Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

K. Jarolím trenérem roku

V anketě Zlatý míč 2008/2009, ve které hlasují novináři, se stal nejlepším trenérem slávistický kouč Karel Jarolím. Z hráčů se nejlépe umístil na 4. místě Tomáš Necid.

Z dalších slávistů pak byl nejvýše 23. Martin Vaniak, na 26. místě Erich Brabec, 32. Jaroslav Černý, 36. Vladimír Šmicer a Marek Suchý a 51. Marek Jarolím. 

Anketu Trenér roku s naprostým přehledem vyhrál Karel Jarolím před Františkem Komňackým.

V anketě Objev roku si za své výkony ve zlínském dresu 3. místo zasloužil Ondřej Čelůstka, čtvrtý skončil Adam Hloušek, na 7. místě Tomáš Pekhart a na 16. Jan Hošek.

Komentáře (59)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: K. Jarolím trenérem roku

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 30.07.2009 22:13 |  
    0 0

    Trochu překvapením je pro mě umístění Brabce, ale Jarolíma jsem čekal.
    Jinak Olomouc dělá radost (v 70. minutě vede 3:1) a dokonce i Liberec se protrápil k výhře. Jen tak dál.

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 30.07.2009 22:39 |  
      0 0

      jo letos to evrope asi skutečne osladíme :))) , hlavne aby sme postoupili my , ale jinak zatim skvely vysledky pro ceskej fotbal.

  2. Re: K. Jarolím trenérem roku

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 31.07.2009 10:16 |  
    0 0

    Viděli jste dnes titulku Sportu (ehm...SPARTU)? Slavia potřebuje lékaře... brrr. Chudáci novináři, už skutečně asi nevědí o čem psát.

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      quelhar (admin)     před 15 lety 31.07.2009 10:58 |  
      0 0

      Je to nechutne, jakou kampan proti Slavii ted Sport rozjel. Remizu s Boleslavi prezentuji jako tragickou ztratu, do Tiraspolu poslali sveho nejrudejsiho redaktora Rolla, ktery samozrejme rozpoutava palbu kritiky a tezi z toho, ze zapas nikdo nevidel a tak muze napriklad psat, ze Hanus byl nejisty a chyboval. Ja jenom doufam, ze se tim kluci nenechaji rozhodit. Nejlepsi odpovedi by byla vyhra v Brne

      • Re: K. Jarolím trenérem roku

        jnnxx     před 15 lety 31.07.2009 11:09 |  
        0 0

        ...je to hnus Velebnosti... myslel jsem, že na titulní straně bude Olomouc a ódy na to jak se v Evropě ukázal, ale ono nic... Tohle je nechutné.

      • Re: K. Jarolím trenérem roku

        Khadgar     před 15 lety 31.07.2009 12:46 |  
        0 0

        No, rozhovor Rolla s KJ mluví za vše...

      • Re: K. Jarolím trenérem roku

        slaviator     před 15 lety 31.07.2009 17:54 |  
        0 0

        Hele, ono se mi zda, ze Sport vede valku s jednou hracskou agenturou. Ovsem je to tak, ze trochu s tim zacalo par redaktoru, kdyz sili do Kostala, do vedeni stareho VV... a na to se chytila ta agentura, resp nejmenovany pravnik na ni napojen (podle zakona nesmim jmenovat :-), kazdopadne zpusobil, ze ti redaktori, kteri proti Kostalovi a spol sli a kdyz Kostal zmizel sli proti Vackovi a spol, tak ze Sportu zmizeli. Strnada tak ani nemyslim, spise jineho redaktora, ktery predtim psaval na jeden internetovy server spadajici pod jeden nejmenovany portal, centrum.cz... Jmeno si dosadte :-) Dokonce tento nejmenovany pravnik na nej vytah neco, kvuli cemu si nyni ten redaktor neskrtne v zadnem solidnim platku. Vytah proti nemu to, ze byl s Kubickem prava ruka a ze cely ten pad dlouho, predlouho planovali spolu a Kubicek pro neho nahraval tajne zaznamy z jednani, takze se k tomu nejdrive Aktualne a posleze i Sport dostavali... Mno a ve Sportu to vzali zhurta, radsi to ASI "prehnali' aby meli tohoto pravnika z krku a tak ted jsou jak beranci (zamerne nerikam nic jineho!). Takze tomu, jak ted sijou do Slavie, se jen smeju... Nehlede na to, ze Sparta jim leze do riti, slysel jsem, ze na soustredeni jeli za penize Sparty, ne Ringieru...

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      slimak     před 15 lety 31.07.2009 11:57 |  
      0 0

      sdílím s váma chlapi vaše znechucení ze Sportu. Je to od nich naprosto neprofesionální, co předvádějí. Kdyby radši oslavovali Olomouc, která si to zaslouží..

      Hodnotit takto tým po 2 REMÍZÁCH s kvalitními soupeři je nepochopitelné a působí dost uměle. Věřím, že už teď v Brně ukážeme skutečnou sílu

      • Re: K. Jarolím trenérem roku

        NAPALM     před 15 lety 31.07.2009 13:41 |  
        0 0

        A to si tam ještě dovolili vrazit reklamu opěvující hvězdný rudý tým - betonkomplet.cz:)

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      bongor     před 15 lety 31.07.2009 21:34 |  
      0 0

      SPART už nekupuju,došla mi s ním trpělivost.Na WC si ode dneška kupuju hajzlpapír.

  3. Re: K. Jarolím trenérem roku

    Xallivarius     před 15 lety 31.07.2009 10:36 |  
    0 0

    Zdravím přátelé

    Mám takový odvážný a nový námět pro diskuzi, uznávám, ale! Co takhle 10 posilu do týmu! Méďa uznávám, že je to Spartan, ale když oni nám vzali Karla, proč ne mi jim Pavla? Se Šmícou se znají velmi dobře a ten chlap to má v nohách a posila by to byla jak řemen.. Kvalita neodiskutovatelna, zdraví mu drží a charakter, je to méďa koho jiného chtít! A vyřešili by sme i středního záložníka, prostě nevidím problém!

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 31.07.2009 10:42 |  
      0 0

      Inu, já bych Nedvěda bral, kvalitní hráč to pořád (a tak 1-3 roky ještě bude) je. Otázka je spíše v tom, zda by k nám vůbec šel (myslím si, že ne).

      • Re: K. Jarolím trenérem roku

        Ladineeek     před 15 lety 31.07.2009 10:53 |  
        0 0

        ten by sem nikdy nešel, to je zaryjet spartan...ale při ty představě by asi skolabovala většina rudejch, co znám :-)

        • Re: K. Jarolím trenérem roku

          slaviator     před 15 lety 31.07.2009 11:42 |  
          0 0

          Sel, nesel... Umel bych si ho predstavit ve stredu zalohy, to by byla posila vazne jak hrom. Kazdopadne musel by se smirit s tim, ze by mel maximalne pet sest milionu plat, v USA nebo na Blizkym vychode klidne desetinasobek, i vic. Ale verim, ze mu nepujde uz o penize, ale o to, "pobavit se". Co je zajimave, drive kategoricky vylucoval navrat do ceske ligy, ale nyni uz to tak kategoricky neodmita...

          • Re: K. Jarolím trenérem roku

            Xallivarius     před 15 lety 31.07.2009 12:18 |  
            0 0

            presne, presne, to sem mel na mysli, a myslim, ze investice par mega na plat, by se vratila byt i jen na vstupnem, bo kdo by nesel na Nedveda!?! A to se nebavim o LM... A ten kluk to ma v nohach a zdravi mu drzi srovnani se Smicou a Bergrem, proste mit Medu v tymu, sem se az zasnil. A i zaloha by se uklidnila, ted jen navrhnout vedeni, aby to skusilo :-D

          • Re: K. Jarolím trenérem roku

            Ladineeek     před 15 lety 31.07.2009 12:20 |  
            0 0

            ten by se vyplatil i s 10-15 milionovoým platem vzhledem k tomu, kolik diváků by přitáhnul na stadion a reklamu a třeba i sponzory nový

            • Re: K. Jarolím trenérem roku

              slaviator     před 15 lety 31.07.2009 17:56 |  
              0 0

              Ano, taky si myslim, ze by se vyplatil - ale rekni pak ostatnim, ze Nedved ma 15 mil a oni jen 5 :-) Pro Nedveda by to byl porad pakatel, kdyz jinde mu nabizi treba i 60-80, zatimco pro ostatni nehorazne penize...

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      slimak     před 15 lety 31.07.2009 11:54 |  
      0 0

      přiznam, že tato myšlenka mě doprovází už delší dobu a ta představa mě dost baví..bylo by to nepředstavitelné a úžasné

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      smely (přítel SN)     před 15 lety 31.07.2009 12:22 |  
      0 0

      panove, prosim vas, vy snad mate upal ? jak vas muze neco takovyho vubec napadnout? pokud by prisel nedved do sesivaneho dresu tak vracim permici, copak jste uz zapomneli ? my jsme byli vzdy skromni a pokorni a vy se tady ted tasite s nedvedem, kterej je takova primadona, ze se nechava dva roky premlouvat vod dedka s kostetem. zacinam mit trochu obavy o "novou slavii" , pripomina mi to bolsevika pred par lety, neporazitelni , nejlepsi, vsechno koupit, plna huba kecu...abychom leto nesplakali nad vejdelkem, s takovymhle pristupem. a nedved to by byla teda posledni kapka...

      • návštěva na LM

        dejva     před 15 lety 31.07.2009 12:35 |  
        0 0

        podle mích hrubých počtu je prodáno něco přes 15 800 lístků !!

        • Re: návštěva na LM

          mirecek1111     před 15 lety 31.07.2009 12:44 |  
          0 0

          akorát, že půlka permanetkářů vždycky nepřijde. Před týdnem také tady psali, že je volných sotva 3000 vstupenek a pak přišlo sotva 13000 lidí.
          To, že jsou některé sektory na netu plné neznamná, že nejsou akorát zablokované a navíc jsou tu ti permanentkáři.
          Ale tohle už se v realitě na stadionu ukázalo tolikrát, že to snad víš :)

        • Re: návštěva na LM

          lassiter     před 15 lety 31.07.2009 12:46 |  
          0 0

          No hele bych to tak určitě neviděl. Bohužel sem neměl možnost koupit lístek v těch dvou dnech, kdy sem ho měl blokovanej (prodejní doba 9-18 mi pravda v pracovní den moc nevyhovuje...). Dneska mělo bejt moje místo uvolněno do prodeje a když sem na něj ráno koukal internetu, tak už se zdálo prodaný. Když jsem tam ale v poledne přišel, tak mi ho normálně prodali, takže v tomu bude asi trošku nějakej bordel :-) Každopádně lidi byli u všech pokladen a brali to po pěti, deseti...

      • Re: K. Jarolím trenérem roku

        slimak     před 15 lety 31.07.2009 12:36 |  
        0 0

        ač slavista.nemuzu rict proti nedvedovi ani ň..je to nejlepší český hráč historie, tak si to uvědomme

        • Re: K. Jarolím trenérem roku

          mirecek1111     před 15 lety 31.07.2009 12:41 |  
          0 0

          no to moc velký slavista nejsi, když ses nechal zmanipulovat deníkem sport k názoru, že je to nejlepší český hráč historie.
          Pepi Bican je nejlepší český fotbalista všech dob.

          • Re: K. Jarolím trenérem roku

            slimak     před 15 lety 31.07.2009 12:44 |  
            0 0

            ja se nenechal zmanipulovat..zminim sve prohlaseni na to, ze je jeden z nejlepsich ceskych hracu historie..Bicana jsem nikdy hrat nevidel, tak hodne tezko soudit, doba byla jina..nedveda jsem hrat videl, tak muzu soudit a tvrdit, ze se jedna i o jednoho z nejlepsich fotbalistu sveta poslednich 10 let

            • Re: K. Jarolím trenérem roku

              mirecek1111     před 15 lety 31.07.2009 12:54 |  
              0 0

              Ta anketa z před pár měsíců nemá žádnou hodnotu. Dovedu si představit jak těm rádoby odborníkům volá domů novinář se stupidní anketou a oni ho odbyjou tím že tam fláknou hráče na které se nejdřív vzpomenou. A Nedvěd v těch dnech končil kariéru.
              Bican byl ve své době nejlepší fotbalista na světě. Tuším že dal druhý nějvětší počet gólů všech dob. To, že žijeme v jiné době neznamná, že bychom měli na minulost zapomenout.
              A Nedvěd? v dobách jeho kariéry hrálo v Evropě 20 lepších hráčů, žel jsme ale malá země a u nás byl nejlepší. Ale věř, že někde ve Francii nebo Anglii by fanoušci vzpomínali úplně jiné fotbalisty do top žebříku nedávne doby.

              • Re: K. Jarolím trenérem roku

                lassiter     před 15 lety 31.07.2009 13:00 |  
                0 0

                No tak já myslim, že to prostě srovnávat nejde. Nedávno jsem viděl nějakej zápas, tušim že to bylo sefiminále mistrovství světa z roku 82, a jako tohle byl úplně jinej sport :-)

              • Re: K. Jarolím trenérem roku

                slimak     před 15 lety 31.07.2009 13:07 |  
                0 0

                souhlas, ze anketa je bezpredmetna..ale bez debat je, ze nejlepsi trojka(z ruznych dob) je bican, masopust, nedved...na minulost urcite nezapominat, ale vazne se to neda porovnavat..fakt je ten, ze nedved dostal zlatý míč, což se jen tak někomu nepovede..

                • Re: K. Jarolím trenérem roku

                  smely (přítel SN)     před 15 lety 31.07.2009 13:22 |  
                  0 0

                  no tak ho dostal, to jeste neznamena , ze ho chci videt ve slavii, to je jako kdybysme (ciste hypoteticky) meli koupit C.Ronalda, tak to bych taky nezkous, proste sou hraci, ktery mi nekjou sympaticky a nechci , aby hrali za slavii. jednim z nich je nedeved (a muzu pokracovat : zlatan, gatuso, cech, krutov, makarov, sabou, hunal, buchvaldek, moucka a svorcova)

                  • Re: K. Jarolím trenérem roku

                    slimak     před 15 lety 31.07.2009 13:24 |  
                    0 0

                    moučka a švorcová :-DDD

                    jasny, no..kazdej ma nejake oblibene a neoblibene hrace...

                  • Re: K. Jarolím trenérem roku

                    slaviator     před 15 lety 31.07.2009 17:55 |  
                    0 0

                    Proc Cech...?

                  • Re: K. Jarolím trenérem roku

                    Gino     před 15 lety 01.08.2009 07:35 |  
                    0 0

                    Jo tak ty bys byl nasranej, kdyby k nam prsel nedved, nebo ch.ronaldo... teda :D Takovyhle libovy frajery fakt muzu (ironicky, tim myslim tebe, ne ty dva)...

              • Re: K. Jarolím trenérem roku

                Xallivarius     před 15 lety 31.07.2009 13:45 |  
                0 0

                Ono je v podstatě jedno, jestli běhalo 10, 20 klidně 40 lepších fotbalistu po planetě než on, kolik takových ale běhalo ve Slavce! Proste nemuzu si pomoc, ale v soucasnosti lepsiho hrace nez on nesezenes i kdyby sme se rozkrajeli. A myslim, ze i pro kluky by byl prikladem, dyt jen jeho treninkove porce, kam se hrabe KJ a ukaz mi lepsiho stredniho zaloznika v dosahu! Mne teda Meda charakterove nikdy nevadil, ba naopak, vice mene vsechny jeho kroky chapu, dyt to neni jen tak v 35 hrat v Repre... Proste Medu v tymu chci a nemyslim si, ze by to byl nejaky frajirek a davat Medu do stejne skupiny lidi jako C. Ronaldo, to snad nemslime ani vazne!!! A co se tyce historickych ceskych tabulek, Pepiho mam moc rad, ale do tymu uz ho nikdy neziskame u Pavla je sance, tak proc ji nevyuzit a myslim, ze by byl podobny efekt jako u Smici, kdyz ho mas ve stredu mezi sebou hned se hraje proti celkum ze zapadu( i vychodu) o poznani lepe! A je tu snad nekdo, kdo si mysli, ze by Nedved nemel co predat nasim mladym?

                • Re: K. Jarolím trenérem roku

                  lassiter     před 15 lety 31.07.2009 14:06 |  
                  0 0

                  Nedvěd ve Slavii, to by určitě bylo hezký, ale debata trochu zbytečná ne? Dyť je to jen bohapustá utopie. Nevidim jedinej důvod, kterej by měl Nedvěda přesvědčit, aby šel do Slavie. Proč by to jako dělal? Protože zná Šmícu? Stejně tak zná Chovance, Řepku, Blažka, atd. Peníze od nás by ho taky nevytrhli, tak proč by jako měl riskovat nenávist všech sparťanů kvůli jednomu roku ve slávce? Blbost.

  4. Re: K. Jarolím trenérem roku

    denydzlSKS     před 15 lety 31.07.2009 13:48 |  
    0 0

    člověk by čekal, že po veleúspěšným vstupu českých týmů do evropy bude číst pozitivní články, jak ten českej fotbal nebude tak hroznej nebo něco podobnýho, místo toho čtu akorát to, jak je slavia vyřízená, jak dělá přehmaty, jak zkazila českým klubům koeficient tím, že jenom remizovala apod. a přitom jsme ze dvou zápasů ani jeden neprohráli a navíc jsme boleslav přehrávali...doufám, že až teď dvakrát vyhrajem tak zase budou psát, jak jsme suveréní a jakou máme formu...stejně tak se neustále rozebírá jeden nasimulovanej pád jardy černýho, místo aby se psalo o tom, jak se na slovácku hrál parádní fotbal a jaký tam padaly krásný branky....jestli ony taky tomu hroznýmu obrazu českýho fotbalu nepřispívají česká média...

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      quelhar (admin)     před 15 lety 31.07.2009 14:09 |  
      0 0

      Souhlas. Media hodne prispivaji k tomu, jak je fotbal mezi verejnosti vniman. A negativni se prodava lepe. Je potreba neustale mit nejakou krizi a kdyz zadna neni, tak si ji vymyslet.
      Ale i to patri k tomu, kdyz je klub v ramci zeme jeden ze dvou nejpopularnejsich. Hraci a realizacni tym se s tim museji umet vyrovnat.

      • Re: K. Jarolím trenérem roku

        lassiter     před 15 lety 31.07.2009 14:20 |  
        0 0

        Přesně tak. Když sem dneska viděl ve Sportu zafaáčovanýho MJ a titulek Slavia na kolenou nebo jak to tam bylo, tak sem si ho koupil. Kdyby tam byl Rýdel z Plzně a titulek krásný fotbal na Slovácku, tak bych do něj asi neinvestoval... No a o to nám jde v populární hudbě především :-) Borci z novin potřebujou vždycky kladnýho a zápornýho hrdinu, dneska je sparta ta dobrá a my ti na kolenou, uvidíme jak to bude za tři tejdny. Dělat tyhle závěry po dvou zápasech je samozřejmě směšný, ale nemyslim, že by nás to mělo nějak ovlivnit. Pro jistotu sem se znova podíval na zápas s Boleslaví a líbilo se mi to víc než v reálu. Já jsem klidný :-)

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 31.07.2009 15:28 |  
      0 0

      Jak by pravil klasik, "Mrdky jedny mediální...".

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      bongor     před 15 lety 31.07.2009 21:38 |  
      0 0

      Ano soudruh Gottwald měl pravdu,když chtěl Slavii úplně zrušit.Teď vidíme co je to za klub.Koeficient nám kazí,hráči simulují a ještě se k tomu přiznají.No děs a hrůza.Vidíš to soudruhu Klémo?V hrobě se musíš obracet.

  5. Re: K. Jarolím trenérem roku

    Wommi     před 15 lety 31.07.2009 17:19 |  
    0 0

    musim teda rict ze to co se deje v mediich je hruza,...opravdu dve remizi a je to snad horsi nez na jare, kdy to slavii neslo pet zapasu.
    Asi to neni uplne parada, ale rozhodne nemuzu rict ze by hrali treba proti bolce blbe...
    sarif jsem nevidel, a neznamena ze kdyz jsou papirove slabi, ze nehrajou dobre - bavi mi, ze se cesti novinari hrozi nad kvalitou slavie a pritom treba nikde nevezmou v potaz, ze soucasne podminky ve kterych se treba tiraspol pripravuje jsou takove - ze jakykoliv tym z CR by si mohl nechat jen zdat....

    bohuzel je to proste opravdu jen o tom, ze neni do ceho pichnout a nez vyzdvihovat vse mozne, tak je lepsi nekoho dostat dolu, podkopnout mu nohy - pro slavku smula, ze se sparte poved polocas - ale jinak kdyz chce nekdo konstruktivne kritizovat, pockejme treba dva tri zapasy - a pak treba smele do toho.

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 31.07.2009 19:57 |  
      0 0

      ja se spis divim ze se nezameri trebas na premier lugue, dyt tam tech senzanci je kazdej den mraky, mohli treba predstavit tymy pred novou sezonou nebo tok , rozhodne by to bylo zajimavejsi nez to co predvadi ted.

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 31.07.2009 20:05 |  
      0 0

      Dobrý večer Vám všem přeji a zdravím Marta, protože tu dlouho nebyl.
      Doporučoval bych asi následující postup.
      Stali jsme se mistry a obhájili jsme titul. Že na nás bude vyvíjen tlak, s tím musíme počítat. Že to bude i unfair způsoby, s tím musíme počítat také. To co předvedl v besedě na ČT4 sport včera večer soudruh Chovanec a Luhový, to jen takové způsoby dokazuje. Svědčí to pouze o tom, že nás to nesmí a ani nemůže dostat. Máme zpoloviny nové mužstvo a Ti kluci to určitě umí hrát. Věřme jim a pojďme je povzbudit a smějme se těm, co nás chtějí protahovat přes disciplinárku a novinami. Jedna vlaštovka jaro nedělá a KJ to ví taky. Pokud teď začneme blbnout, to by nebylo dobře. Já také doufám, že až se adaptuje M.Krajčík, Hlouška, Vasiljevič, Čelůstka a další nový borci a to i Raqued a i brankář Hanuš, bude to jen ku prospěchu. Je to o zápase, který prostě vyjde a postaví to základ dál. Opět jsem moc rád, že jsme nezvolili stejné praktiky, necháváme "fňukat" konkurenci a doufám, že správně do toho "práskneme" v pravý čas. Tak se chová Slavia a my s ní. Pojďme na Eden a zhoupněme se, vezměme se okolo ramen a náš chorál klukům pomůže, tak to dělají správní fandové svého týmu a to určitě jsme. Všechno ostatní je blablablabla.......... Sokrates55

      P.S: Pokud se koukáte na "rudé" s "klokany", udělejte si obrázek sami, proč a kdo dělá tlak na sudí, mluví o filmování a proč to potřebuje.........

      • Re: K. Jarolím trenérem roku

        slaviator     před 15 lety 31.07.2009 20:35 |  
        0 0

        ... ale tezko se bude psat o krizi a pod, pokud Sparta dnes nevyhraje a v Athenach to same...

        • Re: K. Jarolím trenérem roku

          lassiter     před 15 lety 31.07.2009 20:53 |  
          0 0

          DOKTORA! Sparta se trápí!

          • Re: K. Jarolím trenérem roku

            quelhar (admin)     před 15 lety 31.07.2009 20:55 |  
            0 0

            Neuveritelne, i pres solidni tlacenku tam gol nedotlacila.
            Mimochodem, pujde Repka za ten vrazedny zakrok na Hartiga, za ktery by dal kazdy mezinarodni sudi cervenou, jen nasi sudi posrani z Repky davaji maximalne zlutou, pred disciplinarku?

          • Re: K. Jarolím trenérem roku

            mirecek1111     před 15 lety 31.07.2009 21:06 |  
            0 0

            co si to dovoluješ, ty už si nepamatuješ na úterý? :-) Sparta z toho zápasu plánuje žít půl roku a ne, že po jednom zápase už zase začne někdo kibicovat :-))

        • Re: K. Jarolím trenérem roku

          Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 31.07.2009 20:54 |  
          0 0

          no jo sparta v lize druha remiza , to je krize jako kráva :)) , my musime ted hlavne sundat tiraspol a pak uz je vse nepodstatne takze ve stredu doufam plnej stadion

  6. Re: K. Jarolím trenérem roku

    Viking     před 15 lety 31.07.2009 20:57 |  
    0 0

    Jsem zvědavej, jestli zítřejší Spart bude mít titulek "Krize na Letné - kdo probudí neschopy???"

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      harry     před 15 lety 31.07.2009 21:03 |  
      0 0

      taky mně to napadlo:-)ale sport v novém personálním obsazení(Hrabě,apod.) si tohle určitě nedovolí....

      • Re: K. Jarolím trenérem roku

        slaviator     před 15 lety 31.07.2009 22:37 |  
        0 0

        Hmm, s Hrabem mam zkusenost jeste z golu a nikdy bych neveril, ze to nekdy reknu, ale: Zlatej Juzek (z Aktualne)! Ale co jsem se pak s odstupem casu dozvedel, Hrabe byl slibotechna porad - jojo, napis to a to, dostanes za ten clanek tisic az patnacet, uvidime, podle toho jak bude dobrej... a kdyz bude dobrej, podepiseme pak smlouvu a pojedeme dal. Clanek poslanej k datu, ke kterymu se domluvite, jeden clanek se trema rozhovorama. Hrabe: je to super, vyjde to v pristim cisle... Vyslo to po ctvrt roce kdy to nebylo uz prilis aktualni, s rozhazenejma odstavcema, clanek utnut ve 2/3 v puli vety... Hlavne, ze tam pak byla reklama na nejake "posilejte otazky". A najednou, kdyz se spojite, tak clanek nikdy nebyl tak dobrej, nikdy netvrdil ze je a vydal ho jen proto, ze meli diru v programu, tak to tim zalepili... prachy samozrejme nikde. A takovejch lidi, co je napalil, bylo jak jsem pozdejzi zjistil, vic. Samozrejme penize si nejspis strcil sam do kapsy, tisicovka za nic dobra.... Osobni zkusenost s Hrabe k nezaplaceni no.

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      bongor     před 15 lety 31.07.2009 21:40 |  
      0 0

      No tak to já už naštěstí nebudu číst,protože jsem si dal závazek,že Spart jen přes mou mrtvolu.Když tak mě někdo informujte,někdo kdo má nervy ze železa a ještě ten bulvár čtete.

      • Re: K. Jarolím trenérem roku

        wector     před 15 lety 31.07.2009 22:02 |  
        0 0

        Radši ani nekoukej na ČT, co tam v tom jejich EXTRA pořadu zase mleli, to je síla. "Pořešenej Čapoun" má uklízet odpadky a ne "komentovat".

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      bongor     před 15 lety 31.07.2009 21:43 |  
      0 0

      Jo ještě dodám,že je neprobudí nikdo a je to zbytečná práce se o to snažit.Rumuni už si svoji hodinu slávy vychutnali vítězstvím nad Řeky,kteří přijeli snad rovnou z bordelu.Jinak by nemohli s tím neschopným mančaftem nikdy prohrát.

      • Re: K. Jarolím trenérem roku

        Viking     před 15 lety 31.07.2009 22:01 |  
        0 0

        Jsou to prostě rudý svině a tím bych tuto debatu uzavřel.

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      slaviator     před 15 lety 31.07.2009 22:43 |  
      0 0

      Spise oslava na to, ze udrzeli podruhe za sebou v ceske lize ciste konto, na skvelou duraznou hru Repky olejky, kterou by mel Hasek nominovat proti Belgii, na precizniho Blazka a dusledny utok, ktery, zel bohu, zmarilo to, ze proti Sparte hral souper :'( Pritom na treninku, kdyz si zkouseli hrat, tak tam ty goly padaly. Opravdu!

  7. Re: K. Jarolím trenérem roku

    quelhar (admin)     před 15 lety 01.08.2009 07:44 |  
    0 0

    Máte zprávy o tom, jak si vedl váš zítřejší protivník na hřišti Šeriffu Tiraspol?
    „Volal jsem si s Jardou Černým a s Márou Suchým. S Márou jsem asi největší kamarád. Voláme si skoro každý druhý den. Bavíme se o všem možném. Kluci říkali, že to v Tiraspolu nevypadalo úplně tak, jak bylo prezentováno v novinách. Nějaké zprávičky jsem zjistil.“

    Jak to tedy podle nich vypadalo? Hrála Slavia lépe, než bylo komentováno v médiích?
    „Prý trošku jo.“

    Z rozhovoru s Frantou Drizdalem.

    • Re: K. Jarolím trenérem roku

      slaviator     před 15 lety 01.08.2009 09:04 |  
      0 0

      Snad veris Alesi Rollovi a ne Ferrymu, resp Suchacovi. Kdyz Sport napise, ze je krize, tak krize je! :-) Btw co vubec pisou dneska o Sparte? Potrebuje vylecit, ci ne? At se na me nezlobi, ale se zapasy 0:0 + v derby prohra, to bude stacit mozna tak na zachranu, ale na boj o titul ne. Uz po dvou zapasech muzou mit ztratu na celo 4 body, my 2, pokud dnes porazime Brno...

      • Re: K. Jarolím trenérem roku

        miross     před 15 lety 01.08.2009 11:45 |  
        0 0

        Přátelé, já jsem ten který je věčný optimista, hájím vedení a KJ neustále. Viděl jsem záznam z Moldavie pořízený pro privat učely. Mimořádně bylo hodnocení našeho výkonu ve Sportu pravdivé. I já jsem podlehl lehké panice z dalších zápasů. Opravdu to bylo špatné směrem dopředu, počínaje krajními obránci až po zcela neviditelného Standu, který tohle nemůže hrát. Chudák! všichni si mysleli, že tam je vysunutý Necid nebo Koller! všechno nahoru, stejně jako proti Bolce. fakt bída. jinak Sparťanský Sport mě fakt sere! ještě víc Čapek! Jeho několinásobný orgasmus při zápasu s Řekama , to už byl fakt na pováženou. ještě, že jsem neviděl debatu s Chovancem.

        • Re: K. Jarolím trenérem roku

          Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 01.08.2009 12:55 |  
          0 0

          tak ono je celkem známo že narozdíl od sparty mi toho zandoura moc hrát neumíme , myslim ze az na ne doma vlitnem se dvema utocnikama a silnou zalohou tak se zlomi a porazime je , chce to dat brzo gol a dal utocit.Hlavne nebranit 1:0 to by byla nase smrt.