Vršovické derby nebude jen o fotbalové kvalitě. "Bylo by chybou si myslet, že Bohemku přehrajeme jenom fotbalovostí, musíme k ní přidat také důraz a bojovnost. Určitě bychom rádi navázali na vítězství s Ostravou a získali další tři body," shrnul před utkáním fakta Karel Jarolím.
Karla Jarolíma netrápí pouze početná marodka, několik hráčů z kádru také odcestovalo na mistrovství dvacetiletých do Egypta. Chybět budou mladíci Čelůstka, Hošek a Pekhart a zranění Šmicer, Vlček, Kaufman a Jaroslav Černý.
David Hubáček a Milan Černý by naopak do utkání zasáhnout mohli.
Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Trubila - Vasiljevič, Ragued, Belaid, Janda - Hloušek, Šenkeřík.
Vstupenky do sektoru hostí jsou beznadějně vyprodané.
V sobotu vršovické derby!
Na Slavii čeká zajímavý týden, tým trenéra Jarolíma se střetne s Bohemians 1905, Lille, a se Spartou. Jak si Slavia povede ve vršovickém derby? To se dozvíme v sobotu v 19:45, beznadějne vyprodané utkání můžete sledovat i na ČT 4 Sport.
Komentáře (35)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: V sobotu vršovické derby!
eomer (přítel SN) před 15 lety 25.09.2009 08:13 |No sem na to zvědav. Má dlouho do minulosti takový pocit, že proti Bohemce musíme být o hodně lepší abychom zvítězli aspoň o gól. Doufám, že Hub bude už v pohodě.
Re: V sobotu vršovické derby!
harry před 15 lety 25.09.2009 16:36 |Co si pamatuju tak jsme v Dolíčku nevyhráli už 10let(1,kolo 99-2000)-byl to onen zápas,kdy proměnil Horváth penaltu,stáhnul trenky a dostal červenou:-))
Re: V sobotu vršovické derby!
eomer (přítel SN) před 15 lety 25.09.2009 21:27 |Jojo vzpomínám si.
Re: V sobotu vršovické derby!
quelhar (admin) před 15 lety 25.09.2009 08:46 |Neceka nas nic snadneho a osobne vubec netusim, co si od toho utkani slibovat. Mam porad v pameti, kdyz jsme tam hrali ligovy zapas posledne (prohra 2:0, bez vetsich sanci na nasi strane). Souper bude jako obvykle premotivovany, nejspis nepujde daleko pro tvrdsi zakroky. Prestoze je objektivne kvalita vyrazne na nasi strane, v tomto zapase to nemusi nic znamenat. Nicmene by pred velkym derby byly tri body velmi prijemne, sli bychom do nej s naskokem a navic bychom se konecne dotahli na kyzeny prumer dvou bodu na zapas, zatim oproti nemu porad neco malo ztracime.
V zaveru podzimu mame trochu lehci los, tam jiste bude prostor udelat nejakou serii (Kladno v, Olomouc d, Pribram v, Plzen d, Jablonec v, Brno d) a dostat se treba az na prvni misto v tabulce.
Re: V sobotu vršovické derby!
harry před 15 lety 25.09.2009 16:37 |ten zápas byl tři dny po tom,co jsme doma porazili při premiéře v LM Steauu a asi si všichni zainteresovaní mysleli,že se nějaká Bohemka porazí sama...
Re: V sobotu vršovické derby!
smely (přítel SN) před 15 lety 26.09.2009 10:29 |tak my se v pripade prohry jablonce i teplic a nasi predpokladane vyhry dnes o dve branky muzeme dostat do cela jiz vecer
Re: V sobotu vršovické derby!
quelhar (admin) před 15 lety 26.09.2009 10:59 |Jasne, ale uprimne receno v tuto souhru okolnosti prilis neverim. Budu uplne spokojeny stacit, kdyz na konci podzimu po 16 kolech prezimujeme na cele s nejakymi 33 nebo 34 body, tedy kdyz ve zbylych osmi zapasech udelame 18 (5-3-0) nebo 19 (6-1-1) bodu. Myslim, ze na to rozhodne mame - i vzhledem k losu. Kladno venku, Pribram venku a koneckoncu i ted v Dolicku - to jsou zapasy, ze kterych bychom dohromady 7 bodu meli vydolovat a doma samozrejme ze 4 zapasu minimalne 10. Pak zbyva uz jen zapas v Jablonci.
Re: V sobotu vršovické derby!
rek před 15 lety 25.09.2009 09:25 |Grajcar na plac !
Re: V sobotu vršovické derby!
opicemag před 15 lety 25.09.2009 09:51 |Myslím, že ne. Je to pravý záložník/obránce a tam asi Jarolím měnit nic nebude, Krajčíkovi i Vasiljevičovi to +- celkem jde. Nemá důvod je měnit.
Souhlasím s tím, že Jarolím asi postaví zde uváděnou sestavu. Jen kdyby se uzdravil Hubáček, možná ho tam dá. Trubilu zatím ignoruje.
Já osobně bych možná zkusil někoho místo Jandy, tomu to vážně nejde, ač se snaží a bojuje.
Re: V sobotu vršovické derby!
DrFe1 před 15 lety 25.09.2009 09:55 |S tím Jandou bohužel souhlas, Grajciara bych ale místo Vasilijeviče klidně zkusil. Připadá mi že má formu. Zajímalo by mě co je s tím Jardou Černým, podle mě velmi citelně chybí (právě místo Jandy). Přitom po vyšetření kolene říkali, že to nic závažného není a on zatím marodí pořád dál .....
Re: V sobotu vršovické derby!
DrFe1 před 15 lety 25.09.2009 09:57 |Ještě jenom doplním, že se Čelůstkou a Jandou nalevo jsme prakticky po levý straně vůbec nehráli. Všechno šlo napravio přes Krajčíka. Jsem zvědavej jestli se s Trubilou (pokud bude hrát) něco změní. SPíš ale asi uvidíme Huba.
Re: V sobotu vršovické derby!
rekodlak před 15 lety 25.09.2009 10:54 |Osobně bych nepoužil "možná" ve větě o Jandovi, protože ten člověk na to nemá dlouhodobě - ani si nevybavuju kdy jsem měl opačný pocit. Kdyby dělal atletiku udělal by líp, protože na práci s míčem to fakt není! Za výkon proti Šerifu ho budu nenávidět do konce svýho života, a za těch posledních 90 vteřin ještě i po něm..
Re: V sobotu vršovické derby!
Ravik před 15 lety 25.09.2009 11:39 |si dobrý jelito
Re: V sobotu vršovické derby!
Haala (přítel SN) před 15 lety 25.09.2009 11:43 |Nemůžu se prostě neozvat, ač sem příliš nepřispívám...
Janda podle mě v utkání s Ostravou jeden z nejlepších hráčů na hřišti. To je přesně ten typ hráče, kterýho potřebujeme do Evropy. Rychlostně je na tom hodně slušně, nebojí se hrát, a to i v momentě, kdy mu to příliš nejde. Je dotěrnej, hbitej...Už to tolik nedrbe jako kdysi, naopak hraje jednoduše, v narážečkách...
Abych nemluvil jen v superlativech...Občas je trochu zbrklej...A pravda, že levá strana nám s Baníkem opravdu nehrála, dost se, a podýtkám zbytečně, stahoval na střed.
Takovýhle kluky potřebuje každý mužstvo alespoň tři čtyři, my teď máme Adama, Petra, Mateje ( i když Matej má už trochu nosánek nahoru mi přijde). K nim nějakýho Jardu Černýho a musí to fungovat...
Re: V sobotu vršovické derby!
rekodlak před 15 lety 25.09.2009 11:56 |Je zajímavé, že to co se na něm tobě líbí mě naopak úplně zabíjí :-) Řekl bych, že je akorát rychlej - míče se okamžitě zbavuje. Úspěšnost kreativních přihrávek by odhadl na pár jednotek procent. Proti OSR nastoupí jako levý záložník ale celou dobu hraje na pravém středu.
A to ani nemluvím o Vaniakovi, ze kterého je po pondělku každý na zadku, ale že: kdyby v pohodě chytil odražený míč, který musel Matej odhlavičkovat do autu, tak z následného rohu nebyla žádná hlavička z blizka. Kdyby neodvolal zeď, tak by nemusel dostat gol. Jeho následné řvaní na TJ jsem vážně nepochopil. Jeho dva naprosto šílené výhozy, přímo na nohu útočníkovi?!!
Ale koho místo něj, to fakt netuším..
Re: V sobotu vršovické derby!
Jachym před 15 lety 25.09.2009 16:27 |Tato kdyby jsou úplně na hovno. Třeba bychom bývali dostali gól i bez té standardky! Kdybych použil stejný přístup, tak kdyby Vaniak nepředvedl ty zázračné zákroky, bývali bychom dostali čtyři branky!
Re: V sobotu vršovické derby!
bongor před 15 lety 25.09.2009 21:10 |přesně tak,Vaniak bude ještě dlouho naše jednička.Bohužel se jeho nástupce vůbec neobjevuje na obzoru.Hanuš,když bude hodně makat,tak za dva roky.Nikdo další.Budem muset něco v zimě nakoupit.
Re: V sobotu vršovické derby!
venator před 15 lety 25.09.2009 12:26 |Kéž by byla sestava tahle:)
Vaniak - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Trubila - Grajciar, Raqued, Belaid, Vasiljevič - Hloušek, Šenkeřík (Naumov)
ALE myslím,že místo Trubily bude Hub a místo Grajciara např. Janda
Re: V sobotu vršovické derby!
mirecek1111 před 15 lety 25.09.2009 14:10 |tak třeba to tak pan Jarolím postaví, jen bych doporučil přání psát tučně, aby to panu Jarolímovi neuniklo při brouzdání:-)
No já nevím, mě přijde ta nová histerie okolo Jandy v základní sestavě jako zbytečná. Navíc, není lepší zápas než Bohemians na jeho hřišti, kde by se lépe upatnily Jandovy přednosti forma neforma. Takže myslím, že hrát bude. Pokud se tedy neuzdraví noví hráči, např. Jarda Černý, což asi ne no.
Re: V sobotu vršovické derby!
Viking před 15 lety 25.09.2009 14:15 |Janda je přesně totožný typ fotbalisty jako Sionko. Buď má formu naprosto excelentní nebo hraje totální tužku. Nic mezi tím. Jejich hra je založena na výborné fyzičce a když se k tomu přidá sportovní forma, představují ideální ostrý kraj zálohy (třeba na jaře na Žižkově jak tam jejich levou stranu doslova roztrhal).
Re: V sobotu vršovické derby!
Jachym před 15 lety 25.09.2009 16:29 |Sionko má ale přece jen větší fotbalové kvality. A zápas pokaždé odmaká, i když se mu nedaří.
Re: V sobotu vršovické derby!
martyni (přítel SN) před 15 lety 25.09.2009 17:16 |Ja Jandu pořád hájim, pac verim, ze to v nem je. Jako maloktery nas zaloznik ma rychlost, duraz a dokaze se vyrovnat v soubojich i s tezkymi souperi, nepanikari z nedostatku prostoru. I pro me jsou jeho podzimni vykony zatim zklamanim, veril jsem, ze se na jare definitivne chytnul, v priprave byl ok, bohuzel nevysly prvni zapasy a jako by ztratil sebevedomi. Doufam, ze se z toho brzo dostane, pak jeste musi zapracovat na produktivite, podle me ma schopnosti, jen je vyuzit!
Re: V sobotu vršovické derby!
quelhar (admin) před 15 lety 25.09.2009 17:42 |Bylo by fajn, kdyby chytil formu. V Janove to vypadalo docela slusne, ale proti Baniku to bylo zas takove nevyrazne. Ja mam u Jandy tak trosku problem s tim, ze nedokazu rict, co je jeho nejvetsi kvalita. U ostatnich to je vetsinou jednodussi - Belaid s Vasiljevicem jsou kreativni, nemaji problem si z jedne narazit nebo vymyslet zajimavou prihravku, Ragued zase brani a je ochoten zaskakovat za obrance, kteri si udelaji vylet dopredu. Ale co je nejsilnejsi strankou Jandy, to je dost sporne. Zadny strelec to neni, zpoza vapna ho clovek skoro nevidi vystrelit (ted s Banikem to zrovna byla vyjimka :o)). Tvurce hry to taky neni a ze by brousil lajnu a centroval, to se o nem taky rict neda.
Re: V sobotu vršovické derby!
DrFe1 před 15 lety 25.09.2009 17:58 |Jeho devizou jsou dravý průniky do obrany, pokud má teda den.
Re: V sobotu vršovické derby!
Fallen (přítel SN) před 15 lety 26.09.2009 02:13 |Hehe, pamatujete jak si v derby obhodil Blažka a ten ho pak sundal za krk jako nějakej wrestler?
Re: V sobotu vršovické derby!
bongor před 15 lety 25.09.2009 21:12 |Ještě že jsme tady všichni takoví odborníci a rádi nezištně poradíme.Jinak by Jarolím trénoval podle našich expertů tak divizi.
Re: V sobotu vršovické derby!
Viking před 15 lety 25.09.2009 14:11 |Před sobotou moc optimistický nejsem. Na Bohemku se nám moc nedaří, ta se dokáže narozdíl od nás na tohle derby vždycky o hodně víc vyhecovat. Když si k tomu připočtu našlapaný Ďolíček, budeme si muset hodně hrábnout, abychom vůbec bodovali. Prostě klasické derby, přijet tam třeba Teplice, tak to mají o hodně jednodušší. Vsadil bych hlavně na bojovníky a dříče, na Bohemce se stejně nikdy fotbal nehrál. Šancí tam na obou stranách moc nebývá, hřiště je malé. Musíme být stoprocentní při těch 2-3 šancích za zápas a musíme zvládnout hlavně obranné standartky.
Re: V sobotu vršovické derby!
harry před 15 lety 25.09.2009 16:34 |Tak na stránkách Bohemky píšou že bude v sobotu před zápasem ještě k dispozici 500 lístků-ale do sektoru domácích.-)Jinak já před dvěmal lety koupil lístek na sluneční(malou) protilehlou tribunu dokonce před zápasem -a to bylo také oficiaílně vyprodáno.-)
Re: V sobotu vršovické derby!
PetCC před 15 lety 25.09.2009 17:03 |Před dvěma lety jsem tam byl taky, ale dneska to na slunce moc nevypadá :-)
Re: V sobotu vršovické derby!
Bulvi před 15 lety 26.09.2009 10:17 |Já jsem sehnal lístek už jen do bohemáckýho kotle-tak snad se nějak dostanu do našeho sektoru...
Re: V sobotu vršovické derby!
slaviator před 15 lety 26.09.2009 07:51 |Pokud si nekdo jeste mysli, ze hodnoceni hracu ve Sportu je objektivni, tak prosim. Po 30. kole k ucasti staci 20krat byt hodnocen, tzn 66 %. Ted po osmem musi byt hodnoceni min 7, tedy 87 %. Pak cteme oslavne ody na Pavlika z Jablonce a jak Slavia ma mezi nejlepsi padesatkou jen dva hrace. Stacit 6 hodnoceni, stejne jako loni po osmem kole, byl by suverenne nejlepsim Hlousek - 6,50, Pavlik ma necelych 6,2. No, ale jaksi se hodi Sportu do kramu, jak provincni tymy Teplic a Jablonce slapou vyborne, mlady kadr Sparty hraje skvele zapasy proti souperum v Evrope, zatimco mistrovska Slavia je v krizi. Pritoim by stacilo mit stejny metr na ucast v prubezne top11 jako loni a bylo by to vse trochu jine....
Re: V sobotu vršovické derby!
Tomis68 (přítel SN) před 15 lety 26.09.2009 15:14 |http://deniksport.blesk.cz/clanek/skandaly/81177/belaid-sokuje-spal-jsem-s-celou-prahou.html
Na toto jsem narazil na SSC, o deníku Spart to celkem výstižně vypovídá...
Re: V sobotu vršovické derby!
quelhar (admin) před 15 lety 26.09.2009 15:23 |Tohle jsou clanky, ktere ve Sportu nevychazeji. Ale protoze ma Blesk a Sport stejneho vydavatele a stranky Sportu patri pod Blesk, tak se clanky ze sportovni sekce Blesku hazeji tam.
Re: V sobotu vršovické derby!
mirecek1111 před 15 lety 26.09.2009 19:22 |no vidíš, a pan Jarolím už reaguje v dnešní základní sestavě :-)
Re: V sobotu vršovické derby!
slaviator před 15 lety 26.09.2009 20:36 |Na tomhle je prenadherne videt, ze Sport je bulvar. Nic jineho. Uz jen ten nadpis je samovypovadajici. Kazdopadne tohle uz "fici" par dni a uvidime, co jeste bude ci nebude dalsim dilem. Treba priste bude, ze Tijany je obchodnik s bilym masem a tu slecnu nutil k prostituci, na coz nema ta slecna samozrejma ale zadny dukaz... :))