Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

V sobotu pohár v Karviné

V sobotu od 14:00 vstoupí Slavia do čtvrtého kola Ondrášovka Cupu. Odveta se hraje 25. listopadu.

Slavia půjde do zápasu proti namotivovanému soupeři, stejně jako o kolo dřív proti Karlovým Varům. Sešívané tak čeká další z řady náročných utkání.

Na utkání se těší Peter Grajciar. "Mysím si, že pro našeho soupeře to bude jeden z těch velkých zápasů podzimní sezony. Teď se nám bohužel výsledkově nedařilo a Karviná toho bude chtít určitě využít."

Trenér Jarolím se bude muset obejít bez řady zraněných hráčů, odcestovalo i několik reprezentantů.

Nenastoupí zranění Kaufman, Pekhart, Romanovs, Jaroslav a Milan Černí, Volešák, Hošek a Hanuš. S reprezentací odcestovali Ragued, Suchý, Hloušek, Čelůstka.

Pravděpodobnou sestavu na Ondrášovka Cup opět odhadovat nebudu.

Komentáře (46)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V sobotu pohár v Karvinné

    quelhar (admin)     před 15 lety 12.11.2009 19:35 |  
    0 0

    Technicka - Karvina se pise jen s jednim n :o)

    Vaniak - Krajcik, Stary, Vomacka, Hubacek - Grajciar, Belaid, Trapp, Skacel - Naumov, Senkerik.

    Hraje se dvoukolove, takze muzeme byt malinko klidnejsi. Presto si myslim, ze bychom meli privezt z Moravy vyhru.

    • Re: V sobotu pohár v Karvinné

      Gordon (host)     před 15 lety 12.11.2009 19:41 |  
      0 0

      kde si vycucnul staryho?? vsichni ze zakladu budou hrat a na stoperu stary :D

      • Re: V sobotu pohár v Karvinné

        quelhar (admin)     před 15 lety 12.11.2009 19:45 |  
        0 0

        No protoze neni na stoper jina volba. Suchy pryc, Hosek zraneny, Celustka pryc. Z becka je to nejlepsi volba.

        • Re: V sobotu pohár v Karvinné

          MarkMobius     před 15 lety 12.11.2009 20:04 |  
          0 0

          Vaniak - Krajčík, Vomáčka, Hubáček, Trubila - Grajciar, Janda, Trapp, Skácel - Naumov, Vlček

          Není na co čekat a s čím experimentovat...

          Pohár ČMFS může být naší spásou v případě, že v lize nechytíme zářnou formu a neuděláme šňůru třeba 10 výher za sebou na jaře a neporazíme v přímých soubojí konkurenty a nebo prostě naši konkurenti jaro neposerou...

          Takže je potřeba se plně soustředit na tuto soutěž...

          Evropská liga už nás čekají pouze 2 spiely, které se hrají pouze o prskavky a peníze, takže je potřeba pro klid v týmu přesvědčivě vyhrát v Karviné!

          • Re: V sobotu pohár v Karvinné

            quelhar (admin)     před 15 lety 12.11.2009 20:41 |  
            0 0

            Vidis, na Trubilu jsem zapomnel.

            • Re: V sobotu pohár v Karvinné

              Jachym     před 15 lety 12.11.2009 21:08 |  
              0 0

              Hlavně na něho zapomněl Karel . . .

              • Re: V sobotu pohár v Karvinné

                japhy     před 15 lety 12.11.2009 21:14 |  
                0 0

                Tak tohle mě opravdu královsky pobavilo. Díky moc :)

              • Re: V sobotu pohár v Karvinné

                Khadgar     před 15 lety 12.11.2009 21:14 |  
                0 0

                To by bylo drsný :-)

                Pane trenére, proč nedostává příležitost Trubila?
                Kdo?
                Vitali Trubila, letní posila.
                No vidíte, na toho jsem úplně zapoměl...
                :-D

                • Re: V sobotu pohár v Karvinné

                  vizzir     před 15 lety 12.11.2009 22:33 |  
                  0 0

                  odpoved: Zatim mne v zapasech, kdy nastoupil, nepresvedcil o tom, ze patri do sestavy... hlava XXII jak vysita... ;)

                  • Re: V sobotu pohár v Karvinné

                    DrFe1     před 15 lety 13.11.2009 00:44 |  
                    0 0

                    Myslíš jako že: "Ale pane trenére, on ještě nenastoupil"

                    Pan trenér: "Aha ...."

                    • Re: V sobotu pohár v Karvinné

                      EdCable     před 15 lety 13.11.2009 08:47 |  
                      0 0

                      Tak tohle vlakno me fakt rozesmalo:-)

                  • Re: V sobotu pohár v Karvinné

                    quelhar (admin)     před 15 lety 13.11.2009 09:18 |  
                    0 0

                    To je prece klasika, takhle Bruckner zduvodnoval, proc nenominuje do repre nejake novacky - nemaji dostatecne reprezentacni zkusenosti :o)

  2. Re: V sobotu pohár v Karviné

    Jachym     před 15 lety 12.11.2009 20:31 |  
    0 0

    Bude záležet na tom, zda ti horníci nastoupí rovnou po šichtě. Pokud ano, nepřetlačí nás ti borci silou a my snad přivezeme výsledek nadějný do odvety.

    • Re: V sobotu pohár v Karviné

      bongor     před 15 lety 12.11.2009 22:33 |  
      0 0

      To si nás pleteš se sraltou,ta prohrála proti Thunem,kde hráli pekaři a dráteníci.Karviná má hráče pod smlouvou,fotbalisty povoláním.A jak vidíš u nás to není velký rozdíl gambrinus liga a druhá liga.
      Kdybysme poslouchali spart,tak by se nám tohle nestalo,abysme přemýšleli,jestli vyhrajeme s Karvinou.Jen si přečtěte jejich rozhovor s Doležalem.Jejich jediná starost je,kdy vyhodíme KJ.Co kdyby se sebral a zase by nám jejich hvězdy čuměly na zadek,jako obvykle.Tak rychle s ním pryč,je nebezpečnej.
      Poučení:Když chceš mít úspěch,dělej opak toho,co chce nepřítel.

      • Re: V sobotu pohár v Karviné

        Ravik     před 15 lety 12.11.2009 23:21 |  
        0 0

        no jo, ale aby nepřítel nevěděl, že my víme, že je náš nepřítel, a že víme, že nám radí špatně, takže bych to udělal takhle: Sport nám radí, že máme vyhodit KJ, ale radí nám to proto, že ví, že my víme, že je náš nepřítel a tedy že nám bude radit naoko špatně a proto chce abychom si mysleli, že nám radí dobře, ale my to naštěstí víme, že on to neví a že nám radí špatně. Proto bych KJ vyhodil a v sobotu postavil Trubilu.

        • Re: V sobotu pohár v Karviné

          lassiter     před 15 lety 12.11.2009 23:27 |  
          0 0

          :-))

        • Re: V sobotu pohár v Karviné

          marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 13.11.2009 02:13 |  
          0 0

          O Trubilovi se mluví,jako by to byl nějakej spasitel, ale co když na to vážně nemá, a navíc že by nám nějak vytrhl trn z paty zrovna on, si nemyslim.

          • Re: V sobotu pohár v Karviné

            Eluin (přítel SN)     před 15 lety 13.11.2009 08:05 |  
            0 0

            Slavia - Karvina ... 89. minuta. Nastoupí Trubila a rozhodne :-).

            • Re: V sobotu pohár v Karviné

              EdCable     před 15 lety 13.11.2009 08:49 |  
              0 0

              Nene, nemuzeme poslat Trubilu do takhle duleziteho zapasu, musime ho vyzkouset nekde, kde o nic nepujde.... Takze Trubila nastupuje v 89. minute zapasu s Janovem a dvema goly rozhoduje o nasem postupu do dalsi faze Evropske ligy:-)

        • Re: V sobotu pohár v Karviné

          bongor     před 15 lety 13.11.2009 10:19 |  
          0 0

          Trubilu postav Raviku,máš to povolený.AŤ konečně aspoň víme,jak vypadá.

  3. Re: V sobotu pohár v Karviné

    vizzir     před 15 lety 13.11.2009 09:05 |  
    0 0

    Ja to vidim nejak takto:

    FC Karviná - Slavia
    1 : 0 (0 : 0)

    Datum: 21. 03. 1997
    Druh zápasu: 1. liga 1996/97, 20. kolo
    Sestava: Stejskal - Kozel - Vlček, Ašanin - Pěnička (46. Vávra), Ulich, Lerch (67. Šmejkal), Řehák (52. Jindráček), Novotný - Vágner, Vácha
    Branka: 90. Kovář 1:0
    Průběh: Slavia předvedla velmi špatný výkon
    Rozhodčí: Jirků
    Diváci: 7.286
    Trenér: Josef Pešice: „Takový je fotbalový život: jednou jsi nahoře, podruhé dole. Musím se přiznat, že do Karviné jsme jeli pro tři body, ovšem na druhé straně otevřeně řeknu, že výkon našeho mužstva byl katastrofální. Čeká nás mnoho práce, neboť tým nemá ještě takovou tvář jako v uplynulé sezóně.”

    • Re: Pro zajímavost

      Troubi     před 15 lety 13.11.2009 09:22 |  
      0 0

      tak takhle tragickej clanek jsem dlouho nevidel....

      • Re: Pro zajímavost

        smely (přítel SN)     před 15 lety 13.11.2009 18:39 |  
        0 0

        přesně, humus...už mě to začíná dost srát. no tak se nedaří, to snad neni důvod k takovýhle histerii, kam se jeden podívá (stále mnou zmiňovaná analogie se současným liverpoolem)...mě je jedno kolikátý sme, já budu chodit na slavii pořád. a co vy, (teď nemyslím přímo vás, milí diskutující) ? Zase až budem vyhrávat a bude teplo ? Zápas s Brnem je v neděli od pěti a jsem opravdu zvědavej jestli všichni ti, kteří neustále hledali výmluvy skrzeva nestandartní den, brzo, pozdě atd konečně přijdou. naposled nás bylo už pod devět tisíc (kdeže je ten vyprodanej barák když se slaví titul ? kde jsou všichni ti, kteří nadávali, že nesehnali lupeny ? KDE jsou všichni ti "co přeze mne nevidí a ať si sednu" ??? To je to co mě opravdu štve....za chvíli to bude jak na strahově a to bude , podle mě největší ostuda...nějakej sedmej flek...pche

        • Re: Pro zajímavost

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 14.11.2009 12:22 |  
          0 0

          Mě teda neni jedno kolikátý jsme a doufám, že to neni jedno ani trenérovi, vedení a hlavně hráčům. Rozhodně mě nebaví koukat jako po zápase s Plzní jak fanoušci zpívaj "tak jsme osmý no a co". A víš proč? Protože když jsme třeba osmý sedmý, tak většinou proto, že hrajem fotbal na kterej se nedá dívat, a to pak stojí zaprd i to fandění jak jistě víš a atmosféra je v háji. Takže, na Slávku budu chodit i na okres třeba ale rozhodně z toho nebudu nadšenej.

    • Re: Pro zajímavost

      EdCable     před 15 lety 13.11.2009 09:26 |  
      0 0

      "nakup mizernych posil"... a tady je zcasti chvalil i tantalos, to uz je co rict

      • Re: Pro zajímavost

        tantalos     před 15 lety 13.11.2009 11:23 |  
        0 0

        Do značné míry bych tenhle článek podepsal.
        I mně totiž připadly divné "minely" pana Brabce koncem loňského jara. Předpokládal jsem, že si chlapci chtěli přivydělat, a proto jsem odchod pana Brabce přivítal.
        Ostatně mé informace o tom, jak si přivydělávali pánové Vízek a KJ, podporují tvrzení obsažemé v článku
        Stejně tak mi některé přestupy - Vasiljevič a Ivanovič a jak se všichni jmenují, přišly podezřelé - a skoro věřím, že autor článku není vedle.
        Nicméně - směr, kterým se Slavia v létě při nákupech vydala - mně připadá rozumný.
        Narozdíl od mnoha jsem např. neodepsal Naumova - podle mého názoru jeho špatné výkony nejsou dány tím, že je špatný hráč - podle mně za to může nedostatečná motivovanost a fakt, že mu nebylo umožněno se v týmu zabydlet.
        To může být i jeho osobní vina, ale i trenérova.
        Ale i mužstva, protože v něm je špatná atmosféra
        Naumova považuji za identický případ, jako je Belaid.,
        Hlavní směr nákupů letos v létě byl správný.
        Stejně tak si myslím, že by Trubila mohl konečně nahradit Hubáčka - jenže to je otázka staších pánů.
        Jarolím činil správně, jestliže dal kopačky E.B. v zoho důvodu, že mu starší pánové začali přerůstat přes hlavu.
        Ale měl vytvořit lepší ovzduší v týmu, které chybí. Slavia mi skutečně připadá jako přetopený kotel - v němž bezhlavě přikládal KJ .

        • Re: Pro zajímavost

          tantalos     před 15 lety 13.11.2009 11:27 |  
          0 0

          Mimochodem, pan Kovář, který tohle v Reflexu psal, to není žádný novinářský odpad. A ví mnohem víc, než píše.

        • Re: Pro zajímavost

          denydzlSKS     před 15 lety 13.11.2009 11:57 |  
          0 0

          pěkně shrnuto!! souhlasim

    • Re: Pro zajímavost

      harry     před 15 lety 13.11.2009 11:38 |  
      0 0

      Reflex a fotbal-ani jsem zatím nečetl,ale to znamená,že to určitě psal p.Kovář,že?V tom případě nemá smysl článek řešit,protože ten člověk sice asi bude fotbalovým nadšencem,ale jeho články na toto téma jsou dlouhodobě vyloženě směšný a je smutný,že v tak významném časpopisu má pod palcem sportovní tématiku tenhle pán...

      • Re: Pro zajímavost

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 13.11.2009 13:55 |  
        0 0

        Ten článek má smysl řešit ať už ho napsal kdokoliv. A to protože se přesně trefil do toho co se ve Slavii děje a co se o tom povídá. Pár diskuzí na toto téma už tady proběhlo.. No a tohle všechno vytváří tu špatnou atmosféru, kterou máme pravděpodobně v kabině: Jednou to ví ty nahoře, podruhé hráči a potřetí potřetí možná Karel... Prostě nikdy nemělo dojít k tomu co se stalo se Slováckem, to narušilo vztahy v kabině a "zničilo" co Karel budoval.

        • Re: Pro zajímavost

          Wommi     před 15 lety 13.11.2009 14:09 |  
          0 0

          ..myslis to jak to slavie v poharu slovacku nechala?...

          Smutný je, ze se prepocitali, protoze nakonec telice jim vypalili rybnik a do finale postoupili misto sparty:)

    • Re: V sobotu pohár v Karviné

      mirecek1111     před 15 lety 13.11.2009 11:41 |  
      0 0

      to si objevil brzo :) sborově tady všichni nadávají na neserioznost novin, a pak jeden z nich vymyslí kravinu a pošle sám na sebe tip do redakce :)) asi

      • Re: V sobotu pohár v Karviné

        qazwerty     před 15 lety 13.11.2009 11:42 |  
        0 0

        Pozdě, ale přece... ;D
        Holt jenom dennodenně nesurfuji po netu...:)

        • Re: V sobotu pohár v Karviné

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 13.11.2009 13:12 |  
          0 0

          Dobrý den přeji Vám všem.
          Tenhle zápas s Karvinou je opravdu "legrace". Kdo by to řekl, že Karviná bude tím "prubířským kamenem" o tom, jak dál bude pokračovat Slávia. Řeči ještě žádný zápas nevyhrály a nebude tomu ani zítra jinak. Při vzpomínce na poslední zápas s Plzní jsem zvědav, zda Ti co tak mluvili, budou chtít zase hrát tak nemožně.
          Rozhovorů v tisku už bylo napsáno dost, některé už raději nečtu a obrnil jsem se trpělivostí. Nic jiného mi nezbývá a tak budu čekat, až se zase dočkám hřejivého pocitu, že nám to zase "pošlape". Pořád si myslím, že na to mančaft máme a že se snad z toho srabu vyhrabeme. Pěkný víkend Vám přeji všem.

          "Aby se žernovy pořádně roztočily,musí se pustit silná voda po vantrokách dolů". To říkával můj praděd mlynář na mlejně. Latina to sice není, ale pravda to je. Sokrates55

      • Re: V sobotu pohár v Karviné

        slaviator     před 15 lety 13.11.2009 16:24 |  
        0 0

        Prd poslal tip, bylo to trochu jinak ;)

        • Re: V sobotu pohár v Karviné

          mirecek1111     před 15 lety 13.11.2009 17:03 |  
          0 0

          to byla sranda, každá recese je dobrá :)

          • Re: V sobotu pohár v Karviné

            bongor     před 15 lety 13.11.2009 21:43 |  
            0 0

            Dřív,za komoušů,se nesmělo do novin napsat nic,co by se nelíbilo straně.Teď tam zase píše kde kdo a co chce,je svoboda slova.Ale známá věc o svobodě všeobecně je:Moje svoboda končí tam,kde začíná svoboda druhého.Když přijdeš na zahradu a posuneš si svůj plot o dva metry do sousedovy zahrady,tak to je ten případ a budeš mít problémy s policajtama.Ale za co asi tady nikdo nezodpovídá
            když zrovna nepomlouvá Helenku to je,že napíšeš třeba že Jarolímovic koza má štěňata se sousedovic oslem a nikdo na tebe nemůže,ani koza,,ani osel,ani Jarolím.
            Proto se vyrojilo spousta blbů,který píšou co je zrovna napadne,aby
            byly noviny prodejný.Druhá sorta jsou škůdci,ti většinou píšou buď ze svýho přesvědčení,že je potřeba někomu zasolit,nebo na objednávku,za pěknej bakšiš.
            A proto bysme měli být tak rozumní,že se vždycky,když se rozmýšlíme čemu věřit a čemu ne,což je někdy fakt oříšek zkusili zeptat:"V čí prospěch?"

            • Re: V sobotu pohár v Karviné

              slaviator     před 15 lety 13.11.2009 21:49 |  
              0 0

              Hele, ale vtipný je to, že my slávisti si o Sportu myslíme cosi... a sparťani si myslí úplně to samé, ale v opačném gardu :-) Pravda asi bude taková, že holt Sport chce mít co nejvyšší náklady (a pak tvrdit, že jako jedinej celostátní deník má náklad rostoucí...). Prostě jednou natřou nás, jednou Spartu. Jeden tejden tvrdí, že je super, že Slavia dala smlouvu Jarolímovi na xxx let a drží ho, druhej tejden je všechno špatně a třetí tejden zase dobře... Sport je dobré čtení do tramvaje nebo metra na těch 20-30 minut cesty. Občas se člověk dozví něco trochu zajímavého (docela čich má na přestupy), jinak se tomu musí tu více, tu méně smát...

          • Re: V sobotu pohár v Karviné

            slaviator     před 15 lety 13.11.2009 21:44 |  
            0 0

            No, mě to s odstupem jako sranda nepřijde. Ale což... Mohlo se stát něco horšího :)

          • Re: V sobotu pohár v Karviné

            slaviator     před 15 lety 13.11.2009 21:57 |  
            0 0

            ale přišlo pár dobrejch vzkazů i na to .. :-)

            vulvul: "Prosím, vystav předmět znovu, máme u nás v Okresním přeboru veliký zájem, jen s tím osobním předáním to bude horší, můžeš ho prosím poslat poštou? Na naše náklady samozřejmě, kdyby se nevešel do jednoho balíku, můžeš i po částach..."

            benali: "jestli má funkční orgány, rád bych ho za kačku koupil, ale předem požaduji zdravotní kartu"

  4. Re: V sobotu pohár v Karviné

    Dobi     před 15 lety 14.11.2009 05:33 |  
    0 0

    Na obhajobu původního nadpisu "Karvinné" musí říci, že se město kdysi tak i psalo (ta 2 "n" jsou i logičtější), ale postupnými úpravami (v tomto případě pozitivními) češtiny se asi vše zjednodušilo -kolik jen lidí si myslí, že dceřiná se píší také dvě "n". Podobné jak zdomácnělo fotbal (vyslovujeme někdy i fotbál, ale nikdy fůtból), hokej (nikoliv haky) a píše se i ragby, byť rodištěm je město Rugby (vyslovuj: ragby). Je zajímavé, ře se stále říká kopaná žen (hrají ji fotbalistky), já ještě dlouho pamatuji, že se říkalo i oddíl kopané (snad až za Korbela po převratě přišlo fotbalový oddíl). Udržela se "házená, házenkář" - nepřijal se handbal, hůře to dopadlo s odbíjenou a košíkovou.... Zcela zdomácnělo surf i díky "surfař" atd. Jen to dokazuje jak je čeština stále pružná, i když přemíra anglikanismů mi leze krkem (tam, kde by to být nemuselo). Angličtina je totiž jednodušším jazykem oproti slovanským jazykům (ale i němčině) - neskloňuje, nemá rody, má často jeden výraz s mnoha významy, má kratší slova (z toho vycházeli Beatles a další), takže i čeština je pak chudší na různé zkratky - napadají mě jen z5, o5, 3nec...
    Ale vím, že s tím nic nenadělám, tahle úcta k jazyku vymře s mou generací..

    No nic, to jen před odlehčením před - zdráhám se to říci - před zápasem sezóny - Bůh s námi a při odvetě na shledanou!

    Dobi

    • Re: V sobotu pohár v Karviné

      slaviator     před 15 lety 14.11.2009 08:12 |  
      0 0

      K tem zkratkam jenom - jeste treba me2d, 5nik, (jelen) 16erak, k8os, existuji, ale treba k8os (cti kOSMos) vypadaji trochu divneji nez tolik frekventove o5 a z5 :)

    • Re: V sobotu pohár v Karviné

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 14.11.2009 09:35 |  
      0 0

      Úcta k jazyku zcela nevymře, byť se bude asi jen pěstovat Ústavu pro jazyk český.
      Zápas sezóny...kolikáty je to už letos :)?