Evropská liga

Slavia - CZ Bělehrad 3:0

Fotbalisté Slavie v prvním utkání play-off Evropské ligy porazili na domácím hřišti srbský CZ Bělehrad velice nadějným výsledkem 3:0. O dvě branky se postaral kanonýr Zdeněk Šenkeřík, v závěru přidal svou první dresu po návratu do Slavie Stanislav Vlček.

Slávisté do zápasu nastoupili se dvěmi změnami, poprvé se v základní sestavě neobjevil Vlček, místo něho se vrátil uzdravený Hloušek. A místo Krajčíka na pravém beku hrál Čelůstka. Hned první náznak šance si ale vytvořili hosté, ale po centru Lekič střílel těsně vedle tyče a o chvíli později z dalšího nátlaku si vytvořili roh, po kterém hlavičkoval Lekič nad hlavu. Jenže v 7. minutě měl na noze tutovku Hloušek, když po centru Čelůstka z vápna střílel z první, ale trefil pouze brankáře. Ve 13. minutě si na levé straně naběhl Hloušek, dobře nacentroval na Šenkeříka, ten z dobré pozice netrefil míč ideálně. Hosté se pak už tolik nepouštěli do útoku, spíše vyčkávali, takže slávisté měli více ze hry a byli nebezpečnější. V 28. minutě opět slávisté v akci, důrazným napadáním vybojoval Černý míč, prodral se do vápna a z úhlu vystřelil, obránci však zblokovali na roh. 33. minuta a další tutovka - Belaid prudkým centrem našel na zadní tyči osamoceného Volešáka, který však netrefil branku. O minutu později jsme se konečně dočkali zaslouženého vedení, Hloušek opět utekl po levé straně, nacentroval před branku, kde v obležení několika hráčů dokázal přesně hlavičkovat. V závěru poločasu se hra přiostřila hlavně ze strany hostů, hráči několikrát dostali úder loktem. Vedení jsme si ale pohlídali.

Do druhého poločasu jsme začali hrát opatrně, takže se k nějakým šancím dostali i hosté, ale k přímému ohrožení nedošlo. Hostující fanoušci, kterých se plno na stadion ani nedostalo (několik desítek bylo zatčeno či vyhoštěno z republiky), v 51. minutě hodili na hřiště jednu světlici a málem trefili Černého. Po čtvrt hodině hry jsme zase začali být nebezpeční, ale několik nadějných příležitostí jsme bohužel nedotáhli. v 65. minutě jsme se podruhé dočkali, po rychlé kombinaci zakončoval špatně Volešák, ale Černý vybojoval rychle míč zpět pro Šenkeříka, který z malého vápna nezaváhal a umístil k tyči. Slávisté se dostali na koně, v 70. minutě nejdřív unikl Krajčík, jeho přihrávku však v poslední chvíli obránci zblokovali na roh, po něm se dostal do nebezpečného zakončení Černý, ale mířil nad branku. O chvíli později střídal Šenkeřík a vysloužil si aplaus vestoje. Bělehrad musel začít více hrát, takže sice měl míč na kopačkách, ale slávisté pozorně bránili a chodili do protiútoků. A z jednoho takového se prosadili, Hubáček vystihl přihrávku, vysunul Belaida, který si před vápnem narazil s Hlouškem, následně se míč dostal k Černému, jeho prudkou střelu Pavlovič vyrazil a dobíhající Vlček v pohodě skóroval. Zbytek utkání jsme si v klidu pohlídali a získali tak velice nadějný výsledek do odvety! Slavia předvedla velice dobrý výkon, za který si vysloužila zasloužený potlesk.

"Proti Bělehradu jsme odehráli dobrý zápas, zhruba jsme praktikovali to, co jsme chtěli, takže vyhrát a neinkasovat. Tři góly jsou dobrým výchozím výsledkem do odvety, ale samozřejmě je odehraný jen poločas, víme co nás čeká v Bělehradu. Na žádné oslavy není prostor," řekl na úvod trenér Karel Jarolím. Dnes Slavia předvedla nejlepší výkon v poslední době. "Škoda že podobný výkon nepřišel dříve. Dnes to bylo podloženo týmových duchech a vyjádřili jsem to i brankově. A byly tam i další situace, které jsme neproměnili," pokračoval.

Slavia - CZ Bělehrad 3:0 (1:0)
Slavia: Hanuš - Čelůstka (62. Krajčík), Suchý, Vomáčka, Hubáček - Belaid, Volešák, Ragued, J.Černý - Šenkeřík (72. Vlček), Hloušek (88. Janda)
Branky: 34. a 65. Šenkeřík, 81. Vlček
Diváci: 12625

Komentáře (105)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

    mirecek1111     před 15 lety 20.08.2009 22:00 |  
    0 0

    Až na to šílené F5 to bylo dneska krásné. Je jenom vidět, že pořád ještě máme hráče na to, aby vrátili Slavii zase tvář, takovou jakou jsme jí znali. Jen musí být zdraví a hrát. Mluvím o Hlouškovi a Belaidovi, hráli výborně + standardní výborné výkony Jardy a je zase trošku veseleji.
    Jinak gratuluju i Liberci, tam to s postupem vypadá taky nadějně.

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      taximan     před 15 lety 20.08.2009 22:26 |  
      0 0

      Tos poznal podle textoveho onlinu, pripadne nejakeho nekvalitniho on-line vysilani? Skoda ze takove odborniky nema Slavia v realizacnim tymu, to by ty vykony byly jeste o tridu lepsi :D

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        mirecek1111     před 15 lety 20.08.2009 22:34 |  
        0 0

        obraz byl normální, komentátor lepší než někteří čeští, a zápas sem viděl celý, tak opravdu nechápu co tím sleduješ, no ale to, že jsem pochválil Belaida, Hlouška a Jardu Černého možná neodráží skutečnost, třeba si to viděl jinak :)

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        dubas     před 15 lety 20.08.2009 22:36 |  
        0 0

        Podle nekvalitního vysílaní na justinu to šlo poznat celkem dobře, tak v čem je problém, sice mám totálně zničený tlačíko F5 ale stálo to zato.

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      slaviator     před 15 lety 20.08.2009 22:37 |  
      0 0

      U Liberce je skoda, ze zapas byl podle stranek uefy prerusen, nikoli ukoncen. Tzn, ze by mela nasledovat kontumace 3:0 ve prospech Slovanu, coz ale neprinese body do koeficientu... :-( Snad to posoudi citlive a Rumunum "jen" zavrou na par zapasu hriste plus pokuta

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        mirecek1111     před 15 lety 20.08.2009 22:40 |  
        0 0

        tak za vítězství je jeden bod. V základní skupině odehrají 6 zápasů, takže určitě nachrastí aspon 2 body :) A vyhrát 3:0 už je jistota, 2:0 kdo ví. Prostě lepší vrabec v hrsti než.. :) Jinak nám ten bod žel vyválčil i Bony. A to jsme si snad nepřáli :)

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        dubas     před 15 lety 20.08.2009 22:47 |  
        0 0

        slaviator ale Libe vedl, tak není důvod ten bod nedat.

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

          urs (přítel SN)     před 15 lety 20.08.2009 23:14 |  
          0 0

          zápas sem viděl a rozhodčí v 88. minutě 3. písknul do píšťalky a ukázal gesto "this is the END" čili ukončil regulérní utkání..

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

          slaviator     před 15 lety 20.08.2009 23:40 |  
          0 0

          To beres takhle, ale jestli to maj primo v paragrafu nejakem, ze za kontumaci se bod nedava... a bude to kontumovano... tak je to blby.

          Osobne si ale myslim, ze kontumovat by se melo pouze v pripade, ze to pomuze tomu poskozenemu tymu, ne ze ho to poskodi jeste jednou. A ted by kontumace, pokud by za ni nebyl bod do koeficientu, Liberci uskodil. Kdyby ved nekdo 5:0 a predcasne se ukoncil zapas, taky by se snad nekontumovalo, protoze by ho to poskodilo (pokud by byl samozrejme vinikem souper). A take ukoncit predcasne zapas dve minuty pred koncem asi neni tak hrozne jako kdyby to bylo treba v 70.minute.

          Snad to soudruzi v Nyonu rozlousknou a Liberec neposkodi, zato Dinamo zaslouzi peknej flastr - jestli Jarolim dostal za to co udelal tri zapasy, za to co se stalo v Rumunsku by "fandove" meli dostat nekolik zapasu. Otazkou asi spise je, zda hrat pred prazdnejma tribunama ci na neutralnim stadione....

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        Kactus     před 15 lety 20.08.2009 23:21 |  
        0 0

        by me taky zajimalo jak to budou posuzovat. a sem nevedel ze za diskvalifikaci nejsou body do koeficientu.
        jinak asi jasne 3:0 a zavreni zapasu na par kol (odhaduju 3) i kdyz mozna se tady uefa ukaze a da jim vystrazni flastr (jako supakum z vychodu, coz by sme jinak obdrzeli i my).

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

          slaviator     před 15 lety 21.08.2009 08:13 |  
          0 0

          tak malá změna - body za kontumaci skutečně nejsou, ale pouze v případě, že se zápas neodehraje... nebo se neodehraje jeho valná většina, skončí třebas po třiceti minutách kvůli nepřistojnostem diváků... Pokud ho rozhodčí ukončí předčasně takhle o pár minut (nebo když jeden z týmů bude mít kvůli vyloučením méně než 7 hráčů na hřišti => také kontumace) a disciplinárka UEFY rozhodně i o kontumaci, body do koeficientu by se psát měly...

  2. Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

    slaviator     před 15 lety 20.08.2009 22:33 |  
    0 0

    Šenky!

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      mirecek1111     před 15 lety 20.08.2009 22:42 |  
      0 0

      K.Jarolím!:-)

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        Kactus     před 15 lety 20.08.2009 22:46 |  
        0 0

        Šenky! :)

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

          dubas     před 15 lety 20.08.2009 22:48 |  
          0 0

          Ěnky a K. Jarolím :-)))))))

          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

            slaviator     před 15 lety 20.08.2009 23:29 |  
            0 0

            And joker Vlcek! :-)Aned

          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

            slaviator     před 15 lety 20.08.2009 23:29 |  
            0 0

            IAnd joker Vlcek! :-)

  3. Strašáku

    Kactus     před 15 lety 20.08.2009 22:48 |  
    0 0

    Strašáku ahoj, videl a zejmena slysel si co udelaji ty bubny? a take by vam v kotli sluselo spivat zhruba o oktavu niz. Jinak fandite supr, jenom par drobnosti vyladit :)

  4. Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

    opicemag     před 15 lety 20.08.2009 23:00 |  
    0 0

    Konečně!
    Jinak kritici Jardy Černého snad po dnešku zmlknout. Hrál skvěle. Udrží míč, umí přihrát, dostat se do šance, zklidnit hru. A rychlý taky umí být, když tedy chce (což ale není vždy). Dnes byl podle mě nejlepší na hřišti. A vybojuje hodně standartek...
    Dále je třeba vyzvednout Hlouška. Napadá, běha jako blázen, vrací, brání, jde do toho pořád naplno. Útok mu sedí jednoznačně více než obrana.
    Ale jinak celkově až na prvních 5 minut a posledních 2 dobré. Ale je pravda, že Srbové se moc nepředvedli. Taková nedůraznost v obraně, to se jen tak nevidí...

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      wooodie     před 15 lety 20.08.2009 23:19 |  
      0 0

      Tak ono je třeba vyzvednou ještě Belaida, Ragueda a Volešáka. Belaid s Raguedem hrajou západním stylem, takovej Lyon, jakýto rozdíl od našeho nejlepšího záložníka MJ. Zmínil bych super Belaidův volej, Belaidovu práci dozadu. Občas něco zkazej ale hrajou odvážně a přímočaře a s Volešákem a Černým jim to funguje super. Záloha je nyní naší největší silou. Hloušek pro mě vyniká hlavně v tom, že vydrží stále pracovat, i když nedostane 10x přihrávku, po 11 znovu naběhne. Prostě kvalitní hráč, který nehraje to co stačí, ale snaží se něco přidat.
      Doufám, že KJ nerozbije zálohu a útok, takhle totiž funguje.

  5. Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

    quelhar (admin)     před 15 lety 20.08.2009 23:19 |  
    0 0

    Konecne vyrazne povedeny zapas v evropskych poharech. Uz bylo na case. Po prvnich ctyrech minutach bych tomu tedy neveril, ale jakmile se kluci probudili a zacli behat a presovat soupere, tak to slo. Nejlepsi hrac na hristi byl podle me dnes Hlousek a jeho nakup rozhodne stal za 25M, Jablonskeho a Kovarika. Ten hrac od nas muze prestoupit za castku podobnou te Necidove, pokud bude opakovat vykony jako dnes. Z Hlouska jsem absolutne nadseny. Dalsi hrali taky dobre, nemam potrebu vypichovat nekoho dalsiho nahoru nebo dolu. Samozrejme tam byly povedene momenty i kiksy, ale v celkovem vysledku ty chyby (zadne nebyly kriticke) nemely vliv, takze je neni potreba zminovat.
    Pred odvetou bychom meli byt ovsem trochu opatrni a neslavit predcasne. Souper jiste dnes nepredvedl vse, co je v jeho silach. Nicmene hodne verim tomu, ze ctyri branky v Belehrade nedostaneme a postoupime.
    Kotel jako vzdy vyborny a sudiho snad ani neni treba komentovat - za lokty hracu CZ mohl dat i tri cervene a nedal ani jednu zlutou.

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      Kactus     před 15 lety 20.08.2009 23:25 |  
      0 0

      quelhare, loktilo se hur nez v lize a tam se to taky moc nepiska. neni mi sice jasne proc, mozna to ti rozhodci jenom nevidi :)

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 20.08.2009 23:39 |  
        0 0

        Copak to, když se v lize dá loket do vzdušného souboje, tak se to dá jaksi ještě pochopit, i když by se to mělo pískat. Ti malí srbští zmrdi ale srazili Adama a Šenkyho ve chvíli, když se rozhodčí díval opačným směrem a zcela mimo hru. A asistent dělal jakoby nic. Jak Šenky někde řekl, na to že byli ti obránci tak mladí, byli pěkně oprsklí. Já bych to nazval zákeřností.

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

          slaviator     před 15 lety 21.08.2009 00:09 |  
          0 0

          Vyloucit jim dva hrace, tak by to pro ty rozhodci taky nemuselo skoncit dobre... stacilo, co dneska vyvadeli srbove v praze na staromaku, na mustku i na vysehrade mensi skupinka ci vcera cestou...

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 00:14 |  
      0 0

      Jojo, konecne povedeny zapas, nejen v poharech! Ve druhe puli to dokonce byla stara dobra slavie, na kterou jsem se letos tesil. Prvni pule byla takova ospala a staticka, ale ve druhy puli uz jsme to rozbehali, konecne zacali hrat rychlejc a po krajich. Je to o pohybu a tentokrat jsme ve druhy puli soupere ubehali. Vomacka, Suchy, Ragued a Hubacek velmi spolehlivi, Volesak odvedl hodne prace, Belaid je snad jediny nas hrac, ktery dovede dat kolmou prihravku, misty vyborny, ale obcas si na hristi trochu odpocine, stejne jako Jarda, ktery se v prvni puli prakticky vubec nevracel, ve druhy to bylo lepsi, dopredu byl aktivni, jen je skoda, ze nedava mic driv od nohy, casto misto spoluprace s ostatnimi chodi do klicek, ktere sice konci faulem a standardkou, ale hrat jen na fauly je skoda. Krajcik dne lepsi nez Celustka, zablesk stareho Mateje, treba ho konkurence probudi. Senky parada, co rici, Hlousek vynikajici, presne tak - Kovarik, Jablonsky + 25 mega.

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        smely (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 10:15 |  
        0 0

        tak krajda to mel hlavne daleko jednodusi, protoze mu celustka utahal toho beka, pak uz tam moh matej v klidu machrovat. jinak pro mne nejprijemnejsi zjisteni, ze kdyz tece do bot dokaze i TJ bojovat. takhle jezdit po zadku jsem ho jeste nevidel. skoda, ze nevyslo Hubovi solo po tom co sebral srbum mic, myslim, ze by to korunovalo jeho vykon. JC vybornej, mozna to zbytecne drbe, ale zaridil vsechny goly, tak budiz. Hanus a jeho hra nohama - sory, ale to je des. jinak si na mic nesah, tak neni co hodnotit. jo a jeste pri tom druhym golu to byla od volesaka pekna haluz. to mel promenit uz von. no konecne se mi zase jelo jednou vesele domu. vzdycky jsme s vama. iron eden crew.

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 02:20 |  
      0 0

      Ano, dneska loktovaná od CZ v čele se Savičem byla naprosto příšerná...Za loket na Hlouška na konci první půle měla bejt jasná červená, a během utkání bylo ještě několik nechutnejch zákroků...Ale jsem rád za skvělou výchozí pozici

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0, bal sem se :)

      mart     před 15 lety 21.08.2009 09:18 |  
      0 0

      Dobry den, po vybornem veceru.
      Jeste ted jsem pomerne hodne nervozni, tak jen par poznamek.
      Povedeny zapas, .... asi bych byl trochu opatrnejsi quelhare, souper byl slaby, hodne slaby. Doufam, ze jim to huchum srbskej vydrzi jeste aspon tyden.
      Pravdou ovsem je, ze Slavia ukazala takove (mozna male) zlepseni. Zlepsil se K. Jarolim (a byl uz konecne na lavicce), a zlepsili se i hraci. Ze zacatku jsem se dost bal. Hned ta jejich prvni akce a pak kratce po te prakticky volne hlavickujici hrac po rohu ..., no mel jsem husi kuzi. Pak mi na chvilku vypadnul "stream" ... a jakysi popud mi zablokoval laptop, ze jsem musel prebehnout na comp, ... no a protoze to bylo asi po pul hodine zapasu, tak nez jsem se dostal zpet bylo to jedna nula. Velka uleva, ale porad jsem se jeste bal :).
      Na zacatku druhe pule byly snad opravdu videt i naznaky slusneho fotbalu. (nastesti jen z nasi strany), .... no, a pak jsem se zase bal :) Po hodine hry nasadil KJ Krajcika. Tak jak mu to Matejovi pujde? No, slo mu to az prekvapive dobre. Ukazalo se, ze asi presne potreboval nastoupit az do druhe pule, a za tu pul hodinu se sqele uhral svoji pozici praveho beka, praveho zaloznika a praveho kridla, ... tedy vsechny ty 3 posty, co by mel hrat.
      Jenze ja se furt bal. Prislo mi, ze ten nas druhy gol by si snad nenechal dat ani Strizkov, o Budejovicich nemluve, no a tak jsem se proste obaval, ze vzadu taky neco podobneho "vymyslime".
      A pak znova. Sedmdesate druha minuta, Senky ven Standa in. Jak mu to pujde. Urcite ne tak dobre jako Matejovi, ale, svete div se, Standa dava gola! Moc sem mu to pral, mozna ho to nakopne do jeho drivejsi fazony.
      Tak jak to hodnotit? V prvni rade vyborny vysledek, pak asi urcite zlepseni ve hre. Zustaneme pri zemi, a budeme verit, ze nas dva velmi stastne tahy naseho manzera odrazi k lepsim zitrku. Tedy jestli to KJ s nasazenim Mateje a Standy opravdu mel takhle naplanovane, tak je skutecny genius, a dost mozna, ze se brzy prestanu bat i ja.
      zdravi mart

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0, bal sem se :)

        quelhar (admin)     před 15 lety 21.08.2009 10:37 |  
        0 0

        Vlcka mozna naplanovaneho mel, ale Celustka podle me stridal proto, ze se v zaveru prvni pule zranil.
        Jinak bych tak kriticky opravdu nebyl, mi se nas vykon velmi libil, k chybam jsme soupere donutili aktivitou a az na prvnich pet minut zapasu jsme byli jasne lepsi a soupere prakticky k nicemu nepustili. Naopak my jsme meli pomerne dost situaci, ktere treba neskoncily strelou, ale byly nebezpecne. A zrovna ta pulhodina, kterou jsi nevidel, to byl podle me gradujici tlak koncici tutovkou Volesaka a golem Senkyho.
        Souper nebyla zadna Barcelona, ale uplni nazdarci to taky nebyli a jak pisu - k chybam jsme je donutili vlastni aktivitou, coz povazuju za nejdulezitejsi.

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0, bal sem se :)

          mart     před 15 lety 21.08.2009 11:05 |  
          0 0

          :), ja prisel jen asi o 3 minuty, ... a holt vo ten gol:), ale klidne prijdu vo vsechny, kdyz aspon neco vyhrajem.
          Nerikam, ze jsme hrali spatne, ... ale ja se proste bal. Nejak mi prislo "nepristojne" nebat se, kdyz jsem vzal v uvahu vykon muzstva proti moldavanum doma a v proti dynamu v Budejovicich.
          Jsem si jisty, ze Tvoje posouzeni je asi spravedlivejsi. Ja holt byl vcera "posera", ... a navic jsem to videl jen na pocitaci. Tak mozna proto:).mart

          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0, bal sem se :)

            quelhar (admin)     před 15 lety 21.08.2009 11:13 |  
            0 0

            Ja to chapu, u TV se taky vzdycky bojim vic nez na stadionu. Tam i ta nejvetsi sance soupere nevypada tak strasne, kdyz pak neskonci golem. Zvlast, kdyz to ma clovek daleko pres celou delku stadionu :o)

          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0, bal sem se :)

            urs (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 12:02 |  
            0 0

            když hraje SKS tak mam bobky imrvére :-) je to holt "srdeční" záležitost.. ;)

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0, bal sem se :)

          mart     před 15 lety 21.08.2009 11:07 |  
          0 0

          Jeste jsem zapomnel tu supersanci Hlouska po (myslim ze) Celustkove dlouhem oblouku, .... to mi bylo dokonce zima:)

          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0, bal sem se :)

            lassiter     před 15 lety 21.08.2009 11:13 |  
            0 0

            seber se trošku chlape :-)

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0, bal sem se :)

          slaviator     před 15 lety 21.08.2009 11:33 |  
          0 0

          ale žádnýho Dragana Biniče už taky nemaj :-) ale myslím, že byli silnější než Tiraspol..

          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0, bal sem se :)

            Rhodri     před 15 lety 21.08.2009 19:13 |  
            0 0

            Binic se jmenoval Dragisa. Pri tvym veku ho pravdepodobne nemuzes pamatovat, takze se nic nedeje. Kdyz se mu chtelo hrat, byl to jeden z nejlepsich fotbalistu, ktereho jsem kdy ve Slavii videl hrat na vlastni oci. Dodnes vzpominam na jeho prvni zapas v dobe, kdy Slavia hostovala v Dolicku. Predvadel paradni veci.

            • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0, bal sem se :)

              slaviator     před 15 lety 21.08.2009 23:39 |  
              0 0

              No jo, to jsem tahal jeste kacera, prisel v 91 roce, ne? Mi byly 3, z ty doby si pamatuju tak dva tri momenty, Binice bohuzel ne :-(

  6. Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

    denydzlSKS     před 15 lety 21.08.2009 01:22 |  
    0 0

    všiml jsem si, že je docela kritizovanej volešák...mě osobně se líbí, ačkoliv se o něm(pro mě z nepochopitelných důvodů) mluví jako o tvořivém ofenzivním záložníkovi(a taky asi proto je neustále srovnáván s tvořivýma ofenzivníma záložníkama TJ a JČ) je podle mě Ládín takovej klasickej dělník, hodně se mi líbí, že narušuje rozehrávku soupeře- neříkám, že jako klasickej defenzivní záložník, kterej prostě sebere soupeři míč, on prostě napadá a zpomalí soupeřův postup, až se stačí naši "chodci" tj a jč vrátit. a navíc, já když ho vidím tak vidím, že ač nemá takovou kvalitu jako třeba ragued nebo právě tj a jč, tak se prostě rve a jde nadoraz a jestli někdo propotí to triko skrz na skrz, tak právě ON!! a to nemluvím o tom, že má velmi dobrou kopací techniku (třeba ta jeho dnešní "finta" jak tam před tím druhým šenkyho gólem dělal "jakože" vystřelí a tím dokonale zmátnul toho tutoriče....super!!):-) v každým případě je podle mě docela důležitej a rozhodně bych ho nijak nehanil...láďo, já ti fandím!!

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      mirecek1111     před 15 lety 21.08.2009 01:41 |  
      0 0

      Nevím ale jestli , jak píšeš, klasický dělník nemá být právě defenzivní záložník se vším všudy a tečka. Ono je sice hezké, že Volešák vypomáhá s defenzivními úkoly Raguedovi, ale pak se nemůžeme divit, jak vázne podpora našich útočníků. Dneska jsme měli za soupeře slabý tým, ale například proti Boleslavi nebo v Budějovicích byl problém zjevný. Pokud hrajem ve středu se dvěma hráči, tak by jeden z nich měl být vyloženě defenzivní a druhý naopak ofenzivní. Když potom za Volešáka vymýšlí akce Belaid, který se tam stahuje z pravé zálohy a Krajčík už není co býval, tak se nemůžeme divit, že najedou nemámy zase ty "ostré kraje".
      Já proti Ládovi nic nemám, ale i po dnešním zápase si pořád myslím, že by lepší varianta pro potenci našich akcí byla, kdyby se na Volešákovo místo doprosřed hřiště postaví Belaid a na pravý kraj zálohy Milan Černý, popřípadě Vlček nebo Krajčík.

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        slaviator     před 15 lety 21.08.2009 08:16 |  
        0 0

        Mno, narozdíl od klasického DZ, kterého prezentuje třeba Galásek, tak má Voliš i nějakej tah na bránu a není to jen bořič... Je to to kategorie sama o sobě :-) Ale už jen proto, jak se rve... Takovej hráč je na hřišti potřeba, pokud nejde do zákeřností, ale hraje tvrdě jen v rámci pravidel...

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

          venator     před 15 lety 21.08.2009 09:47 |  
          0 0

          Pozor, taky hodne diky pristupu Volesaka a hlavne Hlouska prisel tehle vysledek,ktery povazuju za nejlepsi vykon Slavie (ano souper byl hodne slabej) v tomhle kalendarnim roce. Ty dva tam vnesou to co JČ a TJ chybí...Volda byl po každé ztrátě míče hned za míčem, zavíral volné prostor, skluzoval a na druhé straně se tlačí do zakončení, k tomu velmi dobré standartky.Hlousek svym pristupem ala Necid nevypusti zadny balon a ostatni strhne...pozor na to mit v zaloze "jen" drbálisty ala JČ. Jeden z nejlepších,ale právě kvůli tomu,že to za něj Volda odpracuje. JČ hodně předržuje míč což hrozně zpomaluje hru. Včera z toho naštěstí vykouzlil vždycky standartku,ale kdyby ne tak jsou z toho hrozně nebezpečný protiútoky, které evrop. mužstva trestají a je hotovo. JČ hraje moc dobře, ale byl by ještě lepší kdyby po jedné max druhé kličce radši přihrál a nedělal třetí:)

  7. Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

    Rhodri     před 15 lety 21.08.2009 01:48 |  
    0 0

    Vyborny vysledek, predvedena hra podle toho, co pisete, byla asi take velmi dobra. Dneska mi kluci vazne udelali radost - well done, boys! Snad si muzstvo konecne seda, tak jak jsme doufali jiz pred nekolika tydny a bude to dobre. Zda se, ze zakladem vseho bylo, ze cele muzstvo konecne dosti bojovalo. Pricemz bojovnost se odviji od pritomnosti nekolika hracu, kteri jsou ochotni takto hrat neustale - Hlousek, Senkerik, Volesak - ostatni to pak take vyburcuje. Karel snad nasel spravnou sestavu a je mu treba tentokrat pricist k dobru i to, ze nechal sedet trapiciho se Vlcaka. Tesim se na dalsi zpravy a postrehy ostatnich tradicnich prispevatelu.

    zdravi Rhodri

  8. Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 02:28 |  
    0 0

    Jednoznačně nejlepší na hřišti byli Jarda Černý a Adam Hloušek. Skvělý výkon. Trochu mně udivují pochvaly na Belaida, podle mne celkem průměrný výkon, balon zpracovává většinou dozadu, přihrávky převážně na obránce, defenzivní práce nic moc, ještě musí chlapec hodně přidat. A na rozdíl od mnohých bych pochválil Volešáka. Je pravda, že mnohdy působí jako defenzivní záložník, ale kolikrát se objeví na hrotu a maká tam a zpět. Tým si sedá a začíná rozumět, pospolitost ukázala i celohřišťová děkovačka, je cítit, že kluci táhnou za jeden provaz. A nakonec bych ocenil Hanuše, neměl moc práce, ale zato mu Marek Suchý dával docela komplikované malé domů.... A další čisté konto....

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 03:38 |  
      0 0

      Na to je jediný recept, proplesknout Marka za to že to dává na bránu a leckdy to hopsá a pak naučit Honzu hrát nohama. :)

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      wooodie     před 15 lety 21.08.2009 06:52 |  
      0 0

      Jen ti Huzgi, milovníku MJ,připomenu například Belaidův centr na Volešáka, Belaidovy střely, několik brejků, které táhl Belaid. Huzgi, vždyť víme, že si Vlasta Jarolím.

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      slaviator     před 15 lety 21.08.2009 08:21 |  
      0 0

      Možná hrál Belaid průměrně, ale pamatuješ dneska, že byl vůbec Jarolím s Tiraspolem na hřišti? A Vasiljevič v bledě modrém to samé? I Tijanyho "průměrný" výkon je o třídu někde jinde, než "super" výkon Marka Jarolíma. Bohužel je to vážně v hlavě a Markovi by prospělo hostování v týmu, kde by patřil mezi nejlepší na hřišti. Přece jen tlak na hráče ve Slavii je a je o dost vyšší než na hráče třebas v Olomouci, Brnu nebo v Jablonci...

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 08:55 |  
        0 0

        Víš co, Lukáši, já, narozdíl od tebe, na ty fotbaly chodím. Byl jsem na Tiraspolu, v Budějovicích a včera taky a paměť mám dobrou. Těžko se diskutuje s někým, kdo zná Slavii jen z onlinů :-)

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

          slaviator     před 15 lety 21.08.2009 11:36 |  
          0 0

          Víš co, já byl na Boleslavi, na Tiraspolu, včera taky. Z těch čtyř domácích zápasů jsem vynechal akorát Střížkov.

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 08:36 |  
      0 0

      Nevim v cem byl lepsi Jarda Cerny nez Belaid. V braneni? to snad ne, v prvni puli se nevracel vubec vlevo za nej museli zabihat utocnici, zatimco jarda nekde vyklusaval. Dopredu mel dobre momenty, byl hodne silny v soubojich, ale zas spoustu akci zazdil tim, ze sel klickovat do dvou hracu, vysledek jen faul a standardka - tj. ohrozeni nasi brany z protiutoku:-). Musi to davat driv, takovej zpusob hry se mi moc nelibi.

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 08:54 |  
        0 0

        V čem byl JČ lepší než Belaid? Prostě ve všem. Říkal si o balon, zpracoval ho dopředu nebo do prostoru tak, aby se uvolnil a získal převahu nad soupeřem, nebál se jít přes protihráče, kryl si balon tak, že mu ho nešlo vzít, jen za cenu faulu. I když není největší rychlík, tak si uměl svou rychlostí vytvořit takovou pozici, že vedla k soupeřovu přečíslení. Nikde nepíšu, že bych Tijaniho výkon odsuzoval, jen od něj čekám stále více, potenciál na to má. Když mu obránci ukazují, že by si měl sběhnout pro balon a on nic, tak je to špatně, když si balon od obrany zpracovává dozadu a dál to řeší přihrávkou zpět, tak je to taky špatně. Jinak měl určitě kromě toho co popisuji i spoustu světlých momentů a určitě jeho výkon celkově byl příslibem. Jsem pro nechat zálohu sehrát nesahat do ní.

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

          Clarinet     před 15 lety 21.08.2009 09:02 |  
          0 0

          Já se tu příliš často nevyjadřuju, ale na tvoje snižování kvality Belaidova výkonu nelze nereagovat. Belaid zahrál tak jak ve svých nejlepších časech. Makal v útoku, rozdával přihrávky, na rozdíl od Jardy se poctivě vracel. Pracoval ve vysokým tempu Skvělýho centru na Volešáka, kterej zazdil stoprocentní gól sis taky nevšim, že? Chtělo by to trochu objektivity. Chválit místo Tijaniho Volešáka, kterej byl včera opět neviditelnej, opravdu není na místě.

          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 09:21 |  
            0 0

            Centr byl skvělý, stejně jako několik pokusů o střelu. Přesto si stále myslím, že má TJ na víc a podle mne má rezervy. Jarda Černý se mi včera líbil moc a moc, určitě více než Tijani. Ale to je jen rozdílný pohled. Nemusíme přece všichni mít na všechny hráče stejný názor, nebo ano??? Jinak mně ke konci zápasu zaujal Hub, několikrát skvěle přečetl rozehrávku soupeře a když sám táhnul jeden brejk, tak jsem se docela bavil, to jsem snad ještě od Davida nezažil.... :-) Jo, a taky mne docela nadchla dravost, s jakou Matěj vlétnul na hřiště. Vypadá to, že jeho matné výkony z posledních klání jsou opravdu jen v kondičce. Až se dostane do formy, bude mít KJ zamotanou hlavu koho stavět, protože Ondra se rozehrává a půjde mu to čím dál lépe. A snad nemá cenu chválit vedení za nákup Hlouška. Nejlepší kup za řadu let dozadu!!!!

            • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 09:52 |  
              0 0

              jo, hub se dostal ve druhy puli do laufu.. :-)) zvlast ta akce, o ktery pises, byla skutecne pro divaky..:-))

            • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

              smely (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 10:24 |  
              0 0

              uz sem to psal vejs. vykon mateje je pomerne zkreslenej tim, ze mu celustka utahal toho beka, to se pak samozrejme hraje jednodusejc, kdyz chlap co hraje proti uz nemuze...

          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

            venator     před 15 lety 21.08.2009 09:57 |  
            0 0

            Vy jste oba zamilovany do svych favoritu az po usi:)
            Vrchol objektivity je tvrzeni,ze Volesak byl neviditelnej...to asi jen pro tebe,pro fanouska co na hristi kouka jen na goly, klicky a paradicky...vis to je ale jen 50% fotbalu a možná méně

            • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

              slaviator     před 15 lety 21.08.2009 11:51 |  
              0 0

              Jestli byl Voliš neviditelnej, v tom případě, co byl Vasiljevič proti Tiraspolu :-)

              • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

                Fallen (přítel SN)     před 15 lety 22.08.2009 01:45 |  
                0 0

                Já vim. Vasilijevič byl proti Tiraspolu lepší než Jarolím.

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      lassiter     před 15 lety 21.08.2009 09:45 |  
      0 0

      No, jak řekl KJ, byl to dobrej týmovej výkon. Hned po zápase jsem si vzpomněl na včerejší Jiřího hlášky o tom, jak je tým rozdělenej na několik partiček co spolu skoro nemluví :-)) Líbila se mi druhá půle, kdy jsme Jugoše dostali pod tlak a to hlavně díky pressingu, kterej jsem od Slavie už dlouho neviděl. Jejich obránci z toho trošku nechápali, věřim, že podobným způsobem budeme hrát i u nich a nejen u nich, ale i v lize, a to nejen doma ale i venku. Jinak mě těší čistý konto Hanuše, přišel už mi takovej jistější (nebo teda aspoň já jsem se cítil nějak klidnější...), teda až na ty výkopy. Mi přijde že to nějak neumí kopnout nártem, on i z ruky vykopává jakousi šajtlí či co :-) Na druhou stranu některý malý domů od Marka Suchýho byly slušnou výzvou...

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        quelhar (admin)     před 15 lety 21.08.2009 10:31 |  
        0 0

        No, abychom byli spravedlivi, on Vanous ty odkopy taky nemel buhvijake...

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 10:35 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem.
        Každý z Vás jste přišel se svou "troškou do mlejna" a i moje dušička se včera z vítězství radovala. Radovala se umírněně a v pokoře, protože nás toho těžkého čeká dost a dost, ale radovala. Po dlouhé době jsem z týmu cítil chuť se s tím vším porvat a zabojovat. Nebudu nikoho vyjmenovávat, nebylo by to spravedlivé. Zahráli Ti kluci daleko líp, přitom stejní hráči co hrálo v Budějkách. Je to v hlavách, zřejmě asi jo. Včera jsem z toho mančaftu měl dobrý pocit, snad si našli konečně způsob, jak do toho jít a ten zápas rozehrát. Snad jen jedno jméno si dovolím napsat. Adam Hloušek....... Díky moc. Ale to děkuji i ostatním. Teď nás prověří Teplice a pak bude ještě nutné to potvrdit v Bělehradě.
        Atmosféra výborná, lidi nakonec přeci jen přišli a proto dovětek, který si neodpustím. Včera večer se potvrdila správnost postupu vedení Slávie vůči ČT a O.Černému. O.Č. je teď za blbce i díky kvalitě toho utkání a povrdil to nepřímo i předseda svazu I.Hašek, když řekl, že přenosy z pohárů nejsou předmětem smlouvy STES a ČT a tak nelze přirovnávat ani ceny z těchto přenosů. Tam má výhradní postavení klub. Vím, že to pro mnoho lidí znamená sedět u rádia a nebo někde na compu, ale přistupovat na směšné podmínky ČT by bylo špatné. Nemyslím, že jsme mistři zeměkoule, ale Slavia svou cenu má. To jen O.Černý si myslí, že je pořád mistrem Sparta, Košťál je ve vedení a Karolyi je předsedou DK.
        Děkuji klukům, trenérovi a Vám všem, co jsme klukům pak poděkovali. I srbové byli v rámci zápasu v pohodě a žádný konflikt během zápasu (až na tu jednu světlici) nebyl. Nakonec chci ještě říci, že body pro vítězná česká mužstva v poháru jsem uvítal a to bez žádné zášti a nějaké ironie. Pokud si vítězství zasloužil Liberec i Sparta, tak je to dobře. Sokrates55

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

          Jiri1     před 15 lety 21.08.2009 11:27 |  
          0 0

          Zdravim , ocenuji vitezstvi nasich fotbalistu, cesta vedla pres velmi slabou defenzivu naseho soupere, vykonem mne zaujal predevsim Hlousek a take Senkerik, kteremu se nechce jaksi ze Slavie, coz mu jeste nedavno naznacoval i jeden nejmenovany trener...... k prenosu bych chtel jen poznamenat, ze jde hlavne o nasi skodu, uprimne CT i Cernemu je uplne jedno zda-li nas bude , nebo nebude vysilat, ma totiz v zaloze kluby , ktere ji prenos poskytnou zdarma a jeste za nej zaplati naklady za prenosovou techniku, ma navic i smlouvu na vysilani nejmene jednoho zapasu z programu Evropske ligy a hlavne si bohuzel neuvedomujeme to co my lide , kteri neziji v Praze uz vime davno, ze Slavia takto ztraci sve mimopraske fandy , presne v duchu prislovi,, Sejdes z oci , sejdes z mysli.. Drive jsem tento tvrdy postoj proti CT obhajoval, pak jsem mel moznost mluvit s nekolika lidmi , kteri tyto prenosyl delaji a ti se jen smali pri mych poznamkach o placeni. I proto bych se primlouval za sponzora , ktery by nam prenosy alespon castecne refundoval a tim prispel na ztratu za nepritomne fandy, vzdyt dle odhadu jde o castku okolo 700 tisic. Priznam se , ze jsem pri ziskani tribrankoveho naskoku hodne optrimisticky, ale presto , neni vsem dnum konec. Myslim, ze i zajezd do Srbska bude maso. podle Srbskych policistu , casto jen prihlizejicim tamnim nepokojum , to budou mit fandove z Ceska po zatceni i odsouzeni desitek fandu z EU hodne tezke.

          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

            slaviator     před 15 lety 21.08.2009 11:49 |  
            0 0

            A k čemu je Teplicím, že od ČT za přenos nedostanou ani kačku, zaplatí jim výrobu přenosu a přijde pak pět tisíc diváků? Nevím, jaké měli ceny lístků, ale když to vezmu odhadem na dvě stovky za lístek, tak to je milion vstupné. MINUS náklady na přenos. kdyby si ČT vyrobila přenos sama a zaplatila za práva Teplicím 300 tisíc, byli by na tom o půl milionu lípnež jsou... Půl milionu, které by jinak vyinkasovaly za 2,500 lístků. Nechápu, proč to Otovi dali zadarmo, stejně tak další kluby.

          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

            GeorgK (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 13:23 |  
            0 0

            Fanoušky dělají úspěchy. To zda je Slavia v TV má spíše vliv na partnery, fanoušci si zanadávají a je klid. Marketing by měl hledat náhradní řešení formou nějaké placené slavia.tv možností je dost.

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

          slaviator     před 15 lety 21.08.2009 11:43 |  
          0 0

          Příště už to bude jiné, pokud nevyhoříme v Bělehradě. Zápasy hlavní fáze EL prodává UEFA centrálně...

          Ale pro příští ročník by to chtělo, aby se kluby dohodly a šly jednotně. Přece i pro Teplice třeba musí být rozdíl mít vyrobenej pouze TV přenos nebo k němu dostat třeba 400.000. A kdyby nebyl v TV ani jeden přenos, asi by začlo být lidem jasné, že to není Slavií, ale O.Č... Ale to by musela se Slavií táhnout za jeden provaz i Sparta, Boleslav či Liberec.

          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

            Jiri1     před 15 lety 21.08.2009 12:00 |  
            0 0

            To, ze na zapas prislo onech 5 tisic divaku , prilis nesouvisi s prenosem Ct , ale pro Teplice jde o zcela normalni navstevu, ktera je nizzsi zhruba o 2 tisice fandu , tj. zhruba 250 tisic , coz klubu bohate v tomto pripade nahradili prodane reklamni plochy prenosova prava ven.

            • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

              Jiri1     před 15 lety 21.08.2009 12:03 |  
              0 0

              K tomu tazeni za jeden provaz, treba u Sparty je to tak trochu scifi, protoze prodej reklamy i sponzorik jejich sponzoru ji vse nahradi a nebyt zakazu propagace sazkovych kancelari , tak jsme videli prenos i z jejiho vcerejsiho zapasu v Mariboru a to uz nemluvim o Teplickach a Olomouci, tyto kluby jsou vdecne za kazdou reklamu v mediich.

              • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 12:12 |  
                0 0

                tak u nas je vetsina sponzoru spjata s majiteli, takze u nas to asi nefunguje tak, ze by se kvuli sponzorum vyplatil tv prenos.

                • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

                  Jiri1     před 15 lety 21.08.2009 12:17 |  
                  0 0

                  Bejvavalo, Slavii se v minulem roce podaril husarsky kousek, ziskane prostredky od sponzoru jsou sice nizsi nez u nasi Sraltanske konkurence , ale hodne prevysuji onech 40 az 50 melounu, co bylo za Lesky. A hlavni podil na tom maji novi sponzori.

              • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

                slaviator     před 15 lety 21.08.2009 12:39 |  
                0 0

                To určitě jsou, ale kdyby se postupovalo jednotně, tak by na tom jedině vydělali. Možná ne hned první sezonu, ale Ota by si nemohl dovolit nevysílat české pohárové zápasy dvě sezony za sebou.

                Je to trochu zlodějina. Protože platí všechny domácnosti, podnikatelé platí za každý televizor a ČT požaduje, aby se začalo platit i pozor za každý počítač s připojením na internet... Což domácnosti nepostihne moc, protože není moc lidí co nemá televizi a neplatí poplatky, začali by platit pouze ti, co televizi doma nemají z přesvědčení a když se chtěj kouknout na film, jdou do kina či si pustí DVDčko v notebooku... Ale doplatily by na to tvrdě firmy a úřady (a školy, knihovny, internetové kavárny), protože by opět musely platit za každý počítač s připojením na internet. A to se mi zdá od ČT docela zlodějina, naštěstí Rada je proti tomu. A pak raději Ota vysílá popátý nějakej záznam golfového turnaje, na kterej se koukne několik tisíc lidí, místo aby se snažil domluvit a najít kompromis a vysílal zápas, na kterej by se mohlo dívat třeba i padesát (či i sto?) tisíc lidí.

                Přitom je zajímavé, že třeba Srbové neměli problém a dohodli se. Loni se domluvila Nova Sport. A že Ota kupuje přenosy ze zahraničí až last minute, což mu ale domácí kluby už moc nežerou.

                • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

                  Wommi     před 15 lety 21.08.2009 12:44 |  
                  0 0

                  ..vsimlu jste si, ze ted uz v CT dochazi i k tomu, ze prenosy nejsou komentovany z mista deni ale z vedlejsiho studia!!!

                  je to hruza co se tamn v CT deje,..bohuzel od malinka se tam motam a musim rict, ze je to opravdu neskutecnej podnik, to se nevidi, a 20 let po konci socialismu,..a pritom dostanou 7 miliard na poplatcich a co se tyka vyroby,..je zalostna!

                  • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

                    Jiri1     před 15 lety 21.08.2009 12:53 |  
                    0 0

                    Ja se tam rozhodne nemotam, ale s tou vyrobou souhlasim, specialne redakce Sportu se haji tim, ze proste musi setrit, ze ji prachy nestacej a ze za vsechno plati vic, to pry souvisi i s omezenim onech vyjezdu komentatoru, pry po spusteni ctyrky nedoslo k adekvatnimu navyseni castky n a provoz , tak se setri temer na Vsem , ale to vis asi lepe, treba i na nakupech novych prenosovych vozu ci modernich kamer a pod.

                    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

                      martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 13:47 |  
                      0 0

                      Kazdopadne to, co predvadi ct4 v poslednich tydnech, je hodne velke zoufalstvi. Jako by totalne dosly prachy nebo nevim v cem je problem. Jeden cas mela ctyrka naslapnuto celkem solidne, ale ted se vse omezuje a za chvili je prevalcuje nova sport, i kdyz je placena. spousta lidi si zvykla na sportovni kanal a kdyz tam budou davat souteze pozarniku, lidi si nejakou tu stovku priplati. Otovi muze zmizet i tech par dobrych lidi, co tam jeste ma. Jeho personalni politika je zvlastni.. vadi mu takovy blbosti jako prechylovani, ale nechava na obrazovce takovy zoufalce jako je Lipa nebo Vlasek. Zvlast komentovani Lipy patri od dob Tittelbacha k tomu nejhorsimu, co vubec lze na obrazovce slyset. Tolik nesmyslu a vet, ktery nemaji hlavu ani patu, to se jen tak nevidi. Naopak treba talentovanej Stepan, kterej ma slovni zasobu, je pohotovej, umi vymyslet vzdy neco zajimavyho, tak zatim dela spis poskoka.

                      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

                        Wommi     před 15 lety 21.08.2009 16:09 |  
                        0 0

                        ..ja tedy miluju dusika, to je kousek, to se nevidi,...kdyby byli takovy vsichni!!...CT ma docela asi problem s tim, ze plati vydaje za digitalizaci, coz je dost penez,..ale na druhou stranu, na to aby vedeni dostalo velky odmeny,..to maji,..proti odmenam zadna, ale pokud podnik neslape, odmeny nevyplacim!..pokud jsem tedy soukromnik ze:)))

                        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

                          martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 16:15 |  
                          0 0

                          jojo, dusik je vynikajici.

                          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

                            Fallen (přítel SN)     před 15 lety 22.08.2009 01:57 |  
                            0 0

                            No, naprosto nejhorší je stejnak Slepička, kterej mi dělá z přenosů Serie A doslova peklo a jak někdo vtipně poznamenal, kdyby ho drát od sluchátek neomezoval v pohybu, tak si i zaběhne počas přenosu i na záchod. Což by mi nakonec ani nevadilo, protože bych ho nemusel poslouchat aspoň chvíli.

                            • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

                              quelhar (admin)     před 15 lety 22.08.2009 09:37 |  
                              0 0

                              Tak Slepicka by mel mit vlastni kategorii, to je pravda :o))

                      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

                        quelhar (admin)     před 15 lety 21.08.2009 18:37 |  
                        0 0

                        Musim naprosto souhlasit s Lipou a Stepanem, Lipa traged a Stepan kdyz komentuje, tak super, ale dela to jen na fotbalzive.cz, do televize ho komentovat nepusti. Jinak Vlasek mi prijde docela dobry, i kdyz moderovani studii mu moc nejde, ale opet, kdyz komentuje na fotbalzive.cz, tak to ma nejaky system a da se to poslouchat.
                        A mimochodem, to co predvadel komentator Luksu na MS v atletice zacatkem tydne, to byla opravdu tragedie, co se jen tak nevidi.

                        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

                          PetCC     před 15 lety 21.08.2009 22:20 |  
                          0 0

                          Přidám jeden svůj názor, díval jsem se na fotbalzive na Brno - Slovácko a docela se mi líbil komentátor tohohle zápasu. Kdo to byl to nevím, ale komentoval bez hloupých frází a logických nesmyslů.

                        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

                          martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 22:49 |  
                          0 0

                          Mas pravdu, Vlasek pri komentovani jeste ujde, ve studiu je to slabsi. Lipa je mnohem vetsi traged. Vsimni si i Stepanovych reportazi ze zapasu, vzdycky si vymysli neco zajimavyho. Minulej rok delal jeste bundesligu. POdle me hodne dobry, ale Ota ma asi radej placani nesmyslu..

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      bongor     před 15 lety 21.08.2009 23:31 |  
      0 0

      V dnešní MF dnes dostal Hloušek z našeho mužstva druhou nejhorší známku-3 horší jen Voliš 4

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        quelhar (admin)     před 15 lety 21.08.2009 23:34 |  
        0 0

        To je opravdu na profesionalni sebevrazdu...

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

          slaviator     před 15 lety 21.08.2009 23:43 |  
          0 0

          Kdo to hodnotil? Ho urcite podplatil konkurenci agent Hlouskova agenta :-(

          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

            Fallen (přítel SN)     před 15 lety 22.08.2009 01:59 |  
            0 0

            Na idnes si nevybereš. Je to všechno banda čuráků.

  9. Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

    Stahler     před 15 lety 21.08.2009 12:06 |  
    0 0

    Tak jsem včera výjimečně nešel do kotle ale na půlku abych se mohl celkem zblízka podívat na fandy Crvene Zvezdy a speciálně na jejich slavné "DELIJE".Můj názor je takový že doma fandí velmi dobře,zažiji to na vlastní kůži protože do Bělehradu pojedu s Fanklubem.Nicméně venku už to není zdaleka ono,tedy alespoň v Evropě.První poločas fandili solidně,ale na ten počet by obstojný výkon předvedl i třeba Baník Ostrava,prostě by to byl nadstandard naší ligy,ale ne taková špička jako my.Začátkem druhého poločasu se opět rozjeli,ale šokovalo mě že se tam byli mezi sebou!Nejdřív dva,pak čtyři,nakonec to byla menší mela mezi 6-8 lidma,důvod neznám.Zaujali jen dementní pyrotechnickou vložkou když se pokusili trefit Jardu Černého,dementi.Za stavu 2:0 pro nás na fandění 80-95% fans ze Srbska sralo a ke konci už rezignovali téměř úplně.Choreo jsem od nich ani nečekal a taky že žádné nebylo,prostě mě celkově tito slavní fans ze Srbska zklamali,čekal jsem že bude vidět jejich oddanost ke svému klubu ale vidět moc nebyla.

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      Wommi     před 15 lety 21.08.2009 12:11 |  
      0 0

      ..no myslim ze taky docela pomohlo ze tady na vaclavaku, resp. na mustku jich minimalne 150 drzeli dost dlouho,..a ani nevim jestli se dostali na zapas

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        Jiri1     před 15 lety 21.08.2009 12:20 |  
        0 0

        docela jsem rad , ze tam nejedu, bude to asi male hrdinstvi pro ty co pojedou, mel jsem moznost mluvit ze sefem ochranky z Outu areny, ktery byl se Spartou/hlidali vedeni Sparty/ v podobne zemicce a rikal , ze jim slo o zivot a ze mistni policie byla ze zacatku hodne laxni.

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

          slaviator     před 15 lety 21.08.2009 12:28 |  
          0 0

          nebylo to, jak je loni napadli v Záhřebu? Si skoro museli připadat jako doma, i když pravda, sparťanští fandové mají vytříbenější smysl...

          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

            Jiri1     před 15 lety 21.08.2009 12:31 |  
            0 0

            bylo., s klubem cestovala i skupina Spartanskych bafiku a s nimi par lidi z ochranky, po navratu kluci z ochranky vypadali jak dobre naliceni kaskaderi po bouracce.

  10. Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 14:25 |  
    0 0

    Krásný zápas, který jsem si za svých 500 kč krásně užil. Je to zároveň i dobrý políček do tváře všem těm pochybovačům, kteří skuhrali, že než za fotbal je lepší tyto finance utratit jinak.
    Není.
    Moc se m líbila snaha, nasazení a poctivost, zodpvědnost, se kterou hráči k utkání přistoupili. Snad vyjma úvodních cca 7 minut se soupeř nedostal k trvalému tlaku. V Srbsku to bude asi o něco obtížnější, ale pevně věřím v postup.

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      Jiri1     před 15 lety 21.08.2009 14:44 |  
      0 0

      A opet , bydlim v regionu, kde je nezamestnanost okolo 15 procent a onech 500 a cesta jidlo cili litr jsou velm slusne penize a viceclenna rodina tuto castku ma i na nekolik dnu.

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        Navar (přítel SN)     před 15 lety 21.08.2009 23:12 |  
        0 0

        Dobrý večer, to je furt argumentace jak z dob Lenina. Kdyz na to rodina nemá, tak holt bohuzel nemuze na fotbal jet. Nebo si koupi vstupenku za 250 korun. Já také miluji FC Barcelonu, ale holt za ní nemohu každý rok jezdit, protože na to nemám, bohužel... A miluji Provance a jeho víno, ale am se také podívám jen strašně málo. Tak to holt v životě chodí a nikdo z dějinách lidstva nevymyslel lepší funkční uspořádání, jak víme, komunismus totálně pohořel v celém světě.
        Samozřejmě že není spravedlivé, že talentovaný klempíř jezdí ve fabii, zatímco talentovaný fotbalista v mercedesu. Že středně bohatý fanoušek Manchesteru se na stadion téměř nepodívá, zatímco skoro žebrák z Nového Sadu ano.
        Ale to je holt život. Ceny vstupenek i televizních práv jso nastavené ve světle konfortu tak, aby Slavia přežila a n edostala se už do těch velkých problémů. A je to tak správně.

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        bongor     před 15 lety 21.08.2009 23:25 |  
        0 0

        Tak holt Jirko musíš volit někoho,kdo zařídí,že všichni budou moci zadarmo na fotbal.Fotbalisti budou hrát za svačinu a ušetřené peníze
        se prochlastají jako v Rusku.Takhle by se Ti to líbilo?

  11. Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

    quelhar (admin)     před 15 lety 21.08.2009 23:44 |  
    0 0

    Vim, ze je to jeste hodne predcasne z nekolika duvodu (predne jsme jeste nepostoupili), ale nedalo mi to a koukl jsem, jak se vyviji zapasy v EL a jake muze byt rozdeleni do losovacich kosu pro los zakladnich skupin. Jak rikam, spousta zapasu je jeste otevrenych, ale za pravdepodobne mam to, ze to dopadne takto:

    1. kos: Werder, Villarreal, AS Rim, PSV, Sachtar, Sporting, Zenit, Hamburg, Benfica, Valencia, Panathinaikos, Ajax

    2. kos: Steaua, Fenerbahce, Basilej, Lille, Celtic, Everton, Bruggy, Heerenveen, Galatasaray, Anderlecht, Austria, Lazio

    3. kos: Hertha, Sparta, AEK, Slavia, Metalist, Levski, Aston Villa, Bilbao, Partizan, Hapoel, Twente, Dinamo Zahreb

    4. kos: Litex, Fulham, CSKA Sofia, Toulouse, Kluz, Janov, Liberec, Temesvar, Salzburg, APOEL, Ventspils, Serif Tiraspol

    Vylosuje se 12 skupin po ctyrech, vzdy z kazdeho kose jeden tym. A tak se da spekulovat, jaka skupina by byla pekna a jaka ne. Treba ja bych urcite bral skupinu PSV, Anderlecht, Slavia, Serif Tiraspol :o) Nebo by to chtelo dostat superatraktivniho soupere z prvniho kose (napr. Valencia), hratelneho soupere z druheho kose (napr. Anderlecht, Austria, Bruggy) a lahudku v podobe velke odvety s Tiraspolem ze ctvrteho kose (ovsem bral bych i Ventspils :o))

    A nez mi zacnete nadavat, vim, ze je to predcasne, vim, ze nektere tymy muzou vypadnout, ale ramcove to rozdeleni do losovacich kosu bude podobne :o)

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      quelhar (admin)     před 15 lety 22.08.2009 00:00 |  
      0 0

      Jeste bych dodal, ze za souhry ruznych okolnosti se muzeme dostat i do druheho kose (napr. muze vypadnout AEK (prohralo prvni zapas ve Vaslui 1:2), Zenit (prohral prvni zapas s Nacionalem 3:4), Heerenveen (1:1 na hristi PAOK) a Bruggy (0:1 na hristi Lechu Poznan))

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 22.08.2009 07:27 |  
      0 0

      Pěkné, Quelhar nezklamal. Už jen čekám, až jej zase budou někde citovat ve Sportu apod. :)

    • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

      slaviator     před 15 lety 22.08.2009 08:37 |  
      0 0

      AS Rim - sentiment :-)
      Austria - hratelnej
      Tiraspol - prave proto, ze jsme s nima vypadli, tak abychom si napravili reputaci, ze je porazit umime... navic asi nejhratelnejsi souper, kdyz ma koeficient snad 2

      • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

        mirecek1111     před 15 lety 22.08.2009 11:47 |  
        0 0

        ta poslední věta je dost morbidní :-) on nás vyřadí před pár týdny z LM a ty se budeš zamýšlet jestli je hratelný na základě koeficientu :-))
        No uvidíme. Tohel rozdělní do košu je ze stránek www.coen.wz.cz Já už na koukal před pár dny a skutečně to vypadá, i na základně prvních zápasů předkola, že těch týmů z východu, balkánu atd. tam zas tolik nebude, takže bychom mohli dostat zajimavou skupinu.
        Osobně bych si přál skupinu PSV, Lille, Slavia, Toulouse. No uvidíme :)

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

          quelhar (admin)     před 15 lety 22.08.2009 11:50 |  
          0 0

          No, dva francouzske tymy do skupiny urcite nedostaneme. Ja si preju takovou skupinu, at mame sanci se o to druhe misto porvat, at to neni hned po losu proste nehratelne (Valencia, Everton, Slavia, kdokoli)

          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

            mirecek1111     před 15 lety 22.08.2009 12:17 |  
            0 0

            To jsem si neuvědomil. Stejně by bylo komické koukat, jak by probíhalo losování, kdyby jim to computer předem nerozdělil, kdo kdy nemůže být vylosovaný :) To by byl pokus, omyl.
            No nevím, jestli zrovna ta tvá skupina je hratelná, ale to je vlastně jedno, ještě tam nejsme a skupiny se případně dozvíme příští pátek.
            Ted musíme proboha pokud možno vyhrát v Teplicích. Nesmíme zapomenout, že postup do Evropské ligy je důležitý z pohledu peněž ale po postupu by měla být priorita zase liga, protože musíem za každou cenu vyhrát titul a znova se příští rok o LM pokoušet.
            A mám takové obavy, že součastné Boleslavi to může i nadalé šlapat a kdo ví, jak na tom bude sparta, až se jí uzdraví Kladrubský a Kucka do středu hřiště. Musíme prostě sbírat bodíky.

        • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

          slaviator     před 15 lety 22.08.2009 17:38 |  
          0 0

          Jo, mozna je ta veta morbidni, ale chci je. Je to nejlehci moznej souper, mame na ne podklady, vime jak na ne urcite nesmime hrat a mohli bychom ukazat, ze je proste sfouknem. Hrat tak, jako proti CZ, tak jsme pres ne v pohode postoupili... Je to nejlehci souper a uz proste nemuzou mit takovou kliku, jakou meli.. A koukal jsem, ze si je preje i quelhar, stejne tak by bral i Austrii ze druheho, stejne jako ja :-) A pak ty AS, by mohl byt peknej zapas... ale kdyby nevyslo AS, tak i Lazio. Nebylo by to vylozene. Nehratelne jako treba. Everton ci Valencie a pritom dostatecne atraktivni. A nebo mit ve skupine Doneck a Tiraspol! :-D

          • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

            quelhar (admin)     před 15 lety 22.08.2009 17:40 |  
            0 0

            "Skupina slavisticke smrti"? Radsi ani ne :o)

            • Re: Slavia - CZ Bělehrad 3:0

              slaviator     před 15 lety 22.08.2009 19:58 |  
              0 0

              Kdyz uz by mely byt tezke tymy, at jsou to tyhle :-)
              Ale radsi bych ten AS, Austria a Tiraspol, bychom s trochou stesti a formou mohli premyslet si myslim na postup docela... :-)