Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

M. Krajčík a H. Ragued slávisty

Na dnešní tiskové konferenci byly oficiálně představeny dvě slávistické posily, o kterých už se delší dobu spekulovalo, Matej Krajčík a Hocine Ragued. Krajčík podepsal smlouvu na rok s roční opcí, Ragued se Slavii upsal na čtyři roky.

Během tiskovky byli hráči představeni a trenér Karel Jarolím se sportovním ředitelem Michalem Šrámkem jim předali dresy. "Věřím, že ve Slavii podají výkony, kvůli kterým přišli, a že zvednou vykony prvního týmu," uvedl Karel Jarolím. Zároveň uvedl podrobnosti k angažování Ragueda. "Po odchodu Tavarese jsme na této pozici nebyli úplně spokojení s hráči, kteří tam nastupovali, Petr Trapp není úplně typický defenzivní záložník, spíš něco mezi. Hocine je naopak vyloženě defenzivní záložník, který dokáže prostor pokrýt, má zkušenosti z belgické ligy. Byl jsem se na něj podívat na reprezentačním zápase s Nigérií, abych ho viděl hrát v náročném zápase. Měli jsme o něm dost informací, viděli jsme několik DVD, byl jsem za ním osobně," řekl Jarolím. "Jsem rád, že jsem podepsal smlouvu ve Slavii, je to velký tým, který má ambice dosáhnout na nejvyšší mety," uvedl k podpisu smlouvy Hocine Ragued.

Tuniský reprezentant Hocine Ragued přichází z posledního celku uplynulé sezóny belgické ligy, R.A.E.C. Mons. Je mu 26 let, měří 182 centimetrů a váží 76 kilo, měl by nastupovat na postu defenzivního záložníka s číslem 6. Naše nová posila pozdravila novináře dokonce česky.

Jednatřicetiletého Mateje Krajčíka netřeba představovat, ještě na podzim se podílel na druhém slávistickém titulu, na jaře pak po skončení smlouvy odešel do italské Regginy, která sestoupila do druhé ligy. Přichází také jako volný hráč, na dresu bude mít svou tradiční devatenáctku. "Cítím se tady jako doma, doufám, že dobře vstoupíme do sezóny. Těším se na spolupráci se spoluhráči i celým realizačním týmem," řekl Matej Krajčík.

Oba hráči se dohodli na rozvázání smluv u svých bývalých klubů, přichází tak zadarmo. "Před rokem dostal Ragued nabídku od Standardu Lutych, ale vedení Monsu ho požádalo, aby klubu pomohl s tím, že pokud příští rok přijde nabídka, tak ho uvolní. A nabídka přišla," upřesnil ukončení smlouvy Ragueda v Belgii Michal Šrámek.

Komentáře (108)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

    Kuka125     před 15 lety 10.07.2009 12:54 |  
    0 0

    Šestku nosil Pekhart, co je s nim? Vzal si jiný číslo nebo odchází?

    • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

      slaviator     před 15 lety 10.07.2009 13:07 |  
      0 0

      Pry Paska jedna s nejakym bundesligovym tymem. Snad je to jen fama...

      • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

        bongor     před 15 lety 10.07.2009 20:40 |  
        0 0

        To nevypadá na fámu Lukáši.Bohužel

        • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

          slaviator     před 15 lety 10.07.2009 22:34 |  
          0 0

          Musime pockat na Jiriho... :o)

  2. Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 10.07.2009 12:56 |  
    0 0

    A jak to vypadá s Korejcem?

    • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

      slavista-kuba     před 15 lety 10.07.2009 15:42 |  
      0 0

      Uspěl na testech, vrátil se do svého klubu a jedná se o jeho příchodu k nám. Hotovo by mělo být v nejbližších dnech.

  3. Sparta-Slavia 1:4

    baracuda02     před 15 lety 10.07.2009 13:06 |  
    0 0

    Mimo téma:

    Nutně potřebuji sehnat televizní záznam z podzimního derby 2008.

    Natáčim výukový film o první pomoci. Jako scénku pro infarkt bych chtěl udělat následující situaci: Slávista a Sralťan (oblečeni v dresech) se koukají doma na derby, jsou to staří kamarádi. Sparťan bude starý, tlustý, před sebou kachna, chlast a cigára. Slavista bude opak (zdravý životní styl). Slavista bude nad věcí a bude si ze sralťana dělat srandu. V mezistřihu se bude sralťan nehorázně rozčilovat, chytat se za hlavu, nadávat a podobně. Mezitím samozřejmě záběry na jednotlivé akce či góly Slavie. Sparťan dostane infarkt. Slávista jako správný kluk svého kamaráda bude zachraňovat. Čili by tam měla být dobře zachycena situace protikladů (Dobrého a špatného muže). Film je zaměřen pro mládež a laiky. Je to má DP.

    Ovšem opravdu nutně na to potřebuji ten záznam (v digitální podobě) s komentátorem. Pokud se to někomu zdá jako dobrý nápad, budu rád když mi pomůžete. A zároveň mi můžete psát své představy o upravení scénáře.

    Děkuji každému kdo pomůže či poradí.

    • Re: Sparta-Slavia 1:4

      mirecek1111     před 15 lety 10.07.2009 13:11 |  
      0 0

      No a proč se nepodíváš na fotbalzive.cz Sice nevím jakým způsobem to z tama stáhnout ale určitě to s nějakými počítačovými dovednostmi, které já nemám, jde :-) a záznam tam je.

    • Re: Sparta-Slavia 1:4

      LordEdmund     před 15 lety 10.07.2009 13:27 |  
      0 0

      Moc pěknej nápad. Koukej sem pak dát odkaz:-). Jinak na fotbalzive je archiv. Tam se to dá vyhledat, ale kvalita nic moc :-( .

        • Re: Sparta-Slavia 1:4

          baracuda02     před 15 lety 10.07.2009 13:58 |  
          0 0

          Děkuji za rady. Nicméně ten záznam potřebuji stáhnout a vypálit. Scéna se bude točit několikrát. Na ten fotbal se budou koukat v televizi, ne na streamu.

          • Re: Sparta-Slavia 1:4

            lassiter     před 15 lety 10.07.2009 14:07 |  
            0 0

            tak počítač jde s televizí normálně propojit a stream můžeš vracet zpátky

            • Re: Sparta-Slavia 1:4

              baracuda02     před 15 lety 10.07.2009 14:14 |  
              0 0

              Točit se bude v bytě (školním) bez počítače. Televize tam taky nebude třímetrový LCDčko.

              • Re: Sparta-Slavia 1:4

                goop     před 15 lety 10.07.2009 14:27 |  
                0 0

                Tos nam v hospode nevypravel, ze to bude takova sranda :-)

          • Re: Sparta-Slavia 1:4

            PetCC     před 15 lety 10.07.2009 21:10 |  
            0 0

            Pokud chceš ten stream stáhnout, tak zkus SDP Downloader. Já ho na stahování z ČT bez problémů používám.

  4. Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

    tantalos     před 15 lety 10.07.2009 13:06 |  
    0 0

    tentokrát jsou to opravdu dvě posily.

    • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

      LordEdmund     před 15 lety 10.07.2009 13:30 |  
      0 0

      a zadarmo stejně jako Vlčák, to je také dobře připomenout.."ono se neříká nadarmo, že ty nejlepší věci jsou zadarmo"a tady to platí trojnásob.

    • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

      slaviator     před 15 lety 10.07.2009 13:31 |  
      0 0

      Hlousek, Celustka, Trubila, Naumov snad posilami nebyli?

      • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

        denydzlSKS     před 15 lety 10.07.2009 13:57 |  
        0 0

        nebyli...tantalos si představoval jako vysněné posily váchu, dočkala a gecova...

        • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

          slaviator     před 15 lety 10.07.2009 14:17 |  
          0 0

          Tak ja si take predstavoval Cecha, Terryho, Lamparda, Riberyho, Huntelaara a Kaka, ale bohuzel, musime se spokojit s tim, na co realne mame :o)

          • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

            denydzlSKS     před 15 lety 10.07.2009 14:29 |  
            0 0

            to by jsme to dopracovali s těma hráčema co jsi napsal...vyhrál snad alespoň jeden z nich nějakou trofej letos?? NE!! my jsem slavia my potřebujem lepší hráče...já jsem chtěl džeka, maicona, vidiče...a tajně jsem doufal i v xaviho...žel bohu-> NIC

            • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

              slaviator     před 15 lety 10.07.2009 14:49 |  
              0 0

              Narozdil od Trubily, Celustky, Naumova, Krajcika... nesestoupili :-D Cech vyhral anglicky pohar, Terry samozrejma take. Kaka je spolu s Messim podle me nejlepsi hrac soucasnosti (kdyz vezmeme komplex hernich a lidskych vlastnosti), Lampard je jeden z nejlepsich DZ na svete... Jeste rekni, ze kdyby jim nekdo podstrcil smlouvu a nekdo z nich podepsal, ze by ses zlobil! :o)))

      • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

        tantalos     před 15 lety 10.07.2009 14:04 |  
        0 0

        Po třech přestupních temínech, kdy přicházely "poslaby", z nichž se v mužstvu poprávu udržel jen J. Černý, teď v létě přišly podle mého názoru opravdové posily. Vlček, Hloušek, Ragued, Krajčík a snad to bude i někdo ze i tří dalších
        Od jara 2008 Slavie koupila:
        Josef Kaufman Aleš Besta, Petr Trapp, James Dens, Deniss Romanovs,
        Ronald Šiklić, Peter Grajciar,Amadou Cissé,
        Goce Toleski , Jaroslav Černý Marek Jarolím,Martin Abraham
        Na hostování získala: David Střihavka Jan Blažek Gianluca Litteri, Josef Kubásek
        A na čas se vrátili staří slavisté Peky a Ford.
        Do základu z nich patří poprávu jen J. Černý, i když jeho sklon držet míč se Slavii tvrdě vymstil v utkáních s kvalitními zahraničními soupeři.
        Neprávem do základu patří i MJ, pouze částečně se osvědčili Trapp (pracovitý, ale nekonstruktivní hra dopředu). a Grajciar, solidní dopředu, ale špatný v obraně a ani centry nic moc.

        • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

          denydzlSKS     před 15 lety 10.07.2009 14:07 |  
          0 0

          v kterých zápasech se nám vymstila hra jardy černýho??

          • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

            tantalos     před 15 lety 10.07.2009 14:16 |  
            0 0

            Konkrétně v poháru UEFA, kdy se ukazovalo, že proti hráčům s rychlým a tvrdým startem na míč je JČ bezmocný a že jeho často polehávání na zemi zahraniční rozhodčí nepískají a naši hru zdržuje. JČ je měkký, pomalý a příliš dlouho drží míč. není náhodou, že o něj nikdy nebyl zájem v cizině. Na českou GL stačí. Liga mistrů ale odhalí jeho nedostatky.

            • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

              denydzlSKS     před 15 lety 10.07.2009 14:25 |  
              0 0

              vidíš, a já to zase vidím opačně...podle mě zase čím lepší soupeř, tím líp jarda hraje, pomalej se mi teda rozhodně nezdá, to že často padá to souhlasim, ale rozhodně to není žádný přehnaný simulování...cítí kontakt tak padne!!! prostě máme na to úplně odlišnej názor...v zápasech s tottenhamem(obou) a villou byl jarda podle mě nejlepší slávista...s hamburkem zapadl do průměru, ale nejhorší rozhodně nebyl...zápasy s fiorentinou a vaslui jsem neviděl takže to nevím jestli byl nejhorší...

            • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

              quelhar (admin)     před 15 lety 10.07.2009 14:26 |  
              0 0

              S prominutim, ale LM odhali nedostatky uplne vsech hracu Slavie. To platilo i pro nejvetsi hvezdy typu Tavarese, nebo v UEFE Necida, Sventa, Krajcika a spol. Tohle proste neni fer, hrac, ktery by opakovane obstal proti nejsilnejsim souperum v poharech, proste neni ve financnich moznostech Slavie.

              • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

                tantalos     před 15 lety 10.07.2009 15:11 |  
                0 0

                Hráči, kteří opakovaně obstáli proti kvalitním zahraničním soupeřům:
                Vaniak, Brabec, Švec, Suchý, Krajčík, Tavares, Švento, Necid a Vlček. Ti všichni (kromě Suchého) skončili přinejmenším na čas v kvalitních zahraničních mužstvech. Jejich získání- v rozporu s tvým tvrzením - bylo ve finančních možnostech Slavie.
                Možná by stálo za to statisticky zpracovat závislost výkonu Slavie na přítomnosti Marka Jarolíma na hřišti letos na jaře, tedy v době, kdy hra Slavia v ofenzivní fázi byla postižena neúčastí hráčů jako Tavares, Necid, Vlček a slabou formou Belaida, a kdy je nahradili tebou vychvalovaní Trapp a Grajciar.
                Jediný kvalitní výkon odvedl MJ v posledním půlroce proti Plzni, tedy mužstvu evidentně finančně zainteresovanému na jeho dalším prodeji.

                • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

                  quelhar (admin)     před 15 lety 10.07.2009 15:51 |  
                  0 0

                  Pokud kritizujes Cerneho, ze neobstal v Evrope, tak zrovna tak muzu argumentovat u vsech tebou zminenych hracu, ze v Evrope rovnez neobstali - Necid kuprikladu nedal na podzim v Evrope ani branku (narozdil od Cerneho i Jarolima).
                  Ano, ti hraci prestoupili do zahranici, ale ve Slavii se v Evrope prilis neprosazovali a pokud nastavis stejny metr na tyto hrace jako na Jardu Cerneho, tak je muzes zkritizovat vsechny, vcetne Necida, vcetne Tavarese, vcetne Sventa, proste uplne vsechny.
                  A co se tyce kvalitnich vykonu MJ, tak krome Plzne (naznaky o tom, ze to Plzen Markovi pustila, snad ani nemuzes myslet vazne) bych zminil i Bohemians Praha, Banik, derby a pres porazku i tech 30 minut v Brne, co tam odehral.

                  • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

                    bongor     před 15 lety 10.07.2009 20:54 |  
                    0 0

                    Bohužel pravdu má quelhar,Je to smutný,ale proti silným soupeřům neobstál vůbec nikdo.Ty náznaky "obstání" byly hodně sporadické a zrovna si vzpomínám na Jardu Černýho,jako jednoho z těch co se mi alespoň malou část zápasu líbili/byl to nějaký zápas v Anglii/.
                    Ta doba ,kdy budem alespoň částečně rovnocenní nějlepším mužstvům je ještě daleko.Musíme být spokojení,že alespoň doma jsme nejlepší a pracovat na dalším zlepšení.To ovšem bez hromady peněz nepůjde.

            • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

              urs (přítel SN)     před 15 lety 10.07.2009 15:56 |  
              0 0

              v pomalosti bych byl opatrný.., ve fotbale rozhoduje rychlost, pravda, ale rychlost prvních 3 - 5-ti metrů ve startu na míč a tu má JČ hodně dobrou.., sprinter to neni, ale udělá i ronaldinha, když na to přijde ;)

        • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

          quelhar (admin)     před 15 lety 10.07.2009 14:23 |  
          0 0

          Tak bych doplnil jeste dalsi informace, at to nevypada, ze jsme jen vyhazovali penize oknem:
          Kaufman - v priprave se zranil, nemohl dokazat, zda patri do zakladu nebo ne.
          Besta - krok vedle, pomerne levny prichod a zkouska, zda se nechytne, nevyslo. Financni ztrata bude mala.
          Trapp - opravnene patri do kadru, na jare hodne zranen, takze se nemohl chytit.
          Dens - prichod zdarma a zkouska, zda se nechytne, nejspis to nevyjde, financni ztrata minimalni, pokud vubec (jeho prodej muze pokryt naklady na jeho pobyt v tymu)
          Romanovs - prichod zdarma na pozici dvojky, v souteznim zapase zatim branku neinkasoval. I kdyby se nechytl, financni ztrata je minimalni - viz Dens

          Siklic - opet rada zraneni, pokud hral, tak to spatne nebylo. Odchod je podle me ze zdravotnich a ne vykonnostnich duvodu. Nicmene se to dalo predpokladat, takze se prichod jevi spis jako krok vedle.
          Grajciar - v priprave hraje v zakladu a dobre, strili goly, dobra strela ze stredni vzdalenosti. Podle me prilis brzy na hodnoceni, jestli to je posila nebo "poslaba". Spis se klonim k tomu, ze to je posila.
          Cisse - prichod zdarma, zkouska ala Tavares, nevysla, naklady minimalni (viz Dens)

          Toleski - pomerne levny prichod, ktery se podle me zaplatil vstrelenymi brankami, dojel na zraneni a na to, ze neni tymovy.
          Cerny - jednoznacna posila
          Jarolim - kvalitni posila, hraje v zakladu, vyborne hodnoceny, jednu dobu kandidat repre dresu, od zacatku se musi vyrovnavat s nenavisti vlastnich fanousku, co se jinym odpusti, jemu nikdy. At zahraje sebelepe, je vzdy kritizovan.
          Abraham - jediny opravdu velky prusvih

          Hostovani nehodnotim, nektera se povedla vice, jina mene.

          • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

            tantalos     před 15 lety 10.07.2009 15:26 |  
            0 0

            Ještě k Trappovi, který podle tebe oprávněně patří do kádru.
            Jako DZ vybojuje hodně míčů - v tom je poměrně dobrý, i když zbytedčně fauluje a tím vystavuje naše mužstvo, jehož slabinou je obrana proti standardkám, zbytečnému riziku.
            Musí ale rychle odevzdat volnému hráči - a v tom je Trapp hodně slabý, řekl bych podprůměrný i v rámci GL. Jeho tvůrčí schopnosti jsou nízké.
            Proto mě velice těší příchod Ragueda, který se nemusí dívat na zem, kde má balon, ale s hlavou zdviženou se rozhlíží, komu přihrát. A umí to.
            Mimochodem: od doby, kdy Slavii "tvoří hru" J. Černý a M. Jarolím, jsme na zahraniční scéně naprosto impotentní.

            • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

              quelhar (admin)     před 15 lety 10.07.2009 15:53 |  
              0 0

              Impotentni jsme mimo jine i proto, ze strelci (predevsim Necid) nebyli schopni promenovat sance, ktere jim mimo jine i tito dva hraci pripravovali.

              • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

                vavicek     před 15 lety 10.07.2009 16:39 |  
                0 0

                Impotentni jsme byli, protože se neprosadili Belaid, Krajčík, Necid, Švento. Tyhle hráči nás totíž táhli v lize a v evropě se neprosadili. Jarolim a Černý se v té době neprosazovali ani v lize. V evropě už to prostě ostatní za Jarolíma a Černého neutáhli.

            • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

              rek     před 15 lety 10.07.2009 16:03 |  
              0 0

              Absolutní souhlas, naše hra byla s timto duem v Evropě doslova trapná. Jarolíma nejlip dat někam na hostování do Příbrami, na základ nemá. Nedejbože na zaklad vedle J.Černeho.

            • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

              lassiter     před 15 lety 10.07.2009 16:29 |  
              0 0

              Kdyby Marek Jarolím neexistoval, asi bysme si ho museli vymyslet. Pokud by nepřišel do Slavie, byly by všechny všechny diskuse na SN a jiných slávistických stránkách za poslední rok a půl asi tak o polovinu kratší... Výkony v UEFE nebyly ideální, ale já si vybavuju i zápasy s Ajaxem, pak taky druhou půlku s Aston Villou a koneckonců i doma s Vaslují, kde šancí bylo hodně a naše impotence určitě nebyla vinou dvou výše zmiňovaných.

              Jinak máš tantale poměrně racionální názory s kterýma se dá často souhlasit, jen je občas doplníš poznámkama z úplně jinýho světa - něco jako dávat jen tak mimochodem do souvislosti dobrý výkon MJ s Plzní s její zainteresovaností na jeho dalším přestupu.

              • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

                Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 10.07.2009 16:35 |  
                0 0

                nemuseli, pamatuji že úplně stejným způsobem se tady věčně všichni naváželi do L.Jarolíma, ten hrál pdole "expertů" také jen z protekce a zabíral místo v sestavě, a ted se tady na něj vzpomíná, uznávám že Marek nehraje dobře, ale ta kritika je příšerná a nepřiměřená, žádnej hráč ve slavii si tohle nezaslouží.

                • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

                  vavicek     před 15 lety 10.07.2009 16:44 |  
                  0 0

                  Já bych řekl, že se na něj nadává hlavně proto, že zatímco na konci snad každého pulroku co tu je sedí na lavičce, tak pokaždé začne nový pulrok v zakladu.

                  • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

                    rek     před 15 lety 10.07.2009 16:47 |  
                    0 0

                    Myslím, že jsi to vystihnul naprosto přesně.

                    • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

                      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 10.07.2009 16:56 |  
                      0 0

                      i kdyby to tak bylo tak pochybuji že zrovna Belaid jeho konkurent měl v té době lepší formu, to je ale věc názoru, i kdyby to bylo ale tak jak píšete tak za to stejně nemůže Marek ale možná tak trenér Karel, a pochybuji že zrovna on by si dovolil takový riziko stavět někoho z protekce, trvám si na tom že Marek si tuhle kritiku nezaslouží a že srážení jeho vlastníma fanouškama se mi hnusí , to znám tka ze sparty a u nás je mi to značně proti srsti, jak říkám žádnej hráč si tohle nezaslouží at už je jeho příjmení jakýkoliv. Ale myslím že řečem o tom že hraje z protekce by se u nás asi nevyhnul ani D.Jarolím.

                  • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

                    quelhar (admin)     před 15 lety 10.07.2009 16:55 |  
                    0 0

                    To prece vubec neni pravda. Na konci podzimu byl jednoznacnou oporou a nesedel na lavici.

                • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

                  bongor     před 15 lety 10.07.2009 21:00 |  
                  0 0

                  Ještě mi někdo řekněte,jaká protekce stojí za KJ,abychom v celé kráse viděli neschopnost rodiny Jarolímů.A pozor,nezapomínat taky na Davida,ten nikdy neuměl ani kopnout do balonu a přesto ho jarplímovská mafie dotáhla až na post kapitána Hamburku.Já to vidím na mezinárodní spiknutí.

                  • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

                    tantalos     před 15 lety 11.07.2009 09:28 |  
                    0 0

                    Ano, naprosto chápu Váš názor že i exkrementy KJ voní. Máte na něj nárok. Proti gustu....
                    Nic to ale nemění na faktu, že jakmile jeho synovec nastoupil za Slavii k důležitému utkání v pohárech, dopadlo to špatně.

                    • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

                      venator     před 15 lety 13.07.2009 10:45 |  
                      0 0

                      Nevím proč všichni furt řešíte MJ co,kde, jak a proč. Kdyby TJ a další hráli na tom postu výborně nebo aspoň dlouhodobě velmi dobře tak se může jít MJ "zahrabat" do Příbrami,ale nikdo tam není výrazně lepší a to je ten hlavní problém Slavie. Zahráli TJ, MČ aj. někdy aspoň 5 zápasů v řadě včetně UEFAcupu velmi dobře? NIKDO z nich. Prostě to je pro Evropu málo,bohužel...Bez Tavaresu, Raguedu aj. díru do světa naše Slávka neudělá...a to jich ještě takových v sestavě musíme mít aspoň 5. Podívejte jaký jsme měli kádr a v jaké formě loni na podzim a v Evropě jsme nevyhráli ani jednou!

  5. Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

    jnnxx     před 15 lety 10.07.2009 15:51 |  
    0 0

    ....tak dle fotek ve Sportu se mění kusy trávníku.

    • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

      jane (admin)     před 15 lety 10.07.2009 22:35 |  
      0 0

      Jojo, je to tak, dneska sem to videla.

  6. Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

    tantalos     před 15 lety 10.07.2009 18:30 |  
    0 0

    Po velmi úspěšném postupu Slavie do Ligy mistrů si trenér pozval do mužstva svého synovce. Je to velmi kontroverzní rozhodnutí, zatímco někteří fanoušci o MJ. hovoří jako o "Tvarohovi" nebo "protekčním spratkovi", což je určitě urážlivé a nevhodné, Quelhar a jiní ho obhajují. Dokonce tvrdí, že je to "kvalitni posila", která " od zacatku se musi vyrovnavat s nenavisti".
    Já tvrdím, že od doby, kdy MJ přišel do Slavie "tvořit hru", Slavia dělá na mezinárodním poli ostudu.
    Jistě budu obviněn z demagogie, a proto se pokusím své tvrzení zdokumentovat.
    SK Slavia Praha - Tottenham Hotspurs 1:2 (0:2)
    Branky: 69. Střihavka - 4. Berbatov, 30. Keane
    Slavia:Vaniak - Dřížďal, Latka, Brabec, Hubáček - Jarolím (59. Kalivoda), Suchý(83.Volešák), Tavares, Černý, Pudil (46. Ivana) - Střihavka
    Slavia s favoritem selhala a MJ musel být střídán. Teprve po jeho odchodu se Slavia trochu zvedla a dala čestný gól.
    Tottenham – Slavia 1:1 (1:0)
    Branky: 7. O´Hara – 50. Krajčík
    Slavia: Vorel – Dřížďal (80. Volešák), Brabec, Latka, Hubáček – Krajčík (87. Belaid), Kalivoda (46. Ivana), Suchý, Černý, Pudil – Střihavka
    MJ nenastoupil a Slavia se ukázala jako téměř rovnocenný partner.
    ACF Fiorentina – Slavia 2:0 (1:0)
    Branky: 3. Mutu, 58. Gilardino
    Fiorentina: Frey – Zauri, Dainelli, Kroldrup, Vargas (64. Almiron) – Santana, Kuzmanovič, Melo, Gobbi – Mutu (77. Osvaldo), Gilardino (77. Pazzini)
    Slavia: Vaniak – Suchý, Latka, Brabec, Hubáček – Gebre Selassie (53. Belaid), Janda (74. Krajčík), Tavares, Jarolím (61. Necid), Švento – Šenkeřík
    MJ "tvoří hru" do 60. minuty a my prohráváme 2:0. Po druhé brance aodchodu MJ už další góly nedostáváme.
    Slavia – Fiorentina 0:0
    Slavia: Vaniak - Krajčík, Brabec, Suchý, Šiklič – Janda (46. Švento), Belaid, Tavares, Černý (71. Jarolím) – Toleski (46. Šenkeřík), Necid
    Trenér se snaží o zázrak a MJ nestaví do základu. Uhráváme alespoň bod do koeficientu
    Slavia – Vaslui 0:0
    Slavia: Vaniak - Krajčík, Brabec, Suchý, Hubáček – Jarolím (88. Šmicer), Tavares, Belaid (61. Ivana), Černý – Necid (84. Latka), Švento
    Totální selhání naší ofenzivy, MJ hraje prakticky celé utkaní
    FC Vaslui – SK Slavia Praha 1:1 (1:0)
    Slavia: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček – Volešák (83. Latka), Tavares, Belaid, Černý (72. Janda) – Litteri (12. Ivana), Necid.
    Hurá, MJ nehraje a Slavia postupuje!!!!
    Slavia Praha – Aston Villa FC 0:1 (0:1)
    Branky: 26. Carew
    Slavia: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček (66. Šenkeřík)- Černý, Jarolím, Tavares, Volešák (46. Belaid) - Necid, Šmicer (41. Švento)
    MJ hraje celé utkání a my si vytvoříme jedinou šanci, Karel Jarolím říká: Škoda, že se v závěru první půle nepodařilo vyrovnat Marku Jarolímovi, myslím, že to byla gólová šance. Byl to velmi důležitý moment do dalšícho průběhu utkání.Takže KJ vidí vinu na MJ.
    MŠK Žilina – SK Slavia Praha 0:0 (0:0)
    Slavia: Vaniak - Krajčík, Brabec, Suchý, Hubáček - Belaid, Jarolím (71. Janda), Latka, Švento (83. Volešák) – Ivana (89. Šenkeřík), Necid
    Další totální selhání naší ofenzivy, prakticky neohrozímne branklu soupeře. MJ je sice střídán jako první, ale pozdě.
    SK Slavia Praha – Hamburger SV 0:2 (0:1)
    Slavia: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček (46. Šmicer) - Jarolím, Belaid (69. Ivana), Tavares, Černý – Necid (73. Toleski), Švento
    Totální selhání naší ofenzivy. MJ "tvoří hru" celé utkání
    Ale pozor!!!
    Velký trumf pro Quelhara a další obdivovatele MJ
    AFC Ajax Amsterdam – SK Slavia Praha 2:2 (1:2)
    MJ dokonce dává gól. Jenže radost kalí jediný fakt. Už jde prakticky o přátelák, Ajax hraje s mnoha náhradníky a bod je nám na houby, protože Slavia do té doby, kdykoli byl MJ na hřišti, podělala, co mohla.

    • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

      mirecek1111     před 15 lety 10.07.2009 18:40 |  
      0 0

      Pane bože, a co kdybys tam taky napsal sestavy našich soupeřů a zamyslel se nad nimi. Proboha, my hrajem proti týmům, kterým nemůžeme konkurovat ani v nosičích míčů, prohráváme, a ty si vybereš tvého neoblíbeného hráče a je to JEHO VINA.
      a co tohle:
      http://fotbalzive.ct24.cz/video.asp?team_id=12&kolo=15

      To je hajzl co ten tvaroh, on šel do Slavie schválně, aby vás fanoušky mohl potom točit svou neschopností, o nic jinému mu ani nejde... on to dělá schválně, schválně.. a hlavně pan trenér ho tam schálně pořád cpe, jen aby se zavděčil rodině..mu taky o nic jiného nejde.. dělá vám to schávlně.
      ach bože:(

      • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

        tantalos     před 15 lety 10.07.2009 18:47 |  
        0 0

        Vidíš, ale nějací bělorusové a kypřané LM hráli a ne špatně. To si opravdu myslíš, že se Slavia nemůžeč rovnat bělorusům?

        • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

          mirecek1111     před 15 lety 10.07.2009 18:56 |  
          0 0

          Jakým Bělorusům, pokud vím, tak si Marka hodnotil v zápasech s Aston Villou, Hamburgem atd...
          A víš co, mě je to hlavně vlastně uplně jedno. Klidně dál "kopejte" do vlastních hráčů, a myslete si, že vám to dělají schválně. Když budete mít štěstí, tak vám to jednou aspoň dojde..

          • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

            tantalos     před 15 lety 10.07.2009 19:07 |  
            0 0

            Ale podívej se na statistiku. když MJ na hřišti nebyl, tak se body dělaly. Třeba s vaslui. Když MJ hrál, dopadlo to pro nás zle,. když nehrál, byl postup.
            Pokud MJ na hřišti byl, dopadalo to špatně. Je to tím, že se nemůžeme soupeřům rovnat ani pokud jde o nosiče míčů? Je to náhoda? Kdyby to bylo v jediném případě, náhoda by to mohla být. Ve dvou případech by to byla shoda okolností.
            Slavia zža určitých okolností může uhrát dobrý výsledek proti komu koli, stejně jako Líšeń proti Slavii.

            • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

              mirecek1111     před 15 lety 10.07.2009 19:17 |  
              0 0

              Podívej, já ti to řeknu ještě jinak. Já samozřejmě vím, že výkony Marka nebyly na jaře dobré, ba co víc, byly tragické. Také se mi nelibí, že to z hlediště vypadá, jako by to prostě jednoduše řečeno "flákal" ale myslíš, že to stačí k tomu, aby se na něj pořádal tak nechutný hon. Když jen koukám, jak ho pořád všichni nazývají synovcem, což není nic než další z mnoha rýpnutí, tak je mi za fanoušky opravdu handa.
              Podívej, já sem tam sleduju jak tady debatuješ s kolegama přispivatelama, a věř že i když tě tady řada lidí věčně za něco kritizuje, tak například v diskuzích s mým jmenovcem se opravdu směju při čtení nikoli tvých reakcí, ale kua tak myslíš, že je pan Jarolím padlý na hlavu. Kdyby nebyl přesvědčený, že už nemá Slavii Marek co dát, tak ho určitě vyrazil, nebo fakt i ty věříš těm ubohostím, že je tu čistě z protekce.
              Tak hold byl Marek z formy, na podzim byl naopak jeden z nejlepších. A v zápasech v poháru UEFA nebo s Fiorentinou, tam přece nesnesl přísné měřítko skoro nikdo, nikoli jen Marek. Je nesmysl to hodit jen na něj. Nebo věříš, že kdyby místo něj hrál ty zápasy Volešák nebo Belaid, tak by dopadly jinak? Upozorňuju, že v kádru už na ten post nikoho jiného nemáme. A že nemáme, to už je jiná otázka a fakt, a určitě za to nemůže Marek.
              Sám sem se před pár dny zamýšlel tady na webu, že když přišlo tolik hráčů, tak proč nepřišel i někdo na tenhle problematický post..

              • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                tantalos     před 15 lety 10.07.2009 19:48 |  
                0 0

                KJ si byl určitě vědom toho, že když si bere do mužstva synovce, že bude obviňován z nepotismu, nadržování nebo z protekce. Věděl, co dělá i marek, když sem šel. Tak proč je tolerovat?
                Nemyslím si, že je KJ padlý na hlavu. Stačí se podívat na můj příspěvek a uvidíš, že jakmile šlo v pohárech do tuhého, Marka nepostavil.
                Na podzim nepatřil mezi nejlepší. To váleli především Necid, Krajčík a Belaid. Ti byli nejlepší.

              • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                venator     před 15 lety 13.07.2009 11:02 |  
                0 0

                Ve všech zápasech,které zmiňuješ hráli vedle "nenáviděného" MJ všichni ostatní,které chválíš a (Belaid,Krajčík, Necid, Tavares a většinou i Černý) a dopadlo to stejně! Sám si ty sestavy tady ukázal resp. napsal!:)

    • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

      denydzlSKS     před 15 lety 10.07.2009 18:57 |  
      0 0

      ty jsi normálně nemocnej...

      • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

        tantalos     před 15 lety 10.07.2009 19:29 |  
        0 0

        Ani když napíšeš, že jsem schizofrenik, nezmění to nic na tom, že se Slavii v pohárech mnohel líp dařilo, když tam MJ nebyl, a že se jí nedařilo, když na place byl.

        • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

          denydzlSKS     před 15 lety 10.07.2009 19:39 |  
          0 0

          pak nedokážu pochopit, jak je možný, že jsme v žilině hráli nejhorší fotbal v pohárech za posledních pár let a to MJ NEhrál, a že se to trochu zlepšilo poté co na posledních pár desítek minut přišel...asi špatný postavení planet ne??

          • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

            tantalos     před 15 lety 10.07.2009 20:05 |  
            0 0

            Asi je jeden z nás opravdu blb, ale budeš to ty. MJ byl na hřišti do 70. minuty, kdy ho střídali.

            • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

              denydzlSKS     před 15 lety 10.07.2009 20:19 |  
              0 0

              teď jsem se seknul...jdu klečet a vzpomínat s jakým jiným zápasem jsem si to spletl...:-/

              • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                Jakubisko     před 15 lety 10.07.2009 20:22 |  
                0 0

                nejspíš s Brnem

    • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

      Jakubisko     před 15 lety 10.07.2009 18:57 |  
      0 0

      Já si myslím, že za to může Vaniak, hrál všechny zápasy a když nehrál, hned z toho byla super remíza na Ajaxu!

      • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

        tolsimir     před 15 lety 10.07.2009 19:00 |  
        0 0

        Pozor, pozor. On dokonce nechytal ani na tom Tottenhamu, kde z toho byla taky super remiza a skvely vykon

        • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

          Jakubisko     před 15 lety 10.07.2009 19:04 |  
          0 0

          Nojo! A ještě k tomu bere 12 milionů měsíčně! To je téměř milionkrát víc, než bere Milan Černý!

        • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

          EdCable     před 15 lety 10.07.2009 19:06 |  
          0 0

          Tak a je to jasne, s Vaniakem se uz v Evrope neprosadime:-D

          • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

            bongor     před 15 lety 10.07.2009 21:18 |  
            0 0

            Teď honem někdo vymyslete,v jakým příbuzenským vztahu s KJ je Martin Vaniak.Aha,to asi bude jeho nemanželskej syn,tak to je.Proto ho tak protěžuje a kvůli tomu musel odchovanec Diviš odejít na Slovensko.Jinak by si Vaňous nezachytal.A já jsem koukal,že se nějak moc vybavuje s MJ,další důkaz.Já myslím,že dokud tady bude tahle klika,tak Slavie nikdy lepší než první v lize nebude.

      • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

        mirecek1111     před 15 lety 10.07.2009 19:04 |  
        0 0

        nooo :-) zrovna tenhle zápas bych nevzpomínal, na něm si zničil kariéru ve Slavii zdejší oblíbenec, Diviš.
        Jen to tehdy pobral snad jen pan Jarolím a pár jedinců fanoušků, když jsem nedávno sledoval ty reakce na tu jeho opci ve smlouvě na Slovensku.

        • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

          tantalos     před 15 lety 10.07.2009 19:32 |  
          0 0

          Naopak. Na hlavičku ve třetí minutě neměl Díva nárok, ani na pentli na konci utkání. V mezidobí byl vynikající.

          • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

            mirecek1111     před 15 lety 10.07.2009 19:49 |  
            0 0

            Tak si ted zápas někde vyhledej a podívej se na to mezidobí znova. To nemá cenu. Pak si taky najdi odpověď na otázku, proč mu tedy trenér nedal už šanci a nakonec se ho zbavil tou "opcí".

          • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

            skman     před 15 lety 10.07.2009 19:55 |  
            0 0

            jasny byl vynikajici samej jistej zakrok, jsi dobrej blazen, nech se vysetrit jestli mas v hlave vsechny kolecka...

          • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

            TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 10.07.2009 21:29 |  
            0 0

            Jak mu vypad z ruky každej druhej balon, to myslíš?

            • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

              tantalos     před 15 lety 10.07.2009 23:06 |  
              0 0

              Opět se ukazuje, oč je TKutnik chytřejší než jeden zřejmě slabomyslný trenér, který pro slavia.cz řekl o Divišovi na Ajaxu:
              „Jakub Diviš odchytal první těžké utkání. Neměl to vůbec lehké, ale zvládnul to. Dostali jsme už ve třetí minutě gól, to by zamávalo s každým gólmanem, potom ale chytal klidně a s přehledem,“ poslal Vrabec chválu na adresu našeho gólmana.

              • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                EdCable     před 15 lety 11.07.2009 00:44 |  
                0 0

                A ty neustale ukazujes, o kolik jsi chytrejsi nez jeden zrejme slabomyslny trener, ktery neustale do sestavy Slavie cpe M. Jarolima...

                • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                  Jakubisko     před 15 lety 11.07.2009 11:11 |  
                  0 0

                  :D

    • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

      quelhar (admin)     před 15 lety 10.07.2009 19:59 |  
      0 0

      No tak to fakt nema cenu :o))
      Kdyz naznacujes, ze zapas ve Vaslui byl lepsi nez domaci zapas s Vaslui, tak na to opravdu argument nemam.

      • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

        tantalos     před 15 lety 10.07.2009 20:14 |  
        0 0

        Asi mě označíš za demagoga, ale já bych jeden argument měl. S Vaslui jsme v prvním utkání doma s MJ na hřišti šanci na postup téměř ztratili. V odvetě bez MJ jsme postup vybojovali.

        • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

          Jakubisko     před 15 lety 10.07.2009 20:25 |  
          0 0

          téměř ztratili? ona je remíza 0-0 "téměř ztracený postup"? v obou zápasech jsme hráli stejnou tužku, ale myslím že venku jsme hořeli mnohem víc, než doma...

          • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

            quelhar (admin)     před 15 lety 10.07.2009 20:31 |  
            0 0

            Doma jsme soupere jasne prehravali, venku jsme byli temer cely zapas pod tlakem, misty, zvlast v prvni puli, obrovskym.

            • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

              Jakubisko     před 15 lety 10.07.2009 20:34 |  
              0 0

              :o) mně by zajímala jedna věc...kdyby ty zápasy vypadaly oba úplně stejně, se stejnýma sestavama...jen by se hrálo nejdřív v Rumunsku a pak u nás......jestli by tantalos tvrdil, že s MJ se nám podařilo vybojovat postup :))

              • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                tantalos     před 15 lety 10.07.2009 20:46 |  
                0 0

                Tak jinak. S MJ na hřišti jsme Vaslui gól nedali. Bez něj ano.

                • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                  Jakubisko     před 15 lety 10.07.2009 20:58 |  
                  0 0

                  tonoucí se stébla chytá...:o))

                  • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                    tantalos     před 15 lety 10.07.2009 21:03 |  
                    0 0

                    Nesmysl. Remíza doma byl neúspěch. Venku bez MJ jsme konečně dali gól.

                    • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                      Jakubisko     před 15 lety 10.07.2009 21:20 |  
                      0 0

                      a taky sme mohli další čtyři dostat

                      • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                        tantalos     před 15 lety 10.07.2009 22:09 |  
                        0 0

                        Takže podle Vás Slavia s jarolímem doma s Vaslui válela. Můj názor je neměnný:
                        Zápas byl důsledkem neschopnosti slavistického vedení vytvořit solidní kádr schopný hrát mezinárodní soutěže. Ačkoli totiž Slavia měla převahu v poli, Kuciak měl sotva tři těžší zákroky - podobně jako Vaniak - kterého jednou zachránilo břevno.
                        Ukázalo se, že hráč jako Hubáček do ambiciózního mužstva nepatří. Už měl být nahrazen po těcfh hrozných výpadcích loni v LM. Jako motor, který by táhl akce po straně, totálně selhal.
                        Jarolím a Černý se snažili, běhali, jenomže chtít od nich, aby připravili nebezpečnou akci, je jako čekat od jalové krávy tele. Černý se jako obvykle asi desetkrát ocitnul na zemi (asi třikrát to sudí odpískal) a to proto, že vodí balon, ale nic s ním nevymyslí. Alespoň že je techničtější, umí s balonem víc než Jarolím, který se třikrát přimotal do šance a třikrát to zahodil hůř než dívenka z fotbalové juniorky ženského týmu.
                        Když se podíváte třeba i do onlinu Slavie, uvidíte, že jediné, na co se synovec zmohl. byla střela zhruba ze třiceti metrů, michododem doprostřed branky, kterou Kuciak bez problému vyrazil.
                        Při totální neschopnost zálohy vymyslet přihrávku do gólové šance nedokážu pochopit, proč dřív nešel na plac Šmicer. Jenže ten se zřejmě dopustil zločinu, že umí hrát líp než synovec, a proto ho trenér na hřiště nepustil.
                        Latka v útoku byla nakonec jediná šance. Koho jiného mohl trenér na hrot poslat? Hlavičkářskou hvězdu Ivanu? Litteriho? Chacha. Typologicky tam má Slavia vhodného jen Klavíka, ale ten už byl vyšoupnut i z béčka. A Vukoviče, který by se dnes vyloženě hodil, protože Necka byl po vysokých horečkách, nějaký nepřítel Slavie prodal.
                        Spokojen dnes můžu být jen s Vaniakem a Necidem, Matej, a Sucháč si uhráli své. Brabec zklamal jako kapitán - nedokázal vyvinout tlak na strachy podělaného soudce, který poslouchal toho, kdo na něj víc řval. Slušný, ale ne super byl i Tavares, jinak mužstvo hrálo pod své možnosti.
                        Ukázalo se, jak hluboký úpadek prodělala Slavia od loňského podzimu. Jestli se tohle Rosenovi líbí, pak pochybuju, že je fandou Slavie.

                        • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                          denydzlSKS     před 15 lety 10.07.2009 22:20 |  
                          0 0

                          správně!!! s klavíkem do evropských pohárů!!!

                        • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                          Jakubisko     před 15 lety 10.07.2009 22:23 |  
                          0 0

                          tantale...už vyndej ruku z toho nočníku. jen tak mimochodem....zmínil jsi ten čestný gól proti tottenhamu, který jsme dali po spásném odchodu MJ.....zapomněl jsi snad, že ten gól prakticky udělal ten neschopný levák hubáček? :o)

                          • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                            tantalos     před 15 lety 10.07.2009 22:48 |  
                            0 0

                            Hubáček odvádí v GL hodně cenné práce. To nic nemění na tom, že jako "motor akcí po levé straně" bývá hrozný, protože centrovat umí, jen když si míč zastaví. Na mezinárodní scéně se projeví i jeho nedostatky v defenzivě

                            • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                              EdCable     před 15 lety 11.07.2009 00:47 |  
                              0 0

                              Skoda jen, ze vubec nereagujes na otazku, coz...

    • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

      bongor     před 15 lety 10.07.2009 21:08 |  
      0 0

      Dal sis práci Tantale,ale z celého tvého přehledu nezískávám žádný důkaz o škodlivosti Jarolímů pro Slavii.
      Já Karlovi natolik věřím,že jsem přesvědčenej,že kdyby si myslel ,že on sám je nevhodnou personou pro Slavii,vyhodil by sám sebe.Takovej je to Slávista.Tak mu pořád nepodsouvejte "synovečky " a synáčky a další krávoviny.Prostě posuzujte každého bez nenávisti,která na tyhle stránky naprosto nepatří.Prosím,ani já z MJ nejsem na větvi,jenže na rozdíl od Tebe nevidím nikoho lepšího.A když hrál blbě,tak ho Karel nestavěl,pokud nabyl přesvědčení,že to někdo odkope líp.

      • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

        tantalos     před 15 lety 10.07.2009 22:35 |  
        0 0

        Ale ne, Bongore, o nenávisti se nedá mluvit . KJ patří mezi nejschopnější trenéry v Česku a pracuje v situaci, kdy vedení musí platit podle jakéhosi splátkového kalendáře dluhy, které tu nadělal Leška.
        KJ si musel být vědom, že když přivede příbuzného do mužstva, budou na něj větší nároky než na ostatní. Ostatně měl je na Lukáše. Bohužel MJ je dlouhodobě podprůměrný, ale přesto stále stavěný. Třeba Gebre selhal jednou a musel pryč. Studík taky.
        To, že KJ nemá na MJ větší nároky než na ostatní, neznamená, že ostatní si toho nemají všímat. To, že je KJ jedno, co si fanoušci o Mj myslí, neznamená, že to musí být jedno všem.
        Naopak považuji za přirozené, když slavisté chtějí, aby MJ stále svými výkony dokazoval, že si své prominentní postavení v klubu zaslouží..
        A velice mě štve, když se mi sparťani smějou, co tam tenhle jarolímovský tandem provádí.

        • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

          mirecek1111     před 15 lety 10.07.2009 22:49 |  
          0 0

          A já si pořád říkal proč tak zaníceně, a odpověd je asi v té poslední větě co.

        • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

          skman     před 15 lety 10.07.2009 23:02 |  
          0 0

          to s tim Studikem jsi snad nemyslel vazne ne? je to druhej Kratochvil

          • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

            mirecek1111     před 15 lety 10.07.2009 23:11 |  
            0 0

            To je hlavně pěkný moula, si do teď pamatuju, jak zaspal odjezd na soustředění do Německa kdysi. A od té doby si už pod panem Jarolímem neškrtl.

            • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

              slaviator     před 15 lety 10.07.2009 23:21 |  
              0 0

              Jednou zaspat muze kazdej, nekdo zaspi "jen" trenink, nekdo zaspi odjezd na soustredko... Stavaji se horsi veci, i ve fotbale. Trebas vlastni gol toho Kolumbijce na MS, Escobara... :-(

              • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                mirecek1111     před 15 lety 10.07.2009 23:25 |  
                0 0

                Ale o něčem to vypovídá, víš jaký je pan Jarolím pedant. Je zajimavé, že co pamatuju, tak se to nikdy nestalo nikomu jen jemu. Podívej na Kalivodu jak dopadl, když chodil pozdě z kabiny na plac. Nebo vzpomeňme na čem začala kauza Abrahám.
                I fotbalisté musí být profesionálové.

                • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                  slaviator     před 15 lety 10.07.2009 23:52 |  
                  0 0

                  Ne "i", ale "hlavne" - kdyz je klub plati (ty "hvezdy") i nekolika (3, ale i 8 a vice ve vyjimecnych pripadech) miliony rocne, tak pak se musi chovat trochu jinak, profesionalne. A jeste spis kdyz chtej do zahranici a mit 30-100 mil rocne... Ale i oni si myslim maj JEDNOU za cas "sanci" na drobnej ulet. Tzn ne ze by prisel v tejdnu dvakrat pozde na trenink, ne ze by prisel na trenink z hospody apod...

                  • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

                    mirecek1111     před 15 lety 11.07.2009 00:37 |  
                    0 0

                    "hlavně" profesoinálové musí být ti co pomahají druhým (třeba doktoři), ne ti co berou víc. Když už :)
                    Kdyby byl Studík dobrý fotbalista tak by jistě za čas šanci dostal, ale on se za poslední roky moc fotbalově neposunul, takže neni moc co řešit. Fořt přišel také nalitý na trenink a nakonec ho vzal Jarolím zpět. To víš, že každý zaslouží druhou šanci.

        • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

          popin     před 15 lety 10.07.2009 23:18 |  
          0 1

          Vděčné a věčné téma. Je to trochu o něčem jiném. Fotbal je hlavně kšeft a KJ se stará o rodinu. Staví Tvaroha co to jde, protože každý ligový start se počítá. A v období, kdy Slavii táhli Necid, Krajčík, Švento, Tavares se i MJ svezl a byl vidět. O to jde - být vidět. Dokonce po jednom z mála povedených zápasů tohoto hráče (3 góly) se objevily i názory na vyřešení mezery v repre (!!!). To všechno se počítá a kýženého výsledku se dosáhne ..kdy ? No až MJ nějakým omylem dostane laso z bundesligy nebo aspoň z Rakous, odejde za královským platem a bude postaráno.
          Co z toho plyne ? Chceme-li, aby tento hlemýžď nenastupoval za Slavii, musí za ni nastupovat co nejvíc (to jsou ty paradoxy) a nějaký znalec si ho všimnul a koupil. Že je takových odborníků v Evropě spousta, dokazují případy spousty dřeváků ze sralty, které udal Chovanec (jenže ten to měl jednodušší v tom, že je přes Košťála nacpal do repre a scouti se jen hrnuli - no nekupte reprezentanta v té době druhého týmu světa !).
          Jen mě štve, že takové labilnější povahy jako Belaid z toho musejí být pěkně otrávení. Howgh.

          • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

            mirecek1111     před 15 lety 10.07.2009 23:23 |  
            0 0

            Jestli si to chlape myslel vážně, tak si jedním příspěvkem překonal celovečerní snažení tantalose..

            • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

              slaviator     před 15 lety 11.07.2009 00:01 |  
              0 0

              Bratre, vzdyt ma pravdu... :o))))

          • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

            bongor     před 15 lety 11.07.2009 06:44 |  
            0 0

            Jenže my to nechceme,aby tento" hlemýžď" nenastupoval za Slavii.To
            chce naše češství,které ve všem vidí podvod a nějakou levárnu.Tak nás vychovaly dvě totality,které jsme absolvovali v průběhu padesáti let.Ano,pokud by za něj nastoupil třeba Kaká,tak je to bez diskuze.
            Jenže ten široko daleko nevidět,nikdo takovej se k nám jaksi nehrne.Jsou tu jen Voliš,Černí,Belaid no a ti taky hrajou,není tu přemistrováno jako v kabině na toaletný,je to strašná škoda,že jsme místo MJ nekoupili Střeštíka,Kaloudu to je jasný,že ti by nám tu ještě chyběli.
            Tak si vyber,vytáhni šrajtofli a kup někoho podstatně lepšího ,než máme my v mužstvu.Došli,bohužel.

        • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

          EdCable     před 15 lety 11.07.2009 00:57 |  
          0 0

          Moji sebeuctu nesrazily ani nase hra nebo (castokrat oboji) vysledky pod Tobiasem, Hrebikem, Csaplarem nebo Berankem, takze v soucasne situaci se o nejake posmesky ohledne Jarolimovic klanu vubec nestaram a uz vubec ne ze strany marne zavidejicich spartanu. Jestli to mas hozeny tak, ze te stvou posmesky vuci clovekovi, ktery Slavii pomohl ke dvema titulum a LM, opravdu je mi to lito. A jestli to ma byt argument v teto diskuzi, tak je na urovni deti z prvniho stupne zakladni skoly.

          • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

            Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 11.07.2009 04:57 |  
            0 0

            je mi smutno že se tady nadává vlastním hráčům, to by se nemělo nikdy , ani Váchovi ale ani Markovi Jarolímovi , tot vše , jak kdo hraje kdo je lepší kdo hraje prd kdo bojuje kdo nebojuje atd, na to ma kazdej ruznej nazor ale na tomhle by sme se meli schodnout neskodit vlastnimu tymu , a nenadavat vlastnim hracum , bohuzel cim vetsi mame uspechy tim vic se to u nas objevuje , nemoc sparty se pomalu prenasi na nas.

            • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

              quelhar (admin)     před 15 lety 11.07.2009 06:32 |  
              0 0

              Je to tak. Nenavist k vlastnim hracum se tu nenosila ani tehdy, kdyz za Slavii hrali daleko horsi hraci. Ale teprve ted se na diskuzich rozjizdi cilena kampan s ukolem vyhnat konkretniho hrace pryc. Ta se navic prenasi i na stadion a nekteri uz pri prvnim dotyku MJ s micem maji nechutne komentare. Jsem docela zvedavy, kdy prijde cas, kdy vlastniho hrace divaci vypiskaji. Treba se jim podari vyhnat MJ tak jako to na Letne udelali s Horvathem.
              Asi je to prirozeny vyvoj, s jidlem roste chut a choutky, nicmene je to dost smutne.
              S tim taky souvisi to, ze si divaci zacinaji myslet, ze jim Slavia patri, ze na takove chovani maji moralni pravo a ze vlastne delaji dobrou vec.

            • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

              bongor     před 15 lety 11.07.2009 06:33 |  
              0 0

              Naprosto s Tebou souhlasím,tohle by se tady vůbec nemělo objevovat,takové útoky na naše hráče a vedení.Nepřítele snad máme jasně definovaného a není potřeba si ho ještě vymýšlet ve vlastních řadách.Mně se mnohokrát nelíbí výkony některých našich hráčů a přesto k nim mám sympatie,protože to jsou slávisti.To už by museli vyvádět nevím co,abych jim takto veřejně dával najevo,že o ně nestojíme.Rovněž tak mám sympatie ke kamarádům slávistům,ať už mají nazor jakýkoliv.Rád se pobavím se Sokratem 55,Slaviatorem,Quelharem a mnoha dalšími,kteří mají podobné názory jako já,ale i panem Jiřím1,Tantalem a opět mnoha dalšími,kteří mají jiný názor.Spojuje nás jediná věc a to je láska ke Slavii.
              Diskuze je potřebná,i ostrý střet názorů,ale neměli bysme si to kazit zbytečnými osobními výpady mezi sebou i na hráče.

        • Re: Zavinil Marek Jarolím krasch Slavie v pohárech?

          bongor     před 15 lety 11.07.2009 06:55 |  
          0 0

          ahoj tantale,jsem rád ,že to vidíš rozumně a taky Tě nemám za nějakého bezhlavého a nenávistného písálka.Ani já ani Ty ,ani KJ nejsme bezvadní a neomylní,prostě se spleteme.A je dobře,že KJ se plete nejmíň,jak je vidět z jeho výsledků.Já bych teda pod ním nehrál,to musí být čočka.Chytil bych se s ním do měsíce a letěl bych.
          Nechci Ti radit,Ty si určitě poradíš sám nejlíp,ale jak se Ti můžou smát sralťani?Vždy´to jsou to ubožáci co jen lepěj díru dírou,za jednoho nekopu přivedou jinýho a navíc to ví i vrabci u nás na střeše,že z těch jejich slavných titulů by jinde museli nejmíň pět vracet a byli by odejiti tak počítám do divize.Jsou k smíchu.Tak jak se můžou smát Tobě,fandovi nejlepšího a nejslavnějšího klubu v Čechách?

  7. Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

    lassiter     před 15 lety 10.07.2009 20:47 |  
    0 0

    Pane jo, článek o Matejovi a další hodně slibný posile, ale dopadne to jako vždy - jakmile někdo zmíní MJ, debata nezadržitelně míří do černý díry :-) Teď sem koukal na zprávy a KJ byl dnes evidentně ve výbornym rozmaru :-) jinak jestli sem to dobře pochopil, tak Hocina sem v podstatě dotáh TJ, měli bysme ho zaměstnant jako skauta, když teď moc nehraje...

    • Re: M. Krajčík a H. Ragued slávisty

      slaviator     před 15 lety 10.07.2009 22:39 |  
      0 0

      Jeste by sem moh dotahnout toho jejich tuniskyho utocnika ze Sosaux, kdyz Pekhart miri pomalu za kopecky :-(