta Veselý,dej mu pán Bůh věčnou slávu,by ještě dneska ty slavný
letenský hvězdy s přehledem ulítal,kdyby mu to osud dovolil.
Takže čím víc si tam naberou těch zasloužilejch,tím líp pro nás,myslím že ne nadarmo Sionko jenom leštil lávku.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
tantalos před 15 lety 14.01.2010 18:18 |V případě Sionka máš asi pravdu, byli by hloupí, kdyby kvůliSionkovi vyřadili ze základu třeba Zemana. Ale jestli si k Řepounovi koupí Brabce, tak si pomůžou. Protože Erik umí dopředu a Řepka za něj napraví kiksy.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
slaviator před 15 lety 14.01.2010 19:23 |... a po zápase se oba poplácaj po ramenou? Mohli by si rozumět, co? Řepka hraje automaty v Bubenči, Brabčák jestli sází...? Ale vážně - nevím, ale podle mě by jim Brabec vážně "pomohl", dva kohouti na jednom smetišti nedělaj dobrotu. A Brabce by asi moc nepřijalo ani těch "pět a půl" fanoušků co tam ještě (asi pod práškama?) chodí.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
slaviator před 15 lety 14.01.2010 17:06 |Bongore, víš proč železná Sparta nikdy nezrezne? ;)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
bongor před 15 lety 14.01.2010 18:03 |Lukáši,filc nikdy nemůže zrezavět.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
bongor před 15 lety 14.01.2010 18:11 |U toho Kopice oceňuju,že začal s fotbalem v Humpolci.A do Humpolce se odstěhoval i známý Hliník.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
urs (přítel SN) před 15 lety 14.01.2010 18:52 |no.., pokud mne pamět neklame, tak Hliník chytá za Arsenal :-D
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
slaviator před 15 lety 14.01.2010 19:19 |Ne. Protože každej tejden dostane novej nátěr.. :)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
mirecek1111 před 15 lety 14.01.2010 21:30 |Jenom aby to jednou nenatřeli jako ten borec plot v té reklamě, a začala znova reznout až po funuse našich tchýní :)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
slaviator před 15 lety 14.01.2010 22:11 |... o největší nátěr se jim postará ve 30. kole Libor Došek, a pošle tak Spartu na konečné čtvrté místo... zatímco my se vyšvihneme během jara na ... druhé? :-)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
urs (přítel SN) před 15 lety 16.01.2010 16:37 |tak pokud porazí Plzeň Teplice v dohrávce a my vyhrajem první 3 mače, můžeme mluvit zase o titulu :-)
urs
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
koscheen (přítel SN) před 15 lety 14.01.2010 20:43 |Dobry vecer, pravidelne sleduji vase diskuze a rozhodl jsem se obcas prihodit taky nejake to moudro. Docela me zaujal prichod, no prichod zatim v uvozovkach, Kopice. Matersky klub potvrdi jeho hostovacku a my jeste ne, da se pochopit ze to berou jako hotovou vec a my cekame na zatezovy testy. Ale co me fakt nuti k smichu jsou ruzne komentare od spartanskych fanousku na adresu naseho vedeni, namatkou: "oni si koupi hrace a pak se za neho stydi", "to je to dementni slavisticky vedeni, nechtej priznat prichod hrace", docela usmevny:) Kazdopadne to vidim na hostovacku bez opce, coz se mi moc nelibi, protoze sem se za to sparte cely lonsky rok smal, viz Hubnik, apod hity. No rad se necham zitra prekvapit.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
mirecek1111 před 15 lety 14.01.2010 21:12 |Já jsem četl směšné komentáře třeba pod článkem ohledně Kopice myslím na eurofotbalu. To jsou většinou ani ne tak dementi jako lidi co píšou, aniž by se na pět sekud zamysleli.
Je přece jasné, že si chce Slavie hráče proklepnout na testech, když ty dva roky dělal v Holandsku buh ví co. I když je to formalita, protože na 99% to vždycky dopadne úspěšně, tak prostě musí jít všechno podle "normy" no :) aspoň v něčem profesionalita.
A k těm testům si vybavuju snad jen toho Cisoka co nakonec nepřestoupil do AC v létě a kdysi myslím nějaký argentinský obránce stroskotal na zátěžových testech při přestupu do Realu Madrid. Jinak je to vždycky formalita, hráči jsou trenovaní i když nehrají, zvlášť v zahraničí a problémy se srdce či něco podobného, to je naštěstí pořád ještě jen rarita.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
koscheen (přítel SN) před 15 lety 14.01.2010 22:07 |Je to tak, je to kopceny z eurofotbalu, vetsinou to budou spartansky fanouskove, co ten clanek ani nectou, vidi slavii a maj rudo pred ocima. Holandani spis vedi ze se domluvil na smlouve a slavie vi ze nic nepodepsal, ale to je vlastne v clanku napsano a rozumnymu cloveku to dojde..
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
mirecek1111 před 15 lety 14.01.2010 21:19 |Jinak s ostatním ale nesouhlasím.
Ono je sice pravda, že je skutečně pro tým s ambicemi k ničemu brát hráče na hostování bez opce, ale jsou hráči, u kterých to neplatí. A myslím, že Hubník jím zrovna byl. Pro Spartu je velká škoda, že odešel, ale nikdo nikdy nesmaže, že za ten rok Spartě hodně pomohl a myslím, že by po takových výkonech do toho šla Sparta stejně jako my znova.
To ale samozřejmě nebude platit u Kopice, pokud to u nás nepojme jako superman :) takže doufám, že tam bude.
Každopádně to nevím, stejně jako ty, pokud tedy nemáš nějaké své zdroje a vycházíš jen z článků na netu. Zatím to nikde oficiálně napsané nebyl, jen v jednom článku to vypadlo jako spíš že ne a ve druhém zase jako spíš, že ano, ale zatím to nikdo myslím neví na tuty, proto kritizovat vede za to, že tady tahá hráče bez opce jako to před pár dny předvedl Jiri, aniž by věděl, že tomu tak je, je stejně směšné a pokrytecké, jako zmíněné komentáře ohledně Kopice a jeho zátěžových testů.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
koscheen (přítel SN) před 15 lety 14.01.2010 22:04 |Samozrejme ze na ne nechci ihned hazet nenavistny komentare za to ze nekoho bez opce privedou - pockam si jak bude hrat. S tou opci´, na idnesu to vypadalo ze jo, v ostatnich to vypada ze ne, tim poslednim utvrzujicim faktorem pro me je clanek na ofiko strankach heerenveenu. U toho hubnika je to trosku jiny pripad, ten kdyz odchazel tak byl nejlepsi stoper a kdyz ne nejlepsi tak aspon s nejlepsim potencialem v lize, coz se u Kopice, pri vsi ucte k nemu rici neda. Zpet k te kritice, nemyslel sem to nikterak spatne, jen mi prijde naprd vydavat se cestou spartanskych hostovacek bez opce, hubnik se sice povedl, ale co kalouda, co ten mladej ruskej utocnik a to samy strestik (i kdyz na toho si opci vyjednali), jinak jak sem rikal, rad se necham prekvapit zitrejsi zpravou na ofiko strankach sks kde bude pripsano neco o opci:)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
slaviator před 15 lety 14.01.2010 22:15 |kolego, stoperem s nejvyšším potencionálem byl tehdá Sivok, proč jinak by Sivok hrál za repre a Hubník se do repre dostal až letos..? :-)))
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
koscheen (přítel SN) před 15 lety 14.01.2010 22:29 |tak na to je jeduduchy argumetn, z olomoce je to do repre dal nez ze sparty:)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
slaviator před 15 lety 14.01.2010 22:30 |:-))))
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Jiri1 před 15 lety 15.01.2010 09:23 |Zdravim, tak chlapci Vikingu, Huzgi , co Vy na famy okolo Kopice, tady i jinde nam oznamuji jeho priochod jako hotovou vec a Ja slysim vcera vecer na CT , ze Slavia prohlasuje , ze nevi nic o jeho angazma a ze snad dnes bude delat nejake zatezove testy, snim nebo bdim, , kdo si z nas dela srandu , tiskove oddeleni Slavie , nebo snad zdejsi redakce , nebo je hrac idiot , ktery si plete tymy , dohody , nebo zase klub v ramci setreni zjistil , ze je drahy , nebo se vsichni pomatli....... To je panove i odpoved na Vase nekonecne invektivy , nelze psat jen pozitivne anebo zamlcovat fakta , jak to nekteri radi delate.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
koscheen (přítel SN) před 15 lety 15.01.2010 09:49 |Myslim ze sis to akorat spatne precetl. Nikde sem necetl ze by Slavie popirala prichod Kopice. Rekli jen ze nema nic podepsaneho a ze dnes dopoledne ho cekaji fyzicke testy. Coz vubec nevylucuje prohlaseni heerenveenu o domluve se slavii, pravdepodobne domluvenej je, ALE nema nic podepsaneho. Vsem mi prijde logicke, navis samo vedeni nekolikrat rikalo ze se nebude k prestupum vyjadrovat dokud nebudou stoprocentne dokonceny. Nechapu proc z toho dela siroka verejnost takovy halo, asi ctou jen nadpisy..
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
mirecek1111 před 15 lety 15.01.2010 09:54 |Přes všechny ty tvoje někdy fakt naprosto nesmyslné kritiky jsem vůbec nepochyboval, že jsi jako spousuta ostatních tady diskutujících chytrý člověk. Proboha jak se můžeš vůbec zabývat takovou hovadinou, která vrtá hlavou tak možná nějakým patnáctiletým frackům někde v diskuzi na eurofotbalu.
Podívej se co jsem napsal koschenovi, nijak jinak to není.
To jako kdyby sis šel do Blažka koupit oblek a už u vchodu vyřvával na celý obchod, že si ten oblek co vidíš v dálce na věšáku fakt koupíš. Byl bys za blázna, protože normální člověk věnuje pár okamžiků na cestu k věšáku, a pět minut na kabinku, než se vyjádří a cáluje. nevím jak jinak ti to vysvětlit..
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Bulldock (přítel SN) před 15 lety 15.01.2010 10:07 |Na co? On si veme rovnou tři ty obleky.. :-))
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
mirecek1111 před 15 lety 15.01.2010 10:15 |Co by na to asi řekla Irenka Fojtíková :-)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
EdCable před 15 lety 15.01.2010 12:36 |A jeste se rozhodne podle toho, s kterou prodavackou obleku spi:-)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
koscheen (přítel SN) před 15 lety 15.01.2010 10:16 |:-D
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
mirecek1111 před 15 lety 15.01.2010 10:17 |ehm, a zatím co tě tu řešíme Jiří, konečně začalo jaro... :-)
http://fotbal.idnes.cz/slavia-se-dohodla-s-obrancem-kopicem-prichazi-na-hostovani-pn4-/fotbal.asp?c=A100115_101039_fotbal_pes
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Jiri1 před 15 lety 15.01.2010 10:41 |Zdravim, tak jen pro tebe, CT24 vydano pred 8 minutami, vedeni Slavie dosud hostovani nepotvrdilo, mne potvrdil jeden ze sportovnich redaktoru CT, to jen tak pro to jaro......
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
mirecek1111 před 15 lety 15.01.2010 10:50 |Paska to zase potvrdil na svých stránkách. A ten asi jaksi u toho podpisu by neměl chybět ne. Nebo minimálně přes telefon radí do jakých dveří má Kopic jít :-)
Řešíme kraviny, tak si to ofiko představení asi chystá vedení na tiskovku v pondělí. Ono je až překvapující, že už máme třetího hráče a ještě žádná nebyla. Když si vzpomenu na leto :,)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
martyni (přítel SN) před 15 lety 15.01.2010 11:00 |presne tak, resi se blbosti, zlamal nikdy nepousti prestupy driv, nez je podepsano, to uz snad vsichni vime, proto me nijak nezarazi, esli to do ct24 poprel...a treba to skutrecne neni stopro, kdyz chybi testy a zdravotni prohlidka..
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Jiri1 před 15 lety 15.01.2010 11:04 |Vite Martyni , blbosti mozna resite vy , Ja se tady ptam uz nekolik dni , proc to Slavia nepotvrdila a naprostoj asne Vam sdeluji, ze tady jde skutecne l o zdravotni stav hrace a jeho dalsi naroky, takze neresim kraviny , ale snazim se dostat solidni info , jak na tom skutecne je
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
martyni (přítel SN) před 15 lety 15.01.2010 11:15 |no jasne, dokud to neni potvrzeno, vzdycky je nutno pocitat s moznosti, ze to nevyjde, vzdyt to rikam.. to preci taky neni zadna novinka..
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Kmotr (přítel SN) před 15 lety 15.01.2010 10:51 |Ano, nepotvrdilo. A víš proč, ty kterej ví všechno? Nevíš. Hráč absolvuje zdrav. a kondiční testy a smlova bude podepsána pravděpodobně až v pondělí - info od zlámala na ofiko. To jen tak pro to jaro ;-)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Jiri1 před 15 lety 15.01.2010 10:55 |Ty jeden blbecku , to tady tvrdim uz 3 dny, az podle vysledku testu se vedeni ropzhodne, ty ses fakt idiot, narozdil vod tebe si alespon prectu ty tvy slinty . Paska prohlasoval uz takovy pecky , ze mu veri jen nekteri ...... Vono totiz vsechno okolo Kopice j vezdravi a to sis chytrousi precet, ze jo.....
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Kmotr (přítel SN) před 15 lety 15.01.2010 11:08 |Hoho, tak teď jsem se fakt zasmál. Koukám, že chlastáš nebo fetuješ čím dal víc. Ona práce insidera je dost náročná na psychiku, to je fakt. Ale dej si bacha aby se z tebe nestal outsider, máš k tomu dost blízko..
Jinak sem přečet tvoje komentáře za poslední tři dny a o Kopicovi tvrdíš, akorát, že přijde na půl roku, což je i v tomhle článku. A pak ještě ten tvůj poslední blábol, kterej nám nedal odpověď na nic. Asi sníš Jirko, už pár let mi přijde.. Tak hezký sny, zdraví blbeček, idiot či chytrouš - vyber si.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
lassiter před 15 lety 15.01.2010 11:56 |Jiří, někde nahoře uvádíš, že už léta píšeš věcně a jasně, tentokrát si prostě jen asi udělal výjimku... Paska ať je jakej je, tak je to profík, kterej narozdíl od různejch Vandasů a Chovanců nemá ve zvyku "prohlašovat pecky", který se pak neuskuteční. Ale to je možná pocit jenom můj, pač nemám přístup k důvěryhodným, zpravidla velmi dobře informovaným zdrojům, pohybujícím se v blízkosti klubu, které si však obyčejně nepřejí být jmenovány. To, že každýmu přestupu předchází zdravotní prohlídka, na který může přestup ztroskotat, je asi jasný každýmu. Každopádně je fajn, že si nám to připomněl. roger that
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
tantalos před 15 lety 15.01.2010 12:51 |O Kopicovi se mluví už déle. A déle se povídá, že se vrátí do Čech, než že půjde do Slavie.
Je zřejmé, že to pustil někdo z Paskovy dílny. Pro Pasku by bylo výhodné dostat Kopice do Slavie, a to zvlášť za podmínky, že pokud se osvědčí, může to s ním provést jako s Pekhartem, prodá ho z Heerenveenu třeba Jablonci.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
lassiter před 15 lety 15.01.2010 14:25 |Tak ona asi drtivá většina informací v novinách o přestupech bude od agentů. To je spolupráce, na který nikdo ze zúčastněných neprodělá. Agent pustí to, co potřebuje, novinář je vděčnej za insider informace. Jedinej, kdo z toho asi neni uplně šťastnej, je klub. Je jasný, že Paska bude hájit zájem Kopice a tomu opce žádnou výhodu nepřináší.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
slaviator před 15 lety 15.01.2010 14:43 |... ta opce mu může přinést tu výhodu, že bude mít jakous takous záruku, že bude hrát, ne?
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
martyni (přítel SN) před 15 lety 15.01.2010 13:08 |No tak Paska je asi schopnejsi, ale na slova tehle mafianu se asi spolehat neda.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
slaviator před 15 lety 15.01.2010 13:25 |ee... proč mafiánů?
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
martyni (přítel SN) před 15 lety 15.01.2010 15:29 |tak jsme ve fotbalovem prostredi.. okolo hracu se toci velky penize a nemam zadny iluze o tom, jak manazeri jednaji a jakym zpusobem se k nim dostavaji...
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
bongor před 15 lety 15.01.2010 15:53 |Jak někdo shora uvedl,tak sem píšou lidi s minimálně průměrnou inteligencí.Takže si nikdo z nás určitě nedělá jakékoliv iluze o obchodních záležitostech co se týkají fotbalu.Týká se to nejen fotbalu,ale i dalších lukrativních sportů.Prostě kde se dá vydělat slušný obnos,tam je prostor pro různé týpky,co by se jinak museli
živit nedej bože prací.V tomto našem prvobytně pospolném "kapitalismu" je prostor pro různé levárny zvláště velký,což je samozřejmě ještě viditelnější úplně mimo sportovní dění.Holt to musíme brát jak to je a nelámat si s tím moc hlavu,jinak bysme se z toho brzy pos*ali.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Sokrates55 (přítel SN) před 15 lety 15.01.2010 18:39 |Dobrý podvečer, nebo už vlastně večer.
Kopic je hráčem, který bude u nás hostovat a je jedno, jestli zase chtěl někdo slyšet něco "jinak". Buďme chlapi trpěliví a nenechme se ovlivnit masáží všech možných i nemožných výmyslů kohokoliv. Pokud víme, že odešel Suchý a Belaid, Toleski a další, co za náš A tým nehráli už třeba půl roku nebo vůbec, tak je to jedno. Prostě to víme a tečka. Osa týmu se z posledních zápasů nemění krom Máry a to je dobře. Jsem zvědav na P. Kaufmana, byl na soustředění. Jsem zvědav na Koreše a Vaňka, škoda Mareše, ale zanártní kůstka pokud se dobře vyléčí tak je do měsíce opět v tréninku. Z hráčů se nezranil nikdo a hrubá příprava dnes skončila. Uvidíme, jak se teď povede dát dohromady hráče a poskládat je do mančaftu. Pokud vím, tak kluci do toho mají chuť. Nikdo už na tréninku nebečí, že nehraje a Vaňous začíná plnit roli V.Šmicera. Nikdy bych to do něho neřekl, ale moc si ho za to vážím. I to jak poslal sparťanského "novinkáře" A. Rolla do háje. Holt o nás budou psát tak jak píšou, ale to už jsme zažili v minulosti mockrát. Prostě "čet a četu" máme tu nálepku "buržoazního týmu" a dělnický tým tolik "trpěl", když už dvakrát nevyhrál titul.......... že je třeba tak nějak po stachanovsku přijmout závazek a psát jen hezky o týmu, kde zítra již znamená včera........
Vím, že nebude nic snadného vrátit se zpátky na špici tabule, ale to naši kluci vědějí taky. Nemám důvod jim nevěřit, a ty plky o Rosenovi a Doležalovi, to už je opravdu k smíchu. Každý z nás dělá chyby a dělají je i oni, ale brát si je do "huby" a je nějak natřít bez argumentů, to je slaboduché a demagogické. Slávia je týmem, který své ještě v tomto ligovém ročníku doufám řekne a proto jsou někteří "soupeři" nervozní a vypouštějí jedy. Je legrace, že je tito soupeři vypouští i na hráče, co za ně v minulosti hráli a když si seženou angažmá např. ve Španělsku, tak je zle. Umí se rozloučit....... -:((
Nic, to byla všechno jen lehká ironie, zažívám mnohem větší marasmus a říkám si, že bude snad i líp.
Sokrates55
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
bongor před 15 lety 15.01.2010 22:01 |Ano Sokrate,existují mnohem větší lapálie,než jestli bude u nás hrát stopera ten a nebo onen.Jedna z nich se týká přímo nás,slavistických
fandů v souvislosti se špatným zdravotním stavem velkého Slávisty mistra Ondříčka.Věřím,že budete se mnou všichni zajedno,když mu popřeju:Mistře,brzy se uzdravte,slávisti se jen tak nepoddávaj.těšíme se na Vaši brzkou návštěvu v Edenu.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
slaviator před 15 lety 15.01.2010 22:15 |Ale jo, slyšel jsem, jak prej Paska slibuje mladejm hráčům za podpis smlouvy u něj ojetý BMW, jak to a ono... Ale když to vezmeš, tak na mě přece jen nakonec z těch českých TOP 3 agentur (ISM, SportInvest, Chovanec Sport) působí nejserioznějším dojmem právě ISM... A bez nějaké spolupráce s nějakou z těchle agentur se hráč těžko dostane pak ven, když si vezmeš, že třeba Zíkova SPortInvest pomáhá dotahovat přestupy i jiným manažerům... Takže jo, točí se tam velký prachy, není to úplně fér prostředí, ale Paska mi z toho všeho vychází přece jenom tak nějak nejlíp (narozdíl od Zíky či od Chovance).
Mimo téma...
venator před 15 lety 19.01.2010 10:41 |viděli jste někdo tento článek resp. první fotku?...že by "skryté" promo Slavie?:)
http://fotbal.idnes.cz/svindl-s-rukou-utocnikovi-henrymu-prosel-trestem-zustala-ztrata-cti-1k2-/fot_reprez.asp?c=A100118_225926_fot_reprez_mah
Re: Mimo téma...
Viking před 15 lety 19.01.2010 11:00 |Jj, Hocine má reklamu na lžidnesu.cz. Každopádně nás může aspoň trochu těšit, že případ Francie - Irsko, resp. Henry jasně ukazuje, že světový fotbal je úplně stejná žumpa jako ten český nebo jako záležitosti týkající se MOV.
Akorát u nich se to dělá mnohem sofistikovaněji a ve vyšších řádech - přidělování olympiády, prodeje vstupenek na šampionáty, volby do výkonných výborů atd. I když taky nemám obavy o to, že se v evropských pohárech nemaže:-)
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Jiri1 před 15 lety 19.01.2010 12:47 |Zdravim, tak jsem mel pravdu ze to s tim hostovanim nebude tak rychle, ale co my spis vadi je opet jen hostovacka na pul roku bez opce. Takovy hrac je nam v dlouhodobem horizontu nanic a navic zabere misto jednomu z nasich hracu, kteri by se v sezone , kde uz patrne o tolik nepujde mohli alespon rozehrat. Bohuzel ani Paska s nami nespojuje jeho dalsi osudy a tak mi toto hostovani prijde trochu zbytecne. Ano , nejsou penize , ony vlastne nejsou ani na dokonceni stadionu , nejsou ani na kvalitni posily do mladeze , s cimz si ale v nasem klubu nikdo moc hlavu nelame. A cpo je pro mne alarmujici, Slavii neberou jako hrozbu ani jeji souperi a to je vice nez smutne. Je asi zbytecne rikat, ze navzdory ocekavani Pelta vrha vsechny sily do boje vs Pavlinem Jirku v zaloze , to same Plzen s Myslivecke m a my , Pucek pusobi v Moravskem vyhnanstvi, v Praze uz se tolik nevyskytuje, duvod znaji jen zasveceni.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Viking před 15 lety 19.01.2010 13:00 |Už jsem se bál, že radio Jerevan přestalo vysílat.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Jiri1 před 15 lety 19.01.2010 13:26 |Zdravim te a neni to snad pravda, Paska se svymi klienty ma pro nas slabost hlavne ve chvili , kdyz je odmitnut na Sparte, pak je ochoten sklonit se do hlubokeho uklonu a vrazit nam sve hrace pod cenou , chces li i vnutit, jeste v patek to vypadalo , ze nase vedeni lakave nabidce tohoto sibra odola a Kopic se bude pakovat na rodnou hroudu, pak ale prisel nepochopitelny zlom, znovu opakuji podobne hostovacky byt temer zadarmo jen za plat hrace nic pronas klub neresi.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Viking před 15 lety 19.01.2010 13:35 |Jestli nás stojí plat tak je to na půlroční výpomoc v pohodě. Na stoperech začne beztak Čelůstka s Hoškem, vpravo Krajčík (který doufám že po pořádné zimní přípravě začne hrát), vlevo se můžou střídat Trubila, Kopic, Hubáček. Máme ještě Vomáčku, napravo může hrát i Grajciar, výhledově začne Kaufman.
Dát za něj dvacet mega tak mi to přijde úplně zbytečný ale jedná se jenom o doplnění kádru jako v případě Kysely - proč ne.
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Jiri1 před 15 lety 19.01.2010 13:52 |Tak to si skoro myslim, ze by se vyplatilo dat sanci nekomu z becka , kde je uroven beku slusna,
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
venator před 15 lety 19.01.2010 14:29 |No prosimtě nestraš s tím nedostatkem peněz...i mě několikrát napadlo proč je ten stadio nedodělaný tak dlouho, např. zadní strana by se mohla min. omítnout, ale nechci věřit tomu,že nejsou prachy,ikdyž pokud to tak není tak máme stadion nedodělaný dobrovolně a to je podobně špatný :( neříkám,že je nutné aby byl celý stejný jako zpředu,ale ty cihly co civí vzadu jsou fakt strašné, to nemluvím o parkovišti bez asfaltu....
Re: Třetí zimní posila - Milan Kopic
Jiri1 před 15 lety 19.01.2010 14:53 |Ja jen pisu to co vidim, spravni firma ma stale a porad nejake financni resty , snizuji se pocty pracovniku uklidu , ostrahy a podle meho uz je to nekde za hranou minima. Vedeni E SIDE K TOMU MLCI I PRI DNECH OTEVRENYCH DVERI , NA CETNE DOTAZY REAGUJI STALE ODPOVEDI VE STYLU, BEHEM SEZONY NELZE DELAT . Ovsem nmluvis li o parkovisti to je jen jedna vec, jednota SKS treba trpi i parkovani na svych pozemcich, kd prachy vybira prave E Side...., jenze do oprav ci zvelebeni stadionu se proste v poslednich mesicich nevratila ani koruna.