Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

F. Cipro hlavním skautem Slavie

Řady slávistických funkcionářů posílil trenér František Cipro, který bude zastávat funkci hlavního skauta. "Rádi bychom vytvořili systém, který běžně funguje v předních zahraničních klubech, odkud také získáváme know how," uvedl Cipro v rozhovoru pro oficiální web.

Dvaašedesátiletý František Cipro se zapsal do paměti všech slávistických příznivců zejména v sezóně 1995/96, kdy společně s Josefem Pešicem byli trenéry mistrovského týmu, který došel až do semifinále Poháru UEFA. Po angažmá v Tirolu Innsbruck se vrátil do Slavie jako trenér na více než rok v sezóně 1999/2000, kdy na pozici hlavního trenéra přešel z funkce sportovního ředitele Slavie. Poté opět odešel trénovat do Rakouska Linz. Jako trenér ještě vedl Plzeň, Teplice a  České Budějovice, kde působil i ve funkci sportovního ředitele. Naposledy trénoval SV Freistadt. Nikdy se netajil tím, že je slávista a že ke Slavii má velmi blízko. Ve funkci vystřídal dosavadního vedoucího skautinku Miroslava Držmíška, který zůstává na postu sportovního sekretáře.

"Oddělení zahraničního skautingu zahájilo svou činnost 1. června. Pan Cipro bude samozřejmě v úzkém kontaktu s trenérem Jarolímem. Cílem není jen získávat nové hráče do A-týmu, ale rádi bychom doplnili o talentované fotbalisty i slávistickou rezervu nebo dorostenecké týmy. Dalším bodem je vylepšení spolupráce s externími pracovníky," uvedl ke spolupráci s Františkem Ciprem sportovní ředitel Michal Šrámek pro oficiální web.

Komentáře (75)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

    hb     před 15 lety 05.06.2009 16:38 |  
    0 0

    Jak je to s těmi 10 cizinci do juniorky a dorostu, která Kája s Frantou podle (zřejmě dobře) informovaného diskutéra minulý týden šacovali?

    • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

      Jiri1     před 15 lety 05.06.2009 17:52 |  
      0 0

      Zdravim, je skutecne dobre , ze Franta Cipro je zpatky , je jen skoda , ze rozpocet skautinku je hodne limitovan penezi , ale i lidmi. Libi se mi myslenka i tzv. mezinarodniho skaitinku, tedy zamer sehnat primo v terenu cloveka z one oblasti , ktery zna dobre teren i hrace , jen mam obavu jestli ho budeme schopni zaplatit a nebude se opakovat model Sparty , ktera prave takovymto skautikinkem disponovala a pak ho pro nakladnost zrusila, sa dr. Kretinsky ho vyhodnotil jako zbytecny a tak dnes treba nas konkurence hodne pracuje s tzv. mistnimi zdroji. Plusem je i farma v Hlucine, hlavne tamni zaci patri ke spicce zakovske souteze. Ale vratme se k onem zkousenym hracum,vybrani byli udajne dva a ti by se meli objevit v pripade vyreseni vsech prestupnich nalezitiosti jiz v letni priprave. Becko ted zkousi borce z Bosny a Hecegoviny, ktery kopal rok v Pribrami a loni hral ve sve domovine ligu, zatim je hodnocen velmi pozitivne, sledovani jsou treba i dalsi hraci , takze uz v lete se dockame dalsich prestupu , Trubilou vse nekonci.

      • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 05.06.2009 18:09 |  
        0 0

        Trubila fakt nebyl poslední? Tak to mi spadl šutrák.. :-)

        • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

          Fallen (přítel SN)     před 15 lety 05.06.2009 20:24 |  
          0 0

          ROFL :D

        • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

          slaviator     před 15 lety 05.06.2009 22:59 |  
          0 0

          jo, ještě z Mostu přijde Andrei da Silva... Musí se Kabíčkovi poslat nějaké money, aby zvednul pak ruku pro Haška a ne pro Vinše :)))

          • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 05.06.2009 23:54 |  
            0 0

            Já už bych na mostecký uvalil embargo. :-) Leda někoho z tý slavný akademie do béčka.

            • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

              slaviator     před 15 lety 05.06.2009 23:58 |  
              0 0

              Jedinej, do z celé té akademie stojí za povšimnutí, je Standa Hoffman... A maximálně ještě Kuba Hora coby útočník. Jinak ty ambice, které Kába s akademií má, se zatím nenaplňují. Každopádně je fakt, že ten posun k lepšímu tam je - už asi neprodaj Hoffmana za pár šupů někam jao prodali loni v létě Pavla Čermáka za pět melounů do Žižkovu, kde si neškrt... Je to škoda pro Most i Čermáka, protože v Mostě by hrál a teď by mohl jít za víc, nebo klidně i za rok dva, nebylo třeba nikam spěchat.

  2. Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 05.06.2009 22:21 |  
    0 0

    Je moc dobře, že se Slavia vydala tímto směrem.

  3. Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

    Moss     před 15 lety 05.06.2009 22:49 |  
    0 0

    Kluci, prosimvás, děte k volbám a zastavte komunisty a volte jedině ODS. Je to v zájmu nás všechn, našich dětí i Slavie. Slavie fandí ODS, ODS fandí Slavii.

    • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

      slaviator     před 15 lety 05.06.2009 23:00 |  
      0 0

      Jojo, dodnes si pamatuju, ja pan předseda Klaus byl na slavnostním otevření zrekonstruované Letné... :-)))

    • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

      taximan     před 15 lety 05.06.2009 23:47 |  
      0 0

      Prosím o vymazání předchozího příspěvku.

    • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

      mirecek1111     před 15 lety 05.06.2009 23:53 |  
      0 0

      No, myslím, že mě tady kdysi kdosi napomínal, at jsme netahám politiku, ale reagovat musím.
      Nezlob se na mě, ale pro mě si typický hlupák, který se akorát nechal zlbnout účelovými bláboly těch hlupáků z ODS co se bojí o své koryta.
      Myslet si, že když lidé budou volit sociální demokracii, tak jsem po volbách přijedou tanky z ruska je prostě na pováženout.
      Já poslední rok jen něvěřícně koukám, kolik lidí ta banda podvodníků a korupčníku z ODS dokázala zblbout proti ČSSD tak ubouhou a primitivní myšlenkou, že se pod její mocí vrátime někde před rok 89.
      Když jsem dneška šel volit, tak jsem po cestě přemýšlel o váze jednoho jediného hlasu a říkal si, který blbec mě "vykrátí" :-) tak už to asi vím..
      A když si napsal, "v zájmu nás všech", tak věř, že kdybys politiku sledoval podrobně a nenechal se jen zblnou primitivními argumenty, tak bys zrovna ODS hlas nedal. Já neříkám, že ČSSD, každý máme svůj názor a politických stran je dostatek. Ale věř, že jestli je něco v zájmu nás všech, tak že už pánové Langer, Topolánek nebo Tluchoř se už k moci nikdy nevrátí.
      btw, když říkáš, že slavisté fandí ODS, tak znám dva, kteří ne, mě, a pana trenéra Jarolíma ..pokud si teda četl dnešní přílohu sportu :-)

      • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 05.06.2009 23:58 |  
        0 0

        Fakt to sem netahejme. V dnešní době je dost demagogie zleva, zprava i ze středu. Všichni maj svý kašpary a zloděje. Stačí ti agiátoři DS na of. webu:(

        Mě spíš zajímá, koho KJ zvolí do zálohy:-)

        • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

          slaviator     před 15 lety 06.06.2009 00:00 |  
          0 0

          Paroubka :-)))

          Ale ty vole, vem si, že jak za Bohemku naskočí na pár minut coby jejich fanda Ivan Trojan... ta ještě že proti Liberci nenaskočil Standa Gross nebo Paroubek :-)))))

          • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 06.06.2009 00:12 |  
            0 0

            To se mi zas moc líbí s Trojanem. Ale on je nekonfliktní umělec a navíc fakt echt bohemák. Ideální by bylo, kdyby zrovna přišla na řadu penalta a on si šel kopnout:-)

            • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

              slaviator     před 15 lety 06.06.2009 00:15 |  
              0 0

              Jasný, ale to by za nás taky moh hrát třebas Muchow... Mně se tohle nelíbí, přijde mi to jako znevážení fotbalu. Za Bohemku jednou Trojan, za Slavii pak Muchow a za Spartu Brichta...?

              • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                slaviator     před 15 lety 06.06.2009 00:16 |  
                0 0

                Nemám nic proti tomu, když Kubina hrál za Baník v nějakým přáteláku. Prosím... Ale ve druhý lize, nebo první..?
                Ale to je i v hokeji, za Pardubice (?) hrál jednou jedno střídání sedmdesátiletej Musil... :(

                • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                  Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 06.06.2009 00:18 |  
                  0 0

                  Dyť tam bude 4 minuty prosimtě. . a navíc on ho oficiálně "udělali" na hostovačku z divize, tak vo co de? Ty sám si chtěl kupovat Kisela přes amatéry v zimě. . . :-)

                • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                  mirecek1111     před 15 lety 06.06.2009 00:20 |  
                  0 0

                  Kubina hrál i kdysi u nás v Zubří, na nějakém výročí našeho fotbalu si pamatuju. Nechápu proč ti to ale vadí. Vždyt Trojan je všeobecně oblíbený člověk, nechápu koho může pohoršit, že si zakope za svůj oblíbený klub.
                  Vzpomeň, jak kdysi jela celá Spara hrát "předvolební zápas" panu Mečiarovi na Slovensko:-)

                  • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                    slaviator     před 15 lety 06.06.2009 00:42 |  
                    0 0

                    Proc mi to vadi? Prijde mi to proste jako znevazeni fotbalu. Tak za nas by moh hrat Muchow, otextoval nasi hymnu. A za Spartu by moh hrat Brichta, kterej jim taky udelal hymnu, a trebas Sucharipa, kterej jim leta fandi. A za nas jeste ten a onen a za ne tamten a tadyten...

                    Kdyz hraje v pratelaku, no problem. Ale pro ligu, byt druhou, mi to prijde jako hloupost. A nebo jestli bys chtel pak kdyz uz o nic nepujde vidat pravidelne na hristi ty ruzne Muchowy, Brichty, Sucharipy, Marese a ja nevim koho vseho... proti gustu zadny disputat.

                    • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                      urs (přítel SN)     před 15 lety 07.06.2009 13:57 |  
                      0 0

                      jakýpak znevážení fotbalu? :-D co to tady zase píšeš kurňa!!! :-DDD

                      náš fotbal (a mám-li jít do důsledků), a nejenom náš žádný váhy nemá!

                      tak a za ti msi teda stojim, i když léčim nakoplej kotník ze sobotního mače.. :-P

                • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                  TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 06.06.2009 00:24 |  
                  0 0

                  Prostě trapná zelená špína bez domova, která se musí zviditelnit za každou cenu, tečka

                  • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 06.06.2009 00:30 |  
                    0 0

                    Nechápu.. oni to nikomu necpou. Teda samozřejmě média to zajímá, ale to je logický. Trojan je jim blízko už leta.. Já s tim nemám problém.

                    • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                      TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 06.06.2009 00:33 |  
                      0 0

                      A já zase nechápu, jak to nikomu "necpou"..Tohle je můj názor a nebude jinej

                      • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 06.06.2009 00:36 |  
                        0 0

                        No prosim, každýho věc.. Já klokana beru a Trojanovi fandim ať dá góla:-)

                        • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                          slaviator     před 15 lety 06.06.2009 00:52 |  
                          0 0

                          Budes Klokana brat i pote, co se povede dalsi podvod a nastehuje se do Edenu?

                    • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                      slaviator     před 15 lety 06.06.2009 00:38 |  
                      0 0

                      Ale cpou

                      • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 06.06.2009 00:41 |  
                        0 0

                        Ty jsi taky tak dlouho cpal Trubilu do Slavie, až se ti to povedlo, tak mlč! :-)))) Mimochodem klečels před Edenem? Abychom přešli na veselejší téma..

                        • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                          slaviator     před 15 lety 06.06.2009 00:46 |  
                          0 0

                          Jo, a ted musim procpat Andreie, provizicka bude pekna... :P
                          Mno, jaksi doslo tehdy k uniku informaci ze strany Tomase, coz jsem si zrovna nepral a popravde receno se kvuli tomu urazil, kdyz jsem to pak vydejchal, mel uz jinej program nachystanej na to, jak jsme byli spolu domluveni - a pak stejne pred zapasem bylo mokro a po zapase mej naladu nekde klecet, brrr :) A stejnak je to asi hlavne mezi mnou a Kingem, spis s nim se musime nejak domluvit, chjo :) Ale v prubehu cervna bude - stejnak jinak bude vokurkova :)

                          • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                            urs (přítel SN)     před 15 lety 07.06.2009 14:01 |  
                            0 0

                            jestlis neklečel, tak seš u mě zrádce!!! jako příměr uvedu můj hambatej běh přes nejmenované námestí jen s trenkama na kštici! - uznávam že jsem exhibouš, ale klečet a běžet nahej?
                            no hej teda klesáš u mě stále chlape.., vzpamatuj se! ;)
                            howgh

                • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                  qazwerty     před 15 lety 08.06.2009 09:37 |  
                  0 0

                  Z jaké divize???? PSK hraje pražskou I.A třídu.... a jejich béčko druhou třídu....

              • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                Troubi     před 15 lety 06.06.2009 14:33 |  
                0 0

                jestli je start Trojana znevazeni fotbalu,tak potom nevim, co jsi ty pro Slavii. Na Bohemku srat, ale ze si v 87 minute nastoupi na 4 minuty Trojan v zapase, ve kterym o nic nejde, za souhlasu obou tymu a svazu, je mi uplne fuk. Navic Trojan pro Bohemku je uplne neco jinyho nez Muchov pro Slavii...

                • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.06.2009 20:11 |  
                  0 0

                  presne tak...

                • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                  slaviator     před 15 lety 06.06.2009 22:02 |  
                  0 0

                  Jak uplne neco jineho nez Muchow? Ale ok, tak pristi sezonu treba ve 30. kole vybehne na poslednich pet minut na hriste Dolezal nebo Rosen... Vsak o nic nejde, ze... Nebo nejakej ten herec, ci trebas v kozichu Leos Mares... Vsak fotbal je jedno velke show...

                  • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 06.06.2009 23:03 |  
                    0 0

                    Neodchodil by to víc než Belaid..

                    • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                      urs (přítel SN)     před 15 lety 07.06.2009 14:02 |  
                      0 0

                      toto je kvalitní názor! :-D

                  • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                    Troubi     před 15 lety 07.06.2009 00:29 |  
                    0 0

                    Muchow slozil hymnu,kterou nikdy nikdo nevzal za svou a to, ze je slavista vi tak mozna polovina navstevniku Edenu pokud vubec nekdo vi o koho se jedna. Trojan defakto zastitil svym jmenem "zachranu" Bohemky, je to TOP ceskej herec a to, ze je bohemak vi i muj tata, kterej si mysli, ze fotbal se hraje na lede a nas narodni tym ma oranzovy dresy.
                    Secteno a podtrzeno: ta akce byla vcelku vtipna, me se docela libila (i pres odpor k bohemce) a ROZHODNE neubirala necemu na vaznosti nebo nekomu na cti. A divim se, ze se tady o tom rozepisujes ty, kterej znevazujes jmeno leccemu a sam mas maslo na hlave.....

                    • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                      slaviator     před 15 lety 07.06.2009 01:54 |  
                      0 0

                      Zensky asi budou vedet, kdo Muchow je, pokud koukaj na Ordinaci (scenicka hudba) a znam i dost lidi, kteri EOSTy poslouchaj, stejne tak vi, ze spolupracoval s Ondrickem na nekolika jeho filmech. Ale ok, Muchow teda ne - ale co treba zrovna Ondricek? A nebo proc ze showbusinessu, proc by nemoh Franta Vesely? Horsi nez kdyz se tam na jare plahocil Tijany to nebude. A i tady uz je precedens, Pardubky v hokeji se 70tiletym Musilem na jedno stridani v extralize... Tak proti Veselymu bys nic nemel, kdyby naskocil za Slaviina par minut ve 30.kole?

                      Pokud zustane jen u Trojana, ok, bylo to zpestreni. Ale muze to byt celkem nebezpecnej precedens, kdy kluby najednou budou chtit nasazovat v zapasech, kdy uz o nic nejde, ne lidi jako Trojan, ktery Bohemians 1905 skutecne pomohl, ale i lidi a la Leos Mares, aby ten jejich tym zviditelnili - kdo by jinak se zajimal ve 30.kole o Pribram, Kladno nebo Jablonec, kdyz nebudou hrat o zachranu ani o pohary? Tak tam soupnem na par minut toho ci toho reknou v nadeji, ze na ten stadion dorazi minimalne o par desitek lidi vic. A za chvili ve 30.kolech, kdyz uz tymum o nic nepujde, zacnou nasazovat na par minut generalni sponzory...

                      Pokud zustane jen u Trojana, fajn. Pokud by se to melo ale nekdy nejak opakovat, jsem zasadne proti.

                      • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 07.06.2009 08:43 |  
                        0 0

                        No a co? Mně tedy spíš jako znevážení přijde když Kabíček dohrál ligu s dorostem nebo co předvedla Sparta s Plzní. Že vyběhne na 5 minut Trojan, přispěje na charitu, navíc legálně podle regulí, tak tomu já tleskám, nevim co na tom znevažuje. Od toho jsou páni na Strahově.

                        A btw nevim kolik divaček Ordinace sleduje, kdo složil hudbu. To se ti zas vyvedlo.:)) Muchow je v klidu, fandí Slavii, ale při vší úctě Trojan a Bohemka, to je jiná figura a nemá to co dělat s profesní kvalitou.

                        • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                          slaviator     před 15 lety 07.06.2009 09:19 |  
                          0 0

                          Mozna jsem zaujatej, ale Bohemians 1905 proste neni podle me ta prava Bohemka. Neni ji teda ani Strizkov, ale ma k ni o neco bliz - ale ta uplne prava Bohemka je v konkurzu. 1905 je premalovanej AFK Vrsovice, nic jinyho. To je ostatne taky nebezpecnej precedens... Kdyby se treba Banik dostal do takovejch dluhu, ze je nebude schopen splacet, tak Petera vyhlasi bankrot a fanousci se slozi, daj dohromady prachy a koupi licenci od Vitkovic? A pojmenujou to Banik Ostrava 1892? A bude to pravej Banik?
                          Uznavam Bohemians 1905 jako klub, kterej si nyni vykopal celkem s prehledem postup do prvni ligy. Ale uzivat ve spojeni s nim "prava Bohemka" mi neprijde zcela koser..

                          • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 07.06.2009 12:18 |  
                            0 0

                            Já ti něco řeknu, autorem je myslím H. Ford. Značka je to, co vám zbyde, když vám fabrika lehne popelem. Takže Pravá Bohemka je dneska v Ďolíčku, s klokanem a s Hoftychem a vyhráli II. ligu. To bys pak mohl tvrdit, že pravá Dukla už nenexistuje a kdekdo další. Nějaký finanční otázky a právnický floskule s tim nemaj co dělat.

                            Vykopali si ligu a nevidim problém v tom, že si za ně 5 minut zahrál Trojan. Nota bene když přišel na regulérní přestup.

                          • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                            urs (přítel SN)     před 15 lety 07.06.2009 14:05 |  
                            0 0

                            lukyne ty seš fakticky nějakej podrážděnej nebo co..
                            skoro to vypadá na chlapský krámy a to neni žádná sranda!
                            :-DDD

      • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

        PetCC     před 15 lety 06.06.2009 00:05 |  
        0 0

        Já fandím demokracii a ta je v přímém rozporu se současným vedením ČSSD. Takže smůla a nazdar.
        Taky žádám, aby celá tahle diskuze byla smazána, protože ve svém důsledku poškozuje zákmy Slavie.

        • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

          mirecek1111     před 15 lety 06.06.2009 00:32 |  
          0 0

          podívej se na datum příspěvků než něco napíšeš, já jen reagoval. A už vůbec nechápu co chceš mazat ty "demokrate". V komunistické číně sem koukal nedávno jak mažou celé dějiny před svými lidmi, aby se nová generace nikdy nedozvěděla, jak je tam kdysi řezali, když je chtěli svrhnout.
          jinak se těžko raguje, když si člověk pořád říká, že na primitvní názory ani reagovat nebude. Zkus politiku chvíli sledovat, třeba si uděláš svůj vlastní názor, věř že je to jediná dobrá cesta, protože všude okolo je dost demagogů co ti podstrčí něco k čemu by ses po vlastní raionální úvaze ani nedopracoval. Myslím, že ti co sociální demoracii nevolí ukázali dost jasně, jak si představují demokracii na jejich nedávný mítincích. A kašlu na to, nechápu proč na takové názory reaguju. Vol si koho chceš, na světě je rozumných lidí dost.

          • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

            Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 06.06.2009 02:55 |  
            0 0

            já si myslim ze ty co na ně házeli vejce taky dost jasně ukázali jak si predstavuji demokracii :)), ale vazne politika by se sem vubec plest nemela a hnusi se mi tohle hecovani lidi " proboha dete k volbam a zvolte toho a toho jinak bude pogroma " je to blbost at uz z leva ci prava, ja uprime se zhnusen jak paroubkem tak i Topolankem , EkoBursikem , a KDU je uplne k smichu , komunisty nepocitam takze me v tehle volbach vyslo ze budu volit malou stranu , nase politika potrebuje celkove osvezeni a je uplne jedno jestli vyhraje pravice nebo levice pokud nemame vetsinovej system , tohle burcovani je nesmyslny , kazdej at si voli koho chce a ja nemam nic proti zadnymu volicovi , jednou je demokracie tak si toho mame vážit a ne strasit lidi ze musi bezet k volbam jinak bude pogroma.

          • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

            harry     před 15 lety 06.06.2009 09:56 |  
            0 0

            Hehe,musím se opravdu smát.Co se týče vaječných mítinků soudruhu JP se jen a pouze vrátilo to co zasel...

          • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

            PetCC     před 15 lety 06.06.2009 11:29 |  
            0 0

            Za prvé, "Zkus politiku chvíli sledovat" - já jí sleduju už docela dlouho, 21.srpna 1989 (před 20 lety) jsem byl třeba na demonstraci na Václaváku. Dlouhodobě studuju totalitní režimy a hlavně to, jakým způsobem se dostali k moci. Četl jsem Goebbelsovy projevy. A proto mě mrazí v zádech, když slyším proslovy a vidím činny těch dvou, co ničí to dobré v ČSSD.
            Za druhé, "nechápu co chceš mazat" - tahle diskuze nemá co dělat na stránkách o Slavii, politika není to nejdůležitější na světě a podle mě není důležitější než Slavia. Podle tebe ale zřejmě ano a to je mi docela líto.

            • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

              slaviator     před 15 lety 06.06.2009 11:48 |  
              0 0

              To by byla zajimava filosoficka debata o tom, co je dulezitejsi. Ale jednoduse: obejde se politika bez fotbalu? Ano, bez problemu. Obejde se fotbal bez politiky? Vrcholovy fotbal ne. Politikou nemusime myslet jen politicke strany kandidujici v ruznych volbach, ale i to ruzne pletichareni v zakulisi, tzv fotbalovou politiku. A bez ni bychom byli zcela odriznuti a mimo deni. Jako Slavia, jako klub.

              • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                Eluin (přítel SN)     před 15 lety 06.06.2009 12:14 |  
                0 0

                Pánové, moc hezká diskuse, nicméně se domnívám, že na tyto stránky asi nepatří. Fandění fotbalu by mělo být podle mého názoru apolitické. Znám slávisty, kteří tíhnou k pravici, jiní k levici a někteří jsou zelení. Je to tak zcela v pořádku, jedná se o důkaz, že náš klub pokrývá široké názorové spektrum a že nejsme jen klubem pro nějakou vyčleněnou skupinu lidí.

            • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

              mirecek1111     před 15 lety 06.06.2009 13:15 |  
              0 0

              Nebudu se vyčerpávat abych napsal znova svou první větu v posledním příspěvku, tak si jí laskavě přečti ještě jednou.
              No a co, že si četl projevy Goeblse, no a co, že si byl protestovat proti komunismu. To ti chválím, ale říkám no a co? jak to proboha souvisí se sociální demokracií ježiši. Končím nějaké obhajování a slibuju všem co pohoršuje debata o politice, že už se o ní zmiňovat nebudu, to totiž nemá cenu. Promiň, ale s názorama, že když budou lidí volit ČSSD tak sem po volbách přijedou tanky, to tě snad ani nemůžu brát vážně. To sou tak banální, priminitvní názory, že nechápu, proč se tady vlastně rozčiluju. Jako já prostě nechápu, proč mi tady píšeš co si četl a kde si byl, když máš takové argumenty. Ale vol si koho chceš, a pohnutky si k tomu měj také jaké chceš, je to tvoje věc. Jak jsem tady včera zmínil, věřím, že hlupáků opravdu není tolik na kolik to vypadá.
              Já nikoho o ničem nepřesvědčuju, ja se jen vždycky ozvu, když tady bude někdo ostatní nabádat k takové volovině a bude arguentovat tak primitivními názory jako to tady udělal včera ten, co tady politickou debatu zatáhl.

              • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 06.06.2009 13:30 |  
                0 0

                Máš pravdu v tom, že styl konfrontačních kampaní je dneska dost populární. Všichni maj svýho demagoga a zdravej rozum trpí. Ať si každej volí svobodomyslnou stranu podle svýho úsudku, ale ať mi tu nestraší a nemele slámu na SN. To už jsme zase u toho, kdo je lepší slávista a lepší volič.

                Jediná volba, která tu má relevanci je předseda svazu, tak volíme Haška a nazdar. :-) Vinš ať si najde jinou hračku na prznění.. Viktorka se mu rozbila, tak nevim, co by dělal se svazem.

                • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                  kilgore_trout     před 15 lety 06.06.2009 17:39 |  
                  0 0

                  Když jsme u toho Vinše. Tak ten je příkladně napojen na ODS, respektive na pražskej magistrát a pana Béma. Byl o tom docela zajímavej článek v respektu. Já docela pochybuju o tom, že tomuhle člověku jde o něco jiného než o peníze. Bůhví co má za lubem například s těma pozemkama na kterým teď stojí stadionek Viktorky.

                  • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                    slaviator     před 15 lety 06.06.2009 18:48 |  
                    0 0

                    A komu NEJDE o penize? Poborsky kandiduje proto, aby "ochranil" svoje investice do fotbalu. O penize jde i Dolezalovi s Rosenem, jde o to i dalsim lidem. A ja na tom nevidim nic spatnyho ale, pokud... pokud maj za sebou vysledky a nedevastujou to. Kdyby Vins do fotbalu pritah pres dotace zarizene tim ci onim nekolikset milionu rocne (hlavne na regionalni fotbal a mladez), tak at si prodaj klidne sidlo svazu podruhy. Ale kdyz pan veleuspesnej manager zapadniho strihu pan Kostal dotah svaz tam, ze pres ucasti na ME, MS a ME... tri akce za posledni 4 roky, vsechny ziskove... se muselo prodat sidlo - a jeste jsou tam prej cerveny cisla porad, tak tam ty penize se podely?

                    Driv Ivan Hasek rek, ze jedno z prvnich co udela, bude to, ze vymeni sefa disciplinarky Karolyiho. Ted bych rek, ze jako prvni bude poradnej a dukladnej audit.

                    A toho se boji i soucasne vedeni a proto bude snaha o blokaci. Zda se jim to podari uvidime, ale bude to jeste pekna fraska.

                    • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 06.06.2009 19:29 |  
                      0 0

                      tak Haskovi treba nejde o penize, kdyby chtel tak de dal trenovat a mel by urco vetsi prachy nez jako predseda CMFS

                      • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                        bongor     před 15 lety 06.06.2009 21:11 |  
                        0 0

                        Hoši,politika sem vůbec nepatří.Chceme aby se očistil fotbal a cpeme sem ještě větší svinstvo,na který fotbal přes všechny podvody a podivný ztráty financí nemá absolutně nárok.Tak se na to vykašlete a v klidu si klidně fanděte každej svý straně nebo straničce,ale takovej hnůj jako je česká politická scéna si snad přece nezsloužíme,to sem netahejte.

                      • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                        slaviator     před 15 lety 06.06.2009 21:13 |  
                        0 0

                        Ano, ale taky nechce s nikym vlastne moc vyjednavat a i kdyby ano, tak to bude mit ve volbach hlavne proto hodne, hodne tezky. Prave ze mu nejde (vubec) o penize. A tak za nim stoji Dolezal, Kubicek - zatimco za Vinsem Hrdlicka, Kriz, Vacek...

    • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

      taximan     před 15 lety 07.06.2009 08:36 |  
      0 0

      To kam se dostala ta politicka debata je presne duvod, proc bych to hned smazal. Ale kdyz uz to tu mame, tak si pridam take svuj nazor, predevsim na jednu hovadinu, kterou tu vypustil mirecek111. Rikal, ze rozumnych lidi je dost, v podtextu tedy, ze ti rozumni lide jiste voli nejakou politickou stranu. To je stejne zavadejici nozor jako prezentuji vetsinou spartane a jejich hlasky typu "vsichni normalni lide, tedy fanousci sparty", nebo "vsichni chytri lide, tedy fanousci sparty". Tyhle veci proste s rozumem a podobnyma vecma nesouvisi. Protoze jsou v taborech obou klubu lide vsech inteligenci a zamestnani (i kdyz si osobne myslim, ze procentni rozlozeni jednotlivych kategorii je uz u mnoha klubu pomerne rozdilne :D ).

      Tak ci tak, verit tomu ze cesi ve volbach voli podle nejakych idealu a rozumovych rozhodnuti je podle me naivni. Lide nakonec voli podle emoci - podlenaklonosti a naopak antipatii k nekterym politikum. Ale predevsim podle vlastni penezenky. Protoze lide nakonec hlavne mysli na sebe a svoje zajmy. A voli toho, kdo jim slibi vic penez - a at je vezme tim bohatejm, protoze oni stejne k tomu neprisli poctive. Nebo zase kdyz mate penize - at je vezme od vsech rovne, proc bych mel ja platit desetkrat vic nez tamhle franta zednik, kdyz sedim od rana do vecera v praci a on chodi jen na osum hodin do sichti, kde jen postava s cigarem a pak primo do hospody. Kde je jaka spravedlnost, ze ja budu platit desetkrat vetsi dane a nakonec budu mit uplne stejnou zdravotni peci?

      Vsichni si mysli ze jsou v pravu. Nepovidejte mi nic o rozumu, protoze jsem videl, jak lide kolem me menili svetonazory podle vyse sveho platu. Povznest se nad svoje zajmy a volit podle toho, ze verim v blaho vetsini dokaze jen zanedbatelne procento lidi. (vau, to je dlouhy, omlouvam se vsem) Taxi

      • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 07.06.2009 10:44 |  
        0 0

        Dobrý příspěvek.
        Mohla by to být taková pěkná tečka za touto prapodivnou debatou, která se nám vloudila na naše oblíbené stránky.

        • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

          mirecek1111     před 15 lety 07.06.2009 11:56 |  
          0 0

          Těžko můžem něco uzavírat, když tady někdo zase napíše takové bludy, a myslí si, že si doma sypu za své nazory popel na hlavu. Upozorňuju potřetí, že jsem tady tu politickou debatu nezatáhl.
          Taximane jestli volíš podle emocí, tak by bylo asi lepší tam vůbec nechodit. Páni politicy sice láteří, jak slabý mandát mají, když k eurovolbám přijde 20% lidi ale nevím o co bude mandát silnější, když se budou lidé rozhodovat podle paroubkovy bradavice, nebo topolánkva hulvátství a v posledním roce bohužel hlavně kvůli strašení ODS, že se tady vrátí komunismus, jestli budou volit sociální demokracii.
          Podívej, já nejsem žadý osmiletý borec s prstev v nose co má na zdi nad postelí fotku Paroubka a tak ho tady už dva dny obhajuju. Já ho nemá rád, myslím že by některé politické kroky měl dělat víc citlivě, ale za to, že je pragmatik ho asi těžko budu odsuzovat. Takového Ratha přímo nesnáším, a kdybych byl v ČSSD tak bych ho vyhodil, protože to co dělá on už je opravdu za hranicí a jenom sociální demokracii škodí ALE PROBOHA to mám kvůli těmto "problémům" se nechat uplně tupě zblbnou tou partičkou korupčníku v čele s Langrem nebo Tluchořem a jít k volbám s vědomím, že naší vlasti pomáhám stejně jako spousta z vás jí pomohla kdysi v 89 na václaváků. ODS od hrůzy, že ztratí moc, už dva roky nedělá nic jiného, než že jakoukoli politickou kampaň založí na tom, že úplně tupě straší všechny občany, že když budou volit sociílní demokracii, tak se vrátí komunismus a teď ty vysvětlím ty hlupáky. Pro mě jsou hlupáci všichni ti, co jí to žerou a jdou k těm volbám jen kvůli tomu. Jasně, je spousta lidí co volí ODS a je jim program blízí a naopak jim nění blízí program jiných stran, a proto je nevolí a třeba je špiní, ale proboha, když tady před pár dny napsal nějaký moos ať lidé volí ODS, jinak se tu vratí komunismus, tak jako co mu na to mám asi tak napsat. Jestli máš byť jen jeden racionální důvod proč volit ODS, tak si je klidně vol, je to tvoje věc a já budu těžko ten co ti to bude vyčítat ale PROBOHA kolik lidí jde k volbám jen kvůli tomu, že se nechala zblbout zastrašováním ODS, že jestli tam nepůjdou tak se vrátí komunismus. Pro mě jsou tito lidé jen hlupáci, kteří by raději měli zůstat doma, než aby tak demokratický krok jakým jsou svobodné volby prováděli zmanipulovaní. Já jsem tě hlupákem nenazval, a určitě kromě toho člověka co tady tu politckou debatu zatáhl nikoho zde, at volí koho chce. Ale všichni co si to ted čtete a hodili jste tomu Topolánkovi ten hlas, si uvědomte, jesti jste ten racionální důvod měli nebo jste tam šli jen s tím, že napomáháte zabránění navrácení komunismu. A jestli jo, tak žel se omlouvám, ale podle mě hlupáci jste, a před příštími volbami zkuste chvíli tu politiku aspon sem tam sledovat, možná pak váš hlas bude mít větší váhu, byť ho třeba tím tuplem ponesete ODS..

          • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 07.06.2009 12:21 |  
            0 0

            A ČSSD zase straší lidi, že nebudou mít na chleba a penicilin. ˇsi každej vybere. Že se volí emocema je pravda pravdoucí. Proč asi jsou všichni na billboardech vypulírovaní, vyfaceliftovaní vykeepsmilingovaní..

            Ale už se na to fakt vybodňeme!

            • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

              mirecek1111     před 15 lety 07.06.2009 12:34 |  
              0 0

              Já s tím opravdu ale nemám problém, já tady nikoho koho politika nezajímá nechci zatěžovat, já jen ale nesnáším, když někdo argumentuje tak lacině, a myslí si, že si z toho sednu na zadek. Jako když k tomu máte racionální důvod, tak si volte koho chce, třeba i nějaké extrémisty, když jste přesvědčení, že váš důvod má skutečně hlavu a patu, ale takhle argumentovat jako ten moos, a ještě se tím snažit ovlivnit druhé.. jako, kde to jsme ježiši.
              No ale doufám, že se už co nejdřív budeme bavit Skácelem. Protože jestli odejde Dušan a náhradou bude Trubila, tak nevím no :)

              • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                edua     před 15 lety 07.06.2009 14:03 |  
                0 0

                Tak jsem původně nechtěl zasahovat do politické debaty a ani moc nebudu, ale myslet si, že ČSSD v případě vítězství v podzimních volbách nepujde do koalice (ať viditelné či skryté), je nesmysl. Je to zkrátka fakt. A ač nejsem volič ODS, tak jsem odhodlán dát hlas pravici, protože populistickou levici v čele s lidmi, kteří baží po moci (ty jsou ale v každé straně), nebojí se spolčovat s KSČ(M) (což je pro mě to vůbec nejhorší a to nelze přijmout), to tu vážně nechci. To už radši Topolánka, Langera aj. On totiž není nijak velký rozdíl mezi Topolem a Paroubkem, mezi Rathem a Langerem (i když tady asi Langerovi křivdím, ale jistě pochopíte, že se jedná o nadsázku), jeden za 18 a druhý bez 2 za 20. Největší a nejpodstatnější rozdíl je v přístupu ke KSČM. A to u mě rozhoduje...

                Ale zpět k fotbalu. V příchod Skácela nevěřím, leda že by mu manažer nesehnal žádnou lepší nabídku. Ale během půl roku v Německu se celkem předvedl a myslím, že tam se potenciální zájemci najdou.
                Osobně jsem zvědavý na ty cizince, kteří se zkoušejí, resp. se řeší jejich nástup do přípravy. Nevíte někdo, z jaké země jsou? Také by mě zajímalo, jestli opět proběhne nějaká dohoda s Interem a přijde nějaký mladý talent.

              • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                bongor     před 15 lety 07.06.2009 21:24 |  
                0 0

                Dušan jde pryč určitě.Trubilu vůbec neznám.Ale ještě jednou,Mirečku vyser se na politiku.Ani jeden Slávista si nezaslouží takové ponížení,aby se bavil o takové pokleslosti.Jdeme se bavit o tom,že potřebujeme Rudu.

          • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

            taximan     před 15 lety 07.06.2009 14:24 |  
            0 0

            Nenazval jsem te hlupakem, ale ze jsi rekl hovadinu. I rozumni lide mohou rici hloupost a i ten nejvetsi blbec muze mit v necem pravdu ;-) Vsiml sis, ze jsem nemluvil o zadne strane a uz vubec o politicich? Ty tady za vsem vidis nejaky politicky agitatory a hned dedukujes kdo komu dal hlas. Ctes jedno slovo a domyslis si tri dalsi. Ach jo. Prispevek jsem psal pro jine, kdo si sedne na zadek mi bylo a je jedno. Mam vsak jednu otazku - jake lacine argumenty (bludy) jsem pouzil? Diky za odpoved Taxi

            • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

              Eluin (přítel SN)     před 15 lety 07.06.2009 15:07 |  
              0 0

              Chlapci, nechcete si věměnit maily a tam si to vyříkat? Bylo by to rychlejší...

            • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

              Troubi     před 15 lety 07.06.2009 17:58 |  
              0 0

              Na cloveka co je schopen napsat "Páni politicy " neni treba zadnych argumentu. To hovori za vse...

              • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 07.06.2009 18:28 |  
                0 0

                Jako by ses nikdy nepřeklepl, voliči plukovíku:-)

                • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                  Troubi     před 15 lety 08.06.2009 01:43 |  
                  0 0

                  Takhle silene chyby nedelam,obzvlast ve sdeleni, ktere si dotycny muze petkrat procist. Pri komunikaci na icq se to jednou za tri roky stat muze:)
                  Jinak priznavam, ze jestli podle neceho soudim lidi na internetu, tak podle pravopisu. Proto povazuju pulku lidi, co sem prispivaji, za naprosty dementy:D

                  • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.06.2009 02:05 |  
                    0 0

                    No mě to občas taky trkne. Třeba tuhle na stránkách ultras. . tušim glosa k tomu Slovanu a tam dvě hrubice v jedný větě:-)) Ale zase vim, co je člověk schopnej vyplodit za paskvil, když má den..

                    Je fakt, že negramoti rostou jak houby po dešti. :))

                  • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                    hb     před 15 lety 08.06.2009 10:18 |  
                    0 0

                    Říká člověk, co nezvládne interpunkci.

              • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                mirecek1111     před 15 lety 07.06.2009 20:58 |  
                0 0

                Dneska se celý den trápím s integrály, a protože mě štvou jako snad nic poslední dobu, tak asi opravdu nejsem "gramotný" troubY..
                Někdy mě překvapí, co všechno mi stojí za reakci..

                • Re: F. Cipro hlavním skautem Slavie

                  taximan     před 15 lety 07.06.2009 23:44 |  
                  0 0

                  co moje otazka? :D

                  • Pepi Bican nejlůepším fotbalistou české historie:

                    bongor     před 15 lety 08.06.2009 16:19 |  
                    0 0

                    Krále fotbalu nejprve vybírali čtenáři serveru iDNES.cz, pak svou elitní desítku vybrali tři historici, tři renomované osobnosti a nakonec hlasovali fotbaloví redaktoři MF DNES.

                    O celkovém králi však nebylo pochyb. Hned osm z jedenácti vítězných hlasů patřilo Bicanovi! Dvakrát se na prvním místě objevil Nedvěd, jednou Masopust. Nedvěd přesto stříbro neudržel.

                    "Před pár dny jsem někde četl, že se s kariérou loučí nejslavnější fotbalista naší historie Pavel Nedvěd," vyprávěl Masopust. "Ale jak chcete rozlišit, kdo byl lepší, když srovnáváte sto let? V jiné době hrál Bican, v jiné já, o Nedvědovi ani nemluvím."

                    Přesto jsme se o to pokusili.

                    A vítězem se stal...

                    Josef Bican.