Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V neděli v Teplicích

Po vydařeném zápase čtvrtého předkola Evropské ligy čekají na Slavii v rámci čtvrtého kola domácí soutěže Teplice. Na Stínadlech se hraje od 17:00, utkání nevysílá žádná televize.

Slavii se pomalu vrací vítězná nálada. Vyřazení od Tiraspolu bude sice bolet ještě dlouho, ale slávisté si spravili chuť dvěma výhrami v lize a především triumfem nad CZ Bělehrad.

Nedělní soupeř Slavie vstoupil do pohárové Evropy ve čtvrtek, ale nebyl tak úspěšný jako Slavia. Teplice podlehly doma Hapoelu Tel Aviv 1:2 a postup do další fáze Evropské ligy se jim notně vzdálil.

V den utkání oslaví třiapadesáté narozeniny Karel Jarolím. "Nepřeju si žádný jiný dárek než tři body," řekl Jarolím. Všechno nejlepší trenére!

Do utkání nezasáhnout zranění Šmicer, Kaufman, Pekhart a Grajciar.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Hanuš - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Belaid, Ragued, Volešák, Jaroslav Černý - Šenkeřík, Hloušek.

Komentáře (36)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V neděli v Teplicích

    quelhar (admin)     před 15 lety 22.08.2009 11:38 |  
    0 0

    Konecne mame za sebou povedeny zapas a bylo by vhodne na ctvrtecni vykon navazat. Bohuzel posledni dobou jsou zapasy venku diametralne odlisne od tech domacich. Sestavu bych spis nemenil, pokud ano, tak snad jen na jedne pozici (poslal bych do hry M. Cerneho nebo Jandu misto Volesaka). Ale pokud se dari a nejsou zdravotni problemy, tak ke zmenam opravdu neni duvod. Pokud je zdravy i Celustka, tak bych dal prednost jemu pred Krajcikem.

    Plisek se vyjadril, ze da prostor i jinym hracum a nekoho posetri na odvetu s Hapoelem, tak by bylo dobre se pokusit nejen bodovat, ale i vyhrat.

    • Re: V neděli v Teplicích

      bongor     před 15 lety 22.08.2009 21:12 |  
      0 0

      Velký obdivovatel rumunů a jejich věrný vlezdořiťka Plíšek se klepe touho zavděčit se a porazit nás.Musíme mu to znechutit.Doufám že zahrajeme alespoň 50% toho co se Zvezdou.SKS do toho!

      • Re: V neděli v Teplicích

        slaviator     před 15 lety 23.08.2009 15:06 |  
        0 0

        Uz si asi nevzpominas, ze pred par lety vedl Plisek slavisticky dorost, co?

  2. Re: V neděli v Teplicích

    kytt (host)     před 15 lety 22.08.2009 11:55 |  
    0 0

    Čelůstku a Diviše ;)

  3. Re: V neděli v Teplicích

    opicemag     před 15 lety 22.08.2009 12:05 |  
    0 0

    Sestavu bych neměnil, není k tomu důvod. Jedině tři body!

  4. Re: V neděli v Teplicích

    wooodie     před 15 lety 22.08.2009 14:15 |  
    0 0

    Snad bych jen dal pryč Belaida a na jeho místo bych dal M. Jarolíma. Spoustě fanoušků se po Markově 90ti minutových výklusech stýská.
    Pokud by byla jistota, že Marek nastoupí, tak si jdu vsafit. Výsledek by byl jistý.

    • Re: V neděli v Teplicích

      quelhar (admin)     před 15 lety 22.08.2009 14:37 |  
      0 0

      To je pravda, za jeho 144 odehranych minut v teto sezone ma Slavia skore 2:0, pricemz jeden gol dal on sam. Vitezstvi by tak bylo prakticky jiste.

      • Re: V neděli v Teplicích

        CarlBruno     před 15 lety 22.08.2009 16:35 |  
        0 0

        dobrej vtip :) nicmene jsem rad, ze uz ho starej odepsal, snim to fakt neslo ikdyz jako clovek je urcite normalni jako fotbalista hroznej mekejs.

        • Re: V neděli v Teplicích

          Eluin (přítel SN)     před 15 lety 22.08.2009 18:07 |  
          0 0

          Věřím, že Marek si u nás ještě kopne, ale žádná velká díra do světa to nebude.

      • Re: V neděli v Teplicích

        Gino     před 15 lety 22.08.2009 18:34 |  
        0 0

        Statistika mluvi jasne, vid quelhare? :o) Ja taky vim, ze MJ neni zadna extratrida, ale sve si odehraje a opravdu nerozumim tu ignoranci vetsiny tech, co ho nemohou vystat.

        • Re: V neděli v Teplicích

          vavicek     před 15 lety 22.08.2009 19:52 |  
          0 0

          Opravdu statistika mluví jasně. Jarolím nastoupil v základu do 27 zápasů. Bilanci má 18 výher, 6 remíz, 3 prohry. Procentuálně jsme získali, pokud nastoupil Jarolím 74% bodů.

          Belaid nastoupil taktéž do 27 zápasů v základu s bilancí 17 výher, 8 remíz, 2 prohry. Procentualně jsem získali 73% bodů. Oba mají podobnou bilanci.

          Pro pořádek přidám J, Černého. Ten má bilanci 34 zápasů 20 výher 7 remíz a 6 porážek. Pokus nastoupil v základu, tak jsme získali 66% bodů.

          • Re: V neděli v Teplicích

            slaviator     před 15 lety 22.08.2009 20:21 |  
            0 0

            "Statistika nuda je, ma vsak cenne udaje" :-) A je strasne manupilatelna... Nejuspesnejsi reprezentacni trener sveta je dle statistiky Herr Straka, ktery ma jako jediny na celem svete v cele fotbalove historii zisk 100 procent bodu ze zapasu, ve kterych vedl tym. Ovsem to, ze to byl jeden zapas, proti slaboucke Malte, a ze vyhral pouze 1:0 po protrapene hre, to uz je trochu jinaci statistika :-) Ovsem prave, bohuzel, ze statistiky se da vzdy neco vypichnout a pak se to jevi uplne jinak, nez ve skutecnosti. Straka = 100 % bodu... je pouze nejzarivejsi priklad.

            • Re: V neděli v Teplicích

              wooodie     před 15 lety 22.08.2009 20:57 |  
              0 0

              Pro Huzgiho a Quelhara to stojí jasně:
              1. M. Jarolím 2. J. Černý 3. J. Bican 4. F. Veselý 5. F. Plánička
              Prostě Quelhar a Huzgi jsou hrdí na to, že jsou u toho, když se tvoří dějiny Slavie. Za sto let se bude zpívat, Marek Jarolím, Jarda Černý a třeba Trapp, z nebe se dívají jak Slavie válí...

              • Re: V neděli v Teplicích

                slaviator     před 15 lety 22.08.2009 22:45 |  
                0 0

                "Siklic, Abrc, Grajciar, z gauce se divaji, jak Marek Je vali..." ci "Chodi Abrc okolo, nekoukej se na neho, kdo se na nej koukne, toho Abrc bouchne" :-)

            • Re: V neděli v Teplicích

              Gino     před 15 lety 22.08.2009 21:16 |  
              0 0

              Jeden jediny udaj jeste netvori seriozni statistiku, slaviatore... ale to ty urcite vis a jen tak rypes, vid. I ten pod tebou.

              • Re: V neděli v Teplicích

                slaviator     před 15 lety 22.08.2009 22:59 |  
                0 0

                Jo, rypu :-) Ale za tim, ze statistika je strasne zmanupilovatelna si stojim. Ten Straka je pouze absurdni pripad.

                Vezmeme ty konkretni pripady MJ, TJ a Cora. Vyjdou pekna cisla, ale uz neresi:
                a) proti jakym souperum hrali - samozrejme pokud jeden hrac bude hravat pravidelne proti silnym souperum a druhy proti papirove slabsim, ma ten druhy predpoklad byt procentuelne bodove uspesnejsi..
                b) s kym ze spoluhracu hrali - pokud bude hrat Messi s deseti nekopama vcetne brankare, co hrajou pro radost - a proti nim MJ/TJ/Coro s A tymem Slavie, ma druze jmenovany vetsi sanci nez Messi... Je snad proto ale lepsi? Je to absurdni pripad az, ale o to vic je na tom videt, ze statistika neresi ani kvalitu spoluhracu, coz je pritom pri kolektivnim sportu jako je fotbal docela podstatna a nezadnebatelna cast...
                c) statistika ani samozrejme neresi faktor, ktery pri fotbale je narozdil od treba atletiky docela dulezity, resp hraje vyznamny faktor... A to je ono povestne "stesti". Je. Snad jeden hrac lepsi nez druhy, protoze pri zapase prvniho byl vstrelen jeden gol z nahodne akce a vyhralo se, zatimco v zapase druheho hrace, se stejnymi spoluhraci, proti stejnemu souperi (klasicky pripad ve fotbale: odveta poharoveho zapasu) je tym lepsi, ma drzeni mice 70 %, nastreli pet tyci - ale z prisne foukle penalty dostane gola a prohraje... Je snad ten hrac cislo 2 teda horsi?

                Statistika je pekna vec, ale fotbal je takhle nemeritelny. Nemeritelny ohledne "uspesnosti' hrace. Pro zajimavost je to dobry, ale kdyz se toho nekdo chytne a zacne pak na zaklade toho smolit do Sportu nebo na iDnesu clanek , ze s MJ je Slavia o jedno procento uspenejsi nez s TJ (to je pravda...) a PROTO je MJ lepsi, tak...

    • Re: V neděli v Teplicích

      bongor     před 15 lety 22.08.2009 21:09 |  
      0 0

      Myslím,že je zbytečné dál ponižovat Marka.S tím přístupem některých fandů k němu by nikdo nehrál líp.Netvrdím,že je hvězda,ale na náš průměr má.

      • Re: V neděli v Teplicích

        japhy     před 15 lety 22.08.2009 21:39 |  
        0 0

        Ano, ponižování je opravdu zbytečné, přeci jen je to náš hráč, a mělo by být v našem zájmu, aby se u nás každý hráč cítil co nejlépe a mohl podávat maximální výkony. Ovšem tvrdá kritika na MJ hlavu by dopadat měla. A to říkám jako jeho dlouhodobý zastánce. Po přestupu hrál fakt mizerně, což ale bylo asi tím, že musel hrát křídlo a to jeho parketa fakt není. Minulý ročník, kdy záloha hrála většinou 5 lidech, ať už díky Matějovi na podzim nebo Duškovi na jaře, bylo OK a on se mohl s ostatními středovými hráči potulovat po hřišti a tvořit. Proti Plzni dal hattrick, říkal jsem si "jo, to bude ono, hodně střílí, dobře kombinuje, pak se ztratí i ta jeho menší pohyblivost". Pak se to sice trochu zhořšilo, ale sezona se dokopala. Letos jsme ale o rychlíky přišli a to byl asi kámen úrazu, kdy se muselo začít makat i uprostřed. Noční můrou byl ale pro mě jeho výkon proti Tiraspolu. Ačkoliv se moc nedařilo, všichni skutečně makali, jen MJ ne. Po ztrátě míče pomalá obrátka zpět, dokonce J.Černý za něj pár míčů musel zachraňovat. Navíc nebyl schopnej dát kloudnou přihrávku, ani tu nejtriviálnější. Výkon Belaida v derby, kdy ho KJ po pár minutách střídal nebyl tak zoufalej jako tento. To jsem nad ním opravdu zlomil hůl, vždyť se, sakra, hrálo o LM! Ještě teď, když si na to vzpomenu, se ve mně vaří krev. A navíc se nám tady na SN střídá se Šmícou na hlavním obrázku:) Doprčic, Voliš taky nehraje nic extra, ale maká jako bejk. Radši toho nechám, a v klidu se mrknu na Negotiatora, S.L.Jackson v hl. roli.

        • Re: V neděli v Teplicích

          quelhar (admin)     před 15 lety 22.08.2009 22:02 |  
          0 0

          Tvrda kritika by na nej dopadat mela a taky dopadala a dopada prakticky neustale od jeho prestupu do Slavie temer bez ohledu na jeho vykony. Ovsem krome toho na nej dopadaji take posmesky a urazky, coz je nanejvys uhozene a bylo by to uhozene k jakemukoli hraci Slavie.
          A je vazne trapne, kdyz se pred kazdym zapasem varuje pred jeho nasazenim do sestavy, zvlast kdyz ze sedmi zapasu nastoupil v zakladu dvakrat a jednou stridal.

          • Re: V neděli v Teplicích

            slaviator     před 15 lety 22.08.2009 22:39 |  
            0 0

            Souhlasim v tom, ze by nemel byt urazen posmesky. Ani MJ, ani Volesak a ani Abraham. Kazdej jsme prisnejsi vuci nekomu jinemu, kazdej mame jine oblibence. Bohuzel jako hraci Slavie se Markovi moc zapasu nepovedlo a jini byli o neco lepsi. Ne skveli, ale lepsi. Asi by Markovi pomohlo hostovani, kde by si mohl vycistit hlavu a ziskat herni sebeduveru. Neverim, ze by to byl nekopa, vzdyt v Plzni - ac na nej divaci taky nadavali - hral celkem dobre. Ve Slavii to zatim psychicky neunes, to se stane. Ale rozhodne nemelo smysl ho cpat v dobe, kdy se nedarilo ani jemu, ale ani Slavii do zakladu, tak jako to KJ delal loni. Ale za to MJ nemuze a to je zase jina pisnicka...

            • Re: V neděli v Teplicích

              wector     před 15 lety 23.08.2009 00:41 |  
              0 0

              Dávat 24letýho hráče na hostování aby se rozehrál je pitomost. U MJ to není o tom, že by neuměl dát přihrávku, obejít hráče nebo vystřelit, to všechno umí. Na ligu by bohatě stačil, ale je pomalý a nechce se mu běhat, to nespraví hostování, nýbrž extra trénink a to může dělat, resp. spíš měl dělat, i ve Slavii. I když nevim jestli se dá natrénovat to "chtít makat". Otázka je, jestli má smysl si takovýho hráče držet, lidí je dost a nemáme čas čekat, jestli se dá dokupy. Třeba by mu v Plzni bylo líp, Horváthovi bude na jaře 35, taky tam nebude věčně...

              • Re: V neděli v Teplicích

                EdCable     před 15 lety 23.08.2009 11:36 |  
                0 0

                Zrychleni ve 24 letech uz nijak nedohoni, tenhle handicap uz zadnym treninkem Marek neodstrani, muze podekovat svym mladeznickym trenerum, ale to je na delsi debatu o misty tragickem fyzickem treninku ceske mladeze.
                Hlavni problem je u nej stejne podle me v sebevedomi, proti Tiraspolu se to ukazalo v plne nahode - nenahral ani na pet metru. Proto by mel jit ze Slavie, podobne jako z ni popravu byl odejit napr. Gebre, ac je to slusny fotbalista.
                Ale kdyz rikam, ze by mel odejit, tak to neznamena, ze ho necham urazet od nekterych mistnich zakomplexovanych buranu.

                • Re: V neděli v Teplicích

                  wector     před 15 lety 23.08.2009 12:05 |  
                  0 0

                  Já bych nesouhlasil. Sprinter jako Hloušek se z něj nebude, to je jasné, ale určitě to lze kompenzovat a trochu vytáhnout, současný stav je silně nedostačující. A fyzická příprava je špatná nejen u mládeže, ale i u "A" Slavie, co si budeme nalhávat.

                • Re: V neděli v Teplicích

                  wector     před 15 lety 23.08.2009 12:05 |  
                  0 0

                  Já bych nesouhlasil. Sprinter jako Hloušek se z něj nebude, to je jasné, ale určitě to lze kompenzovat a trochu vytáhnout, současný stav je silně nedostačující. A fyzická příprava je špatná nejen u mládeže, ale i u "A" Slavie, co si budeme nalhávat.

                • Re: V neděli v Teplicích

                  wooodie     před 15 lety 23.08.2009 12:12 |  
                  0 0

                  Je urážkou hráče to, když se řekne, že hraje naprostý hovno? A navíc za několik milionů korun ročně v době, kdy se dělníci i bílé límečky bojí o svoji práci a musí přistupovat na snížení mezd.
                  Marek Jarolím nedělá nic, ve své práci je špatný a přesto si užívá blahobytu.
                  Svět je nespravedlivý, třeba skláři v Novém Boru byli borci, uměli své řemeslo jako málokdo a přesto jsou tam kde jsou.
                  Bohužel, v Česku jsou fotbalisté vzhledem ke svým výkonům a množství práce, kterou odvedou,přeplácení, děsivě přeplácení. Profi sport v Česku je posledním odvětvím, kde nefungují bazální ekonomické zákony.

                  • Re: V neděli v Teplicích

                    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 23.08.2009 13:06 |  
                    0 0

                    A co třeba někteří státní zaměstnanci? Ještě stále funguje poměrně dost nadbytečných postů.

  5. Re: V neděli v Teplicích

    bongor     před 15 lety 22.08.2009 21:05 |  
    0 0

    Karle,všechno nejlepší k zítřejším narozeninám.Hodně zdraví a trpělivosti a tyky hodně úspěchů s naší Slavií.

  6. Re: V neděli v Teplicích

    urs (přítel SN)     před 15 lety 23.08.2009 11:34 |  
    0 0

    jak si tak pročítám diskuzi na oficiálkách, jde mi mráz po zádech.. :-! z toho co tam píšou někteří e-fans je mi solidně blivno :-( ještě že máme noviny, protože semka choděj lidi se zdravim rozumem a ne si vymrskat mindráky co kdy a kde KJ podělal.. :-!
    tfuj.., přeju KJ krásný prožití teplických svátků a minimálně 5 gólů v teplické síti, spolu s třemi rohy soupeře za celý zápas, ať to udělá tu jeho dnešní cifru ;)
    já to live neuvidim, neboť sem od sedmy v Praze na koncertě..
    majte sa

    • Re: V neděli v Teplicích

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 23.08.2009 13:02 |  
      0 0

      Radiohead? Tam jdu také :)

      • Re: V neděli v Teplicích

        urs (přítel SN)     před 15 lety 23.08.2009 13:05 |  
        0 0

        červenobílej vohoz si brát nebudu ale :-D

      • Re: V neděli v Teplicích

        wooodie     před 15 lety 23.08.2009 13:14 |  
        0 0

        Jo, já taky... Už se těšim.

  7. Re: V neděli v Teplicích

    quelhar (admin)     před 15 lety 23.08.2009 16:26 |  
    0 0

    Tak sestava uplne stejna jako na zvezdu. Tak uvidime, jestli se klukum bude chtit hrat fotbal i venku...

    • Re: V neděli v Teplicích

      Ravik     před 15 lety 23.08.2009 17:17 |  
      0 0

      zatim se jim docela chce.. už to mohlo byt 2:0 pro SKS... ale ten kameraman je snad nalitej

      • Re: V neděli v Teplicích

        quelhar (admin)     před 15 lety 23.08.2009 17:50 |  
        0 0

        Nebo sjetej. Kazdopadne misto 1:1 to melo byt aspon 0:2. Bohuzel Volesak zase spalil stoprocentni tutovku hned na zacatku, tam to melo padnout a vyvijelo by se to uplne jinak... :o/

        • Re: V neděli v Teplicích

          opicemag     před 15 lety 23.08.2009 17:59 |  
          0 0

          Je pravda, že Volešák má snad v každém zápase jednu tutovku, ale nedá ji...