Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

Slávisty nečeká na jaře jen jedno derby, ale hned tři - ve čtvrtfinále Ondrášovka cupu jí totiž dnešní los přisoudil za soupeře Spartu. Přidáno prohlášení obou pražských "S".

Zápasy se hrají 31. března a 7. dubna, navíc 10. dubna se hraje derby na Letné.

Prohlášení Slavie a Sparty k losování:
V pátek 4. prosince proběhlo losování čtvrtfinále Ondrášovka Cupu, které proti sobě svedlo dva nejlepší kluby minulé sezony Gambrinus ligy - Spartu a Slavii. Systém losování čtvrtfinále českého poháru byl podle vrcholných představitelů obou pražských klubů - místopředsedy představenstva Sparty Dušana Svobody a ředitele Slavie Petra Doležala - v rozporu s rozpisem soutěží Českomoravského fotbalového svazu.

"Jsme velice nespokojeni se způsobem losu, při němž byly porušeny některé předpisy ČMFS a také rozpis pohárové soutěže. Ve zmiňovaném rozpisu soutěže se dle našeho názoru uvádí, že od osmifinále se losují herní dvojice, přičemž kluby jsou nasazeny podle úrovně soutěže a umístění v této soutěži. V rozporu s tímto pravidlem nebyly ve čtvrtfinále nasazeny Sparta, Slavia, Liberec a Olomouc. Ve výsledku se tak již ve čtvrtfinálovém kole utkají dva nejlepší týmy uplynulého ročníku Gambrinus ligy, což považujeme za velmi nešťastný krok," komentují společně los Ondrášovka Cupu Dušan Svoboda a Petr Doležal.

Oba kluby zvažují odvolání proti způsobu pátečního losu.

Komentáře (69)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

    Jiri1     před 15 lety 04.12.2009 13:25 |  
    0 0

    Zdravim, nejsem moc rad , ale verim v postup, proste je musime porazit a dokazat , ze na Evropu mame. Nebude to vubec lehke, Sparta , ktera ma sice obrovsky dluh , ktery tahne jeji majitel je, ale podporovana v pozadi podnikatelskou skupinou z Ruska , ktera pry ma v zime prispet k navratu nekterych opor jalo Sionka, Jarosika, Sivoka.Jenze to je jen jedna moznost , dalsi je to , ze i my posilime nemnozko a nekteri hraci se uzdravi a budou na jare konecne videt treba M. Cerny, Kaufman atd.Vubec reseni zdravotni otazky vidim jako rozhodujici faktor po jarni boje. Jiz temer nekolik let nam stabilne chybi t 7 az 8 hracu a to je i na Ceske pomery hodne. Navic nepomahaji ani vymeny lekarskych tymu, novi fyzioterapeuti a ve finale ani upravy kondicnich treninku.. Ptam se proc , protoze hracska odmena v dobe nemoci ci leceni urazu je stabilni a hrac ma sjednane i financne vyhodne pojisteni, kde bohuzel plati , cim dele tim lepe. Proto je proste nutny nektery veci v budoucnu nastavit tak, aby se hracum stejne jako v jinych klubech vyplatilo behat po travnku a ne navstevovat zabavni podniky . Schvalne jsem si srovnal dobu leceni nekterych urazu u nas a u nasi konkurence a svete div se, tam jsou z lecenim hotovi treba o 2 mesice drive, cim to asi je. Proste musime chlapce z Letne prevalcovat a dokazat , ze mistri jsou z Edenu a ne z Letny, uz se na to tesi.

    • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

      bobweiss (přítel SN)     před 15 lety 04.12.2009 13:34 |  
      0 0

      pane Jiri, koukam, ze se vyznate krome fotbalu ve svete financi... chtel bych videt tu Ruskou podnikatelskou skupinou co podporuje Spartu. Ani J&T nevedej co vi pan Jiri...

      • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

        Jiri1     před 15 lety 04.12.2009 13:39 |  
        0 0

        Proc by Vam to meli verejne vykladat, prichod Prudnikova i dalsich Ceskych hracu z angazma v Rusku zadarmo nezaridil Meda Beda, ale konkretni Rusky podnikatel , ktery na Sparte zajistuje i jine sluzby.

        • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

          Filipos     před 15 lety 04.12.2009 13:40 |  
          0 0

          :-)))

      • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

        Ravik     před 15 lety 04.12.2009 13:40 |  
        0 0

        tak je veřejným "tajemstvím" že peníze J&T jsou ruské... snad jsi si nemyslel že dva kluci ze Slovenska mají miliardy na investice. Jsou to nastrčený figurky.

      • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

        slimak     před 15 lety 04.12.2009 13:44 |  
        0 0

        jen si vem, kolik hracu do sparty z ruska prislo - hubnik, prudnikov, kalouda, kovba..to neni uplne malo za 1 rok..nejake kontakty tam urcite budou, na jake urovni, to nevím..

        • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

          bobweiss (přítel SN)     před 15 lety 04.12.2009 14:14 |  
          0 0

          jj, ale to je proto, ze J&T koupila 06 v Rusku banku a jako jeden z argumentu proc investujou do sparty, bylo to, ze jejich prestiz pred novymi rusy v moskve vyrazne stoupa... takze je to spis naopak, a to ze z toho jsou takovyhle kontakty je by-product, ne skupina v pozadi... ale pan Jiri najde jinou konspiracni teorii, vsimnete si ze vsechno jsou to je "naznaky" "proslycha se" "rika se" "v pozadi"... ale co si budem povidat, vime, ze opravdovi majitele slavie jsou z tel avivu a prodej enicu schvaloval mosad

          • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

            Jiri1     před 15 lety 04.12.2009 14:25 |  
            0 0

            To bys mel mozna take vysvetlit proc nektere firmy s Ruskou ucasti delaji zadarmo pro Spartu. A vlastnici Slavie, no mozna brzo uvidime.......

    • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

      Jakubisko     před 15 lety 04.12.2009 13:41 |  
      0 0

      Tím chceš říct, že hráči simulují, aby měli prachy od pojišťovny? Panebože kam až klesneš...

      • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

        Viking     před 15 lety 04.12.2009 13:47 |  
        0 0

        Nicméně zajímavá je jedna věc - u nás se ty zranění opravdu léčí na můj vkus hodně dlouho. Nebo třeba KJ chce poslat na hřiště až chlapa připraveného na 120?%:-)

        • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

          Jiri1     před 15 lety 04.12.2009 13:56 |  
          0 0

          Proc bych mel klesnout, staci si promluvit s doktorem , kteremu prosli rukama nekteri nasi hraci a ktery ted dela pro nejaky hokejsty. A ty Rusky kontakty na Spartu jsou hmatatelnejsi nez si kdo mysli.

          • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

            wector     před 15 lety 04.12.2009 14:49 |  
            0 0

            Bez urážky, ale nevěřím že ti nějaký doktor říká podrobnosti o tom, koho a jak léčil a jak vypadal jeho zdravotní stav.

      • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

        Jiri1     před 15 lety 04.12.2009 13:57 |  
        0 0

        Neklesas spis ty s nekterejma vecma .......

        • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

          PUMAKING     před 15 lety 04.12.2009 20:50 |  
          0 0

          Nebudu hodnotit celou diskuzi ale Jirí1 nenech se otrávit, když ti tu někteří nevěří. Sám mám již velké zkušenosti s tím, že mne tu mnozí napadali, kde beru jaké informace a zpochybňovali je :-( Nebudu jim přeci vykládat co dělám a proč takové věci vím :-)

    • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

      bongor     před 15 lety 05.12.2009 09:28 |  
      0 0

      No Jirko,Ty taky umíš napsat něco rozumnýho.Tak to čumím.Že Ty si z nás ve svých normálních příspěvcích děláš srandu?
      Úplně s Tebou souhlasím.S těma Rusákama ,to už je věc,známá
      od padesátých let.Je to jenom odbočka SČSP/pro mladé pušky:SČSP byl svaz československo -sovětského přátelství/

  2. Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

    r209vltava (přítel SN)     před 15 lety 04.12.2009 14:12 |  
    0 0

    Extáze!

    • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

      Ravik     před 15 lety 04.12.2009 14:52 |  
      0 0

      Nuda!!

  3. Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

    Wommi     před 15 lety 04.12.2009 15:13 |  
    0 0

    off topic:)

    slavia.cz
    Na utkání s Janovem bylo 11799 diváků. Ohlášený počet diváků v závěru utkání byl kvůli komunikační chybě nižší. Tento údaj opravíme v našich údajích. Všem fanouškům se za tuto nepřesnost omlouváme.

    hehe..se docela sekli

    • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

      martin08     před 15 lety 04.12.2009 16:12 |  
      0 0

      a to jeste ze tam bylo cca 3000? italu...

  4. Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

    Wommi     před 15 lety 04.12.2009 17:30 |  
    0 0

    osobne jsem zvedavej, jaka bude divacka navsteva na tech vsech trech zapasech....pokud budou terminy poharu slusny, myslim ze by i tyto zapasy mohly byt docela zaplneny..aspon si slavka zase privydela nejakou korunu:)

    • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

      harry     před 15 lety 04.12.2009 18:01 |  
      0 0

      jsem si jist,že to bude uprostřed týdne a ještě od 17:30 v TV:-/
      rád bych se mýlil,ale jestli pohár přiláká víc než 10 tisíc diváků budu mile překvapen..

  5. Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

    Artur (přítel SN)     před 15 lety 04.12.2009 17:41 |  
    0 0

    Doufám že to zruší to se někdo na svazu zase předvedl a takový ocasové jako Starka a Kříž si mnou ruce...

  6. Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

    DrFe1     před 15 lety 04.12.2009 19:49 |  
    0 0

    Tak Karle úkol zní jasně ! Chceš si nás přece udobřit ? ! Takže je jasný, že pokud budou 3 vítězství, tak Ti leccos odpustíme. Tak se koukej snažit !!!

    • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

      lassiter     před 15 lety 04.12.2009 21:20 |  
      0 0

      pane jo, vypadá to že doktor rezignoval :-)

      • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

        Ravik     před 15 lety 05.12.2009 00:30 |  
        0 0

        neblbni.. to měl jen slabou chvilku po středečním dobrém výkonu :-)

        • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

          DrFe1     před 15 lety 05.12.2009 20:13 |  
          0 0

          No hlavně vidím, že KJ prostě odvolán nebude i kdybysme měli do ČFL sestoupit, takže se teď modlím, aby se vzpamatoval a konečně se ze svých chyb poučil. Doufal jsem tak sice už několikrát marně, ale třeba to jednou vyjde. No ono mi ostatně nic jiného bež doufat nezbývá ....

  7. Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

    podvinho     před 15 lety 04.12.2009 23:47 |  
    0 0

    To už jsme na tom tak špatně, že se bojíme zápasu se Spartou? Pokud se bojí Sparta, její věc. Ale pokud se Slavia odvolá, hodně u mě vedení klesne.

    Znamená to, že už se smiřují s tím, že ligou se do Evropy nedostaneme? A co ty jejich kecy furt. Tohle je šance jak si udobřit fanoušky, přilákat lidi atd.

    Navíc by taky třeba nemuseli dávat vstupný za 500, čeho jsou schopný. Ukážeme rudejm, že podzim byla náhoda! SKS Forever!

    • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

      bongor     před 15 lety 05.12.2009 09:23 |  
      0 0

      Dostali jsme prakticky nejslabšího soupeře,co byl v osudí, FC Betonárka Letná.Fakt je,že to nebude ke koukání,ale postoupit by se mělo.Díval jsem se na kousek zápasu v Eindhovenu,potom mě tak rozbolely oči,že jsem musel použít kapky Visine.Jediný co bylo na spartě k zaznamenání,bylo skvělé tetování jejich kapitána a potom ten nádherný melír pana Kaloudy.Tak tohle jestli neporazíme,tak se přidám k doktorovi.

    • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 05.12.2009 21:21 |  
      0 0

      Jak je to vlastně s Divišem? Je tam s opcí? Nebo na trvalý přestup? Přiznám se, že nevím.

      • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

        quelhar (admin)     před 15 lety 05.12.2009 21:26 |  
        0 0

        Pulrocni hostovani s opci. Brzo se dozvime, jestli ji Presov uplatni.

  8. Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

    Strasak_1892     před 15 lety 06.12.2009 02:22 |  
    0 0

    Aktualizace stránek Ultras!

    www.slaviaultras.cz

  9. Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

    Wommi     před 15 lety 06.12.2009 11:55 |  
    0 0

    se jeste vracim k poharu s janovem......

    "V prvním poločase jsme odolávali Slavii lépe a měli jsme i jednu dobrou šanci. Po přestávce jsme měli problémy, ztráceli jsme mnoho míčů, na polovině soupeře jsme se nedokázali prosadit. Pod velkým tlakem soupeře jsme v závěru odpadli a hráli jsme jen na remízu. Celý náš výkon byl dnes o tom, co nám kvalitní soupeř dovolil," dodal Gasperini.

    posledni veta toho trenera,...takto by si to meli hraci slavie navzdy zapomatovat a snazit se hrat,..protoze priposrankovskej vykony vzdycky povede jen k remize a nebo prohre, nikdy ne k vyhre anebo treba i k prohre ale s hlavou nahore!!!!!

    • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

      quelhar (admin)     před 15 lety 06.12.2009 12:11 |  
      0 0

      Jeste bych citoval v teto souvislosti z rozhovoru s Hrebikem ve vcerejsim Sportu:
      Jake hodnoceni mate pro hru Slavie?
      Hrebik: "Slavia hrala vyborne rok a pul pred timto rocnikem. A mela byt udelana analyza, proc hraje vyborne. I ted dokaze sehrat dobry zapas. Ale kdy? Kdyz ji souper k tomu prinuti. Tim, ze nenecha hrat slavisty pomalu. Tak tomu bylo v utkani s Valencii a ted ve ctvrtek s Janovem. Oba celky zahraly proti Slavii kvalitne a ona na to dokazala spravne odpovedet. To znamena, ze hrala rychleji. I v situaci, kdy jeji hraci nebyli pod tlakem. Takze: Slavia ma z ceskych tymu nejvetsi predpoklady pro to, aby zvladla konfrontaci s evropskym fotbalem."

      Jinak cely ten rozhovor je velmi zajimavy a hodne poucny.

      • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

        tolsimir     před 15 lety 06.12.2009 12:54 |  
        0 0

        Nemas odkaz?

          • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

            jack09     před 15 lety 06.12.2009 14:04 |  
            0 0

            ja mel zato ze ten archiv zrusili protoze sem uz nikde nevidel na nej odkaz :) jinak kdyz sem koukal na zaznam zapasu s janovem tak me nejvic pobavila hlaska Hoftycha "ragued hori" :))

            • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

              bongor     před 15 lety 06.12.2009 20:53 |  
              0 0

              Hřebík to je vědec,určitě mu to myslí a ví o čem mluví.Jedině se mýlí v tom,že sralta bude mistrem.Nebude.Já myslím,že má pravdu v tom,že před rokem a půl,ale podle mě i před rokem hrála Slavia výborně.Udělat analýzu ani nemusela,protože na mezinárodní scénu měla,jenom ne na všechny zápasy.Myslím,že jsme se vylekali po tom nářezu s Arsenalem,začali jsme se zbytečně bát a z toho potom vznikla třeba ta hrozná holomajzna v Itálii s Fiorentinou.Jak říká JH,tak individuálně na to ,myšleno celá česká kopaná,úpně nemáme,ale když se hraje kolektivně a hlavně se tvrdě maká,tak se ty rozdíly vyrovnávají.On i takový Messi,když má celý zápas někoho těsně za zadkem,tak není taková hvězda.
              A to nemluvím o předsedovi klubu gelových frajírků Ronaldovi.Ten
              když si někdo párkrát dovolí tu drzost,že mu sebere míč,tak ztratí rozvahu a viděli jste výsledek,jde ven.

      • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

        slaviator     před 15 lety 06.12.2009 21:14 |  
        0 0

        http://www.foto.slavistickenoviny.cz/clanek/4668-k-jarolim-stret-fanousku

        "Trenér Hřebík tvrdí, že v Česku se nenosí analyzovat úspěch. Soudě podle příspěvků v diskuzních fórech s ním musím souhlasit. Pěkně se to totiž vyjímá, ligový titul. Po dvanácti letech... Jenže proč? Proč jsme ho vyhráli? Přehráli jsme na jaře soupeře?" - červen 2008, tedy doba, kdy jsme podle Hřebíka ještě hráli pěknej fotbal

        • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

          Barlblog     před 15 lety 07.12.2009 00:58 |  
          0 0

          Tohle je reakce obecně, na téma J. Hřebík. Jarda je velký fotbalový odborník. Jeho chybou je však to, že odosobňuje. Sport je vyloženě osobní záležitost. To je hlavní důvod, proč nikde dlouhodobě neuspěl. Jeho pojetí sportu je nereálné. Né proto, že by neměl fundamentální pravdu, ale proto, že pokud by se snažil realizovat to, co proklamuje, sám by dospěl k limitům vlastní teorie. A on se k těmto limitům přiblížil se Spartou, když hrál poprvé CHL.

          Baví mě slovní spojení: "analyzovat úspěch". Co to znamená?
          Co znamená pracovat v treninkovém procesu na 100%? Co znamená drilovat? Co znamená týmové pojetí? Co znamená útočit v 6 a bránit v 6?

          To mě prosím vysvětlete. Opravdu by mě zajímalo, co si pod tím představujete. :-)

          • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

            slaviator     před 15 lety 07.12.2009 08:46 |  
            0 0

            Spojení analyzovat úspěch chápu jako fakt znalyzovat si, proč jsi uspěl. Když uděláš zkoušku, udělals ji proto, žes ses na ni učil nebo proto, že sis vytáhl otázku kterou jsi jedinou uměl a která ti sedla? Jestliže vyhraješ titul, je to proto, že jsi všechny přehrál, přestřílel, nebo je to také otázkou štěstěny? Proč jsme postoupili přes Ajax? Byli jsme v obou zápasech lepší nebo tam hrál faktor "štěstí" - v tomto případě tedy inviduální výkon Vaniaka? A třeba v Tiraspolu letos si mohli analyzovat úspěch - postup do základní skupiny EL. Proč postoupili přes Slavii? Byli lepší nebo měli v rozhodující chvíli štěstí, že dokázali vstřelit branku ve chvíli, kdy my jsme na ní už nemohli de facto reagovat? A jestli byli lepší, tak proč? Mají lepší kádr nebo my jsme byli nesehraní? Takhle nějak se mohou ptát oni a analyzovat si úspěch. Zjistí pak, že kádrem na tom jsou hůř než my, že my jsme byli dejme tomu nesehraní a pak se s tím můžou smířit, nebo jim naroste chuť a začnou makat, aby příště po zanalyzování si mohli říct, že lepší jsou oni a že postoupili zcela zaslouženě. A kéž bychom my si jednou mohli říct že přes Ajax, Fiorentinu,... jsme postoupili zaslouženě.

          • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

            slaviator     před 15 lety 07.12.2009 08:56 |  
            0 0

            ...jinak, přesně to samé předvedl ted u repre 19tky. Sice kluci porazili mladý Taliány, většina trenérů by se plácala po zádech, jak jsou dobří - a těm hráčům pustí sestřih, kde co řešili špatně, že takovým způsobem by je porazili jednou z deseti zápasů. Když k tomu přistoupí jinak, budou to a to řešit jinak, porazí je z deseti zápasů třeba pětkrát.

            • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

              whitesnake01     před 15 lety 07.12.2009 12:02 |  
              0 0

              kdyby byl Hřebík takový odborník přes komunikaci a psychologii jako je přes fotbal tak je to u nás trenér číslo jedna... bohužel neumí vycházet s hráčema a motivovat je, což k práci trenéra patří

          • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 07.12.2009 12:13 |  
            0 0

            Musim rict, ze mi je Hrebik sympaticky a casto zjistuju, ze mam podobnej pohled na fotbal. Mozna mas pravdu v tom, ze ma rezervy v praci s lidmi a treba proto mnohokrat jako trener narazil. Podle me to ma ale v hlave srovnane a fotbalu rozumi - aspon do te miry, co ja to jsem schopnej jako laik posoudit.

            Analyzovat uspech? To je podle me jasny, zamyslet se nad pricinami toho, proc jsme byli uspesni, co k tomu vedlo a co naopak ne. Ja pro to horuju tady celou dobu a v tomhle mi Hrebik opet mluvi z duse. Nelze vse smaznout tim, ze mame dva tituly, tedy vse je v nejlepsim poradku, trener je genius, apod. Vzdy jsou veci, ktere se povedly a ktere se nepovedly a z toho se lze poucit.

            Utocit v 6? Tak to je jasne, kolikrat nekdo tahne rychly utok a s nim bezi jen 2 - 3 hraci, zaloznici nedobehnou do vapna, viz treba belaid, kdby bezelo 6, muze byt precisleni, takhle utok kolikrat konci centrem na jednoho maleho utocnika osamoceneho ve vapne.

            Tymove pojeti? No jasne, kolikrat ce stava, ze nakopnem balon na Hlouska a vsichni se reknou, kluk je sikovnej, rychlej, on neco vymysli a koukaj na nej. Pak staci Hlouska pohlidat jako sparta a mame problemy. Kolektivni pojeti si predstavuju i tak, ze i nejlepsim hracum se bude pomahat, nebudem prechazet do utoku individualne, ale treba narazeckami..

            • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

              Barlblog     před 15 lety 07.12.2009 14:16 |  
              0 0

              Tohle je typická teorie. V praxi je to však obtížně realizovatelné.

              Dobře, budeme analyzovat úspěch. Zaměřím se jen na období postupu do CHL.

              Do Slavie přišlo 10 nových hráčů. Vesměs to byli všechno posily => fotbalisti v nejlepších letech, se zkušenostmi ze zahraničí, s individuální kvalitou. Kádr byl tak rozšířen a doplňen.

              Je naivní si myslet, že se ten tým mohl sehrát. Postup přes Žilinu byl dílem náhody. Začátek ligy nebyl optimální. Tohle oťukování skončilo až postupem přes Ajax, což bylo způsobeno štěstím, náhodou, naprosto ideální formou osy: Vlček, Tavares, Brabec, Vaniak a nehorázným podceněním ze strany trenéra Ten Cateho.

              Přišel postup a euforie. Zde se dostáváme k 1. problému Hřebíkovy teorie. To, co se stalo Slavii, prakticky nejde naplánovat. Kvalitní výsledky v evropě, totiž byli způsobeny psichologickým dopadem na hráče, trenéry, fanoušky, potažmo celý klub. Od kvalitních výsledků v evropě, se odvíjelo i sebevědomí na domácí scéně.

              Výsledek? Slavie začala otáčet zápasy, hráči dokázali urvat vítězství, protože si prostě věřili. Ten, kdo někdy něco hrál, nebo dělal sport, tak potvrdí, že psichika opravdu dělá hrozně moc. Je to ten rozdíl 10 centimetrů, který chybí, když si člověk nevěří.

              Teď trochu fotbalový rozbor.

              Hra Slavie byla, a snad i bude, založena na systému prolínání zálohy. Hráči ve 4 členné záloze si mění místa a vytváří prostor pro krajní obránce. Z tohoto systému je vynechán DZ, který má ve slavii trochu jinou roli. Tavares, Ragued, Trapp, Švec ti všichni byli dost na bálonu. Chce se po nich, aby přebírali část odpovědnosti středního ofik. záložníka. Obrana funguje tím stylem, že jsou zde 2 def. typy hráčů, kteří se minimálně pouštějí do utočení. Je to Hubáček (proto se pořád prosazuje), Vomáčka, Čelůstka, Brabec atd. Celou tuhle obranu konsoliduje DZ, který se při ztrátě míče stává stoperem a stoper kryje pravý prostor, pokud rozdělíme naší půlku na třetiny. Většinou se brání 10 - 15 metrů od půlky. Utok je realizován tak, že se pomocí rotace hráčů v záloze a držení míče, vytváří prostor pro kolmice na rychlého utočníka (Vlček), který dost často nezakončuje sám, ale rozehrává uvnitř pokutového uzémí na dalšího utočníka typu Fořta, Necida. Vždy, když to fungovalo, byl tam takový hráč.
              V případě postupného utoku se záloha chová stejně jako v předešlém případě a vysouvá ostré kraje: Krajčík, Hloušek, Śvento. Hra se roztahuje a situace je obyvkle zakončena akcí z křídla (Centr, průnik, přihrávka na první atd.)

              Takhle se hodně obecně snaží Slavie hrát. Tohle je styl, který aplikuje KJ. V ideálním případě se to blížilo hře Barcelony. :-)
              To J. Hřebík nastínil. Dobře máme analýzu, jak bychom asi měli hrát. Víme, že tenhle styl prakticky nejde hlídat, pokud se aplikuje správně a pokud proti vám nestojí anglický tým s trenérem Hiddinkem. :-)

              Jak takové hry dosáhnout?
              Musíme na to mít hráče. Pokud budeme mít opravdu kvalitní mládež, můžeme z ní vytáhnout v průměru 2-3 hráče za jeden rok. Doba na aklimatizaci ve vrcholovém sportu, fotbalu, může být až jeden rok. Mladí hráči potřebují čas a potřebují se učit. Hra na nich nemůže stát a já neznám jediný tým, ve kterém by mladí odchovanci, kteří nemají opravdu velký talent a schopnosti, hráli prim. Navíc, tým, který má nízký věkový průměr, je dlouhodobě neuspěšný. Souvisí to s psychologickou stránkou věci. Tým potřebuje lídra, potřebuje zkušenosti, které to usměrní v krizových okamžicích zápasu. Potřebuje vyzrálost v řešení situací atd.

              => Musíme hráče také kupovat. Mělo by se nakupovat tak, aby se zvyšovala kvalita na daném postu, aby hráč nebyl problémový lidsky, aby zapadnul do způsobu hry. Př. Sparta koupila Matušoviče. Jeho individuální schopnosti byli velké, ale v systému hry Sparty, kde se nepohyboval v roli podhrotu a tudíž se nedostával do tolika příležitostí, se ztratil. Velkou roli taky sehrála neuniverzálnost Matušovič.

              Takovýto hráč, stojí peníze. Pokud chceme kvalitu, tak stojí hodně peněz. TO JE LIMIT naprosto zásadní.

              Slavie sehraje dobře podzim. Odejdou jí 4 hráči za 70 milionu. Po všech odečtech klub vidí 230 mega. Málokdo platí na dřevo, takže se částka dělí a vyplácí postupně. Na penězích se tak může podepsat inflace, kurz měny atd.

              Nakonec tak zbyde klubu 215 mega. A klub nehradí jen A-tým. Hradí všechny mládežnické kategorie. Hradí zaměstnance. Elektřina, případně nájem za stadion. Prostě provoz. Klubu tak zbyde třeba 90 mega. Tuto částku buď musí vysypat za náhrady hráčů, nebo si část uleje na horší časy, nebo musí platit dluhy. To je jedno. Zbyde 60 mega. Dobře, 1 mladý hráč se ukazuje, dostane příležitost.
              Proto, aby se nám nerozpadl fungující styl, musíme koupi 3 stejně kvalitní, nebo kvalitnější hráče (kvůli odchovanci), aby nenastal pokles. Na každého hráče máme 20 mega. Ale počkat! Naši hráči odcházeli za 70 každý. Pokud si odečteme cenu za formu, tak jejich cena je 40 mega za kazdyho. A tady nám něco hapruje.

              Samozřejmě klub jako slavie, vydělává docela velké částky i v našich poměrech. Peníze z lístků, merchandisingu atd.

              Ale ani to nestačí.

              Proč se v lize hraje líně? Proč je to pomalé? Protože chybí motivace. V lize je moc mužstev. Střížkov a Kladno nemají v lize co dělat. Pokud by se snížil počet mužstev a zachoval poměr sestupujících, hned by vzrostla důležitost každého zápasu. U nás se hraje na bod a to je špatně.

              J. Hřebík je odborník. Několikrát se vyjádřil, že obdivuje práci Rafi Beniteze. Ten koučuje podobným stylem, ale je to mnohem lepší psycholog.

              Liverpool pod jeho vedením hrál, hraje a bude hrát dobře. Hráči plní to co po nich trenér chce. Všechno funguje. Přesto je tým za očekáváním.

              Tohle je důkaz nejpádnější. Fotbal není vždy logický. Závisí na mnoha faktorech a určitě by si lidé, kteří ho dělají, neměli budovat alibi, neměli by se vymlouvat.

              Na druhou stranu musíme být realisti. Pokud všichni udělají maximum a vytvoří se kvalitní podmínky, věřím, že pokud se sejdou okolnosti, můžou se naše kluby vyrovnat evropskému nadprůměru.

              • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

                Jiri1     před 15 lety 07.12.2009 15:04 |  
                0 0

                Zdravim , zajimave cteni , chci reagovat na tri veci, snizeni poctu tymu v lize, to je tema probirane radu let a vzdy to skonci na tom, ze mozna za par let.........., cely problem je v tom, ze tebou jmenovane kluby dokazou hrat ligu za neuveritelne castky viz Strizkov / 25 milionu/ a hlavne totalne na dluh, Strahov udajne nevidel jeste za pusobeni tohoto klubu ani Kc, dalsi kluby dluzi kam se podivaji viz Jablonec , ktery resi dluhy udajne ve vysi desitek milionu , ale laka stale nove posily, proste dokud se bude hrat tzv na dluh nikoho kvalita prilis vzrusovat nebude, vec druha mladez Slavie, trosku se priznam , ze mne mrazi, jak jsou nasi treneri mladeze se sebou spokojeni a pritom nas zacinaji preskakovat takove kluby jako je Olomouc, Uherske Hradiste a jini, kde se mladezi venuji casto kvalitnejsi persony nez si myslime, bod tri mladi hraci do kadru acka, dlouhodobe je znamo ze trener Jarolim so hrace nevybira na zaklade jejich vykonosti v becku ci v dorostu , ale podle jinych kriterii, takze slusne receno , nektere talenty proste utecou jinam a jine se na fotbal vykaslou, pred par lety jsem mel LubosoviKozlovi za zle pretahovani nasich hracu treba do Liberce ci Jablonce , dnes vim, ze to byla jedina sance , jAJK JE ZACHRANIT PRO VRCHOLOVY FOTBAL, co je prusvih , ze odchazeli temer zadarmo. Dokud se tyto veci nezmeni bude prace s mladezi ve Slavii behem na dlouhou trat.

                • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

                  Barlblog     před 15 lety 07.12.2009 16:22 |  
                  0 0

                  Kvalitní mládež je jedna z mála cest, jak konkurovat. Souhlasím, že naše starší mládež (dorosty a str. žáci) zaostává ve výsledcích, ale hlavně kvalitě herního projevu. To ale není způsobeno jen nekvalitní přípravou a trenéry.

                  Jak si už psal, Sparta investovala dost a dost do mládeže a významě jí pomáhá Strahov. Slovácko se vždy vyznačovalo kvalitní mládeží a v Olomouci taky zapracovali. Máme rezervy hlavně v organizační části mládeže a ano nezacelili jsme díry po kvalitních trenérech, kteří jsou už teď jinde. Je více možných řešení a vedení by se tímto mělo zajímat.

                  To s KJ je zas typická tvoje věc. Pokud nemám důkazy, tak se do těchto ataků nepouštím. Taky bych si dokázal představit lepší systém v začleňování hráčů, ale s tím jsou problémy všude. Musí se najít hranice mezi poskytováním prostoru odchovancům a kvalitními výsledky a hrou. Já už jsem psal. Z mého úhlu pohledu by měl jít Tafat s Vaňkem na hostování. Mareš by se měl vrátit na jaro do B-týmu a Koreš by měl zůstat. Starého bych naopak povolal do A-týmu, myslím, že třeba Hubáček je lepší jen díky zkušenostem.

                  Liga by se měla na 1 ročník uzavřít (2 týmy dolu). Měla by se osamostatnit 1. a 2. liga a měli by se zachovat sestupové pozice (2)

                  Tohla naši ligu opravdu sráží.

                  To co teď potřebuje Slavie, je stabilizace. Zeštíhlit lehce kádr a koupit jen opravdu kvalitní posily na pozice, kde nás tlačí bota.

                  Možná by prospělo, kdyby se vyměnil jeden asistent trenéra a přišel sportovní ředitel, ale na tohle téma jsme už diskutovali. To je věc vedení.

                  • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

                    slaviator     před 15 lety 07.12.2009 18:08 |  
                    0 0

                    Uzavřít ligu ve fotbale by asi nešlo, spíše by šlo, aby sestoupily třeba čtyři týmy a postoupily jen dva... Ale vůbec, nejsem si jist, zda by zúžení pomohlo - vždyť Sparta by měla papírově hrát o titul, měla by hrát ofenzivně a pak třeba nepřeleze (loni v Edenu) půlku... A další. A kde by začínali hrát mladí? No, ve druhý lize. Nevím. Mě by se teda více líbilo, kdyby se řeklo, že v základu musí být 5 odchovanců týmu. Jedno, zda by to byl odchovanec dvacetiletej, zda by mu bylo už 30... A za odchovance by se pro toto považoval ten, kdo v tom klubu hrál minimálně tři roky před podepsáním první smlouvy. Takže kluby by musely buď riskovat a kupovat 13tileté kluky, nebo investovat více do mládeže. Nebo bych si uměl představit uzavřít mezinárodní přestupy pro hráče do 18ti let, ne jak Platini chce prosadit tyto přestupy na celé úrovni - to je hloupost, aby si Slavia nebo Sparta nemohla stáhnout 16tiletého kluka z SK Uhelné Sklady nebo z Čáslavi. Ale je hloupost, aby tito šestnáctiletí kluci šli z Hradce Králové či Příbrami do Juventusu, do Lazia, do Monaka, do Bayernu, .... Tzn kdyby se tohle zarazilo na celoevropské úrovni, zákaz přestupů do 18ti let mezi svazy... Tak by to možná nějakým ligám ublížilo (Anglie), nějakým herně snad pomohlo. Holt by se v Anglii neproháněli černoušci, co tam přišeli v sedmnácti z Pobřeží slonoviny či Ghany. Holt by ve Spartě nebyl teď Wilfried.

                  • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

                    quelhar (admin)     před 15 lety 07.12.2009 18:43 |  
                    0 0

                    Jen bych upresnil, ze vsechny zakovske tymy vedou sve souteze, z toho nejstarsi zaci bez ztraty bodu. S dorostem to je jinak, ale i tam je mladsi dorost pomerne uspesny (C dorost po podzimu paty v celostatni soutezi, D dorost ctvrty v ceske soutezi). Starsi dorost je na tom spatne (A dorost po podzimu osmy v celostatni soutezi, B dorost jedenacty v ceske soutezi).

                    Nicmene bychom nemeli zapominat ani na to, ze prechod z dorostu mezi muze je pomerne slozity a ne z kazdeho nadejneho dorostence se stane kvalitni hrac. Prikladu hracu, kteri prosli mnoha mladeznickymi reprezentacemi a nakonec se nijak vyrazne neprosadili, je mnoho. Stejne tak hracu, kteri naopak v "dorosteneckych" reprezentacich nikdy nebyli a presto vyletli mezi muzi ohromne nahoru. Treba takovy Kores za zadnou reprezentaci nikdy nehral.

                  • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

                    Jiri1     před 15 lety 08.12.2009 12:59 |  
                    0 0

                    Osobne souhlasim ,o Starem uz tady pisi dost dlouho, ale zadny atak na Jarolima neni treba poradat, sam trener stal u odchodu tolika talentovanych hracu , kteri se tim ani netaji , posledni pripad je Divis, ktery byl oznacen za neperspektivniho a odvelen na Slovensko, cili ne zadny atak . V zadnem pripade nelze v nasich podminkach uzavirat souteze , pri podobnych uvahach u mladeze mi vlasy hruzou vstavaji na hlave, okamzite to devalvuje soutez, snizi motivaci a ubere mistni sponzory, hlavne ty male. Tyto nesmysly uz tady byly a vedly pouze ke zmatkum v soutezich mladeze , ktere trvaly nekolik let a ted se bude vse opakovat.

                • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

                  quelhar (admin)     před 15 lety 07.12.2009 18:33 |  
                  0 0

                  No nevim, ale myslim, ze zrovna Olomouc, Slovacko a treba i Banik maji tradicne velmi dobrou praci s mladezi a ta je prakticky jedinym zdrojem obzivy pro cely klub. Samozrejme je na miste se ptat, proc to tak je. (co treba to, ze to jsou siroko daleko jedine znamejsi fotbalove kluby, ktere stahuji talenty z pomerne velkych oblasti)

                  • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

                    dejva     před 15 lety 07.12.2009 18:59 |  
                    0 0

                    ano Olomouc se často umisťuje na prvních pozicích v dorosteneckých soutěžích . to není žádná novinka. v první lize to ale není vůbec znát.

              • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

                slaviator     před 15 lety 07.12.2009 15:24 |  
                0 0

                Vidíš, 2., 3. a 4. odstavec...

                "Postup přes Žilinu byl dílem náhody. Začátek ligy nebyl optimální. Tohle oťukování skončilo až postupem přes Ajax, což bylo způsobeno štěstím, náhodou, naprosto ideální formou osy: Vlček, Tavares, Brabec, Vaniak a nehorázným podceněním ze strany trenéra Ten Cateho.

                Přišel postup a euforie. Zde se dostáváme k 1. problému Hřebíkovy teorie. To, co se stalo Slavii, prakticky nejde naplánovat. Kvalitní výsledky v evropě, totiž byli způsobeny psichologickým dopadem na hráče, trenéry, fanoušky, potažmo celý klub. Od kvalitních výsledků v evropě, se odvíjelo i sebevědomí na domácí scéně. "


                Takže sám přiznáváš nakonec, že nebýt tak trochu náhodného postupu přes Žilinu, vypadal by i ligovej podzim jinak...

                • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

                  Barlblog     před 15 lety 07.12.2009 16:07 |  
                  0 0

                  No jistě. Já jsem nevyvracel přítomnost štěstí a náhody. Já vyvracel Hřebíkovskou teorii o naprosté kontrole. To můžu aplikovat v urychlovači částic, ale né ve fotbale.

                  • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

                    slaviator     před 15 lety 07.12.2009 18:10 |  
                    0 0

                    To jsme oba asi Hřebíka špatně pochopili, já to nepochopil tak, že bychom měli mít vše pod kontrolou - jako právě tak, abychom si řekli, nakolik za našema úspěchy stojí štěstí a náhoda (a samozřejmě to platí i naopak, nakolik může za porážkou smůla a náhoda)

              • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

                Barlblog     před 15 lety 07.12.2009 16:24 |  
                0 0

                Omluva za diakritiku a gramatiku. Já jsem Dis... => na čísla. :-)

                • Re: Čtvrtfinále domácího poháru se Spartou!

                  lassiter     před 15 lety 07.12.2009 18:14 |  
                  0 0

                  A co to je ta Hřebíkova teorie o naprosté kontrole? A co je na tom, co říká, tak obtížně realizovatelného?

                  Jestli sem dobře pochopil tvou analýzu úspěchu, tak ten zjednodušeně spočíval zejména v tom, že jsme dílem náhody postoupili přes Žilinu a pak díky náhodě a štěstí přes Ajax, což nám zvedlo seběvědomí v lize, a proto jsme hráli dobře. Hm, jeden by řek že fotbal je jak házení kostkou... Začátek ligy možná nebyl optimální, ale přesto jsme v týdnu, kdy jsme hráli s Ajaxem, tj. v době kdy končilo ono oťukávání, měli na kontě pět vítězství z pěti zápasů, tj. patnáct bodů. Druhých pět zápasů na podzim znamenalo deset bodů, třetích pět zápasů bodů sedm. Zápasů jsme v té sezoně příliš neotočili, konkrétně jeden v Mostě. Já nepopíram, že zvyšený sebevědomí hrálo roli, ale rozhodně v tom nevidím 1. problém Hřebíkovy teorie. Jinak, jaké jsou ty další?

                  Důvod, proč jsme byli třeba loni touto dobou úspěšní, je podle mě jedndouchý a sice kvalita v zakončení. Tolik opěvované loňské podzimní zápasy vypadaly totiž ze začátku v podstatě stejně jako ty letošní. Tlak z pěti šancema za patnáct minut nikdy nepřišel. Byly to dvě tři šance nebo spíš pološance za poločas. Jednu z nich však zpravidla Necka proměnil. V šesti z osmi domácích zápasů jsme loni na podzim skórovali do 25. minuty, venku navíc třikrát. Dohromady tedy devěktrát, letos čtyřikrát. Vzhledem k tomu, jakým způsobem hraje proti Slavii zbylých patnáct týmů ligy (tj. zpravidla na remízu, nejlépe nula nula), měly po vstřeleném gólu zápasy trochu jinej průběh a Slavia víc prostoru pro hru, kterou si popsal.

  10. Hřebík

    Mac     před 15 lety 07.12.2009 18:33 |  
    0 0

    Jarda Hřebík je mi sympatický, hezky se ve Studiu fotbal poslouchá a připomíná mi Mládka. :-) Ovšem při svém působení v pražských S "dokázal nevídané věci". ;-) S tehdy věčně druhou Slavií skončit v sezoně 1998-99 na třetím místě, když nás kromě Sparty předhonily i Teplice. A s tehdy mistrovskou Spartou skončit v sezoně 2001-02 druhý za Libercem. Titul z jeho druhé štace u rudých patří Strakovi.

    A poháry? Slavný podzim 2001 byl opravdu famózní, korunovaný zápasem Sparta-Real 2:3. Tehdy jsem měl opravdu obavy, že rudoši postoupí až do čtvrtfinále LM. Ovšem vzpomeňme na LM 2005: Sparta měla zajištěný přímý postup do skupiny, měla čas a peníze se připravit. Los byl skvělý - Arsenal, Ajax, Thun - skvělá šance na postup. A jak to dopadlo všichni víme. :-)

    Takže resumé je, že jeden velký úspěch Hřebíkovi přinesl pověst trenérského mága a zkušeného odborníka. A z této pověsti těží, navíc je vstřícný k médiím, umí (narozdíl od KJ) dobře mluvit a fanoušky u TV dokáže přesvědčit, že on by byl tím pravým trenérem pro jejich mužstvo. :-)

    • Re: Hřebík uspěšný , či neúspěšný trenér.

      dejva     před 15 lety 07.12.2009 18:47 |  
      0 0

      95/96 Plzeň 9. místo
      96/97 Žižkov 12.místo
      97/98 Hradec Kr. 12.místo
      98/99 Slavia 3.místo
      00/01 Jablonec 12.místo
      01/02 Sparta 2.místo
      03/04 Moskva po podzimu (asi 10. místo)-odvolán
      04/05 Sparta 1.místo

      Až na jednu výjimku byl tým, který JH převzal, v minulé sezoně na lepší či stejné pozici.

      Úspěchy JH Vítěz poháru ČMFS (1998 - 1999, Slavia), postup do osmifinále LM (2001 - 2002, Sparta). Mistr ligy 2004/2005 Sparta.

      Jako největší úspěch skloňovaný v souvislosti s JH je účast v osmifinále ligy mistrů se Spartou.
      Sparta měla v té době jeden z nejlepších kádrů historie.Mohla si dovolit nakoupit nejlepší dostupné hráče. Sezónu před totiž získala cca 23 500 000 euro z prodeje hráčů Rosický, Fukal, Lokvenc a dalších.

      Trenér Hřebík měl tedy k dispozici fotbalisty, kteří již zářili v lize , či hráče kteří se v budoucnu stali oporami nejlepších klubu na starém kontinentu.
      Jmenovitě: Petr Čech –podle mnohých nejlepší brankář světa. Zdeněk Grygera pravý obránce opora Juventusu. Tomáš Hübschman nastupující za nejmenovaný klub. Libor Sionko tehdy velká opora Sparty. Jiří Jarošík na kterého Sparta hodně spoléhala v středu zálohy.

      Spolu s nimi nastupovali hráči, kteří skvěle doplňovali sestavu ať již to byl na levém beku hrající Labant. V té době asi nejlepší levý záložník, kterého jsem si osobně přál do Slavie Rasťa Michalík, či defenzivní štít M. Hašek.

      O pár sezón později stejný trenér s nesrovnatelně jiným mužstvem (ne však nekvalitním) dokázal v základní skupině vyválčit pouhé dva body, když například nedokázal porazit FC Thun. Přitom měl v kádru hráče Kadlec, Pospěch,Sivok,Poborský, či Zelenka

      Jistě pan Ing. Jaroslav Hřebík je výborný řečník s vizionářským myšlením. Jeden trenér se mu vyrovná v tom, jak dokáže krásně hovořit o fotbale celé hodiny. Což by náš KJ asi nedokázal. Ale ani za panem Hřebíkem ani panem Csaplarem nejsou vidět úspěchy o kterých by se dalo hovořit, že nejsou dílem náhody.


      Hodně lidí kteří ho osobně znají o něm říká že je: Je neurotický, ješitný a zlý. A na hráče z něj srší negativní energie. Také proto asi nikde dlouho nevydržel. A proto bych ho do Slavie nechtěl.

      • Re: Hřebík uspěšný , či neúspěšný trenér.

        quelhar (admin)     před 15 lety 07.12.2009 22:30 |  
        0 0

        Na druhou stranu - podle mnoha lidi uz v soucasnosti mame trenera, ktery je neuroticky, jesitny a zly. Tak by to treba nebyla zas takova zmena, az jednou KJ skonci :o)

      • Re: Hřebík uspěšný , či neúspěšný trenér.

        Mac     před 15 lety 08.12.2009 17:31 |  
        0 0

        Souhlas, krásně jste mě doplnil včetně podrobností o jeho trenérské kariéře mimo pražská S, která také není nijak závratná.

        A k dvojici Hřebík - Csaplár: můj strejda se vždycky ptá, když tyhle dva slyší ve studiu při Lize mistrů, proč tyhle "skvělí odborníci" už dávno netrénují nějaký špičkový zahraniční klub, když dokáží poradit Barceloně nebo Manchesteru, jak to správně hrát. :-))

    • Re: Hřebík

      slaviator     před 15 lety 07.12.2009 19:10 |  
      0 0

      Na druhou stranu, pokud se nepletu, tak Hřebík neprohrál ani jedno derby, ve kterém vedl tým coby trenér. Plus hra v LM na třeba Realu nebyla "špatná", měli lepší vzájemné zápasy s Portem, které v podstatě s tím samým kádrem potom vyhrálo LM.

      • Re: Hřebík

        dejva     před 15 lety 07.12.2009 19:47 |  
        0 0

        netvrdím že byla hra špatná a spousta sparťanů při vzpomínce na dvojzápas s madridem začne o svém klubu vyprávět jako o mistrech vesmíru :o). jenže jak jsem psal a jak píše kolega nademnou tehdy měla sparta mužstvo které mohlo jít možná ještě dál. a co se týče zápasu s portem. porto vyhrálo LM o dvě sezóny později s mužstvem které bylo o hodně jiné než to které nastoupilo v zápase s rudochy.Carvahllo a Deco jsou ti kteří nastoupili proti Sparte a v roce 2004 drželi nad hlavou pohár pro vítěze LM.

        • Re: Hřebík

          whitesnake01     před 15 lety 08.12.2009 00:57 |  
          0 0

          podle me odvadi skvelou praci u tech mladych kluku a jemu samotnymu to vyhovuje, tak proc to menit.... treba z nich jeste neco udela :)

          • Re: Hřebík

            Konraad     před 15 lety 08.12.2009 01:53 |  
            0 0

            Já bych řekl, že jsou dva typy trenérů. Trenéři jako třeba Tobiáš, kteří přijdou, v rychlosti tým nějak polozázračně vyhoupnou, pak to po čase zase spadne a jdou od válu. Pak trenéři jako Hřebík, kteří potřebují delší dobu na koncepční práci (a v jejich případě ta "koncepční práce" není výmluva, ale realita). Hřebík potřebuje určitou dobu na stavbu týmu a hlavně na to, aby ten tým naučil určité návyky, což prostě není z týdne na týden (zvlášť, když ti hráči v českých podmínkách můžou málokdy stavět na nějakých slušných základech z dorostu)... Myslím, že ta tabulka s tím, jak dopadl s jakými týmy je v tomhle zkreslující. Zajímavé by bylo, kdyby někde působil dlouhodoběji a jaký by byl během tohoto období rozdíl v předvedené hře a výsledcích.
            Jsem docela pevně přesvědčenej, že Hřebík - mít takový prostor jako Jarolím, což zatím nikde neměl - by třeba Slávii vytáhl hodně vysoko. Problém je, že zatím působil v podřadných týmech a ve Slávii za Lešky, který byl zcela nekompetentní, a dvakrát ve Spartě, kde ho poprvé vyhodili, protože byli přemlsaní a nezkousli vypadnutí s Panathinaikosem, a podruhé proto, že s idiotsky složeným týmem (za který nesli odpovědnost předchozí trenéři a management) nedokázal pohnout (ostatně, s namachrovanci typu Poborskýho, Blažka, Zelenky apod., kteří na sobě absolutně nechtěli pracovat, by nepohnul nikdo - což myslím dokazují případy Grigy, Bílka, Lavičky i Chovance).

      • Re: Hřebík

        bongor     před 15 lety 09.12.2009 10:09 |  
        0 0

        No jo Lukáši,to se to hraje,když vedeš nejlepší mužstvo vesmíru a okolí.Ale zkus ohrozit Real s nějakým obyčejným mužstvem,třeba Slavií,Teplicemi,nebo Ostravou.Takže to bych Hřebíkovi jako zásluhu nedával,to by v podstatě dokázal každý,kdyby měl k dispozici tak skvěle nagelované hráče./No jo,ale ono v tom dávnověku se ještě asi negelovalo,nebo jo?/

        • Re: Hřebík

          bongor     před 15 lety 09.12.2009 10:32 |  
          0 0

          A teď skoro vážně:Jarda Hřebík je maximálně příjemný člověk,alespoň z úhlu,ze kterého jej známe my,neználkové.
          Odborník je určitě taky značný a to až do té míry,že si fotbal přetransponoval do matematických pouček.To jde skutečně obtížně,protože jak tady někdo napsal,lidský faktor v té hře hraje
          velikou roli.Druhá věc je,jestli ho respektují hráči,což je nutné.
          Ze sralty ho normálně vyštípali,protože to vedení připustilo.
          Ti kluci si z něj nepokrytě dělali srandičky,dělali mu naschvály.Vedení na to koukalo a řeklo si,že jednodušší je vyrazit Hřebíka a udělat radost hráčům,než vykopnout půl mančaftu a při tom tomu Jardovi ani moc neudělat radost.
          Jeho názor,že mu hra Slavie někdy připomínala hru Barci,to neberu,tam je to o naprosto přesných přihrávkách,které hráči jedním dotykem přesně zpracují a hned běží s míčem dál,A na takové hráče nemáme finance.
          Kdybych si měl vybrat mezi Hřebíkem a Jarolímem,neváhal bych ani minutu.Udělal bych z Jardy Karlova asistenta.KJ by byl štít,který by dokázal hráče zpacifikovat,Jarda by určitě byl velkým přínosem jako oponent.Snad by se kluci vzájemně nesežrali.