Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

D. Romanovs: trest na 4 zápasy

Nepříjemné komplikace potkaly Slavii před prvním zápasem 3. předkola Ligy mistrů. Klub byl informován o tom, že gólman Deniss Romanovs nemůže kvůli trestu nastoupit do čtyř zápasů evropských pohárů. Dvojku tak bude Martinu Vaniakovi dělat jednadvacetiletý Jan Hanuš.

"Nového brankáře kupovat nebudeme, Vaniakovi bude krýt záda Hanuš. Trest pro Romanovse je ještě z roku 2007, na oficiálních výpisech trestů se neobjevil, protože v minulé sezoně nebyl na soupisce Dinama, ale potvrdila nám ho na přímý dotaz UEFA. Rumunská federace o jeho přestupu informovala UEFA až minulý týden, ani sám hráč nevěděl, zda jeho trest stále platí," uvedl k situaci tiskový mluvčí Slavie Ondřej Zlámal.

Komentáře (64)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

    DrFe1     před 15 lety 20.07.2009 17:53 |  
    0 0

    Trest na 4 zápasy ? ! To musel přinejmenším inzultovat rozhodčího :-o

    • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

      Artur (přítel SN)     před 15 lety 20.07.2009 20:25 |  
      0 0

      prijde mi to neumerne vzhledem k trestu co dostal Drongba a spol. ..

  2. Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

    Viking     před 15 lety 20.07.2009 18:28 |  
    0 0

    S tím Trappem by to podle mě byla velká blbost, vidím hlavně tři negativa:

    1. Vhodnou alternativu máme pouze Ragueda a zálohu za něj mít prostě musíme, žádnou znouzecnost s přeškoleným Márou nebo Volešákem, ale DZ z povolání. Navíc Ragued je reprezentant a může klidně během podzimu zmizet nebo se v souvislosti se zápasovou náročností zranit. Potom nemáme nikoho.

    2. Na jaře toho Trapp víc promarodil než nahrál ale celkově mě v žádném zápase vyloženě nezklamal, spíš naopak. Hrál slušně, pěkně to brousil a myslím, že by šel ještě nahoru.

    3. Pochopil bych půjčku do Ostravy nebo třeba Brna, do mužstva které má dobré trenéry a je trochu ambiciozní ale posilovat Spartu mi přijde jako kardinální hovadina. Sparta má na DZ jenom Huška. My jí půjčíme Trappa a role se obrátí. Ragued se zraní a jsme v prdeli.

    • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

      opicemag     před 15 lety 20.07.2009 18:44 |  
      0 0

      A je to potvrzené? Jinak ale souhlasím, pouštět defenzivního záložníka, když máme 2, to je hloupost. Navíc k těm rudým šmejdům.... Oni omylem. Doufám, že je to fáma.

      • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 20.07.2009 18:56 |  
        0 0

        taky tomu nerozumim, rozumel bych kdyby nam za to dali na hostovacku stopera nebo golmana, pak by se to trochu dalo pochopit , ale takle to nema zadnej smysl.

        • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

          opicemag     před 15 lety 20.07.2009 18:59 |  
          0 0

          Navíc Jarolím přece říkal, že v evropských pohárech chce hrát na dva defenzivní záložníky... Opravdu nevím, jak to bude dělat, bude-li mít v týmu jednoho. Lede že by tam posunul Suchého a v obraně hrál někdo za něj (Čelůstka, Hubáček). Nevím.

          • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

            Viking     před 15 lety 20.07.2009 19:08 |  
            0 0

            Třeba je to kachna ale Sport má tyhle info většinou pravdivý.

            • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

              bongor     před 15 lety 20.07.2009 19:58 |  
              0 0

              Tak tohle by byla teda taškařice.A ještě jim ho půjčit chudáčkům maličkejm,aby neměli bebíčko.No však oni nám taky čtyřicet let vzorně pomáhali,tak jim to vrátíme rudým "bratrům".Jestli nemáme na jeho místo okamžitou lepší náhradu tak bych to hodnotil jako blbost desetiletí.Věřím ale,že se naše vedení nezbláznilo a má tedy v rukávu nějaké eso.Rajnocha?

    • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

      Artur (přítel SN)     před 15 lety 20.07.2009 20:10 |  
      0 0

      Jak uz tu zminil kolega tyhle informace ma Deniksport pekne zaplacene, aby je dostaval tak si myslim ze to kachna neni... Osobne moc hostovani nechapu , takove ty pochybnosti jestli v zapase nechal vsechno atd.. Sparta by ho mela chtit na prestup jinak nic, a dale je to nas druhy DZ ,proto je zvlastni ze jej pouštíme jedine ze by prisel ten Kanu...

      • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 20.07.2009 20:12 |  
        0 0

        pochybuju ze nam za to sparta taky nevypomuze, at navalej golmana a stopera a muzeme se o tom bavit :D

        • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

          Artur (přítel SN)     před 15 lety 20.07.2009 20:15 |  
          0 0

          Jako Řepku jo? :) toho chceš?:))

          • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 20.07.2009 20:21 |  
            0 0

            Dobrý večer,
            řepky je všude na poli plno. Lidi na to nadávají, při povodních je to jen ke zlosti a plný bahna.
            Zítra ráno budeme moudřejší.
            Bongore budeš se mnou chytat a krýt mi záda. Nebo já Tobě, nějak to vychytáme. Sokrates55

            • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

              bongor     před 15 lety 20.07.2009 22:38 |  
              0 0

              Ahoj Sokrate,chytat moc neumím,leda tak ryby.Ovšem jsem velmi nepříjemný obránce,jestli bych mohl nabídnout.

          • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

            Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 20.07.2009 20:24 |  
            0 0

            no Kozacika musej navalit, o tom neni pochyb :) při vší ucte k Hanusovi neverim ze by vedeni slo do takovyho risku a nechalo ho delat dvojku.

      • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

        lassiter     před 15 lety 20.07.2009 20:51 |  
        0 0

        Tak asi je to předčasný, ale sport má zpravidla dobrý informace, a proto jsem z toho trošku rozhozenej :-) Trapp se na jaře nejevil jako bůhvíjakej fotbalista, ale zas hrál skoro pořád se zraněním. Přesto tenhle "obchod" by mi přišel jako zcela dementní. Půlroční hostování Trappa ve Spartě pomůže spartě. Až se jim uzdraví za měsíc Kucka, tak Trapp pujde jako neperspektivní na lavičku nebo tribunu. V zimě se vrátí k nám, nebude moct hrát v pohárech (pokud to pravidlo furt platí a hlavně pokud na jaře v pohárech furt budem...). A hlavně, u nás není nemožný, že se v sobotu zraní Vaniak a Raqued a o ligu mistrů budem bojovat s brankářem z třetí ligy, Sucháčem na DZ a s obranou Vomáčka, Hub. Chm.

        • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

          Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 20.07.2009 21:09 |  
          0 0

          nedej bože aby se tak zranil suchý to by byl uplnej konec :D , no aspon ze los knam byl hodnej.

    • Re: TRAPP

      venator     před 15 lety 21.07.2009 09:54 |  
      0 0

      Souhlasim s Vama, posilovat nejvetsiho konkurenta je uplna hloupost a hlavne me to k nasemu managementu vubec nesedi takovej nekoncepcni kotrmelec,kdyz ten post mame jako jedinej v sestave "jen" zdvojeny. Navic penize nehrajou roli,protoze za pulrocni hostovani v CR to je nula nula nic. Ani Kozacika podle me za to nechteji to uz by v tom uniku informaci bylo zminene.
      Kdyz vychazim z logiky KJVCD tak je jedina moznost, ze nabidka na nej byla "na stole" treba od minuleho tydne a mezitim dotahnuli jiny prestup ala Rajnoch (DZ/Stoper) tak souhlasili a pusti ho.
      Doufam,ze jsem se trefil:)

  3. Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

    mirecek1111     před 15 lety 20.07.2009 20:56 |  
    0 0

    :-) noo, tak už je to tady. Když jsem si přečetl zprávu o Trappovi, tak jsem si jen říkal, za jak dlouho to příjde ..noo trvalo to zhruba 4 hodiny a už se na netu objevují první návrhy na odvolání Jarolíma :-))
    Popravdě tomuto kroku ale také nerozumím, takový Milan Ivana už i na té dnešní týmové fotce zaujal místo, jaké mu asi bude ve Slavii žel v nabitém kádru patřit. Tipoval jsem právě jej a nebo Láďu Volešáka, ten Petr mě trošku překvapil, o to víc, že posilujeme konkorenci. Ale třeba jsou v zahraničí vyhlednutí další hráči a jen se čeká jak se bude dařit v předkolech. Je pravda, že Petr Trapp nebyl členem základní sestavy. Jen zrovna ta sparta mi nesení no.

    • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 20.07.2009 21:11 |  
      0 0

      no jediny rozumny vysvetleni mi prijde to ze za nej pride Kozacik, to by se dalo tak nejak pochopit ,ale jestli jako jen tak tak to je kokotina.

    • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

      lassiter     před 15 lety 20.07.2009 21:20 |  
      0 0

      fakt jo? přečet sem tři články o trappovi, diskuse pod nima a o návrzích na odvolání Jarolíma píšeš jenom ty. ale třeba sem špatně čet.

      • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 20.07.2009 21:22 |  
        0 0

        tak jestli ja, dovolim si tvrdit hodne velky obhajce Karla Jarolima nekde pisu ze ho maj odvolat tak je nekde neco spatne :D :D :D

        • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

          lassiter     před 15 lety 20.07.2009 21:33 |  
          0 0

          dyť to nebylo na tebe

          • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

            mirecek1111     před 15 lety 20.07.2009 21:34 |  
            0 0

            na superslavii v diskuzi ..a to byla spíš sranda že jsem to napsal, co to řešíš vůbec :-)

            • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

              lassiter     před 15 lety 20.07.2009 21:48 |  
              0 0

              tak já nevim, byl sem rozjetej :-) no aspon sem objevil novou stránku, sem jí neznal, a aspon sem tam zjistil, že se koná velká ultras párty :-)

              • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

                urs (přítel SN)     před 15 lety 21.07.2009 00:37 |  
                0 0

                po shlédnutí "Horem pádem" nejspíš půjde o zajímavou narůžovělou párty s banánama :-D

  4. Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

    opicemag     před 15 lety 20.07.2009 21:49 |  
    0 0

    Nebo je to děsně rafinovaný plán. Nastrčíme spartě hráče, který bude systematicky podrývat atmosféru v kabině, pracovat jako náš špión, sabotovat hru i zázemí sparty...

    • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

      mirecek1111     před 15 lety 20.07.2009 21:53 |  
      0 0

      takový renanš za Abraháma jo :)

      • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

        slaviator     před 15 lety 20.07.2009 22:07 |  
        0 0

        Jenze Trapp Spartu 10 mil asi stat nebude :-(

    • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

      Khadgar     před 15 lety 20.07.2009 22:05 |  
      0 0

      Tak že by zrovna tohle a zrovna teď bylo zapotřebí :-) Spíš se sparťani chytaj každýho stébla.

    • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

      slaviator     před 15 lety 20.07.2009 22:27 |  
      0 0

      Prekvapilo? Karolyi jaksi nevyvinul zadnou snahu ohledne "cinkleho" jara (Pelta), prohresky hracu vesmes trestal mirne... Proc by ho nemeli chtit zpet? :-(

      • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

        quelhar (admin)     před 15 lety 20.07.2009 22:41 |  
        0 0

        Prekvapilo me na tom to, ze si to vubec dovoli. Kazdy prece vi, jaky Karolyi je a presto se zcela realne mluvi o tom, ze muze v cele DK sedet klidne dal.

        • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

          slaviator     před 15 lety 20.07.2009 22:52 |  
          0 0

          Snad to neprojde. Zatim nove vedeni ukazuje, ze to delat lepe skutecne jde. Pohar at se klidne jmenuje jakkoliv, 2.5 mil pro viteze a 750 tis pro porazeneho finalistu je slusna odmena...

    • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

      bongor     před 15 lety 20.07.2009 22:46 |  
      0 0

      No vidíš,mě to nepřekvapilo.Karavana jede dál,snad jsi nevěřil,že se cinkálisti vzdali bez boje?nevzdali.Prohráli první kolo,ale válku ne.Teď nastane přesvědčovací akce,Ivánku,kamaráde,přece bys nezradil rudý barvy,to už snad stačilo ,že jsi si udělal schůzi v Edenu a teď zase nasaď linii.Ten Ivan to opravdu myslel dobře ,ale zapomněl,kdo stojí proti němu.Nemá moc šancí,je to svoloč a tady se točí velkej peníz.
      zanechte všech nadějí.

  5. Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

    DrFe1     před 15 lety 20.07.2009 22:26 |  
    0 0

    KJNVCD :-(

    • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

      bongor     před 15 lety 20.07.2009 22:49 |  
      0 0

      Mně stačí vyhrát Ondrášovka cup,já ho chci vyhrát!A jinak druhý místo je taky pěkný ne?

      • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

        bongor     před 15 lety 20.07.2009 23:07 |  
        0 0

        Sparta je u nás nejvíc a hráči by měli být rádi, že tu mohou být. kdo to řek?Soudruh V.Kadlec po jednom tvrdém hlavičkovém souboji.
        A další hory kydů jako,že cena V.K.70-80 mega za něj ,se tomu zařátečníkovi zdá tuze malá,slyšel,že za něj nabízejí víc.Chelsea se může přetrhnout,aby tento zázrak získala.Pochopitelně že základ ve sraltě nemá jistý.No kdo by měl?Tam by ho neměl jistý ani Messi.

        • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

          mirecek1111     před 15 lety 20.07.2009 23:38 |  
          0 0

          Já myslím, že tohle zbytečně vyhrocuješ. Pokud máš na mysli dnešní deník sport, tak tam ten Kadlec akorát na otázku, jaká je jeho cena odpověděl, že už slyšel i o větší. A skutečně se před časem v souvislosti se zájmem evropských klubů mluvilo o sumě větší.
          A že říká, že je Sparta u nás nejvíc, tak asi po Slavii skutečně je, a když je kluk ve Spartě, tak asi těžko přizná Slavii, vždyt to jsou jen fáze které, říká každá posila Slavie a Sparty.
          Mě spíš zaujala nedávná hláška Limberského ohledně přátelského zápasu s AS Řím, kdy říkal, že to jsou jen namyšlené, sobecké hvězdy. Je to paradox, protože si většinu té sebranky ze Sparty co je teď v Plzni právě tak, vyjíma toho poslední slova, pamatujeme.

          • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

            bongor     před 15 lety 21.07.2009 06:05 |  
            0 0

            Nejde o hrocení,ani o Kadlece.Jde o to,že se sralta snaží upozornit na to,že ještě má někoho na prodej a spart jí v tom příčinlivě,jako vždy,pomáhá.Mně to připadá jako když se někdo topí uprostřed bazénu a křičí:"Já jsem ten nejlepší plavec,na mě nikdo nemá".

  6. Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

    Viking     před 15 lety 20.07.2009 23:06 |  
    0 0

    Mně tohle hlava nebere proč chce KJ hrát pouze s nevyzkoušeným Raguedem. Navíc chtěli ho prodat natvrdo, ne žádné půlroční rozehrání.

    Dyť i kdyby se mi nelíbil a do mužstva ho nějak extra nechtěl, tak i přesto někoho na záskok mít musím. Máme v kádru i s Bestou a Toleskim osm útočníků a DZ bude jenom jeden.

    • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

      quelhar (admin)     před 15 lety 20.07.2009 23:13 |  
      0 0

      Tak na DZ hral obcas i Volesak. To by mohla byt ultimatni zaloha - J. Cerny, Jarolim, Volesak, Belaid. Pulka osazenstva SN by se sla obesit :o)

      • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

        slaviator     před 15 lety 20.07.2009 23:34 |  
        0 0

        Nestras :-)))

        • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

          Viking     před 15 lety 21.07.2009 08:30 |  
          0 0

          Tak pořád platí fakt, že posilovat Spartu je magořina. Navíc i ten Trapp by si na podzim zahrál víc u nás než na Spartě. Za měsíc se uzdraví Kucka a potom bude až třetí v řadě. Na tom nic nezmění ani forma přesunu, pokud tam půjde na přestup, tak po návratu Kladrubského je odepsaný úplně a půjde zase dál a v případě hostování nebude mít Sparta zájem, aby nám ho nějak extra rozehrávala.

          Vím že teď platíme mraky hráčů a někdo se pustit musí abychom zalepili rozpočet ale tímhle způsobem určitě ne.

          Ten Volešák mě taky napadl ale jestli s ním má KJ úmysly jako s druhým DZ, proč tam v přípravě ještě nehrál???

    • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

      quelhar (admin)     před 15 lety 21.07.2009 10:13 |  
      0 0

      Jeste me napada, ze na post DZ/stoper jsme testovali Kanua, ten se sice zranil, ale rikalo se, ze jeho prichod je otevreny. Tak treba prijde jeste on. Na tri posty (dva stoperi a jeden DZ) mame dohromady Sucheho, Vomacku, Hubacka, Hoska, Celustku a Ragueda, takze nejak by se to asi splacalo, ale opravdu mi neni moc jasne, proc chceme prodat prave Trappa.

      • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

        Ravik     před 15 lety 21.07.2009 10:41 |  
        0 0

        Jestli Trapp jen trochu uvažuje že do Sparty půjde tak už ho nechci v našem dresu vidět. A Spartu vůbec nechápu... postavit tým z hráčů na hostování je hovadina.

        • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

          bongor     před 15 lety 21.07.2009 11:16 |  
          0 0

          To máš jako když si půjčuješ peníze.Víš,že je to hovadina a přesto to uděláš,protože chceš zachovat svoji životní úroveń.A sralta machrovala a machrovala,penízky ubývaly a ubývaly.Cinkání taky už není to co bylo,už se to moc hlídá.Tak si budou půjčovat a doufat,že pánbůh nebude doma ,stane se zázrak,rovnej čihošťskýmu a oni se dostanou do LM. Nebo se najde bohatej sponzor,to by se to zase utrácelo a předvádělo jaký jsou bohové.Teď momentálně žebrají u červenobílé brány a dělají chudáčky.Ale znáte to:Čiň čertu dobře,peklem se ti odmění.nemělo by se na to skočit.

  7. Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

    lassiter     před 15 lety 21.07.2009 10:45 |  
    0 0

    no jinak koukam na prodaný lístky a těch permic mi přijde míň než loni, tak doufam, že je hodně těch, který to nechali na poslední chvíli

    • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

      Ladineeek     před 15 lety 21.07.2009 14:35 |  
      0 0

      výrazně méně než loni, tak o třetinu mi přijde :-( a to už si určitě dost lidí koupilo lístek na MB

      • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

        quelhar (admin)     před 15 lety 21.07.2009 14:49 |  
        0 0

        Ja myslim, ze to jeste bude pribyvat... Pokud se podari vstup do sezony a bude sance na tu LM, tak si myslim, ze se zase proda neco mezi 7 a 8 tisici permic, stejne jako loni.

        • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

          lassiter     před 15 lety 21.07.2009 14:54 |  
          0 0

          no jo, třeba si lidi uvědomí, co za slevy je čeká :-) mimochodem cena sparťanů na panathinaikos pro majitele permic 100Kč, hmm...

          • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

            quelhar (admin)     před 15 lety 21.07.2009 14:59 |  
            0 0

            Zajimava akce, ale porad mi nejde do hlavy, proc se Sparta obira o prijem ze vstupneho... Slavia je na tom financne dobre take diky tomu, ze na vstupnem vydelava velke castky, daleko vetsi nez prave Sparta.

            Mimochodem - tohle jsem ani nevedel: Bývalý slávista Hrdlička před přípravou kouče Uhrina nepotěšil a byl přeřazený do B mužstva. „Hrdlička byl přeřazen do béčka z výkonnostních důvodů,“ vysvětlil kouč Uhrin. „Nepřišel připraven, musí si to srovnat v hlavě. Je to kvalitní hráč, ale já nemám čas připravovat profesionálního hráče půl roku,“ dodal.

            • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

              Viking     před 15 lety 21.07.2009 15:03 |  
              0 0

              Prej se mu pořád motá hlava z těch kliček Milana Černýho...

          • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

            Ladineeek     před 15 lety 21.07.2009 15:16 |  
            0 0

            to u nás by se na stejnýho soupeře s nejlevnějšíma lístkama pod 4 kila nikdo nedostal :-))

  8. Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

    slaviator     před 15 lety 21.07.2009 13:43 |  
    0 0

    brnensky.denik.cz/zlociny-a-soudy/sef---fc-brno-pavel-mokry-byl-zatcen20090721.html

  9. Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

    DrFe1     před 15 lety 21.07.2009 17:04 |  
    0 0

    Nevíte někdo jak se vyvinula ta včerejší trappná záležitost ?

  10. Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

    quelhar (admin)     před 15 lety 21.07.2009 19:14 |  
    0 0

    No vida, tak Karolyi se nakonec prece jen nevratil... Snaha Sparty vyznela naprazdno...

    • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

      slaviator     před 15 lety 21.07.2009 19:57 |  
      0 0

      To je jedine dobre... :-) S Macelou celkem souhlasim, at zustane, "Kadrolyiho" bych uz asi neprekous...

    • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

      wector     před 15 lety 21.07.2009 21:42 |  
      0 0

      Píše se, že zájem na jeho setrvání měly kluby, Sparta je jasná, Svoboda to okecával jak se dalo, ale kdo dál? To se mi nějak nedaří najít.

      • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

        quelhar (admin)     před 15 lety 21.07.2009 21:56 |  
        0 0

        Kluby, ktere jsou zavisle na prizni Sparty a jeji spratelene kluby? Stare struktury? Treba takovy Zizkov byl jiste pro, Pelta v Jablonci rovnez. Pribram, Teplice a Brno jako stare struktury... Ale to jsou jen moje spekulace...

        • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

          Viking     před 15 lety 21.07.2009 23:29 |  
          0 0

          Mě nejvíc zarazilo, že u reprezentace bude ten počmáranej šašek Poustka, toho hajzla vůbec nemusím.

        • Re: D. Romanovs: trest na 4 zápasy

          wector     před 15 lety 22.07.2009 00:28 |  
          0 0

          Tak tohle si odvodím taky (btw Jablonec poslední dobou peče spíš s náma - kradení Eliáš, Valenta, hostování Váchy s Necidem, na přestup Vukovič, Jablonský a Kovařík). Za poslední dobu tam ze Sparty byl jen Žofčák a pak udělali tu výměnu Huber - Kučera.

          Spíš jsem chtěl vědět, jestli někde není článek s většíma podrobnostma.