Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

Kapitánem bude na podzim ve Slavii bezpochyby Stanislav Vlček, velká ikona a miláček slávistů. Na sobotním turnaji v Čelákovicích se blýskl brankou a asistencí a hlavně dobrým výkonem, o jeho přínosu pro tým není pochyb. "Je tu velká konkurence, to tu dříve nebylo," je spokojen.

Finále proti Brnu jste zvládli suverénně ...
Finále proběhlo v pořádku, dobře jsme se připravili a poctivě to odpracovali. Musíme být spokojení hlavně po herní stránce, dnes to mělo svou kvalitu.

Byli jste produktivní v útoku, takže spokojenost?

Fotbal je o gólech a my jsme na Slavii vždycky šance vytvářeli, ale dnes jsme chyby Brna potrestali góly. Rozhodně spokojenost.

Byl to příjemný návrat do Čelákovic?

Daří se nám tu, ale mně taky. Jsem tu na druhém či třetím turnaji a vždy se sem vracím rád.

A co návrat do Slavie?
Zatím je to takové, jak jsem si představoval. Zatím není žádný problém, všechno funguje. Samozřejmě se to teprve rozběhne, zatím jsme v přípravě, ale pocity jsou hodně dobrý. V mužstvu je kvalita, jen je třeba se sehrát, dát se dohromady, na což máme tři týdny. Věřím, že se nám to podaří. Jsou před námi velké výzvy, tak se určitě o ně porveme, abychom je všechny urvali.

Myslíš si, že je Slavia lepší, než když jsi odcházel do zahraničí?
Odcházel jsem po postupu do Ligy mistrů a už tehdy se tu budovalo silný mužstvo, ale teď tu máme 20-25 hráčů, kteří mohou okamžitě naskočit. To tady nikdy nebývalo, konkurence je nyní obrovská. A je to vidět, bojuje se o místo v sestavě. Zatím to funguje a jsem rád, že i v Česku může být takový klub, který může, či spíše bude konkurovat v Evropě.

Jak sleduješ výběr reprezentačního trenéra?
Sledoval jsem to, protože se to týkalo i našeho trenéra. Osobně bych mu to strašně přál, aby se stal reprezentačním trenérem, na druhou stranu jsem rád, že zůstává ve Slavii, protože sem patří a pro nás by to bylo velkým oslabením. A uvidíme, koho si nakonec pan Hašek zvolí.

Komentáře (67)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

    urs (přítel SN)     před 15 lety 05.07.2009 14:06 |  
    0 0

    Standa Vlček je žijící legenda :-)

    • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

      DomeCZek     před 15 lety 05.07.2009 15:01 |  
      0 0

      Konkurence je, ale Standa se asi bát nemusí. Včera ukázal, že umí a gol ve finale byl moc peknej, snad si nevzpomene na to, co obcas dokazal zahodit. Standa je kvadr!:-)

  2. Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

    lassiter     před 15 lety 05.07.2009 17:29 |  
    0 0

    Tak Standa bude naše největší posila, když dá každou třetí šanci, bude to fajn. Jinak by mě docela zajímalo, kde skončí Ruda Skácel. Přeci jenom přípravy už sou v plnym proudu a už by se asi měl někam zařadit. Četl sem něco o zájmu Mnichova 1860, ale zatím tam neni. Neví někdo?

    • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

      jack09     před 15 lety 05.07.2009 17:41 |  
      0 0

      brali byste ho do slavie kdyby nic jinyho nesehnal?urcite je to kvalitni fotbalista ale mozna uz by toho bylo moc toho posilovani, navic kam s nim do sestavy,hlousek ma jasnou levou stranu takze asi LB

      • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 05.07.2009 17:48 |  
        0 0

        nebo utocnej stred zalohy

      • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

        slimak     před 15 lety 05.07.2009 17:48 |  
        0 0

        jsem zvedav, jestli hlousek bude opravdu hrat levou obranu i v ostrych zapasech..v hattricku psali, ze byl dost zklamanej, kdyz ho z utoku stahli do zalohy, a ted z neho bude obrance..podle me to je skoda ho zabit na beku, ale chapu, ze na tento post moc hracu nemame

        • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

          quelhar (admin)     před 15 lety 05.07.2009 17:56 |  
          0 0

          Je to stejny pripad jako Svento nebo Krajcik. Hlousek klidne v lize muze hrat krajniho obrance, protoze v popisu prace bude mit z 80% jen utoceni.
          Nechapu, jak se v takovych pripadech muze vubec mluvit o zabiti. Dva z nejlepsich nasich hracu jsou Jarda Cerny a Hlousek (v lete Svento). Je jen prirozene se snazit je mit v sestave oba a asi nejprirozenejsi je jednoho mit na beku a druheho v zaloze s tim, ze se budou prirozene prolinat.
          Nemel jsem pocit, ze by si nekdo stezoval na zabiti Krajcika na pravem beku a pritom to je uplne stejny pripad. Krajcik nebyl kdovijaky obrance, co se tyce braneni, ale vyborny hrac smerem dopredu. Podobne hral na jare Dusan a klidne tak muze hrat i Hlousek. Rozhodne na to ma fyzicky fond a pokud muzu posoudit, tak i kvalitni centry.

          • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

            slimak     před 15 lety 05.07.2009 18:23 |  
            0 0

            dobre, nemusime mluvit rovnou o zabiti:) ale ja si myslim, ze jak hlousek, tak svento vice vyniknou v zaloze, muzou si toho vice dovolit a pak tezit ze svych prednosti, to je rychlost a kvalitni prechod do utoku, popripade brejku a v tom urcite jsou lepsi nez jarda cerny..

            druhy aspekt je potreba branit, zvlastne, kdyz na obou stranch budou podobni, do zadu ne tolik spolehlivi hraci-tedy grajciar nebo popripade matej
            ale souhlas ze v lize by to takto proti branicim tymum slo, ale asi ne v poharech

          • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.07.2009 20:29 |  
            0 0

            Jarda Cerny hral dobre poledni 2 - 3 zapasy v lize, ale ze by byl nasim nejlepsim hracem.. kolikrat byl oporou a kolikrat zahral spis prumerne ci podprumerne? Ja mylim, ze je to ok, aby zaloznici hrali krajni obrance, samozrejme musi se naucit branit a zadruhy musi jim pomahat i zaloznik pred nimi. Ne ze jeden vsechno obeha a druhy se kouka.

            • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

              jack09     před 15 lety 05.07.2009 20:33 |  
              0 0

              dovolil bych si oponovat, IMHO byl J.Cerny jeden z nejlepsich hracu sezony, predevsim na jare

              • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

                DrFe1     před 15 lety 07.07.2009 23:53 |  
                0 0

                Souhlasím

          • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

            bongor     před 15 lety 05.07.2009 21:00 |  
            0 0

            To si muíš nejdřív přeložit do češtiny.Nějakej blbeček napíše,že Hlouška zklamala pozice levý obránce.Slyšeli jste někdo na vlastní uši,že by si na to stěžoval?Tam ještě chybělo napsat,že já jsem do tý Slavie lez vždyť jsem moh klidně jít do velkoklubu/samozřejmě na Toaletnou/.Zkrátka si musíme na tyhle fauly zvykat a hned se z toho nepřipos*ávat.Ve Slavii každý dostane místo,kde je momentálně nejpotřebnější.KJVCD

  3. Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

    slimak     před 15 lety 05.07.2009 17:51 |  
    0 0

    urcite se to tu uz resilo, ale jaky je vas nazor na mozny prichod Krajcika? ja bych ho bral, i kdyz uplne nadsen bych nebyl, tezko by se do hry dostal celustka nebo grajciar. i kdyz samozrejme musi rozhodovat kvalita..bohuzel ostatni ligove tymy uz krajcikovu hru dost prokoukli a jeho defenzivni schopnosti nejsou uz uplne nejlepsi

    • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

      dubas     před 15 lety 05.07.2009 18:18 |  
      0 0

      Prokoukli neprokoukli, doufám že se deka vrátí domů :-))))))))

      • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

        slaviator     před 15 lety 05.07.2009 19:09 |  
        0 0

        Ver tomu, ze vrati a ze jeste prijde jeden utocnik. Skoda, ze tu neni Jiri, aby napsal, ze ten utocnik je ve Slavii na testech a je ze Sosaux :-(

        • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

          slimak     před 15 lety 05.07.2009 19:57 |  
          0 0

          odkud mas to info? jinak doufam, ze zustane Kang..

          • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

            slaviator     před 15 lety 05.07.2009 20:41 |  
            0 0

            Od Jiriho, kterej nestihal a zase se maskuje za sluchatko v Dolezalove kanclu... :o))

            • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

              bongor     před 15 lety 05.07.2009 21:04 |  
              0 0

              jenže se blbě zamaskoval a čuměla mu šňůra a někdo mu na ni omylem šlápnul.Tak si na to teď dává ledový obklady a nemůže psát.

              • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

                slaviator     před 15 lety 05.07.2009 21:27 |  
                0 0

                ...a vedeni koupilo bezdratove telefony:o)

        • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

          tomas18     před 15 lety 05.07.2009 19:57 |  
          0 0

          nevíš něco bližšího o koho se má jednat? když jsem tak koukal na soupisku tak smlouva tam skončila jednomu tuniskýmu reprezentantovi, tak že by se třeba stěhoval za kamarádama? :)

        • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

          Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 05.07.2009 20:05 |  
          0 0

          jo neco sem o tom taky nekde uz cetl ,ze by dalsi fáma :D , ja bych od nich bral Birsu nebo Sverkose :D :D

        • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

          coolair     před 15 lety 05.07.2009 20:12 |  
          0 0

          Francileudo dos Santos? Ten by se hodil - takovej druhej Vlček :-)

          • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

            tomas18     před 15 lety 05.07.2009 20:44 |  
            0 0

            jj toho sem myslel :) ale zase co sem taky koukal tak za minulou sezonu 2 zranění takže se k nám v pohodě hodí :D

          • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

            slaviator     před 15 lety 05.07.2009 20:47 |  
            0 0

            To bude boj o sestavu... :o)

    • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

      opicemag     před 15 lety 05.07.2009 19:43 |  
      0 0

      Krajčíka bych bral. Hned. Sice nevím, co bych dělal s těmi pravými obránci, ale to je jedno.

      • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

        slaviator     před 15 lety 05.07.2009 19:52 |  
        0 0

        Zadame o vyjimku a budeme stridat hokejovym zpusobem... :o)) Ne, jen pockej: Dens velka neznama, Kaufman predkolo LM nestihne, Celustka asi do zakladu pro predkolo LM neni (ne kvuli kvalitam, ale psychice) a Grajciar pro Evropske pohary otaznik... Hrac jako Matej by bodnul. A minimalne se v pripade neuspechu (stat se muze cokoliv) si muze vedeni v klidu rict, ze pro uspech udelali vse (cenove dostupne) mozne

        • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

          opicemag     před 15 lety 05.07.2009 20:55 |  
          0 0

          Souhlasím. A navíc mám prostě Krajčíka rád. Vždy patřil k mým oblíbeným hráčům.

          • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

            slaviator     před 15 lety 05.07.2009 21:27 |  
            0 0

            Tak tak

    • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

      bongor     před 15 lety 05.07.2009 21:02 |  
      0 0

      V každém případě Mateje vzít!

  4. Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 05.07.2009 19:55 |  
    0 0

    Škoda, že kapitánem nebude Hubáček.
    Ale Standa je také dobrý :-).
    Krajčíka určitě brát, má zkušenosti a takový rok, dva bude mít jistě našemu týmu co dát.

    • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

      lassiter     před 15 lety 05.07.2009 20:18 |  
      0 0

      No já s Matejem nevim, na začátku přípravy bych ho určitě bral, teď už je tam napravo nějak těsno, ale asi jo. Ale stejně je zajímavý, jak se po půl roce role obrátily. Pokud by Matej něco slušnýho měl, tak už tam asi trénuje, evidentně to s nabídkama neni nijak žhavý. Myslim, že naše vedení si tuhle situaci poměrně užívá a pokud mu nabídne smlouvu, tak určitě ne takovou jako v zimě...

      • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.07.2009 20:32 |  
        0 0

        To je mozny. Ja bych Mateje bral, protoze jeho konkurenti nejsou buhvijakou jistotou: o Densovi nemluve, Grajciar se rozehrava, ale hrat na tomhle postu se teprve uci, Celustka sotva hned muze byt oporou pro LM.. samozrejme neni jistota, ze Matej bude ve stejny forme jako na podzim. Za zkousku to ale stoji.

        • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

          bongor     před 15 lety 05.07.2009 21:08 |  
          0 0

          V takový formě bude těžko,vždyť tady hrál za špičkový mančaft a tam za nějakou Regginu,ani nevím,kde to hledat.Ale on se rozehraje!

          • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

            swoff     před 15 lety 05.07.2009 21:27 |  
            0 0

            Kéž by, ale já tomu moc nevěřím. Přesto dnes říkám Matěje ano, byť zejména s ohledem na zdravotní stav dalších pravých obránců...

          • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

            urs (přítel SN)     před 15 lety 06.07.2009 08:48 |  
            0 0

            No a co vim o italskym fotbale, tak útočnýmu bekovi tam pšenka nikdy neopkvete :-D kór v poslednim týmu, kterej betonuje o sto 6 :-D Zkrátka MAtej vlez do pěkný prdele, kde rozuměj akorát taktice a to ještě pěkně blbě :-)

            • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

              Ravik     před 15 lety 06.07.2009 09:44 |  
              0 0

              to máš pravdu třeba Nizozemí by mu slušelo více. Celkem se divim, že mu manažer po odchodu z Itálie něco nesehnal, přeci jen je zadarmo... Asi nemá to správný propagační video :-)

              • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

                bongor     před 15 lety 06.07.2009 11:48 |  
                0 0

                Sehnal mu tu nejlepší možnost -Slavii.Co lepšího si člověk může přát.A Matej to dobře ví a my to víme taky.

                • Re: S.Vlček: V týmu je velká konkurence!

                  urs (přítel SN)     před 15 lety 06.07.2009 14:12 |  
                  0 0

                  tak jest :)

  5. Krajčík

    Luke7     před 15 lety 05.07.2009 20:41 |  
    0 0

    Zdravím zdejší slávisty.
    Tak musím říct, že s přestupy jsem opravdu spokojen, Vlček ve velmi dobré formě, Hloušek se jeví dobře a ten tunisan by mohla být opravdu bomba. Navíc se zdá rozehrává Grajciar a Šenky. A Naumov taky nebude špatný. Až člověk zapomíná na to, že odešel Brába a že neví co vlastně s tím Krajčíkem.
    Ale pokud by to záleželo na mě, tak bych ho vzal. Musí se ale počítat s tím, že už není nejmladší a je třeba i dát šanci mladším, ale na kvalifikaci (a) LM je to dobrá posila.
    Sice máme pravých beků hodně, ale do LM bych na pravého beka pustil snad jen toho Krajčíka, maximálně Čelůstku. Grajciar i Dens moc dobře nebrání a Kaufman ještě hrát nemůže. Navíc ten Čelůstka prý může hrát všude v obraně, tak by se dal využít i nalevo a trochu by se tím kompenzoval nedostatek levých obránců.
    No osobně jsem zvědav, jak si s tím KJVCD poradí, ale těším se na ligu a LM úplně hrozně moc...

    • Re: Krajčík

      tolsimir     před 15 lety 05.07.2009 20:49 |  
      0 0

      Presne to me taky napadlo. Kdyz prijde Matej, tak Celustka bude spis stoper ci levy bek

      • Re: Krajčík

        bongor     před 15 lety 05.07.2009 21:11 |  
        0 0

        Hoši takový starosti tak mít před třemi roky,kdy jsme v Křešicích pomalu nevěděli,jestli postavíme jedenáctku.Dobře to ti naši šéfové vedou.Teď to chce vydržet!Ať žije Slavie!!!

        • Re: Krajčík

          quelhar (admin)     před 15 lety 05.07.2009 21:28 |  
          0 0

          Kdyby pred tremi. Teprve pred dvema v zapase s Teplicemi v Modre u Decina (prohra 0:3) nastoupila sestava Kozacik - Vacha, Studik, Nachtman, Hubacek - Dockal, Costa, Kalivoda, Vrzal - Vlcek, Gaucho, stridali Bauer, Zelinka a Volesak.
          No a kde jsme ted...

        • Re: Krajčík

          slaviator     před 15 lety 05.07.2009 21:29 |  
          0 0

          V Kresicich jsme ji postavili bez problemu, mimochodem tam hral poprve Siklic:o) Ale taky treba jeste Vrzal... Kde jsme meli problemy poskladat sestavu, bylo v Modre

    • Re: Krajčík

      quelhar (admin)     před 15 lety 05.07.2009 21:23 |  
      0 0

      Jen bych reagoval na toho Brabce - pred tremi tydny strasna afera, jak to bude kabina tezko snaset, jak se trener pousti na velmi tenky led a kdesi cosi - a po 20 dnech si na Brabce uz malokdo vzpomene, resi se kvalita prichozich hracu (nejspis opravdu velmi nadstandardni v porovnani s lonskymi testovanymi hraci Adilovicem nebo Hadzibulicem) a najednou nevime, co se vsemi temi hraci, kteri se jevi vyborne, delat. Tak nezbyva nez verit, ze vedeni ukaze na ty spravne a ze z dobrych hracu se vytvori dobry tym.
      Proste mam pocit, ze se z jeho odchodu delala vetsi afera, nez bylo zapotrebi. O Slavii a o KJVCD se otrela snad vsechna media, ktera poskytuji komentare svych redaktoru. Ted uz je to zapomenuto a kdyz se bude darit, tak se to ani nevyhrabe. No a Standa bude minimalne stejne dobry kapitan jako Erich.

      • Re: Krajčík

        Khadgar     před 15 lety 05.07.2009 21:40 |  
        0 0

        copy that!

      • Re: Krajčík

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.07.2009 22:31 |  
        0 0

        Ty jo Hadzibulic..na toho jsem skoro zapomnel..:-)). Jasne ze vypada to slibne, kvalitnich hracu by melo byt dost, kdyz se je povede dat smysluplne dohromady, je na co se tesit. Ale - afera s Brabcem podle me naprosto odpovidala tomu, co se stalo (nebo mohlo stat, vlastne to tak uplne nevime:-)). Proste Erich nebyl jeden z mnoha, byl to kapitan z plakatu, kterej dovedl tym do LM a ke dvema titulum, se kterym slavie v zime uzavrela dlouhodobou smlouvu. Kdyby Chelsea vyhodila Terryho, tak je to taky afera!:-))) Prece nelze ocekavat, ze vsichni vcetne medii budou na kazdy Karlovo rozhodnuti bez mrknuti oka rikat KJVCD!:-)).

        • Re: Krajčík

          slaviator     před 15 lety 05.07.2009 23:05 |  
          0 0

          KJVCD Sport

        • Re: Krajčík

          quelhar (admin)     před 15 lety 06.07.2009 09:57 |  
          0 0

          To neocekavam, ale na druhou stranu nekteri projevili docela fatalni faktickou neznalost a jejich komentare tak pusobily spis smesne nez jakkoli jinak.
          Jako priklad za vsechny bych dal treba blog Davida Kalouse na fotbalzive.cz - http://fotbalzive.ct24.cz/article.asp?id=11269
          Ten clanek byl podle me dost mimo uz kdyz byl aktualni a ted pusobi uz spise smesne. Vsechna ta varovani, ze se ted fanousci obrati proti Slavii a navrch perla v podobe naznaku, ze tym z jarni sezony se probojoval do LM (pritom tym, co se probojoval do LM a ten z jara jsou z vetsi casti jine) a uplne paradoxne pak vyzni fakt, ze se tym nemuze sehrat, kdyz prave pred postupem do LM pred dvema lety KJ vytvoril z niceho uplne novy tym.

          No nic, co takhle veselejsi notu. Slavia uz do konce pripravy nebude hrat v Praze a hned prvni zapas v lize je v pomerne prihodny cas v sobotu v 18:15 proti atraktivnimu souperi. Tymu se v priprave dari, nova jmena se jevi dobre, vraci se kapitan Standa, dost mozna prijde tunisky reprezentant, mozna se vrati i Krajcik. Kolik prijde lidi? Samozrejme zalezi na cene, je dost mozne, ze bude v nejdrazsi cenove kategorii, ale ja mam pocit, ze bychom tentokrat mohli Eden hodne zaplnit. Dneska bych to odhadl na nejakych 15 tisic lidi.
          Mimochodem, v poslednich dvou sezonach hrala Sparta prvni ligove kolo doma proti silnym tymum a taky mela velmi slusne navstevy (tam je to tradice, prvni kolo prijde skoro plny stadion, vsichni uvidi tu tuzku, co tym jeste porad hraje a dalsi zapas jich neprijde ani pulka) - predloni na Liberec pres 16 tisic a loni na Bolku pres 15.

          • Re: Krajčík

            Khadgar     před 15 lety 06.07.2009 10:12 |  
            0 0

            Mě hlavně zajímá kolik se letos prodá permic. Protože především od toho se budou odvíjet návštěvy.

            • Re: Krajčík

              lassiter     před 15 lety 06.07.2009 10:28 |  
              0 0

              A tak ti kdo permice loni měli a skutečně je využívali (myslim že p. Zlámal říkal, že cca 1000 permic každej zápas nepřijde), tak si je koupí znova. Nějak si nedokážu představit, že by někdo pravidelně chodil a v červnu si řek - tak a od teďka chodit nebudu a nebo jen občas. Pravda je, že na konci června, kdy končily blokace stávajících majitelů, bylo prodáno jen cca polovina permic z minulý sezony... Myslim, že v tomhle má Slavia trochu rezervy, takovej e-mail majitelům permice, že jim končí blokace, nebo i dopis by nikoho nezabil.

          • Re: Krajčík

            Ravik     před 15 lety 06.07.2009 10:24 |  
            0 0

            Mně by zase zajímalo proč nemáme pořádnou generálku na ligu se zajímavým soupeřem (klidně nějaký nizozemský tým, top klub z Polska nebo Dánska atd.) Nemusí to být nutně někdo z Bundesligy nebo Francie.

            • Re: Krajčík

              lassiter     před 15 lety 06.07.2009 10:32 |  
              0 0

              Tak asi jde o peníze, kodrcat se sem z dánska kvůli jednomu zápasu. Na druhou stranu myslim že by klidně i desítka přišla, což je při vstupnym za kilo milion do kasy...

            • Re: Krajčík

              quelhar (admin)     před 15 lety 06.07.2009 13:25 |  
              0 0

              AEK je dostatecne zajimavy souper, ne? Akorat se generalka nehraje v Edenu, ale jeste v Seefeldu. Aspon tim vic lidi prijde na premieru proti Bolce.

          • Re: Krajčík

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.07.2009 17:35 |  
            0 0

            No jo, Kalous to trochu neodhadl...:-)). ta zurnalistika je svintsvo, dnes novinar neco napise a zitra je za vola..resp. kdyz neni za vola hned, jako v tomhle pripade..:-)).
            tech 15 tis by padnout mohlo, mozna i malicko vic.

    • Re: Krajčík

      slimak     před 15 lety 05.07.2009 21:27 |  
      0 0

      pravda, take jsem na celustku nebo grajciara nalevo myslel, ale priznam, ze nevim, jak na tom celustka je s levackou..

      • Re: Krajčík

        quelhar (admin)     před 15 lety 05.07.2009 21:31 |  
        0 0

        No, kdyby to hrali alespon tak, jako to napravo umi Hub, tak by to stacilo. Hub zprava hraje vyborne prave diky tomu, ze si to dava do stredu hriste na levou a ma moznosti rozehravat akce smerem k zaloznikum a utocnikum stredem hriste.

    • Re: Krajčík

      lassiter     před 15 lety 05.07.2009 21:54 |  
      0 0

      no, taky bych rád, aby liga začla už zejtra... navíc všechny přáteláky už se hrajou venku. jsem docela zvědavej jak nás prověří aek a freiburg. jen si přeju, aby se nám v přípravě zas tolik nedařilo, výkon proti brnu byl až zbytečně dobrej :-) ono když se daří v přípravě, tak to pak naostro zpravidla nejde a naopak...

      • Re: Krajčík

        bongor     před 15 lety 06.07.2009 06:38 |  
        0 0

        máš pravdu.Podívej se na sraltu.To je slávy,každej rok!A potom?Nula od nuly.Ovšem je pravda,že už mám profily pomalu všech rumunů.Naposledy vyšel Střeštík.No nádhera.

        • Re: Krajčík

          lassiter     před 15 lety 06.07.2009 10:34 |  
          0 0

          jako profily na fejsbůku jo? :-))

          • Re: Krajčík

            bongor     před 15 lety 06.07.2009 11:41 |  
            0 0

            Ne z českýho spartu,tam jsou z nich úplně unešený.

            • Re: Krajčík

              bongor     před 15 lety 06.07.2009 15:48 |  
              0 0

              Dneska je reportáž z Čelákovic v cca.16:30 na ČT4

              • Re: Krajčík

                bongor     před 15 lety 06.07.2009 17:33 |  
                0 0

                Tak jsem se díval na to finále.Byla to hra kočky s myší a mohlo tam být i desítka.Ale ten Bureš vychytal několik čistých možností.
                Kdo se mi líbil?Všichni.Kdo hrál špatně?Nikdo.I když beru,že to byl sestřih a hodnocení může být zkreslené,zaujal mě hodně Grajciar,neustále se snažil mít míč,výborný pohyb a střelba.v obraně byl vidět Sucháč,Hošek a Hub málo,ale jak říkám mohlo to být sestřihem.Raguet až na jeden kiks dobrý.V záloze výborný Jandys a Jarda Černý,dobrý MJ až na ty kopy Hloušek taky dobrý.Romanovs dobře hraje nohama.Vlčák skvělej,s Jandysem a Grajciarem nejlepší.
                Naumov a Šenky dobrý,Tafat moc vidět nebyl.
                Celkem za podtrženou jedničku.Ta hra má smysl a spád.

                • Re: Krajčík

                  quelhar (admin)     před 15 lety 06.07.2009 18:06 |  
                  0 0

                  Urcite neukazaly vsechny rohy a primaky Marka, ale jen z toho, co ukazali, tak po jednom padl Grajciaruv gol na 2:0 a po dalsim mel tutovku Naumov.

                • Re: Krajčík

                  LordEdmund     před 15 lety 07.07.2009 10:02 |  
                  0 0

                  Sestřih jsem taky sledoval a jsem z naší hry našen.Vše probíhá ve velké rychlosti, žádné zbytečné pŕihrávky mezi stopery. Reguet se mi líbil moc, má dobrou rozehrávku, umí přenést hru na delši vzdálenost a má cit pro včasné a přesné vysunutí útočníků do šance.Vůbec bych s jeho angažováním neváhal. Spíše bych se rozloućil s tim Andersonem. Jarda Černý, skvělý výkon, bude podle mě při současné formě našim nejdůležitějším hráčem. Naumov bojoval, ale ty zahozený tutovky , to je teda něco :-(. Graiciar je teda otazník. Celou sezonu byl téměř trapnej, poslední zápas GL odehrál skvěle, vstřelil krásnej gól a je vidět, že by si formu mohl přenést i do další sezony. KJ bude mít těžké rozhodování a to je ještě možné, že se vrátí Matej. I když těźké rozhodování neni asi správný výraz. Je skvělé, když má na výběr z tolika kvalitních možností. Jen škoda, že Čelůstka tak néjak stojí opodál. toho bych chtěl vidět v ostrém zápase. O Vlčákovi netřeba dlouze hovořit. to je posila jak hrom. Tafata bych poslel na hostovačku do Hlučína, ten potŕebuje hrát a zatim to na "A" neni.

                  • Re: Krajčík

                    Viking     před 15 lety 07.07.2009 11:15 |  
                    0 0

                    S Čelůstkou je to běh na dlouhou trať, zatím je dobře, že nic nekvaltuje ho cpát do sestavy za každou cenu. Postupně se prosadí až si zvykne, navíc bude na podzim s Pekhartem v Egyptě, během nejtěžších ligových zápasů, musíme hledat alternativy už v přípravě.

                    Dlouhodobě může přejít klidně na stopera, stejně jako tam vidím Kaufmana.

                  • Re: Krajčík

                    miross     před 15 lety 07.07.2009 11:31 |  
                    0 0

                    Ber to tak, že se čeká, nevím proč, na oficiální představení, ale Raguet je už náš a Krajčík v postatě taky, můžeš to brát jako hotovou věc.

                    • Re: Krajčík

                      slimak     před 15 lety 07.07.2009 11:39 |  
                      0 0

                      a ostatni testovani hraci? kang?