Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Sparta chce omluvu za Suchého

Sparta požaduje omluvu po Slavii, Důvodem je loučení Marka Suchého s jeho působením ve Slavii, během kterého zvedl šálu s vcelku standardním nápisem "Smrt Spartě".

Sparta dnes odpoledne na svých webových stránkách vydala prohlášení, ve kterém žádá omluvu. Mimo jiné se v něm uvádí: "AC Sparta Praha vyzývá hráče Slavie Marka Suchého k omluvě za jeho nepřijatelné jednání po střetnutí Evropské ligy SK Slavia Praha-FC Janov (2. prosince). Hráč Marek Suchý zvedl po skončení utkání na "pozdrav" s fanoušky šálu s nápisem "SMRT SPARTĚ". Tento čin znamená překročení akceptovatelné sportovní rivality a je odsouzeníhodný." V prohlášení dokonce vyhrožuje, že vše předá k řešení na disciplinární komisi UEFA, pokud se hráč neomluví.

Slavia vzápětí zareagovala. "Loučení Marka Suchého nebylo příliš šťastné a přineslo bohužel zcela zbytečnou mediální kauzu. Náš fotbalista se v médiích hned po zápase jednoznačně vyjádřil ve smyslu, že nešlo o žádný nepřátelský akt a že rivalský klub respektuje," uvedl ředitel komunikace Ondřej Zlámal. K celé aféře, kterou tentokrát nevytvořila média, jako před třemi lety, ale přímo letenský klub, se vyjádřil i Marek Suchý. "Toto heslo jsem nikdy nebral doslovně, mohu jenom zopakovat, že Spartu vnímám jako velkého rivala Slavie, rozhodně nepřeji nikomu ze Sparty nic zlého, natož smrt. Je samozřejmé, že se najdou lidé, kterým můj čin udělaný ve velkých emocích vadí, kvůli nim mě to mrzí," uvedl Suchý.

Uvidíme, zda Sparta tuto odpoveď zanalyzuje jako omluvu. Každopádně při poslední kauze, kdy se museli Spartě omluvit Radek Dosoudil, Stanislav Vlček a Pavel Fořt, se Slavia dočkala nevyžádané omluvy i od Tomáše Sivoka za jeho rok staré výroky před derby a po derby.

Komentáře (69)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    Mike     před 15 lety 14.12.2009 17:50 |  
    0 0

    Bude se Sparta také omlouvat českému fotbalu za opakované uplácení rozhodčích, delegátů a soupeřů, které bylo v rámci ,vyšetřování" dokonce i potvrzeno- viz Peltovo cinklé jaro- z čehož profitovalo množství titulů, tím pádem v době vysokého národního koeficientu přímé postupy do Ligy mistrů, případné kvalifikace do ní z pozice nasazeného týmu a tím pádem lehkých soupeřů? Bude se omlouvat za vyrýžování stovek miliónů korun z této soutěže a tím pádem na mnoho let zajištěné dominanci na české fotbalové scéně? Aroganci vedení, přezírání soupeřů, procpávání do reprezentace mnohých nekopů- Kováč, Kladrubský, Slepička, Sivok, Kulič apod. a tím pádem zvyšování jejich tržní ceny s potencionálně vyšších prodejem a ziskem? Asi těžko. Za toto jejich díkybohu snad minulým dobám poplatné - a to jsem určitě spoustu věcí nejmenoval- arogantní chování, povýšenost jejich vedení, fotbalistů a fanoušků je ,Suchého chování" jen drobnou epizodou, kterých je mezi znesvářenými kluby ve světě mnoho a v daleko větší míře. Je historickým faktem, že komunisti se za 40 let devastace společnosti také neomluvili

  2. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    steev (přítel SN)     před 15 lety 14.12.2009 18:14 |  
    0 0

    Dbře si to udělal Máro,kašli na ně.za ty leta co sparta podplácela rozhodčí,její hráči,funkcionáři a fanoušci se nás snažili zesměšnit by se spíš sparta měla omlouvat nám.ale my ale žádnou omluvu nikdy nechtěli a vše uvedli na pravou míru našimi výkony na hřišti.derby je naše!!!!!

  3. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    DKNL     před 15 lety 14.12.2009 18:18 |  
    0 0

    To jsou ale ubožáci. Roznést je na jaře 3x na kopytech!!!!!!!!!! Máro,
    kašli na ně, prosím !!!!!

  4. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    PetCC     před 15 lety 14.12.2009 18:23 |  
    0 0

    Já chci taky omluvu, že zvedl šálu s takovým nápisem nad hlavu.
    Měl na ní plivnout, hodit jí na zem, šlápnout na ní, zapálit a hodit do kanálu! :-)

  5. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    japhy     před 15 lety 14.12.2009 18:33 |  
    0 0

    Bože, ty maj starosti. Nejhorší fans v republice, věčné kecy hráčů na náš klub - Sivok, Řepka, Poborský,... Že radši pořádně nepotrénujou

  6. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    wector     před 15 lety 14.12.2009 19:00 |  
    0 0

    A tihle fňukající chudáčci nám budou říkat, že jsme uplakaní.

  7. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    vlchan     před 15 lety 14.12.2009 19:06 |  
    0 0

    Za výrazem "smrt spartě!"/s kterým stoprocentně souhlasím/ přeci není nic jiného než výhra nad ní, prostě sportovní smrt. Bohužel určití rudobolšetupci si toto vysvětlují tak, aby dělali stále problémy. Tato událost se odehrála na našem stadionu mezi námi, nechť se rudobolšetupci starají osebe samé, např. o svého Sivoka v rukavicích!!!

  8. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    jane (admin)     před 15 lety 14.12.2009 19:17 |  
    0 0

    Tak bohuzel spartanska analyza dopadla tak, ze tato omluva jim nestaci :)

    • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

      Khadgar     před 15 lety 14.12.2009 19:34 |  
      0 0

      To jsem zvědavý co teď budou dělat :-) Vidím to na další pobuřující článek

      • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

        jane (admin)     před 15 lety 14.12.2009 19:35 |  
        0 0

        Pozenou to na UEFU.

        • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

          Khadgar     před 15 lety 14.12.2009 19:59 |  
          0 0

          To jo, ale říkám si jakou mají šanci uspět, resp. co se z toho může vyvrbit pro Slavii.

          • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

            slaviator     před 15 lety 15.12.2009 08:55 |  
            0 0

            UEFA nám zakáže příští rok startovat v hlavní fázi LM. :))

    • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

      slaviator     před 15 lety 15.12.2009 08:55 |  
      0 0

      Kde udělali soudruzi z Rumunské lidové republiky chybu? :))

  9. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    Viking     před 15 lety 14.12.2009 19:53 |  
    0 0

    Vždycky jsme s váma!

    SMRT SPARTĚ!!!

  10. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    moe     před 15 lety 14.12.2009 20:32 |  
    0 0

    Nechci tady polemizovat o tom, jestli zvedání bylo správné a nebo ne a jestli se omlouvat a nebo ne, ale jenom si spíš postesknout nad tím neskutečným ameterismem.
    Začíná u toho, kdo šálu Markovi donesl a těch, kteří ho vyzývali, ať ji zvedne. Copak si nepamatují na tu kauzu s Vlčkem a "Smrtí Spartě"? Pokračuje u Marka, který v těch emocích nejprve šálu odložil, když viděl její nápis, ale nakonec se nechal přesvědčit a zvedl ji. Ale nejvíc to spočívá na tiskovém mluvčím, který stojí metr od Marka a směje se, zatímco "mediální mrdky" okolo vesele fotí. Jestli mu ani v tenhle moment nedošlo, že druhý den z toho bude v novinách haló, tak by asi neměl vykonávat takovou funkci. Protože stačí, aby to vytáhl jeden novinář a ostatním nezbyde nic jiného, než to vytáhnout taky, i kdyby nechtěli.
    Myslím, že Marek kvůli tomu amaterismu uškodil hlavně sám sobě. Protože já osobně bývalého sparťana v reprezentaci snesu, zvlášť když to podpoří dobrými výkony (např. obránce Kadlec), ale ze Sivoka budu kvůli jeho výstupům navždy blít a nesnášet ho a v reprezentaci navzdory jakýmkoliv jeho výkonům spíš fandit tomu, aby udělal nějaký kiks a příště při reprezentačním srazu zůstal pěkně v Turecku. A Rumunům teď nezbývá nic jiného, než takhle nesnášet Marka, a to si ten kluk jako na první pohled bezkonfliktní typ mohl odpustit. Neodpustil si to díky mnohonásobnému amaterismu.

    • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

      SForever1     před 15 lety 14.12.2009 20:55 |  
      0 0

      Ty amatére - z tebe bych blil, jestli budou rudý židobolševici nenávidět Sucháče, tak to teda bude pro něj rána a velkej nervovej stres,stejně tak pro každýho slávistu(já už kvůli tomu tejden nespim).
      Vzpomeneš si na sparťanský choreo na Toaletný při derby? VÍTĚZSTVÍ NEBO SMRT. Jak to dopadlo možná víš. Takže jim to Mára jen připomenul, měli tam už dávno všichni pochcípat - to by se krásně žilo, to by byl ráj.
      Marku - Navždy v našich srdcích!

      • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

        moe     před 15 lety 14.12.2009 22:44 |  
        0 0

        Opravdu jsem si nevšiml, že bych někde psal, že z toho já nebo Marek nespíme.

        Marek prostě uškodil svojí image a image klubu (nejen u sparťanů) a to úplně zbytečně, navíc bez toho, aby z toho cokoliv získal, kromě duševního orgasmu takových jako ty.
        Po zápase se nemluvilo o jeho přestupu, ale o šále. Po dnešku bude Marek ten, kdo se neomluvil za šálu, nebo ten kdo se za ní omluvil. Nebude to talentovaný stoper a kandidát na reprezentaci, ale provokující hlupák, kterého z něj dělají, ačkoliv patří mezi ty inteligentní fotbalisty.
        Média jsou důležitá, a když tam někdo získá nálepku, tak se jí těžko zbavuje. Proč se každý článek o Brendlovi točí kolem toho s kým se kde pohádal a ne kolem jeho rekordů v nastřílených gólech?
        Marek si prostě jednoduše ztížil svou pozici do budoucna, například i směrem do repre, což mě mrzí, protože mu fandím.

        A příště se vyjadřuj slušně a na úrovni, na další podobný výblitek už nebudu reagovat.

        • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

          siskin     před 15 lety 15.12.2009 04:25 |  
          0 1

          Diky Moe, podle meho je to nestesti, ze ekonomicky prodelecna skupina ovlada fotbalove prostredi. Slavie se snazi jit spravne, ale slo by to urychlit s pravymi odborniky. Ty muzou nalizt je tam, kde jiz je zapasove prostredi, kam muzete jit s rodinou.
          Verim, ze ctyri listky jsou vice nez jeden a navic nic nerozbijem, naopak koupime. Je to nestesti.

        • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

          edenian     před 15 lety 15.12.2009 22:33 |  
          0 0

          Nezdá se mi, že by se SKforever1 vyjadřoval nějak drsněji než ty např. o fotografech... Rozhodně reaguješ přesně tak, jak bych si přál kdybych byl ten sparťan kterej to tlačí.
          Srovnávat to s Vlčkem je taky blbost, protože Marek je ve Slavii od "malička" a s těma klukama z kotle to má trochu jinak než ty nebo ten
          chlápek pod tebou co skuhrá o čtyřech lístcích pro svojí rodinu.
          Kotel a jeho styl nemá s Váma moc společnýho, rozhodně je ale rozhodující pro zápas a ten hrajou Marek aspol., takže trochu nadhledu by vám pánové slušelo. Poměr positivních a negativních aktivit kotle je v podstatě neměřitelný, takže neni co řešit./i když Smrt Spartě je normální fotbalovej folklor a nakonec stejně zlidoví :-))))) A Markovi fandim taky, i když je mi úplně ukradený v nějaký reprezentaci, která mě vůbec nezajímá. A vsadim se s tebou o co chceš, že je to ukradený všem, a Sparta, ta je ukradená taky všem, stejně jako Slavie a jejich
          vzájemný strkanice. Takže ztížená pozice Marka Suchého, zkažená image, to jsou kraviny.

    • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

      Filipos     před 15 lety 15.12.2009 09:22 |  
      0 0

      Já bych se spíš zamyslel nad tím, který médium začalo tuhle kauzu propagovat? Kde jste to poprvé viděli. Všech co jsem se ptal, tak mi odpověděli seznam.cz A kdo má být náš mediální partner?

      Ostatní se o tom zmínili v jednom odstavečku a tím to mohlo hasnout, ale náš partner se rozhodl z toho udělat velkej hit, další se k tomu přidali až o hodně později.

      • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

        edenian     před 15 lety 15.12.2009 22:09 |  
        0 0

        No pokud se nemýlím seznam patří Rudýmu Právu minimálně zpoloviny.
        Lukačovič nebo jak se přesně jmenuje jim to prodal tak před třemi roky, bohužel to většina uživatelů internetu neví a klidně si u nich nechává svojí mail adresu, tudíž přes reklamu dále krmí bolševika...

    • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

      houska     před 15 lety 15.12.2009 17:05 |  
      0 0

      souhlas ...

      • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

        venator     před 15 lety 16.12.2009 14:21 |  
        0 0

        Reakce Sparty je fakt směšná...přesně podle toho "kdo jsi bez viny hoď kamenem..":) Trapáci....ALE zrovna od Marka to bylo zbytečný,ikdyž nikdo z nás včetně novinářů nezažil, že by mu aplaudovalo několik tisíc lidí tzn. těžko se v takové situaci zachovat jen racionálně,když se navíc loučíš s klubem ve kterém jsi byl každý den 15let tak člověka určitě ovládnou emoce.
        Věc druhá je p.Zlámal, který bohužel selhal. To bylo v této chvíli klíčové pokud opravdu stál vedle měl to zarazit, přesně tohle je jeho práce tzn. chránit (zlepšovat) dobré jméno firmy resp. klubu.
        Jeho práce spočívá taky v tom,že nenechá Marka,aby ho novináři v tomhle "koupali" dva týdny. Má se k tomu vydat ofic. tiskové prohlášení (jakože emoce atak.) a je to vyřešený. Nenechat hráče,aby si ho "podal" profesionál (novinář), který se polopravdama a překrucováním pravdy živí a vždycky si rozhovor dostane kam chce.
        Prostě to celé bylo zbytečné,ale daleko horší je hysterie a absence nadhledu od novinářů,kteří to budou smrtelně vážně řešit jako výhružku smrtí ještě příští rok.
        Tomu už opravdu chybí jen trestní oznámení za vyhrožování, které by podal sám morálně bezchybnej novinář nebo nedejbože Sparta.

  11. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    KING25     před 15 lety 14.12.2009 20:54 |  
    0 0

    To jsou hovada ty spartany. Jako pokud chtějí prudit, tak by to chtělo už pořádný protiúděr! Tady jde o jednu věc. Co to je smrt ve sportu? Jak mám chápat ve všech novinách ty články, které píšou o souboji na život a na smrt, o bratrovražebném souboji, o smrti která přišla v 5 minutách, o tom jak budou padat hlavy po velkém trápení atd. Pokud by nás někdo měl potrestat za "smrt sparte", tak pak doporučuji žalovat každý sportovní deník, které ty bitvy na život a na smrt vytváří! A pak moralizujou, jak je špatné, že se křičí smrt sparte!

    • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

      SForever1     před 15 lety 14.12.2009 21:03 |  
      0 0

      tak UEFA nás potrestala třeba za vyobrazení vztyčeného prostředníčku při domácím zápase s ACF. To je holt MODERNÍ FOTBAL.
      Takže hrozba pokuty je reálná. UEFA to je pěkná partička kreténů, doufám, že to tam rudý pošlou, protože to ta nenávist vůči nim dostane jinej rozměr a to je před 3 derby jen dobře!

      • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

        KING25     před 15 lety 14.12.2009 21:08 |  
        0 0

        Tak vztyčení prostředníček opravdu sportovní terminologie není. Tam by se to dalo chápat. Smrt, ale prostě do té terminologie patří. Nemůžu si pomoci!

        • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

          SForever1     před 15 lety 14.12.2009 21:17 |  
          0 0

          sportovní terminologie to je určitě - znamená to :jste jedničky.
          Alespoň tak to řikal premiér Topolánek v televizi:-)

        • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

          Stahler     před 15 lety 15.12.2009 07:52 |  
          0 0

          Pravda,kdybych si dal tu práci a díky všemožným vyhledávačům hledal slovo "SMRT" a jemu podobné ve sportovních článcích,tak jich najdu spousty a budou jak od novinářů,tak i od hráčů,fans i trenérů.Všichni mluví o smrti ale kolik je reálně mrtvých v souvislosti se sportem nebo s fanouškovstvím?Mizivé,naprosto titerné procento ve srovnání s různými válkami které se dějí průběžně v celém světě.Proto mě vedení AC Sralta Praha překvapuje svojí schopností vnímat tuto záležitost tak nesmírně vážně.Požaduje omluvu?Proč?Omlouval se Slavii Sivok za známé zneuctění slávistické vlaječky a jeho debilní kecy?Neomlouval!Takže Mára,který beztak již není,minimálně pro příští sezonu hráčem Slavie se má omlouvat?Proč by to proboha dělal?A proč si rudí vzpoměli po tolika dnech?Myslí si že nás vnitřně rozloží nebo co?Jsou to šmejdi a omluva je nepřijatelná,navíc Mára se v novinách vyjádřil solidně a to rudým musí stačit,víc nemohou požadovat!

          Vzkaz pro Marka:Máro,vyser se na ně,slávisté Tě mají rádi a o nějaké odpuštění ty rudé šmejdy ani nežádej,nemají právo Tě o něco takového žádat a oni jsou chudáci,ty nikoliv!!!

    • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

      vlchan     před 15 lety 14.12.2009 21:07 |  
      0 0

      Ano. Souhlasím myslím, že se naše názory se

      naprosto shodují a to jsme ještě nevzpomněli na HAJLUJÍCÍHO HORVÁTA

    • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

      SmoKerS     před 15 lety 14.12.2009 21:27 |  
      0 0

      naprosto přesný... smrt ve sportovní terminologii opravdu neznamená smrt v pravém slova smyslu... ke tvému výčtu bych ještě přidal profláklou náhlou smrt v prodloužení... jen ať to rumunci ublížený ženou na uefu, tam si jenom zaťukaj na čelo a prorezlá bejvalá železná bude pro smích celé Evropě a ne jenom český kotlině... fakt chudáci...

  12. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    denydzlSKS     před 15 lety 14.12.2009 20:59 |  
    0 0

    Vážené vedení, vážení hráči a vážení fanoušci sparty,
    LEDA HOVNO!!
    S pozdravem Mára

    • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

      Eskaes     před 15 lety 14.12.2009 21:00 |  
      0 0

      P.S. Smrt Spartě!

      Děkuji.

      • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

        bongor     před 15 lety 14.12.2009 21:15 |  
        0 0

        Tak ten předseda Juventusu dostal dodatečně za podplácení a manipulaci výsledků tři roky natvrdo.U nás se to zametlo pod koberec,protože v tom figurovala ta naše andělská sralta.Tak teď bude bonzovat na Uefě,že by se měli potrestat slávisti za šálu ,
        aby každý viděl,že u nás se nepravosti nebudou trpět a tím každej
        zapomněl.co se tady dělo!

  13. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    SForever1     před 15 lety 14.12.2009 21:22 |  
    0 0

    Tak jestli se šály SMRT SPARTĚ dosud prodávaly dobře, tak teď půjdou nadračku, skvělá reklama. Díky židobolševický buzny. Nashle na derby.

  14. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    slimak     před 15 lety 14.12.2009 21:45 |  
    0 0

    Jediné co k tomu můžu říct je hovno

    • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 15.12.2009 06:58 |  
      0 0

      Dobré ráno přeji Všem,
      víte asi všichni z mých diskusních příspěvků, že jsem tenhle slogan nepodpořil (skanduji "Prd Spartě"). Jinak jsem tento "terminus technicus" bral vždy ve sportovní poloze. Schizofrenie sparťanů je nyní velmi dojemná, ale nejdříve by měli začít asi tak od začátku 50 let přemýšlet sami nad sebou a nad svými vyjádřeními a také tím, jak nás mydlili nejen sportovně. Vzpomněl jsem si jako poslední příklad vystoupení fotbalisty Řepky v pořadu pana Krause "Uvolněte se prosím" a jeho "výblitků" na adresu Slávie a omluvu nikdo také nepožadoval. Tato kausa je opět dobře cílená. Jen to dokazuje, kdo si chce honit ego, a také to ukazuje, kde máme slabou práci "PR". Přiznám se, že jsem teď mnoho nepřispíval. Je mi smutno z toho, co rozjel pan Vízek proti Jarolímovi za nechtunosti a jak mu jdou zrovna tito novináři na ruku. Čeká nás poměrně složitá zimní příprava, máme mnoho zraněných, kteří na jaře ještě k dispozici nebudou a jen doufám, že se snad nebude dít žádné další hráčské zemětřesení. Při pohledu na naše kluky v "Bicancupu" jsem měl radost, že bojová síla přechází do krve i těmto mladíkům. Bojovali jako lvi a nejvíce mě zaujal náš golman. Na tu jeho výšku skoro dva metry byl pohyblivý, fotbalový a dobře četl hru. Tak asi tak nějak , čekám na pohárové utkání v Lille a snad i klidnější konec roku. Přeji Vám všem hodně zdraví a pěkné vánoční svátky. Sokrates55

      • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

        slaviator     před 15 lety 15.12.2009 09:02 |  
        0 0

        V čí prospěch je celá tahle aférka? No jistě, Sparta potřebuje trochu odvrátit zrak médií od sebe směrem jinam a média čapnou po každé "senzaci", jdou na ni jako slepice na flus. Spartě za to přeju, aby si v nastavení dal vlastňáka ten jejich idol Bony Wilfried a oni tím vypadli...

        • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

          jnnxx     před 15 lety 15.12.2009 09:38 |  
          0 0

          Také mám pocit, že ze zítřku mají stažené zadky a potřebují trochu odvrátit pozornost. Alespoň dle načasování.... takhle se bude řešit omluva/neomluva. Pokud by to neudělali, tak by ti podlejzáci ve sportu psali dva dny oslavné ódy o zítřejším mači, o boji na život a na smrt, o statečných prapornících držících zástavu českého fotbalu v Evrpopě jako poslední, ble, ble, ble...a zvyšovali tím tlak na hvězdy... (Ano jsem asi paranoidní:-))

      • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

        bongor     před 15 lety 15.12.2009 09:29 |  
        0 0

        Tobě taky Sokrate hezké svátky,pohodu a nějaký dárek.O těch rudých je zbytečný diskutovat,na to úplně stačí výčet jejich svinstev.Ale by to byl tak rozsáhlý článek,že by se na tyto stránky nevešel.Tak je necháme ať si stěžují třeba v lampárně.Kdyby byla nějaká pokuta ,tak se na ni klidně složíme,protože omlouvat se
        těmto nulám,to by bylo něco pro jejich pošramocené sebevědomí a bylo by to naprosto nemístné.
        Všichni stojíme za Markem!

  15. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    DrFe1     před 15 lety 15.12.2009 10:02 |  
    0 0

    Tohle je předsmrtná křeč, už jenom nesmyslně kopou kolem sebe. Marek jenom pojmenoval reálnou situaci.

  16. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    lassiter     před 15 lety 15.12.2009 10:27 |  
    0 0

    trochu tedy od tématu - Bořek Dočkal je na testech v Chievu. V Liberci asi začne výprodej Kozlových dětí :-) Jsem docela zvědavej na přestupovou částku, pokud to zrealizují.

    • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

      jnnxx     před 15 lety 15.12.2009 10:28 |  
      0 0

      ...z toho by měly být také nějaké drobné, ne?

      • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

        lassiter     před 15 lety 15.12.2009 10:31 |  
        0 0

        no ano. a taky máme předkupní právo, tak bysme si mohli s chievem zasoutěžit :-)

        • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

          bongor     před 15 lety 15.12.2009 10:42 |  
          0 0

          Kozlík podepsal Dukle.No není to ta nejlepší štace,ale určitě lepší než dělat někde pomocnýho trenéra.
          Bořek bude podle mě tak za 40-50 mega,to bysme asi s tím Chievem nevyhráli.

          • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

            lassiter     před 15 lety 15.12.2009 10:59 |  
            0 0

            To asi ne :-) ale tak aspoň nějaký ty procenta. Pro Kozla myslím naopak ideální štace, kde může dokázat, že je to kvalitní trenér a zaslouží si trénovat v lize. Zatím se mu to moc nedaří.

            • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

              edenian     před 15 lety 15.12.2009 22:43 |  
              0 0

              No hlavně aby je nedotáh do ligy :-))))))))))

          • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

            Jiri1     před 15 lety 15.12.2009 11:03 |  
            0 0

            Zdravm, vim , ze zas jdu s kuzi na trh , ale je nutne si neco ujasnit, Marek Suchy je velice inteligantni fotbalista, ktery se hodne dlouho vyhybal nejakym problemum se Spartany, az v poslednim zapase na domaci scene doslo z jeho strany k teto veci. Problem je v tom, ze to bylo zcela vedome a umyslne gesto, ktere melo ukazat i jeho osobni postoj k rivalovi, jeho praktikam o kterych se nikdy nedovime vse. ...... I proto je bohuzel jasne, ze se celou veci bude zabyvat i disciplinarni komise, ktera zrejme vynese financni trest Je take jasne , ze ve chvili , kdy Sparta stoji pred velkym problemem ze svymi fandy, za ktere bude opakovane platit pokuty pri jejich najezdech na Ceske stadiony, hleda tema, ktere by odvedlo pozornost od nevitaneho problemu. A schyluje se i k druhe porazce , ktera se bohuzel dotkne asi i nas, odvolacka bude asi nekompromisni. A tak se ji hodi Marek a jeho nestastne gesto, ktere zas uvedlo do pohybu nesmyslne diskuze o tom , jak nam , kdo ublizuje. Zamerme svou pozornost spis na jine problemy , treba doplneni tymu po Markove odcodu, ci problemum uvnitr naseho tymu, vstahum v kabine a zacatku zimni pripravy, to jsou temata zasadnejsi. Kozel na Dukle , tak to je bomba , to je opravdu novinka, znamena to konec nejen Bitengla , ale i to ze Prokes se bude opravdu venovat jen sve roli Sportovniho sefa klubu, znamena to i , ze cerstvy vitr v Edenu zrejme dlouho nezaduje a to by bylo potreba.

            • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

              lassiter     před 15 lety 15.12.2009 11:22 |  
              0 0

              Já teda nevidím do nitra Markovy duše jako ty a nevím jestli to bylo zcela vědomé a úmyslné gesto, ale protože jsem tam byl, tak jsem viděl, že ho zvedání jakýkoliv šály nad hlavu ani nenapadlo do doby, než do něj začalo okolí včetně tiskového mluvčího hučet, ať jí zvedne.

              • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

                Jiri1     před 15 lety 15.12.2009 11:37 |  
                0 0

                Marek zazil ve Slavii v souvislosti s nasim Sraltanskym konkurentem temer vse, vim o nem , ze i kdyby do nej hucel pambu a sto lidi mu vyhrozovalo, vzdy udela jen to o cem je presvedcen, natolik ho znam. Ano neco jsem zaskechl o nejakem hecovani , ale stejne do bude resene s Markem ne se Zlamalem.

                • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

                  jnnxx     před 15 lety 15.12.2009 12:01 |  
                  0 0

                  Jak může disciplinárka řešit zápas UEFA? To je nějaké divné ne?
                  Ale s tím, že sparta kope kolem sebe kvůli svým hajlujícím, s tím souhlasím.

                  • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

                    Jiri1     před 15 lety 15.12.2009 12:14 |  
                    0 0

                    Disciplinarka nebude resit zapas, ale Markovo vystupovani jako fotbalisty osoby , vubec nepujde o akci po ktere se to stalo , pokud se ale omluvi bude to smaznute

                    • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

                      Jiri1     před 15 lety 15.12.2009 12:16 |  
                      0 0

                      A samozrejme to bude resit DK UEFFY, packy na to hosi z Letne maji.

            • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

              EdCable     před 15 lety 15.12.2009 12:15 |  
              0 0

              Jdes takhle s kuzi na trh a ani nevis, ze tohle gesto disciplinarka odmitla resit, nebot se jednalo o zapas pod hlavickou UEFA?

              • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

                Jiri1     před 15 lety 15.12.2009 12:17 |  
                0 0

                Ja to vim, dokonce vim ze konkurenr sondoval urcite moznosti v ramci teto instituce......

                • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

                  bongor     před 15 lety 15.12.2009 12:37 |  
                  0 0

                  Tak to dají na UEFu,ta nás potrestá,aniž by řešila věci,které k tomuhle gestu vedly,potrestá Marka,naše fandy a nevím koho ještě.Bonzák bude spokojený,uvidí,že jeho padesát let podrazů nikdo řešit nebude,zato jedno zvednutí šály,to je hrůza,to se musí
                  vyšetřit,disciplinárně potrestat.Horník s Peltou dostanou čestné odznaky UEFA,Koště novou střechu na horský hotel a vlek zdarma.
                  Stačí to,nebo máme ještě jednou zvednout tu šálu,aby byly další kompenzace pro rudohlavy?

                • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

                  bongor     před 15 lety 15.12.2009 12:45 |  
                  0 0

                  Prosím Tě Jirko,neužívej pro ten ansámbl slovo konkurent.Konkurenti jsou třeba běžci na sto mětrů.Všichni jsou na startu a po výstřelu společně vyrazí.Když ale jednomu z nich
                  startér dovolí běžet napřed a teprve až když uběhne padesát matrů pustí za ním ostatní,tak to se nejedná o konkurenta,ale o podvodníka.

            • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

              slimak     před 15 lety 15.12.2009 12:32 |  
              0 0

              jen pro uplnost slova němečka z dnesni sportu..fakt neuveritelnej blabol: ,,Je to proti ní namířené, navíc to byla poměrně ostrá slova. Jednoznačně to odsuzuju. Zejména v dnešní době, kdy ostřejší nacionalismus má trochu navrch a podle mého názoru by se hned zárodku mělo vše potírat. "

              co ma proboha nacionalismus spolecnyho se smrt sparte? ten clovek ma v hlave piliny.
              jeste ze si sport jiz nekupuji a nemusim prispivat na podobnou žumpu

              • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

                bongor     před 15 lety 15.12.2009 12:39 |  
                0 0

                To máš pravdu,jednou Němeček hlavičkoval a potom tam leželo kilo pilin.

                • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

                  LordEdmund     před 15 lety 15.12.2009 13:15 |  
                  0 0

                  No, Slováci by Němečka komentovali dvěma slovy: "Naozajstný ko kot'.

              • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

                wector     před 15 lety 15.12.2009 13:32 |  
                0 0

                To spíš ty "výchovné důvody pro další kluky". Od sparťana a hráčského manažera to opravdu sedí, to je asi jako kdyby v Chánově pořádali tamní obyvatelé konferenci o poctivé práci...

  17. DENÍK SPORT

    japhy     před 15 lety 15.12.2009 12:56 |  
    0 0

    Mám pro Máru jednoduchou radu. Ať si koupí dnešní Sport, nalistuje str.6 a takto otevřený Sport ofláká Křetínskému o čumák. Ty magoři si nevidí ani na špičku nosu. Na jednu stranu chtějí omluvu za pózu se šálou-asi si myslí, že večer takhle bude pózovat a v noci půjde, vezme qér a vystřílí půl Sparty, a na druhou si daj přes půl stránky takovej dementní inzerát.

    • Re: DENÍK SPORT

      Jiri1     před 15 lety 15.12.2009 13:07 |  
      0 0

      Vzdycky si rikam, kde je hranice onech hecu, Kretinsky na tyto veci reaguje neuveritelne , vzdycky ho to vytoci na maximalni miru a tlaci na sve bafiky , aby neco provedli, on vlastne ani tlacit nemusi, oni to radeji udelaji preventivne, ale ono i na druhe strane nekteri ...........zahtaji na tu noticku nespokojenc.

    • Re: DENÍK SPORT

      slimak     před 15 lety 15.12.2009 14:11 |  
      0 0

      co je na tom inzerátu?

      • Re: DENÍK SPORT

        japhy     před 15 lety 15.12.2009 14:27 |  
        0 0

        Upoutávka na zítřejší zápas - Pomozte nám je rozložit! Na obrázku jsou tři postavičky z lega(z toho dva Sparťani) a jeden ze Sparťanů se chystá kopnout do upadlé hlavičky soupeře, kterému se ještě opodál válí urvaná ručička. Prostě komedie - můžeme se tomu zasmát a stejně tak můžeme Spartu nařknout z toho, že chtějí při zápase soupeře rozčtvrtit a na hřišti si kopat s jejich údy :)

        • Re: DENÍK SPORT

          slimak     před 15 lety 15.12.2009 15:03 |  
          0 0

          no, jak jsi psal- nevidi si na spicku nosu..je to stejny jako se ,,smrt sparte"

  18. Sparta fandí slušně

    Filipos     před 15 lety 15.12.2009 13:36 |  
    0 0

    Btw. zaznamenali jste, že Sparta zrušila svůj mega úspěšný projekt "Sparta fandí slušně"?

    A tuhle kauzu rozdmýchavají, aby ukázali jak jsou soudržní s nejvěrnějšíma fanouškama?

    Jinak staré dobré rčení říka: "Kdo seje vítr, sklízí bouři..."

  19. Re: Sparta chce omluvu za Suchého

    Strasak_1892     před 15 lety 15.12.2009 18:26 |  
    0 0

    Oficiální poděkování Ultras Slavia na:

    www.slaviaultras.cz

    • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

      bongor     před 15 lety 15.12.2009 20:27 |  
      0 0

      To je trefný Strašáku,dobrá věc se opět podařila.Náš marketing si marně láme hlavu,jak zvýšit prodej slávistických předmětů a podívejme se musel nám s tím pomoct náš oblíbený deník SPART ve spolupráci s našimi úhlavními kamarády.

      • Re: Sparta chce omluvu za Suchého

        DrFe1     před 15 lety 16.12.2009 00:03 |  
        0 0

        To je skutečně neuvěřitelný, poprvé tu "reklamu" vidím a jenom valím oči. Klub který použil takovouhle "reklamu" si stěžuje na Marka Suchýho kvůi nápisu "Smrt Spartě" a zcela vážně se ohání tím, že tohle už není recese atd. ? ! Myslel jsem si, že je před Vánoci a ne že je apríl .....