Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

P. Trapp: Terén byl včera těžký

Na hřiště se v ligovém utkání podíval Petr Trapp naposledy na konci dubna, od té doby nehrál kvůli nemoci a na podzim nastupoval jen za béčko nebo vysedával na lavičce. "Čekání bylo dlouhé, jsem rád, že jsem konečně dostal šanci," řekl po včerejším utkání.

Kdy jste začal tušit, že byste mohl proti Kladnu nastoupit?

Je pravda, že jsem nastoupil už v poháru v Karlových Varech, odehrál jsem celé utkání. Od začátku týdne jsme nacvičovali akce na zápas s Kladnem, kombinace do obrany i do útoku, pohyboval jsem se spíš v základní sestavě, takže jsem věřil, že budu hrát.

A kdy jste měl jistotu?

Definitivní rozhodnutí padlo až před zápasem.

Naposledy jste hrál 27. dubna, to je dlouhá ligová pauza...

Čekání bylo dlouhé, jsem rád, že jsem konečně dostal šanci. Doufám jen, že zůstanu v základní sestavě a že moje výkony půjdou nahoru.

Vstup do utkání proti Kladnu se vám povedl, ve 14. minutě jste vedli, víc jste si asi ani přát nemohli.

Začali jsme hodně aktivně, dali jsme gól, mohli jsme přidat další, ale terén byl čím dal horší. Možná to z tribuny nevypadalo, ale místy jsme se bořili, těžkly nám nohy, byli jsme rádi, že jsme přidali druhý a vyhráli. Na druhou stranu terén byl pro obě mužstva stejný, nemůžeme se na něj vymlouvat.

Kladno ke konci prvního poločasu začalo víc hrát, vy jste odpověděli aktivnější hrou po přestávce, jaké jste měli pokyny od trenéra?

Hlavně dobře bránit, na tomhle terénu se může stát cokoliv, balón může odskočit, sklouznout. Kladno se dostalo do dvou šancí, my měli možností spoustu, mohli jsme vstřelit víc gólů.

V 83. minutě jste si museli dát desetiminutovou pauzu, bylo to hodně nepříjemné?

Dost, přeci jen to bylo ke konci zápasu, už byla docela velká zima, a najednou deset minut nemůžete hrát, jen tak lehce pobíhat a pak zase deset minut dohrát.

Poslední tři zápasy se vám výsledkově nevydařily, bylo z tohoto pohledu utkání na Kladně hodně důležité?

Na každé mužstvo padne deka, ale já věřím, že po dnešní výhře půjdeme herně nahoru. Během reprezentační pauzy jsme se na Kladno dlouho připravovali, všechno jsme si vyříkali, takže spokojenost.

Ve čtvrtek vás čeká atraktivní zápas s Valencií.

Zvedli jsme si teď trošku sebevědomí, doufám, že budeme pokračovat vítězně i na Valencii. (úsměv) Nemáme tam co ztratit, ve skupině jsme spíš outsideři, můžeme jen překvapit. Bylo by krásné zahrát si v základní sestavě proti takovému špičkovému týmu.

Komentáře (128)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

    urs (přítel SN)     před 15 lety 19.10.2009 12:57 |  
    0 0

    Trappíno ty nezůstaneš v základu a jestli jo, pak je Ragued zraněnen.. :-(

    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

      mirecek1111     před 15 lety 19.10.2009 13:49 |  
      0 0

      No řekl bych. že spíš pan trenér udělal něco co měl udělat už možná dva tři zápasy zpět. Ragued je totiž "minimálně" z formy. Ne-li, že to takový zázrak zase není. Já jsem rád, že Petr též šanci se o tento post porvat dostal. A ne, že se odepíše po sotva pár zápasech co u nás odehrál.

      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

        seky     před 15 lety 19.10.2009 16:07 |  
        0 0

        Tak si zkus vzpomenout, jak to dopadlo, když mistr Yoda vyndal Ragueda proti Lille. Nechápal to nikdo a taky to podle toho dopadlo, dostali jsme bůra. Je to smutný řikat, ale Ragued "z formy" hraje pořád líp, než minimálně tři čtvrtiny ostatních když jsou zrovna ve formě. A já si myslim, že jeho čas ještě přijde. Tavares taky nebyl hvězda úplně hned, trvalo mu to víc jak půl roku, než se pořádně aklimatizoval, ale pak to stálo za to. A Hocine bude určitě ten samej případ, jen to chce čas. Ten kluk je pro nás nepostradatelnej.

        • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

          urs (přítel SN)     před 15 lety 19.10.2009 18:36 |  
          0 0

          názory se různí a to je dobře :o)
          Trapp by mohl nastupovat x "slabším" soupeřům v rámci rotace obou DZ.., ale větší část by měl hrát Ragued a za tim si stojím..
          já x tomu chlapci nemam nic (Trapp), ale kvalitou je hodně daleko za tunisanem, který je klíčovým hrýčem co se defenzívy SKS týče..

          • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

            skman     před 15 lety 19.10.2009 18:42 |  
            0 0

            mozna klicovym co se tyce defenzivy ale v poslednich zapasech ty prihravky na par metru byly bida, ostatne jako skoro u vsech nasich hracich nejvic me vytaci kdyz si nejsou schopni na par metru prihrat a nebo nahraji na obtezovanyho hrace, vlastne ne nejvic me toci kdyz si to cutaj stoperi mezi sebou

            • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

              urs (přítel SN)     před 15 lety 19.10.2009 22:07 |  
              0 0

              je to o pohybu a chtění hrát všech řad.., když se ti nikdo nenabídne.., těžko se nehrává.. :-! stačí si všimnout jak většina borců jen stojí za hráči soupeře a čekají, co ten který má míč vymyslí.. :-( kvalita ligy jde dolů také proto, že se profíkům nechce makat (nebo řekněme pracovat..) :-! vyhodil bych je z práce a dal tam mladý ambiciózní makáče, kteří maj šanci se vykopat a slušně speněžit.. ovšem na to asi nemá KJ koule :-(

  2. Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

    DrFe1     před 15 lety 19.10.2009 17:03 |  
    0 0

    Ve Valencii bysme mohli hrát na dva defenzivní záložníky tj. Trapp i Ragued by mohli hrát vedle sebe. No uvidíme čím nás KJ překvapí.

    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

      wector     před 15 lety 19.10.2009 17:09 |  
      0 0

      Taky mě to napadlo, klidně španělské 4-2-3-1. Vyřešilo by to problém v útoku, nezbylo by místo pro Jandu kterej prostě dlouhodobě hraje špatně, Belaid by měl místo uprostřed, Ragued by nemusel být tak zataženej a věřím že i Hlouškovi by to sedělo.

      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

        urs (přítel SN)     před 15 lety 19.10.2009 18:37 |  
        0 0

        dobře napsané, nicméně Yoghurt nás o5 neposlechne :-D
        ta sestava je napsána výborně :-)

        • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

          quelhar (admin)     před 15 lety 19.10.2009 22:30 |  
          0 0

          Ja myslim, ze KJ na Valencii vyrukuje s rozestavenim 4-5-1 a tedy se dvema DZ, cokoli jineho by me prekvapilo. Takze cekam sestavu Vaniak - Krajcik, Suchy, Vomacka, Celustka - Ragued, Trapp - Janda, Belaid, Hlousek - Naumov.

          • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

            Khadgar     před 15 lety 19.10.2009 22:37 |  
            0 0

            Přesně tohle čekám taky. Možná akorát v útoku Šenky, ale po Kladnu má větší šanci Naumov.

          • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

            slaviator     před 15 lety 20.10.2009 01:27 |  
            0 0

            Neodepisoval bych Hubáčka... A kdo vííííí, ale třeba konečně Grco v základu? Pak -> Vaniak - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Ragued, Trapp - Grajciar, Belaid, Hloušek - Naumov.

            • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

              denydzlSKS     před 15 lety 20.10.2009 10:05 |  
              0 0

              tahle sestava je moc dobrá nato, aby jí KJ postavil...:-) tuším v záloze místo grca jandyse a v kysně hanuše a místo trappa zázračně uzdravenýho volešáka:-)

              • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                venator     před 15 lety 20.10.2009 10:22 |  
                0 0

                Např. Hubáčka opravdu na Valencii určitě ne! Je to spolehlivej a sympatickej hráč,ale základní podmínku úspěchu proti takovému mužstvu tj.rychlost určitě nemá nebo má míň než Čelůstka nebo Trubila.Bohužel

                • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                  denydzlSKS     před 15 lety 20.10.2009 10:42 |  
                  0 0

                  tak o tom žádná, ale abch pravdu řek tak ondra čelůstka se mi na tý levý straně vůbec nelíbí:-/ a šance, že víťa dostane šanci byť jen v lize a natož v evropský lize je rovna záporným hodnotám...takže ač pomalej, a i trochu z formy oproti předešlým dvěma sezónám, bych tam vrazil davida!!

                  • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                    venator     před 15 lety 20.10.2009 15:52 |  
                    0 0

                    no máš pravdu, mě by se tam nejvíc "líbil" Trubila,ale všichni víme proč hráč najednou teď proti Valencii nebude....a Čelůstku cpát za každou cenu přes nohu to už fakt radši Hubáčka,ale Čelůstka je dozadu spolehlivej a dopředu se stejně nedostanou:)

              • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                slaviator     před 15 lety 20.10.2009 22:54 |  
                0 0

                díky, díky... :-)))

                Jinak dneska Barcelona - Kazaň 1:2. Co kdybychom taky překvapili a uhráli bod???

                • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                  mart     před 15 lety 21.10.2009 13:55 |  
                  0 0

                  vybornej napad Lukasi :-) . ..... a dvacet tisic mil pod morem s' cet'?

                  • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                    slaviator     před 15 lety 21.10.2009 23:14 |  
                    0 0

                    Nečet, jako malej jsem to ale slýchával po obědě na nedělním (?) Radiožurnálu... :) proč?

                    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                      mart     před 15 lety 22.10.2009 12:41 |  
                      0 0

                      :-), nic, ja jen kdyz uz jsme u tech utopii .... ?
                      Jestli to nemas jako konicka :)

    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

      lassiter     před 15 lety 20.10.2009 09:41 |  
      0 0

      :-) no to je krásnej rozhovor. Z pana 'novináře' touha po senzaci doslova crčela. Jo Martin je prostě formát a myslim že by bylo fajn, kdyby tu zůstal i v jiný roli dál.

        • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

          Khadgar     před 15 lety 20.10.2009 10:36 |  
          0 0

          Opravdu krásně detailní, vynechali třeba jenom Čelůstku a Hlouška :)

      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

        bongor     před 15 lety 21.10.2009 19:40 |  
        0 0

        Byl to jasnej agent letňák.To je poslední dobou jejich taktika zasívat
        nesváry do červenobílých řad.Ono ani není třeba chodit moc daleko.i na našem webu se občas objevují názory typu "nejlepší je dostat
        pořádnou dardu,aby už KJ odtáhnul" a podobně.Pochybuju,že by tohle mohl napsyt slávista,bez ohledu,jestli Karla uznává nebo ne.

    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

      venator     před 15 lety 20.10.2009 10:33 |  
      0 0

      No nechci být za fotbalového "Muldera" co za vším vidí kdovíjaká "spiknutí" nebo "špinavé zákulisí",ale je minimálně divné,když se brankář formátu Vaniaka dozví v takovém týmu jako Slavia až skoro před výkopem, že chytat nebude. Trenéři mají vše promyšlené nejpozději po dopoledním předzápasovém tréninku. Nebo aspoň normální trenéři.
      Šmicer je oficiálně zraněný, ale na diskusích se objevuje,že neoficiálně kdesi prohlásil,že je absolutně ready.
      To samé Raqued. Jen chci říct,že je asi jen náhoda,že po prohraném derby (a pravděpodobných výměnách názorů) jsou 3 nejzkušenější hráči na lavičce nebo tribuně.
      Doufám, že je to celé jinak a jen byli šetřeni na Valencii....

      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2009 10:50 |  
        0 0

        No, to tedy taky doufam..! Protoze kdyby to tak bylo, KJ by mel letet na hodinu. A kde jsi to cetl, ze Smicer neni zranenej? Jinak z rozhovoru jsou videt dve veci - jednak to, jakej je Vaniak charakter a format, to je clovek, kteryho bych ve slavii rad videl v jakykoli funkci. Zadruhy prace s lidmi, kterou predvadi KJ, je minimalne nestandardni, ja bych rekl nefer. Bohuzel Karlovi proste neverim a tech ruznych spekulaci uz bylo tolik, ze se obavam, ze i tohle muze bejt pravda. At slavii trenuji treba Vaniak se Smicou a KJ at odejde.

        • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

          Jiri1     před 15 lety 20.10.2009 10:56 |  
          0 0

          Zdravim , ma vubec cenu jeste necohodnotit ci vyvvozovat, kdyz se vseobecne vi , ze Smicer chce koncit hlavne kvuli karlovi, ze Vaniak rozladeny pristupem KJ pustil do tisku jen pravdu a za to nesmi chytat, ze Jarolim byl uklizen do Jablonce , protoze si dovolil orict svuj nazor na nevyplacene bonusy z minule sezony, ma cenu hodnotit trenera , ktery ma zase cosi rozdelaneho, tentokrat ve Francii, kde o nej ma zajem jeden ligovy klub, myslim ze nema a jedine o co jde v soucasne dobe je uz konecne stabilizace tymu, mozna i prichod vysneneho Cipra na lavicku a doplaceni dluznych zavazku hracum, nemluve o sportovnim cili , ktery pry zustava nemenny titul.

          • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

            EdCable     před 15 lety 20.10.2009 11:14 |  
            0 0

            Snad se jenom pozastavim nad dvema body, ktere muzu hodnotit i jako laik: "Vysneny" Cipro? A proc bychom meli menit cil - titul? Mame do konce 19 kol a na titul ztracime sedm bodu, navic nam nahrava momentalni rozlosovani a tymy pred nami jsou na tom z hlediska dhoudobe konkurenceschopnosti hur nez my

      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

        Artur (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2009 11:24 |  
        0 0

        Bylo to na deskovejch hrach na Chodove , vim od kamaradu ze tam byl . Ohledne jeho stavu nic nevim...

        • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

          Jiri1     před 15 lety 20.10.2009 11:46 |  
          0 0

          ANO SITUACE JE SKVELA, V KLUBU UZ NEJSOU ZADNI FOTBALISTE KVERULANTI, NAS SKVELY TRENER CHYSTA DALSI ZMENY NA ZIMU, UZ SE TESIM, DESKOVE HRY NASEHO BOSSE PRILIS NEZAJIMAJI, TO TAK SPIS JEHO PRITEL FRANCOUZKY MANAZER BYTI MOHL VYPRAVET, VYRAZ VYSNENY CIPRO JE SAMOZREJME S NADSAZKOU, TO PROSIM PUSTIL VEN NEKDO JINY A TO BAJECNE ROZLOSOVANI MAME UZ OD ZACATKU LIGY , NE A VY KTERI MATE JINY NAZOR VEZTE , ZE VAM UZ MOHOU JEN JEDINE, OPET ZVYSIT OD NOVEHO ROKU CENY BVSTUPENEK , ALE TO PAK UZ BUDE NA TU BIDU CHODIT JEN PAN ROSEN, NU COZ BUDEME MOCI ZRUSIT UKLID.

          • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

            Artur (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2009 11:56 |  
            0 0

            ja jsem jen doplnoval informaci na jake akci ten dotycny potkal Vladu den před zápasem na Kladně... samozrejme s tim co jste psal nahore nezbyva nic jineho nez souhlasit ,snad jen ze v otazce pana Cipra bych by opatrny.

            • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

              lassiter     před 15 lety 20.10.2009 12:09 |  
              0 0

              ježišmarja a s čím konkrétně, z toho co píše nahoře, souhlasíš? dyť jsou to jen nepodložený plky. nebo snad sdílíš "všeobecný" názor že šmicer chce končit kvůli jarolímovi? tak proč to proboha ještě neudělal a dva roky se trápí u doktorů? nebo snad věříš tomu, že slavia si bude vymejšlet, že je šmicer zraněnej? ach jo.

              • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                Artur (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2009 12:12 |  
                0 0

                z me pozice se mi nelibi jednani s hraci ,prijde mi to na dost amaterske urovni nejdrive jsem to nebral vazne ale je zvlastni ze uz je tolik hracu co by se z plna hrdla vyjadrilo, a to neberu jen eru mistrovkou ktera je zapricinena Edenem , ale dlouhodobe . Zvlastni tahy v sestavach , zvlastni angazovani hracu , presouvani na pozicich atd . Nejsem trenerem , ale prijde mi to jako fandovi minimalne zvlastni. Proto souhlasim s Jirim.

                • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                  Artur (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2009 12:14 |  
                  0 0

                  omlouvam se za nadmerne pouzivani slova zvlastni:) nejak jsem psal a neprectl si to po sobe

                • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                  Khadgar     před 15 lety 20.10.2009 12:19 |  
                  0 0

                  I když bude všechno naprosto v cajku, tak sem Jiří/Standa napíše něco negativního. A kdyby náhodou nemohl, tak místo toho napíše jak jsou na Spartě lepší. To je takovej evergreen. Jestli si někdo dělá názor na základě výblitků týhle existence, tak to má blbý. On si totiž rozumný člověk udělá názor sám.

                  • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                    Artur (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2009 12:28 |  
                    0 0

                    paneboze a kdo pise ze na to nemam svuj nazor, Jiri reagoval trochu nepochopitelne na muj prispevek, me je jedno co tu normalne pise , s tim odstavcem nahore jsem napsal ze veicemene souhlasim , mam na to podobny nazor . Konec nesmyslne debaty nechtel jsem se do ni zapojovat . Hau.

                  • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2009 12:46 |  
                    0 0

                    to je sice fakt:-), ale myslet si, ze je v soucasny dobe vsechno v cajku, mi prijde dost naivni. To co se deje s hrou, vysledky, s trappem, grajciarem, vaniakem, ted mozna i s raguedem a buhvi jak je to se smicou, to se mi v poradku moc nezda.

                    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                      Khadgar     před 15 lety 20.10.2009 12:54 |  
                      0 0

                      A napsal jsem snad, že si myslím že je všechno v cajku?!?

                      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                        quelhar (admin)     před 15 lety 20.10.2009 13:25 |  
                        0 0

                        Ty jo, uz jsem se lekl, ze tento tyden nebude zadna krizova zprava o stavu unie :o))

                        • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                          jnnxx     před 15 lety 20.10.2009 13:36 |  
                          0 0

                          ...při výhře, při prohře, krizová zpráva musí být:-)

                          • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                            Jiri1     před 15 lety 20.10.2009 13:40 |  
                            0 0

                            lepsi krizova zprava nez to vase oblibene drzet hubu drzet krok, aneb vse je v poradku , jsme na skvele ceste.

                            • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                              PetCC     před 15 lety 20.10.2009 21:02 |  
                              0 0

                              S lidma jako vy jsme na cestě do pekel. Všechno ostatní jsou běžné, řešitelné problémy.

                      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                        Jiri1     před 15 lety 20.10.2009 13:26 |  
                        0 0

                        Zdravim te, prosim , moc prosim zdrz se osobnich invektiv, mne zase mrzi , ze lide o kterych vim, ze zakulisni deni ve Slavii znaji nepomerne lepe nez ja, ti primo sem jako reakci napisi, ze jsou to sracky a pritom s nimi ten problem minimalne hraci ci zamestnanci Slavie probirali a dokonce jejich vlastni NAZOR JE JESTE KRITICTEJSI NEZ MUJ.Konkurence mne prilis nezajima, priznam se ti, ze spis setkani s Jarolimem v Jablonci, nebo Vacha a jeho vyjadreni mne zvedly se zidle. A to neznam detaily dalsi palacove revoluce ve Slavii, pri ktere vedeni opet zustalo v roli nemeho komparsu, jako v lete , kdy odchazel Erich a reditel klubu tvrdil , ze o tom nic nevi.

                        • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                          quelhar (admin)     před 15 lety 20.10.2009 13:43 |  
                          0 0

                          Zdar, heled, ja mam daleko k tomu si myslet, ze je ve Slavii vsechno v pohode. Ale nejak bylo a nejak bude. Jarolim je porad stejny, neni horsi nez pred rokem nebo pred dvema. Jenze na rozdil od nekterych ostatnich si myslim, ze neni nutne, aby hraci trenera milovali nebo meli radi. Klidne at trenera nesnaseji. Nemyslim si, ze by byl za Jarolimova pusobeni ve Slavii jediny hrac, ktery by ho mel opravdu rad. Vetsina ho respektuje, nekteri (hlavne ti, co se prilis neprosadili a byli odejiti) ho nemaji radi. Ale pokud jsou profesionalove, tak by na hristi meli predvadet to, co jim ten nenavideny trener rekne.
                          Jenze u nas v CR je porad jaksi zakoreneny pocit, ze sef by mel byt kamarad, proto mnoha lidem Jarolim lidsky nevyhovuje.
                          Kritizovat umi kdekdo, ale za Jarolimem porad jeste stoji vysledky. Az bude realne hrozit, ze skoncime pati a vypadneme z Ondrasovky, tak bude na poradu dne hovorit o nejakych zmenach. Ted je podle me porad hodne brzo.

                          • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                            martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2009 14:44 |  
                            0 0

                            ja si treba nemyslim, ze sef musi byt kamarad, ale musi mit respekt. a obavam se - byt nemam zadny overeny info, ale spis jen indicie - ze to co dela KJ neni hodno respektu a slavie na to doplaci. jako priklad uvadim treba grajciara. A vysledky uz nejakou dobu nema, minimalne trictvtrte roku hraje tym spatne a nejsou zadny naznaky, ze by se to melo zlepsit. Nerikam ze vsechno dela spatne, podle vseho pripad Brabec se jinak resit nedal a Marek J. taky sotva muze tvrdit, ze jedinej jeho problem byl, ze se nekde ozval. Ale podle me je cas na zmenu.

                        • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                          Khadgar     před 15 lety 20.10.2009 13:52 |  
                          0 0

                          Takže když ti něco řekne Jarolím v Jablonci nebo někdo jiný, tak je to automaticky pravda? Zrovna Marek si to posral hodně věcma a jaký je to profík může teď vidět i veřejnost v rozhovorech. A v Jablonci musel jít s penězma dolů, logicky teď neřekne nic hezkýho, i kdyby to byla 100x pravda. A navíc tam teď hraje snad větší tužku než u nás.
                          Souhlasím s quelharem, u nás jsou odlišný představy o trenérech. Dal bych našim hráčům na dvě sezony třeba Magatha, to by se po*rali.

                          • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                            Jiri1     před 15 lety 20.10.2009 14:11 |  
                            0 0

                            Hm zajimave, liga mistru neni, vysledky v lize nic moc, vysledky v Evropske lize spatne, Ondrsovka nazory si formuji az po dlouhych diskuzich a nedam na zadne bejvalky, ale ty signaly, ze sam trener hleda moznost odchodu jsou proste minimalne overitelne a neni mi moc rijemne, kdyz se mne na to pta treba jeden s treneru Jablonce se kterym se zname uz par let

                            • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                              lassiter     před 15 lety 20.10.2009 14:44 |  
                              0 0

                              tak tobě to není příjemné :-) v čempak? stydíš se snad? anebo pravé sdělení té věty máme hledat někde jinde? máme si sednou na zadek z toho, že Jiri1 zná už pár let jednoho z jabloneckých trenéru? žííjo.

                              • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                                Jiri1     před 15 lety 20.10.2009 14:51 |  
                                0 0

                                Ne , ale vecne posuzovat obsah sdeleni treba Vaniaka, ci Smicra z posledni doby, ty osobne , umet s nadhledem posoudit situaci ve Slavii a netvrdit stejne jako druhy diskutujici , ze letosni sezona neni propadak. Jak rozumim Tomasovi Rosenovi, ze jako majitel uvazuje v vetsim casovem horizontu, tak nerozumim treba jeho politice s divaky a to proste neni, jak nastesti zrovna nekdo pise na hlavnim webu o konkurenci, ale o celkovem pristupu k fandum, ktery by mel byt v dobe , kdy je poloprazdny stadion vstricnejsi nejen co se tyce cen vstupneho, ale treba kvalitou sluzeb.

                                • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                                  jnnxx     před 15 lety 20.10.2009 15:15 |  
                                  0 0

                                  Ale Jiří, proboha, poloprázdný stadion není přece cenou vstupenky, to už se několikrát ukázalo. Vůbec to není o ceně lístku. Teplice jsou první, stadion pěkný, lístek za 80 Kč, za což nekoupíš ani jedny máčka a že by se tam rvali o lístky.... A konkurence? Jsem sám zvědav kolik přijde na Kluž. Nech toho. Nahoře si psal, že se dluží hráčům a pak brečíš nad cenou vstupenek. To je kvadratura kruhu. Tak kde má Rosen ty peníze brát? Jo, jasně už to slyším, 10 mega Abrahám, 5 mega Brabec... Není to o ceně vstupenky ale o chuti přijít, když se mi nebude chtít tak prostě nepřijdu kdyby tam dávali modrý z nebe..

                                  • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                                    venator     před 15 lety 20.10.2009 16:20 |  
                                    0 0

                                    Cena je i v tomhle případě podstatná. Protože cena musí odrážet kvalitu toho co nabízíš...fotbal není vyjímka! Hlavně lístek je jen jedna položka nákladů při výletu na zápas do Prahy na Slávii. To si musíš uvědomit! Takových min. 5 možná i 10tisíc lidí jsou fanoušci,kteří MUSÍ koukat na peníze. Dvěstě Kč semtam si řekneš,ale pro většinu lidí je to klíčové,protože jim to zaplatí benzín nebo syna. Říká se tomu marketing. Dělat podpůrný akce na zvýšení návštěvnosti když potřebuješ hlavně postoupit (např. Tiraspol). Prostě jako fanoušek chci vidět aspoň jednou za rok,že sportovní cíle jsou priorita! Jde mi o princip! Jaký byl výsledek jsme viděli sami! Licitování o tisíce s ČT, poloprázdný stadion a ztráta 200milionů! Hlavně,že je v pokladně o 200tisíc víc za lístky a TV práva :) .... aproto nebude plno ani na Valencii s několika mistry Evropy a nej. hráči současnosti.

                                    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                                      Khadgar     před 15 lety 20.10.2009 16:28 |  
                                      0 0

                                      No tak nepostup do LM není výsledek toho, že byl poloprázdný stadion...A nevím proč píšeš o 200M, když nás čekalo ještě jedno předkolo. Malá cena lístků tu už byla a i bývá a lidi stejně nepřijdou, i kdybysme hráli sebelíp. Jak se jednou nezadaří, tak to spousta supernejvěrnějšíchnejlepších fanoušků zabalí.

                                      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2009 16:35 |  
                                        0 0

                                        Lidi chteji predevsim videt uspech, tak to je, chodej, kdyz cekaj, ze to dobre dopadne.. s tim se nic neudela. Cena mi neprijde az tolik premrstena - ackoli - na podelny tribuny by to chtelo zlevnit. Nevim, marketingovy akce mozna zabiraj, ale hlavne by pomohlo, kdyby fanousek videl nasazeni, chut do hry a atraktivni fotbal ve vetsine zapasu. Proste aby chodil na zabavu, nesmi byt nuda. Prohrat se muze, ale je treba neco predvest. Jinak bude chodit jen par nadsencu.

                                    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                                      Gino     před 15 lety 20.10.2009 16:34 |  
                                      0 0

                                      Ale prosim te to jsou ZASE narky! Tak das dve kila na fotbal, no... tak si holt das priste v hospode o tri panaky mene - aspon udelas neco pro sve zdravi.

                                      Kriste pane jak ja tyhle socialni narky nesnasim! Zahranicni ceny na vas!

                                    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                                      jnnxx     před 15 lety 20.10.2009 16:51 |  
                                      0 0

                                      ...vím co stojí výlet do PH, neb to mám 130 km tam a 130 km zpět. A jedu tam protože chci vidět fotbal a doprovodné podpůrné akce jsou mi u řiti. Když budu chtít vidět parašutisty půjdu na letecký den, ale nepotáhnu se kvůli tomu do PH. Může tam být 10 akcí navíc + 5 slev a navrch balíček zdarma ale když tam nebude hrát Slavia tak se na to vybodnu. Tomu se říká věrnost. Možná jsem blbej, ale já to tak cítím.

                                      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                                        Gino     před 15 lety 20.10.2009 16:52 |  
                                        0 0

                                        Mas bod! Ja vim, je ti to k hovnu, ale i tak :o))

                                        • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                                          venator     před 15 lety 21.10.2009 11:02 |  
                                          0 0

                                          Vy tady srovnavate hrusky s jabkama:)
                                          Furt za vsim vidite jen penize! Vaše logika:"Já chodím protože na to mám a kdo na to nemá ať nechodí.":)
                                          Jasne prece pisu,ze jde o princip! Ze kvalita toho co nabizis je rozhodujici faktor! Jak to píše i Martyni tak to je.Jde o přístup hráčů a kvalitu "produktu" obecně.Hodně návštěvníků na zápasech jsou lidi,kteří jsou tam třeba poprvé a když vidí ten otrávený přístup našich "hvězd" tak za to ty peníze příště nedají ať jsou bohatí nebo chudší!
                                          Proč je na hokej v ČR asi tak 2x možná 3x větší návštěvnost v poměru ke kapacitám stadionů? Protože se fotbalisti 20 a víc minut za zápas válí, simulujou, zdržujou a zbytek zápasu se dva perou o míč a ostatní na to koukají ve stoje nebo max. v chůzi atd.
                                          PS ceny lístků jsem zmínil v tom smyslu,že bych rád jako fanoušek někdy viděl,že upřednostní sportovní cíl zápasu...nic víc nic míň.

              • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                bongor     před 15 lety 21.10.2009 19:50 |  
                0 0

                Přesně tak,jsou to jenom polopravdy,nebo úplný nesmysly.To si někdo řekne"už jsem dlouho nebyl zajímavej a in" a začne vymýšlet.Jestli chcete,já vám vymyslím takovejch hovadin desítky.Šuškanda se potom šíří rychlostí signálu a to co jsem si úplně vycucal z prstu,to se za pár dní dozvím jako čerstvou a úplně bombovou stoprocentní zprávu.
                Řek bych,že vrchol všeho je canc o MJ.Toho jsme tady tak dlouho
                posílali do p*dele,až opravdu šel a teď je to na jeho strýci,že mu nezaplatil nějaké bonusy.Hoši nevěřte,že naši hráči strádají až kvůli tomu opouštějí mužstvo ,chtěl bych takhle "strádat "s nima.

  3. Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

    denydzlSKS     před 15 lety 20.10.2009 15:00 |  
    0 0

    nový trenér repre bílek- nominace :čech, blažek, grigar - grygera, kušnír, sivok, hubník, šimůnek, řepka, m. kadlec, limberský - plašil, kolář, štajner, rosický, hubschman, hušek, kladrubský, jarolím, pudil - baroš, svěrkoš, necid, v. kadlec, rezek:-)

    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

      urs (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2009 16:02 |  
      0 0

      tojako fakt? :-) tak to potom SKS 4 ever a nic víc a hlavně nikdy už nic víc :-))))

    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

      Gino     před 15 lety 20.10.2009 16:21 |  
      0 0

      Trenérská bilance v české lize: 150 zápasů, 58 výher, 41 remíz, 51 porážek - to je zradylko, velmi uspesny to trener *koulim vocima*... :(

      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

        slaviator     před 15 lety 20.10.2009 23:04 |  
        0 0

        Taky ale kolik zápasů odtrénoval třeba v Blšanech. Statistika je pěkná věc, ale musí být v souvislostech. V Blšanech se mu co půlrok rozpad kádr a on to tam držel a zachraňoval... Odešel do Plzně a Blšany hned spadly.

    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

      lassiter     před 15 lety 20.10.2009 16:58 |  
      0 0

      no tak zas tak daleko od pravdy to nebude - "Osa týmu Čech, Sivok, Kadlec, Hübschman, Plašil, Rosický a Baroš jsou hráči vynikajících kvalit." super, Sivok osa týmu :-)

      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

        urs (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2009 17:29 |  
        0 0

        kámoš hrával se Sivokem v repre a už tenkrát to byl prej strašnej magor :-D tak se holt dotal do O.S.Y. no.., to neva

      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

        bongor     před 15 lety 21.10.2009 21:45 |  
        0 0

        Tady hoši bych vás napomenul,že jste zapomněli třeba na Jarošíka
        a ještě se tam najde pár rumunských hvězd,které v repre být prostě musí.

  4. Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

    Khadgar     před 15 lety 20.10.2009 16:07 |  
    0 0

    Tak koukám že zůstane zachována tradice, kdy asistent reprezentace místo aby objížděl hráče a zápasy, sbíral informace etc., tak bude plnit povinnosti u klubu...Bravo.

  5. Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

    wooodie     před 15 lety 20.10.2009 22:40 |  
    0 0

    Podívejte se všichni obhájci Jarolíma, Rosena, Doležala a těch 25 flákačů z kádru, na dnešní výsledky LM a potom zde kvákejte věci, že nejde Slavii srovnávat s Lille, Janovem atd., že maj větší rozpočet. Jo, maj ho tak 5x větší, ale rozdíl mezi Debrecínem a Florencií, Barcelonou a Kazaní, Alkmaarem a Arsenalem, Interem a Kijevem, Rangers a Urziceni je daleko větší. A ti trpaslíci hrajou fotbal. Protože je netrénuje KJ s taktikou nic nedělat a počkat až nám daj góla, nejlíp do 5. minuty a potom čekat až to pískne a půjdem zkontolovat účet, jestli zas přišly za tu dřinu, kterou bavíme fanoušky, penízky, které si v Siemensu, Škodovce, Tatrovce, Vítkovicích chlapi nevidělaj za celej život.

    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

      quelhar (admin)     před 15 lety 20.10.2009 22:52 |  
      0 0

      Az na Debrecin jsou vsechny tymy, ktere jsi vyjmenoval, financne uplne nekde jinde nez Slavia. Hraci Alkmaaru jsou schopni si dat v rade patnact prudkych prihravek a prijimajici hraci nemaji problem se zpracovanim. Hraci Slavie maji problem si dat tri presne prihravky v rade, zpracovani mice dela hracum obrovske problemy a potrebuji na to o hodne vic casu a prostoru. S takovym materialem tezko muzes hrat podobne jako hral Alkmaar proti Arsenalu (ostatni zapasy jsem nevidel, tak nebudu komentovat).

      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2009 23:09 |  
        0 0

        Tak ja nevim, treba i to se da naucit...ale to jen hadam, nic o tom nevim.. kazdopadne slavie proti tem tymum ma problemy i s organizaci hry, s obsazovanim hracu, atd.. a to uz pada na hlavu trenera urcite.

      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

        slaviator     před 15 lety 20.10.2009 23:49 |  
        0 0

        Sparta měla úplně jinej rozpočet než Real, Porto. Kvalitativně ti hráči taky nebyli na stejný úrovni. Přesto s nima dokázala pod Hřebíkem hrát vyrovnanej fotbal. S Portem měla snad dokonce i lepší bilanci. A Porto v následující sezoně vyhrálo LM, pokud se nepletu. Pod Kotrbou dokázala Sparta uhrát na Chelsea remízu 0:0. Pravda, Chelsea tehdy byla úplně jinej tým než dnes a Sparta taky, ale stejně... S takovým přístupem a s hráči co máme dnes, bychom tam tehdy my asi těžko uspěli...

      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

        wooodie     před 15 lety 21.10.2009 06:17 |  
        0 0

        Práve proto píšu "ve srovnání". Poměr rozpočtu Inter Kijev a Janov Slavia, nebo Barca Kazaň, je určitě u nás nejmenší.

        • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

          urs (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 06:57 |  
          0 0

          a co tohleto: u hokejistů to jednou větou zhodnotil jeden nejmenovaný ruský legenďour.. "Když Češi hrajou srdcem.., porazej každýho."

          no a když hrajou slávisti srdcem.., rozsekaj i valencii :-D

          chápete tedy v čom je rozdíl?? :-))

          dobrou noc, přišel sem z noční a jdu dělat hají :-!

          • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 10:25 |  
            0 0

            o tom tedy uplne presvedcen nejsem:-), ale rozhodne si myslim, ze tenhle tym ma na vic, oproti tomu, co v poharech predvadi. podle me neni dobre pripraven na takove zapasy a nevi, co v nich ma hrat.

            • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

              quelhar (admin)     před 15 lety 21.10.2009 10:37 |  
              0 0

              Docela drsne obvineni... To teda valim oci.

              • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 10:50 |  
                0 0

                Me to neprijde drsne.. heled, ja vim, ze hodne souperu v evrope je proste jinde financne a fotbalove. Presto si myslim, ze jedna vyhra v poharech za dva roky je proste ostuda. Samozrejme jsou dve moznosti.. bud na to nasi hraci nemaji, nebo jsou spatne pripraveni. Kazdopadne nebejvalo zvykem, ze mistr ligy takhle hori v poharech. Jedem do Valencie a clovek si rika, ze kdyz se zadari, dostanem jen trojku..

                • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 10:56 |  
                  0 0

                  krome par vyjimek, jako zapas s belehradem doma nebo loni s Villou jsou nase zapasy v poharech prehlidkou naivnich chyb, neschopnosti se vyporadat s presingem soupere, neschopnost obsazovat hrace na vlastni polovine..

                • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                  quelhar (admin)     před 15 lety 21.10.2009 11:10 |  
                  0 0

                  Jo, nebyval to zvykem. Ale kdyz se do fotbalu dava u nas stejne penez jako pred patnacti lety a v zahranici daleko vice, kdyz se i na vychode uz ten fotbal konecne naucili delat poradne, tak se neni zas tak co divit. Navic se fotbal za tech 15 let posunul neuveritelne dopredu. Vzdyt se podivej do okolnich statu, kolik penez tece do fotbalu tam. A pak to uz nebude takove prekvapeni, ze neporazime nejen anglicke, nemecke, italske, francouzske nebo spanelske kluby, ale ani rumunskou Vaslui.

                  Kdyz se podivas treba na zapas Alkmaaru s Arsenalem, tak vidis i v podani Holandanu takovou individualni kvalitu, kterou dosahuje ve Slavii jen tak jeden nebo dva hraci. S takovou kvalitou pak muzes uvazovat o tom, ze se pokusis Arsenal napadat ihned po ztrate mice a ze v 90% uspejes a mic ziskas zpet, nebo aspon zabranis rychlemu brejku. Tohle si ale Slavia dovolit nemuze, protoze to procento uspesnosti bude treba 50%. A ve zbyle polovine pripadu pujde souper do brejku. A tak misto pressingu se radsi rychle zatahnes a cekas, co souper predvede. Stejne tak nemuzes cekat, ze se Slavii povede pet nebezpecnych brejku za zapas, na to proste neni individualni kvalita, protoze ve vetsine pripadu hraci po ceste k souperove brane udelaji chybu - spatne si zpracuji mic, cimz akci zbrzdi a je po brejku, nebo zvoli spatnou nahravku. Kdyz ma vetsina hracu dobry den, tak se par takovych akci muze povest, ale vetsinou to selze - a zvlast proti souperi, ktery je kvalitni. Vzdyt i proti Kladnu jsme sli za druhy polocas asi ctyrikrat bud do precisleni nebo do akce 3 na 3 nebo 4 na 4. Gol z toho nebyl ani jednou a dokonce z toho nebyla ani jedna nebezpecna situace. Arsenal sel do takovych brejku vcera v prvni puli dvakrat a jednou z toho byl gol do prazdne brany a jednou strela, kterou golman zazracne chytil. To je ten rozdil v individualni kvalite. Kdyz Janda muze nahrat volnemu Hlouskovi do strany nebo volnemu Vlckovi, do stredu hriste, ktery by postupoval sam na golmana, a zvoli Hlouska, tak tim prakticky zazdi tutovku. Jindy je prihravka nepresna nebo spatne nacasovana. A to je proti Kladnu, ne proti souperi s daleko kvalitnejsimi obranci, kdy jsou naroky na rychlost a presnost daleko vyssi.

                  Schvalne si pust, pokud mas cas, druhy polocas naseho zapasu s Kladnem a sleduj, jak nasi hraci resi situace, ktere jsem vyse popsal. Bylo jich tam nekolik a nikdy to nevyustilo ani v nebezpecnou strelu! Za to prece nemuze trener, to je elementarni herni inteligence hracu a schopnost zvolit v pravy cas to spravne reseni, ktere je v kazde situaci jine. A to nasim hracum citelne chybi. A spolu s tim samozrejme technicka vyspelost, fakta jako ze polovina autovych vhazovani konci ztratou mice, ani nezminuji.

                  Na nase hrace staci udelat bububu, staci aby souper zapressoval ve trech, ctyrech hracich a nasi hraci jsou strasne nachylni k chybe a ztrate mice. Z takovych situaci se nejen Barcelona, ale i prumerne tymy jako Janov nebo Lille dostanou vetsinou jednoduchou kombinaci, zatimco Slavia tak spis ztrati mic.

                  Na druhou stranu jsem trosku optimista - tohle je z velke casti i otazkou sebevedomi. Pokud si hraci zacnou trochu verit, tak jim bude vychazet vice veci nez ted. A proto verim, ze se to muze v lize o dost zlepsit. Pohary jsou jina otazka, tam je kvalita vsech souperu tak vysoka, ze ta pravdepodobnost uspechu je mensi.

                  • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                    quelhar (admin)     před 15 lety 21.10.2009 11:14 |  
                    0 0

                    Koukam, ze CT to na fotbalzive.cz jeste nenahodila. Tak az to nahodi a dostanu se k tomu, tak ti klidne presne vyjmenuju momenty, ktere mam na mysli. Ze stadionu to totiz bylo fakt pekne videt, jak jsme zazdivali jeden brejk za druhym.

                    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                      martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 11:34 |  
                      0 0

                      Ja na mrknu vecer nebo nekdy az to tam nahodi.. no tak jasne, bud je to jen v hracich a nebo v trenerovi a jejich priprave.. mozna oboji... samozrejme tech pricin, proc ztracime v evrope jmeno, bude vic. nevyznam se v tehle vecech tak, ze bych moh argumentovat, ze ty brejky a kombinace treba maji bejt nacviceny.. kdyz jsme ale u toho Arsenalu, myslim ze to nebyla nahoda, ze Arsavin tahnul brejky do stredu a za nim zabihal van Persie do kridla.. myslim ze oba vedeli co delaji, predvedli to vickrat a tusim, ze to nebyla improvizace dana inteligenci tech hracu.

                      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                        quelhar (admin)     před 15 lety 21.10.2009 11:44 |  
                        0 0

                        Jasne. Ale vzdyt nacvicene schema predvadela na Kladne Slavia taky. Vzdy se pri brejku rozhodil mic do strany, ale pak z toho nic nebylo, protoze se posralo bud - presnost prihravky, rychlost prihravky, zpracovani prihravky nebo nasledny centr. A hraci to maji tak zafixovane, ze i kdyz muze prijit prihravka stredem, kde je uplne volno, tak stejne zvoli prihravku do strany.

                  • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                    urs (přítel SN)     před 15 lety 22.10.2009 17:13 |  
                    0 0

                    já si nemyslím že je to záležitost peněz.., zkrátka neni kvalita ať se nám to líbí nebo ne..

                    generace z šestadevadesátýho je fuč a byla to po x letech moc silná várka talentovaných borců, kterou ani muj otecko nepamatuje..

                    podtrženo sečteno.., jen prací a pílí ruku v ruce s pokorou a přiznáním si hranic svých možností se může z nadějného hráče stát fotbalista evropského (světového) formátu
                    toť můj názor..

                    co se talentů v lize týká, bral bych pár chlapců všema deseti.., potíž je v tom že jsou buďto drazí, anebo o ně "zkušené" oko protřelých vyhledávačů vůbec nezavadí.. :-!

                    jména psát nebudu, ale mam radost že se po lize poflakujou, i když ne zrovna ve slávii :-(

                    dobře si pamatuju, že nenáviděná sralta (i díky nechopnosti nemít dobré odchovance vyjma supertaletnu Rosy jak sem se již někde zmiňoval..) vždy zkoupila to nejlepší v lize a musim chtě nechtě napsat, že to dělala moc dobře.., narozdíl od nás :-(

                    ale to je holt fakt

                    mějte se

        • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

          quelhar (admin)     před 15 lety 21.10.2009 09:14 |  
          0 0

          Tim bych si taky nebyl dvakrat jisty...

          • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 11:28 |  
            0 0

            To se to u klávesnice dobře kibicuje. To je pěkné, chtít po Slávii, aby s naším malým českým rozpočtem a mladými kluky sehnanými z českých trávníků přehrála aktivní hrou Valencii, Arsenal, Tottenham, Hamburk, Fiorentinu a další. Když už tu někdo vzývá Jardu Hřebíka, tak pravda je ta, že v jeho éře Sparta úpornou zónovou obranou uhrála pár slušných výsledků, některé byly dílem náhody, jiné proti ne úplně nejsilnějšímu soupeři, ale hlavně to nebyla žádná sázka na fotbal, kreativitu, útočnou hru v poli, ale důsledná zóna, disciplina, plnění obranných úkolů a nic jiného. Se stejnou pak v domácí lize naráželi, nedalo se na to koukat, vlastní fanoušci kamenovali autobus a Hřebík v žádném týmu nic pořádného nepředvedl, titul nezískal nikde a pohledný fotbal nehrál. Slavia hraje v domácí soutěži (nebo se aspoň snaží) pohledný fotbal, naše ofenziva je vždy o něco lepší než defenziva a v lize se na to dá koukat (ne úplně vždy, ale aspoň snaha tam je). Nemáme natolik úporné obrany schopný tým, abychom to v Evropě byli schopní hrát vzadu na nulu. Bohužel, ne vždy v životě můžete chtít vše. Podle mne, jako pravidelného fanouška, je lepší, když náš tým hraje útočně v lize a soupeře fotbalově přehraje, než mít tým, který ubrání Evropu a doma hraje tušku. Vedení se pokusilo tým oživit pro Evropu, ale bojím se, že bez pořádných finančních výdajů to prostě nejde a pro Evropu je vydaná částka za posilu kolem 30 mega tak trochu pro smích. A taky není v domácí soutěži prostě kde brát. To je fakt, a můžete milionkrát KJ vyhodit a vzít kohokoli jiného a lepší to nebude. Z hovna bič prostě neupleteš, i kdybys chtěl. Konspirační teorie Martyniho a Jiriho mne pravidelně baví a říkám si tu dětskou říkanku: "Podle sebe soudím tebe". Kam na takové paranoidní nesmysly pánové chodí a jestli takto oni jednají ve svém životě, tak potěš koště. Jestli to není prostě jednodušší. Krásně to bylo vidět na Kladně. Můžete tu tisíckrát psát, že třeba Petr Trap Jarolímovi rozbil hračky, ale jeho přínos pro hru týmu prostě zcela jednoznačně vyšší než Raguedův nebyl. Stejně tu můžete dokolečka spřádat konspirační teorie, co řekl Vaňous KJovi, ale Romanovs působil do svého zranění jistěji a mnohem víc jeho hra tým uklidňovala než Martinovy podzimní výkony. Bohužel se nemůže náš trenér ani vysmrkat, aby to někteří neviděli jako pokus namastit si vlastní kapsu a ublížit Slavii kde se dá...... Jestli by přece jen nebylo lepší chodit povzbuzovat Slavii na hřiště než ji spílat od obrazovky monitoru....

            • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 11:49 |  
              0 0

              Prosim te kde vidis snahu hrat v evrope utocny kreativni fotbal? V jakem zapase jsme se o to pokouseli? A kdy naposled jsme pohledny fotbal hrali v lize? Minulej rok? Ty proste bezmezne veris trenerovi, ja mu zas neverim, to je cely. Ty po par minutach na hristi vidis Romanovse hned jako lepsiho brankare pro slavii a hned zapomenes, co vsechno pro slavii Vaniak udelal a jak nas v poslednich zapasech podrzel, jen abys obhajil KJ. Skoda ze treba nezminis Grajciara, kterej samozrejme nema na to, aby se prosadil do zalohy.. Ale je to tvoje vec, kdyz jsi s hrou slavie spokojen a vykony v poharech a v lize povazujes za odpovidajici, pak samozrejme je vse v poradku.

              • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 12:06 |  
                0 0

                Možná, že bys mohl začít, martyni, tím, že se naučíš číst a nebudeš překrucovat co napsal jiný nebo si vymýšlet něco, co ani nenapsal. Nikde nepíšu, že máme na to, hrát v Evropě útočně. Máme tým, který má na to, hrát útočně doma a bránit 90 minut prostě neumí, navíc špičkové týmy v Evropě ani ubránit zřejmě 100% nemůžeme. Doma se o to pokoušíme pořád, to, že se to ne vždy podaří jsem nikdy nepopíral. Jestli ty máš pocit, že doma hrajeme prešovský beton, tak asi chodíš na jiné fotbaly. Nikde jsem nenapsal nic, co by snižovalo Vaniakovy zásluhy ze slávistické minulosti. Jen mu táhne na 40 a je vidět, že lepší fotbalové chvíle má za sebou. I on sám vidí, že budoucnost v brance Slávie by měla být jinde a měla by se hledat setsakramentsky rychle. Jestli ty chceš sázet i dále na zkušeného brankáře s věkem, kdy ostatní už fotbal nehrají, tak prosím. Viděl jsem Romanovse ve více zápasech a vždy byl jistý, přesný, spolehlivý a neudělal jedinou chybu. Jestli Slavii trénuje KJ nebo jiný, stejně úspěšný trenér, je mi celkem buřt, nemám ke KJ žádné "citové" či jiné vazby :-) než to, že v jeho éře je fotbal Slávie úplně jinde než v éře trenérů před ním....

                • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 14:22 |  
                  0 0

                  No ne, kdyz kritizujes hrebikovu spartu za beton v LM, tak jsem myslel, ze tim vyzdvihujes jarolimovskou slavii, ktera se vsude snazi hrat utocne.. Zrejme se asi ale budeme muset naucit hrat ten vysmivany beton, jinak nikdy v evrope nic neuhrajeme - tj. pujdeme financne do haje. To asi bude ukol trenera. Nerikam, ze doma hrajeme beton, jen bohuzel - uz pekne dlouho nehrajem pekny utocny fotbal. Hrajem pomalou holomajznu, ktera nevede ke strelbe, sancim, golum. Vaniak podle tebe patri do stareho zeleza, ovsem nebyt jeho, tak jsme dostali petku od baniku a trojku na bohemce a tvuj oblibeny trener by byl davno uz bez prace. Ano, v jeho ere je slavie jinde, ovsem to neznamena automaticky, ze on odvadi lepsi praci nez jeho predchudci a ze je zarukou budoucich uspechu. Ono tech faktoru, ktere prispely k tomu, ze jsme se dostali "nekam jinam", bylo mnohem vic.

            • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

              harry     před 15 lety 21.10.2009 12:30 |  
              0 0

              S tou Hřebíkovou Spartou se velmi pleteš.Jejich výsledky nebyly rozhodně jen dílem náhody-třeba Feyenoord přejeli doma 4:0 a venku po precizním výkonu 2:0.Ten podzim v lize uhráli 39 bodů což se nikomu předtím ani potom nepovedlo,takže zase chyba...Mimochodem ten samý rok hrál Liberec čtvrtfinále UEFY..

              • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 12:48 |  
                0 0

                Jasně, tu slavnou jízdu nastartovali remízou na Bayernu a od té doby jsem takový beton nikdy a nikde neviděl. Sám za sebe musím říct, že i když ten podzim tam výsledky byly, tak mně se osobně ten fotbal absolutně nelíbil, a to nesouvisí s tím, že Spartu obecně nemám rád. Mně se prostě Hřebíkovský fotbal vůbec nelíbí a když byl Hřebík ve Slávii, tak jsem uvažoval, že na fotbal dokonce přestanu chodit, dívat se na to moc nedalo.

                • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 14:23 |  
                  0 0

                  Ja bych byl za 0:0 na Bayernu i ve Valencii vdecny. Bohuzel, to je v soucasnosti utopie.

              • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                bongor     před 15 lety 21.10.2009 21:51 |  
                0 0

                No koukám,že se tady z toho stává tribuna rumunů.začneme si tady
                vypočítávat,koho kdy porazili,za chvíli začneme psát životopisy jejich
                největších hvězd.Další etapa bude,že se to všichni budeme povinně učit zpaměti.A jednou za rok tady nesměle pípne nějakej červenobílej nazdárek,kterýmu ještě nedošlo,že rudý byli,jsou a budou vždycky nej.

            • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

              Kactus     před 15 lety 22.10.2009 15:57 |  
              0 0

              Huzgi, k tem konspiracnim teoriim, jak rekl jeden klasik - kdyz si mas vybrat mezi konspiracni teorii a lidskou blbosti, vzdy volim moznost druhou :)
              to mne tady neprestava u nekterych prispevatelu fascinovat :)

          • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

            venator     před 15 lety 21.10.2009 11:28 |  
            0 0

            No samozřejmě,že je to v připravenosti jak po taktické,kondiční a hlavně psychické stránce. Český hráč má bobky v trenkách už na Ruzyni. Nemůžeme se pořád vymlouvat na peníze. Díky větším penězům můžeš mít kvalitnější hráče,ale myslím tím individuálně kvalitnější. Jenže v dnešním fotbale je důležitější organizace hry,taktika a fyzická připravenost.
            Ta individuální kvalita je "až" na druhém místě! Tzn. když máš velmi dobrou organizaci hry a kondici tak např. s Lille doma neprohraješ 5:1 ale prohraješ třeba 2:1. Když by jsi k tomu měl lepší individuality tak třeba 3:2 vyhraješ apod.
            Prostě naše dlouhodobé výsledky v Evrop.pohárech neukazují jen absenci individuální kvality,ale HLAVNĚ nedostatečnou fyzickou (rychlost, kondice,obratnost aj.) taktickou a mentální připravenost a tohle všechno jde natrénovat!!!
            PS hráčů jako Tavares je po Evropě dostatek k mání,ale když český mužstva nikdy pořádně neinvestovali do kvalitního skautingu a radši přeplácely průměrný místní kluky tak jsme tam kde jsme....dosavadní dobrý cizinci jsou náhoda ve stylu "Agent Franta ho viděl a jako ho doporučuje....tak ho jako zkusíme a když to vyjde tak máš 10% z toho přestupu jestli mi jako rozumíš..."

            • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

              quelhar (admin)     před 15 lety 21.10.2009 11:40 |  
              0 0

              Ono k te porazce 2:1 od Lille nebylo tak daleko. Ale holt se s ni kluci nesmirili, chteli vyrovnat, ale nemeli na to individualni kvalitu, ve stredu pole ztraceli mice a souper naopak tu individualni kvalitu mel takovou, ze tri brejky promenil.
              Jedine s cim souhlasim, je to, ze hraci maji bobky a to se na hristi odrazi. S fyzickou pripravenosti to podle me neni tak strasne a s taktickou zrovna tak. Ale kdyz hrac neni schopny zpracovat prudsi prihravku, tak se smerem dopredu dost tezko neco vymysli.

              • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 11:43 |  
                0 0

                Treba nemeli kvalitu na vyrovnani, ale musi mit organizaci hry na to, aby se zajistovali a vraceli.. misto toho trener naivne vystrida defenziveniho zaloznika a hraje se hurafotbal celem proti zdi.. to neni nesmireni se a sympaticka snaha vyrovnat, to je hloupost..

                • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                  quelhar (admin)     před 15 lety 21.10.2009 11:49 |  
                  0 0

                  Jak jinak chces hrat poslednich 10 minut, kdyz prohravas? Kdyz nebudes riskovat, tak si nevytvoris ani tlak, natoz sance. Vsichni treneri na svete pri nepriznivem stavu stridaji za defenzivni hrace ofenzivni, cimz otviraji obranu, ktera je nachylnejsi k inkasovani pri brejku soupere. To prece nemuzes napsat, ze to je hloupost, to by byli hloupi vsichni treneri na svete.

            • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 11:40 |  
              0 0

              Souhlas, hlavne s tim Lille.. rika se ze KJ je tvrdy trener, ktery dba na kondici, presto nas prebeha i Tiraspol, to prece neni otazka penez.. stejne jako organizace hry.. muzu prohrat doma s Lille, ale pokud mam tym dobre pripraven, kterej vi, co ma na hristi delat v kazde situaci, tak se prece nesesype tak, ze si necha nasazet pet golu.. s varianztou, ze budem prohravat a utocit na konci, se snad pocita a hraci musi vedet, jak se v takovych situacich chovat, jak se zajistovat, apod.. no ja nevim, rikam nejsem odbornik, ale mam pocit, ze tohle musi trener nejak osefovat..

              • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                quelhar (admin)     před 15 lety 21.10.2009 11:47 |  
                0 0

                To nemuzes myslet vazne, ze nas prebehal Tiraspol... Zapas venku jsem nevidel, ale v Edenu nepredvedli vubec nic, nez nasi hraci na hristi totalne psychicky nezvladli poslednich 10 minut.

                • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 11:53 |  
                  0 0

                  Tiraspol predvedl na slavii dobrou obranu, slavie se nedostavala ani do sanci po cely zapas, protoze hraci Tiraspolu byli casto driv u balonu, dobre behali, nedopoustili zadne precisleni.. nepredvedli nic dopredu, ale prebehali nas a proto jsme je neprehrali, to nebyl problem poslednich deseti minut.

            • To: Huzgi, Quelhar

              venator     před 15 lety 21.10.2009 11:54 |  
              0 0

              Podívejte (sežeňte) se někdy do odborných trenérských časopisů jako např. Fotbal a trénink. Pak zjistíte,že např. Arsenal má třeba 80% procent toho co vidíte nadrilované!!! Pro kvalitní a efektivní bránění mají dostatečně natrénovanou kondici, rychlost, obratnost aj. Pro "smrtící" protiútoky mají nadrilované vše přesně naučené KDO KAM naběhne a JAK to bude řešit. Zakončení také. Prostě trénují jedno řešení např. protiútoku 3:2 třeba 50x dokud to 40x neudělají přesně jak chce Wenger včetně místa v brance (!) kam musí zakončit! No a že by to samé hráči Slávie přesně řešili třeba jen 25-30x z těch 50 případů je pak ta individuální kvalita,kterou si koupíš jen za vetší peníze.Ale rozhodně by se nemohlo stát,že jim nevyjde ani jeden z 5 brejků proti Kladnu.
              Nevnucujte ostatním,že skoro žádná (pořádná) výhra z několika desítek zápasů v Evrop. pohárech je jen o penězích!

              • Re: To: Huzgi, Quelhar

                urs (přítel SN)     před 15 lety 22.10.2009 17:19 |  
                0 0

                proto je mistr Wenger tak super trenérem, že na to nesere a maká :-)

                si nemyslim že KJ na to nemá, ale rozhodně s tim drilem kdy se cvičí brejkové situace to asi nebude tak žhavé, když jsme zatim nedali žádnou branku z brejku a všecko nakrásně zazdili :-!

                škoda..

                práce je o trpělivosti

  6. Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

    moe     před 15 lety 21.10.2009 12:21 |  
    0 0

    Tak začínám mít také trochu pochybnosti s tím zraněním Vládi Šmicera, protože Vízek dnes ve Sportu píše, že k Bílkovi v reprezentaci přibude manažer, jehož jméno zatím neprozradí. Kdo by to ale jiný byl, když Hašek Vláďovi vlastně přislíbil, že na něj s tím místem počká...
    Doufám, že se tentokrát pletu a vedení jedná čestně a s tím zraněním se nejedná o podobné řeči, jako byly před odchodem Brabce.

    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

      rek     před 15 lety 21.10.2009 13:32 |  
      0 0

      tak asi Šmicer usoudil, že pod psychopatem Jarolimem už to ve Slavii nema budoucnost, tak to zapichne o trochu dřiv

      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

        jnnxx     před 15 lety 21.10.2009 13:54 |  
        0 0

        ...neblbněte, Vízek něco plácne a tady se Jarolímovi opět nasazuje psí hlava. A proč to tedy Šmíca nazapíchnul už v létě a dřel do teď jako vůl když je KJ tak nesnesitelný? To jste z něho fakt už tak paranoidní?

        • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 14:28 |  
          0 0

          ja jo..:-). asi takhle... klidne se ted mohlo neco stat a jeho trpelivost skoncila.. nevim, kde je pravdal, ale neprekvapilo by me to.

        • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 14:28 |  
          0 0

          ja jo..:-). asi takhle... klidne se ted mohlo neco stat a jeho trpelivost skoncila.. nevim, kde je pravdal, ale neprekvapilo by me to.

          • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

            quelhar (admin)     před 15 lety 21.10.2009 14:50 |  
            0 0

            S nadsazkou by tebe neprekvapilo ani to, kdyby KJ vrazdil ve sklepe male deti :o)

            • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

              jnnxx     před 15 lety 21.10.2009 14:55 |  
              0 0

              A kde bereš Quelharu tu jistotu, že je ten Herodes po večerech nemorduje? Byl jsi v jeho sklepě? Nebyl.....:-)

              • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                quelhar (admin)     před 15 lety 21.10.2009 15:04 |  
                0 0

                Vsak ja netvrdim ze je nemorduje. Jen to, ze by to martyniho neprekvapilo :o)

            • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 15:17 |  
              0 0

              :-). no ale problem je v tom, ze zatimco z vrazdeni malych deti ve sklepe KJ nikdo nepodezriva, tak u KJ je na dennim poradku, ze nehrajou hraci, ktery jsou u nej v nemilosti.. pak jsou treba "zraneni".. to asi neni novinka ani pro tebe, ne? takze proc by me melo prekvapit, ze se to stane i smicovi... s nadsazkou receno, rekl bych ze statisticky je to zhruba tak stejne pravdepodobne jako ze se smica zrani.. :-)

              • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                Gino     před 15 lety 21.10.2009 15:21 |  
                0 0

                martyni... ty jsi vazne tak, jak to rict slusne..., naivni, ze si skutecne myslis, ze by se napriklad Rosen s Dolezalem na tohle jen tak koukali? Ze by jim nevadilo, ze si trener vymysli zraneni Smicra? Ty si tady z nas delas prdel! :o) Clovece nepremyslel jsi nekdy, ze by ses na ten fotbal prestal divat a prestal se o nej zajimat? ja ti nechci radot, to v zadnem pripade, ale pripada mi, ze by ti to prospelo :o)

                • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 16:00 |  
                  0 0

                  ja to ale nerek.. cetl jsem to tady stejne jako ty, nemam zadny zakulisni informace.. jen rikam, ze to nelze vyloucit.. samozrejme co pises, ma logiku. Nicmene KJ ma nepochybne velmi silny postaveni a rade veci rozhoduje neomezene, vyplyva to i z poslednich rozhovoru s obema pany. i kdyby to nebyla pravda, coz doufam ze neni, tak se divim, ze Rosen s Dolezalem KJ stale drzi.. mimochodem.. samozrejme to nic neznamena, snad mozna jen dukaz me paranoi, ale O.Zlamal v diskusi na slavia.cz k dotazu, co je s vladou, napsal, ze muzeme byt klidni...

                  • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                    quelhar (admin)     před 15 lety 21.10.2009 16:07 |  
                    0 0

                    Takze kdyz Ondra napise, ze muzeme byt klidni, tak to znamena, ze klidni byt nemame, ze s nim trener zameta? :o)
                    Rosen s Dolezalem nejspis KJ drzi proto, ze
                    1) Je to v nasich podminkach vysoce nadprumerny trener, ktery ma za sebou uspechy,
                    2) zna muzstvo,
                    3) Kdyby ho vyhodili, musi mu vyplatit tucne odstupne a zaroven
                    4) najit noveho trenera, ktery se bude s muzstvem nejakou dobu poznavat
                    5) asi nejsou zvykli rozhodovat v emocich po nekolika nepovedenych zapasech a nemaji dojem, ze by na jeho misto prisel kvalitnejsi trener, ktery by dosahoval lepsich vysledku.

                    Ja uz se tesim, az KJ odejde, jak se za dva roky po tom na nej bude s laskou vzpominat jako na trenera, co nas dostal do LM a vyhral dva tituly :o)

                    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                      EdCable     před 15 lety 21.10.2009 16:44 |  
                      0 0

                      Vzhledem k tomu, ze se tady s laskou vzpomina na Beranka, Csaplara ci Hrebika tady budou nekteri par let po odchodu KJ stavet sochy

              • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

                quelhar (admin)     před 15 lety 21.10.2009 15:26 |  
                0 0

                U kazdeho trenera nejaci hraci hraji a nejaci nehraji. Problem je v tom, ze kdyz KJ hrace toci, tak se mu vytyka, ze neni schopny stabilizovat sestavu a kdyz nektere hrace netoci, tak se mu zase vytyka, ze ti, co nehraji, jsou v nemilosti. Takze je dost tezke se zavdecit. Treba bude Grajciar hrat ted ve Valencii. Mame tolik zranenych zalozniku, ze se na nej klidne muze dostat.

          • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

            Gino     před 15 lety 21.10.2009 15:12 |  
            0 0

            martyni clovece ty uz jsi na tom fakt spatne :o) A to jsem si myslel, ze nejvetsi zoufalec je tu Jiri :o)

            • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 15:20 |  
              0 0

              no jo...taky jsem si to myslel...:-)

        • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

          moe     před 15 lety 21.10.2009 14:54 |  
          0 0

          Já to nemyslel jako narážku na Jarolíma, spíš mi to připadá, že to do sebe jaksi zapadá.
          Protože Vízek na Šmícu už ve Sportu vykecal kdeco a tentokrát jako by to chtěl zachránit tím, že ho přímo nejmenoval. Říkám si totiž, u koho jiného by si tím manažerem mohl Vízek být tak jistý?

        • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

          bongor     před 15 lety 21.10.2009 21:54 |  
          0 0

          Měli bysme toho Jarolíma co nejdřív vyštvat,aby konečně zavládla na toaletný ta pravá radost.Jen tak dál,ať vás soudruzi můžou pochválit.

  7. Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 15:04 |  
    0 0

    Ad debata qulehara a martyniho:

    Džeko s Grafittem po každém tréninku nacvičovali jak se v brejku na "tři" doteky dostat do zakončení. To naši borci jdou po tréninku radši na kafíčko. V tom je ten rozdíl. A když se jeden trenér rozhodl tohle v změnit, dalo se najednou hrát i s Realem Madrid, míče neuskakovali, přihrávky byli přesné, hráči v pohybu - dokonce celých 90 minut. Jenže dlouho nevydržel, neboť u nás se mají hráči jako prasata v žitě. A prachy sem budou téci, až bude vidět, že za ně někdo podává odpovídající výkony. Tohle je ten důvod proč to jinde jde a tady ne.. ;-)

    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

      Gino     před 15 lety 21.10.2009 15:14 |  
      0 0

      No je to neco jako v te reklame..... "ale co ja vim.... dost dobry jeste nikdy nevyhralo fotbalovej zapas... " :o))

    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.10.2009 15:19 |  
      0 0

      presne, a ja myslel ze KJ je prisny trener, jenze on zrejme prisny v posledni dobe hlavne na to, aby nikdo nemel zadny reci a mel v poradku pas.. na fotbal asi zas takovej pes neni..

      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

        Gino     před 15 lety 21.10.2009 15:22 |  
        0 0

        martyni ma sve dny... vezme Jiriho a Kmotra a pujdou se placat po ramenou :o))

    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

      EdCable     před 15 lety 21.10.2009 16:48 |  
      0 0

      Naprosto souhlasim s temi hracemi, co se maji jak prasata v zite a nedela to dobrotu. Kdyz se Vaniak nebo Smicer vyjadruji v rozhovoru tak, jak maji, totiz jako dobre placeni profesionalove a zamestnanci klubu, tak tady z toho maji diskutujici druhe Vanoce. Jenomze takove chovani hrace ma byt standardem, nikoliv zarnou vyjimkou - trener rozhodl a ja jsem od toho, abych ty pokyny plnil!

      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

        Khadgar     před 15 lety 21.10.2009 17:11 |  
        0 0

        Když se Šmicer s Vaniakem vyjadřují v rozhovorech tak, jak mají, tak se tu hledají konspirační teorie že určitě není něco v pořádku...

    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

      bongor     před 15 lety 21.10.2009 21:57 |  
      0 0

      No bohužel to Kmotře je jeden z důvodů,ale je jich ještě víc,nedá se to takhle zjednodušit.Myslíš,že když nastoupíš Ty a já s Tebou do útoku a budeme denně makat 16 hodin na zakončení,že to pomůže?

      • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 22.10.2009 16:33 |  
        0 0

        Budeš se divit ale ano :-)

    • Re: P. Trapp: Terén byl včera těžký

      venator     před 15 lety 22.10.2009 09:44 |  
      0 0

      Přesně tak!