Evropská liga

Balíčky na Evropskou ligu

Slavia nabízí balíček vstupenek na Evropskou ligu, prodej pro permanentkáře začíná od 12. září, pro ostatní fanoušky od 21. září. Ceny jsou od 1200 do 2 100 korun pro ty, kteří neuplatní žádnou slevu.

Ceny na jednotlivé zápasy se pohybují od 400 do 770 korun (Lille a Janov) a od 600 do 900 korun (Valencie). Balíček pak stojí od 1200 do 2 100 korun. Na lístky i balíčky lze uplatnit slevu 10 % pro držitele permanentek, dalších 5 % pro členy fanklubu a Odboru přátel. Fanoušci, kteří byli se Slavií v Bělehradě, mají slevu 35 %. Jednotlivé slevy se sčítají, takže lze pořídit lístky za velice slušné ceny.

V sobotu 12. září bude zahájen předprodej balíčků pouze pro majitele permanentek, kteří si mohou přikoupit další dvě vstupenky na Lille. Volný prodej balíčků a vstupenek na zápas s Lille začne 21. září. Prodej jednotlivých vstupenek na zápasy s Valencií a Janovem začne 2. 10. 2009.

Kompletní ceník naleznete zde.

Komentáře (27)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Balíčky na Evropskou ligu

    lassiter     před 15 lety 09.09.2009 19:50 |  
    0 0

    ceny hodně sympatický, věřim že i věční nespokojenci budou tentokrát spokojený. a hlavně věřim, že výhodná cena balíčku přesvědčí většinu k jeho nákupu, aby bylo třikrát vyprodáno :-) už se tak nějak jako docela těšim.

    • Re: Balíčky na Evropskou ligu

      harry     před 15 lety 10.09.2009 19:50 |  
      0 0

      věříš mylně,stačí se podívat na ten pláč na oficiálkách......

  2. Re: Balíčky na Evropskou ligu

    lucky-pilda     před 15 lety 09.09.2009 20:59 |  
    0 0

    Tak to me mile prekvapili, cekal jsem tak o 200 Kc drazsi vstupenky do nejlevnejsich sektoru a "opomenuti" balicku. Takze balicek do kotle je pro me jasna volba. Nicmene, ne ze by mi o tech 60 korun nejak extra slo (i kdyz to jsou tri piva), ale my, co jeste nemame karticku FK, pricemz nam jeste asi nebyla vyrobena, ale zaplacene prispevky mame, asi tech 5% slevy navic, pokud jsem to dobre pochopil, nedostaneme?

    • Re: Balíčky na Evropskou ligu

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 10.09.2009 07:01 |  
      0 0

      Dobré ráno přeji Vám všem.
      Ceny lístků a balíčků jsou naprosto vpořádku a velmi přiměřené. Je vidět, že klubová filosofie cen je kontinutitní a má logiku. Vychází z toho, že tentokrát už bude Slavia v televizi a proto jde i cena lístků níž, aby i přes vysílání lidi přišli. Navíc je cena vysílacích práv mimo postup a tak včetně dalších marketinkových aktivit a včetně doufám plného domu, trošku zhojíme ztrátu z nepostupu do LM. Za ceny děkuji a tleskám. Po náročné výhře nad San Marinem a po výsledcích dalších mužstev z naší skupiny je mi jasné, že díky Košťálovi, Mokrému a Hrdličkovi, kteří prosadili k mužstvu Radu, si můžeme zahrát tak akorát na "mandolínu" a dívat se na "jihoafrické tance" z povzdálí. Tito bezcharakterní "hoteliéři" zazdili celou jednu etapu. Na MS 2006 ostuda, na ME 2008 ostuda a na MS 2010 prt. Možná jsem pro někoho třeba nespravedlivý, ale tak to cítím..... Sokrates55

      • Re: Balíčky na Evropskou ligu

        Ravik     před 15 lety 10.09.2009 07:20 |  
        0 0

        třeba nám bratia pomohou a Slovince porazí... potom to máme ve vlastních rukou a dvě domácí výhry jsou reálné.

        Dum spiro spero :-)

      • Re: Balíčky na Evropskou ligu

        slaviator     před 15 lety 10.09.2009 07:29 |  
        0 0

        Ja bych nebyl takovym pesimistou.Verim, ze Slovaci Slovince porazi a pak mame druhe misto ve svych rukou. Akorat se budeme potrebovat dostat do 8..mista z 9,ale to zvladnem. A pokud v barazi pak neporazime Skoty ci Rusy ci kdo nam to vubec hrozi, co bychom pakchteli delat na MS? Mame docela solidni sanci porad...

        • Re: Balíčky na Evropskou ligu

          Ravik     před 15 lety 10.09.2009 07:35 |  
          0 0

          Druhý tým z 9.skupiny (Norsko) má 10 bodů a když 2x vyhrajeme tak jsme i po odečtení 6 bodů za zápasy se SM před ním. Takže dvě výhry, 1 prohra Slovinců = jistota baráže.

        • Re: Balíčky na Evropskou ligu

          quelhar (admin)     před 15 lety 10.09.2009 09:13 |  
          0 0

          Solidni bych nasi sanci nenazval. Je celkem realna, to ano, ale solidni si predstavuju neco. Slovakum v zapase se Slovinci staci remiza. Samozrejme na ni hrat nebudou, ale taky se nebudou hnat dopredu, kdyz bude pet minut pred koncem treba 1:1. Naopak budou pod tlakem Slovincu, kteri musi vyhrat. Proto ja pocitam spis s remizou a pak mame tezky ukol Polakum a Severnim Irum nasazet aspon tolik golu, co Slovinci v San Marinu.

          Pred vcerejsimi vecernimi zapasy byla nase sance na postup solidni. Ted je porad realna, ale uz ne tak velka.

          Naprosto souhlasim se Sokratem, ze za to muzou panove na byvalem svazu, Kostal, Mokry, posleze Hrdlicka, Belak, Starka a dalsi. Lide, kteri neumi vest ani svuj vlastni klub, byli zodpovedni za vedeni reprezentace a podle toho to taky dopadlo. Jmenovani Rady jen par dni pote, co nabral svoji jedinou mezinarodni zkusenost vypadnutim s Honvedem, je krok, na ktery pravdepodobne cesky fotbal bude jeste dlouho doplacet. Ja ted v nas postup uz spis neverim.

          • Re: Balíčky na Evropskou ligu

            Jachym     před 15 lety 10.09.2009 11:27 |  
            0 0

            Já bohužel také ne, a to dokonce ani v to, že skončíme alespoň druzí ve skupině, když tedy bratia porazí Slovince. Předpokládalo by to, že porazíme Poláky a (Severní) Iry. A naši mě zatím, přes jisté zlepšení oproti radovskému experimentu, nepřesvědčili, že jejich relativně velmi dobré umístění v žebříčku FIFA odpovídá skutečnosti.

          • Re: Balíčky na Evropskou ligu

            slaviator     před 15 lety 10.09.2009 23:46 |  
            0 0

            Souhlasim s tim Radou, nesouhlasim se soucasnou situaci. Sance je docela solidni, rozhodne milionkrat vetsi nez kdyby na lavici stale sedel Rada nebo Herr Franz. Jinak s nim opet super kseft, zviditelnil se i behem toho jednoho zapasku s Maltou a dostal angazma v Ruzomberoku. A o to predevsim slo, ze jo....

        • Re: Balíčky na Evropskou ligu

          quelhar (admin)     před 15 lety 10.09.2009 09:22 |  
          0 0

          Jo a jeste - ta tradicni otazka "kdyz neporazime toho a toho, co bychom chteli delat na MS" vubec neni na miste, stejne jako neni na miste v pripade Slavie a LM. MS ani LM neni o tom, ze v tech soutezich hraje 32 nejlepsich tymu. Hraje tam 32 tymu, ktere se dokazi dostat pres kvalifikace, ktera sama o sobe neni a ani nemuze byt uplne fer. A tak bude hrat na MS Bahrajn, zatimco treba Turecko bude chybet. Je snad Bahrajn lepsi nez Turecko?

          Kdybychom se nahodou do baraze dostali, tak se ji taky muzou zucastnit tyto tymy: Portugalsko, Recko, Nemecko/Rusko, Bosna, Chorvatsko, Francie, Irsko.
          V takovem pripade by byly nasazene tymy Nemecka/Ruska, Chorvatska, Francie a Recka, nenasazene Portugalsko, my, Irsko a Bosna.

          • Re: Balíčky na Evropskou ligu

            venator     před 15 lety 10.09.2009 10:42 |  
            0 0

            Nene slevu za Fanklub ti uznaji i bez karticky maji na pokladnach seznam clenu!

          • Re: Balíčky na Evropskou ligu

            harry     před 15 lety 10.09.2009 19:54 |  
            0 0

            samozřejmě máš pravdu-koneckonců co setýče koncentrace kvalitních zápasů-je na tom mnohem lépe EURO-kde těžko uvisíš zápasy typu Německo-S.Arábie 8:0.MS je ale festival,výkladní skřín-do ted mně fascinujou obrázky osmi tisíců fandů Kostariky na zaajovacím zápase minulého šampionátu...za to jak zainteresovaní pro....li první poloviny kvaldy bych je opravdu s chutí hnal karabáčem.-(

            • Re: Balíčky na Evropskou ligu

              slaviator     před 15 lety 10.09.2009 23:55 |  
              0 0

              Jenze na MS zase muzou byt jen 2 zeme z Evropy v kazde skupine, takze sice mensi kvalita (treba nejake Tobago misto treba Srbska), ale zase jinej styl fotbalu...

  3. Re: Balíčky na Evropskou ligu

    Stahler     před 15 lety 10.09.2009 08:36 |  
    0 0

    Tak doufám že při těchto velice příznivých cenách by mohlo být určitě vyprodáno minimálně na Valencii,to je velice atraktivní tým a patří ve Španělsku dlouhodobě do jejich Top 5 nejlepších klubů.Na Lille by mělo být přes 15000 v pohodě a spíš tipuji tak 17000,u Janova bude záležet na tom jak se skupina bude vyvíjet ale těch 15000 by neměl být problém,možná bude i vyprodáno.Jsem velice rád za nápad s balíčkem,navíc kromě tradičních slev pro permanentkáře a členy Fanklubu a OP je naprosto úžasná sleva 35% pro ty co se trmáceli stejně jako já do Bělehradu.Za projev odvahy a věrnosti jsme byli odměněni lépe než jsem čekal a za to patří vedení velký dík.

    • Re: Balíčky na Evropskou ligu

      venator     před 15 lety 10.09.2009 10:43 |  
      0 0

      To je doufám překlep, že do rohu (sektor např. 111) stojí lístek stejně jako k půlící čáře (sek.115)? Nebo to myslí vážně?

      • Re: Balíčky na Evropskou ligu

        Jachym     před 15 lety 10.09.2009 11:22 |  
        0 0

        Člověče, ptáš se všude možně, ale napiš Ondrovi Zlámalovi, ten ti odpoví, jak se věci mají.

    • Re: Balíčky na Evropskou ligu

      fiki     před 15 lety 11.09.2009 09:02 |  
      0 0

      Překlep to není - bohužel. Zatímco vstupenky a permice mají čtyři cenové kategorie, tak balíčky mají jen tři. Navíc došlo k přesunu některých sektorů, které jsou v permicích v nejnižší ceně do vyšší kategorie. Týká se to bohužel i mého sektoru 206. Balíček za 1200 platí jen na sever( kotel ), a tři sektory na jihu ( + rodinný 225 ). Některé přesuny nejsou logické, když zůstal levný sektor 225, tak proč se navýšil polohou zcela identický 266. U 206 je to patrně tím, že o tento sektor je docela zájem, tak proč nezdražit, že. Proto také nad cenou balíčku nijak nejásám. Jdu se synem ( je mu víc než 15 takže neplatí sleva pro rodinu 1+1) a do svého 226 zaplatím po slevě 10% za permici za dva balíčky 3 204,- Kč. A to je o 500,- Kč víc než za dvě permice na celou sezónu na stejné místo.

      • Re: Balíčky na Evropskou ligu

        fiki     před 15 lety 11.09.2009 09:05 |  
        0 0

        Místo sektor 226 nebo 266 má být správně 206.

  4. Re: Balíčky na Evropskou ligu

    quelhar (admin)     před 15 lety 10.09.2009 11:57 |  
    0 0

    Mimo tema - krome seniorske reprezentace a U21 hraje v soucasnosti sve kvalifikacni zapasy take reprezentace U17 (rocniky 1993). V ni ma Slavia tri zastupce - Marka Cepelaka, Vaclava Proska a Martina Hurku. Reprezentace si po dvou zapasech ve ctyrclenne kvalifikacni skupine (Belorusko, San Marino, Svycarsko, kazdy s kazdym jednou na miniturnaji v Belorusku) zajistila po dvou vitezstvich postup do dalsi faze kvalifikace.
    Nejprve porazila domaci Belorusko 1:0 (Cepelak v zakladu na stoperu cely zapas, Hurka na podhrotu v zakladni sestave odehral 72 minut) a pote porazila San Marino 4:0 (Cepelak na stoperu v zakladu cely zapas, Hurka v utoku v zakladu cely zapas a Prosek na leve strane zalohy 68 minut).
    Reprezentace tak pred poslednim zapasem se Svycarskem ma jisty postup do dalsi faze, tou bude opet ctyrclenna skupina hrana miniturnajem v jedne z ucastnickych zemi a z niz pouze vitez postoupi na ME pristi rok. Souperi ani misto turnaje neni znamo, bude se teprve losovat.
    Tohle tu pisu jen jako rozsireni povedomi o praci s mladezi ve Slavii, ktera ma se tremi cleny z klubu nejvetsi zastoupeni v teto reprezentaci - navic to nejsou jen radovi clenove, ale clenove zakladni sestavy.

    • Re: Balíčky na Evropskou ligu

      Jiri1     před 15 lety 10.09.2009 12:39 |  
      0 0

      Neda se nic delat, ale musim Vam opet odpovedet, Slavia mela vzdy v prumeru 2 az 3 zastupce skoro v kazdem mladeznickem vyberu, casto vsak i vice, proc radeji nepisete o umisteni dorostu , o chybejicich talenech z vlatni lihne, kde podminky nejsou zdaleka idealni, prace treneru ve Slavii je hodne tezka , jejich podminky takrka nesrovnatelne s konkurenci, takze bych obcas doporucil sundat ruzove bryle a zkusit napsat o realnych problemech Slavisticke mladeze, chybejici treninkove centrum, mala podpora statnich organu, prehlizeni ze strany vedeni klubu,

      • Re: Balíčky na Evropskou ligu

        quelhar (admin)     před 15 lety 10.09.2009 13:18 |  
        0 0

        Nepisu o tech vecech proto, ze o nich nic nevim. Neznam zadneho mladeznickeho trenera Slavie a nevim v jakych podminkach pracuji. Nehraju si na zadneho insidera, ktery zna pomery ve Slavii. Co vim a co sleduji, jsou vysledky, kterych nasi treneri mladeze dosahuji - umisteni mladeznickych tymu a hraci, kteri se dostanou do kadru mladeznickych reprezentaci.
        Vim, ze nejsme na spici lig ve vsech dorosteneckych kategoriich. Ale taky vim, ze na tom nejsme nijak tragicky.
        Vidim a verim, ze tym trenera Jiry, ktery loni jako D-dorost ziskal titul, bude letos zase o titul bojovat jako C-dorost v 1. lize mladsiho dorostu. V soutezi, ve ktere je na poslednim miste po peti kolech s jedinym bodem a skore 4:15 Sparta Praha, je ted Slavia ctvrta se skore 15:6.
        Vidim, ze A dorost prohral se Spartou 8:0 a vim, ze Sparta ma v tomto rocniku naprosto mimoradne silny tym. Ale taky vim, ze nasledujici kolo stejny tym, ktery dostal od Sparty osmicku, naopak osmicku nadelil Pribrami. Taky vidim, ze dost hracu, kteri vekove jeste spadaji do dorostu, absolovovalo pripravu s B tymem a nekteri za nej i hraji.
        A konecne taky vidim, ze B dorost ve trech zapasech v Ceske lize jeste neprohral a maje o dva odehrane zapasy mene je pouhy bod za Spartou, pricemz vsechny tri zapasy hral venku.
        Jen dodam, ze nejmladsi dorost (D) jeste do souteze nevstoupil.

        Pokud se chceme srovnavat s odvekou konkurenci z Letne, tak ze ctyr dorosteneckych soutezi ma Sparta v prubeznych tabulkach D dorost ve stredu tabulky (5 zapasu, 7 bodu), C dorost uplne posledni (5 zapasu, 1 bod), B dorost ve stredu tabulky (5 zapasu, 6 bodu) a A dorost na cele tabulky (5 zapasu, 12 bodu).
        Oproti tomu ma Slavia D dorost bez odehraneho zapasu, C dorost na ctvrtem miste (5 zapasu, 10 bodu), B dorost v dolnim stredu tabulky (nicmene s dvema zapasy k dobru, 3 zapasy, 5 bodu) a A dorost v dolnim stredu tabulky (5 zapasu, 5 bodu).
        Netvrdim, ze jsme suverennim lidrem v dorosteneckych soutezich a ze vyprodukujeme z kazdeho rocniku pet reprezentantu. To bohuzel neni pravda. Nicmene na tom nejsme vysledkove nijak tragicky, zadny tym nemame na sestup (narozdil od letenskeho C dorostu) a stejne jako Sparta mame minimalne jeden dorostenecky tym schopny bojovat o titul ve sve soutezi. A to jeste nevime, jak se bude darit nejmladsimu dorostu.

        A mimochodem - Spartanske dorostenecke tymy maji dohromady prumerny bodovy zisk na zapas 1,3 (26 bodu za 20 zapasu). Slavisticke 1,5 (20 bodu za 13 zapasu). Takze pokud maji treneri opravdu tak spatne podminky k praci, tak odvadeji skvelou praci, kdyz prekonaji i Spartu s jejim slavnym, za statni penize postavenym treninkovym centrem.

      • Re: Balíčky na Evropskou ligu

        wector     před 15 lety 10.09.2009 15:44 |  
        0 0

        Ad tréninkové centrum - sice dodnes nechápu, jak nás mohl přeplatit Žižkov, ale k čemu je to centrum třeba Spartě, když se do "A" skoro nikdo nedostane, max. Zeman a Wilfried (a ten se dá za odchovance považovat tak na půl), na lavičku berou na hostování každýho, kdo někde přebejvá a má aspoň trochu jméno. Pokud vím, tak spoustu těch talentů nakoupili, to asi taky nesplňuje ideu ideální práce.

        Ad umístění dorostu - já to moc nesleduju, ale na umístění mi moc nezáleží, rozhodující je, aby každý rok vypadl z toho vlaku žáčci - "B" jeden až dva hráči pro "A" a jednou za dva tři roky hráč jako Švec, Suchý nebo Necid. V tomhle smyslu generujeme hráčů dost, samozřejmě je nutné aby toho využíval trenér "A", ale to už není věc mládeže.

      • Re: Balíčky na Evropskou ligu

        slaviator     před 15 lety 10.09.2009 22:22 |  
        0 0

        To je presne ono. Co je ukolem dorostu? Vyhrat ligu nebo bejt co nejvejs? Ted mozna ano. Spise by se melo ale koukat na to, kolik hracu z toho dorostu se prosadi do A tymu v uzsim slova smyslu a kolik do ligy celkove, tzn i hraci jako Gecov, Robin Dejmek, Valenta, Vosahlik treba. Protoze ne vsichni maji kvalitu na A tym Slavie. A jestli se z kazdeho rocniku trvale prosadi jeden dva hraci v A tymu a budou umet si prihravat, budou umet obejit jeden najednoho, tak mi to bude milejsi nez je svazovat v dorostu def.taktikou a vse na 1:0 a ukopat pak prvni misto. Ukolem dorostu neni skoncit prvni, patej nebo desatej, ale vychovat hrace.

    • Re: Balíčky na Evropskou ligu

      bongor     před 15 lety 10.09.2009 14:54 |  
      0 0

      To je dobrá zpráva,asi se o tom málo píše,nikde jsem to nečet a to čtu každou volovinu v tisku i na netu.Ovšem co dělali naši dorostenci,že se nechali porazit tak podřadným klubem jako je sralta 0:8,to mi nebere.To se tam ti trenéři mládeže tak obměnili,nebo co?Vždyť je to ostuda.

      • Re: Balíčky na Evropskou ligu

        MarHud     před 15 lety 10.09.2009 18:14 |  
        0 0

        Ne začal je trénovat Vaniak :-). Atˇžije ACS!!!!

      • Re: Balíčky na Evropskou ligu

        slaviator     před 15 lety 10.09.2009 23:56 |  
        0 0

        Museli jsme jim dat trochu naskok... :-)