Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Reprezentace

Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

Čeští fotbalisté do dvaceti let na mistrovství světa nepostoupili do čtvrtfinále, když podlehli v osmifinále Maďarsku 2:3 po penaltovém rozstřelu. V základní hrací době vstřelili branky Vošahlík a Rabušic.

Čeští reprezentanti nastoupili v důležitém utkání osmifinále v nejsilnější sestavě proti vytouženému soupeři z Maďarska, ale jak už trenér Dovalil varoval, určitě to není jednoduchý protivník. To se prokázalo i v samotném zápase, kdy se Maďarsko ujalo vedení krásnou brankou Kisse. Naštěstí velice brzy dokázal pohotově vyrovnat Vošahlík.

Ve druhém poločase byl zápas nadále dosti vyrovnaný, moc šancí si oba celky nevytvořily. I proto nakonec utkání dospělo do prodloužení. V něm jsme se velice rychle dostali do vedení díky střele Rabušice, bohužel soupeř dokázal v první části prodloužení ještě vyrovnat. Zbytek zápasu jsme měli sice trochu více ze hry, ale rozhodující branku jsme nevstřelili, proto přišly na řadu penalty. V nich byl nakonec úspěšnější maďarský celek.

Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 (1:1) po pen.
Česko:
Vaclík - Čelůstka, Hošek, Mazuch, Lecjaks - Vácha (101. Wojnar), Morávek, Mareček, Fabián (85. Zeman) - Chramosta (67. Rabušic), Vošahlík
Branky: 15. Kiss, 99. Koman - 26. Vošahlík, 92. Rabušic

Komentáře (82)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

    quelhar (admin)     před 15 lety 06.10.2009 22:42 |  
    0 0

    Predloni jsme takhle postoupili az do semifinale, ted tam nebyli hraci, kteri by ty penalty dali.

  2. Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

    japhy     před 15 lety 06.10.2009 22:42 |  
    0 0

    Prvně v životě jsem stoprocentně trefil úspěšnost našich hráčů při penaltách. Myslím, že Morávek hrál celou dobu pod svoje možnosti a ti dva zbylí byli zase hodně nejistí při samotné hře. No nic, burčák to snad zahladí :)

    • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

      jack09     před 15 lety 06.10.2009 22:44 |  
      0 0

      me se teda vubec nelibil ani v jednom zapase Marecek (jen muj nazor)

    • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

      quelhar (admin)     před 15 lety 06.10.2009 22:47 |  
      0 0

      Taky moc nechapu, proc sel kopat napr. Moravek a nedostalo se na Mazucha nebo Zemana. Kazdopadne doufam, ze bublina Moravek na tomto turnaji definitivne splaskla, nepredvedl za cely turnaj vubec nic, narozdil od temer vsech ostatnich ceskych hracu, kteri se ukazali v dobrem svetle. Jinak az na Celustku a Vosahlika to byly vsechno mizerne kopnute penalty, po zemi temer doprostred brany.

      • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 22:54 |  
        0 0

        Naprostý souhlas, Morávek nic světoborného a Mareček se také nepředvedl. Vošahlík, ze kterého jsem měl s Brazilií pomalu osypky se velice zlepšil a dnes byl moc dobrý. Naši kluci nezklamali. Čelůstka i Hošek výborně. Sokrates55

        • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 22:57 |  
          0 0

          Já úplně nikdy neporozuměl hysterii kolem Morávka. Slušný hráč, ale nic světoborného jsem od něj nikdy nezahlédl. Svým způsobem jsem rád, že jsme za něj nekřesťanské prachy nedali my. Ale třeba se mýlím a on mi to ještě ukáže...

          • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

            slaviator     před 15 lety 06.10.2009 23:22 |  
            0 0

            Morávek je slušnej hráč. Ale prostě tihleti maj hrát v lize nejdřív a ven jít klidně až v pětadvaceti. Nic jim neuteče. Určitě jim dá víc hrát ligu za Slavii nebo Spartu než sedět v Schalke nebo CSKA na tribuně... Proto jsem rád, že Čelůstku a Hlouška jsme v létě získali.

          • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

            bongor     před 15 lety 07.10.2009 16:11 |  
            0 0

            Tahle hysterie kolem hráčů,aby se zalíbili davům,to není nic nového.
            Třeba v pop-music se to běžně už dávno používá.Kdysi se to zkoušelo třeba s Muchovou od Janečka,teď jsou těch příkladů desítky.
            Dělá se to i v politice,třeba Zubovová.Sralta taky už pár hráčů prodala
            tímhle stylem a kupci si potom trhali vlasy.Jde jen o prachy,fotbal je až na prvním místě.

        • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 22:59 |  
          0 0

          Pro nás to má samozřejmě plus. KJ bude mít zpátky dříve další hráče a v reprezentační přestávce to může jen a jen pomoci.....

          • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 23:05 |  
            0 0

            Také jsem na to pomyslel. Hošek byl taky dost dobrý. Ta přestávka je pro nás doufám bodem, od kterého začneme líp :-). Sokrates55

            • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

              quelhar (admin)     před 15 lety 06.10.2009 23:08 |  
              0 0

              No, minimalne bude mit trener vetsi moznost vyberu. Hosek hral slusne a kdyz dostavame porad aspon gol v zapasech, tak proc nesahnout i do stoperske dvojice. No a Celustka muze alternovat za Krajcika, pripadne hrat vlevo misto Huba, i kdyz to zatim vypada prast jako uhod.

              • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 23:12 |  
                0 0

                No, to mě napadlo taky, že mohl jít za Hubáčka, ale pak jsem to radši nenapsal, abych od Vás nedostal sodu. Ondra je sice pravák, ale to byl Franta Dřížďal taky a šlo mu to. Hošek by asi šanci dostat možná měl. Ale to nechám na KJ, má je v práci každý den a vidí je. Sokrates55

              • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                bongor     před 15 lety 07.10.2009 16:14 |  
                0 0

                Hošek je dobrej fotbalista,ale řek bych že měkota.Na postu,kde excelují brusiči,to není ten pravej typ.Ale na naší newkaprligu to stačit bude.

          • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

            PetCC     před 15 lety 06.10.2009 23:15 |  
            0 0

            Přestávka bych tomu neříkal, ve čtvrtek hrajeme pohár v K.Varech a pokud postoupíme, tak v úterý v Brně.

      • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 23:07 |  
        0 0

        Tak nemyslim, ze by Moravek byl bublina. MS se mu nepovedlo a asi se na nem podepsalo to, ze se v Schalke zatim neprosadil. To ale neznamena, ze to neni velkej talent naseho fotbalu a ze to angazma v Schalke dostal zadarmo. Jinak vyborny Vacha, Hosek spolehlivy, Celustka v zasade taky. Taky nevim, proc nekopal Zeman, kdyz se mu predtim darilo. Vosahlik - ve vapne dobry, jinak to zas takova slava nebyla, aby ho Karoch chvalil 50x za zapas. Ze by manazeri zasahovali i do toho? Napr. pri nedavnem zapase Jablonec - nevim kdo byl nas oblibeny MJ chvalen ze strany reporteru zhruba podobne casto, aniz by se ovsem kdy dotknul balonu.. v ceskym fotbale toho tolik smrdi, ze clovek ma tyhle paranoidni myslenky.

        • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

          quelhar (admin)     před 15 lety 06.10.2009 23:13 |  
          0 0

          Jestli myslis posledni zapas s Boleslavi, tak to zrovna zahral Marek dost dobre (stejne jako vetsina utocnych hracu Jablonce vcetne skveleho Cizka). Vubec si myslim, ze Jablonec ma par hracu, kteri by se nam docela hodili (Pavlik, Drsek, Cizek (ten je nerealny), snad i Haurdic, ale predevsim prvni dva).
          K Moravkovi - angazma zadarmo urcite nedostal, ale ze tam mel hrat praveho beka taky neco znamena. Tento turnaj mu hrube nevysel a zastinili ho hraci, kteri bud hraji ligu nebo ani to ne. Druhou ligu jsem nesledoval, tak nevim, co tam hral nebo nehral, kazdopadne to je trosku jiny level nez liga prvni.

          • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 23:21 |  
            0 0

            Ne ten jsem nevidel. Nevzpomenu si, mozna to bylo derby s Libercem nebo jeste neco driv. Pavlik myslis? No ja nevim.. Drsek je osobnost, ale Vomacka mi prijde dozadu spolehlivejsi.

          • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

            slaviator     před 15 lety 06.10.2009 23:24 |  
            0 0

            Drsek? Pavlík? Drsek? Pavlík? Sakra, kdo z těch dvou by se nám hodil více? :-D

            • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

              Khadgar     před 15 lety 06.10.2009 23:26 |  
              0 0

              Drsek, protože Mára půjde v zimě pryč. Ale byl bych radši kdyby hrál Hošek, samozřejmě předpokládám že by na to měl výkonnost.

              • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                slaviator     před 15 lety 06.10.2009 23:29 |  
                0 0

                Pavlík může hrát stopera i DZ... Takže právě nevím, Drsek-Pavlík? Kdo? OBA! :-))))

          • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 07.10.2009 00:29 |  
            0 0

            Je zajímavé, že Marka Jarolíma chtěl hlavně Komňacký, který ho opakovaně prohlašuje za velkou posilu, kterou moc a moc potřebovali. A ještě zajímavější je, že Komňackého si přejí ve Slavii přesně ti, kteří nechtěli Jarolíma. Už vidím, jak si Komňacký Marka do Slavie přivádí a některým tu budoucí schizofrenii nezávidím. :-)

            • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

              slaviator     před 15 lety 07.10.2009 07:32 |  
              0 0

              Jablonec má jinou finanční politiku než Slavie. Být Komňacký ve Slavii, tak by nemusel chtít někoho "tak dostupného", ale třeba by chtěl někoho jiného, dražšího. Jablonec na rozhazování neměl, nemá a asi mít nebude. Slavie sice také na rozhazování nemá (?), ale jak je vidět na příkladu KJ, za hráče jsme schopni vyhodit desítky milionů a po půl roce ty hráče klidně odepsat...

        • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

          Moskyta     před 15 lety 06.10.2009 23:21 |  
          0 0

          Trochu nechápu proč vše házíte na Morávka. Ano nedal penaltu, ale nebyl jediný. Daleko více nechápu proč šel kopat Řezník, který v 2.poločase nastavení měl na kopačce gol, možná postupový. Ten hráč už mohl jednou rozhodnout a zklamal, podruhé a to v daleko psychicky náročnější situaci to byla chyba ho tam posílat!

          Pokud jste si všimli, tak kromě Vošáhlika a Čelůstky všichni naši hráči kopali po zemi. Jsem sice jen fanoušek, ale dovolím si tvrdit, že pouze tito dva hráči byli ochotni riskovat a míč zvednout. Ostatní kopali po zemi a doufali, že netrefí golmana. Bohužel je to ze 70% o psychice, ikdyž penalty možná i ze 100%.

          • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 23:24 |  
            0 0

            Ja myslim, ze spis konstatujem, ze Moravek nebyl takovym leadrem, jak se cekalo. Bylo videt, ze si neveri, hral jen na jistotu. Za vyrazeni muze stejne jako ostatni.

            • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

              Viking     před 15 lety 07.10.2009 09:24 |  
              0 0

              A to při přestupu říkal, že Schalke je tak akorát, že do velkoklubu nechce protože chce pravidelně hrát. Asi nevěděl co to v Německu znamená Schalke... Skončí jako Kalouda, Mazuch atd. Ti kluci žijou úplně mimo realitu.

              • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                venator     před 15 lety 07.10.2009 09:39 |  
                0 0

                No přesně tak! Proč proboha kopal penaltu Řezník, vždyť pár minut před tím netrefil ze tří kroků bránu,lempl, kopne to ještě 3 metry vedle!Kdo jste kdy stál na tom místě mezi penaltou a malym vápnem tak víte,že z toho místa je branka všude kam se podíváš:) Pak ještě zazdí penaltu.

                • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                  venator     před 15 lety 07.10.2009 09:47 |  
                  0 0

                  Jinak jestli je nějaká spravedlnost tak to našim teď vrátila za to minulé MS kde naši prošli do finále se štěstím...včera zase měli štěstí Maďaři...ten první střelec už se takhle v životě asi netrefí a ten druhý, aby takhle proměnil tresňák v prodloužení ještě když prohrávali??? Naši si to prohráli hlavně sami,protože v prvním poločase je totálně přejeli,ale místo 3:1 to bylo jen 1:1. Mimochodem Vošahlík dobrý,ale golu měl dát víc,např. hlaviček na gol měl min. 3.
                  No aspoň spadnou kluci nagelovany a namelírovaný zase zpátky na zem.Takhle aspoň zůstanou v naší lize a budou kvalitativně růst....kdyby postoupili třeba do semifinále tak se jich 5 a vic rozuteče po Evropě a zapadnou jako ty z minulého MS a to náš fotal nepotřebuje.

        • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

          bongor     před 15 lety 07.10.2009 16:16 |  
          0 0

          Já proti MJ nic nemám,u nás byl asi tak stejná úroveň jako 80% ostatních.Ale to jeho chválení v telce bylo nechutný a provokativní.Nic jinýho v tom nevidím

  3. Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

    Gino     před 15 lety 07.10.2009 07:44 |  
    0 0

    Teda tak debilne kopnute penalty od profiku jsem uz dlouho nevidel. Muzu vam rici, ze jsem si u toho docela dobre vzpomnel na Slavii....

    • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

      slaviator     před 15 lety 07.10.2009 09:43 |  
      0 0

      Paradoxne soucasny slavista Celustka to trefil pekne pod brevno jak se ma a byvaly slavista Vosahlik si po 120 minutach hry troufl na "Panenku" a promenil take. Ono to Slavii/neSlavii nebude, vzdyt u nas Tijany take dava. Ono je to dost psychikou a zasada c.1 zni, kopat by ji nemel faulovany, viz Coro... :-/ Ale nerek bych, ze penalty neumime - spise je zahravali hraci, co si na ne asi neverili a mel je zahravat nekdo jinej. Verim tomu, ze Vlcek ted kopat 10 penalt, promeni jednu. Belaid by z 10 naopak 1 nedal...

      • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

        mirecek1111     před 15 lety 07.10.2009 10:11 |  
        0 0

        no nechci ti do toho nějak rýpat, ale Belaid těma dvouma proměněnýma penaltama zatím akorát vyrovnal ten svůj penaltový deficit ve Slavii :-)) navíc žadné bravurní kopy to taky nebyly, kdyby brankář uhodl stranu tak kdo ví, ono to moc nevypadalo, že by Tijany čekal na pohyb brankáře.
        Naopak Čelůstka to samozřejmě kompl bravurně. Tak by se penalty měly kopat. Tam už nejde o brankáře ale to se akorát neukopnout moc.
        Jinak pokud bude na hřišti Vlada Šmicer, při vší uctě k Tijanymu bych to přenechal jemu :)

  4. Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

    Artur (přítel SN)     před 15 lety 07.10.2009 12:05 |  
    0 0

    Morávek by mohl k nám na hostovačku , nejlépe v létě ..:)

    • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

      tantalos     před 15 lety 07.10.2009 15:23 |  
      0 0

      Neobtěžuj s Morávkem,
      to co předvedl v Egyptě by dokázal i Amadou.,

      • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

        Artur (přítel SN)     před 15 lety 07.10.2009 20:52 |  
        0 0

        je smutne ze hodnotis hrace podle jednoho turnaje u19... :) Morávek je hráč jako hrom .. podle mě je to druhej Rosický , proto bych ho chtěl...

        • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

          quelhar (admin)     před 15 lety 07.10.2009 21:37 |  
          0 0

          Pri vsi ucte k Moravkovi - Rosicky prestupoval do Nemecka jako hvezda ligy, se zapasy v LM a v seniorske repre, prakticky okamzite se dostal do zakladu a byl oporou Dortmundu, tehdy spickoveho klubu Bundesligy.
          Oproti tomu Moravek - prestupuje do Nemecka s minimalni ligovou zkusenosti a trener o nej nejevi prilisny zajem, kdyz ho v priprave stavi na praveho beka. Do sestavy se zatim nedostal, do seniorske repre nebyl nominovany ani jednou - a ani nepamatuju, ze by byl napsany mezi nahradniky.
          Co tim chci rici - minimalne ve dvaceti letech byl Rosicky dal nez je ted Moravek a daleko vic to vypada, ze Moravek bude dalsi Kalouda nez dalsi Rosicky.

    • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

      jnnxx     před 15 lety 07.10.2009 15:48 |  
      0 0

      Tím jsou možná uzavřeny debaty na téma nástupce. Bude zajímavé sledovat v zimě pohyb v kádru.

      • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

        Wommi     před 15 lety 07.10.2009 17:07 |  
        0 0

        taky jsem zvedavej, jak vse dopadne, mozna mi prijde ze je tam i trochu naznak, ze by mozna se ta politika nakupu mela ubirat ted i trochu jinak, tedy kupovat opravdu kvalitni hrace za vice, nez hromadu hracu za mene s naprosto neznamym vysledkem.

        Pokud jsem tomu dobre porozumel, tak se tam i vyjadruje k trappovi, ze musi pracovat vic nez doposavad makal a ze je to s nim beh na delsi trat.
        ..uvidime, pral bych si, aby tym sel zase nahoru a klidne pomalu polehoucku zase na prvni pricky,..vsak je teprve zacatek,

        ...ve finale kdyz se na to divam s klidnejsi hlavou a bez emoci, v podstate je to jen "hra medialnich mrdek - damy prominou - samozrejme asi nikdo nechceme videt slavku tam kde ted je, ale na druhou stranu, zejmena jsou to prave media, ktera delaji krizi a pruser a propadak, vidime jak referuji o vsem, kdy zatlaci na pilu a patlaji se tu v rozhodcich, tu ve faulech, ale jen nekterych apod.; muzeme se rozkoukat, utecou dve, tri kola a muze najednou situace byt naprosto jiny - lepsi a nebo jeste horsi:).
        M.

        • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.10.2009 10:35 |  
          0 0

          jasne, media vse zvelicuji a jsou uplne mimo. presne tak, dve tri vyhry a slavie bude nejlepsim tymem v lize pro media..
          ale pro nas - umisteni v jarni tabulce, soucasny umisteni, jeden neuspech v poharech za druhym, predvadena hra - to neni nic moc k jasani a dva - tri lepsi zapasy to sotva spravi.

    • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

      bongor     před 15 lety 07.10.2009 16:28 |  
      0 0

      Rosen je člověk absolutně na svém místě.Ví co chceme,co s omezenými
      financemi,krásným dědictvím socialismu , skutečně můžeme a hlavně
      se nechce nechat dotlačit do ještě mnohem větších problémů.To že nám sralťani radí jak vyhodit trenéra,to slávistu jenom utvrdí,že by to byla největší blbost za posledních nejmíň deset let.
      Až budeme hrát chovancovinu,dávat jeden gól za tři zápasy ,hlavně že žádný nedostaneme,tak určitě neprohrajeme s Lille 1:5,jenom přijatelných 0:2.A s rumuny budou všechny zápasy 0:0.Ale chceme se dívat na takovou parodii fotbalu?Já tedy ne.

    • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

      slaviator     před 15 lety 07.10.2009 18:13 |  
      0 0

      ... a poprve z vedeni nekdo "priznal", ze MJ mel umetenou cesticku :)

  5. Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

    Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 07.10.2009 15:47 |  
    0 0

    Když už se má něco podělat, tak ať je to pořádně! :-(

    jen takové shrnutí posledních dnů:
    - Jarda Černý jde na operaci a bude chybět půl roku
    - ostudná prohra s Lille
    - prohra v derby
    - zranění Milana Černého
    - prohra MS20 na penalty

    • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 07.10.2009 15:51 |  
      0 0

      Tak prohru na MS20 v žádném případě neberu jako špatnou zprávu pro Slavii. Vůbec bych to s naším klubem nespojoval, a když tak spíš naopak. Vrátí se nám zdraví a ne příliš zdevastovaní hráči do přípravy.

      • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

        Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 07.10.2009 17:15 |  
        0 0

        Mno já jsem (našim) klukům úspěch přál, získali by další zkušenosti, ještě by stoupla jejich cena a pohodu, kterou by bývali v repre získali, si mohli přenést i do Slavie.

        • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

          Khadgar     před 15 lety 07.10.2009 17:21 |  
          0 0

          Na druhou stranu, teď do nich žádnej agent nebude od rána do večera hučet že prostě ven přestoupit musejí, že to je skvělá cesta atd. Opravdoví talenti se prosadí tak jako tak, je jedno jestli byli v osmifinále nebo semifinále. Koukněte kolik hráčů se prosadilo z minulýho mistrovství.

  6. Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 08.10.2009 01:56 |  
    0 0

    Píše to o něco výše Wommi. Sparta remizuje s Bohemkou doma a následně v Příbrami, nebo v Brně, doma s Plzní a hned prohraje v Kodani a nic se neděje, Chovance nikdo neodvolává. Myslím žádný novinář. Naopak vidí média vzestup rudochů z Letné. A Slavie prohraje po 70 minutách statečného boje s docela těžkými Lille a po aktivní hře s pasivním soupeřem prohraje s papírově ambiciózní Spartou a všechna media unizono odvolávají Jarolíma, píšou mu špatná vysvědčení, dávají dohromady patera či desatera plusů a minusů, zkrátka mohou se uštvat v honbě za odvoláním našeho trenéra. Kopou hrob našim nadějím, letošním ambicím, celému nově tvořenému mužstvu. Zpozorněme. Je tu nebetyčný rozdíl mezi realitou na hřišti a skutečným děním. Možná právě dlouhodobá symbióza Slavie a KJ je velkým problémem pro mnohé rudokabátníky v médiích.

    A pro konspirační teoretiky, kteří viděli budoucího trenéra Slavie v Egyptě. Není spíš Dovalil a Soukup na odvolání. Česká repre porazila jen o gól Austrálii, o gól a se štěstím Kostariku, s Brazílií jsme hráli ostudně a se slabými Maďary vypadneme. Podobně Egypťané nepřešli přes nepříliš silnou Kostariku. Oboje výsledky: nic moc..........

    • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

      quelhar (admin)     před 15 lety 08.10.2009 07:09 |  
      0 0

      Neboj, az vyhrajeme trikrat v rade, tak budou vsichni oslavovat Rosena, jak hrdinne nepodlehl tlaku fanousku (pozor, nikoli tlaku medii, ale tlaku fanousku, protoze media nikdy nepriznaji, ze nejvetsi tlak vytvareji sama) a podrzel trenera navzdory tomu, ze fanousci chteli jeho hlavu.
      Jinak samozrejme souhlasim, realita je nekde jinde, nez jak je popsana v mediich. A ona je prece nuda, kdyz je nekde trener skoro 5 let v kuse, navic kdyz ma uspechy.

      • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

        Wommi     před 15 lety 08.10.2009 09:33 |  
        0 0

        ..presne tak,..jak nekdo komentoval clanky na IDNES - pred nedavnem nova era, vzestup, trener pro repre,..bla..bla..a nyni naprosty opak...proste sami reporteri si nevidi do huby pri hledani senzaci a zavdeceni se vedeni a publiku.

    • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.10.2009 10:59 |  
      0 0

      Jak uz pisu vyse. Realita se urcite v mediich neodrazi. I kdyz treba s mnohymi nazory tady nesouhlasim, jako komentare do MF Dnes by to byly skvosty oproti te tragedii, co predvadi Saiver a spol. Ale pro me je to proste jinak. Drive media KJ nekriticky oslavovala, jak vite, vzdycky jsem mel vyhrady. V zasade porad ty same mam doted, rozdil je ale v tom, ze uz nejakou dobu to Karlovi moc dobre ve slavii nevychazi. Uz od jara proste hraje slavie ligovy prumer (drzi se okolo 5. - 6. mista), a to je malo a trva to dlouho. V poharech je to katastrofa. Srovnani s U20 muze byt, ale pro KJ dobre nevyzniva - s Ostravou jsme meli jeste vetsi kliku nez repre s Kostarikou, slabouckou Bohemku jsme narozdil od Australie neporazili, se silnejsim Lille jsme utrpeli debakl, zatimco repre vybojovala remizu s Brazilii, s Madarskem repre po solidnim vykonu, kdy si vytvorila radu sanci, prohrala na penalty, my se Spartou prohrali a nedali ani gol. Proto ve spojeni s KJ moc neverim a sotva to zhoji treba povedenej zapas na Kladne, nejsme v nahly krizi jak rikaji media, problemy jsou podle me dlouhodoby.

      • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

        quelhar (admin)     před 15 lety 08.10.2009 11:25 |  
        0 0

        Ja myslim, ze se moc nehodi srovnavat jarni Slavii s tou soucasnou - herni projev je podobny, ale personalni slozeni jine (Krajcik, Vomacka, Ragued, Senkerik/Vlcek/Naumov, Vasiljevic, Hlousek, ...) Ja myslim, ze jarni vykony prave ospravedlnuji to, co v lete s kadrem trener udelal. Ted hrajeme podobne jako na jare, ale jsme ve fazi, kdy je slusna perspektiva, ze si hraci sednou jeste vic nez ted.
        Vim, ze to zni tak casto, az to vypada jako klise, ale mozna to opravdu chce jen cas, aby si hraci na sebe jeste vice zvykli. Kdyz to rika vetsina treneru a odborniku, tak na tom nejspis neco bude.

        Mimochodem, kdyz dame dohromady jaro a prvnich 10 kol podzimu (24 zapasu), tak nam vyjde tahle tabulka:
        1.-2. Sparta a Jablonec 47 bodu
        3. Teplice 43 bodu
        4. Slavia 41 bodu
        5. Plzen 38 bodu
        6. Liberec 37 bodu
        atd...
        Co je zajimave - nikdo nema ani dvojnasobek poctu odehranych zapasu.

        • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.10.2009 11:38 |  
          0 0

          Pravda je, ze v tom vidim jakousi nadeji, protoze si myslim, ze kadr je kvalitnejsi nez na jare. O to vic ale mi prijde, ze trener s nim nepracuje dobre, kdyz to na hristi zatim neni moc videt. Navic asi byla chyba, ze ta vymena byla tak velka, jelikoz spousta novych hracu se stejne neprosazuje a v zime zas budou jen dalsi zatezi pro slavii. Bohuzel KJ tohle s kadrem dela v kazdy prestavce, nastesti nasi sefove uz naznacuji, ze by to melo prestat. Ja o cistych umyslech tech vsech prichodu a odchodu dost pochybuju, coz je mozna muj problem, ale dost me to otravuje a je to jeden z duvodu, proc jsem radikalnejsi. Proste ty promeny kadru postradaji tu slavnou koncepci, kterou driv vsichni na slavii a na KJ obdivovali.. naopak spis mi to pripomina politiku sparty, ktera ji vedla po uspesich v LM do zahuby.

          • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.10.2009 11:44 |  
            0 0

            jeste doplnim.. prijde mi, ze jak se slavie ekonomicky vzpamatovala, zacaly byt citit penize, zajmy manazeru a trochu se opustilo to, co KJ driv budoval a co na slavii lidi obdivovali. sportovni koncepce ustoupila obchodu, minulou sezonu jsme to ustali, byt jsme byli neuspesni v poharech, letos nevim...

          • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

            quelhar (admin)     před 15 lety 08.10.2009 11:50 |  
            0 0

            Ja tam teda rozdil vidim - Sparta kupovala "nejlepsi" ligove hrace, klidne uz tricatniky, nebo hrace kolem 25 let, za castky kolem 10M. To, co vidim ve Slavii, je utraceni za mlade hrace (Hlousek, Celustka) a prichody starsich hracu zadarmo (Vasiljevic, Ragued, Krajcik, Vlcek, ...) Co si vzpominam, tak drazsi starsi hrace z ceske ligy jsme posledni dobou moc nekupovali - aneb pouceni z pripadu Abraham? Pred temer dvema lety jsme koupili Jardu Cerneho (jednoznacne se vyplaci), prave Abrahama (vybuch), Toleskiho (zklamani, ale aspon neco odkopal). Ted v lete mezi takove hrace patri akorat Naumov, jinak to jsou bud mladi a perspektivni (koneckoncu i ten Trubila sem patri) a nebo prichody zadarmo. Jeste bych zapomnel na zimniho Bestu - prichazel z Brna jako nechteny, pul roku pred koncem smlouvy. Jsem presvedceny, ze pri svem odchodu si na sebe vydela, protoze to nemohla byt zadna zavratna castka k desiti milionum. A pak Trapp, ktery se kupoval narychlo a z rozhovoru s Rosenem jsem ziskal dojem, ze to neni zabity pripad a ze jeste muze mit u nas perspektivu.

            Samozrejme vim, ze zadarmo neni uplne zadarmo, ale nejvetsi castky padaji pri platbam klubum a ne pri podpisovych bonusech a podobne. Proto me prichody hracu zadarmo tolik neboli - jeden Tavares nam zaplati 20 takovych hracu "zadarmo", jako je Cisse, Vasiljevic nebo treba Romanovs - a mezi nimi se muze najit nejaky dalsi, ktery se proda - treba ne tak vyhodne jako Tavares, ale tim prodejem si nejenze vydela na sebe, ale i na par dalsich, kteri vybouchnou jako Cisse.

            • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

              Wommi     před 15 lety 08.10.2009 11:59 |  
              0 0

              btw. quelhare, prijde nejaka statisticka?...:)..
              doufam ze brzy,...od nedele jedu na svatebku tritydenni a potrebuji nejaky cisilka do sebe, kdovijak se dostanu ke kompu.

              Díky
              :)
              M.

              • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                quelhar (admin)     před 15 lety 08.10.2009 12:01 |  
                0 0

                Uz je dva dny poslana a jen ceka na to, az ji Richi zverejni - nejspis pred vikendem, kdy se nebude nic dit, ted by to rychle zapadlo - derby, U20 repre, poharovy zapas, ... Ted je toho moc, tak si to asi Richi setri na vikend, kdy bude jen becko :o)

                • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                  jane (admin)     před 15 lety 08.10.2009 13:09 |  
                  0 0

                  Setri si to jane, nahodim to v patek. Vim o tom :)

                  • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                    Wommi     před 15 lety 08.10.2009 13:21 |  
                    0 0

                    tak se tesim na patek!..MAXIMALNE pLIÍZ DO SOBOTY POLEdNIHO..pak uz jsem pasé!:)

              • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.10.2009 12:18 |  
                0 0

                tak to teda gratuluju..:-)

                • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                  Wommi     před 15 lety 08.10.2009 13:22 |  
                  0 0

                  ..no jo..děkuju!..aby bylo taky k čemu celej život!:)

            • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.10.2009 12:05 |  
              0 0

              No sparta mela taky vic penez.. do ekonomiky klubu nevidim, ale oni ti hraci "zadarmo" uplne neprisli, vzdycky na tom asi nekdo vydela, jsme v ceskem fotbale. Na druhou stranu je otazka, jestli to tymu prospiva nebo ne, protoze hodne tech hracu se neprosadilo nebo hralo mizerne. Tim trpi tymova spoluprace, herni projev, nekteri "zadarmo" hraci si s ostatnimi herne nerozumi, nehodi se do stylu tymu (konecne mi navic prijde, ze slavie zadnou vyraznou herni tvar nema).. proste podle me z toho je moc velkej bordel a treba ted mi prijde, ze vylozene nefunguje tym.. Takovej Vasiljevic treba neni spatnej hrac (i kdyz trochu tezkopadnej), ale prijde mi hodne mimo, nevi co ma hrat, nevyhovi si se spoluhraci.. jako nevim, tohle mi neprijde jako citlivy doplneni kadru. A takhle je na tom rada hracu..

              • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                quelhar (admin)     před 15 lety 08.10.2009 12:09 |  
                0 0

                Jasne, to je druha vec, ze je tech prichodu moc. Jednou to Karlovi vyslo, ted ne. Ale prave proto, co pises, si myslim, ze to bude lepsi, az si na sebe hraci vic zvyknou. Ze hraci nejsou spatni, trener taky ne a az si vzajemne porozumi a doplni se tym o jednoho nebo dva dobre utocniky a treba jednoho stopera, tak to bude bomba a zase budeme chodit do Edenu s radosti, jako loni na podzim.

                • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.10.2009 12:17 |  
                  0 0

                  Doufejme. Ono to ale taky neni poprve, co mu to nevyslo, vzpomenme na nase jara, kdy jsme vzdy rikali, prislo mnoho novych, musime pockat, az si to sedne.. a v lete se kolotoc zas rozjel naplno. Mne se letni posilovani vcelku libilo, ale nakonec tech zmen bylo zas o trochu vic, nez bylo treba. Pokud chceme mit z KJ Fergusona, nejaka ta koncepce tam proste musi byt videt a prace s kadrem musi mit nejaky smysl. To bohuzel nevidim, takze zatim nevidim duvod, proc by mel byt tim Fergusonem.

                  • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 08.10.2009 12:40 |  
                    0 0

                    Osobně si myslím, že řeči o obměně je přesně to, co vám některým nasadili do hlavy média. Branka Vaniak (všichni víme, že by se měla najít náhrada do budoucnosti, ale nenašla) Obrana je defacto jen s jednou změnou a to Vomáčka. Tak jako tak tady Brabcovi mnozí vyčítali celé jaro minely. U Krajčíka ani neberu, že odešel, to je jako kdyby se na jaro zranil, stejně se za něj na jaro nikdo v sestavě neuchytil. Záloha: Švento byl neudržitelný, vlevo by hrál JČ, je zraněný. Dále Belaid, Janda, MČ a místo Tavarese Ragued (byl plánovaný Trapp, ale stejně byl na jaro zraněný) a útok Šenkeřík + někdo (Vlček, Naumov ....), když Fořt byl jen na hostování, Litteri končil tak jako tak (a málokdo ho chtěl), Pekhart se zranil atd. Přijde mi, že odchody ze základu byly dopředu jasné (Fořt, Švento, předtím Tavares) a náhlý byl jen ten Brabec. A nedávno MJ, ale na toho fanoušci a veřejnost vyvinuli takový tlak, že to asi bylo pro všechny stany jen dobře. To není žádná přehnaná obměna kádru, za kterou by notabene mohl zrovna KJ. Samozřejmě je otázka, zda brát zpět své vlastní hráče po angažmá v cizině (Krajčík, Vlček), nebo s ohledem na budoucnost je přenechat konkurenci, oni totiž někde hrát budou. Srdcař je pro návraty, radikál pro dravé mládí.

        • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

          slaviator     před 15 lety 08.10.2009 16:02 |  
          0 0

          Sparta s Jabloncem se tomu dost blíží ale... O jedinej bod.

  7. Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

    janko (přítel SN)     před 15 lety 08.10.2009 15:52 |  
    0 0

    Sestava ve Varech:
    Hanuš - Krajčík, Vomáčka, Suchý, Trubila - Janda, Trapp, Volešák, Vasiljevič - Vlček, Naumov

    Bože proč nepostaví alespoň tady Grajciara, když už ne v lize. To je fakt na truc.....

    • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

      Viking     před 15 lety 08.10.2009 15:53 |  
      0 0

      Taky jsem to absolutně nepobral. A místo Vasila mohl zase vyzkoušet Koreše...

      • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

        janko (přítel SN)     před 15 lety 08.10.2009 16:12 |  
        0 0

        A přitom Koreš byl v Lípě dle mého jeden z nejlepších. Karle proč? To mi hlava nebere...

    • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

      EdCable     před 15 lety 08.10.2009 16:40 |  
      0 0

      Misto Vasiljevice je tam Smicer... takze se mi to zda jasne - Smicer ziskava kondici, Janda, Vlcek a Naumov formu, Trapp a Trubila sanci. Jediny trochu prebytecny se mi zda Volesak, ale na jeho pozici by zase tezko mohl hrat Grajciar...

      • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

        Wommi     před 15 lety 08.10.2009 17:14 |  
        0 0

        zatim to tedy asi moc neslape:)

        • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

          EdCable     před 15 lety 08.10.2009 17:24 |  
          0 0

          Snad uz jo, kdyz je pryc Volesak a misto neho Grajciar:-) Chybi mi v on-line upresneni naseho druhopolocasoveho rozestaveni, predpokladam ze zleva to je tedka Janda-Smicer-Grajciar, ale zase gol padl po Grajciarove centru zleva...

          • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

            Wommi     před 15 lety 08.10.2009 17:32 |  
            0 0

            nejhorsi je ze on kazdej rekne slavia hrala prd,..ale pravdou zustava, ze at je to jqakejkoliv tym, tak pokud ma rozesranej tym po repre a vsude mozne, tezdo si i sebelepsi fotbalisti vyhovi, pokud na sebe nejsou zvykly!:(

            • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

              EdCable     před 15 lety 08.10.2009 17:35 |  
              0 0

              Ja chapu, ze to nikdy neni nejlehci situace, ale ta kvalita je natolik jednoznacne na nasi strane, ze vyrazeni by bylo minimalne trapne

              • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.10.2009 17:42 |  
                0 0

                slavie hraje jako normalne po kazdy v jiny sestave.. a jako obycejne na sebe nejsou hraci zvykly..

                • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                  quelhar (admin)     před 15 lety 08.10.2009 17:47 |  
                  0 0

                  Tobe se porad neco nelibi, kdyz tam trener chtel podrzet Jandu s Volesakem, tak to bylo taky spatne... :o)

                  • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.10.2009 18:00 |  
                    0 0

                    no.. ok, no neco pravdy na tom taky bude..:-)

            • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

              lassiter     před 15 lety 08.10.2009 17:43 |  
              0 0

              No pokud má ten tým zažitej nějakej systém hry, tak to zas takovej problém není.

            • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

              Wommi     před 15 lety 08.10.2009 17:52 |  
              0 0

              potom ale panove je asi nekde uz problem ne?!..kdyz se deje co se deje a A muzstvo ma problem s 3ligovym tymem...
              otazka je, kde ten problem je...

              • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                Wommi     před 15 lety 08.10.2009 17:57 |  
                0 0

                NO PANOVE - - - - - - POROD!

                • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                  quelhar (admin)     před 15 lety 08.10.2009 18:00 |  
                  0 0

                  Pet penalt z peti? Panove, kdo tohle cekal? Priznavam se, ze jsem cekal, ze Vlcek a Toleski pentle nedaji...

                  No a pojedeme do Karvine a v odvete prijede Karvina do Edenu. To bude panecku slagr! :o)

                  • Re: Maďarsko U20 - Česko U20 3:2 pen.

                    Wommi     před 15 lety 08.10.2009 18:10 |  
                    0 0

                    taky jsem se zajmem a obavou sledovaL VZDY RADEK S INFO O DALSIM EXEKUTOROVI,..zaplatpanbu