Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

Slavia nepříliš úspěšně vstoupila do nového ročníku Gambrinus ligy, doma si nedokázala poradit s Mladou Boleslaví a remizovala jen 1:1. Před slabou návštěvou zachránil bod brankou z přímého kopu Marek Jarolím.

Utkání si zcela jistě užil i Michal Vorel v dresu soupeře. I přes to, že dlouhou dobu působil ve Slavii, to byl jeho první zápas v novém Edenu. "Při brance jsem špatně viděl míč, takže si ji samozřejmě vyčítám. Špatně jsem si stoupl," vyjádřil se k brance Michal Vorel. "Skvělá byla atmosféra," vysekl poklonu slávistickým fanouškům.

Do Slavie se vrátil miláček tribun Stanislav Vlček. Celé utkání hýřil aktivitou, branku se mu však vstřelit nepovedlo. "Přišlo šest nových hráčů, nějakou dobu trvá než si to sedne. Před dvěma lety to také skřípalo, a pak jsme postoupili do Champions League," řekl útočník optimisticky.

Hrdinou utkání se stal nakonec Marek Jarolím. "Trefit jsem to tak chtěl, naši hráči prodloužili zeď, tak jsem viděl u tyče mezeru," popisuje branku záložník. A vystřelí ho gol zpět do základu? "Na to se zeptejte trenéra," uzavírá se smíchem Marek Jarolím.

Komentáře (67)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

    PUMAKING     před 15 lety 26.07.2009 10:28 |  
    0 0

    Je fakt, že to Jarda pěkně nafilmoval a že pro změnu Michal Vorel možná měl tu stranu brány mít líp, ale stejně super kopnuté od Marka. Při našem golu mi tam chybělo výrazně lepší řešení stoperů a jestli Ben bude nechávat hráče soupeře si tam běhat jako Mendyho, tak Brbčáka nenahradí. Samozřejmě Matin měl být důraznější a další minelky tam jsou také, takže žádná radost :-(

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      bene     před 15 lety 26.07.2009 11:17 |  
      0 0

      fotky na www.bene2.unas.cz

  2. Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

    harry     před 15 lety 26.07.2009 11:34 |  
    0 0

    Nenazval bych sice včerejší návštěvu jako slabou,ale přiznám se,že jsem čekal tak o 2 tisíce diváků víc-zejména oficiálně "vyprodaná" hlavní tribuna a klubový sedačky byly vysloveně poloprázdný.Snad přijde příště na neatraktivní Střížkov aspon 10-12 tisíc,když bude zápas v neděli a bez TV...

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      YsoEz     před 15 lety 26.07.2009 15:25 |  
      0 0

      tak to je klasika ze v Edenu je hlavni poloprazdna... nevim jak to tam chodi, ale lidi si asi koupi permice a prijdou na 2-3 zapasy v roce - Spartu, Bohemku a Ostravu, nebo to dostavaj sponzori nevim, ale taky se mi to nelibi

      • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 26.07.2009 17:53 |  
        0 0

        Přeji pěkný nedělní podvečer a zdravím vás všechny.
        Včerejší zápas se mi líbil. V prvním počase jsme toho MB moc nedovolili a docela Ondra Čelůstka toho Chramostu uhlídal. Pokud to budu brát tak, že to byl po 14 dnech první ostrý zápas, máme na čem stavět a i když jsme jen nakonec vyrovnali, tentokrát rozhodně Boleslav tak dobrá jako na jaře u nás nebyla. Pokud by to tedy bylo opravdu spravedlivé, tak remíza ano, ale jen proto, že jsme si dali hloupou branku vlastně sami. To jsou chyby, které se nám už doufám nestanou, Martin Vaniak se probere a začne sebou zase mrskat. Vomáčka, Hlouška, Naumov, Raqued, Čelůstka. Každý měl dobré i horší okamžiky. Vomáčka ale napoprvé zahrál velmi slušně a taky si myslím, že si s Márou povedou zápas od zápasu lépe. Hlouška i Čelůstka neměli nějaký minel. Musí si najít svůj styl do zápasu a získat zápasovou jistotu. Raqued pochopil, co od něho KJ chce a až na to docela trapné tahání za dres Mendyho a následná žlutá, jo to půjde. Suchý, J.Černý byli dobří, Janda chvilkama zabrzdil hru, ale zase uměl přejít přes dva, Vlček se taky najde a Naumov.. ikdyž se to nezdá, nebyl líný atakovat už rozehrávku soupeře. To nám totiž chybělo oproti např. Necidovi. Ten už dokázal rozhodit rozehrávku soupeře od vlastní obrany a to nám včera trochu chybělo. No a Vaniakovi, to už jsem řekl. Je zajímavé, že všichni hodnotí padnutí J.Černého. To byla jeho chytrost a dělají to všichni, proč nehodnotíme tu ubohou tragokomedii pana Kuliče a jeho válení na hřišti, jak mohl dohrát bez karty Táborský. No a zákrok našeho Voliše ve vápně, to jsem se modlil...... K M.Vorlovi - jsem moc rád , že jsme mu poděkovali (Strašáku díky). Prostě si myslí, že teď budeme trpěliví, praxe přijde zápas od zápasu a já věřím, že to půjde k lepšímu. Máme na hřišti kluky, kteří se s tím porvali hned první zápas. Nepřišlo nic zadarmo a ani lehce, věřte mi, že je to lepší, než snadná výhra, kdy se soupeř bojí a radši hraje zanďoura.
        Nebo když oba týmy hrají radši kopanou, aby nedostali gola (pátek v Teplicích např.). Tak teď na pohár a v Tiraspolu držme palce. Sokrates55

        • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

          bongor     před 15 lety 26.07.2009 20:59 |  
          0 0

          Ahoj Sokrate,souhlasím s tém,že se tady zbytečně moc probírá padnutí Jardy Černého.A taky pravdu díš,že to tak dělají všechna mužstva.Takže udělal to správně,to jen my zbytečně přeháníme svoji snahu být ještě slávističtější než slávisti.Ano ,poctivost byla vždycky
          jednou z hlavních předností Slavie,proto jí taky fandíme.Ale kousíček od poctivosti vždycky číhá sestra hloupost/tím neříkám,že kritici jsou snad hloupí,to ani náhodou./Já jsem fotbal strávil v práci a ve vlaku,takže jsem neviděl nic,ale mladej Bongor nebyl příliš nadšen.Poslední,komu bych něco vyčítal je Martin Vaniak,to se nedá nic dělat a každý máme nárok na slabou chvilku,protože jsme lidi.
          Teď je hlavní LM,tam se musíme ukázat!

  3. Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

    slaviator     před 15 lety 26.07.2009 20:28 |  
    0 0

    Tak Pekhart ma zlomenou zanartni kustku a 6 tejdnu sadra... :-(

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      Oja     před 15 lety 26.07.2009 20:44 |  
      0 0

      Tak to asi znamená, že zatím zůstane Ivana...

      • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

        slaviator     před 15 lety 26.07.2009 20:56 |  
        0 0

        Nebo mozna ne. Mozna Goce, kdyz ho neudaj. Kazdopadne tohle opet zavani, ze ne vse asi bylo uplne koser. Bolela ho, tri tejdny ztratil z pripravy, pak tejden trenuje a pri behu mu to krupne... No, snad je na dlouhou dobu posledni. A i kdyz odejde Ivana, utocniku mame dost - Vlcek, Naumov, Senkerik, Tafat + Goce

        • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

          TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 26.07.2009 21:24 |  
          0 0

          A čim to podle tebe zavání, prosimtě?

          • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

            denydzlSKS     před 15 lety 26.07.2009 21:26 |  
            0 0

            simulant!!!

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      Gino     před 15 lety 27.07.2009 10:08 |  
      0 0

      No to me poser, to je vul... takhle debilne prijit o MS!!? Ach jo.

      • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

        slaviator     před 15 lety 27.07.2009 12:06 |  
        0 0

        Takhle nejak (teda hur) prisel o MS i Mina Cerny, no... Jediny, co je nakonec mozna "dobre" - pokud nebude hrat na MS, tak v pripade uspechu jeho cena nezroste a zajem budou mit kluby dost o hrace, co tam hrali a uspeli - takze se akorat zvysuje sance Slavie, ze ho bude moc za rozumnou cenu vykoupit - kdyz budem chtit...

  4. Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

    dejva     před 15 lety 26.07.2009 21:27 |  
    0 0

    Je zajímavé a zároveň potěšující podívat se na věkové složení obrany, která nastoupila ve včerejšímu utkání proti jednomu z aspirantu umístění na špici ligové tabulky. Čelůstka 20 let, Mára 21let, Adam Hloušek 20 let.

    V minulosti se tady diskuze hemžila komentáři na téma KJ a mladí hráči.Je vidět, že když má pan Jarolím z čeho vybírat nebál by se na hřiště poslat třeba dorostence pokud by hráč splňoval jeho nároky.

    Pokud jde o inkasovanou branku, tak bych použil slova věčného kritika Tantalose, (kterého tímto zdravím a který se včera jistě musel rozplývat nad záložní řadou Liberce) že to by snad chytil i žák na prvním tréninku přípravky. Jen mi nějak nejde do hlavy, proč tam Benji po jedenácti letech praxe na pozici stopera kouká jak bulík a nekřikne "VAŇOUS ZÁDA"

    Letos budem hodně silní!

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      DomeCZek     před 15 lety 26.07.2009 21:47 |  
      0 0

      Tako si říkám, že to bylo včera slibné,jen aby se hráči nesehrávali celej podzim...Třeba by to dopadlo jinak, kdyby nepadnul zápas s AEK a mohlo se to o zápas navíc sehrát. Těším se do Brna!!!

  5. Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 26.07.2009 22:17 |  
    0 0

    Zápas mne celkově potěšil. Tým, zdá se, bude letos velmi silný. Boleslav se očividně (ale i podle vlastních slov hráčů a trenérů) ani náhodou neodvážila otevřené partie, a to je zajímavá zpráva. Ještě letošní Slavii ani neviděli a už přijeli "podělaní" a celý zápas odehráli hlavně zezadu, i když kvalitně. Jediné, co nedovoluje úplnou euforii, je výsledek (a ztráta 2 bodů na vlastním hřišti) a nedostatečná kreativita při hře kolem vápna. V hodnocení hráčů bych plně souhlasil s KJ a jeho střídáním. Vázly nápady, tak vyměnil středního tvořivého. Vázla pravá strana, zaostávala za levou, tak vyměnil pravého záložníka. Poté už jen mohl posílit útok výměnou jednoho útočníka a bylo to. Aspoň, že to byla remíza. A také že máme kde brát. Až bude v plné síle, tak do základu patří určitě Milan Černý. Tak to máme v záloze už jen jedno volné místo, protože Jarda, Raquet a Milan spolu dobře ladí...

    Velmi zajímavé je hodnocení ve Sportu. Úroveň zápasu je 6, výkon Slavie taky 6, výkon Bolky 5. Horší výkon než Bolka za pátek a sobotu už nikdo nepodal a naše 6 je také ubohý průměr tohoto kola. Tak nevím, jestli ostatní mače byly buď stejné nebo ještě lepší, tak to celková úroveň ligy opravdu hodně poskočila kupředu. A jestli bylo páteční bezgólové utkání, kde snad nebyly ani žádné střely, mezi Teplicemi a Spartou lepší než naše, tak už tuplem nevím. To si snad kromě redaktorů Sportu myslí už jen Pepa Chovanec. Takovou nudu jsem už dlouho neviděl.

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      jnnxx     před 15 lety 27.07.2009 07:24 |  
      0 0

      Dobré ráno,
      vzhledem k tomu že to mám přes kopec, tak jsem se do Teplic v pátek vydal. Bolševik nepředvedl nic, čeho by jsme se měli bát. S fotbalem to nemělo nic společného, když to porovnám se sobotním zápasem, to vlastně porovnat nejde. A korunu tomu dali opět ve Sportu. Asi viděli jiný zápas, a pokud se to pepkovi líbilo, tím lépe pro nás.... před pár lety jeden manažer západního střihu o Slavii prohlásil něco v tom smyslu, že je to prázný pojem, žijící z historie (už přesně nevím jak to bylo). Tohle přesně platilo v pátek:-)
      Letos z toho nemám strach, bude to dobrý...

      • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

        slaviator     před 15 lety 27.07.2009 09:27 |  
        0 0

        Kdyz tam na jare hrali holomajznu a Chovanec to chvalil, ze tomu chybely tehdy jen goly, tak jsem si tukal na celo... ale dneska musim rict, ze s odstupem casu to tak zle hodnotit nelze - v porovnani s tim, co tam Sparta hrala nyni (ale i Teplice) tp bylo pohledne utkani...

        • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

          slimak     před 15 lety 27.07.2009 09:54 |  
          0 0

          zapas sparty jsem nevidel ale nemyslim si, že by měla byt pro nas souperem...

          spis jenom takova poznamka..co to je za uroven, kdyz tymy jako teplice doma nebo boleslav jdou hrat od zacatku do konce beton.jak pak chtej prilakat lidi na stadiony??? bolka za hapala chtela hrat fotbal, bylo to 3:3 a bylo to fajn, oba tymy si chtely vyhrat!

          toto uvazovani nejvíce ničí naší ligu a i český fotbal

          • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

            slaviator     před 15 lety 27.07.2009 12:15 |  
            0 0

            Zapas Sparty bylo presne to, proc na fotbal nechodit. Navsteva, kterou v Teplicich dvacet let nepamatujou... super pocasi, oba tymy chtej skoncit do tretiho mista (protoze chtej do poharu), je zacatek sezony a oba tymy hrajou nechutnyho zandoura...

            Ano, ceska liga je velmi takticka. Ale rekl bych, ze az moc. Spise se mi libi vice styl a la turecka liga, kde tymy vzadu hrajou jeden na jednoho, nejsou zalezli v deseti pred vapnem a hrajou dopredu a hra se prelejva.Pak vzadu musi byt stejne hraci, co umi branit, protoze o to vice vynikne kazda chyba, kdyz utocnik neni ztrojen trema obranci... Pada tam vice branek, je to atraktivnejsi.


            Bohuzel u nas dopredu chceme pravidelne hrat pouze my, nekdy se prida Boleslav, driv to byla i Ostrava. Smutny, na to, ze je v lize 16 tymu...

            • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

              slimak     před 15 lety 27.07.2009 12:20 |  
              0 0

              máš recht..a ja jen nechapu, proc se divej, ze lidi nechodej. musi se jim taky neco nabidnout, treba budejovice (100 tisícové město!!!) to po necelém roce pod Tobiášem dopracovaly na cca 2800 diváků na 1. zápas sezóny!!! nepochopitelné...

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      lassiter     před 15 lety 27.07.2009 09:34 |  
      0 0

      jj, souhlasím s tebou. Boleslav mě hodně zklamala, směrem dopředu byla zejména druhej poločas hodně špatná. Tlak byl místy hodně velkej, ale bohužel končil před vápnem. Vzadu totiž hrála Boleslav hodně dobře, hlavně Rajnoch (škoda ho) a ten sandokan :-) Škoda gólu, jak řiká M.Veselý ve sportu, tohle by se mělo vyrážet a ne chytat... Výkon rozhodčího byl poněkud zvláštní, myslim že Adam je náš nejlepší rozhodčí, ale Jardovu etudu měl tak na tři metry a to snad vidět musel. Na druhou stranu zákrok na Jandu ve výskoku byl na červenou, bohužel bez žlutý...

      • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

        slimak     před 15 lety 27.07.2009 09:50 |  
        0 0

        připomněl bych ještě kudelovo držení, když měl dostat druhou žlutou kartu..rozhodčí měl problém udržet nastavený metr..mimochodem, janda to pekne schytaval od toho prasete daloviče

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      smely (přítel SN)     před 15 lety 27.07.2009 13:21 |  
      0 0

      Zdravim vsechny. Jen male vystrazne znamenko: Z poslednich peti domacich utkani (pocitam,-li i zaver lonskeho rocniku) v rade (sparta, bolka , budejovice, liberec, bolka) mame bilanci 4 remizy, 1 vyhra. Doufam, ze se to zlepsi...

      • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

        quelhar (admin)     před 15 lety 27.07.2009 13:43 |  
        0 0

        Ano, z tech peti zapasu jsme narazili ctyrikrat na nejvetsi konkurenty v lize a z toho jednou uz vubec o nic neslo. Pro me je dulezite, ze jsme ve ctyrech z peti zapasu soupere naprosto jednoznacne prehravali a v patem (na jare s Bolkou) jsme soupere prehravali alespon posledni pulhodinu.

        Kazdopadne by to ale chtelo za tyden v Brne vyhrat, domaci podle me nejsou letos nijak extra silni.

  6. Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

    Viking     před 15 lety 27.07.2009 09:51 |  
    0 0

    Já bych optimismus celkem brzdil, LM nám může vykopat jedině bezchybná obrana a tu zatím nevidím. Současně se mi nezdá, že bychom byli dopředu tak nebezpeční. Ano, Boleslav jsme celkem přehráli, ale žádný zázrak to rozhodně nebyl.

    Určitě bych se vyvaroval prohlášení, že ono si to sedne, časem se prosadíme atd. Letos to bude o hodně těžší než loni. Hlavně z těch pohárů mám celkem vítr.

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      slimak     před 15 lety 27.07.2009 09:57 |  
      0 0

      v obrane jsem videl veliky problem pri braneni standartnich situaci a kulicovych rohu..kazdy z nich znamenal nebezpeci a to se nesmi stavat!! obrany v cele s velmi nejistym vaniakem se take velmi obavam..

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      lassiter     před 15 lety 27.07.2009 10:02 |  
      0 0

      Tak nedostávali jsme se do šancí, ale těch centrů do vápna od Čelůstky i Hlouška bylo celkem dost, jenže Rolko, Rajnoch a celá obrana hráli dobře. Proti slabším soupeřům se tam Naumov najde a problémy mít nebudeme, si myslim teda. Proti silnějším to bude o dvou třech šancích a střelách zpoza vápna, jako byla ta Jardova v prvním poločase. Z obrany mám teda taky trochu vítr ale věřim, že si to sedne a časem se prosadíme :-)

      • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

        Viking     před 15 lety 27.07.2009 10:08 |  
        0 0

        Já mám pořád před očima pohárové zápasy, kdy jsme přijeli do prdelákova na východě, teplota 35 stupňů a než jsme se rozkoukali, tak to bylo 1:0 pro domácí. Ty obranné standartky nechápu, obzvlášť s tak vysokými defenzivními hráči. I když čaroděj z branky nikdy extra nelezl, to je pravda. Byl bych pro návrat Radka Černýho:-)

        • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

          lassiter     před 15 lety 27.07.2009 11:00 |  
          0 0

          Tak nemyslim, že bysme měli nějak extra vysoký defenzivní hráče, spíš právě naopak. Když vemeš takovýho Rolka, Mendyho,...

          • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.07.2009 11:30 |  
            0 0

            Hlavne tam casto nekdo zustaval sam, to uz neni otazka vysky. Jinak trochu me mrzi, z ty chyby Vaniak a se udelala takova afera, hned se vsude pise, jak uz neni tak dobry jako driv.. po jednom zapase.. spis by bylo lepsi ho uz podrzet, alternativa do predkola asi neni, Vaniak ma na to, aby to zvladnul.

            • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

              lassiter     před 15 lety 27.07.2009 11:36 |  
              0 0

              A tak už neni malej kluk, on to nějak zvládne :-)

              • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.07.2009 12:15 |  
                0 0

                to je fakt:-))

            • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

              slaviator     před 15 lety 27.07.2009 12:08 |  
              0 0

              Mno, od SPARTU jsem to tak trochu cekal, delavaj z komara velblouda skoro porad, je skoro jeste okurkova, tak musi o necem psat, bundesliga, PL, PD, L1 jeste nebezi, ani LM, tak nejak musi zaplnit stranky :-) Spise me mrzi, ze Vaniaka po jednom nepovedenm zapase hazeji pres palubu ti fanousci, kterym se libi hra MJ a nevadi jim, ze hraje a jakmile se mu povede jeden zapas z deseti, tak reknou "snad ti takyfanousci se mu omluvi", ze mirossi..?

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      wector     před 15 lety 28.07.2009 00:51 |  
      0 0

      Ten zdroj, v posledních měsících všude se objevující "motejlek.com", si mohl aspoň zjistit rok založení Slavie, když nás nechce zahrnovat balastem...

  7. Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

    Viking     před 15 lety 27.07.2009 13:29 |  
    0 0

    V Tiraspolu bych hrál na jednoho útočníka (Vlčáka) a pod ním nechal jako pátého záložníka běhat Milana Černýho. Do základu bych dal kvůli zkušenostem Matěje (myslím že KJ ho trochu šetřil, teď trénuje víc než ostatní) a souboj Volešák - Jarolím mi tak nějak vyznívá nastejno, Marek by si šanci asi zasloužil.

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 27.07.2009 13:40 |  
      0 0

      Zdravím Tě Vikingu,
      pamětliv Tvých slov se vyvarovávám slovům, že si to sedne nebo se to srovná........... Vím co jsi tím chtěl povědět a tak budeme radši "furt ve střehu".
      Tak jinak. Když jsem odjížděl od Edenu, vyšla nad Edenem nádherná 4barevná duha a tak jsem jel domů nějak klidnější, že to prostě půjde. Bral jsem to jako znamení. Víš. Sokrates55

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      lassiter     před 15 lety 27.07.2009 13:46 |  
      0 0

      Myslim, že na jednoho útočníka hrát budeme. Otázka je, jak je na tom Milan Č. fyzicky, když ta jeho příprava byla jen tak napůl, ale nerozehranej mi teda tu čtvrthodinu v sobotu nepřipadal. Taky myslim, že Matej nastoupí, moc bych nedal za to, že nalevo nastoupí Hub a Hloušek s JČ v záloze zleva. Souboj Volešák-Jarolím by moh nakonec ve středu vyhrát TJ, ale spíš to vidim na Marka. Otázka je, jak to vidí KJ :-)

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      smely (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 10:12 |  
      0 0

      Matej do Tiraspolu neodcestoval

  8. Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

    quelhar (admin)     před 15 lety 27.07.2009 13:40 |  
    0 0

    Mno, konecne jsem se dostal na delsi dobu k Internetu...

    Spis mi stoji za komentar medialni hysterie kolem Cerneho padu - je neuveritelne, co se rozpoutalo v porovnani s tim, kolikrat sudi chyboval v nas neprospech - nevidel jsem jeste zaznam, ale na stadionu jsem mel pocit, ze minimalne Kudela a Prochazka zapas vubec nemeli dohrat uz v porovnani s tim, za co dostal kartu Janda. Ragued si jasne zaslouzil zlutou a asi za pet minut udela stejny faul Boleslavak, co uz jednu zlutou mel (tusim ze prave Prochazka) a sudi mu zlutou nedal.

    Jinak Bolka me hodne zklamala, cely druhy polocas hrala zdrzovacku ala Pribram nebo Budejovice, v tom primo exceloval Kulic.

    Nas tym hral podle me slusne, Vanousovi to nesedlo, ale rekl bych, ze se do toho dostane. Prece nemohl pres leto vsechno zapomenout. Hodne se mi libil Celustka, od neho jsem tak dobry vykon necekal. Hlousek super, libi se mi, ze na leve strane jsou nebezpecni Cerny i on, navic si obcas Jarda Cerny vymenil misto s Jandou a zleva hral Jandys, taky dobre. Volesak se mi moc nelibil uz jen ten jeho stupidni faul ve vapne, za ktery se jen diky dalsi minele sudiho nepiskala penalta. Jedina vytka k utocnemu projevu je - chce to vic a casteji strilet.

    V Tiraspolu bych dal do utoku ke Standovi Senkyho a misto Ladi Volesaka bud Tijaniho nebo Marka (pokud by hral s takovym zaujetim jako tech 15 minut proti Bolce, bylo by to skvele). Jinak bych sestavu nechal, protoze ostatni se mi libili.

    Statisticka zajimavost - v predchozich dvou mistrovskych sezonach jsme s Bolkou doma taky jen remizovali.

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 27.07.2009 13:42 |  
      0 0

      Mám stejný pocit Quelhare a už jsem to o několik vláken výše napsal. Sokrates55

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      Khadgar     před 15 lety 27.07.2009 13:48 |  
      0 0

      Kúdela jasně za tahání a držení druhá žlutá. V kontextu s ostatními tresty měl Procházka dostat za faul (tak 40m od brány) na našeho pronikajícího hráče taky druhou žlutou, rozhodčí nám ale nechal velmi nevýhodnou výhodu a pak to nechal být. Ten Srb měl dostat okamžitě červenou (plus už měl jednu žlutou). K tomu ještě extrémně přemotivovaný Táborský, který taky neměl dohrát bez karty. Rozhodčí to prostě nezvládl, viz Jardův skok a Voldův zákrok. Už jsem to tu psal, je to signál k tomu, aby bránící týmy ještě přitvrdily.

      Jen tak bokem, nevím jestli Ivana padnul nebo ne, ale odejít měl na roční hostování s opcí.

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.07.2009 14:01 |  
      0 0

      K tomu padu.. zalezi jak se to vezme. Urcite to neni nic, cim bychom se jako slavisti meli chlubit. J.Cerny nebo Janda tohle delaji celkem casto a uprimne receno, byl bych radeji, kdyby situace dohravali jinak. Obecne bych byl pro, aby se simulovani zpetne trestalo, alespon ve vapne. Kdyz to ale vezmem z pohledu toho, jake rozhodci v zapase udelal chyby a zda nam pomohl nebo ublizil, myslim ze hysterie je zcela zbytecna, rozhodci delal chyby na obe strany, ostatne kdyby nam chtel pomoci, i ten zakrok na Vaniaka by se teoreticky dal zapiskat.

      Jinak s tebou souhlasim, nejvetsim pozitivem jsou pro me vykony Celustky, Hlouska a Ragueda, to je jasny posileni oproti jaru. Zvlast Celustka na me udelal dojem, dozadu bezchybny a dopredu pomerne sikovny, kdyz jsme v minulosti tolikrat rikali, ze krajni beky nemame, ze v zasade Hubacek je nejlepsi volbou, tak tihle kluci ukazali hned napoprve, ze se to da zahrat lepe. Vzpomenme na Siklice, vahave zacatky Grajciara a radu dalsich, kteri tenhle post zkouseli hrat. Z posil si nejsem jist Naumovem a Vomackou, uvidime v dalsich zapasech. Samozrejme chybelo nam to, abychom si vytvoril poradne golove sance, chybela golova prihravka a lepsi strelba, pokusy Jandy a J.Cerneho byly dost nepovedene, Jarda alespon dvakrat nekoho trefil, takze diky teci to bylo nebezpecne, ale strelbu je treba zlepsit.

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      slimak     před 15 lety 27.07.2009 14:02 |  
      0 0

      souhlas s hodnocenim..celustka me take mile, zejmena ve druhe prekvapil..presto na Grajciara ani Mateje zatim ve hre dopredu nema. casto se zapomnel v zadu a Janda pak nemel komu nahravat a musel chodit sam.preci jen, napravo maji zazity urcity zpusob hry..
      a myslim, že i naumov ukazal veliky potencial, chybela sehranost, ale individualni kvalitu predvedl, ma velmi dobre zpracovani mice, vyhrava souboje, vubec se ale nedostaval do zakonceni..
      zklamani byly v podstate jen dve-volesak, vaniak

      • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.07.2009 14:08 |  
        0 0

        je pravda, ze janda tam byl obcas sam, mozna proto obcas drzel mic dele, nez by mel, ale vem si, ze Celustka hral poprve za slavii a zvlast v prvni puli byl asi opatrnejsi. Taky jsme si mohli vsimnout, ze bolka prvni puli utocila pres nasi pravou stranu, kam se tlacil Mendy a dalsi, ale celustka s jandou je totalne vymazali, pak to zkouseli druhou puli pres levou, kde cerny s hlouskem dozadu nebudou tak silni do obrany, ale nakonec se jim nevedlo ani tam, hodne pomohl taky Ragued

        • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

          slimak     před 15 lety 27.07.2009 15:02 |  
          0 0

          jj, čelůstka mě take i přes ty vytky mile překvapil. je hodne mlady, dozadu byl spolehlivy a centry mel kvalitni. ten kluk jeste ukaze mnohé...

      • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

        lassiter     před 15 lety 27.07.2009 14:18 |  
        0 0

        jj, to je pravda, ještě mu ten návyk asi chybí, vyrazit okamžitě dopředu, přišlo mi, že se mu dopředu dvakrát nechtělo, ale co měl nakonec dělat, když to tam bylo tak volný :-) Párkrát sme zůstali na půlce čtyři na jednoho chramostu, tolik pozornosti si ten borec zatim nezaslouží. Ale on si zvykne, Matej mu to párkrát ukáže a bude výbornej.

        • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

          Xallivarius     před 15 lety 27.07.2009 14:45 |  
          0 0

          Zdravím přátelé Slavisti, konečně jsem se dokopal k tomu, že se ze mne stal přispívatel( teda alespoň doufám, že přispěji ku kvalitě diskuze) a nejen dlouholetý čtenář zapalených sporů… Škoda, přes škoda, že se nepodařil nějaký gol v prvních dvaceti třiceti minutách, to by pak bylo výrazně jiné. Každopádně, říkám to nerad, ale trošku mne zklamal Jandys ( přece jen ho už mám za mazáka a tedy očekávám výrazné výkony). Jinak více méně souhlas s tímto vláknem, Voliš byl trošku neviditelný( možná kvalitou kolem sebe a tím, že dostal více defenzivních úkolů, myslím, že to měl hlídat ze zadu a pomoc Roguedovi, když všichni krom stoperů šlapou do předu a proto byl trošku neviditelný) a Martin, ale oněm již dávno víme co neumí, tj. vysoký nákop a hra nohama… napadá mne odvážná myšlenka, co takhle dat jednoho z dvojce Janda, M. Černý na podhrot a druhého na lajnu a tím vyřešit absenci klasického „speilmachra“? Ani jeden z nich se nebojí míče, nebo protihráče a když je třeba trošku přitlačit na pilu, taky ví jak na to a oba i krapet běhajou…

          Xallivarius

          • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.07.2009 14:55 |  
            0 0

            jojo, ja bych tam taky zkusil nekoho.. kdo je aktivni, rychly, napadity, neni liny se vracet.. takze Milana. myslim ze potrebuje hrat, kdyz jeste trochu zpresni hru, bude to parada.

            • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

              Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 27.07.2009 15:15 |  
              0 0

              taky by mě zajímalo co se děje s tim chorvatem kterej má hrát stred zalohy, zvlast kdyz se ted ukazalo ze je to porad nas slabej post by ho uz mohli podepsat, i KJ rikal ze zajem o nej je tak nevim kde se to brzdí.

              • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

                lassiter     před 15 lety 27.07.2009 15:23 |  
                0 0

                tak zřejmě na penězích

              • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

                slimak     před 15 lety 27.07.2009 15:48 |  
                0 0

                jestli myslis Mato Ivanoviče, tak ten přeci už davno podepsany je..mozna ale myslis Vasiljeviče, ten je ovšem Srb

          • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

            slimak     před 15 lety 27.07.2009 15:08 |  
            0 0

            vítej!
            no, je to jedna z moznosti, ale musel bys i nekoho ze zalohy vyndat..a nechat sedet 3-4 spilmachry by byl docela luxus.. u mě je stale jasna 1 na tomto postu belaid..
            cerny i janda by byli schopni ten post hrat. nicmene maji deficit ve schopnosti dat prekvapivou prihravku a v organizaci hry, komunikaci..

            ted je spis divna situace v utoku, kdy nemame po dlouhe dobe vysokeho utocnika, po zraneni pekharta bych nevyloucil navrat toleskeho do kadru..(vim, neni to taky zadny dlouhan, ale takovy silovy hrac nam aspon na lavici chybi..)

      • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

        Khadgar     před 15 lety 27.07.2009 16:05 |  
        0 0

        Hlavně dle pravidel se má trestat i úmysl a ten tam byl, i když ucukl - Jarda tam o tom taky mluví.

        Jsem zvědavý jak se k tomu postaví disciplinárka. Pokud to budou chtít trestat, tak musí trestat i loket toho Srba.

        • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

          lassiter     před 15 lety 27.07.2009 16:45 |  
          0 0

          No tak nedokážu si představit jinej trest, než že mu připíšou jednu žlutou kartu (pokud to teda jde), jakejkoli přísnější trest by byl výsměch. Každopádně bych pak ale čekal, že pánové z disciplinárky stráví tři dny po každym víkendu studiem videozáznámů ze všech ligovejch zápasů a zkoumáním, jestli někdo někde něco nenasimuloval a rozhodčí mu to nesežral...

  9. Ceny Serif

    CarlBruno     před 15 lety 27.07.2009 15:09 |  
    0 0

    Tak co rikate na ceny listku na Serif ? jsem zvedavej jestli to bude mit ten efekt (plnej stadak).

    • Re: Ceny Serif

      lassiter     před 15 lety 27.07.2009 15:36 |  
      0 0

      No to určitě nebude. Plnej stadion bude bohužel jen tehdy, když nám někdo pomůže, jako sparťani a bohemáci při derby nebo nezaujatí diváci, který se přijdou podívat na Barcelonu :-) Hrátkama s cenou lístků se nic moc získat nedá, maximálně ztratit (viz Vaslui). Takže důležitý je dát takový vstupný, aby se těch 13k, co chce přijít nenas..lo, opravdu přišlo a příjem do pokladny byl maximální. A to se myslim se Z3 povede.

      • Re: Ceny Serif

        Wommi     před 15 lety 27.07.2009 15:47 |  
        0 0

        ..myslim ze taky nabidka slevy 20pro pokud mas permici a jsi clenem fanklubu je taky velmi pekna.

        • Re: Ceny Serif

          venator     před 15 lety 28.07.2009 16:02 |  
          0 0

          Vsichni rikate stovka sem nebo tam,ale nejak vsichni zapominate na to,ze velka cast Slavistu neni primo z Prahy. Mozna par tisic lidi se rozhoduje jestli napr. na Tiraspol davat o stovku min nebo vic,protoze to je pro ne pak zaplacena cesta do Prahy....pro ceny listku v lize plati to same. Znam takhle mimoprazsky Slavisty,kteri sice pracujici,ale kazda stokoruna za listek hraje v rozhodovani roli.

  10. Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

    Viking     před 15 lety 27.07.2009 16:34 |  
    0 0

    S cenou lístků souhlas, je to vzhledem k okolnostem rozumně nastavené. O počtu diváků ale stejně rozhodne středeční venkovní zápas.

    Jenom se směju té mediální štvanici, jaká se rozpoutala proti Jarinovi. Ten se přiznal, což 99 % fotbalistů neudělá, ale stejně je to špatně. Kdyby se radši noviny staraly o to, proč se na venkovních zápasech Budějovic, Kladna, Příbrami a Střížkova hraje čistého času tak 15 minut za poločas. Tohle kurví fotbal, ne jeden nasimulovaný pád za zápas.

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      Ladineeek     před 15 lety 27.07.2009 18:28 |  
      0 0

      zajímalo by mě, jak se to udělá s lidma, který si vloni Fanklub neplatili a letos už mají zaplaceno a v mejlu se píše, že členství platí od 1.7.2009.......jedině přinýst na papíře jméno a číslo, pokud budou mít u pokladen k dispozici seznam lidí

      • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

        Ladineeek     před 15 lety 27.07.2009 18:50 |  
        0 0

        už je tam připsáno, že budou mít na pokladnách seznam

    • Re: Marek Jarolím: Chtěl jsem to tak trefit

      bongor     před 15 lety 27.07.2009 20:30 |  
      0 0

      To je přece u nás normální:Lži a zatloukej,budeš za hvězdu.Nakonec tomu hodně lidí uvěří a když ne ,tak to vyšumí. Ale běda jak se nedržíš těchto pravidel a dvakrát běda,když jsi slávista.Bolševik,čmárálek a jiná svoloč tě sežere.

  11. bohemka

    jack09     před 15 lety 27.07.2009 19:02 |  
    0 0

    to je teda pokoukani na ty bohemce :-/

    • Re: bohemka

      slimak     před 15 lety 27.07.2009 19:18 |  
      0 0

      bohemka nehraje uplne zle, hraje ale hloupe a stereotypne, bez napadu..

      brno musime pristi tyden bezpodminecne vyhrat.hezky hra po zemi a zkouset 1 na 1, to na ne bude platit..