Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

Ostuda, šok, propadák. Slavia ve třetím předkole nedokázala porazit Šeriff Tiraspol. Přestože se slávisté dostali do vedení díky brance Hlouška, za pasivitu ve druhém poločase přišel trest v posledních sekundách zápasu, kdy srovnal Ferreira a poslal svůj celek do dalšího kola. Na Slavii nastanou krušné časy a vyhrabat se z této situace nebude vůbec jednoduché ... "Je to sportovní neštěstí, těžko k tomu něco říct," nechal se slyšet trenér Karel Jarolím.

V Edenu dnes Slavii čekalo veledůležité utkání, v kterém se mělo rozhodnout, zda letošní sezona bude úspěšná či nikoliv. Soupeřem byl moldavský Šeriff Tiraspol. První utkání skončilo nepříjemnou bezbrankovou remízou, a tak dnes bylo nutné vyhrát.

Trenér Jarolím opět překvapil zvolenou základní jedenáctkou. Dosavadní levý obránce Hloušek dostal šanci v útoku vedle Vlčka. Tento tah se ukázal dobrým, exjablonecký univerzál se statečně rval a byl jednoznačně nejlepším hráčem sešívaných. Druhý trenérův tah již tak úspěšný nebyl. V každém dosavadním utkání na postu ofenzivního záložníka dostal přednost jiný hráč a bohužel nikdo nepřesvědčil. Dnes by podle této logiky měla být řada na Belaidovi, ale šanci dostal opět Jarolím. Ten bohužel podal jeden z nejhorších dosavadních výkonů v sešívaném dresu a byl naopak jednoznačně hráčem nejhorším. Když už šel míč přes něj, tak to bylo zárukou, že akce velmi brzy skončí. V brance i dnes dostal přednost nezkušený Hanuš.

Slávisté zapomněli na tragický vstup do utkání v Brně a dnes od začátku poctivě odváděli svou práci.  Brzy se usadili na polovině hostujícího celku a gólová radost na sebe nenechala čekat. Po čtvrthodině hry se k odraženému balónu dostal Hloušek a hlavou poslal Slavii do vedení. Všechno bylo v pořádku, za tohoto stavu postupovali domácí. Pozitivní myšlenky vyvolával i pohled na soupeře, který působil velmi hratelně. Tak slabý zahraniční soupeř do Edenu jen tak nepřijede. Vždyť v minulosti ho bez problémů vyřadila i Olomouc a loni taktéž Sparta. Pro klid to ale samozřejmě chtělo přidat druhou branku. To se však do konce prvního poločasu nepodařilo.

Do druhé půle nastoupila Slavia v nezměněné sestavě, což bylo opravdu překvapující. Zvláště Jarolím si vyloženě svým výkonem říkal o vystřídání. Slavia i přesto nadále kontrolovala hru a soupeře ke své brance příliš nepouštěla. Na stadionu vládla výborná atmosféra, diváci hnali svůj tým do dalšího kola. Žádná akce však neskončila gólovým úspěchem a závěr se pomalu blížil. Slávistický fanoušek je na velké nervové vypětí zvyklý, takže jsme se již tradičně připravovali na poslední napínavé minuty. V těch nás místo držení míče na soupeřově polovině a nekompromisních odkopů čekal zbytečný tlak slaboučkého soupeře. Slávisté mu darovali několik standardních situací a právě ta poslední v posledních sekundách zápasu rozhodla. Šťastný konec se nekonal, na stadionu zavládlo ticho a smutek.

"Dali jsme rychle gól, což bylo záměrem. Utkání jsme měli pod kontrolou, ale v závěru jsme zaváhali a dostali gól ...," řekl stručně Petr Vrabec, který byl hlavním trenérem za distancovaného Karla Jarolíma. Přítomní novináři si však nemysleli, že by Slavia měla utkání pod kontrolou. "Já si myslím opak, utkání jsme měli pod kontrolou, jen jsme v závěru udělali chybu. Petr Janda to měl řešit jinak, buď si pokrýt míč či ho kopnout do hlediště, ale rozhodně ne faulem. Kdyby to odkopnul, tak by se asi už nic nestalo," uvedl. Novináři také vyčítali pasivní hru ve druhém poločase. "Vedli jsme o gól, ale nechtěli jsme se pouštět bezhlavě do útočení ... druhou branku jsme dát chtěli, ale museli jsme být obezřetní, Tiraspol není špatný tým na to, aby nemohl dát branku. Chtěli jsme to v závěru ubránit, věděli jsme že budou nakopávat míče, proto jsme tam dali vysokého Tafata. Navíc jsme je do gólových šancí nepouštěli, vyloženou příležitost neměli. I velká mužstva hrají zataženě a podnikají rychlé brejky. Ale že jsme nedali další branku? To už je taky na hráčích," povídal Vrabec.

Slavii teď zřejmě čekají krušné časy, za posily se utratily veliké peníze, řada z nich se navíc ani nevejde do nominace. Třeba Naumov se Šenkeříkem nebyli novinováni, zranění v tom nehrálo roli. "Všechny nás to štve, to je logické. Musíme se ale oklepat a jít dál. Věřím, že v týmu je síla a že se zvedneme a budeme zase hrát dobrý fotbal. A co to udělá s psychikou? Nedovedu odhadnout, uvidíme do neděle. Musíme to zvládnout," uzavřel.

Slávisty nyní v pátek čeká los play-off Evropské ligy, kde budou mezi nasazenými. V případě postupu si zajistí dalších šest zápasů na podzim a zisk minimálně ve výši 1 mil. EUR. Jenže v současné situaci bude těžké postoupit, když jsme nedokázali porazit tým s koeficientem téměř 25x nižší, než má Slavia ...

Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1 (1:0)
Slavie: J. Hanuš - O. Čelůstka , M. Suchý , B. Vomáčka , D. Hubáček - P. Janda , H. Ragued , M. Jarolím (62. D. Vasiljevič ), J. Černý (89. L. Tafat ) - S. Vlček , A. Hloušek (74. M. Černý )
Branky: 15. Hloušek - 90. Ferreira
Diváci: 13483
lavička: M. Vaniak , M. Krajčík , T. Belaid , L. Volešák

Komentáře (105)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 21:59 |  
    0 0

    to si ani komentář nezaslouží , snad jen že to vypadnutí bylo klasicky po slavisticku, počkat až do poslední minuty to je masochismus

  2. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    Gino     před 15 lety 05.08.2009 22:00 |  
    0 0

    At tahnou do prdele ulejvaci. Posledni minuty maj mice litat, jak se rika, klidna az na tribunu. To me poser! Tohle je nase Slavia - typicka Slavia!! Fuck off! :,-(

  3. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    rek     před 15 lety 05.08.2009 22:00 |  
    0 0

    Očekavam,že pan Doležal s Rosenem nejsou hlupáci a že toho kdo je zodpovědny za tuto ostudu konečně vykopnou !!!!!!!!!

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 22:04 |  
      0 0

      to by museli vykopnout i sami sebe protoze nejvetsi pruser byl proste ten golman , to de na vrub všech, to ze pak branime jednogolovej naskok je pak samozrejme chyba trenera ktera spackala tuhle celou sezonu

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        Gino     před 15 lety 05.08.2009 22:05 |  
        0 0

        Ale hovno, sezona se samozrejme vysledkove da jeste bohate zachranit, ale na LM muzem na dlouho zapomenout (a na snadne prijmy z ni taky!!)....

        • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

          ketiv666     před 15 lety 05.08.2009 22:18 |  
          0 0

          jj.....příjmy z ní...co ty naše nákupy?????

        • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

          Jakubisko     před 15 lety 05.08.2009 22:35 |  
          0 0

          proč na dlouho zapomenout? když vyhrajeme titul, cesta k lm bude skoro stejná

          • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

            Frealaf     před 15 lety 05.08.2009 23:01 |  
            0 0

            Letos nedokážeme přejít ani přes jedno předkolo a příští rok bysme měli přejít rovnou přes tři "Tiraspoly", jo?

            • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

              Jakubisko     před 15 lety 05.08.2009 23:02 |  
              0 0

              proč ne?

              • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

                Frealaf     před 15 lety 05.08.2009 23:21 |  
                0 0

                V kontextu událostí posledních pár týdnů a KJových začátků sezón se mi to prostě dvakrát reálně nejeví. I když je samo fakt, že za rok to může bejt úplně jinak, ale tomu momentálně nejsem schopnej ani ochotnej věřit.

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      mirecek1111     před 15 lety 05.08.2009 22:06 |  
      0 0

      Já už také nechci, aby byl pan Jarolím náš trenér. Už těch přehmatů je víc než dost.

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        slaviator     před 15 lety 05.08.2009 22:44 |  
        0 0

        Vitej "v klubu" :-D Nekdo to chtel uz pred rokem, kdy to slo napravit - ted prisly posily za 50 mil a novej trener by pulku z nich pustil a prived si svy kone, at Komnacky, at Fitzel....

  4. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    denydzlSKS     před 15 lety 05.08.2009 22:06 |  
    0 0

    no, takže celá loňská sezóna přišla vniveč...

  5. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    ketiv666     před 15 lety 05.08.2009 22:14 |  
    0 0

    Tak si tak sedím u radiožurnálu a lebedím, vedeme , co řešit, čekal jsem sice víc gólů z naší strany, ale budiž.......ty koni, v poslední minutě!!!!!!!!!!!!Já jsem tak nasr, že ani ty čudlíky na noťasu nemohu mačkat...

  6. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    whitesnake01     před 15 lety 05.08.2009 22:16 |  
    0 0

    je to ostuda, koho teda chceme porazit? 4 litevskou ligu? no ty by stejne byla remiza.... fuj humus, jak hraci tak trener, bohuzel, a vedeni za TV prenos taky
    jedini fanousci zaslouzi potlesk, je me lito tech co tam prisli, to musel byt sok, ja bych to nezvladl...

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      whitesnake01     před 15 lety 05.08.2009 22:18 |  
      0 0

      a aby to nekdo nesvadel na smulu, tak ten prvni gol po hanusove chybe mel asi taky platit, podle radiozurnalu :(

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 22:20 |  
        0 0

        mozna ze to smula i je protoze by sme meli jeste aspon cas utocit, ale tohle byl totalni konec, katastrofa a pruser jako svine, ostuda pred celym narodem, nedivil bych se kdyby par lidi melo infarkt.

        • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

          Gino     před 15 lety 05.08.2009 22:22 |  
          0 0

          Pro krista, zkurvit tak vaznou vec z posledni akce soupere, do prdele co si ti idioti mysli? Kurva nikdo jinej to za ne nevodkope, to jsem se mel oblict do dresu a jit tam odkopavat balony? Jsem docela presvedcenej, ze by to par lidi z kotle zvladlo lip... smarja, to fakt neni mozny tohleto.

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        slaviator     před 15 lety 05.08.2009 22:43 |  
        0 0

        A nas "prvni"? Nebyla tam tec obrance nez dorazel Vlcek?

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      harry     před 15 lety 05.08.2009 22:41 |  
      0 0

      no to byl,v první chvíli si všichni kolem mně mysleli že píská ofsajd nebo faul,protože zpoza brány nebylo na druhou stranu tak dobře vidět,ale poté se vážně rozhostilo ticho.Každopádně posledních dvacet minut to bylo něco neuvěřitelnýho,navíc přihlížím k tomu,že Tiraspol byl za poslední roky opravdu NEJSLABŠÍ tým kterej tu v pohárech hrál,at se nám snaží namluvit cokoliv.
      závěrem snad změním poprulární řitolezecký slogan KJVCD na strohé KJV....

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        harry     před 15 lety 05.08.2009 22:44 |  
        0 0

        en

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        tolsimir     před 15 lety 05.08.2009 22:44 |  
        0 0

        souhlas, tak slaby tym jako Tiraspol jsem proti Slavii jeste nikdy hrat nevidel. To i ten Karvan Jevlach neblahe pameti byl mnohem lepsi a jejich hraci si dokazali alespon zpracovat balon

        • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

          Kactus     před 15 lety 05.08.2009 22:48 |  
          0 0

          jo, v lize by hrali o sestup a my toto
          ten gol mne bude dlouho strasit...

  7. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    slavista1     před 15 lety 05.08.2009 22:28 |  
    0 0

    Ten náš Fergason mrňavej to pěkně podělal:
    1) Brabec
    2) šachy s gólmany - Diviš pryč, Romanovs, nepodržel Vaniaka
    3) mixování s obranou, místo, aby se sehrála
    4) myšlenkami v nároďáku (škoda, že nešel ...)

    Taková šance na LM zase dlouho nebude a on přehází celý mančaft. To se jen tak nevidí ............

  8. co dodat

    Kactus     před 15 lety 05.08.2009 22:29 |  
    0 0

    zase jsme za blbce, ale mame tu, koncepci ...

  9. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    Jakubisko     před 15 lety 05.08.2009 22:34 |  
    0 0

    Zpííííívat a žít jak...JELIMÁÁÁÁÁÁÁNCI!

  10. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    harry     před 15 lety 05.08.2009 22:37 |  
    0 0

    Hoši děkujem,na víc se ani nezmohu,protože stále ještě vstřebávám to,čeho jsem byl v Edenu svědkem.......

  11. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    tolsimir     před 15 lety 05.08.2009 22:39 |  
    0 0

    Alespon usetrime za vstupne :-)

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      Kactus     před 15 lety 05.08.2009 22:42 |  
      0 0

      jo, protoze do jara budu doma. Jedina sance na opravu pokazene sezony je vyhra te Evropske ligy.
      Uz se tesim na ligu a strahovske navstevy, alespon kdyz zarvu, hraci mne slysi :) kdyz je tam deset tisic lidi, tak neni sance.

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      Hypik     před 15 lety 05.08.2009 22:42 |  
      0 0

      tohle byla prvni pozitivni vec, co me cestou z Edenu napadla:D

  12. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    slaviator     před 15 lety 05.08.2009 22:41 |  
    0 0

    Celej zapas jsme lepsi a pak toto :-(

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      harry     před 15 lety 05.08.2009 22:52 |  
      0 0

      jenže naše převaha byla úplně komická-mix připosranýho alibismu a neschopnosti.zase žádná střelba,vůbec nic.Co dnes předváděl KRÁL LIGOVÝCH TRÁVNÍKŮ Marek Jarolím,to bylo něco tak neuvěřitelně příšerného,že opravdu pochybuju o zdravém rozumu lidí motajících se kolem něj a tvrdích o tom,žeo něj měl zájem Hamburk apod.,smutné je že další "tvůrce hry" Vasiljevič jenž ho střídal,hráč ošlehaný to těžkými bitvy černohorské a madarské ligy a celými 24 starty za dva roky v Bundeslize,byl podobně komický a jediné čím zaujal bylo zadrbání míče v malym vápně a neustálém věšení se na hráče...velký KJ zase zlomil hůl nad Belaidem a Volešákem,ale mně už nic nepřekvapuje

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        smely (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 00:49 |  
        0 0

        ano, marek byl tak spatnej, ze mi ho bylo az lito...

  13. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    vavicek     před 15 lety 05.08.2009 22:48 |  
    0 0

    Viděl někdo ten "médii nesmyslně podceňovaný tým"? Já tedy ne. Pouze velice špatný tým z východu.

  14. ...

    Cilda     před 15 lety 05.08.2009 22:51 |  
    0 0

    tak sem dojel z Edenu...tak sem se na tuhle sezonu tesil a ted takovej kopanec do ksichtu..to si fakt nezaslouzime..Ode dneska se prestavam zastavat Jarolima..ten posral co moh..a jeho synovec co předvedl za vykon to snad nema obdobu..takovyho nekopu sem nevidel..kurva ten tiraspol byl uplne PLONKOVEJ, celej zapas..a my s nima vypadnem..to fakt ne..ostuda ostuda ostuda hruza uplne v pici, tahle "prohra"me bude bolet jeste dlouho

  15. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    Ravik     před 15 lety 05.08.2009 22:59 |  
    0 0

    Marku Jarolíme táhni ze Slavie!!!

  16. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    Ravik     před 15 lety 05.08.2009 22:59 |  
    0 0

    Marku Jarolíme táhni ze Slavie!!!

  17. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    lassiter     před 15 lety 05.08.2009 23:06 |  
    0 0

    Tak nějak nevim, co k tomuhle napsat. Posledních dvacet minut bylo jak zlej sen. Médii nesmyslně podceňovaný šerif tiraspol se ukázal být tak na úrovni Hlučína. Výbornej výkon Marka Suchýho, neuvěřitelný výkon Marka Jarolíma, naprosto nepochopitelný střídání Adama Hlouška. Dušan Vasiljevič - to má být vtip?

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      jack09     před 15 lety 05.08.2009 23:13 |  
      0 0

      stridani Hlouska sem taky naprosto nepochopil,je nejlepsi na hristi, udela sprint pres cely hriste v 70minute a von ho strida,fakt sem to nepochopil

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        lassiter     před 15 lety 05.08.2009 23:24 |  
        0 0

        nevěřil jsem svým očím, janda se tam kope celej zápas do řiti, na vystřídání v poločase, ale dolu jde hloušek, jedinej, kterej hraje fotbal v rychlosti. jeho sprint v sedmdesátý minutě byl ukázkovej, J. černýho natáh na deseti metrech o sedm, tak proto s nim rychle dolu, protože tohle neni naše koncepce, my chceme hrát pěší fotbal, něco co velmi dobře kromě našich stálic umí i dušan vasiljevič. pochopil jste někdo, co tam předváděl?

  18. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    quelhar (admin)     před 15 lety 05.08.2009 23:21 |  
    0 0

    Ach jo... :o(
    Bohuzel je to cele v sebevedomi hracu. Tolik nevynucenych chyb, kolik jsme dneska udelali, jsme loni udelali asi za cely podzim dohromady.
    Jedine pozitivum byl dnes Hlousek na hrotu, jeste lepsi nez na beku, klidne bych ho tam nechal. Neunavnym napadanim dal vzpomenout na Necida. Od te doby, co odesel (predpokladam ze vycerpany, jinak to stridani nechapu), tak to slo do kytek, M. Cerny ho proste v tomto nenahradil. Dalsi pozitivum byl vyborny kotel a tim to taky konci. Zato negativ je az prilis - zoufaly vykon Jarolima, Jandy a bohuzel i Vlcka, ktereho bych po dnesnim zapasu posadil na lavici a zkusil na hrotu nekoho jineho, kdo nebude pod takovou psychickou dekou jako Standa, ktery si tuhle porazku nejspis bere hodne osobne.
    Nas nejvetsi problem tkvi v zaloze, ktera neni schopna pripravit sance, nedoplnuje utok v dostatecnem poctu a dozadu se z ni poctive vraci jen Ragued a v zablescich aktivity Janda. Centry ze stran nechodi a kdyz uz, tak naprosto nepresne, stredem se neprosadime ani proti tak zoufalemu souperi, jako byl dnes Tiraspol.

    Nejhorsi je, ze to, co nas ceka, neni vubec prijemne. Cely tym je ted psychicky na dne, v kabine neni hrac, ktery by to nejak pozvedl (to bohuzel neni ani Standa, ani Suchy, ani J. Cerny jako kapitan a jeho zastupci). V predkole EL na nas cekaji tezsi souperi, nez bychom mohli dostat, kdybychom postoupili pres Tiraspol. Na ligu nejspis zacnou chodit polovicni navstevy (nebude divu). Jsem zvedavy, jak si uz o vikendu poradime s outsiderem ligy, Bohemians Praha. V dane situaci budeme mozna radi za jakoukoli vyhru.

    A pri odchodu, kdyz nevis, jestli mas brecet a nebo neco rozmlatit, ti poradatel se spartanskym usmevem rekne "Ti slavisti, to je takova spina".

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 23:30 |  
      0 0

      no myslim ze nadesel cas vyhazovu pro naseho trenera, tohle je prsote chyba ktera nas muze ovlivni na nekolik let dopredu, obrovska potuba pro nas , smeje se nam cela republika a my se ji nemuzem ani divit, prachy v hazlu a kadr hracu ktery si ted neveri uz asi na zadnyho soupere, , myslim ze horsi vec se nam stat nemohla, je to katastrofa a je treba zni vyvodit dusledky, prave sme promrhali sanci kterou dlouha leta nebude mit zadny cesky tym, nejsmutnejsi je ze sme ji promrhali naprosto debilnim a hloupym zpusobem.

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        Jakubisko     před 15 lety 05.08.2009 23:32 |  
        0 0

        dpč to je tak těžký pochopit, že mistr bude mít pořád stejnou šanci i v příštích ročnících?? v platiniho systému prostě mistr na arsenaly a juventusy narážet nebude! :)

        • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

          Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 23:39 |  
          0 0

          mno uvidime jak se nam bude vest v UEFA poharu, ale myslim ze i sam KJ cejti ze ma slabou pozici, tohle byla proste chyba vsech chyb, a za takovou se musi platit.

        • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

          slaviator     před 15 lety 05.08.2009 23:40 |  
          0 0

          A) loni od druheho predkola az po ctvrte, brzy mozna timhle tempem pokleus ceskeho fotbalu bude mistr zacinat v prvnim predkole s nejakejma Maltanama...

          B) tim mistrem se stat musis a kde mas jistotu, ze tentokrat nikdo nevyuzije "dubna"?

          • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

            Jakubisko     před 15 lety 05.08.2009 23:43 |  
            0 0

            kolega psal "žádný český tým", předpokládám že nějaký český tým tu českou ligu vyhraje ;)

        • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

          Frealaf     před 15 lety 05.08.2009 23:43 |  
          0 0

          My nepotřebujem Arsenaly a Juventusy, ale bohatě nám stačej Vasluie a Tiraspoly... :)

  19. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    moe     před 15 lety 05.08.2009 23:25 |  
    0 0

    Nedá mi to a zapojím se do diskuse, která mě překvapila svojí negativitou. Já jsem sám nebyl schopný slova asi ještě hodinu po zápase a cítil jsem hrozné zklamání. Ale vůbec se to nedá srovnat s tím, co jsem zažíval třeba vloni po zápase s Kladnem, nebo předloni po utkání ze Žižkovem.
    Tentokrát to kompenzuje slávistická hrdost na ty diváky, kteří se nenahrnuli hned po vyrovnávací brance k východům, ale "vytrpěli" si děkovačku až do konce. Hrdost na hráče, kteří dnes sice chybovali, ale rvali se o postup. Něco jako po debaklu na Arsenalu... Tohle všechno u mě aspoň částečně vybalancovalo to strašlivé zklamání, chápu, že u někoho možná ne.
    Je jasné, že takovýhle soupeř by se měl porážet. Ale neporazil se, dojeli jsme na to, že jsme nepřidali druhý gól. Doufal jsem, že hezky "po Chovancovsku" nezačneme střílet do vlastních řad a ukazovat na hráče, kteří za vypadnutí mohou. Ale zase se ukazuje na Marka Jarolíma. Ten byl dnes opravdu tragický, jeho geniální přihrávky "a lá malý Mozart" nikoho nenacházely a lavička by pro něho do dalších pár zápasů měla být maximem, to bezesporu. Ale jeden hráč nám dvojzápas neprohrál, i když se to zarytým kritikům nelíbí. Nebyl to ani Jarolím, ani faulující Janda, ani často nesmyslně kritizovaný Vomáčka, ani Hanuš, ani Jarda Černý, na kterého by mohl po dnešku také kdekdo ukázat prstem.
    Stejně tak se tu zase odvolává Markův strýc. Je nesmysl teď "defenestrovat" Karla Jarolíma, už se po tom na internetu volalo tolikrát, tolikrát ho vedení podrželo a tolikrát se ukázalo, že to bylo správně. Vyhodit takhle po Rumunsku trenéra na začátku sezony je prostě nesmysl. Navíc prostě lepšího neseženeme, na úrovni KJ mě jedině p. Komňacký. Karel má hráče, na které si ukázal, tak ať předvede, co z nich dostane. Budeme pokračovat v EL, kde z pragmatického pohledu máme i větši šance na uhrání nějakých slušných výsledků, i když samozřejmě finance jsou na úplně jiné úrovni. Stejně tak v lize bychom se měli s naším kádrem postupně vypracovat do čela. Když budeme pro smích v EL a nebudeme se prosazovat v lize, potom ať se to vyhodnotí jako neúspěch KJ a on odejde, ale ne dřív než v zimní přestávce.
    Doufám, že až hlavy vychladnou, bude se mnou pár lidí souhlasit. Teď je potřeba nepitvat se ve dnešku a přijít v co největším počtu na Bohemku, aby mohl nastat nějaký obrat. Plácat se nadále v tomhle neúspěchu, jakkoliv je veliký, nám jedině uškodí, o což se navíc zajisté budou pokoušet jistá média.

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 05.08.2009 23:32 |  
      0 0

      Ja vicemene souhlasim s tim, ze placat se v tom budou take a hlavne hraci. V tymu neni zadna osobnost, ktera by to dokazala hodit za hlavu a jit v nedeli na hriste s tim, ze vsem ukazu, ze umim hrat fotbal a dam Bohemce zase bura, stejne jako loni. Takovy hrac tu ted neni, aspon ja ho nevidim...

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        moe     před 15 lety 05.08.2009 23:36 |  
        0 0

        Nevím jestli v kabině, ale na hřišti by se o to mohl pokusit Hloušek, jestli teda zase nebude hrát v obraně. Tam hraje taky dobře, ale po dnešku mi ho přijde škoda i do zálohy, v útoku hrál úžasně.

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      eomer (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 23:49 |  
      0 0

      Souhlas

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      bongor     před 15 lety 06.08.2009 07:15 |  
      0 0

      Zatím jediný kloudný komentář.Ovšem nikomu z ostatních nemůžeme zazlívat,že má takovou hroznou náladu.Nejhorší na tom je,že ekonomické následky mohou být masivní.Rozházelo to celý rozpočet.Že vypadneme nemohl počítat nikdo a teď,jak to vyřešit?
      Prodat Sucháče,to je asi první možnost,kterou nedoporučuju,ale dopadne to tak.Zmenšit kádr to určitě,protože návštěvnost se teď sníží na počítám maximálně polovinu a brzy možná nebude na výplaty.
      KJ předloni a vloni viděl,že na mezinárodní úroveň nemáme a chtěl
      to změnit,proto tolik změn v kádru.Ovšem na takové hráče,aby v LM uspěli nemáme ekonomicky V Anglii,Španělsku,Itálii,Německu se platy hráčů pohybují měsíčně v řádu několika milionů,nemůžeme čekat,že se pohrnou k nám.
      Další z problémů je asi až přílišný egoismus Karla,ovšem souhlasím,že stejně je u nás jednička.Možná by se ale měl občas pokusit zvládnout i sebe ne jen hráče.Ať přemýšlím sebe víc,nenapadá mě,proč chytal Hanuš a ne super zkušený Martin.Jinak podle mě byla sestava optimální,možná místo Marka J.mohl hrát Belaid.Jsem strašně zklamanej,ale jedeme dál,skroměji,ale musíme se sebrat.

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        moe     před 15 lety 06.08.2009 08:41 |  
        0 0

        Můj osobní pocit je, že KJ v poslední době docela podléhá tlaku médií. Dlouho dopředu (možná tak měsíc před volbami na ČMFS) s Haškem avizovali svojí představu o společném trénování nároďáku jako prakticky hotovou věc, i když nechtěli upřesnit, že jde právě o ní. Potom přišla ta masáž ve Sportu, že Hašek a Jarolím nemohou sedět na dvou židlích, že je to "kočkopes", a Karel z toho vycouval.
        Podobné to bylo s Hanušem, média prezentovala přijatelnou remízu se silnou Boleslaví, navíc v prvním zápase sezony, jako katastrofu a ostudu, přitom vloni nám stejný výsledek v konečném účtování stačil na titul. A z Vaniaka zároveň ve Sportu udělali důchodce, který není schopný odchytat bez chyby už ani zápas, nechá se přeskočit útočníky a v předkole Slavii potopí. Každý den tam byl nějaký článek s touto tématikou. A světě div se, KJ toho Vaniaka opravdu vyndal.
        Pak už nebylo cesty zpět, byl by nesmysl dát v Tiraspolu do brány Hanuše a pak v lize někoho jiného (Vaniaka těžko, Romanovse to by bylo ještě méně pochopitelné), stejně jako po zápase v Brně. Vaniak už zažil těch střídání v brance ve Slavii spoustu, když ho vždycky nahradil na dva zápasy Vorel, aby tam byl Martin zase brzo vrácen, ale tentokrát by byl v předkole určitě poznamenaný tou nedůvěrou. Spíš než včerejší nasazení Hanuše bych KJ vyčítal to podlehnutí médiím už před týdnem, kdy ho tam dal poprvé.

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      Moskyta     před 15 lety 06.08.2009 09:02 |  
      0 0

      Dávám palec nahoru. Ač i já jsem strašně zklamaný, někdteré hráče, či realizační tým bych po včerejšku vzal sukovící po zádech ať táhne, je potřeba to brát s chladnou hlavou.
      Je jasné, že sezona, resp.její plány jak sportovní tak ekonomické se nenaplní, ale je potřeba se zvednout a jít dál. Evropská liga nebude site TOP, ale zajímavé soupeře i finance (v novém Platiniho modelu) nabízí.
      Takže přestaňme brečet a být zase tou starou Slavií (slávisty), pojďme dokázat, že jsme hrdý klub a jedna prohra, ikdyž hodně bolestná, nás nesrazí!!!

  20. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    Ravik     před 15 lety 05.08.2009 23:26 |  
    0 0

    KJ ví kulový... myslel si že je bezchybný a vyjde mu všechno na co sáhne... místo aby vyladil tým na rozhodující měsíc ze kterého mohla slavie žít několik let tak výsledkem je dnesni frustrace, ke které vsechno spělo... strach o výsledek s týmem na urovni Kladna...
    Hanuš... skoro nic na něj neslo ale a nervozita ktera z nej salala proste hracum neprida
    hubáček - klasika, spolehlivy dozadu, dopředu nulový
    Suchý i Vomáčka - oba to zvladli s prehledem, ten gol jsem poradne nevidel
    Čelustka - v prvni puli dost aktivni, ve druhy fyzicky odesel, mel tam jim mozna Matej tak v 70 min
    Janda - snaha a bojovnost, zbytecny faul na konci ze ktereho vyustil gol
    jarolím - výkon na urovni divizie, vsude o tri kroky pozde,nas tvurce hry mel prvni dotek asi v 6.min, doslova zkurvil co mohl, hrali jsme v 10
    Ragued - dozadu horsi nez Tavares, je holt pomalejsi, ale prihravky rodava pekny
    Cerny - zase vypadal ze umre vycerpanim tak v 10 min, malo brani, snazil se tvorit, ale dnes slabsi
    Hlousek - takhle kdyby se snazili vsichni tak jsme jim dali trojku, nabehal snad 15 km ve sprintu
    Vlček - jezdil, rval se, s Hlouskem si dobre rozumneli

    Nechapu prehlizeni Senkerika... mel byt aspon na lavicce. Jit do takovyho zapasu s jedinym nahradnikem do utoku Tafatem je debilita. Ctyri zapasy, 0 vyher, tragicka hra, absence vudce a golmanske jednicky a zjevna zatavenost nekterych hráčů je vysledek nove koncepce.

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      jane (admin)     před 15 lety 05.08.2009 23:33 |  
      0 0

      Presne tak, neni mi jasny, jak v takovemhle zapase muze chybet na lavicce Senkerik a Naumov a muze tam byt jen jeden utocnik, ktery navic pred tremi mesici kopal treti ligu...

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        slaviator     před 15 lety 05.08.2009 23:44 |  
        0 0

        Ale vis, rikal jsem Ti to - Senkerik asi neco musel rict KJ :-( Protoze nemit ani jednoho obrance na lavicce (Matej, no dobre, ale stoper chybi...) a jedineho utocnika, ale zato 4 zalozniky.... :-(

  21. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    tolsimir     před 15 lety 05.08.2009 23:28 |  
    0 0

    berme to pozitivne - od odchodu Necida mame konecne utocneho hrace evropske urovne. Dnes jsem byl z Hlouska nadseny. Snad se z nej opet nestane obrance...

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      mirecek1111     před 15 lety 05.08.2009 23:37 |  
      0 0

      No jen se neboj, v příštím zápase zase posviští v rámci rotace hráčů do obrany..

  22. Co se divíte?

    tantalos     před 15 lety 05.08.2009 23:46 |  
    0 0

    Když jsem psal, že kdykoli nastoupí v pohárech Tvaroh, se Slavií to dopadne špatně, nechtěli jste mi věřit. Tenhle ubožák je slavistické prokletí.
    Není se divit, že Slavia nestačila fyzicky. Nemá natrénovanou dost dobrou fyzičku, a ještě ji vyčerpalo, že prakticky celých 60 minut hrála v deseti proti dvanácti, protože Quelharem a Huzgim tolik oslavovaný Tvaroh svým výkonem kazil hru Slavie a pomáhal Tiraspolu.
    Kam dal KJ hlavu, když ho nechal na hřišti, i když na něj diváci od 30. minuty pískali.
    KJSZ

    • Re: Co se divíte?

      Jakubisko     před 15 lety 05.08.2009 23:48 |  
      0 0

      Aaaa, tebe jsme tu dlouho neviděli, chápu že ses po Boleslavi nemohl moc ukazovat...:o) mimochodem tu svou statistiku jsi měl založenou čistě na tom, jak se vyvíjelo skóre když byl/nebyl MJ na hřišti...takže statistika mluví jasně - s MJ na hřišti jsme postupovali, po jeho odchodu jsme vypadli ;o))

    • Re: Co se divíte?

      EdCable     před 15 lety 06.08.2009 02:07 |  
      0 0

      Kdyz nerozumis pojmu "fyzicka", tak ho laskave nepouzivej

      • Re: Co se divíte?

        tantalos     před 15 lety 06.08.2009 08:02 |  
        0 0

        Pojmem fyzička samozřejmě nemyslím žádnou odbornici na exaktní vědy, ani chemičku či matematičku, mít dobrou fyzičku slangově znamená mít dobře natrénováno, být v dobré formě. Slavisté od 75. minuty nestíhali.

    • Re: Co se divíte?

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 03:36 |  
      0 0

      Leccos z tvého příspěvku bych interpretoval jinak, nicméně bych nejraději trhnul Marka Jarolíma mezi dveřma. Tenhle člověk nemá ve Slavii co dělat a všichuni to vědí už dlouho. Někdo by ho už měl vyprovodit, pokud je KJ slepej. Jinak dnes tránoval Petr Vrabec, ne KJ.

      • Re: Co se divíte?

        tantalos     před 15 lety 06.08.2009 07:59 |  
        0 0

        To si opravdu myslíš, že dnes trénoval Vrabec? Buď si jistý, že ho KJ nenechal ani koučovat podle vlastního uvážení. Velký KJ by samostatné rozhodování někoho jiného nepřipustil.

        • Re: Co se divíte?

          Fallen (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 11:50 |  
          0 0

          Určitě mu dal nějaké notičky, ale nemyslím, že by zasahoval do střídání víc, než že mu dal seznam lidí, který chce v zápase střídat. Střídání se ale spíš než plán dá realizovat jako reakce na situace na hřišti. Každopádně jarolím měl táhnout už během první půle.

  23. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    whiplash     před 15 lety 05.08.2009 23:51 |  
    0 0

    no comment :)

  24. Škoda, škoda, škoda, srazili jsme se sami...

    Elsinor     před 15 lety 05.08.2009 23:58 |  
    0 0

    Léta jsem to tu jen tak sledoval z povzdálí, ale teď mi to nedá... Soupeře na úrovni Sheriffu jsem v novém Edenu v mistrovském zápasu ještě neviděl a co si vybavuji, tak na Strahově také ne. Hráči moldavského týmu byli médii podceňováni zcela po právu. Od začátku byli vyplašení, nedokázali si přihrát, a až do oné inkriminované minuty v nastavení to vypadalo, že ani moc nechtějí vyrovnat. Zkrátka, takhle mizerný nebyl ani Střížkov, který u nás loni dostal pětku.

    Ke Slavii: První poločas docela ucházející. Ale v druhém z toho výkonu prostě nebyla vidět snaha přidat gól. Neexistovala střelba ze střední vzdálenosti, spíše to bylo takové bezcílené obléhaní útočné poloviny... Ač nemám rád klišé "nejlepší obrana je útok", dnes by zrovna platilo, druhý gól by vše rozhodl - soupeře, který si vůbec nevěřil, by totálně srazil. Místo toho jsme se nechali srazit sami.

    Nejlepší hráči Slavie asi Marek Suchý, A. Hloušek a J. Černý. Stažení dvou z nich před závěrečným hvizdem jako by tak nějak naznačovalo, že už i na lavičce se pomalu začínalo slavit... Je ostudou naší krásné červeno-bílé Slavie, že do 4. předkola Ligy mistrů pustila tak slabý celek, jakým Sheriff byl. Věřme v lepší časy, i když už v neděli to bude s tím mančaftem trumpetistů zaručeně těžší zápas než dnes.

  25. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    Jakubisko     před 15 lety 06.08.2009 00:09 |  
    0 0

    Jen tak mimochodem, uvedl bych že se mi MOC líbil David Hubáček, ten chlap prostě do základu patří...

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      smely (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 01:00 |  
      0 0

      to podepisu, sestava nebyla vubec spatna...az na toho marka, teda, no...je mi ho lito

  26. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    japhy     před 15 lety 06.08.2009 00:22 |  
    0 0

    KURVA, KURVA, KURVA!!!




    Uf. Už jsem si chystal pochvaly pro naše hráče a jeden gol to úplně všechno vymaže. Ale přeci jen - obrana spolehlivá, Hub si opět to svoje odehrál. Ovšem bylo to na úkor skoro nulové podpory krajních obránců. V záloze dřel J.Černý, bohužel si to moc neměl s kým dát, Ragued spolehlivost sama a Janda taktéž bojoval příkladně. V útoku neskutečně dřel Hloušek a snahu nelze upřit ani Vlčákovi. A kohopak jsme vynechali? Ano, tu lemru Jarolíma! Ještě teď se mi otevírá kudla v kapse, jen si vzpomenu na první půli. Těch nepřesnejch přihrávek, odevzdaných balonů, po ztrátě nulová snaha o znovuzískání míče. Prostě všichni na něj makali, aby on to zmršil a ostatní zase museli makat. To by byl jeden lůzr večera. A bohužel tím druhým je Janda. Tuším, že to byl on, kdo zavinil tu poslední standartku. Vím, že to je jen standartka, ale byla naprosto zbytečná. Vlček se mu rozbíhal, byl úplně volnej, ale Jandys si to bohužel potáhl, nechal se dostoupit a bylo hotovo.
    Jinak hra samo nic moc, šance skoro žádný, ale narozdíl od Brna se aspoň bojovalo. Ale zase-bylo to proti Tiraspolu, bože, tým odnikud, navíc až na pár individuálních akcí nic nepředvedl. A vlastně, když nad tím tak dumám, oba góly byly jak přes kopírák.
    Je neskutečné, jak jednoduše nám jde dát letos gól. No, děj se vůle boží.
    A abych nezapomněl na KJ. Když pominu někdy neskutečný šachy se sestavou a neschopnost naučit tým standartky, tak velikým problémem je hlavně neschopnost vyladil formu týmu na začátky sezon. S tím pak souvisí i ty čachry se setavou a rozjíždíme se velice pomalu, což je právě při kvalifikacích do pohárů velkej problém. Zdar a sílu.

  27. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    ijar     před 15 lety 06.08.2009 00:28 |  
    0 0

    Ne v deseti, jak píšete výše, ale v devíti dnes hrála Slávie. To je pak problém porazit i takové zoufalce, jakými byl dnešní soupeř. Hra M. Jarolíma a P.Jandy dnes, to se opravdu nevidí každý den. A když pan trenér tak dlouho chodí se džbánem pro vodu až se ucho utrhne tak je z toho zbytečnej faulík v 93 minutě a hráč, který již neměl vyběhnout do 46. minuty je odrovnán na další půl sezóny a snim celé mužstvo. Takže závěrem? Jediný opravdu výjimečný hráč M.Suchý je do 10 dnů pryč.

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      YsoEz     před 15 lety 06.08.2009 00:50 |  
      0 0

      taky sem nepochopil proc proboha Janda uplne zbytecne fauloval na pulce, kdyz mic sel stejne do autu... dmnce... tahle porazka je jeste horsi nez Sachtor, ten mel aspon kvalitni hrace, ale Tiraspol je noname tym, kterymu musime doma dat minimalne 2-0... Hanus nepodrzel, nejisty nervozni vykon (viz ta strela v 1. polocase co ji horkotezko krotil a pak ten neuznany gol). Nejhorsi je ze my sme je neprehrali ani doma s velkou podporou fanousku, dyt sme meli jednu sanci a ztoho byl gol a oni defakto tez, takze z tohohle pohledu je bohuzel remiza spravedliva. A u nich byl zase lepsi oni, dali tyc a meli par sanci, kdezto slavka nic. Nepise se mit ot lehce, ale zaslouzeny postup pro Tiraspol.

  28. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    Wommi     před 15 lety 06.08.2009 00:53 |  
    0 0

    je bolestne zajimavy, jak jedina sekunda na konci zapasu dokaze vse zmenit,..nebyt tohoto okamziku, tak se tu vsichni nespoutane radujeme...

    ..snad budu verit v lepsi zitrky...doufam.

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      slaviator     před 15 lety 06.08.2009 01:05 |  
      0 0

      Dopadl by zapas jinak, kdyby KJ sedel na lavici? Mozna ano. Ale hlavne... Seriffu jsme proste meli dat druhej gol a bylo by vymalovano, kolikrat tam byl mic ve vapne, poskakoval na malem vapne, bylo tam x slavistu a gol nepad? Trikrat? Ctyrikrat?

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        EdCable     před 15 lety 06.08.2009 02:12 |  
        0 0

        Mas pravdu, ale nijak nereagujes na prispevek, ktery je pravdivy... Proste jeden gol na zaver totalne meni uvazovani 95% slavistu...

        • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

          slaviator     před 15 lety 06.08.2009 09:38 |  
          0 0

          Jestli myslis to "Jarolim ven", tak si najdi clanky z uz z jara 07...

  29. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 01:17 |  
    0 0

    Tak ja bych trochu uklidnil zdejsi hysterii, je treba prijmout i porazky, byt tato je hrozne zbytecna a prijde klub pekne draho, ale takovy je sport. Kazdopadne je treba neco udelat s tim, ze v kazdem prestupovem obdobi se meni tym a na zacatku sezony hraci, ale zrejme ani trener nevedi, co hrat. A pouceni taky bude, ze vic nez plno talentovanych hracu je fungujici tym, ten na zacatku sezony proste nemame. Mame plno sikovnych zalozniku, ale ti si nejsou schopni na hristi prihrat, vyhovet. Za zapasy jsme si nevytvorili poradnou sanci a na vine je predevsim priserna hra zalohy. A taky po odchodu Brabce a neucasti Vaniaka a Smicra chybi na hristi osobnost. Dalsi chybou je, ze i ti nejrychlejsi nasi hraci nestihaji rychlost fotbalu v evrope. Moldavane moc neumeli hrat, ale byli vsude o krok driv, to je hruza! Jak je to mozny?

    Je jiste nespravedlive vybijet si frustraci na jednotlivcich, nicmene hlavne nase zalozni rada podala opravdu slaby vykon. MJ byl vskutku k placi, vykon, ktery by snad nesnesl meritka divize, nevim, co kdo od toho hrace jeste ceka. Nepresne prihravali vsichni, nevytvareli sance taky vsichni, ale on proste evidentne nestaci na tuhle uroven, nebyl platny prakticky v zadne herni cinnosti. Janda byl taky velmi slaby, absolutne z formy, na konci zapasu dokonce ani poradne nebranil, JCerny ztracel mice a odmital branit, MCerny bohuzel zrejme i vinou zraneni nema formu, Vasilievic vubec nevedel, co ma hrat. Dobry vykon podali jen Ragued, Suchy, Vomacka, Vlcek a Hlousek. Jeho nahle zarazeni do utoku je ale dukazem chaoticke pripravy na nejdulezitejsi zapas sezony, KJ opet na zacatku sezony zjistil, ze nic nefunguje a misto pripravene strategie zoufale improvizuje.

  30. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    whitesnake01     před 15 lety 06.08.2009 01:53 |  
    0 0

    jenom rad bych vzpomel dobu za Beranka, kdy jsme podobnym souperum davaly v uefe petku.....
    ja mam Karla rad, ale bohuzel uz od konce lonskeho podzimu je to des a hruza :(

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      LordEdmund     před 15 lety 06.08.2009 13:20 |  
      0 0

      Zase jsme tak nějak nevyhráli 2x ligu a nedostali se do LM. Beránka bych do Slavie nechtěl, ten nebude stačit ani na Brno.

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        whitesnake01     před 15 lety 07.08.2009 13:37 |  
        0 0

        jenze jaky mel tym a jaky ma karel? to je absolutne nesrovnatelne

  31. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    Gino     před 15 lety 06.08.2009 07:30 |  
    0 0

    Omlouvam se vsem, ktere mohlo vcera urazit cteni mych mnohdy u vulgarnich vylevu. Slavii mam rad a budu ji samozrejme sledovat i nadale. Presto obrovske vcerejsi zklamani jeste ani nahodou nezmizelo.

  32. hodnocení

    rudahvjezda     před 15 lety 06.08.2009 08:23 |  
    0 0

    J. Hanuš 4 - O. Čelůstka 3, M. Suchý 6, B. Vomáčka 5, D. Hubáček 6- P. Janda 3, H. Ragued 3, M. Jarolím 1 (62. D. Vasiljevič 5), J. Černý 6 (89. L. Tafat ) - S. Vlček 3, A. Hloušek 7 (74. M. Černý 6)

    • Re: hodnocení

      slaviator     před 15 lety 06.08.2009 09:43 |  
      0 0

      Celustka nezklamal, 5, Ragued 6, Vasiljevic 2, Cerny 5, Vlcek 5, M.Cerny 4. Jinak souhlas

  33. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    Serf     před 15 lety 06.08.2009 08:34 |  
    0 0

    Tento zapas byl jakymsi vyvrcholenim a vybublanim vsech prehmatu a preslapu, ktere se kumulovaly za posledni dobu a nebyly reseny. Resp. byly reseny, jak se ukazuje, spatne. Tim, ze Slavie ziskala 2 tituly, leccos bylo prehlizeno.

    KJ verim, ale evidentne musi mit k sobe urcitou opozici, ktera ho bude usmernovat. Vymenit po titulu pulku zakladu je proste hovadina!!! Jak byste se citili vy, kdybyste dosahli po dlouhem snazeni zadaneho cile a byli odejiti z prace? To vam urcite na motivaci neprida.

    Jestli hnilo neco v satne, pak je treba to resit, ale neverim, ze vyhozeni tolika hracu je reseni. Hraci, co tu zustali, nemeli takove zkusenosti s poharovymi utknimi pod tlakem - podivejte se na zakladni sestavu vcera. Navic se ukazuje, ze:

    1. Od odchodu Necida nemame poradnyho utocnika. (zasadni problem a budeme se s tim potykat celou sezonu, obavam se)

    2. Odchod Brabce rozjebal obranu takovym zpusobem, ze to hezky neni. Vomacka je typologicky jiny hrac, Suchy neni lidr.

    3. Zaloha a sazeni na Jandu, M. Jarolima a J. Cerneho bez ohledu na vykony, to je no comment.

    4. Romanovs? Smeje se nam cela fotbalova republika, ze nam "zatajil" trest od UEFA.

    5. Nesmyslne posty pro hrace, kde opakovane selhavaji - Suchy na defenzivniho (pred nim Latka); Hlousek ted chvili bek pak zase utok, pritom kupovan jako zaloznik!; vzpomenme na Sventa v utoku, jak byl nulovy a dalo by se pokracovat.

    Mame z ostudy kabat a vracime se nekam k Sachtoru. Jen doufejme, ze financne jsme na tom o neco lepe, jinak nas ceka dalsi placani od hostovani k arbitrazim. Jen by mne zajimalo, koho prodame do konce prestupniho terminu, aby se zalepila kasa (vloni to byl Necka, ale nikoho takovyho u nas ted nevidim).

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      Serf     před 15 lety 06.08.2009 08:37 |  
      0 0

      S tim Hlouskem pro doplneni - ten v utoku nevyhorel (mohlo by to tak vyznit). Spis jsem chtel poukazat na to, ze KJ sachuje v priprave s hracema na ruzny posty a pak je v ostrejch zapasech dava zase jinam.

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 09:46 |  
      0 0

      Nemyslim, ze bychom byli nuceni nekoho prodavat. Jestli projdeme do skupiny EL (to bude tezke, ale pri stesti na los by to mohlo jit), tak vydelame podle me dost na to, abychom nemuseli nikoho prodavat z duvodu zaplneni rozpoctu (tim nerikam, ze nikoho neprodame). Porad je za ucast v EL 1M Euro plus zisky ze vstupneho, ktere se muzou klidne vysplhat na dalsich 0,5M Euro. Je jasne, ze tuhle sezonu nevydelame, ale jeste nemusi nutne skoncit v cervenych cislech.

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        Jiri1     před 15 lety 06.08.2009 09:52 |  
        0 0

        Zravim, problem je v tom, ze v te Evropske lize jaksi jewste nejsme.

        • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

          quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 09:54 |  
          0 0

          Coz jsem taky ve svem prispevku napsal. Bohuzel je paradox, ze v predkole nizsi souteze (EL) muzeme narazit na daleko tezsi soupere nez ve stejne fazi elitni LM.

  34. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    rek     před 15 lety 06.08.2009 08:50 |  
    0 0

    Pomalu by se chtělo dodat zlatá nízkorozpočtová Slavia....

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      Jiri1     před 15 lety 06.08.2009 09:44 |  
      0 0

      Zdravim , ja myslim, ze je to zcela proste fotbal se hraje az do konce a my jsme od zacatku druhe pule hrali jen na udrzeni vysledku a to je malo. Individualni chyby i prokaucovany zapas , stejne jako nesmyslny trest naseho trenera jen svedci o tom , ze nastal cas pro vycisteni Augiasova chleva a vymeteni zahnivajici spodiny, to proste neni o par kosmetickych upravach a prerazeni Jandy do becka, to je proste o nesmyslnych nakupechza pousteni hracu srdcaru jajo je treba Gecov, ci Vacha , kteri nejsou o nic horsi nez Vasiljev ci Trubila.

  35. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    Viking     před 15 lety 06.08.2009 10:23 |  
    0 0

    Teď jsem si masochisticky pustil ten vyrovnávací gól. Omlouvám se Jandovi. Udělal sice blbej faul ale PROHRÁT ČTYŘI OSOBNÍ SOUBOJE ZA SEBOU V POSLEDNÍ MINUTĚ PŘI TRESTNÁKU JE DEBILITA.

  36. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    Historik     před 15 lety 06.08.2009 11:09 |  
    0 0

    Většinou do diskuzí nepřispívám, ale včerejší zápas mi nedá. Zklamání ze včerejšího zápasu snad dovedu srovnat pouze s vypadnutím se Šachtarem Doněck, kdy si naši hráči připravili pro nás fanoušky podobně infarktový závěr. Tenkrát jsme však alespoň vypadli s kvalitním týmem, který později jak v LM, tak v poháru UEFA ukázal, že patří do pohárové Evropy. Tentokrát jsme však zažili jednu z největších ostud v historii Slavie v evropských pohárech, protože vypadnout s týmem na úrovni naší druhé ligy (i Slovácko předvedlo na jaře kvalitnější výkon, než Tiraspol) se nedá nazvat jinak, než ostuda.
    Ukázalo se v plné nahotě, že tým není na podobné zápasy připraven, a že značná část hráčů na podobně vypjatá utkání, kdy rozhoduje každá maličkost, prostě nemá, a to hlavně psychicky. Chápu, že většina hráčů nemá potřebné zkušenosti, a že si to ještě vše musí sednout, aby nový tým šlapal. Avšak forma celého mužstva měla být naladěna právě na tyto zápasy, kdy se rozhodovalo nejen o postupu do ligy mistrů, ale do značné míry i o budoucnosti Slavie. Místo toho jsme svědky dalšího nešťastného vypadnutí a my fanoušci se můžeme postupně začít vracet do reality. Můžeme se proto jen ptát, kdo je za tento neúspěch zodpovědný?

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      Wommi     před 15 lety 06.08.2009 11:20 |  
      0 0

      ..ja bych nesouhlasil s odkazem na ten sachtar,...protoze v dobe kdy s nim slavka vypadla to byl v podstate stejny noname jako serif....uvidime co nam prinesou dalsi leta..bohuzel doba kdy vsechna tato muzstva byla spoatna je pryc a penize, ktery se do nich sypou delaji divy, vzdyt i ten serif dle inrformaci je na tom at uz financne tak i sportovniho zazemi dal nez kdovijakej klub u nas..

      ..cimz samozrejme neobhajuji vypadnuti:)..slavka v soucasne konstalaci mela timto predkolem projet v podstate bez problemu..nestalo se a tak vzhuru do EL (snad) a do zapasu s Bohemkou na kterej uz se tesim!

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      jack09     před 15 lety 06.08.2009 20:19 |  
      0 0

      jeste horsi bylo podle me v sezone 04/05 vypadnuti ve 2.predkole poharu uefa s dinamem tbilisi...

  37. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    wector     před 15 lety 06.08.2009 11:19 |  
    0 0

    Navrhuji změnit poplach z modrého na červený.

  38. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    Pavlik     před 15 lety 06.08.2009 11:56 |  
    0 0

    Zklamání je veliké,vrátím se jen k závěrečnému golu:přehrával jsem si to ted-tam promáchl Tafat,on ho soupeř trochu držel.Na zadní tyči pak nechali volného hráče,který to tam koníčkem a tím pádem tak trochu se štěstím dostal.Tenhle gol mě bude strašit dlouho.Už ale chyba byla,když byl Janda pozdě u míče a ten tresnák vůbec vznikl,protože fauloval.Ale je to fakt amatérština-takovýhle gol-v 94min.!!! Fakt je mi do breku.To se na nás podepíše!Ostuda je to veliká-takovýhle soupeř se musí,prostě musí porazit.Noviny a komentátoři si na nás smlsnou pop právu!!Sparta mohla ale Slavie musela postoupit!!No nic,lidi měj te se

  39. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    Wommi     před 15 lety 06.08.2009 12:09 |  
    0 0

    ..jak asi bylo hracum bayernu ve finale ligy mistru, kdyz vyhravali v 90min 1:0 na ManU.....a jak jim bylo kdyz v 90.:) minute koncil zapas a oni prohrali 2:1

    ..holt je toto pro nas prohra..ale myslim ze to zase bude dobry!

  40. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    Pavlik     před 15 lety 06.08.2009 13:05 |  
    0 0

    Jěště poslední věc-jak ted spekulují media o trenérovi-Karel Jarolím nepadne,to se vsadim,vedení ho podrží.Ten má pozici silnou.

  41. Liga "mistrů" :-)

    fredy1     před 15 lety 06.08.2009 13:12 |  
    0 0

    Vedení Naší Slavie se projevilo jako vizionáři...už vím proč nebyl přenos v TV, vůbec nešlo o peníze a pana Černého, ale nechtěli aby toto někdo viděl v celé republice, stačilo umrtvit 13 a půl tisíce přítomných. Navrhuji zvednout ceny lístků, vynahradí to ztráty z Ligy M a neberme si příklad z Baníku, kdy po takových výkonech byl vstup zdarma, to je laciné gesto..
    A pokud mohu radit trenérovi, však u nás je každý fanoušek trenér, že, tak bych zkusil Vaniaka v útoku :-).
    Pěkný den všem, co se z toho už trochu vyspali, jako já, ale stejně to v hlavě je a bolí to, ale kluky v dresech to asi bude trápit taky a déle, tedy doufám a projeví se to na jeich lepších výkonech v lize, na EL moc nemyslete, už ne moc takových zklamání jako včera

  42. Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

    oldak     před 15 lety 06.08.2009 22:35 |  
    0 0

    Slávisti, Chci vás poprosit aby sme na Střížkov dorazili v hojném počtu a hlavně ty kluky podpořili... myslím že to potřebují....musíme jim pomoct fandit ze všech sil vždyť je to ta Slavie, ta z Vršovic ne?...kterou máme všichni rádi!...Postup moldavanů byl sice šokující každého to moc naštvalo...ale poďme dál, zvedněme hlavy, poďte poženeme hráče za titulem....nenecháme si líbit posměch od blbečků z letný

    • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

      whitesnake01     před 15 lety 07.08.2009 13:41 |  
      0 0

      podporit podporit, to uz je takova krasna fraze, nasi hraci maji nejlepsi fanousky v lize a je to furt prijde podporte, spolehame na vas a pak na stejne na to serou a hraji tam humus na druhou, podle me je zku..ny alibismus
      prohrat se muze, i smolne vypadnout, ale ne po takovych vykonech :(

      • Re: Slavia - Šeriff Tiraspol 1:1

        whitesnake01     před 15 lety 07.08.2009 13:42 |  
        0 0

        sama chyba, no sem jeste ne plech ze vcerejska hehe
        SKS forever