Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Rudolf Skácel do Slavie!

Fotbalová Slavia má nečekanou posilu - jako amatér přichází třicetiletý Rudolf Skácel ze Southaptonu. Aby za nás mohl nastoupit, je třeba vyřešit jen administrativní záležitosti jeho zaregistrování.

Rudolf Skácel před šesti lety ve Slavii působil, pak odešel do francouzského Marseille. Byl na hostování v Panathinaikosu, stal se hvězdou skotského klubu Heart of Midlothian, v létě roku 2006 přestoupil do Southamptonu, odkud na jaře 2008 hostoval v Herthě Berlín. Southampton ztratil zájem a ukončil s bývalým slávistou smlouvu, Skácel měl problém vybrat si klub, ve kterém by dál působil, ačkoliv nabídky měl. Přestože přestupní termín již skončil, řády pro neprofesionální fotbalisty umožňují nadále přestupovat, a to až do 6. dubna. Takový hráč však nesmí mít profesionální smlouvu, nemůžeme ho tedy na svazu zaregistrovat jako profesionála, ale jako pouze amatéra. Z toho důvodu může klidně kdykoliv odejít do zahraničí. Okno pro zaregistrování profesionální smlouvy se otevírá po novém roce.

"Dohodli jsme se na necelých třech měsících do konce kalendářního roku. Pak se uvidí, zda bude oboustranný zájem o uzavření profesionálního kontraktu," uvedl pro deník Sport Petr Doležal. "Věřím, že naváže na zdařilé předchozí působení u nás a mužstvu pomůže," dodal.

V poslední době se Skácel připravoval s Hradcem Králové a jak prokázaly pondělní fyzické testy, je na tom dobře, což pro trenéra Jarolíma je určitě dobrým signálem. Pokud se tedy vše stihne, mohl by být v neděli připraven nastoupit proti Kladnu.

Komentáře (50)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Rudolf Skácel do Slavie!

    lassiter     před 15 lety 13.10.2009 08:46 |  
    0 0

    No vida, mohlo to přijít trošku dřív :-) snad se do toho brzy dostane

    • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

      Kactus     před 15 lety 13.10.2009 09:04 |  
      0 0

      No vida, aby nedopadl jako standa :-)

  2. Re: Rudolf Skácel do Slavie!

    vavicek     před 15 lety 13.10.2009 09:09 |  
    0 0

    Doufám, že ho Jarolím nebude cpát do obrany. Hloušek utok, Skácel záloha.

    • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

      rek     před 15 lety 13.10.2009 09:11 |  
      0 0

      KJ ho da do brany, uvidíte

    • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

      LordEdmund     před 15 lety 13.10.2009 09:22 |  
      0 0

      Rudovi nejlépe svědčí záloha. Bute to ale záviset na formě našich útočníků. Když bude muset Adam nastupovat v útoku, bude Ruda v záloze. Když se útočníci proberou, bude hrát Adam v záloze a Ruda místo Hubáčka, což by byl asi optimální stav.Každopádně skvělá posila a vedení si zaslouźí pochvalu.

      • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

        EdCable     před 15 lety 13.10.2009 10:38 |  
        0 0

        nn, Ruda bude v obrane, protoze v zaloze ho Smica na levou stranu nepusti

  3. Re: Rudolf Skácel do Slavie!

    opicemag     před 15 lety 13.10.2009 09:35 |  
    0 0

    Uvidíme. Skácel byl můj nejoblíbenější hráč (když hrál za Slavii), ale asi bude nerozehraný. Ale myslím, že na levou stranu se bude hodit. Do zálohy.
    Snad se zase ukáže.

  4. Re: Rudolf Skácel do Slavie!

    KING25     před 15 lety 13.10.2009 09:43 |  
    0 0

    Tak celkem dobrá zpráva. Do konce podzimu by nám mohl pomoci a tu zálohu rozhýbat. Jen to má jednu nevýhodu a to, že když se mu bude dařit, tak nám v lednu zamává a zůstane tady, jen když o nej nikdo nebude mít zájem.

    • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

      lassiter     před 15 lety 13.10.2009 09:57 |  
      0 0

      Tak kdyby po něm někdo nějak zásadně toužil, tak už ho má. Těžko někoho v Evropě znenadání přesvědčí výkony proti Kladnu a Příbrami... Zvlášť když dlouho nehrál.

  5. Re: Rudolf Skácel do Slavie!

    Artur (přítel SN)     před 15 lety 13.10.2009 09:51 |  
    0 0

    Tak nejak by me zajimala sestava na Kladno no....:

    Vaniak - Krajčík,Vomáčka,Suchý,Čelůstka- Skacel, Raqued , Belaid( Šmicer) , Grajciar - Hloušek, Šenkeřík

    ?

    • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

      Artur (přítel SN)     před 15 lety 13.10.2009 09:52 |  
      0 0

      samozrejme to tu nadhazuju jako tema to nevi nikdo krom toho jednoho šmouly:)

    • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

      smely (přítel SN)     před 15 lety 13.10.2009 10:13 |  
      0 0

      to by nebylo spatny, jen bych toho Smicu dal do utoku misto Senkyho...

  6. Re: Rudolf Skácel do Slavie!

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 13.10.2009 09:56 |  
    0 0

    Pozde, ale prece! Vyborna zprava, i kdyby to melo byt jen do konce roku. Snad Ruda chyti u nas formu. A taky doufam, ze Kj s nim nebude delat nejaky vylomeniny.. stejne jako lassiter jsem presvedcen, ze je to golovy zaloznik.. a my potrebujeme zalozniky, ktery davaji goly.. a z obrany se strileji tezko..

    • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

      skman     před 15 lety 13.10.2009 10:10 |  
      0 0

      taky si rikam ze to mohlo prijit driv, kdyz byl volnej... ale snad nam pomuze a podzim uhrajem lip nez to co hrajem ted

  7. Re: Rudolf Skácel do Slavie!

    Gordon (host)     před 15 lety 13.10.2009 10:02 |  
    0 0

    Nechci byt hnidopich, ale podle meho to nedopadne dobre, a jestli se mylim, tak stejne se na nas vysere a pujde zase pryc...

    • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 13.10.2009 10:04 |  
      0 0

      Tak stacilo by, kdyby nam aspon tedka pomohl. Aby sel pryc, musel by taky mit kam.. s cimz ma Ruda trochu problem..

    • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

      smely (přítel SN)     před 15 lety 13.10.2009 10:16 |  
      0 0

      to mas jedno, spartan jako spartan...nebo kdo by mel trenovat jinej ty sivoky, kadlece, pospechy, hubniky, sionky, hubsmany, grigery a podobnou pakaz....

      • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 13.10.2009 10:20 |  
        0 0

        kusniry, holendy, husky, vacky..:-)

    • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

      bongor     před 15 lety 13.10.2009 10:16 |  
      0 0

      No to bude bomba,budeme mít repre trenéra se šlechtickým titulem
      de-

      • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

        Viking     před 15 lety 13.10.2009 11:07 |  
        0 0

        Je to prostě DeBílek. Hašek holt pomohl kámošovi k dalšímu zápichu do životopisu. Je to převlečenej Rada.

        • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

          urs (přítel SN)     před 15 lety 13.10.2009 11:47 |  
          0 0

          on se do té funkce nikdo normální asi opravdu dvakrát nehrne :-) deBílek zas ju, ale o jeho příživnickém statutu nemusim psát :-D
          tak ať se mu daří.., já o5 otáčím a na repre kašlu stejně jako pár let naz5..

          • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

            quelhar (admin)     před 15 lety 13.10.2009 12:36 |  
            0 0

            Ja si pockam, co Bilek predvede. Jestli se repre stane zase jen predvadecim mistem spartanskych hracu, ktere je potreba prodat (Husek, Vacek, Zeman, V. Kadlec, Kusnir), tak je to jasne... Jestli se v repre ukazi i treba Celustka, Hlousek nebo Suchy, tak proc ne.

            • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 13.10.2009 13:30 |  
              0 0

              to je jedna vec... ale ukazuje se taky, ze trener musi byt osobnost, kterou hraci respektujou. To je videt u Haska, Bilek je spis kasparek typu Rady, nepamatuju zadny jeho trenersky uspechy. Nemam duvod mu verit.

              • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

                quelhar (admin)     před 15 lety 13.10.2009 13:44 |  
                0 0

                Na druhou stranu, kdyz Hasek rekne, ze Bilek je ten pravy, tak je to neco jineho, nez kdyz to reknou Mokry, Hrdlicka a Belak.
                My tech treneru, kteri jsou zaroven i respektovanou osobnosti, opravdu moc nemame. Ja si pockam, koho bude Bilek do narodaku zvat. Jestli bude chtit zapracovat Hlouska nebo da radeji prednost Zemanovi a podobne.

                • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

                  slaviator     před 15 lety 13.10.2009 14:06 |  
                  0 0

                  Tak zrovna Zemana jsi myslím "netrefil". Jestli zapracuje Hlouška, ale i toho Zemana, budu docela rád. Stejně jako mi v repre absolutně nevadí Hubník. Byť i z trochu pragmatického důvodu - hraje dobře, bude mít starty za seniorskou repre, takže jeho cena trochu vzroste a Sparta ho v zimě hůř vykoupí, pokud nemá předem pevně danou výši opce v přijatelné míře... A bez Hubníka bude Sparta poloviční.

                  Každopádně ty různé Vacky, Kušníře, to opravdu ne...

                  • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

                    quelhar (admin)     před 15 lety 13.10.2009 14:20 |  
                    0 0

                    Oba dva jsou levi zaloznici. Hlousek je o rok starsi, ale dle meho daleko vyspelejsi, univerzalnejsi. Jsou to konkurenti na jeden post, takze se da ocekavat, ze trener bude preferovat jednoho z nich. A tohle bude pro me signal, jak to Bilek v repre povede.

                    • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

                      slaviator     před 15 lety 13.10.2009 14:35 |  
                      0 0

                      Proč by se nemohli zapracovat oba? Hloušek do útoku a Zeman do zálohy? :-)

                • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

                  urs (přítel SN)     před 15 lety 13.10.2009 14:09 |  
                  0 0

                  uvidíme.., nicméně si moc dobře pamatuju aroganta Bílka a dle mého názoru by tuto funkci měl dělat člověk alespoň s nějakou pokorou.., tj. vlastností, která mu neni zrovna vlastní :-(
                  ale co, třeba se mýlim, byl bych za to moc rád..

                  • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 13.10.2009 14:16 |  
                    0 0

                    hlavne pokud mozno dobry trener s autoritou... kdyz bilek, to by to mohl delat v zasade kterykoli ligovy trener. Bilek nicim nevycniva krom toho, ze je ze sparty. Z bilka neudela osobnost samotnej fakt, ze na nej ukaze Hasek. Stejne tak Radu nepodrazil sam Mokry, Rada by byl slabej i bez nej.

                  • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

                    slaviator     před 15 lety 13.10.2009 14:41 |  
                    0 0

                    Jenže kdo? Jarolím si díky neúspěchu s Tiraspolem podříz pod sebou větev vedoucí k repre, zbytek podzimu je asi možná jen takovým vyústěním. Uspět s Tiraspolem, dost možná by se celej podzim odvíjel jinak...

                    No a Komňackého ať si do doby, než půjde do Slavie, nechá Jablonec :-)


                    U seniorský reprezentace by se mi docela líbil... Hašek. Nevím jak to teď stíhá či nestíhá, ale nastolil určitej trend a pokud bude mít schopné asistenty a celej realizační tým, zvládnout by se to mělo dát. Já si u reprezentace teď vlastně ani nikoho jinýho představit neumím. Cizinec by měl problémy a žádnej českej trenér mi tam nepasuje tak, jako Hašek. A v realizačním týmu ať pak klidně má Bílka, kterej by třeba objížděl zápasy... či sestavoval tréninky...

              • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

                slaviator     před 15 lety 13.10.2009 14:04 |  
                0 0

                Bílek - první double v samostatné české lize?

                • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

                  quelhar (admin)     před 15 lety 13.10.2009 14:11 |  
                  0 0

                  Vyhra v ceskem sranda poharu - to bych snad ani nezminoval. Pohar CMFS tymy zacinaji brat vazne az ve ctvrtfinale, v horsim pripade v semifinale nebo jeste pozdeji a jeho ziskani ma prakticky nulovou vypovidajici hodnotu. Ano, vyhral titul se Spartou, to se pocita. Na evropske scene si nejak nepamatuju na nejaky uspech (i kdyz se dostal alespon do skupiny poharu UEFA) a zkusenosti ze zahranici temer nulove (Slovensko se neda prilis brat jako zahranici).

              • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

                ivos8     před 15 lety 14.10.2009 17:18 |  
                0 0

                Tak třeba Bílek jako jedinej trenér v čechách vyhrál double,takže úspech má větší než váš božský Kája a nevím co nadáváte na Kusníra v repre, když třeba právě on vymazal v derby tu vaší superstar Hlouška, kterého do té repre cpete o sto šest...

                • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

                  urs (přítel SN)     před 15 lety 14.10.2009 19:31 |  
                  0 0

                  hrát Adam v outoku tak vymazal pekné ouno :-) a byli na něj hned 2.., to se pak hraje blbě když máš hrát striktně levýho halva, ale to je škoda slov, podle mýho tomu vůbec neporozumíš ;)

  8. Re: Rudolf Skácel do Slavie!

    japhy     před 15 lety 13.10.2009 11:32 |  
    0 0

    Jen doufám, že zase nebudeme mít zaděláno na bramboračku. Co jsem koukal na sestřihy jeho gólů ze Southamptonu, tak to vypadalo, že hrál všechno možný, jen ne levou zálohu. Spíš klasický útočník. Jsem tedy extrémně zvědav, jak to KJ poskládá. A jako obvykle mám velké obavy. Možností je prostě moc a KJ evidentně neví, co s tím.
    Ale jako střelu má Rudi prostě úúúžasnou.

    • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

      lassiter     před 15 lety 13.10.2009 12:12 |  
      0 0

      no co já si ho z pár zápasů za southampton pamatuju, tak hrál levýho beka. je v podstatě jedno jestli ho dá do zálohy nebo do obrany, já bych ho radši viděl v obraně, takovej matej krajčík z minulýho podzimu... no ale je otázka jak na tom bude, půl roku nehrál pořádnej zápas, než se do toho dostane, tak pět šest kol bude pryč :-)

      • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 13.10.2009 12:20 |  
        0 0

        sorry, ja to spatne precet a pak tvrdil, ze ho vidis taky v zaloze.. takze v tomto pripade s dovolenim nesouhlasim. Zadnej matej nalevo, podle me rudi je hlavne strelec, kridlo, ktery chodi do zakonceni a ma hodne nebezpecnou levacku. A k tomu se z obrany nedostane. Matej je nahravac.

        • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

          lassiter     před 15 lety 13.10.2009 12:52 |  
          0 0

          Já ho hlavně rád vidim ve Slavii a je jedno kde :-) Líbí se mi útočný krajní obránci a to Hub splňuje jen při shodě okoloností a zvláštní konstelaci hvězd, tj. jednou za rok, když se snažíme vyrovnat při derby. Navíc by tam i pomoh s rozehrávkou tím, že jeho první pohled, když dostane míč, nebude směřovat zpátky k Vomáčkovi jako u Huba, a určitě i rychlejším vhazováním, když už nic jinýho :-) No každopádně doufam že se chytne a zůstane tady u nás i na jaře.

  9. Re: Rudolf Skácel do Slavie!

    quelhar (admin)     před 15 lety 13.10.2009 12:11 |  
    0 0

    Na leve strane mame pri zraneni obou Cernych a slabe forme Jandyse problem, takze to je logicky krok. Doufejme, ze Ruda chyti formu a bude prinosem a minimalne tech 6 zbylych ligovych zapasu nam pomuze vyhrat.

    • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

      slaviator     před 15 lety 13.10.2009 14:08 |  
      0 0

      Uvidíme no. Osobně si teda myslím, že šanci mohl dostat třeba Koreš nebo někdo z béčka, tohle je pro ně opět trochu demotivující... Kdyby vytáh někoho z béčka a šoupnul ho tam, kluk by se mohl ukázat. A prosadit, stejně jako se to před třema čtyřma lety povedlo Suchému, povedlo se to Jandovi a nebýt zranění, tak i Míňovi...

      • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

        quelhar (admin)     před 15 lety 13.10.2009 14:18 |  
        0 0

        Ti kluci v becku podle me nejsou zas tak dobri, aby naskocili do ligoveho zapasu a zazarili, jako se to kdysi povedlo Dockalovi nebo Necasovi. A to ani Kores, ktery ma slusnou vykonnost cely podzim. On je fakt velky rozdil mezi treti a prvni ligou. Jasne, v becku je par zajimavych kluku, kteri by se casem prosadit mohli, at uz to je Kores, nebo ted v poslednim zapase vyborny Mares (tesim se na dalsi zapasy becka, jestli bude potvrzovat vykony z nedele, tak to je jeste vetsi talent nez Kores), Tafat nebo Stary, vyhledove Kolarik nebo Zakostelsky, kteri jsou s Maresem nejmladsi. Ale nikdo z nich ted na tom jeste neni tak, ze by mohl naskocit do ligy za acko. Zimni priprava, zkouska v pripravnych zapasech, at trener na vlastni oci vidi, co od nich muze cekat a pak snad.

        • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

          slaviator     před 15 lety 13.10.2009 14:36 |  
          0 0

          ...a pak je Jarolím pošle zpátky do béčka nebo na hostování.

        • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 13.10.2009 14:41 |  
          0 0

          Ackoliv na rozdil od tebe jejich vykonnost nemuzu posoudit, naprosto souhlasim. Acko je v krizi a nemuzem si myslet, ze ji z ni vyvedou mladici z becka. At dostanou sanci v priprave misto prumernych pseudoposil, kterych sem chodi kazdej prestupni termin plno, ale ted to nema smysl. Ruda je jeden z nejlepsich zalozniku slavie poslednich let, ma repre starty, to preci nikoho nemuze demotivovat..

          • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

            Ravik     před 15 lety 13.10.2009 20:55 |  
            0 0

            chudák Trubila :-) Nicméně že je Ruda zpět je skvělé, můj nejoblíbenější hráč strahovské slavie (zvlaštní, že to o něm napsalo už více lidí). Srdcař, bojovník, pan fotbalista velkej sympaták... skoda ze potenciál nevycerpal naplno, hlavně v repre. nevim, čím to bylo, jestli ho manažeri tlacili do neceho co pro nej nebylo nejlepsí, tezko rict. Ale ted je tady a dá se čekat, že tu zůstane i na jaře, težko se ted rychle chytne, aby po nem nekdo sáhnul... budeme ho moc v této zatím pokažené sezone potřebovat. Ostrý gólovy kraj, to jsme potřebovali. Muze hrat EL?

            • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

              urs (přítel SN)     před 15 lety 14.10.2009 15:05 |  
              0 0

              troubík by mohl hrát beka místo huba :-)

  10. Re: Rudolf Skácel do Slavie!

    Navar (přítel SN)     před 15 lety 13.10.2009 14:44 |  
    0 0

    Omlouvám se, ale teď nebudu vkládat žádné logické argumenty o tom, že dlouho nehrál, na jakém postu by měl nastupovat a podobně. Bouří se ve mě emoce, protože Ruda Skácel, ole, byl mým nejoblíbenějšíém hráček, skvělý levý záložník s výbornou technikou a kvaltiním zakončením. Takže: Rudooooooooo vítej!

    • Re: Rudolf Skácel do Slavie!

      Stahler     před 15 lety 14.10.2009 10:14 |  
      0 0

      Taky jsem měl Rudu moc rád,byt to tehdy jeden z tahounů týmu a měl sympatický přístup k divákům a médiím.Když už jsme u toho tak v době kdy za nás hrával jsem měl nejradši asi Rudu,Karla Pitáka,Radka Černého a Ludka Zelenku.

  11. Re: Rudolf Skácel do Slavie!

    kokr57     před 15 lety 14.10.2009 02:58 |  
    0 0

    Výborně Rudi,skvělý tah, dobrá zpráva.

    když si to sedne tak- Vaniak- Krajčík, Vomáčka, Suchý, Čelůstka-
    Grajciar, Belaid, Ragued, RUDI- Šenky,Hloušek.