Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

R. Skácel je po šesti letech zpět

Je neuvěřitelné, že uplynulo už více než šest let, co naposledy oblékl záložník Rudolf Skácel slávistický dres. Od té doby vystřídal několik klubů a dnes se v plné síle představil opět v červenobílém dresu v Edenu.

Jaké jsou tvoje pocity ze zápasu za Slavii po tak dlouhé době?

Nebyla to pro mě úspěšná premiéra, nevyhráli jsme, co k tomu můžu říct víc. Jsem rád, že jsem si po pěti měsících zase zahrál soutěžní utkání, ale jinak jsem zklamaný z prohry.

Dnes jste se dostali do koncovky, ale za Lovásikova záda spadl balón jen jednou...

Vytvořili jsme si spoustu gólových šancí, ale dali jsme z nich jen jeden gól, to je moc velký luxus. A od soupeře po dvou akcích, které se snad ani nedají nazvat šancemi, dostaneme dvě branky. Ztratili jsme doma tři body, to hodně mrzí.

Ty sám jsi také měl dvě gólovky.

Byl jsem asi pomalý, hodně mě mrzí šance v prvním poločase, když jsem někoho trefil do břicha, jinak to šlo do brány.

Prohrávat po půlhodině hry 0:2, to musela být ledová sprcha.

Byl to šok, udělali jsme dvě chyby a dostali jsme dva góly, Olomouc využila vlastně všechny příležitosti.

Nevyužili jste ani půlhodinu v početní převaze. Nebyla to vlastně nevýhoda?

Olomouc hrála celý zápas ze zajištěné obrany zezadu a jestli jich bylo o jednoho míň, to už nemělo vliv. Myslím si, že herně to z naší strany špatné nebylo, ale když my se strašně nadřeme na gól. Kdybychom vyrovnali, tak jsme určitě ještě vyhráli.

Jak jsi zvládnul zápas po fyzické stránce?

Odehrál jsem 90 minut, šlo to, doufám, že to příště bude lepší.

Jaké jsi měl pocity z přivítání od fanoušků?

Bylo to moc hezký, děkuju jim. Jsem rád, že na mě nezapomněli. K tomu krásný stadion. Ale všechno tohle přebíjí to, že nemáme ani bod. Byla to trpká premiéra.

Vzpomeneš si na poslední zápas za Slavii?

To bylo derby se Spartou, pak druhý den jsem odlétal do Marseille, kam mě narychlo prodali.

Jak se ti líbí nový Eden?

Je to velká změna, Slavia se konečně dočkala stadionu, je moc hezký.

Herní pauza byla přes léto dlouhá, kdy jsi naposledy hrál soutěžní zápas?

Někdy na konci dubna za Southampton, než nám sebrali deset bodů. Ale už ani nevím, proti komu. Nepamatuju si to, asi jsem už starý.

Co čekáš od svého angažmá ve Slavii?

Mám tady smlouvu do konce podzimu, dohodli jsme se, že pak zhodnotíme, jak budou obě strany spokojené a pak uvidíme, co bude dál. Chci Slavii pomoct, vytěžit maximum. V každém zápase se hraje o smlouvu, to je jasné.

A už teď víš, že bys chtěl zůstat?

Na to nemyslím, chci co nejvíc hrát, měl jsem velkou pauzu. Jak jsi se udržoval v kondici?

Děkuju Hradci Králové, Lubošovi Kubíkovi a trenérovi Kotalovi, že mě tam nechali dva měsíce trénovat. Díky nim jsem byl připravený, a za 14 dnů ve Slavii jsem se dostal do formy. Ale samozřejmě mi chybí zápasový rytmus. Můžete trénovat, jak chcete, ale tohle se nahradit nedá.

Proč jsi nesehnal angažmá dřív?

Léto bylo divné, moc se nepřestupovalo. Párkrát se něco rýsovalo, ale pokaždé to dopadlo špatně. Čekali jsem dlouho a až nakonec přišla Slavie. Dohodli jsme se za patnáct minut, děkuji panu Jarolímovi i Doležalovi. Škoda, že se to nepodařilo dřív, třeba bych stihnul derby...

Jaké byly další možnosti?

To nemá cenu říkat, je to pryč. Ale většinou to bylo ze zahraničí, nicméně Slavia už nechtěla čekat. Ale do Čech se mi moc vracet nechtělo, Slavia bylo něco jiného, vracel jsem se tak trochu domů.

Loni byl hodně propíraný tvůj nepřestup do Herthy, vypadalo to, že nevíš, co chceš...

V Herthě mě nechtěl trenér, psalo se, co se psalo, proto jsem taky nekomunikoval moc s novináři. Odehrál jsem tam krásné čtyři měsíce, užil jsem si to, dostal jsem se do nároďáku, nechci se k tomu vracet, je to minulost. Nelituju ničeho, neztroskotalo to na mně.

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: R. Skácel je po šesti letech zpět

    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 27.10.2009 07:28 |  
    0 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Předně bych chtěl Rudovi Skácelovi poděkovat. Ano, měl šance, které nedal. To mu můžete vyčítat. Na druhé straně pořád věděl, jak má hrát a do konce se zápasu byl ze středové řady nejvíc aktivní. Grajciar hrál také dobře, ale spíše to bylo víc po straně. Skácel si rozuměl i s Adamem a to je dobrá zpráva. Jinak opakuji, že Belaid byl na pořádnou facku. Raqued hrál dobře a nesouhlasím s Quelharem vůbec. On přeci nemá rozehrávat, on má zastavovat rozehrávku soupeře a Belaid nebo další záložník se mu musí nabídnout tak, aby po vybojování míče mu mohl Raqued nahrát. Raqued vybojoval mnoho osobních soubojů a pak ještě, když vstal měl nahrát dlouhou příhru? Ne, Raqueda kritizovat nebudu. Mám výhrady ke komunikaci mezi golmanem a našimi stopery, Hubáček bohužel špatný, první branka byla jeho. A přes Čelůstku se ten centr vůbec dostat neměl.
    Vrátím se zpět k myšlence, co s tím teď dál. Realizační tým začíná být "vyhořený". Nebude mi vadit, když KJ bude nadále trenérem, teď ani nikdo na trhu není. Ale jeho asistenti už tomu nemají co nového dát. Navíc jsou hráči rozsypaní i v hlavách, protože nikdo neví, kdo kde bude hrát příští zápas a jestli vůbec bude hrát. Řekl bych s troškou nadsázky že "KJNKK" (Karel Jarolím neví kudy kam). Marodka šílená, do Vládi Šmicera nám zajel I.Hašek a M.Bílek znovu ( a položili kudlu na krk, buď budeš v nároďáku a nebo nazdar a dopadneš jak KJ teď ve Slávii). Rosen si s Pučkem řekl o přesdržku od ostatních sudích a paranoia to není. Nenechám se uchlácholit tím, že hra až tak špatná nebyla a že jsme Olomouc tlačili. A co bychom asi doma měli jiného dělat? My přijdem na hřiště, čumíme na to, jak nás Olomouc hned při prvním útoku rozebere do šroubku a jsme pořád asi někde na kávě. To, že má být mužstvo nažhavené od první minuty, to je záležitodst i přípravy k zápasu. Řehák si tam kope na golmana, naši si tam chvíli pobíhají a jedinej kdo si opravdu rozsprintoval tělo byl Adam a Ruda, který si dělal i zvláštní cviky s těma skříženýma nohama, to jsem zatím nikdy neviděl (ale bylo to zajímavé). Hubáčkovi bych za rozcvičení taky nejradši řekl něco dost sprostého. A Brabec si rozestaví špulky a rozcvičujeme se stejně jako před týdnem, 14 dny, před měsícem. Bago. Hlavně se moc nezadýchat. No nic, do Příbrami je týden, máme co napravovat a pokus v poločase naši dali předsevzetí o nových časech v Edenu "začne nová éra neporazitelnosti", hm tak si na to musím počkat. Donekonečna to však taky nepůjde. Držím v rukou pomyslnou trumpetu a troubím na poplach. Nečekám na příchod krále Miroslava, ale převychování pyšné princezny by mělo začít hned a měli bychom si pořádně zavázat kopačky. Sokrates55

    • Re: R. Skácel je po šesti letech zpět

      socolik     před 15 lety 27.10.2009 07:59 |  
      0 0

      Dobré ráno,
      myslim, že už neplatí, že DZ má jen bourat. Nějakou rozehru zvládnout musí. Ale taky bych Raqueda přehnaně nekritizoval.
      Belaid je asi dobrej fotbalista, ale jeho lenost je děsná. Facka je málo :-). Mě by ve Slavii vůbec nechyběl...
      Další nutné změny jsou v útoku a v bráně.
      Ruda ukázal, že na to stále má. Snad ho brzy podepíšeme.

      • Re: R. Skácel je po šesti letech zpět

        martin08     před 15 lety 27.10.2009 09:35 |  
        0 0

        vicemene souhlasim, v soucany dobe mame problemy na krajich obrany (a nechci domejslet az odjde Mara, vcera zahral super) - prvni gol? Celustka nechal odcentrovat jakoby nedurazem (jako napr. v Janove), vubec podpora krajnich beku se mi zda spatna, uz ani matej neni co bejval.. centry od obrancu? spatny, kolice na nabihajici utocniky? nic moc..
        Do budoucna taky nehledim uplne optimisticky - vzhledem k predpokladanymu prodeji Mary (zkratka nejvyssi cas a navic si to zasluzi) budeme mit nejspis problemy vzadu, zaloha se nazda bejt spatna, ale je tu par kdyz.. skodi tomu i trener svoji zvlastni "fylozofii" a naladovost Belaida.. atd ale da se s tim pracovat. a konecne utok. Vcera dost chybel Senky, kterej si dovoli podrzet mic, dokaze prejit pres obrance.. Hlousek dobry, ale jeho velky nedostatek je hlava, a timeing (sam nedavno rikal ze na tom musi zapracovat) a nechapu proc kdyz kopem standartku nebo roh, Hlousek nejde na hlavu, jedinej hrac kterej ma fyzicky predpokaldy pro halvu v celym kadru, a on tam nejde. Standa je kapitovla sama pro sebe, a Naumov me konkretne stale nepresvedcil (nehlede na ty 3 posledni goly).
        Zkratka mame tym na kterem se da stavet, ale je treba zas trochu koncepce, a mozna i procisteni kadru..

    • Re: R. Skácel je po šesti letech zpět

      tantalos     před 15 lety 27.10.2009 09:19 |  
      0 0

      Dobrý den, Sokrate,
      dívám se teď ještě znovu na záznam v TV a uvědomuji si jednu věc: To utkání včera neprohráli asistencti, ale KJ.
      Prostě ho totálně přečural Psotka.
      Psotka měl Slavii dokonale přečtenou, perfektně si postavil Janotku a vůbec hráče na svou pravou stranu.
      Uvědomil si jednu věc, kterou KJ nemůže pochopit ( no, nejsme všichni geniální) zranitelnost naší obrany po křídlech a zvláště po straně Hubáčka. Stačilo proti nám útočit ve čtyřech v pěti a naše obrana hořela.
      Nasadíme psí hlavu Belaidovi? Ano, určitě vypadá pasivně. Ale bohužel se ukázalo, že záloha byla nesehraná. A Belaid byl jediný, kdo uměl přihrát.
      Záloha nehrála - olmik ji uběhal.
      V tom byla část potíže - oni byli běhavější, pracovitější.
      A záloha byla nesehraná. Pan Skácel je pan fotbalista, to ukázal i včera, jenže se svým týmem si ještě nerozuměl. Žádný div.
      Ono se vůbec ve Slavii málo mluví - třeba zakřičet záda by se občas hodilo.
      Nerozehranost a nesehranost - to určitě dožene do konce podzimu, jenže až to dožene, bude ještě u nás?
      Grajciar ukázal své nedostatky - není to hráč do kombinace, chybí rychlost. S Naumovem před ním působil, že si nerozumí. Ostatně Naumov jako by měl potíže si rozumět se všemi.
      Ragued jakbysmet.
      Víze, milý Sokrate, domnívám se, že Salvia byla především špatně postavená. Ne teď, ale už v létě, když bylo ještě dost hráčů "nevybitých".

      • Re: R. Skácel je po šesti letech zpět

        slimak     před 15 lety 27.10.2009 10:31 |  
        0 0

        zdravím tantale!
        nemyslím si, ze by byla vcera chyba v hubackovi, horela spis prava strana-celustka odehral spatne utkani..
        souhlasim s tebou v nazoru na nesehranou zalozu. opravdu to hodne haprovalo..grajciar se snazil, ale je pravda, ze to v jeho pripade proste nestacilo-rychlost a technika mu chybela, moc kazil..velkym zklamanim byl vykon Ragueda, ktery velmi casto chyboval v rozehravce a z jeho nepresne hlavisky pote vyustil 1. gol..
        chylo evidentni, jak moc nam chybí hráči jako J. i M. Černí nebo vláďa šmicer.
        velmi me ale potesil mára suchý, hrál velmi dobre a pristi zapas bych k nemu dal Hoska a jako DZ Trappa

        co nas nicí nyní nejvíce jsou zraneni, je to uz opravdu extrem - jenom vcera nemohli hrat: Kaufman,Smicer,Volesak, Trapp, Senkerik, M.cerny, J. cerny, Romanovs, Pekhart - chtel bych videt jakykoliv tym v lize, co by hral, kdyby nemel k dispozici 9 hracu a zaroven rikam - to uz preci nemuze byt nahoda :(

        • Re: R. Skácel je po šesti letech zpět

          tantalos     před 15 lety 27.10.2009 10:42 |  
          0 0

          Ano, devět hráčů máme zraněných.
          Jenže - když jsme hráli pořád vysoké nakopávané balony do vápna, proč nenastoupil Tafat?
          Když jsme si nedokázali přihrát v záloze, proč nezkusili Koreše?
          Když nemáme brankáře: ať se Vania knezlobí, ale hlavičku z 11 metrů nemusel pustit a dřív mohl vyběhnout i proti druhému gólu, proč chytá Diviš (a skvěle) někde na Slovensku.
          První gól nebyl Raguedův. Byl Čelůstkův, který nechal centrovat, byl Hubáčkův, že hlavičkáře nechal hrát. A byl i Vaniakův. Když už je to brankář, který nevybíhá, protože radši chytá na čáře, tak by měl hlavičku z 11 metrů chytat.
          Mimoichodem: největší počet zraněná trýápí Slavii celou dobu, co ji trenuje jistý KJ. A já se prát, jeastli KJ ví, co dělá, že jsou pořád tak zranění,
          Ani TRapp, ani Šenky se nezranili při utkání.

          • Re: R. Skácel je po šesti letech zpět

            japhy     před 15 lety 27.10.2009 11:24 |  
            0 0

            Máš rech, mařko :) Všechno sedí, až na toho Trappa. Tys neviděl ten jeho vyvrácenej kotník ve Valencii???

          • Re: R. Skácel je po šesti letech zpět

            bongor     před 15 lety 27.10.2009 12:32 |  
            0 0

            Trapp se zranil při utkání.S těmi vysokými míči do vápna,to kritizuju už roky,prostě to není hra Slavie prostě nevyřeším to žádným Tafatem,ale pořádným jebingem všech,co to tam tak nesmyslně kopají.
            Je to hra na náhodu a plno mužstev to hraje,protože na nic lepšího se nezmůžou.Nemají techniku,aby obešli protihráče,tak to tam aspoň kopají,ono se to někdy povede.Ale my snad máme přeci jen kvalitnější hráče,tak to máme hrát pěkně po slávisticku.Enormní počet zranění to nezaviní trenér,alespoň ne hlavní trenér,ale podle mě je to v nedostatečném rozehřátí těla před nástupem na plac,jak tady už někdo uved. Ale taky po zápase je strašně důležité strečingovat.Pochopitelně mluvím o svalových zraněních,včetně zranění svalových úponů,ty jsou nejhorší a strašně dlouho se to léčí.

        • Re: R. Skácel je po šesti letech zpět

          japhy     před 15 lety 27.10.2009 11:21 |  
          0 0

          Ráno moudřejší večera, ale nic světobornýho mě nenapadá a dá se říct, že mě ta naše situace začíná štvát, což včera nebylo :)
          Hra některých of. hráčů nebyla zdaleka ideální, ale kašlu na to - nikdy nezahrajou všichni dobře, navíc i přesto jsme si vytvořili šancí na 3 zápasy, i když byl Olmík dost zalezlej. Napadá mě důvod, proč byl Belaid (opět) mrzutej. Hráli jsme extrémně po stranách, vlastně už od půlky, přes něj toho moc nešlo a nikdo si k němu doprostřed nesbíhal, aby si to tam s ním mohl ťukat, jak to dřív dělával JČ nebo Vasil, když hrával zprava. To ho ale samozřejmě v žádném případě NEOMLOUVÁ.
          Co mě ale štve čím dál víc, je hra obrany a její součinnost s Vaňousem. Přijde mi, jako by měl správný návyky snad jen Sucháč. Krajní obránci přes sebe nechají lítat centry jak na běžícím pásu a hráči ve vápně hodně prohrávají osobní souboje. Navíc Vaňous pokryje sotva polovinu malého vápna a tím jim přidělávám strašně moc práce. Někdo kdysi řekl, že za hru dopředu jsou zodpovědní hráči, za hru dozadu trenér. Samo to není zcela pravda, např. blbá sestava dokáže hru dopředu dost ovlivnit, ale jinak s tím souhlasím. Góly, co dostáváme, jsou jak přes kopírák a reakci na to nevidím. Třeba dát na stopera Huba nebo Hoška, ale prostě něco dělat. Být např. místo Vomáčky Latka, půlku těch gólu bychom nedostali. Být včera místo Vomáčky před druhým gólem, tak by s tím Modrákem zamet a bylo by. A druhou půlku by vyřešil třeba Romanovs místo Vaniaka. Nepochybně bychom dostávali jiný fíky, ale ne tyhle idiotský kolem malýho vápna. A to ještě dost podobných šancí soupeř nedotáhne.

          • Re: R. Skácel je po šesti letech zpět

            venator     před 15 lety 27.10.2009 16:19 |  
            0 0

            Bohužel je pravda,že min. druhý gol a gol ve Valencii jde dost na vrub Vaniaka. Takovej Romanovs by podle me byl u obou o krok az dva driv a ani jeden by nepadl....prvni vcerejsi nevim to je tezke chytat kdyz to jde k tyci...
            PS tak ve Sportu hodnoceni známka 6 pro Belaida a stejná 6 pro Skácela (!)

            • Re: R. Skácel je po šesti letech zpět

              slaviator     před 15 lety 27.10.2009 21:37 |  
              0 0

              to je právě to hraní s čísly, které jsem tu dřív zmiňoval... Belaidovi přece ani po strašným výkonu nemůžou dát alespoň pětku (reálně spíše 4, možná 3 - to měl pokud se nepletu Pamič proti Střížkovu a hráli oba dva asi podobně)a Skácelovi, kterej pět měsíců nehrál zápas, sedmičku... tak daj oběma šest

      • Re: R. Skácel je po šesti letech zpět

        mart     před 15 lety 28.10.2009 10:17 |  
        0 0

        Nevim, nevim Tantale??? Krome poznamky o Trappovi, coz je evidentne blbost, se mi zdaji malo pravdepodobne i ostatni pripominky (Snad az na komunikaci/nekomunikaci Naumova).
        1. Psotka mel Slavii prectenou? Jak to? Vzdyt tu sestavu prece taha Karel 5 minut pred zapasaem z klobouku, nebo ne?
        2. Zranitelnost po kridlech? A hlavne z Hubovi strany? No to snad vubec ne! Prvni prihravka ( a v te to bylo) Olomouce sla vzdycky pres stred hriste, ktery byl totalne vylidneny.
        A pokud byly chyby na stranach tak spis Celustka nez Hub.
        3. Zaloha je nesehrana, no tam mate asi pravdu, kdy by se asi sehravali..... a s tim kricenim (komunikaci) vlastne taky. Navic ted zaloha stoji tak jak's te chtel. Ostre kraje, ... nebo ne?(dokonce i ja chapu, ze tam si to musi jeste sednout, takze vlastne souhlasim. Nesehranost)
        4. Naopak u Grajciara s Vami hrube nesouhlasim. V prvni puli velmi dobry, v druhe puli trochu vyblazneny a pravde podobne se zvlastni vadou zraku (rika se tomu hemianopia), kdy proste vubec nevidel Krajcika co hral vpravo od nej.
        5. Raguedova nekomunikace je pak jiste zretelna, a tam to asi videl kazdy.mart

  2. sešívaní???!!

    urs (přítel SN)     před 15 lety 27.10.2009 12:01 |  
    0 0

    ahoj, k Rudovi se nebudu vyjadřovat, hrál parádně a to my bohatě stačí.., to jak burcoval fandy po šanci, kde to skončilo bohužel jenom rohem.., to sem u nikoho snad ještě neviděl.., přátelé.., Ruda ukázal profíkum, že souznění s fanouškama má více poloh a já si seženu jeho dres :-D
    nyní k tématu - sešívaní -

    sešívaní je hanlivý výraz, že si jako nejsme schopni udělat drézy a musíme je sešít aby vůbec nějaké byly..

    myslim že to mladší generace vůbec neví a vesele si to pokřikuje a je krmena mediálními prostředky (kde si to na plnou hubu komentátoři také hezky prospěvujou :-/) a je na "to slovo" asi pomalu aj hrdá, že my jsme jako ti sešívaní a kdo je víc... :-(
    achjo..

    • Re: sešívaní???!!

      japhy     před 15 lety 27.10.2009 12:12 |  
      0 0

      To téma bych radši nechal být. Sto lidí, sto názoru, sto různě nastavených hranic, co je a co už není hanlivé. A těžko toho druhého, třeba mě, přesvědčíš o opaku. Radši se budu hádat, jestli ten nebo ten hrál dobře, než o tomhle. Zdarec

    • Re: sešívaní???!!

      japhy     před 15 lety 27.10.2009 12:13 |  
      0 0

      Jo, a co je to mladší generace?

    • Re: sešívaní???!!

      slimak     před 15 lety 27.10.2009 12:20 |  
      0 0

      nevim, mozna to nekdy kdysi hanlivy oznaceni bylo, ale proc dneska ? nechapu..ja jsem hrdej na nas dres a ze je jako sesivanej, no a co...me se oznaceni sesivani libi

      • Re: sešívaní???!!

        urs (přítel SN)     před 15 lety 27.10.2009 13:41 |  
        0 0

        :-) to je v pohodě, řikejte si co chcete, ale historii nepřepíšete..
        a pokud se máme jako slávisté čím ohánět, je to právě naše tradice, kterou rozhodně nejsou jen "Vršovice".. ale spousty dalších "maličkostí"
        zkrátka sešívaní nám budou do nekonečna říkat rumuni a vůbec lidé podobného smýšlení, protože se nám vysmývají za naše "nedodělané" dresy (což odporuje "židovskému" označení, kterým se tak chvástají.., bo bychom na dresy z jednoho kusy látky měli v tomto případě určitě míti..)

        pokud se vám označení sešívaní líbí, nic s tím neudělám, ale jak píšu.., hledím na tradici po vzoru země odkud fotbal vzešel a mam před ní respekt a především také úctu..

        docela by mě zajímaly názory námi uctívaných hráčů jako byl Bican, Puč a Plánička, co by tomu řekli..

        prosím o trochu úcty.. nic víc

        měj(te) se

        • Re: sešívaní???!!

          lassiter     před 15 lety 27.10.2009 14:04 |  
          0 0

          Tak jestli hledíš na tradici, tak bys měl "sešívané" dresy vzývat. Naší tradicí jsou i tyto červenobílé dresy, které byly našimi 'otci zakladateli' zvoleny proto, že "odlišné poloviny bílá a červená znamenají, že žádný člověk nemá jen jednu stránku a že je nutné nalézt soulad mezi vůlí a citem, silou a technickou jemností, mezi nadšením a zklamáním“. Jestli se chce tomuhle někdo vysmívat za "nedodělané" dresy, no tak ať si poslouží.

        • Re: sešívaní???!!

          Jakubisko     před 15 lety 27.10.2009 14:25 |  
          0 0

          a vedení slavie se slavii také vysmívá, když na letošní sadu dresů po dlouhé době opět zvolilo tradiční sešívaný model, tedy že jsou červená a bílá polovina k sobě opravdu sešity a ne jen barevně odděleny? sešívané dresy jsme měli až do nějakého roku 1998 každý rok a věřím, že kdyby to pro slavii byl takový výsměch, změnilo by se to při první příležitosti a ne po sto letech existence

          • Re: sešívaní???!!

            urs (přítel SN)     před 15 lety 27.10.2009 16:05 |  
            0 0

            pánové ale o tom já přeci vůůůbec nepíši.. :-(

            • Re: sešívaní???!!

              Jakubisko     před 15 lety 27.10.2009 16:29 |  
              0 0

              ale píšeš. jednou máme dresy sešívané, tak nevidím důvod, proč se za to stydět. je to naše výjimečnost a je to krásné. pokud v tom pepi bican shledával něco urážlivého, tak netuším co, a hlavně se ho na to už asi nezeptáme.

              • Re: sešívaní???!!

                japhy     před 15 lety 27.10.2009 17:43 |  
                0 0

                Chlapi, pořád nechápete, co tím chce urs říci. Nejde o samotný fakt sešitosti dresů, ale o historické využití toho označení jako hanlivého. Takže - já to chápu, ale na mém názoru to nic nezmění :) Mějte se.

                • Re: sešívaní???!!

                  dejva     před 15 lety 27.10.2009 21:32 |  
                  0 0

                  Každý může nahlédnout do historie slavistického kroje, kde je vše vysvětleno.

                  - „bílá barva je čistota sportovní myšlenky a čestného boje, kde protivník není nepřítel, ale uznávaný soupeř“
                  - „ červená barva je symbolem srdce, které vkládáme do svých zápasů“.


                  „Odlišné sešívané poloviny bílá a červená ukazují, že žádný člověk, žádná věc nemají jen jednu stránku a že je nutné nalézt soulad mezi vůlí a citem, mezi silou a technickou jemností, mezi nadšením a zklamáním“.

                  Technologicky v té době nebylo možno takto navrhnuté dresy vyrobit z jednoho kusu látky, tudíž se materiál musel sešít.
                  To je součást slavistické historie. Kolik klubů v té době mělo takto revoluční myšlenku?

                  Jsem hrdý na to že jsme sešívaní. To že později přišel nějaký Jouda , který fandí klubu co si dresy musel vypůjčit ,protože svoje neměl a nazývá nás slátanci a podobně , jak už bylo uvedeno nademnou no to nás přeci nemůže urazit.
                  Mám sešívané srdce a fandím klubu který má nejhezčí dres- dres sešívaný.

                  • Re: sešívaní???!!

                    slaviator     před 15 lety 27.10.2009 21:43 |  
                    0 0

                    přesně, "rudí z Letný" akorát závidějí, že oni originální dresy nikdy neměli

                    • Re: sešívaní???!!

                      DKNL     před 15 lety 27.10.2009 23:46 |  
                      0 0

                      Jestli si to dobře pamatuju, tak v knize "Věčná Slavia" se píše,že jsme jediný tým u nás,který hraje v původních dresech.

                      • Re: sešívaní???!!

                        slaviator     před 15 lety 27.10.2009 23:58 |  
                        0 0

                        ... právě, a někteří to berou jako urážku :-O

        • Re: sešívaní???!!

          slaviator     před 15 lety 27.10.2009 21:40 |  
          0 0

          tak dneska se už přece nebudeme taky ohánět tím, že jsme kdysi hráli na Letné a byli jsme tam doma... A přitom to naší historií taky je. Stejně tak se ohánět tím, že před padesáti lety bylo "sešívaní" nadávka a přitom mít v repertoáru sešívaní, sešívaní... to zavání schizofrenií :)

          • Re: sešívaní???!!

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 27.10.2009 22:05 |  
            0 0

            Nezlobte se na mě, ale tohle už je trochu moc.
            Takhle jsem problém nepopsal a přečtěte si mů příspěvek pozorněji.
            Neoháním se něčím, co bylo před padesáti lety. Kdyby jste četli pozorně, tak problém je v tom, že pokud si mezi sebou slávisté říkají -sešívaní, sešívaní hej, hej- významově i účelově to je někde jinde, než když komentátor Čapek - pokakanej "rudej" do televize mluví v jednom rozhovoru o hrdém výkonu Sparty a v tom samém o podcenění Sevilly s týmem sešívaných. Pane Lukáši, co myslíte? Mluvit o něčem jen tehdy,kdy se nám to hodí a kdy ne a vzápětí to bagatelizovat tím, že co bylo už vlastně není? Hm, sorry....... Já sám si nadávat mohu klidně do aleluja, ale někdo jinej mi nadávat třeba i stejnými slovy nemusí.
            Sám jsem se snažil tu debatu už sám ukončit s tím, že respektuji názor každého. Tak prosím nerozvádějte do absurdity něco, co bylo myšleno jak obsahem tak i významově úplně jinak. A to v pohodě -:))
            Sokrates55

            • Re: sešívaní???!!

              slaviator     před 15 lety 27.10.2009 22:54 |  
              0 0

              Nevím právě, zda jde o nadávku či ne. Mě to někdy jako nadávka nepřišlo. Ale jestli si dělá někdo srandu z toho, že je sešívanej, že je to pražská kurva - tak když někdo druhej mu řekne to samý, nemůže se člověk rozčilovat, ne? :-) Jestli Čapek řekne "sešívaní", tak co? Buďme za to rádi. Bianconerri, ... a sešívaní! :-)
              Daleko více mi vadí, když jeden tejden je ten tým skvělej... druhej je tam vše špatně... a třetí tejden je vše výborné opět a čtvrtej zase všechno, i nejposlednější zrníčko v mozaice, špatně... Nebo když Sparta hraje možná nad rámec kvality co tam má, hraje zalezlá a jen díky kvalitě na pozici obou stoperů to vždy nějak ukope... zatímco Slavie útočí do plnejch, vzadu má mezery... Ale podle médií Sparta hraje oslnivě a Slavie hrozně a je vše špatně. To si můžeme říkat my, fanoušci, od médií bych očekával nestrannost. A ta není. A to mě neštve, to mě s prominutím sere.

            • Re: sešívaní???!!

              slaviator     před 15 lety 27.10.2009 23:02 |  
              0 0

              I když ono je problémem, že prostě existují určité tlaky od hlavně jedné manažerské skupiny. Divný mi přijde to, že dřív jsme s nima coby Slavia, resp Jarolím vycházeli až nadstandartně dobře, měli tu kupu jejich hráčů, z nichž někteří se jako třeba Pudil pak vzhledem k té agentuře hodně dobře zpěněžili... Ale za poslední rok se díky nátlaku této agentury udělalo tolik věcí, že vlastně jejich důsledkem je ten stav, který je. A to jsem myslel, že jsou bratranci Ch. rozkmotření. Inu možná se nějak dohodli, v rámci rodiny. Akorát je teda děs, když se pak šéfredaktor Sportu s nima bojí jít do soudní pře a radši kvůli tomu je odejit někdo z redaktorů, protože píše "tendenčně". Nebo jak šel do jednoho bafíka ze svazu, kdy se - říkejme mu třeba "kafkovsky" pan K. - pohádal s novináři na tiskovce, pohádal se s oním bafíkem a pak přišel s lejstrem, že tu místnost si právě pronajal a ať táhnou pryč, že tiskovky je konec - jen proto, že se tam řešilo něco, co se prostě oné agentuře nelíbilo a bylo ji proti srsti.
              Dřív jsem si myslel, jaký prase není agent Zíka. Ale tohleto, to fakt se jedná o praktiky, které se prostě nehodí ani například na diskotéku v Příbrami.

            • Re: sešívaní???!!

              dejva     před 15 lety 27.10.2009 23:10 |  
              0 0

              Vážení Sokrate (55) nechci se nějak zastávat pana Čapka(všichni víme že Čapoun v dohránu to má pořešený:/) , ale oni ti moderátoři jsou všichni stejní například pan Bosák velký to fanda našeho klubu o našich borcích mluví jako o slávistech, na druhou stranu při komentovaní LM si také neodpustí výrazy typu stará dáma, bílý balet či rudí ďáblové, atd., atd., což by pro někoho mohlo být také urážlivé. Oni si tím prostě pomáhají. Možná i dělají své komentáře zajímavější. To , zda-li o nás pan Čapek mluví urážlivě a posměšně se nám asi nikdy zjistit nepodaří.

              • Re: sešívaní???!!

                slaviator     před 15 lety 28.10.2009 00:00 |  
                0 0

                Stará dáma je urážka možná pro starou dámu, ale pro Juventus? Slyšet Bosáka, tak ho nejspíše za to zlynčují! :(

                • Re: sešívaní???!!

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 28.10.2009 07:22 |  
                  0 0

                  Dobré ráno Vám všem,
                  možná a to připouštím také, bude asi chyba ve mě (prostě jsem to možná všechno špatně vysvětlil) a tak toho nechám. Když jsem včera sledoval reportáž v televizi na ČT 1 v půl osmé večer o sportovních událostech, znovu tam byl report z našeho utkání. O faulu na Adama a trefené ruce z druhé půle ani ťuk. Přitom vím, že původní reportáž to zmiňovala. Co si o tom myslet. Podnět na Vacka za faul na brankáře zřejmě podán také nebude.
                  A jinak přeju dnes hezký svátek. Sokrates55

                  • Re: sešívaní???!!

                    slaviator     před 15 lety 28.10.2009 16:36 |  
                    0 0

                    Zdravím. Já trávu růst neslyším, naopak rostu z toho, když se dovím tu o tom a tu o onom, co si v českém fotbale dovolí. Jo, Hašek se setkal v Olomouci s Košťálem, dojednali spolu mír, ale to beru trochu jako pozitivum i - nekoukat do minulosti radši, protože by mohlo na povrch vyplavat hodně nepříjemných věcí - stačí se kouknout, jak dopadla plzeňská právnická fakulta. Tak dlouho se o tom mluvilo, štěbetali si o tom vrabci na střeše, v diskuzi na novinky.cz si z toho jakou dobu lidi utahovali, držitelé turbotitulů jako mostecký rodák Harangozzo o tom mluvili nahlas a veřejně jak k titulům přišli, až se najednou začala "šetřit" opsaná práce proděkana a najednou se díky tomu dostalo na světlo světa tolik, že reálně hrozí zánik celé fakulty. A neumím si představit, že by se začal vážně vyšetřovat Košťál, machinace s penězi, prodej domu v Kozí ulici apod... a nakonec se zjistilo, že v tom jede daleko více lidí než si všichni mysleli. Fotbal by jako takový nezanikl, ale umím si představit, že sponzoři by rádi nebyli. Raději všechny ty kostlivce zamknout do skříně na sedm západů, klíče hodit do kanálu a skříně zašantročit tak, jak to dovedli v Plzni například s Grossovou rigorozní prací... :-)

                    Každopádně jediný způsob je vážně asi makat, makat a makat. A bez toho, aniž by se "spasitel" zaprodal s ďáblem, to asi horko těžko půjde. Protože ten ďábel pořád má nějaký vliv a tak, jak snadno byl "spasitel" zvolen by mohl být i tak lehce odvolán.
                    Něco jiného je to ale s médii, ty by měly prostě vytvářet na svaz tlak, ty by měly pátrat po takovýchto schůzkách a odsoudit je. Média. Odsoudit je tak, jako odsoudili hráče po Slovensku. Přitom je veřejným tajemstvím, co se dělo v Anglii v 96 nebo jak se pohádal Nedvěd s Bergerem a ten skončil v repre. Řepka chodí hrát do automatů půl roku a najednou ho tam "náhodou" načapou. V té první aféře s prostitutkama se "náhodou" dostanou píšící a fotoreportér až ke dveřím, nikdo na hotelu je nevyžene. A čirou náhodou balí v restauraci hráč (Kováč) zrovna reportérku, která pak o něm napíše, že jí dával sexuální návrhy. A pak se popere Fenin s doprovodem nějaké slečny, ale vážně úúúplně čirou náhodou je tam asi sedm fotoreportérů a pět píšísích u toho. Jaká to náhoda! Přitom o tomhle se taky štebetalo jak dlouho, děje se to u hráčů i většiny ligových týmů. Jen nějaká pipina z Aha nebo Šípu, se kterou Kováč odmít se vychrápat, protože se mu ty její brejle s dioptriema pět a sto kilo na vejšku 160 cm nelíbily, bodejt by taky líbili...

                    Teď je ale u repre prostě "spasitel", takže o repre se bude psát v dobrém světle. U Sparty je Chovanec, kterej se jak to tak vypadá udobřil s bratrancem a jelikož pro bratrance dělá pan K. (označení jen a jen pouze dle Kafkovo románu), kterej vytváří tlaky na "spřízněná", ale i "do této doby nespřízněná" média, tak o Spartě se píše také v dobrém světle. No a kdo zbývá. No, kdo jiný, než Slavie...

                    Upřímně řečeno, stačí se dozvědět o jiných "oborech" lidské činnosti, jak jsou psány články na objednávku. Prosím, takové články patří do reklamního katalogu, ale ne do "nejserioznějšího média na českém internetu" iDnes (článek o prodej Dalíkova bytu byl na objednávku, i když přímo to dokázat nemohu) a další články, """šéf""" (a to ještě těch uvozovek je málo) sportovní sekce na Aktualne.cz Martin Juzek je spartan jak poleno,což je asi jediná kvalifikace, protože napsat v pěti článcích, že Siegl vstřelil v reprezentaci 29 branek a člověk ho na to upozorní, to je vrchol tuposti (29 Kuka, Siegl 7). Někdo to vždycky opraví a Juzek to tejden na to napíše zase... Hlavně, že si letěl na náklady Sparty do Mariboru a pěkně si tam zafandil.

            • Re: sešívaní???!!

              bongor     před 15 lety 28.10.2009 10:16 |  
              0 0

              Jestli můžu,řeknu svůj názor.Já na kolegu Sokrata 55 hodně dám
              a určitě není třeba se do něj pouštět,když řekne jiný názor,než má
              většina.Pokud je diskuse vedena takto slušně,tak jsme dál kamarádi.
              Můj názor je,že teď mi slovo sešívaní,nebo sešívky nevadí.už si ale nepamatuju ,jak to bylo dřív,třeba mi to taky někdy vadilo,ale teď
              to tak zevšeobecnělo,že si tak říkáme i sami,i když původně to naši úhlavní kamarádi mysleli urážlivě.Ono taky hodně záleží na tom,kdo to říká a taky jak to říká,jakým tónem.To všechno hraje svou roli.
              U mě třeba dělalo ve firmě hodně Romů a ti na sebe občas volali"cigoši" a zkus jim tak říct ty,bude oheň na střeše.

              • Re: sešívaní???!!

                Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 28.10.2009 11:24 |  
                0 0

                Zdravím Tě Bongore,
                já si ani nemyslím, že se do mě k nějak kluci pustili. Vnímám to naopak velice pozitivně, protože kluci mají právo to brát všechno prostě jinak. Já teď spíše přemýšlím, jestli opravdu nevidím někde třeba i "trávu růst" a to je pak dobré, když máš okolo sebe lidi, kteří to takhle slušně a přitom upřímně dají najevo. Věř mi, že jsem za to opravdu rád.
                To není o žádném pocitu ukřivdění. Já tady ty dišputace vnímám i jako porovnání generací nás fandů a protože kluci to budou přebírat a vlastně už přebírají, tak se tomu musím přizpůsobit. To tak prostě je.
                Možná, že je to taková ta moje "hrdost šedivého pána", když mám poslouchat sparťanského patolízala, jak nám před celým národem v televizi říká "sešívaní", a na žádné jiné mužstvo takovou přezdívku nepoužije. A teď už to opravdu nechme být, vždyť já v Edenu taky poskakuju a fandím "sešívaní, sešívaní -hej,hej". Sokrates55

                • prezentace v médiích

                  dejva     před 15 lety 28.10.2009 12:50 |  
                  0 0

                  Můj názor je ten, že Slavia musí začít se svou prezentací v médiích především u sebe.
                  Minulý rok byla zahájena spolupráce klubu s Fankklub TV. Viděl někdo z Vás kvalitu natočeného materiálu z domácích zápasů?! Fotografie z tiskových konferencí, zápasů, někdy dokonce i z tréninku. Paráda. Ale když je na šesti fotkách z deseti vyfocen jeden hráč či KJ častokrát ze stejného úhlu pohledu…..Nedoplněné statistiky nejen u hráčů kteří přišli do týmu, ale i stálých hvězd naší kabiny. Jistě, informace že Vláďa si dá nejraději řízek je pro někoho zajímavá, možná by k ní ale nebylo naškodu přidat, že tento milovník vepřového je také mistr Francie, či vítěz LM, umí oběma, ale více branek dal pravou. Slavia s tím jak se jí v poslední době daří láká mladé fandy, kteří používají moderní způsoby komunikace. Slavia jim nabídne na plochu svého I-Phonu fotku Zbončáka za padesát korun. Gogole překladač dnes umožňuje překlad stránek do několika desítek jazyků. Slavia opět pozadu. O propagaci suvenýrů, dresů a jiných reklamních předmětů toho byly popsány stohy. Je smutné, že fotbalový klub se skoro stodvacetiletou historií pravidelně hrající evropské poháry na západ od českých hranic zná jen malá hrstka fotbalových fajnšmekrů. I to je obraz dnešní Slavie a lidí kteří v ní pracuji.

                  • Re: prezentace v médiích

                    bongor     před 15 lety 28.10.2009 15:41 |  
                    0 0

                    marketing jsme měli na tapetě,když se nám jinak dařilo.Teď máme jiné starosti a tak jsme marketingářům dali pokoj,což je ale chyba.To co dejve píšeš to je právě ono.Neumíme využít,když je Slavie v laufu a když zrovna jde křivka trochu dolů,tak tomu taky nijak moc nepomůžeme.Marketing patří k pilířům každého obchodu a fotbal
                    je vlastně taky obchodní činnost,jak třeba dobře ví můj "oblíbený"
                    Real.Ti ale už to nějak přehnali,včera v poháru rupli 0:4 s třetí ligou.
                    Dobře,přeju jim to jako málokomu.

                    • Re: prezentace v médiích

                      urs (přítel SN)     před 15 lety 28.10.2009 17:00 |  
                      0 0

                      pro mě je real něco jako sparta :-D protěžovaný klub za vlády jenerála Franka nebo kdo byl tenkrát u koryta.. :-(
                      sešívaní hej hej si zařvu taky, bo to myslíme upřímně a ne jako chátra v čele s "Čapounem" :-) a jak píše sokrat55.., je ot o vývoji a přizpůsobení se..
                      ahoj

                      • Re: prezentace v médiích

                        slaviator     před 15 lety 28.10.2009 22:02 |  
                        0 0

                        však se říká, královský klub :)

  3. Re: R. Skácel je po šesti letech zpět

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.10.2009 16:41 |  
    0 0

    Z dovolením se vrátím k Rudovi, protože pro mě to byl zážitek, vidět ho zas ve slavistickém dresu.. doufam, že nějakou dobu zůstane, ostatní by se od něj měli co učit, jak herně - tah na branku, snaha o zakončení, kombinace, tak charakterově - viděli jsme, jak bojoval, burcoval ostatni. Takze diky, Rudi, budem te potrebovat.