Chance liga

Slavia - Brno 3:1

Slávisté po čtyřech zaváháních zase získali konečně tři body a navíc ukončili domácí bilanci bez výhry. Proti Brnu sice prohrávali od úvodu zápasu, ale hrdinou se stal záložník Rudolf Skácel, jenž vstřelil tři branky a postaral se tak o obrat a výhru 3:1.

Slávisté nastoupili do posledního podzimního ligového zápasu se dvěma změnami oproti utkání s Karvinou. Do útoku se vrátil Šenkeřík a na levém bekovi místo Trubily se objevil Hubáček. V úvodu naznačila Slavia, že bude chtít rychle vstřelit branku, ale na druhé straně naopak Tomáš Došek ukazoval, jak bude pro naši obranu nebezpečný. A právě v 5. minutě, když měli slávisté míč pod kontrolou, dostal Došek naše obránce Čelůstku se Suchým pod tlak, takže o míč přišli a po jeho zpětné přihrávce Polách střílel z hranice šestnáctky přesně do šibenice. Hráči byli zaskočeni, ale byla patrná touha po zvratu. Jenže někdy jsme strašně školácky přicházeli o míče, např. dvakrát Vaněk, kdy mu nikdo nezakřičel záda, či nepřesnými přihrávkami na pár metrů od Krajčíka a dalších. Do první vyložené šance jsme se dostali v 17. minutě, kdy obránce Brna špatně odhlavičkoval přímo k Hlouškovi, který z deseti metrů pravačkou z první pálil na bránu, ale trefil dobře postaveného Bureše. Brno díky vedení hrálo hodně defenzivně, takže nebylo jednoduché se prosazovat, přesto jsme si šance vytvářeli. Ve 28. minutě Hloušek sťuknul Grajciarovi, jeho střelu však Bureš parádně vyrazil. O pár vteřin později Šenkeřík vyslal rozeběhnutého Hlouška, ale jeho střelu na vzdálenější tyč Bureš fantasticky vyškrábl konečky prstů. A tlak těchto minut nakonec vyvrcholil brankou, když ve 31. minutě centr do vápna Křižko podcenil a dotírající Skácel se zmocnil míče a z malého vápna nekompromisně Bureše propálil. O další dvě minuty později si na Hlouškův centr naskočil osamocený Šenkeřík, ale hlavou se netrefil. A poločas nakonec skončil radostně, ve 42. minutě utekl po pravé straně Krajčík, následný centr na vzdálenější tyči Křižko podskočil a Skácel si míč zpracoval a prudkou střelou k tyči Bureše propálil.

Druhý poločas začal parádně, ve 48. minutě se míče zmocnil Skácel a z 25 metrů nádhernou střelou překonal Bureše. Byl to tak jeho třetí gól v zápase, konečně se mu jeho střelecká aktivita vyplatila. Slavia se mohla fotbalem bavit, na hráčích byla znatelná úleva, navíc Brno bylo prakticky neškodné. A mohli jsme přidat další branky, v 61. minutě utekl po levé straně Hloušek, přihrál do druhé vlny nabíhajícímu Skácelovi, který z první střílel, ale trefil brankáře, navíc mu stínoval v ofsajdu postavený Šenkeřík. Dnešní hrdina byl viditelně při chuti, neustále se pokoušel o střelbu jako jediný slávista. V 66. minutě jeho pokus z 20 metrů mířil asi dva metry od branky. V 75. minutě se z dálky do míče opřel brněnský Lira a Romanovs musel vyrazit nad břevno. Potom se zápas již v poklidu dohrával bez větších šancí.

Slavia - Brno 3:1 (2:1)
Slavia:
Romanovs - Krajčík, Suchý, Čelůstka, Hubáček (84. Trubila) - Grajciar, Vaněk (63. Belaid), Ragued, Skácel - Šenkeřík (77. Vlček), Hloušek
Branky: 31., 42. a 48. Skácel - 5. Polách
Diváci: 7629
Střely na branku: 8 - 2, mimo branku: 9 - 3

Komentáře (74)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Brno 3:1

    quelhar (admin)     před 15 lety 29.11.2009 19:50 |  
    0 0

    Solidni vykon na zaver ligove sezony, vyhra naprosto zaslouzena. Gol jsme souperi nabidli uplne sami a podepsala se na nem az na Krajcika cela obranna rada - Hubacek spatnym vhazovanim a stoperi tim, ze nechali mic Doskovi. Od cca 15. minuty jsme ale meli znatelnou prevahu, sance a nakonec tam i trochu se stestim po chybach soupere dotlacili dva goly. Treti byl nadherny a pak uz o nic neslo. Myslim, ze by bylo lepsi, kdyby hrala totozna sestava jako proti Karvine, protoze mi prislo, ze Hub byl horsi nez Trubila (a dnes az neobvykle chybujici) a Senkerik vstoupil do pameti jen tim, co zazdil. Ondrovi Vankovi to dnes neslo tolik jako proti Karvine, ale rozhodne nezklamal a na konci podzimu si pripsal na konto dva vitezne zapasy, coz je jiste povzbuzujici.
    S povdekem kvituji Rudi song po vstrelenych brankach, kotel taky vyborny a tak tento zapas dal aspon trosku zapomenout na zpackany podzim. Presto zustava faktem, ze dostat se byt jen na treti misto v lize bude na jare hodne tezke a osobne tomu moc neverim. Ondrasovka se hraje az v dubnu, tou dobou uz budeme chytrejsi, jak na tom v lize budeme. Vyhrat Ondrasovku je pro postup do poharu vyhodnejsi nez skoncit druhy nebo treti a proto bychom tuto soutez rozhodne nemeli podcenit.

    • Re: Slavia - Brno 3:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.11.2009 20:13 |  
      0 0

      Souhlas, konecne jsme zacali hrat fotbal v pohybu, Vanek sice tentrokrat na sebe tolik neupozornil, ale hral solidne a oproti Belaidovi vic behal. Skoda jen nepresnosti, ale furt je lepsi hrat rychle a o neco se pokouset nez si prihravat ve stredu hriste najistotu bez pohybu. Jak jsem ti rikal, radej mam Senkyho nez Naumova, zas tak spatne to od nej dnes nebylo. Rudy super, doufejme ze zustane, tohle moh dat i proti Olomouci a byli bychom dneska asi jinde.. Ta pisen je sice Ruby, Ruby...ale to je jedno, zni to podobne..:-)

        • Re: Slavia - Brno 3:1

          harry     před 15 lety 29.11.2009 20:22 |  
          0 0

          vzhledem k tomu že jsem zaslechl "do you wanna score a goal" tak máš asi pravdu...

        • Re: Slavia - Brno 3:1

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.11.2009 23:35 |  
          0 0

          A tak, to jsem mimo ja.. o upraveny verzi jsem nevedel.. docela dobry..:-)

      • Re: Slavia - Brno 3:1

        urs (přítel SN)     před 15 lety 29.11.2009 20:24 |  
        0 0

        Trubila byl fakt lepčí Huba??? V rychlosti? příhře? jistotě??? Pokud ano, pak by mu ten náš morous měl dát šanci déle než pár minutek :-) Budu jedině rád, na rychlost spolu s přehledem si potrpim ;)
        urs

        • Re: Slavia - Brno 3:1

          harry     před 15 lety 29.11.2009 20:27 |  
          0 0

          Za těch pár minut na sebe Trubila upozornil velmi slušným pohybem a jedním pěkným průnikem..

          • Re: Slavia - Brno 3:1

            urs (přítel SN)     před 15 lety 29.11.2009 21:05 |  
            0 0

            beru to jako že máme levého beka vyřešeného, jdu si koupit dreza :-)
            ať má marketing zas po nějaký době ze mě radost :-)
            urs

    • Re: Slavia - Brno 3:1

      harry     před 15 lety 29.11.2009 20:13 |  
      0 0

      rozhodně napoví začátek jara-máme relativní výhodu v tom,že hrajem v úvodu na Strahově se Střížkovem a hned potom dva domácí zápasy(Budějovice a hlavně Teplice),pokud bychom udělali 9 bodů-je vše ještě otevřeno...

      • Re: Slavia - Brno 3:1

        PetCC     před 15 lety 29.11.2009 20:26 |  
        0 0

        A proto bez výmluv všichni v únoru na Strahov! Jsme tam přece skoro jako doma.

        • Re: Slavia - Brno 3:1

          harry     před 15 lety 29.11.2009 20:30 |  
          0 0

          Já ale doufám,že zvítězí zdravý rozum a start jarní části se alespoň o dva týdny posune-nač začínat 20.února a končit 22.května když se nás žádný šampionát netýká...

          • Re: Slavia - Brno 3:1

            slaviator     před 15 lety 29.11.2009 20:35 |  
            0 0

            Vždyť ale nakonec toho 20.února může být teplejš než za dva tejdny... Ale taky klidně o deset stupnu větší zima, pravda. Ale posouvat se to asi nebude

    • Re: Slavia - Brno 3:1

      slaviator     před 15 lety 29.11.2009 20:30 |  
      0 0

      Tento zápas dal trochu zapomenout na zpackaný podzim, ale neměli bychom zapomínat, že Brno bylo ještě ve větších sračkách... Že nehraje rozhodně v žádné oslnivé formě a minulý zápas předvedlo podle všeho nejhorší výkon tohoto ročníku vůbec... Výhra se cení, tři body jsou super, super je i hattrick Rudiho, ale nesmíme zapomínat na to, že po zimě může být vše zase úplně jinak... A proto doufám, že KJ tým opět nerozmetá, že přijdou jen dvě - maximálně tři posily... A ne 10 novejch hráčů.

  2. Re: Slavia - Brno 3:1

    Stahler     před 15 lety 29.11.2009 19:52 |  
    0 0

    Po delší době super výkon většiny hráčů a také z toho vzešel super výsledek.Nejlepší hráč Slavie-Rudolf Skácel.Nejhorší hráč Slavie-Hocine Ragued.Ten údajně nejdražší by měl hrát nejlépe ale opak je bohužel pravdou...Tolik ztracených balonů a pokažených přihrávek si nemůže defenzivní záložník dovolit,snad se přes zimu zlepší a na jaře bude hrát alespoň tak jako na začátku sezony kdy mu to docela šlo.

    • Re: Slavia - Brno 3:1

      Jakubisko     před 15 lety 29.11.2009 20:03 |  
      0 0

      Hocine je hrozně rozporuplnej - na jednu stranu je to opravdu zeď a držák obrany, výborně obsazuje hráče a má spoustu obranných zákroků, ale ovládání míče je dost tristní - ty nahrávky do běhu útočníkům mi vážně hrajou na nervy...o důvod víc proč v zimě neběžkovat, ale trénovat pořádně s míčem =)

      • Re: Slavia - Brno 3:1

        slaviator     před 15 lety 29.11.2009 20:37 |  
        0 0

        No, možná by se taky mohla v přípravě zkusit varianta s Hocinem na stoperu... Místo Suchýho, s Čelůstkou...

        • Re: Slavia - Brno 3:1

          Jakubisko     před 15 lety 29.11.2009 21:04 |  
          0 0

          A Vomáčku vyřadíme z kádru nebo co? =))

          • Re: Slavia - Brno 3:1

            slaviator     před 15 lety 30.11.2009 00:10 |  
            0 0

            Tak někdo na lavici zůstat musí a Čelůstka to doufám nebude :)

            • Re: Slavia - Brno 3:1

              Jakubisko     před 15 lety 30.11.2009 00:13 |  
              0 0

              Proč by měl někdo zůstat na lavici? To prostě Ragued nemůže hrát to, co hrál celej život - DZ?

    • Re: Slavia - Brno 3:1

      Khadgar     před 15 lety 29.11.2009 20:30 |  
      0 0

      No dneska byl jednoznačně nejhorší Grajciar. Místama mu sekundoval Hub.
      Ze začátku to zase vypadalo na trágu, ale pak jsem se bavil. Doufám že letos jsme si prohodili jaro s podzimem...

      • Re: Slavia - Brno 3:1

        lassiter     před 15 lety 29.11.2009 20:36 |  
        0 0

        jj, Peter nic moc, zvlášť první čtvrthodinka byla od něj strašidelná, pak se naštěstí dal trochu dohromady, pač jak jsem koukal na KJ, tak by neměl problém ho vyndat ve 20.minutě :-)

        • Re: Slavia - Brno 3:1

          bongor     před 15 lety 29.11.2009 21:02 |  
          0 0

          Hlavně,že jsme se chytli.Já jsem se taky chytil,předpověděl jsem 3-0 ,dvě branky Rudy a jednu Grajciar.Takže se ukázalo,že odborníci ještě nevymřeli.Hned se mi líp dýchá,mám lepší náladu a čekám na jaro,o kterým jsem prohlásil,že uděláme 40 bodů.Trvám na tom.Všichni se dáme dohromady,KJ se zamyslí co udělal špatně a že tam něco a ne zrovna málo určitě bylo. Hráči na sobě zapracujou a hlavně si znovu uvědomí,že ten fotbal je vlastně živí a ne tak nejhůř.Vedení se začně víc zajímat o fotbal a přečte si,jak dělat marketing.
          My fandové začneme chodit ke Strašákovi na školení,jak správně povzbuzovat a někteří naši morousové si řeknou,že ta Slavie nám sice za to stojí,ale ještě si kvůli tomu nemusíme přivodit infarkt.
          Teď ještě neudělat ostudu v Lille a doma s Janovem,bez snajpra Rudyho to nebude lehký a můžeme se uložit k zimnímu spánku.

  3. Re: Slavia - Brno 3:1

    Adam87     před 15 lety 29.11.2009 20:55 |  
    0 0

    Rudi dneska super a doufám, že ho na jaro podepíšeme. V létě pak může i za nějaký peníze ven. S titulem a jako vítěz Ondrášovka cupu, samozřejmě.:-)

    Nicméně mám jednu starost - ze zdravotních důvodů se nebudu moct dostavit na zápas s Janovem a jelikož mám na permici balíček, PRODÁM ĹISTEK NA TENTO ZÁPAS ZA 200,-. (Cena v balíčku byla něco přes 300,-, nejlevnější teď na to místo stojí asi 400,-)... kontakt: 737 419 943.

    • Re: Slavia - Brno 3:1

      urs (přítel SN)     před 15 lety 29.11.2009 21:10 |  
      0 0

      safra :-! to já bych ho koupil hnedka, jenže jsme s kapelou ten večer sice v Praze, nicméně v Kain klubu na šiškově :-(((

      ale on se někdeo najde, to je jasný.., trošku mu závidim, ale tak dělam si kariéru ;)

      • Re: Slavia - Brno 3:1

        Adam87     před 15 lety 29.11.2009 21:13 |  
        0 0

        Jasně. Budu doufat, že se někdo najde. Cena je dobrá. Ale stejně mě mrzí, že tam nebudu.:-(

        • Re: Slavia - Brno 3:1

          Adam87     před 15 lety 29.11.2009 21:44 |  
          0 0

          Tak prodáno, resp. rezervováno.:-)

    • Re: Slavia - Brno 3:1

      DomeCZek     před 15 lety 29.11.2009 22:48 |  
      0 0

      Zdar, dnes jsem do poslední chvíle váhal, zda jít. Nakonec jsem lenosti nepodlehl a dorazil. Ohledně středy mám podobný problém jako ty, ne že bych byl nemocný, jen ve středu budu mimo Prahu, myslel jsem, že se hraje ve čtvrtek. Pokud by měl stále někdo ZÁJEM O LÍSTEK do 108, nechám ho taky za 200,-. Kdyby měl někdo zájem 724 451 960.

  4. Re: Slavia - Brno 3:1

    harry     před 15 lety 29.11.2009 21:18 |  
    0 0

    Jinak asi mám špatný odhad-dnes mi přišlo ,že je na stadionu o trochu víc lidí než na Plzeň a oficiálně bylo skoro o tisícovku míň.
    Snad se na jaře s naší,doufejme zlepšenou hrou a výsledky, přehoupnou návštěvy zpět nad 10 tisíc...

  5. Re: Slavia - Brno 3:1

    Konraad     před 15 lety 29.11.2009 21:36 |  
    0 0

    Tak mě napadá, nevíte někdo, co je s Pitákem? Podle ofiko stránky RB Salzburg v této sezóně vůbec nehrál... A když dneska Ruda potvrdil, že "dobří holubi se vracejí"...

    • Re: Slavia - Brno 3:1

      Jakubisko     před 15 lety 29.11.2009 21:47 |  
      0 0

      Myslím že má přetrhaný kolenní vazy

      • Re: Slavia - Brno 3:1

        Konraad     před 15 lety 29.11.2009 21:57 |  
        0 0

        Aha...

    • Re: Slavia - Brno 3:1

      dejva     před 15 lety 29.11.2009 21:59 |  
      0 0

      Karel má podepsanou smlouvu v RBS do léta roku jedenáct. Na jaře si krátce po podepsaní kontraktu přivodil zranění křížového vazu v koleni. Očekává se že by mohl nastoupit do zimní přípravy. A podle jeho slov se jen tak z Rakouska stěhovat nebude.

      • Re: Slavia - Brno 3:1

        venator     před 15 lety 30.11.2009 09:27 |  
        0 0

        To je jasné,ale vzít si ho na hostování na jaro pokud absolvuje zimní přípravu celou tak proč ne. Určitě by pomohl. Ikdyž pravé křídlo by dokázal hrát výborně podle mě Vlčák,když ho tam nechá rozehrát přes zimu.

        • Re: Slavia - Brno 3:1

          Jakubisko     před 15 lety 30.11.2009 09:31 |  
          0 0

          Proč ne? Třeba proto, že je to opora RBS a že nám ho nepůjčej? :))

  6. Re: Slavia - Brno 3:1

    lassiter     před 15 lety 29.11.2009 21:42 |  
    0 0

    Dneska fajn výkon, hlavně v druhý půlce prvního poločasu mi to chvílema silně připomínalo Slavii z minulýho podzimu. Velká škoda bodů s Olomoucí, mít o tři body víc, šlo by s tím na jaře dělat určitě víc. Osm bodů sice neni na první pohled tak moc, na druhou stranu těch týmů před náma je spousta...

    Jsem celkem zvědavej, jestli u nás Rudi bude i na jaře. Spíš myslim, že ne. Asi dobře ví, že když to tady podepíše, tak už se ven těžko někdy dostane. Což si nejsem jistej, že je ochoten v tuhle chvíli akceptovat. Na druhou stranu věřim, že je Slavia schopna nabídnout mu srovnatlený podmínky, jaký by měl někde v průměrnejch klubech v Rakousku. Zvlášť když končí vysoký smlouvy Toleskimu a v podstatě i Suchýmu. Přímáky, který dneska Rudi posílal do vápna, doslova volaly po gólu. Kdybysme měli v týmu aspoň jednoho schopnýho hlavičkáře, tak prostě musíme nějakej proměnit. Hlavičkový souboje prohrávme vzadu i vepředu, jestli někoho v zimě udělat, tak toho, kdo je zvládá. Rudi a schopnej hlavičkář jako posily - čtyři pět gólů navíc jenom ze standardek.

    • Re: Slavia - Brno 3:1

      dejva     před 15 lety 29.11.2009 22:03 |  
      0 0

      V setrvání Rudyho jsem docela optimista. Už se těším na dobu, kdy si Slavia bude moci dovolit mít v kádru třeba tři hráče kvalit Skácela.

    • Re: Slavia - Brno 3:1

      DrFe1     před 15 lety 29.11.2009 22:54 |  
      0 0

      To co se stalo s Olomoucí se dá pochopit, to je prostě smolný zápas jaký se občas stane. Daleko větší chyba je že se z takového zápasu hned tak nevzpamatujeme a stojí nás to body v dalších několika zápasech. Takže spíš lituju prohry v Příbrami a remizy s Plzní.

    • Re: Slavia - Brno 3:1

      slaviator     před 15 lety 30.11.2009 00:27 |  
      0 0

      Naopak já si zase myslím, že by v případě zůstání ještě šanci měl. Jen by musel pořád vyčnívat v tom pozitivním slova smyslu a kdyby měl jen třeba roční smlouvu s roční opcí, pořád by se mohl v klidu do zahraničí dostat...

  7. Re: Slavia - Brno 3:1

    Viking     před 15 lety 30.11.2009 11:46 |  
    0 0

    Slavia - Mladá Boleslav - 1. kolo: Vaniak - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hloušek - Janda (73. M.Černý), Volešák (73. Jarolím), Ragued, J.Černý - Vlček, Naumov (80. Šenkeřík)

    Slavia - Brno - 16. kolo : Romanovs - Krajčík, Suchý, Čelůstka, Hubáček (84. Trubila) - Grajciar, Vaněk (63. Belaid), Ragued, Skácel - Šenkeřík (77. Vlček), Hloušek

    Jak si tak porovnávám ty dvě sestavy, tak jenom Suchý a Ragued hráli v obou zápasech na stejných postech...

    • Re: Slavia - Brno 3:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 30.11.2009 11:57 |  
      0 0

      Janda zraneny, Volesak zraneny, J. Cerny zraneny, M. Cerny zraneny - tolik k zaloze. Problem s golmany je jasny a obrana prilis nefungovala vlastne nikdy za cely podzim, takze se asi neni co divit, ze dohravala v jinem slozeni nez zacinala. No a utok se toci v kazdem tymu vzdy.

      • Re: Slavia - Brno 3:1

        Viking     před 15 lety 30.11.2009 13:32 |  
        0 0

        I s těmi zraněnými jsme vesměs dělali bodů stejně. Na podzim kromě 2-3 hráčů (Suchý, Hloušek, možná Čelůstka) se nedařilo vůbec nikomu. Když si k tomu připočtu jaro, světlo na konci tunelu rozhodně nevidím. Brno nás nemůže ukolébat. To podle mě hrálo ještě hůře než Karviná.

        • Re: Slavia - Brno 3:1

          quelhar (admin)     před 15 lety 30.11.2009 13:52 |  
          0 0

          No, klicove se mi jevi zraneni J. Cerneho. Uz spatne obdobi na jare bylo prakticky totozne s jeho zranenim v zapase v Olomouci a ted na podzim dokud hral, tak jsme ziskali 11 bodu z 6 zapasu. Po zraneni je to 13 bodu z 10 zapasu. Ta prava krize nebyla na zacatku podzimu, sice jsme vypadli s Tiraspolem, ale v lize jsme se jakz takz drzeli cela tabulky a byli jsme tesne pod prumerem 2 bodu na zapas. Krize na nas dolehla az po zapase s Ostravou - 7 zapasu a 6 bodu, to je ta opravdova krize a pricina, proc jsme tam, kde jsme. Navic to bylo proti souperum, ktere bychom meli porazet - Olomouc, Pribram, Plzen, to byly zbytecne ztraty. Kdybychom z tech zapasu meli 7 nebo aspon 5 bodu a ne 1, tak je to hned lepsi.
          Ja si naopak myslim, ze jsme posledni zapasy zacali hrat solidne, dostavali jsme se do sanci a pokud pres zimu tym potrenuje styl hry, ktery je preci jen bez J. Cerneho dost jiny nez s nim, tak to na jare pujde lepe. Samozrejme, o titulu se bavit nehodlam, ten je podle me ztracen, ale kdyz se nam bude darit, muzeme skoncit treba treti a zachranit pohary i z ligy. Za prioritu vsak povazuju uspech v Ondrasovce, zacinat pohary v pulce cervence, to neni taky nic extra (ale samozrejme lepsi nez nic)

          • Re: Slavia - Brno 3:1

            Viking     před 15 lety 30.11.2009 14:11 |  
            0 0

            Já mám jenom jeden požadavek - a to herní kvalitu. Když Slavia bude vhodně seštelovaná a na ten fotbal se bude moct koukat, tak s naším kádrem bychom neměli mít v lize problémy a vždycky nejhůře druzí budeme. Proto se mi to počítání na body trochu ekluje, špatný byl celý podzim.

            Ano, na jaře budeme hrát asi lépe a na nějaké 3. - 5. místo to asi bude. Pokud ale bude ustálená sestava, nebude se jezdit celý leden na běžkách a odehrajou se více dva KVALITNÍ přípravné zápasy. Pořád mi nejde do hlavy, proč naše mužstva mají zimní přípravu dva měsíce dlouhou. To během sezony netrénují? Proč to jinde jde bez ZP a u nás ne? Jel bych někam maximálně na pět dní a potom klidně odehrál 12 přáteláků ob dva dny.

            • Re: Slavia - Brno 3:1

              lassiter     před 15 lety 30.11.2009 15:14 |  
              0 0

              Tak minulou zimu byli hráči týden v Krkonoších a pak odehráli deset přáteláků, takže v podstatě téměř podle tvých představ :-) Ona jako představa, že hráči dva měsíce nedělaj nic jinýho než že jezdí na běžkách, běhaj do kopců a kolem hřiště je úsměvná. Zejména běžky se tady staly synonymem pro nemoderní tréninkové metody z 80. let. Přitom pro oživení obecný vytrvalosti téměř neni ideálnějšího pohybu, samozřejmě pokud s tim člověk umí trošku zacházet. A pokud někdo neumí, tak ho do toho ve Slavii myslim nikdo nenutí. Už se těšim až zas pojedeme do Krkonoš, co se tady vyrojí trenérů, co nikdy neviděli jedinej Jarolímův trénink, ale velmi dobře vědí, že je dělá úplně špatně.

              • Re: Slavia - Brno 3:1

                urs (přítel SN)     před 15 lety 30.11.2009 16:23 |  
                0 0

                podle mýho GL vyhrajeme :-)

              • Re: Slavia - Brno 3:1

                slimak     před 15 lety 30.11.2009 17:03 |  
                0 0

                zaráží mě to samé co tobě..muzem si o KJ myslet co chceme, ale zrovna o nem je znamo, ze sleduje moderni trendy. v bezkach bych tedy zrovna problem fakt nevidel
                hlavne ze vsichni ti slaviatorove jsou chytry a vedi nejlepe , jak ma vypadat priprava a trenink..navic do tech bezek opravdu nikoho nenutil, hraci, kteri nechteli, tak nemuseli..
                Důležitější bude herní příprava a kvalitní soupeři. to se jeví jako mnohem vetsi problem..
                pokud budem mluvit o zmenach v kadru, byl bych nerad, kdyby se delo zas nejake zemetreseni, osobne to vidim na odchod pár hráčů (kromě suchyho, volesaka, mozna tijanyho, senkyho) a prichod 2 kvalitnich utocniku a pravyho zaloznika..

                • Re: Slavia - Brno 3:1

                  urs (přítel SN)     před 15 lety 30.11.2009 19:15 |  
                  0 0

                  přitáhl bych spíš pořádnýho stopera a něco s potenciálem dopředu alá můj jediný sralťanský oblíbenec "Roziky.."

                  • Re: Slavia - Brno 3:1

                    urs (přítel SN)     před 15 lety 30.11.2009 19:16 |  
                    0 0

                    plus důraznýho útočníka, čili do každý lajny 1 posilu :-) klasika..

    • Re: Slavia - Brno 3:1

      Ravik     před 15 lety 30.11.2009 20:31 |  
      0 0

      vidim to bohužel podobně jako autor. Rudi asi fakt nezůstane. A neni se co divit... Jeden z mála českých hráčů, kteří měli na TOP klub. Škoda že to nedotáhl dál. Za všechno může brucknerovsko-koštálovské spiknutí :-)

      Rudi sorry vim, že OM, Pana, Hertha, Saints, Hearts a samozřejmě Slavia je super kariéra :-)

      • Re: Slavia - Brno 3:1

        dejva     před 15 lety 30.11.2009 22:02 |  
        0 0

        bude záležet na finanční situaci. pokud Rudy "příjde" bude muset zároveň někdo kádr opustit. jiná možnost neexistuje.

        jistý je odchod Máry a první splátka od spartaku by měla být něco přes milion euro. ( a Ivan platí jak známo na dřevo). to je první věc která hraje do karet ve hře o setrvání Skácela. netroufnu si odhadovat kolik bude muset Slavia levonohému záložníkovi nabídnout, ale v náš prospěch hraje i to, že je momentálně volný hráč, zná prostředí a ví, že má základ takřka jisty.

        Rosen ,Doležal a především KJ určitě nevzdají boj o příčky zajištující nejen start v EL ale i LM. ( zdá se to možná jako utopie, ale vzhledem ke kvalitě ligy, rozlosování soutěže a jistému odejití hráčů konkurence je možné vše. pokud se nám povede jaro jako minulý podzim....)

        Doležal naznačil, že bylo chybou přivádět do mužstva tolik nových hráčů, což by naznačovalo, že by jsme konečně mohli posilovat kvalitou a ne kvantitou. to je přesně Skácelův případ. skončil Šmíca, odejde Toleski, Prešov uplatní práva na Diviše. uvidíme co bude s Pekhartem. snad kápne nějaký peníz z přestupů i když si nedělám iluze o tom, že by byl větší zájem např o Volešáka, či Šenkyho v rámci ligy či dokonce zahraničí. smlouva končí snad i Míňovi!!! rozhodně by bylo chybou se v tuto dobu zbavovat Petra Jandy on to není bůhví jaký fotbalista a nikdy nebyl. dokonce ne ani před zraněním jak je tady všeobecně rozšířeno. je to ale nesporně velký dříč, který se nám v jarních bojích bude setsakramensky hodit. navíc je to pořád mlaďoch a na přestup ven má ještě čas.

        letní rychlokvaška vasilijevič se ukázal stejně jako ve svém angažmá v nejhorším týmu Bundesligy, tedy nijak. ještě že bylo vedení prozíravé a nenabídlo mu stejnou smlouvu jako například Densovi. angažování Standy Vlčka ............. každý víme jak to dopadlo...

        • Re: Slavia - Brno 3:1

          bongor     před 15 lety 30.11.2009 22:56 |  
          0 0

          Lepší jeden Rudi,než deset polotovarů.Taky bych pro jeho setrvání udělal co je možné.Míňu a Jandyse by bylo třeba taky udržet,oba mají potenciál a jsou to slávisti.Jinak ti další snad mimo Standy by měli pomalu odcházet.Koupil bych rozhodně jednoho stopera místo Sucháče.Myslím toho Drska,ještě tak 3-4 roky může hrát na dobré úrovni.Útočníci nejsou a nebudou a když budou docela dobří,tak nám zase nevydrží.Je to na *ovno.Bez peněz do hospody nelez.

          • Re: Slavia - Brno 3:1

            dejva     před 15 lety 30.11.2009 23:30 |  
            0 0

            Drskovi je 3a 30. to by asi nebylo to pravé. nějaký obránce určitě příjde možná Polák z Liberce. to je hráč který má perspektivu. asi se nedá příliš počítat s tím, že by šanci dostal třeba Hošek či Starý z B. do zimní přípravy by taky konečně měl nastoupit Pepa Kaufman což je pozitivní zpráva. pokud ale chceme atakovat přední pozice budeme muset přivést hlavně střelce.

        • Re: Slavia - Brno 3:1

          smely (přítel SN)     před 15 lety 30.11.2009 23:09 |  
          0 0

          myslim, ze odejde TJ, konci mu v lete smlouva tusim a asi i sam chce...

          • Re: Slavia - Brno 3:1

            Khadgar     před 15 lety 30.11.2009 23:20 |  
            0 0

            Smlouvu má do 2012.

          • Re: Slavia - Brno 3:1

            urs (přítel SN)     před 15 lety 30.11.2009 23:22 |  
            0 0

            talent od pánaboha, ale neobětuje se pro tým :-(
            škoda... i přes to mu "zmetkovi mizernýmu" držim palce :-D
            urs

            • Re: Slavia - Brno 3:1

              bongor     před 15 lety 01.12.2009 07:57 |  
              0 0

              Talent od pána Boha.Bez toho to nejde,ale je to tak 30% z toho co je potřeba.Zbylých 70% je dřina,odříkání,pokud chce někdo být špička.
              Ale jak říkám,když nebudeš mít talent,tak můžeš na hřišti strávit 10 hodin denně a nehneš se z místa.TJ podle mě půjde do sralty.Asi mu namazali med kolem pusy,řeči typu "ty taková špica a ve Slavii s tebou zametaj",brácha mu to tlumočí,jemu se to líbí a ruka je v rukávě.
              Česky už umí,tak se domluví i s Chovancm.

              • Re: Slavia - Brno 3:1

                slaviator     před 15 lety 01.12.2009 08:06 |  
                0 0

                To bych řek, že spíše Chovanec by se s nim domluvil francouzsky než Tijany s ním česky...

                • Re: Slavia - Brno 3:1

                  Jiri1     před 15 lety 01.12.2009 10:31 |  
                  0 0

                  Zdravim, tak alespon jedno vitezstvi nakonec, protoze uz nekteri vytahli do boje za jaro pridam se, pozice KJ je skutecne zrejme neotresitelna, ale je mozne , ze s ni zatrese on sam , to bychom se urcite meli dovedet dost brzo, Skacel nezustane , ma rozjednano angazma venku a Slavia mu pri vsi ucte proste takove podminky nenabidne, jde to i proti fizolofii panu z vedeni., Suchac je tutovka , jen bych tu castku za to hostovani i podle zdroju z Ruskych medii videl jeste mize nez 25 mil. korun, Belaid a Sparta spise jako mezni moznost, ma siouhlas k hledani angazma , ale urcite Slavia nebude prodavat za castku nizssi nez 10 milionu, Divis, Kucera, to se teprve uvidi, dalsi odchody urcite nekteri borci , kteri pravidelne nehraji a mozna nebo spise urcite Janda, tam je ve vzduchu hned nekolik moznosti. Prichody budou nejen Vanek, ale treba jeden stoper ze severu Cech, mozna se dotahne konecne prestup v ůlete jiz testovaneho hrace, navic pokud nedojde k dalsim vyprodejum asi nebude. Co je podle zakulisnich pramenu mozne, budou zmeny v realizacnim tymu vcetne zmen u asistentu , osobne bych uvital zmenu i v tymu tiskoveho mluvciiho, ktery v posledni dobe jen pasivne prihlizi rozmachu konkurence a pocita clanky ve vseljakych mediich jako reklamu Slavie. Je treba nalezt nove formy propagace a vyhnat pragocentristy treba i mimo Prahu. V zasadnich strukturach klubu pujde hlavne na jare o financni preziti, mame hodne nakladnou administrativu a jeden z nejcetnejsich realizacnich tymu v lize a musim rict ze na nic. Problem zrejme vznikne i v obhajeni pozice klubu ve vedeni fotbaloveho svazu, vyber prace pro Dolezala ve strukturach marketinkove spolecnosti svazu nebyl stastnym tahem a v podstate jsme byli odsunuti z hlavniho rozhodovani, ktere opet svira pevne Sraltanska klika s napojenim na nektere figurky dovolene do VV. I sam Pucek rika , ze chovani rozhodcich je opet dzungle, to dokazuji zverstva v zapasech Sparty viz treba Kocourek a vylouceni hrace Liberce za nic. To podle me jsou hlavni ukolyklubu, ktere musi zajistit , chce-li a on chce zustat ve spicce a to i za cenu spojeni s Hrdlickou, Poborskym a spol.

                  • Re: Slavia - Brno 3:1

                    LordEdmund     před 15 lety 01.12.2009 13:40 |  
                    0 0

                    mozna se dotahne konecne prestup v léťe jiz testovaneho hrace,..tím myslíš rychlíka Korejce s africkými kořeny:-) Kang so Illa? Jinak ti testovaní za moc nestáli i když třeba ten gólman mi nepřiśel uplně špatnej. Jedinej stoper ze severu ,kterej by byl přinosnej je Drsek a moc nevěŕim, že by ho Pelta pustil, nebo že by za něho slavia zaplatila v jeho letech poźadovaný ranec.

                    • Re: Slavia - Brno 3:1

                      LordEdmund     před 15 lety 01.12.2009 14:49 |  
                      0 0

                      Tak jsem omerknul toho Kanga. hraje v Incheon United a za rok 2009 dal 4 góly.po testování ve slavii nastoupil 2x a dal 2 góly Klidně ať přijde a vezme s sebou ještě spoluhráće Byung-Soo Yoo, kterej dal za toto období 12 gólů :-)

                      • Re: Slavia - Brno 3:1

                        whitesnake01     před 15 lety 01.12.2009 14:52 |  
                        0 0

                        a na druhou stranu poslat Naumova s Vasilijevicem na vymenu :)

                        • Re: Slavia - Brno 3:1

                          LordEdmund     před 15 lety 01.12.2009 15:25 |  
                          0 0

                          Tak bohužel nejsem asi jediný vyhledávač talentů, toho Byung-Soo Yoo podepsal Bolton :-(( takže si Vasila musíme nechat.

                  • Re: Slavia - Brno 3:1

                    whitesnake01     před 15 lety 01.12.2009 13:58 |  
                    0 0

                    docela rozumny prispevek od Jiriho, ja bych to na jaro videl takhle:
                    odejdou: Toleski(konec smlouvy), Belaid(15 mega), Vasil(ukonceni smlouvy, Skacel(bohuzel), Suchy(prestup), Naumov(doufam)
                    prichody:kvalitni utocnik(buh vi kde ho vzit, mozna Pekhrat na prestup), pukud odejde i Skacel tak hrac do zalohy(Licka je asi moc drahy, hostovani Moravek?), obrance, vysoky, dobry hlavickar(me by se libil Kostal nebo Neves)
                    uzdraveni: Cerni, Pekhart, Kaufman
                    Sestava: Divis(pokud neodjde), Trubila, Kaufman, posila(Vomacka), Celustka,
                    Hlousek, Ragued,J. Cerny(posila), Grajcar,
                    Skacel(M. Cerny), Posila
                    Realizacni tym: Rehak ven, Kozel nebo Janu jako asitent, a nejakyho dobryho fyzioterapeuta(cetl sem ze je nejakych 10 cviku proti zraneni, prezentoval to Nedved, tak doufam ze to zavedou i u nas)

                    • Re: Slavia - Brno 3:1

                      Jakubisko     před 15 lety 01.12.2009 16:50 |  
                      0 0

                      Jarda Černý nebude na jaře vůbec hrát, už to říkali asi stokrát... Kaufmana strčit rok a půl potom, co nehrál, rovnou do základu a ještě na stopera mi přijde jako velká šílenost. úplně klidně si tam umím představit Čelůstku, je tam rozhodně lepší než nalevo a napravo Krajčíka imho nijak nepřevyšoval. Neves se mi moc nelíbí, přijde mi že občas má celkem kiksy, ale kdoví...kromě toho bych se bál jazykový bariéry, obzvlášť u stopera. Košťála klidně, až na to jméno =) akorát nevím jestli se mu bude z Rakouska chtít. Naumova bych se nezbavoval, museli bychom za něj přivést někoho dalšího a opravdu mě nenapadá koho, protože dobrých útočníků je prostě jako šafránu. A chtě-nechtě, pár gólů ten Naumov přece jen dal. =)

                      Kozel nevim nevim, Liberec se mu podařilo rozesrat celkem slušně a tak bych ho vzal snad opravdu jen kvůli klubismu, ale tam na druhou stranu nevidím moc velký rozdíl oproti Řehákovi. Kladem by ale mohlo být, že by se mu možná podařilo přitáhnout zpátky některé slávistické srdcaře, kteří nemají úplně ideální pozici v Liberci (příklad za všechny Vácha)

                      • Re: Slavia - Brno 3:1

                        whitesnake01     před 15 lety 01.12.2009 21:21 |  
                        0 0

                        aha, o jardovi sem to nevedel , tak to je v prdeli.....
                        jinak samozrejme Kaufman musi byt na pripravu ready a odehrat vsecky pripravne zapasy, jinak to nepujde...
                        a Naumov je poleno, sice ma dobry vyber mista, ale zakonceni prumerny a herni prinos temer nulovy, a to na Slavii nestaci, kdyby byl aspon vysoky......
                        o Kozlovi toho moc nevim, ale o Rehakovych odbornych schonostech silne pochybuji, takze skoro kdokoliv lepsi nez on, i kdyz je to srdcar jaksepatri

                        • Re: Slavia - Brno 3:1

                          Jakubisko     před 15 lety 01.12.2009 21:32 |  
                          0 0

                          Naumov sice poleno je, ale na lavičce bych ho klidně nechal, opět opakuji že těžko seženem někoho o hodně lepšího =)

                        • Re: Slavia - Brno 3:1

                          dejva     před 15 lety 01.12.2009 22:20 |  
                          0 0

                          no tak Pepa Kaufman určitě všechny přípravné zápasy neodehraje. to by pr něj byla rána do vazu. vzhledem k tomu, že se jeho léčba protáhla takřka na rok bude muset začínat velice opatrně a určitě se přidají nějaké komplikace v podobě svalového zranění.

                          naumov je prozatím náš nejlepší útočník asi by byla chyba se ho po půl roce zbavovat když zde má smlouvu do roku 11.

                          Pavla Řeháka si do svého realizačního týmu vybral KJ (není se co divit hráli spolu v jednom týmu znají se léta, musí si určitě vyhovovat lidsky) těžko si do jeho složení nechá od někoho mluvit. hodně fanoušků by na jeho místě vidělo Luboše Kozla. nikde ale není psáno, že by tato dvojice spolu fungovala. byla by to cesta do pekel kdyby vedení ponechalo hlavního kouče a samo mu vybralo asistenty.

                          mimochodem včera jsem si pročítal ohlasy libereckých fanoušků po jednotlivých zápasech. absolutně největší kritika se týkala hráče Janů, Dočkal(světe div se) a asistenského dua Kozel, Nečas.

                          • Re: Slavia - Brno 3:1

                            quelhar (admin)     před 15 lety 01.12.2009 22:43 |  
                            0 0

                            Ja se bojim, ze Kaufman nebude ani na pripravu a budeme radi, kdyz se uzdravi v prubehu jara. Podle toho, co psal Ondra Zlamal, ze byl znovu v prubehu podzimu na operaci, tak bych si nedelal nadeje a radeji s nim na jaro vubec nepocital.

                            • Re: Slavia - Brno 3:1

                              whitesnake01     před 15 lety 02.12.2009 03:10 |  
                              0 0

                              Kaufman je vyborny obrance, pokud to tak bude, tak sme v prdeli totalni, jinak jeste kolega psal ze cpat ho na stopera je blbost, podle me cpat ho u nas na ofenzivniho beka je jeste vetsi, na stopera je to super kvalitni hrac, a s tim zdravim uvidime, casu je dost, zprav o nem je sakra malo...... takze me nikde nerikejte ze vite jak na tom je a pokud jo tak budu rad, co bylo za ofikach uz ma aktualni datum taky za sebou

                  • Re: Slavia - Brno 3:1

                    Barlblog     před 15 lety 01.12.2009 18:17 |  
                    0 0

                    Další plácnutí do vody? :-)

                    Pokud máš pravdu jiří, tak můžeme odepsat sezonu. Já doufám, že je to zas jen šum, který postupem času vymizí.

  8. Přátelský zápas

    Filipos     před 15 lety 01.12.2009 11:42 |  
    0 0

    Proč si nezajistíme nějaký přátelský zápas na tu mezeru mezi Janovem a Lille? Určitě jsou týmy, kterejm skončila liga a maj takovou mezeru jako my.

    • Re: Přátelský zápas

      EdCable     před 15 lety 01.12.2009 13:29 |  
      0 0

      Opravdu? Me takhle z hlavy napada jedine Sparta :-D

    • Re: Přátelský zápas

      LordEdmund     před 15 lety 01.12.2009 14:22 |  
      0 0

      Nemáme žádné přátele :-)