Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

Slavia dnes vstoupila do Ondrášovka Cupu, domácí porazila 4:2. Hvězdou utkání se stal Vasiljevič, vstřelil dvě branky a po faulu na něj se kopala penalta.

Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

Branky: 16. Procházka, 56. Šafář - 39., 60. Vasiljevič, 66. Volešák, 69. Belaid

Sestava Slavie: Vaniak - Krajčík, Vomáčka, Starý, Trubila - Belaid, Volešák, Vasiljevič, Koreš - Vlček (79. Šenkeřík), Naumov (84. Tafat)

Report je psaný podle online přenosu, případné nejasnosti omluvte.

Slavia vstoupila do utkání v kombinovaná sestavě. Představili se hráči B týmu Koreš a Starý, poprvé za Slavii nastoupil Trubila. Naopak ani na lavičce nebyl Marek Jarolím, který si hledá angažmá. Nesmyslné přání mnoha fanoušků tak zřejmě bude vyslyšeno.

Utkání začalo zvolna, zpočátku se hrálo především na středu hrací plochy. Ve třinácté minutě se trefil Naumov, jeho branku však rozhodčí kvůli ofsajdu neuznal. Několik minut poté udeřil na druhé straně Procházka a Slavia tak prohrávala 1:0. Zbytek poločasu se pak nesl ve znamení převahy Slavie, Koreš netrefil branku, druhý gol Naumova znovu nebyl uznán kvůli ofsajdu, podle online přenosu spornému. V devětatřicáté minutě střílel Vasiljevič po příhrávce Trubily z malého vápna a nemýlil se. Poločas teda skončil 1:1.

Do druhého poločasu vstoupili lépe domácí, Šafář se trefil z přímého kopu. Ihned ale převzala iniciativu Slavia, nejprve Vasiljevič druhou brankou srovnal na 2:2, poté se trefil Volešák. Na 4:2 zvyšoval z penalty po faulu na Vasiljeviče Belaid. Od devětašedesáté minuty bylo o postupujícím jasno. Slavia si zahraje další kolo Ondrášovka Cupu, utká se s Karlovými Vary.

Komentáře (157)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

    jack09     před 15 lety 03.09.2009 18:00 |  
    0 0

    proc "nesmyslne prani"?

    • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

      bongor     před 15 lety 03.09.2009 18:51 |  
      0 0

      Proč?Protože to je nesmysl,zbavit se Marka.Jako kdyby se v kaprlize potulovaly desítky lepších.Škoda a docela i ostuda.Uvidíte.

      • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

        rek     před 15 lety 03.09.2009 20:21 |  
        0 0

        ostuda je, že vubec kdy přišel do Slavie

        • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

          pajka     před 15 lety 03.09.2009 21:48 |  
          0 0

          ostuda je, jak se k němu fanoušci chovají.

          • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

            mitsu     před 15 lety 03.09.2009 22:36 |  
            0 0

            presne tak,fanousci by meli sve hrace podporovat,ne naopak!

            • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

              marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 04.09.2009 14:25 |  
              0 0

              To by sice měli, ale snad v každém týmu se najde minimálně jeden fotbalista,kterého fanoušci nemají rádi. A to je na tom MJ ještě dobře,pač ten je kritizovanej skoro jen na netu. Ale co třeba Vieri v Atalante, Barry v Aston Ville atd atd

              • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

                pajka     před 15 lety 04.09.2009 16:11 |  
                0 0

                Aha, takže je to v pořádku a správný.... A co slušný chování????

  2. Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

    harry     před 15 lety 03.09.2009 18:19 |  
    0 0

    no to si snad dělají legraci 2:1...

    • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

      harry     před 15 lety 03.09.2009 18:21 |  
      0 0

      no tak snad už .....

  3. Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

    Viking     před 15 lety 03.09.2009 18:22 |  
    0 0

    Protože byl Marek ze Slavie defakto vyštván. Horší než Vasiljevič nebo Volešák rozhodně není.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

      harry     před 15 lety 03.09.2009 18:27 |  
      0 0

      to je nesporný fakt,navíc se ve vzduchu rýsuje nepříjemná lapálie s možným trestem pro Belaida(snad vezme DK rozum do hrsti,ale je fakt že dnešní flastr pro Švancaru mně docela zaskočil..) a hrát kupříkladu derby s Vasiljevičem coby playmakerem mi připadá jako příšerná představa.....

      • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

        quelhar (admin)     před 15 lety 03.09.2009 18:36 |  
        0 0

        Vzhledem k nastavenemu metru je docela pravdepodobne, ze Belaid dostane podobny trest. I kdyz porad jeste neni ani jiste, ze pred disciplinarku vubec pujde.

        • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

          Wommi     před 15 lety 03.09.2009 18:42 |  
          0 0

          ..pokud to nebylo umyslne, pokud to vyplynulo ze hry a jak pisi na idnesu ze DK vychazela ze zapisu delegata,....taK myslim ze ve stejnem pripade by nemel byt problem,...doufam..

          jinak trosinku to zavani, ze by se z tohoto, jak uz tu bylo receno, mohl stat nepekny zvyk, notabene jeste za situace, kdy zachovat objektivitu je nemozne!!!..viz napr. ta silena simulaCE toho kluka z pribrami a kde nic tu nic!!!!

          • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

            bongor     před 15 lety 03.09.2009 18:54 |  
            0 0

            No tak teď Belaida odnesli na nosítkách.To jsem zvědav co teď protijarolímovské hysterky vykoumají-

          • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

            Viking     před 15 lety 03.09.2009 18:57 |  
            0 0

            U toho kluka z Příbrami platí, že kde není žalobce, není soudce. O Švancarovi se psalo, že to bylo v zápise o utkání, delegát popsal, že měl být vyloučen. To pro pro DK defakto to samé, jako by vyloučen byl.
            U Matuly zase rozhodlo, že tam byl úmysl jednoznačný a ten zákrok loktem byl již v zápase třetí.

            U Tijanyho se vůbec nedokážu odhadnout, jak to dopadne. Na jednu stranu dneska hraje, pokud by měl dostat pálku, tak mu DK zakáže hrát už dneska, delegát zřejmě do zápisu nic nedal. BTW, nějak ten záznam celého pondělního zápasu nemůžu najít, aktivní je pouze odkaz na reportáž, nehodíte to sem někdo? Komplet odkaz...

              • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

                harry     před 15 lety 03.09.2009 19:06 |  
                0 0

                čas cca 1:02:50..o žádnym úmyslu nemůže být řeč proboha-snad se z ligy nestane spolek ubulených bonzáků.-(

              • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

                Viking     před 15 lety 03.09.2009 19:07 |  
                0 0

                Tak zodpovědně říkám, že jestli dostane Tijany trest, tak to bude zářez jako kráva. Ten Valenta si na ten loket doslova naběhl, o faul v žádném případě nešlo. Pokud ho DK přesto potrestá, tak se musí po všech zápasech sjíždět videa a trestů bude za jedno kolo tak čtyřicet.

                Ale tady opravdu o žádný faul nešlo. Díky Quelhare.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

      smely (přítel SN)     před 15 lety 03.09.2009 19:18 |  
      0 0

      Myslim, ze MJ si o to rekl sam naprosto katastrofalnim vykonem proti serifu. to at se na me nikdo nezlobi, ale to bylo opravdu na vyhazov
      jinak doufam, ze TJ bude v poradku a ze se DK nedostane do neudrzitelne spiraly flastru po kazdem kole

    • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

      wector     před 15 lety 03.09.2009 21:01 |  
      0 0

      Horší není, přesto na Slavii nestačí. Nepotřebujeme ani jednoho, ale pořád lepší prodat aspoň někoho nepotřebného.

  4. Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

    quelhar (admin)     před 15 lety 03.09.2009 19:02 |  
    0 0

    Pristi kolo hrajeme s Vary a ne s Tachovem, Ondra Zlamal to na oficialkach pise blbe... A mimochodem, s Vary hraje za tyden a pul becko soutezni zapas, takze bude sance okouknout silu soupere.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

      slaviator     před 15 lety 03.09.2009 19:33 |  
      0 0

      Tachov bude asi slusnej oddil, budem s nim hrat i kdyz s Varama toto kolo vypad... :-) Ale at Vary ci jakejkoliv jinej tretiligovej a niz celej musim porazit i s kombinovanou sestavou. Dnes se to povedlo, i kdyz teda dva goly co neplatily pro ofsajd... Malem to tomu tiperovi,co tipoval vyhru 7:0 vyslo :-) Ale hlavni v techle zapasech je nezranit se a postoupit, coz se povedlo a divaci v Lipe aspon meli zabavu.

      Kazdopadne je vtipne, ze jak s Lipou (navic hrali tam mimochodem Jarolim, Vrabec..., ze),tak i s Varama hraje chvili pred zapasem v poharu nase becko... :-)

    • Re: Česká Lípa - Slavia 1:1 v poločase

      TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 03.09.2009 20:39 |  
      0 0

      Díky

  5. Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

    DrFe1     před 15 lety 03.09.2009 19:32 |  
    0 0

    Co je to tady zase za hysterický ublíženecký reakce na pravděpodobný odchod Marka Jarolíma ? ! Dokonce i Kutník v článku ....

    MJ se stal u řady fanoušků nepříliš oblíbeným, kvůli tomu, že ho KJ od začátku jeho angažmá evidentně protěžoval a dával mu daleko víc šancí než výkonostně srovnatelným TJ a Láďovi Volešákovi. MJ i když zahrál v jednom zápase špatně, v dalším zápase dostal šanci znovu, zatímco MJ a LV si o takovém přístupu mohli nechat jenom zdát. Taková je realita. Nikdy ovšem nedošlo k tomu, že by se na MJ pískalo nebo něco podobného, o žádném vyštvání nemůže být ani řeči ! Fanoušci se nikdy k ničemu takovému nesnížil ač byly výkony MJ dlouhodobě nemastné neslané a ta protekce šla mnoha lidem pochopitelně na nervy. To že nyní odchází je věcí vedení a zřejmě především KJ, který se s ním buď nepohodl nebo mu konečně došlo, že se MJ nikdy ve Slávii púlně neprosadí.

    Já mu děkuji za všechno co pro Slávii udělal a přeji hodně úspěchů v jiném týmu, je to dobře jak pro něj tak pro Slávii. Věřím že se v některém slabším týmu může víc prosadit, na lepší týmy při své pomalosti a lenosti nemá. Bohužel.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      slaviator     před 15 lety 03.09.2009 19:43 |  
      0 0

      ...na druhou stranu - treba David Rozehnal je podle jednech kopyto a podle druhych jeliman, Bruckner se o jeho hre vyjadril, ze to bylo baroko... Ale valna vetsina ceskych fotbalistu by mu mohla zavidet karieru - Bruggy, dejme tomu... ale Paris St. Germain, Lazio, Hamburger SV, to nejsou spatne stace. Bohuzel, treba v Laziu nenastupoval pravidelne... A je mozny, ze i Jarolima se ti, kdo tvrdi ze na to "nema" predpoklady myli a treba s Jabloncem bude hrat pohary, treba se jako Lafata dostane do repre nebo i bez toho prestoupi na nejakou zajimavou adresu v zahranici... A naopak Belaidovi se to povest ze Slavie nemusi.

      Fotbalje nevyzpytatelnej a je v nem mozne vse. I to, ze kluk od Decina vstreli ve finale LM branku a promeni pak i rozhodujici penaltu. Pritom byly (mozna) lepsi (cesti) hraci nez on a LM nevyhrali (Nedved). Ale takovej je fotbal. Uvidime, zda to MJ nekam dotahne treba z toho Jablonce. Ale na Slavii v soucasnosti asi vazne nema (stejne tak jako par dalsich hracu)

      • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

        bongor     před 15 lety 03.09.2009 20:01 |  
        0 0

        To je Lukáši normální,že máme každý jinej názor na určité hráče.Nic proti tomu.Ale určitě DR neslyšel až na vyjímky některé urážlivé výroky o svojí osobě.Tady už to přesáhlo míru.

        • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

          slaviator     před 15 lety 03.09.2009 20:09 |  
          0 0

          Staci si precist clanky treba s nominaci do repre, na iDnesu, na sport.cz, na novinkach.cz, na eurofotbalu... snad pod kazdym je v diskuzi tu vice tu mene lidi, co na Rozehnala nadavaj...

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      bongor     před 15 lety 03.09.2009 19:54 |  
      0 0

      Jenže ta protekce byla jenom ve hlavách některých našich fanoušků.Kdo zná KJ,tak něčemu takovému nevěří.MJ není žádná super star,to víme všichni,ale ve Slavii zůstává dost hráčů horších než on a to nikomu nevadí,není to přece příbuzenstvo.Zkrátka u nás
      v Česku se protěžuje,sype příbuzným a kamarádům a jejich konkurence se potlačuje.To je u nás tak zakořeněné,že si myslíme,že někdo obětuje možnost úspěchu svojeho mužstva i svojeho úspěchu
      příbuzenským vztahům.Já si vždycky vzpomenu jak sralťani vyštvali Veverčáka a teď by prstíčkem hrabali.Zůstali bez špílmachra.My jsme se jim smáli a teď jsme klidně udělali stejnou ptákovinu.Nedivil bych se kdyby MJ skončil s velkou slávou u nich na toaletné.

      • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

        Viking     před 15 lety 03.09.2009 19:58 |  
        0 0

        Do Sparty podle mě nepůjde, nemůže hrát evropské poháry.

        • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

          bongor     před 15 lety 03.09.2009 20:02 |  
          0 0

          Může tam jít příští rok,teď to odkope v Jablonci,spraví si nervovou soustavu a příští rok už se s ním budou vytahovat bolševici.

          • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

            vavicek     před 15 lety 03.09.2009 22:10 |  
            0 0

            To těžko. Na jeho post maji lepšiho Kucku, Vacka který hraje dozadu a velkou naději Folprechta.

      • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

        Barlblog     před 15 lety 03.09.2009 20:47 |  
        0 0

        Já některé kroky KJ nechápu...

        Podle mě máme ve slávii hráče, kteří na evropské poháry objektivně nemají a už dostali prostor dokázat co v nich je/neni. Těmi hráči jsou Volešák, Cisse, Toleski - katastrofální přístup, Jarolím, Abraham, Tafat a vzhledem ke zranění Šiklič. Z těchto hráčů je nejlepší právě Jarolím. Těžko si představit, že by volešák dokázal ty samé věci co MJ ve formě.

        Myslím, že se ukázalo, že Kj prostě někdy má v hlavě vymeteno. MJ se měl poslat na roční hostování do jablonce s případnou opcí za jeho pořizovací cenu (nesplnitelné pro jablonec), samozřejmostí by byl zákaz nastoupit proti nám. Volešák se měl poslat na přestup do teplic. Ať mi nikdo netvrdí, že bychom za něj nedostali min. 10 mega. To samé Tafat. Tomu klukovi by prospěla i II. liga a myslím, že třeba střížkov by po něm sáhnul. Ostatních hráčů se budeme těžko zbavovat a JE TO přesně STEJNÉ jako u sparty, kdy platí nepotřebné hráče, nemá koncepci kvalitních příchodů a vyhazuje za neperspektivní, nekonkurence schopné hráče, kteří jsou v evropě k hovnu, už to musim takhle říct.

        Místo tria Volešák, Jarolím, Tafat, bych přivedl 2 kvalitní hráče. Perspektivní a kvalitní a nebál bych se za ně zaplatit. Byl by to utočník a střední záložník.

        Možností jsou kvanta, já jako laik může jmenovat hráče jako: ŘEZNÍČEK (MB) museli by se zjistit podrobnosti jeho povahy, morálky a hlavně ten soud. MICHAL ĎURIS - bojovník z Bánské Bystrice, mladý žolík, který by utok rozhejbal (88) opět, skauti by museli zjistit co a jak. DAVID DEPETRIS - bavil jsem se o něm na oficialkach s člověkem, ktery o něm dost věděl. v přípravě dal 10 golu a ve II. lize slovenska za trenčín 21 - nejlepší střelec. Je to argentinec (88), zase by bylo nutné zjistit, jestli se hodí do našeho způsobu hry, aby nezapadl. Obecně by to chtělo hráče, který se nebojí soubojů, udrží balon a nebojí se hrát tvrdě. Takového hráče k sobě potřebují Vlček se Śenkeříkem. Hloušek nemůže odehrát všechno. Co se týká záložníků: HOŘAVA, KUZMA - MFK Košice, OPIELA - nevím jak je na tom s morálkou, chtělo by zjistit. A další hráče, určitě můžete jmenovat taky.

        Nedávno jsem zjistil, že je volný Omar Benzerga. Ročník 1990, křídelník, francouz - reprezentant. Hrál v Lille. Je to volný hráč a nic bychom nedali za jeho vyzkoušení. půl roku by se mohl vyhrát v B-tymu a pak postupne nakukovat do A.

        Já chápu, že do všeho dění nevidim a že to vše není tak snadné jak píšu, ale opravdu by KJ někdy potřeboval, aby Slavia měla silnýho sportovního ředitele, který by se ho nebál zabrzdit. Jak už jsem psal, je od zdi, ke zdi (jako správný čech) a to je pro jakoukoliv firmu, zvláště takovou, která pracuje s lidma špatně.

        Omlouvám se, ale moje rozčarování muselo ven. ;-D

        • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

          slaviator     před 15 lety 03.09.2009 21:02 |  
          0 0

          Reznik by musel na zem. To same mozna Jeslinek, nevim, zda se neobnovi jednani s nim. KJ ho driv chtel, kdyz byl myslim mimo se zranenim Janda, na posledni chvili to padlo. Nebo Kuba Mares. Toho mozna jeste spise, na pravou zalohu. Navic umi i v utoku. Ale pro EL by byl narozdil od Jeslinka passe... Do toho stredu vzit toho Frantika, kdyby mel zajem. A do utoku, kdyby se nasel "Koller" o par let mladsi, bral bych ho. Nebo vzit Dina a namichat mu elixir mladi... :-)

          Kazdopadne chce to jen kosmeticke zmeny. Mirna doladeni. Umel bych si predstavit rocni hostovani s opci Jeslinka ve Slavii a do Sparty bychom pustili nejakeho zaloznika -pry je zaujal Cisse.... :-))

          Ale jinak mohu rict, ze co jsem slysel o Opielovi, tak toho bych nebral. Nejde ani o to, ze by chlastal,bral drogy, to nic takoveho jsem neslysel. Ale jde o to, cim se ma zivit jeho rodina...

          • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

            Barlblog     před 15 lety 03.09.2009 21:11 |  
            0 0

            Já o opielovi nic bližšího nevím, pochlub se. Znám jeho fotbalové dovednosti. U Řezníčka máš pravdu, právě proto jsem psal, že by se to muselo vyzjistit. Jeslínek je určitě dobrej hráč a sparta zabila další talent, ale problém je v tom, že nás na tomhle postu vůbec netlačí bota. PZ můžou hrát: Janda, M.Černý, Grajciar, Vlček, Krajčík a i Šenkeřík.

            Pokud by měla být výměna, tak bych si přál Cisse za Aimena Belaida... :-D

            My potřebujeme hrotového utočníka a středního záložníka, který umí utočit, ale i obstojně brání. Můj tip je výš.

            • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

              slaviator     před 15 lety 03.09.2009 21:26 |  
              0 0

              No, nekdo z jeho rodiny pasoval v dobe, kdy on byl ve Zline jeste,prej z Ukrajiny pres Slovensko cigerety a alkohol. A melo by to jeste trvat, ty cigerety...

              Jinak Janda je bez formy, Grajciar odepsanej.

              Co mate s tim Aimenem vsicki?:-)

              • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                Barlblog     před 15 lety 03.09.2009 21:39 |  
                0 0

                Jedna pani povidala, ohledne toho opiely. A i kdyby to byla pravda, nechápu souvislost s ním. Jo a pašovalo se, pašuje se a pašovat bude. Lidi to kupujou, takže pokud se nestřilej, je to kein stres.

                Janda je bez formy, od toho máme Bečko na 2-3 zápasy. S Grajciarem máš pravdu, další kravinec mocného KJ. Velmi dobrý hráč.

                Potom, co o nem basnil Jiri, jsem si od kamarada na sparte pujcil zaznamy dvou zapasu...
                Reknu to diplomaticky, je lepší jak Cisse. :-D
                Je to reprezentant do 21 a opravdu v nem neco je. Je slusne tvrdej a nekolikrat ukazal, ze mu to na hristi mysli. On a Folprecht.

                • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                  slaviator     před 15 lety 03.09.2009 21:50 |  
                  0 0

                  Ja ho videl asi ve dvou zapasech v priprave loni v zime,kdy jako 19tiletyho ho zkousel v Tipsportu Most. Nezahral vylozene tragicky, ale asi je nepresvedcil, no. Mam pocit, ze je to skoda, treba ten Rehak co dneska nastoupil za Lipu,tak to je taky bejvalej hrac Mostu, mu je ted 20 nebo 21. Nevim,proc Most taha ne druhorade, ale az na par vyjimek (z posledni doby Webster, predtim Toleski, Hainault, Oboya) cvrtorade cizince, kteri jsou ale horsi nez tihle Rehaci apod...a pritom si v ty zaplave cizincu necha Kabicek utyct Aimena. No, stane se.....

                  • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                    marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 04.09.2009 14:41 |  
                    0 0

                    Pokud si dobře pamatuji,Tijany se před časem vyjadřoval na otázku proč jeho bratr je ve Spartě, a on, že původně byl na testech ve Slavii ale ta o něj neměla zájem. Tak to zkusil na Spartě

                    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                      slaviator     před 15 lety 04.09.2009 19:15 |  
                      0 0

                      No, byl i na testech v Moste a Kabicek ho taky nechtel :-)

          • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

            wector     před 15 lety 03.09.2009 21:14 |  
            0 0

            Nevím čím se živí Opielovi, ale k čemu by nám byl někdo, kdo se neprosadí přes Sylvestreho? Za skoro dva roky v Boleslavi nemá stálý místo, tak co by dělal ve Slavii? My se podobnejch (~průměrnejch) hráčů potřebujeme zbavit, ne kupovat další.

            • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

              Barlblog     před 15 lety 03.09.2009 21:22 |  
              0 0

              Jaktože se Belaid nedokázal prosadit přes MJ, kterej odchází do sestavy?
              Vzpomeň na zápas Sla-MB 3:3. Sylvestre, Opiela vedle sebe nás totálně přehrávali, ale jelikož neměli natrénováno a přepálili uvod, tak přišli o jasný 3 body. Vzpomínám na zápas, kdy bolka doma remizovalo. Opiela přihrával do šance utočníkovi, ten to zkazil, byl protiutok a opiela hasil skluzem ve vlastním vápně nebezpecnou situaci. Je to univerzál, kterej hrál vedle francouze, umí přihrát,není sice golovej, ale je rychlej, to je potřeba. Fotbalově mu to myslí, dokáže zrychlit hru atd. Na slovensku dával i ty goly, ale to měl roli hráče za utočníkem, v GL většinou hrál tvůrce hry, nebo zataženýho ofiko záložníka.

              • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                wector     před 15 lety 04.09.2009 12:31 |  
                0 0

                U MJ to byla na začátku dost okatá protekce. Opiela pravidelně nehraje, to je fakt. Že měl světlé okamžiky uznávám, ale to měl i MJ, měl ho třeba Střihavka na WHL proti Spurs a další. Rozhodující je, že není žádnou hvězdou, pravidelně nepředvádí nadprůměrné výkony, to by v Boleslavi hrál mnohem víc (letos má 10 minut), k čemu něco takovýho?

        • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

          quelhar (admin)     před 15 lety 03.09.2009 21:18 |  
          0 0

          Nevim, proc odepsat Tafata po par odehranych minutach. Ten kluk ma na to, aby treba za rok za Slavii par zapasu v lize odehral. Na svou vysku ma vyborne zpracovani mice a hodi se do kombinace. Posilat ho nekam na prestup by v tuto chvili nebylo vhodne, zvlast, kdyz jsme ho vlastne teprve letos koupili. Za becko je kazdy zapas jednim z nejlepsich na hristi.

          Co se tyce hracu z ceske ligy, ktere jmenujes - Opielu v zadnem pripade, nicim neprevysuje Volesaka, neprosadil se ani v Boleslavi. Reznicka zrovna tak. Horavu bych docela bral, ale take to podle me neni okamzita posila pro zakladni sestavu v lize nebo dokonce v poharech. Ty zahranicni hrace neznam, tak komentovat nebudu.

          Jarolim to mel tezke - prave kvuli tomu, co nize nazorne predvedl slaviator - proste nekteri budou vzdy videt za vsim protekci a posledni mesice uz nastupoval na hriste s tim, ze divaci na nej meli poznamky, misty dost nechutne. Svou reputaci si u nich uz tezko muze napravit a tak jemu i Slavii prospeje jeho odchod. Divaci si najdou zase jineho otloukanka, at uz to bude Vasiljevic (nekterymi odepsany po par minutach na hristi), nebo nekdo jiny. Ale aspon uz to nebudou nechutne narazky o synoveckovi a o tom, jak by mel KJ od bratra neco cely zivot na taliri.

          • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

            Barlblog     před 15 lety 03.09.2009 21:27 |  
            0 0

            Omlouvám se, u tafata jsem myslel hostování. Taky v něm vidim perspektivu. A opiela je rychlejší v práci s míčem i pohybem

      • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

        Barlblog     před 15 lety 03.09.2009 21:04 |  
        0 0

        Jinak cena Jarolíma se pohybuje někde okolo 30 milionu. Už vidim, jak ho někdo za takovou částku koupí. Volešák má podobnou hodnotu jako Hořava. No uvidíme jestli budeme prodávat pod cenou.

        • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

          mirecek1111     před 15 lety 03.09.2009 21:17 |  
          0 0

          ehm, tos zjistil kde? Jarolím má teď cenu tak 10 milionů, navíc i u takové částky silně pochybuju, že jí Jablonec zaplatí. Třeba s tím souvisí i jiné dohody.
          A Volešák bude stát tak 8 milionů, víc určitě ne.
          A u Hořavy sice nedokážu odhadnou, kolik by moh stát, ale je to mládežnický reprezentant, a už jenom proto se dá čekat, že Olomouc bude chtít 2x tolik, než je jeho skutečná hodnota. Tak to u takových hráčů chodí vždycky. To se nedá s nějakým Volešákem vůbec srovnávat.

          • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

            Barlblog     před 15 lety 03.09.2009 21:26 |  
            0 0

            Jarolímova cena je vyšší než když k nám šel. To je logika věci. Volešákova taky. Oni hráli pravidelně v evropě a v lize, vyhráli titul. Jejich cena teď je vyšší, než když k nám přišly. Cokoli jinýho je podhodnocení. Hořava bude tak za 20 milionu max.

            • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

              mirecek1111     před 15 lety 03.09.2009 21:34 |  
              0 0

              jednak Jarolím přícházel za 8 mega a Volešák za 6 mega, takže by to i sedělo, jenomže tohle v tom nehraje roli.
              Marek přícházel, asi jako každý jiný, jako posila. V Plzni hrál poslední rok před příchodem dobře, proto si ho pan trenér vybral. Skutečnost nyní je, že sice byl minulý rok nejlepším hráčem ligy v anketě a skutečně na podzim hrál výborně, ale zhruba od druhé poloviny jara je to totálně zatavený hráč, úplně z formy. To není nic moc předpoklad pro velkou nabídku.
              K Volešákovi se raději nebudu vyjadřovat, ale snad každý poslední zápasy může sledovat jakou výkonost má. A u něj to podle mě není otázka formy či neformy ale skutečne kvality.

              • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                Barlblog     před 15 lety 03.09.2009 21:43 |  
                0 0

                Tak MJ přicházel za víc. I s bonusy to činilo neco mezi 13-15 miliony. Volešák přišel za 6, to je pravda. Stojim si zatim, že když je prodáme a vyinkasujeme min než 30 milionu, tak jsem prodali pod cenou. Nezlob se, ale jejich cena je urcite aspon ten milion Eur.

                • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                  mirecek1111     před 15 lety 03.09.2009 21:55 |  
                  0 0

                  tak já bych si taky přál něco jiného ale tak to prostě je. Přece si nemyslíš, že nám něco takového Jablonec zaplatí.
                  Já jsem zase nikdy nedokázal pobrat, jak mohl odcházet za peníze za jaké odcházel Tavares a hlavně Michal Švec.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      bongor     před 15 lety 03.09.2009 19:58 |  
      0 0

      neměl bys doktore používat stejnou argumentaci,jakou užívají Markovi zastánci.Jestli něco bylo hysterickýho,tak to byla kampaň proti němu.
      To bylo pořád synoveček sem synoveček tam,ten kluk se musel budit ze sna,když si přečet některé příspěvky,hlavně na ofiku.Jak moh nastoupit a hrát jako z partesu,když si o sobě přečet jenom samý
      kritiky/když to řeknu hodně slušně/.

      • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

        slaviator     před 15 lety 03.09.2009 20:16 |  
        0 0

        Co rek reditel Liberce Kleibl? Proc by jako mel odvolavat trenery ted po vypadnuti s Dinamem a prohrou se Strizkovem? A hlavne... ze nazory v diskuzi jsou anonymni a proto to necte. Ale kdyz ti anonymni jedinci chvali, tak to ho jistojiste potesi....

        Jestli se MJ sesype proto, ze nekdo o nem napise v diskuzi, ze je to "spratek", tak vazne jeho psychika nebude moc dobra. Chapal jsem to tehdy u toho hrace z dorostu, co se sesypal, kdyzsi docet tvrdou kritiku na svoji osobu na ofiskach od - ted mu nechci krivdit zda to byl on ci ne,ale mam pocit, ze ano - vokiho (nebo to byl mozna nekdo s podobnym nickem)... nemelo by se to stavat, ale bylo mu 16? 17? 18? Dejme tomu. MJ hraje x let ligu, hral LM, UEFU... Ten by se sesypat z anonymniho komentare nemel. A pokud ano, nema ve Slavii co delat. Co kdyby na nej zacali piskat (klidne petihlavej hloucek hostujicich fandu) na stadione?

        • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

          bongor     před 15 lety 03.09.2009 20:29 |  
          0 0

          Jasně,takže ve Slavii můžou bejt jenom hráči,který nezajímá co kdo o nich říká,zvláště se hodí masochisti,kteří by z toho dokonce měli radost.Ono nazvat někoho že je spratek,to už je hodně silný kafe.
          A uvědom si,že je setsakra rozdíl,když má o tobě ten názor slávista a nebo pět přiblblejch sralťanů.Od svých fandů čekají hráči podporu.Pomáhá jim to ve hře,v sebevědomí,ve všem.A ti naši jí taky dostávají a je blbý,když jeden z nich je bezdůvodně vylučován z jejich party.

          • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

            slaviator     před 15 lety 03.09.2009 20:51 |  
            0 0

            Ono takhle... Kdyz sel do Slavie, urcite vedel, ze to bude mit tezky. Tezsi nez ostatni hraci (z pohledu fanousku), protoze tam bude stin protekce. Stejne tomu bylo u Lukase a bylo by iuDavida, kdyby tu hral, to jsou proste (nejen) Cesi... A on to nezvlad, prestoze mu KJ podal pomocnou ruku. Prece jen, "znicit" pripadne karieru svymu synovi si muze "dovolit", resp stvalo by ho to, ale byl by to pouze jeho boj, ze se to stalo. Znicit ale pripadne karieru synovi brachy, to by bylo hodne blby. Jednak by ho to stvalo taky, ale jednak by mu to i bracha dost vycital. Nemusel si to KJ uvedomovat, ale podvedome to v nem neco takoveho bylo a za sebe tvrdim, ze proto stavel Marka i tehdy, kdyz nemel formu. Protoze se (podvedome) bal, ze by mu mohl znicit karieru (resp zastavit nejakej fotbalovej rust), kdyby ho posadil na tribunu nebo poslal do becka. Jestli to udela s Krajcikem, Belaidem...jejich otcove nejsou bratri KJ, aby to mel pak dalsich ctyricet let (ale docela usmevna situace, kdyz si to predstavime, jak 95tilety KJ se do krve hada s brachou) slyset... Takze z tohohle pohledu to mel zase MJ trochu ulehceny, ze na nejKJ nebyl tak prisnejjako byl treba na Lukase (viz jak se i pohadalina treninku do krve a KJho z nej vyrazil...). Nekdo v tom videl "protekcionismus" a "spratkovismus",ale nerek bych, ze to ty dve slova spravne vystihujou. Mno, ale bohuzel MJ ten (celkem logicky...) zvysenej tlak od fanousku neunes, herne to nebylo ono,takove "kalidovske"- jeden zapas super,pak tri zapasy neviditelnej...

            • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

              quelhar (admin)     před 15 lety 03.09.2009 21:08 |  
              0 0

              Tohle jsou opravdu typicky ceska obvineni, co tady naznacujes. Vsichni vedi, ze pod Jarolimem to mel Lukas daleko tezsi nez pod jinym trenerem a naznacovat, ze v pripade Marka to bylo uplne opacne, to je proste naprosto scestne.
              Podle me to jsou nechutne nesmysly, co tady naznacujes.

              • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                slaviator     před 15 lety 03.09.2009 21:17 |  
                0 0

                Vzdyt ja netvrdim, ze Lukas to mel jednoduchy. Vzdyt i pripominam tu jejich hadku na ostri noze. Vzdyt KJ na nej byl prisnej jako na nikoho jinyho...

                • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                  mirecek1111     před 15 lety 03.09.2009 21:20 |  
                  0 0

                  Btw Na ostří nože s Hopkinsnem je nejlepší film, co jsem kdy viděl :))

                • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                  quelhar (admin)     před 15 lety 03.09.2009 21:21 |  
                  0 0

                  Tak proc si proboha myslis, ze u Marka to bylo nejak jinak? Ze byl na nej trener dokonce hodnejsi nez na ostatni? To je jenom o tom, ze mas radeji Volesaka s Belaidem a videl bys radeji v zakladu jednoho z nich a kdyz tam nebyli, tak se musel najit duvod, proc to tak bylo. A samozrejme to nebyl sportovni duvod, ale jiny. Kdyz bude hrat misto Volesaka Vasiljevic, tak budes hledat nejake vzdalene pribuzne?

                  • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                    slaviator     před 15 lety 03.09.2009 21:35 |  
                    0 0

                    V jedny veci lzes. Volesaka mam rad, to ano.Mam rad i Belaida, ano.Ale nemam problem s tim, pokud misto nich by hral VE FORME hrajici M.Jarolim/M.Cerny/D.Vasiljevic.Kdyby hrala lip nez TJ ci Volis, at klidne hraje v zakladu ve stredu zalohy i hajzlbaba...Sam jsi tvrdil, ze vsichni tridostali naprosto stejne sance.V minulem clanku jsi to spocital, a co vyslo - nejvic v zakladu byl MJ. A take zasahl do nejvice utkani (krom prvni sezony, protoze prisel v zime a ke konci jara asi 6 zapasu nehral a letos na podzim).

  6. Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

    kytt (host)     před 15 lety 03.09.2009 21:23 |  
    0 0

    Proč nám autor cpe v oznamovacím článku o výsledku Slavie v poháru svůj názor na vyhození MJ? Pokud na to má autor nějaký názor, který potřebuje nutně sdělit a nestačí mu komentář pod článkem může napsat nový článek komentářového typu. Ale osobní emoce do takovéhoto typu článku nepatří.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      Gino     před 15 lety 04.09.2009 16:22 |  
      0 0

      Ze ty jses nejakej chytrej...? Co ty mas co kecat do toho co tu redakce komu zverejni??

  7. Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

    martin08     před 15 lety 03.09.2009 21:35 |  
    0 0

    Tak ze by Marek precejen do Jablonce? Nevim, ja bych se ho zas tak nezbavoval, momentalne je podle me hostovani nejlespi reseni. Jinak co rikate na 6 zapasu pro Svancaru? Na tom videu to vypada celkem jasne, ale 6 zapasu.. no, a co myslite Belaid, podle me to je "nic" nebylo, a ani o nem nevedel. Nevedel, ne "nevedel".. no uvidime s cim prijde disciplinarka, ale takovej faul na Krajcika ze zapasu se Stizkovem vola po trestu o dost vic.. :/

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      mirecek1111     před 15 lety 03.09.2009 21:41 |  
      0 0

      No to je jasné, že to nic nebylo. Osobně pochybuju, že jej vůbec k disciplinárce pozvou. Proboha, bez jakehokoli "vlastenectví" musí každý vidět, že měl Tijany už dávno předtím ruku nataženou a ten nešťastník mu do ní naběhl. Faul možná jo, prostě nebezpečná hra, max žlutá karta, ale trest? proboha..
      Jinak čistě výkony a smysl pro výborný humor Petra Švancary je už to jediné sympatické na Slovácku. To co předvedli je opravdu smutné. A Mazura, pro mě nešťasný člověk. To už víc respektuju trenerské schopnosti Pepíka, než ty morální Mazury.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      slaviator     před 15 lety 03.09.2009 21:43 |  
      0 0

      Ja osobne bych Svancarovi dal 1 zapas nepodminene a k tomu pak 2 podminene. Ten jeden si uz odsedel... Belaidovi vubec nic a jeste by mu naopak mel poslat ten Valenta pisemnou omluvu. V Belaidove materskem jazyce,vlastnorucne napsanou... To priste nabehne nekdo zezadu zase hlavou do lokte treba Ragueda a ten by pak byl popotahovanej, ...A nemeli bychom za chvili s kym hrat.

      Trestat prisne jasny lokty ve vzdychu (Matula, drive napr. Dosek -nikdy nepotrestan) a zpetne lokte ve hre, co rozhodci nepostrehli... (pamatuju ze Krajcik pred odchodem do Italie tu a tam taky nekoho doubnul do zeber... A to treba bych bral, kdyby se trestalo, pokud to jednoznacne prokaze zaznam).

      Ale co dalsi zakroky? Ten Srb na Jandu v prvnim kole, Hunal na Ragueda, ...? To snad nechce DK rict, ze "to" nic nebylo a Svancara takhle...?! Vzdyt 6 zapasu pred timdostalo hracu tolik, ze se to spocita na par prstech.

  8. Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

    japhy     před 15 lety 03.09.2009 21:36 |  
    0 0

    Do debaty okolo MJ se raději nezapojovat, tak se radši budu věnovat zápasu. Opět se ukákzalo, že ať proti nám nastoupí jakýkoliv tým, jeho střelecká úspěšnost bude obrovská. Nechápu, nerozumím, ale v tomto období chytat za Slávku musí bejt chuťovka. Kombinace celkem šla a nakonec nám to tam i začalo padat, takže OK a dovolil bych se vyjádřit k několika hráčům. Trubila - čekal jsem lepší výkon, ale za ním a vedle něj hráli ti mladíci, tak to nebylo ono. Rozhodně ale celkem dobrá ofenzivní alternativa za Huba, lepší, než tam dávat Čelůstku. Matej - párkrát to tam pěkně rozhýbal, ale jeho bránění je hodně lajdácké. Nechápu, že KJ za takovou hru kritizoval Grajciara a Matejovi to prochází. Vasiljevič - příjemné překvapení, jako jednomu z mála nedělal míč problémy a pracoval s ním jakoby mimochodem, asi nejlepší na hřišti. Naumov - oproti střídáním v lize stoprocentní zlepšení, klidně by mohl zkusit základ. Vlčák - veliké zklamání. Nechci mu křivdit, možná na té vzdálenější straně dobře kombinoval, tam jsem ale nedohlédl. Co jsem ho ale viděl, tak na dva tři dobrý momenty jich má kvanta špatnejch. Na to kolik má zkušeností je strašně zbrklej, není to žádný tintíko, ale v osobních soubojích je zoufalej. Snad ho někdo viděl v lepším světle...Mladík v obraně nejistej, ten v záloze hodně aktivní, ani nekazil, celkem pohoda.
    Takže do dnů následujích mě hlavně zajímá, jak KJ pořeší zálohu, kdo odejde, kdo bude v základu, atd. Jak jsem pochopil, Voliš zaskakuje za Hocina, tak nevidím důvod nechat je nastupovat vedle sebe. Jeden z dvojice Voliš, Trapp je tu zbytečnej. Pokud bude chtít KJ nastupovat se 4 stř. záložníky, jak se stává jeho zvykem, vidím to na Černý-Hocine-Vasiljevič-Belaid. Sice to nikdo neuběhá po stranách, budeme to cpát všechno středem, což v lize norozdíl od Lípy nepůjde, to je ale věc jiná. Do útoku jednoznačně Šenky, Naumov. A rád bych viděl v týmu Grajciara, co sakra Karlovi provedl??? Zdar.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      DrFe1     před 15 lety 03.09.2009 21:50 |  
      0 0

      Díky za report. Akorát by mě zajímalo, kterýho Černýho bys do tý zálohy dal ? (doufám že ne Otu :-) )

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      slaviator     před 15 lety 03.09.2009 21:55 |  
      0 0

      On Hlousek uz prestoupil? Ci je zranenej? Ze ani v zaloze,ani v utoku...?

      • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

        DrFe1     před 15 lety 03.09.2009 22:07 |  
        0 0

        Tak KJ ho dával i do obrany akorát jako brankáře ho zatím nezkusil :-)

      • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

        japhy     před 15 lety 03.09.2009 23:41 |  
        0 0

        Pokud by byla záloha v tomhle složeni, tak asi do obrany. Ono to je s tim Hlouškem těžký - za tu dobu, co je u nás, mu KJ ještě nenašel to pravý a stálý místo. A do obrany proto, že u neběhavé zálohy to musej obstarat krajní beci. No, a to není nic pro Huba a Trubila asi lepší, než Hloušek nebude.

        • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

          slaviator     před 15 lety 04.09.2009 12:40 |  
          0 0

          Co kdyz je ale ten jeho post v utoku ci v zaloze?

          • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

            japhy     před 15 lety 04.09.2009 13:54 |  
            0 0

            Hele, já fakt nevím. Přeci to není ani moje práce, dělám to ve svým volnu:) Ať to vymyslí trenér. Je ale fakt, že Hloušek hrát musí stůj co stůj. Pokud se chytne v útoku, proč ne? Jen jsem si ale skoro jistej, že v tom případě bude na beku Hub a jak mám toho prevíta rád, tak je mi jasný, že levá strana bude mrtvá. To by ji potom musel brousit v záloze právě Hloušek(do útoku by šel třeba Naumov), Čora by to šouplo do středu(kde vlastně stejně pořád hraje) a ten by zase vyrazil dalšího stř. záložníka, atd, atd. Vidíš ten nesmysl? Zastupitelnost postů je věc krásná, ale mělo by se k ní šahat až v krajnější variantě a ne jako u nás, kdy se jeden hráč základu nahradí druhým ze základu a spouští se domino. Takhle se kluci nikdy nesehrajou, systém se pořád mění. Mám pocit, že nejvíc toho spolu ve středu odehráli Hocine-Voliš a na "krajích byli Belaid-Čoro, což je bez podpory krajních obránců mrtvá záloha. Ať se tedy KJ rozhodne - buď to odběhají kraje nebo obránci, já tam lítat určo nebudu :)

            • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

              slaviator     před 15 lety 04.09.2009 19:19 |  
              0 0

              ...odbeha to Hlousek. Sam. :-D

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      blamaznik     před 15 lety 04.09.2009 14:07 |  
      0 0

      pic, já bych to viděl takhle: m.černý-belaid-hocine-j.černý
      černý kraje jsou totiž nejlepší

  9. O etice, MJ a Naumovovi

    tantalos     před 15 lety 03.09.2009 21:37 |  
    0 0

    Nechápu tady emotivní výkřiky litující odchodu MJ. Ano, odvedl tady jedno pozoruhodné utkání, na jaře proti Plzni, ale jinak nikdy neukázal nic mimořádného. Ano, s míčem to umí, má slušnou techniku a přihrávku. Jenže právě ten hattrick proti Plzni byl jeho konec. Soupeři si uvědomili, že i jeho musí bránit. A jakmile MJ brání někdo tvrdý a rychlý, ukazuje se, proč mu dali v Plzni tu přezdívku Tvaroh.
    MJ tady má několik horlivých zastánců. Pro Huzgiho a několik dalších je to osobnost formátu Pepi Bicana, nebo alespoň Šmicera. Nikdo tady nehořekuje nad odchodem Necida, nikdo nepláče za Forresta, který pro nás odvedl hodně poctivé práce a teď se osvědčuje i v Brně, ale MJ tady má zastánců několik, a to pěkně fanatických.
    Strašně lituji, že ten vepř Blekota nebyl ochoten zaplatit Slavii domácí utkání s Tiraspolem. Všem zastáncům MJ bych je poslal na vypáleném DVD, aby si ho pouštěli, kdykoli chtějí za něho orodovat.
    Jeho výkon lvím podílem přispěl k tomu, že Slavia přišla o sto milionů.
    Byla na MJ štvanice? A co jsou potom neustále výpady na Naumova, který teprve dneska poprvé dostal šanci se opravdu předvést. Bariblog a další tady neustále nadávají na Volešáka, který možná není vyloženě hráč pro ManU, ale vždycky dře do posledního dechu.
    O skutečné štvanici se tady ale dá mluvit jen v jediném případě, a to když tady "naši experti" zvraceli na Hanuše. Ten kluk neudělal jedinou vážnou chybu, jenom několikrát nebyl jistý při výkopu.
    Štvanice proti Hanušovi, hlavně na oficiálkách,to bylo něco odporného, zvráceného. Člověk si říkal, jestli to nepsali sparťani A tak se divím, proč za Hanuše naši ochránci "etiky" nebyli schopni utrousit slovo.

    • Re: O etice, MJ a Naumovovi

      DrFe1     před 15 lety 03.09.2009 21:46 |  
      0 0

      Podepisuji v plném rozsahu. Zejména s tím Hanušem to bylo opravdu šílený, to se s lehkou kritikou MJ nebo kohokoliv jinýho nedá vůbec srovnávat.

      Mimochodem Naumov se podle on-line dostal dneska prý do několika šancí, dokonce vsítil dva góly, leč ofsajdové. Já doufám, že je to blýskání na lepší časy, že se zbaví nervozity a chytí se.

      • Re: O etice, MJ a Naumovovi

        quelhar (admin)     před 15 lety 03.09.2009 21:55 |  
        0 0

        Heh, lehka kritika MJ, to je nejvtipnejsi vec, co jsem dnes cetl :o))

        • Re: O etice, MJ a Naumovovi

          DrFe1     před 15 lety 03.09.2009 22:03 |  
          0 0

          No když to srovnáš s tím Hanušem, kterýho spousta lidí naprosto zavrhla aniž by udělal jakoukoliv chybu, tak to byla skutečně kritika lehoučká.

          • Re: O etice, MJ a Naumovovi

            quelhar (admin)     před 15 lety 03.09.2009 22:14 |  
            0 0

            Oficialky posledni dobou uz radsi nectu, ale tady Hanuse nekteri tvrde kritizovali, ale necetl jsem zadnou urazku ani posmesky, coz se o Jarolimovi rozhodne rict neda. Stojim si za tim, ze na MJ byl na oficialkach a tady poradan hon, kteremu se (zatim) nevyrovna kritika Hanuse, Vasiljevice, Toleskiho, Naumova ani nikoho jineho.

          • Re: O etice, MJ a Naumovovi

            bongor     před 15 lety 03.09.2009 22:34 |  
            0 0

            Ale tady je to přece zvykem,šmahem lidi zavrhnout na základě nějakého prvního dojmu.Hanuše třeba já jsem naprosto nenapadal,naopak si myslím že bude dobrej.Ale nepotřebuje si kvůli tomu nechat vytetovat Kainovo znamení,k čemuž by klidně mohle dojít,kdyby ho KJ postavil v Bělehradě.Ten kluk se moh úplně sesypat a táhlo by se to s ním několik sezon.Bylo lepší,že ho Karel od toho uchránil.Měli bysme si vůbec zvyknout dvě věci:1/Nikdy neurážet naše
            hráče,trenéry,ostatní fandy 2/Říct svůj názor a stát si za ním,ale nemyslet si,že máme pravdu jen my.Když to dokážeme,půjde kultura slávistů ještě výš a odpadnou některé trapné hádky.
            Mně se třeba líbilo,že Tantal se dokázal jednou zastat KJ,když mu někdo sprostě nadával.To mi stačí k tomu,abych k jeho názorům přihlížel,i když se mi většinou nelíbí.

    • Re: O etice, MJ a Naumovovi

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 03.09.2009 21:49 |  
      0 0

      Tantale, tvoje demagogie je natolik známá, že ji nemá cenu vypichovat. Osobně bych pro Hanuše bojoval snad více než pro MJ a je mi opravdu líto, že ho KJ nepodržel a hodně tím u mne ztratil. Zrovna tak oceňuji Volešákovu bojovnost a schopnost pro tým se rozdat. Stejně tak fandím Naumovovi a věřím, že nám ještě vytře zrak. MJ bráním, protože svatá válka proti němu byla od počátku zákeřná, nespravedlivá a protislávistická. Každý nový hráč má být vítán a podporován a ne od počátku hanoben, dehonestován a urážen. MJ není dokonalý a jako fotbalista má určitě spoustu chyb. Na poměry české ligy je to však pan fotbalista a podobné typy u nás prostě nejsou. Bylo dobré, že hrál za nás, bude špatné, že bude hrát proti nám. Každý zápas hraje tým a ne jednotlivec. Tvoje napadení za Tiraspol je pouhý blábol člověka, který o fotbale neví lautr nic!!!!!

      • Re: O etice, MJ a Naumovovi

        pajka     před 15 lety 03.09.2009 21:58 |  
        0 0

        naprosto souhlasim. Hlavně s tím, že chování vůči MJ bylo naprosto nespravedlivé a hlavně protislávistické!!!

      • Re: O etice, MJ a Naumovovi

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 03.09.2009 22:10 |  
        0 0

        To zřejmě patřilo i mě, že Tantale.
        Nezlob se, ale po všem co jsi tu s "etikou" dokázal hlavně Ty a to hlavně na MJ, KJ je proti tomu Hanuš pouze slabý odvar. Hanuš je mladý kluk a má to před sebou. Držím mu palce a nikdy jsem ho na těchto stránkách neurážel. Na off. stránky nechodím už vůbec, protože rozhovory mezi např. Katrin a dalšími, to jsem nějak nepochopil a jsem na to už asi starý. Pokud zahrál MJ slabě, řekl jsem to a pochválil jsem ho, pokud hrál dobře. Mám pocit, že hysterii proti MJ si tu šířil včetně pomluv i o KJ hlavně Ty a to dokonce i ve chvilce, kdy KJ pochovával svého tátu. To k té etice. Sokrates55
        Já si mohu o nynější hře celého mužstva myslet své. KJ Hanuše nepotopil a podržel ho, pokud se Hanuš necítil na utkání v Bělehradě dostatečně psychicky, no tak musel do brány Vaniak a tečka.
        Jak říká jedna nepsaná poučka z logiky. Průser se stane vždycky z neřešeného detailu. To je vše. Neznám latinský výraz pro slovo průser a tak už jsem zticha.

        • Re: O etice, MJ a Naumovovi

          bongor     před 15 lety 03.09.2009 22:24 |  
          0 0

          Ahoj Sokrate,slovo průser v latině zřejmě ani neexistovalo,protože tehdy žádné průsery nebyly.Když nějaký hrozil,tak se dotyčný prostě zavraždil a bylo po průseru,neboť tím byl zažehnán.Dneska by s tím byly problémy,protože když někoho zavražděj,tak je honí kriminálka.
          ta taky ve starém Římě nebyla zavedena,alespoň jsem o ní nikdy nic nezaslech.Takže vznikají zbytečné problémy.O co to měli staří Římané jednodušší.To se jim to vymýšlelo ty jejich skvělé proslovy....
          Jak Ti vyšla dovolená,byl jsi zase na Lužnici,nebo jinde na rybách?

        • Re: O etice, MJ a Naumovovi

          tantalos     před 15 lety 03.09.2009 22:43 |  
          0 0

          Ale Sokrate,
          vy jste dokázal napsat, když se Vám MJ líbil nebo nelíbil. Máte svoje preference, to je zřejmé, ale poctivě se snažíte o objektivitu. O vaší etice bych si netroufl pochybovat, naopak, zdá se mi někdy, že tak slušní lidé se snad ani k fotbalu nehodí. Vůbec Vás sice nepodezírám z neomylnosti, nicméně Váš pohled jsem vždy považoval za poctivý.
          Já zdaleka nejsem tak objektivní, zesměšňuji, jsem jizlivý, ale už mnohokrát jsem nepsal, že pokud si trenér tahá do mužstva příbuzného, musí něj mít podstatně větší nároky než na ostatní, jinak bude podezírán ze špinavé hry - ať už oprávněně nebo ne.
          Já fandím Slavii i z toho důvodu, že bývala méně špinavá než jiní. A když se mi zdá - ano opravdu třeba jen omylem zdá, že někdo Slavii špiní, že ji zneužívá ke špinavostem, jsem zlý. A to je případ MJ.
          Mimochodem, Hanuše podržel. A co Diviš? Teď se na Slováči ukazuje jako náš nejlepší brankář. Jenže Slováci na něho mají opci.... Jestli bude hanuš dobrý, bude taky muset pryč?

        • Re: O etice, MJ a Naumovovi

          Kactus     před 15 lety 04.09.2009 08:00 |  
          0 0

          Ahoj Sokrate, ja tem rozhovorum na ofiko webu taky nerozumim a neprijde mi ze bych byl nejak stary :) Diskuze zde se alespon priblizuje nejakym standardum etiky, tam je to jenom ona legendarni zumpa

    • Re: O etice, MJ a Naumovovi

      mitsu     před 15 lety 03.09.2009 23:22 |  
      0 0

      Tantale,ja Te nikdy nekomentuju,jenom se smeju drtivy vetsine tvych prispevku.to jak ses skalopevne presvedcenej o svy pravde a prosazujes svy nazory...v jednom prispevku dokazes nasekat opravdu neskutecnej pocet nesmyslu,ze se tomu opravdu muzu jenom smat.huzgi snad nekdy srovnaval marka se smicrem?to ze se ho zastane,kdyz ma na nej spousta fanousku trapny reci,ackoliv je to jeden z nejlepsich zalozniku ligy,jeste neznamena,ze ho povazuje za hrace typu smici ne?necetl jsem od nich jedinej nadhodnocenej komentar ohledne marka.a jak mame horekovat nad odchodem necida?za ty penize jsme ho museli prodat.a nevim,rpoc drizdala srovnavas s markem.na drizdala tu nidky nebyla negativni kampan jako na marka.navic je uz starej,vsichni mu tady podekovali za to,co rpo slavii udelal,ale i kdyby zustal,tak vzheldem ke svymu stari uz nemel takovej potencial jako marek.lada neni ani o chlup lepsi,nez marek.co se tyce ofenzivy o dost horsi,ale zase pracovitejsi.marek ma v sobe navic mnohem vetsi potencial.rekni mi napr u ladi alespon jeden vylozene povedenej zapas,kde byl s prehledem nejlepsi na hristi?s tiraspolem hral spatne celej tym,shazovat to na jednoho hrace je dost ubohy..a na hanuse a spol tu rozhodne nebylo tolik kritiku a ?nenavisti? jako proti markovi,ty ´´nas experte´´.marek nema zadny fanaticky zastance,jenom fanaticky odpurce,v cele s Tebou..!ja zajimavy,ze je podle Tebe tak podprumernej hrac,ale minulej rok byl zvolen nejlepsim hracem ligy a i ted,kdyz neni zrovna ve forme,je o nej dost zajem...mozna,ze na tom neco bude,ze ano..

    • Re: O etice, MJ a Naumovovi

      smely (přítel SN)     před 15 lety 03.09.2009 23:50 |  
      0 0

      versinou s tebou moc nesouhlasim, ale dneska podepisi slovo od slova

  10. Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

    DrFe1     před 15 lety 03.09.2009 21:38 |  
    0 0

    Ještě upřesnění k MJ. Já netvrdím , že ho KJ preferoval před ostatními kvůli jejich příbuzenskému vztahu. Pro mě je jasným faktem, že mu dával víc příležitostí než ostatním, odpouštěl mu víc než ostatním, prostě na něj sázel, ale z jakého důvodu to dělal si nedovolím tvrdit. Je klidně možné, že mu prostě akorát víc věřil a doufal, že se časem chytí. Nebo měl nějáký jiný "nerodinný" důvod. Je fakt, že občas rozhodnutí KJ ne zcela chápu a tahle preference MJ je jedním z těchto případů, stejně jako je mi záhadou proč ho najednou pro změnu zatratil. Mě připadá že na jaře hrál úplně stějně nemastně neslaně jako kdykoliv před tím a přitom dřív to byla jasná základní sestava a najednou to pro změnu byla jasná lavička ..... docela by mě zajímalo, jak to je, ale to se asi nedozvíme :-/

  11. Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 03.09.2009 21:38 |  
    0 0

    Když vezmeme špílmachry české ligy ve věku do 25 let, tak zjistíme, že vlastně žádný není. Je luxus vyhazovat jednoho možná jediného. Naši středopolaři mají všechny možné skvělé kvality, jenže nikdo z nich (ani Belaid, ani Volešák, ani nikdo jiný) není klasickým špílmachrem. Beru všechny kritiky na MJ za poslední půlsezonu, ale už to, jaký je o něj zájem, ukazuje, jak nedostatkové zboží je. Navíc chceme posilovat případné soupeře o titul. Kritici MJ byli a jsou klasičtí čecháčkové, kteří ho kritizovali už dříve než přišel z důvodu příbuzenství nebo lidé jak Slaviator, kteří na vlastní oči vidí tak 3 zápasy za sezonu, ale nevadí jim nás z onlinů poučovat. Je jasné, že odchod MJ je upečená věc, která se jen tak nezlomí, ale tady Slavie dělá (dotlačená některými přihlouplými fandy) kardinální chybu!!!!!

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      mirecek1111     před 15 lety 03.09.2009 21:53 |  
      0 0

      Sylvestre se dá považovat za playmakera. Vacek jim také může do dvou let být, myslím kvalitním.
      A my máme Belaida. Nechápu jak si přišel na to, že to nejsou jeho přednosti, když teď když pravidelně nastupuje ve středu hřiště Volešák je do očí bijící, kdo ve Slavii vymýšlí míče pro ofenzívu. Hráč z pravého křídla... co mu jiného zbývá, když se náš ofenzivní střední záložník potká za zápas třikrát s míčem a dvákrat z toho zmrví přihrávku a úplný vrchol je, co předvádí s Jardou Černým při standartkách.
      Ale tohle je z půlky i vina Tijanyho. On musí vědět, jací nekopové mu ty míče před standartaka pravidelně kradou. Má si k němu hned po faulu doběhnout jako to udělal před penaltou Necid a vykašlat se na jakoukoli debatu. Je to opravdová ostuda, co se pravidelně na tom hřiští koná, a když jsem viděl Volešáka jak Tijanyho vyfakoval při zápase se Slováckem.. škoda mluvit.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      slaviator     před 15 lety 03.09.2009 22:12 |  
      0 0

      Sylvestre, Vacek, Frejlach? A to je jen Boleslav, Sparta a Liberec...

      • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 03.09.2009 22:26 |  
        0 0

        Nežertuj!!!!

        • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

          quelhar (admin)     před 15 lety 03.09.2009 22:29 |  
          0 0

          Nahodou, Sylvestreho beru. Ovsem Vacek a Frejlach jsou docela ulety :o)

          • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 03.09.2009 22:37 |  
            0 0

            Sylvestre není úplně špatný, ale to, že se ani náhodou neprosadil ve Spartě a své občasné světlé záblesky má jen v Plzni a v Bolce, ale taky dost zápasů, kde je neviditelný, o něčem švědčí.

        • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

          slaviator     před 15 lety 03.09.2009 23:00 |  
          0 0

          :-) Vsichni jsou plus minus na stejno. Skutecne dobri hraci zmizi behem chvile v zahranici, asi jako kdyz ma Lidl novou akci, na vlastni oci jsem videl, jak particka asi osmi duchodcu bouchala ve 3/4 na sedm rano,patnact minut pred otevirackou, na ty skleneny dvere a pozadovali se otevrit.... protoze uz se svitilo, ze jo... Kvuli blbejm bananum z 35 na 29,90 ci co... Ale tak rychle jako ty banany za 29,90 v nakupnich kosikach nedockavejch duchodcu mizi i alespon trochu nadprumerni hraci z GL v sitich zahranicnich klubu.

          Koukni na Moravka,kdyz se bavime o spilmachrovi. Sel do Schalke a hraje beka, pokud vubec hraje... Pritom kdyby sel do Slavie na rok, na dva (nebo do Sparty), jen by mu to prospelo. Tohle ho "zabije". Ale hlavne, ze "ma" Pribylova Bohemka penize...

          Frejlach byval oznacovan za Noveho Rosickeho. S jeho bratrancem jsem nahodou chodil do tridy, takze jsem o nem vedel uz v jeho 17-18. Za Kolin tehdy v CFL valel, mel prsty v polovine golu. Chtela ho Sparta, zranil se. Pak zase valel. Kdyz jsem na nej tehdy jeste v dresu Kolina upozornoval, tak treba Katrin rekla,ze "ten na ligu absolutne nema" a takovejch, kdo si to mysleli bylo vic. V Pribrami pak moh rust vedle Cupra, Otepky a Kolouska. Mit kolem sebe hrace jako je Ragued, Belaid,J.Cerny... tak by ted porad jeste fotbalove vyrost. V tom Liberci byl a je urcitej problem, kterej ale neni prej specifickej jen pro Liberec. Asi vis co myslim.... Mno a tim take, diky ceske nature a povaze, tak trochu povolil v usili.Trochu vice. Treninky mel nekde, ale stejne "musel"hrat (btw nema Jarolim za agenta take Chovance?) a to mu nesvedcilo. Potrebuje zmenit ovzdusi, potrebuje nad sebou tvrdehoa prisneho trenera. Ale ne nadarmo je take v sirsim hledacku I.Haska.

          • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

            Khadgar     před 15 lety 04.09.2009 00:07 |  
            0 0

            Jarolím má za agenta Pasku. Nechápu že si to nenajdeš, u refreshování onlinů musíš mít spoustu času.

            A ještě mě strašně pobavila konstrukce někoho o tom franc. hráči. Kurňa, nikdo ho nikdy neviděl, ale hned by se měl zkusit, adaptovat v béčku atd. Ježiši...

            • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

              tantalos     před 15 lety 04.09.2009 01:10 |  
              0 0

              z novinek
              2. 1. 2008 19:37 - 2. 1. 2008 19:52 Aktualizováno PRAHA
              Fotbalová Slavia do svých řad získala velkou rybu. S Plzní se dohodla na přestupu záložníka Marka Jarolíma, který by měl podepsat smlouvu na tři a půl roku. Právu to potvrdil hráčův agent Ondrej Chovanec.
              Přestupovou částku sice všechny strany tají, podle našich informací se však blíží ke dvaceti miliónům korun. Pravděpodobně půjde o jeden z největších transferů v rámci ligy v zimním přestupním termínu. „Odstupné prozrazovat nebudeme, nicméně je to na české poměry dost vysoká částka,“ uvedl Chovanec.

              • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                slaviator     před 15 lety 04.09.2009 07:36 |  
                0 0

                Tak pokud je pravda, co proflák kramerič, že v Chovancově agentuře je běžné, že hráč má ve smlouvě kolik musí odehrát za sezonu zápasů, jinak třeba u případu Frejlacha musí klub mu dát příští sezonu automaticky trojnásobnej plat...

              • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                slaviator     před 15 lety 04.09.2009 07:41 |  
                0 0

                Tak koukám, že ho Paska vážně přetáh, no. Ale smlouva, kterou vyjednal kramerič a spol, běží pořád že.


                http://www.ismfootball.com/hraci.php

                CHVALOVSKÝ Aleš Brankář Appolon Limassol
                JAROLÍM Marek Záložník Slavia Praha
                JIRÁSEK Milan Záložník Inter Milán

              • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                DrFe1     před 15 lety 04.09.2009 09:32 |  
                0 0

                Hmmm velká ryba .... trochu leklá, bohužel ....

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      vavicek     před 15 lety 03.09.2009 22:22 |  
      0 0

      Jenom by mě zajímalo, když je to takový skvělý hráč proč nehraje v zahraničí? Nadávalo se na něj v Plzni, nadávalo se na něj u nás. Jeho produktivita byla, až na zápas s Plzní naprosto tragická, takže je jasné, že odchází. Na wikipedii jsem si přečetl, že playmaker je hráč na kterém stoji ofenzivní hra týmu a který připravuje goly, z toho podledu Jarolíma jednoznačně předčí i například Belaid.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      tantalos     před 15 lety 04.09.2009 00:05 |  
      0 0

      Představa, že Slavia potřebuje špílmachra, je dávno překonaná.V dnešním fotbale musejí všichni hráči v poli dělat všechno. Přihrávat, bránit, útočit, nosit vodu, střílet. Ano, Slavia potřebuje deset hráčů, kteří dělají hru, ale také dřou.
      Hrát na jednoho špílmachra je pitomost. Potom stačí, aby ho obsadil jeden rychlý soupeřův brousek, a celá koncepce založená na urozeném panu špílmachrovi je hned v análním otvoru.

  12. MJ

    pajka     před 15 lety 03.09.2009 21:47 |  
    0 0

    bude nám chybět, ale rozhodně mu bude líp kdekoliv jinde, než ve Slavii. Tady na něj fanoušci jen pískaj a nesnášej ho, ať udělá cokoliv. Je lepší, než například Volešák a Vasiljevič, nicméně slávistickejm fanouškům se prostě nezavděčí. A to i přes to, že například naprosto průměrnej (a pamatuju si i hodně zápasů, kdy byl podprůměrnej) Hubáček v životě neuslyší jediný zapískání. Tomu to prostě všichni tolerujou. Zajímavý. Kdyby se ale jmenoval Jarolím, zřejmě by tomu bylo jinak.... Každopádně je fajn, že sou všichni tak strašně nezaujatí a že se chovaj k hráčům Slavie slušně za všech okolností

    • Re: MJ

      DrFe1     před 15 lety 03.09.2009 22:01 |  
      0 0

      Že by na MJ někdo pískal jsem neslyšel. Stejně tak si nemyslím, že by byl Volešák horší (hlavně je typově úplně jiný,takže těžko porovnávat) a Vasiljevič zatím nedostal šanci pořádně se ukázat, ale z toho co jsem viděl se mi jeví velmi dobře - lepší než MJ.

      Hubáčka mám rád, protože je to dříč, spolehlivý v obraně, neuhne ze souboje, prostě obránce takovýho starýho klasickýho typu. Navíc univerzál, schopnej kvalitně zastat jakýkoliv místo v obraně, takže nám často vytrhne trn z paty, když někdo absentuje. Oproti tvarohovi v nasazení pravej opak, proto mu lidi jsou schopný odpustit i slabší hru dopředu.

      • Re: MJ

        pajka     před 15 lety 03.09.2009 22:29 |  
        0 0

        Jasně, jemu totiž vždycky všichni provolávaj jen slávu. Možná by stačilo, občas zajít na fotbal... Volešák je normální průměrňák, stejně jako Hubáček. Jejich výkon neurazí (někdy) ale ani nenadchne (téměř pokaždé). Například, byl jeden z nich za loňskou sezónu óhodnocenej jako hráč zápasu? Nebo snad měsíce? Ne. Kluci sou průměrný (průměrný na GL, do evropskejch pohárů nepoužitelný - např. krajní obránce musí i útočit což je u Huba utopie) a nikomu to nevadí. MJ byl několikrát nadprůměrný a i přes to je to všechno špatně. Chybí mi tady nějká objektivnost. Jsou mnohem horší hráči, než je on a těm je všechno odpuštěno. Ale jak sem napsala - jen ať de jinam, zaslouží si, aby si ho fanoušci vážili.

        • Re: MJ

          DrFe1     před 15 lety 03.09.2009 23:13 |  
          0 0

          Jí na fotbal chodím :-) zatím jsem byl na všech ligovejch i pohárovejch domácích zápasech a v Budějovicích, netvrdím ale že jsem nějákej odborník, to vůbec ne. To že je řada hráčů ve Slávii pouze průměrných a v Evropě se to ukazuje, to víme všichni, ale to je otázka finančních možností v našem fotbale obecně.

          • Re: MJ

            pajka     před 15 lety 03.09.2009 23:26 |  
            0 0

            V tom případě si jistě musel slyšet, když na MJ fanoušci pískali. Protože jinak mám pocit, že jsme chodili fandit každý jinému týmu... Zajímavý je, že ti nevadí, že jsou někteří hráči průměrní a omlouváš je nedostatkem peněz. Proč ale nemají i oni odejít ze Slavie a proč má odejít někdo, kdo byl několikrát nadprůměrný tedy nechápu. Je to opravdu zvlášní a je evidentní, že máš prostě s MJ problém ne kvůli výkonům, ale kvůli něčemu úplně jinému. A to je to, o čem tady mluvim.

            • Re: MJ

              Cilda     před 15 lety 03.09.2009 23:46 |  
              0 0

              Na MJ se nepískalo ani v zápase s Tiraspolem..pravda, po každém jeho setkání( katastofálním) s míčem to v hledišti zašumělo, ale že by na něj někdo pískal..to nepamatuju a nepamatuju to v žádnym jinym domácím utkání ( na výjezdy nejezdim) Řeči o tom, že podlehl nenávistný atmosféře jsou podle mě naprosto scestný..a že by se sesypal po tom co doma skočil na stránky slavie a pročetl si kritické příspěvky na svojí osobu? To at´se na mě nikdo nezlobí, takovejhle hráč by neměl co dělat ani v naší lize..budu rád když odejde a myslím že jemu bude taky líp..

              • Re: MJ

                pajka     před 15 lety 04.09.2009 10:08 |  
                0 0

                No, tak každopádně já tady nic takovýho netvrdim. Neříkám, že sen sesypal po kritice a že podlehl nenávistné atmosféře, to si možná reagoval na někoho jiného.
                Pokud jde o pískání na MJ ale i všeobecně. Nelíbí se mi, když se píská na kohokoliv, je to neslušný, nesportovní a protislavistický. A právě na zápase s Tiraspolem se na MJ pískalo kdykoliv se dotknul míče. Dokonce to někteří slávisti pak na webu komentovali s tím, že jen díky pískotu byl MJ vystřídán. Takže tak. Na Jarolíma se píská často a to i ve chvíli, kdy udělá sebemenší chybu (která se jinejm - např.Hubovi - bez problémů odpouští). Tvrzení, že se na něj nepíská je směšný a hlavně nepravdivý.

  13. Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

    AdJap     před 15 lety 03.09.2009 22:09 |  
    0 0

    Nechápu proč se zde tolik řeší otázka Marka Jarolíma. Tento hráč na to hrát ve Slavii nemá, aspon zatim, stejně jako spousta ostatních za které se zde netruchlí a kteří odešli. Márovi bude sedět tým pohybující se okolo 10tého místa tabulky kde k němu budou vzhlížet jako ke spasiteli a kde nastřílí 5-6 golů za sezonu. Přeju mu aby si vysloužil v novém týmu patřičný respekt, který zde neměl. A aby si vykopal nějaké to zahraiční angažmá kde by mohl vydělat nějaké ty penízky ...

  14. Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.09.2009 00:18 |  
    0 0

    kamaradi, koukam, ze duch MJ tu bude radit jeste dlouho, neni hrac, ktery by vzbuzoval vetsi emoce. To je snad ta nejvetsi stopa, kterou ve slavii zanechava. Dokonce i kutnik porusil zeleznou novinarskou zasadu, ze je nutno oddelovat komentare od zpravodajstvi. Domnivam se, ze to cele plyne z nenaplnenych tuzeb po tvurci hry, spilmachrovi, ktery bude ve stredu zalohy rozdavat krasne prihravky a krouti pekne strely ze stredni vzdalenosti. Jasne, i ja bych rad takoveho hrace videl, fotbaloveho basnika, ktery rozdava radost ze hry. Bohuzel takovi u nas nejsou. Nekteri vkladali nadeje do Marka, ale malo platne, pise se rok 2009 a ne 1979, proste bez durazu, rychlosti a fyzickych predpokladu se zadny technicky hrac nemuze prosadit, neni mozne, abychom v tymu meli hrace, kteri nebrani a jen utoci, fotbal je rychlejsi, atleticky. Marek je sikovny fotbalista, ale svou sikovnost nestiha uplatnit kvuli fyzickym nedostatkum, nema v krvi ani bojovnost, proste neverim, ze by se ve slavii mohl uplatnit a dokonce ani neverim, ze bude oporou jineho prvoligoveho tymu. Quelhar nas vecne kritiky trochu zchladil statistikou, ta ale malo vypovida o tom, ze Marek zacinal v zakladu vzdy po pripravach, reprezentacnich prestavkach a vzdy az postupne, kdy slo do tuheho a kdy podal nekolik prumernych az podprumnernych vykonu byl v prubehu sezony poslan na lavicku, v kritickych chvilich na konci rocniku nehral vubec. Za celou dobu ve slavii odehral jen par povedenych zapasu, 2 - 3 loni na podzim a jeden na jare proti plzni. Samozrejme kritika v diskusich byla ostra, ale umerna jeho vykonum a prostoru v sestave. POkud jde o me, rozhodne nehledam obetni beranky, ale dlouhodobe tvrdim, ze tzv. technicti hraci, kteri postradaji rychlost, silu v soubojich a primocarost, jsou v dnesnim fotbale k nicemu. Nejde mi o jmena, jde o typy hracu. Pro me neni meritkem, ze se vasiljevic prosadil proti podprumerne ceske lipe, ano, sikovny fotbalista, ktery ma dost prostoru a casu, v takovych zapasech exceluje. Ovsem my potrebujeme hrace, kteri se dokazi orientovat proti rychlym a behavym souperum a k tomu jsou potrebne i jine dispozice.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      Kactus     před 15 lety 04.09.2009 08:07 |  
      0 0

      K tomu spilmachrovi jeste - tento tyden myslim jsem cetl rozhovor s Panenkou a ten rikal, ze dnes by jiz nemohl moc hrat a ani by nedostaval jako spilmachr (on pouzil termin technicky hrac nebo tak nejak) tolik prostoru protoze fotbal se proste zmenil. Dnes take nevyroste zadny dalsi Pele a ani Panenka, ale jako, kdyz bude vyhravat, tak mi to zas tak vadit nebude :))

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      DrFe1     před 15 lety 04.09.2009 09:29 |  
      0 0

      Pěkně napsáno, souhlas až na toho Vasilijeviče. Já si myslím, že i zápas proti týmu z ČFL může lecos naznačit a on se navíc jevil dobře i proti Slovácku. Pořádně se ukáže ovšem až dostane šanci v lize na delší úsek zápasu, nejlépe v základní sestavě. J8 věřím, že by se moh prosadit a doufám že tu šanci brzy dostane.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      japhy     před 15 lety 04.09.2009 10:04 |  
      0 0

      S tím Vasiljevičem neděláš dobře, Jaromíre :) Ne, vážně. Jasně, že ho tu nechci vynášet do nebes po jednom vydařeném zápase, navíc proti třetiligistovi. Zkus se na to ale podívat z jiné strany. Z našich hráčů si počínal nejsuveréněji, nezmatkoval, velmi dobře kombinoval, dobrej v osobních soubojích. Takže je otázka, jestli on hraje tak dobře nebo zbytek našich je tak tragickej. Každopádně včera vyčníval jak nad Lípou, tak nad zbytkem slávistů. Teda - pěkná podívaná byla potom i na Šenkyho, to už ale bylo rozhodnuto a Lipáci toho měli dost.

  15. Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

    jnnxx     před 15 lety 04.09.2009 07:45 |  
    0 0

    Dobré ráno,

    vidím že Marky máte pořešenýho, tak jen stručně a laicky ke včerejšku. Oba góly Lípy byly pěkný, první po centru kdy Trubila šel do skluzu a minul míč, druhý nádherný z přímáku. Naše všechny po kombinacích, okolo 60 min.Lípa fyzicky odpadla, Tyžany to pojistil pentlí a bylo hotovo.. Z našich se mi líbil Vasilijevič ten byl hodně aktivní, Vomáčka a hlavně (odborníci na béčko budou vědět), ten menší blonďatej klučina v záloze, ten na mne zanechal velmi dobrý dojem. Proti slabším soupeřům bych se ho nebál po včerejšku nasadit v lize.... Vaniak to jistil, neb ještě tam měl dva výborné zákroky při střelách z dálky, Vlčák snaha byla ale není to ono... ono na Lípě bylo sympatické že se nám postavila čelem, a nebylo to bušení do deseti lidí co jsou zalezlí před vápnem. Stadionek narvanej ca.4400...

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      jnnxx     před 15 lety 04.09.2009 07:46 |  
      0 0

      ...a ještě jedna poznámka, ať už na pentle nechodí nikdo jinej než Tyžany, takhle jistě danou penaltu to jsem ve Slavii dlouho nezažil:-)

      • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

        Jakubisko     před 15 lety 04.09.2009 08:10 |  
        0 0

        no nevim, kopnul to imho podobně jako proti boleslavi, akorát gólman skočil na druhou stranu...:o))

        • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

          Stahler     před 15 lety 04.09.2009 08:37 |  
          0 0

          Přesně tak,proč penalty nekope Vlček to mi hlava nebere,proti Žilině v 2.předkole LM ji s přehledem proměnil.Nemám nic proti Tijanimu ale proti Bolce byla ta jeho penalta kopnutá dost laxně a dopadlo to jak to dopadlo.

  16. Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

    Stahler     před 15 lety 04.09.2009 07:51 |  
    0 0

    Tak včera jsem se zajel podívat z Prahy do České Lípy,docela mě mrzelo že tam bylo tak málo známých výjezdových tváří,i když chápu že termíny zápasů českého poháru jsou příšerné.Návštěva však pěkná,fandění ušlo a hlavně se postoupilo dál a o to nám všem šlo především.Včera se mi líbili nejvíce Vasiljevič,který dal dva góly a byl velmi aktivní.Dále Naumov,kterému sice sudí dva góly neuznali ale snažil se,bojoval,střílel i přihrával,snad se chytne.A taky mladý Starý zahrál velmi nedějně,mohl by být velkým příslibem do budoucna když na sobě bude nadále pracovat a zlepšovat se.

  17. Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

    Viking     před 15 lety 04.09.2009 11:09 |  
    0 0

    Co je s tím Grajciarem?

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      Jakubisko     před 15 lety 04.09.2009 11:12 |  
      0 0

      je v nemilosti KJ a údajně taky zraněnej...

      • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

        Viking     před 15 lety 04.09.2009 11:26 |  
        0 0

        Já jsem něco slyšel o tom, že do Tiraspolu neměl platnej pas...

        • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

          Jakubisko     před 15 lety 04.09.2009 12:05 |  
          0 0

          jojo, slaviator to tady všude rozhlašoval, tak to tak možná bude :o)

  18. Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

    Jiri1     před 15 lety 04.09.2009 12:37 |  
    0 0

    Tak tohodle zapasu jsem ser bal, dobre ze je za nami , snad se s praci s terminovou listinou nase vedeni pouci , vysledek neni dulezity , mile mne prekvapil jiz zmineny Vasiljevic i Naumov, kteri by potrebovali vetsi prostor, jenze na to ve Slavii neni cas, Jarolim a jeho prestup je zrejme jiz hotovou veci, jenze jemu ani jeho agentum se pry nelibi fakt, ze by mohl jit dolu z penezi a navic se stehovat nekam na vyspu Cech, co je prtekvapive, zadna jina nabidka zatim pry ale v Edewu nepristala a KJ by se hrace jen nerad zbavoval vzhledem k situaci v kadru.Jenze hrac sam uprednostnuje jistotu pravidelne nastupovatr a tak pry se hleda varianta schudna pro vsechny, Graciar byl skutecne vyrazen z kadru a trenuje z beckem, nyni ho jiz temer nekolik tydnu trapi nejake zraneni , ale v kadru acka se s nim za soucasne situace prilis nepocita/ to je obrovska skoda, potenciponal tohoto hrace je obrovsky/. Jinak o Starem jsem tady loni psal nekolikrat, jde skutecne navic o univerzala schopneho odehrat i kraj obrany , bohuzel nachylneho k ruznym zranenim i svalovym. Hodne z Vas vola po doplneni tymu , ja nevim , jen v acku jsem napocital vcetne tech vyrazenych hracu, kteri se pripravuji individualne temer k 35 hracum, je to unosne , spis ne, protoze v soucasne dobe jedeme na 2 variantu rozpoctu, tj postupovou do evropske ligy, ktera prave pocita se zuzenim kadru asi na 26 fotbalistu , vcetne marodu, zbaveni se narocnych smluv a hracu , kteri je maji a pravidelne nekopou. Jedna se o setreni treba i v dalsich vydajovych polozkach , tykajicich se hlavne novych zamestnancu, propagace a pod.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      Viking     před 15 lety 04.09.2009 12:58 |  
      0 0

      Ať Grajciar provedl cokoliv, tak je podle mě ostuda, že k tomu klub nevydá oficiální stanovisko. Pořád se oháníme Evropou, chceme hrát Ligu mistrů, ale v tomhle všechno tutláme a jsme ryzí amatéři - viz kauza Brabec, Abraham, L. Jarolím, Koloušek.

      • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

        Jiri1     před 15 lety 04.09.2009 13:22 |  
        0 0

        Ja ti nevim, podle mne nic svetoborneho nemusel provest, Vanisakovi stacilo par vet v novinach a nechytal, Navic je zcela evidentni snaha vedeni Slavie nekoho strelit/Trap, Jarolim, Graciar,/ o vyrazenych hracich nemluve, spis se priklanim k tomu, ze byl moc drany a KJ chtel proste jine hrace. Urtcite by mel p. Sramek , ktery se o uvedene veci stara nastinit Slavisticke verejnosti dalsio osud hracu, problem totiz muze narustat , protoze prestupni tterminy v Evrope jsou na konci.Taky jsme zde o tom uz diskutovali, hraci Slavie jsou pro Ceske kluby prilis drazi, a za jejich platy pohybujici se mezi 2 ar 4 miliony rocne si poridi podobnou kvalitu , treba hned 3x. Vetsi problem , ktery zrejme bude tlacit vedeni v podzimni sezone budou zcela urcite opozdene splatky za nektere prestupujici hrace treba Sventa, ale mozna i Necida a to se muze podepsat i na financnich zavazcich klubu stale jeste splacejici dluhy z ery Eniku, proto chteji mit majitele jistotu podlozenou odhadem castkou nejmene 10 milionu, prodat Jarolima ci Trapa ,ale i jakehokoliv odlozeneho hrace za vyssi cenu povazuji za nemozne.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      slimak     před 15 lety 04.09.2009 13:26 |  
      0 0

      vyřazení grajciara považuji za velkou chybu a za velmi kratkotzraké. Vždyt čelůstka odjede na mistrovství dvatíctek a pak nam na misto praveho beka zustava jen bez formy hrajici Krajcik, nedej boze kdyby se zranil a zadna nahrada za nej neni..najednou budem mit z pravych obrancu (dense, grajciara, krajcika, celustky) jenom jednoho hrace?! nesmysl..opravdu mi jsou nektere kroky KJ zahadou a tento pristup k hracum (viz Toleski, Dens,Grajciar, trapp) je hodne zvlastni a muze se brzy obratit proti Slavii...

      • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

        Jiri1     před 15 lety 04.09.2009 13:40 |  
        0 0

        No, ne on ten pristup KJ ma logiku, v pripade nekterych hracu je totiz opraqvdu znatelny vykonostni propad, v pripade jinych uz treba nejsou pro trenera financne zajimavy , maji velke smlouvy, jejich agenti nesoli, aby hrali, v jinych pripadech se hraci proste ve Slavii ani jinde neosvedcili tj, zrovna Toleski, ale treba i Dens. A popravde , to ani nevime o nekterych testech na ktere tito hraci z zelznou pravidelnosti jedou......

        • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

          Viking     před 15 lety 04.09.2009 13:57 |  
          0 0

          Já jenom doufám, že Karel neodstřelí Naumova. Mně se ten kluk už líbil na Žižkově, třeba když hrál proti nám. Přál bych mu aby se prosadil, jeho produktivita je mizerná stejně jako u Vlčka ale jeho je po nástupu na plac aspoň plné hřiště. Je vidět, že se snaží a není to taková chodící lemra jako Goce.

          • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

            slimak     před 15 lety 04.09.2009 14:03 |  
            0 0

            ohledne naumova 100% souhlas..hrac musi dostat cas na rozehrani se s novymi spoluhraci. neda se cekat, ze bude hned hvezda. Ve slavii je na hrace mnohem vetsi tlak a chce to proste chvili na adaptaci..
            ke gocemu bych nebyl tak prisny, me se proste libil.ale zas je problem zpusob hry, ktery gocemu nevyhovoval, potreboval urcite typy spoluhracu a vic duvery..
            cas a duvery je ale u tymu jako slavia problem. vitezit se musi ihned a vzdy...logicky

        • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

          slimak     před 15 lety 04.09.2009 13:58 |  
          0 0

          neco na tom pravdy bude, ale proste nechapu, proc se to tyka treba hracu, ktere si pred rokem nebo pul rokem sam KJ vybral..navic se treba si urdzet urcite alternativy na dulezite posty..docela bych si umel predstavit, ze bychom mohli hrat vekovni zapasy e.ligy s dvojici Hocine, Trapp vedle sebe..trapp je na dz urcite lepsi nez volesak, ktery me uprimne receno, zatim nepresvedcil..

          • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

            Jiri1     před 15 lety 04.09.2009 14:11 |  
            0 0

            Naumov mne zatim nepresvedcil, ale vcera pry zahral velmi dobre, dal bych mu sanci hlavne v domacich zapasech je to alternativa k Senkymu a Hlouska stahnout do zalohy , Trap, hodne jsem se nad nim zamylel , prisel jako alternativa do stoperske dvojice, pozdeji se vyuzilo i jeho fyzickeho potencionalu a hral i v zaloze, tady to ale bude slozitejsi, pripada mi , ze se trener i vedeni pokouseji zbavit 2 hracu, kteri toto alternuji, jeho sance na pravidelne nastupovani ve Slavii nevidim pri soucasnem trenerovi realne i kdyz ta tvoje sestava z Hocine by byla zajimava, Volesak kazdou chvili odchazi, pak zase zahraje a neodchazi, pred par dny probleskla zprava, ze Teplice jsou s nim opet v kontaktu,opet bych jen opakoval, ze mi to prijde jako zoufala snaha se nekoho zbavit/ a jedno koho, herne neni vyrazny, ale popravde je vzdycky hodne prinosem pro nasi defenzivu a casto nosi i stesti.

            • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

              Viking     před 15 lety 04.09.2009 14:18 |  
              0 0

              Já bych toho Trappa střelil, v záloze je velký přetlak a do stopera máme ještě uzdravujícího se Kaufmana. I když ten bude asi až na jaro.

            • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

              lassiter     před 15 lety 04.09.2009 15:29 |  
              0 0

              No, Trapp rozhodně nepřišel jako alterntiva do stoperské dvojice, ale jako přímá náhrada Tavarese na defenzivního záložníka. Po půl roce najednou všichni v čele s KJ říkají, že to není typický defenzivní záložník a mě by teda upřímně zajímalo, co on teda vlastně je...

              • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                DrFe1     před 15 lety 04.09.2009 15:40 |  
                0 0

                Taky tomu nerozumím, podle mě je to právě typický defenzivní záložník. Ale jsem laik.

                • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                  Jiri1     před 15 lety 04.09.2009 17:27 |  
                  0 0

                  Ja si to nemyslim, Bilek kdysi delal jako defenzivniho zaloznika, ale v Plzni nehral jen klasickeho defenzivniho zaloznika, alternovalk v obrane. A ze Slavie v te dobe neodesel jen Tavares.

            • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

              DrFe1     před 15 lety 04.09.2009 15:39 |  
              0 0

              Pane Jiří a co ten Vaniak vlastně řekl do novin ? Já jsem to něják nezaregistroval. O jaký rozhovor se jedná ?

            • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

              lassiter     před 15 lety 04.09.2009 15:47 |  
              0 0

              často nosí i štěstí? :-))

              • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                Jiri1     před 15 lety 04.09.2009 17:31 |  
                0 0

                Podivejte se na Vaniakovo hodnocenui sveho vykonu po Bolce i dotaz novinaru na reakci KJ. Tak Volesak treba byl pritom , kdyz se povedlo zlomit cernou jjarni serii proher a nechybel u historickych usapechu tzv. nove Slavie.

            • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

              Barlblog     před 15 lety 04.09.2009 21:17 |  
              0 0

              Zrovna pro prodej volešáka bych byl všema deseti. Na jeho místě nás bota netlačí a sdílím názor, že trapp je minimálně stejně kvalitní.

              Trvám na tom, že potřebujeme utočníka. Tafat zatím není vhodný, potřebuje získat herní praxi někde, kde se nehraje pod tlakem.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      slaviator     před 15 lety 04.09.2009 18:20 |  
      0 0

      To je uz proste KJ - chce mermomoci hrace (Grajciarovi koncila smlouva na Slovensku a mam pocit, ze jsme ho trochu vyplaceli, ten zbyvajici pulrok, ne?), kdyz se pak ten hrac zrani, tak se ceka az se uzdravi, kdyz se uzdravi, tak se dostava do sestavy a hraje solidne, viz s Libercem,viz priprava... Ale pak nekdo jinej chybuje a on to odsere. Resp myslim, ze to je jen takovej "zastupnej" duvod, protoze tu uz byli Celustka s Krajcikem a "nejak" musel byt Grajciar "poresen"...

      Btw zajima me, jak KJ"potresta" Romanovse. Jestli Grajciara vyradil pro jeho rekneme bordelarstvi a chybu nekoho jineho z kadru, co potom s Romanovsem, ktery ocividne lhal a zpusobil tim Slavii nemale potize? Kdo vi, treba s nim bychom do LM postoupili, treba bychom naopak dvakrat prohrali 0:4 a vypadli i z EL, ale kazdopadne to bylo "oslabeni" a hrac by zasluhoval...(i kdyz chyba je i na straneslavie0

  19. Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

    Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 04.09.2009 14:08 |  
    0 0

    Tak dneska lvíčata proti Severnímu Irsku, mohlo by být na Nova sportu k vidění v akci dost slávistů (i těch bývalých) :).

    Škoda, že Necka bude místo pomoci 21 leštit lavici na Slovensku...

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      quelhar (admin)     před 15 lety 04.09.2009 14:51 |  
      0 0

      Treba Necid naskoci v 75. minute a rozhodne. Ale je pravda, ze utok je asi nejvetsi slabinou U21, kdyz neni k dispozici Necid a Pekhart a hraje tam tak napr. Vosahlik.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      denydzlSKS     před 15 lety 04.09.2009 14:58 |  
      0 0

      abych pravdu řek tak se víc těšim na tenhle zápas než na zápas áčkový repre...dost mi leze krkem, jak se už týden nepíše už o ničem jiným...dělaj z toho víc než je, nikdo si asi neuvědomuje, že i nekvalifikování na MS má jistý pozitiva...alespoň by z repre odešli (dnes již bohužel průměrné) hvězdy typu jankulovski, koller třeba i polák..

      • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 04.09.2009 16:56 |  
        0 0

        Dobrý podvečer Vám všem přeji přátelé.
        Předem se omlouvám, že už jsem včera neodpovídal, bylo toho včera nějak moc. Dovolenou jsem strávil nejprve na Moravě u Kroměříže a pomáhal jsem svému příteli, povodně a voda jsou prevít. Pak jsme byli také pár dní na Lužnici mezi Veselím a Soběslaví a tak jsem navštívil zápas Slávie v Č.B. Jinak spíše výlety s vnoučky po zemích českých. Je to úžasné, jak už při svém mládí jedou na "plný pecky". Měl jsem co dělat, abych je stíhal a rozuměl jim. To asi k vagacím.
        Taky se dnes budu dívat na "21". Zajímá mě to. Obrátil jsem se na svého přítele z Kerkrade v Holandsku a reference na Michala Švece jsou vynikající. Ale máme tady "prvoka". A Michal není ani v té "21". Divné. Ale to jsou jen moje dohady, třeba to tak má být a moje objektivita je v "háji". Přeci jen je ve mě "usazen" slávista a tak s tím nic nenadělám. Zítra to bude asi masakr. Oni můžou, my musíme. Tomáš Rosický nemůže být žádným spasitelem a Koller také. Alespoň vidíte, co dokážou někteří "takynovináři". A u Švancary se stalo přesně to, co už jsme tu psali např. Martyni, Quelhar, Martin08, Viking a další při první uložené pokutě za "simulování" našeho J.Černého. DK sama sebe dostane pod tlak a kdejaký novinář vytahne kdejakou blbost, vhodně a dramaticky to popíše, dá tomu tlustý titulek např. Další uder loktem? Bude Belaid také potrestán? A kde je celá DK se svým majestátem. Jak by řekl klasik: " Stále kvoká, paní Slepičková. Stále kvoká"
        Tak se mějte slávisté a držme se navzájem, nikdo nám nepomůže než my sami a tak povzbuzujme naše kluky a věřme, že se rozjedeme. Aspoň já stále věřím. Sokrates55

      • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

        slaviator     před 15 lety 04.09.2009 18:05 |  
        0 0

        Jenze svazova pokladna potrebuje injekci peknych par desitek milionu... :-(

        • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 04.09.2009 18:09 |  
          0 0

          Svazová pokladna je má dobře schované pane Lukáši.
          Víte kde? Sokrates55

          • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

            slaviator     před 15 lety 04.09.2009 18:26 |  
            0 0

            Jo, rekl bych, ze vim. Cast se nachazi v Rakousku u jisteho provozovatele penzionu, cast se nachazi v... A nekdo nosi padesat hodinek po sto tisich... :-) Penize nejsou, setri se kde se da, vzdyt i na to Slovensko jela repre poprve busem, protoze je to ne o moc delsi,ale levnejsi a kazda koruna co se usetri dobra...

            Ale zajimalo by me, kam se podely ty stamiliony z Portugalska, Nemecka, Rakouska, z prodeje domu v Kozi ulici... kdyz Vacek porad tvrdil, jak jsou na kontu desitky milionu...

            • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

              Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 04.09.2009 18:55 |  
              0 0

              Bingo :-)).
              Ono je to hra na schovávanou. Na strahovském velkém stadionu také vyrostlo velké "rudosparťanské" tréninkové středisko. Pak se také musely zaplatit různé projekty na návrhy národního košťálovského stadionu na Letné, pak se musela zaplatit kampaň jednoho politika, který tu stavbu podpoří a to bych mohl pokračovat. Ale máte pravdu, v Rakousku v jednom malém, skromném penzionku žije takové malé, upocené "plasátko" a tomu se daří a daří, ale už se voda vaří.......
              Sokrates55

  20. Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

    quelhar (admin)     před 15 lety 04.09.2009 20:19 |  
    0 0

    Tak Hlousek ma za dvacet minut dve nahravky do tutovek, bohuzel Vosahlik a Dockal tim naprosto pohrdaji.

    • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

      quelhar (admin)     před 15 lety 04.09.2009 20:45 |  
      0 0

      Fakt by me zajimalo, co trenera Dovalila vede k tomu, ze opakovane nasazuje do zakladni sestavy Vosahlika, zvlast kdyz na lavici sedi Chramosta nebo Rabusic. Vosahlik ma na pet povedenych kontaktu s micem dalsich deset zkazenych. Je podle me jednoznacne nejhorsi na hristi. Naopak slaviste patri k tem lepsim a Hlousek je nejlepsi.

      • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

        slaviator     před 15 lety 04.09.2009 21:41 |  
        0 0

        To zase tak nejak chapu:-) Neved nahodou Dovalil Vosahlika ve slavistickym dorostu? Tak ho zna lip nez Rabusice a Chramostu a veri mu. :-)

        • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

          quelhar (admin)     před 15 lety 04.09.2009 21:50 |  
          0 0

          Asi.

          No, zapas to byl slusny. Tak si rikam, ze kdyby Hlousek promenoval aspon pulku tutovek, do kterych se dostane, tak je to dvousetmilionovy hrac. Dneska rozhodne gol dat mel. Jinak se ve druhe puli ostatni slaviste vytratili, zvlast Milan Cerny. Celustka se Suchym si to vzadu docela pohlidali.

          • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 04.09.2009 22:07 |  
            0 0

            Já nevím Quelhare, ale s tím Černým bych až tolik nesouhlasil. On měl jinou roli než v prvním poločase a Hloušek šel na hrot. Hráli oba velmi dobře a M.Černý bojoval na straně u Gecova a tam to šlo prostě hůř. Ano, Hloušek měl dát gol a zasloužil by si ho. Na druhé straně není krkoun a přihrával do loženek, to je dobře. Navíc presoval rozehrávku až do konce utkání. Dočkal se dočkal, oba goly padly po tlaku celé zálohy i útoku. Gecov měl taky lepší i horší chvilky, Dočkal taky. Ale jinak tam byl rukopis slávistické školy hodně znát. Tlak na balon a rychlá kombinace. Rabušic tam měl přijít dřív a Zeman asi taky. Ale jinak souhlas s tím, že to bylo velmi slušné utkání. Šancí jsme měli dost a fotbal to byl dobrý. -:))
            Spíš mě chvílemi nebavil ten komentář. To bylo někdy až neskutečné plkání. Sokrates55

          • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

            slaviator     před 15 lety 04.09.2009 23:37 |  
            0 0

            Kdyby to byl dvousetmilionovy hrac, tak v zime zmizi za kopecky...Takhle ho snad udrzime :-)

            • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

              bongor     před 15 lety 05.09.2009 10:26 |  
              0 0

              To zmizí bohužel tak i tak.U nás vyjímečný hráč nevydrží,protože to vyhovuje všem,snad mimo ternérů a kdoví jestli.Klub se napakuje,i když počkat pár roků,může mít ten hráč ještě mnohem větší cenu.Ale tady platí,co je doma-to se počítá,hráč se domnívá,že si pomůže a pochopitelně rodiče a hlavně agenti ho v tom utvrzují často to ale skončí jako plno příkladů z poslední doby,třeba takový Kalouda,to si určitě nepředstavoval,že skončí v takovým svrabu a teď je ještě rád,že si občas kopne.V Brně byl král.Jedině to může zarazit FIFA nebo UEFA,když omezí nebo raději zakáže přestupy hodně mladých hráčů.

              • Re: Česká Lípa - Slavia 2:4 (1:1)

                slaviator     před 15 lety 05.09.2009 12:09 |  
                0 0

                Zakazat prestupy hracu do 18 do zahranici, ale v ramci zeme to ponechat,nezakazovat uplne... to by se zabilo dost talentu, treba Rosicky by nehral v LM, za Dortmund, za Arsenal, ale byl az do 18 v Kompresorech/Drope Strizkov. Cech by pres Blsany nesel doSparty a pak Rennes, ale trcel by dyl v Plzni. Baros by zaril do 18 ve Viganticich a ne v Baniku. Nedved ve Skalne. A dalsi a dalsi. Pekhart do 18 v Susici a on v 18 pritom byl uz v Tottenhamu... A dalsi, Janda v Caslavi a ne ve Slavii atd atd... Zakazat kompletne prestupy mladych hracu by bylo kratkozrake.