Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

Fotbalisté Slavie v prvním utkání 3. předkola Ligy mistrů remizovali na hřišti Šeriffu Tiraspol 0:0. V průběhu utkání byli domácí lepším celkem, a tak za remízu můžeme být rádi. Slavia nepředvedla oslnivý výkon.

Fotbalisté Slavie nastoupili v moldavském Tiraspolu v překvapivé sestavě. V brance totiž dostal příležitost mladíček Jan Hanuš, pro kterého to byla premiéra v A týmu Slavie i v evropských pohárech, doposud chytal nejvýše ve třetí lize. Obrana zůstala beze změn, v záloze však místo Volešáka nastoupil Milan Černý a Marek Jarolím, i proto jsme nakonec hráli jen na jednoho útočníka Stanislava Vlčka.

Domácí Šeriff od samého začátku byl aktivnější, slávisté se snažili dobře bránit a vyrážet do rychlých protiútoků. Před branku jsme se moc nedostávali, první standardku jsme rychle zazdili. V 18. minutě všem zatrnulo, Hanuš na centrovaný míč z hranice vápna nedosáhl a Balima prudce hlavičkoval do branky, rozhodčí však branku neuznal pro ofsajd. Domácí i díky tomu získali větší sebevědomí a více útočili. Slavia se tak musela bránit, což se dařilo a nepříjemné ataky jsme odvraceli. První pokus jsme si vytvořili ve 31. minutě, kdy Jaroslav Černý vystřelil svou nebezpečnou levačkou, ale křižná střela skončila těsně vedle tyče. O chvíli později zahrozilo před naší branku, Belima už málem zakončoval, ale Vomáčka obětavým zákrokem odvrátil na roh. V závěru poločasu se slávisté konečně osmělili a trochu zahrozili, ale žádná nadějná akce nebyla dotažena.

Do druhého poločasu jsme nastoupili trochu aktivněji, přesto si žádný tým dlouho nevytvořil žádnou šanci. V 61. minutě se k nebezpečné střele z dálky odhodlal Čelůstka, domácí gólman měl plné ruce práce, ale nakonec vyrazil na roh. Dlouho se nic zajímavého nedělo, ale v 73. minutě si domácí vytvořili největší příležitost, když se ke střele z úhlu dostala Mamaha, ale Hanuš parádně vytěsnil na roh. Hned krátce poté se rozezněla tyč slávistické branky. S přibývajícím časem přicházela jedna šance za druhou a mohli jsme být rádi, že jsme neinkasovali. Remíza je z pohárové matematiky na hřišti soupeře nevyzpytatelná. O postupujícím se rozhodne za týden v Edenu.

Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0 (0:0)
Slavia: Hanuš - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hloušek - Janda (90. Volešák), M. Černý, Ragued, Jarolím (66. Šenkeřík), J. Černý - Vlček (86. Belaid)

"Hráli jsme venkovní pohárové utkání s výsledkem 0:0. Ze začátku byla znát na pár hráčích nervozita, takový zápas hráli taky poprvé. Důležité je, že jsme v prvním poločasu dvojzápasu hráli nulu vzadu. Chtěl bych vyzdvihnout obrannou fázi mužstva, zejména bezchybnou hru obou stoperů. Za nimi navíc dostal šanci mladý Hanuš, na mužstvo působil klidným dojmem, svoji roli určitě splnil. Naopak od středové řady jsme čekali víc kreativity směrem dopředu, hodně míčů jsme ale ztratili a proto jsme si ani, kromě jedné situace, nevypracovali jasnou příležitost. Kolem 70. minuty se nám chvíli zdálo, že domácím ubývají síly a mohli bychom se dostat navrch. Velmi bouřlivé ale zároveň korektní obecenstvo ale hnalo svoje mužstvo do útoku a tak jsme museli bojovat o výsledek až do poslední minuty. Věřím, že v domácím prostředí pomůžou zase diváci nám a že to zvládneme," zhodnotil zápas asistent Pavel Řehák.

Komentáře (84)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

    Gino     před 15 lety 29.07.2009 20:51 |  
    0 0

    Z naseho vykonu jsem ted pomerne smutny...

  2. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

    Viking     před 15 lety 29.07.2009 20:51 |  
    0 0

    No to muselo být utrpení vidět to naživo. Dva zápasy - ani jedna vytvořená šance ze hry. Aby si to nesedalo až na jaře.

    Alespoň ve středu bude o co hrát.

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 20:56 |  
      0 0

      no , asi to bylo i kvuli golmanovi , ze vsichni branili jak svine ale rozhodne spatne zapas, doma musi bejt plnej dum a musime kluky k tomu postupu dotlacit.

      • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

        bongor     před 15 lety 29.07.2009 21:55 |  
        0 0

        Jistě,všichni měli stažený řitě,aby se něco nedostalo na Hanuše.Určitě chytat umí,to by tu nebyl.Ale brankář roste věkem,jak se mu skládají zkušenosti.
        A ty nemůže při nejlepší vůli ještě mít.Tak se kluci enormě báli a na nějaké velké útočení to nemohlo být

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

      quelhar (admin)     před 15 lety 29.07.2009 21:00 |  
      0 0

      Rekl bych, ze sanci jsme si proti Bolce i ted proti Tiraspolu par vytvorili.

      Kazdopadne, ani jeden papirovy favorit v nasi casti kvaldy venku nevyhral -
      APOEL - Partizan 2:0
      Sheriff Tiraspol - SK Slavia Praha 0:0
      Aktobe - Maccabi Haifa 0:0
      Baku - Levski Sofia 0:0
      Ventspils - BATE Borisov 1:0

      Asi na tom neco bude, kdyz se pise, ze tihle souperi uz nejsou takovi nazdarci jako kdysi.

      • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

        slimak     před 15 lety 29.07.2009 21:02 |  
        0 0

        vysledky opravu pomerne prekvapive..predevsim borisov a levski, kdybych si vsadil, prohral bych

      • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

        bongor     před 15 lety 29.07.2009 21:05 |  
        0 0

        To nejsou,ale hlavně my jdeme systematicky dolů-bohužel.

      • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

        smely (přítel SN)     před 15 lety 30.07.2009 10:23 |  
        0 0

        Nic ve zlym proti profesionalnim fotbalistum, ale na tyhle urovni uz umej hrat fotbal uplne vsichni, zapasy vetsinou rozhoduje standartka, vetsi vule po vitezstvi, sehranost a fyzicka pripravenost. Samozrejme, ze pak beha po travnicich po celym svete asi tak sto jedincu, kteri jsou opravdu vyjimecni, ale to je opravdu jina kategorie. Troufam si tvrdit, ze vykonostne se nasim hracum vyrovna skoro kazdy z nasich potencionalnich souperu, takze je potreba pridat bojovnost, srdce a nasazeni. verim, ze se to ve stredu povede, ale budou to zase nervy, nedej boze, ze by serif skoroval prvni, to by byla nocleharna...

  3. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

    slimak     před 15 lety 29.07.2009 20:56 |  
    0 0

    mno, bojim, bojim..jeste muze byt veselo

  4. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

    opicemag     před 15 lety 29.07.2009 20:57 |  
    0 0

    To muselo být... Ale vzpomeňte na pomalý rozjezd se Žilinou...

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 21:09 |  
      0 0

      Dobrý večer Vám všem,
      tak jsem si protrpěl zápas u rádia a připomělo mi to skutečně tu Žilinu před dvěma lety. A souhlasím s tím, že na odvetu musí být plný barák a jednoznačně musíme naše kluky probudit. Je pěkné, že jsme mistři, ale nejsme zase žádní mistři světa a včerejší zápas "rudých" by pro nás měl být mementem, že bez makačky to samo nepůjde. Samozřejmě, že jsme to neviděli a tak tu blábolím nějaké pocity na základě dojmu z reportu o utkání. Snad je KJ probere. pro J.Hanuše to byl křest jako hrom a možná, že je dobře že chytal on. Na druhé straně bych asi nepropadal do nějakého pesimismu a sklíčenosti, teď tu máme Brno a to už určitě napoví, jak na tom skutečně jsme. No pohárová odveta má natolik jasná pravidla, že pokud chceme postoupit, musíme to dát.
      Sokrates55

  5. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

    bongor     před 15 lety 29.07.2009 21:02 |  
    0 0

    No jak je vidět,nějak nám to zatím nejde.Mužstvo je takové nějaké syrové.
    Chybí tomu toho moc.Risk s Hanušem byl hodně veliký,ale Martin po Bolce byl asi s nervy v háji.Určitě to udělalo nervozitu i v obraně,která musela
    běžet na plné obrátky a snažit se,aby na brankáře šlo co nejmíň střel.
    Určitě je to hodně špatná situace a nerad to říkám,Romanovs by asi měl dostat hodně velkou sodu.Nejlepší by bylo narychlo sehnat nějakého
    spolehlivého brankáře,ale jde to ještě vůbec dopsat na soupisku?Rovněž situaci se střelcem nevidím nejlíp.Standa je borec,ale střelec není.Já bych zkusil znovu Bestii,kdyby už jen pro derby,aby Řepkovi zvednul adrenalin.
    Včera jsme viděli,že je na to pořád náchylnější.

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

      lassiter     před 15 lety 29.07.2009 21:08 |  
      0 0

      No tak shánět narychlo nějakýho dalšího golmana by byla podle mě blbost, stejně tak si nemyslim, že Vaňous měl nervy v háji ?!? je mu třicet devět... Smutný je, že jsme si za dva zápasy nedokázali vytvořit vyloženou šanci, jediný pozitivum je právě Hanuš, že to zvládnul a navíc nás dokázal podržet. Ve středu bude legrace...

  6. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

    lubka     před 15 lety 29.07.2009 21:03 |  
    0 0

    a je to tady.Nová koncepce!!!!!!!!!!

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

      mirecek1111     před 15 lety 29.07.2009 21:21 |  
      0 0

      Ale no tak, snad jsme dost zkušení fanoušci, abychom kvůli jednomu napůl nezdaru nelámali nad našim týmem hůl. Fakt je výsledek 0:0 někde na východě ale úplně stejný fakt je, že jsme silnější než na jaře. Odešel jen Švento a Brabec, ty jsme nahradili Hlouškem a Vomáčkou a všichni ostatní co tady u nás jsou jsou hráči, kteří by měli dřív nebo později zvednout kvalitu našeho týmu. Minimálně u Ragueda, Vlčka a Krajčíka tomu tak určitě bude. Akorát si hold musí všechno sednou a nějak ty úvodní zápasy dopadnout musí.
      Minulý rok jsme báječný podzim v lize zahájili prohrou v Liberci, předminulý rok tažení LM stejnou remizou v Žilině a nevím jestli tenkrát večer ten výkon napovídal, že poté vyřadíme Ajax.
      Výsledek je nepříjemný ale věřím, že to zvládnem.

      Navíc aspoň jedna potěšující zpráva, nadaří se ani ostatním a tak to vypadá, že potencionální soupeři budou ještě přijatelnější než to vypadalo. Doufejme, že se do nasazených týmu posune Dynamo Záhřeb. Minimálně Kypřané pro to dělají co můžou :-)

      A náš postup, věřím, že všechno dopadne dobře.

      • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

        lassiter     před 15 lety 29.07.2009 21:38 |  
        0 0

        No, nejdřív musí Dinamo postoupit :-) zatim to uplně nevypadá. Potenciální soupeři pro čtvrtý kolo vypadaj ještě líp než před tejdnem, holt tam hlavně postoupit. Já sem přesvědčenej že se to povede.

        • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

          mirecek1111     před 15 lety 29.07.2009 21:43 |  
          0 0

          No jo no :-) vypadá to, že Maribor by mohl jít přes Curich, i když i ten mi připadal přijatelný. Dále Bate Borisov bude mít co dělat, tam to bude zajimavé. A hlavně Apolon Nikosia asi postoupí přes nasazený Belehrad, a kvůli malému koeficientu spadne do nenasazených místo Maccabi. Takže ta by byla z krku :-) ještě to Dynamo Zahřeb a samozřejmě náš postup a už mlčím abych zase neurazil fotbalového boha jako včera :-(

          • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 21:50 |  
            0 0

            musime si zvyknout, ze prijatelnych nebo lehkych souperu proste neni. nejsme na tom tak dobre, abychom si mohli dovolit nekoho podcenovat. i tymy jako tiraspol maji plno cizincu, mozna i vetsi rozpocet..proste zadny nazdarci, musime se soustredit na svoji hru, aby byla dostz kvalitni na to, abychom je prehrali.

            • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

              quelhar (admin)     před 15 lety 29.07.2009 21:55 |  
              0 0

              Presne tak. 0:0 je dost zradny vysledek, nemuzeme si dovolit hru doma nejak otevrit a cekam, ze ten zapas muze vypadat podobne jako proti Boleslavi. Na druhou stranu verim, ze na mladochy v muzstvu (Hlousek, Celustka, Hanus, M. Cerny) zapusobi domaci atmosfera pozitivne a k nejake vstrelene brance je dotlaci. Budou to jeste pekne nervy.

            • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

              mirecek1111     před 15 lety 29.07.2009 22:03 |  
              0 0

              Já psal něco o tom, že jsou některé ty týmy nazdárkové, nebo, že jsme měli ty moldavany přejet? Víš, ono úplně v každém zápase, i v tom ondrášovka cupu musíme hrát nadoraz ale také je realita, že jeden tým je takový a ten druhý je o kousíček horší (třeba o jedno kvalitního útočníka) a třetí tým je o další kousíček horší (třeba jeden kvalitní stoper).
              Je prostě rozdíl, jestli s výkonem na hranici možností, jako to včera předvedla Sparta nasoupíme proti Dynamu Záhřeb nebo Debrecénu. Rozdíl tam prostě bude, i když bude výkon stejný, takže ano samozřejmě nesmíme nic podcenit a musíme hrát na krev, ale to je takový fakt, že nechápu proč o tom vůbec debatujeme. Ale rozdíl je i jakého soupeře dostaneme, takže určitě není vhodné "srát" na to jak se vyvíjí ostatní zápasy se slovy, však jsme Slavie ne, Jarolím je seřve a ve čtvrém předkole už budeme hrát zase nadroz a soupeře proto vyřadíme..
              Já samozřejmě vím, že takhle to nemyslíš, ale taky nerozumím, proč mě poučuješ, jací hráči v Tiraspolu hrají, jako bych někdy někde tvdil, že je v pohodě přejedeme...

              • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 22:21 |  
                0 0

                co blbnes, takhle jsem to skutecne nemyslel:-)).

                • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

                  mirecek1111     před 15 lety 29.07.2009 22:27 |  
                  0 0

                  sorry, já jsem asi rozčílený kvůli tomu fotbalu. A asi ještě víc kvůli tomu včerejšku..

          • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

            lassiter     před 15 lety 29.07.2009 22:27 |  
            0 0

            No tak Dinamo vyrovnalo... Salzburg by byl hratelnej víc než Záhřeb, jsou špatný. Navíc diváci trefili rozhodčího něčim do hlavy, takže jim pravděpodobně zavřou hřiště :-)

      • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

        brekekeSKS     před 15 lety 29.07.2009 23:42 |  
        0 0

        Mirecku, ty ses leda tak zkusenej debil :) Vzdavam ti holD (ano, tady se D opravdu pise) .

  7. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 21:22 |  
    0 0

    Drazí,
    berme to z lepší stránky. Máme důvod na stadion příští týden jít. To je dobré, ne?
    Pevně věřím, že soupeře udoláme, ale nebude to lehké, taková vítězství jsou ale někdy lepší než kdybychom vyhráli 5:0.
    Zajímalo by mě, zda už v odvetě bude hrát Matěj Krajčík, tu kondičku přece nebude dohánět věčně.

  8. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

    Viking     před 15 lety 29.07.2009 22:21 |  
    0 0

    Dobrá je fotka ve Spartu kde KJ sedí na tribuně vedle Pučka a nad nima nějakej místní vojenskej papaláš:-)

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

      lassiter     před 15 lety 29.07.2009 22:30 |  
      0 0

      No, mně na týhle fotce kromě toho vojáka nic dobrýho nepřijde, lituju dne, kdy byl Puček přiveden do Slavie hlavnim vchodem.

      • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

        Viking     před 15 lety 29.07.2009 22:53 |  
        0 0

        No počkej na zítra, jak to zase někdo rozmázne.

        Ber to tak, že někdo tuhle práci dělat musí...

      • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

        slaviator     před 15 lety 30.07.2009 08:11 |  
        0 0

        Nekdo to delat musi :-)
        Spise ten titulek... "Slavia se trasla o remizu 0:0" :-(

        • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

          venator     před 15 lety 30.07.2009 14:11 |  
          0 0

          No bohuzel to tak bylo,kdyz prvni strela na branu byla v 60. min. k tomu oni tycku,brevno, sporně neuznany gol a k tomu 7strel na branu, 9rohu.....No proste hruza! Ale na to se historie nepta po postupu:)

  9. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

    Mimo86     před 15 lety 29.07.2009 22:44 |  
    0 0

    Dost mě štve odchod Ivany.
    Náš útok je špatný, hodně špatný.
    Standa Vlček - Náš nejzkušenějśí útočník, pokuď má formu, góly umí dávat, ale dokáže je i neskutečně zahodit.
    Riste Naumov - Hodně jsem ho jako posilu chtěl, hodně se na něj těšil, ale zatím zůstává za očekáváním. Nepřesvědčil mě ani v přípravných zápasech.
    Tomáš Pekhart - Je dlouhodobě zraněn. Nemůžem s nim v předkolech počítat.
    Zdeněk Šenkeřík - V hostování v Norsku, za rezevu nastřílel docela dost golů,a i v Čelakovicích hrál dobře, asi nejlepśí varianta k Vlčkovi.
    Libor Tafat - Přišel z B týmu, dal bych mu šanci v lize ale ne v Evropě.
    Milan Černý - Podle mě bude víc platný v záloze než v útoku.
    A kdo za nás ty góly v Evropě bude dávat?
    Věřím že se náš tým sehraje, obránci začnou bránit a útočníci začnou dávat góly, stejně jako v minulé sezoně.
    Ale loni nás tahle nerozehranost stála účast v Lize mistrů.
    To co naši předvedli ve Fiorentině byla parodie na fotbal.
    To si radši víc cenim zápasu na Arsenalu, kde jsme sice dostali sedmičku ale aspoň jsme tam útočili, uměli si sehrát a snažili se hrát fotbal, ne kopanou.

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

      wector     před 15 lety 29.07.2009 23:07 |  
      0 0

      Hmm, zrovna Ivana náš útok po celou dobu svého angažmá držel nad vodou...

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 23:07 |  
      0 0

      Mne taky v utoku neco chybi. Ale ne Ivana. Kvalitnich utocniku jeho typu mame dost. Ale durazny utocnik - hlavickar, tam si nejsem jist. Snad se rozehraje Naumov, nebo treba se predvede Tafat.

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

      YsoEz     před 15 lety 29.07.2009 23:07 |  
      0 0

      me jen zarazi delat tyhle soudy po 2 souteznich zapasech, tym neni jeste sehrany, to bylo jasne dyt kolik z toho pohromade odehrali? dal bych hracum cas minimalne 5 zapasu a pak si muzu dovolit soudy typu - nas utok je spatny. Bylo jasny ze venku budou hrat hlavne na nulu a doma je budou chtit zlomit, nevim co vsichni porad brecite, doma jim dame 2-0, hraci uz budou zase vic sehrani + 12. hrac fanousci v Edenu, vubec bych se toho nebal.

      • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

        lassiter     před 15 lety 29.07.2009 23:20 |  
        0 0

        máš pravdu, teda kromě toho, že by tady všichni brečeli :-)

        • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

          YsoEz     před 15 lety 29.07.2009 23:25 |  
          0 0

          no tady sice ne, ale co sem koukl na slavia.cz tak tam jo, ani sem to vse necetl...

          • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

            venator     před 15 lety 30.07.2009 11:56 |  
            0 0

            Mas pravdu, je to jen jeden zapas a vsichni plasi:)
            Nebyl podle predstav,ale vysledek daleko lepsi. Ve stredu se vsechno ukaze. Nejdriv po odvete muzeme delat soudy o prilis mnoho zmenach v sestave apod. V Brne bude hrat podobna sestava,aby si jeste vic spolu "sedli" a ve stredu to odmakat a nemam pak obavu,ze to nezvladneme. Jenze pokud budou hrat jako 90% zapasu v Evr. poharu tak mam velkou obavu,ze to nebude stacit a pak at radsi nedelaji zase ostudu v poharu jako loni na podzim.Je to jen v hlave jestli budou hrat jako v lize nebo s bobkama v trenkach...to je velka zodpovednost trenera,pripravit tym i po psychicke strance na jiny typ zapasu jako je v Evr. poharu,protoze takovej rozdil v kvalite tam neni,aby jsme v 6 zapasech UEFA Cupu ani nedali gol natoz vyhrali. Viz posledni zapas proti Ajaxu,tam hrali s "cistou" hlavou a jak!

            • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

              quelhar (admin)     před 15 lety 30.07.2009 13:22 |  
              0 0

              Rekl bych, ze hrace v tech zapasech i dost svazuje nervozita. Preci jen muzeme hodne ztratit. Jakmile neni co ztratit, jde to lepe, viz Ajax nebo v utery Sparta. Psychika dela moc.

              • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

                venator     před 15 lety 30.07.2009 13:54 |  
                0 0

                Ja vim,ale nemuzeme se na to "vymlouvat" uz 4 roky,vis...obavam se,ze je to chyba Jarolima...bohuzel.
                A managementu...vytvori svyma "planama" a recma do medii atmosferu nervozity a typu "musime,musime" pak se hraci boji udelat chybu tudiz neutoci tolik nejsou konstruktivni...Sparta bohuzel nebyla podle me nahoda,myslim,ze za tim stoji Hasek M. Je to zak Hrebika a pod Hrebikem hrala Sparta sice pul roku,ale nekonkurenceschopnejsi fotbal ze vsech CR muzstev za poslednich cca15let (Spartu v nultem rocniku LM si moc nepamatuju).Maji v prve rade dobre natrenovano jinak by tak aktivni fotbal nezvladli...a k tomu maji tu tradicni Spartanskou aroganci,ktera jim ted byla dobra jako prirozene sebevedomi...u Slavky je to jen a jen v hlave...jdou na hriste branit ne vyhrat!

                • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

                  quelhar (admin)     před 15 lety 30.07.2009 14:08 |  
                  0 0

                  Tak to si zase nemyslim. Napriklad rozhodne nemyslim, ze my nemame dobre natrenovano, abychom nezvladli aktivni fotbal. Kdyz to jde v lize, tak to musi jit i v poharu.
                  Nas problem je v hlavach hracu, to jo, ale nemyslim, ze by na tom Sparta byla nejak lepe. Jakmile budou v pozici favorita a budou mit co ztratit, tak to nepujde. Dost mozna uz v utery v Atenach.

                  • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

                    venator     před 15 lety 30.07.2009 14:22 |  
                    0 0

                    Urcite se uvidi az pristi tyden jak na tom skutecne jsme my a Sparta. Proto je zatim nezatracuju,ale jestli pristi tyden nebudou jezdit po zadku a neprejedou je tak si nezaslouzi hrat pohary,bohuzel.
                    S kondici problem nemame to jsem nepsal, opakuju,ze podle me je to jen v hlave. Bohuzel to uz neni nahoda,ze za posledni dva roky v poharech neuhrali vubec nic,bohuzel.Nikdo me nenamluvi,ze nemaji kvalitu aspon takovou,ze napr. v UEFA cupu aspon jednou nevyhrali.Ale hlavne tu hru co predvadeli proti Ville,Hamburku,Fiorentine aj.....a hlavne doma to byla hruza.Vis, podle me tam je vytvorena atmosfera kde furt "musime uhrat remizu...musime to ubranit do polocasu apod." Proc jim Jarolim a spol. nerekne "uzijte si to, pobavte lidi,je jedno jestli prohrajeme 3:2 nebo treba vyhrajeme 3:1...vsechno bude lepsi nez zubynehty branit 0:0" Ja treba kvuli stylu a pristupu jakym hrali zamerne nechodil na Evrop. pohary.Me nezalezi na vysledku,ale na "zabave" (krome 3.predkola) to musi uhrat za kazdou cenu,ale pak at hrajou co umi v lize.Vzdyt je jedno jestli v LM vydelaji např. 170 nebo 190mil. Minuly rok byl zisk 230mil. Kč, Dolezal rek,ze maji rozpocet i na neucast v poharech tak o co jde!

                    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

                      quelhar (admin)     před 15 lety 30.07.2009 14:58 |  
                      0 0

                      No, myslim, ze proti Ville to zdaleka nebylo tak strasne a koneckoncu ani proti Fiorentine. Ale je pravda, ze tech remiz je az moc a ze by to uz chtelo vyhru. Tak snad ve stredu prijde prvni poharova vyhra v Edenu.

                    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

                      PetCC     před 15 lety 31.07.2009 14:01 |  
                      0 0

                      Já vidím jeden velký důvod, proč nám to v Evropě dva roky moc nejde. A obávaval jsem se toho ještě před tím než se to stalo. A ten důvod? Ač se tomu asi budete divit, tak je to postup do LM. Dostali jsme se tam, ale tým na to nebyl ještě dostatečně psychicky vyzrálý, aby dokázal unést jednoznačné porážky.
                      Od té doby vidím v EP určitý blok a vnitřní obavu z opakování takové drtivé porážky. A to, že se nám od té doby ani jednou nepodařilo vyhrát to ještě podporuje. Výhra by to dokázala určitě otočit, takže doufám, že to příští týden zvládneme a tu 50. výhru v EP uděláme!

  10. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 22:57 |  
    0 0

    já nechápu jednu vec a to absenci Petera Grajcara, ten hrál celou přípravu supera není ted ani na lavičce , pritom ty jeho strely z dalky by se zrovna dneska hodili, je snad zranenej nebo co se snim deje ??

  11. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

    Viking     před 15 lety 29.07.2009 23:12 |  
    0 0

    Celtic doma prohrál, Šachťar jenom remizoval. Pokud by vypadli, nebyl by bolševik nakonec nasazenej?

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

      lassiter     před 15 lety 29.07.2009 23:21 |  
      0 0

      určitě ne

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

      YsoEz     před 15 lety 29.07.2009 23:24 |  
      0 0

      to nevim, ale osobne si myslim, ze stejne na Panathinaikosu prohraji 2 nebo 3:0, PAO uz je nepodceni a budou zas o neco vic rozhrani + doma sou hodne silni, no budou to mit rudosi jeste tezky i kdyz 3-1 je samozrejme skvely vysledek

      • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

        mirecek1111     před 15 lety 30.07.2009 00:26 |  
        0 0

        Nasazená určitě nebude, protože dokonce nejhorší nenasazaný tým ve čtvrtém předkoale je Anderlecht a ten má koeficient 32. To mluví za vše :)

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

      bongor     před 15 lety 30.07.2009 07:29 |  
      0 0

      My slávisti si přejeme,aby byl bolševik vždy nasazenej.Je to naše vlastenecká a inernacionální povinnost.Bolševici celé Evropy se sbíhají aby na výzvu ÚV KSČ pomohli naší slavné ekipě.Rudé vlajky nad námi vlají a my jdeme neochvějně vpřed!V duchu vidím semifinále ligy mistrů:sralta-CSKA a do finále ať se dostane ten uvědomělejší,věrnější
      ideálům velkého Lenina.Že je to fantasmagorie?Dneska ještě ano,ale počkejte imprlisti,my vám ukážeme!

      • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

        vavicek     před 15 lety 30.07.2009 08:17 |  
        0 0

        Ty máš z tý Sparty teda neuvěřitelný komplex. To se jen tak nevidí.

        • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia

          doors2     před 15 lety 30.07.2009 08:29 |  
          0 0

          Pod to bych se podepsal. Já rudý taky nemám zrovna rád, ale v tomto případě mám dojem, že snad musíš mít nějaké negativní zážitky z dětství...

  12. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

    Viking     před 15 lety 30.07.2009 08:24 |  
    0 0

    Tak už ta fotka s Pučkem vedle Jarolíma z ofíkowebu zmizela:-)))

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

      slaviator     před 15 lety 30.07.2009 08:52 |  
      0 0

      ...lepsi by bylo, kdyby Puckuv oblicej byl prekryt cernum ctvercem s napisem CENSURA :-))

      • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

        Viking     před 15 lety 30.07.2009 09:19 |  
        0 0

        A přitom to tam Lubošovi tak slušelo:-)

  13. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

    slaviator     před 15 lety 30.07.2009 08:42 |  
    0 0

    Je psanej Romanovs na poharove soupisce? Protoze pokud ne, tak z trestu se mu nic neukroji, ze :-(

  14. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

    Ladineeek     před 15 lety 30.07.2009 10:11 |  
    0 0

    Tak webmaster na ofiku se vyjádřil, že krom vasiljeviče, kterej je téměř jistej, se stále jedná i s tím korejským útočníkem...........gor po odchodu Ivany a zranění Pekharta by se hodil.....

  15. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

    Pavlik     před 15 lety 30.07.2009 11:40 |  
    0 0

    Je zde hodně komentářů,co člověk to názor-s něčím souhlasím s nečím ne,-takže si též dovolím několik postřehů:
    nechat chytat Hanuše byl podle mne veliký risk od Karla-ano gol s Boleslaví byl jasně Vaniaka ale měl ho podržet a dát mu důvěru,protože s brankářema se musí trochu citlivěji než s hráči v poli.Ony se nemohly čekat mezi náma v Tiraspolu zázraky,když se takto obměnil kádr-sehranost prostě chybí.Čímž Slávii neomlouvám-podle mne s takovýmhle soupeřem musíme i venku vyhrát.J.Černý má hrát podle mne ve středu zálohy aby Hloušek hrál zálohu a ne obranu.Místo něj Hubáčka do obrany.Vpředu ať hraje dvojice Vlček-Naumov,nic lepšího nemáme-Naumov není špatnej,ono se to podá.Já osobně vůbec nepochybuju,že postoupíme do 4. předkola,to by byla obrovská ostuda nepostoupit.Dokonce si myslím,že pokud chceme do Evropy,tak musíme postoupit i ze 4.předkola-ti soupeři by pro nás neměli být nehratelní.Pořád lepší než Arsenal nebo Stuttgart.Dobře to dopadne,a těšme se na základní skupinu LM.

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

      Viking     před 15 lety 30.07.2009 12:07 |  
      0 0

      Dneska ráno jsem v ČT zaslechl na půl ucha se Karla vyjadřovat v tom smyslu, že s mluvil s Vaniakem a ten se nějak zvlášť na zápas v pohodě necítil a proto chytal Hanuš.

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

      opicemag     před 15 lety 30.07.2009 12:14 |  
      0 0

      Taky bych se přijláněk k posunutí Hlouška do zálohy a Černého do středu (stejně se tam pořád cpe a navíc když se tam není schopen chytiti Volešák, Belaid ani Jarolím, tak by to bylo řešení). Ale nevím, zda-li by se to líbilo Jarolímovi. A on rozhoduje...

      • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

        lassiter     před 15 lety 30.07.2009 12:25 |  
        0 0

        Tak Belaid se tam nebyl schopen chytiti, pač ještě pořádně nehrál, pokud teda máš na mysli tuhle sezonu. Myslim, že dostane šanci v Brně a otázka je taky co ten Jugoš. Pokud ho nakonec podepíšou, tak myslim, že to bude konečná pro jednoho z těch třech a myslim že pro Láďu.

      • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

        venator     před 15 lety 30.07.2009 14:05 |  
        0 0

        Presne tak!Taky bych byl pro!Kdyby mel Jarolim nebo Belaid vykonnost z minuleho podzimu tak by davno hrali jenze nemaji tak at tam zkusi J.Cerneho nebo M.Cerneho. Hlousek rozhodne do zalohy...v pozici obrance nevypada uplne jisty a kupoval se kvuli svemu potencialu,ktery neni braneni prece.Je to podobna Jarolimovina jako se Sventem v utoku nebo v obrane, nebo Suchym na pravem beku apod.

        • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

          quelhar (admin)     před 15 lety 30.07.2009 14:13 |  
          0 0

          Musim oponovat. Svento na beku a stejne tak Hlousek na beku jsou dobre varianty, kde ti hraci muzou zurocit sve ofenzivni schopnosti. Ziskavame tak jednoho ofenzivniho hrace navic oproti variante s Hubem, ktery je sice sympatak a dozadu pomerne spolehlivy, ale dopredu nikdy nebude tak dobry jako Dusan nebo ted Adam.
          Varianta nalevo J. Cerny + Hlousek je do ofenzivy vynikajici a nejlepsi, co muzeme se soucasnymi hraci sestavit. Ve vsech zapasech v lize chceme utocit a tak takto muzeme hrat vsechny ligove zapasy. V evropskych poharech, kdy nebudeme chtit hrat tak ofenzivne, muzeme nasadit na leveho beka Huba nebo treba Trubilu. Ale proti Boleslavi i v Tiraspolu byl cil vstrelit branku, takze tohle nasazeni vidim jako opodstatnene a spravne.

          • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

            venator     před 15 lety 30.07.2009 14:28 |  
            0 0

            principialne ano, oni se krajni zaloznici hodne tlaci do stredu a oteviraji tem bekum hodne prostoru...ja to rikam z pohledu soucasne situace tzn.ze potrebujeme projit timhle predkolem a nejlepe dalsim a ze lepsi muzstva v poharu toho Adama se bojim dost provetraji.Ale zamer v tom taky vidim....ze kdyz dopiluje Hlousek obranu tak z nej bude vynikajici bek nez "jen" dobrej zaloznik.

          • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.07.2009 15:47 |  
            0 0

            A ja musim nakonec souhlasit, ackoliv jsem to dlouho kritizoval. Krajni obrance at hrajou zaloznici, kdyz se nauci branit. Samozrejme predpokladem je, ze Hlousek zvladne obranu a Jarda bude hrat tak, jako na konci sezony nebo tedka proti Bolce, ne jako driv..:-)).

        • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

          slaviator     před 15 lety 30.07.2009 15:38 |  
          0 0

          Tak podle Trusiny v MfD byl nejhorsim hracem Ragued (4,5)... Ja vedel, proc nema hrat :-)

          • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

            Wommi     před 15 lety 30.07.2009 16:13 |  
            0 0

            jen tak pro info, zajimalo by mi, zda tato hodnoceni jsou delana na zaklade onlinu, nebo to snad videl novinar na vlastni oci, ci nekde v TV???...vzdycky se muzu zblaznit kdyz vidim tydlety sileny znamkovani na zaklade papiru treba...
            z urciteho pohledu to muze byt ztrata,..ale treba z druheho to muze byt brilantne odbraneny zapas....
            pochybuju, ze kazdej ceskej novinar je znalec na moldavsky fotbal, a klidne muze byt soucasny tiraspol jinde nez minule se spartou..

            • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

              lassiter     před 15 lety 30.07.2009 16:16 |  
              0 0

              tak občas člověk nechápe, jak to ti novináři oznámkovali, ale aby to známkovali podle onlinu, tak to snad ne :-)

            • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

              slaviator     před 15 lety 30.07.2009 16:48 |  
              0 0

              Trusina i Roll ze SPARTu tam byli... Kazdopadne nevim, nerek bych podle toho radiozurnalu, ze Hocine byl tak nejhorsi

  16. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

    urs (přítel SN)     před 15 lety 30.07.2009 15:12 |  
    0 0

    muj nazor je, ze pokud budem jezdit po zadnici, ve stredu serif vyklepneme 4-5,6 : 0
    :-)

  17. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

    Mimo86     před 15 lety 30.07.2009 17:37 |  
    0 0

    Co zkusit v útoku toho Hlouška?
    Než přišel do Jablonce, hrál v útoku.
    A my teď po odchodu Ivany a po dobu zranění Pekharta, kvalitního produktivního útočníka potřebujeme.

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

      mirecek1111     před 15 lety 30.07.2009 18:08 |  
      0 0

      Proboha hlavně z toho nedělat ještě větší bramboračku než už je. Ze zálohy do obrany a pak do útoku :-) Když už se pan trenér rozhodl, že z Hlouška udělá beka tam by tam měl hrát aspoň 10 zápasů a až pak hodnotit, jestli je to ok nebo není a to samé platí pro naše útočníky. Naumov musí dostat prostor, stejně jako Šenkeřík a proboha! hlavně Belaid. Jestli bude hrát v Brně ve středu Volešák nebo Jarolím tak už opravdu nevím.. Doufám, že dostane šanci Belaid nebo ten nový Dušan.

    • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

      Khadgar     před 15 lety 30.07.2009 18:10 |  
      0 0

      To ne, trvalo by mu než by do sebe dostal návyky útočníka. Já bych ho posunul na záložníka, když už. Teď na beku mi nakonec nevadí, s bráněním na tom není špatně. Jenom zlepšit orientaci a využívat svých fyzických předpokladů, jako Čelůstka. Toho nikdo nepřetlačí, fyzicky je na tom výborně.
      V útoku jsem pro podržet Naumova. Góly dával všude, takže by je mohl dávat i u nás. Pokud udrží ten svůj průměr min. 0,5 gólu na zápas, tak by to byl střelec :-)
      A na pravý záloze bych radši M. Černýho než Jandu. Do nátlakovýho fotbalu se hodí víc než Jandys, je totiž kreativnější, umí překvapit. Když už někoho posouvat do útoku, tak právě Jandu - dobře pokrývá míč a hlavně umí výborně padat :-)

      • Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

        mirecek1111     před 15 lety 30.07.2009 18:13 |  
        0 0

        ale to byl na tom Ajaxu fakt faul :,-)

  18. ucetni uzaverka

    jack09     před 15 lety 30.07.2009 19:03 |  
    0 0

    nevim jestli to uz tady nekdo psal ale na justice.cz je uz digitalizovana ucetni uzaverka za predminulou sezonu...ja si jdu pocist ;)

    • Re: ucetni uzaverka

      jack09     před 15 lety 30.07.2009 19:27 |  
      0 0

      hmm,tak prej se soudime s ENICem ktery chce prohlasit za neplatnou vlanou hromadu kde doslo k navyseni zakladniho kapitalu...tak snad to dopadne dobre

      • Re: ucetni uzaverka

        lassiter     před 15 lety 30.07.2009 19:51 |  
        0 0

        No tak ono to navýšení kapitálu bylo poměrně zajímavý. Co je taky zajímavý, je, že jsme zaplatili majiteli stadionu nájemný na 50 let dopředu v celkový výši cca 140 mega, hmm...

        • Re: ucetni uzaverka

          jack09     před 15 lety 30.07.2009 20:05 |  
          0 0

          noo a s tim asi souvisi to "pozitivni posunuti vztahu s majitelem stadionu" o kterem tam taky pisou ;)

      • Re: ucetni uzaverka

        quelhar (admin)     před 15 lety 30.07.2009 19:51 |  
        0 0

        Hned na prvni strance textu je chyba - ve skupine LM jsme ziskali 5 bodu :o/

        • Re: ucetni uzaverka

          Wommi     před 15 lety 30.07.2009 20:01 |  
          0 0

          ..no jo..tak penize se hodi na vystavbu, resp. asi dostavbu stadionu:)...

          co mi prijde zajimavy i kdyz je to špekulace,..proc je to v tak priserny kopii,..jestli je to opravdu jen nahoda a nebo je to snaha o zakryti nekterejch cisel.)

          ..jinak nektery cisla z UZ jsou opravdu zajimavy, z UEFA dostala slavka 201 mega, ostatni zisky, apod. kdyby to tak bylo podobne kazdy rok, nebo alespon obrok.

          • Re: ucetni uzaverka

            jack09     před 15 lety 30.07.2009 20:07 |  
            0 0

            ta druha jde docela dobre cist...

  19. Re: Šeriff Tiraspol - Slavia 0:0

    Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 30.07.2009 20:04 |  
    0 0

    Jen tak mimochodem, sestava Liberce proti Vaduzu:
    značná část z nich zná Slavii více než dobře...
    --------------------
    Zlámal - Bobby Zlámal tuším strýc
    Gebre Selassie - exSKS
    Holeňák - exSKS
    Dejmek - exSKS
    Vulin - před příchodem do Liberce byl, pokud vím, 2x na testech v SKS Dočkal - exSKS
    Gecov - exSKS
    Čorić, Liška, Kerić
    Blažek - exSKS