Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Mato Ivanovič patří Slavii

Slavia získala další posilu - pětiletou smlouvu podepsal osmnáctiletý ofenzivní záložník Mato Ivanovič, který byl veřejnosti představen poprvé po odjezdu na soustředění do Seefeldu.

"Je to mladý talentovaný hráč, se kterým počítáme zejména do budoucna, předpokládáme, že zhruba půl roku bude potřebovat na aklimatizaci. Jde o ofenzivního středního záložníka, který od patnácti let hraje v chorvatských mládežnických reprezentacích. Objevili jsme ho opět díky kontaktům trenéra Karla Jarolíma," řekl Petr Doležal na slavia.cz.

"Slavia je určitě krokem vpřed v mé kariéře, jsou tu velmi dobří fotbalisté a profesionální podmínky, udělám všechno pro to, abych se dál zlepšoval a prosadil," uvedl Mato Ivanovič.

Jak už prozradil generální ředitel Petr Doležal, s Ivanovičem se počítá do budoucnosti, i proto se podepsala víceletá smlouva. V blízké době by měl hlavně nabírat zkušenosti, zápasy by pak odehrával v béčku. Je zřejmé, že by šanci mohl dostat i v áčku v některých zápasech.

Chorvatský záložník Mato Ivanovič se narodil 4. února 1991 v bosenském městě Brčko. Prošel reprezentacemi Chorvatska U15 až U18.

Komentáře (55)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mato Ivanovič patří Slavii

    mpik     před 15 lety 15.07.2009 16:42 |  
    0 0

    Dobro došli u Slaviju!

  2. Re: Mato Ivanovič patří Slavii

    quelhar (admin)     před 15 lety 15.07.2009 20:04 |  
    0 0

    Prave ted na Eurosportu 2 primy prenos potencialnich souperu v 3. predkole: Debrecen - Kalmar

    • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

      mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 20:19 |  
      0 0

      můj vysněný potenciální soupeř rupnul doma s moldavanama či z kama je ten tým kua :-))

      • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

        slaviator     před 15 lety 15.07.2009 20:34 |  
        0 0

        Tak proti Moldavanům bychom zahrát kdyžtak mohli... :-)) I s děravou vobranou! :-)

      • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

        quelhar (admin)     před 15 lety 15.07.2009 20:49 |  
        0 0

        Tak ja mam 7 vysnenych souperu - tedy kohokoli mimo Slovan, APOEL a Salzburg :o)

        • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

          quelhar (admin)     před 15 lety 15.07.2009 21:49 |  
          0 0

          Tak s tim Slovanem by to nemuselo byt tak zhave, prohrava v Bosne 1:0 :o)

        • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

          tolsimir     před 15 lety 15.07.2009 22:13 |  
          0 0

          Ja si preju hlavne neco kam se da dojet. Takze naopak Slovan, Salzburg - to by mi vubec nevadilo :-)

          • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

            quelhar (admin)     před 15 lety 15.07.2009 22:28 |  
            0 0

            Nakonec dostaneme dvojici Island/Kazachstan, kde to vypada na postup Kazachu a bude po vyjezdu...

    • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

      lassiter     před 15 lety 15.07.2009 20:39 |  
      0 0

      a dušan už si to vlevo fofruje za salzburg, divnej pohled :-(

      • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

        lassiter     před 15 lety 15.07.2009 20:57 |  
        0 0

        no vida, Dušan začal v Salzburku kopat rohy a hned z prvního gól. škoda že ho tam MJ, JČ a TJ někdy nepustili :-)

        • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

          slaviator     před 15 lety 15.07.2009 22:18 |  
          0 0

          Nejlip je kope prece MJ, proc mel rohy kopat Dusan a proc primaky treba Hubacek? A jakmile primak kop nekdo jinej, smrdelo to golem. Z primaku se trefili primo i Belaid, Grajciar, Siklic byl nebezpecnej hodne, po primaku Cerneho dal Tavares v derby gol... u MJ si nevzpominam na nic

          • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

            lassiter     před 15 lety 15.07.2009 22:21 |  
            0 0

            nech toho

        • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

          quelhar (admin)     před 15 lety 15.07.2009 22:24 |  
          0 0

          A hlavne - Dusan hral taky leveho beka! Tak to vypada, ze nejen Jarolim je uplne blby a zabiji ho na beku, ale i v Salzburgu je stejne blby trener. Neuveritelne...
          Ale jinak Dusanova klasika - rychlost, paradicky, prihravky, ale kdyz se dostane do tutovky, tak ji zahodi.

          • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

            lassiter     před 15 lety 15.07.2009 22:26 |  
            0 0

            Dušan hrál levý křídlo, dozadějc se stáhnul až když tam přišel Ježek.

    • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 15.07.2009 21:37 |  
      0 0

      Dobrý večer Vám přeji všem,
      protože jsou prázdniny, tak dám s latinou po celé prázdiny pokoj, to jen k těm citátům. Jinak bych Vám chtěl říci, že je mi "rudáletná" úplně buřt. Až se musím smát tomu, jak se snaží sportovní redaktoři Deníku Sport a to Škvor, Bílek a Roll Spartu zviditelňovat.
      Soustřeďme se radši sami na sebe, odstraňujme své chyby a snažme se pracovat na svém a co nejlépe. Hajzl se odhalí sam, to je letitá zkušenost už našich dědů a pradědů. Já jsem docela zvědav na to, zda zaplníme Eden na první zápas nové sezony a protože se hraje v sobotu podvečer, chystají se na zápas lidé jak z Moravy, tak i z mých rodných Jižních Čech. Doufám, že nás chlapi nezklamou. A neřešte už jestli ten a nebo ten je lepší. Ukazatelem bude výkon na hřišti, který uvidím na vlastní oči a podle toho pak budu soudit. A stejně to bude jen subjektivní. Vždyť sami vidíte, že k nám přišlo dost nových hráčů, je z čeho vybírat a pokud mohu být upřímný, zatím nejsem vůbec posilami zklamán. A nejsou to jen nějaké hostovačky, ale kluci na delší období. Tak zatím Sokrates55

      • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

        bongor     před 15 lety 15.07.2009 22:02 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate.Částečně máš pravdu,ale z koho bychom si měli dělat legraci,když ne ze slavného velkoklubu?To máš jako když Ti někdo nahraje před úplně prázdnou branku.Ta jejich křečovitá snaha vnutit se kde komu a ukázat,že nejsou v takové řiti,ze které by se nedalo vyšplhat.Takže vidím daleko prospěšnějším dělat si srandičky z těchto
        kašpárků,než se mezi sebou hádat kdo je z našich hráčů lepší,a kdo horší,kdo má protekci,kdo ji nemá,kdo patří na hostování,kdo nepatří.Protože já jako Slávista vím,že i ten nejhorší hráč Slavie je lepší ,než ten jejich nejlepší .Eden zaplníme!!!

    • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

      bongor     před 15 lety 15.07.2009 21:53 |  
      0 0

      Ty se směješ.Ale víš co je to Vltavín?i slavná sralta s ním má práci.
      Ale rudá záře to nakonec zvládla.V LM je těžko čeká těžší soupeř.
      Bravoo rumuni!

      • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

        urs (přítel SN)     před 15 lety 16.07.2009 09:08 |  
        0 0

        Vltavín to je takovej sejra jeden plesnivej :-)

  3. ad Pekhart

    slaviator     před 15 lety 15.07.2009 21:39 |  
    0 0

    No tak dneska poprve trenoval po zraneni, tak snad si zahraje jeste v priprave za Acko :-)

    • Re: ad Pekhart

      mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 21:52 |  
      0 0

      Kalmar v prdeli, Turku už tam taky běží, Slovan prohrává, Salzburg 1:1, nějak se nedaří, jen dobře :-)

      • Re: ad Pekhart

        quelhar (admin)     před 15 lety 15.07.2009 21:57 |  
        0 0

        Na ten Kalmar jsem se dival. 70 minut byl lepsi nez Debrecen, pak dostal gol a byl v haji. Ale zdalo se mi, ze ani Kalmar ani Debrecen by nemel byt pripadne vetsim problemem... V Madarsku byla slusna atmosfera.

        • Re: ad Pekhart

          slaviator     před 15 lety 15.07.2009 22:00 |  
          0 0

          ... jen abychom nebyli taky 70 minut lepsi a pak nedostali gola... :-(

          • Re: ad Pekhart

            quelhar (admin)     před 15 lety 15.07.2009 22:01 |  
            0 0

            Pokud by Debrecen hral tak jak dneska, tak po 70 minutach nasi standardni hry bychom dali aspon dva goly. Ta kvalita opravdu nebyla buhvijaka a zvlast do obrany tam mel Debrecen pekny chaos.

            • Re: ad Pekhart

              slaviator     před 15 lety 15.07.2009 22:20 |  
              0 0

              S nasim stestim vyfasnem toho nejmin predvidatelneho soupere...

    • Re: ad Pekhart

      bongor     před 15 lety 15.07.2009 22:08 |  
      0 0

      No vidíš,já už jsem myslel,že nám zdrhá.Ale určitě jsi čet dobrozdání některých zdejších odborníků,že by bylo dobře kdyby zavčasu odešel.Když si potom přečtu další,tak by vyhodili tři čtvrtiny mančaftu.Nevím,na co vlastně máme KJ.Určitě není nejlevnější.Kdybychom byli hospodáři na svém pracovišti,tak místo trenéra jmenujeme radu odborníků z našich webů a ti by to s přehledem ukaučovali.Za ušetřené peníze bychom se pak všichni mohli parádně ožrat.

      • Re: ad Pekhart

        mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 22:13 |  
        0 0

        To toho Marka Jarolíma moc rád teda nemáš, když mu přeješ něco takového :-)
        Z prachů za něj by byla seznamovací pitka co :-)

        • Re: ad Pekhart

          bongor     před 15 lety 15.07.2009 22:26 |  
          0 0

          To se týká Pekína.Ale MJ zrovna nejraději nemám,přesto se ho rád kdykoliv zastanu,když se ho nějaký takyslávisti snažej vulgárně nurážet.Je to o něco lepší průměr,není proč ho srážet.

          • Re: ad Pekhart

            mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 22:56 |  
            0 0

            Tos nepochopil :-) já reagovla na tu druhou část příspěvku o tom zamyšlení nad trenérskou rádnou z řad fanoušků a podle mého zřejmých následků :-))

        • Re: ad Pekhart

          slaviator     před 15 lety 15.07.2009 23:01 |  
          0 0

          ...a hned by v tom byli taky financne zainteresovani :-)

      • Re: ad Pekhart

        slaviator     před 15 lety 15.07.2009 22:22 |  
        0 0

        To se nevylucuje, ze odejde, pokud ta smlouva je stavena tak, jak naznacoval miross...

      • Re: ad Pekhart

        slaviator     před 15 lety 16.07.2009 20:59 |  
        0 0

        Tak pak Smica... :-))

  4. Re: Mato Ivanovič patří Slavii

    lassiter     před 15 lety 15.07.2009 22:25 |  
    0 0

    No, tak Salzburg poměrně trapnej. Jedinej, kdo tam trochu běhal, byl Dušan a trochu Ježek, když vystřídal. A to navíc hrál Dublin o deseti, protože ten jejich kapitán vepředu se pohyboval snad jen ve středovym kruhu :-) pokud salzburg postoupí, tak bych se ho nebál.

    • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

      bongor     před 15 lety 15.07.2009 22:32 |  
      0 0

      Praha - Nikoliv soupeř z Německa, ale druholigový Žižkov. To bude soupeř pražské Sparty v generálce na následující sezonu.
      A co k tomu dodat?Na nic lepšího bolševik nemá,kam by se chtěli kodrcat,když můžou dardu klidně dostat i tady.

      • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

        slaviator     před 15 lety 15.07.2009 22:44 |  
        0 0

        Meli hrat s tretiligovym Aue v tom Nemecku, to je snad i ten Zizkov lepsi :-D

        • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

          mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 23:16 |  
          0 0

          harnafl ...a seru na to, za ten výsledek si to ani nezaslouží. Prostě další finský celkem dostat pěkný náklad a doma. A to byl nasazený a tedy i náš potenciální soupeř. No měl jsem dobrý odhad, když jsem si přál nějaké Finy :-) Ono to taky vapadá, když mají zimní přípravu na bruslích :-)

          • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

            mirecek1111     před 15 lety 15.07.2009 23:22 |  
            0 0

            omlouvám se všem zdejším návštěvníkům z Islandu :)

        • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

          Khadgar     před 15 lety 16.07.2009 06:25 |  
          0 0

          No, jak tu někdo psal - ne že by Sparta neměla prachy, ona je v prd*li :-)

          • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

            slaviator     před 15 lety 16.07.2009 07:21 |  
            0 0

            Je to peknej paradox. Kdyby nekdo pred peti lety ztratil uplnej prehled o ceskem fotbale a dneska se probudil, mel by hodne velkej zmatek (a jeste vetsi, az bude Sparta na jae na Strahove, to by bylo "dokonaly") - kdo vladne ceskemu fotbalu, kde jsou vynakladany vetsi penize za prestupy a kde jsou take vetsi penize inkasovany, jakej tym hraje na svym stadionu a jakej bude na Strahove, jakej tym ma nejvyssi navstevnost v lize, jakej tym ma lepsi kadr, ...

            A ted si vem, ze kde bychom mohli byt, kdybychom usetrili 10 mil + plat za Abrahama, za Bestu, ... :-)

            • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

              Khadgar     před 15 lety 16.07.2009 07:29 |  
              0 0

              Byli bysme na tom úplně stejně. No nic, jdu si lehnout

              • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

                slaviator     před 15 lety 16.07.2009 08:13 |  
                0 0

                když si koupíš omylem plesnivej chleba, nejsi na tom stejně, jako by sis ho vůbec nekoupil... když si ho nekoupíš, máš pořád prachy a můžeš si koupit chleba dobrej. my jsme koupili si bestu, abrahama, prodloužili smlouvu brabcovi aby za půl roku byl neperspektivní - to je dohromady 20 milionů... 20 milionů, za které se dá pořídit slušná posila, viz Hloušek

                • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

                  mirecek1111     před 15 lety 16.07.2009 12:00 |  
                  0 0

                  tak ale pan trenér věřil, že posilami budou, jinak by je nekupoval. To, že se to u těchto nanaplnilo se hold někdy stane. Kdybys měl peníze a právo výběru ty, taky by ses sem tam učtitě sekl :-) pokud nejsi neomylný :-)
                  Pan Jarolím nemůže vybírat hráče pro Slavii jen podle jmen jako to děláme my fanoušci.

                  • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

                    slaviator     před 15 lety 16.07.2009 21:01 |  
                    0 0

                    Ale jo, seknul, vsak jo. Akorat "problemove' hrace jako Abrc, Besta bych do tymu nebral...

  5. Re: Mato Ivanovič patří Slavii

    Socrates (přítel SN)     před 15 lety 16.07.2009 00:36 |  
    0 0

    Fakt je ošklivej.... toho tu snad nechceme !!!! *6*

  6. Re: Mato Ivanovič patří Slavii

    Gino     před 15 lety 16.07.2009 08:51 |  
    0 0

    Tak na sport.cz psali, ze postup do zakladni skupiny Evropske ligy = 1mil.euro + pak za kazdy bod ve skupine (6 zapasu) 40tis.euro, + prijmy z televiznich prav a vstupneho samozrejme. Uz by se pomalu mohli nekde objevovat ofiko udaje i o LM.

    • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

      slaviator     před 15 lety 16.07.2009 09:21 |  
      0 0

      Tak to je slušný, stačí postoupit ze třetího předkola LM a je pak minimálně v případě neúspěchu v předkole čtvrtém 2,1 mil € + možná 1 mil € za základní skupinu EL (pokud to není rovnou "vpočítané" pro vypadnuvší týmy v té částce 2,1 mil...)

  7. Re: Mato Ivanovič patří Slavii

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 16.07.2009 10:33 |  
    0 0

    Ja bych byl dost opatrnej v tom, jaky soupere smetem a jaky ne. Casy, kdy cesky tymy valcovaly irsky, finsky, kypersky, azerbajdzansky, litevsky, apod, to je pryc, ceskej klubovej fotbal patri v evrope k podprumeru a slavie se bude muset moc snazit, aby byla mezi ceskymi tymy vyjimkou.

    • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

      lassiter     před 15 lety 16.07.2009 11:25 |  
      0 0

      A dyť tu nikdo neřiká, že někoho smetem. To, že se budeme muset snažit, to je taky jasný :-) Na druhý straně ale člověk musí bejt sebevědomej, sem přesvědčenej, že jsme lepší než kluby ze států, který si jmenoval, myslim si, že jsme lepší i než ten Salzburg. Rozdíl v kvalitě mezi náma a týmy z nejlepších lig určitě je, ale ten byl vždycky. Často je ten největší rozdíl spíš v hlavě, jak jinak si vysvětlit třeba loňskej zápas s Aston villou, kde jsme první poločas jen koukali a druhej je nepustili za půlku, nebo dvojzápas s Tottenhamem předloni. Sparťani zas dodnes vzpomínaj na zápas s Realem v LM z před sedmi let, kde mu byli naprosto vyrovnanym soupeřem a to s útočnym duem Kincl, Hartig :-)

      • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 16.07.2009 12:08 |  
        0 0

        no tak ja v to doufam, ale ten rozdil musime ukazat na hristi. cesky kluby maj posledni dobou tak zoufalou bilanci z poharu, ze je to fakt k zamysleni.

        • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

          slimak     před 15 lety 16.07.2009 12:20 |  
          0 0

          no, v minule sezone to byla opravdu zoufala bilance, ale zase pred dvema lety to bylo mnohem lepší (slavia LM,sparta,MB skupina UEFA).
          často se take bagatelizuji vysledky slavie v lize mistru zastinene prohrou s arsenalem, nebo se zapomina na velice kvalitni vysledky mlade boleslavy v posledni dobe..

          souhlasim s tim, ze velky problem je v hlave. prece neni nahoda, ze zapasy s tottenhamem nebo Villou maji porad stejny prubeh-naprosto tragicky prvni polocas..

          zaroven, je samozrejme pravda, ze cela evropska klubova sfera se vyrovnala a je to videt na vysledcich (uspechy tymu z Rumunska, postup Borisovu pres Anderlecht, tym z Kypru v LM, uspechy ruskych tymu, ....

  8. Re: Mato Ivanovič patří Slavii

    martin08     před 15 lety 16.07.2009 12:18 |  
    0 0

    Jak DVD "pozizkovskejch" a "polibereckejch" oslav od sn.cz?

    • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

      Jiri1     před 15 lety 16.07.2009 13:14 |  
      0 0

      Zdravim nove a zejmena mlade hrace nas tym potrebuje , vzlaste jsou li jako tento temer za babku, ale presto nechapu proc jsme nevyuzili moznost angazovat stejne talentovaneho Bosnana jehoz pribuzni u nas hrajou a Slavie je pro ne vsim.Neni dobre , ze v posledni dobe rozhoduje o vsech prestupech jeden clovek a ostatni maji spise problemy s temi co pak neuspeji a jez nikdo nechce treba pro jejich smlouvy. Ze pane Sramku a to nemluvim o tom, ze treba prestup Korejce je zatim spise zboznym pranim Slavie a pokud se nas klub nepochlapi , tak jsme ho testovali celkem zbytecne.Mirosi speci pro tebe, navsteva Pasky nebyla zdvorilostni, tento stary lisak chce vyvazat Pekharta ze smlouvy s nasim klubem a ma k tomu souhlas vsech svatych i z Totenhamu.Ti se totiz naseho borce radi zbavi a okud za nej dostanou nake vsimne budou stestim bez sebe. A pokud uz reaguji na nektere prispevky, tak si Sokratesi neodpustim maly komentar k deniku Sport, po odchodu nekolika redaktoru fotbaloveho oddeleni, kteri delali velmi dobre svoji investikativni praci , je soubor pisni a tancu pod vedenim Ondreje Skvora spise Spartanskym tiskovym oddelenim a podle toho treba dnes take denik Sport vypada a nejen dnes. Nezazivna temata , koho zajima jaky bude hrat ve Sparte utok, kdyz ani jeden z fotbalistu nema mezinarodni uroven. Mozna to znamena , ze i Zlamal trosku nechape priority sve prace a servis vuci celoplosnym mediim v posledni dobe stoji za h.......

      • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 16.07.2009 14:09 |  
        0 0

        Dobrý den pane Jiří1,
        jsem rád, že jste si ten komentář neodpustil, jinými slovy jsme tentokrát zajedno. Paska se akorát trochu ztrapnil, Rosen není žádný nazdárek a tak to podle toho taky vypadalo. Pekhart je na soustředění a dneska už trénoval normálně. Horší je to a to máte pravdu s tím korejcem. Tam je komplikace ve smlouve s hráčem u nich doma a Slávia by se muselo řádně podívat do měšce. Škoda, ale ještě to není úplně ztracené. S tím O.Zlámalem je to trochu jinak. On jim poslal před odjezdem na soustředění dle mého názoru všechno co měl poslat včetně kontaktů i zajištění tiskovek a dalších servisů. Ale proč by měla Slávia platit dvěma pisálkům půl pobytu na soustředění, když před několika dny tihle pisálkové strhali pomalu z KJ kůži, že by snad nedejBože mohl trénovat nároďák?....? Souhlasím s Vámi, Škvor je sparťanský tajtrdlík a tak ať píšou dál o Spartě. Znovu říkám soustřeďme se na sebe a na to jak to vylepšit, máme dost práce pře sebou. Pokud mám info, V.Šmicer by teď nelezl na plac kdyby nevěděl, že to bude mít aspoň trochu smysl. To jen na doplnění. Dneska nás čekají turci, tak uvidíme, jestli půjdem domů s turbanem zn.:"Fezko" a nebo bez něho. Sokrates55

      • Re: Mato Ivanovič patří Slavii

        slaviator     před 15 lety 16.07.2009 21:08 |  
        0 0

        Paradoxne s tim denikem Sport je v tom tak trochu namocenej i jeden nejmenovanu pravnik navazanej na jednu nejmenovanou sportovni agenturu... :-(