Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Kádrové změny - pět hráčů končí

Slavia před odjezdem na kondiční soustředění do Krkonoš oznámila seznam hráčů, kteří ve Slavii skončí z různých důvodů. Zároveň potvrdila, že by ještě měli přijít dva až tři hráči, hlavně do útoku.

Ve Slavii končí pětice hráčů: Aleš Besta, František Dřížďal, Amadou Cissé, Goce Toleski a Ronald Šiklič. Již v týdnu byl oznámen konec Ericha Brabce. "Budou si hledat nové angažmá, ve Slavii už s nimi nepočítáme," potvrdil Petr Doležal. V tuto chvíli se budou individuálně připravovat v Praze.

Na přestup odešli také Tomáš Jablonský a Jan Kovařík jako součást transferu za Adama Hlouška. Liberec navíc uplatnil opci na přestup obránce Thea Gebre Sellasieho. Blízko angažmá ve slovenském Prešově je brankář Jakub Diviš. V každém případě se bude jednat pouze o hostování.

Na soustředění naopak odcestují dva testovaní hráči - čtyřiadvacetiletý brazilský brankář Ricardo Vilar z brazilského klubu Uberlandia a jedenadvacetiletý obránce Daniel Nešpor z Vlašimi.

Do Slavie v letním přestupním termínu přišli již čtyři hráči - Stanislav Vlček, Benjamin Vomáčka, Vitali Trubila a dnes i Adam Hloušek. Velice brzy by měl být dotažen přestup Ondřeje Čelůstky ze Zlína. "Intenzivně o Ondřejově přestupu jednáme. Myslím, že začátkem příštího týdne bychom mohli dotáhnout jednání do konce. Hráč s týmem v neděli na soustředění nejspíše neodjede. Napřed by absolvoval fyzické testy a poté by za mužstvem odjel do Krkonoš," řekl Doležal.

Příchody však ale budou ještě pokračovat. "Minimálně dva až tři hráči by ještě měli přijít. Intenzivně scháníme útočníka a hráče do ofenzivy," prozradil Doležal. Obrana už by se měnit neměla. Po odchodu Brabce mohou na stoperu hrát Suchý, Vomáčka, Hošek, případně Hubáček i Čelůstka.

Slávistická defenziva má i jednu jistotu - kádr neopustí Marek Suchý. "V tomto přestupním termínu se tak rozhodně nestane," dodal generální ředitel.

Na soustředění jede také Vladimír Šmicer, který bude mít individuální program s kondičním trenérem. V kádru zůstává i Zdeněk Šenkeřík, se kterým se nadále počítá. Z juniorky se s týmem připravuje i útočník Libor Tafat. "Je to hráč Chanovic a uplatnili jsme na něho opci na přestup," uvedl Doležal. Naopak Josef Kaufman bude rehabilitovat v Praze.

Doplňme ještě informaci ke dvěma fotbalistům - brankáři Michalu Vorlovi skončilo hostování v Dukle Praha - v současnosti si hledá nové angažmá, bude se připravovat s ostatními fotbalisty v Praze v Edenu. Hostování na Kypru skončilo také Martinu Abrahamovi, fotbalista se léči ze zranění, bude si také hledat nové angažmá.

Komentáře (148)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    Viking     před 15 lety 21.06.2009 13:42 |  
    0 0

    Marek Suchý neodejde, paráda!!! Každopádně ta koncepce se nabízí následující - začínáme angažovat hráče, u kterých převládá agresivita, rychlost, perspektiva.

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      martin08     před 15 lety 21.06.2009 13:49 |  
      0 0

      jeste youtube.com Ricardo Vilar , Goleiro Parte 1 resp. 2

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      Gordon (host)     před 15 lety 21.06.2009 13:57 |  
      0 0

      to si takhle cipro brouzdal po netu...

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      whitesnake01     před 15 lety 21.06.2009 14:06 |  
      0 0

      no podle videa super golman hehe, by me zajimalo kdo jim to dela, jestli agentura nebo oni sami, kazdopadne tomu neverim ani hovno

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 14:08 |  
      0 0

      Má rychlý nohy a umí chytnout penaltu..se bude hodit:-)

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 18:07 |  
        0 0

        která je kopnutá přesně doprostřed. :-/

  2. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    whitesnake01     před 15 lety 21.06.2009 13:49 |  
    0 0

    Karel se s tim letos nesere, posily perfektni zatim, akorat to chce hotoveho kvailtniho DZ a utocnika, videl bych to Keric, Rajnoch a sem spokojen :)

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 13:54 |  
      0 0

      Proč bejt minimalista, že? :-) Souhlasim.. uvidíme, co se vyklube z toho Nešpora, potřebujem ještě jednoho kvalitního stopera a někoho do útoku. Byl bych rád, kdyby dal KJ Šenkymu šanci.. na oslavě titulo o ní řval jak lev:-) A vůbec bych se nezlobil, kdyby někdo nahradil MJ.

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        whitesnake01     před 15 lety 21.06.2009 14:00 |  
        0 0

        podle prichodu bych rekl ze Hubacek bude spis uz jen naskakovat na stoperovi, takze 4 hraci do stredu Vomacka, Suchac, Hub, Hosek a na kraj Celustka, Grajcar, Trubila Nespor, podle me to staci.... snad se hlavne ta leva strana chytne..

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 14:11 |  
          0 0

          To teda nevim..Jabkáč pryč, Šiklič pryč..když vypadne Trubila, tak to zbyde leda na Huba..nebo Jardu Černýho a podobný experimenty. A pak samo juniorka.

  3. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    quelhar (admin)     před 15 lety 21.06.2009 13:51 |  
    0 0

    Mno, takze kdyz nepocitam konec Sventa a Brabce, tak nyni odchazeji hraci, kteri se z ruznych duvodu neprosadili - Besta a Cisse, tam je to jasne, u Siklice hrala roli zraneni, Toleski se v Olomouci nechytl, spise naopak a u Franty to proste po zraneni nebylo dobre a taky toho moc neodehral.
    Takze techto pet odchodu plus Jablonsky, Kovarik a pripadne Divis - to kadr nijak vyznamne neoslabuje a jedina dve vyznamna oslabeni tak zustavaji Svento a Brabec. A mozna jeste Fort, ale u nej se to vedelo dopredu.

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 13:53 |  
      0 0

      Divis prej de jen na hostovacku takze dobry, brazilskyho golmana moc nechapu a uz se tesim na urazky od tantala :)) , taky nechapu zkouseni toho stopera z vlasimi, tohle do LM fakt ne-e , sem rad ze nam zustane Senkerik a Vacha to je myslim dobra zprava pro kritiky , stejne jako prichod dvou mladych nadeji, musime si stale jeste ale vyjasnit jednoho stopera a stred zalohy, na to potrebujem opravdu zvucny jmena a pak se o LM nebojim , vypada to na mlady perspektivni a silny kadr , myslenka dobra tak to jen nezkazit.

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        Troubi     před 15 lety 21.06.2009 13:58 |  
        0 0

        tak stoper z vlasimi muze bejt pro LM jak delanej:) myslim,ze vsichni cekali,jak bude Drizdal pro LM ne-e a pak si delal z huntelaara dobrej den:)

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 13:58 |  
        0 0

        Tak jestli je platnej ten odkaz, je to kmenovej hráč Jihlavy a ta má dobrou mládež. . ale i šourkové se tam najdou:-) Uvidíme. Celkově na mě ta tiskovka zanechala VELMI pozitivní dojem.

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 14:01 |  
          0 0

          na me taky ale tohle me trochu děsí :

          Příchody však ale budou ještě pokračovat. "Minimálně dva až tři hráči by ještě měli přijít. Intenzivně scháníme útočníka a hráče do ofenzivy," prozradil Doležal. Obrana už by se měnit neměla. Po odchodu Brabce mohou na stoperu hrát Suchý, Vomáčka, Hošek, případně Hubáček i Čelůstka.

          Jako bez stopera to podle me nedame , jedina sance je ze ten Vomacka sakra prekvapi jinak nevim , no a posileni bych videl hlavne v tom stredu zalohy protoze Belaid s Jarolimem neukopou ani prd, tam proste potrebujem hvezdu

          • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

            denydzlSKS     před 15 lety 21.06.2009 14:11 |  
            0 0

            vomáčka bude podle mě kvalitní posila. . .brabec byl kvalitní stoper, ale nebyl žádní hvězda...vomáčka je stejná kvalita a navíc mladší:-) sice o rok ale mladší:)

            • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 14:16 |  
              0 0

              Jo, souhlas. Vomajda je podle mě dost dobrej, ale uvidíme, KJ namlžil, že když se vyskytne šance na dobrýho stopera, tak ho přivede..a hlavně mu ukážou první zápasy. Jinak Suchý - Hub neni úplně ideální dvojka, no. . Hošek zatim brání rukama i v Teplicích, teď by asi v LM vypadal jako Bolf na Barce:-) Nahradit MJ někým lepším, to bych uvítal. Do útoku určitě někdo přijde..asi ze zahraničí. V GL takovou kvalitu nevidím. Leda by KJ oživil myšlenky na toho Zehera.

          • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

            urs (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 17:15 |  
            0 0

            na nastřed záložky (DZ) bych si představil i našeho omílaného "talenta" Váchu :-) a pokud by mu to sedlo, byla by to paráda ;)
            já mu věřim :-P

            • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 19:28 |  
              0 0

              Já taky, ale pst, nebo dostanem přes držku..:-)))

              • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

                urs (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 23:34 |  
                0 0

                :-D

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        honzah (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 20:58 |  
        0 0

        Pokud vím, Vlašim vyhrála ČFL, byla lepší než Slavia B. Takže když můžeme do ligy stavět "toho stopera ze Slavie B" (Hoška), tak proč ne toho stopera z Vlašimě?
        Mimochodem, ve Vlašimi taky začínal nějakej Vlček :-))

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        honzah (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 20:59 |  
        0 0

        Pokud vím, Vlašim vyhrála ČFL, byla lepší než Slavia B. Takže když můžeme do ligy stavět "toho stopera ze Slavie B" (Hoška), tak proč ne toho stopera z Vlašimě?
        Mimochodem, ve Vlašimi taky začínal nějakej Vlček :-))

  4. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    slaviator     před 15 lety 21.06.2009 14:09 |  
    0 0

    Hlousek 25 mil...? Mno, tak snad se z nej nestane druhej Kolousek :-)

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      quelhar (admin)     před 15 lety 21.06.2009 14:18 |  
      0 0

      No, leukemii snad neonemocni a k arbitrazi nas snad taky neda, protoze proste nebude mit duvod. A asi neni pravdepodobne, aby se urazil na trenera, kdyz ten bude komentovat jeho vykonnost nebo zdravotni stav.

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      Khadgar     před 15 lety 21.06.2009 14:29 |  
      0 0

      Tak za Kolouška to bylo 19, ne? Na 25 se to vyšplhalo s arbitrážema. Pokud se od toho odečte Jablonský a Kovařík, tak by to bude méně. Jablonský mě nemrzí, ten potenciál na Slavii neměl.

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        urs (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 17:17 |  
        0 0

        myslim si že bohužel nie.., ale jest to můj názor, nic víc :-)

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        slaviator     před 15 lety 21.06.2009 18:13 |  
        0 0

        Tak celkove to ma byt 43 milionu, z cehoz je cast formou Kovarika a Jablonskyho...

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          quelhar (admin)     před 15 lety 21.06.2009 18:38 |  
          0 0

          Ale no tak Lukasi, prece opravdu neveris tomu "odhadu" nemeckeho serveru, ze Jablonsky ma cenu 11M :o)

          • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

            slaviator     před 15 lety 21.06.2009 18:49 |  
            0 0

            Verim Dolezalovi v tomto, ze to bude nejvetsi nakup Slavie - a dosavadni nejvetsi nakup nebyl Kolousek za 25, ale Vachousek za 35, ne? Jiste, s bonusama, ale o to jde i u Hlouska, ne? Ale jestli za Dusana jsme dostali 50, tak bychom byli porad 7 v plusu... :-)))

  5. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    lubka     před 15 lety 21.06.2009 14:21 |  
    0 0

    Takže na postup do skupin LM už můžem rovnou zapomenout.Tohle nejsou posily který by nám mohli nějak výrazně pomoci.Do roka bude polovina z nich někde na hostování,v béčku nebo koukat z lavičky.Vůbec se mi ta nová koncepce nelíbí.

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      Khadgar     před 15 lety 21.06.2009 14:33 |  
      0 0

      A jakou koncepci bys chtěl? Přicházejí starší hráči (Černý apod.) a je to špatně. Teď přicházejí mladí hráči a stejně je to špatně. Vzpomeň si jak se poskládal tým před Ajaxem.

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        quelhar (admin)     před 15 lety 21.06.2009 14:38 |  
        0 0

        Presne. Plno lidi tu s laskou vzpominalo na Beranka, pod nimz hralo plno mladeznickych reprezentantu a privadeli se taky za obrovske castky hraci jako Vachousek, Skacel nebo Pitak. Ted jsme za obrovskou castku privedli velky talent, ktery ma ve 20 letech pres 50 ligovych zapasu, reprezentanta do 21 let a zase je to spatne.
        Konkretne tento prichod - jakkoli je castka vysoka - beru pozitivne. Je to risk, kdyz se hrac zrani, tak muze vyletet 20M do vzduchu, ale kdyz ne, kdyz bude zdravy a bude hrat, tak nam pomuze a nejspis na nem jeste vydelame. Zaroven to beru jako signal, ze se ekonomika Slavie posunula tam, kdy si takovou investici uz muzeme dovolit. To treba jeste pred rokem nebylo.

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      opicemag     před 15 lety 21.06.2009 14:39 |  
      0 0

      Přicházejí mladí talentovaní hráči, u kterých je velká perspektiva, že je později prodáme. Co by jsi chtěl. Hotové hráče? Ale kde je brát. Ti co jsou v české lize jsou tu jen proto, že je venku nikdo nechce. Jinak by tu již nebyli.

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        lubka     před 15 lety 21.06.2009 14:57 |  
        0 0

        Ano prodáme později.Ale nezapomeň že budeme bojovat o LM a zároveň o velké peníze.Takže je třeba myslet na to co bude následovat teď a ne za několik let.Předkola se hrajou na začátku sezony.Spousta nových hráčů,nesehranost,nezkušenost.To nám asi moc nepomůže.

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          opicemag     před 15 lety 21.06.2009 15:09 |  
          0 0

          Jenže když není kde brát. Tady prostě nejsou komplexní, hotoví hráči. A těch pár co tu je, ti jsou v rámci ligy neprodejní. Navíc o Hlouška a Čelůstku (přijde-li) bych se nebál. Něco již v lize odehráli a myslím, že oba na Slávii mají.

          • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

            lubka     před 15 lety 21.06.2009 15:18 |  
            0 0

            Copak musíme nakupovat jen tady?Odešli klíčový hráči na kterých se vydělalo spoustu peněz tak proč za to nenakoupit dva hotové,zkušené fotbalisty.Třeba druhá německá.Tam se nechá něco najít.

            • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

              opicemag     před 15 lety 21.06.2009 16:07 |  
              0 0

              No já nevím, je-li druhá německá liga místo, kde brát. Sillně pochybuji, že hráči druhé německé ligy jsou lepší než Hloušek a Čelůstka.

              • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

                lubka     před 15 lety 21.06.2009 16:21 |  
                0 0

                to byl jen příklad.ale druhá německá má větší úroveň než GL.Tam ti na zápas nepřijde 3500 diváků.Ten Čelůstka opravdu nevím.To že dal v marném a sestupujícím Zlínu na jaře 3 góly mě moc nepřesvědčuju.

                • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

                  opicemag     před 15 lety 21.06.2009 16:59 |  
                  0 0

                  No viděl jsem ho v zápase se Spartou a moc se mi líbil. Dal tři góly, to je dost, vzhledem k tomu, že hraje pravého krajního obránce. O tom se mohlo na jaře našim útočníkům krom Fořta jen zdát.

                • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

                  Troubi     před 15 lety 21.06.2009 17:29 |  
                  0 0

                  druha nemecka vetsi uroven nez GL:D:D:D:D

                  a ty si vylezl odkud prosimte?:)

                  • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

                    coolair     před 15 lety 21.06.2009 18:14 |  
                    0 0

                    Jasně, Jani!

                  • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

                    lubka     před 15 lety 23.06.2009 16:40 |  
                    0 0

                    Podívej se na návštěvnost.To už o něčem svědčí.A vůbec úroveň českého fotbalu a našich fotbalistů strmě klesá.A to je fakt ať se ti to líbí nebo ne.

  6. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    slimak     před 15 lety 21.06.2009 14:53 |  
    0 0

    Rozumim nové koncepci, je to jednoznačně sázka na mladé, rychlé a agresivní hráče. což je jenom dobře..s odchody se dá asi souhlasit..

    trošku otaznik visi ale na tom, jestli jsou hloušek, čelustka a vomáčka schopni se hned dostat do základní sestavy a pomoci nám v bojích o ligu mistrů. hlousek a celustka jsou evidentne hraci pro budoucnost, ktera muze byt zariva nebo taky muzou upadnout do zapomneni. preci jenom, da se rici, ze opravdu vynikali jenom posledni ligovej pulrok...(ovsem kdyby zarili dele, jsou v lize neprodejni:)

    ted bude spise naprosto klicove sehnat velice kvalitniho utocnika a stredniho zaloznika a to brzy..tym se musi co nejdrive sehrat...

  7. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    Viking     před 15 lety 21.06.2009 15:07 |  
    0 0

    Nakoupíme hráče, kteří jsou starší - kritika KJ.

    Nakoupíme hráče, kteří jsou mladí - kritika KJ.

    Nekoupíme nikoho - proč kurwa nikoho nenakupujeme? Kdo za to může?

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      opicemag     před 15 lety 21.06.2009 15:10 |  
      0 0

      Přesně. I kdybychom koupili Ronalda a Kaká za cenu jako kupejem Hlouška a (doufám) Čelůstku, byla by to určitě chyba.

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      bongor     před 15 lety 21.06.2009 21:24 |  
      0 0

      Ještě jsi zapomněl:Nakoupíme hodně hráčů-kritika KJ,k čemu nám všichni budou?

  8. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    EdCable     před 15 lety 21.06.2009 15:22 |  
    0 0

    Takze zatim to mame +- takhle:
    Brana: Vaniak, Romanovs, (Vilar)
    Stoperi: Suchy, Vomacka, Hosek, (Nespor)
    LB: Hubacek, Trubila
    PB: Celuskta, Vacha, Dens, (Kaufman)
    DZ: Trapp
    OZ: Volesak, Belaid, Jarolim, (Smicer)
    ZP: Janda, Grajciar, Cerny M.
    ZL: Cerny J., Hlousek
    U: Vlcek, Ivana, Senkerik, Pekhart, Tafat

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      whitesnake01     před 15 lety 21.06.2009 15:37 |  
      0 0

      co sem se dival tak ten Nespor hral spis beka ve Vlasimi

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      denydzlSKS     před 15 lety 21.06.2009 15:38 |  
      0 0

      DZ: trapp, vácha suchý...

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      quelhar (admin)     před 15 lety 21.06.2009 15:47 |  
      0 0

      Navic hodne hracu je schopnych hrat na vice postech, predevsim se to tyka postu "defenzivniho" zaloznika - ve stredu zalohy muzou hrat klidne Volesak s Jardou Cernym, zprava Milan Cerny a zleva Hlousek.

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        EdCable     před 15 lety 21.06.2009 15:49 |  
        0 0

        Proto je tam to "+-" ;-)

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          quelhar (admin)     před 15 lety 21.06.2009 16:13 |  
          0 0

          Jasne :o) Proste variant je opravdu mnoho a to jeste dalsi hraci maji prijit.

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 17:01 |  
        0 0

        Jo, to můžou hrát, ale pak je to spíš hra bez DZ.. ale do ligy v pohodě, na některé zápasy. Já si zase myslím, že takovýho pracanta ve SZ, víceméně na černou práci by klidně zvládnul Janda a ještě umí podporovat útok. Viz poslední zápas s Libercem, kde jim to s M. Černým sakra klapalo. Jak přišli MJ a Belaid, šlo to do hajzlu celé.

  9. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 16:43 |  
    0 0

    Dobré odpoledne přeji Vám všem.
    Vím, že ráno je moudřejší večera (nebo odpoledne), ale nedá mi to abych nenapsal pár řádků k uveřejněným změnám ve Slávii.
    Jediný, koho nevidím rád odcházet je František Dřížďal. Slouží mu ke cti, že uznává sám, že po tom zranění achilovky cítí, že to není úplně ono a ten výkon není stoprocentní. Ostatní snad kromě Goceho (ale jen chvíli), to nebylo na další pokračování. Nic víc k tomu nemá cenu dodávat. Pevně jsem věřil tomu, že Zdeněk Šenkeřík dostane šanci a jsem moc rád, že se tak stalo. Bohudíky. Splnilo se mi i velké přání dostat do mužstva Adama Hlouška. To je typ hráče, který nám chyběl a to i za takovou cenu, že tam jde na přestup Jablonský s Kovaříkem. Kaufman už rehabilituje a zanedlouho to už bude zkoušet s míčem. Tafat má šanci se ukázat, ale tady bych byl opravdu velice zdrženlivý (je to mladý kluk). Něco jiného je Daniel Nešpor. Co mám informaci, tak je stejně jako Gebre velice rychlý a balon mu nedělá problém (jak s levou tak i s pravou), byl kmenově z Jihlavy. Ale mám to jen jako info, ikdyž od docela odborníka, tak snad a věřme. Diviš na hostování je dobře. Toho pouštět by byla škoda. Tak když vezmu v úvahu i naše mladé pušky, tak je to Suchý, Janda, Černý M., Hloušek, Pekhart, Hošek, T.J, to by šlo, ještě pokud se povede (věřme že ano) Ondra Čelůstka, Trubilla. Jediné v čem vidím riziko, je to hodně změn a musí si to sednout. Tak teď kvůli ničemu jinému než kvůli Slávii, jí budu držet palce, aby se to povedlo.....
    No a teď to hořké ... Když jsem si přečetl bláboly soudruha Chovance a tu pasáž o Brabcovi, tak mi zapadlo pár koleček do sebe. Víc to nebudu komentovat.
    Přeji Vám hezký zbytek dne a buďme trpěliví, ono se nám to vyplatí.

    Sokrates55

    "Non omnia posssumus omnes"
    Ne všichni můžeme všechno. (někdo to někde řekl)

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 17:09 |  
      0 0

      Dobrý den, dobře jste to zhodnotil, souhlasím s Vámi. Franty je nám asi líto všech, snad mu vyjde nějaké dobré angažmá, ale teď to už vážně nebylo ono. Ty ostatní odchody jsou všechny logické, příchody se mi moc líbí. Největší problém je, jak dlouho si to bude "sedat" a hlavně koho ještě seženeme do ofenzivy. Ale sezony se nebojím, bylo by sice neuctivé dopředu něco vytrubovat, ale složením se mi ten tým zdá silnější než dosud, tak uvidíme. Všechno je nastavené tak, aby to dopře zapadalo, teď ještě najít tu správnou vlnu a klima do souboru. A pak trochu toho požehnání seshora.

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      slaviator     před 15 lety 21.06.2009 18:16 |  
      0 0

      Co slovensky bratr rekl svetoborneho?

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        Junginho     před 15 lety 21.06.2009 21:41 |  
        0 0

        asi myslí tohle:

        Myslel jsem to tak, jestli to považujete za oslabení odvěkého rivala?
        „Ne, takhle to neberu. Můžu říct jen jedno. V zimě jsme měli o Ericha zájem, proběhlo S NÍM jednání a to je všechno. Víc k tomu nemám co říct, je to interní záležitost Slavie. Co je komu do toho. To je věc klubu.“

        -jde o to, že EB jednal v zimě se Spartou za zády KJ.....

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          slaviator     před 15 lety 21.06.2009 21:47 |  
          0 0

          O tom se tu v zimě psalo, nikdo tomu nevěřil - a ejhle... :-)

          • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

            mamut     před 15 lety 21.06.2009 23:14 |  
            0 0

            no a?Poslal Chovance do kytek,tak co?

            • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

              marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 23:43 |  
              0 0

              No jde o to,že první sezonu ve Slavii byl Brabec prodlouženou rukou KJ a to doslova(přeberte si to jak chcete) no a druhou sezonu už to tak nebylo, spíš se to otočilo,tudíž v kabině byli dva velitelé a jelikož tím kdo má poslední slovo je KJ tak to muselo skončit špatně pro Brabce a to taky skončilo, to že jednal v zimě se Spartou na to vliv mělo taky.

              • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

                mamut     před 15 lety 22.06.2009 12:53 |  
                0 0

                Jo ježe tým potřebuje vůdce,tak to prostě je.Trenér je sice nade všemi,ale na hřišti s nimi není a tam(obzvlášť ty naše nevyrovnaný chudinky,co se každý jaro sesypou) potřebují někoho,kdo je podrží a to Brabec dělal.Teď to nikdo dělat nebude.Vlček na to nemá povahu,Šmíca taky ne a Vomáčka je moc čerstvej a ani není taková přirozená osobnost.A jestli jednal se spartou?Na to sere pes,když je poslal k čertu.Myslím,že by ses hodně divil kolik našich hráčů kdy jednalo se spartou.

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      tantalos     před 15 lety 21.06.2009 18:46 |  
      0 0

      Hloušek, Čelustka a vlastně i Trubilla jsou hráči podle mého gusta a označil bych je za posily. A vzhledem k odchodu EB je dobře, že přišel Vomáčka. Pokud se dá do pořádku Kaufman, zmírní to mou lítost nad odchodem Ferryho, jediného z našich pravých obránců, který už dokázal, že se rychlostně a v defenzivní fázi vyrovná hráčům úrovně Ligy mistrů, bohužel technicky a při hře dopředu má nedostatky a zřejmě by KJ neměl s ním dost trpělivosti, aby ho nechal rozehrát se a přijít do tempa.
      Oceňuji, že se snižuje průměrný věk mužstva a přicházejí ambiciózní kluci. Doudfám, že Diviš jde jen na hostování. A pokud jde o Kovaříka a Jablonského, v Jablonci pod dobrým trenérem jim bude lépe.

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 19:52 |  
        0 0

        Jedno životní pravidlo. Pokud se někdo z českého týmu vyrovná někomu z týmů hrající LM, již není členem tuzemského týmu... Hráči kteří by se vyrovnali hráčům účastníků LM, se u nás sehnat NEDAJÍ!!!

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          slimak     před 15 lety 21.06.2009 21:17 |  
          0 0

          no, tak nevim, kde jsi na to přišel...nemluvime treba o arsenalu nebo barcelone, ale muzem zminit Bukurest, Borisov, Ajax, Anderlecht, Famagusta, PSV..tedy tymy, s kterymi bychom se mohli rovnat..

          • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

            Jakubisko     před 15 lety 21.06.2009 21:49 |  
            0 0

            Jojo, hlavně Borisov a Famagusta patří mezi tradiční účastníky LM :o)

            • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

              slimak     před 15 lety 21.06.2009 21:54 |  
              0 0

              pozor! ja jsem reagoval na toto ,,vyrovná někomu z týmů hrající LM"...a borisov a famagusta jsou prikladem klubu co loni LM hraly

              • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

                marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 23:45 |  
                0 0

                Tak Ajax,Anderlecht a PSV jsou finančně jinde, Tyhle týmy mužeme porazit ale ne porážet..V budoucnu třeba jo,ted si myslim že ne.

                • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

                  Jakubisko     před 15 lety 22.06.2009 12:53 |  
                  0 0

                  Ajax sme v podstatě porazili 3x za sebou (nebýt té filigránské penalty v závěru posledního zápasu)...takže ho zřejmě porážet můžeme :o)

  10. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    Markus     před 15 lety 21.06.2009 16:46 |  
    0 0

    Tleskám trenérovi za odvahu tohle navrhnout a vedení, že mu umožnili tohle realizovat. Je fajn mít trenéra, který se neuspokojí ziskem titulu a má odvahu odhodit pár karet a nalízat si nový. Může to skončit všelijak, uvidíme co to přinese. Každopádně vývoj je založen na změnách. Když to přirovnám k autu, vidím potenciál na hodně ostrý závodní speciál. Držím palce ať to vyjde!

  11. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    koudys2 (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 18:48 |  
    0 0

    dřížďal ??? nééé _ proč ??? :(

  12. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    honzah (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 21:01 |  
    0 0

    Hlavně, aby ten Diviš nebylo zase hostování s opcí...

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 23:47 |  
      0 0

      hostování bez opce

  13. Ferry na tn.cz

    slaviator     před 15 lety 21.06.2009 21:16 |  
    0 0

    1) smutnější věc...
    Bobeš 21:05
    Problémem Slavie byli vždy Jarolímové. V minulosti kvůli nim hráči odcházeli a budou. Dnes není situace jiná. Keci o koncepci jsou jen zdůvodněním toho, že kdo se Jarolímům znelíbí musí z kola ven. Zbabělci Ti, co pravdu tají, jen se dál Jarolímů bojí. Nemusíš odpovědět, mlčení je taky souhlas. Hodně štěstí a děkuji za vše, co jsi pro Slávii udělal.
    Já děkuji Vám fanouškům, že jste nás podporovali

    2) vtipná reakce
    čeho se ti točí hlava?Například ztoho, jak ti naložil L.Ztracený?
    Ne, z toho jak jsme v chůzi přejeli třikrát Spartu

    • Re: Ferry na tn.cz

      Viking     před 15 lety 21.06.2009 21:26 |  
      0 0

      Ad Forrest - nevím, jestli mu hodně neublížilo vyjádření k vyhazovu E. Brabce...

      • Re: Ferry na tn.cz

        slaviator     před 15 lety 21.06.2009 21:33 |  
        0 0

        Mno, rozhodně mu to nepomohlo, ale jasno mohlo být už předtím...

    • Re: Ferry na tn.cz

      bongor     před 15 lety 21.06.2009 21:27 |  
      0 0

      No tak Bobeš 21:05 už nechlastej,to stačilo!

    • Re: Ferry na tn.cz

      slimak     před 15 lety 21.06.2009 21:28 |  
      0 0

      mě se vůbec nelíbí to novinářské zveličování - ,,čistka ve slavii" apod. vždyt o nic nejde, ze odejde 6 hráců je prece normalni, ne?

      taky jsem mel rad ty, co odesli, ale neda se nic delat. Slavia nemuze cekat az nekdo dostane mozna nekdy formu..zorvna Franta myslim muze byt rad, ze mu je normalne umoznen rozumny odchod. Proste by si nekopnul a do budoucna je neperspektivni, je mi to lito, ale je to tak. uskodilo mu samozrejme zraneni (a to i Siklicovi) a ted proste neni čas na to čekat..

      Jarolim je mozna v tomto necitlivy (stejne jako ruzicka) ale i proto jsou oba uspesni

      • Re: Ferry na tn.cz

        slaviator     před 15 lety 21.06.2009 21:36 |  
        0 0

        Myslím, že to řek Hřebík... že každé přestupové období má přijít a odejít asi pět hráčů už jen kvůli pročištění atmosféry, aby si nikdo nebyl jistej základní sestavou a musel o ní makat na trénincích i v "bezvýznamných" zápasech... A KJ vzal Hřebíka asi až moc za slovo a raději místo 5 tak 10 :-D

        • Re: Ferry na tn.cz

          mirecek1111     před 15 lety 21.06.2009 21:44 |  
          0 0

          Tak třeba nás Hřebík na prahu příští sezony přebere. Jestli se Karel stane trenérem repre a dotáhne jí na MS, tak stejně po sezoně ve Slavii skončí.

          • Re: Ferry na tn.cz

            slaviator     před 15 lety 21.06.2009 21:46 |  
            0 0

            Takže: Hartig, ... :-))

        • Re: Ferry na tn.cz

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 22:02 |  
          0 0

          No, Franta je prostě sympaťák až do konce. Nějakej Bobeš ať si políbí a vystřízliví. Je ho škoda, ale už to neni ono. Doufám, že mluví pravdu, když říká, že bude vzpomínat v dobrým.

      • Re: Ferry na tn.cz

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 22:08 |  
        0 0

        Souhlas. To je prostě bulvár..to je jejich styl, ale co je to za čistku, když odchází 5 hráčů, v lepšim případě z lavičky. Hovadina. Jediná kauza je Brabec a tam se prostě tuší, ale nelze říct. Tak jsem i docela rád, že Franta na to moc nepřistoupil. Je to frajer a přeju mu jen to nejlepší.

          • Re: Ferry na tn.cz

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 22:53 |  
            0 0

            Jo, se divim, že nezapočítal Forda a Litteriho. Asi zapomněl.

            • Re: Ferry na tn.cz

              slaviator     před 15 lety 21.06.2009 22:56 |  
              0 0

              Takže 15! A na jaře bylo na soupisce cca 24 hráčů, to je víc jak polovina týmu...!!!

              • Re: Ferry na tn.cz

                quelhar (admin)     před 15 lety 21.06.2009 23:49 |  
                0 0

                To jo, ale z tech 15 vetsina na soupisce na jare nebyla :o)

                • Re: Ferry na tn.cz

                  slaviator     před 15 lety 22.06.2009 07:21 |  
                  0 0

                  Me to nepovidej, jen Kocourek se z toho snazi udelat senzaci... ani nevis, jak me ten clanek nasral...

            • Re: Ferry na tn.cz

              bongor     před 15 lety 21.06.2009 23:02 |  
              0 0

              Celkem je jich mnoho krát mnoho,co odcházejí,jak by řekl Winnetou.
              Mě mrzí docela ta Bestie,ten se možná ještě moh vypracovat a samozřejmě Franta,ale to je smolař.Začal pozdě a brzy skončil,snad si na nás alespoň občas vzpomene v dobrém.Celkem to však chtělo
              trošku probrat a možná příště vzít míň lidí,ale prověřenějších.
              Hodně to taky udělal ten megapočet zraněných,to bylo jak nemocnice na kraji města,že se narychlo musely brát záskoky.

              • Re: Ferry na tn.cz

                bongor     před 15 lety 21.06.2009 23:18 |  
                0 0

                Nakouknul jsem na tn.cz.Článek o Frantovi,ze kterého jako sláma z bot čouhá snaha pošpinit Slavii mě nepřekvapil.Ani Ferry mě nezklamal,i když už u nás bohužel není,je to povahou slávista.Ten rudoch,co s ním mluvil se snažil ho vyprovokovat,ale on se nedal.Dík Ferry.myslím,že Franta nebyl ze Slavie" vyhozen" jak to píše ten rumun,ale normálně u nás skončil.To se stává i nejlepším fotbalistům,že čas od času někde přebývají.Přeju Ti Franto,abys našel
                odpovídající flíček,kde zase vynikneš a dáš nám příležitost,abychom si řekli:"Sakra,to nebyl dobrej nápad,rozloučit se s ním."

                • Re: Ferry na tn.cz

                  Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 21.06.2009 23:45 |  
                  0 0

                  Jo, dokonce i Besta se vyjádřil férově. Přesto že titulek je čistej bulvár..holt Nova.

                  • Re: Ferry na tn.cz

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 10:08 |  
                    0 0

                    Tak po kratkem angazma Besty je vlastne zbytecne rikat "dokonce". Za celou dobu se Besta choval vyborne a ke slavii se vzdycky vyjadroval moc pekne. I odchod vzal ferove, vsechna cest. Takze bali jsme se lidsky stranky, ale hur to dopadlo herne.

                    • Re: Ferry na tn.cz

                      quelhar (admin)     před 15 lety 22.06.2009 10:11 |  
                      0 0

                      To je pravda. Ja jsem docela zvedavy, kde Besta skonci. Urcite bude chtit do zahranici, ale v tom pripade nejspis skonci nekde na Kypru a ne v nejake lepsi destinaci. Mi by ani moc nevadilo, kdyby se presunul v ramci ligy treba do Baniku nebo do Boleslavi, ale Ales nejspis do jineho ligoveho tymu chtit jit nebude.

                      • Re: Ferry na tn.cz

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 10:23 |  
                        0 0

                        tak ja myslim ze mu angazma ve slavii nakonec i tak pomohlo, muze bej o nej zajem. mozna kdyby mu na zacatku lepe vysly nejake sance, mohl se chytit a mohlo byt vsechno jinak, ale to jsou kdyby..

                        • Re: Ferry na tn.cz

                          Viking     před 15 lety 22.06.2009 10:28 |  
                          0 0

                          Besta defakto rok nehrál, na nějaké zahraničí to nevypadá. Nejlepší by pro něj bylo jít do průměrného ligového klubu a sezonu pravidělně nastupovat.

                    • Re: Ferry na tn.cz

                      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 10:30 |  
                      0 0

                      No, já myslel spíš vzhledem k tomu stylu redaktorů..Na otázku "Co říkáte tomu, že vás vyhodili?" Nepřistoupil na to ani jeden. Takže souhlasím, taky si u mě Besta připsal malé bezvýznamné plus, ael to nic nemění na jeho herním nepřínosu. Šenky je lepší a už to uznal i KJ, snad to neni jen dočasné.

  14. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 10:21 |  
    0 0

    Myslim, ze ta jmena nejsou az takovym prekvapenim. Mrzi me snad jen Ferry, ktery podle me mohl dostat jeste prilezitost na ukor Dense. Uskodila mu asi hlavne casta zraneni, samozrejme u nej je urcite tezke se vracet do drivejsi formy, ale vubec bych ho nezatracoval, ja verim, ze se mu to povede. Navic naskocil v dobe, kdy to nikomu neslo, vsichni delali chyby. Jablonsky posledni rok v zasade nedostal sanci, nedokazu teda moc odhadnout, zda je jeho vymena pro slavii ztrata. Jevil se mi sikovnej, ale trochu mekkej.

    U příchodů je letos videt, ze slavie ma zajem tentokrat investovat do nadejnych hracu a ze hleda hrace rychle, kteri by mohli v evrope uspet, to se mi libi. Myslim, ze mladi ofenzivni zaloznici - Janda, Cerny, Hlousek - mohou delat spolecne se Standou nebo Senkerikem v obranach souperu celkem solidni vitr. Otazka pro me zustava ve stredu zalohy, jak KJ vyresi problem Jarolim - Belaid, kdo bude hrat DZ, dale zda Vomacka nahradi Brabce na miste sefa obrany a taky krajni beci mohou byt problem. Pred kvalifikaci LM mi tam mozna chybi nekdo zkusenejsi, zejmena Matej (bral bych ho misti vsech pravych beku dohromady, kvalita je kvalita, Celustka je pro me trochu otazka) nebo treba Ruda Skacel, ale to bylo mozna jen nase zbozne prani. KJ chce jeste evidentne kvalitniho utocnika, ale kde je brat..

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      Viking     před 15 lety 22.06.2009 10:31 |  
      0 0

      Pokud jsme koupili Hlouška, tak si nemyslím, že by on nebo Jarda Černý seděli. Vidím to na Černocha na OZ a Hloušek zleva. Viděl bych to na podzim na hru na jednoho útočníka se zálohou Janda, Černý, Volešák, Trapp, Hloušek s tím, že Míňa bude do halvu prvním náhradníkem..

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 10:48 |  
        0 0

        Myslim ze Mina by nemel sedet.. pokud bude hrat tak jako na jare.

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 10:51 |  
        0 0

        ale jinak je ta zaloha docela pekna - co treba M.Cerny, Janda, Trapp / Volesak, J.Cerny, Hlousek. S tim ze Janda s Trappem / Volesakem by meli vice def. ukolu.

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        mamut     před 15 lety 22.06.2009 12:49 |  
        0 0

        Míla Černý ale nehraje levého záložníka,tak proč by měl sedět na úkor Hlouška nebo Černého?:D

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 10:38 |  
      0 0

      Zdravím, souhlasím s tou koncepcí.. Rudu snad oslovili, ale zatím asi preferuje zahraničí a vyšší plat.

      Jabkáče viděli na Střížkově, na jaře byl po zranění, nevim, asi to nevypadá, vedle Hlouška, Jardy a Huba s Trubilou by asi beztak nehrál, stejně jako Kovařík a Komňacký chtěl náhradu.

      Taky jsem zvědavej, jak se to ještě pozmění ve SZ a v útoku. Čekám nějaké zahraniční akvizice..

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      slimak     před 15 lety 22.06.2009 11:01 |  
      0 0

      se vsim souhlas..jen je mozne, ze prvni varianta do obrany bude hub se suchym, kteri se nemusi tolik sehravat a typologicky me k sobe celkem pasujou..
      dalsi moznost, ktera se v lize ukazala jako dost dobre mozna, je hrat bez klasickeho DZ s Volesakem. pro pohary, ale asi budem muset spolehat na Trappa, coz vidim jako riziko...

      nutné je nekdo v cizine sehnat tak 2 utocniky a ofenzivniho zaloznika, bude to chtit asi hodne testovani.
      co se tyce brankaru, je dobre, ze Divis bude chytat, brazilsky golman je velka neznama a mame tu jeste Hanuse, ktery se dostal do vyberu 21

      a posledni vec, nebo spis otazka: nastoupili do pripravy s ackem hraci, co tam byli na konci sezony? čmovš, starý ? asi ne, co...

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      quelhar (admin)     před 15 lety 22.06.2009 11:06 |  
      0 0

      Ja bych ve stredu zalohy opravdu problem nevidel. I se soucasnymi hraci je tam velmi mnoho moznosti. Belaid s Jarolimem ukazali, ze kdyz maji formu, tak muzou byt velkym prinosem pro tym. Volesak na konci sezony hral taky dobre. A krom toho by stred zalohy mohl byt i bez techto trech hracu, vzdyt tam obcas hral i Janda a Jarda Cerny. Nemyslim, ze by bylo potreba shanet dalsiho ofenzivniho zaloznika, nehlede na to, ze lepsi, nez mame, asi stejne tezko sezeneme.
      Do utoku by to asi jeste jednoho hrace chtelo, porad si stojim za tim, ze Senkerik s Ivanou nejsou golovi a Standa to asi sam neutahne. Jeste tam nastupoval Milan Cerny, ale i on sam o sobe tvrdi, ze kdyz da gol, tak je to vetsinou nejaka smudla.
      Nicmene i se soucasnou sestavou jsem vzhledem k nadchazejici sezone pomerne optimisticky. Mame kvalitu, mame perspektivu, po ktere mnoho lidi volalo. Na ukor starsich hracu, kteri nepresvedcili, prisli mlade nadeje. Az v sezone se ukaze, jestli to jsou silne osobnosti schopne ustat tlak, ktery na ne bude vyvijen. To nemusi souviset s fotbalovymi kvalitami - treba opevovany Theo Gebre Selassie to proste ve Slavii nezvladl, prestoze v Liberci se mu pomerne dari. Predevsim Hlousek na me pusobi tak, ze by to zvladnout mel. U nej verim, ze se narozdil od Sventa bude navic prosazovat i golove a bude to takovy novy Pudil...

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        Viking     před 15 lety 22.06.2009 11:14 |  
        0 0

        Mně se líbil Míňa na Žižkově, kde hrál pod Fordem a motal je tam jako blbce. Nevím ale, jestli by to s Vlčákem fungovalo, navíc KJ evidentně sází alespoň na jednoho basketbalistu v útoku. A když tady byl Vlčák, tak hrál taky většinou na jednoho..

        I kdyby Míňa začínal na lavičce, tak pořád s naším lazaratem si zahraje dosyta. Navíc je to univerzál, o něj strach nemám že bude herně strádat. V útoku a záloze může hrát kdekoliv (snad kromě DZ), já bych ho nejradši viděl jezdit pod Vlčákem.

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 11:28 |  
        0 0

        No, předně MJ vedle Belaida je zlá kombinace. S jednim z těch 3 bych se rozloučil, pokud by to bylo na mně, tak s MJ. A hledal bych někoho lepšího, souhlasim, že z ligy těžko. . snad Opiela, ale to by byl v tuto chvíli víceméně zase kus za kus.

        Taky se mi ta perspektiva líbí, teď jen aby se chlapci ryhle sehráli a hlavně aby šli do LM zdraví! Ale někdo do předu ještě musí přijít.

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 12:18 |  
          0 0

          no fakt je ten že musíme hleda hlavně Defenzivního záložníka protože tam máme jen Trappa a pak nějaký hráče co to Můžou hrát ale nejsou zvyklí, takže tady je podle mě ta nutnost největší, a je to náš nejbolestnější post, sem prostě musí přijít náhrada, v lize to je snad jen Rajnoch a ten je predrazenej takze musime koukat ven a privest na ten post treba i dva hráce.

          • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

            Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 12:24 |  
            0 0

            a nebo muzem dat boleslavi Bestu, Drizdala, Siklice a Cisseho za Rajnocha :)))))

          • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

            urs (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 20:37 |  
            0 0

            mno raději to sem psát nebudu, ale Bulldock určitě ví vo co gou a to mi teda jako stačí :-D

            • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 23:59 |  
              0 0

              JJ, ale jak jsme si řekli, jo? Radši ticho po pěšině..:-D

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      slimak     před 15 lety 22.06.2009 11:04 |  
      0 0

      to je fakt vtipny, kdyz si uvedomime ze zaklad hrali jenom dusan a erich :-D a ze do toho pocitaj i gebreho, vorla a abrahama, to uz je moc

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        quelhar (admin)     před 15 lety 22.06.2009 11:08 |  
        0 0

        A co teprve, az se ukaze, ze Slavia se rozlouci se Studikem, Heldem a dalsimi, to to cislo opravdu poroste zavratnym zpusobem. Nejakou zahadou se pak zjisti, ze jsme se rozloucili s 25 hraci, privedli hracu 5 a presto mame i nadale v kadru skoro 30 hracu :o)

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 11:30 |  
          0 0

          Tak tak, to už je jako s těmi velbloudy chalupníka Podrouška.. :-)) A ještě bych zdůraznil, že ti hráči prostě neodešli, ale byli VYHOZENI !!! Fuj !!! :-)

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      slaviator     před 15 lety 22.06.2009 13:48 |  
      0 0

      Ono je to prostý - prostě to tak spočítal někdo z Mediafaxu...

  15. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    quelhar (admin)     před 15 lety 22.06.2009 11:14 |  
    0 0

    Mimo tema, ale docela me to zaujalo - Beranek si vzpomnel na Petrouse, kteremu skoncila smlouva v Rakousku a bude ho testovat...

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      slimak     před 15 lety 22.06.2009 11:17 |  
      0 0

      a jaka to byla obrovska nadeje, kdyz uz byl snad ve 22 stabilnim obrancem a nakouk i do repre..nevim proc se to u nej zadrhlo, ale ten kluk mel urcite na víc

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 11:32 |  
      0 0

      To by mu mohlo vyjít, myslim, že Beránek má slušnou šanci na kvalitního stopera.

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        slimak     před 15 lety 22.06.2009 11:33 |  
        0 0

        no, ale s trousilem si ho predstavit moc nedokazu...

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 13:02 |  
          0 0

          Ten pude k nám.. :-)

          • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

            slimak     před 15 lety 22.06.2009 13:54 |  
            0 0

            neeeeeee :-D

  16. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    lassiter     před 15 lety 22.06.2009 11:53 |  
    0 0

    Změny se mi zdají velmi dobré, jen ten Franta věřim, že by se ještě dokázal dostat tam, kde byl před rokem. Přeci jen není úplně jednoduchý začít hrát po tak dlouhý době, ale je pravda že konkurence na pravý straně obrany je, a po příchodu Čelůstky, bude velká. Já osobně bych uvítal do středu zálohy ještě toho Rajnocha.., může zahrát v pohodě i v obraně, ale myslim že už nepřijde. A samozřejmě jeden dobrej útočník a byl bych spokojenej :-)

    Jinak jsem zvědavej na přípravu, Freiburg a AEK Atény nejsou špatný soupeři.

  17. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    Viking     před 15 lety 22.06.2009 12:38 |  
    0 0

    Liga v televizi v sobotu od 18.00. Tohle opravdu může vymyslet jenom prasečí hlava.

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      Jakubisko     před 15 lety 22.06.2009 12:52 |  
      0 0

      konečně normální čas.

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        mamut     před 15 lety 22.06.2009 12:55 |  
        0 0

        souhlas.100x lepší než v neděli od 20.00

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          slimak     před 15 lety 22.06.2009 12:59 |  
          0 0

          me ta nedele taky nevadila..sobota je, co se tyce divani na televizi, mnohem horsi..i vzhledem konkurenci zahranicnich lig..
          vyhoda soboty je samozrejme pri vyjezdech a navstevy stadionu..

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      lassiter     před 15 lety 22.06.2009 13:11 |  
      0 0

      Tak na tohle může být tisíc různých názorů, podle toho, co komu vyhovuje. Kdo hraje sám fotbal v nějaké nižší lize, tak pro něj sobota 18.00 samozřejmě není nic moc. Mě zase hodně vadil pondělní termín v 17:15 a jeho změna na 17:30 je řekněme kosmetická... Nezbejvá než doufat, že budeme hrát LM a do pondělních termínů se díky tomu dostávat nebudem.

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        Viking     před 15 lety 22.06.2009 13:29 |  
        0 0

        No v neděli ve 20.00 (nebo klidně 18.00) se jaksi předpokládá, že z víkendu jsem zpátky v Praze. Ta sobota mi ty dva volné dny pěkně rozjebe.

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          DrFe1     před 15 lety 22.06.2009 13:30 |  
          0 0

          Přesně

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      DrFe1     před 15 lety 22.06.2009 13:30 |  
      0 0

      Souhlas. Mě neděle večer ideálně vyhovovala, protože to nekoliduje s víkendovým programem a tak si člověk nemusel vybírat jestli jet na chalupu nebo jít na fotbal - stihnul obojí.

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        mamut     před 15 lety 22.06.2009 13:32 |  
        0 0

        ježiš,tyhle chalupařiny tu scházely....Slavia NEBUDE hrát vždy v sobotu,takže až to na ní vyjde,tak na chaloupku prostě nepojedeš no.

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          DrFe1     před 15 lety 22.06.2009 13:41 |  
          0 0

          Po zkušenostech z minulé sezony bych odhadoval, že budeme hrát téměř vždy buď v sobotu nebo v pondělí ... jinak asi nejsem sám, kdo má o víkendu i jiný program než fotbal a fotbal uprostřed víkendu to zbytečně naruší. Přitom to jde tak, že se dá bezkonfliktně stihnout obojí (při termínu neděle večer).

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          Viking     před 15 lety 22.06.2009 13:41 |  
          0 0

          No hned první kolo se sobota nabízí, vzhledem k předkole LM.

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          Viking     před 15 lety 22.06.2009 13:42 |  
          0 0

          No chalupařina rozhodně ne ale fotbal a jiný sporty závodně hraju a nikdy mi to nevycházelo na neděli na 20.00..

    • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

      slaviator     před 15 lety 22.06.2009 13:45 |  
      0 0

      ještě místo pondělí 17:00 kdyby byl pátek 18:00 (popř. 20:00)

      • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

        Khadgar     před 15 lety 22.06.2009 14:31 |  
        0 0

        Ona teď ta sobota vychází +- nastejno s loňskou nedělí (komu se nehodila neděle se hodí sobota a naopak), takže to v podstatě změna není. Takže souhlas že kdyby se změnilo pondělí na pátek, tak by to bylo celkem dobrý.

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 22.06.2009 15:20 |  
          0 0

          ja teda vubec nechapu... vzdyt se stale mluvilo o tom, ze problem je pondeli, mluvil o tom i sam Otakarek.. a nakonec pondeli zustava, tj. zustava i problem...

          • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

            quelhar (admin)     před 15 lety 22.06.2009 15:32 |  
            0 0

            Pro Otu je pondeli zlaty dul - lidi se nedostanou na stadion, tak se museji divat na TV a zvysuji tim sledovanost. Prave naopak - Ota pondelni termin chce zachovat a tak se i vyjadroval. Ma velkou sledovanost a navstevnost na stadionech mu je u prdele, z toho nic nema.

            • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

              slaviator     před 15 lety 22.06.2009 16:21 |  
              0 0

              Nakonec fakt by bylo nejlepší, aby první a druhá liga měli autonomii... Pak, až ji budou mít, si vytvořili vlastní digiTV vysílání, kde by se sralo na STES a na ČT. Možná s tím však, aby Sparta, Slavia, Ostrava a možná Liberec s Bolkou měly právo veta ohledně jednotlivých TV přenosů - pokud by nechtěly být v TV v třeba pondělí od 17:00, na čemž by se kluby jinak shodly jako na čase pro TV přenosy, tak by nebyly.

        • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

          slaviator     před 15 lety 22.06.2009 16:16 |  
          0 0

          Víš proč to není, ten pátek? Že by prý byla liga roztříštěna do čtyř dnů. Tak nevím, zda má Ota selskej rozum, ale pokud by se pondělí přesunulo na pátek, tak by to pořád byly tři dny... (pá, so, ne místo so, ne, po).

          A v pondělí od pěti (17:00) by byl prostor pro dvouhodinové Dohráno - z každého ligového utkání až 10 min reportáž včetně rozhovorů aktérů, takže ti co by neviděli přímý TV přenos, by moc netratili, v pondělí by ho v podstatě viděli opaovanej bez různejch těch zdržovaček a polehávaček... Tzn 80 min na první ligu. Potom zhruba půlhodinová debata (asi tři hosté: ligový hráč, trenér, expert á la Hřebík/Táborský/Csaplár + moderátor) o uplynulém kole (tahle debata pak klidně repríza v úterý nebo ve středu třeba od deseti večer) a nakonec zhruba osmi až desetiminutovej sestřih z druhé ligy...

          Nevím, šlo by to?

          • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

            whitesnake01     před 15 lety 22.06.2009 16:57 |  
            0 0

            v patek vecer prece jezdi Ota na chatu po praci a s nim pulka Prahy, neblbni :)

            • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

              slaviator     před 15 lety 22.06.2009 17:53 |  
              0 0

              Tak i snad patek 16:00 by bylo byvalo lepsi nez pondeli 17:30 - a na chatu by moh jet potom, vyjizdet v sest v pul sedmy se prece jeste porad da... :-)

          • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

            miross     před 15 lety 23.06.2009 08:57 |  
            0 0

            Ježiš a proč Hřebík a spol? Naopak, když už by to bylo v pondělí, tak by tam mohli být hosté z nejzajímavějších zápasů kola! Aktuálně ne!!! Ty jseš jak ten Ota!! jelikož to tak stejně tak nebude, tak je to jedno! Já hlavně nevím, proč u nás pořád něco vymešlej. V Německu je model, který běží snad 20 let je ideální! V pátek ve 20 h TV zápas, v sobotu kolo od 15:30 a od 18:30 už jede 2 hodinový sestřih v TV, V neděli večer dohrávka mužstev hrajících v týdnu poháry!

            • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

              slaviator     před 15 lety 23.06.2009 11:22 |  
              0 0

              Protože Němci maj jinou mentalitu. I když jsou za humny. A ten model je tak ideální pro Němce, ne pro nás.

              A nevím co máš proti Hřebíkovi, on přesně pojmenoval to, co se děje, už před pár lety... A všichni se mu smáli, co to kecá za krávoviny. A ono střih a ejhle, on měl pravdu... Nehledě na to, že ta utkání dokáže docela dobře "rozfázovat". A nehledě na to, že ve studiu pořád bude někdo takovej muset bejt - a stokrát raději Hřebík, než Čapek či Otík.

              • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

                miross     před 15 lety 23.06.2009 18:16 |  
                0 0

                CO to má společného z mentalitou? V pátek večer ve 20 TV? V sobotu odpol od 15,30 liga a v 18 jseš doma u rodiny! V neděli jeden zápas dohrávka v TV! V čem je probléms mentalitou? Nemám nic proti Hřebíkovi, ale myslím , že by diváka zajímal aktuální rozhovor třeba se střelcem kola, vyloučeným hráčem atd. To není nic proti odbornosti , ale je to trochu nuda.

                • Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

                  slaviator     před 15 lety 24.06.2009 07:38 |  
                  0 0

                  S mentalitou národa to má hodně, hodně společného. Takovej hodně vypovídající příklad: před časem (mám pocit že proto, že chtěli hrát kvůli pohárům o den dřív v normálním čase, ale španělský svaz jim to nedovolil) hrála Barcelona v noci, kolem půlnoci. Kolik lidí by přišlo na Slavii - pětset?

                  A má to co do činění i s těma zápasama - kolik znáš slávistů-Pražáků a slávistů z pražského okolí (do 20-30 km), kteří jezdí na chaty? A vem si, kolikrát byla loni Slavia v "nedělním" čase v TV, zhruba tolikrát se dá počítat, že bude nyní v sobotním. A kolik slávistů také samo hrává... Když přesunout, tak se mělo spíše to pondělí na pátek navečer a neděle se měla ponechat...

  18. Re: Kádrové změny - pět hráčů končí

    Khadgar     před 15 lety 22.06.2009 14:33 |  
    0 0

    Jenom taková poznámka, na oficiálkách to nebylo. Doležal řekl že nejlepší fyzický testy měl suverénně Trubila. Tak aby to mělo nějaký efekt na hřišti.