Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Bohemians Praha 3:1

Fotbalisté Slavie konečně v lize vyhráli, když v domácím zápase porazili Střížkov 3:1. Střelecky se probudili útočníci, dyž se třikrát prosadil Šenkeřík. Navíc jsme neproměnili penaltu a další branka Vlčka nebyla uznána pro ofsajd.

Slávisté nastoupili do utkání s několika změnami v sestavě. Na pravé straně obrany nastoupil místo Čelůstky Matej Krajčík, do zálohy se vrátil také Belaid a do útoku Šenkeřík. Před samotným začátkem Slavia představila potomka prvního slávistického trenéra Johnyho Maddena. A hned poté obdržel dres s číslem 90 Standa Procházka, autor první slávistické hymny. Celý stadion si ji ihned zazpíval pod taktovkou pana Procházky, který před pár dny oslavil právě devadesáté narozeniny.

Do vedení jsme se dostali velice rychle, ve třetí minutě po rychlé akci a centru Vlčka zakončoval osamocený Šenkeřík a návrat do sestavy tak oslavil gólem. Hosté hodně protestovali, očekávali odpískání ofsajdu. O chvíli později zahrozil také Střížkov, ale nadějný brejk čtyř proti dvěma nedotáhli, hru dobře přečetl Ragued. Ve 12. minutě slávistům zahrozilo, Hanuš při odkopu trefil protihráče a míč se vracel k naší brance, Vomáčka ale nebezpečí zažehnal. V 18. minutě jsme zahrávali penaltu, když byl ve vápně faulován Jaroslav Černý. Kopnout ji nejdřív chtěl Belaid, ale Jarda Černý si vzal míč a šel na to, jenže trefil jen nohy Pižanowského. Opět se potvrdilo pravidlo, že faulovaný hráč nemá penaltu zahrávat. Fotbalovou lahůdku jsme si nechali na 27. minutu a mohli tak zavzpomínat na rok staré akce. Belaid vysunul na pravé straně nabíhajícího Krajčíka, který si připravil míč a přesným centrem našel na malém vápně Šenkeříka, který hlavou nekompromisně proměnil. Byla to opravdu lahůdka, po dlouhé době jsme také skórovali po centru. Slávisté měli hru pod kontrolou, byla na nich vidět snaha. Někdy však až moc tvrdě chodili do osobních soubojů, kvůli čemuž jsme dostali několik karet. Skóre mohlo být do poločasu vyšší, po pěkném centru Šenkeříka se radoval Vlček, ale zakončoval z ofsajdové pozice, v nastaveném čase z dálky vystřelil Ragued a vystrašil Pižanowského v bráně.

Do druhého poločasu jsme nastoupili aktivně a po pěti minutách jsme mohli přidat třetí branku, když z úhlu vystřelil Belaid, ale Pižanowski vytěsnil na břevno. Měli jsme i další akce, ty jsme však nedotáhli do konce. A pak přišel trest, v 63. minutě po pěkném centru zblízka hlavičkoval Očovan a nedal Hanušovi šanci. Slávisté znervózněli a hosté vycítili šanci. I proto se chvílemi hrálo na naší polovině a Hanuš několikrát musel zasahovat. Rozhodnutí ale přišlo v 74. minutě, když Belaid ukázkově prošel středem hřiště a před brankou nahrál volnému Šenkeříkovi, který v pohodě zakončil a završil tak hattrick. V závěru si domácí utkání užívali v báječné atmosféře. Mohli jsme přidat i další branky, ale vždy kousíček chyběl. Čtyři minuty před koncem byl střídán hrdina dne Šenkeřík a vysloužil si aplaus vestoje.

Slavia - Střížkov 3:1 (2:0)
Slavia: Hanuš - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Belaid, Ragued, Volešák, J. Černý (65. Vasiljevič) - Vlček (80. Janda), Šenkeřík (86. Naumov)
Branky: 3., 27. a 74. Šenkeřík - 63. Očovan
Diváci: 9485

Komentáře (121)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

    slaviator     před 15 lety 09.08.2009 20:55 |  
    0 0

    Šenky, Šenky, Šenky!

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

      bongor     před 15 lety 09.08.2009 20:59 |  
      0 0

      To mi není jasný,proč byl opomíjenej.Má rychlost,zkušenosti...

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

        Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 21:02 |  
        0 0

        Zahrál výborně, jen co je pravda. A že jeho technika je v lize stále TOP ukazoval i v dalších situacích (nelze zapomenout ty jeho parády proti Steauě). Naopak od Standy jsem po návratu čekal víc, ale snad se do toho ještě dostane...

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

      mirecek1111     před 15 lety 09.08.2009 21:04 |  
      0 0

      Vomáčka vypadá z pohledu hlavní kamery jako John Terry :-)
      Jinak zhodnotit utkání nechám na těch co tam byli, snad jen, že Tijany snad dneska ukázal Černému, Jarolímovi a Brabcovi, jak krásný je fotbal, když se nesoptí. Dneska daroval Šenkymu hattrick a když si vzpomenu na ty spucunky co dostával v minulé sezoně, když si chtěl i on zahrát standardní situaci...
      A Hanuš, zatím nic nechytil, co je v brance, snad ho v Moldavii jednou trefili. Dneska to minimálně jednou velmi špatně vyřešil, když zůstal stát na čáře, kdy Lencevič hlavičkoval těsně vedle, ale jinak asi nemá cenu kritizovat, všichni jsme se konečně na vitězství těšili.
      Ale jedeme dál, v ČB to musí být zase na 100% celý zápas.

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

        slaviator     před 15 lety 09.08.2009 21:19 |  
        0 0

        Senkerik a Belaid do zakladu...

        • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

          euryqp     před 15 lety 09.08.2009 22:46 |  
          0 0

          Jen drobný dotaz - byl jsi dnes na stadionu?

        • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

          PUMAKING     před 15 lety 09.08.2009 23:01 |  
          0 0

          Já jsem rád, že dostal šanci i Láďa Volešák a zejména druhou půlku se mi líbil. Ještě to tedy není to úplně top, ale třeba ten třetí gol byl díky němu, že výborně vybojoval a podržel balon. Bohužel to nikdo už tady nenapíše. Myslím, že víc se hodnotí hráči podle toho jak jsou oblíbení, než toho co předvedli na hřišti :-(

          • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

            Socrates (přítel SN)     před 15 lety 10.08.2009 00:50 |  
            0 0

            A není Láďa tvůj oblíbenec ? :-))) ;-)

            P.S. Muj teda je :-)

  2. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

    japhy     před 15 lety 09.08.2009 21:01 |  
    0 0

    Sakra, to bylo karet. S Hanušem v brance to asi bude dál složitý, zatím jsem si nevšiml, že by něco chytil. A bohužel i Vlčák by si asi měl dáchnout. Šenky a Ragued hvězdy zápasu. A i když Belaid sem tam něco zkazil a nijak extra nezářil, tak proti MJ to byl hotovej Pelé.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

      Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 21:07 |  
      0 0

      Souhlas, Vaňous byl dlouho oporou a oproti Hanušovi chytil i něco navíc, často tutovky. Škoda, že ho KJ takhle odstřelil. Při svým věku mohl dirigovat částečně obranu namísto Ericha... A ty Hanušovy výkopy...

      Belaid byl dneska při chuti, fotbal ho bavil, jen tak dál, snad mu to vydrží. Navíc mile překvapil tou přihrávkou na Šenkyho, když mohl střílet.

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

        bongor     před 15 lety 09.08.2009 21:45 |  
        0 0

        Belaid umí moc,ale ta jeho náladovost.Jeden neví,jak se vyspal.V současnosti je ale asi ze středu zálohy nejlepší.Na MJ se hodně podepsalo,že ho plno lidí nenávidí.S tím se nedá hrát dobře,je to těžká nervová deka.Asi by Marek udělal nejlíp,kdyby přestoupil.Jinde z něj bude špička.Škoda.

        • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

          Fallen (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 22:54 |  
          0 0

          No jasně, lidi můžou za to že je Marek dřevák

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

        jack09     před 15 lety 09.08.2009 21:53 |  
        0 0

        taky me to velice mile prekvapilo ze TJ prihral Senkymu,asi mu chtel doprat hettrick :) me si timhle dost ziskal,doted sem ho mel spis za sobecka

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

      bongor     před 15 lety 09.08.2009 21:40 |  
      0 0

      Ten kluk zatím za Slavii nemůže chytat,je to špatný pro mužstvo i pro něj.Může z něj něco být,ale chce to makat a učit se.Nevím co se semlelo mezi Martinem a KJ,vypadá to jako nějaká reakce na Brabčákův vyhazov,ale je to jen můj dojem.Martin se musí vrátit,nebo musíme sehnat jiného brankáře.Romanovs zcela propadnul ,udělal podraz,který se nedá přejít.Rozházelo to mužstvo před strašně důležitým zápasem,který by za normálních okolností byl pro Slavii jenom bonbonkem.Musí odejít.

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 22:56 |  
        0 0

        taky čekáš, že ho KJ nechá odestát ty 4 utkání a pak ho kopne do pr... zadnice?

  3. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

    rek     před 15 lety 09.08.2009 21:02 |  
    0 0

    Bravo, Šenky a Belaid si snad řekli o základ pana Jarolime ?

  4. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

    wooodie     před 15 lety 09.08.2009 21:04 |  
    0 0

    V sestavě mi hodně chyběl MJ. Bez něj to stálo za nic a taky to tak dopadlo. Vyhráli jsme. MJ ven, MJ ven, Belaid i Volešák jsou o mnoho lepší, o Šenkeříkovi se nemá cenu bavit, KJ do toho holt plete osobní sympatie a ne výkonnost.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1 (2:0)

      wooodie     před 15 lety 09.08.2009 21:09 |  
      0 0

      A propos, všiml jsem si, že pokud Belaida nebuzeruje Brabec s Markem Jarolímem, tak hraje výborně a Ragued s Belaidem se mi v záloze hodně líbili.

  5. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    Gino     před 15 lety 09.08.2009 21:40 |  
    0 0

    MJ na hristi nebyl, Brabec je konecne v loji a tak zbyl na place pouze Cerny (tato trojice kamaradu nikdy nepustila Belaida k primakum atp.) a kdyby ten blbec Cerny dneska zase nebyl sobec, tak mohlo byt skore jeste daleko jinaci. Nepustil Belaida na penaltu a vzal si balon sam :o) No coz. Doufam, ze mu za to laxni provedeni pak KJ poradne vycinil - v jinych zapasech by nas to mohlo stat body.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      slaviator     před 15 lety 09.08.2009 22:13 |  
      0 0

      No, snad si Jarda bude pamatovat, ze faulovany hrac penaltu nekope....

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      SmoKerS     před 15 lety 09.08.2009 23:04 |  
      0 0

      ¨penaaltyy, penaaltyy, penaaltyy...

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

        jack09     před 15 lety 09.08.2009 23:09 |  
        0 0

        me uz ty nepromeneny penalty ani nerozcilujou a rad si taky zarvu v kotly penatlyyy... :)

  6. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    whiplash     před 15 lety 09.08.2009 21:44 |  
    0 0

    Nevite nekdo, proc nechyta Vaniak?
    ....ze by se setril na CZ Belehrad....?

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      mirecek1111     před 15 lety 09.08.2009 21:47 |  
      0 0

      no přesně proto :-))

  7. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    denydzlSKS     před 15 lety 09.08.2009 21:48 |  
    0 0

    hanuš - nevidim důvod ho nestavět, je škoda, že zatim nechytil nic navíc, za góly vyloženě nemůže a žádný grandiózní chyby taky nedělá
    krajčík - dneska vcelku solidně
    vomáčka, suchý - stopeři velmi dobrý
    hubáček - klasika spolehlivá
    černý, volešák - dneska průměr
    ragued - borec
    belaid - zahrál opravdu dobře
    vlček - hodně špatnej, měl jít o půlce dolu
    šenkeřík - jeho zápas snad si ještě něco nechá na jindy...

  8. Kdyby Slavia měla dobrého trenéra,

    tantalos     před 15 lety 09.08.2009 21:49 |  
    0 0

    Kdyby Slavia měla dobrého trenéra, naučil by je kopat penalty a bránit rohy a podobné standardky.

    • Re: Kdyby Slavia měla dobrého trenéra,

      lassiter     před 15 lety 09.08.2009 22:07 |  
      0 0

      Naučil by je kopat penalty? :-)

      • Re: Kdyby Slavia měla dobrého trenéra,

        tantalos     před 15 lety 09.08.2009 22:36 |  
        0 0

        Stává se, že jednu dvě penalty z deseti brankář chytí, to není selhání systémové. Jenže pokud Slavia zahazuje většinu pentlí, chyba není náhodná, ale evidentně jde o nedostatek v připravenosti mužstva, který by dobrý trenér odstranil..

        • Re: Kdyby Slavia měla dobrého trenéra,

          slaviator     před 15 lety 09.08.2009 22:42 |  
          0 0

          Tak on hlavne nema penaltu kopat ten, kdo byl faulovanej...

          • Re: Kdyby Slavia měla dobrého trenéra,

            jack09     před 15 lety 09.08.2009 22:44 |  
            0 0

            mel ji kopat Senky ;)

            • Re: Kdyby Slavia měla dobrého trenéra,

              slaviator     před 15 lety 09.08.2009 22:46 |  
              0 0

              ...nebo Standa. Tijany radsi ne, kdyby nedal, tak by pulrok se neobjevil v sestave :-(

          • Re: Kdyby Slavia měla dobrého trenéra,

            Pavlik     před 15 lety 10.08.2009 11:34 |  
            0 0

            Hanuš :-)))

            • Re: Kdyby Slavia měla dobrého trenéra,

              PetCC     před 15 lety 10.08.2009 14:37 |  
              0 0

              Hubáček! Ten ještě nedal za Slavii gól. A proto žádám, ať jde příště penaltu kopat on, když se jinak ke gólu nedostane.

        • Re: Kdyby Slavia měla dobrého trenéra,

          urs (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 23:07 |  
          0 0

          hochu, rozumíš tomu jak hovno petrželi :-) a to bez urážky ;)

        • Re: Kdyby Slavia měla dobrého trenéra,

          vertic     před 15 lety 10.08.2009 02:01 |  
          0 0

          učit prvoligového hráče kopat penaltu, promiň ale už jsem dlouho neslyšel takovou blbost, myslim že černý, šenky, standa, tijany, volešak, jarolim maj kopací techniku na to ,aby z 10m poslali míč k tyči, nejlíp kope penalty Ballack, prostě rána pod břevno, ten se nemusí ani koukat na brankaře, to je ale všechno o psychice

          • Re: Kdyby Slavia měla dobrého trenéra,

            tantalos     před 15 lety 10.08.2009 08:46 |  
            0 0

            Jak ale vidíte, slavisti to kopnout neuměj, možná by měl quelhar udělat statistiku úspěšnosti proměňování pokutových kopů. Slyšel jsem vyprávění o Pepi Bicanovi, který ještě jako veterán trefoval pentle naprosto přesně do vinglu, takže by dodnes byly naprosto nechytatelné. Například by je trenér mohl vést k sestřelování lahví, mimochodem, mám takový pocit, že by je z dnešního kádru trefoval jen on sám.
            Pokud se pentle neproměňují, je třeba je cvičit.

    • Re: Kdyby Slavia měla dobrého trenéra,

      bongor     před 15 lety 10.08.2009 07:05 |  
      0 0

      Taky je tady možnost,že by ten špatnej trenér kopal penalty sám.
      Ale teď nevím,jestli to pravidla dovolují.

  9. Standa Procházka

    volepes     před 15 lety 09.08.2009 21:50 |  
    0 0

    nemáte někdo prosím tu hymnu od Standy Procházky?

  10. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    lassiter     před 15 lety 09.08.2009 22:15 |  
    0 0

    Tak asi dvě minuty sem měl pocit, že snad ještě vyrovnaj, uf. Stříkov má tým, kterej by měl sestoupit rovnou do třetí ligy, byl snad horší než Tiraspol a měli jsme mu dát pět gólů, no ale hlavně že jsou tři body. První gol mi přišel jako ofsajd... Jardu Černýho vystřídal za pět minut dvanáct, přišlo mi, že musí každou chvíli umřít vyčerpáním. Čert ví z čeho. Co se týče Hanuše, u každýho jeho zákroku poměrně trnu. Měl by hoodně zapracovat zejména na výkopech, občas to je téměř žákovská kvalita. No, jinak trochu chyběl pohyb, příští týden bych se nebál posadit Standu a vedle Šenkyho dát Hlouška. Atmosféra i přes trochu menší návštěvu velmi dobrá, pěkný to bylo :-)

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 22:31 |  
      0 0

      jo, navsteva super.

  11. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    rudahvjezda     před 15 lety 09.08.2009 22:24 |  
    0 0

    takhle (až na hanuše) jsem si sestavu představoval od začátku. po dnešku by měl jarolím vysvětlit, proč jediní hráči, kteří až dosud nedostali šanci ani na minutu, byli šenkeřík a belaid...

  12. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 22:30 |  
    0 0

    Tak tohle jsme zvladli, sice souper byl slaby (opet), ale od neceho se musime odrazit. Senky parada, co dodat, krome golu ukazal i kvalitu, ktera mnohym chybi, Standa - skoda ze ten gol neplatil, potreboval by se chytit, ale utok celkove ok, zaloha u me tak napul. Belaid se mi libil, snazil se hrat rychle dopredu, byl aktivni, krasna akce na treti gol, tak tenhle hrac v sobe asi neco ma, ne? Cerny tentokrat zadrbal co mohl, Ragued vyborny, Volesak - dnes aktivni dopredu i dozadu, nebylo to zle, obcas mu ale taky chybi krok. Obrana ok, Matej jeste nema takovou formu jak loni, ale na histe patri, byt to u golu asi zaspal on. Vasiljevic - zacinam mit pocit, ze to je zas dalsi tezkopadny snek v nasi sestave. Rad bych se mylil, ale proc KJ tolik touzi po hracich, kteri rychlostne nestihaji. Vsude kolem nas se hraje atletickej fotbal, ja nevim co s temahle hracema chce KJ v evrope uhrat, neni divu, ze jsme uz 2 roky v poharech nevyhrali. Nechci Vasiljevice predcasne zatratit, ale jeho herni projev se mi vubec nelibi.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      lassiter     před 15 lety 09.08.2009 22:48 |  
      0 0

      No jo, přijde mi, že Vasiljevic hraje přesně to, co bylo vidět na tom videu :-) Nevidim žádnej smysl mít v týmu jeho a MJ.

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 22:51 |  
        0 0

        Presne tak, jak na tom videu, na tohle ja jsem proste alergickej..:-)), nejde o to, zda se nekdo jmenuje Jarolim. Mimochodem dnes to hral znovu i JardaČ..

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      pavlikvik     před 15 lety 09.08.2009 22:59 |  
      0 0

      Naprostej souhlas.

  13. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    quelhar (admin)     před 15 lety 09.08.2009 22:37 |  
    0 0

    Senky dal hattrick a pulka prispevku je stejne o MJ, ktery ani nehral, to me bavi :o))

    Jinak zapas zdaleka nebyl tak skvely, jak se muze zdat podle vysledku - na druhou stranu oproti predchozim zapasum to je docela pokrok, takze lze hledet do budoucna s trochou optimismu. Prvni gol byl podle me ofsajd, ale ani televize poradne neodhalila, jestli to tak skutecne bylo. Dalsi dve branky uz daval Senky do prazdne brany, nicmene jeho vykon byl vyborny i mimo ty strelecke hody, na kterych se vyrazne podileli hraci, kteri mu nahravali - Krajcik a Belaid.
    Z Hanuse tedy jistota opravdu necisi, ale inkasovany gol nebyl jeho, to meli mit stoperi. Obrana pusobila celkem dobre, Hubacek super, Krajcikovi do jeho vykonu z pred rokem chybi opravdu mnoho, ale kdyz uz mel klid na centr, tak ho posadil presne na hlavu uplne volneho Senkerika (obrovsky kiks souperovy obrany). Zaloha se mi libila, Ragued s Belaidem si rozumeli (asi po pul roce vypadal Belaid, ze ho zase bavi fotbal, tak se modleme, at ho to zase neprejde) a take jsem pro to, at zustanou v sestave i do zapasu s CZ Belehrad. Volesak mi prisel dost nevyrazny a J. Cerny tentokrat i diky nepromenene penalte mozna nejslabsi clanek zalozni rady. V utoku pak Standa po Tiraspolu dalsi tragicky vykon - vrcholem byla situace, kdy pri prebirani mice v brejkove situaci si jej nejprve ukopl k autove care a pak ho pro jistotu zakopl za caru uplne. To kdyby predvedl Marek Jarolim, tak se docteme neco o tom, ze takovou chybu neudela ani posledni zakynka ve Slavii. Udelal ji ale nedotknutelny kapitan a tak se o ni radsi bude mlcet :o) O Senkym neni potreba mluvit, krome hattricku pridal i bojovny vykon.

    Nejvtipnejsi situace - mic se zastavuje na autove care, zdaleka neni celym objemem za carou, nikdo o nej nejevi zajem a tak asistent sudiho radeji mava aut, nez aby se pokracovalo ve hre. Pomerne nepochopitelne rozhodnuti.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 22:49 |  
      0 0

      To ale neni takova zahada, nekteri hraci si zaslouzi nas respekt za to, co pro slavïi driv udelali, jake vykony odvedli, jaky maji charakter, jak pistupuji k zapasum, apod. Proto kdyz se jim neco nepovede nebo maji slabsi formu, je docela taktni pomlcet nebo byt proste schovivavi. U jinych, u kterych se stale ceka, jestli slavii mohou byt necim prospesni a ono to stale neprichazi, jsou lidi logicky prisnejsi. A navic si myslim, ze standa na to porad ma a ani dnesni vykon nebyl tragicky stejne jako proti tiraspolu. Tragicti byli jini. Ani proti Tiraspolu ani dnes nedostal poradnej balon, snad jedine dvakrat od senkyho, z toho jednou do ofsajdu.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      pavlikvik     před 15 lety 09.08.2009 22:57 |  
      0 0

      K Vlčákovi - hraje na hraně ovsajdu, i když není ve formě, tak dře a váže na sebe hráče - bez toho by Šneky góly nedal. Zkažený balóny mu odpustím, protože maká a to v rychlosti. Tvaroh je pomalý a jsem na něj alergický, protože zabírá místo lepšímu Belaidovi.

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

        Ladineeek     před 15 lety 09.08.2009 23:01 |  
        0 0

        Na tvaroha je alergický asi každej krom KJNCD :-)

        • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

          bongor     před 15 lety 10.08.2009 06:59 |  
          0 0

          Já jem alergickej na lidi,kteří zcela v souladu s naší skvělou národní povahou už od přestupu MJ do Slavie na tom viděli jediné:Protekce.

          • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

            dubas     před 15 lety 11.08.2009 06:56 |  
            0 0

            Drahý bangore, ani nevíš jak mě mluvíš z duše, jak přesně jsi se trefil, žel bohu nejsem básník ani spisovatel a tak nenacházím slova kterýma bych to popsal, asi jsme národ malých přirození a je potřeba si to kompenzovat.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      skman     před 15 lety 09.08.2009 23:38 |  
      0 0

      ja nesouhlasim s tim co pises o Jardovi Cernym ano penaltu sice kopl spatne ale jinak vybornej vykon nabihal obchazel presny prihravky u me ma jarda na 100% splneno jeden z nej hracu, kdo se mi moc nelibil byl naopak Vlcek typicky spalovani sanci opet a to jich moc ani nemel...

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

        lassiter     před 15 lety 09.08.2009 23:47 |  
        0 0

        jarda černý nabíhal? pokud tím myslíš to, že se otočí a jde proti míči, aby ho dostal do nohy, tak sem tam asi jo. ale ke skutečnýmu naběhnutí do volnýho prostoru je třeba zrychlit a to dneska jarda bohužel nepředved. přesto vypadal hodně unaveně, což je zvláštní.

  14. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    quelhar (admin)     před 15 lety 09.08.2009 23:08 |  
    0 0

    Jo a mimochodem - praprasynovec dedka Maddena a Standa Prochazka - velky respekt a klobouk dolu.

  15. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    Nax     před 15 lety 09.08.2009 23:47 |  
    0 0

    Pozde, prilis pozde, pachut mi zustava v ustech po zkazene sezone. jeste asi dlouho budu vydejchavat pokazenej zapas s Serifem. Kdyby trener mel trochu zdraveho rozumu, tak jdeme dal. bohuzel nemel.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      urs (přítel SN)     před 15 lety 10.08.2009 10:31 |  
      0 0

      uklidni se prosimtebe, každej den neni posvícení a ta plichta se šerifem nejde na vrub trenéra, kterej v tý devadesátý čtvrtý minutě nebyl vůbec na hřišti.. podělali to hráči jako tým, díky nekoncentrovanosti.. to se stává a musíme to zkrátka skousnout.., jinak se tu z toho poserem ;)
      měj se

  16. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    japhy     před 15 lety 09.08.2009 23:51 |  
    0 0

    Ještě k Hubovi. Když jsem ho viděl na soupisce, musel jsem se smát. Můžeme koupit kohokoliv za jakýkoliv peníze a ten prevít si to svoje nakonec stejně uhraje. Ať už jako pravý obránce, levý nebo stoper. Toho chlapa prostě žeru a modlil jsem se, aby nebyl odejit. Prakticky nic o něm nevíme, k rozhovorům si ho nikco nežádá, jedinou jistotou je, že když nastoupí, tak prostě svoji stranu zavře a hotovo. Tou další jistotou je skoro nulová podpora útoku. Co si pamatuju, tak měl u nás tak dvě mizerný období. Hned po příchodu a pak někdy loňskou sezonu, kdy dělal pár zápasů neuvěřitelný kiksy při rozehrávce. A naopak si pamatuju dva zápasy, kdy hýřil aktivitou. Na Viktorce a jeden pohárovej zápas v Edenu :)

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      lassiter     před 15 lety 10.08.2009 00:05 |  
      0 0

      jj, máš pravdu. dneska se ale dostal dokonce ke střele :-)

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      bongor     před 15 lety 10.08.2009 06:53 |  
      0 0

      Hub je nezničitelnej.Když už se nepodařilo ho odrovnat mnoha našim"odborníkům",všechno vydržel,i hromadu urážek,tak teprve teď
      je vidět,že je to ten dělník,jaké potřebuje každé mužstvo.
      Mizerný období má každej sportovec.Kdo dělal nějaký sport ,tak to dobře zná.Už když se probudíš tak vidíš,že to není ono.Teď třeba to njde Vlčákovi.Ale hrozně důležitý je,když sportovce podrží v takovém okamžiku okolí,spoluhráči ,trenéři a hlavně fandové.Podržet někoho neznamená,že ho budu stavět,když by mu to mělo ublížit,právě naopak.Obávám se ,že druhý kdo je u nás soustavně na tapetě,Marek Jarolím,to psychicky nezvládá,na to totiž musí být nervy ze železa.

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

        vavicek     před 15 lety 10.08.2009 08:05 |  
        0 0

        Jestli někdo není schopen zvládat kritiku od anonymů na internetu, tak nemá ve Slavii co delat. Jen pro tvou informaci. Na Jarolíma se nadávalo i v Plzni.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      LordEdmund     před 15 lety 10.08.2009 08:21 |  
      0 0

      Já teda Huba opravdu nežeru, naopak si myslim(mebo myslej jsem), že to neni hráč do moderního fotbalu, ale včerejší výkon byl z jehop strany mimořádně parádní. možná mu pomohlo to, źe uź neni v sestavě nenahraditelný. Jestli se nepletu, tak mu včera hrubě nevyšel jen jeden centr, jinak vše s přehledem a i jeho zapojování do kombinace, mělo včera dobrou úroveň.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 10.08.2009 09:24 |  
      0 0

      naprosty souhlas, vlastne si bez nej slavii ani nedokazu predstavit. presne tak, krom dvou slabsich obdobi ma neuveritelne stabilni formu, velka zkusenost, odhad v soubojich, pan spolehlivy.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      Luke7     před 15 lety 10.08.2009 11:59 |  
      0 0

      Já si pamatuju jak jsem jednou přišel na přípravu v zimě na strahov, chvíli po začátku a koukám, celej první poločas lítalý z levý strany smrtící centry do vápna...si řikám, koho to zkoušej a když šli kluci do kabin, tak koukám a on to hub...
      Škoda že takovej výkon nikdy nepředvedl v ostrém zápase, to by zdejší pochybovači koukali:-)

  17. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    wooodie     před 15 lety 10.08.2009 00:14 |  
    0 0

    Pokud by s Tiraspolem nenastoupil Jarolím, ale Belaid, tak jsme mohli myslet na to, jestli přijede Cristiano, nebo Zlatan. Takhle se můžem strachovat, jestli to bude 1:1 a 0:0 nebo 0:0 a 0:0, protože Belaid se Šenkym se špatně podívaj na Marečka a budou přeřazeni do béčka. Matek by určitě udělal lépe pokud by přestoupil jinam, už by si totiž nikdy tolik nezahrál a tudíž by se nevyčerpal a nemusel by rychle běhat, což dělá jen velmi nerad. Otázka je, zda existuje klub, který by byl ochoten tohoto hráče při jeho platu 6 milionů korun za rok vzít byť i třeba zadarmo za převzetí smlouvy. Škoda, že si Marek nevsadil s Erichem, mohli mít vyděláno oba a my mohli být nadohled LM.

  18. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    mirecek1111     před 15 lety 10.08.2009 00:50 |  
    0 0

    Jinak co se týče dnešní sestavy, tak mi trošku vrtá hlavou, kde bude nakonec hrát Adam Hloušek. Doufám teda, že anabáze na beku skončila.
    Pokud to Standovi nepůjde pořád, tak by to mohl Adam zkusit se Šenkeříkem v útoku.
    A jinak ce se týče sestavy jako celku, věřím, že teď už budeme dělat jen kosmetické změny a né další kotrmelce. Možná, že mě to budete někteří vyčítat, ale mě se moc nelibí Volešák, Střížkov není měřítko a proti MB to bylo opravdu špatné, navíc Belaid sice hrál, ale všichni víme, že mu to vždycky daleko lépe šlo uprostřed.
    A další věc, kam se poděl Milan Černý? že to nebylo poslední zápasy hvězdné, no a co, ten by měl dostat také pořádnou šanci, vždyt proboha na jaře, co nasoutpil, to byl jeden parádní výkon za druhým, nejde jen o ten gol co tenkrát dal Boleslavi. Vždyt i na tom Žižkově, z kama si všichni pamatujeme Fořta byl podle mě nejlepší právě Milan. Já myslím, že by mě dostávat prostor.

    Podle mě by byla nejideálnější sestava součastnosti Vaniak - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Hubáček ...do té obrany už proboha nešpárat aspoň do listopadu... Milan Černý, Belaid, Ragued, Jarda Černý a v útoku Hloušek a Šenkeřík popřípadě Vlček. On Zdeněk se dneska skutenčně zaskvěl ale stejný fakt je, že dohromady tři goly pospíral ve Slavii za rok. Dneska to bylo skvělé, ale je důležité, aby se dokázal třeba jen jednou, ale prosadit i příště a přespříště, prostě aby dal nějakou branku aspon co druhý zápas.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      bongor     před 15 lety 10.08.2009 06:45 |  
      0 0

      Ta Tvoje sestava se mi taky líbí,myslel jsem na stejnou nebo podobnou.Milan Černý najednou vyšuměl,proč?Vaniak místo Hanuše,samozřejmost.Už nás ta sranda stála dost.Hanuš je budoucnost,Martin hvězda,i když už pomalu dohasínající-to je holt život,tak to chodí ve všem.Standu bych pár zápasů nechal na lavici,on je hrozně přemotivovanej,je to srdcař a jemnější povaha a strašně mu vadí,když se nedaří.Ještě nám předvede že umí,ale chce to pauzu.
      Z toho co vidíme nám ale nepříjemně vychází,že máme spoustu hráčů,ale málo těch,co můžou vyniknout.Potřebujeme brankáře,teď by byla chvíle pro Diviše a určitě útočníka.Snad se chytí Peky.

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 10.08.2009 08:47 |  
        0 0

        Dobré ráno Vám všem.
        Začnu asi tím nejdůležitějším. Máme tři body, výhra byla zasloužená a bylo to dílem celého mančaftu (tedy i s chybami a nebo hezkými momenty). Beru to tak, že Střížkov hrál dost slabě ale tvrdě. Přesto jsme měli v druhé půli slabou 15 minutovku a bylo třeba to uklidnit, což učinil Belaid se Šenkeříkem (Belaidovi vysekávám poklonu, klidně mohl zakončit). Nevím jestli většina z Vás, ale myslím si alespoň za sebe, že M.Vaniak by se měl do brány vrátit. Nemám z Hanuše dobrý pocit(nechci ho zatracovat a ublížit mu). Nějak prostě cítím, že nemá ten správný brankářský cit. Při chytání míčů dost rozevřené ruce, při vyboxování míče mu jde míč dolů, malé vápno vůbec není jeho, výkopy nepřesný a ten styl výkopu z ruky je děs. Já nechci prudit, ale nevím nevím. Všímal jsem si ho i při čtení hry, jak se přesouval, vůbec si nedirigoval přesouvání obraného bloku. No nechám toho, prostě Vaniak je u mě na tom líp. Obrana tentokrát slušná. M.Krajčík asi ještě není úplně ready, ale oproti Brnu znatelný pokrok. Jen na konci jsem jeho jednání a zbytečnou kartu nepochopil. Suchý je hráč pro reprezentaci a nechápu pana Haška, že tam cpe Sivoka. Vomáčka (někdo tu napsal J.Terry a já s ním souhlasím) zahrál až ne jednu velmi dobře, pokryl spoustu prostoru a nechybí mu i potřebná rychlost při startu na hráče. Navíc to odehrál bez žluté karty. Hubáček měl pouze jednu chybu, ale to mu nepomol hlavně J.Černý a j jeho strany pak odešel centr. Tam také byla chyba našeho Vomáčky, všiml jsem si, že se nějak blbě odrazil a nešel moc nahoru. Přiznávám, že za tu branku Hanuš nemohl. V záloze jednoznačným králem Raqued s Belaidem. Vyhověli si. Belaid několikrát rychle vyjel z míčem a dobře mu pomáhal Volešák a z počátku i J.Černý. Oproti minulým zápasům se v záloze objevila chuť máknout a zabojovat dopředu i zpátky. Škoda, že J.Černý (u tak zkušeného hráče bych to nepředpokládal) chrtil a šel kopat penaltu, ač byl sám faulován. Je to nepsaný zákon a já už před kopnutím neměl dobrý pocit, což se potvrdilo (souhlasím, že výjimka potvrzuje pravidlo), ale v tomto případě to bylo i špatně kopnuté. A protože jsem taky kopal do meruny tak bych taky řekl, že tohle trenér hráče učit nemůže. Máme v mančaftu několik ranařů, co by měli kopat penalty bez mrknutí oka. A tuhle měl kopat Volešák nebo Belaid. No a útok? Víte já mám Standu moc rád, je to poctivý hráč a nechá na hřišti všechny síly. Ale prostě mu to nejde a čím víc to chce zlomit, tím je to horší. Takový je fotbalový život. Šenkeřík byla jiná káva. On se o to místo popral tak, jak si přestavuju. Klobouk dolů před ním samým a KJ by si měl šáhnout do svého svědomí. Už několikrát Šenkeřík musel ukázat KJVCD, že na to ve Slávii má. J.Černý šel po neproměněné penaltě s výkonem dolů a byl i nepřesný. Volešák pracoval pro tým a to dozadu i dopředu. Je jasné, že několikrát nebyl přesný, ale odehrál spoustu prostoru a čistil to tam s Raquedem velmi dobře. No a co dál? Vasiljevič se včera moc nepředvedl, Naumov nejprve velmi dobře uteče a škoda, že to tam někdo z našich po jeho centru nedoťukl. Vzápětí při faulu dostane žlutou. Janda má asi ještě deku ze Šeriffu, ale snad se to rozchodí. M.Černý a Hloušek, jsou další kluci, co na to mají a pomůžou. Ještě jsem chtěl napsat nakonec pár řádků k Markovi Jarolímovi. Jsem dalek toho si myslet, že je tam s protekce. To si možná myslí Tantalos, ale situaci okolo MJ trochu znám a takhle to rozhodně není. Já si troufnu říci i to, že to je technicky dobrý fotbalista a má i velmi dobré kombinační schopnosti a kopací techniku taky velmi dobrou. Jsou soupeři a utkání, kde bude platným hráčem, jsou utkání a soupeři, kteří mu nesedí. Navíc má dost problém s vracením po ztrátě míče a tady je asi největší kámen úrazu. Já bych ho nezatracoval, nechme ho v klidu a uvidíte, že se to dostane tam, kde to má být. Podívejte na Belaida, včera jakoby dostal chuť do hry a moc se mi ten kluk včera líbil. Buďme spravedlivý a nechme Marka Jarolíma se nadechnout, on to potřebuje a my nejsme přeci žádné hyeny. Byli zápasy, kde hrál velmi dobře (Plzeň na jaře, Sparta na podzim minulého roku a ještě další zápasy), buďme spravedlivý. Zaslepenost a zloba jsou špatnými rádci. Podívejte na Liberec a to, co tam včera předvedli. Jedním slovm hrůza, a to co provedl Dočkal , za to byste ho asi sežrali. Těch ztrát míčů co měl, nepřesné přihrávky. Ani Gebre nehrál moc dobře, kromě jedné střely. Snad Vácha trošku, ale jen v první půli. Pak to byla jedna křeč. Nezapoměňme na své chyby a učme se z nich. To je cesta poznání a víry, jiná není. A závěrem ještě jedno velké poděkování. Já Vám měl takovou radost z těch zhruba deseti tisíc lidiček na stadionu. A viděli jste kluky při děkovačce. Jak za to byli upřímně vděční. Taky si lízají rány a na duši jim dobře nebylo, ono pokud mají jen trochu svědomí (a zaplať PánBůh, že mají), taky tam měli po tom poháru černý skvrny. Jedna výhra zatím neznamená nic, ale cestu snad najdeme. Je to o poctivé dřině a také chuti do zápasu tam nechat všechno a bít se až do konce. Podívejte na Tomáše Necida, přijde na plac v 85. minutě a picne tam gol během pěti minut. Tohle v našich klucích musí být, vůle jít po vítězství a nenechat se rozhodit. Věřit svým schopnostem. A přitom to brát s pokorou ke všemu, co to přináší, a to i s úctou k soupeři. Teď nás čeká zápas v Č.Budějovicích. Nebude to tam nic lehkého, ale pamatuji si, že jsme tam už jednou na podzim v 95 začali cestu za titulem. Jsem pozván do Veselí nad Lužnicí ke svým známým, a tak možná vyjedu i do Č.B na tento zápas. Snad to bude s dobrým koncem. Omlouvám se, ale nějak jsem to protáhl. Sokrates55

        • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

          tantalos     před 15 lety 10.08.2009 09:46 |  
          0 0

          Milý Sokrate,
          velmi oceňuji Váš pozitivismus, snahu vidět všechno v pěkných barvách a někdy snad i trochu přilakovat narůžovo. Takoví lidé jsou sůl země.
          Nicméně v případě Marka Jarolíma je Váš přístup nesprávný.
          Je to asi jako kdyby člověk říkal: Povídejte, tady v těle je zhoubný nádor, ale neroste moc rychle, dejme mu šanci, třeba se nějak zapouzdří. Sice bychom ho mohli vyoperovat, ale proč násilné kroky...
          A že je Tvaroh skutečně nebezpečný, svědčí průběh utkání proti Tiraspolu - do značné míry kvůli němu ztratila šanci na 150 nebo více milionů korun.
          Jenže nádory metastázují. A když hráči vidí, že jeden prominent nemusí bránit, nemusí chodit do soubojů, jenom promenuje po hřišti, čeká, kdy půjde zakopnout standardku, a s pootevřenými ústy kouká, jak ti blázni kolem makají, začnou ho napodobovat.
          Když totéž začal dělat Belaid, tolerantní vůči němu jste nebyl. A přitom TJ jenom napodoboval nejstavěnějšího trenérova chráněnce - zřejmě hlupáček doufal, že si poflakováním na hřišti získá trenérovu přízeň. Teď začal Tvaroha imitovat i Vasiljevič.
          Sokrate, doba, kdy bylo možné vyčlenit jednoho hráče jen na kouzla s míčem a na ofenzívu, je dávno pryč. V Čechách si to dnes dovolí jen dva hráči: Švanci a Tvaroh. Jenže Švanci hrát umí a přináší divákům radost. Tvaroh jen nechápavé pohledy: Jak je možné, že vedení Slavie tohle trenérovi toleruje.

          • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 10.08.2009 10:26 |  
            0 0

            Zdravím Tě Tantale,
            nevím, ale optimismu zas až tolik zatím v sobě (o té středě) nemám. Taky je mi jasné, že jsme hráli proti Střížkovu a tak nás těžší soupeři čekají. Takže bych to neviděl zatím tak, že máme vyhráno.
            Zhoubný nádor je zhoubný nádor a je to o lidském neštěstí a většinou neodvratné smrti. Zamýšlím se nad Tvým přirovnáníma skutečně si myslíš, že Slávia je napadena zhoubným nádorem protekcionalismu a ten teď´začne metastázovat díky libovůli trenéra Jarolíma? No, nevím. Podle mě je to jinak, ale Tvé názory respektuji. Ostatně i z dějin vím, jaký máš úkol a poslání. K Belaidovi sem byl kritický zrovna tak, jako MJ. Ani na jednoho jsem však nekydal špínu a oba jsem vždycky nazýval jménem, protože ho mají. Žádného Tvaroha neznám. To jen, abys nezapoměl na to, co sám nedodržuješ (někdy). Ostatní jsem popsal již v mém příspěvku výše. A tam je toho popsáno daleko víc, než jen to, co sis vybral. Ale já nechci teď spory o to či ono Tantale, teď je důležité kluky podržet. To se v neděli večer v Edenu stalo a to je dobře, moc dobře. Sokrates55

            • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

              tantalos     před 15 lety 10.08.2009 10:57 |  
              0 0

              Nebyl jsem to já, kdo začal psát o dvou hráčích Slavie jako o Tvarohovi a Termixovi. Ten druhý včera nastoupil, dost pokazil, ale taky hodně míčů napadáním získal, vybojoval, zdaleka nebyl nejhorší. A proto si tuhle přezdívku nezaslouží.
              Jsem rád, že znáš mou historickou misi - i můj trest. Nejsem Atlas ani Beránek Boží. A nelžu.
              Mimochodem, zamyslel ses někdy nad tím, jestli ta píseň Always Look on the Bright Side of Life ze Života Briana nebyla míněna spíš ironicky?
              P.S.
              Pro mladší obecenstvo: http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ&feature=fvst

              • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

                tantalos     před 15 lety 10.08.2009 11:02 |  
                0 0

                A mimochodem: nebyla kauza Brabec projevem této metastáze?

              • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 10.08.2009 11:04 |  
                0 0

                :-)). problem ale je tantale, ze MJ si mozna zaslouzi prezdivku tvaroh, ale zhoubny nador v sestave, to je trochu silny kafe. On hraje to, na co ma.. Vsichni ted budou reagovat na nador a ne na racionalni jadro tvyho prispevku, ze hraci v sestave, kteri se nevraceji a prohravaji souboje, maji vliv i na ostatni, protoze jde o kolektivni sport, cim je takovych hracu vic, tim ovlivnuji i ostatni a tym nefunguje. Opacny efekt se stal na konci jara, kdy M.Cerny, Janda a Volesak svou aktivitou ostatni strhli a prave treba Jarda Cerny tehdy bojoval a vracel se jak nikdy.

                • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

                  tantalos     před 15 lety 10.08.2009 11:19 |  
                  0 0

                  Milý Martyni,
                  samozřejmě někdy přestřelím. Možná dokonce i záměrně. Někdy přivedu své oponenty na pokraj hysterického záchvatu: třeba když zesměšním Romanovse a Dense nevhodnými příměry, zatímco mí oponenti v nich vidí nové Pláničky či Roberty Carlose (nebo jen Carlose?)
                  Nicméně jsem přesvědčen, že přirovnání Tvaroha k malignímu tumoru je pregnantní. Hodně fanoušků jde přesvědčeno, že MJ je stavěn především z protekce. Že tedy ve Slavii se děje něco pochybného, možná smradlavého. A víš, tenhle smrad podkopává víru fanoušků ve svůj klub. A to je ta hrozná fotbalová rakovina.

                  • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

                    slimak     před 15 lety 10.08.2009 11:35 |  
                    0 0

                    tantalosi, že tě to pořád baví, je to opravdu trapne..jestli sis nevšiml, tak MJ včera nehrál a nehral ani romanovs ani Dens..

                    chtěl bych se zeptat, co tvuj liberec, co tví dočkalové, váchové?? 1 bod tantalosi, 1 bod

                    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

                      tantalos     před 15 lety 10.08.2009 11:57 |  
                      0 0

                      Liberec postoupil. Slavia...

                      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

                        slimak     před 15 lety 10.08.2009 12:21 |  
                        0 0

                        to jsem presne cekal, ale jak bys hodnotil vysledky slavie, kdyby prohrala doma s brnem a remizovala s kladnem.navic dostala debakl s boleslavi??

                • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 10.08.2009 11:48 |  
                  0 0

                  Martyni, trefil jsi to velmi dobře. Jenomže o tom přeci píšu už nahoře v prvním příspěvku. Musí bojovat všichni a musí to na nich být vidět. To se týkalo všech a vždycky. I MJ i TB. Včera jsem se s tím mančaftem prostě cítil dobře a popsal jem to tak. J.Černý je hráč, kterého potřebujeme a on to umí. A ruku na srdce, prostě někdo je vždycky v mužstvu nosičem vody a musí se s tím poprat a přijít na to. Včera byl tím nosičem třeba Láďa Volešák a šlo mu to. A Jarda včera určitě taky chtěl, tou pentlí se nějak zasekl. Včera třeba Šenkeřík svou chutí k zápasu dle mého názoru celou ofenzivu vyšoupl o "štok vejš". A proto si myslím, že na včerejšku je třeba postavit další stupínek a vybudovat tak osu týmu, vhodné doplnění a ustálit to.
                  Po všem co vím, se k Brabcovi vyjadřovat nebudu. A myslím si, že nikdo nevíme dost tak, abychom mohli soudit.
                  Na ironii bude času dost Tantale, až nám nic jiného nezbude. Pak s tím souhlasím.
                  Teď jsme po prvních třech zápasech v lize a dvou v poháru. Není to vůbec žádná sláva a čekal jsem to lepší. Hlavně pohár je pro mne zklamáním a beru to jako jeden z nesplněných úkolů vedení, trenéra a mančaftu. Minulý rok jsem to taky nedali a v Evropslém poháru jsme taky díru do světa neudělali. Asi bychom měli začít vždycky s Ajaxem Amsterdam, ten nás nějak dokáže nabudit...._:).
                  Nikdy jsem neřekl, že lžeš Tantale. Ale taky bys měl vědět, že i ten kdo si myslí, že hájí pravdu, jí objektivně vzato, také vždycky nemá.
                  A to si myslím i sám o sobě. Sokrates55

                  • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

                    tantalos     před 15 lety 10.08.2009 12:09 |  
                    0 0

                    A jedině fakt, že pravdu nemám vždycky, mi dodává dávku optimismu nezbytnou k přežití

                  • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 10.08.2009 12:11 |  
                    0 0

                    Souhlasim, Sokrate, Senky svou chuti do hry pekne strhnul i ostatni, jako Milan Cerny na jare. V kazdem tymu jsou hraci, kterym je bojovnost vlastni a jini, kteri k ni musi byt trochu inspirovani:-)).

                    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

                      Wommi     před 15 lety 10.08.2009 12:27 |  
                      0 0

                      ..pak je ale skoda ze nebyl senky a dalsi podobni staveni jiz od pocatku,...po bitve kazdej general, ale preci jen stari a zkusenost mohlo proti tiraspolu pomoci.

                      ..jeste ted se mi honi v usich slova blazka ze sparty, kdyz po konci ligy rikal ze se stejne vsichni sejdem maximalne v EL....tenkrat jsem opravdu neveril, ani ted kdyz se podivam na los posledniho kola, ..je to skoda..ale pravdou je, ze vcerejsi fotbal se mi libil a docela mi i bavil (pres ruzna hlucha mista)...ale kluci makali, hrali, docela nekterymi akcemi bavili,...o to vic mi prekvapuje hodnoceni v novinach..zas na druhou stranu po tom co predvedli sport a dnes na pocatku ligy se uz nedivim nicemu.
                      M.

                      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 10.08.2009 13:45 |  
                        0 0

                        Mas pravdu, Martine, samozrejme ze zapasu s tak slabym souperem nejde delat velke zavery, ale me ten fotbal taky bavil, a o to asi jde, bylo i videt, ze bavil i vetsinu hracu. jasne po bitve kazdej vi, kdo mel nastoupit, ale presto, jsou urcity typy hracu.. Senky, Krajcik, na konci zapasu treba Trapp, Volesak...

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      slimak     před 15 lety 10.08.2009 08:21 |  
      0 0

      taky jsem nad mistem hlouška přemýšlel a napada me utok vedle senkyho, vlčak si potrebuje odpocinout..souhlasim i co se tyce volesaka, nevim jake mel presne ukoly, ale belaid ho jednoznacne predcil. volesaka bych videl jakoalternativu na DZ a vedle tijanyho napravo postavit jandu nebo milana cerneho..

      milan cerny predvedl minule dva zapasy hrozne vykony, tak asi proto nebyl ani na lavce, navic ve stredu hraje za 21

      moc me potesila pocta pribuzneho trenera Maddena a pana Prochazky. to si pak clovek hned uvedomi, ze jeden neuspesny zapas neni s ohledem na tak dlouho historii klbu meho srdce zadnou tragedii, je to sport, kdy prichazeji vitezstvi i porazky..a podle toho jsem si zapas, i kdyz jsme nijak neexcelovali, poradne uzil..

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      LordEdmund     před 15 lety 10.08.2009 08:29 |  
      0 0

      Vlčák musí být v základu, když budou dávat góly jiní, tak je jedno, že zrovna on nezáří. Až se do toho Standa dostane, bude zas našim nejlepšim útoćníkem a trpělivost Slavii mnohokrát vrátí. Kdyź k nám přiśel, tak mu to chvíli trvalo, než spustil gólostroj. Když bude makat a bude se vyhrávat, tak bych ho v útoku nechal s Šenkym.Hlouśka bych alternoval s J.Černým podle soupeřů.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 10.08.2009 09:39 |  
      0 0

      Mne se tva sestava taky libi, mozna bych tam toho standu klidne nechal a Jardu Cernyho vymenil za Hlouska, abychom byli jeste sviznejsi. Jinak k Volesakovi - neni to zadna hvezda, ve hre dopredu chybi trochu kvality a rychlosti, ale ocenuju, ze je aktivni a poctive hraje dozadu, neni to vzdy na zaklad, ale je to platny hrac.

  19. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    Pavlik     před 15 lety 10.08.2009 08:50 |  
    0 0

    Zdravím všechny.Chtěl bych trochu krotit optimismus většiny slávistů-hráli jsme se Střížkovem.S mužstvem,které já už ted považuji za sestupujícího(já vím trochu brzo)ale myslím si to.A naše slávinka toho zase včera moc nepředvedla.S takovýmhle soupeřem je to prostě povinnost.Těžší soupeři nás teprve čekají-Sparta,Ostrava,Liberec atd.Prostě ta souhra tam není,snad zatím.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      bongor     před 15 lety 10.08.2009 13:27 |  
      0 0

      Tady se myslím optimismus nekoná.Ale jsme rádi,že jsme udělali tři body a dokonce se začínáme i mezi sebou bavit normálně.

  20. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    Viking     před 15 lety 10.08.2009 09:36 |  
    0 0

    Tak jsme dostali malou náplast ale Střížkov není měřítko, těžko už k nám slabší soupeř přijede. Líbil se mi kromě Tunisanů a Zdeňka Krajčík, je na něm vidět, že sám o sobě ví že do top formy má ještě daleko ale o to víc hraje poctivě.

    Hloušek nejede s 21 takže v Budějovicích hrát zase nebude.

  21. Kdyby Slavia měla dobrého trenéra,

    tantalos     před 15 lety 10.08.2009 10:06 |  
    0 0

    Kdyby Slavia měla dobrého trenéra, určitě by si všiml, že je Šenky gólový hráč. Kdyby Slavia měla dobrého trenéra, určitě by už letos Šenkyho postavil do základu aspoň jednou - on totiž naposled hrál loni na podzim proti Ajaxu

    • Re: Kdyby Slavia měla dobrého trenéra,

      lassiter     před 15 lety 10.08.2009 10:21 |  
      0 0

      Tak Šenky ve Slavii nějakej ten zápas odehrál a upřímně si nemyslim, že by v nich dlouhodobě prokazoval, že je gólovej hráč.

    • Re: Kdyby Slavia měla dobrého trenéra,

      bongor     před 15 lety 10.08.2009 13:30 |  
      0 0

      Dobře Tantale,ale říkáš to slušně,jak se sluší na slávistu.Každý máme svůj názor já třeba jak víš mám opačný.A nemusíme se proto ještě vzájemně nenávidět.

  22. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    lassiter     před 15 lety 10.08.2009 10:16 |  
    0 0

    Tak podle Sportu jsme včera viděli nejhorší zápas kola a známky máme horší než Budějky, který dostaly trojku a nevystřelily na bránu :-) Jinak píšou, že se prej zajímáme o budějovickýho brankáře Kučeru...

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      Viking     před 15 lety 10.08.2009 10:48 |  
      0 0

      Kučera je blbost, to je z bláta do louže. Potřebujeme špičkového gólmana. Začal bych stavět zpátky Vaniaka a ten aby dochytal letošní ročník. Hanuš zatím slabota, včera jsem trnul když na něj šel balon, Romanovs upadl v nemilost. Chce to holt už teď začínat s výběrem nového brankáře a nejlépe už v zimě někoho koupit. Gólman není v porovnání s útočníky extra drahé zboží a dělá 50% úspěchu. My máme teď pouze tři průměrné brankáře. Je to jednoznačně náš nejslabší článek v sestavě.

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

        Ladineeek     před 15 lety 10.08.2009 11:40 |  
        0 0

        A co ten KUCIAK??? To by byla panečku posila! I za ten 1m eur by stál !

        • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

          slimak     před 15 lety 10.08.2009 11:48 |  
          0 0

          no, kde bychom ted vzali milion éček ? je nesmysl v této situaci utracet..

          mozna se budete divit, ale libil by se mi Slavik z Teplic, kdyz hral, podaval vzdy spolehlive vykony...

          • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

            jane (admin)     před 15 lety 10.08.2009 13:40 |  
            0 0

            Tak to ti muzu garantovat, ze ten se do Slavie, dokud tady bude Jarolim, nevrati :)

            • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

              slimak     před 15 lety 10.08.2009 13:44 |  
              0 0

              nevim, co si udelali..jen si se mi vždycky, když jsem ho videl hrat, dost libil

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

        bongor     před 15 lety 10.08.2009 19:47 |  
        0 0

        Jenom poznámku:Romanovs neupadnul v nemilost,on se upadnul v nemilost.Byl to podraz jako kráva,co proved.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      mirecek1111     před 15 lety 10.08.2009 12:03 |  
      0 0

      Podle mého by byl z ligy nejvhodnější Michal Daněk z Plzně. Je vysoký, robusní postava, než odešel do zahraničí, tak podával špičkové výkony, navíc je pořád mladý, pokud by se prosadil, měli bychom post jedničky vyřešený na dlouhé roky dopředu.
      A v neposlední řadě mají v Plzni na pozici brankáře přetlak.
      Bohužel to asi dopadne jinak..

      A Kučera, já nevím, ale také je pravda, že pod kvalitní obranou se mění i brankář, vzpomeňme co za výprasky dostával Most s Vaniakem v brance měsíce předtím, než přestoupil k nám a začal chytat tak jak chytal. Možná, že i Kučera by stál za zminku, každopáně cokoli bude lepší než teď.

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

        lassiter     před 15 lety 10.08.2009 12:14 |  
        0 0

        Jo s tim Daňkem bych si dovolil souhlasit, ale teď už zas začal chytat... Myslim, že kdyby ho v létě KJ chtěl, tak ho měl. Takže ho asi nechtěl. Jinak se zdá, že jsme udali prvního z přebytečných hráčů na výplatní listině, Besta prý uspěl na testech v Polsku...

        • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

          mirecek1111     před 15 lety 10.08.2009 13:24 |  
          0 0

          No ale ve Sportu jsem se nakonec nic ani o Kučerovi nedočetl..

          • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

            lassiter     před 15 lety 10.08.2009 13:37 |  
            0 0

            nejsi pozornej čtenář, na straně sedm v článku o zápase teplic a budějek

            • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

              mirecek1111     před 15 lety 10.08.2009 13:44 |  
              0 0

              nejsem, přeskakuju potencionálně nudné články :-))

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      bongor     před 15 lety 10.08.2009 13:21 |  
      0 0

      Za prvé,neměl by se užívat název Sport,takový deník momentálně v republice nevychází.Přece víme,že je to deník SPART.Je to defacto klubový deník letenských bolševiků.No a z toho už se Ti jasně rýsuje,co budou psát o Slavii a co o sraltě.Proto mě to naprosto nepřekvapuje a kdyby napsali,že Slavia je nejhorší klub v Čechách,tak
      si jenom řeknu,že mi ti soudruzi redaktoři jen potvrzují co jsou zač.
      Takový nuly jako třeba rádobynovinář Mádl by do jinýho deníku nemohli napsat ani čárku.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      bongor     před 15 lety 10.08.2009 13:25 |  
      0 0

      Brankáře potřebujeme.Značka ihned.Proti CZ v Bělehradě by Hanuš asi dostal bůra.Ale bude dobrej,za dva tři roky.
      V tom Bělehradě to bude o hubu,hlavně si musejí dát pozor naši kotelníci.

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

        lassiter     před 15 lety 10.08.2009 13:39 |  
        0 0

        no jsem o víkendu slyšel rozmlouvat Strašáka na radiožurnálu (jestli to byl teda on) a ten se nad fanouškama soupeře doslova rozplýval, tak to má asi pořešený :-)

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 10.08.2009 16:03 |  
        0 0

        Hlavně žádný náznaky o Kosovu, Mladičovi, Karadžičovi atd. Kdyby tenkrát pobili jen sparťany, tak je mi to fuk, ale oni pak ničili i Starý město

        • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

          slimak     před 15 lety 10.08.2009 21:54 |  
          0 0

          no jo, ale to byli chorvati..to by naopak museli v Srbsku vyvolavat: at zije nezavislost kosova a posranej karadzic

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      harry     před 15 lety 10.08.2009 20:32 |  
      0 0

      Taky jsem na to chtěl upozornit,při čtení toho plátku jsem opravdu mohl jen nechápavě kroutit hlavou.Viděl jsem zápas na Bohemce a střídavě poločas v Liberci,a včerejší zápas v Edenu ,ač proti slabému soupeři byl proti tomu ofenzivní podívanou.Sport už dávno nabral kurz při kterém si soudný člověk musí klepat na hlavu.Ted další personální výměny-vidím že dvojka z hatricku Fiípek ,Petrák...zničehonic se tam objevil novinářský "doyen" Hrabě....

  23. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    slimak     před 15 lety 10.08.2009 11:02 |  
    0 0

    podivejte se na http://bohemians.tv/ na zaznam z tiskovky..

    žákovi se nelibil rozhodci a pokriky fanousku na nazev klubu a jeho predstavitele :-))) Kj pak vtipne nazyva klub zase Strizkovem

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      iTom     před 15 lety 10.08.2009 13:43 |  
      0 0

      no jo to se dalo čekat, že si zase budou stěžovat... hlavně jak u toho mají napsaný VRŠOVICE 3:1 BOHEMIANS.. jestli jim to stojí za to hrát si na ještě větší ubožáky než jsou...

  24. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    brugy     před 15 lety 10.08.2009 11:30 |  
    1 1

    bohužel jsem byl včera jen na prvním poločase, ale zhodnotil bych to na nikoliv 100% přesvědčivý ale solidní výkon, zvláště s ohledem na úroveň naší hry v posledních zápasech

    jen bych se chtěl pozastavit u jednoho hráče který mě dlouhodobě naprosto vysává a to je Hubáček, dost dobře nechápu, že jsme za ty roky co Hubáček je ve Slavii nebyli schopni přitáhnout do klubu kvalitnějšího levého krajního obránce (kromě Dřížďala v památné sezoně), ten chlap zazdí veškeré útočné možnosti po levé straně, je úplně jedno kolik má okolo sebe volného prostoru, že dostane luxusní nahrávku, kterou velmi dobře zpracuje, on prostě neví co má dělat s míčem a tak hledá jednoduchá řešení - nákop, či zpětnou nahrávku na obránce, hráč mi není nesympatický, je spolehlivý, jezdí, ale fotbalista pro Slavii na levého útoného beka (v moderním pojetí vesměs křídlo) to prostě není, v útočné fázi jsem horšího krajního beka neviděl, přitom hra po stranách je prostě nutností

    MJ hrál neuvěřitelně špatně s Tiraspolem, ale ta hysterie která se okolo něj dlouhodbě spouští je dle mého názoru neopodstatněná, není to žádná hvězda, ale kopnout do balonu umí, vzpomente si na první jarní zápasy, každopádně do základu to momentálně není

  25. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    Strasak_1892     před 15 lety 10.08.2009 13:23 |  
    0 0

    Článek a fotky ze zápasu + další užitečné informace!

    www.slaviaultras.goo.cz

  26. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    iTom     před 15 lety 10.08.2009 13:45 |  
    0 0

    jediný co mi včera zkazilo náladu byl jeden nejmenovanej idiot kterej v kotli šaškovat s rudým dresem...

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      iTom     před 15 lety 10.08.2009 13:46 |  
      0 0

      sry šaškoval

  27. Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

    kokac     před 15 lety 10.08.2009 15:22 |  
    0 0

    off topic........viděl jsem v Brně a v Uherským Brodě billboard "Poslouchej kapitána, kup si permanentku!" A fakt nechápu jakej má smysl přesvědšovat někoho na druhým konci republiky aby si koupil permici do Edenu. Nevěřím, že si kvůli těmhle dvěma billboardům co sem viděl někdo koupil permici. Protě "luxusní" marketing....

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

      mirecek1111     před 15 lety 10.08.2009 17:05 |  
      0 0

      Ve Valašském Meziříčí byl nebo pořád je též.

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

        kokac     před 15 lety 10.08.2009 17:17 |  
        0 0

        Njn asi máme novou marketingovou koncepci. Získej co nejvíc nových fanoušku, který se na Slavii podívaj maximalně na ČT4 Sport.

        • Re: Slavia - Bohemians Praha 3:1

          skman     před 15 lety 10.08.2009 21:21 |  
          0 0

          v Brne jsou tyto Billboardy nejmin 2