Slavii se vstup do ligy příliš nepovedl, připsala si pouze bod za remízu s Mladou Boleslaví, zvítězit nedokázala ani v prvním utkání třetího předkola Ligy mistrů na hřišti Sheriffu Tiraspol. "Budeme samozřejmě chtít naplno bodovat. K některým situacím z utkání v
Tiraspolu se ještě vrátíme, zlepšit musíme zejména útočnou fázi," řekl před utkáním Karel Jarolím.
V týdnu podepsal se Slavií smlouvu srbský záložník Dušan Vasiljevič. Jeho start v utkání s Brnem se mi zatím jeví jako nepravděpodobný.
Určitě nenastoupí Šmicer, Kaufman, Ivanovič a Pekhart. Marek Jarolím trénuje s týmem.
Nedělní soupeř má na soupisce hned čtyři exslávisty, Kalivodu, Dostálka, Tomáše Doška a Dřížďala.
Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Hanuš - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hloušek - Janda, Ragued, Belaid, Milan Černý, Jaroslav Černý - Vlček.
V neděli do Brna
Slávisty čeká druhé kolo letošního ročníku Gambrinus ligy, zavítají do Brna. Hraje se v neděli od 17:00, utkání nevysílá žádná televize.
Komentáře (82)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: V neděli do Brna
Artur (přítel SN) před 15 lety 01.08.2009 12:13 |Tak včera jsem navštívil Letnou , rozhodne bych se Sparty nebal , Kalouda,Střeštík vic zkazi nez vytvori dokonce kdyz nastoupil Kadlec se Zemanem tak pro me neocekavane hrali mnohem lip, atmosfera na 16000 lidi hodne podprumerna naprosto nesrovnatelne s Edenem a kotel sparty ma velikost jako slavistickej na vyjezdech:)) co bych na Letne ohodnotil kladne jsou ty jejich tabule , obrazovky jsou mnohem lepsi nez v edenu( maji LG ) a rovnez se mi libili ty reklamni barevne pasy to bych k nam chtel, opravdu to vypada atraktivne..
Re: V neděli do Brna
vertic před 15 lety 01.08.2009 14:41 |Souhlasim s tebou co se týče těch tabulí, ale myslim si že nejde ani tak o tu značku, jako o lenost dát si s tim trochu větší práci. Když je porovnám, tak ta sparťanská je daleko líp graficky řešená.
http://www.spartaforever.cz/images/fotoalbum/1667/353ddcd172d42f4.jpg
http://www.synottiparena.cz/data/pictures/P1010180_6.tak ta sparťanská je daleko líp garficky řešená.
Re: V neděli do Brna
vertic před 15 lety 01.08.2009 14:48 |oprava: ta slavistická je tady:
http://www.synottiparena.cz/data/pictures/P1010180_6.jpg
Re: V neděli do Brna
Gino před 15 lety 01.08.2009 16:02 |Nezda se mi tam zas az takovy zadny rozdil. Ba naopak se mi zdaji ty edenske lepsi... jediny rozdil vidim v jinak zvolene grafice.
Re: V neděli do Brna
Artur (přítel SN) před 15 lety 01.08.2009 16:50 |No pouštěli tam video , a jelikoz znam obrazovku z Edenu dobre musim rict ze ta Spartaska je o hodne lepsi ten obraz je nesrovnatelnej, navic i větší...
Re: V neděli do Brna
GeorgK (přítel SN) před 15 lety 01.08.2009 17:24 |No v Edenu se šetřilo, to je známá věc. Nějak bych to neřešil. S grafickou prezentací, tedy vlastně s celkovou :/ su u nas si nikdo moc hlavu neláme. Zarazilo mě použití LCD panelů na reklamní plochy. Když se stavěl Eden tak šlo snad info o velkých nákladech na úrovni příjmu z reklam na jednu sezonu.
Re: V neděli do Brna
Moskyta před 15 lety 01.08.2009 16:57 |V souvislosti se stadionem, resp. obrazovkami je mi jedna věc záhadou. A to kapacita stadionu. Pokud se podíváte, kde mají ty obrazovky umístěny (jedna v horním rohu nad kotlem domácích, druhá mezi hl.tribunou a kotlem hostí) tak zcela logicky vás napadne, že se musela zmenšit kapacita stadionu. Osobně bych odhadoval, že obrazovky zabraly min.300míst.
Prošel jsem si archiv zápasů na iDnesu od sezony 2000/01 až doteď, plus ofiko web Sparty a zjistil, že mají asi gumový stadion.
V sezoně 00/01 měly ještě kapacitu 21.362, od sezony 01/02 (všetně prvního zápasu letošní sezony) už jen 20.565. Jenže kam se poděly místa, která jsou zabraná těmi obrazovkami?!?
A Perlička na konec, na ofiko webu uvádějí 20.854.... Kde je tedy pravda? :(
Re: V neděli do Brna
GeorgK (přítel SN) před 15 lety 01.08.2009 17:19 |Nezapoměňte, že odstraněním plotu získali cca 3 nejspodnější řady sedadel.
Re: V neděli do Brna
Artur (přítel SN) před 15 lety 02.08.2009 10:33 |Přesně tak...
Moskyta : no myslim ze tam se jim hejbala trosku kapacita kdyz menili sedačky , tusim ze to bylo nekdy v tech sezonach kdy uvadite, jinak kdyz jsem se dival na tu fotografii na Sparte napadlo me proc neudelat nejakou konstrukci podobnou u nas a neposunout tu obrazovku dozadu do sektoru hostu ( ze je v sektrou hostu by se muselo nejak zabezpecit) , konecne by se ti vyresil problem naseho stadionu kdy hostujici kotel nemuze byt plne vyuzit ne ze by nam to melo vadit ale preci jenom pak nemuseji dostavat tolik prostoru vedle sektrů..
Re: V neděli do Brna
Artur (přítel SN) před 15 lety 02.08.2009 10:35 |*omlouvám se za slohovou a gramatickou úpravu vět ,teď sem vstal:))
Re: V neděli do Brna
quelhar (admin) před 15 lety 02.08.2009 11:49 |To si nemyslim, na ta mista se i predtim listky prodavaly, akorat tam clovek toho moc nevidel.
Jinak ta navsteva 16 tisic na Bohemku byla klasicky dost nadhodnocena - tribuny za branami byly poloprazdne, kotel hostu taky nebyl zdaleka tak plny, jako byva, kdyz tam hrajeme my i na podelnych tribunach nebylo uplne plno.
Re: V neděli do Brna
Artur (přítel SN) před 15 lety 02.08.2009 16:44 |Byl jsem s kamosema pred nekolika lety na Chelsea a do 3 řady prodavali az dodatecne , byl jsem ve 3 řade nebylo odtamtud nic videt, takze minimalne do tech 2 se listky neprodavali klasicky.
Re: V neděli do Brna
bongor před 15 lety 01.08.2009 20:54 |Pamatuj si,jak se jedná o rudochy,tak pravda není nikde/nemyslím tím Winnettoua/.
Re: V neděli do Brna
lassiter před 15 lety 01.08.2009 19:11 |Tak radši se budem dívat na atraktivní fotbal než na atraktivní panely, ne? :-) Jinak teda k sestavě, myslim že šanci uprostřed dostane TJ případně novej Dušan. Obranu bych nechal tak jak je, myslim že Hloušek vlevo funguje na beku hodně dobře, s Bolkou neměl vzadu problémy a chvílema hrál v podstatě levý křídlo. Asi bych možná zkusil Petera Grajciara v záloze napravo, v přípravě byl velmi dobrej, teď z nějakýho důvodu sedí na tribuně?!? I když myslim, že hrát na pět záložníků a jednoho útočníka neni špatná varianta, tak to vypadá že to prostě neumíme, takže dopředu vlčáka a někoho k němu, asi Naumova. Brno má taky novej tým, věřim že to dopadne jak v Čelákovicích :-)
Re: V neděli do Brna
quelhar (admin) před 15 lety 02.08.2009 13:26 |Tak utkani se kvapem blizi. Jsem docela zvedavy, jak to KJ posklada. Souper pri vsi ucte neni z nejsilnejsich, takze bych se primlouval za to, at hraji dva utocnici a stejna sestava, jako bude hrat ve stredu proti Tiraspolu. Ve stredu zalohy je rada na Belaidovi a v utoku bych ke Standovi dal bud Senkyho nebo Naumova (stejne vic moznosti moc neni). Takze asi takto: Hanus - Celustka, Suchy, Vomacka, Hlousek - Janda, Ragued, Belaid, J. Cerny - Vlcek, Senkerik
A otazka do pranice - pozve si disciplinarka Matulu za ten loket, nebo je filmovani horsi prohresek nez takove zakroky?
Re: V neděli do Brna
PetCC před 15 lety 02.08.2009 14:02 |Nejhorší prohřešek je přece říct pravdu a přiznat se! Kazí to kredit celému fotbalovému hnutí!
Jménem všech pracujících našeho města požaduji co nejpřísnější potrestání!
Re: V neděli do Brna
Khadgar před 15 lety 02.08.2009 14:17 |Likvidační zákroky se u nás v minulosti tolik neřešily. Bohužel. A říkám si, kdyby proti Bolce Jandovi tekla krev a musel by střídat, tak by si taky možná někdo vzpoměl že to byl zákrok na červenou.
Re: V neděli do Brna
quelhar (admin) před 15 lety 02.08.2009 14:38 |Presne tak. Likvidacni zakroky se resi jen tehdy, je-li protihrac skutecne zlikvidovan. Kdyz to prezije, tak se jede dal a nic se neresi (Repka v derby na Vlcka v prvni minute, btw. totozny zakrok v patek na Hartiga, lonske podzimni derby a zakroky na TJe, Marka J., ale treba i zmineny zapas s Bolkou minuly tyden, atd.) Prakticky kazde kolo se objevi nejaky likvidacni faul, ktery neni potrestany cervenou a pokud neni protihrac zraneny, tak se to nijak neresi a disciplinarka se o tom treba ani nedozvi.
Jinymi slovy - resi se jen to, co media rozmajznou a ne to, co je skutecne zavazne.
Re: V neděli do Brna
Vhoo (přítel SN) před 15 lety 02.08.2009 14:49 |k té sestavě, myslim že do středu se zkusí ten Vasilijevič, a v utoku bych celkem rad aspon na chvili videl i toho Tafata ale to se asi nepovede, nicmene sem zvedavej i na Hanuse, bude to zajimavej zapas.
Re: V neděli do Brna
quelhar (admin) před 15 lety 02.08.2009 16:40 |Tak mas pravdu, ovsem zaloha Krajcik, Vasiljevic, Cerny J., Cerny M., to je teda improvizace jak svina... Jsem hodne zvedavy, jak to bude vypadat.
Re: V neděli do Brna
Ravik před 15 lety 02.08.2009 17:00 |hmm kdo v tý záloze bude bránit? Nechápu že neni Šenky ani na lavičce, KJ mu dává hroznou sodu... jestli tedy neni zranený, ale o tom se nic nepsalo. Ragueda asi šetří, obrana se zjevně ustálila a to je dobře.
Re: V neděli do Brna
EdCable před 15 lety 02.08.2009 17:02 |Treba Suchy v zaloze, Krajcik na pravem beku a Celustka na stoperu?
Re: V neděli do Brna
Ravik před 15 lety 02.08.2009 17:06 |dle prvních minut máš recht.. to je zase tradiční KJ guláš na začátku sezony :-)
Re: V neděli do Brna
harry před 15 lety 02.08.2009 17:13 |nechápu co zas Jarolím vymýšlí,....a úvod zas jako vždy v Brně-tj. gol v naší síti-to je neuvěřitelný,že na ně venku neumíme zahrát,jestli prohrajem s tímhle souborem písní a tanců i popáté v řadě,tak to je už vážně vrchol...
Re: V neděli do Brna
tolsimir před 15 lety 02.08.2009 17:14 |Co by vymyslel, Ragued je zraneny a tak kdyz nechce hrat venku bez defenzivniho zaloznika, tak tam nejak musel napasovat Sucheho. Kdyz uz teda buh vi proc nepocita s Trappem...
Re: V neděli do Brna
Khadgar před 15 lety 02.08.2009 17:16 |A že to tomu Čelůstkovi na stoperu jde...
Re: V neděli do Brna
wector před 15 lety 02.08.2009 17:18 |Kvůli zranění jednoho hráče popřehazovat celou defenzivu, to je výmysl...
Re: V neděli do Brna
harry před 15 lety 02.08.2009 17:22 |ano,úžasné,hlavně že máme v kádru 25 hráčů....
Re: V neděli do Brna
harry před 15 lety 02.08.2009 17:15 |no comment,skvělé budování pohody před středou....
Re: V neděli do Brna
Ravik před 15 lety 02.08.2009 17:19 |bravo Karle.. rozdelit stoperskou dvojici a postavit vedle sebe obranu v lize ktera nikdy včetně brankáře spolu nehrála ani v poutaku a výsledek po 10 minutach je ze muzeme jet domu
Re: V neděli do Brna
Vhoo (přítel SN) před 15 lety 02.08.2009 17:19 |nechápu, rozesrat celou obranu a jedinýho porádnyho obrance dat do zalohy, na co mame Trappa to neví asi nikdo , Hanus taky chyta jen to co musí a nic na víc , stred zalohy zadnej , ted de o hovno ale tiraspol je sakra blizko
Re: V neděli do Brna
slimak před 15 lety 02.08.2009 17:29 |taky ted KJ vubec nerozumim..kvuli zraneni jednoho DZ rozesrat celou slusnou obranu, ktera se v priprave rozehravala, to je fakt umění...fakt nechapu a jsem dost rozladenej
Re: V neděli do Brna
harry před 15 lety 02.08.2009 17:31 |typický pro úvod sezony-viz vloni a Suchý na pravém beku,Jablonský místo Hubáčka,marné vzývání Belaida,apod.....
my vážně v tom Brně zase prohrajem-pro mně naprosto nepochopitelný...
Re: V neděli do Brna
Nax před 15 lety 02.08.2009 17:34 |Je mi z toho spatne. Kazdej rok zaciname s tim ze KJ nevi jak to poskladat, dejte mu jenom 14 hracu at nemuze blbnout.
Re: V neděli do Brna
quelhar (admin) před 15 lety 02.08.2009 17:33 |Presto kdyby ofenzivni hraci hrali aspon standardne, tak uz to je 2:2. To co jsme schopni vepredu provahat, to je na zamysleni vic, nez proc trener rozhazel obranu.
Re: V neděli do Brna
Vhoo (přítel SN) před 15 lety 02.08.2009 17:35 |pravda pravda, tužku hraje celej tým a to pred tiraspolem neni vubec dobra zprava, obavam se ze postup do dalsiho predkola budem muset vyrtvat my fanousci jinak to kluci nedaj.
Re: V neděli do Brna
Ravik před 15 lety 02.08.2009 17:36 |spíš je k zamyšlení to, že jsme schopny investovat letos do posil desítky milonu a výsledkem je, že chytá nezkušený Hanuš (to že tam je, má určite vliv i na hráče v poli). A taky chybi nejaky bijec v utoku, centru tam litá dost a dost, hlavne od Hlouška.
Re: V neděli do Brna
tolsimir před 15 lety 02.08.2009 17:34 |bezi vam ted obraz? Me jen zvuk...
Re: V neděli do Brna
EdCable před 15 lety 02.08.2009 17:35 |Nebezi
Re: V neděli do Brna
YsoEz před 15 lety 02.08.2009 17:37 |ostatni zapasy bezi jen ne slavia, super
Re: V neděli do Brna
whitesnake01 před 15 lety 02.08.2009 17:38 |muze za to sotek, Otik se menuje a je cely cerny :)
Re: V neděli do Brna
YsoEz před 15 lety 02.08.2009 17:39 |tak snad pobezi aspon 2. polocas...
Re: V neděli do Brna
whitesnake01 před 15 lety 02.08.2009 17:43 |naumov hehe, to je hrac, to sme si mohli nechat toleskiho, zpracovani v rychlosti nulove.....
Re: V neděli do Brna
YsoEz před 15 lety 02.08.2009 17:47 |suchy v zaloze to je taky traga, Trapp by tam nebyl horsi a Mara mohl zustat v obrane
Re: V neděli do Brna
slimak před 15 lety 02.08.2009 17:50 |mas pravdu, sucháš je orpavdu tragickej, stejne jako černí, krajčík, vlček..
Re: V neděli do Brna
Ladineeek před 15 lety 02.08.2009 17:47 |No, ale furt na tom ještě nejsme tak hrozně, jako Liberec :-) ten je zralej na ručník
Re: V neděli do Brna
wector před 15 lety 02.08.2009 17:49 |A my snad ne?
Re: V neděli do Brna
Ladineeek před 15 lety 02.08.2009 17:51 |za 45 minut se ještě daj dát 2-3 góly, ale chce to víru :-)
Re: V neděli do Brna
slimak před 15 lety 02.08.2009 17:55 |tak ty jsi velkej optimista, brno to ted zavre. vidim to hodne bledě!! jak vidite stridani?? dal bych belaida misto krajčíka a jandu misto j. černého
Re: V neděli do Brna
quelhar (admin) před 15 lety 02.08.2009 17:59 |Nejhorsi mi prijde M. Cerny. Vystridal bych jej (Janda) a Celustku nebo Krajcika Tafatem, Sucheho do obrany, hrat bez DZ na tri utocniky.
Re: V neděli do Brna
wector před 15 lety 02.08.2009 18:08 |Nejhorší je Krajčík, ten se tam prochází, že mu chybí to jedný ruky pes a do druhý cigárko...
Re: V neděli do Brna
YsoEz před 15 lety 02.08.2009 17:53 |tak snad aspon dame dneska gola :) 3. zapas bez golu to by nebylo dobry pred Sherifem
Re: V neděli do Brna
slimak před 15 lety 02.08.2009 17:56 |jakto 3. ???
Re: V neděli do Brna
YsoEz před 15 lety 02.08.2009 17:58 |jo ja zapomel na ten "nasimulovanej" primak, no jo ten se ale nepocita :p
Re: V neděli do Brna
tantalos před 15 lety 02.08.2009 17:58 |KJSZ
Tedy KJ se zbláznil.
Celou dobu se sehrává na stoperu Suchý s Vomáčkou, ale zničehonic se postaví obrana úplně nová. A co horší, za ní nezkušený Hanuš. Vaniak by si to snad dokázal srovnat. Oba góly byly selhání stoperů spolu s Hanušem.
Pokud chce Slavia proti Tiraspolu uspět, bude zřejmě muset vrátit do brány Vaniaka, na levého beka Huba, na stopery Vomáčku a (když nikdo lepší ani dost kvalitní) není.) se Suchým, Hloušek do zálohy, a pokud se neuzdravi Hocine, na DZ Trappa.
Dokud budeme hrát na vysoké centry do vápna, musíme tam mít nestandardního hráče, tedy Tafata, i když ten ještě potřebuje pár měsíců, možná rok na rozkoukání v profifotbalu.
Re: V neděli do Brna
slimak před 15 lety 02.08.2009 18:00 |vyjimecne suohlas tantale..je tam ale jeden problem. trapp neni na soupisce pro zapas s tiraspolem
Re: V neděli do Brna
Eluin (přítel SN) před 15 lety 02.08.2009 17:52 |Tak to je hrůza! Konečně se chci dívat na fotbal na pc a zrovna se jim v polovině poločasu poškodí kamera či co... Navíc ta naše hra.., máme sice územní převahu, ale to je tak asi vše. Proč tam pořád posílají ty vysoké míče? Brno se teď také dopředu nepožene, no..vidím to zle.
A navíc to počasí, připomíná mi to slovenskou hymnu..
Re: V neděli do Brna
whitesnake01 před 15 lety 02.08.2009 18:12 |dneska ma karel asi upal s tou sestavou, nechapu, nerozumim, zatim zadny gol ze hry, zadne sance, uz je to 3 zapas.....
Re: V neděli do Brna
Eluin (přítel SN) před 15 lety 02.08.2009 18:17 |Tak v té druhé půli ani tu územní převahu nemáme...
Re: V neděli do Brna
whitesnake01 před 15 lety 02.08.2009 18:20 |druhy polocas plny simulovani a polehavani, to je krasa hehe
Re: V neděli do Brna
wector před 15 lety 02.08.2009 18:11 |Oni vedou 2-0, maj nás na lopatě a neuvěřitelně zdržujou, to snad neni možný.
Re: V neděli do Brna
YsoEz před 15 lety 02.08.2009 18:12 |chtej prece nalakat divaky, aby chodili na domaci zapasy Brna .)
Re: V neděli do Brna
quelhar (admin) před 15 lety 02.08.2009 18:22 |Nejhorsi je, ze zdrzujeme i my. Trva nam 20 vterin, nez rozehrajeme aut na nasi pulce. Vypada to, ze hrace vubec nezajima, ze prohravame 0:2 :o(
Re: V neděli do Brna
quelhar (admin) před 15 lety 02.08.2009 18:29 |Porad naprosty nezajem o hru, snaha behat nulova, laxnost kam se podivas. To je uplne nejhorsi poznatek z dnesniho zapasu. Nikoho na hristi nesere, ze prohravame.
Re: V neděli do Brna
Vhoo (přítel SN) před 15 lety 02.08.2009 18:31 |mno dneska to prokoučoval Karel, ted uz to stejne nema moc smysl, holt nechat síly na tiraspol a modlit se ze to nejak uhrajem , ta streda bude pro nas sakra dulezita.
Re: V neděli do Brna
quelhar (admin) před 15 lety 02.08.2009 18:36 |Karel to postavil spatne, ale ze hraci vubec nemaji snahu s vysledkem neco udelat, to uz je na jejich hlavu. To, co ted udelal Belaid, to je snad na pokutu. Sudi mu trikrat ukaze, ze ma rozehrat na pistalku a on to stejne rozehraje pred a dostane kartu...
Re: V neděli do Brna
wector před 15 lety 02.08.2009 18:33 |Tragický je, že mi si dáváme "přihrávky" na 2 metry a stejně sme schopný je posrat.
Re: V neděli do Brna
wector před 15 lety 02.08.2009 18:41 |*my
Re: V neděli do Brna
slimak před 15 lety 02.08.2009 18:33 |tohle je opravdu tragedie..krome hlouska a v prvni puli vasiljevice naprosto bez zajmu a invence. předevšim krajčik by si zasloužil za dnesek jit na měsic do becka, aby se rozehral.v teto forme neni ani omylem lepsi nez Grajciar, ktery neni ani na lavce..fakt jen kroutim hlavou, nad tim, co se deje
tohle neni slavia...
Re: V neděli do Brna
Vhoo (přítel SN) před 15 lety 02.08.2009 18:40 |no , je to opravdu smutny, ve stredu potrebujem i trochu toho stesti, to co zahrali dneska je taková bída ze sem ani neveril ze by tohle slavia nekdy mohla hrat.
Re: V neděli do Brna
harry před 15 lety 02.08.2009 18:18 |proč????proč Naumov????
Re: V neděli do Brna
YsoEz před 15 lety 02.08.2009 18:19 |tvle ten je hrozne neduraznej, ta lozenka volala po golu a von si necha mic sebrat od golmana
Re: V neděli do Brna
Eluin (přítel SN) před 15 lety 02.08.2009 18:23 |A pro sichr střídáme ještě Černého.. :-(
Re: V neděli do Brna
wector před 15 lety 02.08.2009 18:27 |Vždyť hrál taky hovno, vždycky na hranici vápna dával centr vzduchem nikam, častokrát nastřelil hned prvního hráče.
Re: V neděli do Brna
whitesnake01 před 15 lety 02.08.2009 18:29 |dobre hraje snad jenom hlousek a vasil
Re: V neděli do Brna
Eluin (přítel SN) před 15 lety 02.08.2009 18:36 |Krajčík ujde...občas. Jinak mi tam chybí pohyb
Re: V neděli do Brna
Eluin (přítel SN) před 15 lety 02.08.2009 18:36 |nejvíce se naběhají lékaři :)
Re: V neděli do Brna
slimak před 15 lety 02.08.2009 18:48 |jeste se toho hodne napise a bude mluvit..ale dneska jde jednoznacne vina v prvni rade na KJ, protoze sestavu pekne zprznil zpsobem nevidanym...
Re: V neděli do Brna
YsoEz před 15 lety 02.08.2009 18:39 |no zacinam se obavat odvety se Sherifem... aby to neskoncilo 1-1 bude to pekny drama, ale porad verim v silu Edenu
Re: V neděli do Brna
wector před 15 lety 02.08.2009 18:46 |Sranda je, že nám zase bude muset zachránit prdel Hubáček. Už poněkolikátý co se s ním nepočítalo a bude ho třeba. Nakonec by třeba 3 zápasy pro J. Černýho mohly být vysvobozením - Hub levej bek, Hloušek levá záloha.
Re: V neděli do Brna
Ravik před 15 lety 02.08.2009 18:52 |jeste tam je Troubila..
Re: V neděli do Brna
harry před 15 lety 02.08.2009 18:48 |proč se o střelbu pokouší jenom Belaid??