Chance liga

Gambrinus liga rozlosována

Dnes byl rozlosován ročník 2009/2010 Gambrinus ligy. Derby pražských "S" je na programu v desátém kole, další podrobnosti v článku.

Slavia zahájí ročník doma s Mladou Boleslaví, v prvních pěti kolech však bude hrát doma jen dvakrát. V rámci čtvrtého a pátého kola ji čekají zápasy v Budějovicích a Teplicích.

Velmi zajímavá čtyři kola čekají Slavii od 7. do 10. kola. Nejprve zajíždí do Liberce, poté hostí doma Ostravu, o týden později ji čeká vršovické derby s Bohemians 1905. Zajímavý kvartet zápasů pak ukončí doma v derby se Spartou.

Komentáře (190)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Gambrinus liga rozlosována

    DrFe1     před 15 lety 22.06.2009 13:45 |  
    0 0

    Nehrajeme s tou Bolesaví náhodou doma ? ! Alespoň dle jiných serverů to tak je (Sport, iDnes ...)

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      martin08     před 15 lety 22.06.2009 13:50 |  
      0 0

      Jj. I na oficko webu je ze doma.. SOTEK:)

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 15:29 |  
      0 0

      Nakonec jo, nejdřív ale všude bylo, že venku

  2. Re: Gambrinus liga rozlosována

    quelhar (admin)     před 15 lety 22.06.2009 13:45 |  
    0 0

    Prvni jarni zapas budeme hrat na Strahove se Strizkovem, to je docela dobre... Tak se prece jen jeste jednou podivame na Strahov.

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 14:08 |  
      0 0

      Třeba nezůstane při jednom..

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      slimak     před 15 lety 22.06.2009 14:19 |  
      0 0

      a na jare se hraje derby venku, takze podle vseho taky na strahove.hurá!

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        slaviator     před 15 lety 22.06.2009 16:23 |  
        0 0

        A to ho ti zlí sparťané chtěli bourat... ((-:

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          martin08     před 15 lety 22.06.2009 17:33 |  
          0 0

          koho? Strahov? Vsak na jare 2010 nebo kdy tam maj valcit:)

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            slaviator     před 15 lety 22.06.2009 17:48 |  
            0 0

            Pred nejakejma 15-16 mesici, pri poslednim derby... tak pred nim nas prece iDnes zasobovala, jak to chtej zbourat :-)))

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 17:54 |  
            0 0

            Zdravím Vás chlapi,
            největší legrace je, že podle neoficiálních informací se ta rekonstrukce "rudezletne" asi nepovede dle plánu a tak to asi nebude jen na jarní část. A to nejsme škodolibí, že. A Trubilla měl absolutně špičkové testy, ale to už tu někde zaznělo. Tak se zatím mějte. Sokrates55

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              quelhar (admin)     před 15 lety 22.06.2009 18:12 |  
              0 0

              Kdyz to nebude jen na jarni cast, tak to bude jeste i na dalsi podzim? :o)

              • Re: Gambrinus liga rozlosována

                slaviator     před 15 lety 22.06.2009 19:01 |  
                0 0

                Bemovci to tou Blankou tak cely rozkutali, ze az se bude rekonstruovat stadion, ze jim spadne... :-)

                Ale vazne: oficialne nechtej zvysovat kapacitu, ale mam pocit, ze ji asi nakonec prece jen zvysi. Uvidime. Budou to mit jako vosi hnizdo :))

                • Re: Gambrinus liga rozlosována

                  DrFe1     před 15 lety 22.06.2009 20:56 |  
                  0 0

                  Máte štěstí, že jdu zrovna kolem a jsem dokonale informován. :-) Tunel Blanka naopak možná některým sparťanům zachránil život,protože se v rámci průzkumu stadionu zjistilo, že mají některé sloupy podpírající ochoz v oblasti pod terénem v extrémním případě až 80-90 pct průřezu "uhnilého" vlivem dlouhodobé koroze způsobené bludnými proudy, chčijcími sparťany apod. :-) Takže to Sparta musela opravit a předešlo se tak možné havárii.

  3. Re: Gambrinus liga rozlosována

    mirecek1111     před 15 lety 22.06.2009 22:18 |  
    0 0

    Tak Besta by mohl zamířit do Slovácka, to by bylo zajimavé, myslím, že by mu to vyhovovalo a hlavně prospělo. Zvlášť když tam mají Mazuru. Jinak jsem někde četl, jak se někdo zmínil, že prý pan Doležal zmínil po tiskovce toho Fantiše z Příbrami, a já se tu zrovna před pár dny rozčiloval, jaktože jsme na něj zapoměli, tak vida :-) To by byla výborná volba, dva roky by si zahral v rezervě a pak šup do A týmu. Ale počítám, že jestli o něj máme skutečně zájem, tak bychom ho měli udělat už teď v létě, protože za rok už může být pro nás nereálný.
    btw, dneska jsem udělal už čtvrtou zkoušku z matiky v ročníku, tak kdyby měl někdo nějaké mouchy v integrálech nebo statistice tak šup sem s tím :,-) Sice je to tak zhruba uplně na hovno umět, ale na něčem se mládí ztrácet musí :-)

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      DrFe1     před 15 lety 22.06.2009 23:14 |  
      0 0

      Taky jsem to kdysi uměl a dneska umím zintegrovat možná tak e na x :-) V reálném životě je to opravdu na hovno, pokud teda nejsi zrovna vědec ....

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      mamut     před 15 lety 22.06.2009 23:46 |  
      0 0

      Kdyby udělali Fantiše,tak by určitě nehrál za rezervu :)))

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        mirecek1111     před 15 lety 22.06.2009 23:59 |  
        0 0

        on je ročník 92 ale. Těžko by se prosadil v 17ti do základu, a hrát by musel.

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          mamut     před 15 lety 23.06.2009 03:18 |  
          0 0

          Když může hrát Vydra v Druholigové Jihlavě,Kadlec u bolševika,tak Fantiš by mohl ve Slavii.Béčko by mu rozhodně nic nedalo,právě naopak.To už by bylo lepší kdyby nám patřil,ale dál hrál v Příbrami.

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            LordEdmund     před 15 lety 23.06.2009 08:20 |  
            0 0

            No, na Slavii a na základ to vzhledem k velké konkurenci u Fantiše neni a hrát potřebuje. Možná by to byl zrovna ten případ, kdy by se hráće vyplatilo koupit a nechat rok hostovat v "našem" Hlučíně. Ale nechme Fantiše Fantišem, spíš by mě zajímalo, jak je to s tim Čelůstkou? Včera měl být testován a nikde ani slovo. Doufám, źe se to nezadrhlo a opraavdu pŕijde. Je to velký talent .

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              mamut     před 15 lety 23.06.2009 13:26 |  
              0 0

              Nechat ho v Hlučíně by bylo to samé jako kdyby hrál v Béčku.Je to jedno,náš není

              • Re: Gambrinus liga rozlosována

                slaviator     před 15 lety 23.06.2009 13:54 |  
                0 0

                béčko v ČFL, Hlučín v příští sezoně ve II. lize. Jedno to není...

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        slaviator     před 15 lety 23.06.2009 10:11 |  
        0 0

        Kupodivu Fantiše zastupuje Chovanec... :-))

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 23.06.2009 00:04 |  
      0 0

      Já umim zintegrovat maximálně jedno na EX, ale gratuluju:-) A jestli Fantiše, tak by fakt nešel do béčka. Ale když už, tak bych ho podepsal a nechal ho ještě kopat v Příbrami.

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 23.06.2009 06:58 |  
        0 0

        Přeji Vám všem dobré ráno,
        nejprve chci vyseknout poklonu a hlubokou úctu k Vám všem, co umíte integrály, limity funcke, derivování a jiné matematické umění. Já jsem matematikou políben tedy rozhodně nebyl a ještě teď slyším zoufalé výkřiky mého profesora matematiky, když jsem jako v jednom filmu také něco blekotal "že mám bod A". S tím Fantišem jsem také cosi zaslechl, ale ono je toho teď tolik, že by si to mělo asi už sednout a trochu to všechno promyslet. Snad naši chlapi vědí, do čeho se pustili. Jinak rozhovory Besty i F.Dřížďala mě celkem přesvědčili o tom, že o žádné srdceryvné vyhazovy nešlo. Oba hovoří o slušném jednání a dohodě. To jen ten "pytlbach z Novy" z toho zase udělal "bramboračku". Sokrates55

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          LordEdmund     před 15 lety 23.06.2009 08:31 |  
          0 0

          Ahoj Sokrate, rozhovory "vyhozených" se mi taky líbily. Je dobře, že v nich zůstává to pozitivní i když asi zklamání u Bestiče být musí veliké. Franta si tu vysněnou LM zahrál, Bestič má "jen" titul. Ale to je život. Myslím, že vyřazení všech hráćů je v poŕádku. Mrzet nás to u jednotlivců můźe, ale Slavia potŕebuje jít dál a moc prostoru na city v dnešním fotbale neni. Trochu jiný případ je Brabec, tam se jedná o oporu a asi se nikdy nedovíme pravý důvod.Doufejme, že nám Benji dá na kapitána na hřišti brzy zapomenout. Jeho úlohu v kabině zas zvlábne s přehledem Vlček. Ješté potŕebujeme jednoho útoćníka do základu ke Standovi. Šenkeřík,Pegi,Ivana to jsou spíś takoví stŕídající žolíci.

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          bongor     před 15 lety 23.06.2009 10:12 |  
          0 0

          Ahoj Sokrate a všichni dopolední návštěvníci.Besta i Ferry mluví na úrovni,je vidět,že do nich něco červenobílého šarmu nasáklo.Já jak jsem již řekl jim přeju jen to nejlepší a mrzí mě,že jdou do pryč.
          Matika-já byl průměrný.Ani genius,ani blb.U matiky je podle mě skvělá věc,že se učíš vzorečky a další věci okolo a dlouho nevíš,na co to vlastně bude.A potom najednou ti nadanější z nás prozřou,je to jako blesk z čistého nebe a oni pochopí všechny souvislosti.A už to jde.Já to vím jenom z vyprávění,ovšem.
          Teď hlavně dát dohromady mančaft,aby alespoň prošel tím startovním předkolem,tam jsme nasazení,ale o to to bude těžší psychicky.O tolik lepší,jestli vůbec,než ti Islanďani,Slovinci atd.nejsme.Bude to nervák a já věřím,že to zase s odřenýma ušima zvládneme.Hlavně nedostat Slvan a zvláště ne Salzburg.

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      taximan     před 15 lety 23.06.2009 12:40 |  
      0 0

      Nu me by zajimal parovy t-test pri ruzne velkych souborech, nejaky popularne-naucny vysvetleni :-). Integraly muzu i trojny, gausovu vetu apod. ? Nakonec bych pozadal u zodpovezeni otazky v diskuzi pod clankem o F. Ciprovi. S pozdravem Taxi

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        quelhar (admin)     před 15 lety 23.06.2009 13:32 |  
        0 0

        Proboha, tu hroznou diskuzi z toho clanku bych fakt uz nevytahoval. To uz radsi tyhle fajfky, dvojfajfky a trojfafjky, to je takove nekonfliktni...

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          taximan     před 15 lety 23.06.2009 16:52 |  
          0 0

          V pohode, ja reaguju na podobny lidi jenom zridka, kdyz me vyprovokuje nejaka nepochopitelna urazka (jako v te zminovane diskuzi), nebo zase podobne vychloubani. Celkove se posledni dobou preorientovavam na to jen projizdet diskuze a hledat par oblibenych jmen, protoze pro nektere lidi se z toho stal bohuzel spise chat a skutecna diskuze nekam utekla :-( Jinak jsem popravde od tebe cekal nejakou veselou statistiku k rozlosovani, kolik bychom meli ziskat v prvnich jarnich kolech bodu a tak.. :D Taxi

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            quelhar (admin)     před 15 lety 23.06.2009 16:57 |  
            0 0

            Na to je casu dost :o) Jeste mi chybi statistika posledni tretiny ligy, ke ktere se snad dostanu pristi tyden :o)

  4. Re: Gambrinus liga rozlosována

    quelhar (admin)     před 15 lety 23.06.2009 09:13 |  
    0 0

    Tak ctu, ze krouzime kolem Lejsala... No nevim, u nej byl v Brne podobny problem jako u nas s Brabcem, pokud si dobre vzpominam - samozrejme nic oficialniho, ale klasicka fotbalova suskanda.
    No a o Bestu je pry zajem - vzhledem k tomu, ze k nam prichazel za nejakych 5 milionu, tak na nem nejspis neprodelame.

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      whitesnake01     před 15 lety 23.06.2009 09:20 |  
      0 0

      myslim ze Dolezal jen tak ceri vodu, mame na testech prece super brazilca :) , spis by me zajimalo co ten Celustka....

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          bongor     před 15 lety 23.06.2009 10:02 |  
          0 0

          No je evidentní,že Zíka cítí peníze,které jsou v červenobílém měšci ,a
          to samé Zlín.snaží se to šroubovat a vyhrožujou,že by se Č.mohl v případě nedohody vrátit do Zlína.Neznám Č.jako fotbalistu,ale myslím,že by v tomto případě nenastala nějaká katastrofa.Třeba buda dobrej,ale taky nemusí,máme na to místo Grajciara a Dense,hrát to může i Hub.Tak myslím:Koupit,ale nenechat se moc odírat.

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            slaviator     před 15 lety 23.06.2009 10:08 |  
            0 0

            ... bude to znít jako omletá básnička, ale máme na ten post i Váchu, kterej hraje v jednadvacítce v základu, zatímco Čelůstka seděl na lávce...

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              bongor     před 15 lety 23.06.2009 10:14 |  
              0 0

              Já vím Lukáši,ale když mně ten Vácha nějak nesedí.Třeba může překvapit,neodepisuju ho,jen jsem myslel,že ho náš Kája pošle někam hostovat.

              • Re: Gambrinus liga rozlosována

                slaviator     před 15 lety 23.06.2009 10:35 |  
                0 0

                Uvidíme.. :-)

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            lassiter     před 15 lety 23.06.2009 10:09 |  
            0 0

            skoro si nemyslim, že by byl problém v platu, jako spíš v částce, za kterou by ho musela slavia uvolnit v případě nabídky ze zahraničí

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      slaviator     před 15 lety 23.06.2009 10:06 |  
      0 0

      Lejsal oficiálně v Brně chce zůstat.... Kde píšou, že kolem něj kroužíme? :-)

      Každopádně taky jsem si myslel, že to s dalšíma hráči ten Žižkov prodali. Jenže... špatnou formu měl krom jednoho předcházejícího zápasu vlastně téměř celé jaro, takže to, že v závěru podběhne jeden centr a padne z toho gól, to se může stát - a i jiným borcům, viz Čech (a asi se nenajde nikdo, kdo by tvrdil, že Čech prodává zápasy...). Třeba to byla vážně jen smůla. Ono to v tom Brně, stejně jako v Ostravě, bude hodně komplikované.

      Co mě přesvědčilo ale asi definitivně o tom, že ten zápas spíše neprodali, je Bělákův rozhovor pro MF Dnes. V klubu dělá asi patnáct let, před pár lety s velkou slávou otevírali tréninkové centrum, ale teď "brečí", že za špatné výkony vlastně může to, že v tom centru je pro všechny týmy jen jedno jediné hřiště s trávou... V tom klubu je něco špatně, hodně špatně...

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        bongor     před 15 lety 23.06.2009 10:16 |  
        0 0

        Hele,jestli náhodou ten Bělák není brácha Červeňáka,ti nám ukradli komplet celý vercajk na stavbě.

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        quelhar (admin)     před 15 lety 23.06.2009 10:22 |  
        0 0

        V tom klubu je spatne predevsim pan Belak a az daleko za nim jsou problemy s travnatymi hristi.

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          slaviator     před 15 lety 23.06.2009 10:38 |  
          0 0

          Právě. Postaví se tréninkové centrum a Bělák po dvou letech zjistí, že je to špatně, protože je tam jen jedno travnaté hřiště... Bělák řekne, že Brno může hrát nahoře o poháry jen nahodile, ale kdo za to může? Bělák. A kdo vyrazil Uličného, kterej to jako první pojmenoval? Bělák...

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        quelhar (admin)     před 15 lety 23.06.2009 10:23 |  
        0 0

        Jo a jinak o tom Lejsalovi to je (jako vetsina ostatnich prestupovych drbu) ve Sportu.

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      lassiter     před 15 lety 23.06.2009 10:14 |  
      0 0

      No jinak teď čtu, že Uhrin chce získat do Slovanu Forda. To vypadá, že každý potenicální soupeř v předkole chce mít aspoň jednoho slávistu :-)

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        bongor     před 15 lety 23.06.2009 10:18 |  
        0 0

        To by mi štimovalo s mým názorem,že Ford byl u nás trochu uraženej,kvůli naší kritice a najust u nás nezůstal.Třeba je to úplná blbost,ale mně to tak připadlo.

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          Viking     před 15 lety 23.06.2009 10:26 |  
          0 0

          Uraženej ale nemá bejt na co. Na jaře dal branku v 3 zápasech ze 14. To je na útočníka, kterej přijde z klubu na západě a je v nejlepších letech, slabota.

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          opicemag     před 15 lety 23.06.2009 10:26 |  
          0 0

          Jaké kritice? Kdo ho kritizoval. No zpočátku to nebylo ono a trochu kritiky si zasloužil, ke konci nás pak svým góly táhnul.

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          LordEdmund     před 15 lety 23.06.2009 10:51 |  
          0 0

          Mno,pravda je, že s nim fanoušci neměli moc trpělivosti a přes matné výkony se nakonec vypracoval v toho,kdo dával aspoň nějaký góly. Byl v jarní cestě za titulem nakonec nejvýraznějším útočníkem. Nakonec bych tedy řekl, že se Slavii docela vyplatil a třeba to pomůže i jemu v dalši karieře. Já bych Slovan Blavu v předkole docela bral. Neni to tak silný klub, jako byla třeba Žilina, když nás větrala v předkole, nebo UEFĚ, navíc je to co by kamenem dohodil, takźe by mohl být fajn výjezd.

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            Troubi     před 15 lety 23.06.2009 11:39 |  
            0 0

            Bratislava by byl kazdopadne zajimavy vyjezd:D:D

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              coolair     před 15 lety 23.06.2009 13:21 |  
              0 0

              Jasně, Jani!

              • Re: Gambrinus liga rozlosována

                brekekeSKS     před 15 lety 23.06.2009 15:37 |  
                0 0

                Jdi uz do haje ty vymrdavko.

                • Re: Gambrinus liga rozlosována

                  coolair     před 15 lety 24.06.2009 00:09 |  
                  0 0

                  S tebou se nebavim, ty nejseš Jana.

  5. Re: Gambrinus liga rozlosována

    tantalos     před 15 lety 23.06.2009 12:37 |  
    0 0

    O Hlouškovi moc pěkně hovoří dnes ve Sportu pan Komňacký. Pro ty, kdo ho nečtou:
    Stručně:
    měří 188 xcm, zaběhne stovku za 11 vteřin, má skvělou kondičku a přístup k tréninku, při vytrvalostním běhu dává ostatním spoluhráčům 500 metrů, jí dietně, nejí vepřové a klobásy a co se bude Kj zvlášť líbiot, nepoužívá gel na vlasy.
    Jinak podle Komňackého by potřeboval zlepšit hru pravou nohou, zapracovat na technice a na důrazu.
    Měl by stát necelých 25 M ( podle jiných informací 20 + 8 za Jablu a Kovaříka)
    Podle mě: první opravdová posila pro Slavii po dvou letech.

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      mirecek1111     před 15 lety 23.06.2009 12:47 |  
      0 0

      No přesně tak, já jsem vždycky koukal, jak někteří odbornící, a to nemyslím ironicky, chválili pana Jarolíma za kde co, a mimo jiné i za přestupovou politiku a přitom to od toho léta kdy jsme postupovali do LM a přivedli fotbalisty co přivedli už to potom bylo jedno fópá za druhým. Drtivá většina fotbalistů co za poslední dobu přišla byla časem ověřená chyba. A že ten seznam je opravdu velký. Snad jen Jarda Černý a Marek Jarolím, jinak to byla jeden krok vedle za druhým. A když si uvědomím, finanční možnosti, které od postupu do LM máme..no nevím.
      Proto jsem rád, za to co je, protože věřím, že právě Hloušek a Čelůstka bude jednoznačně krok zprávným směrem, protože mají velký talent a tedy i velký předpoklad se prosadit. Když přicházel třeba Toleski, tak jediné vodítko k tomu, že se u nás prosadí byla serie gólů co dal v Mostě a jak vidno, tohle opravdu nestačí. Proto jsem například rád, že nepřišel například ten Naumov ze Žižkova, bylo bylo to totiž znova velmi rizikové.

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      quelhar (admin)     před 15 lety 23.06.2009 12:52 |  
      0 0

      No, uprimne - ze nepoziva gel na vlasy, to bych do nej i rekl :o)
      Ale vazne, tentokrat souhlasim s tim, ze jsme ulovili opravdu vyjimecneho hrace. Na jare prakticky v kazdem zapase hral vyborne a podle me zastinoval vykony napr. Haurdice, ktery mel v mediich daleko vetsi propagaci.
      Vubec jsme se vydali cestou, ktere jsi byl dlouhou dobu zastancem - se starymi hraci jsme se povetsinou rozloucili (Siklic, Toleski, Drizdal) a privedli mlade s potencialem dalsiho prodeje. Jen si vem, kolik mladych hracu muze byt (nebo uz je) prodejnych do zahranici za castky treba i pres 50 milionu korun - Suchy, Janda, M. Cerny, Hlousek, Celustka. A vetsina ostatnich taky nejsou zadni starici - Belaid, Jarolim, Trapp, Trubila. Tak je mozne, ze v zakladu budou vekovy prumer kazit jen Vaniak, Vomacka, Jarda Cerny a Vlcek, kolem nich budou hraci kolem dvaceti.

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.06.2009 13:27 |  
        0 0

        ja s vama panove souhlasim, i kdyz nadejneho mladeho hrace jsme zatim privedli jednoho.. na slavia.cz nekdo psal, ze Celustka nebude - zdroj radiozurnal.

        mimochodem, quelhare, kdy mame deadline pro prodej marka j.?:-))

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          quelhar (admin)     před 15 lety 23.06.2009 13:30 |  
          0 0

          Zadny deadline nebyl, az odejde, tak odejde a uvidime, za kolik to bude :o) Ted v lete to na odchod nevypada, na podzim nas dotahne do LM, tam zazari a v zime ho koupi Schalke misto Moravka, ktery tam vyhori ;o)

          A mimochodem - smichovu_1 se opravdu neda verit. Nehlede na to, ze kdyby to byla pravda, tak uz to po pulhodine bude i na nekterem internetovem mediu. Neni, takze si myslim, ze to je proste prudici vymysl. Nehlede na to, ze Zlin opravdu potrebuje Celustku prodat a tak na nej urcite bude tlacit, at se s nama dohodne.

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            mirecek1111     před 15 lety 23.06.2009 14:08 |  
            0 0

            ve zprávách na radiožurnálu o tom žádná zpráva nebyla, akorát že jsme zase vyhořeli na wimbledonu:) Pitomec no.

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.06.2009 16:01 |  
              0 0

              jo to byl smichov.. tak to jsem prehlid:-))).

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.06.2009 16:11 |  
            0 0

            Schalke rikas?:-)) kdybyto bylo schalke, to snad prihodim jeste panaka..:-))

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              quelhar (admin)     před 15 lety 23.06.2009 16:19 |  
              0 0

              O tohle se samozrejme nesazim :o) Ale za tim 1M Euro si porad tak nejak stojim. Jasne, zaver jara to nebylo ono, ale on se do toho jeste dostane a zase mu to pujde. A protoze zname KJ, tak se da cekat, ze k tomu Mara dostane jiste prilezitost hned na zacatku podzimu.

              • Re: Gambrinus liga rozlosována

                slaviator     před 15 lety 23.06.2009 18:16 |  
                0 0

                U KJ si posledni dobou muzeme byt jednim jedinym: nikdo si pred nim nemuze byt nicim jistej... :-) Kdo vi, trebas MJ sezonu v zakladu nezacne a bude hrat Volesak s M.Cernym na ukor MJ a TJ

              • Re: Gambrinus liga rozlosována

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.06.2009 22:40 |  
                0 0

                Ja to myslel jen jako bonus ode me:-)). Ale ted si rikam, aby to nevyznelo nesportovne, jako ze tvou sazku podcenuju...:-))

  6. Re: Gambrinus liga rozlosována

    tantalos     před 15 lety 23.06.2009 23:12 |  
    0 0

    http://www.profutbal.sk/spravy/?clanok=74289
    Problémy na brankárskom poste v corgoňligovom klube 1. FC Tatran Prešov by mal vyriešiť český gólman Jakub Diviš, ktorý do metropoly Šariša prichádza z tímu českého majstra Slavia Praha.

    "S hráčom sme sa dohodli na podmienkach jeho pôsobenia v Prešove, teraz doťahujeme posledné detaily so Slaviou Praha, či pôjde o krátkodobé alebo dlhodobé hosťovanie, prípadne o prestup,“ povedal pre oficiálnu klubovú stránku 1fctatran.sk športový riaditeľ Erik Bogdanovský.

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      Ladineeek     před 15 lety 24.06.2009 00:14 |  
      0 0

      Kuba by si šanci zasoužil, jenže Karel mu ji prostě nedá, radši tam narve Romanovse, nebo zas schání nějaký exoty venku, popřípadě tedka se mluví o Lejsalovi

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      slimak     před 15 lety 24.06.2009 00:47 |  
      0 0

      já si myslim, že určitě nepůjde přímo o přestup. do toho by snad ani Divis nesel..Potrebuje pravidelne aspon sezonu chytat, aby se za rok vratil a mohl bojovat o post jednicky po odchodu Vaniaka..doufam, že Diviš šanci dostane..
      jsem proti nagažování Lejsala, ten hráč je dost naladovej a těžko se na něj spolehnout.navic mame Romanovse, ktery svuj ukol podle vseho plni velmi dobre
      Zaujala me castka za Celustku (pokud k prestupu vubec dojde), která podle Sportu činí 18 mil.nevim, zda se mi to opravdu moc, nerikam, ze nema talent, ale preci jenom-dobrej pulrok nemusi tolik znamenat..Toto prestupovy období jdeme dost do rizik

      btw. kolik si myslite, že bychom mohli dostat za tech cca 5 propustenych hracu? dovolim si hodne hrubý odhad:
      Besta-6-7 mil....tezko bychom chteli prodelat
      Šiklič- 2 mil....těžký odhad, možná to bude méně, přeci jen, ta zranění..
      Franta- 4 mil.....minusem je urcite vek
      Goce- 4 mil.......totéž
      Cisse-1 mil........musel by asi projít někajema testama

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 08:08 |  
        0 0

        Souhlasím, Lejsal není zlej, ale nějaká jistota to podle mě taky neni. Romanovs by to asi zvládl stejně. Když už, tak bych vzal Zlámala z Libe nebo plzeňskýho Daňka. Taky se prý psalo o Švengrovi, ale to nevim.

        Ty odhady se ti, myslim, taky povedly. A Abrc jsou taky 2-3 mega. Otázka je, co bude za Brabce, ale min. 8 mega mohlo kápnout.

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          Viking     před 15 lety 24.06.2009 08:41 |  
          0 0

          Jestli se Brabcovi ukončila smlouva jak bylo avizováno, tak za něj moc nedostaneme.

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 09:10 |  
            0 0

            Právě bylo avizováno, že se dohodli. . Podle mě, jestli v tom byl nějakej průser takovej, o kterym se spekuluje, tak by to Doležal prosekl a Brabcovi by mohl smlouvu ukončit bez nároku na nic, jakožto porušení smlouvy. Takhle se dohodli, že bude klid a Brabec někam přestoupí a vyjdou z toho dobře obě strany. A krom toho kdyby odcházel po lize, tak dostane Slavia tabulkovné i bez smlouvy.

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              bongor     před 15 lety 24.06.2009 10:11 |  
              0 0

              No něco tam bylo.Mám nějaké informace co,ale nechci se tomu věřit,proto bych to nikdy nezveřejnil.A Jiří1 se nevyjádřil vůbec,takže dokud to nepotvrdí on,znalec poměrů,tak to radši necháme tak jak to je.Prostě Brabčák je pryč,v současné situaci je to problém,ale když už do tohohle problému KJ šel,tak to nemohla být jenom nějaká bezvýznamná blbost.To by si Karel nechal na později.On je totiž jako slon,všechno si pamatuje a zavčasu to vytáhne.Ale je to především pragmatik.

              • Re: Gambrinus liga rozlosována

                Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 10:25 |  
                0 0

                Tak je jasné, že tam něco bylo. Já už to neřeším, ale prostě si myslím, že po finanční stránce to bude "standartní" přestup. Rozhodně nebudeme Brabčákovi platit nějakých 10 mega, nebo co vymyslel Sport.

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        quelhar (admin)     před 15 lety 24.06.2009 08:50 |  
        0 0

        Mohl by nekdo prosim vyfotit rozhovor s Dolezalem v dnesnim Sportu a nechat ho nekde na webu ke stazeni? Na strankach deniksport.cz je bohuzel jen cast a pry tam ma odpovidat na to, co se stalo s penezi za Necida a Tavarese a co se stane, kdyz se nedostaneme do LM.
        Pripadne alespon napsat, co se tam pise :o)
        Diky moc, ja se dnes ke Sportu nemam sanci dostat.

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          Viking     před 15 lety 24.06.2009 09:16 |  
          0 0

          Mně se líbila ta pasáž, kde zařadit mezi mladé nadějné hráče i Váchu. Třeba nad ním hůl ještě nezlomili:-)

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 09:26 |  
            0 0

            Mně zase bylo divný, že mluví o Pekáčovi, když je na hostování, ale třeba jednaj.. to bych byl rád.

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              slaviator     před 15 lety 24.06.2009 11:30 |  
              0 0

              Třeba ho chce pak kooupit..:-))


              Ale taky se vám zdály ty částy až šílený? Příjmy za loňsý rok: 409 mil. Vstupné, více jak 100 mil, sponzoři více jak 120 mil...

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            LordEdmund     před 15 lety 24.06.2009 09:37 |  
            0 0

            Já bych Doležalův vliv na složení kádru a představu o tom co se v kádru ještě bude dít, vůbec nepřeceňoval. Je to čistě doména KJ a ten v případě, źe se povede Čelůstka, Váchu odklidí někam na hostovačku, nebo nechá dočasně sedět na lávce pro jeho univerzálnost, jako 2.-3. alternaci na lepení děr .

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 09:45 |  
              0 0

              Pokud se mi doneslo, tak u Váchy je hlavní problém ten "gel na vlasy", jak tady padlo o něco výš. . :-) To Karlovi vadí (ale zase s jeho -Jarolímovou pokrývkou hlavy to nemá co dělat:)

              • Re: Gambrinus liga rozlosována

                whitesnake01     před 15 lety 24.06.2009 09:51 |  
                0 0

                Vacha je sampon, takovy hraci..... ne nevim, minimalne sou me znacne nesympaticti... a Karlovi asi taky :) jo to za starejch casu to bylo jinak, by se te buzne Ronaldovi vysmali do ksichtu hehe

              • Re: Gambrinus liga rozlosována

                LordEdmund     před 15 lety 24.06.2009 10:00 |  
                0 0

                Tak já zas slyšel, že Lukáš nosí nosánek dost nahoru a neuznává autority:-))má konflikty se staršími hráči, ale to je fuk, třeba to jsou výmysly hráćů.Podstatný je výkon na hŕišti a tam to bohužel neni žádná sláva. Čelůstka je momentálně o dost lepší.Už aby byl náš.

                • Re: Gambrinus liga rozlosována

                  bongor     před 15 lety 24.06.2009 10:02 |  
                  0 0

                  Slavia se vydala cestou velkých nákupů. Generální ředitel klubu Petr Doležal připouští, že jde o risk, ovšem rozumný a věří tedy v jeho návratnost.
                  reklama
                  <a href=" http://hit.gemius.pl/hitredir/id=BxzrCWLY7ILP332nipFuiZR6.Imim0wGkCvZHFP.pf..d7/stparam=rfcfctqlsn/sarg=000000036816476C/url=http://www.nejlevnejsipneu.cz " target="_top" ><img src="" width="420" height="220" border="0"</a>

                  Čím to, že vyplácíte za hráče takové sumy?
                  „Není to o penězích. My chceme především vytvořit tak silný tým, který by měl potenciál dostat se do Ligy mistrů. Protože tím vyděláme další peníze. A nákup kvalitních hráčů je cesta, jak do této soutěže postoupit.“

                  O Hlouška i Čelůstku stály zahraniční kluby, čím to, že jim v přestupových sumách konkurujete?
                  „Jsou tam určité bonusové složky, což je cesta, kterou by se měl český fotbal ubírat. Výše sumy, kterou za Čelůstku nabízel Hannover, jsme de facto doplnili těmi bonusy. České kluby, které evropské poháry nehrají, by měly vyjít vstříc těm, které v nich jsou. Všichni si tím pomohou.“

                  Jak to přesně myslíte?
                  „My už tuto strategii razíme dva roky. Když kupujeme hráče z české ligy, snažíme se ho koupit za levné peníze, ovšem s výraznými bonusovými složkami směrem k evropským pohárům. Když jsme třeba před dvěma lety do Ligy mistrů postoupili, bonusy jsme vypláceli. A tak by to mělo být.“

                  Přesto nyní uvolňujete na posily na české poměry vysoké částky. Čím to?
                  „Odpověď je jednoduchá: prodali jsme Dušana Šventa.“

                  Utrácíte za posily hodně. Jak velké jsou ještě vaše finanční rezervy?
                  „My budeme i trochu riskovat. Před dvěma roky jsme přivedli před kvalifikací o Champions League deset nových hráčů. Tehdy jsme také riskovali. Ovšem věřili jsme tomu. Ve fotbale musíte riskovat, pokud to neuděláte, fotbal dělat nemůžete. Jinak by ho mohli dělat všichni.“

                  Takže i nyní jdete do rizika?
                  „Ale do rozumného. Vynakládáme takové peníze, na které vidíme. Nepůjčujeme si na hráče. Máme navíc řadu mladých hráčů. Je tam Hloušek, když dokončíme Čelůstku, také on, Milan Černý, Pekhart, Vácha. To jsou hráči, kteří budou vidět v mládežnických reprezentacích. Dalším mladým je Marek Suchý. A to je náš potenciál pro to, abychom byli ekonomicky klidní.“

                  deník Sport V středečním deníku Sp

                  • Re: Gambrinus liga rozlosována

                    TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 10:28 |  
                    0 0

                    Rozhovor neni dlouhý, tak Vám ten zbytek co tu není, do toho původního přepíšu.

                    Čím to, že vyplácíte za hráče takové sumy?
                    „Není to o penězích. My chceme především vytvořit tak silný tým, který by měl potenciál dostat se do Ligy mistrů. Protože tím vyděláme další peníze. A nákup kvalitních hráčů je cesta, jak do této soutěže postoupit.“

                    Co se stane, když co Champions League neproniknete?
                    "Minimálně bychom mohli jít do E. ligy, kde se ty finance oproti minulým letům výrazně zlepšily. Už loni jsem říkal, že pracujeme s rozpočtem, který máme ve třech variantách. Jeden je pro případ, že postoupíme do LM, druhý jen pro E. ligu, a třetí, když nepostoupíme nikam."

                    Pokud nebudete hrát žádnou evropskou soutěž, budete muset situaci řešit prodejem hráčů?
                    "Samozřejmě. I nyný máme nabídky na některé hráče. Nejsou třeba konkrétní, ale zájem o naše hráče je. Nemám obavu, že bychom sezonu z ekonomického hlediska nedohráli."

                    O Hlouška i Čelůstku stály zahraniční kluby, čím to, že jim v přestupových sumách konkurujete?
                    „Jsou tam určité bonusové složky, což je cesta, kterou by se měl český fotbal ubírat. Výše sumy, kterou za Čelůstku nabízel Hannover, jsme de facto doplnili těmi bonusy. České kluby, které evropské poháry nehrají, by měly vyjít vstříc těm, které v nich jsou. Všichni si tím pomohou.“

                    Jak to přesně myslíte?
                    „My už tuto strategii razíme dva roky. Když kupujeme hráče z české ligy, snažíme se ho koupit za levné peníze, ovšem s výraznými bonusovými složkami směrem k evropským pohárům. Když jsme třeba před dvěma lety do Ligy mistrů postoupili, bonusy jsme vypláceli. A tak by to mělo být.“

                    Přesto nyní uvolňujete na posily na české poměry vysoké částky. Čím to?
                    „Odpověď je jednoduchá: prodali jsme Dušana Šventa.“

                    A co peníze za Necida a Tavarese?
                    "Část ještě samozřejmě máme. Z CSKA už to více méně doběhlo všechno, Hamburk nám zatím zaplatil polovinu, stejný podíl máme u Řeků za Latku. Je to podle splátkového kalendáře. Na cestě tedy máme dalšísh 1,2 milionu Eur, tedy přibližne 32 milionů korun."

                    Dá se říct, jak dlouo ještě budou Slavii transfery Necida, Tavarese a Šventa živit?
                    "Následující sezonu budeme mít bez problému pokrytou. Jen kdybychom nikam nepostoupili, museli bychom jednoho hráče prodat. Ekonomicky jsme stabilizovaní."

                    Utrácíte za posily hodně. Jak velké jsou ještě vaše finanční rezervy?
                    „My budeme i trochu riskovat. Před dvěma roky jsme přivedli před kvalifikací o Champions League deset nových hráčů. Tehdy jsme také riskovali. Ovšem věřili jsme tomu. Ve fotbale musíte riskovat, pokud to neuděláte, fotbal dělat nemůžete. Jinak by ho mohli dělat všichni.“

                    Takže i nyní jdete do rizika?
                    „Ale do rozumného. Vynakládáme takové peníze, na které vidíme. Nepůjčujeme si na hráče. Máme navíc řadu mladých hráčů. Je tam Hloušek, když dokončíme Čelůstku, také on, Milan Černý, Pekhart, Vácha. To jsou hráči, kteří budou vidět v mládežnických reprezentacích. Dalším mladým je Marek Suchý. A to je náš potenciál pro to, abychom byli ekonomicky klidní.“

                    Dobrá. Proč jste se vůbec vydali cestou, kdy neváháte za hráče zaplatit třeba dvacet milionů korun?
                    "Mluvme konkrátně. V Adamu Hlouškovi vidíme obrovský potenciál. Myslíme si, že tento hráč má takové předpoklady, že ho jednou velmi dobře finančně zhodnotíme, a mezitím nám může výrazně sportovně pomoct. Hloušek je náš největší transfer. S kolegou Rosenem jsme během působení ve Slavii nedali za hráče více, než deset milionů korun. Ani za jednoho! Vlastně jen za Šenkeříka, protože tureckému klubu se platil bonus za postup do LM, po čemž nás tento hráč přišel na dvanáct milionů."

                    • Re: Gambrinus liga rozlosována

                      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 10:39 |  
                      0 0

                      Díky za tu práci. Hlavně ta poslední odpoveď se mi samozřejmě hodně líbila! Jen tak dál. Od toho, aby platilo, je tady jiné pražské S. :-)

                      • Re: Gambrinus liga rozlosována

                        Khadgar     před 15 lety 24.06.2009 11:04 |  
                        0 0

                        Jestli nekecá, tak se mi ta odpověď o 10M taky líbí. V souladu s tím vyznívají spekulace o částkách u minulých přestupů směšně.

                        • Re: Gambrinus liga rozlosována

                          slimak     před 15 lety 24.06.2009 11:06 |  
                          0 0

                          treba u Trappa, Belaida, Marka Jarolíma...

                    • Re: Gambrinus liga rozlosována

                      quelhar (admin)     před 15 lety 24.06.2009 11:07 |  
                      0 0

                      Diky moc. No, je jasne, ze jsme se pustili cestou vetsiho rizika nez v predchozich sezonach. Tak uvidime, kam ta cesta povede, verme, ze nas dovede daleko.

                • Re: Gambrinus liga rozlosována

                  Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 10:30 |  
                  0 0

                  No, to je právě ten "gel na vlasy". :-))) Jinak Necka byl prej vždycky taky pěknej šampón, ale Kozel, KJ a Komňacký ho někam dokopali, takže "přežil mladickou nerozvážnost" a pak to bylo vidět na fotbale. A jestli si pak po večerech pročítá Vogue, nic proti tomu:-))

                  • Re: Gambrinus liga rozlosována

                    slimak     před 15 lety 24.06.2009 10:50 |  
                    0 0

                    ale ono na tom fakt něco bude..jak přemýšlim, tak přemýšlim.nenapadá mě žádný nagelovaný fotbalista kromě blažka, který za nás hrál(hraje) a to je dobře :)

                    • Re: Gambrinus liga rozlosována

                      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 11:07 |  
                      0 0

                      To máš asi jen blbou paměť:-) Ale stejně poctivá deka ala Matej, to je to pravý! :-)

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          bongor     před 15 lety 24.06.2009 10:05 |  
          0 0

          Víc se mi okopírovat nepodařilo quelhare.Scanner mi nejde.
          Je mi trošku divný,že to s tím Čelůstkou trvá tak dlouho.Myslím,že přece jenom vyjednávací pozice Slavie,je silnější než jeho.Zase abysme se nechali zahánět do kouta,tak takovej zázrak to asi nebude.

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 10:16 |  
            0 0

            To si tam něco vymyslel Zíka a na něm to zadrhlo..

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              Fallen (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 11:31 |  
              0 0

              Téměř všem je jasný, že problémem je výše Zíkova legálního úplatku. Tohle by mu měl z platu hradit hráč a ne klub, pak by se takhle nemohli dohadovat. Takhle se to zadrhne na nějakym nenažranym bafuňáři, co si chce koupit nové BMW

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              bongor     před 15 lety 24.06.2009 11:31 |  
              0 0

              To je jasný,Čelůstka je asi jen na to kopání do míče.Ale stejně mě se*ou.Dělají drahoty jako prvnička před sto lety.

  7. Re: Gambrinus liga rozlosována

    DrFe1     před 15 lety 24.06.2009 10:20 |  
    0 0

    Tak co je s tím pitomcem Čelůstkou ? Podepsal, nebo chce pořád podmínky jako Cristiano Ronaldo ? !

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 10:30 |  
      0 0

      Mám informaci, že do středy to bude dořešeno. Pokud by to neprošlo, Čelůstka se vrátí zpět do Zlína. A máte pravdu, problém bude asi v agentovi. Ondřej už je na to zdržování taky nasra...., ten už by podepsal hned v pondělí, kdy se kluby dohodly. Sokrates55

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        DrFe1     před 15 lety 24.06.2009 10:43 |  
        0 0

        Díky za kvalifikované informace.

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        slimak     před 15 lety 24.06.2009 10:47 |  
        0 0

        taky doufam, přestup je v zájmu hráče, zlína i slavie, zíka se snaží asi ještě něco urvat, když cítí že jsme při penězích..případný krach přestupu by se asi nehodil nikomu
        můžeš jinak povtrdit přestupovou částku 18 mil? předpokladam, že to už je si včetně oněch bonusů.jinak by se mi zdála dost vysoká

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 11:07 |  
          0 0

          Přestupová částka je okolo 15 mil. Plus mínus bonusy. Jen Vás prosím, nekamenujte mě, pokud to není přesné. U těch jednání to sami znáte, to se může vždycky s něčím cuknout. Ale rozhodně Čelůstka není v kvalitě jako Adam Hlouška, tam to bylo opravdu
          "o štok vejš". Sokrates55

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            bongor     před 15 lety 24.06.2009 11:35 |  
            0 0

            Ahoj Sokrate,tak snad to klapne a hlavně to bude stát za to!?Dobrý je,že může kluk hrát i stopera.Jak je vysokej?Abysme tam před brankou neměli samý taprslíky,jak říkal mladej Bongor,když mu byly tři roky.

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              bongor     před 15 lety 24.06.2009 11:36 |  
              0 0

              Jo teď mě napadá,nevíte někdo zvěsti o útočníkovi?Chtělo by to nějakého bouráka.Co ten Kluivert?

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            lassiter     před 15 lety 24.06.2009 11:39 |  
            0 0

            Nemyslím si, že by to bylo "o štok vejš", Čelůstka bude dobrej a doufám, že se to dotáhne. Moc se mi na obou libí, že to mají v hlavě srovnaný, podobně jako třeba Marek Suchý. Neženou se za první nabídkou ven jako řada jejich vrstevníků, kteří ve věku, kdy nutně potřebujou hrát vysedávaj na lavičce fiorentiny, parmy, cska a podobných. Přestupový částky jsou na poměry Slavie vysoký, ale mě se tahle cesta líbí a věřim, že se investice vrátí. Rozhodně je to smysluplnější cesta než u kolegů z letný, který tahaj hráče na roční hostování, z čehož je vidět, že jejich finanční situace je zřejmě ne zcela komfortní.

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 12:02 |  
              0 0

              Tak zase je to kvlita a na rok to má smysl, lepší než kupovat nějakej průměr z ligy nebo ze Slovenska. Bude jim kopat poháry, když se chytí. . jako Pudil u nás. A my máme taky Pekáče na hostovačku, takže v jisté chvíli to logiku má. Ale naši borci jsou samozřejmě daleko nadějnější.

              • Re: Gambrinus liga rozlosována

                bongor     před 15 lety 24.06.2009 12:08 |  
                0 0

                To vypadá nadějně v tom smyslu,že se "mladí talenti" přinejmenším zamýšlejí nad osudem svých souputníků ,taky mladých talentů třeba Hable,Mazuch,Kalouda-ten dokonce dopad tak,že skončil ve sraltě.
                Výsledkem je,že alespoň někteří z nich se nebudou bezhlavě hnát do
                jakékoliv ciziny,ale nejdřív se pořádně zviditelní u nás doma.

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 12:06 |  
              0 0

              Ano, ten výraz asi byl silnější, beru zpět.
              Spíš jsem chtěl upozornit na rozdíl v částce. 5 mil., to už rozdíl je. Ale to není až tak podstatné. Jak říkám a asi se opakuji, teď je důležitá ta práce s těmi kluky a najít a namíchat znovu ten správný týmový i fotbalový " výživný koktejl". Abychom chodili na Eden s chutí a za pořádným fotbalem.
              Sokrates55

  8. Re: Gambrinus liga rozlosována

    slaviator     před 15 lety 24.06.2009 11:35 |  
    0 0

    Sakra, to jsou na české poměry příjmy jak z jiného světa.. :-) Vstupné více jak 100 mil, sponzoři více jak 120 mil... A "nejlepší" je, že nám stačí postoupit ze třetího předkola LM do čtvrtého a bude to podobné znovu :-)

    Akorát, je už oficiálně známo, kolik kdo dostane "bolestné" za vypadnutí z předkol LM, kolik je za účast ve skupině EL apod..? Mám totiž pocit, že ty 2,1 mil € ještě nejsou oficiálně potvrzené.. :-(

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      bongor     před 15 lety 24.06.2009 11:38 |  
      0 0

      To nás snad nemusí až tak zajímat,i když ten střed obrany....

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      slimak     před 15 lety 24.06.2009 11:44 |  
      0 0

      možná jsem něco zaspal, ale kde bereš ty čísla lukáši?

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        lassiter     před 15 lety 24.06.2009 11:48 |  
        0 0

        zřejmě v dnešním sportu, si ho snad pudu koupit, na netu mají jen titulní stranu a ta vypadá sympaticky :-)

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          bongor     před 15 lety 24.06.2009 11:50 |  
          0 0

          Jo ,je to ze Sportu.První strana je Slevia-sralta ,naše absolutní vítězství a další strany jsou rozhovor s panem g.ř.Doležalem,kterému tímto přeji hodně stěstí v nastávajícím boji o místo místopředsedy ČMFS.

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          mirecek1111     před 15 lety 24.06.2009 11:53 |  
          0 0

          Kua to ještě zvaž, je ta ekonomická krize. To dočteš a pak budeš dva dny přemýšlet, kam všedu jinde si těch 12korun mohl investovat:)

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            bongor     před 15 lety 24.06.2009 12:10 |  
            0 0

            Já jsem si ten dnešní Sport koupil ve frcu za 6 korun a to ho ještě využiju na WC,takže jak vidíš mirečku,tak tu krizi beru vážně.

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              mirecek1111     před 15 lety 24.06.2009 12:20 |  
              0 0

              já asi ne no, protože si ho kupuju každý den za plnou cenu. Ale potřeboval bych sehnat někoho, kdo by ode mě odkupoval druhou část novin, kterou nikdy ani nelistuju. Nějaké nabídky:)

              • Re: Gambrinus liga rozlosována

                Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 12:30 |  
                0 0

                Teď jste mě dostal.....:-)).
                Jsem na tom podobně a také přemýšlím jak na to. Můj kolega, velký znalec botaniky ode mne zatím druhou část sportu bere na zabalování všelijakých rostlin, zeleniny a větviček. Bohužel zdarma. Při debatě o fotbale mi vždycky sděluje svou oblíbenou větu: " To kopání do té koule Vás posunuje mimo realitu kolego, to ochutnat vlastní vypěstovaná rajčata je skvost". Co dodat. Sokrates55

                • Re: Gambrinus liga rozlosována

                  bongor     před 15 lety 24.06.2009 12:42 |  
                  0 0

                  Rajčata už jsem přestal pěstovat,protože mi nikdy nedošlo,jakým způsobem mám vyštipovat "podpažní listy".Proto si je raději kupuju a ještě ušetřím.Co se Sportu týká,bylo by tu zajímavé využití vloženého kapitálu:Co například,že by jeden z nás koupil nový výtisk a po přečtení ho prodal dalšímu se slevou 1-Kč.ten zase dalšímu,a ten dvanáctý by ho měl zdarma!To by byla úspora.Sice by ti na "ocasu"četli o něco později,ale zase by si mohli říct:"To je protikrizové opatření!".Sokrate,pozdravuj Tvého kolegu a vysvětli mu,že když
                  něco balí do novin,tak se do toho něca stěhuje olovo z novinové barvy
                  a on tak nekoná zdravě.Takže z toho vyplývá,že je zdravější zajímat se o fotbal,než balit něco do novin.A hned mu dej přihlášku do Slavie.

                  • Re: Gambrinus liga rozlosována

                    bongor     před 15 lety 24.06.2009 12:51 |  
                    0 0

                    Pravděpodobné je podle bookmakerů opravdu to, že tady budou dva kluby s hodně podobným názvem.

                    Vypsali totiž nízký kurz 1,25:1 na to, že Bohemians Praha si název Bohemians ponechají. Kdyby se změnili na Střížkov, vyhrával by kurz 3:1. A s hodnotou 5:1 můžete počítat v případě, že v názvu bude jak Bohemians, tak i Střížkov.

                    Ještě na podzim se kouč tohoto týmu Luboš Urban zlobil, když jeho tým označil slávistický trenér Karel Jarolím za Střížkov.

                    Teď se asi bude hněvat sám majitel klubu Karel Kapr. Sázková kancelář totiž vypsala i možnost na to, že by se slovo kapr objevilo v názvu týmu. Pravděpodobnost je malá - 30:1.

                    • Re: Gambrinus liga rozlosována

                      bongor     před 15 lety 24.06.2009 12:51 |  
                      0 0

                      Já sázím na možnost Kapr Střížkov.

                      • Re: Gambrinus liga rozlosována

                        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 13:07 |  
                        0 0

                        Jsem na tom podobně Bongore,
                        vždycky koupím ty minirajčata (chutnají dobře, jsou to takové "jedohubky" a vždycky je kolegovi ukážu, že jsem je jako vypěstoval i s vysačkou kaufland nebo tesco). Na to olovo ho upozorním, ale už vidím jeho zvednuté obočí. No a s tou přihláškou do Slávie, to nevím? Jeho slova o tom, že jsem propadl prostopášnostem a jeho nechápavostí nad mým křepčením na stadionu ve víru vášní s mladými, to jsou přímo "bomby o etice". Ale jinak ho mám rád. Sokrates55

                        • Re: Gambrinus liga rozlosována

                          bongor     před 15 lety 24.06.2009 13:21 |  
                          0 0

                          Ve vyjímečných případech Sokrate je možno mít rád i neslávistu.Ale jak říkám jsou to řídké případy,kdy se to toleruje.Já jsem například měl tchána dokonce sparťana.Ale byl to výborný člověk,dej mu pán Bůh věčnou slávu.

                    • Re: Gambrinus liga rozlosována

                      slaviator     před 15 lety 24.06.2009 13:53 |  
                      0 0

                      Bohemians Žižkov :-)))

                  • Re: Gambrinus liga rozlosována

                    slaviator     před 15 lety 24.06.2009 13:54 |  
                    0 0

                    Nevím nevím, rajčata ze zahrádky chutnaj úplně jinak než ty chemií nadopované z Kauflandu, Tesca a podobně...

                    • Re: Gambrinus liga rozlosována

                      bongor     před 15 lety 24.06.2009 14:04 |  
                      0 0

                      Jenže je dobrý,než je začneš pěstovat,tak se to alespoň trochu naučit.
                      A to mi nešlo,tak pěstuju jenom cibuli,třešně,meruňky a cukety.

                      • Re: Gambrinus liga rozlosována

                        slaviator     před 15 lety 24.06.2009 14:18 |  
                        0 0

                        To je pravda, sousedi jich maj na asi dvaceti keřících kvanta, úplně obsypané - a my máme z každýho keříku tak ty čtyři pět kilo, ani to nestačí přezrát, jsou hned fuč... :-))
                        Meruňky nemáme, máme kyselou půdu, jakž takž se daří jabloním, hrušním, ořešáku a švestce (resp je to švestka, když má blumy? :-) ), máme taky špendlíky dva a tři višně, letos nějak ale vše vymrzlo. Kupodivu angrešt, černej rybíz a jahod je letos až moc... A je to ta pravá bezúdržbová péče:-) A uvidíme, zda zase sv...ě kosáci nevoklovou víno

                    • Re: Gambrinus liga rozlosována

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 14:07 |  
                      0 0

                      Ano, máte pravdu Lukáši. Vtip je schován jinde. Sokrates55

                      • Re: Gambrinus liga rozlosována

                        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 14:11 |  
                        0 0

                        Jinak jsem koukal, jak si to kluci nakládají na "Švýcárně", docela si tam dávají do těla. Počasí mají sice nic moc, ale lepší než nějaký šílený horka. Ten Ondra tam s nimi je, tak jsem zvědav jak to dneska dopadne. Budeme doufat a věřit, že to naši "majstři" dotahnou do dobrého konce. Sokrates55

                        • Re: Gambrinus liga rozlosována

                          slaviator     před 15 lety 24.06.2009 14:20 |  
                          0 0

                          Zíka je stará firma, přitom nám by nemusel dělat takový drahoty, kvůli jeho jmenovkyni :-D

                          • Re: Gambrinus liga rozlosována

                            bongor     před 15 lety 24.06.2009 14:28 |  
                            0 0

                            My máme půdu zásaditou.Tobě tam musejí jít krásné rododendrony,ty mají rádi kyselo a polostín.Paní Ziková by mu měla domluvit,ať tolik pod sebe nehrabe.

                            • Re: Gambrinus liga rozlosována

                              slaviator     před 15 lety 24.06.2009 14:31 |  
                              0 0

                              Rododendrony apod tam snad jsou, ale já je nepoznám, to je pro mě něco jako plevel.. :-)) Já se starám o ty ovocné keře a stromky + hrášek (+ údržba trávníku), ostatní zelenina a natož pak okrasné rostliny jdou mimo mě :-) Bejt po mým, tak je všechny vyreju a nasázím místo nich další vinné keře:-)

                    • Re: Gambrinus liga rozlosována

                      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 14:34 |  
                      0 0

                      Mně se vždy líbí, kam až se tyto debaty dostanou. :)

                      • Re: Gambrinus liga rozlosována

                        slaviator     před 15 lety 24.06.2009 14:36 |  
                        0 0

                        Myslíš, že by se daly vypěstovat červenobílá rajčata? :-))

                        • Re: Gambrinus liga rozlosována

                          mirecek1111     před 15 lety 24.06.2009 14:40 |  
                          0 0

                          proč ne, kup rajčata, nech je pár týdnu doma v kuchyni uležet a ony ti tu bilou barvu chytnou, to neboj. Pak to jen musíš hlídat, jak to bude půl na půl :-)

                          • Re: Gambrinus liga rozlosována

                            slaviator     před 15 lety 24.06.2009 14:48 |  
                            0 0

                            a aby byla jedlá? :-))))

                            • Re: Gambrinus liga rozlosována

                              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 15:03 |  
                              0 0

                              V pohodě, jen si předtím píchni tetanovku a vykloktej Alpou..

                        • Re: Gambrinus liga rozlosována

                          mirecek1111     před 15 lety 24.06.2009 14:44 |  
                          0 0

                          btw, když jsem v pondělí vyklízel ledničku na privátě v Brně, protože tam zase pár měsícu nebudu, tak sem tam našel pomeranč ala real madrid :-)) A myslím, že ta vuně by tě od pěstování červenobílých rajčat rychle odradila :-)

                          • Re: Gambrinus liga rozlosována

                            slaviator     před 15 lety 24.06.2009 15:49 |  
                            0 0

                            Tak to musela bejt libova vune... :-)) A u rajcat je prusvih, ze tam ta bila neni bila, ale hneda az cerna... :-( Takze cervenobila rajcata by sla vyslechtit jen diky genetickemu bioinzenyrstvi :-)

                            • Re: Gambrinus liga rozlosována

                              Eluin (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 15:58 |  
                              0 0

                              A co takhle rajčata v barvě venkovních dresů? :)

                              • Re: Gambrinus liga rozlosována

                                slaviator     před 15 lety 24.06.2009 16:17 |  
                                0 0

                                A nechces to i se jmeny hracu hele? :-)))

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 16:56 |  
      0 0

      UEFA Champions League 2009/2010:
      Bonus for domestic champion: 200.000 € *
      1st qualifying round: 130.000 € *
      2nd qualifying round: 130.000 € *
      3rd qualifying round: 130.000 € *
      Playoffs: 2.100.000 € *
      Group stage: 7.100.000 €
      Group match victory: 800.000 €
      Group match draw: 400.000 €
      1st knock out round: 3.000.000 €
      Quarter-finals: 3.300.000 €
      Semi-finals: 4.200.000 €
      Final: 5.500.000 €
      Winning the final: 3.500.000 €

      * = These payments were only awarded to the clubs which quould not qualify for the UEFA Champions League group stage!

      The remaining balance of € 341 million will be distributed according to the proportional value of each TV market, i.e. € 750,7 milion will be distributed from the group stage onwards (five times more than in the UEFA Europa League).

      UEFA Europa League 2009/2010:
      1st qualifying round: 90.000 €
      2nd qualifying round: 90.000 €
      3rd qualifying round: 90.000 €
      Playoffs: 90.000 €
      Group stage: 1.000.000 €
      Group match victory: 140.000 €
      Group match draw: 70.000 €
      1st knock out round: 200.000 €
      2nd knock out round: 300.000 €
      Quarter-finals: 400.000 €
      Semi-finals: 700.000 €
      Final: 2.000.000 €
      Winning the final: 1.000.000 €

      The remaining balance of € 60 million will be distributed according to the proportional value of each TV market, i.e. € 150,36 milion will be distributed from the group stage onwards.

      UEFA Supercup 2009:
      Loser: 2.000.000 €
      Winner: 2.500.000 €

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        slaviator     před 15 lety 24.06.2009 17:03 |  
        0 0

        Tak měl jsem s tím 4. předkolem a 2.1 mil €, což jsem psal zhruba před měsícem, pravdu či ne? :-))

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        quelhar (admin)     před 15 lety 24.06.2009 17:16 |  
        0 0

        Kde se tohle da precist?
        Kazdopadne je to jen dalsi duvod, proc fandit nam, at se do LM dostaneme (a kdyz nahodou ne, tak alespon pres treti predkolo) a Sparta at co nejdrive spadne do EL, kde ty bonusy zdaleka nejsou takove, jak si nekteri fans Sparty predstavovali (na jejich foru jsem onehda cetl ze pry az 60M CZK za ucast ve skupine).

        No a bez jedineho odehraneho zapasu uz mame jistotu minimalne 10M CZK...

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          slaviator     před 15 lety 24.06.2009 17:37 |  
          0 0

          Tak to už máme půlku Hlouška. Snad si vyděláme i na tu druhou.. :-)))

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 17:59 |  
            0 0

            Řekl bych, že na ta druhá je bezpečně pokryta Šventičem...

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            quelhar (admin)     před 15 lety 24.06.2009 18:13 |  
            0 0

            Aha, jasne, to je porad jeden a tentyz zdroj, ze ktereho se to zverejnilo uz pred par tydny, jak to tu psal slaviator - proste zdroj z Partizanu.
            Myslim, ze dokud to nezverejni samotna UEFA, tak se to neda brat za overene.

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            slaviator     před 15 lety 24.06.2009 18:14 |  
            0 0

            Porad to ale neni oficialne, tak nevim :-( Predtim to nebylo oficialne, protoze pry nebyli pokryti vsichni sponzori - tak mozna, ze se to jeste zmeni... :-(

  9. Re: Gambrinus liga rozlosována

    jack09     před 15 lety 24.06.2009 14:25 |  
    0 0

    ten dnesni sport vypada zajimave,nechtel bysteho nekdo nafotit pls?at nemusim ven,je tam hnusne :)

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      quelhar (admin)     před 15 lety 24.06.2009 14:31 |  
      0 0

      To bych taky ocenil :o)

      A jinak - Chovanec ma zajem o Strestika, to jsou teda novinky...

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        mirecek1111     před 15 lety 24.06.2009 14:34 |  
        0 0

        No četl si ty jeho odpovědi, takový hrdina Jozef :-) ono je toho tolik opravdu usměvného, na co by se dalo reagovat, že to ani nemá cenu, každopádně doporučuju přečíst.

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        slaviator     před 15 lety 24.06.2009 14:43 |  
        0 0

        dobrý den mohl by spartu posílit jěšte krajčík? (kobra)
        Mám to jméno v hlavě delší dobu. Ale souvisí to s tím,jestli někdo od nás odejde. Pak budeme schopni reagovat na jeho příchod.

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          quelhar (admin)     před 15 lety 24.06.2009 14:47 |  
          0 0

          Velky slavista Krajcik je na ceste do Sparty, bezpochyby si tam vezme rumunskou deku a bude chodit za fanousky na dekovacku... Parada.

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            mirecek1111     před 15 lety 24.06.2009 14:50 |  
            0 0

            Já bych mu to ale nezazlíval, on nemůže za to, že o něj nemáme zájem. Určitě by dal přednost Slavii. A to co udělal v zimě bychom také měli pochopit, je mu 31, byla to asi poslední šance jak si něco vydělat, kdo by do té Italie nešel..

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 14:51 |  
            0 0

            Zdravím Quelhare,
            buďme v klidu, to jsou jen velkohubé tanečky soudruha Chovance.
            Sokrates55

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 15:05 |  
            0 0

            Já bych mu to taky za zlé neměl, kdyby tam šel, ale žralo by mě to příšerně:(

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              quelhar (admin)     před 15 lety 24.06.2009 15:15 |  
              0 0

              Ja bych mu to za zle mel. Neni prece mozne si tri roky hrat na velkeho slavistu, saskovat pred kotlem s dekou, stat se symbolem a potom slibovat fanouskum, jak prodlouzi smlouvu, utect zadarmo a po pulroce jit do Sparty. To by bylo neco v neporadku a zdaleka ne jen v trenerovi Slavie.

              • Re: Gambrinus liga rozlosována

                Khadgar     před 15 lety 24.06.2009 15:32 |  
                0 0

                copy that

              • Re: Gambrinus liga rozlosována

                Eluin (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 17:11 |  
                0 0

                V takovém Turecku by ho za něco podobného asi přizabili :)

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            slaviator     před 15 lety 24.06.2009 15:50 |  
            0 0

            Vezme si slavistickou deku, spartanska je prozrana moly :-))

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              Viking     před 15 lety 24.06.2009 15:55 |  
              0 0

              Nevěřím tomu, že Matej do Sparty půjde. Při benefici dva dny po skončení ligy řekl do kamery, že Slavia zůstane jeho prvním klubem a tomu tak navždy bude, i když už se nevrátí. Měl jsem z toho ten dojem, že on o návrat stál, klub ho ale nechce.

              Kdyby měl tenkrát přirychtovanou Spartu v záloze, tak bude odpovídat mnohem diplomatičtěji, ví, že by mu to dali sežrat na obou stranách...

              • Re: Gambrinus liga rozlosována

                slaviator     před 15 lety 24.06.2009 16:18 |  
                0 0

                "Clovek mini, osud meni"... Uvidime. Taky verim, ze tam nepujde, ale dokud nebude konec prestupoveho obdobi ci Matej neskonci nekde jinde, nebudeme si moc bejt jisti

  10. Re: Gambrinus liga rozlosována

    slimak     před 15 lety 24.06.2009 14:34 |  
    0 0

    mno, tak pepa chovanců chce střeštíka z brna..k tomu si ještě může cestou přibalit Mareše, Blažka a bude to pecka..ti jsou fakt spíš k smíchu ti spartani

    jinak slovacko predstavilo posili: vit valenta, tomas abrahám, švancara, urbánek...no nechci jim do toho kecat, ale aby s nima brzy nebyli zas ve druhy lize, vetsina klubu cestu s podobnymi hraci opousti a sazi na cizince nebo talentovany mladiky...

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      slimak     před 15 lety 24.06.2009 14:36 |  
      0 0

      *pardon..samozrejme posily

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 14:53 |  
      0 0

      Četl jsem, ať si Střeštíka užijou, doufám, že sparťanskejm fanouškům předvede nějakou pěknou parádu. Ale obávám se, že spíš než na hřišti jenom na hlavě.. viz naše debata o gelu.

      škoda, že Slovácko nechce i druhýho Abrce, mohl by si dát druhý kolečko po lize a snad by to k nám už nestihl. :-)

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        slimak     před 15 lety 24.06.2009 15:09 |  
        0 0

        mno, já se obávam, že by to stihnout i mohl :-D pulu rok Slovacko, pul rok LIberec,pul roku Boleslav, pulu rok sparta

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        bongor     před 15 lety 24.06.2009 16:09 |  
        0 0

        Až budou mít Střeštíka rudé nádhery,tak budu dvojnásobně litovat odchodu Bestie.Ten ho má mimořádně v oblibě.

  11. ad PFS

    slaviator     před 15 lety 24.06.2009 14:35 |  
    0 0

    PRAHA – O nesvolání mimořádné valné hromady Pražského fotbalového svazu rozhodly podivné okolnosti.

    9. dubna se v Edenu konalo setkání klubů PFS. Z pětapadesáti přítomných zástupců pražských fotbalovách oddílů a klubů odhlasovalo 45 z nich podnět ke svolání MVH PFS, která se měla konat 19. června. Tento podnět zaslala SK Slavia Praha 16. dubna.

    Prvním bodem MVH PFS měla být volba delegátů na volební valnou hromadu ČMFS. Druhým bodem mělo být schválení termínu volební VH PFS do 31. srpna 2009.

    Na stránkách PFS se uvádí, že VV PFS nevnímá tento podnět ke svolání MVH jako podnět, který je v souladu se stanovami ČMFS a Statutem PFS.

    7. května byl na PFS proto zaslán dopis, ve kterém nadpoloviční většina fotbalových oddílů a klubů sídlících a vyvíjejících činnost na území hlavního města Prahy, žádala v souladu se Stanovami ČMFS a Statutem PFS o svolání valné hromady PFS.

    Na stránkách PFS je uvedena následující odpověď: VV PFS nesvolává valnou hromadu PFS, jak bylo navrhováno v dopise podepsaném SK Slavia Praha a Meteor Praha. K datu zasedání VV PFS z 61 doručených žádostí o svolání druhé mimořádné valné hromady PFS, bylo kluby sdruženými v PFS vzato 8 takovýchto žádostí zpět. Z celkového počtu 109 klubů sdružených v PFS požaduje tedy svolání 53, což není nadpoloviční většina, jak požaduje příslušné ustanovení Statutu PFS.

    „Když jsme žádali vedení Pražského fotbalového svazu, aby aby nám oznámili, jaké kluby vzaly svoji žádost zpět, tak nám to odmítlo sdělit. Požádali jsme tedy Odvolací a revizní komisi PFS, aby to prošetřila a ta nám sdělila, že k tomu nedostala žádné podklady, protože jí je výkonný výbor PFS odmítl vydat. Bohužel demokratické principy, které by měly být v rámci svazu uplatňovány, tady uplatňovány nejsou,“ prohlásil generální ředitel Slavie Petr Doležal.

    „Myslím si, že to jednoznačně souvisí s nadcházející volební valnou hromadou ČMFS,“ uzavřel Petr Doležal.

    • Re: ad PFS

      slimak     před 15 lety 24.06.2009 14:41 |  
      0 0

      každopadne souvisi..prazsky fotbalovy svaz je smradlava bažina..
      fakt jsem musel kroutit hlavou nad odpovedmi Vinse v dnesnim Sportu, ten clovek je vedle, kazdou chvili si protireci, ocernuje protikandidaty..
      už jen nechapu, jak muze clovek, ktery je majitel klubu usvedcenenho z korupce, klubu, kde za par mesicu vymeni 4 trenery, 2 reditele a jeste sestoupi, muze mit tu drzost mluvit o Haskovych, Kubikovych a Poborskeho manazerskych schopnostech a vubec kandidovat

      • Re: ad PFS

        Viking     před 15 lety 24.06.2009 14:48 |  
        0 0

        Já věřím víc Vinšovi než Haškovi. Nezapomínejme, že volba je tajná a kluci se už nějak domluví aby současná páka zůstala u lizu i nadále...

        PFS volí Vinše, proto nechtějí za žádnou cenu svolat valnou hromadu aby ta delegovala své zástupce volit Haška.

        • Re: ad PFS

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 14:53 |  
          0 0

          AC Sparta je jedním z klubů, který svolání zablokoval.
          Sokrates55

          • Re: ad PFS

            slaviator     před 15 lety 24.06.2009 15:52 |  
            0 0

            Stejne je "sranda", ze ten Dusan Svoboda ma tak trochu "problem", aby byl Dolezal ve VV, zatimco naopak (Dolezal se Svobodou) ten problem nema... :-( Asi nejen Vacek se boji toho, ze by nekdo zkontroloval ucetnictvi - prachy za ucast v Portugalsku, Nemecku, Rakousku, za prodej sidla...

        • Re: ad PFS

          jack09     před 15 lety 24.06.2009 15:04 |  
          0 0

          ja si myslim ze vyhraje Hasek ale do VV a vsech ostatnich dulezitych funkci mu zvolej "stary znamy"a pak budou rikat ze Hasek taky nic nedokazal...zajimalo by me jak se v takovem pripade Hasek zachova

          • Re: ad PFS

            slimak     před 15 lety 24.06.2009 15:11 |  
            0 0

            podle toho co rikal na dnesni tiskovce, nedelal by tam kasparka a odesel by

  12. Re: Gambrinus liga rozlosována

    Viking     před 15 lety 24.06.2009 15:10 |  
    0 0

    Tak KJ píše, že by si moc nepřál Salzburg, mimo jiné i kvůli umělému povrchu. Já jsem celou dobu žil v tom, že v Rakousku má umělou trávu Tirol Innsbruck.

    Když si vezmu Dušana a jeho kolena, nevím jestli tedy udělal správně. Hrát půl roku na umělce...

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      lassiter     před 15 lety 24.06.2009 15:47 |  
      0 0

      No dneska jsou to úplný žně rozhovorů. KJ by si přál ještě jednoho středního záložníka, což je fajn a já bych fakt uvažoval o tom Rajnochovi. Navíc popřel Lejsala, což je podle mě jenom dobře. A zdá se, že KJ čte internetové diskuse, nebo o nich má aspon slušnej přehled :-)

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        slaviator     před 15 lety 24.06.2009 15:54 |  
        0 0

        Vsak to nekdo zminoval, ze od cervna je KJovym poradcem Tantalos :-))

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          slimak     před 15 lety 24.06.2009 16:08 |  
          0 0

          to jsem zmiňoval já a čím dál více se to povtrzuje a odpovídají tomu i velmi schovívavé komentare tantalose z posledni doby :))))))))))))))))))))))))))

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            Eluin (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 17:53 |  
            0 0

            Nebo možná Tantalos ty své - jak tu bylo dříve řečeno - "jedovaté sliny" pouštěl jen jako jakési "mimikry", aby jeho spolupráce s KJ nevyšla najevo :).

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 15:55 |  
        0 0

        zrejme ho informuje miross:-))))

        • Re: Gambrinus liga rozlosována

          slaviator     před 15 lety 24.06.2009 16:21 |  
          0 0

          ...nebo tak...:-) Ci jak pise slimak, tantalos :-)

          To je to samy jako "Lihovy" - proc je tak zasadne proti Haskovi? Protoze ten by k repre chtel KJ. A kdyz by zustal Straka, ma Luhovy slibenej postik managera repre, takze vuci nemu je zase sama chvala... :-(

          • Re: Gambrinus liga rozlosována

            Khadgar     před 15 lety 24.06.2009 18:37 |  
            0 0

            No hlavně když tam píše že by bylo nezodpovědný kdyby Hašek odstoupil v případě, že by mu nezvolili jeho "tým". Po tomhle mi je celkem jasný, že je nějak zainteresovaný.

            • Re: Gambrinus liga rozlosována

              slaviator     před 15 lety 24.06.2009 18:47 |  
              0 0

              Na druhou stranu Vizek kvuli Smicovi taky neni tak nestranej a nerekne zase naopak na krive slovo na Hasana :o)

  13. Re: Gambrinus liga rozlosována

    jnnxx     před 15 lety 24.06.2009 15:17 |  
    0 0

    ...když už se to bavíte o té spartě, dle Týdne jim dvě zimní posily neprošli fyzickými testy...:-)

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      bongor     před 15 lety 24.06.2009 16:10 |  
      0 0

      Jestli to nebyly spíš poslaby.

    • Re: Gambrinus liga rozlosována

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 16:16 |  
      0 0

      prej to byl Piroska s Peterem

      • Re: Gambrinus liga rozlosována

        DrFe1     před 15 lety 24.06.2009 16:34 |  
        0 0

        Jo, sou to ty dva. Oba vypadají jako že jim dost chutná ... :-)

  14. Čelůstka

    Ladineeek     před 15 lety 24.06.2009 17:25 |  
    0 0

    půl 6 a furt nic novýho - veřejnýho

    • Re: Čelůstka

      mirecek1111     před 15 lety 24.06.2009 17:59 |  
      0 0

      prý furt nic, už tam ty voe leje jak sviňa venku.

      • Re: Čelůstka

        Ladineeek     před 15 lety 24.06.2009 18:02 |  
        0 0

        u nás je celkem sucho :-))

        • Re: Čelůstka

          mirecek1111     před 15 lety 24.06.2009 18:35 |  
          0 0

          Tak vidíš, že ses toho Čelůstky dočkal, a dokonce na 4 roky :-)

          • Re: Čelůstka

            slaviator     před 15 lety 24.06.2009 18:45 |  
            0 0

            Tak aby Tantalos za rok neporadil KJovi, aby Celustku vyrazil... :o))

            • Re: Čelůstka

              mirecek1111     před 15 lety 24.06.2009 18:55 |  
              0 0

              Nevíš nahodou jak je na tom Kaufman, kdy by se asi mohl vrátit, nějak o něm není moc informací, jak se mu daří při zotavování, to by mě celkem zajímalo. Kaufman, Čelůstka, to by byl celkem solidní výběr na pravého beka.

              • Re: Čelůstka

                slaviator     před 15 lety 24.06.2009 19:27 |  
                0 0

                Muzu se pozeptat