Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Info o SN

Debatní kroužek

Jak jste si určitě všichni přítomní návštěvníci všimli, poslední dobou je tu velké redakční mrtvo. A důvod je jednoduchý - je období ničeho. Ale jelikož rádi diskutujete, tak jsem se rozhodl vytvořit tento článek, kde můžete debatovat o všech aktuálních i neaktuálních problémech a neproblémech, takže nemusíte to psát v jiných článcích. Čtěte i zbytek informací :-).

Je fakt, že letošní svátky jsou na informace opravdu mrtvé a není příliš o čem psát. A naši redaktoři jsou i přes svátky časově zaneprázdněni, takže dolování nějakých zákulisních informací není jednoduché. I oficiální web nepřináší žádné novinky, ale to není žádné překvapení, jelikož se připravuje na svou velkou změnu. A určitě nás čeká skvělý web.

Slávistické noviny se poslední dobou tak nějak změnily. Hlavní redaktoři mají nové priority. Já již více jak rok pracuji a času není tolik, abych mohl přinášet aktuální zajímavé informace jako v minulosti. Jane je již dlouhodobě pracovně zaneprázdněna, takže má čas jen v občasném volno. Jacko je zaměřen již pouze na reporty. A TKutnik není z Prahy, takže se k informacím dostává složitě.

Z toho jistě lehce usoudíte, že by se hodila nová duše, která je studentského života a má dostatek času se věnovat Slavii. Takže i chodit na tiskovky ve všední den, aktivně psát články a další zajímavosti. Ale najít takového člověka není vůbec jednoduché.

Ale konec vánočních plků, pusťte se do debatování, kterému se hojně věnujete na těchto stránkách. A přeji krásné svátky a divoký oslavu poslední den roku ;).

Komentáře (49)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Debatní kroužek

    DKNL     před 15 lety 29.12.2009 21:55 |  
    0 0

    Tak to začnu. Asi toto. Mám takový tušení, že jestli tu zůstane Rudy,KJ to nijak nerozháže, neprovede pravidelnou hráčskou výměnu, kluci naváží na poslední 3 zápasy podzimu, kdy už se na to dalo koukat, uzdraví se někteří z marodů, tak by to nemuselo být na jaře až taková hrůza jak doteď, a ještě by jsme mohli čelo tabulky hezky pěkně zezadu dotahovat. Rozhodnou první dva zápasy z jara.Když se povedou, věřím tomu, co jsem napsal.

    • Re: Debatní kroužek

      (host)     před 15 lety 29.12.2009 23:19 |  
      0 0

      tak nějak no, ale jaká bude realita, to uvidíme ...

      Richi

      P.S. Změn nesmí být moc, max 2-3

      • Re: Debatní kroužek

        Barlblog     před 15 lety 29.12.2009 23:58 |  
        0 0

        Já si nedovedu představit, že hráč jako Skácel zůstane v naší lize. Co se našeho umístění týká, věřím v titul, kádr, pokud přenecháme pár našich "borců" jiným, máme kvalitní. :-)

        Změny bych i schvaloval směrem ven. Asi nikomu nebude chybět Vasilijevič, který nebude kvalitnější než naši odchovanci v čele s Korešem a Černým. Držet Volešáka by byla hloupost, pokud přijde nabídka.

        Vaněk s Tafatem by potřebovali hostování. Vaněk proto, aby se vyhrál a Tafat, aby si trochu vydechl a ukázal co umí, popřípadě neumí. Mareš by se měl vrátit na jaro do B-týmu. Má čas a nesmí se to uspěchat.

        Toleskimu snad končí smlouva, takže se ho zbavíme. Já bych vyexpedoval i Šenkeříka, jeho 11 podzimních golů snad někoho zaujalo.

        Těžko říct, koho koupit. Já osobně bych byl pro Pekharta. Podle mě je to jasná volba na pozici vysokého utočníka. Samozřejmě bychom potřebovali ještě někoho. Napadá mě Filip Śebo, Miloš Lačný, Pan Koulibaly, nebo někdo z Mouscronu. Ovšem tu belgickou variantu bych moc nerozváděl, kvalitní hráči odejdou do Bruselu, Lutychu a Brugg. Přeplatit je asi není v našich možnostech.

        Myslím, že nám stačí 4 utočníci, ale kvalitní.

        Záloze i obraně věřím. Možná obraně věřím trochu víc a nevidím hráče dostupného, který by nás zachránil. (Pavlík není pro Slavii a Drsek je nedostupný :-D) Záloha by možná po mém zeštíhlení snesla jednu kvalitní posilu. Tady opravdu nevím. Já bych kupoval snad jen Hořavu, nebo francouzsky mluvícího cizince.

        • Re: Debatní kroužek

          mirecek1111     před 15 lety 30.12.2009 01:12 |  
          0 0

          Co se jim tam vůbec v Belgii stalo? Já jsem jen někde zběžně zaregistroval, že se třikrát neoblekli do trenek :) tak je vyloučili.

        • Re: Debatní kroužek

          RobCZ (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2009 12:36 |  
          0 0

          Chtělo by to stáhnout z něj Okwunwanneho ten dal letos za 3 zápasy 8 branek, tedy aspoń podle Trefíku :)

    • Re: Debatní kroužek

      quelhar (admin)     před 15 lety 29.12.2009 23:58 |  
      0 0

      Pokud chceme myslet na pohary, meli bychom jednoznacne prvni tri zapasy vyhrat. Na Strahove se Strizkovem to musi byt nase jasne vitezstvi a pak dvakrat doma v Edenu proti Budejovicim a Teplicim taky nemuzeme ztratit body. Pak bude do konce 11 zapasu a muzeme byt tou dobou uz na ctvrtem miste, poharove pricky na dohled. A kdyz dobre zacneme, tak to muze byt ten spravny impuls. Taky jsem presvedceny, ze sila v tymu je a neni potreba nejak radikalne menit personalni slozeni.

      Mimochodem - kazdy den, kdy je o Rudovi ticho po pesine, je podle meho bliz jeho angazma u nas.

      • Re: Debatní kroužek

        Elanius     před 15 lety 30.12.2009 03:18 |  
        0 0

        Par postrehu k sestave pro jarni cast ligy ...

        Koho nepotrebujeme:
        Vasiljevic - Podle me mel nevyhodu, ze neabsolvoval celou pripravu a nedostal tolik prilezistosti presto si myslim, ze na hrace z Bundesligy mohl predvest vice, proc za Bundesligovy plat drzet hrace, ktery se srovnatelny s tim co mame k dispozici za ceske penize?

        Janda - Hrac ktery je spise atletem nez fotbalistou, mam Petra rad za to, ze je to srdcar, ale jeho vykony na hristi jsou podle me dlouhodobe spatne, mame na pravou stranu mnohem lepsiho Grajcara nebo Milana Cerneho, pripadne i Belaida nebo Standu, Janda mi prijde ve Slavii zbytecny, kvalitou nestiha.

        Naumov - Chapu, ze prisel do noveho tymu, nemel celou pripravu atd, ale proste predvedl malo, prilezitosti mel dost, vykony tomu neodpovidali, Toleski je dle meho nazoru platnejsi.

        Kdo by si na jare zaslouzil duveru:
        Grajcar - Kdo ho videl predevsim v EL, musi mi dat za pravdu, i soupere z vehlasnych klubu predcil rychlosti, ma vybornou kopaci techniku, predevsim strelu, ale i dobre centry, je nesmirne ofenzivni, ale zaroven se poctive vraci, na pravou stranu zalohy je to ted to nejlepsi co mame.

        Toleski - Gocemu se sice v Olomouci nedarilo, podle me je to ale stale utocnik, ktery by Slavii mohl moc pomoci, potrebuje jen duveru a spravne misto v sestave, potom nas jeho goly muzou tahnout tabulkou vzhuru.

        Hloušek - Adam urcite hrat bude, problem je, ze to neni utocnik. KJ s nim lepi diru v utoku, ktery postrada kvalitu, a tam kde by byl Adam nejplatnejsi, jako rychly levy zaloznik, tam nam chybi.

        Trapp - Podle me jeden z nejprehlizenejsich hracu, a uplne zbytecne. Osobne jsem nevidel zapas, kde by Petr odehral spatne, presto hraje minimalne. Pritom predevsim proti tymum s taktikou vysokych balonu do vapny by jeho centimetry byly k nezaplaceni, nazordil od pomensiho Ragueda.

        Belaid - Ano, nezblaznil jsem se :-) Porad verim, ze tento mlady tunisan si byl pri rozdavani fotbaloveho talentu pridat, myslim si, ze by od KJ potreboval citit vice duvery a podpory, pak by se mohl odrazit k velkym vykonum a stat se opravdovym dirigentem.

        Hošek - Po odchodu Suchého by se měl konecne napevno usadit v zakladu, ma zkusenosti z mezinarodnich soutezi, ve kterych obstal, jako nahrada za Sucheho je idealni, snad mu KJ da sanci hrat, jedine v tezkych zapasech se z nej muze stat novy Suchy.

        Koho se pokusit ziskat:
        Skácel - Ruda je vyborny levy zaloznik, muze hrat i na stredu, do jarni sezony, pokud chceme myslet na pohary, jeho pomoc potrebujeme, jeho udrzeni by melo byt klicove.

        Pekhart - Odchovanec, menel by byt horsi nez Necid, je vysoky a ma cich na goly, navic by kvuli zranenim a neprosazeni se v MS ani v Anglii mohl byt na prijatelny peniz, snad.

        Podle me Slavia v tuto chvili nepotrebuje zbesile nakupovat, spise se zbavit zbytecneych nebo nepovedenych nakupu a pokusit se udrzet dva vyse zminene hrace. Doufat, ze uz se nikdo nezrani, a ze KJ bude mit rozum a prestane experimentovat.

        Idealni sestava?

        Romanovs
        Krajcik/Celustka - Hosek - Vomacka - Hubacek/Trubila
        Grajcar - Belaid/Skacel - Ragued/Trapp - Hlousek
        Vlcek - Toleski

        Ten utok je vselijaky, sanci by si urcite zaslouzil i Senkerik, po uzdraveni samozrejme Pekhart, zalezi pokud ho Slavia udrzi.

        Tot muj nazor jak s nacatou sezonou, budu rad za vase nazory a postrehy

        Elanius

        • Re: Debatní kroužek

          marek018     před 15 lety 30.12.2009 10:10 |  
          0 0

          dobře napsané, leč s některými názory nesouhlasím:
          1) pokud jste sledoval hru Naumova, tak často nedostal za poločas kloudný balón a bez pořádné přihrávky se dávají góly těžko. Navíc v období, kdy se nejvíc nedařilo jsme hráli samé nakopávané míče a na ty on opravdu není. Věřím, že když se najde tvořivý hráč, tak i výkon Naumova stoupne o 100%

          2) já jsem tedy zápasy, kdy hrál Trapp špatně viděl, to pardón. Navíc nedá přihrávku, často kazí a hlavně velmi často a dost naivně fauluje. Myslím, že by měl jít na hostování nebo prodat. Podle mně dost lidí podlehlo mediální masáží, že je Ragued špatný hráč, ale já si naopak myslím, že na to má, na podzim byl z formy skoro každý, věřím, že po kvalitní zimní přípravě, se ukáže v dalek lepším světle.

          3) Toleskimu díky Bohu končí smlouva, takže už ho v sešívaném neuvidíme. Měl dobrá období, ale ke konci na to kašlal, hrozný lajdák.

          4) souhlas s Belaidem, ale tam bude asi potíž jak v jeho přístupu, tak v chování KJ, protože s ním dost vyjebává a má na něj o dost vyšší nároky než na jiné hráče.

          5)Pekharta chce Doležal, ale KJ je na něj naštvanej kvůli MS, tak nevím, nevím. Ale rád bych ho tu viděl.

          6) pokud by byla nabídka, ihned bych prodal Volešáka-často mimo, snad nikdy nepředvedl výkon, kterým by vyloženě předčil ostatní a rozhodl zápas.

          • Re: Debatní kroužek

            chrobak     před 15 lety 30.12.2009 16:06 |  
            0 0

            S tím Belaidem jsem si to myslel trochu také, dokud jsem neuviděl statsitiky podzimu. V počtu odehraných minut byl na 7. místě. To je vzhledem k jeho průměrným výkonům překvapivě dost.

          • Re: Debatní kroužek

            Elanius     před 15 lety 30.12.2009 18:10 |  
            0 0

            Souhlasim, ze Naumov moc podpory od spoluhracu nedostal, presto nevim nevim, jestli je lepsi nez Toleski, verim ze jeden z nich v SKS zustane, uvidime ktery a jak se mu bude darit, jeden z nas pak bude moct rict, ze to rikal :-D

            Podle me Trapp neni horsi nez Ragued v rozehravce a ma vyhodu lepsiho hlavickare. Mimochodem netvrdim, ze Hocine je spatny hrac, naopak jeho kvalitu kvituju, jen si myslim, ze jsou souperi proti kterym je typove lepsi nasadit Trappa.

            Belaid - Ono kdyz se po vas nekdo vozi, vse co udelate je spatne, chce vic a vic, je to pro hrace tezke. Jsou typy, ktere to nakopne a zlepsuji se, ale jsou hraci, ktere to vykonostne srazi. Zalezi na psychice hrace, dobry trener by to mel poznat a vedet, jak nejlepe ktereho hrace motivovat, a to pohle me u Belaida KJ nezvlada.

            Volesak - Ja mam Ladu rad, ale musim souhlasit, myslim ze i pro nej by bylo lepsi jit nekam, kde bude pravidelne hrat.

  2. Re: Debatní kroužek

    Barlblog     před 15 lety 29.12.2009 23:29 |  
    0 0

    Jaký má vlastně vztah Slavie, jako klub a společnost, ke Slavistickým novinám? Pokud se na to smím ptáti?

    • Re: Debatní kroužek

      (host)     před 15 lety 29.12.2009 23:39 |  
      0 0

      Tak vůči SN je vztah žádný, vůči mě je vztah takový, že dělám u holek, takže jsem nepřímo zaměstnancem Slavie. Ostatní nikdo takový vztah nemá, ale jelikož máme velice dobré vztahy, tak se ke všem chováme korektně a neděláme problémy, třeba zbytečné info předčasně. Dřív jsem třeba já s tím měl problémy nebo jsem udělal nějaké průsery (viz Smrt Spartě :-)) ... tak co z toho budu mít když udělám průser, nic, prostě se snažíme vycházet se Slavií a spolupracovat. Různé hysterie stejně Slavii nepomůžou, spíš jí poškodí.

  3. Re: Debatní kroužek

    quelhar (admin)     před 15 lety 29.12.2009 23:52 |  
    0 0

    Zdar vsem,

    bohuzel uz tak uplne student nejsem a casu taky neni tolik, ale presto bych mohl jako pravidelny ctenar a prispevovatel nabidnout i trosku uzsi spolupraci. Bohuzel s chozenim na tiskovky to asi nebude uplne mozne, ale v jinych oblastech si myslim, ze bych mohl byt trosku prospesny.

    Pro tento okamzik muzu slibit stejny clanek jako loni na konci roku, ktery uz je v priprave :o)

    Do noveho roku preju tomuhle webu, at muze prinaset same dobre zpravy, hodne clanku, dalsi dobrovolne redaktory a slusnou diskuzi mezi ctenari. A vsem ostatnim jen to dobre.

    • Re: Debatní kroužek

      (host)     před 15 lety 30.12.2009 00:05 |  
      0 0

      Tak třeba ještě více se angažovat třeba u béčka a pokud bys našel další prostor či místo, kde se realizovat, tak jen stačí říct ;).

      Richi

  4. Re: Debatní kroužek

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2009 01:09 |  
    0 0

    Tak hlavně to vypadá, že KJ zůstane. Někdo z nás to přivítá, někdo je apatický a někdo skřípe zuby. Možný adept Uhrin míří do ciziny a těžko si představit jiného odpovídajícího kandidáta. Při vědomí pravidelných zranění, karet atd. bych pustil jen opravdu hráče bez jakékoli perspektivy. Trenéři nějak musí vyřešit 1. odchod Máry Suchého, 2. absenci kreativního záložníka, 3. absenci gólového útočníka. Bod 1 a 2 by snad mohl jít i z vlastních zdrojů. Útočník, to musí být bomba z venku. Necháme se překvapit. Kéž by Rudi zůstal do léta. Co tomu nahrává? Jednak je trh hodně špatný, všude málo peněz, jenom šetření. Potom taky se přece jen tak moc nepředvedl. Naskočil jen na pár zápasů, ne všechny byly tak sledovány. A nakonec je tady možné očekávání, že po dobrém jarním období by to mohlo být pro Rudu o mnoho lepší. Ale uvidíme. Pěkný konec roku a úspěšný rok nový.

    • Re: Debatní kroužek

      wector     před 15 lety 30.12.2009 20:34 |  
      0 0

      Obávám se, že se Skácelem je to spíš naopak než píšeš. Právě že když nejsou prachy, tak se hráč zadarmo, k tomu levák se zkušenostma, hodí dvojnásob. V létě je MS, posily se budou vybírat především tam. Sice chápu, že se mu nechce zůstávat v GL, ale pochybuju, že mu přistane lepší nabídka než nějaký Rakousko nebo Švýcarsko.

  5. Re: Debatní kroužek

    podol (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2009 04:51 |  
    0 0

    Přátelé Slávisté,zamyšlení nad mládežnickými týmy,práce s nimi a přechod do kategorie dospělých.
    V mládežnických týmech Slávie od přípravek po dorost I je v současné době odhadem okolo 500 hráčů.Jejich výsledky hovoří za vše,vesměs jsou nejlepší v republice,šíří slávu Slávie
    i v Evropě,utkání vítězná,přinejmenším rovnocená svádí se svými vrstevníky z Tottenhamu,Bayernu,Schalke,Barcelony,Realu a řadou dalších na turnajích v cizině.V mládežnických
    kategoriích patří Slávia k evropské špičce a mají z ní oprávněný respekt mladí v celé Evropě.A propagace Slávie jako českého klubu je nezanedbatelná.Vždyť oni mladí budou za
    pár let hrát za dospělé, mají rodiče a příbuzné,kteří sledují dění i nyní.A všichni musí respektovat Slávii jako slavné a výkonné mužstvo.Také připomínám,že na rozdíl od dospělých
    mládež všech kategorií poráželi rivala ze Sparty,výsledky 5:0,6:0 a řada dalších hovoří za vše.Za to patří velliký dík a ocenění týmu trenérů a pracovníků s mládeží,které ne vždy
    je všeobecně známé a poděkovat jim.Slávia má nejlepší systém práce s mládeží v Česku,tak jen pokračovat,vždy lze něco ještě zlepšit.
    Všichni ti mladí Slávisté jsou slávisty nejen jako hráči,ale i slávisté srdcem.Pro své hraní ve Slávii musí obětovat hodně,nejen úsilí a snahu.Dnes je sport drahá záležitost a část nákladů
    na svůj fotbal musí finančně nést oni i jejich rodiče.A všichni mají hlavní cíl,dostat se postupem času do 1.mužstva dospělých a potom přes Slávii i dál do špičkových mužstev
    Evropy.To jim nemůžeme mít za zlé,tak daleko Slávia v Evropě zatím není.Také by si zasloužili vybudovat při fotbalovém areálu za hlavním stadionem důstojněší zázemí,jako jsou
    šatny a příslušenství,které by mohlo sloužit nejen jim.
    Přechod do kategorie dospělých je věc složitá,ale čeká každého z nich.Na to,aby měli možnost hrát za A či B mužstvo,ta čeká jen na ty nejlepší z nejlepších.Ale i ostatní se uplatní
    v jiných českých mužstvech a nezapomeňme,navždy v srdci zůstanou Slávisty.Všichni sledují hraní a uplatnění odchovanců v dospělých mužstvech Slávie,hráči současnosti jako
    Janda a Suchý jsou pro ně vzorem.Na to by nemělo vedení Slávie zapomínat při své dlouhodobé strategii,mimo velký dopad psychologický to ve svém výsledku má dopad i
    finanční.Odchovanci jsou pro Slávii pořád asi nejvýhodnější nehledě na možnost postupného přestupu do jiného evropského klubu.Myslím,že by Slávie zvládla i při svých
    ambicích previdelně každý rok dát příležitost 2-3 hráčům z dorostu a B mužstva,zcela jistě by se jí to vyplatilo.Letos se tak nestalo,přes letní pauzu nakoupila asi 10 nových
    hráčů,i z ciziny,jistě za nemalý peníz.Mimo Suchého a Jandy,ale Ti v mužstvu již byli, odchovanci se uvolnili na hostování a přestup do řady klubů v Česku.A jaký byl
    této strategie výsledek?Nejhorší umístění Slávie po podzimu za řadu let,nezvládnutí kvalifikace o Ligu mistrů,problémy v čs.poháru,některé nezvládnuté zápasy v EL.
    Tvrdím,že s řadou odchovanců v kádru,doplněných o 2 – 3 zkušených hráčů z přestupů ,by se výsledné umístění Slávie po podzimu posunulo podstatně výše,nehledě na finanční
    přínos.Že by to šlo,dokazují mladí hráči,nasazení do několika posledních zápasů v lize i EL.Nezklamali a jsou velikým příslibem pro budoucnost.
    Přiznání svých chyb a omylů,schopnost poučení a skromnosti svědčí o velikosti manažera,trenéra i podnikatele ,ale to platí všeobecně,nejen ve Slávii.
    Zavěr mám optimistický.Radujme se a oceňujme výsledky mládežnických mužstev,v nich je největší naděje Slávie pro budoucnost,zatím je neznámých řada nových Bicanů,
    Pláničků,Veselých Šmicrů…….Ať žije Slávie!!!
    Podol

  6. Re: Debatní kroužek

    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2009 08:01 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem a díky Richi za to pošťouchnutí (myšleno v dobrém) k debatě na SN.

    Přesto, že jsem Vám všem tady popřál, tak znovu tak učiním. Popřát Vám všem hodně zdraví, osobních úspěchů, aby jste měli radost se svými blízkými a také s naší milovanou Slávií.

    Bilancovat ten dosavadní půlrok je asi pro jiné. A Ti by to měli udělat opravdu s rozumem, odpovědně a hlavně přiznat si své "máslo na hlavě".

    Už jsem tu v jiném diskuzním článku napsal, že jsem z posledních asi čtyř zápasů začal cítit chuť našich kluků se s tím poprat a ani herně a výsledkově to už nebylo špatné.

    Snad KJ dodrží to, co řekl na poslední tidskovce, kdy prohlásil, že mnoho změn v kádru nebude a R.Skácela se pokusí udržet. Máme přeci dost hráčů a poslední zápasy ukázaly, že se na ně dá spolehnout. Hošek, Čelůstka, Vaněk, Koreš, Mareš, Hloušek, M.Černý, Janda - to jsou mladí.
    Pokud jim pomůžou nejen radou, ale i dobrým výkonem Krajčík, Grajciar, Skácel, Šenkeřík, Trubilla, Raqued, až se uzdraví J.Černý tak i on, Vomáčka, Romanovs, Vaniak, snad i Hubáček, tak nemusí být jaro o ničem, ale o něčem.

    O hráčích, které jsem nenapsal, nechci o nich polemizovat. Nevím jak to s nimi bude. Pekhart? Belaid? Kaufman? Diviš? Naumov? I pro mě je to dost záhadou, jak to s nimi bude. Uvidíme, co s tím také udělá příprava.

    No a pak přichází na řadu další faktor, a to jsme my, co na fotbal chodíme. Pokud se do toho pustíme a s novým rokem nás opět bude snad na stadionu zase přibývat (zatím jsem šli s návštěvami trochu dolu) a klukům pomůžeme, tak se můžeme dostat v tabulce zase tam, kam patříme. Neohlížejme se na to, co dělají "rudoši", "tepláky" nebo "bižutým". Makejme na sobě a každý zápas ať je odehrán na maximum. Příkladem toho je včerejší zápas A.Villy a L'poolu. To byl mazec, a za jakýho počasí a Torres.......... super. Když takhle budeme jezdit, a že to taky umíme, tak klidně budu chodit domu bez hlasivek.....:-)).

    Musíme být připraveni i na to zákulisí..... Zítřejší "Spart" toho bude důkazem. Ale to je už jiná písnička.

    Tak Richi, ať máš štěstí s našima holkama, třeba se Ti to nakonec povede, že budeš psát o titulu. Já vím, že sparťanky jsou dobrý... Ale třeba se to povede..... A ještě jednou děkuji za reporty.

    P.S: Doufám, že si vzpomínáš na náš rozhovor po tom neštastném videozáznamu s tím pokřikem. Proběhlo to zhruba tak, jak jsem Ti říkal...........:-)). Nic se nejí tak horké. Tak se mějte všichni v novém roce co nejlépe a nezapomeňte, že nikde nepadají pečení holubi zadarmo do huby. Sokrates55

    P.P.S: "Non et udam vivo, sed ut vivam edo"
    Nežiji abych jedl, ale jím abych žil. Sókrates, učitel Platonův.

  7. Re: Debatní kroužek

    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2009 10:21 |  
    0 0

    Tak já bych chtěl na úvod také poděkovat celé redakci i místní "komunitě" za jejich práci a přispění k tomu, jak tady fungujeme. A samozřejmě přeju do nového roku, aby to drželo dobře na všech frontách!

    A teď bych trochu poklábosil, jak nás Richi vyzval. Víte, mně připadá, že na Slavii se letos víc než jindy potvrdilo úsloví, že nejtěžší protivník sedí v naší hlavě. Bohužel notně v tom přiléval KJ, který si zase na začátku přípravy namazal větší krajíc, než bylo zdrávo. V tom vidím taky největší slabinu pro jaro, aby on sám se svým týmem zmobilizoval a uvědomil si stav. Jeho lakování nekrizí v době, kdy jsme šlapali vodu a kolotoče sestav a postů už nás prostě na jaře nesmí potkat.
    Druhá věc je, ne poprvé KJ sáhl do béčka, když mu bylo ouzko a ne poprvé mu kluci píchli. To svědčí nejen o kvalitní práci u naší mládeže, ale taky o tom, že než kupovat další Vasilijeviče a Dense, je lepší dát těm klukům důvěru. Budou s nimi problémy a budou zápasy, kdy se sesypou nebo budou nuloví - to patří k věku, ale zrovnatak budou zápasy, kdy se vytáhnou, jako teď v EL a minimálně finančně to vyjde třikrát líp. Chci věřit, že nad Hanušem, Hoškem, Marešem, Korešem, ale i Tafatem KJ nezlomí hůl a uplatní je ať už ve Slavii nebo na hostováních, kde by nasbírali potřebnou rutinu.
    A konkrétně ke kádru, myslím, že je po letech čas poděkovat Voldovi a pustit ho o dům dál, vždycky jsem ho měl rád, ale v současné době je lepší nechat kopat na jeho místě třeba ty mladíky, protože Volda má jistej strop, hlavně v rychlosti, přes kterej na evropské scéně nejede vlak. Další jména na odchod..Vasilijevič, ten mi opravdu málo ukázal, stejně tak Naumov, to je pro mě velké zklamání a sypu si popel na hlavu, když jsem jeho příchod hájil. Opravdu na Žiškaperku hrál jiný člověk. . tohle je slabota. Jeden z důvodů, proč nemám rád hráče jako on, je ten, že je mužstvu platný, jen když dává góly. . celá hra jde na něj a on pak promění/nepromění, ale jinak na place skoro neni vidět. Proti tomu Šenky, Standa, Pekhart, ale i Necka. . jsou hodně platní hráči VE HŘE (góly se čekají ode všech) . . presují, vybojují spoustu balonů a připravují šance pro další. No a pomalu už bude třeba hledat náhradu za Huba. . že sháníme někoho ofenzivnějšího platí už delší dobu, nicméně on se tam stejně vždycky musí vrátit..jenže taky už kluk stárne a třeba v létě dá Slavii vale a nebude ani ten držák vzadu. Celkově vzato máme kádr opravdu dobrý, být k dispozici všichni marodi, byli bychom úplně jinde, ale vzhledem k tomu, že víme, že na jaře se žádné zázraky čekat nedají od Kaufmana, J. Černého a jak to tak chodí, přidá se i někdo další, přivedl bych posilu do každé řady. TJ Návrat Diviše na jedničku/dvojku, do obrany Drsek nebo Dreksa, záloha udržet Rudu by byl sen, ale těžko říct. . pak snad jedině Vachy z GL, možná Polách, ale ten už toho asi moc nenahraje a do útoku je prioritou Pekhart, možná Mahmutovič, ale nemyslím, že Teplice budou prodávat k nám (ani do Sparty) nebo to bude kus za kus..dříve chtěli Voldu.. případně někdo zvenčí, ale opravdu kvalita.
    Tak, omlouvám se, je to dlouhé a ještě jednou přeji vše dobré!

    • Re: Debatní kroužek

      DKNL     před 15 lety 30.12.2009 11:12 |  
      0 0

      Tak o Teplicích a jejich přestupech, nebo nabídkách Teplicím jsem četl včera, myslím na fotbalživě.

      • Re: Debatní kroužek

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2009 11:46 |  
        0 0

        No vidiš.. prostě není kde brát, navíc v zimě se moc nenakupuje, kor v českých podmínkách. To jen v létě, s vidinou pohárů. Teď se ta liga "nějak ukope" v červnu se uvidí..

        • Re: Debatní kroužek

          RobCZ (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2009 12:38 |  
          0 0

          No a mělo by to být naopak, hráč by se měl koupit v zimě ať se v týmu adoptuje ikdyby měl z počátku hrát za rezervu, jinak to dopadne jako letos

  8. Re: Debatní kroužek

    tantalos     před 15 lety 30.12.2009 11:06 |  
    0 0

    Popravdě řečeno, Richi, ono je toho k debatování stále méně. Všechno podstatné bylo řečeno. Ne jednou, tisíckrát!
    Ale stejně je radost číst poslední tři příspěvky, hlavně děkuji Podolovi, napsal velmi slušně, fundovaně a slavisticky to, co já tvrdím už dlouho dryáčnicky, ale stejně tak děkuji vždy pozitivnímu a věřícímu Sokratovi a i Bulldogovi.
    Debata tady poněkud upadla.
    Množí se tu autoři typu: ...viděl jsem Tafata jen čtyři minuty, ale takový hráč musí být vykupnut. Kupme místo něho třeba Otepku Verbíře, případně Vlastu Petrželu se Segmüllerem....
    Ale možná prostě jen přibylo příspěvků a přispěvatelů..
    Ale stejně mi dovolte, abych řekl po tisíciprvé, druhé a třetí to, co říkám dlouho.
    Slavia je v úpadku!!!
    Slavia je v úpadku!!!
    Slavia je v úpadku!!!
    Srovnejme si situaci před dvěma roky, kdy jsme konečně byli bohatí a začali jsme nakupovat ... to nejlepší, co je na trhu... jak říkal jeden cvok.
    1. Před dvěma roky měla Slavia v brance čaroděje, který jí vychytal LM.
    Dnes má průměrné brankáře, ten nejlepší byl v Prešově.
    2. Před dvěma roky měla Slavia celou řadu mimořádně talentovaných dravců už s mezinárodními zkušenostmi:
    Švece, Suchého, Necida, Dočkala, Vácha, Gecova - všichni z národníhio dorosteneckého supermančaftu.
    Teď má Míňu Černého (jestli prodloužil smlouvu, ani nevím...), ale ten je pořád zraněný.
    3. Před dvěma roky měla Slavia dva skvělé Francouze - Tavarese a Belaida - dnes má průměrného, nezajímovaho Belaida a v obraně solidního, ale dopředu Slavii nebezpečného Ragueda.
    4. Slavia měla Vlčka a Krajčíka, hráče s perspektivou.hry v nároďáku a prodeje do ciziny. Dnes má Vlčka a Krajčíka pomalejší, neperspektivní, horší.
    5. Slavia měla před dvěma roky kapitána Brabce, který vedl tým, aby fungoval. Teď má tým bezhlavý, evidentně rozdělený do skupinek, s řadou hráčů nespokojených.
    6. Hubáček a Janda také už nejsou to, co bývali.
    7. A to je nejdůležitější:
    Před dvěma roky měla Slavia peníze. Teď je rozházela nepromyšlenými nákupy, které jen dokazují, že za posilování slavistického kádru odpovídá buď idiot nebo lump. To je slušně řečeno.
    Přiznejme ale i jednu změnu pozitivní. Před dvěma roky Slavia neměla Hlouška.
    A Čelůstka vypadá dobře, možná se jednou vyrovná Suchému.
    A tak si přeju pro sebe a pro Vás slavisty všechny, aby konečně triumvirát R+D+J začal myslet. Myslet realisticky. Poučil se z chyb.
    Aby byl příští rok lepší než ten končící.
    A všem slavistům hodně spokojenosti a zdraví i v životě neslavistickém
    PF 2010
    T.

    • Re: Debatní kroužek

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2009 11:59 |  
      0 0

      Zdravím Tě Tantale, odkud přicházíš? :-)) (Z Králova pole, ty ....), to jen abychom se i zasmáli.
      Rozumím Tvému popisu skutečností, které se udály už jen proto, že opozice je nutná vždy a všude.
      Snad jen ten výrok "Slávia je v úpadku" bych pozměnil na slogan v intenci mé nenapravitelné víry "Nedobrý směr cesty Slávie podzimem 2009". A u těch mladých přidej toho Vaňka, Koreše, Mareše, Hoška, Tafata. A v dorostu máme další šíkovné kluky.
      Jen ten náš Karel, ten by měl vzít rozum do hrsti a neblbnout. A neboj se, peníze máme. I když, mohlo jich být více. Proto si myslím, že slovo úpadek je nadnesené a vypadá až hrůzostrašně.
      I Tobě přeji klidnou mysl........
      Sokrates55

      • Re: Debatní kroužek

        tantalos     před 15 lety 30.12.2009 14:35 |  
        0 0

        Ale, Sokrate...
        Pokud zase dovolí nakupovat hráče, jen aby si trenér přivydělal, jsou tihle Vaňkové, Korešové atd předem odepsáni.
        Mimochodem, podívej na případ Tafata.
        Konečně dobrý hlavičkář se slušným pohyberm a technikou. Stačil ale jeden nepovedený obranný zákrok v situaci, když nám selhal střed obrany, a jistý potrhlý (cenzurováno autocenzurou) ho odepsal. Už ho exportují do Bolky
        Říkáš nedobrý směr? Ne, milý Sokrate, to je úpadek zdravého rozumu.
        Hošek? Nepřekvapilo tě. jak solidní výkon nakonec odvedl v Lille? A kolikrát ho pustili na hřiště s áčkem? Taky se nelíbí. Zřejmě nemá dost sexy manažerku...
        Koreš se mi zamlouvá, Mareše jsem viděl jen hodně málo a ani Vaněk mě zatím nijak neuchvátil. (Nemám rád Strahov a kvůli práci zanedbávám béčko.., takže přiznávám, že nevím)
        Jenže stejně! Budou-li ti kluci dostávat stejně fantastické příležitosti v áčku jako dosud, třeba dvakrát tři minuty před koncem za sezónu, zatímco po hřišti bloudí různí Vasiljevičové a spol., bude z nich velké (cenzurováno, aby zase nebyl sprostý)
        A ještě jedna věc?
        Co myslíš, jsem v opozici proto, že jsem svou podstatou opozičník, protestant, disident, produkt kontraelity apod, nebo proto, že jsem přesvědčen o své pravdě a rád ji říkám?

        • Re: Debatní kroužek

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2009 14:55 |  
          0 0

          Jseš o své pravdě přesvědčen. Pozérství to od tebe rozhodně není a to jsem o Tobě ani nikdy neřekl. Máš svou pravdu, a je třeba jí naslouchat, ikdyž nemusím souhlasit.
          Nákupy Vasiljevičů už nebudou, to vím bezpečně.
          S tou Bolkou a Tafatem to není ještě jisté, ale pokud, tak jen na hostování. A už je to venku. Tak snad přijde z Bolky ten, co o něm nepíšeš, že. Vaněk je podobný typ jako M.Černý. A příležitost dostanou, uvidíš. Hošek odehrál velmi dobře i MS a tak věřím, že to s Čelůstkou dokážou. Sokrates55

      • Re: Debatní kroužek

        tt     před 15 lety 30.12.2009 21:15 |  
        0 0

        Tafat je ve 24 letech fakt mladík.

        • Re: Debatní kroužek

          denydzlSKS     před 15 lety 30.12.2009 22:17 |  
          0 0

          pro přesnost je mu čerstvě 23..

    • Re: Debatní kroužek

      lassiter     před 15 lety 30.12.2009 12:15 |  
      0 0

      2. Všichni říkají, že se má dávat prostor odchovancům, mimo jiné proto, že je to levnější a dají se dobře prodat. Když rekneš A, řekni i B. Ty hráče nemáme (kromě Váchy), o jejich prodeji už bylo napsáno dost a nechci to obhajovat, ale fakt je, že za ty hráče k nám přišlo (nebo přijde) cca 270 mil. Kč.
      3. Před dvěma roky se nezdáli ti Francouzi výjimečně skvělí. Belaid odehrál na podzim v lize asi pět zápasů. Oba měli výjimečnou půlsezonu teprve loni na podzim.
      5. Snad všichni naši hráči neustále zmiňují skvělou partu ve Slavii, a to i ti, kteří nepříliš slavně odešli. Nevím o jakých evidentních skupinkách tak zasvěceně mluvíš. To, že cizinci pečou spolu je tak nějak přirozený a podobný ve všech klubech.
      7. Před dvěma roky Slavia díky postupu do LM těsně zažehnala hrozbu bankrotu. Peníze neměla, měla dluhy. Velkou část peněz z LM a Necku vrazila do stadionu a na splátku dluhů. Velké peníze dala jen za Hlouška a Čelůstku, peníze, který se jí vrátí.

      • lassiterovi

        tantalos     před 15 lety 30.12.2009 13:57 |  
        0 0

        Lassiterovi
        ad 2 ano, prodali se odchovanci a místo nich se kupovali neúměrně drazí, často nekvalitní hráči.
        V posledních čtyřech přestupních termínech jich přišlo skoro 30. Z nich za opravdovou posilu považuji pouze Hlouška. Navíc Čelůstka a J. Černý jsou relativně kvalitní. Všichni ostatní jsou pod úrovní hráčů, které jsme měli před dvěma roky.
        Prodávali jsme draho a kupovali levně? On i ten hráč, který přijde téměř zadarmo, stojí hodně peněz - bydlení, příprava, plat, dresy soustředění. Dokonce i takový Dens s platem cca 20 K měsíčně netto přijde za rok na víc než milion.
        Tvrdím, že bylo lepší koupit pět šest kvalitních hráčů místo desítek průměrných
        3. Tavares se mi zdál mimořádně skvělý už ve svém prvním utkání v Čelákovicích. TJ šel s výkonností hrozně dolů.
        5. Právě Belaid byl letos jedním z důkazů, že to s partou nebylo tak skvělé.
        A ldyž jsme měli tak skvělou partu,. proč musel KJ dělat letos v létě takovou čistku, aby zředil odpor proti své osobě?
        Všiml sis, že Naumov začal dostávat přihrávky až s příchodem Vasiljeviče?
        Veliké peníze Slavia dala a dává za Abrahama, víc než za Čelůstku.
        Na desítky milionů přišel Slavii M. Jarolím - ne možná ořestupní sumou, ale v platu za mizerně odváděnou práci. Drahý byl Toleski, no podávej kolik hráčů radši u nás sedí na lavičce, než aby šli kopat ligu jinam..
        Před dvěma roky už hráči dostávali své peníze v termínu.
        Teď na podzim už to bylo horší, i když ne kritické.

    • Re: Debatní kroužek

      Elanius     před 15 lety 30.12.2009 19:06 |  
      0 0

      S vasim dovolenim Tantalosi, bych vam v nekterych vasich tezich odporoval.

      Mluvite o mladych dravcich s mezinarodnimi zkusenostmi, zminujete Vachu, Dockala, Gecova, Svece nebo Necida. Kdyz se ale podivame na sestavy z kvalifikace o LM, muzeme videt, ze se jich vice zucastnil pouze Suchy a Svec.

      Muzeme plakat nad odchodem odchovancu, ale podivejme se na to bez emoci. Necid sanci dostal, vyuzil ji a jeho odchod byl nevyhnutelny. Svec odesel, ale byl nahrazen vybornym Tavaresem, myslim ze ani nyni nam neschazi. Gecov podle meho na Slavii nemel, Dockal by se taky stezi prosazoval, i v Liberci strida dobre zapasy s horsimi, presto jeho odchod mrzi asi nejvice. Vacha v Ostrave nepredvedl skoro nic, na MS nebyl zly, ale jeho Slavia jeste neztratila. Cerneho taky stale mame, Sucheho odchod byl nevyhnutelny a logicky. Tedy muj nazor je, ze snad az na Dockala (kde verim ze mame % z dalsiho prodeje alespon) jsme nasi zlatou generaci nevyuzili uplne spatne.

      Ad Vlcek, Krajcik - Matej podle meho porad na prave srane obrany kraluje, lepsiho ofenzivniho beka za ceske penize nesezenete, to je realita se kterou se musime smirit, Vlcek na podzim nemel formu, presto neni vsem dnum konec, jeste nam neco muze predvest.

      Ad Hubacek, Janda - zde souhlas, Janda na Slavii uz nema, David je velky bojovnik a srdcar, ale jednou za nej Slavia nahradu potrebovat bude. Mrzi me neprosazeni se Siklice.

      Odchod Brabce byl podivny, ale priznejme se, kdo presne vime, co vse hralo svou roli.

      Jsem rad, ze jste zminil i pozitiva, Hlousek, Celustka jsou urcite krokem vpred. I Ragued ma perspektivu, nezapominejte na Skacela, ktery snad zustane.

      Podzim 2009 byl nestatnym obdobim, ale i takova jsou potreba, jenom diky nim vice vynikaji ta stastna obdobi. Vzpominejme na krasne roky se Slavii a tituly a verme v navrat dobrych casu. Prijdou.

      • Re: Debatní kroužek

        tantalos     před 15 lety 31.12.2009 09:48 |  
        0 0

        Měl by sis nejdřív přečíst, na co odpovídáš, a pak se teprve pustit do líčení svých názorů.
        1. Chceš opravdu tvrdit, že Slavia je na tom lépe teď, když nemá Necku, Švícka a spol, než na tom byla, když je měla?
        2. Opravdu si myslíš, že zatímco Gecov podle tebe na Slavii nestačil, tak že si Slaviia pomohla, když místo něho přišel Amadou Cissé?
        3. Janda na Slavi prý nemá.... Já si naopak myslím, že je náš nejběhavější a nejpracovitější hráč, snad kromě Hlouška, že má velmi slušnou techniku a rychlost.. Třeba proti Ajaxu předvedfl vysokou třídu. Není to třeba tím, žer ho trenér nedokázal dostat do formy?
        4 Tvá představa, že Dočkalův odchod mrzí víc než Necidův, je poněkud vedle....

        • Re: Debatní kroužek

          Elanius     před 15 lety 31.12.2009 15:46 |  
          0 0

          Musime se podivat na vec realisticky - stezovat si na odchod Necida je zbytecne - jeho odchod byl vynuceny neucasti v LM, nutnosti zalepit rozpocet. Takoveho strelce jako je on proste bez postupu do LM nebylo mozne udrzet, to je realita. A myslim, ze Svec tolik nechybi, navic byl casto zraneny.

          Cisse byla samozrejme hloupost, ale Tavars, Ragued nebo Trapp jsou podle me lepsi nez Gecov.

          Janda hral proti Ajaxi skvele, jenze to uz je kolik let zpet, jak hral posledni rok? Podle me maximalne prumerne, ano je pracovity, ale technicky na to dle meho nazoru nema. Na pravou stranu proste vidim radeji Grajcara.

          Dockaluv odchod podle me mrzi pro to, ze nebyl narozdil od Necida nezbytne nutny.

          S pozdravem Elanius

          • Re: Debatní kroužek

            tantalos     před 15 lety 31.12.2009 16:59 |  
            0 0

            Necidův odchod nebyl vůbec nutný. Necid mohl vydržet ještě půl roku, rok, pak by se prodal za dvojnásobnou cenu. Ani finanční situace si jej nevynutila. Jsem přesvědčen, že půjde do Anglie za pětinásobnou cenu, než za kolik odešel do Ruska
            Necid musel odejít kvůli své povaze, která je skvělá pro frajera, co dává góly a ještě si vychutnává soupeře. Je to prostě těžkej machr.
            Což bylo pro trenéra nesnesitelné.
            Pokud existoval opravdový důvod pro jeho odchod, pak spočíval v atmosféře uvnitř kabiny
            Ragued i Trapp jsou ve hře dopředu, tedy pokud jde o přihrávku, o třídu za Gecovem.
            Navíc Marcel má perspektivu rustu-

            • Re: Debatní kroužek

              EdCable     před 15 lety 31.12.2009 17:28 |  
              0 0

              Taky se mohl zranit a skoncit tak, jako napriklad prave Janda.

  9. Re: Debatní kroužek

    hamlo1 (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2009 11:40 |  
    0 0

    i když pročítám články i komentáře na SN prakticky denně,
    zaregistroval jsem se až dnes. Chci Vám poděkovat,že se
    s ostatními dělíte o svá očekávání, ať už před sezonou, či před zápasem, potom zase píšete svá hodnocení na hráče, zápas
    nebo sezonu. Zkrátka,že chodíte se svou kůží na trh.
    Zároveň bych Vám jenom chtěl připomenout, abychom si vážili,
    že žijeme v této slávistické epoše. Třeba můj otec se nového Edenu a dvou titulů v řadě už nedočkal. hamlo1

    • Re: Debatní kroužek

      Jiri1     před 15 lety 30.12.2009 12:19 |  
      0 0

      Zdravim, kdyz tak premyslim o Slavistickych Novinach,myslim si , ze dnes zajistuji vice servisni zalezitosti, pisi o zajimavostech se zivota klubu a zmizel drive kriticky ladeny komentar k zasadnim vecem v klubu. Kvalita clanku je umerna casu redaktotru a i jejich propojenosti s klubem. Chybi postrehy ze zakulisi, chybi i vlastni nazor na deni ve Slavii se zfuvodnenim, ze je lepe nevedet. A pritom informace o deni ve Slavii ma redakce primo od zdroje a pristup k trenerum az na KJ je zcela standartni. Je zde plno clanku o divkach a zenach tj nasem divcim fotbale , ale opet chybi treba info o orezanem rozpoctu a dalsich trablech tohoto fotbalu. Casto mam pocit , ze se autori stali servilnimi sluzebniky vedeni klubu , kteri nemaji vlastni nazor, jinak oni ho maji , ale boji se jit s kuzi na trh.Proste od onoho setkani , tusim pred dvema lety s p. Dolezalem se spise chovate jako podanni jeho velicenstva , nic ve zlem. Ke kardru, setrvani Pekharta mi prijde zbytecne i vzhledem k jeho zavaznejsimu zuraneni, ktere mu neumozny plny start do sezony, Skacel , to jhe jen a jen o penešzich, momentalne ma skutecne lepsi nabidky nez byla ta nase a tak pujde jen a jen .....Belaid by rad odesel, klub by se rad zbavil jeho sluzeb , ale ........Volesak, tady je realny odchod, hodne bude zalezet na tom , jestli dojde na na jednoho obrance z Tepplic ,Volesak by mohl byt naplasti nikoli vyrovnanim. Hodne se cini Dukla , ktera v podstatewnabizi kohokoliv ze sveho kadru , aby pokryla dalsi cast sezony, padaji jmena jako Maly, Chibu a dalsi.............Slavia bude zerjme i zkouset cizince s teplych krajin v prubehu hlavne herni priprav. Divis asi v klubu zhaji pripravu, pokud se mezitim nenajde nekdo , kdo by ho vyplatil ci solidne zaplatil jeho hostoovani, dalsi akce typu Slovakia jako charita neni prilis realna. Co realne , ale je je prichod jednoho obrance do stredu obrany a prichod utocnika spise talentovaneho treba z Jihlavy.A zaverem Tafat, nekteri h uz vidi v Boleslavi, zdroje primo z klubu mluvi spise o hostovani s navratem do Slavie, tekze uvidime. bohuzel ani na jare neni moc realny Cerny starsi .

      • Re: Debatní kroužek

        DrFe1     před 15 lety 30.12.2009 14:12 |  
        0 0

        Myslm si, že Slávistické noviny v podstatě plní z větší části pouze vějičky pro diskuze, přesně jako tento článek. Tj. napíše se článek ze kterého se člověk většinou nedozví nic nového, nic zajímavého a význam tak má pouze pro rozjetí diskuze pod článkem (alespoň co se týče áčka mužů) . Ale jsem rád že SN fungují, právě kvůli těmto diskuzím. A tak díky redaktorům za jejich práci.

        • Re: Debatní kroužek

          tantalos     před 15 lety 30.12.2009 14:39 |  
          0 0

          Když nastupoval Zlámal, vypadalo to, že bude odvádět dobrou práci. Teď se změnil v člověka, který svou snahou všechno kontrolovat a řídit ničí nejen oba weby, ale i pozici Slavie mezi novináři. Informátor, který považuje za nejdůležitější všechno tajit, stojí za....(cenzurováno)

      • Re: Debatní kroužek

        (host)     před 15 lety 30.12.2009 16:05 |  
        0 0

        Co se tyka nazoru, ja jsem svuj nazor rekla po zisku prvniho titulu. Ackoliv se to vetsine nelibilo, stale si za nim stojim a je pro me zbytecnost tady opakovat svuj nazor, ktery je stale stejny. Jane

        • Re: Debatní kroužek

          DrFe1     před 15 lety 30.12.2009 16:36 |  
          0 0

          A ten názor zní jak ? Mimochodem proč přispíváte jako "anonym" ? Myslel jsem si, že tenhle nešvar už definitivně z těchto diskuzí zmizel

        • Re: Debatní kroužek

          quelhar (admin)     před 15 lety 30.12.2009 16:40 |  
          0 0

          No, je do jiste miry filozoficka otazka, jako co by mel vlastne tento web slouzit. Jestli jako "servis pro fanouska", kde se clovek dozvi z clanku fakta nejen o A tymu, ale i o B tymu a zenskych tymech (v tomto ohledu casto lepsi informace nez na oficialnich strankach) a ma moznost ponekud slusnejsi formou diskutovat, nez na oficialnich strankach, kde se diskuze davno zmenila v chat. A nebo jako web prezentujici nikoli fakta, ale vlastni nazory redaktoru. Doted pomerne obstojne funguje jako oboji - velkou cast clanku tvori fakticke veci, ale je tu pomerne siroky prostor pro prezentovani nazoru, dokonce nejen redakce, ale i ostatnich - nejen v diskuzi, ale v samostatnych clancich.
          To, ze se tu neobjevuji nazory redakce muze byt jako v pripade Jane proste tim, ze jsou jeji nazory dostatecne znamy, nebo jako v pripade ostatnich zrejme malou potrebou nejake vlastni nazory do clanku vubec formulovat.
          Osobne si myslim, ze si SN v soucasne podobe vyslouzily solidni zakladnu ctenaru, z nichz velka cast nema potrebu psat reakce, ale pouze cte clanky a diskuze pod nimi - a nektere bavi se o nazory delit a tak pisou. Opravdu nevidim potrebu toho, aby se SN svym zamerem posunovali jinam, nez ted jsou.

          • Re: Debatní kroužek

            hamlo1 (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2009 16:50 |  
            0 0

            tohle můžu podepsat

      • Re: Debatní kroužek

        TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 30.12.2009 23:25 |  
        0 0

        Zdravím,
        za sebe můžu říct, že když jsem do článku zapojil svůj vlastní názor, častokrát jsem to v diskuzi dostal sežrat. Navíc jsem méně informovaný než Jane s Richim, zatím nemám takové známosti jako oni.

        Pokud jde o diskuzi (a čtu ji pozorně), mám pocit, že bych jen opakoval názory, které tu stejně zazní - za všechny jmenuji Quelhara.

        Co se týče významu SN, je zde více prostoru jak pro holky (Richi), tak pro B tým (Jane). Osobně jsem rád, že tu je většinou věcná diskuze, vesměs s kvalitními názory. Za třetí tu dostane spoustu prostoru fanoušek, když je článek "co k čemu", tak je většinou publikován. Rozhodně se nebráníme další spolupráci s někým.

        To by bylo asi všechno. Všem hodně štěstí do roku 2010

        • Re: Debatní kroužek

          DrFe1     před 15 lety 31.12.2009 00:25 |  
          0 0

          Díky za Vaší práci , i když jsem jí někdy rádobyžertovně kritizoval, tak jsem to zas tak vážně nemyslel. Jsem rád že pro nás fanoušky děláte to co děláte. Taky přeju hodně štěstí

          • Re: Debatní kroužek

            bongor     před 15 lety 31.12.2009 09:54 |  
            0 0

            Řekl bych,že to je dobrý a co je dobrý to se nemá drbat.Já si rád přečtu názory lidí,kteří mají stejné smýšlení a to je,že Slavia je nejslavnější český klub.Někteří z nás mají dokonce podobné nebo i stejné názory,co udělat,aby tomu bylo tak i nadále.Tak ty čtu nejraději.
            Třeba takového Sokrata 55,Quelhara a mnoho dalších.Jiné si přečtu
            a nesouhlasím,ale nadále si jich vážím,protože i oni to myslí dobře s naší Slavií,třeba takového Tantala a DrFe1.Dneska se mi moc líbí příspěvek o výchově naší červenobílé mládeže a o vážnosti,které se ta práce těší v Evropě,že se o ní ví a je ceněna.Naprosto souhlasím,že
            v současné ekonomické situaci nám nezbývá nic jiného,než tu výchovu pokud to vůbec jde ještě dál vylepšovat.Vzorem může být
            Barcelona,ale i Ajax.Klidně bych se i porozhlédnul i v rozvojových zemích,jestli se tam neválejí nějaké budoucí klenoty,tím nemyslím kupování patnácti,šestnáctiletých skoro hotových fotbalistů,ale mám na mysli děti do deseti let.Třeba v Ajaxu vychovali spoustu takových prvotřídních kopáčů,tam to ovšem měli jednodušší,protože myslím Surinam byl jejich územím a oni jim říkali"naši černoušci".
            Přeju všem krásný červenobílý rok 2010 a Vám přátelé osobně přeji pevné zdraví,nějaké peníze,protože život bez peněz je ztráta času
            a mnoho pohody v osobním životě.

  10. Re: Debatní kroužek

    eomer (přítel SN)     před 15 lety 31.12.2009 11:56 |  
    0 0

    Pro SN- zůstaňte jací jste. Jste dobrou alternativou ofic. stránkám. Pro diskutéry- ikdyž moc nepřispívám rád si přečtu zdejší slušné a fundované komentáře. V časech méně příjemných je jen dobře, že člověk cítí, že v tom není sám.
    Za sebe přeji všem lepší rok než byl ten letošní ( a to určitě bude, protože nás čekají 4 (slovy čtyři ) destrukce našeho nejmenovaného rivala a zase bude dobře.

    Závěrem-snad se na mě nebude Sokrates55 zlobit- zkusím zalovit v paměti také nějaké přísloví- snad to je dobře.

    Per aspera ad astra
    (Přes překážky ke hvězdám.)

  11. Re: Debatní kroužek

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 03.01.2010 12:21 |  
    0 0

    Já mám slavistickenoviny.cz velmi rád. Je to příjemná alternativa k ofic. stránkám, kde se o nějaké diskusi moc mluvit nemůže a rovněž k superslavia.com, která mi svoji formou mnoho nevyhovuje. Souhlasím, že diskuse pod články je mnohdy zajímavější než samotný článek :-).