Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Loko Vltavín - Slavia B 1:0

V tabulce třináctá slávistická rezerva prohrála dnes se čtrnáctým Loko Vltavínem 0:1.

Loko Vltavín - Slavia B 1:0 (0:0)

Branka: 86. Socha

Sestava Slavie: Berkovec - Kolařík, Čmovš, Zieris, Starý - Šimeček, Milutinovič (79. Cisse), Vaněk, Koreš - Tafat (66. Gulajev), Toleski (71. vyhnal)

Komentáře (45)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

    quelhar (admin)     před 15 lety 05.09.2009 16:41 |  
    0 0

    V zapase jsme vetsinu casu byli horsim tymem. Znovu skvele zachytal Berkovec, hlavne v prvnim polocase kolem 30. minuty pri velkem tlaku Vltavinu. Berkovec udelal jedinou chybu - ve druhem polocase mu vypadla jednoducha strela a byl z toho obrovsky zavar, kdy se strela mirici do nasi brany odrazila od Zierise na brevno a ven z brany.
    Kdyz uz to vypadalo na remizu, tak se po odvracenem rohu mic vratil do naseho vapna, kde byl hrac Vltavina dobre v dvoumetrovem ofsajdu, udelal klicku golmanovi a ani obetavy Kores uz vstreleni branky nezabranil. Ze se ofsajd nepiskal, to asi doted zadny nas hrac nechape a ja taky ne. Pokusili jsme se o zaverecny tlak a po faulu pri pruniku Gulajeva sudi vytahl mic z vapna a misto penalty jsme kopali jen primak, z nehoz tusim Vanek napalil jen brevno.
    My jsme sance temer nemeli, vyjimkou byla akce Toleskiho v prvni puli, kdy souperuv golman fatalne podcenil dlouhy mic, vybehl pred vapno, ale mic ho preskocil. Toleski vsak v souboji obrance soupere nepretlacil a nedokazal do prazdne brany zakoncit. Jinak jsme hrali dobre zhruba prvni pulhodinu, kdy jsme meli vice ze hry, zaloha mela hodne micu a snazila se vysouvat utocniky a krajni zalozniky prihravkami po zemi za obranu. Bohuzel sudi dost casto maval ofsajd, par jich bylo docela tesnych. Zbytek zapasu (az na uplny zaver) patril Vltavinu, za ktery exceloval pri zahravani primych kopu Tomas Kuchar. Berkovec ho asi trikrat nadherne vychytal.
    Z jednotlivcu dnes nezaujal v dobrem smyslu nikdo. Kores pusobil unavene (aby ne, kdyz predchozi zapas hral ve ctvrtek vecer). Casto jsme pri odvraceni souperovych akci mice jen zbesile odkopavali na pulku, kde Vltavin dobre pokryl Tafata s Toleskim a mice jednoduse ziskaval. Nase zaloha si tak moc nezahrala a spis branila nez utocila.

    Jak uz jsem psal predtim - nechapu nasazovani Toleskiho, pokud se s nim uz nepocita. Pro hru neni nijak prospesny, do braneni se prilis nezapojuje a v utoku neexceluje. Myslim, ze by Slavia mela vetsi prospech z toho, kdyby hraval od zacatku Vyhnal, Gulajev nebo nejaky jiny mladsi utocnik.

    • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

      DrFe1     před 15 lety 05.09.2009 17:12 |  
      0 0

      Díky za report. Ztratil jsem přehled o tom co je se Šikličem ? Nějáké zranění ? Nechápu proč si tyhle hráče necháváme v béčku, když už je KJ nechce (u Šikliče je to možná škoda). Proč je nedají někam alespoň na hostování aby se zaplatila alespoň část jejich platu, když už nic jinýho ...

      • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

        quelhar (admin)     před 15 lety 05.09.2009 17:20 |  
        0 0

        Taky nevim, co je s Siklicem. Zadna informace o prestupu ven nezaznela, za becko hral jen pripravu proti Bohemce pred dvema tydny.

    • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

      wector     před 15 lety 05.09.2009 17:59 |  
      0 0

      Třeba je nějaká šance že půjde pryč, tak ho chtějí nechat hrát ať je trochu na očích...

      • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

        PetCC     před 15 lety 05.09.2009 18:17 |  
        0 0

        Toleskiho vytáhneme jako tajný trumf na derby a on dá 6 branek!

        • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

          MarkMobius     před 15 lety 05.09.2009 20:07 |  
          0 0

          O pět víc než za půl roku v rezervě... Hmmmm :D :D :D

        • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

          slaviator     před 15 lety 06.09.2009 07:54 |  
          0 0

          3 Blazkovi a 3 Hanusovi. A v 90.(+3) min da gol na 4:3 Grajciar:-D

    • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

      Buldok     před 15 lety 06.09.2009 18:30 |  
      0 0

      Jen na vysvětlenou, ofsajd při golové akci Lokády se nepískal, protože se o ofsajd nejednalo. Jeden z hráčů Slavie zůstal stát a ostatní vystoupili, díky tomu nevystavil útočníka soupeře do ofsajdu. Viděl jsem to dost přesně, jelikož jsem stál téměř na úrovni tohoto hráče, jméno tohoto slavisty však nevím. Tolik jen pro upřesnění

  2. Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

    Viking     před 15 lety 06.09.2009 08:52 |  
    0 0

    Ke včerejší repre - po dlouhé době jsem měl pocit, že kluci na hřišti bojujou a dřou. Ke sestavě jsem nic extra neměl (akorát bych zkraje postavil Hubníka na stopera, Kadlece na levého beka a Jankulovskiho na levého záložníka - na beku už přestává stíhat). Byli jsme defakto celý zápas lepší, hráli poctivě stále svoji hru.

    Špatně hrál samozřejmě Koller, neuskákal skoro žádnou hlavu a po zemi to bylo taky bídné. Druhým, kdo měl zklamal, byl jednoznačně David Jarolím. V současné repre nemá co dělat, doufám, že se Rosa uzdraví co nejdřív. Neustálé padání, simulování, nepřesnost ve hře, spousta prohraných osobních soubojů, měl jít ze hřiště rozhodně dřív, než šel. Nepamatuju se, kdy David odehrál slušný zápas za reprezentaci, dlouhodobě se mu tam nedaří tak nevím, na co trenéři pořád čekají. Jeho zastánci argumentují tím, že HSV hraje odlišným stylem. Ano, to je pravda, ten mu víc vyhovuje a dokáže se v něm prosadit. Nicméně my nemůžeme kvůli jednomu průměrnému fotbalistovi přizpůsobovat hru, to jde pouze za situace, kdy je to šutér ve formě (svého času Koller, popř. Baroš).

    Necidova akce byla samozřejmě nádherná, dokonale jsme obranu soupeře vyšachovali. A taky nevím, co žerou pánové Škrtel a zejména Zabavník - ten magor tam měl čtyři skluzy, za které tomu Polákovi z RSC zlomili nohu. Naštěstí vždycky někdo z našich dokázal nadskočit.

    A v pátek repre 21 - doufám že se dívali všichni zastánci Dočkala - tak namyšlenou primadonu jsem hodně dlouho neviděl, tohle ve Slavii opravdu vidět nechci. Neustále rozhazuje rukama, prohrává osobní souboje, holt MISTR SVĚTA. Na hřišti běhal z naší strany jediný fotbalista - Adam Hloušek. Míňa, Gecov, Čelůstka neuvěřitelná bída, Marek si to uskákal, Vácha hrál ještě dobře. Solidně podržel Vaclík.

    • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

      slaviator     před 15 lety 06.09.2009 09:26 |  
      0 0

      DJ je jednim z nejlepsich ceskejch hracu v soucasnosti, v hodnoceni Kickeru se pravidelne umistuje na spici v cele Bundeslize. Jen pripominam, ze Kicker neni Sport a Bundesliga neni Gambrinus liga... Kdo ze strednich zalozniku hraje v lepsim klubu? Akorat Rosicky... A ten je out. Ale je pravda, ze repre ho nedokaze vyuzit. Ale sance na postup z baraze porad zije. Pak pro pristi kvaldu by se mel podle meho zapracovavat Fillo. Jinak Pudil vcera hodne dobry a Necid za tu pulhodinu na hristi taky.Skoda, ze s Kollerem nehral od zacatku, Slovaci by meli problemy...

      • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

        Viking     před 15 lety 06.09.2009 09:32 |  
        0 0

        Ale v repre hraje pořád tužku, Plašil až na tu penaltu hrál proti němu parádně.

        "Repre ho nedokáže využít" - nebo taky nedokáže se repre přizpůsobit..

      • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

        quelhar (admin)     před 15 lety 06.09.2009 10:20 |  
        0 0

        Jinymi slovy v Nemecku to je meritku uspechu a u nas to je meritko toho, co si zaplati Jarolimuv otec?

        • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

          slaviator     před 15 lety 06.09.2009 13:23 |  
          0 0

          Reknu to takhle: jelikoz muj docela dobrej kamarad tam nekolik mesicu, cca 3/4 roku psal, tak docela dobre vim, jak to ve Sportu s tim hodnocenim je. Ne, nikdo si ty znamky nekupuje, ale spise proste zalezi jakej redaktor je na jakem zapase. A zda tomu tymu fandi ci ne. Treba Strnad by dal slavistum jine znamky nez Roll. Ne jak je to u fandu vetsinou, ze nekomu se nekdo libi vic a nekdo min, ale protoze ma proste kazdej nejakeho kone a pokud mozno ho chce dostat co nejvejs. Pak jsou tam proto ty zapasy, kde nekdo nahraje na gol a ma desitku a nekdo jinej jindy da dva na dva nadherny goly, jezdi nahoru dolu a ma osmicku...Je to proste hra redaktoru, kdo koho vytlaci vejs. A nekomu se to dost snadno muze povest, pokud chodi navsechny domaci zapasy treba Baniku a hodnoti pak hrace. Bohuzel, to hodnoceni neni objektivni proto, protoze je to hra redaktoru a sam jsem byl treba predloni svedkem toho, ze redaktor mel napsane znamy jeste pred zahajenim zapasu..... a pak zmenil to asi jen u tri hracu, z hostujici tymu -jeste o stupen to zhorsil.

          • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

            quelhar (admin)     před 15 lety 06.09.2009 13:42 |  
            0 0

            Tak za prve - na zapasy tymu chodi ruzni redaktorove, nerekl bych, ze jeden redaktor obejde 15 ze 30 ligovych zapasu jednoho tymu, takze je dost tezke nekoho vytlacit, kdyz druhemu se ten hrac nebo cely tym nelibi. Vzdycky to je subjektivni pohled jednoho redaktora, ale ti redaktori se na zapasech stridaji. A za druhe - proc myslis, ze je to v Kickeru jine? Tam to prece taky hodnoti vzdycky jeden clovek, ne?
            Ligove zapasy Slavie v teto sezone hodnotili zatim v prislusnem poradi od 1. kola: Roll, Kosturik, Hartman, Bilek, Roll a Hrabe.

            Mimochodem, schvalne, kdo hodnotil nasi lonskou ligovou sezonu nejcasteji:
            Preisler, Hanzlik, Holy, Strnad, Sima, Hanzlik, Kosturik, Roll, Bilek, Strnad, Roll, Strnad, Strnad, Strnad, Roll, Strnad, Neumann, Roll, Hrabe, Preisler, Neumann, Sima, Roll, Bilek, Hanzlik, Hrabalek, Neumann, Neumann, Hrabe, Hrabe.
            Takze: Strnad 6, Roll 5, Neumann 4, Hrabe 3, Hanzlik 3, Preisler 2, Bilek 2, Sima 2 a Holy, Kosturik a Hrabalek 1

            Ale je samozrejme mozne, ze Jarolimuv otec zaplatil cele redakci Sportu a krome nich take dalsim denikum jako MfDnes, ktera taky znamkuje hrace.

            • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

              tantalos     před 15 lety 06.09.2009 13:56 |  
              0 0

              Nesmysl. Dnes neplatí přímo redaktorům téměř nikdo, publicitu zařizují PR agentury. Ti se starají, aby se o jejich klientech psalo příznivě, a používají k tomu nejrůznější formy motivace. Mimo jiné zadávají novinám reklamy
              Zároveň se vytvoří v redakci klima příznivé tu pro toho, jindy pro onoho, pomocí různých smluv o mediálním partnerství ap. Jelikož naprostá většina českých periodik je ztrátová, jsou na přijmech od PR
              agentur značně závislá.
              V této souvislosti by bylo jistě zajímavé udělat statistiku o inzerci firmy Umbro ve Sportu a v jeho pátečním magazínu, ale top je nad mé síly.

              • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

                quelhar (admin)     před 15 lety 06.09.2009 13:58 |  
                0 0

                No ciste logicky - kde jinde by Umbro jako sportovni firma mela zadavat inzerci nez v jedinem sportovnim deniku v zemi. Stejne jako Adidas, Nike a dalsi nadnarodni firmy produkujici sportovni vybaveni.

                • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

                  tantalos     před 15 lety 06.09.2009 14:26 |  
                  0 0

                  Mezi Kickerem a Sportem je jeden velký rozdíl. V Německu, skoro v každém větším mediu, je novinář pan novinář, v Čechách je to bohužel mediální mrdka
                  A to se projevuje jak v jejich přijmech finančních, tak ve společenském postavení a v důsledku toho i v jejich morálních zásadách.

            • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

              denydzlSKS     před 15 lety 06.09.2009 13:59 |  
              0 0

              Vito Corleone, Michael Corleone...to jsou všechno nuly proti našemu Donu Karlu Jarolímovi a jeho Consiglierimu Pavlu Řehákovi!!! Bohužel budoucí hlava našeho klanu Marek Jarolím se nepovedl asi tak jako Fredo!!!

              to jsou hrozný teorie tady nechte všechny jarolímy napokoji, mě taky MJ nikdy k srdci nepřirostl, ale fandím mu tím víc, čím ho ostatní shazují a stejnětak KJovi(otázka je, jeslti mi náhodou taky KJ nezaplatil, že...)

            • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

              slaviator     před 15 lety 06.09.2009 17:57 |  
              0 0

              Tech 15 zapasu mel treba loni "domaci" v Ostrave. U Slavie se to strida, u Sparty taky,u Bolky je treba hlavne Roll.

              Zajimave by bylo propocitat, kdo byl podle tech lonskejch jednotlivejch "hodnitelu' nejlepsi. Staci ve Slavii a Sparte,dejme tomu ze i staci jenom domaci zapasy, ale vc. Evropy. Tzn cca 19 zapasu.

              Ale hele, on ten Sport jinak vazne jde od 10 k 5. A do toho tam jsou tlaky od urcite skupiny lidi pohybujici se v ceskem fotbale, bylo tam vyhrozovano i necim, co podle meho do svobodne zurnalistiky patrit nema. A tim ale, ze nepodali zalobu, tak ted jim pry Sport zobe tak trochu z ruky. To mi prijde jako objektivnejsi hodnoceni v MF Dnes,nez ve Sportu.

              Zadnej Jarolim nikoho nezaplatil. Ono by to asi nepomohlo ani. Ono je tezky, verit zetohodnoceni je objektivni,kdyz Slavie v domacim zapase vyhraje a ma 6 a Sparta remizuje v Teplicich (resp utrpi remizu) a ma snad taky 6, hodnoceni hracu plus minus stejne. A clovek vi, ze jsou zapasy, kdy se jeden sportak - nebudu jmenovat, dnes uz tam nedela, ale myslim, ze to neniojedinele - tvrdi, jak to tomu a onomu hraci dneska natre, protoze po nem chtel rozhovor a on ho vyfakoval... a pak druhej den tu petku vazne ma a nekdo, kdo byl objektivne horsi, kazil prihravky, ma treba sestku. To ten, co ma pet, mel mit sedm. Nebo to mit spise ten prvni 6 a ten co kazil 5. Ale to nejde, protoze on ten XY odmit rozhovor..... a ten XY2 nikdy neodmit a tak se mu da vyssi cislo. Tohle delaval treba blahe pameti Safranek...

            • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

              slaviator     před 15 lety 06.09.2009 18:01 |  
              0 0

              Jinak Strnad, ten v tom byl primo expert a vyzival se v tom.... :-)) A kdyz vzpomenu,co blil na adresu Cecha,to by si jako plne profesionalni novinar nemel dovolit. Ale je fakt, ze uz tam taky nedela, pravda.

    • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

      denydzlSKS     před 15 lety 06.09.2009 10:19 |  
      0 0

      k repre: víceméně mě to moc nezaujalo dalo se očekávat jak to dopadne, bývelé hvězdy jankulovski a koller už v repre být nemají, sivok tam být nemá, protože ho nemám rád a jarolím proto, že tam nikdy nic nepředvedl!! grygera byl taky jako kdyby tam nebyl, levej bek kadlec hraje stopera, nej. stoper hubník sedí na lavici a dva nejlepší útočníci (svěrkoš, baroš) sedí taky:-) mimochodem, mluvilo se jak má čr silný ročníky 87-89...kde jsou?? proč je v repre jen necid??

      nejvíc mě na včerejším(a nejen na včerejším) fotbale nasrala první žlutá karta pro hamšíka!! fotbal se přece hraje kvůli gólům!! není lepší pocit než když slavíte góly svýho týmu!! tak co je to himbajs za logiku TRESTAT OSLAVU GÓLU jako NESPORTOVNÍ CHOVÁNÍ žlutou kartou???????!!!!

      • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

        mirecek1111     před 15 lety 06.09.2009 12:26 |  
        0 0

        kde jsou ty ročníky? stagnují v evropksých ligách. Když to tak vezmeme, tak by nám samozřejmě s nadsázkou měl svaz ještě něco zaplatit za to, že pro repre vychováme Hlouška, kterého jsme před tím za velké peníze zachranili.
        Podívejte jak dopadl asi největší talent svého ročníku Morávek, v přípravě hrál beka jen proto, aby mohl hrát a v sezoně nehraje vůbec.
        Pokud budou hráči neustále přestupovat do zahraničí tak brzi, tak z talentovaného mládí nevytěžíme nic.

      • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

        wector     před 15 lety 06.09.2009 12:31 |  
        0 0

        Ty jmenované ročníky mají dneska 20-21 let, hodnoť za 2 roky jestli jich tam nebude víc, teď není čas někoho moc zapracovávat, musí se to zvládnout s tím co je. Hubníka bych tam netlačil, nehraje špatně, ale jakmile nemá vedle sebe Řepku, tak je o třídu horší, to mi nepřijde jako předpoklad pro repre. Sivok to tak nějak uhrál, dejme tomu. Jankulovski na to opravdu nemá, on už na to nemá ani v klubu, kdo viděl Ac - Inter, tak tam neuvěřitelně tekl. Jako nejtragičtější mi přišel Štajner, vždyť on nevyhrál snad jedinej osobní souboj. Trochu to posral i Hašek, měl tam od začátku dát Baroše, ale to už je jedno, především se neměl prohrát ten domácí zápas s čobolama.

        • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

          quelhar (admin)     před 15 lety 06.09.2009 13:52 |  
          0 0

          Prakticky se vsim souhlasim (az na toho Hubnika, uz ted Repku prevysuje, narozdil od nej nema jednu hrubici za zapas, po ktere ma souper tutovku). Stajner podle me svuj prinos ma, krom toho moc dobrych pravych zalozniku stejne nemame.

          Ale hlavne - postup nam prosral Rada naprosto diletantskou taktikou a sestavou v Severnim Irsku (4-5-1 s dvema DZ Polakem a Kovacem a obrancem Sirlem na leve zaloze), Polsku (Slepicka v zakladu!) a Slovinsku (vsak jsme hrali na dva utocniky, jak vsichni chteli!). Vzdyt za Rady jsme v kvalde vyhrali jen v San Marinu (jen 3:0) a po obrovske haluzi doma se Slovinskem, kdy jsme byli jasne horsi. Postup nam neposral ani Stajner, ani Plasil svym hloupym faulem ve vapne, ale Rada a potazmo tehdejsi vedeni svazu, ktere ho vybralo - Hrdlicka, Belak a podobni typci.

          • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

            Viking     před 15 lety 06.09.2009 14:18 |  
            0 0

            No o tom žádná. Řikal to i Vlado Weiss že pokud by naši takhle hráli od začátku kvalifikace, tak nebylo co řešit a od včerejška jsme slavili postup.

          • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

            bongor     před 15 lety 07.09.2009 06:34 |  
            0 0

            Postup prosrali zejména ti,co tam toho nebohýho Radu nacpali,vždyť
            to každý musel vidět,že to nebude fungovat.A kdyby tam dali Chovance,bylo by to snad ještě horší.Mně to přijde jako pomsta našemu fotbalu za to,že jsme málo milovali naši ikonu Koště.

    • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

      bongor     před 15 lety 06.09.2009 22:48 |  
      0 0

      Já to neviděl,ale překvapuje mě Čelůstka a Míňa,že by byli tak špatný?
      Jinak David skutečně má tu repre nějak zakletou.Zabavník měl být 2x vyloučený,je to skutečnej dobytek,jinak se to nedá nazvat.
      Neckova akce-super

      • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

        Viking     před 15 lety 07.09.2009 08:57 |  
        0 0

        Jo, byli hrozní. Míňa mi připomínal podzimního Jandu a Čelůstka byl nemastnej neslanej. Opravdu jenom Adam s Markem hráli něco solidního.

  3. Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

    (host)     před 15 lety 06.09.2009 18:19 |  
    0 0

    Španělsko - Belgie 5:0 (1:0)Branky: 41. a 68. Silva, 49. a 85. Villa, 50. Pique.

    • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

      quelhar (admin)     před 15 lety 06.09.2009 18:32 |  
      0 0

      No vida, Pique dokonce ani nehraje za Valencii :o)

      • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

        mart     před 15 lety 07.09.2009 15:04 |  
        0 0

        No, zas tak moc bych je nefavorizoval quelhare. Nakonec, v prozatimni tabulce skupiny EL jsou zatim za nami na ctvrtem miste :). Opravdu se (asi) neni ceho bat :).mart

  4. Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

    quelhar (admin)     před 15 lety 06.09.2009 18:59 |  
    0 0

    Jinak Ragued hraje v zakladu za Tunisko v Nigerii. Polocas 1:1, remiza hraje do karet Tunisku, ktere by se hodne priblizilo ucasti na MS.

    • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

      quelhar (admin)     před 15 lety 06.09.2009 20:02 |  
      0 0

      Gol v posledni minute zajistil plichtu 2:2 a velkou sanci na postup. Pred poslednimi dvema zapasy se slabsimi souperi (Kena, Mozambik) ma Tunisko dva body naskok pred Nigerii, ktera ma taky dva zapasy se stejnymi souperi. Je tak velka sance, ze bychom na MS mohli videt Belaida a Ragueda. To by mohlo mit samozrejme i vliv na to, ze bychom je pred MS neprodavali a MS by mohlo zvysit jejich cenu.

  5. Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

    lassiter     před 15 lety 07.09.2009 08:46 |  
    0 0

    trochu OT, nevíte náhodou někdo, jestli už někde zakotvil Ruda Skácel? přeci jenom už se skoro blíží zimní přestávka...

    • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

      Filipos     před 15 lety 07.09.2009 11:13 |  
      0 0

      Neoficiální informace tvrdí, že podepsal v Debrecenu. V tom týmu co "místo nás" postoupil do CHL :-)

  6. Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

    quelhar (admin)     před 15 lety 07.09.2009 12:17 |  
    0 0

    Jeste k diskuzi o nasi mladezi -
    A dorost po vyprasku od Sparty vyhral 8:1 nad Pribrami, C dorost po vyhre nad Spartou naopak Pribrami podlehl. Po peti zapasech je navic C dorost Sparty s jedinym bodem uplne posledni v tabulce. Nas A dorost je desaty a C dorost sesty, oba maji navic odehrany o zapas mene nez souperi.

  7. Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

    wector     před 15 lety 07.09.2009 14:03 |  
    0 0

    Když se tu probírá ta repre, tak mě napadá - kde se budou hrát rozhodující zápasy s Polskem a Severním Irskem? Zase na Toaletné nebo konečně a logicky na nejlepším stadionu v republice? Chápu San Marino v Hradišti, ale třeba Teplice jsou hloupost, vždyť tam lidi fotbal nezajímá (viz. návštěvnost ligy), z vrchních pater vždycky překáží nějakej sloup a není tam žádná atmosféra.

    • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

      quelhar (admin)     před 15 lety 07.09.2009 14:11 |  
      0 0

      To se asi jeste rozhodne. Puvodne se planovalo Polsko v Edenu a Severni Irsko na toaletne, ale jak to bude nakonec, to nevim...

      • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

        jack09     před 15 lety 07.09.2009 17:30 |  
        0 0

        tenkrat rikali ze kvuli bezpecnosti to polsko presunou na letnou ale kdyz uz ani tam ted nemaj ploty tak nevim

        • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

          wector     před 15 lety 07.09.2009 19:06 |  
          0 0

          Neboj, oni najdou jinou výmluvu, třeba že tam McDonalds není součástí stadionu, ale stojí opodál, takže nebude hrozit otrava jídlem...

          • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 07.09.2009 21:54 |  
            0 0

            Dobrý večer,
            nezlobte se, ale musím se vrátit o pár vstupů výše. Quelhar a Viking píšou, že M.Černý byl špatný v zápase "21". V jiném článku, kde to Quelhare také zmiňuješ jsem Ti oponoval. Odpověď od Tebe nebyla žádná. Musím i proto nyní oponovat. M.Černý hrál v prvním poločase velmi dobře ve druhém pomáhal Gecovovi a měl jiný úkol ve hře než v prvním poločase a proto se opticky zdálo, že druhý poločas byl z jeho strany horší. Přirovnávat jeho výkon k Jandovi bylo od Vikinga nanejvýš naspravedlivé. Dle mého názoru Vám to trochu "ujelo". Oběma. Sokrates55

            • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

              quelhar (admin)     před 15 lety 07.09.2009 22:03 |  
              0 0

              Ahoj Sokrate, ja jsem na to nereagoval a dal jsem to uz ani nikde nezminoval. Mozna bych to videl jinak, kdybych ten zapas (a zvlast druhou puli) videl jeste jednou. Proste jsem mel pocit, ze se Milan ze hry naprosto vytratil, ofenzivu tahli Hlousek s Dockalem a Milan vubec nebyl videt. Mohlo to byt tim, ze mel vice defenzivni ukoly, ale Milan je podle me hrac na pomezi zaloznika a utocnika a v takovem zapase, kdy potrebujeme vstrelit branky, by mel byt videt alespon stejne jako Dockal, ktery je podle me zhruba stejne kvalitni fotbalista. A to se mu ve druhe puli zapasu proste nepovedlo.

              • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

                Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 07.09.2009 22:14 |  
                0 0

                Já vím,
                ale M.Černý na rozdíl od Dočkala ty defenzivní úkoly plnil a Gecovovi pomáhal, Vácha šel tím pádem více dopředu a protože Hloušek udělal velký tlak z pravé strany a zaměstnal levého beka i záložníka, tak tam měl Dočkal placu dost a mohl jít směrem do ofenzivy. Tohle v prvním poločase bylo jinak, Černý se tlačil více dopředu a jeho úniky tam byly velmi dobré a rychlé, jenomže Dočkal defenzivě moc nepomáhal a Gecov trochu hořel, tak si to ve druhé půli prohodili. Milan je určitě víc ofenzivní záložník a spíše asi opravduútočník. Proto, když dostane defenzivu, tak se stahne a dopředu ho není tolik vidět. Ale to není chyba toho hráče. To měl řešit trenér jinak. Např. tím, že by stahnul Vošahlíka, M.Černého měl posunout na hrot k Adamovi a do zálohy měl dát zleva Zemana a ke Gecovovi Váchu. On to prohodil takto, je pravda, že jsme Iry ve druhé půli dostali pod tlak, a oni už do nás po té pentli tolik nešli. Nejsem až takový fotbalový odborník, ale takhle jsem to viděl. Já už se lekl , že se mnou nemluvíš -:). Sokrates55

                • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

                  quelhar (admin)     před 15 lety 07.09.2009 22:34 |  
                  0 0

                  Ne, to ne, jen jsem k tomu opravdu nemel co rici. Je prece normalni, ze mame na veci ruzne nazory a tohle mi neprislo nijak dulezite, preci jen se to Slavie dotyka spise okrajove. Hlavni je, ze se vyhralo, Milan odehral cely zapas, dalsi slaviste taky. Rozhodne jsem netvrdil, ze by nektery z nasich hral spatne, jen je vsechny Hlousek svym vykonem zastinil. Ale to koneckoncu dela i ve Slavii :o)

                  • Re: Loko Vltavín - Slavia B 1:0

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 08.09.2009 06:59 |  
                    0 0

                    Dobré ráno přeji,
                    to jsem rád. Asi jsem staromódní, ale jsou lidé i byť ve virtuálním světě internetu, na jejichž názoru a postoji mi záleží a jsou pro mne měřítkem toho, jak se popasuji pak sám se sebou. A Ty Quelhare mezi ně rozhodně patříš. Děkuji Sokrates55