Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Liberec - Slavia 1:1

Slávisté v 7. kolo Gambrinus ligy vezou z Liberce jen bod za remízu 1:1. Jedinou branku vstřelil na začátku utkání Belaid. I přes velký tlak ve druhém poločase se však nepodařilo vstřelit vítězný gól.

Fotbalisté Slavie nastoupili do utkání v Liberci s Vasiljevičem a Vlčkem v základu, na lavičku se posadil Volešák. Domácí celek měl v kádru několik hráčů, kteří prošli Slavií, stejně tak v realizačním týmu.

Od samého začátku jsme si vytvořili územní převahu a brzy se dostali i do prvních příležitostí a jednu z nich jsme využili už v 10. minutě, když po centru z pravé strany se míč dostal před vápno, kde vystřelil Belaid a překonal Hauzra. O chvíli později mohl Belaid přidat další branku, ale tentokrát neuspěl. Slávisté měli územní převahu, jenže v 18. minutě přišel šok. Gebre Selassie se uvolnil u rohu vápna a levačkou parádně vymetl pravou šibenici, Vaniak byl bez šance. Slavia však dál útočila, hned ve 24. minutě byla blízko gólu, ale Hauzr střelu Belaida reflexivně vyrazil nohou. Liberec si v prvním poločase vytvořil jednu velkou šanci, ve 37. minutě šli dva hráči na Vomáčku, ten však v poslední chvíli střelecký pokus Dočkala zblokoval.

Ve druhém poločase si slávisté vytvořili mnoho nadějných pozic k zakončení, některé přečíslení se navíc nepodařilo dotáhnout přesnou finální přihrávkou. Chvílemi to byl doslova drtivý tlak, a tak se Liberec většinou bránil odkopy. V 52. minutě střelu Vasiljeviče blokují domácí na roh, jehož pokusu předcházela parádní kombinace s Hlouškem. V 61. minutě gólovou střelu Vomáčky opět liberečtí obránci blokují, po dalším centru hlavičkoval Šenkeřík nad branku. V 76. minutě po centru Hlouška z první střílel Naumov, ale trefil jen obránce, v opačném případě by to byl pravděpodobně gól. V závěru si ještě šanci vytvořil Šenkeřík, ale jeho střelu brankář vytáhl na roh. V poslední minutě jsme ale mohli přijít i o bod, po rohu Liberce už málem zakončoval Diviš, ale nebezpečí jsme dokázali odvrátit.

Liberec - Slavia 1:1 (1:1)
Branky:
18. Gebre Selassie - 10. Belaid
Sestava Slavie: Vaniak - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Čelůstka - Belaid (86. Volešák), Ragued, Vasiljevič (78. Janda), Hloušek - Vlček (76. Naumov), Šenkeřík
Lavička: Trapp, Grajciar, Romanovs

Komentáře (82)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Liberec - Slavia 1:1

    quelhar (admin)     před 15 lety 12.09.2009 21:54 |  
    0 0

    To je zase zapas akorat na nasrani. Sanci na tri zapasy a gol jediny. Krome promenovani sanci a nejistoty Celustky neni moc co vytknout. Krajcik uz vypadal jako ten Krajcik z lonske sezony (letos poprve), zaloha jednozacne prevalcovala zalohu soupere, ale vsechny sance jsme spalili. Proti takto slabemu Liberci jsme uz dlouho nehrali a nevyhra je jednoznacne ztrata. Nicmene vykon podle me jeden z nejlepsich v sezone a slusny prislib pro zapasy v Janove a s Banikem.

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      (host)     před 15 lety 12.09.2009 22:12 |  
      0 0

      Vlček. Strašný. Hráli sme prakticky bez útoku.

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        Trilador     před 15 lety 13.09.2009 08:16 |  
        0 0

        snahu Vlčkovi nelze upřít, ale bohužel to nestačí, ta tutovka co měl (škoda mluvit)

  2. Re: Liberec - Slavia 1:1

    jack09     před 15 lety 12.09.2009 21:54 |  
    0 0

    sice jen bod ale nase hra se mi libila ;)

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      Artur (přítel SN)     před 15 lety 12.09.2009 22:10 |  
      0 0

      ja jsem si po shleduti MaCity-Arsenal, při téhle holomajzně teda malem vydloubnul oči .. :)

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        kokac     před 15 lety 12.09.2009 22:16 |  
        0 0

        slow motion ;-) jako by to pustili zpomaleně :D

        • Re: Liberec - Slavia 1:1

          kokac     před 15 lety 12.09.2009 22:19 |  
          0 0

          a teď nevim jestli se píše jakoby/jako by a spomaleně/zpomaleně...... :D

          • Re: Liberec - Slavia 1:1

            Trilador     před 15 lety 13.09.2009 08:48 |  
            0 0

            já zase viděl Stoke - Chelsea a musím jen potvrdit, ačkoli se Stoke celý zápas jen bránil, všechno je tam ve velké rychlosti, sice nemáme tak dobré hráče, ale běhat snad umí taky

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        jack09     před 15 lety 12.09.2009 22:20 |  
        0 0

        videl sem prvnich 5min a pak sem musel odejit coz me velmi mrzi a tlucu hlavou do zdi o co ze sem to prisel :-/

  3. Re: Liberec - Slavia 1:1

    teich     před 15 lety 12.09.2009 21:54 |  
    0 0

    Liberec byl nejslabším mužstvem, proti kterému jsme letos hráli. Tyhle dva body nás můžou mrzet.

  4. Re: Liberec - Slavia 1:1

    tantalos     před 15 lety 12.09.2009 21:57 |  
    0 0

    Velmi slušný výkon celého mužstva, chtělo to víc štěstí a Necida. Celá záloha ukázala kvalitu, obrana taky, i když od obou krajních bych čekal účinnější podporu útoku. Ten útok je tak trochu slabina, asi bych tlačil Hlouška víc dopředu.

  5. Re: Liberec - Slavia 1:1

    pavlikvik     před 15 lety 12.09.2009 22:15 |  
    0 0

    Sledoval jsem to jen na netu a neviděl celý prostor, tak je ten s komentář s rezervou. Hra se mi dneska líbila a byla jen smůla, že jsme nevyhráli. Záloha konečně hrála dopředu po zemi a všichni chtěli hrát a vyhrát. I když jsme dneska jen remizovali, tak výkon byl zdaleka nejlepší, co jsem nás v Liberci kdy viděl hrát. Kromě hluchého místa ke konci první půle, kdy na chvíli začli zase obránci míče nakopávat dopředu vzduchem, byla hra jak má podle mě vypadat. Bylo jen otázkou, kdy dáme gól a že jsme ho nedali, je smůla a umění Hauzra v brance. Záloha se mi líbila celá a bylo by dobře, kdyby v tomhle složení hráli ještě pár zápasů dál. Vasiljevič je hráč. Moc se mi líbil Belaid, nahrával střílel (jen škoda že nedal dalšího góla). Krajčík byl zase jako dřív a nabíhal si na kolmice na lajně. Škoda, že nemáme levonohého beka, který by byl schopen podpořit útok centry z leva. Rozdíl mezi Krajčíkem a Čelůstkou byl vidět a bylo vidět i to, že Čelůstka hraje přes nohu. Pořád ale hrál dopředu líp a víc než Hub. Co se mi nelíbilo, byl rozhodčí Královec, Liberec několikrát podržel, ale na to se musím ještě podívat, až bude záznam.

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      bongor     před 15 lety 12.09.2009 22:25 |  
      0 0

      Co bys chtěl od krávovce,je to sralťan jako poleno,ani se tím nijak netají.

  6. Re: Liberec - Slavia 1:1

    opicemag     před 15 lety 12.09.2009 22:18 |  
    0 0

    Potřebujeme útočníka. Vlček patří jednoznačně do béčka, zoufalec. Nevím, proč ho Jarolím staví. Příště bych vyzkoušel Naumova a když se ten nechytí tak vážně nevím. Nebo tam hrát s Hlouškem. Nevyhrát takový zápas, to je děs. Liberec byl slabý, jeho obrana děravá, ale náš útok, to je příšerné.

  7. Re: Liberec - Slavia 1:1

    denydzlSKS     před 15 lety 12.09.2009 22:19 |  
    0 0

    vlček na lavici, čelůstka pryč z levý strany a bude to ok!!

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      wector     před 15 lety 12.09.2009 22:25 |  
      0 0

      Asi v 60. minutě sem si říkal, proč Jarolím nestřídá, Vlček na to bl zralej. Pak sem se podíval, co je k dispozici a došlo mi, že není za koho. Potřebujeme návrat Pekharta. Otázka je, co v zimě, jestli se vrátí do Anglie, tak musíme bezpodmínečně někoho koupit, ale budou na to prachy?

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      bongor     před 15 lety 12.09.2009 22:27 |  
      0 0

      A kde si vyčaruješ levýho beka?Hub je spolehlivej,ale není to bek
      pro evropskou úroveň,kde bysme rádi hráli.Čelůstka se možná ještě chytí.Myslí si,že je škoda Ferryho.

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        mirecek1111     před 15 lety 13.09.2009 00:13 |  
        0 0

        tak Čelůstka bude hlavně potřebovat čas. Ono to asi není zrovna lehké hrát najedou na úplně opačné straně, než kdy předtím hrál.
        Je to ale zajimavé, za poslední roky se ve Slavii protočilo neskutečně fotbalistů a my za celé ty roky nenašli za Hubáčka optimání variantu.
        Zrovna dneska jsem koukal na jeden český seriál, kde při jedné scéně byl v pozadí puštěný televizor, a hrál se fotbal Slavia-Palermo, a Bosák tam mumlal, že se uvažovalo o návratu Hubáčka do Zlína :) a to už je let, už tenkrát to na levém beku ideální nebylo a není pořád.
        Jinak co se týče Vasiljeviče, snad to musel každý vidět, bylo to proti Volešákovi sto a jedna. Jen za ty zbytečné simulace by měl dostat za uši, ale to by třeba měl i Ragued za to nesmyslné chytání balonu do ruk po faulu. Ty žluté se nasbírají a jednou bude zbytenčně chybět.

  8. Re: Liberec - Slavia 1:1

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.09.2009 22:39 |  
    0 0

    Tak tohle byl o delsi dobe slusnej vykon venku, co slusnej, vybornej.. jenze kdyz se spali sance, efekt to jaksi nema, ale me tenhle fotbal bavil, rychlej prechod do utoku, kolektivni hra, jen tak dal. Tentokrat zahrala zaloha a Matej, konecne Matej z minule sezony. Hlavne kombinace Vasiljevic - Belaid - Senky - Krajcik byly pekne, skoda chybel gol navic. Bohuzel tak od 70. minuty uz to nebylo ono, zvlast jmenovanym dosel dech, uz to spis kazdej tahal individualne. Chybel nam jeden utocnik, Standovi to neslo, zacal sice dobre, ale jako by mu chybela i ta rychlost, treba jak sel sam na branu, ale nakonec si to zasekl, to nebylo zvykem Celustka malo podporoval utok, Hlousek tam byl sam, zatimco Vasiljevic mel velkou podporu Krajcika. No a taky Liberec dobre branil, sice se tu objevuje, ze byl slaby, ale ta defenziva byla dobra. Skoda. Kralovec taky dvakrat nepomohl, resp. piskal priserne.

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 12.09.2009 23:19 |  
      0 0

      Obrana Liberce nebyla dobra, jinak by nas nepustila asi do deseti tutovych sanci. Kralovec nam uprel minimalne tri penalty, zluta Vasiljevicovi po jasnem faulu soupere byla uz spis vysmechem. Ale ze nam rozhodci nepomuze, to bylo jasne uz kdyz jsme se dozvedeli jeho jmeno.

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.09.2009 23:37 |  
        0 0

        tak ony vsechny ty sance nebyly uplne tutove, casto tam naposledni chvili nejaky obrance zasahl. ale je fakt, ze liberecaci nestihali. jsem zvedav, jestli ty penalty nekde ukazou..

        • Re: Liberec - Slavia 1:1

          lassiter     před 15 lety 12.09.2009 23:56 |  
          0 0

          já bych teda písknul tu za ruku Gecova. Já vim, že ted je velká móda ruce nepískat, ale tohle? A možná tu první na Vasiljeviče v prvním poločase, ale to bylo přes celý hřiště. V druhym to byly od něj zbytečný simulace.

          • Re: Liberec - Slavia 1:1

            Trilador     před 15 lety 13.09.2009 08:18 |  
            0 0

            No při naší úspěšnosti na penalty bych si troufnul tvrdit, že by nám to moc nepomohlo :)

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        lucky-pilda     před 15 lety 14.09.2009 13:03 |  
        0 0

        Promin, ale zluta pro Vasilijevice byla zcela popravu. Nevim, co se cely kotel tak cilil, kdyz dostal kartu po zcela evidentne nafilmovanem padu ...

  9. Re: Liberec - Slavia 1:1

    taximan     před 15 lety 12.09.2009 23:09 |  
    0 0

    Zdravím všechny z Liberce,
    během zápasu mi tak běhalo hlavou, jak dlouho už zde jsem takříkajíc alokovanej, a že bych si v tuto chvíli nepřál nic víc, než konečně výhru doma (mého doma - liberce), - prostě že po těch letech bych si chtěl tady připadat jak vítěz.
    Vzhledem k momentalnímu rozpoložení Slovanu a Slavie jsem nevěřil v nic jiného než výhru, a opravdu k tomu vše od počátku směřovalo. Ale pak přišel gól Thea a v tu chvíli bylo jasné, že je to v zajetých kolejích. Prostě Slavia je lepší a slovan buď urve bod nebo i vítězství. Na tomhle stadionu je to jako pouštět ten samý film znovu a znovu.
    Zklamal mě Standa a Dušan. První jmenovaný je trochu mimo - rychlost neztratil, ani ta mezihra s míčem není špatná, ale něco tomu chybí - těžko říci co... každopádně v prvním poločase jsme jakoby hráli bez něj. A druhý - nevím o kolik méně měří Liška, ale opravdu jsem opticky nechápal, jak ho mohl v tolika soubojích přetlačit. I mě se zdála půlka jejich soubojů jako faul ze strany libereckého, přesto hráč musí umět něco ustát, stejně jako nepadat naprosto naivně a poprat se s jednostranně pískajícím rozhodčím.
    V tom pozápasovém průvodu kolem Nisi mi hlavou neletělo nic jiného než - "A takové je to tu vždycky". Prostě hrajeme dobrý fotbal a stejně to není nic platné. Tak trochu zakleté město, nemyslíte?

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      lassiter     před 15 lety 12.09.2009 23:54 |  
      0 0

      Mě Dušan nezklamal, zahrál hodně dobře, jediný co bych mu vytknul, jsou naprosto zbytečný simulace. Narozdíl od tebe si myslim, že žlutou dostal oprávněně a měl jí dostat dřív. Třikrát chtěl penaltu, přitom třikrát moh hrát dál. Škoda, Liberec byl slabej, tenhle zápas jsme měli vyhrát. Spolupráce Vasiljeviče a Krajčíka byla výborná, konečně pěknej fotbal! Jinak liberečtí pořadatelé tedy no comment.

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        taximan     před 15 lety 13.09.2009 00:17 |  
        0 0

        Mě nezklamal v mezihře (tam byl velmi dobrý), ale ve finální fázi, která je nejdůležitější (k čemu je mezihra, když z toho nepadne gól), to vždy zazdil. Nevím kde se vzalo to "narozdíl" - i mě se zdála ta žlutá oprávněná, protože byla v té druhé druhé půlce zákroků, kdy to asi nebyl faul liberckého.
        Ach jo... ještě že ty svijany a rum působí. Snad za dva měsíce uvidím v jablonci výhru.

        • Re: Liberec - Slavia 1:1

          lassiter     před 15 lety 13.09.2009 00:19 |  
          0 0

          taky nevim, kde se vzalo to narozdíl, asi ty svijany působí :-)

  10. Re: Liberec - Slavia 1:1

    Ravik     před 15 lety 13.09.2009 10:49 |  
    0 0

    Vasilejvič velmi příjemný překvapení.. myslim že by se mu měl Martyni omluvit :-) docela tu pravou lajnu piloval a ani se moc do středu netlačil jak by se dalo čekat. Bylo až s podivem jak jednoduše se ve druhé půli s Matejem dostávali kombinací a náběhy do tolika přečíslení a k centrům. Po hříchu z toho nebyl ani gól ani vlastně pořádná šance, protože přesnost finálovek byla hodně nízká. To ovšem padá i na vrub nabíhajících hráčů. Škoda že se k nim nepřidala levá strana. Adam bych řekl odehrál asi nejméně podařený zápas ve Slavii (i když konečně na svém ideálním postu), moc si tam s Čelůstkou nevyhověl. trochu mě to překvapilo... ale Gebre zřejmě lepší Lišky. V druhý půli mi přišlo že i střed naší zálohy se trochu vytratil y přenechal iniciativu pravé straně. Ragued hraje hodně ztaženě, což je někdy škoda, střelu má velmi dobrou... a TJ taky nebyl tak vidět jako v první půli. Samostatnou kapitolou je útok.. naše jednoznačně nejslabší řada. Sice mi z tribuny nepřišlo, že by se Vlčák zasloužil tu velkou kritiku co tu někteří spustili, ale Šenky byl lepší. Hodně se stahoval pro míče, neztrácel je,rozděloval, ale zápasy se rozhodují ve vápně a tam to byla slabota. Od obou. Na lavičce není adekvátní náhrada. Ukamenujte mě, ale mně ten Ford chybí :-) Uvidime co Pekhart až se uzdraví. Asi se po uzdravení JČ vrátí do útoku Hloušek. Jinak opět skvělý Vomáčka, skvělý nákup.

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 13.09.2009 11:37 |  
      0 0

      jojo, uvazuju o tom:-)), vcera se mi fakt libil, uvidime v dalsich zapasech.. urcite mu pomohla i aktivita Krajcika. jak rika lassiter, skoda toho simulovani. standa hral v prvni puli dobre, nebyla to zas takova tragedie, ale druha pule uz byla z jeho strany slaba.

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      opicemag     před 15 lety 13.09.2009 12:04 |  
      0 0

      Nikdy jsem si nemyslel, že to řeknu, ale Fořt opravdu chybí. A navíc když je Pekhart zraněný, tak nám chybí důrazný útočník (nevím, co Naumov, moc toho zatím neodehrál a když nastoupil, moc mu to nešlo). Chtělo by to důrazného útočníka k Šenkeříkovi, Vlček takový není. Snad jedině ten Hloušek, až se uzdraví Jarda Černý.

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 13.09.2009 13:08 |  
        0 0

        Dobré nedělní poledne a odpoledne Vám všem.
        Také jsem byl rozmrzen tou plichtou a dlouho jsem se nemohl zbavit pocitu, že jsme tam dva body ztratili. První půle velmi dobrá, škoda velké šance Vlčka, Belaida, Šenkeříka, a i Matěj tam měl jednou spíš střílet než nahrávat. Penalta na Vailjeviče v první půli naprosto jasná. Uvidíme dnes, co ukážou pořadu na ČT4 "Dohráno". U té ruky Gecova si nejsem tak jistý, ale písknout se to dalo. Jestli dostal Vasiljevič žlutou za simulování, nechápu, proč ji nedostal Kušnír ze Sparty. Tam to bylo naprosto evidentní, koukal jsem se na to ze záznamu......., co dodat. Krajčík měl velmi dobrý den, Vasiljevič byl taky dobrý a s Belaidem si také rozuměl. Druhá strana byla horší, chyběl tam J.Černý. Tím by s Adam vytáhl jako druhý útočník a Čelůstka by tam potom nebyl takový "volaaký zmetený". Máte pravdu v tom, že Vlček bohužel asi bude potřebovat nějakou "ozdravnou" kůru, aby se dostal do pohody. Janda asi na plac musel. Přesto si myslím, že až bude M.Černý zdráv a J.Černý taky, tak bych Jandu opravdu nechal chvilku odpočinout a on tu chuť a sílu zase najde. U té branky, ktrou nám dal Gebre asi trochu zaspal "Benji". Ale Gebre to trefil opravdu krásně. Vaniak neměl nárok. Jinak si myslím, že se Martinovi zase začíná vracet ta chuť a pracovitost v brance, šel do míčů a žádnou "věc" tentokrát nepředvedl. Musím sportovně přiznat, že "rudízletné" hráli dobře a vyhráli zcela zaslouženě. Nemusím sparťany nikdy a nikde, ale pokud je třeba uznat dobrý výkon soupeře, nedělá mi to problém. Tuším totiž, že se se Spartou popereme o titul až do posledního zápasu.
        M.Černý už bude do Janova snad fit a u J. Černého to koleno zlobí už delší dobu, ale magnetická rezonance prý neukázala žádné poškození. Možná je to jen bolestivé, protože ho ten "slovácký jura" přejel dost zostra a zezadu.
        Tak jsem se Vám z toho vypovídal a už je mi nějak líp. Asi i proto, že souhlasím s Quelharem v tom, že to byl asi náš nejlepší podzimní výkon. Byť pouze s jedním bodem, ale je zvenčí a tak se počítá. Tak pěknou neděli a vzhůru na Janov. Sokrates55

        • Re: Liberec - Slavia 1:1

          bongor     před 15 lety 13.09.2009 13:47 |  
          0 0

          Hezkou neděli taky Tobě taky Sokrate .Já jsem ten zápas neviděl,tak musím dát na všechny naše odborníky i laiky.Neshodují se v názorech,to je dobře,každý to vidíme trochu jinak.Všeobecně řeknu o Vlčákovi:Ten kluk potřebuje psychickou vzpruhu.Moc se od něj čekalo a při jeho povaze ho to zavazuje až tak,že spíš svazuje.Musíme mu dát čas,myslím,že má před sebou ještě hodně úspěšné období.Největší chybou by bylo,začít ho odstřelovat.To by byl jeho konec a naše velká smůla.Povahově mi přijde jako Honza Koller,toho položil jeden nepovedený zápas.
          Co se týče sralty,díval jsem se na první poločas,druhý jsem neviděl,protože na mě už tohle byl heroický výkon,vydržet se dívat na takový "fotbal" těsně po zápase ManCi-Arsenal.Chvíli jsem nevěděl,jestli sleduji stejný sport jako v Anglii potom jsem to vypnul a řek jsem si.
          "Zaplať Bůh ,že tady máme takovou konkurenci".

          • Re: Liberec - Slavia 1:1

            MarHud     před 15 lety 13.09.2009 14:14 |  
            0 0

            To je právě chyba,protože druhý poločas byl o mnoho lepší.Naše rudý koně je přejeli jako válec.Jinak srovnávat naší a anglickou ligu opravdu nejde i když tempo hry a nasazení by měli být stejné.Všechno je to o technických dovednostech v plné rychlosti,tam je podle mě největší problém.Hráč si v tom tempu nevěří a proto vědomě zpomalí hru a jede na jistotu.

            • Re: Liberec - Slavia 1:1

              opicemag     před 15 lety 13.09.2009 14:20 |  
              0 0

              Nejsmutnější na tom je to, že právě tempo a nasezení se anglické lize v 95% vůbec nevyrovná. Koukat někdy jak se čeští fotbalisté 90 minut plouží po trávníku, nepopoběhnou, hra je moc nezajímá, maximálně přihrají dozadu či jdou ve třech dopředu, je smutné.

              • Re: Liberec - Slavia 1:1

                quelhar (admin)     před 15 lety 13.09.2009 14:37 |  
                0 0

                Kritizovat toto zrovna po zapase v Liberci, ktery byl jednim z nejlepsich podzimnich ligovych zapasu vubec, je minimalne trosku nefer. Vetsina nasich hracu i hracu soupere hrala skutecne rychle, hra se nijak neprotahovala, o cemz take svedci pocet nebezpecnych situaci na obou stranach.

                Sice jsme ztratili dva body, ale vykon i nasazeni bylo v poradku. Dojeli jsme proste na nepromenovani sanci a bohuzel velmi spatny vykon Standy Vlcka.

            • Re: Liberec - Slavia 1:1

              bongor     před 15 lety 13.09.2009 16:36 |  
              0 0

              No tak Mar Hude,třeba se opracdu zlepšíte,potřebovali bysme to i my,aby tady byl někdo,kdo by se nám výkonostně alespoň trochu přiblížil.Ale teď beze srandy.Co budete dělat ,až vám na podzim odejdou všichni půjčení hráči?Půjčíte si další,nebo to zase budete čudlat jako dosud?

          • Re: Liberec - Slavia 1:1

            lassiter     před 15 lety 13.09.2009 14:21 |  
            0 0

            Standy je mi líto, míče mu odskakujou, přihrávky se nedaří a už přímo na hřišti je na jeho svěšený hlavě vidět, jak si to bere. Ach jo, v těhle letech... holt nešťastná povaha. Poslal bych ho bejt KJ někam na tejden na dovolenou s dětma a v pondělí ho šoupnul na baník na posledních patnáct minut, v kterých dá góla na jedna nula a bude zase dobře :-) Spartu ráno opakovali, chvíli jsem to sledoval, ale člověk se tak strašně nerad dívá na zápas sparty, když ví, že ho vyhrála :-) Co mě teda ale zaujalo, byla návštěva sedmi a půl tisíce diváků na utkání kola, hmm... Musim říct, že naše převaha v návštšěvnosti a atmosféře na zápasech mě často těší i víc, než když jsou rudoši za náma v tabulce. Zvlášť když jsou noviny a diskuse plný o nové spartě, na kterou chodí spousta lidí. Asi včera nebyla 50% sleva na lístky :-)

            • Re: Liberec - Slavia 1:1

              Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 13.09.2009 14:41 |  
              0 0

              Zdravím Bongore a Lassitere.
              Nejhorší na tom je, že Standa toho naběhal opravdu dost. Na popoběhnutí není líný. Je tam však dost velká herní nejistota. To si musí prostě vyřešit sám se sebou. Blbý je, že to má vliv na koncovku celého mužstva. Moc se mi líbil Adam i Šenkeřík, a i Matěj a další. Oni s tím Standou žili a dávali mu najevo, Stando pojď příště dáme. To je to, co nám jindy trochu chybělo. Už jen tohle byl pro mě signál, že to půjde. Pro pana MarHuda - neřekl bych, že druhý poločas byl ze strany "vašich rudých" lepší, ona hrála Sparta dobře i v první půli. Spíše si myslím, že se Jablonec trošíčku ve druhé půli "pokakal". A při vší úctě k M.J., opět to bylo dost ztracených míčů a nevýrazných soubojů. Jen jsem nerozuměl zase tomu Vašemu Řepkovi. To je asi nějaká nemoc, že. No a Kušnír za to nafilmování penalty? J.Černý dostal za filmování 10.000,- Kč pokutu. No nic. Uvidíme. Sokrates55

              • Re: Liberec - Slavia 1:1

                dubas     před 15 lety 13.09.2009 16:37 |  
                0 0

                Nejhorší drahý Sokrate, není včerejší ztráta dvou bodů, nebo Vlčákův výkon, ale ty řeči zde. Standa včera dřel do úmoru a rozhodně si to hodnocení některých nezaslouží. To je snad naše prokletí, aspoň jeden hráč na ,, černé listině '' To si už ani Vlčák nezaslouží trochu úcty ? Za mou osobu musím říct, že včera kluci hráli dobře, dokonce jsem měl pocit, že hrajeme na tři útoníky 4,3,3, pokud tak budou hrát dál tak se nemáme čeho obávat ani v EL.

                • Re: Liberec - Slavia 1:1

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 13.09.2009 17:01 |  
                  0 0

                  Ale pokud jste mě vážený Dubasi dobře pochopil, právě proto, že si Standy Vlčka vážím, tak to, co jsem napsal by nemělo signalizovat nic o "černé listině". Dokonce si troufnu povědět, že na "černou listinu" tu Standu nikdo snad ani nedává, snad až na toho anonyma??? a opicemaga. Vlček by opravdu potřeboval trochu "vypnout". Šel do Slávie se srdcem na dlani a toho já si nesmírně vážím. A taky jsem na to nezapoměl. Jen mu to teď nejde a útok na to doplácí. A jak ho znám, on se vzpamatuje a možná, že ho utkání v pohárech znovu dostanou do herní pohody. Spíše si myslím, že by měl jít třeba až do druhé půle jako "Jolly". Ale to je spíše pro trenéry. Jinak s Vámi souhlasím, já byl taky se hrou spokojen. Mě včera překvapil hodně M.Krajčík. Přesto, že na jeho straně hrál poprvé Vasiljevič, docela jim to spolu šlo, při jedné akci v cca 15 min. druhé půle tam udělali s Belaidem a Hlouškem akci, po níž šel Vasiljevič už do vápna, byl dle mého názoru fauĺován loktem, ale dostal žlutou za simulování, protože Královec byl asi 40 metrů od toho. Kdybych to tak neviděl, psát to sem nebudu. A ta pentle v první půli (opět faul na Vasiljeviče od Holeňáka tuším) se dle mého názoru pískat měla. Nechci tu vzbuzovat nějaké vášně, mi ty tři body vezmeme jinde, jen jsem zvědav na objektivitu našich sportovních redaktorů ať již na ČT4 sport a nebo v deníku "Spart". Tam byly dnes bláboly. Tak zatím a doufám, že jsme spolu :-)). Sokrates55

                  • Re: Liberec - Slavia 1:1

                    quelhar (admin)     před 15 lety 13.09.2009 17:16 |  
                    0 0

                    Standy si taky velmi vazim, je to pro me jeden z nejvetsich slavistu moderni doby. Ale to by nemelo zakryt to, ze vcera hral jako jediny opravdu hodne spatne.

                  • Re: Liberec - Slavia 1:1

                    dubas     před 15 lety 13.09.2009 20:52 |  
                    0 0

                    Drahý Sokrate, tebe jsem rozhodně neměl na mysli, že vytváříš černou listinu ani náhodou :-))))Reagoval jsem na tebe, jako na rozumný příspěvek, to co ale tady napsali, opicemag,taximan,atd, je fakt síla. Poslat Standu do Bečka, to už je mimo mou rozlišovací schopnost. Kluci včera jezdili po zadku, dřeli jak koně a na víc hráli hezkej fotbal a nekteří tady kritizují jak kdyby jsme dostali bůra. Po třech strašlivých dnech v práci, jsem neměl sílu se hádat a zařadil se za tebe jako za rozumného. Pokud jsi to pochopil tak, že tě obviňuji ze zakládání černých listin, tak to pro bůch ne.

              • Re: Liberec - Slavia 1:1

                MarHud     před 15 lety 13.09.2009 16:41 |  
                0 0

                Neboj Sokrate,mě taky sere,když někdo filmuje,Kušnír měl jednoznačně dostat žlutou.Doufám,že ho asponˇPepa řádně zpucoval.Co se týče MJ,tak mě se docela líbil,jako jedinej byl trochu schopnej podržet balon,bohužel pro Jablonec ho nikdo nedoplnil.K té návštěvě si myslím,že k tomu dost přispěl po čertech velkej koncert Kabátů.Příští týden začíná EL a opět je to jen na pražských S tak doufám,že se bude dařit a vylepšíme ten náš bídný český koeficient.Atˇžije ACS!

                • Re: Liberec - Slavia 1:1

                  MarHud     před 15 lety 13.09.2009 16:59 |  
                  0 0

                  Reaguji tedˇna Bongorův příspěvek.Podívej,za poslední leta Sparta posrala co mohla právě kvůli přestupní politice.Zkrátka nejsou prachy,tak se musí trochu jinak.Navíc si myslím,že cesta,kterou se vydala Sparta je správná.Je tam hodně mladých,nějaký odchovanci a hostování budou vždy.Myslím si,že Sparta staví hodně silný tým.Ostatně právě Slavia se touto cestou vyhrabala ze sraček a dvakrát vybojovala titul.Bohužel finanční situace českých klubů není taková jako třeba v Anglii nebo ve Spanělsku a dlouho nebude,tak jediná cesta je v kvalitnější práci s mládeží.Doufám,že ted,když je ve vedení Ivan se situace rapidně změní a posune to náš fotbal dál.

              • Re: Liberec - Slavia 1:1

                bongor     před 15 lety 13.09.2009 16:50 |  
                0 0

                No tak Řepas už jinej nebude,zvláště teď co se dal do ženskejch,aby byl taky in a mlaďoši se mu po straně nevysmívali.Co se týká filmovaček to je u nás i v cizině stejný.Já to naprosto odsuzuju,ale když to rozhodčí málokdy trestají,tak to každej zkouší,protože když soupeř filmuje jak na Barandově,tak by to pro tebe byl Handicap,kdybys to nezkoušel taky.Je to vyloženě na sudích,aby to poznali.Někdy to jde těžko.Ještě jednou,co se Standy týká ,tak pomoct mu musí mančaft,který se o to zřejmě snaží,ale hlavně my.Nemůžeme věčně hledat nějakou černou ovci.Někomu to hodně vyhovovalo,když byl u nás Marek a mohli do něj šít a paradoxně je to rozhodilo,že odešel.Teď se trochu otřepali a Standa by se hodil.
                Ovšem to je ten poslední člověk ,co by si něco takového zasloužil

            • Re: Liberec - Slavia 1:1

              bongor     před 15 lety 13.09.2009 16:42 |  
              0 0

              No tak co píšou v novinách,to je většinou tohoto ražení.Koště to mělo skutečně detailně obšlápnutý a oni si ti vlezdořitkové asi ještě nevšimli,že se jim i nám směje od sousedů a nějaká Sparta a Slavia jsou mu ukradený.Hlavně aby prodal hodně noclehů a kafí.

              • Re: Liberec - Slavia 1:1

                Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 13.09.2009 17:11 |  
                0 0

                Radši se o takových lidech snad ani nebavme.
                Košťál byl nomenklaturní kádr do bývalého ÚV KSČ, vystudoval vysokou politickou školu v Bratislavě a pak u nás během jakýchsi dvouletých studií měl titul inženýra ekonomie.
                Takový druhý Vasil Mohorita. Když člověk viděl, kolik v té době nemohlo jít na vysoké školy lidí, o na to opravdu měli....? Dneska zase máme tolik vysokých škol všelijakých směrů, zaplatíte si studium a máte titul. Když vidím některé studijní programy a názvy oborů, ale jsem už přeci jen šedovlasý pán a třeba tomu ani nerozumím. Sokrates55

                • Re: Liberec - Slavia 1:1

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 13.09.2009 18:25 |  
                  0 0

                  Proti rozhodčímu Královcovi podala Slavia oficiální stížnost. To není žádná ubrečenost nebo fňukání. Stojím na straně T.Rosena. Mám právo podat protest, mám. Nechť to posoudí fotbalový soud, zda je to oprávněné. Nechceme anulovat výsledek přeci, ale zda nás rozhodčí poškodil či ne. Pod výraz ubrečenost se schovávají Ti, co nedovedou pochopit, že špatnost má být ukázána. Pokud se budu mýlit, pak je na mě abych rozhodnutí uznal. A pokud vím, nemáme s tím problém. Královec nás poškodil několikrát a kdo si pamatuje tehdy ten zářez v Olomouci ví, o čem mluvím. Navíc je Královec "rudej až za ušima" a tak je dobře, že ho budeme vetovat. Sparta to v případě rozhodčího Jílka dělá taky a nikdo to neřeší. Sokrates55

                  • Re: Liberec - Slavia 1:1

                    Khadgar     před 15 lety 13.09.2009 18:55 |  
                    0 0

                    Jestli se ještě pořád může uplatňovat veto na jednoho rozhodčího za sezonu, tak bych ho na Královce uplatňoval hned na začátku každý sezony. Ono je to totiž pokaždý něco. Včera pencle a místama úzkostlivý posuzování jak při basketu. Málem mi z něj ruply nervy.

                    • Re: Liberec - Slavia 1:1

                      quelhar (admin)     před 15 lety 13.09.2009 19:29 |  
                      0 0

                      Kdyz si vzpomenu na zapas Olomouc - Slavia 4:3, tak se mi kudla v kapse otevira jeste ted.

                      • Re: Liberec - Slavia 1:1

                        slaviator     před 15 lety 13.09.2009 21:54 |  
                        0 0

                        Tak ten gol, jak se mic dostal min pul metru za brankovou caru a hralo se dal.... Tak uz jen za to mela byt Kralovcovi pozastavena cinnost min na 10 let. Milan Sedivy byl proti tomu v derby slabej cajicek....

                  • Re: Liberec - Slavia 1:1

                    bongor     před 15 lety 13.09.2009 19:40 |  
                    0 0

                    To je víc než jasné,že je nutné soudruha Královce vetovat.Jeho snaha nás snad každoročně stojí pár bodů.A při letošní vyrovnanosti můžou dva body hodně chybět.Máš Sokrate pravdu,že o tom koštětovi je pod úroveň se vůbec bavit.No a s těma vysokýma školama,ještě před dvěma lety jsem vážně přemýšlel,že bych si udělal právnickou.

                    • Re: Liberec - Slavia 1:1

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 13.09.2009 20:34 |  
                      0 0

                      Víš Bongore, pokud má někdo chuť se pustit do studia, to je jen k jeho cti. Vím, že dnešní trend je prostě takový a vzdělání je nutné. Jenom kdyby se z toho nestal takový byznys a kšeft s titulama. A Bongore, nikdy není pozdě, i když někdy je.
                      Sokrates55

                      P.S: Audentes Deus ipse iuvat. (Ovidius)
                      Odvážným přeje sám Bůh.

                      • Re: Liberec - Slavia 1:1

                        bongor     před 15 lety 13.09.2009 22:30 |  
                        0 0

                        Právě jak to říkáš Sokrate...někdy je.Jinak ten Ovidius to musela být skutečně radost když se dal do memorování.Někdy a to moc dávno jsem od něj něco čet,ale byla to povinná četba.Myslím,že by moh klidně dělat u nás ve Slávce nějakého kronikáře.Jako velitele ochranky stadionu bych zase rád viděl Achilea nebo někoho podobně fyzicky na výši.A trenéra by dělal tutově Sisyfos.

                    • Re: Liberec - Slavia 1:1

                      slaviator     před 15 lety 13.09.2009 21:57 |  
                      0 0

                      No, zadne poteseni -hadej, kdo treba prednasi sportovni pravo. Jakysi Julda Krameric :-)

                      • Re: Liberec - Slavia 1:1

                        matej-kt     před 15 lety 13.09.2009 22:04 |  
                        0 0

                        Tak tady pozor! Sportovní právo na PrF UK přednáší prof. Kuklík - velký to slávista a ve svém oboru renomovaný odborník. I když je pravda, že dr. Kramarič patří mezi jeho přátele, takže bych se nedivil, pokud by nějakou z přednášek vedl :)

                        • Re: Liberec - Slavia 1:1

                          slaviator     před 15 lety 14.09.2009 07:43 |  
                          0 0

                          No,ja se koukal co me ceka a nemine a dr.Kramaric me tak trochu vylekal, i kdyz s nim je to pouze par hodin za semestr. Ale meli si ho nechat v JARu a bylo by :-)))

                          • Re: Liberec - Slavia 1:1

                            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 14.09.2009 08:52 |  
                            0 0

                            JUDr. Kramarič mezi přátele prof.Kuklíka rozhodně nepatří. Protože prof. Kuklík je slušný člověk, neumí od sebe rázným způsobem odmítnou různé "francofky" podobného ražení.
                            Sokrates55

  11. Re: Liberec - Slavia 1:1

    Viking     před 15 lety 13.09.2009 18:58 |  
    0 0

    Potřebujeme útočníka. Už aby v Rusku skončila liga.

    P.S. Klokan z Vršovic bude čumět...

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      tolsimir     před 15 lety 13.09.2009 19:25 |  
      0 0

      to jako Koller? :D

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        Viking     před 15 lety 13.09.2009 21:12 |  
        0 0

        Jo.

        • Re: Liberec - Slavia 1:1

          slaviator     před 15 lety 13.09.2009 21:59 |  
          0 0

          Vole, ten pujde do Francie. Pze tam chce ta jeho Hedvika a on nechce, aby mu utekla, jako utekla Horvathovi... Buhvi, koho by si mohla v Monacu nabrnknout, kdyby cutal za Slavii :-)

  12. Re: Liberec - Slavia 1:1

    japhy     před 15 lety 13.09.2009 21:00 |  
    0 0

    Tak konečně nás můžu pochválit za předvedenou hru, konečně si to tam začali chlapi dávat a Matěj to rozběhal, takže to zase bylo jako za starej dobrej časů. Bohužel teda i s tou koncovkou. Jsem rád, že Vasil nezklamal a já nebyl za blbce, když jsem ho po Lípě cpal do základu. Opravdu není nutné hrát na dva štíty.
    Bohužel opět zahrál blbě Vlčák. Ta jeho šance po super nahrávce od TJ....Do šancí se pak už nedostával a i v mezihře ho o dost převyšuje Šenky. Ovšem narozdíl od případu MJ si tu na něj nedovolím držkovat. Udělal toho pro Slávku moc, je to srdcař, dobrej člověk, taková ta klasická čistá duše, navíc v každém zápase maká nadoraz. Letos je to ale vážně bída, tak mi jeho přítomnost v základu připadá kontraproduktivní. Myslím, že by se na nějaký čas měl stát prvním střídajícím útočníkem a postupně, když to bude OK, se zase dostat do základu.
    MJ v Jablonci - odehrál přesně to samé, co v poslední době u nás, takže jsem rád, že už se nemusím vztekat

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 13.09.2009 21:05 |  
      0 0

      V soucasnosti potrebujeme akorat uzdraveneho J. Cerneho, at hraje nalevo a Hlousek v utoku. S takovou sestavou jsem presvedceny, ze bychom vcera vyhrali.

      Jinak kdo chyta Sport2 - prave bezi zive zapas Janov - Neapol

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        denydzlSKS     před 15 lety 13.09.2009 22:10 |  
        0 0

        ta pecka pro janov (a druhá žlutá pro toho neapolitánce) byla parádní:-) a popravdě tu červenou pro criscita jsem taky neviděl...rozhodčí je tam slabej...zaltí čeští rozhodčí!! ale vidšl jsem to jen na streamu takže kvalita horší...

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        tantalos     před 15 lety 14.09.2009 09:17 |  
        0 0

        Potřebujeme opravdu J. Černého? Nejsem si tím jist. V Liberci hrála záloha výborně, rychle si přihrávala, měnila místa, nikdo nezdržoval a když už Vasiljevič spadl, bylo to ve velkém vápně soupeře.

        • Re: Liberec - Slavia 1:1

          quelhar (admin)     před 15 lety 14.09.2009 09:34 |  
          0 0

          Ne, potrebujeme utocnika. Ale toho nemame a nejlepe se v utoku jevil Hlousek, proto potrebujeme leveho zaloznika misto Hlouska. A v prvnich utkanich sezony byl Jarda Cerny nejlepsi hrac na hristi.

          • Re: Liberec - Slavia 1:1

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 14.09.2009 10:01 |  
            0 0

            Já si to myslím také Quelhare a Tantala zdravím.. :-)). Adam je na hrotu v současné chvíli velmi dobrý a místo v záloze je schopen J.Černý uhrát. Dokonce si myslím, že by se sehrával s Čelůstkou líp. Ikdyž, Ondrovi to moc přes nohu nejde. Snad to bude lepší.
            Sokrates55

            • Re: Liberec - Slavia 1:1

              urs (přítel SN)     před 15 lety 14.09.2009 11:51 |  
              0 0

              no a pokud to chce "Čelo" někam dotáhnout, musí se naučit oběma.. :-) btw. je mi dost divné, že vídám v GL hráče striktně levo, nebo pravonohé...
              já neumět oběma, tak nehraju ani ten prales kde se potim.. :-)

  13. Re: Liberec - Slavia 1:1

    lassiter     před 15 lety 13.09.2009 21:53 |  
    0 0

    no, tak vida, penalty byly rovnou tři. hezký.

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      slaviator     před 15 lety 13.09.2009 22:01 |  
      0 0

      Tak ze tri bychom snad jednu dali...:-)

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        jack09     před 15 lety 13.09.2009 22:04 |  
        0 0

        sem musel jen kroutit hlavou kdyz Vacha rikal ze ten faul byl mimo vapno a pritom tam byl jasnej zpomalenej zvetsenej zaber :)

        • Re: Liberec - Slavia 1:1

          quelhar (admin)     před 15 lety 13.09.2009 23:11 |  
          0 0

          Jj, taky jsem si rikal, ze mu to neni trapny takhle nestoudne pred celym narodem lhat.
          Ale jinak docela sympaticky uznal, ze v soucasne Slavii by se jen tezko prosazoval a ze Slavia Liberec jasne prehrala.

        • Re: Liberec - Slavia 1:1

          slaviator     před 15 lety 14.09.2009 08:02 |  
          0 0

          Koho chleba jis, toho pisen zpivej :-)

        • Re: Liberec - Slavia 1:1

          slaviator     před 15 lety 14.09.2009 08:12 |  
          0 0

          Jinak nediv se. Pri soucasnem trendu nastolenem novou DK by v pripade, ze by priznal, ze to byla jasna penalta, dostal pokutu - za to, ze to nepriznal v zapase rozhodcimu. To by tam ale ti rozhodci pomalu byt vubec nemuseli, to je chyba rozhodciho, pokud nevidi penaltovej zakrok - a ne chyba faulujiciho, ze se neprizna. Ale presne kvuli takovymhle pripadum si preju uz dva tri roky zavedeni videa ve fotbale. Kapitan by v klidu prisel za rozhodcim, rek mu, ze podava protest, videorozhodci by to prehral, zpomalene, ve vapne by moh z nekolika uhlu...A pak by to bud byla penalta a my bychom porad meli puvodni tri pokusy na "protest" nebo nebyla a jeden pokus by se nam skrtl. Trvalo by to vetsinou pulminutu az minutu, to kolikrat souper vic prolezi na travniku, aby vzapeti vyskocil a behal jako lanka. Ono je pekne, ze fotbal je "tradicni", ale dnes v nem jde o stamiliony. A treba letos bude zasadni byt prvni nebo druhy,jeste zasadnejsi nez loni. Misto dalsich dvou rozhodcich by mel Platini zavest funkci videorozhodciho, ktereho by se smelo pouzivat jen pro sporne goly, (ne)penaltove zakroky a zakerne fauly (kung fu kop nohy do hlavy, zajeti zezadu do stojne nohy,...)

          • Re: Liberec - Slavia 1:1

            japhy     před 15 lety 14.09.2009 10:33 |  
            0 0

            Mas recht...

          • Re: Liberec - Slavia 1:1

            mirecek1111     před 15 lety 14.09.2009 12:32 |  
            0 0

            To já myslím, že by nefungovalo. Ono by se toho začalo strašně zneužívat a každý by chtěl video čtyřikrát za zápas. Pak by to rozhodčí jednou odmítl a byl by zase oheň na střeše, že jim to neumožnil. Myslím, že oni na UEFA moc dobře vědí, proč to pořád nezavedli, vždyt se o tom mluví už tak dlouho.
            Stačí se podívat na trestání faulů teď u nás. Dva velké tresty a Slovácko pak udělá něco čím si mě zhnusilo už navždy..

            • Re: Liberec - Slavia 1:1

              slaviator     před 15 lety 14.09.2009 15:09 |  
              0 0

              Chteli by video ve druhe, treti a ctvrte minute, ukazalo by se, ze nepravem a meli by utrum. Pokud naopak souper hraje jak kdyby byl ziven syrovym masem a dela jeden prasackej likvidacni faul za druhym a jasne stahuje soupere ve vapne a ve vapne hraje misto fotbalu volejbal, tak by treba holt rozhodci dal za zapas i osmkrat za pravdu stezovaleli. Ale to by byl extremni pripad. V tenise take rozhodci nezkoumaji kazdej zakrok. A neco podobneho jako Jestrabi oko by slo i ve fotbale. Akorat JO urcuje pravdepodobnou drahu letu,zde by proste rozhodci vyhodnotil videozaznam.

  14. Re: Liberec - Slavia 1:1

    Ravik     před 15 lety 14.09.2009 11:57 |  
    0 0

    Pekhart v nominaci dvacítek?? Zvláštní... stejně jako, že nejede spartan Kadlec. V tomhle případě pochybuju, že by Sparta lobovala at si ho může nechat...

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      Viking     před 15 lety 14.09.2009 13:22 |  
      0 0

      Pekharta i Kadlece má Paska. Kadlec se zhodnocuje ve Spartě, Peky za ten rok toho moc neukázal. Ten se potřebuje ukázat víc než Kadlec.

  15. Re: Liberec - Slavia 1:1

    Strasak_1892     před 15 lety 14.09.2009 20:57 |  
    0 0

    Článek a fotky z Liberce na stránkách Ultras!

    www.slaviaultras.goo.cz