Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Zítra proti Šerifu Tiraspol

Slavii zítra čeká odvetné utkání proti moldavskému mistrovi. Pokud v něm uspěje, postoupí do play-off soubojů o základní skupinu Ligy mistrů. Pokud odejde poražená, dostane se do play-off duelů o základní skupinu Evropské ligy.

Výchozí pozici Slavia dobrou nemá, před týdnem v Tirapsolu nevstřelila branku a výkon také nebyl nejlepší. “Z Tiraspolu jsme si přivezli remízu 0:0, bohužel je to z remíz ta nejhorší. I přesto ale očekávám, že středeční utkání v domácím prostředí zvládneme. Určitě budeme mít podporu našich fanoušků," řekl na dnešní tiskové konferenci kouč Karel Jarolím, který bude, stejně jako v Tiraposlu, kvůli disciplinárnímu trestu pouze na tribuně.

Zásadním úkolem bude zítra neiknasovat, protože v tom případě by Slavie musela vstřelit dva góly k postupu a to by, vzhledem k průběhu posledních zápasů, mohlo být nad možnosti slávistů. “Budeme chtít hrát tak, abychom vzadu hráli na nulu - nic nepodcenit a hrát obezřetně. Musíme se ale prosadit i střelecky, protože jen přes vstřelenou branku vede cesta dál. Hráči jsou odhodlaní. Víme kde nás tlačí bota. Musíme zkvalitnit hru, nekazit jednoduché věci a zvýšit agresivitu směrem dopředu, především v pokutovém území," uvedl k taktice Jarolím.

Sestava na zítra se odhaduje dost špatně, do utkání nenastoupí zranění Josef Kaufman, Vladimír Šmicer a Tomáš Pekhart, stejně jako distancovaný Deniss Romanovs a Peter Grajciar, který hrál dnes za béčko. "O sestavě již vcelku jasno mám, mám ještě ale asi dva otazníky. Chytat by měl Honza Hanuš,” odpověděl Jarolím na otázku na post gólmanské jedničky.

Předpokládaná sestava: Hanuš - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Janda, Jarolím, Ragued, J. Černý - Vlček, Šenkeřík

Na zápas bylo včera prodáno okolo 7 tisíc lístků, což je dost málo, přijďme tedy všichni podpořit Slavii v co nejhojnějším počtu! Zápas nevysílá žádná česká televize a hraje se od 20 hodin.

Komentáře (97)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

    bongor     před 15 lety 04.08.2009 20:15 |  
    0 0

    Z toho Hanuše mám strach,může dostat i hodně blbou branku a při potenci našich útočníků to může být konečná.Chybu co udělal Vaňous udělá každý brankář i sebelepší.A jeho zkušenosti by mohly být zrovna zítra rozhodující.Dál mě překvapuje Grajciar.V přípravě mu to šlo a hlavně střílelo.Těch střelců zase tolik nemáme-viz 1 branka za tři zápasy.Tak je asi luxus dát jednoho z nejlepších střelců zdálky do béčka.Dá se předpokládat,že Tiraspol zabetonuje a platit by na ně mohly právě střely ze 20-25 metrů.Poslední poznámka:Ten Besta nebyl zas tak špatnej a je to "prorážeč".Platil by na ten beton.
    Pochopitelně jsou to jen názory,nic si nevynucuju,nenadávám,ale
    on zas fotbal není až taková vědecká záležitost.Proto taky do něj kde kdo kecá.

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      denydzlSKS     před 15 lety 04.08.2009 20:45 |  
      0 0

      k tomu hanušovi...jistotou zrovna neoplývá, ale zase ty góly opravdu nebyly jeho chyby...a navíc když sám vaniak řekne KJ, že se necítí(nevím jestli je to skutečně tak, ale četl jsem to někde), tak co on(KJ) má dělat?? denise tam dát nemůže a pak buď nezkušenýho hanuše nebo vaniaka, kterej se necítí v pohodě...v tomhle to má KJ těžký. jinak ten grajciar mě mrzí, nevím jestli nebyl zraněnej nebo tak, ael v přípravě mi přišel dobrej, jinak doufám, že jestli bude hrát matej, tak bude hrát jako na podzim protože jestli bude hrát jako v brně tak to radši ondru čelůstku...jinak klasicky přidám sestavu, která by se mi líbila(za předpokladu, že ragued bude OK): hanuš - čelůstka, suchý, vomáčka, hloušek - černý, ragued, vasiljevič, černý- naumov, šenkeřík --i když mě je jedno kdo nastoupí, musí to urvat, je jedno jak, klidně z nějaký sporný pecky v poslední minutě

  2. Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

    mirecek1111     před 15 lety 04.08.2009 20:18 |  
    0 0

    Věřme, že to zítra vyjde, a nebude to co ted píšu bezpředmětné :-)
    minulý týden remizoval náš potencionální soupeř Maccabi v Kazachstánu 0:0 a ted po doma po dvaceti munutách prohrává 0:3. To je panečku pecka.
    Takže z pětice našich potencionálních soupeřů ve 4. předkole skoro jistě bude Maribor, Debrecen, Aktobe a s velkou pravděpodobností Appoel Nicosia. A když k tomu připočtu že hoří zadek i Bate Borisov, tak by náš soupeř vyšel z pětice Maribor, Debrecen, Aktobe, Nicosia a Ventspils.
    Asi bychom byli hodně smutní, kdybychom se o takovou šanci do LM probojovat připravili již zítra, třebaže i ta další pětice možných protivníku nebo med, ale upřímně, co víc bychom ještě chtěli.

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      slaviator     před 15 lety 04.08.2009 20:56 |  
      0 0

      Trosku jinej kalibr nez Arsenal a ja nevim, koho vseho to muze dostat postupuvsi PAO/Sparta

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        mirecek1111     před 15 lety 04.08.2009 21:13 |  
        0 0

        to sou diletanti ti kazaši :-)
        Jinak se s tím dnešním zápasem Sparty obávám obávám. Panathinaikosani jsou sice jako včeličky ale obávám se, že to bude takový ten zápas, že se chce až moc a nedopadne to dobře. Aspoň ne tak, jak si my slavisté přejeme.

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          slaviator     před 15 lety 04.08.2009 21:35 |  
          0 0

          Klidek, Pao uz vede... :-)
          Nevim no, na jednu stranu Sparte by postup pomohl, takze bych ji pral vypadnuti, na druhou stranu koeficient a Cate, takze postup. Suma sumarum je mi to jedno, pokud si je pak podame v derby a ostatni tymy nam "pomuzou' k tomu, ze skonci Sparta v lize za nama.

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          slaviator     před 15 lety 04.08.2009 22:03 |  
          0 0

          Tak uz 2:0, to je snazsi, nez jsem cekal... A klidne uz to mohlo byt i vic... No, tak Sparta nabere jeste bod v kvalifikaci do EL a konec :-)

          • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

            mirecek1111     před 15 lety 04.08.2009 22:05 |  
            0 0

            to jsou typičtí řekové co :-) sotva to dotáhli tam kam chtěli a už se válí po zemi :-) Jinak postupuje i Salzburg. V tom je fotbal zajimavý, v Irsku byli pět minut od vyřazení s nějakým pralesním týmem a teď vyřadili poměrně slušný Zahřeb.

            • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

              slaviator     před 15 lety 04.08.2009 22:42 |  
              0 0

              αντίο, Sparto... :-)))

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      PetCC     před 15 lety 05.08.2009 00:54 |  
      0 0

      Z 0:3 na 4:3 - naprosto neuvěřitelný! 8-0

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 10:00 |  
        0 0

        To jo, divokej východ :-), navíc postup Haify nejspíš potvrdil, že mezi Salzburg bude mezi NENASAZENÝMI, to by musely vypadnout Levski, Partizan i BATE, aby se Rakušani posunuli mezi nasazené.

        http://www.coen.wz.cz/ligamistru.htm

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      denydzlSKS     před 15 lety 05.08.2009 10:56 |  
      0 0

      dobrej byl taky zápas twente enschede - sporting lisboa :-D sporting vyrovnal v 95. minutě z rohu a gól dal brankář:-) teda mě to alespoň připadalo, jako že to byl on kdo ho dal...

  3. Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

    slaviator     před 15 lety 04.08.2009 21:03 |  
    0 0

    Osobne bych tu sestavu poskladal takhle (kdyz vime, ze na 99,99 % bude chytat Hanus ) : Hanus - Celustka, Suchy, Vomacka, Hubacek - Senkerik, Belaid, Ragued, Cerny, Hlousek - Vlcek.

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      YsoEz     před 15 lety 04.08.2009 21:19 |  
      0 0

      Senkerik napravo tomu se musim jen zasmat, dyt tam ani jednou snad nehral co je ve Slavii, a propo doma hrat na 1 utocnika je ubohost, to by skoncilo 0-0 a penalty penalty penalty

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        slaviator     před 15 lety 04.08.2009 21:33 |  
        0 0

        Nehral ani jednou...?! Hral na tom postu nekolikrat, mam pocit, ze i v LM! A hra na jednoho utocnika nemusi byt horsi ne hra se dvema, trema nebo ctyrma... Jde o to, jak hraje zbytek tymu, jako ho doplnuje, jak hrajou kridelni zaloznici, zda ten utocnik neni utopenej. Mozna ale, ze by se pro to vice nez Standa hodil Tafat.... Kazdopadne hlavne nesmime dostat gola! Jo, bylo by super vyhrat 5:0, ale obavam se, ze padne maximalne jedna branka a byl bych nerad, kdyby byla v nasi siti. Vzadu musime hrat hodne zodpovedne, proto Hubacek na beka. Dopredu ale by byla skoda ztratit Hlouska, kterej ma formu, tak proto on v zaloze. Stejne tak J.Cerny. A Senkerik by mohl dle potreby treba v prubehu zapasu se posunout uplne na hrot k Vlckovi. A rikam, na pravem kridelnim zalozniku ve Slavii uz hral, a to nekolikrat.... A herne nepropad.

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          YsoEz     před 15 lety 04.08.2009 22:08 |  
          0 0

          tos napsal spravne - hra nemusi byt horsi - nicmene v podani slavie v posledni dobe je vzdy horsi :), musime nastoupit sebevedome a prehrat je fotbalove jestli chceme do LM, tak se nemuzem trast pred Tiraspolem a hrat na jednoho utocnika doma, navic proc v tom delat jeste vetsi bramboracku, kazdy zapas jina sestava, ted jeste jiny system

          • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

            slaviator     před 15 lety 04.08.2009 22:34 |  
            0 0

            Tiraspol asi bude hrat na 5, hral tak i doma, proc by tak nehral venku... takze takove to klasicke "aby nas neprehral ve stredu hriste". Jednak taky proto, ze Hlousek je dobrej dopredu, ale dozadu je lepsi Hub - a jedine pri hre na 5 zalozniku dokazeme vyuzit prednosti obou dvou, pokud nechceme na lavce Cora, kterej ma formu. Z utocniku stejne nikdo nema v soucasnosti oslnivou formu, proc bychom nemohli teda doufat, ze se treba z primaku prosadi Belaid? V Brne byl osvezenim hry... Ale hrat na kraji zalohy by mu nesedelo. Ale koho teda na kraj zalohy? Janda nebo Senkerik jsou jedini, kdo prichazi v uvahu, Krajcika neberu, v Brne hral snad nejhur ze vsech? a Grajciar hral za becko. Kdyz si to vse poskladam, tak 4-5-1 mi prijde nakonec jako nejlepsi mozna v dane situaci. A kdyby jeste KJ blafoval ohledne brankare..., bylo by to dobry (kdyby chytal Vaniak).

            • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

              Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 04.08.2009 22:50 |  
              0 0

              Dobrý pozdní večer všem.
              Tak Sparta nepostoupila. Vím, že mi dáte možná čočku, ale já jí ten postup přál. A vůbec se jim nebudu smát. Já si smutků se svou Slávií prožil za ta léta dost a tak jsem už vyučený v tom, abych nepřál nikomu, co nechci aby se stalo nám. To jen pro Ty , co by mi chtěli vynadat. Sestava na zítřejší zápas je pro mne nečitelná, ostatně po třech odehraných zápasech Slavie z toho všeho moc moudrý nejsem. Ale jsem jen fanda a tak budu zítra fandit a držet palce, aby se nám to povedlo. A teď už budu radši mlčet. Tak kéž ......... Sokrates55

              • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

                quelhar (admin)     před 15 lety 04.08.2009 23:06 |  
                0 0

                Zdravim Sokrate,
                ja nebudu zakryvat, ze jsem dnes fandil domacim, kteri nakonec klidne mohli vypadnout. Smat se Sparte rozhodne nebudu, doma predvedla paradni vykon a ani dnes to nebylo v zaverecne pulhodine nic, cim by si byl Panathinaikos zrovna jisty.
                A co se tyce naseho zitrejsiho zapasu, tak se musime pripravit, ze to budou pekne nervy. Hlavne nesmi hraci zkolabovat psychicky a verim, ze domaci prostredi a plny kotel to proste nedovoli. Pak uz bude na hracich, aby je prostredi vybicovalo k nejlepsimu vykonu v teto sezone a k postupu. Dnes nam Haifa ukazala, ze ani tri inkasovane goly v prvnich 15 minutach nejsou neprekonatelny problem, ale doufam, ze ji nebudeme napodobovat a radeji ty tri goly vstrelime.

              • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

                mirecek1111     před 15 lety 04.08.2009 23:07 |  
                0 0

                Tak to jsme si prožili všichni, i ti co to Spartě prostě nepřejí. A těm, kterým se to nelíbí by si měli uvědomit, třebaže správně pragmaticky přemýšlejí o koeficientu atd, že ti co jí to nepřejí nejsou jen nějaké "hovada" typu když ne my tak nikdo, ale prostě proto, že ten klub se jmenuje "sparta". S Libercem, Baníkem, Teplicemi atd. nemá nikdo problém. Tak jako fanoušci Realu Madrid nemají problém s nějakou Slavii, Spartou, Fiorentinou, Bohemians Dublin ale jen a jen s Barcou. A tak bychom mohli pokračovat.
                Klubařství je dost navyková věc, ta se zažere pod kůži a člověk nevidí, neslyší.
                Já jsem poslední týdny strávil dosti času na webech s koeficienty, počítal si různe možnosti, kolik bychom potřebovali jako země na to či ono, jak asi by museli dopadnou jiní abychom měli to a ono, ale dneska jsem i tak palce držet nemohl. To nejde. I když jsme se připravil o kladné body v "mých výpočtech".
                Navíc se dá stejně relevantně filosofovat o tom, jaký dopad by na Slavii mělo, že by Sparta postoupila, třeba až do LM. Myslím, že by to mělo pro Slavii horší důsledky. No to jsem možná blbě napsal, spíš to budeme mít lehčí, když je to se Spartou tak jak je.

                • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

                  quelhar (admin)     před 15 lety 04.08.2009 23:11 |  
                  0 0

                  Co se tyce toho koeficientu:
                  Kdyby dnes Sparta vyhralak, pri losu dostala Arsenal a dvakrat prohrala, tak za ty tri zapasy uhraje 1 bod do narodniho koeficientu (v predkolech je za vyhru 1 bod a za plichtu 0,5). Ted kdyz prohrala, tak muze dostat v predkole nejake Sarajevo, dvakrat vyhrat a uhraje tak 2 body a pred losem EL bude ve stejne pozici jako po prvnim scenari. Proste vypadnuti Sparty neni pro koeficient tragedie, ale muze to byt naopak pomoc, protoze v pristim dvojzapase ma Sparta jiste vetsi sanci neco uhrat, nez kdyby hrala proti Arsenalu, Lyonu, Sportingu a podobne. Takze ani z tohoto hlediska se ti, co nefandili Sparte, nemusi citit jako nejaci vrahove koeficientu.

                  • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

                    mirecek1111     před 15 lety 04.08.2009 23:17 |  
                    0 0

                    Přece jde o peníze. To jsem to tam měl natvrdo napsat. Všichni mluví o koeficientu, i já sem to "studoval" nedávno, ale šance na přímý postup do LM je daleko daleko, a tak je důležitější, že se bude sparta globálně propadat víc a víc, protože ještě dlouhá letá bude pro evropské poháry z našeho pohledu podstatné, abchom vyhrávali domáci ligu my.

              • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

                edua     před 15 lety 04.08.2009 23:32 |  
                0 0

                Milý Sokrate,
                tak pod to se můžu podepsat. I já Spartě přál postup a nemyslím si, že bych kvůli tomu byl menším slávistou. Zkrátka to asi tak nežeru:-)

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 09:51 |  
      0 0

      Osobně bych byl pro tuto sestavu, i když Vaniak bohužel nevyjde:
      Vaniak - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, J. Černý - Krajčík, M. Černý, Ragued, Vasiljevič, Hloušek - Vlček

      Pamatujete na doby, kdy jsme nedali dopustit na Mateje jako pravýho záložníka? Myslím, že když by byl na beku Čelůstka, dalo by se to takto skloubit. V zápase s Brnem určitě patřil Vasiljevič k těm lepším, takže bych se nebránil postavit jeho a Ragued je ve středu jasnej. Otázka je, jestli k nim M. Černého nebo TJe...

  4. Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

    bongor     před 15 lety 04.08.2009 22:46 |  
    0 0

    Tak nám mistři vesmíru vypadli.To je ale smůla,přijdeme o body do koeficientu.Nejvíc ze sralťanů vynikal hysterka Čapek.Ještě zítra postup a jsem spokojenej úplně.

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      Gino     před 15 lety 04.08.2009 22:51 |  
      0 0

      Ja budu uplne spokojenej, pokud my postoupime do zakladni skupiny LM a Spartani do EL spolu s jeste alespon jednim dalsim ceskym klubem (+ Teplice, ktere tam jdou tusim primo).

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        quelhar (admin)     před 15 lety 04.08.2009 23:01 |  
        0 0

        Teplice budou muset hrat ctvrte predkolo, kde budou nenasazene. Ale je pravda, ze by bylo potreba mit alespon tri tymy ve skupinach, at se koeficient trosku zvedne. Proste budou muset nasazeni postoupit (Slavia, Sparta) a aspon jeden z nenasazenych taky (doufejme ze k Teplicim a temer jiste Olomouci pribyde i Liberec)

        Mimochodem, ona to Sparta i z nasazene pozice v predkole EL nemusi mit uplne jednoduche. Mozni souperi jako Crvena Zvezda, Vaslui, PAOK Solun, Metalurg Doneck nebo Trabzonspor rozhodne nejsou zadni nazdarci.

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          mirecek1111     před 15 lety 04.08.2009 23:09 |  
          0 0

          Proboha nekalkulujem se Slavii v úvahách ohledne EL už teď. Ještě pořád máme nárok aspoň věřit :-)

          • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

            quelhar (admin)     před 15 lety 04.08.2009 23:12 |  
            0 0

            Ja kalkuluju obecne s pojmem skupina, to muze byt klidne i skupina LM :o)

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          slaviator     před 15 lety 04.08.2009 23:15 |  
          0 0

          Nevis, jak budou ty tymy rozdelen do skupin pri losovani v patek? Jen jsem se docet, ze budou skupiny po sesti a dve po osmi... polovina nasazeni, polovina nenasazeni a podle toho se bude losovat. Ale bude to rozdelene i nejak podle geografie?

          • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

            quelhar (admin)     před 15 lety 04.08.2009 23:25 |  
            0 0

            Tak to nevim, ale takrka urcite to nebude podle geografie, tohle se delalo v minulych sezonach jen v uvodnich predkolech, kde hraji chudsi tymy. V tomhle to na 99,99% nebude rozdelene podle geografie. Co jsem cetl, tak se to driv delilo tak, ze se ve prvnim kole UEFY (tedy v tom pred skupinami) delalo 8 skupin po deseti (pet nasazenych a pet nenasazenych), pricemz se to delilo takto: Tech 80 tymu se seradilo podle koeficientu a do prvni skupiny se daly tymy 1, 9, 17, 25, 33, ..., do druheho 2, 10, 18, 26, 34, ..., do tretiho 3, 11, 19, 27, 35, ... atd. Pak se ovsem muselo taky osetrit to, aby v jedne skupine nebylo vice tymu z jedne zeme, takze nastaly dodatecne presuny, ktere to cele jeste docela promichaly. Ocekaval bych, ze nejaky podobny system se udela i ted, at se zajisti, ze se nebude losovat vsech 76 tymu naraz a zaroven at v jedne skupine neni treba pet nejsilnejsich nasazenych, ale at se ty uplne top tymy rozdistribuuji do vsech skupin.

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      urs (přítel SN)     před 15 lety 04.08.2009 23:44 |  
      0 0

      mistři vesmíru :-D tak to pak jo :-)) s tim koeficientem je to pravda, sparta bude schopna uhrát vícero bodiků nežli v předkole LM :-)
      čili ať se jim daří, my hleďme na sebe, tj na skupinu LM :-D
      já vím že předbíhám, ale taky v to pevně věřim ;)

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 10:06 |  
      0 0

      Nene, o body v národním koeficientu nepřijdeme, jen ať je hezky dolují v EL a my ať jdeme za penězma a slávou do CL :), to, že komentátoři přáli českýmu týmu bych jim nezazlíval a je fakt, že třetí gól nejspíš platit neměl, ale je dobře, že rudoši vypadli.

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        quelhar (admin)     před 15 lety 05.08.2009 10:44 |  
        0 0

        Je neco jineho prat postup ceskemu tymu (to pral Bosak Slavii proti Ajaxu taky) a neco jineho komentovat zapas ceskeho klubu stylem "mame spatnou rozehravku" misto "Sparta ma spatnou rozehravku" jako to vcera predvedl Capek s Karochem. To, ze trpeli neobjektivitou, bych jim nevycital, ale ze pouzivali "my" misto "Sparta", to me teda lezlo na nervy hodne. Tohle si Bosak nedovoli ani u ceske reprezentace natoz u nejakeho klubu. Timhle se dotycni podle meho tak trosku odborne znemoznili.

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 11:17 |  
          0 0

          Souhlas, to jejich "my" mě taky štvalo...

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          bongor     před 15 lety 05.08.2009 12:58 |  
          0 0

          No to máš pravdu.Ale teď už jsme "MY"vypadli,tak to snad zachrání
          ta Slávka.

          • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

            quelhar (admin)     před 15 lety 05.08.2009 13:14 |  
            0 0

            No, kdyz na konci prenosu Capoun rikal, ze nezbyva nez poprat hodne stesti Slavii do zitrejsiho zastupu, at ma cesky fotbal nadeji aspon na jednoho zastupce v LM, tak mu to tezce neslo pres usta. Opravdu cely ten prenos komentoval, jako by tam sedel v rudem dresu a s rumunskou salou kolem krku.

  5. Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

    Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 10:24 |  
    0 0

    Jak je možný, že v Salzburgu dal Záhřebu Šventič gól ze standardky a u nás ho k tomu ti naši umělci ani nepouštěli?

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      slaviator     před 15 lety 05.08.2009 10:35 |  
      0 0

      Sranda je, ze to je uz jeho asi druhej nebo treti gol po prestupu, jeden daval v pratelaku hned po prichodu do RBS a je mozny, ze se trefil jeste i potom, kdyz se tam tak rozstrilel

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      vavicek     před 15 lety 05.08.2009 11:28 |  
      0 0

      On je Švento zahraval většinou i v reprezentaci.

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      YsoEz     před 15 lety 05.08.2009 11:29 |  
      0 0

      videl si ten gol? to byl spis nahodak, centr kterej propadl a nikdo ho netecoval, jiste i tak je to umeni takto to kopnout, ale bylo to spis stesti

      http://www.youtube.com/watch?v=X-B9LvglpXM

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        DrFe1     před 15 lety 05.08.2009 11:32 |  
        0 0

        chyba brankáře ... tohle by měl mít, nešlo to ani k tyči

  6. Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

    Wommi     před 15 lety 05.08.2009 12:32 |  
    0 0

    uz jsem to tu zminoval,..muzete mi nekdo vysvetlit, jak muze byt prodano jen 9 tisic vstupenek,..kdyz se jich na netu objevuje v prodejnech sektorech pouze cca 2600...preci kdyz bych vzal ostatni neprodejne sektory,...dohromady cca 8000 mist nemaj!!!

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      Jachym     před 15 lety 05.08.2009 12:39 |  
      0 0

      Je to prosté, do internetového prodeje jde vždy pouze část celkové kapacity. Takto to dělají i divadla nebo pořadatelé koncertů.

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        mirecek1111     před 15 lety 05.08.2009 13:06 |  
        0 0

        a právě proto je úplna kravina počítat podle obrázku stadionu na netu, kde se vstupenky dají zakoupit to, kolik přijde na zápas lidí. Nechápu, že to někteří do teď nepochopili. X krát tady někdo už dával na stovky přesné výpočty, kolik na zápas přijde lidí a pokaždé to nakonec bylo o mnoho tisícovek méně.

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        Wommi     před 15 lety 05.08.2009 13:15 |  
        0 0

        aha..diky.

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      Khadgar     před 15 lety 05.08.2009 13:02 |  
      0 0

      A co třeba rezervace, hm?

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        Jachym     před 15 lety 05.08.2009 14:03 |  
        0 0

        Rezervace, doufám, nepočítají rovnou do prodaných vstupenek.

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          lassiter     před 15 lety 05.08.2009 14:11 |  
          0 0

          no to těžko říct, každopádně je to tak, jak řiká mirecek nahore, východní tribuna, která se tvářila na netu skoro jako vyprodaná, je najednou zaplněná jen z poloviny

          • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

            Wommi     před 15 lety 05.08.2009 17:12 |  
            0 0

            ..no ja jsem prave reagoval na situaci, kdy tam bylo opravdu jen cca 2600 volnejch a to bylo nekdy dnes pred obedem..ted se divam a najednou jsou ty cifry opravdu polovicni na vychode...CO JE TO za blbost ale!!!..preci mi nerikejte, ze to rezervujou pro permanentkare!!!..az do dne zapasu,..co kdyby si to chtel nekdo koupit treba pred tydnem,..nema sanci!!!!!!
            A nerikejte mi, ze zrovna dnes se najednou par tisic lidi rozhodlo zrusit objednavky a rezervace!!!:)

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          Khadgar     před 15 lety 05.08.2009 14:53 |  
          0 0

          Tak jsem to ale nemyslel. Moje myšlenka je taková, že na netu jsou místa zabraný protože jsou: prodaný, rezervovaný, nepušťěný do prodeje. Takže se to odhadnout prostě nedá.

          • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

            Jachym     před 15 lety 05.08.2009 15:05 |  
            0 0

            To si naprosto rozumíme. Mně jde jen o to, co Slavia myslí tím, když říká, že je prodáno xxx vstupenek. Podle mne to, co uvádí v článku na slavia.cz, jsou pouze PRODANÉ (ZAPLACENÉ) vstupenky, nikoli ty pouze rezervované nebo nepuštěné do prodeje. Můj laický odhad je, že Eden bude zaplněný jen z poloviny.

            • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 15:29 |  
              0 0

              Jo, to si taky myslim. Ale prijde mi stejne divny to, co se zobrazuje na planku stadionu.. hlavni tribuna byva na netu zcela vyprodana a na zapasech poloprazdna. jasne ze urcity pocet jsou rezervace nebo listky pro sponzory, bejvaly hrace, rodiny hracu, apod. rezervace jsou ale casove omezeny, blokovanych listku taky prece nemuze bejt tolik a nedava smysl, aby se takovy mnozstvi vstupenek blokovalo pro prodej primo na stadionu..

            • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

              Khadgar     před 15 lety 05.08.2009 15:31 |  
              0 0

              V tom si taky naprosto rozumíme :-)

  7. Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

    mart     před 15 lety 05.08.2009 12:56 |  
    0 0

    Sazkove kancelare v Anglii vidi ve Slavii jednoznacneho favorita dnesniho vecerniho zapasu s Tiraspolem.
    1/0/2, je priblizne 1.3/ 4.5/ 8.5. No tak snad budou mit zdejsi bookmakeri pravdu. mart

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      slaviator     před 15 lety 05.08.2009 13:33 |  
      0 0

      Nevidel bych to tak jednoznacne, je videt, ze nas moc neznaj :-) Favoriti jsme ale kazdopadne, to bez debat, ovsem nekdo se musi trefit - treba i ten Hanus :-)

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        mirecek1111     před 15 lety 05.08.2009 18:08 |  
        0 0

        Hele všiml sis názvu článku co je na internetu na deniksport.cz Já si říkal, kde tu větu slyšel a to si psal poobědě ty :-))

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          slaviator     před 15 lety 05.08.2009 18:15 |  
          0 0

          Necet, co tam presne je a v jakem kontextu? :-)

          • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

            mirecek1111     před 15 lety 05.08.2009 18:20 |  
            0 0

            Třeba tu pan Roll odpoledne šmejdil, a zaujala ho ta tvoje úvaha s golem Hanuše :-)

            • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

              mirecek1111     před 15 lety 05.08.2009 18:23 |  
              0 0

              no jo, já si zase četl jenom nadpis :-) to řekl i Krajčík :-)
              A sestavu, proboha hlavně ať hrajeme od začátku na dva útočníky a s Belaidem. Nebo už fakt nevím. Poslední zápasy to neskutečně točí, ale Tijanimu nedá příležitost od začátku nikdy. A přitom by mu to mohlo s Raguedem jít.

              • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

                Jakubisko     před 15 lety 05.08.2009 18:31 |  
                0 0

                Jednou dal šanci Volešákovi, jednou Jarolímovi a jednou Vasiljevičovi. Z toho jednoznačně vyplývá, že někdo prostě sedět musel! :))

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          slaviator     před 15 lety 05.08.2009 18:18 |  
          0 0

          Vidis. Jeste by moh tu sestavu dat takovou... Uvidim za par minutek :-)

  8. Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

    YsoEz     před 15 lety 05.08.2009 16:51 |  
    0 0

    Šimák za 0,5mil ojro by nebyl spatnej, když už si hledá angažmá, ale na plat by slavka uz asi nemela :)

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      Jiri1     před 15 lety 05.08.2009 17:24 |  
      0 0

      Zdravim, tak a je to tady, to k cemu smerovala zatim velmi nevyrazna hra nasich Galsaktikos pod vedenim korunovaneho krale Jarolima Prvniho je tady, po hruze v Brne , kterou jsem si osobne vychutnal jde do branky opet nezkuseny golman, ktery v Brne casto nevedel , jak se jmenuje. Samolibost sefa nasi satny dosahuje vrcholu a normalnimu fandovi nezbyva nez , aby si vral neco na uklidnenou. A nejen to ,. take Vam chybi u valne castui hracu bojovnost , vybusnost a pohyblivost, pry se to spravi a to uz dnes vecer. Doufam a modlim se , aby nahodou Vlcek snad nerekl Jarolimovi nejakou blbost po niz ho nas zlaty a vsemi milovany Karel odepise , tak jak to ucinil s Vanousem ci Brabcem. A kdyz nahodou zapas vyjde , hodne bych se divil , ale chci alespon doufat a my se nejakym zazrakem ocitli ve 4 predkole, pak mi nezbyva verit, ze nas posadi na zem dalsi ligove zapasy a zacne hrat skutecna kvalita a ne tym manazeru nasich hracu. Ono vlastne je vse v poradku, v kabine uz kazdy radsi drzi usta, vedeni zatim jen preslapuje , ale hlavne u pana Dolezala obcas propukaji pochybnosti , ktere ale nas zlaty Kaja jiste umlci. Ano taky bych si pral dnes od zacatku Vanouse, Hubacka, Senkyho a zrejme i mladeho Hoska ,ale mam smulu, protoze nekteri novi hraci jsou temer nedoktnutelni , ze pane Vomacko, ci pane Celustko, jeste ze Vas uvidim i dnes neplanovane osobne, moc se tesim, az Vam budu moci rict svuj nazor hezky osobne. Presto pokud dnes neuspejem a neni k tomu zas tak daleko snad nekdo pochopi, ze kvalitni treti golman Villar, ci defenzivni hrac Canu, nebo rychlonohy utocnik z Koreje nebyli vymyslem skautu, ale nutnosti na ktere se roste neda setrit a to ani kvuli kamaradum z branze.

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        quelhar (admin)     před 15 lety 05.08.2009 17:40 |  
        0 0

        "Fanousek" Slavie, ktery si vychutnava nase porazky, to mluvi za vse...

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          Jiri1     před 15 lety 05.08.2009 17:48 |  
          0 0

          To vis , alespon neco, znam i takove , kteri v Brne prohlasili, ze je na Slavii uvidi jen na smrtelne posteli a to my za to nestoji a mirna ironie v mezich naseho bosse a boha je jen malou nalasti na tu mizerii , jiz jsem nejen ja svedkem, propo v Brne si byl jiste , o tom zadna ,,,,,,,,,,

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 17:46 |  
        0 0

        No Jiri, problemy asi jsou, konecne kdo je nema, ale co se tyce Brabce, tam asi neslo zrovna o "blbost", ze? a Hoska bych tedy taky nevzyval..

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          Jiri1     před 15 lety 05.08.2009 17:52 |  
          0 0

          Odpovim ti v duchu sveho dnesniho rozpolozeni, kdykoliv prijedu na nadrazi do Plzne, kouka na mne velky plakat , jeste stale naseho kapitana Brabce i s tim heslem ,, poslouchej sveho kapitana,,, je to takove pripomenuti po kazdem zapase nasich Galaktikos, Hosek mozna vykrik meho zoufalstvi, mozna tip na dalsi Karluv objev, ktereho sam vlastne zneperspektivnil.

          • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 18:05 |  
            0 0

            To je sice v duchu tveho rozpolozeni, nicmene jako argument to nechapu, kdyz za tenhle pruser s nejvetsi pravdepodobnosti a podle vetsiny indicii nemuze KJ, Rosen nebo Dolezal, ale Brabec. Hosek zatim neprokazal dost kvality na to, aby mohl nastupovat v tak dulezitych zapasech, to asi videli vsichni. Celustka se mi proti Bolce jevil velmi dobre, Vomacka podle vseho hral dobre v Tiraspolu a proti Bolce nechyboval, Hanus v zasade nemuze za goly v Brne a v Tiraspolu neinkasoval.. Naopak zaloha a utok zatim moc nefunguje, ac se na hristi vystridalo dost kvalitnich hracu, jestli mas nejakej genialni napad, koho postavit a jak tym poskladat, mel bys za Karlem bezet, jeste je trochu casu.

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        bongor     před 15 lety 05.08.2009 21:03 |  
        0 0

        Tak Ty jsi někde nabíral formu viď?A docela ti to prospělo.Poznávám Tě
        milý bratře Jiříku,změnit se těžko můžeš.

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      slaviator     před 15 lety 05.08.2009 19:04 |  
      0 0

      Dobra zprava: hraje Hubacek. Spatna: chyta Hanus a Jarolim v zaloze :-)

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        denydzlSKS     před 15 lety 05.08.2009 19:12 |  
        0 0

        co je na tom špatnýho?? máš snad info od boha, že to tihle dva neska poserou??

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        rek     před 15 lety 05.08.2009 19:27 |  
        0 0

        Jarolim v zaloze a v utoku osamocenej Vlček...uou...no to nemam nervy sledovat

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          slaviator     před 15 lety 05.08.2009 20:54 |  
          0 0

          Hlousek v utoku, zatim snad i lepsi nez Vlcak a to je co rict, Standa si parkrat uz povodil soupere, jeslicky... :-) Vypada to dobre!

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      bongor     před 15 lety 05.08.2009 20:50 |  
      0 0

      Co bys prosím Tě chtěl od Chovance.Páťa byl ze zálohy nejlepší.Že celá sralta umí kulový,to je známá věc.všichni straší Řepkou,soupeř se bojí,dělají z něho křemenné monstrum.Arsenalu taky vyhrožoval a dostal naloženo,že mu z toho bylo měsíc nanic.Tomu,že to je nebojsa věří jen Hoheneder,chce být jako on.No myslím že bude,vzteká se a kecá rozhodčímu do řemesla už teď

  9. Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

    Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 19:42 |  
    0 0

    Sestava: Hanuš - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Janda, Ragued, Jarolím, J. Černý, Hloušek - Vlček

    Náhradníci: Vaniak - Krajčík - Vasiljevič, M. Černý, TJ, Volešák - Tafat

    Rozumí někdo tomu, že krom Vlčka v základu je tam dalším klasickým útočníkem jen nezkušený Tafat? Kde je Šenky, kde je Naumov?
    O tom, jestli má hrát ve středu TJ nebo MJ se dá debatovat, ale to, že v případě zranění Vlčáka má KJ vlastně jen tuto volbu, mi přijde mimo.
    Snad jen, že KJVCD.

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      rek     před 15 lety 05.08.2009 19:46 |  
      0 0

      Šenkeřik se asi zase připravuje do Norska spolu s Grajcarem

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 19:48 |  
      0 0

      Hmm, Hloušek dle ofika v útoku, tak uvidíme (popř. pokud nepůjde přenos na netu, tak uslyšíme na radiožurnálu), co z toho bude...

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      bongor     před 15 lety 05.08.2009 20:43 |  
      0 0

      On ten Hloušek hrával i v útoku.To je asi vysvětlení.Ale stejně Šenky
      by tam měl být.

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 20:49 |  
        0 0

        Tak dal góla, tak asi vážně KJVCD :-).

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 05.08.2009 21:51 |  
          0 0

          tak dlouho sme si o tu přesdržku koledovali až sme dostali, pěkný vystřízlivění a podělaná sezona

          • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

            whitesnake01     před 15 lety 05.08.2009 21:56 |  
            0 0

            tak ted nevim jestli se nasrat a zabit karla, nebo se jit obesit
            ten konec byl katastrofalni, no hlavne ze se brabec nehodi do koncepce.... s nim by sme to udrzeli a standartky sou pojebane uz nekolik let, karel dal hlavu na spalek a rychle o nu prisel :(

            • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

              Gino     před 15 lety 05.08.2009 21:58 |  
              0 0

              S Brabcem nas uz tady taky neser - o nej uz davno nejde. Tady slo o na dlouho posledni sanci nasi Slavie na LM. Pekne jsme to pojebali, jak je ostatne nasim zvykem.

              • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

                whitesnake01     před 15 lety 05.08.2009 22:02 |  
                0 0

                vyliz mi rit, sehrana obrana by to udrzela

                • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

                  Gino     před 15 lety 05.08.2009 22:03 |  
                  0 0

                  Jasne vole, tak bez brecet pred Brabcum barak vole. Tyhle kiksy byly bezny i za Brabce. To je proste pro nas typicky.

                  • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

                    whitesnake01     před 15 lety 05.08.2009 22:12 |  
                    0 0

                    me je brabec u..., sem nasrany a je to ostuda, karel mel moc sestavit si tym na predkola a posral to, co k tomu rict vic?
                    naumov spatnej, vomacka spatnej, celustka o nicem, jedinej hlousek ale svento byl stejne lepsi nez on a vlcoun je bohuzel taky spatnej, grajcar s belaidem sedi a ragued taky zadny zazrak zatim....

  10. Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

    Gino     před 15 lety 05.08.2009 21:53 |  
    0 0

    Curaci! To snad neni mozny!

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      rek     před 15 lety 05.08.2009 21:55 |  
      0 0

      JAROLÍM VEN !!!!!!!!!!

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      Nax     před 15 lety 05.08.2009 21:55 |  
      0 0

      Klub je jako firma. Jarolim by mel ukazat ze tahle slova plati a rict co bude dal. Promarnena sance se dostat do LM, amaterska priprava, kdy misto vyladeni tymu to totalne rozlozil, a posledni zapas, jen predsmrtne krece.

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        whitesnake01     před 15 lety 05.08.2009 21:58 |  
        0 0

        hlavne ze se smejem sparte, a kde sme my? v pic. a vypadnem z moldavcama, super

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          slaviator     před 15 lety 05.08.2009 22:03 |  
          0 0

          Mno, kdo za to muze? Jarolim sel ze hriste vcas:-) Tohle jsme si projeli sami, ze jsme hrali pohlednej fotbal, ale asi trikrat ctyrikrat jsme meli ve vapne mic na noze a nedokazali jsme prostrelit skrumaz obrancu :-(

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      Gino     před 15 lety 05.08.2009 21:57 |  
      0 0

      Zasrani hajzli!! Dve minuty pred koncem takhle dulezityho zapasu maj hlavne drzet mic i kdyby ty balony mely litat az na tribunu. Do prdele! Posrany standartny nasich krovaku!

      • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

        slaviator     před 15 lety 05.08.2009 22:01 |  
        0 0

        Pritom ten zapas byl dobrej. Jsem zvedav, zda nekde ukazou ten gol-negol, co neuznali pro ofsajd. Netecoval to obrance...? Ale proste a jednoduse, doplatili jsme na produktivitu. 2 strely primo na branku v prvnim polocase, ve druhem ani jedna)...

        • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

          Gino     před 15 lety 05.08.2009 22:02 |  
          0 0

          Hlavne, ze mame hrdinu Vlcka, vole, kterej bezi trikrat sam na branku, jezisi!!!!!

          • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

            slaviator     před 15 lety 05.08.2009 22:36 |  
            0 0

            Njn:-((

    • Re: Zítra proti Šerifu Tiraspol

      whitesnake01     před 15 lety 05.08.2009 21:59 |  
      0 0

      du se asi obesit, na tohle nemam nervy :(