Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

Fotbalová Slavia zřejmě přijde o svého kapitána. Na roční hostování s opcí zamíří po skončení podzimní části sezony do Spartaku Moskva Marek Suchý.

Informaci dnes zveřejnil server idnes.cz, kde i sám Marek potvrzuje, že je čas na změnu. A dále uvedl: "Slyšel jsem, že jednání probíhají, ale nic jistého není. Víc k tomu ani říct nemůžu, protože moc toho nevím."

Informaci následně potvrdil i oficiální web. "Mohu potvrdit, že se jednání se Spartakem Moskva jsou před formálním uzavřením," řekl Ondřej Zlámal, šéf komunikace. Odchodem Suchého do Spartaku Moskva tak Slavia přijde o dalšího stopera za poslední půlrok. Společně s Brabcem byli nepostradatelnými hráči a podařilo se jim získat mistrovský pohár. Budeme si muset zvykat na nového kapitána i věrného slávistu. Ale Marek si odchod zaslouží, pro Slavii toho udělal hodně.

Komentáře (49)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

    Viking     před 15 lety 23.11.2009 16:25 |  
    0 0

    Konští handlíři.

  2. Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

    PetCC     před 15 lety 23.11.2009 16:28 |  
    0 0

    Taky proč myslíte, že v posledních zápasech hrál na stoperu Čelůstka? Bohužel se to už dalo očekávat i z tohoto faktu očekávat.
    Na druhou stranu, Marek je pořád ještě hodně mladý a to že byl kapitánem a měl vlastně táhnout tým je na něj zatím ještě moc.

    • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

      Viking     před 15 lety 23.11.2009 16:30 |  
      0 0

      Na stopera máme ještě Kaufmana. Každopádně pořád si myslím, že Marek má větší kvalitu než být nabízen na hostování do Ruska. Německo nebo Holandsko by mu určitě slušelo víc.

      • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

        jnnxx     před 15 lety 23.11.2009 16:38 |  
        0 0

        No tak Moskva je trochu jiné Rusko. A ta touha po změně..., je tu pět let, zahrál si LM, poháry, má dva tituly. Už to chtělo změnu to se nedá nic dělat, točit půlrok co půlrok, Kladno, Příbram... Přejme mu to.

      • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

        harry     před 15 lety 23.11.2009 20:36 |  
        0 0

        tak Spartak Moskva je lepší adresa než- li nějaký tým typu Frankfurt nebo Heerenveen, a ruská liga obecně je dle mýho mnohem kvalitnější než třeba holandská...

  3. Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

    opicemag     před 15 lety 23.11.2009 16:33 |  
    0 0

    Myslím, že mu nemůžeme bránit. Samozřejmě bych si ho rád nechal, ale každému je jasné, že má na víc než na českou ligu. I když hostování do Ruska... Ale stejně pořád o několik řádů více než naše liga. Otázka je, zda-li na tom Slavia něco vydělá...

    • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

      jnnxx     před 15 lety 23.11.2009 16:50 |  
      0 0

      ....dle deníku sport/blesk je 30 mega za hostování a 70 za uplatnění opce. Navíc v pátečním rozhovoru pro přílohu Sportu prohlásil Rosen, že chybí doplatit Enicu ca.100 mil.....

      • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

        whitesnake01     před 15 lety 23.11.2009 17:01 |  
        0 0

        hostovaní za 30 je hodně slušné, otázka jestli je to pravda..

  4. Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

    whiplash     před 15 lety 23.11.2009 17:01 |  
    0 0

    ....tak konci nase komeeedie.... :)

    • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

      Jakubisko     před 15 lety 23.11.2009 18:36 |  
      0 0

      zlo prohrééévééééé a dobro žije :)

  5. Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

    japhy     před 15 lety 23.11.2009 17:03 |  
    0 0

    Tohle se dalo čekat a docela to zapadá do toho našeho černého podzimu. Teď jen čekám, až spadne Eden :)

  6. Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

    quelhar (admin)     před 15 lety 23.11.2009 17:07 |  
    0 0

    Doufejme, ze se to dotahne do konce, Marek v Moskve presvedci a za rok tam i prestoupi. Tahle financni injekce by se opravdu hodila. Z hlediska hrace je to podle me taky zajimave. Uz davno neplati, ze je Rusko menecenne oproti zapadu. Az na tu umelku, na ktere Spartak hraje domaci zapasy, to je dobra destinace a pokud se Marek prosadi do zakladu, tak to bude velky uspech.
    A ruku na srdce - Marek mohl odejit uz pred rokem a pul po pusobeni v LM. Neodesel, odvedl toho pro Slavii vic nez kdokoli jiny, takze mu prestup prejme. Ze brzy odejde vedel kazdy, nema cenu nadavat na vedeni. Odchod je i v Markove vlastnim zajmu.

    Ja jsem zvedavy, jestli nejakeho stopera privedeme, nebo dame sanci Hoskovi (pripadne oboji).

    • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

      lassiter     před 15 lety 23.11.2009 17:15 |  
      0 0

      No otázka je, jak se uzdraví Kaufman. Podle mě místo Marka bude hrát Čelustka, aspom mně se uprostřed líbí víc než na kraji.

    • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 17:54 |  
      0 0

      Souhlas.. to, kam jde a jestli mel nejake jine varianty, to je na Markovi. Myslim, ze muze fotbalove rust jako necka i v rusku. Ve slavii pusobil pres svoje mladi pomerne dlouho a odvedl skvele sluzby, muzem jen podekovat a poprat hodne stesti.

    • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

      lados     před 15 lety 23.11.2009 22:05 |  
      0 0

      Dobrý den Quelhare,
      myslím, že máte pravdu v tom, že je pro Marka přínosem, aby v současné době přestoupil do Spartaku. Pro Slavii to bude přínosné z finančního hlediska. Podle toho, co řekl Tomáš Rosen v pátečním magazinu deníku "Sport", je jasné, že vedení klubu nyní uvažuje velmi pragmaticky především s ohledem na finanční situaci. Co je však na druhé straně špatné, je téměř úplné přebudování celé obranné linie pro jarní část ligy. V podstatě tu zbývají oba krajní obránci, o nichž ale nevíme, zda budou na jaře nastupovat. Riziko zranění či ztráty formy u Krajčíka i Hubáčka je značné. Navíc je jasné, že oba stopeři musí být sehraní, což taky chvíli trvá. Šanci by si Hošek zasloužil, ale v každém případě musí mít vedle sebe někoho zkušeného a určitě osobnost. Těch v naší lize moc není. O další budoucnosti Bena Vomáčky nechci spekulovat, ale ten se jako lídr obrany zatím neprojevil. Pomalu už se modlím, abychom přivedli do týmu nějakou skutečnou posilu a to jak do zálohy tak do útoku. Vůbec si nemyslím, že bychom měli opět vyměnit "půlku" mužstva, ale spíše přivést dvě či tři opravdové posily.

      • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

        Barlblog     před 15 lety 24.11.2009 00:11 |  
        0 0

        Ono asi nezůstane jen u Suchého. Nedokážu si třeba představit, jak bychom zaplatili Skácela, jeho požadavky budou nad naše možnosti. Odchodů bude asi víc a myslím, že nejrozumnější v naší situaci bude stabilizovat kádr, lehce ho zeštíhlit a zaměřit se na naše slabá místa. Což je kvalitní útočník a osobnost do obrany.

      • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

        quelhar (admin)     před 15 lety 24.11.2009 00:27 |  
        0 0

        Zdravim,
        taky si myslim, ze by to chtelo privest opravdove posily. Jenze s takovymi posilami jsme byli v lete docela spokojeni a jak to dopadlo. Co se tyce obrany, tak je jasne, ze se bude muset v zimni pauze sehrat nova stoperska dvojice a vlastne cela obranna ctyrka. Necham se prekvapit, jak to realizacni tym vymysli.

  7. Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

    Trilador     před 15 lety 23.11.2009 17:08 |  
    0 0

    dalo se to čekat, ale stejně se s tím dá jen těžko smířit... Doufám, že za něj nakoupíme 10 "skvělých" stoperů, ze kterých 3 budou na tribuně, 3 v béčku a 4 dáme na hostování do jiných klubů

  8. Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

    tolsimir     před 15 lety 23.11.2009 17:26 |  
    0 0

    hm, jak by se ted hodil Latka...

    • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 17:39 |  
      0 0

      A do teď by dělal co? Tohle je fakt příšpěvek par excellence..

      • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

        denydzlSKS     před 15 lety 23.11.2009 17:59 |  
        0 0

        na latku mi nesahej...byl lepší než vomáčkové, brabcové a hubáčkové, bohužel tu byl v době "nepostradatelného" brabce, kvůli tomu musel na kraj sucháč a rázem se stal z latky nepřítel státu!!

        • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

          Filipos     před 15 lety 23.11.2009 19:45 |  
          0 0

          souhlas, taky na něj často myslím, že nám chybí. Byl to stoper podle mého gusta, tvrdej a organizátor a jako kapitán by taky nebyl špatnej.

  9. Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

    Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 17:45 |  
    0 0

    Bohužel Markův odchod se dal očekávat již delší dobu, jen mě mrzí, že jde na východ, podle mě má na to, prosadit se už teď někde v týmu středu Německa, Francie, nebo třeba v lepších týmech z Portugalska či Holandska. Ale proti gustu žádný dišputát, navíc snad dobře zaplatí.

    Osobně bych byl pro více šancí pro Hoška, co si jej pamatuju z MS20 s Brazílií, hrál celkem slušně a pokud by jeho výkony byly podobných kvalit, minimálně na naši první pivní ligu by to mělo stačit (otázkou je, jak stabilně by mohl takhle hrát).

    Hub je sympaťák, ale herně už to minimálně poslední půlrok je i na jeho poměry bída. Navíc na levou stranu máme (snad i na jaro) Skácela, Trubilu (prosadí se?), uzdraví se Jarda Černý a eventuelně jde z útoku stahnout Adam Hloušek, takže Huba na stoperu ani vlevo bych nepreferoval, ale uvidíme co KJ vymyslí.
    Každopádně pokud budou první kola jarní sezony pokračovat v duchu poslední doby, nebylo by od věci pokusit se do defenzivy zapracovat Hoška, Diviše (mohl by být konečně stálou jedničkou a nástupcem Vaňouse) a další zástupce mladší generace pro příští sezonu a soustředit se třeba na Košťál cup (pokud přes tu Kravinou vubec přejdeme...) a Evropskou ligu.

    • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

      quelhar (admin)     před 15 lety 23.11.2009 18:22 |  
      0 0

      Jenze Spartak Moskva je vic nez klub ve stredu tabulky Nemecka nebo Francie. Ve Spartaku si zahraje LM, bude hrat o titul.

      • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

        vavicek     před 15 lety 23.11.2009 18:27 |  
        0 0

        Pokud bude hrát. Jestli bude dělat 1-2 minely za zápas jako u nás tak asi ne.

        • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

          quelhar (admin)     před 15 lety 23.11.2009 19:02 |  
          0 0

          To uz je jina vec, ale samotny klub je dobra destinace...

          • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

            Wommi     před 15 lety 23.11.2009 19:13 |  
            0 0

            ..koukam ze olomouc pekne jede!..18 golu v peti zapasech...kdepak ty slavisticke lonske vody jsou

            • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

              bongor     před 15 lety 23.11.2009 19:51 |  
              0 0

              Olomouc jede.Proti nim nastoupily Teplice a dožily se s posvěcením ČMFS první porážky,i když hygienik nedoporučoval zápas sehrát. Ale účel to splnilo,už jsme za nimi jen o tři body!Rozhodčí se divil,hráči v modrožlutých dresech běhali po hřišti jak mátohy a chrochtali na něj
              tak jim dal za to pár žlutých.

              • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

                marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 20:34 |  
                0 0

                Během celého utkání jsme museli řešit, jestli to hráči udýchají, jak střídat," řekl kouč Jiří Plíšek. "Uvidíme, co bude dál. Ale nastoupit i za týden bez pěti, šesti fotbalistů, to znevažuje hru."

                Pokud absence 5,6 fotbalistů znevažuje hru, měli nám od začátku soutěže odložit všechny zápasy Slavie, protože my máme pravidelně zraněnejch 7-8 hráčů a pozastavil se nad tim někdy někdo? NE

                Tak ať si Teplice přestanou stěžovat a začnou chodit teple oblíkaný.

                • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

                  harry     před 15 lety 23.11.2009 20:40 |  
                  0 0

                  tak myslím si že infekční nemoc a absence kvůli zranění je trochu rozdíl....

                • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

                  vavicek     před 15 lety 23.11.2009 20:41 |  
                  0 0

                  No, oni měli sedm zraněných a dalších pět hráčů hrálo s dýchacími potíži. To už dává 12 hráčů.

                  • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

                    marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 24.11.2009 00:09 |  
                    0 0

                    A že střídal jen 2x pan plíšek, když to nemohli udýchat. Dle mého to akorát zvěličili všichni a všechno

                • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

                  slaviator     před 15 lety 24.11.2009 00:59 |  
                  0 0

                  Prý že Teplice nejsou v karanténě proto, aby to nevzbudilo mezi lidma paniku... (iDnes)

                  • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

                    vlchan     před 15 lety 24.11.2009 07:50 |  
                    0 0

                    Všimli jste si jak na střídačce smrkali na zem. Tak atˇsi tu karanténu užijou. /toto smrkání je při sportu běžná věc, ale ne v případě epidemie na kterou si stěžují/

    • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

      venator     před 15 lety 24.11.2009 12:15 |  
      0 0

      Proč by měl chodit do průměrného západního týmu,když ve Spartaku bude hrát pravidelně poháry a příští rok Ligu mistrů!
      Současné výsledky a výkony ruských týmů v Lize mistrů dokazují,že se rozhodl správně. Pro všechny strany (Marek, Slavka-%z dalsiho prodeje,Repre) je lepší,když bude hrát pravidelně Evropu než třeba co já vím za Bohum nebo Strasbourg.
      Pokud je pravda těch 30 za hostovaní pak souhlasím.Stejně jsme na to byli (fanoušci) přece dlouho připravení a musíme mu to přát už v zájmu českého fotbalu.Jestli je na to připravené i naše vedení a KJ s tou svojí novou koncepcí se uvidí:)

  10. Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

    wymaz     před 15 lety 23.11.2009 18:35 |  
    0 0

    Pokud je pravdivá cena uváděná v deníku Sport, popřípadě blízká těm částkám:,,super zeštíhlení'' kádru. M.Suchý je dobrý hráč, ale nesouhlasím s tím, že má na lepší ligu(něm.atd.). Pokud by na ni měl, byl by tam a popravdě, on není ani super obránce, ani super def. záložník. M.Suchý je super def.založník a obránce dohromady, ale ne každé zvlášť(omlouvám se za špatnou formulaci). Dle mého je potřeba aby se rozvíjel v lepší lize a to bezesporu ruská liga je. Marek Suchý je SLÁVISTA, je dobrý hráč, tak ať mu to vyjde a daří se mu.Snad se dostane i do těch lepších lig,kde by chom ho chtěli vidět.
    A co se týče náhrady,snad už konečně uvidíme hrát Kaufmana,dále jsou tu:Vomáčka,Hošek,Hubáček a Čelůstka. Pokud chceme dát šanci odchovancům,tak i další.Teď v zimě radím nekupovat do obrany nikoho.
    Ps:máme ještě Hlouška:))))).

  11. Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

    steev (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 21:42 |  
    0 0

    Tak tohle fakt nechápu,Marek Suchý má takovou kvalitu že odchod na hostování do ruska(z následnou obcí) za 30 mil. je naprostý výsměch.po odchodu Brabce další velká chyba kterou naše vedení udělá a za půl roku řeknou že to možná podcenili.Marek si zahraniční angažmá samozřejmě zaslouží ale upřímně jsem si ho představoval spíš někde na západě.každopádně přeju hodně štěstí v novém působišti.nikdy nezapomenem co si pro nás udělal.díky

    • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

      mirecek1111     před 15 lety 23.11.2009 22:46 |  
      0 0

      V tom ti opravdu nerozumím. Já sám šílím snad z každého kroku co udělá naše vedení nebo pan trenér v posledním půl roce ale tohle je snad to jedno jediné správné rozhodnutí.
      Jednak potencionálních 100 milionů je daleko víc, než jsme my fanoušci a asi i vedení čekali. Když si vzpomenu na hodnony za kterých odcházeli jiní hráči od nás, je to nesrovnatelné.
      Potom Marek není žádný Kalouda nebo bůh ví kdo, dlouhodobě prokazuje, že je velmi kvalitní fotbalista a proto je dokonce takový princip, slušné prachy za hostování + pozdějí doplatek jestli se prosadí naprosto ideální.
      Máme jistých 30 mega, za rok dalších 70 a jestli s ním ti rusáci naloží jako s Hubníkem tak se prostě Marek vrátí, odehraje další sezonu dvě u nás a půjde za další velké peníze jinam, protože nikdo snad nevěří, že by začala Marek jako ti Brněnští pseudotalenti v pětadvaceti stagnovat.
      Podle mého je tohle opravdu to nejideálnější pro všechny i pro nás fanoušky, protože se skutečně třeba za rok vrátí, výrazně nám zase sezonu dvě pomůže jako tomu bylo pokaždé když byl na hřišti a přestopí pozdějc. A vyděláme zase. A navíc už jenom těch 30 mega co dostaneme jen za to hostování je slušných. Pamatujete na Latku, ten šel na pět měsíců za 17náct do Birgminghamu, a i když tam nepřestoupil tak za pět měsíců 17 mega, no neberte to :)

      • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

        bongor     před 15 lety 23.11.2009 23:39 |  
        0 0

        Tak srovnávat Marka s těma dvěma nekopama,duem Střeštík-Kalouda,to by si snad nedovolil nikdo.S Jabloncem byl nejlepší na place,za celý zápas se přes něj nedostala ani myš.Horší to bude s naší sestavou.Pomalu se to rozebírá až do šroubečku.Musíme si zase zvykat.

        • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 24.11.2009 06:48 |  
          0 0

          Dobré ráno přeji Vám všem.
          Markovi chci moc poděkovat za všechno co pro Slávii udělal. Nikdy ze sebe nedělal "hvězdu" typu Střeštík, Sivok a jim podobní. Na hřišti si to uhrál a když vidím výkony Rozehnala v národním týmu, tak snad Mára bude mít i v nároďáku své místo. Je to slávista a slušný chlap. Děkuji moc.
          A co my dál? Hošek, Čelůstka, Vomáčka? Asi nic jiného nemáme. A opravdu bych nyní do Slávie nikoho nového nebral. Nevím jaký je rozdíl mezi ustálenou koncepcí a nebo naprostou improvizací, u nás asi žádný. Pokud jste byli v Jablonci a viděli to celkově na place, tak alespoň já musím už konstatovat, že je mužstvo nějak nemocné samo ze sebe. Bylo vidět, jak si chlapi nepomůžou, jak je spousta přihrávek alibistických, žádné velké nabíhání. Když si Adam seběhl do prava, Grajciar se mu tam motal a vůbec ho nenapadlo přeběhnout, Skácel se snažil zrychlit hru rychlou příhrou z jedné, ale Naumov byl asi myšlenkově jinde, Trapp do útoku není a tak to bylo chaotické. Do toho Hubáček se svými centry, kdy už jsem radši zavíral oči, protože takovou marnost, co předvedl, hrůza. Jediné pozitivum byl Ondra Čelůstka na stoperu s Márou. Krajčík snahu má, ale jako by byl zavřenej a asi jen třikrát tam po straně prošel a hned jsem z toho měl lepší pocit. No nevím. Jsme rozložený, není o tom pochyb. Co udělat, aby se vrátila našeho hra? Začít znovu od začátku, protože opakování je matka moudrosti. Platí o všech lidských činnostech, tedy i o fotbale. Slávia má svou tradici. Kolikrát už jsme byli nahoře a pak zase dole. Máme dost toho, co jsme udělal a navíc teď máme svůj stadion. Pohárový zápas s Karvinou bude důležitý, věřte mi. I pro KJ. On to moc dobře ví. A bohužel musím dodat, že pan Vízek mě zklamal, moc zklamal. Pokud se někdo uchýlí k tomu, že vytáhne něčí rodinné problémy a dá to k dispozici novinářům, to už musí být docela zrůda. Vízek o těchto problémech věděl a pustil to. To jen abyste věděli, co všechno se může hodit do krámu. Sokrates55

          • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

            bongor     před 15 lety 24.11.2009 09:41 |  
            0 0

            Ahoj Sokrate,i případní další.O Márovi nemám pochybnosti,už jsem to psal,v Jablo to byla jedna z mála věcí,co mě zaujala.Máš pravdu,Čelůstka je v prostředku taky nadějnej.Hošek mi přijde na
            tento post příliš měkký,potřeboval by nabrat deset kilo aktivní svalové hmoty,aby budil trochu respekt.Znám to s prominutím podle sebe,
            když jsem se z šedesátikilového hubeňoura za dva roky vypracoval na osmdesátikilového chlapa./teď mám stovku,ale je to už spíš balast/.
            Mně přijde Hóša jako papírák,někdo do něj foukne a je před brankou sám,ale jak říkám s tím se dá něco dělat.Matej je asi na tom psychicky špatně,protože jeho sen se rozplynul.Jinak ale pořád umí.Ruda zatím nic moc,ale jestli zůstane,tak může být novým lídrem.Co chceš od Vízka,zkus celé dny vegetovat v putyce,taky zblbneš.Ještě víc mě zklamal MJ,to co řekl o Karlovi,to je sviňárna.Hub jiný nebude,je to strašnej poctivec,ale nemá talent a jeho vrchol je naše liga.Ta už zase začíná kaprovatět,věřím,že jsi si všimnul,zářezu na Teplice a Liberec asi taky nejásá,že celý zápas musí odehrát v deseti.Naumov,to je slabota,Šenky kromě pár piruet taky moc nepředvádí.Líto je mi Standy,tam je to asi psychika,moc se od něj čekalo a on se tím cítí zavázanej a to se hraje blbě.Trapp by mohl být "hlídací pes".Hloušek má velké předpoklady,trochu se toho poslední dobou zalekl.Brzy asi u nás skončí,bohužel.
            Ale my co spolu mluvíme,jsme už se Slávkou zažili mnohem horší časy a tak musíme mít obrovskou radost z každého úspěchu,ale
            nesmíme se pos*at ,když to nejde jak bychom si přáli.Karviná,dneska dostane pětku ,to snad není soupeř pro Slavii.

            • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

              Viking     před 15 lety 24.11.2009 10:18 |  
              0 0

              Vízek je primitivní alkoholik.

            • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 24.11.2009 10:31 |  
              0 0

              Jak to můžeš říct, když jsme s ní prohráli? Nechápu.. Jestli takhle uvažujou i kluci v kabině tak se nic nezmění.

              • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

                bongor     před 15 lety 24.11.2009 12:45 |  
                0 0

                Oni jsou tam za peníze a my se tady bavíme zadarmo,takže v tom by měl být rozdíl.Já Ti rozumím co myslíš.Že hráči uvažují,že by se znevážili,kdyby proti Karviné a podobným nýmandům makali,a že by utrpěla jejich vážnost.
                Jo,teď koukám na TV a zástupce Spartaku Moskva dementuje,že by za hostování Marka dali 30 Mega.Ani těch 25 nechtějí dát.Tak to zase asi bude nějaká charitativní akce.A v zimě ho přepůjčej do sralty.

                • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

                  dejva     před 15 lety 24.11.2009 15:23 |  
                  0 0

                  no tak podle transfermarktu je to 1,2 mio za hostování a při přestupu doplatí ještě 3,8. to je slušná cena.

                • Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

                  EdCable     před 15 lety 24.11.2009 16:32 |  
                  0 0

                  Tak ono to muze byt treba tak, ze zakladni cena je pod mega eur a dalsi bonusy to muzou navysit nad ono mega... Ale nikdo te do ty smlouvy nepusti...

  12. proč naříkat!!!

    Kunetice     před 15 lety 24.11.2009 13:19 |  
    0 0

    Ve středu obrany hrál kulový viz centrovaný míče do šestnactky a si myslím že ho čelůstka avomačka v pohodě nahradí a nebo to nemůže být horší ještě bych prodal hubačka!

    • Re: proč naříkat!!!

      japhy     před 15 lety 24.11.2009 14:01 |  
      0 0

      Sakra, člověče. Buď začni psát česky nebo nepiš kraviny, aby to luštění těch tvej hieroglyfů nebylo ztrátou času.
      U Huba mě překvapuje, že je schopnej několikrát za zápas dát balon Matějovi krásně na 40 metrů, ale do vápna se netrefí...

  13. Re: Marek Suchý míří do Spartaku Moskva

    vizzir     před 15 lety 25.11.2009 08:40 |  
    0 0

    ja s tim souhlasim, pretrzeny vaz nebo podobne zraneni uz zase dlouho u nikoho nebylo, takze je na case prodavat.