Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

Ihned jakmile jsem se dozvěděl, že nám los ve třetím předkole Ligy mistrů přidělil Sheriff Tiraspol, byl jsem rozhodnutý, že pojedu vlakem. Před dvěma roky jsem v těchto končinách byl také vlakem s kamarádem. Navštívili jsme Oděsu, Kišiněv a Kyjev, ale Tiraspol se nám do itineráře nevešel a při leteckém zájezdu bych z města nic neviděl. 

Obvolával a obmailovával jsem známé jestli také nejedou vlakem nebo o někom nevědí. Marně. Přesto jsem ve čtvrtek, kdy se upřesnil termín, šel koupit jízdenky.

Cesta tam 

Každý slávista si určitě prosurfoval internet, aby se o Sheriffu, potažmo o Podněsteří co nejvíce dozvěděl. Možná někdo by i vlakem jel, ale odradily ho zážitky cestovatelů líčících dlouhé výslechy na hranicích, které skončily až po úplatku v řádu desítek dolarů. I v samotném Tiraspolu je prý nutné mít oči na stopkách, protože všude číhají policisté, kteří pod sebemenší záminkou inkasují tučné pokuty. Pro mě nastala první komplikace už při kupování lístků v Ostravě. V pohodě mi prodali zpáteční lístek do Tiraspolu, lůžko do Kotowska, rezervaci z Kotowska do Tiraspolu už ne, protože na vlak, kterým jsem chtěl jet, České dráhy rezervaci prodávat nemohou. Neuspěl jsem jen s lehátkem na zpáteční cestu z Oděsy do Ostravy na 31.7. (přímý vůz Oděsa - Praha jezdí obden), ale to jen proto, že příděl 6 lůžek pro České dráhy byl už vyčerpán. Zpáteční cestu vyřeším v Tiraspolu. Času tam budu mít dost - jízdenka mi platí dva měsíce.

Začátek cesty mi ale zkomplikoval nějaký připálený mozek z Českých drah, který nařídil v lůžkových vozech noční klid od jedné do páté hodiny. Do vlaku proto musím nastoupit v Hranicích, odkud odjíždí v 0.58 h. Velice příjemné překvapení mě čekalo v Krakově. Probudil jsem se, vyšel na chodbu a tam vidím Davida Votrubu a Lukáše Jelínka. Ti také neměli začátek cesty bez problémů. "Ochotný" pokladník ČD v hlavním městě Praze jim prodal lístky jen do Kotowska a navíc jen tam. Až do  Moldávie to podle něho nejde a zpáteční z Ukrajiny také ne. Přestupujeme v Kotowsku. Hoši si kupují lístek s rezervací do Tiraspolu. Lístky na zpáteční cestu z Tiraspolu vystavit nelze a tak si alespoň kupují na vlak z Vinice do Čopu. Plánují odjezd v noci po zápase z Tiraspolu v 1.48 h. Já s žádostí jen o rezervaci neuspěju. Na dálkové vlaky se na Ukrajině prodávají jen lístky s rezervací na konkrétní vlak. Do vlaku samozřejmě nastupujeme všichni a já se s průvodčí domluvím, že rezervaci ji doplatím. Blíží se ukrajinsko/podněsterská hranice. Pod dojmem hororových článků uvažujeme, kolik budou pohraničníci po nás chtít a na kolik to půjde usmlouvat a jestli nás vůbec do Podněsteří pustí. Razítko do pasu, formální otázka po účelu cesty a to je všechno! Potíže mají spíš domorodci, kteří vezou z Moskvy plné kabely a kufry věcí, které si tam nakoupili. Před vystoupením dávám průvodčí 5 euro, ona mi samozřejmě místenku nevystaví. Mimochodem nástup bez místenky do Pendolina stojí minimálně 200 Kč.

V Tiraspolu

Na nádraží čeká Davida a Lukáše nepříjemné překvapení. Pokladní jim lístky do Vinice prodat nemůže. Mezinárodní jízdenky může prodat jen cizincům s ruským nebo ukrajinským pasem. Je to jedna ze zvláštností podněsterské nezávislosti. Železnice v Podněsteří provozují Moldavské železnice a ty nedaly pokladně v Tiraspolu oprávnění. David a Lukáš se musí smířit s tím, že za jízdenky z Vinice zaplatili zbytečně. Najdeme si spojení autobusem do Oděsy v 6.30 ráno po zápase a odjíždíme do města ubytovat se. Na internetu, ač předem nedomluveni, jsme si vytipovali Lena´s flat v centru města. Zazvoníme a máme štěstí. Nic jsme si předem neobjednávali, ale půvabná paní bytná nás ubytovává na dvě noci. Je to normální panelákový byt. Domluvíme se, že se zajdeme zaregistrovat na milici a ona mezitím pro nás připraví obývák. V bytě je ještě manžel a dítě. Registraci nám několikrát zdůrazňuje. S ubytováním nepřihlášených cizinců by určitě měla potíže. Odjíždíme zpátky na nádraží. Zaťukáme na okénko úřadovny milice. Teď by měl znovu nastoupit jeden z těch hororových scénářů. Na milici jsme se měli přihlásit hned po vystoupení z vlaku a ne až za tři hodiny. Milicionář se diví, kde jsme se tam vzali, ale nenechá nás odvézt v poutech do cely předběžného zadržení. Mluví anglicky, takže vše probíhá v pohodě. Nechá si ukázat jízdenky, dá nám formuláře, poradí s jejich vyplněním, vystaví potvrzení o překročení hranice a posílá nás do města k vlastní registraci. David s Lukášem si mu postěžují na potíže s lístky na vlak. Sám to nechápe. Někam telefonuje, ale ani jeho intervence nepomůže. Vlastní registrace probíhá pro našince dost ponižujícím způsobem. Z venku zaklepeme na zamřížované okno, přijde úřednice, vezme si dokumenty a zase odejde. Nikde žádná lavička, kdyby pršelo, mokneme. Pro nás se navíc prodlouží, protože slečna přijde a vrací nám dokumenty s tím, abychom jména napsali azbukou a mezitím začne odbavovat další. Registrujeme se na tři dny, takže nic neplatíme. Ani náznak jakékoliv snahy vymámit z nás úplatek. Vstupní formality máme za sebou a můžeme se vydat do města. Centrum Tiraspolu je postavené ve stylu socialistického realismu. Široké bulváry, rozlehlé parky. Ostrava-Poruba, kde bydlím, je postavená ve stejném stylu. Po památkách nejdeme, protože je vedro a pitný režim se dodržovat musí. Milicionáři si nás vůbec nevšímají z jednoduchého důvodu. Ve městě jsme žádného neviděli, samozřejmě s výjimkou okolí stadionu před a po zápase. A pak taky, už v den zápasu, si jedeme ke stadionu po předchozí domluvě s panem Zlámalem vyzvednout lístky. Zajistil nám je mezi slávisty, kteří přiletěli letadlem. Moc mu za to děkujeme. Jak jsem viděl ve fan shopu Sheriffu, kde byl i prodej lístků, sektor byl vyprodaný. To, že byly zadarmo nás taky potěšilo. Oceňujeme, že Slavia ocenila naší věrnost. Když se vydáváme na zápas, oblékám si slávistický dres, čepici a beru vlajku. V Ostravě, bych takhle oblečený na Bazaly živý nedošel, ale tady v pohodě. V trolejbuse po zápase jsme centrem pozornosti, kdekdo s námi navazuje rozhovor a fotí se s námi. Když vystoupíme, odmítáme pozvání třech mládenců na pivo. V Tiraspolu je zvykem si koupit v obchodě dvoulitrovou plastovou láhev piva a vypít ji v parku. Oni naopak neodmítali pozvání do normální hospody. Pro nás normální, pro ně moc drahé. Rusko anglicky se bavíme skoro do rána. Když nám číšník přinese účet a hoši vidí sumu, letí číšníkovi vynadat, že chce cizince vzít na hůl. Účet je ale v pořádku. Družba je družba. Panové, případně i dámy! Není takováhle družba lepší než fighty?

Cesta zpátky

Po příjezdu na podněstersko/ukrajinskou hranici řidič autobusu posbírá pasy a za chvíli přichází s tím, že tři Češi musí jít na kontrolu osobně. Tak přeci jen šikanám a vydírání neunikneme. Zase nic. Pohraničník se chce jen podívat na exotické cizince. Musíme sice přinést i zavazadla, ale to jen proto, že chce vidět slávistickou vlajku. Plechovku Gambrinusu mu dávám, aniž by si o ni řekl. O druhou pro oficíra si řekne sám. V Oděse si Lukáš s Davidem kupují lístky a lůžka do Prahy. Já mám lístek platný z Kotowska a úsek z z Oděsy do Kotowska musím vyřešit tak, že pojedu o vlak dřív a z Kotowska si kupuji lůžko do Krakova. Naše cesty se rozdělují.

Kolik to stálo

Doprava: vlak Hranice - Tiraspol, autobus Tiraspol - Oděsa, vlak Oděsa - Ostrava 4 602 Kč. Ubytování: dvě noci 30 eur.

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

    Ladineeek     před 15 lety 03.08.2009 16:58 |  
    0 0

    Tak to klobouk dolů, tomuhle se říká věrnost.

  2. Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

    lassiter     před 15 lety 03.08.2009 17:01 |  
    0 0

    Doprava: 4 602 Kč. Ubytování: dvě noci 30 eur, vidět Slavii: k nezaplacení. Jako velkej respekt, vzpomenu si na to až se budu rozmejšlet jestli mam jet na výjezd do Příbrami :-)

  3. Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

    GeorgK (přítel SN)     před 15 lety 03.08.2009 19:47 |  
    0 0

    Respekt, ale jako Slavista z Poruby hold dobrodruh :)

  4. Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

    Khadgar     před 15 lety 03.08.2009 20:46 |  
    0 0

    Maximální kontrast - tento článek x dnešní diskuse na slavia.cz

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      bene     před 15 lety 03.08.2009 21:18 |  
      0 0

      Ty jsi borec, klobou dlu.

      • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 03.08.2009 21:24 |  
        0 0

        Zdravím Vás pane Quido a vysekávám hlubokou poklonu.
        Právě kvůli Vám, opravdovým fandům, by měli naši kluci hrát jako o život. Měli by si uvědomit, co jim jsme schopni dát, protože hrají za náš klub, který nosí jméno Slavia. Sokrates55

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      SmoKerS     před 15 lety 03.08.2009 22:27 |  
      0 0

      trefné..

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      DomeCZek     před 15 lety 04.08.2009 12:20 |  
      0 0

      Souhlas! Trmácet se takovouto štreku, to je mazec! Všechna čest!
      diskuse na slavia.cz, ta mne děsí. Všichni by chtěli lístek pomalu za pade, co to je? Já chodím do kotle, mám permici i fanklub kartu, tak mne to stojí dvěkila, jsem normální pracující, dojíždím do Prahy přes hodinu a nežehrám jako typani na slavia.cz, že je to drahý, ok, pro nekoho to na hlavní může bejt drahé, tak a´t si koupí do jiného sektoru prokrista( teda ne zrovna do kotle, tam pak bývá po stranách nechutný ticho..)

  5. Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

    Juje     před 15 lety 03.08.2009 21:34 |  
    0 0

    Díky za super příspěvek. Můžete sem dát nějaký fotky? Dík!

  6. Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

    SmoKerS     před 15 lety 03.08.2009 22:27 |  
    0 0

    Smekám borci!!! vypadá to, že tu Slávku máte opravdu rádi :)) fakt velkej respekt...

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      bongor     před 15 lety 04.08.2009 06:34 |  
      0 0

      To je typická sralta.Ale doufám,že jim to bude hovno platný.

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      mudrc     před 15 lety 04.08.2009 16:59 |  
      0 0

      LOL. Fakt dobré :-)))

  7. Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

    brugy     před 15 lety 04.08.2009 00:12 |  
    0 2

    pěkné počtení, závidim, ani nevim jestli více dobrodružství z cestování nebo zapas Slavie, oboji je nakazlive :-), zajimavy by pro tebe byl bezesporu zapas Slavie v Gruzii ve Tbilisi, vlakem pres Turecko by to nestalo o moc vic, ale urcite by si si tam prisel na sve, otazka je co by na to rikali nasi borci....

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      Quido     před 15 lety 04.08.2009 14:15 |  
      0 0

      Quido Brugymu. Máš pravdu, vlakem se dá doject leckam, ale u pohárových zápasů je problém, že termín se ví až prakticky na poslední chvíli - viz můj problém s lůžkem na zpáteční cestu. A konkrétně do Gruzie by taky ňákou dobu trvalo vyřízení víza.

  8. Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

    bongor     před 15 lety 04.08.2009 06:31 |  
    0 0

    Já to čtu jako knihu,to znamená přeskakuju.Ale kdo takhle jede,aby povzbudil Slavii,zasluhuje červenobílý metál.Když Vás porovnám s naříkajícími "fandy",kterým je líto dát za Eden 250-Kč,tak mi vychází,že
    máme i skutečné fans.Jen naokraj:Mužstvo plné prvotřídních fotbalistů by chtěli všichni,plus nějakého skutečného trenéra,který by otočil arabeliným prstenem a byli bysme v LM.Ale pánové a sem tam i dámo,to stojí moc peněz,to za 50-korun za lístek nepořídíte.

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 04.08.2009 07:38 |  
      0 0

      Dobré ráno přeji Vám všem.
      Tak jako Ty Bongore a určitě i Quelhar, Martyni, pan Quido, Tantal a všichni ostatní a omlouvám se , že nebudu dál jmenovat (to by byla šílená řada) zítra budeme v jednom šiku podporovat naše fotbalisty v Edenu. Lístky jsou za rozumnou cenu, je to předkolo LM a soupeře (jeho kvalitu) si nevybíráme. Spousta fandů se vrhla na vedení, že to nebude v televizi, že Slavia nebude dostatečně propagovaná a utrpí tím i návštěva. Soudruh Černý Otakar to vysvětluje nezájmem Slavie o přenos. No, jenomže ono to vysvětlení je pouze jednostranné a trochu to "O´Táskovi" kulhá. Jednak už minulý rok dala Slavia na vědomí České televizi jasná pravidla o přenosu. Správně bylo vysvětleno, že poháry nejsou "gambáč liga", Slavii stojí pořadatelství tohoto zápasu úplně "jiné" peníze než v lize a tak i hodnota zápasu z hlediska ceny je někde jinde. To tomu pánovi z televize "jaksi" uniklo. Navíc připomínám, že pokud Slavia přistoupí na vysílání v celoplošné televizi včetně poskytnutí práv to vysílat, tak dokonce i hostující mužstvo chce zaplatit za to, že se ten fotbal vysílal. A tu přijde "Otík" s tím, že si televize uhradí jen náklady za přenos a basta. A pak jakoby srdceryvně oznamuje, že Slavia o přenos neprojevila zájem. Tady je totiž "zakopaný pes". Když na tuhle hru Doležal přistoupí, tak musí zaplatit všechny náklady okolo pořádání zápasu, televize odvysílá v pohodě zápas pro ni zadarmo a fandové, kteří přijedou jinak na zápas aby ho viděli, klidně mohou zůstat doma. Co myslíte? Ten Rosen s tím Doležalem, to jsou přeci ale "hajz...vé, co"? Oni to nechtějí vysílat. Já samozřejmě neznám všechny další nuance okolo, ale tohle jsem při vysvětlení celé situace pochopil snad dobře. Proto jsem vysekl velkou poklonu panu Quidovi a jeho cestě za Slavií do Tiraspolu. Vzal jsem si ho pro sebe jako příklad, a Slavii do Edenu fandit půjdu. Sám na sebe se zlobím, že jsem možná taky trochu přispěl k té "blbé" náladě po Brnu. Tak to pojďme do Edenu ve středu ozhýbat a kluky povzbudit. Je mi teď jedno co bylo a jestli se něco nepovedlo, ve středu je to opravdu důležitý zápas a jak vidím i od svých známých z Moravy a z Jižních Čech, tak na zápas jedou taky a vůbec neuvažovali, že by nejeli. A to mají doma svých problémů dost a dost. Jak píše webmaster Ondra Zlámalů na off.stránkách, teď nás Slavia potřebuje opradu moc. Tak to přeci neprošvihnem. nééé....? Sokrates55

      • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.08.2009 12:21 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate, momentalne me televize a Otovi problemy moc netrapi, predevsim myslim, ze je treba prijit na stadion. Byl jsem tedka pryc, takze utkani s brnem jsem nevidel a uprimne receno, nejak se mi nechce se k tomu vracet a divat se na zaznam. Je pravda, ze pomalejsi rozjezd mame uz potreti za sebou, po zmenach v kadru to vzdycky jde prvnich par zapasu vselijak, blbe je, ze zrovna na zacatku sezony se hraje predkolo LM. Pred dvema lety jsme na to malem doplatili se zilinou, pred rokem jsme ve fiorentine zahrali priserne a ztratili veskere sance, letos je taky rozjezd pomalejsi. Hlavne me zarazi, ze tym nevytvari zadne golove sance, to je velke varovani. Cim to je, to opravdu netusim, samozrejme KJ se sestavou toci, asi jeste nenasel tu pravou variantu, ale ja si tedy myslim, ze sestava, ktera nastoupila v brne, mela uhrat jiny vysledek. Snad se to tedy povede zitra!

        • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

          Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 04.08.2009 13:55 |  
          0 0

          na druhou stranu abych nekřivdil tak i v brne bylo par golovek a mohli sme hrat klidne remizu, ovsem nasi utocnici to je proste zatim zalostne, musi hrat v zakladu ten jediny co za nas zatim dal gol a vsichni vime kdo to je :)))

          • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

            PetCC     před 15 lety 04.08.2009 17:44 |  
            0 0

            Já bych to shrnul, protože jsem ani nepsal a ani nečetl žáné komentáře po zápase v Brně. Před ligou, když jsem viděl s kým hrajeme první kola, tak jsem si říkal, že po dvou kolech klidně můžeme mít jeden bod. Bohužel se tomu tak stalo, ač jsem věřil v lepší výsledky, ale z nějakých důvodů s Boleslaví doma remizujeme a v Brně pravidelně prohráváme. Takže nechat se tím na začátku soutěže deprimovat je zbytečné.

  9. Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

    Rhodri     před 15 lety 04.08.2009 10:00 |  
    0 0

    Vyborna reportaz z cesty za fotbalem. Skoro si ted pripadam jako spatny fanda, kdyz se nevypravim z Walesu :-)
    Rhodri

  10. Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

    mart     před 15 lety 04.08.2009 13:46 |  
    0 0

    Dobry! Ste borci Quido. Samozrejme Vam zavidim, a zaroven Vas obdivuju. Uz bych se na takovou strapac asi sam neposbiral :).
    V posledni dobe moc neprispivam, tak si dnes zkusim PRISADIT malou ANKETU.
    Budeme prat dnes vecer Sparte, nebo budem Fandit rekum? Ja za sebe budu prat Sparte. Zadne zakerne duvody. Jen je mi ten Henk Ten Cate jeste vic nesympatickej nez Chovanek. (a to je opravdu co rict:). zdravi mart

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      quelhar (admin)     před 15 lety 04.08.2009 13:48 |  
      0 0

      U me tento souboj nesympatie vyhrava Sparta, takze fandim Rekum. Jsem na ten zapas hodne zvedavy.

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      Ladineeek     před 15 lety 04.08.2009 14:14 |  
      0 0

      Bejt zákeřnej, tak řeknu, že přeju aby to skončilo po 90 minutách 3:1 a ten třetí gól Řeků padl v 89.minutě :-) a pak vypadnout na penalty.....to by bylo po městech asi hodně obvěšenejch stromů :-)) Bejt mírnej, tak výhra Pana 2-3:0 a klídek....ale myslím, že tam ukopou remíz.

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      Oja     před 15 lety 04.08.2009 14:22 |  
      0 0

      Libil by se mi vysledek 2:0 pro Řeky, druhej gol v 93. minutě :-)

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      lassiter     před 15 lety 04.08.2009 14:25 |  
      0 0

      no, anketa vypadá jednoznačně, a to ještě nehlasoval bongor :-)

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      YsoEz     před 15 lety 04.08.2009 14:55 |  
      0 0

      ja preju Sparte, prece jen hraje se taky o reputaci ceskyho fotbalu, koeficient atd. i kdyz bolseviky nemam rad a drive sem jim nefandil ani v Evrope, ale cesky fotbal je na tom momentalne spatne

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.08.2009 15:25 |  
      0 0

      Je mi to jedno. Ale priznam se, ze minulej zapas jsem se zacal koukat ve druhy puli za stavu 2:0 a fandil jsem intuitivne rekum:-), dnes mam v planu neco jinyho a divat se nebudu. Fotbal se hraje az zitra..:-))

      • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

        lassiter     před 15 lety 04.08.2009 15:33 |  
        0 0

        měl sem to podobný, sám sem čekal, co to se mnou udělá a když blažek sundal ve vápně toho řeka a já zařval PENALTAAAAA, tak sem měl jasno :-) já bych i spartě v těch pohárech fandit chtěl, ale holt je to silnější než já, já za to nemůžu.

        • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.08.2009 16:07 |  
          0 0

          no jo, si taky rikam, nebud skodolibej a neprejici, pak prijde zapas a nemuzu si pomoct..:-))

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 04.08.2009 15:48 |  
      0 0

      Taky bych rád fandil českému týmu, ale nevím, jestli to půjde. Člověk většinou během zápasu sám pozná, že to prostě není možné, ani kvůli nějakému pofidérnímu koeficientu. I když na druhé straně se také říká přej a bude ti přáno ... On ve hře není jen ten koeficient, ale také dost peněz, a co si budeme namlouvat, více se nám hodí Sparta bez peněz od UEFy než Sparta s nimi. Aspoň se nám o trochu lépe loví v českém, už tak dost přebraném rybníce. Kdyby Spartě fandila celá republika až na nás Slávisty, tak by to tak jako tak stačilo, ale oni si tou svojí arogancí nadělali nepřátele všude možně a proti ní fandí mnozí další.

      Jinak se na to docela těším, jsem zvědavý, s čím Sparta vyrukuje, už ten druhý poločas sázela na defenzivu a v Athénách to bude ještě asi urputnější ...

      Zítra na tom hlavním mači určitě nebudu chybět!!!!

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      urs (přítel SN)     před 15 lety 04.08.2009 15:53 |  
      0 0

      nedá se svítit, holt přeju taky českému týmu, ikdyž si to určitě nikdá nezaslouží... :-!

      • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

        mudrc     před 15 lety 04.08.2009 17:05 |  
        0 0

        Sparta může sbírat body do koeficientu stejně jako Teplice, Liberec a Olomouc v evropské lize. Nemusí se kvůli tomu srát do LM. Stačí, že tam budeme my.

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 04.08.2009 17:12 |  
      0 0

      Budu fandit pěknýmu fotbalu a spoustě gólů (např. ten Kaloudův z prvního mače stál za to, to se musí nechat).
      Je pravda, že nemusim ani jeden klub (Panathinaikos za to, že nás před lety vyřadil :-P) a oba trenéři jsou mi vysoce nesympatičtí, takže tak 50-50 a stejně vidim i šance obou týmů na postup.

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      PetCC     před 15 lety 04.08.2009 17:49 |  
      0 0

      Tak to jsme na tom stejně, taky budu přát Spartě a hlavně kvůli tomu mamlasovi z Panathinaikosu. A pokud by Sparta postoupila, tak šance jít i do LM je pro ní stejně minimální.

  11. Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

    bongor     před 15 lety 04.08.2009 16:34 |  
    0 0

    už se zase vytahujou,je to dobrý,dneska vypadnou jak cukráři. Před každým zápasem, který Sparta hraje, má jasný cíl: Vyhrát. Tady na tom nechceme nic změnit."
    A stejně mluvil i Bony Wilfried, útočník z Pobřeží slonoviny, krajan Didiera Drogby.
    "Jsme tu, abychom hráli fotbal a vyhráli.

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 04.08.2009 17:25 |  
      0 0

      to je pekna blobost, to je jako rict stejne mluvil i Marek Jarolim krajan Pavla Nedveda :D

  12. Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

    lassiter     před 15 lety 04.08.2009 17:20 |  
    0 0

    "Předpokládám, že budeme více útočit než v prvním zápase. Rozhodně si ale nikdo nemůže myslet, že útočit budeme v sedmi lidech. Na to soupeř čeká a mohl by nás potrestat," řekl trenér Slavie. Ehm no, v kolika lidech teda jako budeme útočit?

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 04.08.2009 17:53 |  
      0 0

      V jednom. Podle onlajnu je i to víc než v Tiraspolu

    • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.08.2009 17:58 |  
      0 0

      Kdyz to tak pocitam, ze v prekladu to znamena, ze na levy obrane nastoupi Hub? uvidime..

      • Re: Sheriff - Slavia, za Slavií vlakem na konec Evropy

        slaviator     před 15 lety 04.08.2009 20:50 |  
        0 0

        A chytat Hanus :-)