Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Reprezentace

Karel Jarolím odmítl reprezentaci

Karel Jarolím nepřevezme reprezentaci, ani u ni nebude spolupracovat s Ivanem Haškem. Trenér se chce plně soustředit na svoji práci ve Slavii, informaci přinesly oficiální stránky klubu.

Veřejnost nad tímto tématem spekulovala několik týdnů, nyní je jasné že zbytečně. Karel Jarolím odmítl oficiální nabídku, a s Ivanem Haškem reprezentaci nepovede.

Trenér Jarolím jistě potěšil mnoho fanoušků. "Velice si vážím nabídky vést českou reprezentaci, která je pro každého trenéra poctou. Přesto jsem se rozhodl plně se věnovat práci ve Slavii, je to zodpovědné rozhodnutí vůči národnímu týmu i vůči Slavii," vyjádřil se Karel Jarolím pro oficiální stránky klubu.

Kouč dal tak přednost vidině Ligy mistrů. "Vím, jak velká jsou očekávání slávistických fanoušků, spojená s šancí hrát v Edenu Ligu mistrů, chci se Slavii věnovat na na sto ale na sto deset procent," řekl dále Jarolím.

O trenérovi reprezentace tak dále není jasno, svůj tip nemá ani samotný Jarolím.

Komentáře (53)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

    slaviator     před 15 lety 02.07.2009 13:22 |  
    0 0

    V tom pripade k repre Zeman. Minimalne je to trener, ktery ma ve svete jmeno.

    • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

      slimak     před 15 lety 02.07.2009 13:26 |  
      0 0

      souhlas, nikdo jiny nemuze prichazet v uvahu..novej trener musi mit za sebou uspechy a byt tvrdej..

      • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

        mirecek1111     před 15 lety 02.07.2009 13:28 |  
        0 0

        Kluci vy jste zprominutím troubové :,-) Kdo to vůbec je ten Zeman, můžete mi ho představit na základě nějakého jeho trenérského úspěchu v posledních deseti letech?

        • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

          slimak     před 15 lety 02.07.2009 13:31 |  
          0 0

          a ty mi rekni, jaky jiny cesky trener trenoval spickove tymy serie A ? koho bys navrhoval?

          • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

            Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 02.07.2009 13:47 |  
            0 0

            Tak Ščasný taky trénoval Panathinaikos (dokonce i v LM), ale pak se mu v poslední době nedařilo v naší lize, takže takhle bych to nebral...

            Do repre by mohl během pár let dorůst mladší Uhrin, do budoucna třeba i Dovalil či někdo další (návrat Soukupa z Egypta?).

            V tuhle chvíli by nebylo od věci naklonovat Haška :), ale když už je tím předsedou, bylo by dobrý, aby to dělal na 100% a trenéřinu nechal někomu jinýmu. Nedávno se mluvilo o Komňackém, úspěchy za sebou má (titul s Ostravou, double s Ružomberokem, poslední rok s Jabloncem taky nic špatnýho...). Otázkou je, jak by sedl namyšleným primadonám.

            • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

              slimak     před 15 lety 02.07.2009 13:51 |  
              0 0

              no, srovnavat scasneho par mesicu v Panathinaikosu s Zemanovymi 3 lety v Laziu a 2 roky v AS, nemluve o Lecce nebo Neapoli je velice odvazne :-)

              • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

                Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 02.07.2009 14:11 |  
                0 0

                Chtěl jsem na tom jen ukázat, že porovnávat trenéry podle toho, kde působili, považuju za neobjektivní.

                To by pak kdekdo mohl říct, že Chovanec je lepší kouč než Hoftych, protože vede rudochy a trénoval reprezentaci (s jakými úspěchy??), kdežto druhý zmiňovaný byl "jenom" úspěšný ve Zlíně či Bohemians.

                Ale abych se vrátil k Zemanovi. Nevadí mi, ale argumentoval bych spíš jeho taktickými, psychologickými či jinými schopnostmi než tím, kde před lety působil.

        • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

          martin08     před 15 lety 02.07.2009 13:32 |  
          0 0

          a muzes ty predstavit nejakeho trenera na zaklade uspechu v poslednich deseti letech? Kdyz odmyslime Jarolima a Bruckera..

          • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

            quelhar (admin)     před 15 lety 02.07.2009 13:41 |  
            0 0

            No mezi kandidaty opet patri Chovanec, takze neni sporu, ze tento trener je primo ovenceny uspechy.

          • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

            mpik     před 15 lety 02.07.2009 14:11 |  
            0 0

            Vlastimil Petržela. Trenér, který dosáhl trénováním řadu velkých úspěchů i na mezinárodní scéně. A pokud už je "čistej", trenéřina se nedá zapomenout...

            • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

              Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 02.07.2009 14:14 |  
              0 0

              Chudák Vinš :-)
              Nejdřív mu Hašek "sebral" židli předsedy ČMFS a teď by mu ještě sebral trenéra :-)).

        • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

          denydzlSKS     před 15 lety 02.07.2009 13:34 |  
          0 0

          tak vyloženě úspěchy nemá, ale mě se hrozně líbí jeho styl, jeho týmy hrajou FOTBAL, moc se mi líbilo US Lecce když ho Zeman trénoval před nějakýma 4 rokama...druhej nejlepší útok v Serii A, ale zároveň nejhorší obrana...:-)

          • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

            martin08     před 15 lety 02.07.2009 13:40 |  
            0 0

            vzhledem k tomu, ze u nas ofenziva trochu pokulhava za defenzivou, tak se to vyrovna :)

            • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

              denydzlSKS     před 15 lety 02.07.2009 13:43 |  
              0 0

              je fakt, že nevím kde vezememe tak kvalitní tři útočníky co on tam tenkrát měl:-) ...tuším, že to byli Konan, Chevanton, Vućinić a snad i Bojinov...takže vlastně čtyři...svěrkoš, necid...a nic:-)

        • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

          marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 02.07.2009 13:42 |  
          0 0

          Trénoval AS Řím a Lazio například. A třeba Totti si ho jako trenéra nemohl vynachválit. A že měl poslední štace nepovedené?To není až tak pravda v Lecce skončil pouze proto že říká otevřeně svůj názor na fotbalové praktiky v Serii A. to že mu to nevyšlo v Belehrade, bylo dané také netrpělivostí vedení, kdy neměl zaručenou koncepci na tvorbu týmu a hned chtěli vyhrávat co se dalo.

          • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

            vavicek     před 15 lety 02.07.2009 13:45 |  
            0 0

            Podle odposlechu dokonce proti nemu vedl sef Juventusu pernamentni kampan a neustale se snažil o to, aby v Italii skončil.

            • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

              venator     před 15 lety 02.07.2009 13:58 |  
              0 0

              V duchu českého Kocourkova by jsme zase mohli oslovit toho Franze, když to teda Karel překvapivě odmítnul....nakonec to půjde dělat Chovanec, vždyť Hašek je nakonec srdcem Sparťaň a Jozef měl s repre přece famozni bilanci:)) Nebo budeme zase přemlouvat senilního křupanského Brucknera...co?:)
              Ne teď vážně...na 90% tu kvalifikaci nezvládneme ať tam "instalujou" kohokoli...kvalitu na to ted proste nemame....spíš mě zajímá kdo to vezme po Jarolímovi ve Slavii, který půjde k repre v zimě doufejme s 10b náskoku na prvním míste ligy a na 3. místě v základní skupině LM.....Napadá mě,že typově a kvalitou by na to měl Petržela pokud teď na Žižkově dokáže, že je stále stejně dobrej....koho tam vidíte místo Jarolíma vy?

              • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

                quelhar (admin)     před 15 lety 02.07.2009 14:25 |  
                0 0

                Ja vidim Jarolima ve Slavii do roku 2015 minimalne a nemam strach, ze by sel k repre v zime.

              • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

                Virgil     před 15 lety 02.07.2009 15:10 |  
                0 0

                Já myslím, že jediným možným řešením do budoucna je Uhrin mladší, který vlastně ve Slavii jako trenér začínal. Jistě by se na přechodnou dobu neztratil ani pan Komňacký, to je slušnej člověk a trenér, který ukázal už několikrát, že má svou kvalitu. Docela dobře vypadá ten Psotka v Olomouci, ale musí to prokázat dlouhodobě.

    • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 02.07.2009 14:42 |  
      0 0

      Dyť ho po půl roce vyhodili i z bělehradské Zvezdy...

      • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

        marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 02.07.2009 14:47 |  
        0 0

        i z Belehradske Zvezdy?Melo by se rict, ze je to predni tým tamní ligy, je tam obrovská netrpelivost na cekaní výysledků,chtěli tam výsledky hned bez prostoru na nějakou adaptaci. Sám Zeman později uznal, že si to měl víc rozmyslet a že nejspíš byla chyba do toho jít. Spousta výborných trenérů měla za svoji kariéru několik nepovedených angažma.

  2. Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

    Viking     před 15 lety 02.07.2009 14:00 |  
    0 0

    Já bych to dal starýmu Uhrinovi.

    • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

      quelhar (admin)     před 15 lety 02.07.2009 14:24 |  
      0 0

      Stary Uhrin zrovna nastoupil do Slovanu, ten je vylouceny.

      • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

        marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 02.07.2009 14:39 |  
        0 0

        Možná zkusit Škorpila.

  3. Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

    mirecek1111     před 15 lety 02.07.2009 14:01 |  
    0 0

    Nevím komu mám odpovědět dřív. Je to můj názor. Měl jsem ho na Cissého a vyslechl jsem si tady kdysi to co si vyslechl, měl jsem ho na Diviše a platí to samé, teď ho mám prostě na Zemana. Myslím, že už je dávno za horizontem. Fotbal se hodně posunul od dob, kdy byl úspěšný on.
    Ale nikomu svůj názor nevnucuju, klidně si podporujte Zemana, ono stejně je to uplně jedno, protože my to neovlivníme :-)
    A jaké vhodnější jména podle mě? Třeba Komňacký, Hřebík, Uhrin ml. kadžopádně někdo kdo má o českém fotbale součastni přehled a jde si ověřit, že není "padlý na hlavu". Tady nebo na oficiálních stránkách se dneska někdo zastával Rady, že on za to vlastně ani nemohl, když je prohnilý celý český fotbal, tak jako prominte ale tohle je názor tak směšný, že nemá cenu ani komentáře..

    • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

      mirecek1111     před 15 lety 02.07.2009 14:06 |  
      0 0

      Kdyby někdo nepochopil jak jsem to myslel s Radou tak si vzpomeňte například na jeho nominace k repre zápasům nebo na jeho vyjádření po zápase se Slovinskem. Ten chlap byl při rozhodování trenéra repre tak ovliňován, že byl úplně mimo po celé jeho angažmá.

    • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

      vavicek     před 15 lety 02.07.2009 14:10 |  
      0 0

      Komňacký by byl skvělá volba. Škoda, že je pod smlouvou. Hřebíka nemá Hašek nijak v oblibě, takže toho si tam asi neveme. Hlavně ať to netrénujou osoby jako Chovanec, Ščasný kteří měli úspěchy leda tak za Horníka nebo Macha. Ještě mě napadá Beránek, který vyhrál ME U21 a po jeho rozchodu s Brucknerem to šlo s reprezentací s kopce.

      • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

        vizzir     před 15 lety 02.07.2009 16:09 |  
        0 0

        Souhlasim, Beranek by nemusel byt spatny... sice mel take nejaky kauzicky u 21, treba nenominace Kaufmana kvuli zmene manazera, ve Slavii pak protezovani Gedeona atd...
        nebo treba Lavicka...

    • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 02.07.2009 14:44 |  
      0 0

      A proč jsi si tak jistý, že Zeman nemá o českém fotbale přehled?Ja si myslím opak, a v poslední době sem dost často navíc jezdí. To že nemá zrovna kde trénovat je z velké části způsobeno tím,že se spousta majitelů itaslkých týmů z nižších pater tabulky bojí nabídnout Zemanovi práci pouze z důvodu,že mluví otevřeně o veškeré špíně v Serii A a ti majitelé se proto bojí, že by k nim pak ty nejlpeší týmy už neposílali hráče na hostování a¨další věci ohledně spolupráce a "čisté hry", platí to nejvíc o Juve.

    • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

      Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 02.07.2009 15:47 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím.

    • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 02.07.2009 16:21 |  
      0 0

      Miro ja si myslim o Zemanovi totez.. Ze mel jmeno pred 20 lety v italii, to je uctyhodny, ale co ted s tim.. asi je vhodny se ptat, proc v poslednich mnoha letech nemel poradne angazma. Je hezky, ze dobra povest muze vydrzet takhle dlouho, ale na tom se zakladat neda. A nebral bych ani Petrzelu, po takovem padu musi nejdriv presvedcit, ze se zmenil a ze na to ma, jak by mohl byt autoritou pro narodak?

      Takze skutecne, Komnacky, Hrebik, Uhrin ml. nebo nekdo ze zahranici. A mne osobne tedy ani Komnacky neprijde jako buhvijaka osobnost, byt vysledky za nim jsou. Bohuzel nemame uspesne trenery, nemame ani uspesne kluby, nemame dost uspesnych hracu, to je proste stav naseho fotbalu.

      Kj zvolil urcite dobre, protoze slavie je na vzestupu a repre jde do kopru. Tak at se obetuje nekdo jinej, zda se ze kolegum by to byo trnem v oku, tak at si na tom zamotaj karieru sami.

      • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

        quelhar (admin)     před 15 lety 02.07.2009 16:30 |  
        0 0

        Je pravda, ze jakesi uspechy v poslednich letech melo opravdu velmi malo ceskych treneru a drtiva vetsina z nich ma angazma nekde jinde: Jarolim u nas. Hasek predseda svazu. Bruckner ukoncil karieru. Soukup v Egypte. Dovalil u U20 a U21. Uhrin ml. v Bolce a mozna Vrba v Plzni. Petrzela je velkym otaznikem. To jsou pro me treneri, kteri neco dokazali i v zahranici, nejen v ceskem klubu a tudiz jsou dobrymi kandidaty na post repre trenera.
        Misto toho jsou jako hlavni kandidati na post trenera Chovanec (vsichni vime), Skorpil (OK, mozna bych ho snesl, ale uhral neco v poslednich letech na mezinarodnim poli?) a Komnacky (mezinarodne nic moc).

        • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

          mirecek1111     před 15 lety 02.07.2009 16:58 |  
          0 0

          Možná, že ještě víc než trenéra dospělé reprezentace přemýšlím a přál bych si, aby Hašek dotáhl zpět k mládežnickým reprezentacím Soukupa a Fitzela.

      • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

        lassiter     před 15 lety 02.07.2009 18:10 |  
        0 0

        No a Hřebík nějaký výsledky nebo pořádný angažmá měl? V posledních letech? Anebo v podstatě kdykoliv? Já proti němu nic nemám, ale jeho největší úspěch byl, že zahrál čtyři hezký zápasy v Lize mistrů někdy před osmi lety.

      • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

        vavicek     před 15 lety 02.07.2009 18:39 |  
        0 0

        Jmeno v Italii ma Zeman pořád. Než začal mluvit o dopingu, tak měl i sportovní uspechy a nebylo to před 20 lety. Ještě před 10 lety trénoval velkoklub. Úspěchy měl takové, že by si o nich jakykoliv náš trenér mohl nechat zdát. Není náhoda, že jakmile začal mluvit o dopingu v Juventusu, tak se mu najednou přestalo dařit. Nedávné odposlechy, které rozpoutaly v Italii korupční skandál prokázaly, že se šéf Juventusu se ho snažil vyštípat z Italského fotbalu. Zeman je obdivuhodný a čestný muž a velice rád bych ho viděl u české reprezentace. Potíž je ta, že je u nás neznámý a i ti co o něm mluví o něm skoro nic neví.

  4. Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

    quelhar (admin)     před 15 lety 02.07.2009 16:32 |  
    0 0

    A hele, dneska testujeme nejakeho Korejce...

      • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

        whitesnake01     před 15 lety 02.07.2009 16:59 |  
        0 0

        hmm nic moc teda neodehral, ale divim se ze nema video na youtube, aspon sem teda zadne nenasel :)

        • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

          mirecek1111     před 15 lety 02.07.2009 17:05 |  
          0 0

          a teď mi teda řekni, kde ho ten Cipro mohl najít, když nemá video na youtube :-)

          • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

            whitesnake01     před 15 lety 02.07.2009 17:11 |  
            0 0

            hehe, taky me to hlava nebere

            • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

              bongor     před 15 lety 02.07.2009 17:30 |  
              0 0

              Je to asi přejmenovaný Bum-Kun-Cha.

    • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 02.07.2009 18:54 |  
      0 0

      Musim říct, že na mě udělal hodně dobrej dojem. Je rychlej, s balónem si rozumí a hodně zrychloval hru (narozdíl od Kanú, ale to Míša Tavares taky nedělal). Jediný negativum je, že nevydržel ani poločas a hned chytil křeč, což může vypovídat o špatné kondici, nebo, že toho naběhal opravdu hodně - lital jak pominutej.... Jinak Standa Vlček to v sobě pořád má... jak raychlost, tak zahazování šancí :-D

      • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

        quelhar (admin)     před 15 lety 02.07.2009 18:57 |  
        0 0

        No jestli je pravda, co pise miross na diskuzi na oficalkach, tak na DZ prijde tunisky reprezentant, takze Kanu by byl treba az nejaka treti volba na ten post.

          • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

            quelhar (admin)     před 15 lety 02.07.2009 19:30 |  
            0 0

            To nemusi nic znamenat, to tam mohl napsat jakykoli slavista, co si to precetl na diskuzi. Oficialni zdroj porad chybi.

            • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

              Fallen (přítel SN)     před 15 lety 02.07.2009 19:41 |  
              0 0

              Prej už je to v nějakejch francouzskejch novinách

              • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

                quelhar (admin)     před 15 lety 02.07.2009 19:42 |  
                0 0

                To uz je lepsi, navic web to na oficialkach prakticky potvrdil slovy, ze mame pockat na oficialni tiskovku :o)

      • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

        bongor     před 15 lety 02.07.2009 19:58 |  
        0 0

        Tak Korejčík fofrem do Krkonoš,nabírat fyzičku.

  5. Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

    Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 02.07.2009 17:31 |  
    0 0

    KJ to vzal pragmaticky, šance na postup není zase natolik reálná, aby do toho šel, navíc Rosen říkal, že by Slavie KJ pustila jako asistenta. Když se k tomu přidá bulvární Deník Sport, který ovlivňuje mnohé sportovní fanoušky, kteří jej čtou, se svou palbou proti řešení Hašek + Jarolím a ohání se názory "expertů", tak se není čemu divit, že radši nebude riskovat své dobré jméno a reputaci, kterou si za poslední roky ve SKS vybudoval. A profitovat z toho bude hlavně Slavia, přecijen takhle se bude tréňa soustředit jen na předkola LM a úvod ligy.

    • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

      bongor     před 15 lety 02.07.2009 20:03 |  
      0 0

      Karel mě nezklamal a udělal dobře!Ještě když se rozmýšlel,už sralťanská klika řvala proti němu.To by nepřineslo nic dobrýho ani jemu,ani hlavně Slavii.A postup už je stejně v p*deli.

      • Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

        bongor     před 15 lety 02.07.2009 20:04 |  
        0 0

        Trenér repre? Moje pořadí:1.Hřebík 2.Beránek 3.Komňacký

  6. Re: Karel Jarolím odmítl reprezentaci

    Dobi     před 15 lety 02.07.2009 21:37 |  
    0 0

    Crvena Zvezda Beograd - padlo tady její jméno a jméno trenéra Zemana. Po dlouhé době zase pispěji troškou do mlýna. Měl jsem možnost několikrát Srbsko fotbalově navštívit a znaje jazyk, dost jsem si udělal obrázek. Rivalitě S+S odpovídá v Bělehradě Partizan a Crvena Zvezda. CZ je červeno-bílá a dodala nám kdysi první hvězdu mezi zahraničními posilami za pana Korbela, Dragišu Biniće! To je ale vše, čím by mi moha být CZ sympatická. Ano, vše je subjektivní. Ale před 2 týdny jsem byl v Černé Hoře a dost velkou část návštěvníků tam tvoří Srbové a mezi nimi Bělehraďané. Dal jsem se párkrát do řeči i o fotbale. Partizanci mi obrovsky připomínali slávisty, Zvezdovci sparťany. Nejste nic, jste póvl apod. (navíc Partizan v roce 1966 zlikvidoval Spartičku po prohře 1:4 v Praze, vyhrál 5:0 doma!). Partizan podporovali bývalí partyzáni, měl jej rád Tito a i při naší návštěvě před několika lety na UEFě byli vstřícní a přátelští. CZ se opírala o policii a prý nejvíce o tu tajnou... Takže já neberu vyhazov Zemana z CZ jako mínus, ale spíše plus. Podle mne v CZ se moc člověčí pohled nevedou!
    Všechny zdraví Dobi