Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Marek Jarolím do Jablonce

Marek Jarolím co nevidět již nebude slávistou, v pondělí by podle deníku Sport měl podepsat smlouvu v Jablonci, kam přestoupí. Po roce a půl tak opouští Slavii.

AKTUALIZACE 7.9.: Marek Jarolím dnes v Jablonci podepsal tříletou smlouvu. Kluby se dohodly, že podmínky transferu nesdělí.

O jeho odchodu se spekulovalo delší dobu, v poslední době totiž už vůbec nenastupoval. Naposledy si zahrál několik minut v prvním ligovém kole proti Mladé Boleslavi, kdy vstřelil branku. Navíc ještě přišel další středopolař Vasiljevič, takže konkurence byla opravdu velká. Jarolím ze Slavie odchází rád. "Ve Slavii se může stát cokoli, což se před sezonou ukázalo i v případě kapitána, který musel odejít. Nikdo si nemůže být ničím jistý, takže jsem svůj odchod přivítal," uvedl.

Marek Jarolím to ve Slavii nikdy neměl lehké i kvůli svému strýci. V diskusích byl neustále kritizován za výkony. A dle názorů hrál více než bylo zdrávo, přestože tomu výkonnost neodpovídala.

Za týden by nás ale Marek mohl všechny potěšit, pokud by s Jabloncem uhrál dobrý výsledek na Spartě.

Podrobnosti k odchodu by oficiálně měly být zveřejněny po podpisu smlouvy.

Komentáře (197)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Marek Jarolím do Jablonce

    lados     před 15 lety 05.09.2009 11:13 |  
    0 0

    Když Marek Jarolím přicházel, čekal jsem od něj oživení hry zálohy, ale postupně jsem se přesvědčoval, že Marek prostě není hráč pro současnou Slávii. Je sice technický, ale pomalý a jeho zapojení do hry neodpovídá mé představě dobrého záložníka. Občas sice podal slušný výkon, ale většinou spíše jen zápas odehrál, aniž by hru významně ovlivnil. Zejména jeho fyzické nasazení se mi příliš nelíbilo. V jiném mužstvu naší ligy se může určitě dobře uplatnit, ale Slavia jako mužstvo, které chce hrát pravidelné evropské poháry má na své hráče vyšší nároky. Myslím, že dostal dost příležitostí, aby nás přesvědčil o svých kvalitách, ale mě přesvědčil o tom, že na Slávii nemá. Jinak mu ale přeji, aby se v jiném mužstvu uplatnil.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 05.09.2009 11:27 |  
      0 0

      Myslím si, že vždycky tomu tak nebylo a našli bysme i světlejší okamžiky a podařené výkony, bohužel si však nedokázal udržet vysoký standard a dlouhodobou formu (jako třeba JČ).

      Další věcí je pak jeho "obliba", která možná mohla dopomoci k jeho slabším výkonům, nikomu přeci jen nepřízeň vlastních fans nepomůže k lepší hře (ale rozhodně to nestavím tak, že MJ neuspěl kvůli fandům!).

      Pro Jablonec bude určitě velikou posilou a pod kvalitním trenérem Komňackým (kterého si mimochodem umím celkem dobře představit jako nástupce KJ po této sezoně, pokud KJ půjde k repre) určitě bude v lize podávat nadprůměrné výkony.

      O pohárovém zápase v Lípě mám jen informace z onlinů a z netu, ale třeba by se tu i ten Vasiljevič (který se mi jako jediný celkem líbil v Brně) mohl ve středu zálohy prosadit.

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        Barlblog     před 15 lety 05.09.2009 12:03 |  
        0 0

        Mám z toho poněkud rozpačité pocity. Volešák zůstává a MJ odchází. Když už, tak už a pustil bych oba, doku jsou na ně nabídky.

        Myslím, že se nám tahle přestupová politika vymstí. Přivádět desítky hráčů a pak se narychlo zbavovat stvávajících. Nevim,nevim
        MJ nebyl určitě ve formě, tzn. tragický, ale podzim 08 měl velmi dobrý a stále si myslím o MJ a jeho schopnostech více než o Volešákových.

        Teď by to chtělo poslat Tafata na hostování, Voliše do teplic a za utržené peníze koupit kvalitního utočníka. Ten nám schází jako sůl.

        Vasilijevič se rozehrává a já se mu asi budu muset omluvit, ale nechci předbíhat. :-D

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 05.09.2009 12:09 |  
          0 0

          Ja nevim,ja nabyl přesvědčení, že MJ byl jeden z největších žoldáků ve slavii a myslim že se nechal uspokojit vysokou smlouvou. Jde poznat, že to není absolutně vůbec slávista, to když Brabec odcházel, hned šlo poznat, jak ho to mrzí a že mu Slavia přirostla k srdci. To jsme ted u MJ absolutně necítil.

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            Khadgar     před 15 lety 05.09.2009 12:12 |  
            0 0

            No tak právě o Brabcovi si nemůžu myslet nic jinýho než že to je chladnej profesionál (nebo žoldák, jak říkáš ty). Shodli jsme se na tom s víc lidma.

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 05.09.2009 12:40 |  
              0 0

              Tak aspon, že vim, ze Mj je očividně větší slávista než Brabec.

              • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                Khadgar     před 15 lety 05.09.2009 12:43 |  
                0 0

                O tom jsem neřekl ani slovo. Naopak mě Marek tímhle dost zklamal. U Ericha snad stačí to jednání se Spartou...

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            quelhar (admin)     před 15 lety 05.09.2009 12:48 |  
            0 0

            Tobe by prirostl k srdci klub, jehoz fanousci te nesnaseji?

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 05.09.2009 13:06 |  
              0 0

              Snažil bych se u dělat všechno pro to aby mě začli mít rádi. Ty jsi snad v zápasech pozoroval nějaký obrovský nasazení MJ aby tu svojí situaci změnil? Navíc na stadionu se od něj temer nikdo nikdy nenavážel,pouze na netu.

              • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                quelhar (admin)     před 15 lety 05.09.2009 13:20 |  
                0 0

                Ne, ale obrovske nasazeni nepozoruju ani u jinych hracu, kteri jsou naopak docela oblibeni (Jarda Cerny). Marek Jarolim ma jine kvality, nez ochotu jezdit nahoru dolu jako napriklad Hlousek.

                • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                  marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 05.09.2009 13:45 |  
                  0 0

                  Doufam že to nemyslíš tak ,že je stejne platnej jak Hloušek akorát něčim jinym?

                • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                  DrFe1     před 15 lety 05.09.2009 14:17 |  
                  0 0

                  Jarda Černý patří dlouhodobě k našim nejlepším hráčům a v nasazení i důrazu MJ výrazně převyšuje a hlavně svoje si spolehlivě odehraje. Nikdy to ovšem nebude hráč, kterej by lítal po hřišti jako Hloušek, je jiný typ.

  2. Re: Marek Jarolím do Jablonce

    FrancoisMerlin     před 15 lety 05.09.2009 11:32 |  
    0 0

    Jablonec se tímto krokem stává černým koněm soutěže. Dá se říct, že žádná řada nenípodprůměrná. Mají hodně solidního brankáře Špita. Výbornou obranu s Drskem. Vyváženou zálohu s Pavlíkem, Haurdičem,Michalíkem,Valentou a teď i s Jarolímem a v útoku Lafatu, který má potenciál dát za sezónu 15 gólů. Navíc mají nadějné mladíky Vošahlíka a Mesanoviče. Takže pokud se jim nikdo z kostry týmu nezraní, tak má Jablonec tým alespoň na evropské poháry.
    BTW. Letos mi přijde, že se liga ještě více vyrovnala - na poháry útočíme My,M.B.,Jablonec,Plzeň, Ostrava,Teplice,Brno, možná Sparta a neodepisoval bych ani Olomouc a Liberec.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      FrancoisMerlin     před 15 lety 05.09.2009 11:37 |  
      0 0

      U Jablonce jsem zapomněl možná ještě na 2 možná nejdůležitější články řetězu. A to jednoho z nejúspěšnějších bafuňářů celé ligy Peltu a samozřejmě trenéra Komňackého.
      Btw. Pokud by KJ odešel někdy za lepším (?Real Madrid,Manchester?), tak bych rád viděl na jeho místě někoho z trenérů GL buď Komňackého a nebo Uhrina ml.

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 05.09.2009 12:01 |  
        0 0

        Tak pod to bych se podepsal!

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        cervantes     před 15 lety 05.09.2009 17:33 |  
        0 0

        Už aby do té ciziny KJ odešel.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 05.09.2009 11:42 |  
      0 0

      Mě moc nepřijde, že se liga vyrovnává, to na titul před sezonou aspirujou tyto týmy pokaždé a pak jim v půlce dojde dech a tak to bude i tuto sezonu. Trochu víc bude zlobit Jablonec, možná Teplice ale to jen do zimy, než jim někdo pláchne do Rakouska nebo do Turecka.

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        DrFe1     před 15 lety 05.09.2009 14:19 |  
        0 0

        Souhlas. Taky si myslím že jim to nevydrží celou sezonu (viděli jsme to např. v minulé sezoně u Boleslavy ....).

  3. Re: Marek Jarolím do Jablonce

    marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 05.09.2009 11:35 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu, že sám MJ uvítal odchod ze Slavie a naznačil,že za určitý čas řekne nějakou špínu tak jsem i já rád, že dochází.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      wector     před 15 lety 05.09.2009 11:43 |  
      0 0

      Taky mě ta narážka na Brabce trkla, uvidíme co tím sleduje, deník Spart už se třese na mega rozhovor.

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        bongor     před 15 lety 05.09.2009 12:41 |  
        0 0

        Tohle je pro Spart krásná zpráva.Nejen kvůli možnosti sypat na Slavii další špínu,ale zejména pro oslabení kádru největšího nepřítele,červenobílé síly.Že by byl MJ slávista,to jsem si nikdy nemyslel,ale že byl v našem kádru nad průměrem,to jsem si myslel určitě.Že se liga vyrovnává,to není podle mě přesné.Vyrovnávají se i rozdíly mezi nižšími soutěžemi a ligou.Je to logické,když se podíváme,kolik dobrých hráčů za posledních pět let odešlo za lepším.
        Teď prodali snad patnáctiletého klučíka z Ostravy.To by mělo být trestné ,stejně jako obchod s bílým masem.A tak není daleká doba,kdy bude hrát rovnocenný zápas třeba sokol Mladá-Stará s ligisty.

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          wector     před 15 lety 05.09.2009 13:18 |  
          0 0

          Za ta děcka to (pokud se to nezměnilo) musejí podepsat rodiče. Mně se to taky nezdá, z těch co odešli jako děti se prosadil akorát tak Plašil, napůl Trojan a ještě jeden maňas co hrál snad v Holandsku v nějakejch průměrnejch klubech (před lety byl v Hattricku a vypadal spokojeně). Na druhou stranu pokud je ten ostravak z nějaký obyčejný rodiny co sotva vyjde, přijde Liverpool, dá jim prachy že si můžou koupit třeba byt a auto a klukovi na pár let smlouvu že to rodiče nevydělaj dohromady (přesto pro Liverpool pakatel), tak se asi těžko odolává. Ono není nikde psáno, že kdyby nešel tak se prosadí, takže asi vzali vrabce v hrsti s vyhlídkou na hejno holubů na hodně vzdálené střeše. Já bych je nekritizoval, každý svého štěstí strůjce. Jen by měla být vyřešena otázka vztahu mezi kluby, třeba když vezmou dorostence, tak kromě výchovnýho automaticky třeba 30 % z případnýho prodeje nebo určitou částku, která by odpovídala části platu, kterej si ten mladej vydělal za prvních 5 let mezi profíky pokud by nepřestoupil.

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            slaviator     před 15 lety 05.09.2009 14:56 |  
            0 0

            A David Jarolim je vzduch...?

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              wector     před 15 lety 05.09.2009 15:18 |  
              0 0

              Tak dva, vidíš, posun o 100%...

              • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                slaviator     před 15 lety 05.09.2009 19:47 |  
                0 0

                A odkud ze to Trojan s Davidem sli? Ze Slavie. Asi kvalitni tym, kdyz je tak dobre pripravil... :-)))

                Ale je skoda pro celej ceskej fotbal, ze se Jirasek (Sparta->Inter Milan) a dalsi prosadi bohuzel asi tak,jako Sedivec v Juventusu :-(( Schvalne by to chtelo spocitat, kolik ceskejch hracu mladsich a) 21 b) 18 let pusobi v zahranici. U tech do 21 tipuju 50-70, tezko rict, porad tam spada treba Radek Petr, Mazuch, Moravek... snad Simunek, Fenin i jeste, jestli uz jim neni 22... A dalsi...U tech do 18) to vidim tak na 20-30? A prosadi se z nich nakonec mozna jeden... A to jsou hraci, jako ten jak je v Monacu snad ted, asi od 11 je v zahranici...a ti ruzni v Celticu, Rangers, v akademii Chelsea, Hamburku, ve WHU, v Rangers,v Interu, ... Fakt k ty tricitce to asi bude nakonec, pritom je kolikrat neznaj ani fandove tymu, odkud tam do toho zahranici sli....

  4. Re: Marek Jarolím do Jablonce

    tantalos     před 15 lety 05.09.2009 12:34 |  
    0 0

    Tvaroh odchází, protože si Slavie už nemůže dovolit dobře placené trubce. Dostal od Slavie mnohem víc, než odevzdal. Jestli někdo lituje jeho odchodu, měl by si vzpomenout na domácí utkání s Tiraaspolem a jarní utkání s Kladnem.
    Jsem ve sporu s řadou diskutujících ohledně nákupní politiky R+D. Jmenuji třeba Quelhara, protože si ho vážím. Ten napsal 25.1.2008 poté, co Slavia udělala velké nákupy (Kubáska, J. Černého, Toleského, Blažka, Abrahama) a pustila Švece, Dočkala, Gecova a Necku:
    "A porad si myslim, ze jedine, co bylo v zime chybou, je opce na prestup u Dockala. Vsechny ostatni zmeny v kadru jsou podle me dobrou cestou."
    Ne, Quelhare, byla to špatná cesta. Ostatně velice vážná krize přišla už na jaře 08 po těchto nákupech a jen totální selhání Sparty v závěru titul zachránilo.
    Slavia potřebuje dobrou mládež. Nejen jako naději na přijmy, jako byly z Necky či Švícka. Ale také proto, aby nemusela vydržovat drahé náhradníky typu Grajciara.
    Včerejší utkájní U-21 mi dokázalo, že oni nepotřební Dočkal, Vácha a Gecov jsou výborní fotbalisti, ale my o ně nestojíme
    Já se děsím, že pohrdání mládeží, pohrdání hráči jako Gecov či Vukovič, kteří nemuseli být stabilně v základu, ale ve Slavii měli zůstat, nás povede jenom k dalším potrhlým nákupům, vyhazování peněz z okna, které bychom potřebovali.
    A ten výprask A dorostu od Sparty 8:0 je děsivé memento, kam nás pitomé nákupy vedou

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      Barlblog     před 15 lety 05.09.2009 12:50 |  
      0 0

      Ten debakl neodpovídá kvalitě hráčů, ale trenérů. Tak zásadní rozdíly nejsou. C-dorost spartu porazil. Navíc s dorostu přešlo dost hráčů do B- tymu.

      Musím s tebou souhlasit, po evropě je řada kvalitních hráčů bez smlouvy, ročník narození 1990 - a o ty nikdo nestojí, přitom by byli velkou vzpruhou pro naši mládež.

      Příklad za všechny: Omar Benzerga

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      quelhar (admin)     před 15 lety 05.09.2009 13:16 |  
      0 0

      Jen bych upresnil, ze 25.1. Abraham ve Slavii jeste nebyl a Svec naopak ve Slavii byl.
      Tehdejsi odchody jsem komentoval nekolikrat a porad si stojim za tim, ze az na opci na Dockala (ktera se ukazala byti docela vysoka) to nebyly chyby.
      Kubasek delal trojku a Divis mohl chytat o soutez vys. J. Cerny je oporou soucasne Slavie a ma vyznamny podil na obou titulech. Marek Jarolim ma vyznamny podil na titulu 2009, na rozdil od jinych si udrzel delsi dobu nadprumernou formu.
      Blazka rad nemam, ale prichazel jako reprezentant do 21 let na hostovani a asi si nekdo myslel, ze by se mohl prosadit. Neprosadil se a hraje porad stejne prd i v Liberci. Bohuzel mam pocit, ze svuj talent v tom lihu utapi a utapi.
      Toleski par dobrych zapasu mel, ale jinak uznavam, ze to byl krok vedle. Zrovna dnes jsem ho na Vltavinu zase videl v zakladu becka a dost dobre nechapu, proc hraje. V soucasnosti uz bych byl proti tomu, aby byl zpet zaclenen do kadru, protoze ani mezi kluky z becka nijak nevycniva (spis naopak).
      Ze to byla dobra cesta se ukazalo v tom, ze jsme vyhrali titul po pomerne pohodlnem prubehu ligy.

      Dockal, Vacha a Gecov jsou dobri fotbaliste. Nicmene maji jeste stale hodne kolisavou vykonnost. Jednou zahraji excelentne a pak zase vyhori, jako napr. proti Bukuresti nebo Strizkovu.

      Nerikam, ze vsechny prichody jsou dobre nebo snad trefy do cerneho. Ale u hracu, kteri prichazeji zadarmo nebo temer zadarmo jako jsou Cisse nebo Dens to jsou proste pokusy, kdyz se chytnou - vyborne, kdyz ne, nic zavazneho se nedeje.

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        tantalos     před 15 lety 05.09.2009 13:25 |  
        0 0

        Píšeš:
        - Cisse nebo Dens to jsou proste pokusy, kdyz se chytnou - vyborne, kdyz ne, nic zavazneho se nedeje. -
        Ale děje, místo Dense se mohl s áčkem připravovat jeden z juniorů, třeba Starý nebo Kindel. Místo Cissého třeba Koreš. Nebo Palko. Nebo....
        Ne, kabina se zasrala nepotřebnými hráči a ti mladí přestali vidět ve Slavii perspektivu.
        Pak se nediv, že A-dorost, náš první dorost, dostane osmičku. A kdo z těcxh talentů má rozum, hledá si cestu ze Slavie pryč.

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        wector     před 15 lety 05.09.2009 13:29 |  
        0 0

        Ve svém posledním odstavci zapomínáš, že ti hráči nehrají za dobré slovo a na fakt, že to nejsou jen ti dva. Když se tyhle "nic závažného se neděje" za poslední dva roky posčítají, tak to hodí slušnou sumu a pokud k nim přidáme i tu kupu nepovedených drahých přestupů, tak to hodí v klidu částku, za kterou jsme prodali Tavarese.

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        Filipos     před 15 lety 05.09.2009 13:29 |  
        0 0

        Plný souhlas, musím říct, že tě obdivuju, že s tím demagogem máš sílu se pořad přít.

        Je třeba vidět, že Gecov když odchazel neměl moc šanci se ve Slavii prosadit, Liberec si ho dovychoval, tak ať si za to sklízí plody.

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          tantalos     před 15 lety 05.09.2009 13:44 |  
          0 0

          Pokud hráč, který získá - v historii českého fotbalu tak strašně ojedinelou - stříbrnou na mládežnickém mistrovství světa, nemá v Slavii šanci, pak je v ní něco hodně shnilého.

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            denydzlSKS     před 15 lety 05.09.2009 14:09 |  
            0 0

            nezlob se na mě, ale i přes to, že má gecov ojedinělý a skvělý stříbro z ms-u20, tak tavares, ragued, abrahám(to že má hlavu nacpanou vakuem je věc jiná) i švec(i když netuším, jestli byl ještě v době kdy gecov odcházel v kádru nebo ne) jsou rozhodně lepší fotbalisti než on, přes ně by se do sestavy nedostal!! proto nevidím důvod litovat jeho odchodu, ale zároveň souhlasim, že testovat neustále dense, cissého, nešpora, vilara, když se pak s nimi stejně nepočítá na úkor kluků z béčka je poměrně zvláštní a asi i nefér, já doufám, že se někdo z béčka prosadí i do áčka..třeba ten koreš, přeju mu to, hrával jsem proti němu celý žáky a i dorost tak bych mohl alespoň někdy machrovat jak jsem hrával proti slávistickýmu playerovi z áčka:-)

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              tantalos     před 15 lety 05.09.2009 14:21 |  
              0 0

              Určitě máš pravdu, že přes Tavarese by se Gecov do áčka nedostal. Ale přes Hubáčka třeba ano. Nebo přes dobré hostování - třeba na Kladně - bez opce. Třeba se s ním mohlo pracovat a nemusel by se kupovat Trapp. Mimochodem, nevyloučil bych, že za tři roky Tavares, kterého jsem tolik obdivoval, třeba už nebude hrát na úrovni bundesligy, ale Gecov, ano, kdo ví? Prostě pouštět takové hráče, nepracovat s nimi- je nezodpovědnost. vůči Slavii.

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            Barlblog     před 15 lety 05.09.2009 14:51 |  
            0 0

            To snad nemyslíš vážně. Tantale, gecov není hráč pro Slavii a to ani teď. Odcházel v situaci, kdy jsme tu měli Tavarese a to byla naprostá jednička. Gecov nikdy nezaujal na hostováních a že hraje v liberci je věc hezká, ale taky je pravda, že tenhle tým prohrál s druholigovým střížkovem a ostudně vypadl z evropy. Bez Dočkala a Papouška by byli hoši z pod ještědu pekne v...

            Souhlasím, že je přestupová politika netakticky nastavená a mělo by se to změnit, ale ty argumentuješ scestně. Cisse a James Dens mají nizoučké platy. Cisse dokonce snad 20 tisíc mesičně + platíme mu ubytování. Dens má vyšší, ale taky to není nic závratného. Je dobře, že se zkouší posily (mladé) ze zahraničí, jiná cesta není a dělá se to tak všude na světe. Kdybys měl přehled, tak bys věděl, kolik hráčů opouští kluby na západě a kolik se neuchytí. Není to problém jen Slavie. Fotbal má hodně daleko k exaktní vědě a nejde nic předpovědět.

            To co jsem napsal však neznamená, že nevidím ve Slavii problémy. Některé kroky KJ nesvědčí o jeho psichické stabilitě, jsou bláznivé a nesmyslné. Proto bych byl pro příjmutí sportovního ředitele jen pro prefesionální A - usek . Tenhle člověk by se staral jen o A-tym, pomáhal by při zařizování přípravy, zastřešoval by komunikaci mezi skautingem a klubem, konzultoval by s KJ finanční a sportovní rizika přestupů. Śrámek by se mohl více věnovat B týmu a mládeži.

            Dále bych uvolnil Řeháka a požádal Šmicra, jestli by nevzal hrajícího asistenta trenéra. Tím by se pročistil vzduch. Šmicer má velkou autoritu a myslím, že si jsou schopni s KJ leccos vyříkat.

            Pustil bych Volešáka na přestup, Tafata na hostování. V b-týmu vidím několik zajímavých hráčů a těm bych začal pomalinku hledat hostování na jaro, aby se mohli zlepšovat a růst. V následujícím létě bych jim umožnil přípravu s A-týmem. Jsou to: Koreš, Hošek, Čmovš, Vyhnal, Starý.

            U tohoto kroku by se muselo zvážit, jestli příliš neoslabíme Bečko, případně A-tým, kdyby se někdo zranil a byl by nutný záskok. Koreš prokázal, že by mohl hrát vyšší ligu.

            Snažil bych se v tomto přestupním oknu přivést mladého utočníka ze slovenska, nebo čech, který udrží balon, nebojí se soubojů a je to bojovník. Protipol našich stávajících utočníků. (mimo Hlouška)
            Tohoto hráče by si museli v rychlosti proklepnout skauti, od toho tady jsou. Součástí této transakce by mohlo být přepuštění nepotřebných hráčů (Toleski, Šiklič, Cisse, Abraham) Zaplatila by se plná cena hráče + by se poslal někdo z nepotřebných. Slavie by sice opticky prodělala, ale ekonomicky by vidělala, stejně, jako strana ke které by ty peníze a hráč šli.

            Na A-dorost jsem reagoval a opakuju, že to není odraz skutečné kvality. Je však pravda, že díky akademii a lepším trenérům je sparta před námi v oblasti výchovy mládeže. Není to však nic závratného a lidi v klubu o tom určitě vědí a chtějí na tom pracovat.

            Na tobě Tantale mi vadí tohle. Si demagog a vyčítá ti to tu spousta lidí. Viz. příspěvek na kterej reaguju. Děláš nepodložený závěry. Kritizuješ MJ, přitom odmítáš uznat, že je o něj zájem a že byl nedílnou součástí týmu, který vyhrál celkem jasně titul. Já znám jeho slabiny, on o nich určitě ví taky, ale je pravda, že moc hráčů jako on v lize neběhá a já se bojim, že toho můžeme brzo docela dost litovat. Dále neustále kritizuješ a neznáš ani vnitřní chod klubu, ani finance, ani názory lidí a skoro nikdy nepřineseš řešení.

            Neber to prosím osobně, ale měl by ses zamyslet. Já taky kritizuju dnešní stav, považuju za velkou chybu, že KJ má takové slovo a stačí málo, aby se dobrý hráč ocitnul v nemilosti, ale jsem schopný uznat svůj omyl a uznat taky to, že KJ je i přes svoje velké lidské vady, skvělý trenér, který něco dokázal.

            Taky jsem psal, že se podle mého Vasilijevič neprosadí a hodně jsem kritizoval jeho přestup 2 dny před ligou. Srb se začíná rozjíždět a já asi budu muset cvičit omluvnej příspěvek na jeho adresu. Pokud se tak stane a vasilijevič se prosadí a bude přínosem, tak se tu omluvím i KJ.

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              quelhar (admin)     před 15 lety 05.09.2009 15:03 |  
              0 0

              Jenom k tomu becku - to je uz ted docela slabe, rozhodne to letosni podzim vypada spis na dolni polovinu tabulky nez naopak. Kores se Starym tam patri k tomu lepsimu, ale treba Cmovsovi to posledni tydny moc nejde. Vyhnal bohuzel nedostava moc sanci na ukor napr. Toleskiho - to vubec nechapu. Pokud je Toleski hrac, se kterym se do acka nepocita, tak nema smysl, aby hral za becko. Zvlast kdyz ostatni kluky z becka herne neprevysuje. Jinak celkem souhlasim az na to, ze kdyz uz Jarolim odesel, tak bych Volesaka ted nepoustel, at se nedostaneme do situace, kdy nam naopak budou stredopolari chybet.

              • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                Barlblog     před 15 lety 05.09.2009 15:19 |  
                0 0

                Janda, M.Černý, Grajciar, Belaid, Ragued, Trapp, Vasilijevič, J.Černý, A. Hloušek, (Š. Koreš) - kdyby se to hodně po...

                10 hráčů na 4-5 míst. Hodně kluků může hrát na více pozicích. Podle mě potřebujeme spíš utočníka než Volešáka.

                S toleskim souhlas, dával bych přednost odchovancům

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              tantalos     před 15 lety 05.09.2009 19:37 |  
              0 0

              Jestliže je hráč pro Slavii Trapp, tak Marcel Gecov taky. Pokud jde o obrannou fázi, jsou rovnocenní, Marcel je lepší při hře dopředu, ale možná i proto, že v Liberci měl víc příležitostí na sehrání s okolím než Trapp u nás. Samozřejmě Ragued je kvalitnější, i když třeba ve hře hlavou bude lepší Marcel.
              A ještě - nevzpomínám si, že by byl někde na hostování, ale snad je to má chyba.
              Mimochodem - stejné pochyby, jako ty máš o Gecovovi, jsem slýchával o Necidovi, nebo třeba o M. Švecovi, a už prý míří do Itálie.
              Pokud jde o Toleského, Šikliče a Abrahama, představa, že bychom jimi mohli pokrýt část ceny nějakého hráče, je bohužel scestná. Byli bychom byli velice rádi, kdyby někdo převzal jejich smlouvy zdarma, abychom nemuseli těm, kdo si je vezmou, ještě platit - jako teď budeme platit M. Jarolímovi.
              Pokud jde o Vasiljeviče, určitě fotbal hrát umí, jinak by nebyl nejlepším hráčem madarské ligy. Jako u všech Jugošů je obtížné ho motivovat, aby odvedl maximum a aby zapadl do mužtsva - vzpomínáš na Biniče? Nevím, jestli ho KJ dokáže správně uřídit.
              Pokud jde o béčko - nezlob se , ale dostat osmičku je hodně silný kafe. navíc od Sparty.
              A jestli jsem demagog? Možná někdy ano. Ale bylo by lepší napsat, v čem jsem demagog. Asi jako když o někom napíšeš, že je zloděj, měl bys to trochu zdokumentovat, třeba co ukradl.
              Neschopnost Slavie uřídit akviziční politiku mě hodně sere, slabní výraz není, a mrzí mě to tím víc, že i KJ dokázal udělat hráče z Sucháče, Svece a jiných...

              • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                slaviator     před 15 lety 05.09.2009 21:53 |  
                0 0

                Byl na hostovani v Kladne, tehdy tam byl snad i Simunek, Jeslinek v te dobe, Gecov, Dockal...

              • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                Barlblog     před 15 lety 05.09.2009 23:48 |  
                0 0

                Psal jsem plnou cenu hráče plus naši zbyteční. Nemyslím, že by někdo udělal tu hloupost a snižoval tak cenu vlastního hráče. Trapp je velmi kvalitní hráč a je mi ho líto, velká chyba KJ. Marcel Gecov opravdu nemá na slavii a jeho výkony, potažmo celé zálohy liberce v těžkých utkáních jdou výrazně dolů. Gecov by nám nepomohl, jsem rád i za něj, že odešel. Švec je uplne neco jineho a ja jsem o něm nikdy na tomhle webu ani nikde jinde neřekl křivé slovo. Zrovna dnes jsem ho doporučoval u debaty nad novým DZ v Nároďáku. On a Kladrubský, který si ale bude muset počkat.

                S Vasilijevičem souhlasím, pokud se prosadí, omluvím se, pokud ne, tak bohužel dojde na má slova. Myslím si ale, že Binič byl trochu jiná káva :-D

                A-dorost dostal osmičku, ale neviděl jsem zápas. Podle mě to kluci nezvládli psichicky a složili se. opravdu si myslím, že to je jednorázový problém. Ten tým má na to hrát v horní polovině tabulky. Sparta má bohužel generaci a hlavně dost kupovala z celé republiky. Tenhle rok bude její.

                Jinak naše Bečko ruplo s Vltavinem 1:0. Mám v Lokomotivě bratrance a ten se jen smál... Myslím, že chybí kvantita i kvalita v záloze, naopak utočníků máme hafo + toleskiho (toho někam zavřít :-D ). V doplňování těchto mužstev zaostáváme. tomu by se měl cěnovat šrámek.

                Krásná ukázka demagogie. Tvůj příspěvek o tom, jak má gecov medaily z MS 20. :-D

                Pak citace: "A ten výprask A dorostu od Sparty 8:0 je děsivé memento, kam nás pitomé nákupy vedou" - Výsledek je ojedinely a jinak A-dorost hraje slusne. Zeptej se Jirky. Ty to prezentujes jako stálý vývoj dorostu, že dostáváme pravidelně.


                Píšeš:
                - Cisse nebo Dens to jsou proste pokusy, kdyz se chytnou - vyborne, kdyz ne, nic zavazneho se nedeje. -
                Ale děje, místo Dense se mohl s áčkem připravovat jeden z juniorů, třeba Starý nebo Kindel. Místo Cissého třeba Koreš. Nebo Palko. Nebo....

                REALITA - Kindel byl zraněný, nehrál ani za B. Na místo Krajčíka přišel Kaufman jako defenzivnější hráč a mladý brazilec Dens, který se zdál velice zajímavým do ofenzivy. (ročník 86 - mladej kluk) Grajciar se teprve vracel po zranění.

                Cisse přicházel jako budoucí náhrada za Tavarese a už v tymu byl. Na místě koreše hrál Švento, J.Černý a mohl zaskočit i MJ. Takže nulová šance. Potřebovali jsme typově DZ, že nevyšel Cisse, to je pravda, ale nic moc nás to nestálo. Cisse se navíc jevil zajímavě v přípravě.

                Takže tohle jsou ukázky. Ale opakuju, nic ve zlém

  5. :-(

    pajka     před 15 lety 05.09.2009 12:37 |  
    0 0

    Nemám z toho radost a stojim si za tím, že k němu většina fanoušků je nespravedlivá a že i kdyby se přetrhnul, tak pro ně nikdy nebude dost dobrej. Každopádně mu přeju v Jablonci jen samej úspěch, radost ze hry, ať cítí podporu od fanoušků, kteří si ho budou vážit a nebudou na něj nadávat a pískat na něj!!!

    • Re: :-(

      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 05.09.2009 12:42 |  
      0 0

      Me ale bohužel přijde že se moc nepřetrhnul.

    • Re: :-(

      jack09     před 15 lety 05.09.2009 12:44 |  
      0 0

      kdy se na nej piskalo? ja ho teda taky moc nemusel ale nepiskal sem na nej a nevsiml jsem si ze by se na nej nekdy piskalo

    • Re: :-(

      bongor     před 15 lety 05.09.2009 12:49 |  
      0 0

      Já mu taky přeju úspěch i když jeho vyjádření o Slavii a o tom co ještě později prozradí se mi tedy vůbec nelíbí.V tomhle musím souhlasit s Tantalem,že je lepší odchovanec srdcař,pokud je zhruba na stejné úrovni jako koupené zboží.Jenže ty nákupy a prodeje jsou většinou
      obrázkem snahy dostat se někam mezi stálé účastníky LM.Je to většinou pokus-omyl/Abrahám,a pod./,ale našlo se už i mnoho úspěšných pokusů/Tavares,Belaid atd./.Stejně se ale na požadovanou úroveň nemůžeme dostat,dokud bude týdenní výplata v Německu větší než u nás za půl roku.

      • Re: :-(

        pajka     před 15 lety 06.09.2009 16:05 |  
        0 0

        Kdy se na něj pískalo? To si snad děláš legraci? Skoro se spíš ptej, kdy se na něj nepískalo. Možná, že kdybys chodil na fotbal, že by sis toho všimnul.
        No a pokud jde o (ne)přetrhnutí, tak myslím, že byl akčnější než někteří jiní, kteří existují ve Slávii bez povšimnutí a bez kritiky.

        • Re: :-(

          dalislavista     před 15 lety 06.09.2009 18:40 |  
          0 0

          Na MJ se pískalo až tehdy, když to byla z jeho strany naprostá tragedie . Nikdo mu nenadával nebo nepřál když přicházel, ale po určité době bylo jasné, že má "poněkud blíže" do základu, než jiní. A neodpovídaly tomu jeho výkony. Kvůli tomu, aby MJ byl v základu se měnila i sestava a rozestavení- začínal vpravo (Belaid v té době uprostřed), ale byl tam úplně hroznej. Tak se z MJ stal středový, ofenzivní záložník. A napravo šel Belaid. Ani on vpravo nezářil, ale nebyl tam tak hroznej, jako Marek.
          Další zajímavost je letošní příprava. Téměř celou přípravu KJ stavěl do "první" jedenáctky Marka. Stále ale hrál bídně. A Belaida až na jeden poločas s kamarádem Raguedem, se kterým se léta zná a hrajou spolu za repre Tunisu, spolu KJ ani nezkusil. Proč? Protože měl hrát MJ. A také hrál, bohužel i s Tiraspolem, kdy po 20 minutách bylo jasné, že MUSÍ jít ze hřiště, ovšem KJ ho tam nechal až do druhého poločasu. Bohužel to bylo jako hrát o 10. Přitom už jeho výkon v Tiraspolu byl novináři hodnocen jako velice nevýrazný. Ale stejně v odvetě hrál. Závěrem- nikdo jiný (Belaid, Volešák) nedostal tolik šancí jako on- a povedlo se mu opravdu jen několik málo zápasů. A kritizování jeho výkonů (ne osoby) začalo až po tom, co hrál špatně, ale hrál stále dál a dál.

          • Re: :-(

            pajka     před 15 lety 08.09.2009 19:12 |  
            0 0

            Panečku, až mi běhá mráz po zádech při čtení tvého příspěvku. Teprve teď mi dochází, že Slávie v čele s KJ je vlastně jen jedna velká konspirační záležitost! Ještě že byl tedy špion MJ odhalen a zneškodněn. Ještě to tedy kazí fotbalovej amatér a neználek nicméně z neznámějch důvodů capo di tutti capi KJ. Nicméně třeba když se na něj začne pískat, tak bude taky odvelen. A konečně bude vše tak, jak má být ;-)))

            • Re: :-(

              dalislavista     před 15 lety 09.09.2009 13:04 |  
              0 0

              Kdo nechce, nevidí...
              Jak se ti líbilo prohlášení MJ, že si myslí, že i když mu to "trochu" nejde, že by neměl být ten, kdo nebude v základu?
              A že si v Jablonci nadiktoval, že bude hrát jen na místě středového záložníka?

  6. Re: Marek Jarolím do Jablonce

    Ravik     před 15 lety 05.09.2009 13:31 |  
    0 0

    Sláva mé modlitby byly vyslyšeny. Odchází hráč, za nímž stála velká mediální lobby (manažer, otec, určitě i samotná Slavia) - zprávy o zájmu z bundesligy, náznaky repre a titul král fotbalových trávníků byly počiny hodné silvestrovské šarády. Zřejmě ale šlo jen o byznys slavie, rodiny a manažerů dostat podprůměrného ligového hráče do finančního ráje. To že se to nepovedlo a že manažeři zahraníčních týmů nejsou slepí jako novináři Sportu je důkazem reálných schopností MJ. Nejpádnějším důkazem o jeho ne(schopnostech) byly zápasy v evropských pohárech. Odchodu hráče který jako typ špílmachra ze začátku 90. let nemá absolutně přehled ve hře, kolmici a přesný dlouhý pas aby u něj člověk pohledal a o zpracování a vedení míče ani nemluvě netřeba litovat. Kdyby se jmenoval Marek Novák a nebyl z rodiny Jarolímů tak o něm v souvislosti s první ligou neslyšíme. Ted sestup do Jablonce, ze rok nejaka nižší soutěž v Rakousku. Škoda že tenhle rodinný experiment stál Slavii vypadnutí s Tiraspolem. Po něm to pochopil i KJ (nebo možná R a D a dali Karlovi nůž na krk)...

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      bongor     před 15 lety 05.09.2009 14:44 |  
      0 0

      Raviku,kecáš.Nic jinýho se na tuhle slátaninu říct nedá.

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        tantalos     před 15 lety 05.09.2009 14:46 |  
        0 0

        Mimochodem, rád bych věděl, kolik z těch obdivovatelů Tvaroha platí jeho bohatý tatínek....

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          Barlblog     před 15 lety 05.09.2009 14:55 |  
          0 0

          Bože :-D

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 05.09.2009 16:36 |  
          0 0

          Tento tvůj příspěvek plně odhaluje tvé myšlení a povahu. Je to způsob uvažování, ze kterého je normálnímu člověku špatně.

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          mitsu     před 15 lety 05.09.2009 16:44 |  
          0 0

          ja ani nevim,proc na tebe porad nekdo reaguje?tohle opravdu muze myslet vazne jenom asi mentalne narusenej clovek.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      japhy     před 15 lety 05.09.2009 16:46 |  
      0 0

      Celkem silný kafe tenhle článek, řekl bych, že i takovej nenávistnej.
      Ačkoliv moje nasranost ohledně MJ výkonu proti Tiraspolu je neskutečná a jak se mohu ještě nyní přesvědčit, pořád nevyprchala, rozhodně nám tento zápas neprohrál, na to je jeden hráč málo.
      Já tedy jsem rád, že odchází, to ano, ale zároveň mu přeju, aby se v Jablonci prosadil a celkem s tím i počítám.
      Ono taky, koho z of. záložníků prodat? MJ, Vasiljevič nebo Belaid. Vasil ještě nestihl nic pokazit a Belaida asi těžko. A jak už jsem psal, Volešák se do této kategorie asi nepočítá, vidím ho jako konkurenta Trappovi.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      mitsu     před 15 lety 05.09.2009 16:49 |  
      0 0

      boze,jak nekdo muze napsat takovou hloupost?!!!

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      pajka     před 15 lety 06.09.2009 16:07 |  
      0 0

      Hmm, pán je odborník...

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      popin     před 15 lety 07.09.2009 10:35 |  
      0 1

      V podstatě souhlas. Psal jsem tu něco podobného před pár měsíci, obdivovatelé MJ se mohli zbláznit. Ale logicky to takhle vypadá - průměrný záložník z provinčního klubu byl zarputile stavěn do základu bez ohledu na předchozí výkony, sestava se kvůli jeho místečku točila (Švento nebo J.Černý na beka, Belaid napravo a nebo lépe někdo z nich na lavičku), vrcholem bylo tvdošíjné nasazování vedle Ragueda v přípravě (snad aby se náhodou neukázalo, že Tunisané vedle sebe budou hrát podstatně lépe), pak přišel Tirasspol a muselo to skončit.
      Žádné laso z Německa či Rakouska nepřišlo (a o to šlo, protože kdo pravidelně nastupuje v základu mistra, "musí" mít kvalitu i když momentálně hraje blbě a je vhodné ho koupit). Celá tahle epizoda o zajištění lukrativního angažmá pro rodinu skončila. A jen naivka si to nepřeloží.
      Hráč, kterého by v souboji přetlačilo dítě, který není schopen rychleji popoběhnout, který neumí při střelbě sklopit nárt (viz desítky jeho "pokusů" minulý rok, Plzeň byla výjimkou potvrzující pravidlo), jehož koordinace pohybů je místy směšná. To nemohlo vyjít. V Jablonci si odkope svůj průměr a pak možná druhá liga v Rakousku či jinde.........

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        dalislavista     před 15 lety 07.09.2009 22:38 |  
        0 0

        hezky shrnuté a bohužel pravdivé.

  7. Re: Marek Jarolím do Jablonce

    CarlBruno     před 15 lety 05.09.2009 14:52 |  
    0 0

    I kdyby se nekde fakt chytil, tak ja jsem rad ze je tvaroh pryc, nejen kvuli tomu Serifu ale celkove , kdyz jsem ho videl na hristi tak jsem nevedel jestli se mam smat nebo brecet, ale ted cejtim velkou ulevu. Diky Maro a sbohem..

  8. Re: Marek Jarolím do Jablonce

    lassiter     před 15 lety 05.09.2009 19:36 |  
    0 0

    Bude hodně zajímavý sledovat další Markovu kariéru, jestli nám ukáže že jeho odchod byla chyba. Já si to nemyslim. Má nesporný přednosti, který ale u mě přebíjí jeho nedostatky v síle a rychlosti. Co na něm bylo pozitivní, že se nikdy nebál hrát a vzít si míč, a to i když se mu nedařilo. Není v tomhle takový alibista jako např. Láda Volešák, u kterýho řada přihrávek míří z jedný zpátky k obráncům. Stupidní fanoušci se najdou všude, každej, kdo je schopnej mu říkat 'tvaroh' nebo 'synovec' je u mě kretén. Nechápu, jak může někdo nadávat nebo timhle způsobem mluvit o hráči Slavie. Na druhou stranu sem rád, že tyhle 'fanoušci' jsou ve Slavii v jasný menšině a že se kritika Marka nikdy nezvrhla v hromadnej pískot nebo jiný výlevy tak dobře známý z jednoho nejmenovanýho pražskýho klubu.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      slaviator     před 15 lety 05.09.2009 19:54 |  
      0 0

      Sorry, ale tohle mi skoro pripada jako to, rict ze chces cernou kavu nebo ze je neco cerny jako tma je rasismus... To s tim synovcem. Je to synovec KJ? Je.

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        quelhar (admin)     před 15 lety 05.09.2009 20:01 |  
        0 0

        A proto se to musi neustale zduraznovat? Uz to, ze to clovek napise, naznacuje, ze to ma nejaky netrivialni vyznam, nejspis takovy, ze je svym strycem zvyhodnovan.

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          slaviator     před 15 lety 05.09.2009 22:02 |  
          0 0

          Souhlasim s tim, ze kdyz to nekdo pise pod kazdym clankem, neni to normalni. Ale "kdo nekdy napsal...", tak to taky neni normalni - to kdyz to nekdo napsal po dvou trech zapasech z celeho jeho pusobeni, ze je to holt synovec..., tak to je to stejny jako kdyz to nekdo zminuje na ofiskach v kazdem clanku?!

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        lassiter     před 15 lety 05.09.2009 20:41 |  
        0 0

        ale no tak, slaviatore

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        Khadgar     před 15 lety 05.09.2009 21:00 |  
        0 0

        Slaviatore, jestli ti to přijde normální, tak tě tu začneme v každým příspěvku oslovovat "pisateli hloupých teorií" nebo "internetový fanoušku". A bude to taky normální, dle tvé logiky.

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          bongor     před 15 lety 05.09.2009 21:26 |  
          0 0

          No konečně vím Tantale odkud mi každý měsíc chodí ta stovka v obálce.Škoda že už to teď skončí,každá stovka dobrá.

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            bongor     před 15 lety 05.09.2009 21:29 |  
            0 0

            Co říkáte fotbalu na Těhelném poli?Řek bych,že ti Slováci jsou fotbalovější.Sestava se mi nelíbí,ale možná že těch 0:0 nakonec se dvěma štíty a jedním útočníkem ukopeme.DJ hraje podle mě nedobře.Ale ten KJ má holt dlouhý prsty.

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              quelhar (admin)     před 15 lety 05.09.2009 21:32 |  
              0 0

              Weiss hraje paradni zapas, je nejlepsi na hristi...

              • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                Khadgar     před 15 lety 05.09.2009 21:55 |  
                0 0

                Necka udělal gól

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              slaviator     před 15 lety 05.09.2009 21:57 |  
              0 0

              Necid a Pudil dobre....

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          slaviator     před 15 lety 05.09.2009 21:59 |  
          0 0

          Projed si to, dost z tech "hloupych" teorii se nakonec potvrdilo. At Abraham, at Blazek.S tou druhou casti, neco jsem ti psal pod podobny prispevek v nejakem z predeslych clanku, asi jsi to necet,budiz, mi to je celkem sumak uprimne receno...

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            Khadgar     před 15 lety 05.09.2009 22:08 |  
            0 0

            Nevím kdo nás tu zásobuje tapetami o metodách kondičních soustředění apod.
            Vypouštění něčeho o hráčích je fajn, ale ne třeba v případě Blažka, o kterým se toho ví dost aniž by si něco psal.

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              slaviator     před 15 lety 05.09.2009 22:20 |  
              0 0

              A Ty snad myslis, ze to delamedobre, kdyz mame porad tolik zranenejch, kdyz pak nestihame ani hrace tymu, ktere bychomna evropske scene stihat meli a kdyz to ve vyspele Evrope vedou jinak?

              • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                Khadgar     před 15 lety 05.09.2009 22:28 |  
                0 0

                Týmy ve vyspělé Evropě taky mají spoustu zraněných hráčů. Že hráči nestíhají, to je podle mě především otázka hlavy. Nejsou ochotni jet pořád naplno. Pak se najdou výjimky a jsou u nás za hvězdy. Kdyby to flákali v cizině, tak jdou z kola ven.
                Ale víš co, chlapče? Nech to být.

                • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                  slaviator     před 15 lety 05.09.2009 23:12 |  
                  0 0

                  Nevim o tom, ze by meli vecne zranenych 5 a vice hracu. A hlavne jsou to trochu jiny zraneni.

                  S tema hraci souhlas. Ale proc proboha naplno (coz se ma) jezdi Hlousek a pak jsme z toho vsichni paf? Takhle by meli jezdit vsichni. Jo, nejsou treba tak rychli jako on, byliby pomalejsi, ale to ze se nekdo (az J.Cerny ci T.Belaid a dalsi) vraci zpet krokem, to se nesmi stavat...

              • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                EdCable     před 15 lety 06.09.2009 06:28 |  
                0 0

                Fyzicka priprava pro souteze, ktere se hraji 10 mesicu v kuse, vecne streda-nedele bez zimni prestavky MUSI byt odlisna od nasi pripravy a NENI na tom nic divneho.

  9. lassiter je kretén

    DrFe1     před 15 lety 05.09.2009 22:38 |  
    0 0

    Já jsem na těchto diskuzích oceňoval mimo jiné to, že si tady lidi sprostě nenadávají kvůli odlišným názorům. Proto jsem docela zklamán, že se tady vyskytují tací jako lassiter, který mě nazval kreténem a to jen kvůli tomu, že si dovolím použít pro Marka Jarolíma označení "tvaroh". Označení "tvaroh" přitom není niják vulgární a přesně vystihuje styl hry Marka Jarolíma. Přimlouvám se zato, aby jsme se vrátili k diskuzím bez urážek To platí především pro kreténa lassitera, který s vulgárním urážením začal.

    • Re: lassiter je kretén

      quelhar (admin)     před 15 lety 05.09.2009 22:41 |  
      0 0

      A hned vzapeti bychom mohli upustit od posmesku typu "synovec" a "tvaroh", co ty na to..?

      • Re: lassiter je kretén

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 05.09.2009 23:09 |  
        0 0

        Dobrý večer přeji,
        Quelhare, vzpomínáš si na naši rozpravu cca před 6 týdny, kdy jsem Ti psal co se okolo MJ děje? Potvrdilo se to bezezbytku. Nechtěl jsem to pouštět offic. Vždycky je na to času dost. Byla to hra jeho impresária a takhle to dopadlo. Víc se k tomu nemá cenu vracet a myslím si, že se dočteme teď několika bolestných vzdychů, které působení MJ ve Slávii jeho samotného možná poškodí víc, než to, co se dělo teď. Bylo jasné, že na sebe T.Rosen nenechá tlačit a přitvrdí taky a tak jde MJ pryč. Za dobré zápasy pro Slávii mu chci poděkovat, je to přinejmenším slušnost a ať se mu daří fotbalově i jinde. To, že se začíná stabilizovat sestava i když máme zraněné, to je snad jedna z těch lepších zpráv. Čeká nás dost práce a každý človek, tedy i fotbalista, potřebuje to své. KJ měl představy o získání hráčů a ty se mu až na jednu splnily. Zatím to není nic moc a bláznění už by mělo přestat. Vadí mi takové ty "pindy" o napjaté situaci v kabině. Co by měli říkat právě v Liberci. A s tím Řehákem, to už jsem tu psal dříve. Tam je třeba asi změna, to ale musí spustit někdo jiný. Remíza v Bratislavě je spíše marná, chyby v obraně se trestají nekompromisně. Jinak Necidova akce byla ukázkou toho, jak ten kluk chápe roli útočníka. Sokrates55

        • Re: lassiter je kretén

          DrFe1     před 15 lety 05.09.2009 23:25 |  
          0 0

          Proč nenapíšete naplno o co jde a píšete jeno v "tajemných" náznacích ? O co se jedná s tím MJ a Řehákem ?

          • Re: lassiter je kretén

            bongor     před 15 lety 05.09.2009 23:33 |  
            0 0

            Necka to udělal skvěle,ale nejlepší na place byl Weiss,to bude útočník ala Franta Veselý.Marnej nebyl ani Pudil.
            Co se týká slušnýho jednání mezi námi Slávisty,to nemá cenu nijak
            rozebírat.Měla by to být norma našeho chování na tomto webu.
            A jak je tady taky dobře napsáno,vynecháme i hanlivé přezdívky.

      • Re: lassiter je kretén

        DrFe1     před 15 lety 05.09.2009 23:26 |  
        0 0

        Mě se takové "posměšky" taky ne vždy zamlouvají, ale rozhodně bych to nekladl na roveň vulgárnímu urážení

    • Re: lassiter je kretén

      lassiter     před 15 lety 06.09.2009 10:09 |  
      0 0

      říká slušňák DrFe1, který tu s klidem pošle do prdele celou redakci jen proto, že se mu nelíbí reklama, jejíž obsah ani redakce nemůže ovlivnit

      • Re: lassiter je kretén

        DrFe1     před 15 lety 06.09.2009 13:22 |  
        0 0

        No tak redakce může ovlivnit jestli to sem dají nebo ne a to že to tady sloužilo k politické propagandě se mi opravdu hrubě nelíbilo, to se do klubových záležitostí tahat nemá. Kromě toho když napíšu "ať s tím jdou do prdele" tak to není osobní urážka. Takže

        Jsem pro to, abysme to příště zkusili bez urážení.

        • Re: lassiter je kretén

          slaviator     před 15 lety 06.09.2009 22:14 |  
          0 0

          Me se zase nelibi, kdyz se na me z autobusu zubi Paroubek a z vlaku Rath, ale co clovek nadela?

          • Re: lassiter je kretén

            DrFe1     před 15 lety 06.09.2009 22:38 |  
            0 0

            Mě se nelíbí aby se tady šklebil Paroubek, Rath, Topolánek nebo kdokoliv jinej. Ale už toho raši necháme nebo zase nějákej bolševik z redakce tuhle diskuzi smázne jako minule.

            • Re: lassiter je kretén

              Jakubisko     před 15 lety 06.09.2009 23:06 |  
              0 0

              171992876/0300 : číslo účtu SN, pošli pár desítek tisíc a užiješ si krásné stránky bez reklamy ;) mlask :-*

              • Re: lassiter je kretén

                slaviator     před 15 lety 07.09.2009 00:04 |  
                0 0

                Za par desitek tisic by i mozna Richi na nejakej ten casek tu dal text "Sponzorovano Dr.Fe1". :))

              • Re: lassiter je kretén

                DrFe1     před 15 lety 07.09.2009 00:16 |  
                0 0

                Tady šlo o to, že to byla reklama politická, jinak je mi reklama jedno

                • Re: lassiter je kretén

                  Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 08.09.2009 10:42 |  
                  0 0

                  Prosimtě, zkus na chvíli myslet - Richi už ti to psal. To nefunguje tak, že za tebou přijde Langer a nabídne ti prachy za reklamu na jejich ODS. Tohle prostě funguje přes google, kterej ti nabídne reklamní banner, na kterém se budou střídat reklamy, který ty nemůžeš ovlivnit, chápeš? Takže jestli ti to tolik vadí, tak si vem ten účet a pošly na něj ty prachy a víc už to neřeš. Dík

  10. Re: Marek Jarolím do Jablonce

    mpik     před 15 lety 06.09.2009 08:21 |  
    0 0

    Odchod MJ ze Slavie mě potěšil. Mám pocit, že někdy byl v sestavě jen díky svému jménu. Když ve Slavii nebude, nebude ho moci KJ stavět. Netvrdím, že se MJ nepovedlo několik zápasů. Mimořádně dobře zahrál s Plzní, když dal tři góly. Bohužel násobně víc bylo nepovedených zápasů.
    Co na MJ oceňuji? Snahu a dobré vedení míče. Dobrou prostorovou orientaci, přehled na hřišti.
    Co je hendikepem u MJ? Nedůraz v osobních soubojích. Jako by se jich bál. Držení míče. Častokrát šel do několika kliček, ve kterých o míč nakonec přišel. Nepřesné přihrávky. I tady došlo k častým ztrátám míče. Alibistické nahrávky. Špílmachr musí být ten, kdo vyšle kolmicí útočníka do brejku, najde pasem křídlo na druhé straně, nebo si dá pár narážeček směrem dopředu. Ne ale nahrávky na volného obránce za sebou.
    Myslím, že na této změně získají všichni tři. Marek Jarolím získá novou motivaci a v Jablonci by měl hrát. Jablonec získá slušného hráče (on nění tragik jako např. Toleski, je dobrý hráč, jen to nestačí na Slavii) a Slavia dá více prostoru dalším hráčům...
    Marku, díky a ať se daří na nové štaci!

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      Jakubisko     před 15 lety 06.09.2009 15:25 |  
      0 0

      proč je toleski tragik? a tvrdil jsi to i když vedl v mostě tabulku střelců a dával za nás góly na jaře 08?

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        bongor     před 15 lety 06.09.2009 15:59 |  
        0 0

        Třeba Toleski fotbal umí,ale kašle na to.A to je horší,než kdyby neuměl a lítal do umdlení.

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          Jakubisko     před 15 lety 06.09.2009 16:52 |  
          0 0

          já nevim, to se mi zrovna nezdá...třeba v sigmě to podle mě s tou snahou naopak až přeháněl...jenže jakmile se mu nepovedlo pár zápasů, tak mu šíleně kleslo sebevědomí...

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            quelhar (admin)     před 15 lety 06.09.2009 17:02 |  
            0 0

            Spis je Toleski hrac, na ktereho musi cely tym pracovat. On sam se do braneni vubec nezapojuje a spoleha na to, ze jeho umeni je davat goly a kdyz mu spoluhraci sanci pripravi, tak on ji promeni. Nic proti tomu, takovych utocniku je dost i v Premier League, jenze tymy v nasi lize hraji proste jinak, chteji napadani soupere uz od utocniku a specialne ve Slavii to Jarolim prosazuje odjakziva. Proto se Toleski u nas prosadil tak malo a proto vyhorel i v Olomouci.

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              bongor     před 15 lety 06.09.2009 18:43 |  
              0 0

              sebevědomí dělá hodně,to máš pravdu.V Olomouci možná chtěl všem ukázat,jakou blbost udělal KJ,že ho tam půjčil.A když to párkrát nevyšlo,tak ztratil sebevědomí úplně a to tak,že ani v našem béčku není schopen být nadprůměrný.Jak poto bychom mohle chtít,aby vyniknul třeba proti Valencii.

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              slaviator     před 15 lety 07.09.2009 00:13 |  
              0 0

              Jo, tohle je asi nejpresnejsi. Mozna teda jeste to, ze Goce je technickej typ a ja osobne si myslim teda, ze kdyz by v sestave byl jeden hrac coby pravidelne (!) dal ob zapas jeden ci dva goly a za sezonu jich nastrilel (nikoliv "mel potencial nastrilet", ale nastrilel...) v lize pres 20 branek, ze po nem bych to braneni az tak... nevyzadoval. Bohuzel, takovej kanonyr neni ani Goce, ale ani Naumov a dalsi ve Slavii...Ale je to skoda, ze ho nechce treba takove Kladno ci Strizkov, dat ho tam na hostovani, ze by se mu platil porad cast planu, ale pro Slavii by to melo dve nebo tri vyhody: a) v tom Kladne ci Strizkovu ci pod by se mohl dostat zpet do herni praxe a pokud by se mu trochu darilo,zvysila by se sance prodeje pak nekam pryc - pokud nebude hrat, tezko ho nekdo koupi b) i kdyby mu Slavia platila porad treba 50 % platu, tak by 50 % usetrila - a to jsou statisice, za sezonu mozna i pres milion... a za c) v besku by nezabiral misto Vyhnalovi ci Gulajevovi...

              • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                Khadgar     před 15 lety 07.09.2009 00:19 |  
                0 0

                Gocemu snad ke konci roku končí smlouva, takže zatěžovat rozpočet tak dlouho nebude. O to víc je nepochopitelné jeho nasazování.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 08.09.2009 18:02 |  
      0 0

      Toleski není tragik, Toleski se už rok nepotkal s žádnou motivací a bez ní to prostě nejde.

  11. Re: Marek Jarolím do Jablonce

    Wommi     před 15 lety 08.09.2009 11:11 |  
    0 0

    tak na idnes je rozhovor s Mj...docela bych rek, ze to dava odpovedi na mnoho otazniku u nej...

    ..na druhou stranu musim rict, ze pokud tam on opravdu rika, to co citi a neni to jen jako pro media, tak ten kluk asi sem tam je holt mimo misu!

    ..nakonec aby to taky tu jarolimovic rodinu neprislo todle angazovani MJ u slavie "draho"...nakonec aby se ty rodiny jeste nerozkmotrily, nevypada to, ze by zrovna vyprovazel MJ KJ s laskou a se slzou v oku.
    M.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      quelhar (admin)     před 15 lety 08.09.2009 11:29 |  
      0 0

      To je urcite jen dalsi medialni hra a soucast protekce MJ ve Slavii ;o)

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        Wommi     před 15 lety 08.09.2009 11:51 |  
        0 0

        ..hehe..no to jo, jediny cemu opravdu nerozumim je to, ze ten kluk proste nehral posledni dobou uplne idealne a presto nechape, proc byl nenasazovan?!...preci je normalni ze i nejlepsi fotbalista,..pokud mu to proste nekdy nejde, tak nemusi chvili hrat..
        ..pote nerozumim tomu, ze najednou ho KJ proste nestavi, protoze preci MJ nehral tak, ze by to bylo stale a porad bajecny!

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      DrFe1     před 15 lety 08.09.2009 11:30 |  
      0 0

      Mě na tom rozhovoru zaujalo, že MJ tvrdí, že se s ním KJ ani nerozloučil. Pokud je to pravda, tak KJ nechápu a v mých očích dost klesnul. Takovýhle způsoby (ne)komunikace nemám rád

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        jnnxx     před 15 lety 08.09.2009 11:46 |  
        0 0

        Vyznívá to jednoznačně, ale otázka je, zda vůbec MJ měl zájem se loučit.

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          DrFe1     před 15 lety 08.09.2009 13:01 |  
          0 0

          Taky je otázka co se mezi nima odehrálo před tím. Takže je fakt, že se to dá těžko soudit

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        bongor     před 15 lety 08.09.2009 16:39 |  
        0 0

        Alespoň vidíš,že KJ je vskutku padni komu padni.Že nadržoval Markovi,to je jenom v hlavách některých jejich "příznivců".To není ten typ,vždyť i s Lukášem se nesnesli.Vymyslete si kluci něco jiného,ale
        nadržování příbuzenstvu?To je u KJ spíš utopie,taková Lemovina.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      slimak     před 15 lety 08.09.2009 12:26 |  
      0 0

      ,,nemyslím si, že by se mělo stát u mě, když mi to třeba úplně nejde, abych měl hned opustit základní sestavu." tohle je fakt perla! kroutim hlavou

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        lassiter     před 15 lety 08.09.2009 14:30 |  
        0 0

        :-) no četl jsem to asi šestkrát a stejně teda nevim, jestli sem to dobře pochopil. Jestli to myslel tak, jak jsem to pochopil, tak je divnej.

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          Wommi     před 15 lety 08.09.2009 15:14 |  
          0 0

          heh..taky jsem to četl nekolikrat pro takovej jako divnej pocit rozpornyho vyzneni a pokud jsem to pochopil asi jako ty,..tak je asi opravdu divnej....kazdopadne to asi moc nedaval kvuli tomu tlaku na jmeno.

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          wector     před 15 lety 08.09.2009 18:41 |  
          0 0

          No já to pochopil celkem jasně - vyžaduje pozitivní diskriminaci a myslí si, že je víc než ostatní hráči.

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.09.2009 21:40 |  
        0 0

        jj, me tahle veta taky zaujala.. hned dvakrat nestastny vyjadreni.. jednak ze u nej by se to nemelo stat, ale u jinyho asi jo, jednak to "treba uplne nejde", je taky dost nadneseny. Odchazi podle me spis proto, ze od slavnyho zapasu s plzni nezahral jedinej alespon trochu solidni zapas, a to uz je par mesicu.

  12. Re: Marek Jarolím do Jablonce

    quelhar (admin)     před 15 lety 08.09.2009 12:48 |  
    0 0

    Vstupenky na EL:
    Lille a Janov: 400 - 770 Kc
    Valencia: 600 - 900 Kc
    Balicek: 1200 - 2100 Kc
    Klasicka sleva 10% pro permicare, 5% navic pro ty, kteri jsou ve fanklubu a OP, 35% navic pro ty, co jeli do Belehradu busem.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      Wommi     před 15 lety 08.09.2009 12:55 |  
      0 0

      to zni dobre myslim ne?!..mam pocit ze se tu spekulovalo o cca 2500 za balicek,..

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        quelhar (admin)     před 15 lety 08.09.2009 12:58 |  
        0 0

        Jj, me ty ceny uplne prekvapily, jak jsou nizke. Se zakladni slevou za balicek do kotle jen za 1080, to je bomba.

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          DrFe1     před 15 lety 08.09.2009 13:03 |  
          0 0

          A kdy se začne prodávat ?

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          Wommi     před 15 lety 08.09.2009 13:14 |  
          0 0

          ..kde jsou prosim te ty ceny,..?..na ofiko to neni..diky M

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            quelhar (admin)     před 15 lety 08.09.2009 13:15 |  
            0 0

            Za chvili bude. Kdyz clovek umi hledat, tak uz to tam najde ;o) (Aneb klasicka finta s jeste nezverejnenym, ale uz napsanym clankem)

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              Jachym     před 15 lety 08.09.2009 13:50 |  
              0 0

              Chlape, ty jsi génius:-) Já také pracovně dělám s internetem, ale tohle know-how nemám:-) Každopádně díky za dobré zprávy.

  13. Re: Marek Jarolím do Jablonce

    Jiri1     před 15 lety 08.09.2009 13:11 |  
    0 0

    Ceny listku, ze jsou nizke, to je zert nebo pokus o vtip , nehrajeme ligu mistru a presto je nejlevnejsi listek v relaci okolo 400 az 5000 korun, Pojdme ke konkurenci , kde na srovnatelnou soutez zaplati divaci v prumeru okolo 300 kc. za zapas. Odchod Jarolima je vysvobozenim pro mnojo fandu i pro nej, sam jsem podlehl davove psychoze a pral si jeho odchod. Nemyslim.ze by se Slavii financne prilis ulevilo, stejne bude doplacet jeho prijem a navic , jeho cena za kterou odchazi je odhadovana na polovic toho za co ho Slavia koupila.. Presto je snad dobre , ze pokud hrac , ktery nemel zajem u nas hrac a o ktereho nemel nakonec zrejme ani klub kvuli jeho smlouve, ale treba i jeho pozadavkum odchazi. Vykony becka jsou opet zklamanim, mam pocit , ze snad se povede na tech vecech popracovat , ale prece.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      DrFe1     před 15 lety 08.09.2009 13:16 |  
      0 0

      Budete se muset pane Jiří smířit s tím, že ceny lístků jsou někde jinde než byly před pár lety a že se z toho stal jeden z významných příjmů našeho klubu. Já ty peníze rád Slávii dám, pokud mě cena neuráží. A ty ceny naznačené quelharem považuji za přiměřené. Kromě toho hrajeme s atraktivními soupeři a z tohoto hlediska je cekem jedno jestli se ta soutěž jmenuje CHL nebo EL.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      quelhar (admin)     před 15 lety 08.09.2009 13:17 |  
      0 0

      Konkurence dlouhodobe rezignuje na vydelek za vstupne a presto ji chodi mene lidi nez do Edenu. Je to jeji cesta a ja jsem jen rad, ze cesta Slavie je jina. I kdyz Slavia nevydela na vstupnem za ty tri zapasy 50M, jak jsem ocekaval, ale zhruba polovic, porad to je vyznamne vice, nez vydela Sparta.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      Ravik     před 15 lety 08.09.2009 13:47 |  
      0 0

      co to je za blbost, že by Slavie doplácela MJ příjem po přestupu??

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      FrancoisMerlin     před 15 lety 08.09.2009 13:48 |  
      0 0

      Lístky na zápas Valencia-Slavia stojí 88-190 euro čili 2237-4830 Kč. V edenu je to 600-900. Tzn lístky jsou ve valencii dražší 3,7 krát resp. 5,36 krát. Podle eurostatu dosahuje čr 72% kupní síly španělů, tzn. pokud by se náš management řídil podle ceny lístků ve Valencii a zohlednil by rozdílné cenové hladiny a příjmy, tak by lístky měly stát 1610-3477,6!!!

      Proč jsou lístky na Spartě levnější, tak se podívej s kým hrajou - Kodaň-nuda, Eindhoven - jediný dobrý zápas, Kluž- bléééééé

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        Gino     před 15 lety 08.09.2009 16:06 |  
        0 0

        To je presne ono! Doufam, ze ti to pan Jiri a jemu podobni prectou! Bez penez se proste hrat fotbal neda a dlouhodobe atraktivni fotbal uz vubec ne! Pokud ceny budou takove, jake tu napsal quelhar, tak se sam budu hooodne divit, ponevadz jsem cekal ceny tak o 20-30% vyssi. No, snad bude plny dum, kdyz uz jsou ty ceny tak nizke.

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        bongor     před 15 lety 08.09.2009 16:24 |  
        0 0

        Že mají sralťani takové soupeře,za to může prozřetelnost.Svůj k svému,přece nechceš,aby došlo k zabíjení neviňátek,kdyby dostali nějaký silnější mančaft.na tom nic nemění jejich náhodné vítězství z Panatinaikosem.Řekové byli před začátkem sezony a kromě toho nagelovance podcenili.Dneska by je roznesli i na toaletě.

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        slaviator     před 15 lety 08.09.2009 17:47 |  
        0 0

        Jenze a) se rika, ze se chodi na Slavii a ne na soupere (kdyz se oduvodnovaly vyssi ceny treba na Budejovice) a pak v tom pripade i za b) v ty Valencii jsou krapet jini hraci. Mit trochu vyssi ceny listku je moznost, jak postupem casu muzou byt ve Slavii alespon takovi hraci co v ty Valencii rekneme nepatrici do osy tymu. Ale je to beh na hodne dlouhou trat, mozna 15, mozna 30 let, mozna se to nepovede nikdy. Ale kdyby byly ceny ty cca 2,5 tisice za zapas, tak by na stadionu bylo prazdno. Ceny jsem cekal ale pravda o 100, u Valencie mozna i o 200 vyssi.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      slaviator     před 15 lety 08.09.2009 14:24 |  
      0 0

      Srovnatelná soutěž, ale jiní soupeři.

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        Ravik     před 15 lety 08.09.2009 16:16 |  
        0 0

        Quelhar má samozřejmě pravdu, ale mně přeci jen chybí od vedení střízlivý odhad atraktivity zápasu. Loni AV a HSV myslim plno, takze ok... ale často znamená méně více... at už ekonomicky (přijde více lidi, kteří budou jíst a pít, zaparkujou, koupí si suvenýry atd - i když samozřejmě vím, že z toho Slavie nic nemá) a hlavně sportovně. Plný dům = lepší výkon a možnost postupu. Proto jsem byl třeba tak naštvanej na cenu lístku s Vaslui... předtim Žilina a určitě by se našlo mnoho dalších.

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          quelhar (admin)     před 15 lety 08.09.2009 16:53 |  
          0 0

          "Plný dům = lepší výkon a možnost postupu" Bohuzel, opakovane se presvedcujeme o tom, ze plny dum nema temer zadny vliv na vykon hracu. I kdyz prijde jen polovina kapacity, kotel je vzdy plny a skvele povzbuzuje. A presto casto vykon neodpovida atmosfere na tribunach, at uz slo nedavno o zapas s Tiraspolem nebo loni o zapas s Hamburkem.
          Proste si myslim, ze zrovna v tomto ohledu u Slavie neplati, ze mene znamena vice.

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            Ravik     před 15 lety 08.09.2009 17:02 |  
            0 0

            myslel jsem obecně.. je to v hlavách hráčů i ve stylu hry soupeře. A taky je to o počasí :-) když prší a je chladněji tak zápasy maj drajv než když je pět odpoledne a slunce pálí...

            jinak s tou atmosférou při poloplném Edenu.. když jsem byl ted na CZB tak jsem byl první půli v kotli a pohled na východ vypadal dost poloprázdně.. druhou půli jsem šel skoro až ke kotli CZB a náš kotel jsem prakticky neslyšel. Loni na Aston Ville mi přišla atmosféra nesrovnatelná a i hráči jezdili celých 90.min, vliv to má. Asi ne takový jako na Strahově, ale když je plný jih a západ tak to má něco navíc.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      bongor     před 15 lety 08.09.2009 16:45 |  
      0 0

      Prosím Tě Jirko,nechtěj srovnávat ceny lístků na dvojnásobného mistra s cenami na několikanásobného nekopu.A nebo snad chceš srovnávat Kluž s Valencií?Oboje kulhá na všechny nohy.My jsme Slavie,oni nejsou nic.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      EdCable     před 15 lety 08.09.2009 23:05 |  
      0 0

      hehe, koupim balicek za 1080, jeden zapas me tedy bude stat 360,- Kc a pojdme ke konkurenci, jak jsou uzasne levni :-D

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        Jiri1     před 15 lety 09.09.2009 12:14 |  
        0 0

        Zdravim , na rozumne veci se da reagovat, na ty ostatni ne, Slavia nema letos nejvyssi navstevy , takovy nesmysl muze tvrdit, ten kdo necte statistiky, vetsina Vas , co jste napsali a pokud Vas alespon trochu znam z toho co jste zde o sobe prozradili, rozhodne nepatri k te,m chudsim v teto zemi ,jinak by se s tim stavem a cenami vstupenek jen tak nesmirila, kam pujdete vy je Vas problem , ale rozhodne v teto chvili plati , nizsi cena stupenek je vice divaku. A k hlaseni vysse navstev na Slavii se nebudu radsi vyjadrovat............. A na zaver na Slavii chodim zcela pravidelne , mozna vic nez pred rokem a pod. , ale treba mi pratele s tim maji celkem problem, ceny vstupenek u nekterych zapasu, obcerstveni, do areny Vas nepusti ani s vlastnim pitim , ci jidlem ceny jsou proste neunosnea jasne nejdrazsi v republice a jen na kseft se proste fotbal ci hokej delat neda, o tom se presvedcila treba hokejova Slavia .

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          quelhar (admin)     před 15 lety 09.09.2009 12:46 |  
          0 0

          Ale no tak, Jiri, prece nechces hodnotit navstevnost po trech kolech, kdyz na Sparte hrala Bohemka z Vrsovic. Na tu bude v Edenu vyprodano. Navstevnost v Edenu na ligu: 35323 (Boleslav, Strizkov, Slovacko), Navstevnost na Letne na ligu: 36366 (Bohemka, Kladno, Boleslav). Ano, maji po trech zapasech o zavratnou jednu tisicovku divaku vice nez my, pricemz hrali o jeden divacky atraktivni zapas vice. Kdyz k tomu prictu i navstevnost na pohary, tak Sparte pridame 12058 za zapas s Panathinaikosem a 12710 za zapas s Mariborem. Nam se pricte 13483 za Serif a 12625 za Zvezdu. Kdyz to prictu k tem ligovym nastvevam, tak to mame Eden: 61431, Letna: 61134 a hle, uz mame vyssi navstevu v Edenu. Tak ci tak, navstevnost je zatim srovnatelna, ceny v Edenu o dost vyssi, tedy Slavia vydela vyrazne vice nez Sparta a netrati pritom na navstevnosti - jen pripominam, ze permicari sli na Letne na Panathinaikos i Maribor zdarma.

          A to prosim probiha na Letne vyznamne fanouskovske vzepeti!

          Takze prosim radeji priste nepis neco o nesmyslech a necteni statistik.

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            Khadgar     před 15 lety 09.09.2009 13:15 |  
            0 0

            Hlavně se dlouhodobě potvrzuje že levnější lístky neznamenají rapidně větší návštěvu. Holt těch několik tisícovek, které chybějí do vyprodání stadionu, jsou lidi, kteří chodí na soupeře a cena lístků je netrápí.
            Průser se stane jedině v případě ústřelu a la Vaslui.

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            Jiri1     před 15 lety 09.09.2009 13:38 |  
            0 0

            Zdravim, tak nevim , ale carovat s cisly umis, ale statistika je neuprosna, co se tyce vzepeti na Letne, moji znami ho zatim nepozoruji, probiha snaha vedeni koordinpovana s jednim Spartanskym webem, ale uspesnost bych neprecenoval, co se tyce cen a vysledku a vubec vydelavani, tak na Sparte vladne trochu jina filozofie, vydelavaji ji pritomni divaci, kteri zaplati svou pritomnosti a moderni reklamni system instalovany pred sezonou je zatim financne hodne uspesny, minimalne v te tbe vyssi vyraznejsich prijmu pro nas klub , ale spis jeste o neco vic. a s pocty divaku se daji delat ruzne veci , ze.........

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              Khadgar     před 15 lety 09.09.2009 13:48 |  
              0 0

              S počty diváků se dělají zázraky především na Letné. Tam jsou schopni zahlásit 15500 a opticky tam je tak 10. V Edenu to bylo podezřelý až na posledním zápase, kdy evidentně započítali i nepřítomný permice. Jinak to sedělo.
              Jinak to že quelhar sečte počty diváků neni žádný čarování.

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              EdCable     před 15 lety 09.09.2009 22:17 |  
              0 0

              Ano, mas pravdu, ze statistika je neuprosna, quelhar ti ji predvedl, ja pridam dalsi: na zapas s Boleslavi prislo do Edenu oproti lonsku o 2 000 lidi vice, na zapas se Strizkovem o 1 000 lidi mene. Co se tyce Sparty, tak na zapas s Kladnem prislo o 2 500 lidi vice, na zapas s Boleslavi o 2 500 lidi mene. Boleslav nastoupila na obou stadionech a v Edenu na ni prislo o 1 000 lidi vice. Suchym faktem je, ze navstevnost se nijak dramaticky nezmenila ani na Letne, ani v Edenu a ze ta v Edenu na srovnatelneho soupere je vyssi.

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        Jiri1     před 15 lety 09.09.2009 12:14 |  
        0 0

        Zdravim , na rozumne veci se da reagovat, na ty ostatni ne, Slavia nema letos nejvyssi navstevy , takovy nesmysl muze tvrdit, ten kdo necte statistiky, vetsina Vas , co jste napsali a pokud Vas alespon trochu znam z toho co jste zde o sobe prozradili, rozhodne nepatri k te,m chudsim v teto zemi ,jinak by se s tim stavem a cenami vstupenek jen tak nesmirila, kam pujdete vy je Vas problem , ale rozhodne v teto chvili plati , nizsi cena stupenek je vice divaku. A k hlaseni vysse navstev na Slavii se nebudu radsi vyjadrovat............. A na zaver na Slavii chodim zcela pravidelne , mozna vic nez pred rokem a pod. , ale treba mi pratele s tim maji celkem problem, ceny vstupenek u nekterych zapasu, obcerstveni, do areny Vas nepusti ani s vlastnim pitim , ci jidlem ceny jsou proste neunosnea jasne nejdrazsi v republice a jen na kseft se proste fotbal ci hokej delat neda, o tom se presvedcila treba hokejova Slavia .

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      Ravik     před 15 lety 08.09.2009 14:34 |  
      0 0

      jsem zvědav co bude novinka 15901 :-)

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        DrFe1     před 15 lety 08.09.2009 15:04 |  
        0 0

        To bude oprava chybných cen lístků. Všechno bude o 50 procent dražší :-)

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        DrFe1     před 15 lety 08.09.2009 15:06 |  
        0 0

        Jinak jsem zkoušel i další čísla, jestli už tam není třeba článek "Liberec - Slávi 0:3" :-) Ale bohužel zatím nic.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      quelhar (admin)     před 15 lety 08.09.2009 15:47 |  
      0 0

      Uz to pro jistotu stahli :o) Asi ty finalni ceny budou jeste diskutovat, pripadne take moznosti nakupu dalsich balicku navic pro permanentkare (jako jindy: "permanentkar ma moznost koupit x dalsich balicku")

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        Ravik     před 15 lety 08.09.2009 15:59 |  
        0 0

        asi sondovali veřejné mínění :-)

        tak má snad někdo PrtScrn kdyby to po velmi nezvykle příznivé reakci chtěli zdražit

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        DrFe1     před 15 lety 08.09.2009 16:50 |  
        0 0

        Jestli to opravdu nevbyl jenom takovej "nástřel", abysme se nakonec ještě nedivili :-(

        Mě přišlo taky podezřelý, že je cena na celý východní tribuně stejná tj. prostřední sektory 114-116 byly za stejnou cenu jako krajní sektory 111-113, 117-118

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          quelhar (admin)     před 15 lety 08.09.2009 16:54 |  
          0 0

          Jo, taky mi to prislo zvlastni, ze byly jen tri kategorie - nejdrazsi zapad, drazsi cely vychod a rohy a nejlevnejsi kotel a tribuna proti kotli.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      FrancoisMerlin     před 15 lety 08.09.2009 22:28 |  
      0 0

      Už jsem to tu psal dřív, toho Rabušice by to chtělo získat. Takovýho bouracího útočníka potřebujeme. Máme sice ještě Pegyho, ale bůh ví. jak to s nim v zimě dopadne. Rabušic je podle mě stejně dobrá investice jako Hloušek(nechci to zakřiknout, shit happens).

  14. Re: Marek Jarolím do Jablonce

    quelhar (admin)     před 15 lety 08.09.2009 19:47 |  
    0 0

    Tak ze slavistu v zakladu v Nemecku jsou tentokrat jen Suchy, Celustka a Hlousek, Milan Cerny jen na lavici, stejne jako Hanus. Hrajeme takto: Vaclik - Celustka, Suchy, Mazuch, Lecjaks - Dockal, Marecek, Gecov, Vacha, Hlousek - Rabusic (pripadne Hlousek s Rabusicem v utoku).

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      denydzlSKS     před 15 lety 08.09.2009 20:09 |  
      0 0

      smutný je naprostý nezájem českých médií o mládežnické reprezentace ČR!! a naprosto nezajímavém zápase ČR - San Marino se píše 5 článků denně a o dost důležitém a prestizním zápase U21 nikde nic akorát článek ne fotbalživě a online na onlajny.cz a v blesku
      "...a není to málo antone pavloviči??"

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        Ravik     před 15 lety 08.09.2009 20:14 |  
        0 0

        jj ja to dneska hledal na iDNES, nebyl jsem si jist jestli to dnes vůbec je a nebyla tam ani zmínka... davaj to Quelhare někde na netu? dík

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          denydzlSKS     před 15 lety 08.09.2009 20:16 |  
          0 0

          jestli máš DSF tak to dávají tam, jinak jsem docela rád, že nehraje vošahlík, abych pravdu řekl, tak mi nikdy nepřišel zrovna výraznej!!

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          quelhar (admin)     před 15 lety 08.09.2009 20:20 |  
          0 0

          Bohuzel, nikde jsem nenasel nic funkcniho...

          Jinak naprosto souhlasim s tim, ze nezajem medii o U21 je temer az skandalni.

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.09.2009 21:41 |  
            0 0

            presne, to tedy taky vubec nechapu... media zajima jen finale ms..

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              quelhar (admin)     před 15 lety 08.09.2009 21:47 |  
              0 0

              Kazdopadne to uz vypada nadejne na dalsi vyhru, 12 bodu, skore 14:0 ze ctyr zapasu, z toho tri venku - to by byla krasa a postup do baraze na dosah.

              • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                quelhar (admin)     před 15 lety 08.09.2009 22:08 |  
                0 0

                Tak 14:1, skoda te pentle v zaveru... Ale i tak vynikajici vysledek.

                • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                  Filipos     před 15 lety 09.09.2009 09:21 |  
                  0 0

                  Kdo může být v nominaci na MS U20? Jen ročník 89 a mladší? Nebo se to bere jako školní rok 88/89?

                  • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                    quelhar (admin)     před 15 lety 09.09.2009 09:47 |  
                    0 0

                    Bere se to podle rocniku, takze pokud tomu dobre rozumim, tak Hlousek tesne neprojde.

                    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                      Filipos     před 15 lety 09.09.2009 10:05 |  
                      0 0

                      No právě to mě znejistělo. Byl jsem přesvědčenej, že on tam jede. Takže nám těch hráčů nakonec chybět moc nebude (Čelůstka, Pekhart a Hošek). To je možná taky důvod proč chytá Vaclík a ne Hanuš, protože Vaclík může hrát na MS. Doufám, že s nima pojede taky Morávek. Proč ten vlastně s nima tam teď není? Na vlastní žádost nebo protože nehraje?

                      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                        quelhar (admin)     před 15 lety 09.09.2009 10:24 |  
                        0 0

                        Ne, trener ho proste nenominoval. Ani nevim, jestli se k jeho nenominaci nejak konkretne vyjadroval. Kazdopadne tam Moravek ocividne nechybi :o)

                        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                          Filipos     před 15 lety 09.09.2009 10:32 |  
                          0 0

                          To nechybí, ale pokud nemůžou jet na MS U20 ročníky 88 (Dočkal, M. Černý, Gecov), tak by se do zálohy určitě hodil. Uvidíme, nominace už bude zanedlouho...

                        • k moravkovi- asi tak pred 14 dny o tom psali.....

                          dejva     před 15 lety 09.09.2009 12:32 |  
                          0 0

                          Morávek v Schalke nenastupuje a Dovalil po vzájemné dohodě rozhodl, že pro něj bude nyní nejlepší, aby trénoval v klubu. "Honza byl s námi sice na Islandu, ale v současné situaci je to pro něj lepší varianta. Měsíc nehrál soutěžní zápas a budeme ho potřebovat dokonale připraveného na mistrovství světa dvacítek, kde začne příprava co nevidět," vysvětlil Dovalil, který je trenérem obou výběrů.

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      Ladineeek     před 15 lety 08.09.2009 20:41 |  
      0 0

      Naše repre zatím hraje nad moje očekávání, Hloušek přihrál na gól

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      CarlBruno     před 15 lety 08.09.2009 21:50 |  
      0 0

      Tak Hlousek zatim zari , jednou to dal Rabusicovi pred prazdnou a podruhy udelal pencli + spousta dalsich peknych akci. Sledovat to slo a jde tady : http://www.hostream.net/channel-9.html

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        CarlBruno     před 15 lety 08.09.2009 21:56 |  
        0 0

        ale vsichni dobre nehrajou takovej Lecjaks na to opravdu nema.

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        Ladineeek     před 15 lety 08.09.2009 22:01 |  
        0 0

        No nebudeme si nic nalhávat, na pencle byla nafilmovaná a pár minut před tím se o to pokoušel i Čelůstka. Zřejmě Černá škola :-))))

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          GeorgK (přítel SN)     před 15 lety 08.09.2009 22:05 |  
          0 0

          Byl stažen, byl tam zaber jak mu obrance stahuje trenky. Jinak nic moc, každopadně zajimavější než San Marino :)

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            Ladineeek     před 15 lety 08.09.2009 22:14 |  
            0 0

            mám dojem, že ten záběr, kterej zmiňuješ, jak ho tam svlíknul, byl o pár minut dřívě po úplně jiným faulu na Hlouška

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          CarlBruno     před 15 lety 08.09.2009 22:09 |  
          0 0

          tak mozna bys na to mel koukat v lepsi kvalite , Hlouska jasne stahnul tam opravdu nebylo co resit

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 08.09.2009 22:11 |  
            0 0

            Stáhnul, ale pořád byla hodně přísná, pánové

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            Ladineeek     před 15 lety 08.09.2009 22:12 |  
            0 0

            No nevím, koukal sem na to normálně v televizi na satelitu - DSF a vážně se mi zdála ta penalta hodně přísná. Každopádně komentátor dost často skloňoval Slavii a to jistě ještě nevěděl, že řada dalších hráčů taky prošla slávistickou školou :-)

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              GeorgK (přítel SN)     před 15 lety 08.09.2009 22:19 |  
              0 0

              Ted v repete jasne se jednalo o faul a bylo to ten zákrok s penaltou. Co tam bylo o Slavii, němčinou nevládnu :)

              • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                Ladineeek     před 15 lety 08.09.2009 22:30 |  
                0 0

                No jen zmiňoval odkud jakej hráč je, pak že je Slavia u nás nejlepší, že je českej mistr a sparta druhá :-) a že tyto 2 týmy se probojovaly do E. ligy, zatím Olmik aj. vypadly. Hloušek byl asi skloňován nejčastěji. Ale teda ta výslovnost jmen některých hráčů docela síla :-) Zas tak moc jsem to komentování neposlouchal, tak si víc nepamatuju a možná jsem si i něco přeložil blbě, od maturity pár let, už je ze znalostí torzo :-)

                • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                  slavia4ever     před 15 lety 08.09.2009 23:09 |  
                  0 0

                  Ládiku ty jsi asi chrápal, páč chvíli po tý penaltě byl detailní záznam toho faulu na Hlouška a jednoznačně ho stáhl za trenky a nebylo to to co myslíš, jak mu je tam chvíli předtím stáhli úplně:-) Jinak Adam opět nejlepší na hřišti stejně jako se S.Irskem a jeho cena už po dneěšku určo vyšplahala přes 100 mega! Toho kluka žeru, když vidím jak sprintuje v 90.minutě jako na začátku zápasu to je něco!:-)

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              CarlBruno     před 15 lety 08.09.2009 22:20 |  
              0 0

              jo to bylo fajne :) docela mi kluci zvedli naladu

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        denydzlSKS     před 15 lety 08.09.2009 22:35 |  
        0 0

        nevim, mazucha zrovna často nevidim, ale když už, tak on jakožto kluk zkušenej ze zahraničních angažmá je o dost horší, než sucháč z ubohý gambáč ligy(ale možná mi to přijde, protože jsem slávista žejo) naše penalta byla taková, že půlka rozhodčích by jí odpískala a půlka ne, jinak se mi z našich líbil hloušek, rabušic a vácha. ostatní mi přišli dost nevýrazní. v každém případě je to velkej úspěch porazit "němce"...dokonce už i na iDnes je k tomu celej jeden článek!!
        (ještě, že adam nosí pod trenkama elasťáky, protože ti "němci" po nich celej zápas dost toužili..:-))

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          jack09     před 15 lety 08.09.2009 22:53 |  
          0 0

          a to to jeste na idnesu prevzali od CTK, fakt smutny ze se o to nezajimaj...

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      FrancoisMerlin     před 15 lety 08.09.2009 22:29 |  
      0 0

      Už jsem to tu psal dřív, toho Rabušice by to chtělo získat. Takovýho bouracího útočníka potřebujeme. Máme sice ještě Pegyho, ale bůh ví. jak to s nim v zimě dopadne. Rabušic je podle mě stejně dobrá investice jako Hloušek(nechci to zakřiknout, shit happens).

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        FrancoisMerlin     před 15 lety 08.09.2009 23:01 |  
        0 0

        Je vidět, že minimálně do 22 let má naše liga co dát našim mladíkům a že se dokážou vyrovnat hráčům z fotbalově nejvyspělejších lig. To by měl být další argument proti brzkým odchodům do zahraničí jako Mazuch,Pekhart,Kozák,Hable,Kalouda....... .

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          slimak     před 15 lety 09.09.2009 00:01 |  
          0 0

          určitě souhlas, je to takové věčné téma a jednoznacne se ukazuje, ze je lepsi, kdyz hraci zustavaji v lize..zrovna treba Hable je hezkej priklad, ted se nechyta ani v ostrave, kde je treba golman Petr? nebo Mišun...

          trochu ot ale krome nezajmu medii o zapasy 21, coz je pro me opravdu naprosto nepochopitelne se divim i nezajmu o hrace hrajici v cizine v kvalitnich ligach - napr Hereeveen (švec,lejsal,papadopulos)..

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            slaviator     před 15 lety 09.09.2009 07:04 |  
            0 0

            Petr je ted na hostovacce nekde ve druhe belgicke lize, Misun je v Celticu. A kolik dalsich ceskejch hracu do takovejch 20, 21 let je v zahranici a nehrajou... mozna i 30... :-( Jedini,kdo se prosadili kdyz odesli hodne mladi, jsou v Monacu Plasil a Trojan, kteryho zastavilo zraneni. Jako mladej sel i D.Jarolim, v Bayernu odehral ale snad jen jeden zapas. Nakonec se prosadil v HSV, je kapitanem, patri tak nejak do itenare klubu. Ale to jsou tri hraci. Ale ostatni jsou porad nepoucitelni... Uvidime, jak dopadne Necid, ten uz ale narozdil od tech vetsiny dalsich mel v lize odehrano nekolik desitek zapasu, zahral si i v ev.poharech a zatim to vypada, ze by mohl byt tim ctvrtym, kdo se prosadi

  15. Re: Marek Jarolím do Jablonce

    wector     před 15 lety 08.09.2009 23:10 |  
    0 0

    Tak Jihlava chce nějakého kvalitního a zkušeného útočníka. Už bychom do nich měli hustit Toleskiho dnem i nocí. I kdyby se ušetřilo 50 tis. měsíčně, tak je lepší způsob jak je použít a konečně nebude zavazet v "B".

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      Barlblog     před 15 lety 08.09.2009 23:52 |  
      0 0

      Mužem jim tam poslat Goceho + finance na jeho plat a ulevit jim od Vydry. :-D

      Ale to asi neprojde...

      • Re: Marek Jarolím do Jablonce

        tantalos     před 15 lety 09.09.2009 00:53 |  
        0 0

        ZZ tady chválil před rokem Rabušice, ale dostalo ho Brno...

        • Re: Marek Jarolím do Jablonce

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 09.09.2009 07:16 |  
          0 0

          Dobré ráno,
          pan (zz) a moc ho zdravím, tady také chválil Adama Hlouška, ale dostala ho Slávia.........
          Zápas byl moc dobrý a z naší strany opravdu kvalitní. Velmi dobře Suchý, Adam vynikající a i Ondra Čelůstka dobrý. Výborný byl Rabušic, Dočkal a hlavně Vácha. Gecov taky. Snažím se být objektivní a musím říci, že ta pentle přeci jen byla přísná. Z českých médií ani "prt" .......... DSF velmi dobrá práce, německý komentátor objektivní a hodnotil hru českého celku velmi kladně i s komentářem, že je náš tým složen převážně z hráčů Slávie a Liberce. M.Černý na lávce, tak jsem možná asi byl do něj z prvního zápasu nějak víc "zakoukaný" než bylo zdrávo :-)). Tak zatím pěkný den.
          San Marino by neměl být problém a tipuji na Necida dva fíky. Sokrates55

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            quelhar (admin)     před 15 lety 09.09.2009 09:51 |  
            0 0

            Tak to souvisi urcite taky s taktikou, ted nastoupili ve stredu zalohy dva defenzivnejsi hraci Marecek s Gecovem a na kraji se trener rozhodl pro Vachu (ten koneckoncu je univerzalnejsi a obcas hraval i beka).

          • Re: Marek Jarolím do Jablonce

            tantalos     před 15 lety 09.09.2009 13:02 |  
            0 0

            Dobrý den, Sokrate
            Míňovi Černému chybí ty roky, co promarodil, proto mu možná ostatní BSB trochu utekli. Bohužel pořádnou letní přípravu neměl ani letos, a tak se obávám, že ještě není připraven hrát dvě náročná utkání týdně. Samozřejmě je to mimořádný talent, který, pokud by šlo všechno hladce, by měl kvalitu na španělskou nebo italskou ligu, jenže zatím ho stíhá jeden trabl za druhým. Přiznám se, že občas mám sklon ho už odepsat, nebyl by první velký talent, který zapadl, ale pak mě vždycky potěší nádherným průnikem nebo přihrávkou a já si řeknu, že snad to bude přece jen dobré.
            Jinak jsem velice rád, že Slavia koupila Hlouška a Čelůstku, jsou oba na cestě ke slávě, jestli je nepotká nějaký malér, nebo jestli nezblbnou..

            • Re: Marek Jarolím do Jablonce

              Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 09.09.2009 15:04 |  
              0 0

              Dobrý den Tantale.
              V tom Ti dávám za pravdu, asi mu ty cca dva roky chybí a navíc se zranil v přípravě. Já toho kluka znám už dlouho a věřte mi, moc jsem mu to přál a přiznám se, že při tom vyrovnávacím gólu s MB na jaře (dával po samostatné akci na 3 : 3), mi normálně vyhrkly slzy. Čím si ten kluk prošel, to se nevidí. Já věřím, že Čelůstka, Suchý, M.Černý, Hloušek, snad se sebere i Petr Janda, uvidíme co s Váchou, že prostě tito kluci budou další bojovou sílou. Pokud budou Belaid, Raqued, Vomáčka, J.Černý a Vlček s těmito kluky dobře pracovat a pomáhat jim na hřišti, mohlo by se to najít. Sokrates55

              • Re: Marek Jarolím do Jablonce

                tantalos     před 15 lety 09.09.2009 16:09 |  
                0 0

                Je to legrace, že uvádíš Tijaniho mezi zkušenými, v podstatě je to mnohem větší zajoch než třeba Suchý. Pokud jde o Jandu, nepochybuji o něm. Hráč dospívá někdy kolem 23 let, zvlášť to platí pro obránce a konstruktivní hráče. janda na sobě vždycky pracoval, a tak určitě tuhle krizi překoná. Nejlepší by bylo, kdyby se v klidu vyléčil, pak se postupně rozehrál - přece jen s nepříjemným zraněním jsou výkony ovlivněné, a tak je sice pěkné, že chce hrát, i když není fit, ale na druhé straně ztrácí pak sebevědomí a evidentně i důvěru fanoušků.
                (Vzpomínám na Petrželu, taky chtěl hrát za každou cenu, ale pak na to doplatil)

  16. Re: Marek Jarolím do Jablonce

    quelhar (admin)     před 15 lety 09.09.2009 12:49 |  
    0 0

    Hele, Kalivoda z Brna do Teplic. Tak Hrdlicka s Pliskem prece jen ziskali slavistu, sice byvaleho, ale aspon neco :o)

    • Re: Marek Jarolím do Jablonce

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 09.09.2009 15:07 |  
      0 0

      Kalivoda šel herně dost dolů a v Brně by se i díky brazilcům asi teď těžko prosazoval. Nevím, nedostali toho MJ a tak vzali spíše jako znouzectnost Kalivodu, možná se mýlím, ale takhle to vnímám. Sokrates55

  17. Re: Marek Jarolím do Jablonce

    Wommi     před 15 lety 09.09.2009 15:44 |  
    0 0

    ..nevite nahodou jestli se da nekde sledovat ta dnesni repre na netu, jsem v praci..diky M.