Slávisté dnes ve finále turnaje v Nové Včelnici ukončili sérii pěti vítězných zápasů v přípravě, podlehli 0:1 Brnu, které v sobotu v Čelákovicích deklasovali 5:1. "Dnes hrála trošku jiná sestava, navíc jsme v pondělí a úterý poměrně dost trénovali. Terén dnes nenahrával naší kombinační hře, o kterou se snažíme. Inkasovali jsme gól po hrubé chybě, to rozhodlo utkání. Snažili jsme se hrát, i když tam byly nepřesnosti zapříčiněné terénem, ale i tak jsme měli možnosti skórovat a srovnat stav, před koncem utkání jsme ještě střídali, na hřiště šly ofenzivní rychlostní typy," zhodnotil utkání Jarolím. Hřiště bylo po vytrvalém dešti v ne úplně ideálním stavu. "Chceme zkvalitňovat herní praxi v herních činnostech, tady to moc nešlo, byly momenty, kdy se balón zastavoval v kalužích, bylo to všechno ztížené. Dá se říct, že jsme rádi, že jsme to přežili bez zranění."
V minulých dnech byli na testech v áčku čtyři hráči. "Nešpor se vrátil do Vlašimi, pryč je i Ricardo. Kanu má drobné zdravotní problémy, takže ještě uvidíme, Soo-Il na testech uspěl, o jeho příchodu se bude rozhodovat v nejbližších dnech," řekl náš kouč. Je možné, že výčet testovaných hráčů touto čtveřicí nekončí. "Uvidíme, možná ještě někoho budeme testovat." Slavia odjíždí 12. července na soustředění do Seefeldu, před ním se kádr bude zužovat. "Nominace na soustředění bude už před zápasem s Mostem, chtěl bych vzít do Rakouska 22 hráčů do pole a gólmany, ale je možné, že může být hráčů i víc."
Komentáře (84)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
mpik před 15 lety 08.07.2009 22:57 |Dvaadvacítka vyvolených?
Obrana (7): Hubáček, Suchý, Vomáčka, Grajciar, Krajčík, Čelůstka, Dens. Nepojedou Hošek a zraněný Kaufmann?
Záloha (10): Ragued, J.Černý, Hloušek, Janda, Trapp, Trubila, Volešák, M.Černý, Jarolím, Belaid. Tady bych přál černého Petra Jarolímovi...
Útok (5): Vlček, Naumov, Kang, Šenkeřík, Ivana. Nepojedou Tafat a zraněný Pekhart?
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
quelhar (admin) před 15 lety 08.07.2009 23:09 |Muj nazor podle stavenych sestav
Obrana (8-9): Krajcik (ale kdyby neprisel, tak se IMHO nic svetoborneho nedeje), Grajciar, Celustka, Vomacka, Suchy, Hosek, Hubacek, Trubila - Dens (u nej vidim nominaci nejproblematicteji) Zraneny Kaufman urcite nepojede.
Zaloha (9): M. Cerny, Janda, Ragued, Trapp, Volesak, Belaid, Jarolim, Hlousek, J. Cerny. Zraneny Smica urcite nepojede
Utok (5-6): Vlcek, Naumov, Kang, Senkerik, Ivana, souhlasim, ze Tafat nepojede, o Pekhartove zdravotnim stavu nevim, takze tezko rict. Myslim, ze nejvic na hrane jsou Tafat, Pekhart a Ivana a ze z tech tri minimalne jeden zustane v Praze.
A nedivil bych se, kdyby tam jel nejaky dalsi testovany hrac (uplne novy), ani kdyby do pole jelo vic nez 22 nasich hracu (klidne az 24, s Densem a Pekhartem nebo Tafatem)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Socrates (přítel SN) před 15 lety 08.07.2009 23:15 |A nějaký brankáře bych tam taky vzal :-)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
jane (admin) před 15 lety 08.07.2009 23:17 |"Nominace na soustředění bude už před zápasem s Mostem, chtěl bych vzít do Rakouska 22 hráčů do pole a gólmany."
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Socrates (přítel SN) před 15 lety 08.07.2009 23:18 |Jo aha, 22 do pole PLUS gólmany ;-) :-))
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
mirecek1111 před 15 lety 08.07.2009 23:27 |Noo Hošek pojede kluci určitě, těch stoperů totiž opravdu moc nemáme. Tipoval bych spíš, že zůstane doma Dens, pokud se tedy opravdu zrealizuje návrat Krajčíka.
A u toho Korejce, tam bych také neočekával, že pojede. Jeho příchod se snad zrealizuje ale stejně se u něj nebude očekávat, že na něm postavíme sestavu v předkolech o LM. Pokud přijde, tak si myslím, že na soustředění nepojede, potrenůje s B týmem a v následujících týdnech či měsících se teprve začne pomalu zapracovávat do A týmu. Má navíc i zřejmě fyzické manko.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Vhoo (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 00:59 |jo v ty obrane to porad skřípe a to je jediný z čeho mam pred LM obavy , chtělo by to ještě jednoho zkušenýho stopera, toho Latku sme sakra neměli pouštět.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
bongor před 15 lety 09.07.2009 07:04 |No skutečně ta obrana/střed obrany/je asi kámen úrazu.Tam by to chtělo urychleně někoho skutečně na úrovni.Jenže už je pozdě na sehrání.Do blízké budoucnosti by nemusel být od věci Čelůstka.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Viking před 15 lety 09.07.2009 08:21 |Vzhledem ke stavu kádru předpokládám, že na stopera KJ počítá s Čelůstkou ale hlavně Kaufmanem. Na pravém beku se rozehrál perfektně Grajciar, je navíc dost produktivní, k tomu tam máme ještě Dense.
Ten Matěj mi přijde co do počtu krajních obránců celkem nadbytečný, naopak nalevo moc kvalitních alternativ není. Navíc by se těžko prosazoval na pravé záloze, tam máme Jandu s Milanem. Příjemné to starosti.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
LordEdmund před 15 lety 09.07.2009 08:37 |Proč si jste všichni tak jistí, že je Regued už náš? Karel Veliký o něm nehovořil, takže se podle mého má věc tak, že bychom ho sice chtěli, ale on váhá, nebo má lepší nabídky.Já bych ho bral,moc se mi líbil,ale to, že někdo napíše v diskuzi, že má již podepsáno neni směroplatné, viz ten Karič. Marek samozřejmé černého petra nedostane :-)) spíš Volda, nebo Trapíno.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Bohy1892 před 15 lety 09.07.2009 08:46 |Podle sportu už je podepsanej...
http://deniksport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/76870/zazracny-tunisan-ma-slavii-vykopat-miliony.html
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
jane (admin) před 15 lety 09.07.2009 08:59 |No rekneme, ze zitra bude tiskovka s predstavenim dalsich posil :)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
miross před 15 lety 09.07.2009 09:42 |Není směroplatné, to máš pravdu. Tak schválně jak to dopadne? Ragued byl podepsán před týdnem ve čtvrtek a Karič byl u nás a před měsícem byl poslán zpět. Jistej si opravdu jsem, protože to mám potvrzené.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Bulldock (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 10:02 |Máňa řikala, že to neni směroplatný. S tím ani Radosta nehne! :-))
No, tak já myslím, že doma možná zůstane Dens a Tafat + zranění Kaufman, Šmicer..snad se k nim nikdo nepřidá. KJ třeba vezme ještě nějakýho borce do obrany nebo do kisny na testy a taky by mě zajímalo, proč zas nastupoval Cissé. Že by mu dal Karel ještě šanci?
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
quelhar (admin) před 15 lety 09.07.2009 10:12 |Cisse hral jen polocas v Celakovicich, protoze jsme meli malo obrancu (zraneni Vomacka a Trubila). Krome toho uz jen devet minut proti Brnu. V Nove Vcelnici asi byl taky, ale nehral. Rekl bych, ze to rozhodne neznamena, ze mu dava Karel dalsi sanci, ale byl zrovna k dispozici a bylo malo lidi do obrany, tak ho vyuzil, kdyz je jeste porad nas hrac.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
LordEdmund před 15 lety 09.07.2009 10:22 |Cissé je takové Karlovo dítě :-)) a třebe to KJ bera jako osobní výzvu z něj udělat špičkovýho fotbalistu. A to bude tedy kurewská rachota a budu mu při tom držet palce a doufat, že nás to nebude stát moc bodů. Zvláštní je ,že v pŕípravě loni byl Cisse sluśnej a v zápase s Nitrou v Edenu dokonce výbornej, pak přiśel ten přišernej výkon s Plzní,nějaké to střídání a pár špatných zápasů za "B". :-( . Ten Kanu mi ho pŕipomíná, takže bych o něho 2x neusiloval, zvláště ,jestli má nějaké zdravotní problémy.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Bulldock (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 10:27 |No tak že zbyl so počtu.. jen kvůli tomu by ho snad nebral. To už by si mohl vytáhnout z béčka Koblera nebo Čmovse.
Kanu? Neviděl jsem ho. Na druhou stranu, přijde, zraní se, je v tom cosi slávistického. . toho asi vezmem:-)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
LordEdmund před 15 lety 09.07.2009 10:46 |Já Kanua viděl proti Kladnu. Je tvrdej, má výskok, hlavu, nabízel se, volal na spoluhráče"já, já, já":-) hodně chtěl balon, byl opravdu aktivní narozdíl od Cisseho. Ale pak 2x propadl ve sředu hřiśtě a byly z toho šance. Na stoperu by hrát asi nemohl a jestli je pravda, že máme jistého Tunisana, tak na DZ ho nebudeme potŕebovat.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
dubas před 15 lety 09.07.2009 10:21 |Je zvláštní, že jen co ,,tvaroh a protekční spratek atd. '' nenastoupil, tak jsme poprvé prohráli, ale stejně za tu prohru může MJ, určitě na měl na kluky špatnej vliv z lavičky.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 10:33 |to je stejna demagogie jako tvrdit, ze jsme predchozi zapasy diky nemu vyhrali. tou demagogii myslim pochopitelne prvni cast vety, tj. ze jen co nenastoupil, poprve jsme prohrali.. no jo, je proste nepostradatelny!:-))
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
dubas před 15 lety 09.07.2009 10:43 |martyni, to není demagogie ale ironie, ale já na rozdíl od klubu,, nenávidím MJ'' nikoho neurážím, už prostě jsem alergickej na tu nenávist vůči MJ. Ale jinak pohoda, vánek :-)))))
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
LordEdmund před 15 lety 09.07.2009 10:51 |A kde jsi v těchto příspěvcích rozpoznal nenávist ty Sherloku s alergií ? :-)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 10:54 |Nenavist.. doufam, ze neni moc lidi, ktery by ho nenavidelo, to by bylo smutny... ale poukazovat na to, ze dostava velkou duveru, aniz by mel odpovidajici vykonnost, to je prece normalni vec. Vestina fotbalovych diskusi je o tom, proc hraje ten a ne jinej!:-)). A tedka se ukazuje, ze s Markem se zatim zrejme pocita do zakladu, Volesak hraje se zalozni jedenactkou a Belaid na tomto postu zkousen neni vubec. to je prece trochu kontroverzni, nebo ne?
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
LordEdmund před 15 lety 09.07.2009 10:40 |proč to podráždění,ironie a hrocení diskuze ? Zrovna tady nikdo Marka neuráźel, akorát se prostě nékomu nelíbí jeho hra, pŕípadně to, že dostává i přes rozporuplné výkony další a další šance. nikdo tady nepsal, že je to z protekce, nebo proto, že se jmenuje Jarolím. Ten důvod zná Karel, ale prostě mu nejspíš věří a doufá, že se vykope a že v něm něco je, jako věřil jiným a nakonec se to vyplatilo..Jandys, Hub. Za sebe mohu říct, že mi MJ přijde strašné málo výbušnej,pomalej a to je hodně limitující, protože i když si připustíme, že má nějakou sluśnou techniku a údajně i střelu, tak se k tomu nikdy nedostane, protože u balonu nebude nikdy včas. V lize se to ztratí, hlavně proto, źe máme spoustu jiných rychlích hráčů, ale např v LM to bude problém.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
dubas před 15 lety 09.07.2009 11:01 |Drahý Lorde, já se omlouvám,rozhodně nechci hrotit diskuzi, ale už mě leze krkem ty věčný útoky na MJ, včera na onlajnu na of. str. zápas ještě nezačal a už tam bylo plno urážek, je jasný že větší výbušnost a rychlost tam chybí, mě se taky ve všech zápasech nelíbil, ale dělat z MJ hráče okr. přeboru? Jak se mu asi musí hrát, když ať hrá jak hrá tak někteří na něho stejně plivou. Pokud se tě má reakce nějak dotkla, tak se ještě jednou omlouvám a MJ do základní sestavy :-))))
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 11:08 |a jak se asi hraje (resp. sedi) Volesakovi a Belaidovi? spravedlnost vidi kazdej jinde, v tom je ten problem..
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
dubas před 15 lety 09.07.2009 13:34 |martyni, já jsem nemluvil o spravedlnosti, mluvil jsem o tom, že ! Nedáváme góly ze standartek proto že je MJ blbě kope, když ale nehrá tak je taky nedáváme, tak že chyba bude i někde jinde, Sucháč na podzim taky hořel jak papír ale to přece není důvod mu nadávat. Já jsem osobně raději když hraje Volešák jak MJ, ale teď v přípravě hráli oba stejně, proč nehlál Belaid tolik to nevím, ale na jaře promiň byl horší jak MJ. Já si pamatuju když tak hle hl. tr ve starým Edenu plivala po Radku Bejblovi a Radek na postu dz neměl v lize konkurenci. Mluvím o tom, že krom toho že po něm ještě nehážeme kamení , tak ten slovník si moc nezadá s lůzou z Letné. Já se ještě jednou omlouvám těm co se mé zastání MJ nějak dotklo, ale včerejší debata na onlajnu při utkání proti Budějkám mě hnula řádně žlučí. Jsme Slavisti, tak pokud chcem někoho kritizovat, tak ať to má trochu úroveň. MJ do základu :-)))))))
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Bulldock (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 14:32 |To jsem nečetl. Jinak myslim, že hráli nastejno. Nemám srovnání, abych to hodnotil. Belaid hrál míň, protože šlapal na kolech později. Ale PZ neni pro něj dobrá, zvlášť vedle MJ to neklape.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
LordEdmund před 15 lety 09.07.2009 12:13 |omluva přijata a MJ na lávku :-)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
marek018 před 15 lety 09.07.2009 10:47 |tak jestli myslíš opravdu vážně, že hlavní důvod prohry je,že nenastoupil M.Jarolím, tak to teda nevím..Sice nevím,čím si zasloužil,že ho tak obhajuješ,ale obdivujitě,to já bych nesvedl-já když ho vidím hrát,tak z něj rostu..
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Artur (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 09:34 |Chudák Morávek.. musí hrát pravýho beka, shodou okolnosti sem ten zapas videl na Eurosportu a kdyz sem ho tam videl koukal jsem jako puk :))
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Huntelaar před 15 lety 09.07.2009 09:41 |kdyby šel radši k nám:-D
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Bulldock (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 10:04 |Mohl hrát levýho.. napravo toho máme dost. :-)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
miross před 15 lety 09.07.2009 09:44 |Proč chudák? Hráč z druhé české ligy musí být rád, že ho na to hřiště pustí!
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
bongor před 15 lety 09.07.2009 10:21 |zapomínáme na to,že pravej bek může hrát docela klidně nalevo,to maj myslím Němci s Lahmem.Nebo ne?A jde to,proč by to nešlo.Jenom
se tím zamotá hlava soupeři.Třeba takovej Matej napravo a Grajciar nalevo a o poločase by se mohli prohodit.Z toho by takový přitroublý
hráči jako třeba schraňuje sralta z toho museli bejt hotový.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 10:37 |Grajciar by to mohl zkusit nalevo, kdovijak presny centry pravackou stejne nema a prosazuje se hlavne bojovnosti a dobrou strelou. ale pak zas by byla otazka, co s Hlouskem a JCernym.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Bulldock (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 11:01 |Coby? Napravo s nima..:-) KJVCD!
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Vhoo (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 11:30 |jo Grajcar na levo, stahoval by si to na střed protože střelu má fakt výbornou.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
lassiter před 15 lety 09.07.2009 10:27 |no, tak Matej definitivně přichází. jsem zvědavej jestli ještě pojede na hory...
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Jakubisko před 15 lety 09.07.2009 10:36 |Kdes' to vyčetl?
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
lassiter před 15 lety 09.07.2009 10:39 |na idnes to píšou, že by měl zítra podepsat spolu s tunisanem
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
DrFe1 před 15 lety 09.07.2009 10:39 |Na iDnes je v rubrice "Právě se stalo" tahle zprávička: 10:22
Tunisan Hocine Ragued a slovenský fotbalový reprezentant Matej Krajčík podepíší zítra smlouvy se Slavií; Ragued přichází z belgického Monsu a Krajčík se po půl roce vrací z italské Regginy.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Viking před 15 lety 09.07.2009 11:07 |Ad Matěj - výborná zpráva, sice bude v obraně přetlak jako bejk, ale při současných cílech je to aspoň výzva, že všichni musí dřít nadoraz.
Ad Tvaroh - myslím, že výkonostně je na tom s Voldou (Tijany je úplně jiný případ) stejně. Nicméně když si srovnám způsob naší hry na jaře, tak Volda mi mnohem víc pasuje do systému, který KJ začal hrát koncem jara. To znamená rychlé kraje, permanentní měnění místa. Něco jako Xavi v Barceloně:-)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Jakubisko před 15 lety 09.07.2009 11:14 |Kde vlastně přišel k tý přezdívce tvaroh? :)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Viking před 15 lety 09.07.2009 11:19 |To nevím ale u nás se tak říká spoluhráč, co moc osobních soubojů neustojí a hlavně nevyhrají..
Ještě k Voldovi - nikdo mu hlavně nemůže upřít, že v zápase nechce pokaždé hrát na 100 %. Tohle hlavně sráží MJ.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
lassiter před 15 lety 09.07.2009 11:29 |No já bych rozhodně MJ nevyčítal, že nechce hrát na 100%. To on podle mě chce a řek bych i hraje. Jen prostě co se týče tvrdosti, rychlosti a výbušnosti na víc nemá. Prospělo by mu, kdyby nabral trochu svalový hmoty, tak asi 10kg. Stejně jako Hošek, u něj to je ještě markantnější když hraje vzadu. Když sem ho viděl v Čelákovicích zblízka...střední bek s touhle konstitucí prostě hrát nemůže.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
martin08 před 15 lety 09.07.2009 14:21 |a? Tuhle jsem narazil na fotku Mary Suchyho kdyz zacial v Acku a taky to nebyl nabusenec jako dneska, co neni muze bejt.. Pockej za rok - sezona na lavicce acka ho spravi:)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
urs (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 14:11 |zkrátka je měkota, bojí se jít do soubojů.. :-(
takovej hráč je z 50 % u fandů v nemilosti :-))
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
bongor před 15 lety 09.07.2009 16:06 |Je to možný.V tom případě mě mrzí,že jsem se nenasomroval do Slávky.Byl bych určitě oblíbenej,i když neumím pořádně kopnout do míče.Ale do soupeře to jo....
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
popin před 15 lety 09.07.2009 22:31 |Nechápu KJ, proč Belaida pořád cpe napravo (tedy když už se rozhodne ho postavit), tam je úplně utopenej, není to žádný "ostrý" kraj ale úplně jiný typ hráče. Potřebuje být často u balonu, kombinovat uprostřed, rozdávat pasy a střílet (a to umí možná nejlíp z kádru) - a ne lítat na halvu nahoru dolu. Proč ho nepostavil s jeho krajanem nevim, přitom přesně tenhle typ DZ by mu vyhovoval. Tak ať ho Slávie radši prodá a na SZ se definitivně usadí Tvaroh. A sbohem LM ...
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 11:20 |Kdyz uz se o MJ tady tak rozepisuju, musim pripustit, ze ani Volesak ani Tijany ani MJ nepredvadeji buhvico. Vlastne by se dalo tvrdit, ze prave tihle tri patri k tem slabsim hracum nasi zalohy. Volesak stejne jako MJ nema dost kvalitni koncovku, byt se do ni oba dostavaji docela casto, a nemaji ani dost kvality v tvorbe hry, golova prihravka, nebezpecny pas na utocnika, chytra ulicka, to jim chybi obema! Volesak je ale podle me lepsi v defenzive, v bojovnosti, hre jeden na jednoho. A to je dulezity, protoze stred zalohy nesmi propadavat. Tijany zase potrebuje zlepsit pristup a to zasadne, jeho vyhodou je, ze - tedy alespon podle me - ma predpoklady k tomu, aby se zlepsoval, narozdil od MJ, kde nevidim nadeji, ze by mohl sve nedostatky odstranit. Ale nemusel by koneckoncu hrat ani jeden z nich, konkurence je velka a Janda nebo oba Cerni by tento post mohli zvladnout treba kvalitneji.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Eluin (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 11:26 |Volešákovi je nutno ještě připočíst k dobru jeho kvalitní přímé kopy.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Viking před 15 lety 09.07.2009 11:31 |Já celkem nechápu, proč KJ nedá na OZ šanci J. Černému, ten by si to v klidu odehrál. Na klasickou levou ostrou lajnu to stejně není typologicky ideální hráč, právě naopak je to hračička s míčem s dobrou koncovkou a výbornou přihrávkou. Navíc by se tím uvolnilo místo pro Hlouška.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Bulldock (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 11:29 |Souhlasim skoro ve všem. Až na toho Jandu, ten má podle mě trochu jinej styl hry. Jinak bych dodal, že Volda kope nejlíp ze všech standartky. Ale celkově bych z těch tří nechal jen dva a ti ať se perou o post SZ. Napravo je asi nejlepší Tijani, ale beztak je škoda tam dávat kohokoli z těch tři.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Viking před 15 lety 09.07.2009 11:32 |Já bych zálohu postavil Janda - Tunisan - J. Černý - Hloušek a do útoku Míňa s Vlčákem.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
mirecek1111 před 15 lety 09.07.2009 11:48 |Ragued se jmenuje :) jestli bude takový jak se o něm píše, tak mu stejně za chvíli jako všichni ostatní budeš říkat Hosínek. Pak budeš mít zálohu Janda - Hosínek - J. Černý - Hloušek :-)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Bulldock (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 12:46 |Třeba myslel TB :-)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
swoff před 15 lety 09.07.2009 12:47 |hlasuji také pro zálohu Janda - Hosínek - J. Černý - Hloušek :-)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
venator před 15 lety 09.07.2009 13:25 |V současné situaci a formě jsem taky pro tuhl zálohu....
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
mirecek1111 před 15 lety 09.07.2009 13:54 |No nevím, Jarda už je ve Slavii celkem dlouho a pan trenér ho téměř nikdy ve středu nevyužíval, i když se to nabízelo. Myslím, že tento post by mu neseděl. Žel nám nezbývá, než dál v přípradě dávat šanci Markovi Jarolímovi a Belaidovi a doufat, že se zmátoří, a budou podávat aspoň jeden výkony jako na podzim. Ani nejde o to, jestli je to ideální ale takhle to hold zřejmě i na soustředění v Rakousku bude, žel jiná varianta není.
Btw, včera večer jsem se koukal na záznam podzimního zápasu s Teplicemi doma a Marek hrál výborně, pořád doufám, že to bude jen otázka času, ale musí začít pořádně makat.
Na druhé straně se nabízí otázka, proč pan trenér stejně dlouhodobě jako si vytipovával Hocina nehledal možného playera i na tento post, celé jaro totiž bylo vidět, kde je problém. Nakonec přišlo spousta hráčů, ale na post ofenzivního záložníka nikdo. Co třeba někdo na Slovensku, Kozák..
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Bulldock (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 14:38 |Zkoušel to loňské jaro. A teď hrál Jarda taky spíš ze středu. Špílmachr taky neni. Jinak souhlasim. Tenhle post je podle mě náš nejslabší už tak dva roky. Nikdo tam úplně neobstál, ale taky kde takovýho hráče najít.. Poslední LJ mi tam přišel kvalitní, i když to taky nebylo vždycky bůhvíjaký, ale zase jezdil po pudeli a MJ je proti němu velkej tichošlápek.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
quelhar (admin) před 15 lety 09.07.2009 16:00 |Zrejme pan trener nema pocit, ze je post ofenzivniho zaloznika nejakym vetsim problemem.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
mirecek1111 před 15 lety 09.07.2009 14:00 |No dobrá, já si taky nachvíli zahraju na pana Jarolíma, domluvímsi přáteláček se Spartou a postavím to takhle:-)
Vaniak - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Janda, Milan Černý, Hocine, Hloušek - Vlček, Pekhart.
Krvácí mi srdce ale Jardu Černého tam prostě nikam nenarvu, nejsem zastáncem, aby stejně jako chudák Dušan museli hráči hrát na postech, na kterých nevyrostli. To raději at Hloušek nebo Černý sedí, než aby hráli na beku.
Dušan tam hrál spoustu zápasu a ve všech se opakoval stejný scénář, do poločasu jsem hráli úplnou tužku, po přestávce se Dušan vrátil na svůj post levého záložníka a začalo pěkné peklo..
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
swoff před 15 lety 09.07.2009 14:39 |Tam M.Černý mě také na OZ napadl, ale říkal jsem si, že trocha zkušeností neuškodí. O Pekhartovi se nikde moc nemluví, až si říkám, jestli není na odchodu. A na závěr si dovolím drzost a zapochybuji o volbě pravého obránce, jsem na SN asi jediný, ale já z Matějova návratu úplně odvázaný nejsem. Je mi líto investice do hráčů, kteří přišli místo něj a jak už jsem tu někde psal, nevěřím, že je schopen zopakovat podzimní formu. Ale zlobit se pochopitelně nebudu, když se mu to povede :-)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
quelhar (admin) před 15 lety 09.07.2009 16:06 |Ja s tim Matejem celkem souhlasim. Myslim, ze rozhodne nebude mit misto v sestave jiste a pokud je pravda, ze se s nim podepise rocni smlouva s opci, tak je jasne, ze ani trener mu bezmezne neveri. Kdyz se navic Grajciar rozehrava k vybornym vykonum, tak si dokazu predstavit, ze Jarolim Matejovi jasne rekl, ze jeho pozice v tymu muze byt hodne jina nez na podzim. V pripade Mateje je jeho prichod dobry taky proto, ze nepujde do tymu ligovych konkurentu. Chovanec by ho urcite bral vsema deseti.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
DomeCZek před 15 lety 09.07.2009 22:15 |Souhlasím, horší by bylo, aby matej byl u konkurence, nez aby byl u nas, rekl bych, ze KJ si taky nerika, ze to na nem bude stavit, ale uvidime. Treba s variantu jeho navratu necekali, proto hledali jinde...Bohuzel spousta fandu si rika, ze musi byt v zakladu, na podzim hral dobre,to jo,ale obcas mi stvalo, ze ochoten udelat par kroku pro balon a ten skoncil v autu...
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
EdCable před 15 lety 09.07.2009 15:04 |Ja jsem si vsiml zase napriklad scenare, ze si Jarda s Dusanem mista menili, takze branici souper netusil, kdo proti nemu pobezi a jak
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
quelhar (admin) před 15 lety 09.07.2009 16:03 |No nevim, Dusan hral z pozice beka v domacich zapasech podle me nejlepe v cele sezone...
Ze vsech hracu, ktere mame, maji nejvetsi ofenzivni prinos tymu Jarda Cerny a ted nove Standa. Oba podle me maji misto v sestave jiste. Proc se obirat o moznost mit v sestave dalsiho nebezpecneho muze navic? Pri vsi ucte k Hubovi, ten dopredu nebezpecny prilis neni.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
mirecek1111 před 15 lety 09.07.2009 12:23 |"A Jeslínek s Piroskou? Ti mají do základní sestavy asi tak daleko, jako Sergio Peter k anorexii…" pěkně je tam drbou.
Tak ten superstřelec z nižších holandských soutěží je asi nespasí :) Pepík ale ještě v cizině loví, to jsem teda zvědavý.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Jakubisko před 15 lety 09.07.2009 12:25 |Drbou? Kde? :)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
mirecek1111 před 15 lety 09.07.2009 12:28 |http://tn.nova.cz/sport/fotbal/dalsi-fotbal/kanonyr-calabro-spartu-zrejme-neposili-kluby-se-nedohodly.html
Je tam někde článek i o tom našem Raguedovi.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
bongor před 15 lety 09.07.2009 16:00 |A tak si chudák přál si alespoň jednou v životě zahrát ve velkoklubu
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
quelhar (admin) před 15 lety 09.07.2009 13:01 |Mno, Kang je zpatky v Koreji, takze ten na soustredeni nejspis nepojede a pokud prestup vyjde, tak se bude nejspis behem podzimu adaptovat na evropsky zivotni styl a do tymu bude zarazovan postupne. Tak to je hned o jedno jmeno na soustredeni mene.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
venator před 15 lety 09.07.2009 13:24 |kdes to vzal?
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
quelhar (admin) před 15 lety 09.07.2009 13:29 |V clanku na idnesu o posilach se pise, ze se vratil do sveho tymu a Slavia intenzivne jedna. Nevim, prijde mi, ze i kdybychom dneska nebo zitra prestup dojednali, tak by v sobotu priletel, mozna by se k tymu pripojit mohl, ale casovy posun neni asi zadna sranda a nemyslim, ze by hned zvladal stejne treninkove davky jako ostatni...
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
slaviator před 15 lety 09.07.2009 15:53 |Sakra, a kdo mi to neveril, ze Matej v sobotu uz bude hrat? :o)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
Mimo86 před 15 lety 09.07.2009 18:41 |Mám z toho radost.
Možná to přece jenom nebude tak špatná sezona.:-)
V sobotu se pojedu nejen na Mateje, do Mostu podívat.
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
slaviator před 15 lety 09.07.2009 19:39 |Nejen za Matejem, jooo? :o))))
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
TKutnik (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 19:40 |Koukám že pán neumí číst :)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
slaviator před 15 lety 09.07.2009 21:28 |"V sobotu se pojedu, nejen na Mateje, do Mostu podivat." - "Nejen na Mateje, jo? :-))" Co se nezda? :o)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
TKutnik (přítel SN) před 15 lety 09.07.2009 21:31 |Beru na sebe :)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
mirecek1111 před 15 lety 09.07.2009 22:34 |http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/173385-bin-ladin-v-minulosti-navstivil-usa.html
Představte si ho bez fousů, nepřijde vám jako celý Miky Tavares :-)
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
slaviator před 15 lety 09.07.2009 22:40 |Vidíš, prodat Míšu ne do Hamburku, ale Amíkům, nebylo by to 50 mil Kč, ale 10 (nebo 20?) mil dolarů.. :-)))
Re: Kang Soo-Il uspěl na testech ve Slavii
mirecek1111 před 15 lety 09.07.2009 22:54 |No vidíš, první Bin Ladina, teď opálený Řepka, jak toho našeho novice z Tuniska kdosi zhodnotil, to si nevybereš :-) Ale když sem na něj tak zběžně koukal, tak už se těším na derby, ten vypadá, že k "poctivému zákroku" nebude mít daleko :-)