Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Tijani Belaid míří do Francie

V nejbližších dnech opustí Slavii Tijani Belaid, který zamíří na půlroční hostování do francouzského klubu Le Mans.

O tom, že Tijani nakonec opustí Slavie, se mluvilo několik dní. Dnes na tiskové konferenci po finále turnaje Fortuna Víkend šampiónů prozradil trenér Karel Jarolím další podrobnosti. "Objevila se nabídka z Francie, konkrétně z francouzského Le Mans. Měl by tam odejít na hostování, v nejbližších dnech se vše doladí. S námi každopádně na soustředění již necestuje," uvedl.

Francouský klub Le Mans hraje první ligu a zatím se pohybuje na 17. místě. "Tijani si přál jít do Slavie, tak teď už záleží na něm, jak se prosadí. Ve Slavii ale nekončí, stále je naším hráčem," řekl Jarolím. Pokud se Belaid ve Francii prosadí, Le Mans na něho uplatní opci a v létě přestoupí.

Pro Slavii by celý transfer měl být výhodný. "Kdyby to výhodné nebylo, tak do toho nejdeme," prozradil trenér. Je zřejmé, že úspěšnost transferu je závislá na tom, zda Le Mans uplatní opci. Přejme Belaidovi, aby se mu tam dařilo.

Komentáře (64)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tijani Belaid míří do Francie

    Viking     před 15 lety 09.01.2010 20:40 |  
    0 0

    Chybět mi nebudeš, lenochu a flákači!!!

    • Re: Tijani Belaid míří do Francie

      PetCC     před 15 lety 09.01.2010 20:47 |  
      0 0

      Mě taky nějak zvlášť chybět nebude, ale nadávat mu rozhodně nebudu. :-(

    • Re: Tijani Belaid míří do Francie

      mirecek1111     před 15 lety 09.01.2010 20:50 |  
      0 0

      bohužel ve sportu, nebo spíš pro úspěch neplatí takové to pravidlo, že je lepší snaživého kluka, bez talentu, než někdo kdo hraje jak se zrovna probudí.
      Mě mrzí jak to s Tijanym dopadlo, a těma holkama a nočním životem mě sklamal, ale jestli se výrazně neprosadí Vaněk nebo na jeho místo někoho nepřivedeme tak.. protože jestli bude hrát na jaře Láda Volešák, tak jsme v prdeli, a za tím si stojím. Nedej bože, aby tam fušoval Janda, který je hráč pro křídlo.
      No nic, tak ať se daří Tijany.

      • Re: Tijani Belaid míří do Francie

        lassiter     před 15 lety 09.01.2010 20:59 |  
        0 0

        nějak nejsem v obraze, o jakej noční život a ženský jde? já sem zaregistroval jen nějakou zhrzenou bejvalku, co se to směšně rozhodla vláčet bleskem, a podpis na ňadro šestnáctileté příbuzné pana Jiřího ve tři ráno, jinak nic. s voldou máš bohužel pravdu, s jandou taky. ještě tam může hrát vasiljevič...

        • Re: Tijani Belaid míří do Francie

          skman     před 15 lety 10.01.2010 11:33 |  
          0 0

          ke me se jednou doneslo, ze byl na nejake diskotece jeste po zapase s Zilinou jak jsme hrali v poharu UEFA v Ziline, co je na tom pravdy nevim, kazdopadne vyloucit se to neda pac co si pamatuju tak hraci se vraceli hned po tom zapase do Prahy, a jak se rika na kazdym sprochu pravdy trochu...

      • Re: Tijani Belaid míří do Francie

        Viking     před 15 lety 09.01.2010 21:00 |  
        0 0

        Jaks to myslel s tím pravidlem? Právě v tomhle případě ale platí - na fotbal sere, nedává mu nic navíc a žije jenom z talentu. A na to taky dojede, nikdy z něj nic pořádnýho nebude.

        Radši budu mít v mančaftu třikrát Janda kterej maká a není mu to putna než Belaida. Na podzim s ním měl KJ svatou trpělivost a podle mě jenom na nátlak fanoušků vůbec něco odehrál.

        • Re: Tijani Belaid míří do Francie

          Viking     před 15 lety 09.01.2010 21:01 |  
          0 0

          A k nadávání - lenoch a flákač není nadávka ale objektivní hodnocení:-)

          • Re: Tijani Belaid míří do Francie

            Gordon (host)     před 15 lety 10.01.2010 04:55 |  
            0 0

            me by zajimalo, zda soudis cloveka podle objektivnich kriterii, zda mas potvrzene informace jak se chova, co dela atd.... za druhe, prosim, oblaz nas svoji vykonosti, kdyz vidis na ostatnich chyby....

        • Re: Tijani Belaid míří do Francie

          mirecek1111     před 15 lety 09.01.2010 21:23 |  
          0 0

          O Jandovi jsem ani neuvažoval. Tam pořád věřím, že se z toho vyhrabe, protože talent už prokázal.
          Myslel jsem přirovnání hlavně s Ladou Volešákem nebo tím srbem. Belaid odehrál ve Slavii celkem slušně první rok a naprosto fantasticky půl rok minulé sezony. Má nepopíratelnou zásluhu na našich úspěších svými výkony v posledních dvou sezonách. A to, jak k fotbalu začal přistupovat teď je smutné a třeba to ani jinak dopadnout nemělo.
          Ale jaký přínos bude mít pro Slavii, když takové hráče nahradí v základu hráči typu Volešáka. On Lada třeba za celou dobu ve Slavii nevypustil na treninku jediný sprint, všude je první, věci si v šatně ukládá do komínku a láduje se jen ovocem a zeleninou ale co to znamená pro to nejpodstatnější, pro výsledky? Nic. Vyjíma jednoho pěkného a rozhodujícího golu s Teplicemi nepřineslo několikaleté působení Ladi pro Slavii vůbec nic. Belaid by si zasloužil pár facek za to flákání ale dal toho Slavii 100x víc.
          Já nevím, třeba má pan trenér připravenou adekvátní variantu, ale já říkám, že jestli odešel Belaid s vizí typu, však tam bude hrát Vasiljevič nebo Volešák, tak se na jaře ani omylem nepřiblížíme v lize pohárům a Jarolímovi to srazí vaz. A za tím si stojím.
          Takhle jsem to myslel. Talent je daleko důležitější než "good přístup" Když začne špičkový hráč blbnout, tak to bud dopadne špatně nebo ho trenér srovná, a bude zase všechno ok, ale jak chceš udělat, aby se z roky naprosto průměrného hráče přes jednu zimní přestávku stal výrazný člen základní sestavy. Hloušek má špičkový přístup, ale ve fotbale to dotáhne daleko jenom kvůli svému talentu. Bez něj by neznamenal nic.

          • Re: Tijani Belaid míří do Francie

            Viking     před 15 lety 09.01.2010 21:39 |  
            0 0

            Já si myslím pravý opak. Talentu dávám jenom 30 procent, zbytek je hlava a vůle. Ano, Tijany tady hrál excelentně půl sezony. Ale to je všechno. První půlrok se ještě moc neprosazoval, na jaře zahrál dobře až poslední dva zápasy (v Boleslavi a s Jabloncem). Předloni na podzim excelentní zápasy, loni už to byla po celý rok slabota. Takže tři průměrné až podprůměrné půlsezony na jednu excelentní. Ale ta excelentní byla zvýrazněna také tím, že se dařilo celému mužstvu, góly dával Necid, soupeři si ho víc všímali, Krajčík byl nebezpečný, Belaid to měl o hodně snažší se prosadit. Ale tohle všechno není důležité. Důležité je, co je ochoten každý hráč obětovat pro mužstvo. To je ten přínos pro Slavii. Podzimní Belaid je třeba výkonnostně na stejné úrovni jako podzimní Belaid, ale ten kluk tomu fotbalu dává všechno. Na podzim hrál Tijany úplný hovno a kolik dostal v porovnání s Volešákem šancí...

            Volešák, Janda, M. Černý, Hloušek - tohle je moje krevní skupina. Kluci, co jim Slavia není u prdele a dávaj to v zápase najevo. Ne nějaká primadona, která hraje podle toho jak se vyspí nebo jestli je na tribuně manažer.

            • Re: Tijani Belaid míří do Francie

              Viking     před 15 lety 09.01.2010 21:41 |  
              0 0

              oprava - jako podzimní Volešák..

              • Re: Tijani Belaid míří do Francie

                mirecek1111     před 15 lety 09.01.2010 22:14 |  
                0 0

                A to je přesně to o čem mluvím. Podzimní Belaid je na stejné úrovni jako Volešák. Jenomže Belaid hrál na podzim jak se asi všichni slavisté shodneme tak, že je nakonec dobře, že odchází za lepším, ale co se tím vyřeší, když bude hrát Volešák? Vžďyť si to sám vlastně napsal, nic. Protože Volešák nemá talent na to hrát líp než hraje, u Belaid jsme aspoň mohli doufat, že se probere. Nevím v co a hlavně na základě čeho budeme doufat, až budou ve středu hřiště běhat tragicky průměrní Volešák nebo Vasiljevič.
                Ale já nevím, třeba to pan trenér už vyřešené má a někdo přijde, nebo se chytne mladý Vaněk. Doufám, protože kdybych byl trenérem Slavie a majitelem Abramovič, on mi dal desítky milionů euro ať si podle libosti doplním kádr, tak víte co bych udělal, myslíte že bych řešil koho koupit. Ne, já bych první povyházel hráče co VŮBEC nemají pro Slavii žádný přínos a udělal bych to i kdyby to mělo zabrat celé přestupové období a pak bych vlastně neměl ani na ty posily čas a ony nepřišly.
                Je naprosto strašně se koukat jak to týmu nejde ne proto, že si nemohl koupit lepší hráče ale proto, jak hráči co hrají táhnou ostatní do naprosté šedi průměru. Musím přiznat, že letošní podzim byl za těch deset let pro mě asi nejhorší podívaná. Tenkrát jsme aspoň mohli "brečet" že nemáme na lepší hráče peníze, snít jak jednou po LM všehcno bude. Ted máme relativní možnosti a my zapráskáme sestavu takovýma tragédama místo abychom tým doplňovali mladýma talentovanýma klukama a ještě si své šikovné odchovance necháme rozutéct nebo talentovaní kluci nedostávají příležitost protože prostě "musí" hrát posily, musí pan trenér za každou cenu dokázat celému světu, že když dal 7 milionů za Naumova, tak se prostě nemohl splést.

                • Re: Tijani Belaid míří do Francie

                  PetCC     před 15 lety 09.01.2010 23:58 |  
                  0 0

                  "letošní podzim byl za těch deset let pro mě asi nejhorší podívaná" - dobrej vtip, letos nám scházel jen jeden útočník ve formě a mluvil by jsi jinak.

                  • Re: Tijani Belaid míří do Francie

                    mirecek1111     před 15 lety 10.01.2010 00:50 |  
                    0 0

                    nevím co by bylo kdyby bylo ale bylo to tak jak bylo a promě to byl nejhorší půl rok. Pocitově. Pro tebe třeba ne, a co já s tím. Těch deset let sleduju všechno okolo naší Slavie dost intenzivně, takže jsem si to všechno prožil. Pamatuju když k nám třeba přišel Adauto, začal hrát skvělě a já myslel, že konečně dobudeme svět a přitom to neznamenalo nic. Sparta byla před námi pořád o parník. Pamatuju všechny ty naděje v předkolech o LM, kdy člověk, přes to jak si přál konečně do LM postoup ani neviděl, ten fakt, že máme poskládaný tým z naprosto průměrných hráčů, a že by nám pomohla jen náhoda.
                    Pro mě bylo daleko lepší sledovat drápání se vzhůru s najivními představami o síle našeho týmu, než se dívat, jak jsme i přes velké peníze za sezonu v lize mistrů a za přestupy Necida, Tavarese, Švece nebo Šventa to dopracovali dost neodpovědnýma krokma co se týče přestupové politiky do situace ve které jsme. Proto tak často ve svých příspěvcích naléhám více než o posily o nutnost osekat tým o hráče, kteří tam nemají co dělat.
                    A ta tvá druhá citace o Volešákovi, že nám zachránil titul. To já ti úplně stejně můžu zase tvrdit, že kdyby Belaid pravidelně mohl nastupovat ve středu hřiště a nemusel celé své působení ustupovat Markům Jarolímům apod. tak by také možná ve formě vydržel déle.
                    Když mě tak rád cituješ z mých příspěvků, tak si zapamatuj tu pasáž, kdy se zmiňuju o tom, že jestli na jaře postavíme hru ve středu hřiště na Ladovi, který nám na jaře zachránil titul jak říkáš, nebo skvělém přestupovém tahu z léta v podobě Vasiljeviče, tak to bude určitě velká stíhací jízda za předními příčkami.

          • Re: Tijani Belaid míří do Francie

            Barlblog     před 15 lety 09.01.2010 22:04 |  
            0 0

            Talent je hezká věc.
            Ale je ti totálně k ničemu bez pracovitosti. Co je platný Janu Šimákovi, že má větší talent jak Rosický s Bergrem dohromady, když to nedokáže využít.

            Kamarád mi vyprávěl, jak Šimák školil Rosickýho na Spartě. A kde je teď on, a kde je Rosický.

            Na druhou stranu je třeba říct, že o mnohém rozhoduje štěstí. Příležitost se ukázat a motivace, dost často hrajou roli při rozvinutí talentu. Například Poborský byl genius. Jinak se to nazvat nedá, on byl naprosto mimořádný hráč. Nebál bych se ho srovnávat s Messim, nebo Ronaldem. Jeho problém byl ten, že nevyrůstal v juniorce Barci, nebo United. Prakticky nikdy, až na chvilkovou pasaž v Manchesteru a Laziu, neměl možnost ukázat naplno, co v něm je. Měl smůlu. Dokázal toho hodně, ale mohlo toho být mnohem víc.

            • Re: Tijani Belaid míří do Francie

              vavicek     před 15 lety 09.01.2010 22:48 |  
              0 0

              To by mě zajímalo kdy Šimák školil Rosickýho. V dorostu těžko a nějak nevim ,že by s Blšanama válcoval na letný Spartu. Krom toho Šimák měl hlavně problémy s alkoholem což Belaid asi nemá. Navíc Šímák i se svýma problémama byl schopen školit obranu Bayernu. Takže talent není k zahození. Poborský tu možnost měl a nedokázal ji využít. V prvním zápase v Anglii přes něj šli dva goly a po poločase si šel sednout na lavičku. Bez talentu to prostě nejde.

              • Re: Tijani Belaid míří do Francie

                Barlblog     před 15 lety 10.01.2010 01:19 |  
                0 0

                Co se Poborskýho týká, tak v prvním zápase v Anglii přes něj 2 goly nešli. Jeho problém byl, že na jeho místě hrál Beckham a ve středu pravidelně nastupovali Cantona se Scholsem. Záloha hrála ve složení: Giggs, Scholes, stažený Cantona, Beckham a bratři Nevillové. Dostával dost málo prostoru. Ten tým byl elitní. To, co předváděl v Portugalsku, nebo Laziu, kde dostal prostor větší, byla už jiná káva.

                Šimák se s Rosou potkal, když byl na testech ve Spartě. Bylo to předtím, než šel do Němec. Šimák je asi o 1,5 roku starší. S Rosickým se potkali parkrát v U21.

                Talent není k zahození, ale bez práce to nejde. Viz. Paoulo Nedvěd.

                • Re: Tijani Belaid míří do Francie

                  vavicek     před 15 lety 10.01.2010 11:52 |  
                  0 0

                  V prvním zápase byl Poborský střídán po poločase. http://www.toffeeweb.com/SEASON/96-97/reports/manutd_a.htm Šli přes něj dva góly. Netvrdím, že to byl špatný hráč, ale srovnávat ho s Ronaldem je nesmysl.

                  Ano, to, že je na treninku Šimák excelentní je pravda. To byl i když hrál na Spartě.

                  Nedvěd měl obrovský talent. Tvrdit opak je nesmyl. Byl vyjímečný už v dorostu. Když odcházel ze Sparty tak měl víc golů než Poborský.

                  • Re: Tijani Belaid míří do Francie

                    Barlblog     před 15 lety 10.01.2010 13:28 |  
                    0 0

                    Co se Poborskýho týká, pravdu už asi nezjistime. Každopádně skoro každý z té generace fotbalistů tvrdí, že nejtalentovanějším hráčem byl asi Poborský.

                    Nedvěd bez talentu určitě není, ale i on sám tvrdí, že to má vydřené.

                    Je to podobné jako případ Hloušek vs Blažek. Samozřejmě hrajou na jiných postech, takže se to srovnávat nedá, ale to co předvádí Blažek s míčem, nebo jeho schopnost kvalitně a rychle zakončit. Opět si myslím a obecně se to tvrdí, že má obrovský talent, ale neumí s ním pracovat.

                    • Re: Tijani Belaid míří do Francie

                      vavicek     před 15 lety 10.01.2010 14:31 |  
                      0 0

                      Pravdu? Dal jsem ti odkaz kde to máš napsáno. Pokud vím tak se to o něm netvrdí. Co se týče Nedvěda, to že to má vydřeno a podobně je legenda. Talent měl srovnatelný s Bergrem nebo Poborským. To i Jágr o sobě tvrdí, že to má vydřené.

                      • Re: Tijani Belaid míří do Francie

                        Barlblog     před 15 lety 10.01.2010 16:24 |  
                        0 0

                        Pravdu ohledně talentu.

                        O Nedvědovi všichni svorně tvrdí, že pracoval několikrát víc než ostatní. Tvrdí to i on sám. V Italii si ho právě cení za jeho přístup a odhodlání, které není pro fotbalisty až tak typickou vlastností. Talent v tom taky hrál roli, ale byli talentovanější než on, a nedokázali to, co on.

          • Re: Tijani Belaid míří do Francie

            PetCC     před 15 lety 09.01.2010 23:52 |  
            0 0

            "Vyjíma jednoho pěkného a rozhodujícího golu s Teplicemi nepřineslo několikaleté působení Ladi pro Slavii vůbec nic." - tak s tím nesouhlasím, podle mě nasazení Volešáka minulý ročník na jaře zcela zvrátilo situaci a zachránilo nám titul. V tu chvíli bylo třeba strhnout tým k bojovnosti, nedovolit soupeřům zlehka přecházet pře střed hřiště třeba i za cenu žluté karty. A to Volešák umí a taky to v tu chvíli prokázal.

  2. Re: Tijani Belaid míří do Francie

    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 09.01.2010 20:53 |  
    0 0

    Velice komplikovaný případ. Porpvé jsem ho viděl v přípraveném zápase na strahově proti Bohemce a hned mě uchvátil. Měl nasazení, myšlenku, techniku a byl mladej.
    Bohužel mu dle mého názoru stoupla sláva do hlavy. Na druhou stranuje samozřejmě otázkou, jestli s tím mohl udělat něco trenér. Spousta lidí vykřikuje, že s ním Jarolím nedokázal pracovat. Ale u některých to prostě nejde.
    Jak je to u Tijaniho se asi už nedzovíme ale určitě je ho velká škoda.

    Na závěr jeho slova, která se dají vyložit tak i tak: „Kdyby mi ale kouč Jarolím řekl, že budu ve Slavii hrát, pak bych nad tím samozřejmě ještě popřemýšlel.“ - Pokud takhle uvažuje, tak ať radši jde. Je ale možné, že tím chtěl říct, že pod KJ by si už nezahrál ani kdyby se přetrhl.
    Vzhledem k tomu co se o TJ řiká, veřím spíš v první verzi..

    • Re: Tijani Belaid míří do Francie

      lassiter     před 15 lety 09.01.2010 21:04 |  
      0 0

      No jo. Stejně je to zajímavý. Na začátku sezony tady na jeden flek byli MJ, TJ a Láďa Volešák, z nichž ten třetí vypadal na odchod...

      • Re: Tijani Belaid míří do Francie

        bongor     před 15 lety 09.01.2010 22:22 |  
        0 0

        TJ je určitě talent.Talent je předpoklad-tvrdá práce je nutnost.Když budu tvrdě pracovat a jezdit po zadku a nebudu mít talent ,zahraju si
        maximákně kaprligu,nebudu vynikat,ale některýmu trenérovi bude i to málo stačit ke spokojenosti.Když budu mít talent,ale nebudu makat,tak zaujmu skauty,ale trenér mě za pár měsíců prokoukne,nejdřív mě bude varovat a když to nepomůže, nakope mě do řiti.TJ ze začátku na svoje poměry makal,pak se na to vykašlal.
        Proč,o tom se tady bavíme,hodně tomu pomohl odchod Tavarese,ten asi na něj měl dobrej vliv a třeba v tom bude i ten pan Jiří s příbuznou.
        Nebo si něco řekli s KJ a už byl oheň na střeše.Taky je možný,že mu
        brácha líčil,jaký je to skvělý na Toaletné a že by je tam i s Brábou rádi viděli,tak si řek,co bych se honil,můžu jít o pár kilometrů dál a možná za lepší prachy.Každopádně už teď byl spíš brzda,jedině je škoda,že půjde za pár šupů hostovat.

        • Re: Tijani Belaid míří do Francie

          vavicek     před 15 lety 09.01.2010 22:50 |  
          0 0

          Koukám, že spolu s půlkou zdějších diskutéru chodíš na treninky a víš jak Belaid trénuje.

    • Re: Tijani Belaid míří do Francie

      Viking     před 15 lety 09.01.2010 21:07 |  
      0 0

      Já třeba věřím i tomu, že v Le Mans bude hrát první půlrok obstojně a v létě ho i prodáme. Tenkrát přišel s Tavaresem, měl tady krajana, hned zkraje sezony se mužstvu dařilo, čuchnul si k Lize mistrů a měl takovou tu vnitřní motivaci tady něčeho dosáhnout, ukázat se v Evropě.

      Časem se z něj ale stala namistrovaná primadona. Že s ním Karel neuměl pracovat... Nevím jestli je vhodné, aby si dvacetiletý Belaid mohl diktovat co chce a co nechce, aby se s ním zacházelo v rukavičkách a dovolovalo mu cokoliv. Jak by to na tréninku asi vypadalo - Belaid nemusí naplno a ostatní musí? Nebo Tijany bude stát čtyřicet metrů od soupeřova vápna a všichni hrát na něj? Ne, co udělal Karel je správný. Pokud by byl Belaid chytrej, tak ze sebe nechá během dvou let od Karla sedřít kůži a pak přestoupí do Španělska nebo Itálie. Ale on za dva roky bude hrát druhou francouzskou ligu.

      • Re: Tijani Belaid míří do Francie

        dalislavista     před 15 lety 09.01.2010 21:56 |  
        0 0

        No a co takhle se podívat na to, proč a v jaké době ho KJ přestal stavět? Nebylo to náhodou v době, kdy jsme udělali "posilu" z Plzně za 10M? Ta posila začala na pravé záloze, ale byla úplně jalová. Tak je KJ prohodil, TB byl vpravo nic moc(pořád mnohem platnější než posila), ale posila byla ve středu lepší než na kraji (rozhodně ale ne lepší než TB), tak to tak chvíli zůstalo. Ale místo TB je jedině uprostřed, na kraji je poloviční. A vidí, jak na "jeho" místě hraje někdo jiný a místo má téměř neotřesitelné. Je tohle motivující? Někoho to možná nabudí, ale někdo rezignuje. A TB byl asi ten druhý případ.
        Ještě k tomu nasazení, někdo může makat na 110%, i poctivě bránit, ale někdo i jen s 80% přístupem prostě vytvoří a vymyslí víc než ten dříč. TB dal za zápas několik super přihrávek s očima. Jiní dřeli, ale nevymysleli nic. Takhle to vidím.

        A že by si pod Jarolímem je asi pravda.

        Jak víš, co si diktoval Belaid a co chtěl za zacházení? Mě by stačilo, kdyby dostal tolikdalších šancí i po mizernejch výkonech jako Marek Jarolímovic. TB se něco nepovedlo a hned šel seděl na lávku.

        • Re: Tijani Belaid míří do Francie

          quelhar (admin)     před 15 lety 09.01.2010 22:21 |  
          0 0

          No, tak uvedeni na pravou miru - nejlepsi zapasy odehral Belaid na podzim lonske sezony, to se shodneme vsichni. V te dobe hral v zakladni sestave s Jarolimem a hral prave na kraji zalohy, zatimco Jarolim ve stredu.
          Jinak podzim 2007 - TJ nastupuje sporadicky, v lize jen dvakrat odehraje dele nez polocas.
          jaro 2008 - TJ nastupuje jeste mene, odehraje jen tri zapasy, za to cele. MJ na jare odehraje jen petkrat vice nez jeden polocas.
          podzim 2008 - nejlepsi cast Belaidova pusobeni ve Slavii, je clen zakladni sestavy, casto spolu s Jarolimem a J. Cernym.
          jaro 2009 - Misto Belaida zacne hrat Janda, ale postupem casu se Belaid dostane zpatky do zakladu (spolu s Jarolimem) Az do okamziku, kdy se prestane darit. V tom okamziku vypadava TJ i MJ, naskakuji misto nich do poslednich 4 zapasu uzdraveny Volesak a Grajciar - a jsou z toho 3 vitezstvi a remiza s Libercem v poslednim kole.
          podzim 2009 - MJ brzy ochazi, TJ je v zakladu ve stredu zalohy, postupem casu z nej vypadava a dostavaji sanci jini - Grajciar, Skacel, Janda pripadne Vanek.

          Takze by bylo vhodne nemystifikovat - TJ je schopny zahrat ve stredu i na kraji, nejlepsi zapasy odehral na kraji (napr. derby na Letne 4:1), po odchodu MJ mel ve stredu zalohy o konkurenci mene, dostal tam opakovane sanci a za podzim jsme odehrali opravdu povedeny zapas v lize snad jen v Liberci.

          • Re: Tijani Belaid míří do Francie

            vavicek     před 15 lety 09.01.2010 22:57 |  
            0 0

            Minulý podzim ovšem Belaid odehrál některé zápasy i ve středu zalohy. Není pravda, že nejpovedenější zápasy odehrál z prava. Odehrál je i ze středu. Takže mystifikuješ spíš ty.

            • Re: Tijani Belaid míří do Francie

              Khadgar     před 15 lety 10.01.2010 00:10 |  
              0 0

              Jestli to nebude tím, že ta záloha se tam točila...Hráči hráli všudemožně. Ale asi jenom mystifikuju.

    • Re: Tijani Belaid míří do Francie

      Viking     před 15 lety 09.01.2010 21:07 |  
      0 0

      Já třeba věřím i tomu, že v Le Mans bude hrát první půlrok obstojně a v létě ho i prodáme. Tenkrát přišel s Tavaresem, měl tady krajana, hned zkraje sezony se mužstvu dařilo, čuchnul si k Lize mistrů a měl takovou tu vnitřní motivaci tady něčeho dosáhnout, ukázat se v Evropě.

      Časem se z něj ale stala namistrovaná primadona. Že s ním Karel neuměl pracovat... Nevím jestli je vhodné, aby si dvacetiletý Belaid mohl diktovat co chce a co nechce, aby se s ním zacházelo v rukavičkách a dovolovalo mu cokoliv. Jak by to na tréninku asi vypadalo - Belaid nemusí naplno a ostatní musí? Nebo Tijany bude stát čtyřicet metrů od soupeřova vápna a všichni hrát na něj? Ne, co udělal Karel je správný. Pokud by byl Belaid chytrej, tak ze sebe nechá během dvou let od Karla sedřít kůži a pak přestoupí do Španělska nebo Itálie. Ale on za dva roky bude hrát druhou francouzskou ligu.

      • Re: Tijani Belaid míří do Francie

        Barlblog     před 15 lety 09.01.2010 21:43 |  
        0 0

        Jedna věc je jasná, druhý Belaid v Gambrinus lize není. Jak už se psalo, těžko hodnotit, kde je větší chyba. Vždy záleží na hráči a ta vůle tam prostě není. Dobrý příklad je MJ. Já teda nevím, ale že by zaujal hrou v Jablonci, to se říct nedá. Jeho pojetí fotbalu je přinejmenším usměvné, jeho výroky o pravidelném nastupování atd.
        Podobným typem je i Belaid, který se několikrát vyjádřilv tom smyslu, že mu sedí tvrdší režim, protože se zná. Bohužel jeho motivace asi není tak silná, aby přemohl svou lenost.

        Je to škoda. Musím se vyjádřit i k panu božskému KJ. Jeho schopnosti v psychologické rovině a v rovině motivační, jsou dost diskutabilní. Nechci ho kritizovat, každý na to není, ale mělo by se uvažovat o příchodu psychologa, jako dalšího asistenta. Někdo, kdo by byl schopen obrousit hrany. Tyhle potíže nás stojí hrozně moc.

        Co se transferů týká.

        Je jasné, že peníze chybí. Já doufám, že se někdo ozve na Volešáka a Šenkeříka. S Vasilijevičem asi dlouhodobě nemůžeme počítat (věřím v to).

        Tudíž nám schází 1 hráč do středu pole. Kvalitní záložník. A jeden vyšší utočník.

        Možností je spousta, ale musí se hledat. Do zálohy by se hodil Hořava, jehož cena je kolem 25 milionu korun. Zajimavý hráč je i Pascal Agnan, Floyd Ayité, Oussama Darragi. Ve druhé francouzské lize mě zaujali hráči z LB Châteauroux. Mohli bychom se podívat i po jiných klubech této soutěže.

        Situace v utoku je zajímavá. Kysela, Tecl, Vlček, Naumov, Šenkeřík.
        Kysela se u nás neprosadí, byl bych mile překvapen. Zdeňkovi přeju nějaké angažmá v zahraničí. Dlouhodobě se KJ zajímá o Jiřího Jeslínka. Já tenhle zájem jen podporuju. Velice podceněný hráč.
        Aktuální problém je, jak už jsem psal, výška. Vždy jsem byl pro Pekharta. To už asi nevyjde. Já však tuším, že třeba Litterimu skončilo hostování. Nejsem si ale jistý. Problém na tomhle postu je ten, že existuje strašně málo kvalitních domácích hráčů. Nikdo není prověřený. Pokud nakonec Pekhart nedopadne, byl bych pro zahraniční variantu. Každopádně, jednoho takového hráče potřebujeme.

        • Re: Tijani Belaid míří do Francie

          Khadgar     před 15 lety 10.01.2010 00:12 |  
          0 0

          Tyhle tvoje jména z ciziny jsou mimo mísu. Takovýhle hráči k nám přijdou jedině shodou okolností a díky známosti - jako Tavares, který navíc v tehdejším klubu neměl perspektivu. Tyhle kluci radši budou kopat tam kde jsou, k nám se nikdo nepohrne.

          • Re: Tijani Belaid míří do Francie

            Barlblog     před 15 lety 10.01.2010 01:37 |  
            0 0

            Mě se líbí jedna krásná česká vlastnost. Všichni tady na tomhle webu se asi shodneme, že by měl být fotbal u nás veden trochu jinak. Profesionálněji. Diskutuje se tady nad tím, jak pozvednout klubový fotbal. Jak zlepšit treninkovy proces atd. Ve slavii se utvořilo oddělení skautingu, je široký, a vyjma herních asistentů trenéra, i kvalitní realizační tým. Prostě super maxi síla. :-)

            A pak, když člověk navrhne hráče z nižších západních lig, nebo dokonce z Afriky (Maroco, Lybie atd.), napíšeš tohle.

            Jak jsou mimo mísu?
            Lepší hráči ve francouzské II. lize mají 100-200 tisíc euro za sezonu. To jsou velice podobné peníze, jako se berou u nás. O afrických hráčích nebudu vůbec mluvit.

            Nevím, jakou perspektivu vidíš v tom, že hráč hraje v klubu z dolní poloviny tabulky II. ligy. U nás, by bojoval o Evropské poháry a možnost se zviditelnit. Kvalita ligy je pořád jěště větší, než ten jejich poloregionální "přebor"

            Navíc je na naší straně dobrý příklad. Tavares odešel do Bundesligy. Necid do CSKA. Belaid asi zmizne do Le Mans. Ze Slavie se přestupuje ven. Je rozhodně snažší se ukázat v evropských pohárech, než v nižších soutěžích.

            • Re: Tijani Belaid míří do Francie

              Ravik     před 15 lety 10.01.2010 12:32 |  
              0 0

              Barlblogu kde bereš prosim tyto jména? Pošli to Ciprovi, my s tim asi nic nezmůžeme :-)

              • Re: Tijani Belaid míří do Francie

                whitesnake01     před 15 lety 10.01.2010 13:46 |  
                0 0

                podle me hraje Football Managera :)

                • Re: Tijani Belaid míří do Francie

                  Barlblog     před 15 lety 10.01.2010 16:19 |  
                  0 0

                  :-D

                  Podle mě jsem byl osobně na jednom zápase, zmiňovaného týmu. Nebyl jsem ve Francii cíleně na fotbal, ale když někam vyjedu, je čas a příležitost a samozřejmě finance, jdu se podívat.

                  Ale samozřejmě jsem i managera hrál.

                  Z těch dalších zmíněných jsem viděl Agnana, když hrál za Casablancu (doufám, že to nepletu) přátelák proti Ittihadu. Byla to více méně televizní náhoda v Tunisku. Nejsem žádný skaut amatér, jen mě prostě baví fotbal.

                • Re: Tijani Belaid míří do Francie

                  Barlblog     před 15 lety 10.01.2010 16:26 |  
                  0 0

                  Samozřejmě z jednoho zápasu bych nic nevykoukal. Francii sleduju celkem pravidelně. Líbí se mi tamní liga. Styl hry. Uroveň šla hodně nahoru.

  3. Re: Tijani Belaid míří do Francie

    pavlikvik     před 15 lety 09.01.2010 22:03 |  
    0 0

    Smutný, ale čekal jsem to už od půlky podzimu. Tohle je hráč, kterej měl odejít ve formě a za 50 nebo víc milionů. Potenciál na to má. Proč hrál pod svoje možnosti? Protože mu KJ nedal důvěru. Dřepěl na lávce a koukal na MJ a Volešáka, kteří nehrajou líp než on, které ale KJ podrží, i když jim to nejde. Když jsme remizovali na Bohemce, kdy KJ zase šoupnul do sestavy, která zápas před tím jakž takž začala hrát, na střed Volešáka místo TJ, po příšerným výkonu ho tam nechal i další zápas, tak TJ odepsal.
    Všichni si tady můžete říkat něco o tom, kdo chlastá a běhá za děvkama, a kdo žere ovoce a chodí spát v 10. Jasně, že trenér musí dbát na disciplínu a hráče s nedodržováním životosprávy klidně vyrazit. Ale nikdo se nezlepší a nepodá dobrej výkon, pokud se s ním bude zametat jako s TJ. Pokud sedíte na lávce zjevně bez důvěry trenéra. Do hry se dostanete ob jeden zápas na 15-10 minut a jednou za 5-6 zápasů do základu, kdy se bojíte něco zahrát, abyste to nezkazil a nebyl první na střídání. To se nedá. Pokud víte, že jste lepší, než ti co místo vás hrajou, tak musíte pryč. Jinak jsou to zahozený roky.
    TJ musí hrát, musí cítit, že má důvěru a pak, to mužstvu i trenérovi vrátí. Přeju mu, aby se mu to jinde povedlo.
    My se tady budeme dívat na Hubáčka s Volešákem, kteří důvěru trenéra mají a jistě ji nezklamou.

    • Re: Tijani Belaid míří do Francie

      quelhar (admin)     před 15 lety 09.01.2010 22:09 |  
      0 0

      KJ mu nedal duveru? Belaid byl v lize osmym nejvytizenejsim hracem Slavie, v zakladu byl v deviti ze 16 zapasu, prestoze nikdy nepodal nijak uchvatny vykon. To je zametani? Myslim, ze zamenujes pricinu a dusledek. Naopak, TJ mel duveru pomerne velkou vzhledem k predvadenym vykonum. Dostal vic sanci nez Volesak, daleko vic nez Vasiljevic a po Raguedovi ma ze zalozniku nejvice odehranych minut.

      • Re: Tijani Belaid míří do Francie

        bongor     před 15 lety 09.01.2010 22:31 |  
        0 0

        No tak musím dát jedině na Quelharovy statistiky,doufám,že to máš dobře spočítaný.Jaký je Belaid ve skutečnosti,to se nikdy nedovíme a kdo to zavinil,TB nebo KJ?To mi připadá jako když se hádají manželé,nikdy si nepřizná ani jeden z nich vinu,je to nekonečný příběh a rozvod je nejlepším řešením.

      • Re: Tijani Belaid míří do Francie

        pavlikvik     před 15 lety 09.01.2010 22:38 |  
        0 0

        Máš těch zápasů i s pohárama, LM atd. nějak málo... Nechci se hádat s tvojí statistikou. Já si důvěru přestavuju trochu jinak. Důvěra je když hraju v základu stabilně. Ne nejistota, zda budu hrát, ale i to, že když mi to nejde a něco zkazím, tak mi trenér věří dál. Podotýkám, že tam musí být víra ve schopnosti takového hráče, že jsou lepší než u ostatních. Já do hlavy KJ nevidím ani TJ, ale jsem převědčenej, že je to škoda, protože protože potenciál má. A to větší než ti, co hráli místo něj.
        Ohledně Volešáka - ten nehrál, proto že je furt zraněnej nebo nemocnej - jinak by tam byl častějc. I když si téměř nekop za poločas do míče, tak stejně hrál další zápas.
        Pokaždý, když jsem si říkal, že KJ už snad našel nějakej satabilnější základ, ketrej nechá hrát spolu, aby o sobě věděli i naslepo, tak tam okamžitě v dalším zápase zpátky protlačil nějakého svého oblíbence. Většinou na úkor TJ.
        Je to můj názor, ty máš jinej a statistickej...

        • Re: Tijani Belaid míří do Francie

          venator     před 15 lety 11.01.2010 16:04 |  
          0 0

          "Díky bohu" za Quelhara:) ještěže umí někdo nezpochybnitelnými fakty utnout tu "impotentní" diskusi všech Vás (nezlobte se,že to tak řeknu), kteří se chováte jak zhrzené milenky. Pořád furt dokola kdo byl nebo nebyl lepší jestli TJ nebo MJ nebo "Jan Tleskač":) Fakta, která podal Quelhar jsou jasný! Krom toho,že vyvrací hlavní argumenty milovníků TJ, že rozhodně nebyl systematicky opomíjený od KJ tak hlavně dokazují,že měl dost času a možností si vybudovat pevnou pozici ala Sucháč. Kdyby hrál na záložníkovi jako Sucháč na stoperu tak se vůbec nemusíme bavit o tom "kdy chodí spát a s kým". Prostě by měl v průměru 1-2 golové asistence na zápas k tomu 10golu za sezonu a nepřipustil by sám žádnou diskusi a důvěru trenéra by měl jistou. Argumenty jakože byl tým v krizi neberu,protože právě v krizi se ukáže kdo má opravdu kvalitu a může být tahoun nebo osobnost. Kdyby TJ měl opravdovou kvalitu tak když se nedaří jezdí po zadku, bojuje o každý metr a sám rozdne nejeden vyrovnaný zápas golem nebo min. golovou asistencí. Fakta jsou jasný. Kolik měl za minulý kalendářní rok jako tvořivý záložník golovych přihravek?....20 a vic asi ne,že.
          Furt řešíte problémy "Hráč X nebo Y", podívejte se na fakta a statistiky ty jsou na rozdíl od většiny z vás objektivní.

  4. Podzim 2008

    Mac     před 15 lety 09.01.2010 22:34 |  
    0 0

    Hodně často se tu zmiňuje vynikající Belaidův podzim 08. Tenkrát jsme hráli většinou v záloze: Belaid - Jarolím - Tavares - J. Černý. A styl hry byl podobný Barceloně, řada přihrávek, kombinace po zemi a časté měnění pozic trojice TJ, MJ, JČ, kteří vířili po hřišti. Napravo řádil a vysouval se Krajčík a hlavně - v útoku byl gólový Necid.

    Takže ve formě tenkrát byli všichni, i když Belaid to dokázal vyjádřit i gólově, to klobouk dolů. Ale zatímco on byl na SN vychvalován, dvojice MJ a JČ byla tehdy tvrdě kritizována a fandy nahrazována Volešákem a Jandou. :-)

    • Re: Podzim 2008

      Stahler     před 15 lety 10.01.2010 10:00 |  
      0 0

      Ten Belaidův podzim 08 jak zmiňuješ byl fakt něco extra,jinak už to bylo slabší.Navíc tehdy se nám skoro všechno dařilo a to se pak hraje snáz.Podzim měl Tijani až na asi dvě nebo tři výjimky špatný a n jaře by stejně moc nehrál.Nicméně v kádru nevidím nikoho kdo by na jeho pozici hrál výrazně lépe.Chtělo by to někoho koupit,napadá mě třeba Patrik Ježek se kterým již nepočítají v Salcburku.Má zkušenosti a hrával i v útoku a na kraji,takže je univerzální a dovede se i prosazovat střelecky.Myslím že by neměl být drahý a na starší kolena by se možná už chtěl vrátit domů.

      • Re: Podzim 2008

        Viking     před 15 lety 10.01.2010 10:18 |  
        0 0

        Proboha Ježek ne, drahej na smlouvu, bez vztahu ke klubu, jde jenom tam, kde to nejvíc sype. Jeden z nejvíce přeceňovanejch hráčů. Pamatuješ jak "kvalitní" výkony podával ve Spartě?

        • Re: Podzim 2008

          Stahler     před 15 lety 10.01.2010 12:33 |  
          0 0

          Ve Spartě mu to moc nešlo to je pravda ale to je také tím že ve Spartě dělají z hráčů někdy něco co nejsou.Podívej se na Kuliče jak mu to v Boleslavi jde a ve Spartě ho nutili hrát v záloze a jak on sám říkal,nabyl to jeho post.S Ježkem to myslím bylo něco podobného.A vztah ke klubu?Na to se dnes už moc nehraje,myslíš že třeba Belaid věděl o tom že existuje klub Slavia Praha než u nás podepsal smlouvu?Já bych alespoň Ježka pozval na zkoušku,drahý by být neměl když je mu přes 30.V naší lize je kvalitních záložníků jen pár a buď jsou již starší nebo moc drazí takže by bylo lepší hledat někde v cizině.

          • Re: Podzim 2008

            Viking     před 15 lety 10.01.2010 12:56 |  
            0 0

            Ale na Ježkovo místo máme lepší, perspektivnější fotbalisty. Janda, M. Černý, Hloušek, Trubila, Grajciar??? To budeme nakupovat jako Sparta před deseti lety? Pořídíme si deset fotbalistů a při prvním tréninku zjistíme, že máme šest stoperů...

            • Re: Podzim 2008

              Stahler     před 15 lety 10.01.2010 13:09 |  
              0 0

              Z těchto hráčů co jsi jmenoval mi na Belaidovo místo pasují M.Černý a Janda,nicméně mají časté zdravotní problémy a oba trpí nevyrovnanou formou.Hloušek ať zůstane v útoku,Trubila tvořivý teda zrovna není,Grajciar nevím nevím,zkusit se to může v přípravě.Že jsou všichni perspektivnější než Ježek to s tebou souhlasím ale Ježek je alespoň hotový hráč.Jen bych ho zkusil v přípravě a pak by se vidělo.Stejně někoho asi budeme muset přivést,já vím že máme Koreše ale na tak mladém a nezkušeném hráči nemůže stát tvorba hry,to by bylo moc riskantní i když talent má ale beztak to je post který musíme mít zdvojený,v případě našich častých zranění radši ztrojený.

              • Re: Podzim 2008

                mirecek1111     před 15 lety 10.01.2010 13:19 |  
                0 0

                tak Koreš je hlavně křídelní hráč, ale na konci podzimu hrál přeci ve středu hřiště Vaněk. Pokud někdo, tak asi on.
                Jinak si taky myslím, že bychom měli asi ale někoho do středu hřiště přivést.
                Každopádně kdybychom měli zítra hrát přátelák, pan Jarolím měl nějaké zařizování a hodil to na mě, tak bych to poskládal takhle
                Romanovs - Krajčík, Čelůstka, Hošek, Mareš - Kysela, Vaněk, Trapp, Hloušek - Tecl, Vlček.
                Samozřejmě, že Kyselu nebo třeba Mareše hlavně na vyzkoušení, kdo ví jak na tom opravdu jsou a Trappa jen kvůli tomu, že je Ragued pryč.

                • Re: Podzim 2008

                  Viking     před 15 lety 10.01.2010 14:01 |  
                  0 0

                  Jenomže Ježek není středový hráč. To je čistočistá lajna. V životě ve prostředku nehrál.

                  • Re: Podzim 2008

                    Stahler     před 15 lety 10.01.2010 14:14 |  
                    0 0

                    Ale hrál i když na lajně toho má odehráno mnohem víc.Myslím že by to zvládnul,prostě bych ho alespoň vyzkoušel,za to nic nedáme.

                  • Re: Podzim 2008

                    mirecek1111     před 15 lety 10.01.2010 14:49 |  
                    0 0

                    Já v tom svém příspěvku zmínil Ježka tolikrát, že se ani nedivím tvé reakci :)
                    Nechápu, proč bychom měli přivádět do týmu hráče, ještě v jeho letech a na post, kde máme na jedné straně Hlouška, mladého Koreše a od léta zase jistotu v podobě Jardy Černého. A na pravo Grajciara, nově Kyselu, snad konečně uzdraveného Milana Černého a Jandu.
                    Já mluvím o problému v souvislosti s odchodem Belaida s nedostatkem konkurence na OZ středového a vůbec jsem žádného Ježka nezminoval. Já jsem vůbec nepobral tvoji reakci.

                    • Re: Podzim 2008

                      Stahler     před 15 lety 10.01.2010 20:51 |  
                      0 0

                      Ty jsi Ježka nezmiňoval,to je můj nápad a musíme být realisté a vzít skoro každého kdo nebude stát moc peněz což je Ježkův případ protože pokud mu skončila smlouva tak není co řešit protože v kariéře již několikrát dokázal že hrát umí a myslím že něco odkopal i v reprezentaci a má zkušenosti i z evropských pohárů.Když přijde třeba Hořava z Olomouce za velké peníze mohl by se podělat z toho že hraje v Praze a jeho výkony budou špatné proto já osobně mám radši vyvážený mix mladých a starších hráčů a my máme víc těch mladších pokud nebudu počítat naše dva gólmany Vaniaka a Romanovse.Na post OZ bych ještě zkusil vzít Maria Ličku ale bojím se že Baník by si řekl o spoustu peněz když koupili Vydru z Jihlavy a budou tu díru v rozpočtu chtít zacelit.

  5. Re: Tijani Belaid míří do Francie

    Ravik     před 15 lety 10.01.2010 12:47 |  
    0 0

    Je mi lito že odchází a je to jen můj pocit, že jsem asi rezignovali na kvalitní jaro a útok na titul? z podzimního kádru zmizeli Suchý, Skácel, Belaid, Pekhart, dlohodobě mimo jsou černoši. Náhrada prakticky žádná (držim palce Korešovi s Vaňkem)... k odchodu Belaida: věřim Quelharovým statistikám, ale fobal nejsou jen statistiky. Když pominu letošní podzim (TJ na to evidentne kašlal, ale přesto si myslim, že ve většině západů kdy nasoupil jsme neuhráli špatný výsledek), tak na jeho působení ve Slavii budu vzpomínat v dobrém. Byl to fotbalista, který prostě na hřišti viděl a uměl balon poslat. Často to byla předfinálovka, která v hodnocení tolik nevynikne. Nejvíce se na něm podle mě podepsalo to, že neměl trvale důvěru trenéra a že ho pořad odstrkovali od standartek.

    Letošní TJ zápasy které mě rychle napadnou - doma Boheminas Prfaha, Sparta, Slovácko, CZ Belehrad, Lille, v Liberci atd... opravdu jsem neměl pocit že by hrál špatně a většinou se i týmu herně tyto utkání vydařila... většinou si ale po něm sedl na lavičku nebo byl staženej v průběhu druhý půle a měl pocit že hraje dobře a znechutil se. Ve Francii mu bude asi lépe, Slavii se obávám, že ne.

    • Re: Tijani Belaid míří do Francie

      harry     před 15 lety 10.01.2010 13:42 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím,upřímně se navíc děsím že nyní bude mít za tvůrce hry sice snaživého ale směrem dopředu plonkového Volešáka nebo nedejbůh Vasiljeviče.
      To,že dostával od KJ víc šancí než konkurenti je potom naprostý nesmysl,připadal mi často jako jeden z nejvíce vláčených hráčů-napadá mně loňský podzimní duel v MB,kdy ho po tomto zápase Jarolím nevím proč posadil na Brno a Aston Villu na lavičku.Rovněž přehnaná kritika po pro změnu jarním zápase s Boleslaví(zahodil penaltu na kterou nebyl určen-ale ti co údajně byli určeni se shovávali jak malí kluci,navíc to vykompenzoval druhým golem) byla od Jarolíma dost nefér a už vůbec si nedovedu představit co by se dělo kdyby se dopustil takových zbytečností jako Jandův stupidní faul na půlce s Tiraspolem apod...

  6. Re: Tijani Belaid míří do Francie

    venator     před 15 lety 11.01.2010 16:09 |  
    0 0

    Díky bohu" za Quelhara:) ještěže umí někdo nezpochybnitelnými fakty utnout tu "impotentní" diskusi všech Vás (nezlobte se,že to tak řeknu), kteří se chováte jak zhrzené milenky. Pořád furt dokola kdo byl nebo nebyl lepší jestli TJ nebo MJ nebo "Jan Tleskač":) Fakta, která podal Quelhar jsou jasný! Krom toho,že vyvrací hlavní argumenty milovníků TJ, že rozhodně nebyl systematicky opomíjený od KJ tak hlavně dokazují,že měl dost času a možností si vybudovat pevnou pozici ala Sucháč. Kdyby hrál na záložníkovi jako Sucháč na stoperu tak se vůbec nemusíme bavit o tom "kdy chodí spát a s kým". Prostě by měl v průměru 1-2 golové asistence na zápas k tomu 10golu za sezonu a nepřipustil by sám žádnou diskusi a důvěru trenéra by měl jistou. Argumenty jakože byl tým v krizi neberu,protože právě v krizi se ukáže kdo má opravdu kvalitu a může být tahoun nebo osobnost. Kdyby TJ měl opravdovou kvalitu tak když se nedaří jezdí po zadku, bojuje o každý metr a sám rozdne nejeden vyrovnaný zápas golem nebo min. golovou asistencí. Fakta jsou jasný. Kolik měl za minulý kalendářní rok jako tvořivý záložník golovych přihravek?....20 a vic asi ne,že.
    Furt řešíte problémy "Hráč X nebo Y", podívejte se na fakta a statistiky ty jsou na rozdíl od většiny z vás objektivní.

    • Re: Tijani Belaid míří do Francie

      Ravik     před 15 lety 11.01.2010 17:16 |  
      0 0

      jestli se díváš na fotbal optikou čísel tak Tě docela lituju! Poznáš dobrýho fotbalistu když se na něju díváš a nebo si počkáš jakou dostane druhý den známku ve sportu a na konci sezony se mrkneš kolik měl golů a nahrávek? Fotbal neni tenis!

      • Re: Tijani Belaid míří do Francie

        EdCable     před 15 lety 11.01.2010 19:15 |  
        0 0

        Tak tvorivy zaloznik bez finalni prihravky, to je jako milovani bez orgasmu. To s cekanim na znamkovani nekde v deniku nema moc co spolecneho. A jaksi neargumentujes proti hlavni linii, jen odvadis pozornost.

        • Re: Tijani Belaid míří do Francie

          venator     před 15 lety 12.01.2010 11:09 |  
          0 0

          Známky v novinách mě nezajímají natož ve Sportu...že se na nějaké hráče dobře dívá je fajn,ale přínos pro mužstvo je důležitější. Chtěl jsem poznámkou výše říct,že od ofenzivního záložníka (jakkoli je to v dnešním fotbale možná už přežitek dělit záložníky na ofenziv. a defenz.) jako je TJ,ale i MJ a Voleš. musíme chtít v prvé řadě, aby připravoval golove situace KAZDY ZAPAS, vstřelil solidní počet golu za sezonu (+5) a hlavně to předváděl když se týmu nedaří! Všichni zmínění v tomhle pro mě hlavním kriteriu ofenz. záložníka za minulý kalendářní rok selhali na plné čáře a spolu s absencí produktivního útočníka v tom vidim hlavní příčinu matných výkonu Slávky,které trvají teď už skoro rok. Ano poslední zápasy hlavně v EL nám daly naději,ale hlavní důvod zlepšených výkonů je ustálená sestava,ve které konečně po letech převažují "moderní" typy fotbalistů ve smyslu agresivity, rychlosti a zdravé drzosti (Hloušek,Grajciar,Vlček,Janda,M.Černý a ...)...jestli to je nová "koncepce" pak ok...já chci jako fanoušek Slávky,aby jsme byli do 3 max 5let v Evropě min. na úrovni Panathinaikosů, Sportingů apod.

          • Re: Tijani Belaid míří do Francie

            quelhar (admin)     před 15 lety 12.01.2010 19:15 |  
            0 0

            Uprimne receno si myslim, ze tve prani z posledniho radku je nerealne. Dokud se u nas do fotbalu budou davat penize na urovni Tiraspolu, nemuzeme cekat, ze se budeme na hristi rovnat Sportingu a Panathinaikosu. To je jen logicky vyvoj - svet se zmensuje a uz i tymy z Balkanu, jakkoli to tam je porad dost "zajimave", dokazi financni prevahu pretavit v prevahu sportovni. V nasi situaci budeme radi, kdyz se nam obcas povede sezona a obcas se dostaneme treba i do LM. Ale dlouhodobe se proste nemuzeme rovnat tymum, ktere maji minimalne desetkrat vyssi rozpocet, kteri si napr. muzou dovolit angazovat Ten Cateho a pak ho zase vyhodit, privest Djibrila Cisseho a podobne. Dokud si takove kluby muzou ukazat na naseho hrace a my jim ho pustime, protoze musime zabezpecit finance na dalsi rok, tak se jim rovnat nemuzeme. A to bude do doby, nez se vyrazne zmeni struktura prijmu klubu, dokud minimalne 80% nebude zajisteno ze standardnich zdroju - prijmy ze vstupenek, televiznich prav a podobne.

            Dokud vsichni "experti" budou mluvit o tom, jak se v ceskych podminkach muzeme rovnat Evrope, tak se nikam nepohneme. Protoze jen malokdo pojmenovava skutecnou pricinu toho, proc nedokazeme porazit ani tymy jako je treba Kodan - nejsou prachy! Dokud se tu bude delat fotbal "zadarmo", tak bude taky adekvatne vypadat. Vzdyt ani kdyz nabidneme Skacelovi nejvyssi kontrakt v klubu, tak neprebijeme to, co mu da nejaky tym ze spodku nemecke ligy. Jak se pak muzeme s takovymi tymy rovnat? Nikde ve svete neni tym, ktery by byl dlouhodobe produkovat hodne muziky za malo penez. Kazdou sezonu nekdo vyleti, ale dalsi sezonu zase sleti zpatky.

            A proto budme realisti - i kdyby se tato nova "koncepce" (nasazovani mladsich) skutecne stala realitou, tak to bude jen proto, abychom meli koho prodat a jak zabezpecit klub na dalsi sezony. A neni to jen o Slavii, je to o vsech ceskych klubech bez vyjimky.

            Soucasny stav uz se povazlive blizi tomu, ze se rozprodalo vsechno, co ma nohy a umi kopnout do balonu. Zbyva par mladiku, kteri jeste neodesli (a i hodne z nich uz v osmnacti pokukuje po zahranici), par navratilcu za zenitem (i ti by radsi do zahranici, ale uz je nikde nechteji (Jarosik)) a plno prumernych hracu stredniho veku.

            Prestanme si malovat, jak se staneme konkurenceschopnymi v Evrope. Nestaneme. Dokud neprijde nekdo, neda na stul pul miliardy na sezonu a nerekne "z tohoto zaplatte chod celeho klubu", neudela to tri sezony po sobe a pak se teprve nezacne divat po vysledcich, tak se nic nezmeni. Neprijdou zadni experti ze zahranici (proc by sem chodili, kdyz jim venku zaplati lepe i ve druhe lize), zadni lepsi hraci ze zahranici (totez) a bude pokracovat exodus tech, kteri hraji dobre.

            • Re: Tijani Belaid míří do Francie

              Navar (přítel SN)     před 15 lety 12.01.2010 23:25 |  
              0 0

              Quelhare, přestože je jasné, že máte pravdu, chtěl jsem vyslovit alespoň naději, že při angažování skutečn ého odborníka a využívání techniky a moderních tréninkových metod lze udělat i v chudém prostředí řekněme průměrný, nebo mírně podrpůměrný evropský tým. Chtěl jsem argumentovat první Spartou pod Hřebíkem, kterou mám jaksi v mysli uloženou jako relativně bezejmenou. Tak jsem si dal tu práci a našel její sestavu a musím se přiznat k omylu ne Brno, ale New York.
              Čech - Grygera, Hübschman, Novotný, Labant - Sionko (63. Papoušek), Hašek, Jarošík, Michalík (82. Zelenka) - Kincl (17. Holub), Hartig.
              Byli tam dva hráči, kteří to dotáhli do Chelsea, jeden do Juventusu, další vyhrál pohár UEFA s Doněckem, další je dodnes v repre a Hartig se průměrně uchytil v Rusku.
              Dnes, za současné ekonomické situace, by takový tým nikdy nevznikl. Jednak by Sparta Čecha, Grygeru, Jarošíka ai Haška nekoupila, neb by si je kluby prodaly samy, a jednak i kdyby je měla, tak by je střelila mnohem dřív za mnohem méně než tehdy.
              Ach jo.

              • Re: Tijani Belaid míří do Francie

                FrancoisMerlin     před 15 lety 13.01.2010 02:13 |  
                0 0

                vse je relativni - ona v roce 2001 byla uplne jina doba
                a) čr a dalších 9 resp. 11 zemí nebylo v EU a tudíž unijní týmy mohli nasadit jen 3 hráče mimo EU
                b) kde bylo Rusko, Ukrajina,Rumunsko,Bulharsko, Srbsko atd.? OD roku 2000 udelali tyto a dalsi zeme neuveritelny ekonomicky pokrok.
                c) Recese českého fotbalu - korupční afery, kamaradšafty, neprofesionalita......
                d) náhoda a špatný nalosování- stejně jako ulítli Rumuni v roce 2005 mohli jsme letos ulitnout my - co kdyby jsme nedostali gól proti Tiraspolu? Co kdyby sparta udžela remízu do poločasu a znervozněla Panatinaikos? Co kdyby se Liberec nezesral? Co kdyby Olomouci uznali 2 góly na Evertonu? Co kdyby Teplice neinkasovaly doma trapný gól v nastavení?

                a) a b) d) nelze změnit
                c) to jediné lze změnit - a na tom se musí pracovat