Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia bez Tomáše Pekharta

Jak jsme informovali již včera, Slavia se bude muset po dobu minimálně šesti týdnů obejít bez útočníka Tomáše Pekharta.

Jak se vlastně zranil? Podle důvěryhodného zdroje Pekharta bolela na začátku přípravy noha a proto raději vynechal tři týdny z přípravy, ve kterých nohu nezatěžoval. Poté začal znovu trénovat, ovšem po týdnu mu při běhu v noze nepříjemně křuplo. Diagnóza byla známa ještě včera večer a byla nepříjemná - únavová zlomenina zánartních kůstek. Nyní tak bude Pekhart minimálně šest týdnů nosit sádru.

Dvacetiletý plejer, který do Slavie přišel v zimním přestupovém období na roční hostování z londýnského Tottenhamu, se zranil v tu nejnevhodnější dobu a přijde nejen o ligové zápasy, ale i o kvalifikaci Ligy mistrů a mistrovství světa dvacetiletých. Toho se už jednou zúčastnil, ovšem při úspěšném tažení turnajem pořádaného v Kanadě býval střídajícím hráčem, nyní i na něm měla stát hra.

Chybět však bude především trenéru Jarolímovi. Nyní je ve Slavii pouze jeden další útočník s podobným silovým herním stylem, jakým hraje Pekhart, a to nezkušený Libor Tafat.

Od příchodu do Slavie odehrál Pekhart v lize dvanáct zápasů, ve kterých vstřelil dvě branky.

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

    brekekeSKS     před 15 lety 27.07.2009 21:18 |  
    0 0

    Slaviatore, Luku, Slaviamane, atd.., jsi zapskla pica!

  2. Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

    mirecek1111     před 15 lety 28.07.2009 00:21 |  
    0 0

    To je škoda. Bohužel takový je fotbalový život, pořád jsem ale věřil, že se ve Slavii Tomáš nejen prosadí, ale nakonec jej z Totenhamu vykoupíme, protože jeho výsledky v mladežnických kategoriích nemůžou být náhodou, i když se mu na jaře u nás moc nevedlo.
    No teď to vypadá, že už jeho angažmá u nás dobře nedopadne. Kdy je vůbec to MS20, já myslel že až někdy v říjnů, to by byla pro reprezentaci opravdu ztráta, vždyť to tam golově táhne jenom on. Ve výsledku na to doplatí i ostatní kluci, i ti naši co tam budou. Doufám jen, že aspoň Čelůstka a Hošek v záladní sestavě budou, i když toho asi ve Slavii před turnajem moc neodehrajou.

    • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

      Ravik     před 15 lety 28.07.2009 09:51 |  
      0 0

      Hošek spíš nepojede ne? Je narozen koncem prosince... viděl bych to jen na Čelůstku a možná Hoška.

      • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

        Ravik     před 15 lety 28.07.2009 09:52 |  
        0 0

        he he sorry myslel jsem že píšeš Hloušek :-) tak aspon: MS je od 24.9. do 16.10.

    • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 10:16 |  
      0 0

      Dobrý den přeji Vám všem,
      původně jsem se rozhodoval, že zkusím napsat nový článek, ale takhle to bude rychlejší.
      Jde o tu rozpoutanou hysterii okolo pádu J.Černého, kterou rozpoutali někteří pisálkové ze SPARTU a MFRUDEDNES, bohužel i výrok nového předsedy disciplinární komise (na nafilmovaný pád Černého si posvítíme) pak považuji za velmi neseriozní. Domnívám se, že nelze vytrhnout z kontextu průběhu celého zápasu jediný moment, který se někomu hodí ho rozmazávat. Ve zmíněném zápasu bylo takových momentů, jejichž základem byla naplněna skutková podstata nahrání(nafilmování)situace, která zavádí k posouzení situace tak, že poškodí druhého, hned několik. Mluvím o tom, že nelze posuzovat každý jednotlivý případ v zápase "ad hok", ale posoudit všechny takové situace v zápase v souvislostech na jeho průběh. Kdyby to byla penalta, prosím budiž. Ale výhoda přímého kopu ze strany, ze vzdálenosti 24 metrů od brány, když zeď bránícího mužstva stojí cca 7 m od míče. No to tedy nevím, ale to mi hlava nebere. Nebudu zmiňovat, jakého filmování se dopustil Kulič a jeho další spoluhráči, kteří zdrželi prostoje v zápase nejméně o 10 minut, všelijakým poleháváním a zdržování. Když se ploužil ke střídání hráč Mendy, bál jsem se, že někoho z davu napadne nějaké "bučení" či to známé "huhuhu". Ne ozval se jen pískot za zdržování, slávisté ukázali, že se umíme chovat. Žádné dýmovnice či světlice. Jsem velmi zvědavý, jak se tedy k tomu disciplinární komise postaví. Měl jsem možnost mluvit i s bývalým rozhodčím p.Stieglerem (delegát zápasu). Ten měl problém s uznanou brankou, protože byl taky brankář. Dále měl problém s tím, že hráči za úmyslný faul loktem na našeho Jandu nebyla udělena druhá žlutá karta. Ale řešit se bude to, co se hodí pisálkům. Bohužel opravdu začíná naše společnost podléhat mediokracii a to zavání velkým průserem. To samé u Vaniaka, ano asi tam měl jít jinak, Vomáčka měl pomoci. Jenomže já se domnívám, že právě tohle Martina zdravě nase...re a on to ještě několikrát dokáže, že nás podrží velmi kvalitním výkonem. Tyhle chyby se mohly ukázat ještě při přípravě. pršelo a tak se nehrálo. Dobře, ukázaly se s Bolkou a díky za ně. Aspoň o nich víme a bude se makat. Klukům přeju, ať se jim v poháru podaří navázat na tu pracovitost a zarputilost to nevypustit a alespoň vyrovnat. taky jsme mohli dát i na 2:1, ale Jardovo průnik srazil Rolko těsně vedle tyče ven. To nikdo nepíše, jen to břevno, co dal Chramosta. No nic....... Nad Edenem v sobotu večer vyšla krásná duha a tak jsem si "něco" přál. Pokud mě jen trochu znáte tady na stránkách SN, určitě tušíte co to bylo. Tak Vám přeji pěkné dovolené, prázdniny a zítra doufám ve vítězství naší červenobílé barvy. Sokrates55

      • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

        slaviator     před 15 lety 28.07.2009 11:06 |  
        0 0

        Driv by to urcite byl faul, neprijemne zjisteni je, ze brankar uz neni (pry) ani v malem vapne nedotknutelny, jak se snazi namluvit SPART. Ovsem, pokud je to rameno na rameno a oba vybihaj proti mici, jak brankar, tak utocnik - okej. Kdyz brankar stoji, utocnik do nej vbehne div ho neporazi a neni to pouze rameno na rameno, ale trefi mu hlavne ruce... Tak nevim, ale cim dal tim vic si myslim, ze gol platit nemel. To ovsem nevylucuje Vaniakovu chybu (mel to vyboxovat a nesnazit se to chytat) a ani obrancu, kteri (zcela volneho) Mendyho k Vaniakovi nemeli vubec pustit.

      • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

        Khadgar     před 15 lety 28.07.2009 11:29 |  
        0 0

        Jestli bude Černý potrestán něčím víc než napomenutím/minimální pokutou, tak budu cítit obrovskou křivdu...

        • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 11:38 |  
          0 0

          Zdravím Khadgare,
          ale i tak to bude nebezpečný precedens. Potom je tedy třeba řešit úplně komplet celé kolo, kdo všechno mohl filmovat a bojím se, že už se nikdo nepřizná tak, jako naš Jarda. To nebude nic dobrého. Sokrates55

          • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

            Rhodri     před 15 lety 28.07.2009 13:35 |  
            0 0

            Sokrate, souhlasim s vami, ze to je nepekne, do ceho se kolem Jardy pustila Ruda Fronta a banda podobnych pohunku, ale nevidel bych to az jako takovou tragedii. Jednak si myslim, ze z toho Jarda vyjde s nejakym bezvyznamnym napomenutim a nikoli se zapasovou stopkou. A zadruhe, nas takoveto situace v minulosti mnohokrat poskodily, naopak z nich tezili letensti bolsevici, takze se nam tento precedent bude hodit. Pokud si ted pisalkove hraji na spravedlive rozhorceni, tezko se budou v podobnych situacich moci tvarit priste jinak. Mozna budou chtit, ale bude velmi snadne jim pripomenout jejich chovani v tomto pripade. Zrovna tak disciplinarka pokud ted zacne resit ex post nafilmovane veci, bude to muset delat i jindy a nadale. Urcite to neudelaji vzdy, ale sance se zvysuji.

            zdravi Rhodri

            • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

              Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 13:41 |  
              0 0

              Pěkné pozdravení pane Rhodri do daleka,
              jak jsem napsal níže. Už se v tom patlat nebudu, máte pravdu v tom, že si pak na sebe všichni "Ti spravedliví" upletou pořádný bič.
              Sokrates55

              • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

                Rhodri     před 15 lety 28.07.2009 13:48 |  
                0 0

                Diky za pozdravy. Presne tak to je s tim pletenim bice. A proto se na to jiz muzeme vykaslat (tedy az do te doby, nez tu budeme diskutovat nad "trestem", ktery Jarda dostane). Ted je treba se soustredit na zitrejsi mac, uz se tesim. Bude to "moje" prvni kolo letos, neb v sobotu jsem zapas ani nemohl sledovat, pac jsem hral cely den kriket (a taky jsme uhrali jen remizu). Zrejme mi ten sobotni termin vybral Otesanek z CT naschval :-)

                Rhodri

      • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

        bongor     před 15 lety 28.07.2009 13:10 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate,stejný dojem co se týče "mediokracie"mám už delší dobu.
        jak známo,většina pisálků je ale zabarvena do ruda.Červenobílí se dají spočítat velmi jednoduše.To se však týká nejen sportu,ale i politiky. Tu sem ale tahat nebudu,protože si našich webů příliš vážím.
        To co řekl ten pán,že si totiž posvítí na Jardu,je drzost.Ale nečekal jsem,že nástupem Ivana,i když toho si docela vážím,nastane nějaký
        nový směr.Ještě dlouho tomu tak nebude.Já k tomu jen řeknu,že
        Jarda neřekl,že něco nafilmoval.Pouze se přiznal,že Rajnochovi upadnul přes nohu,nestačil už totiž zastavit.Že to rozhodčí písknul,takových situací jsou mraky.Podle toho chytrého pána měl okamžitě nahlásit,že se nic nestalo a že se kopat nemá.To by byla krásná pohádka pro dospělé a hlavně by to rozesmálo všechny ty,co takové věci dělají cíleně,mnohokrát za zápas a čekají,že se to pískne.
        Mistři v téhle disciplině byli dlouhá léra naši miláčkové rumuni.Stálo by za to,spočítat,kolik trestňáků kopali za zápas v jejich zlatém období , období cinklé kaproligy.Každopádně vždy tak dvakrát-třikrát víc než soupeř.A zrovna jako napotvoru to bylo ve slušné vzdálenosti od soupeřovy branky.Stálo jim za to si pro tyto příležitosti držet dlouhé útočníky,kteří jinak byli čistě na ho*no.
        No asi nejlepší by bylo dát Jardovi třízápasový distanc a zápas zkontumovat pro Bolku,aby všichni viděli,že stará vlajka slavně vlaje dál.

        • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 13:22 |  
          0 0

          Také Tě zdravím Bongore,
          už se v tom patlat nebudu. Snad zvítězí rozum. Naši dnes odletěli do Moldavie, tak budem držet pěsti. Že to nebude žádná sranda, to vím. Kluci ví, o co jim jde a tak věřím, že se s tím pořádně popasujou a budou se rvát o vítězství až do konce mače. Sokrates55

    • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

      slaviator     před 15 lety 28.07.2009 11:15 |  
      0 0

      Uz od konce zari. Nevim, ja slysel o 6 tydnech, na of. je dokonce 2 mesice. V pripade 2 mesicu by to na 100 % nestihl, v pripade 6 tydnu by mel malou nadeji, ale asi by riskoval, nevim, zda se da pak behem tydne nahnat dostatecne treninkove manko a zda by tu nohu hned nepretizil...

      • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

        Viking     před 15 lety 28.07.2009 11:25 |  
        0 0

        Každopádně to paradoxně zvýšuje šanci, že u nás zůstane i nadále (pokud ho Karel ještě vůbec chce). Zatím nic moc neukázal a Egypt byla letos jeho jediná šance, jak se nacpat někam do západní Evropy. I když Paska dokáže udat kohokoliv.

        • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

          slaviator     před 15 lety 28.07.2009 12:31 |  
          0 0

          Presne tak, po uspesnem MS bychom ho v zime horkotezko vykoupili...

  3. Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 10:12 |  
    0 0

    Rekl bych ze Naumov je taky silovy utocnik, jen neni tak vysoky.

    • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 10:20 |  
      0 0

      No a pro Pekharta a jeho dalsi karieru je to samozrejme velka smula, ve slavii mel idealni mooznost se predvest a pak vyrazit zas nekam do evropy. Zda kvuli zraneni nezustane nebo naopak zusatane ve slavii, to se teprv uvidi.

      Jinak se mi zda, ze uvodni kolo opet ukazalo, jak bidne na tom nase liga je, nas fotbal potrebuje krom ocisty taky kvalitu a pritazlivost, jen ve dvou zapasech padly vice nez dva goly, to je hruza.

      • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

        Viking     před 15 lety 28.07.2009 10:48 |  
        0 0

        Řešení je jednoduché, snížit ligu na deset mužstev, hrát čtyřkolově. Termínů na to je dost. 1/3 fotbalistů nemá v lize co dělat, jsou to jenom převlečení Změlíci.

        Dneska doufám všichni fandíme zelenobílé ponorce!

        • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

          slimak     před 15 lety 28.07.2009 12:33 |  
          0 0

          nemyslím si, že bys nížení počtu mužstev bylo řešením, když betonuje i boleslav, která chce hrát o titul..
          řešení je v myšlení majitelů, trenérů, hráčů...

          • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

            lassiter     před 15 lety 28.07.2009 12:56 |  
            0 0

            No skoro by mě zajímalo, co ale ty majitele přesvědčí o tom, že něco nedělaj dobře. Zářnej příklad jsou Teplice, kdysi tam deset patnáct tisíc chodilo naprosto pravidelně, poslední dva roky tam chodí dva tři tisíce jen kvůli tomu, že ten jejich fotbal je prostě nuda a jak to vypadá, tak v nový sezoně to nebude jiný. Majiteli to je ale asi zdá se úplně jedno, upřímně pak moc nechápu, proč ten fotbal dělá.

            • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

              Khadgar     před 15 lety 28.07.2009 13:08 |  
              0 0

              A ty si myslíš, že ten fotbal dělají pro lidi? Drtivá většina majitelů dělá fotbal pro peníze.

            • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

              slimak     před 15 lety 28.07.2009 13:12 |  
              0 0

              no, to jsme dva, kdo to nechapou..a to nemluve o strizkovu, kde nemaj divaky (o fanouscich nemluve) vubec zadny..dalsicm prikladem jsou budejovice nebo kladno..

              • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 13:31 |  
                0 0

                ja chapu treba budejovice nebo kladno, ktery jsou rok co rok namoceny do sestupu. Ale nechapu tymy ze stredu tabulky nebo z jeji horni poloviny, ktery maj treba i poharovy ambice, a nepokousej se o atraktivni fotbal. Teplice jsou jasnym prikladem, tam by chodili i lidi, kdyby fotbal za neco stal. Pritom vlastne nemaji co ztratit, pohary stehne nehrajou a kdyz jo, stejne brzy vypadnou..

          • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 13:10 |  
            0 0

            presne tak, betonuje boleslav, teplice, sparta atd..

        • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

          PetCC     před 15 lety 28.07.2009 12:40 |  
          0 0

          Naprosto naivní představa, která nemí žádné racionální základy. Nebudu tu argumentovat, jasnou analýzu jsem tu psal už několikrát a nebaví mě to pořád vyvracet.

        • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

          bongor     před 15 lety 28.07.2009 15:45 |  
          0 0

          Že se ptáš Vikingu!

      • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

        quelhar (admin)     před 15 lety 28.07.2009 11:56 |  
        0 0

        Rekl bych, ze se to neda takto pausalizovat. U kazdeho zapasu byl problem jinde. Pristi tyden muze byt 'over' zase v sesti zapasech.

        • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

          Viking     před 15 lety 28.07.2009 13:37 |  
          0 0

          Tak já bych si třeba dokázal představit, že spousta klubů je svými majiteli držena jako pračka na peníze.

  4. Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

    Ravik     před 15 lety 28.07.2009 14:49 |  
    0 0

    Tak Milan Ivana jde pryč... asi je to lepší, pro něj i pro nás, máme typově podobnýho Milana Černýho a ten se zdá lepší. Ivana se nikdy uplně neprosadil, skvělé momenty střídal s hluchými místy, kterých bylo více. Zarážející je, že jsme během dvou dnů přišli o dva útočníky. Nevíte co ten Kang? A proč zůstal v Praze Grajciar s Matejem? Čelůstka dostane přes noc rýmu a kdo bude hrát pravýho beka... Matej i bez kondice by se se svýma zkušenostma v případě nouze hodil.

    • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

      Khadgar     před 15 lety 28.07.2009 14:58 |  
      0 0

      No kdo by ho asi hrál...jednoho hráče, který zaskočí kdekoliv v obraně máme...

    • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

      slaviator     před 15 lety 28.07.2009 15:14 |  
      0 0

      Podle transfermarktu za 350 tis euro, coz by bylo celkem solidni :-) Hlavne ale "musime" udat Abrahama, Bestu a Goceho...

    • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

      lassiter     před 15 lety 28.07.2009 15:25 |  
      0 0

      No tak hrál by ho asi Hubáček, nebylo by to poprvé. Je to ale divný no, v příprave byl Grajciar jeden z nejlepších...

    • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

      slimak     před 15 lety 28.07.2009 15:34 |  
      0 0

      abych pravdu řekl, proč je grajciar v praze vubec nerozumim..jeho vykony mely stoupajici tendenci a spolehat na celustku muze byt riskantni

      ivany je mi lito, mel dostat vice prilezitosti, lepila se na nej, ale velka smula se zranenimi v nejmene vhodnych dobach..jen si rikam, aby jsme nedopadli jak na jare, kdyz jsme si nechali jen par utocniku a pri zraneni tam nemel kdo hrat..abychom nakonec nebyli radi, ze jsou jeste u nas Bestie a Goce. porad velice kvalitni hraci...

      • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

        bongor     před 15 lety 28.07.2009 15:53 |  
        0 0

        Že se hraje fotbal pro peníze,je bez diskuse.U nás je problém udržet dobré,rychlé a kreativní hráče.Zůstávají většinou průměrní.A je daleko jednodušší bořit,betonovat,bránit,než útočit a něco vymyslet.Takže náš trend co vidíme u všech velmi slabých mužstev a nyní i u sralty,Teplic,ale bohužel i u Bolky je stálý.Za pár sezon bude svátek,když padne vůbec nějaký gól.

        • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

          bongor     před 15 lety 28.07.2009 15:58 |  
          0 0

          Co se týká Bestie,já bych ho při současném stavu znovu zkusil.Hodně u něj dělala nervozita,příliš chtěl a to se potom hraje těžko.Za solidní peníz ho neprodáme,leda tak za pár šupů do sralty.A to by byla chyba.

          • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

            slimak     před 15 lety 28.07.2009 16:03 |  
            0 0

            naše názory budou asi v menšině, ale také si myslim, že pokud se nepovede ho výhodně prodat, měl by patřit stejně jako toleski do kádru..

          • Re: Slavia bez Tomáše Pekharta

            Fallen (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 16:29 |  
            0 0

            Někde jsem četl, že Besta už je na půl cesty do Spartaku Trnava, tedy alespoň to tvrdil jeden trnavský fanoušek na našich oficiálkách