Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V sobotu v Liberci

Slavii čeká další ligové utkání, v rámci 7. kola se představí v Liberci. Hraje se v sobotu v 20:00, utkání nevysílá žádná televize.

Trenér Jarolím postrádal během reprezentační přestávky řadu hráčů. "Na taktickou přípravu nebyla nejvhodnější doba. Věřím, že to ve zbývajících dnech doženeme a v Liberci předvedeme dobrý útočný fotbal. Pochopitelně budeme chtít bodovat," uvedl před utkáním Karel Jarolím.

Na hřiště určitě nevyběhnou zranění Šmicer, Kaufman, Pekhart a Trubila. Chybět budou také Milan a Jaroslav Černí.

Liberec jde do zápasu z jedenáctého místa ligy. V posledním ligovém kole podlehl Bohemians, předtím ostudně vypadl z Evropské ligy s Dinamem Bukurešť. Zato Slavia jde do utkání povzbuzena postupem do základních skupin Evropské ligy, v miulém kole si navíc poradila se Slováckem. Do dalšího kola postoupila i v Ondrášovka Cupu.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Čelůstka, Vomáčka, Suchý, Hubáček - Janda, Belaid, Ragued, Vasiljevič, Hloušek - Šenkeřík.

Komentáře (28)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V sobotu v Liberci

    Ravik     před 15 lety 11.09.2009 12:10 |  
    0 0

    místo Vasiljevicče tipuji Voldu a myslím, že se najde i místo pro Mateje. Adama bych dal asi do zálohy, protože levá strana s Hubem v obraně nic nevymyslí.

    • Re: V sobotu v Liberci

      mirecek1111     před 15 lety 11.09.2009 12:50 |  
      0 0

      ještě, že Volešák toho ve středu hřiště vymyslí.. žel taky tipuju, že hrát bude. A to jsem tak doufal, že se Milan chytne, zůstane stabilně na pravé straně a Tijany vyšoupne Volešáka ze středu hřiště.
      Mě pořád přijde, že Láda prostě v základu nemá co dělat. A obhajoby tipu, však on nic nepokazil, jsou u ofenzivního záložníka úplně absurdní.

      • Re: V sobotu v Liberci

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 11.09.2009 13:14 |  
        0 0

        Dobrý den všem přeji,
        L.Volešák je na hřišti znát pokud hraje J.Černý a L.V. mu nosí vodu. Pokud tam J.Černý nebude, tak asi ani L.V. Navíc Raqued opět zahrál za Tunis velmi dobře a spolu s Tiajnym, A.Hlouškem by mohli být těmi, co s tím cuknou. Bude důležité, jak si poradí Gecovem a Dočkalem a Papouškem. Útok Liberce je dobrý, naše obrana bude mít práce dost. Pánové, bude nutné si "vyhrnout rukávy" a pořádně makat. Jiné cestyasi není. Sokrates55

        • Re: V sobotu v Liberci

          Jachym     před 15 lety 11.09.2009 13:38 |  
          0 0

          Na "nosení vody" a klasickou černou práci je tam Ragued. Ale máš pravdu, jediné opodstatnění nasazování Ládi je, že si na hřišti vyhoví s Jardou Černým. A pokud chceme zase titul, jako že ani jiný cíl mít nemůžeme, měli bychom začít venku vyhrávat. Jedno vítězství u nás v Budějcích je zatím pod má očekávání.

      • Re: V sobotu v Liberci

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 11.09.2009 14:02 |  
        0 0

        Koukám, že když je pryč Jarolím, tak se teď bude šít do Voldy. Fakt pěkný.

        • Re: V sobotu v Liberci

          kokac     před 15 lety 11.09.2009 17:10 |  
          0 0

          Taky si myslim........Nechte Voldu napokoji, hraje dobře a snaží se jen to neni tolik vidět...

          • Re: V sobotu v Liberci

            opicemag     před 15 lety 12.09.2009 08:59 |  
            0 0

            To nesouvisí s odchodem Jarolíma (s nímž mimochodem nesouhlasím), na Volešáka si stěžuje již tak poslední tři zápasy.
            Nemohu mu upřít bojovnost, ale nějak nevím, co dělá na hřišti. V posledním zápase proti Slovácku to šlo pochopit, když hrála záloha Černý, Belaid, Volešák, M. Černý. To mu připadá post defenzivního záložníka a to že není vidět nevadí, má jiné úkoly a ne se zapojovat do ofenzivy.
            Ale v záloze Černý, Volešák, Ragued, Belaid, když defenzivního záložníka hraje Ragued, by se měl zapojovat do ofenzivy a podporovat jí. A to mu moc nejde. Post ofenzivního záložníka mu moc (vůbec) nesedí a mě přijde zbytečné hrál ligu se dvěma defenzivními záložníky uprostřed, Volešákem a Raguedem.
            Navíc má pocit, že v každém zápasa se dostane do jedné šance, ale nedá jí. Ale tady jsem moc přísný, šance nedávají i jiní a on není útočník (ale kdyby je dával, hned by to bylo jiné).
            Prostě mi přijde, že na post defenzivního záložníka máme lepšího hráče (Ragued, možná i Trapp, ale ten je v nemilosti) a stejně tak i na post ofenzivního (Belaid). Přijde mi výhodnější hrát ve středu s Raguedem a Belaidem a netahat Belaida na pravý kraj zálohy, stejně se stahuje do středu a pokud za ním není Krajčík, nak na pravé záloze nikdo není. Rozestavení Belaid, Ragued + pravý záložník (M. Černý, Krajčík, Janda až se mu vrátí forma) mi přijde o něco lepší než Volešák, Ragued, Belaid, za něhož musí hrát pravého záložníka Krajčík (když tam je).

  2. Re: V sobotu v Liberci

    quelhar (admin)     před 15 lety 11.09.2009 14:54 |  
    0 0

    Ceka nas velmi tezky zapas. V ani jedne z poslednich dvou mistrovskych sezon jsme v Liberci nevyhrali. Navic se nam venku dlouhodobe nedari. Vyhra by tak byla spis prijemnym prekvapenim, zvlast kdyz chybi oba Cerni. Rekl bych, ze klicove bude, kdo ziska prevahu v zaloze. Jestli domaci mladi hraci a Papousek k tomu nebo nase zaloha s Raguedem, Belaidem a dalsimi, kteri dostanou duveru.

    Co se tyce sestavy, s golmanem a obranou souhlasim s TKutnikem, nevidim duvod tam neco menit a s uzdravenim Hubacka a zranenim Trubily stejne neni moc na vyber. Varianta s Krajcikem napravo a Celustkou nalevou sice nebyla uplne spatna, ale ze by mela vyrazny prinos oproti Celustkovi s Hubackem, to bych teda nerekl. Zato zaloha a utok, to bude asi trochu orisek i pro trenera. Par lidi je jasnych - Ragued, Belaid, Hlousek, asi Senkerik, ale zbytek je pro me zahalen mlhou a nejistotou. Chapal bych, kdyby v sestave zustal Volesak, chapal bych, kdyby jej nahradil Vasiljevic. Ani by me moc neprekvapilo, kdyby hrali oba a Hlousek se Senkerikem v utoku. Naopak neverim, ze bude hrat Janda, ktery od zacatku nechytil formu a prilezitosti dostal tolik, ze by jeho dalsi nasazeni mohlo vznest pochyby o protekci.

    I kdyz nebylo moc casu na trenink s celym tymem, mel by trener vysvetlit hracum, jak branit pretazene centry a dalsi akce smerujici na hrace na zadni tyci, protoze takovych golu jsme uz v letosni sezone dostali prilis mnoho a chyba v braneni je tak spise systemova nez individualni.

    • Re: V sobotu v Liberci

      DrFe1     před 15 lety 11.09.2009 15:10 |  
      0 0

      Já hlasuju pro zálohu Krajčík - Vasilijevič - Ragued - Belaid - Hloušek, v útoku Šenkeřík. A Liberec nemá šanci :-)

      • Re: V sobotu v Liberci

        MarkMobius     před 15 lety 11.09.2009 15:19 |  
        0 0

        Naprostá paráda a naprostý souhlas. V obraně bych dal příležitost Trubilovi nalevo, abychom ho také viděli v akci!!!

        • Re: V sobotu v Liberci

          MarkMobius     před 15 lety 11.09.2009 15:21 |  
          0 0

          Oh no... Zranění Trubily jsem přehlédl... sorry... Takže asi klasika: Čelůstka, Vomáčka, Suchý, Hubáček

    • Re: V sobotu v Liberci

      lassiter     před 15 lety 11.09.2009 15:33 |  
      0 0

      Pro mě by výhra nebyla příjemné překvapení, upřímně, cokoliv jiného by pro mě bylo zklamání. Jsem přesvědčenej, že zálohu Liberce přehrajeme. Papoušek poslední zápas velmi zkušeně odchodil, z Bořka se zas stává takovej línější machýrek věčně rozhazující rukama a tvořivého záložníka hrál se Střížkovem v podstatě Vácha, což myslim není jeho post. Navíc ani nevim, jestli vůbec proti nám může nastoupit. Největší slabina Liberce je ale vzadu, jak už to Liberec letos několikrát dokázal, třeba v Boleslavi nebo s Bukureští. Na Střížkově vůbec nepůsobili jako tým a podle mě Liberec tak silnej letos nebude. Mají ten tým divně složenej, v podstatě tam snad kromě Lišky není nikdo mezi 23-32 lety, což jsou hráči, který zpravidla tvoří kostru každýho týmu. Na druhou stranu Střížkov není Slavia a minimálně z hlediska nasazení to bude od Liberce jinej zápas. Gol ze zadní tyče si vybavuju snad jen ten v Teplicích, ale ten určitě nebyl způsobenej špatným bráněním na zadní tyči, ale propadnutím Hubáčka a Ragueda na opačný straně. Což nic nemění na tom, že minimálně standardky bráníme pořád špatně.

      • Re: V sobotu v Liberci

        quelhar (admin)     před 15 lety 11.09.2009 16:47 |  
        0 0

        No, gol na zadni tyci jsme dostali od Tiraspolu, prvni gol od Zvevdy, v Teplicich, podle onlinu taky prvni gol od Lipy. Krome tech golu odtud taky byly akce, ze kterych gol nepadl - napriklad opet v Belehrade, kdy skvele zasahl Vaniak. Proste mam pocit, ze na zadni tyci, kde pri braneni nejspis ma pomahat take krajni zaloznik, mame chaos a spoustu prostoru.

  3. Re: V sobotu v Liberci

    Strasak_1892     před 15 lety 11.09.2009 15:22 |  
    0 0

    Velká aktualizace na stránkách Ultras!

  4. Re: V sobotu v Liberci

    opicemag     před 15 lety 11.09.2009 16:54 |  
    0 0

    Já bych to postavil asi takto:
    Vaniak - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Krajčík, Belaid, Ragued, Vasilijevič, Hloušek - Šenkeřík
    Ale myslím, že takto to nebude, že se tam určitě procpe (asi na úkor Vasilejeviče) Volešák.

    • Re: V sobotu v Liberci

      kokac     před 15 lety 11.09.2009 17:18 |  
      0 0

      Tak já si taky tipnu to svojí sestavu. Vaniak-Čelůstka,Vomáčka,Suchý,Hubáček-Krajčík,Volešák,Raqued,Hloušek-Vlček,Šenkeřík ..........nechápu proč by se měl procpat Volda místo Vasilijeviče. Volda hraje v základu takže se může procpat jedine Vasilijevič. A ten toho zatim moc nepředved i když je pravda že v "Minerálka cupu" proti třetiligovýmu týmu dal 2 góly, ale to asi nebyl plnohodnotný soupeř a určitě to nebyla naše ideální sestava.

      • Re: V sobotu v Liberci

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 11.09.2009 17:44 |  
        0 0

        Asi jsem byl možná špatně pochopen. Do Ládi Volešáka jsem nikdy nešil a naopak jsem mu napsal, když byl nemocen. Já velmi dobře vím, čím si ten kluk prošel a také vím, jaká mu vyhovuje hra. Proto jsem řekl, že pokud bude hrát Raqued a s ním T.J, pak je místo v záloze spíše pro Hlouška. Na kraje Volešák nepatří. Ale pokud nebude Vasiljevič ani Janda (jeho forma není dobrá a potřeboval by se doléčit a pak to znovu spustit), pak Láďa Volešák proti Liberci může - proč ne. Rozhodně ho tu nehodlám nijak "mydlit". To nemám ve zvyku a říkám, že pokud hraje J.Černý, tak je pro něho Volešák víc než platným partnerem. Vasiljevič se mi zdál v České Lípě velmi dobrý, míč mu problém nedělal a udělal daleko ryhlejší přechod do útočné fáze než T.J. Ale je pravda, že pohár a liga jsou jiné parametry. Prostě se domnívám, a už jsem to psal v úvodu této debaty, rozhodne práce vnitřního trojúhelníku zálohy a utoku obou mužstev. V obraně se přimlouvám také za Hubáčka. Už jsm se několikrát přesvědčili, že to nakonec "Hub" uhrál vcelku solidně. Tak zítra v Liberci. Sokrates55

        • Re: V sobotu v Liberci

          kokac     před 15 lety 11.09.2009 18:14 |  
          0 0

          Na kraje Volda určitě nepatří......jinak udělal jsem chybu, nějak jsem v mojí sestavě zapomněl na Tijanyho, který v základu podle mě nemá chybět. Teď jde o to jestli na pravo nebo ve středu. Myslím si, že střed mu vyhovuje víc. I když hraje napravo tak se tam stahuje a pokud nebude hrát Krajčík, jehož ofenzíva z beka je přece jen o něco lepší než Čelůstky, tak bych ho dal do středu. tím pádem by asi na Voldu místo nezbylo.....Mě se totiž na chvíli zdálo, že když odešel MJ tak se hledá další téma diskuzí a že v pořadí je Volda.
          Vasiljeviče jsem v Lípě neviděl, nechci ho soudit, ale když střídal tak mě vůbec nepřesvědčil. Třeba mu pozice střídajícího hráče nevyhovuje a nedokáže se za tak kratkou chvíli dostat do zápasu. Hubáček je jistota a přesně víme co od něj čekat. Podle mě lepší varianta než Čelůstka nalevo, kde to má všechno přes nohu.....

  5. Re: V sobotu v Liberci

    FrancoisMerlin     před 15 lety 11.09.2009 21:39 |  
    0 0

    Moje sestava:
    Vaniak-Krajčík(Čelůstka),Vomáčka,Suchý,Hubáček-Belaid,Ragued,Volešák,Vasiljevič(Trapp),Hloušek - Šenkeřík
    KJ bude hrát určitě 4-5-1 a pokud to bude nutné, sestava se změní na 4-4-2 s Hlouškem v útoku a proto spíš bude hrát Vasiljevič než Trapp, který se přesune na levou stranu. Čelůstka by mohl být utavený, neměl totiž pauzu od půlky července a hrál skoro pořád 2krát týdně. Ve čtvrtek hrajeme s Janovem a KJ by mohl šetřit hráče, co si vůbec během reprezentační pauzy neodpočinuli - Hloušek, Čelůstka,Suchý, Ragued(ten asi bude v základní sestavě, hrál jen jeden zápas).

  6. Re: V sobotu v Liberci

    quelhar (admin)     před 15 lety 12.09.2009 19:41 |  
    0 0

    Tak nakonec Vasiljevic misto Volesaka.

    Jinak je vazne neuveritelne, co vse Repkovi projde bez cervene karty :o/

  7. Re: V sobotu v Liberci

    wector     před 15 lety 12.09.2009 20:27 |  
    0 0

    Budu se opakovat, ale opět jsme posrali tak banální věc jako je out. Gólová akce začala u toho, že Čelůstka dlouho váhal s vhozením míče, až udělal to nejhorší co mohl - hodil to na obsazeného hráče 2 metry od sebe. Tohle je náš mnohaletej problém, nikdo si nenabíhá, všichni jen stojí a koukají a vždy se snažíme házet na hráče, ne do volného prostoru.

    Jinak ale nehrajeme špatně, Liberec je slabej a měli bychom vyhrát. Jen mě překvapuje, že povolíme aby proti nám hrál Vácha.

    • Re: V sobotu v Liberci

      harry     před 15 lety 12.09.2009 20:32 |  
      0 0

      zatím hrajeme dobře,častá střelba,jsme nebezpeční-o to je víc k vzteku,že Liberec z jedné střely vyrovnal,jinak se de facto jen brání.Snad se k nám štěstí neotočí zády jako vloni U Nisy.....

    • Re: V sobotu v Liberci

      opicemag     před 15 lety 12.09.2009 20:47 |  
      0 0

      Já jsem nespokojený. Měli jsme vést už tak o dva góly. To nás může mrzet. Útočné akce by měli řešit mnohem efektivněji!!!!

    • Re: V sobotu v Liberci

      quelhar (admin)     před 15 lety 12.09.2009 20:52 |  
      0 0

      Tenhle polocas mel skoncit 0:3 a ne 1:1. Vlcek naprosto zazdil dve tutove sance, asi by mel stridat, protoze na hrotu utoku je k nicemu hrac, ktery dostane do vapna mic, siroko daleko kolem nej nikdo neni a on ho jen posle "malou domu" golmanovi. Radsi ani nekomentovat, ze nas sudi okradl o dve penalty (prvni odpiskany faul na Vasiljevice byl podle me ve vapne). Prvnich 25 minut vybornych, pak sla hra dost dolu a uz jsme si nevytvorili sanci. Obrana Liberce je dost zoufala, tam bychom meli nasazet aspon tri goly...

      • Re: V sobotu v Liberci

        harry     před 15 lety 12.09.2009 20:59 |  
        0 0

        vidím to navlas stejně,snad nás to nebude mrzet.Nechci zase číst titulky o tom,jak se Sparta "přehnala přes Slavii".I když,kdo viděl dnešní zápas a výkon některých hráčů Jablonce musí si udělat obrázek sám....

        • Re: V sobotu v Liberci

          tantalos     před 15 lety 12.09.2009 21:04 |  
          0 0

          Tak jsem se těšil, že Marek Jarolím konečně ukáže, jak je skvělý špílmachr a jak skvěle ovládá střed pole, když ti jeho odporní odpůrci nechtějí, aby hrál o Slavii. Fascinovalo mě, že MJ vyhrál asi v 873. minutě jeden souboj na půli, i když tedy akce Jablonece hned skončila. Jinak MJ ukázal, jak je skvělý koncový hráč, všechny ostatní akce Jablonce u něj skončily.
          .

          • Re: V sobotu v Liberci

            harry     před 15 lety 12.09.2009 21:06 |  
            0 0

            na druhou stranu to měl těžký-v záloze JBC chtěl hrát snad jen Kovařík.....

    • Re: V sobotu v Liberci

      opicemag     před 15 lety 12.09.2009 21:07 |  
      0 0

      Za takhle rozehrávané rohy (již 2x) bych dával pokuty. Roh = brejk soupeře.