Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

Pozápasové rozhovory dnes byly hodně uvolněné a bylo vidět, že si aktéři utkání opravdu užili. "Hrálo se mi dobře, ale musel jsem víc běhat, když vedle mě hrál táta, on už to moc nevládá," prohlásil Lukáš Jarolím. Mezi střelce dvou gólů se zapsal i Pavel Kuka. "Hattrick jsem dát nechtěl, abych nezastínil ostatní," usmíval se Kuka.

Dnešní zápas byl tak trochu záležitostí klanu Jarolímů, zúčastnili se ho všichni čtyři, kteří prošli Slavií. V záloze Týmu hvězd se vedle sebe postavili Karel Jarolím s Lukášem Jarolímem. "Hrálo se mi dobře, ale musel jsem víc běhat, když vedle mě hrál táta, on už to moc nevládá," škádlil na dálku otce záložník italské Sieny. Prozradil, že ho má radši jako spoluhráče než jako trenéra. "Když hraje, je vůbec rád, že může běhat a dýchat, takže je klid, jako trenér mě sekýruje." Při hře by se nehádali ani při zahrávaní standardních situací. "Táta je levák, takže bysme se určitě dohodli, každý by zahrával jiné." Italská liga, kde Lukáš Jarolím působí, skončila o víkendu, Siena obsadila 14. místo. "Náš cíl byl zachránit se, to jsme splnili, celý průběh sezóny byl víceméně poklidný, drželi jsme se nad pásmem sestupu." A kam by mohly vézt další fotbalové kroky našeho bývalého záložníka? "V Sieně mám ještě rok smlouvu. Rád bych jednou ukončil kariéru ve Slavii, ale uvidím, jak na tom budu se zdravím, a jestli o mě bude zájem."

Poprvé na trávník Edenu vyběhnul Benjamin Vomáčka, slávistická posila ze Žiliny. "Zatím ještě hráčem Slavie nejsem, budu jím od 1. července," uvedl obránce. Dnešní zápas si vychutnal. "Bylo to nádherný, před takovými diváky se hraje krásně, doufám, že to bude pokračovat i v sezóně a budeme si navzájem dělat radost." Vomáčka dnes odehrál celé utkání. "Kluci mě tam pořád posílali, přeci jen malý pokročilejší věk a já jsem mladý. Hrálo se mi s nimi bezvadně, umí si míč skvěle dát." Ke svému výkonu měl však drobné výhrady. "Přeci jenom mám už po sezóně, nebylo to ono." O jeho příchodu do Slavie je rozhodnuto několik měsíců. "V únoru jsme se se Žilinou nedohodli na podmínkách mého dalšího působení a když přišla nabídka ze Slavie, neváhal jsem ani minutu, snem každého kluka je hrát za pražský velkoklub. Moc se sem těším, doufám, že předvedu poctivý tvrdý fotbal, zapadnu do týmu a inkasujeme co nejméně gólů, to je moje práce." Z působení v české lize se zná s některými hráči Slavie. "Znám Pavla Fořta, Zdeňka Šenkeříka a Ericha Brabce. Ale za Žilinu jsem hrál proti Slavii třikrát, takže znám podle jmen všechny."

V dobré náladě byl po zápase i kapitán Týmu hvězd Karel Jarolím. "Že jsme vyhráli? Byl tam od kluků respekt k trenérovi, nezbývalo jim než prohrát, ale jsem rád, že si to vybrali teď než v soutěžním zápase. Asi také zapůsobilo, že nedávno proběhly poctivé oslavy titulu."

Tribuny skandovaly i oblíbené "Kuka gól", bývalý slávistický kanonýr dvakrát zavěsil do sítě. "To považuju za střelecký úspěch, vždyť kolikrát jsem dal dva góly. Hattrick jsem dát nechtěl, abych nezastínil ostatní," vysvětlil Pavel Kuka po zápase. Na trávníky se dostal po dost dlouhé době. "Víc se s klukama už scházíme v hospodách, dneska to bylo příjemné zpestření v krásném prostředí. Dva roky jsem neměl čas hrát, navíc mi nesloužilo zdraví, fyzičku mám katastrofální. Po dvou letech jsem si stoupnul na koleno, pokud do zítra neoteče, tak snad už bude v pořádku a budu moct začít jezdit na kole a trénovat. U nás za barákem bych si ještě chtěl zkusit zakopat." Fotbal sice Kuka zanedbával, ale aktivně hraje hokej za Votice. "Když stojím v bráně, tak ani žádnou fyzičku nepotřebuju, je to v pohodě." Po ukončení aktivní kariéry působil Kuka jako funkcionář v Příbrami či Viktorii Žižkov. "Byly to určitě zajímavé zkušenosti, ale bylo to i vyléčení z naivity a iluzí, které jsem o českém fotbale měl. Momentálně nedělám nic, chodím se dívat na fotbaly, protože mě to baví. Bohužel poslední měsíce se učím i vařit a starat o děti, protože partnerka je nemocná, takže je to pro mě něco nového a dost složitého."

Komentáře (51)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

    Socrates (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 06:54 |  
    0 0

    Pavla Kuku chceme na bankovkách mít ............. :-)

    • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

      dubas     před 15 lety 02.06.2009 08:33 |  
      0 0

      Má pravdu předsedo :-))))))

  2. Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 09:40 |  
    0 0

    rozhovor se Skorpilem

    Zůstane v týmu obránce Gebre Selassie, který hostoval ze Slavie?
    Ano, klub by měl uplatnit opci v jeho smlouvě.

    • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

      marek018     před 15 lety 02.06.2009 10:39 |  
      0 0

      to je dobře,v SKS by se neprosadil,navíc na pravo je hráčů dost.Podepsal bych Krajčíka a bylo by..Jen by mě zajímalo na kolik ta opce byla??

      • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 11:40 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem,
        tak jsem si všechno pěkně užil a až na tu kaňku při oslavě titulu bych včetně včerejšího vzpomínkového podvečera s moc pěknou atmosférou hodnotil oslavy jako moc povedené. Jen jsem byl opravdu podiven, že se korunovace mistra nezúčastnil předseda ČMFS Mokrý a tím také ukázal, co je to za motovidlo. Ale nešť, obhajobu titulu nám to nezkazí a po pár týdnech, doufám, po těchto Mokrých neštěkne ani pes. Jak jsem se dozvěděl, už se připravuje mužstvo k další etapě a tou je pokud možno vstup do LM. Vedení připravuje několik výrazných změn v kádru a tak jsem sám zvědav. Doufám, že to bude doplnění opravdu smysluplné a logické. Nebudu teď vyslovovat svá přání a tužby, kdo by měl jít a kdo přijde. To si mohu přát např. S.Gerarda nebo Messiho. Jak řekl včera p. Mgr. Doležal v pořadu sečteno a podtrženo na ČT4 sport, máme nějaké možnosti a trh u nás mnoha hráči neoplývá. Cesta je v tom, přivézt podobné hráče jako Tvarez, T.J., a pracovat s mládeží. Proto jsem moc rád, že se mluví o posílení financí pro mládežnické úseky včetně i "B" mužstva a ty budou mít zajištěné peníze, aby všechno fungovalo bez problémů. Vzpomínám si na naše disputace už na začátku právě uplynulého ročníku, zda je KJ vhodný trenér pro další učinkování Slávie a jakou má šanci obhájit titul. Já jsem za sebe rád, že nás KJ trénoval. Ano, můžeme se bavit o nepostupu do LM, střídavě oblačném vystoupení v "UEFA" poháru, ale ten důležitý krok s obhájením titulu byl splněn. Teď máme šanci se pokusit znovu o LM a to jako mistři a tak i postavení jako nasazeného mužstva ve třetím předkole nám nějakou šanci dává. Neměli bychom jí zbůhdarma prošvihnout. Je dobře, že K.J a majitelé už včera seděli celý den a dávali dohromady strategii a tzv. "lajnu" dle Mgr. Doležala, aby se sehnali hráči, zajistilo slušné soustředění a tréninková příprava na celé léto. Potřebujeme samozřejmě i peníze a kde jinde než v LM je můžeme naprosto transparentně sehnat. A jsou to peníze jisté. A ještě jedno takové pohlazení.... Moc bych chtěl poděkovat Vám všem, co na Slávii chodíte a fandíte. Průměrná návštěva byla moc a moc dobrá a přinesla do pokladničky ne nezanedbatelnou sumu. Jsem moc rád, že za to Mgr. Doležal Vám všem veřejně poděkoval a sám ukázal, že si toho moc cení. Byli jste tím koněm, na kterého hráči spoléhali a chtěli slyšet naše povzbuzování. To platí především kotli a těm všem mladým, co tam byli každý ligový zápas a to i venku. Moc Vám za to děkuji a hluboce skláním svůj šedivý vlas, protože jsem na všech zápasech sám nebyl. No a na závěr chci poděkovat za disputace na SN a už se těším na začátek nového ročníku ligy, Vaše názory a všechny naše disputace se vzájemnou slušností a úctou jednoho k druhému. Sokrates55

        "Omne principum grave"
        Každý začátek je těžký.

        • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

          bongor     před 15 lety 02.06.2009 12:22 |  
          0 0

          Ahoj Sokrate a všichni co spolu mluvíme.Není to nic nového,že nejvíc
          ze všech příspěvků čekám na Tvůj.Myslím,že jsme si názorově nějblíž.
          Chceme Slavii silnou,aby občas něco vyhrála a přitom aby se na to dalo koukat a nebyla okolo toho ta naše špínička česká.Vyhráli jsme ligu,pár lidí si dalo při té příležitosti přes hubu,Poláci co nám fandí už kvůli našim barvám zase nezklamali.Pokecali jsme o příštím mužstvu
          a věříme,že bude zase silné v závislosti na našich finančních možnostech.Přivítali jsme Standu zpět z vandru a totéž bychom rádi viděli u Mateje.Tak si užijme volno od fotbalu a buďme připraveni
          na ligu mistrů,i když je to rok od roku těžší i s těmi takzvaně slabšími,kteří záhadným způsobem už jsou bohatší než my.Mokrý nepřišel,myslím že je to tím,že nesnáší Suchého.Ať si rochní v tom svém bahýnku a nám sem moc neleze,já jsem radši.Tak pánové hodně zdraví a do budoucna pevné nervy! bongor

          • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 12:41 |  
            0 0

            Děkuji za projevené sympatie bongore. Já si stejně myslí, že se "jednoho krásného dne" sejdeme v Edenu u klobásy (slíbil jsem jí kdysi Jane a jsem jí to dlužný) a všichni, kdo se budou chtít poznat ze stránek SN si tam pokecáme. Sokrates55

            • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

              PetCC     před 15 lety 02.06.2009 13:38 |  
              0 0

              Asi by bylo lepší popovídat si přímo, protože vaše místní diskuze jsou pro mě prakticky nečitelné :-)
              A pokud bychom se mezi sebou bavili přímo, tak bych Vás určitě nenechal vést tak dlouhé monology, já jsem totiž dost ukecanej. :-)

            • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

              Troubi     před 15 lety 02.06.2009 20:13 |  
              0 0

              tesim se na ten den:-P

              • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

                Socrates (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 23:12 |  
                0 0

                Taky se toho snad dožiju :-))

                • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 03.06.2009 10:56 |  
                  0 0

                  Ty už máš v uchu nalito Socrate a Troubi ať vyplazuje jazyk na užovky :----------) Sokrates55

            • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

              bongor     před 15 lety 04.06.2009 10:26 |  
              0 0

              Já jsem už na tuhle možnost Sokrate několikrát myslel,že bysme si mohli společně dát do trumpetek,snad někdy budeme mít trochu času ne?

  3. Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

    opicemag     před 15 lety 02.06.2009 11:39 |  
    0 0

    Může mi někdo vysvětlit, proč vedení nechce Krajčíka (alespoň se to tak tvrdí). Na pravou stranu obrany sice máme tak 4 hráče, ale Kaufman je zraněný a kdo ví, jak dlouho ještě bude, Dens neodehrál ani minutu (taky byl dost zraněný), Dříždalovi to po zranění moc nejde. Takže snad jedině Grajcar se začíná rozehrávat. Krajčík je navíc hráč, co hraje zároveň (!!) obránce i ofenzivního záložníka, umí centrovat, přihrávat... Sice není nejmladší, ale v lize není na tento post lepší hráč. Navíc má zkušenosti. To vedení vadí, že kdysi neprodloužil smlouvu nebo co? Tomuhle nerozumím.

    • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

      Jakubisko     před 15 lety 02.06.2009 11:54 |  
      0 0

      jo, přesně to jim vadí, nevím co na tom nechápeš...

      • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

        opicemag     před 15 lety 02.06.2009 11:55 |  
        0 0

        Nechápu jak mohou být takoví idioti. Nepodepsal. Chtěl si vydělat, to se dá pochopit, navíc si i zahrát italskou ligu. Kdo by nechtěl? Copak nejsou schopní se přes tohle přenést?

        • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

          Jakubisko     před 15 lety 02.06.2009 11:56 |  
          0 0

          to se uvidí..

          • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

            mirecek1111     před 15 lety 02.06.2009 12:09 |  
            0 0

            Tak Krajčík asi do poslední chvíle čekal na, pro něj, vhodnou nabídku a zároveň ujišťoval vedení, že podepíše. Nabídka pak, světe div se, přišla a on tak přirozeně Doležaovi vycouval a ten je asi do teď uražený.
            Ale tohle všechno je zajimavé hlavně z toho pohledu, že se mi zároveň zdá, že pod vedením pana Doležala odcházejí naši nejlepší hráči do zahraniční za podhodnocené částky jen proto, že se o ně zajimá top klub a pad Doležal jak už mnohokrát řekl jim nechce stát v cestě za štěstím, protože jinak odchod Tavarese a kdysi Švece za částky za které odešli a hlavně v situaci kdy odcházeli, kdy Slavia nepotřebovala nutně peníze, byla uplná blbost. Tak je to hold borec no, nechtěl jim stát v cestě, protože hlavně pro Mickalela je Hamburg asi životní angažmá. Ale právě proto vůbec nechápu, proč se cítí být uražený, když Matěj ve svých 31 letech dal přednost svému prvnímu zahraničnímu angažmá a ted ho nechce vzít zpět, když má na české poměry pořád ještě top obránce jak na stříbrným podnose. Matěj k nám podle jeho slov evidentně chce, pokud se nenajde jiné zahraniční angažmá a pořizovací cena je 0kč. .je to divné pan Doležale..

            • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

              mirecek1111     před 15 lety 02.06.2009 12:16 |  
              0 0

              zároveň se budu muset ale doplnit a asi omluvit panu Doležalovi, protože tak či onak věřím, že ve Slavii platí to co se už řadu let všude tvrdí, že si všechno okolo odchodů a hlavně příchodů hráčů rozhoduje sám pan Jarolím a vím že toho za poslední roky dokázal s našim týmem víc než dost, abych se pokorně smířil i s tím, že o Krajčíka prostě nemá zájem a má to na beku vymyšlené jinak. I když si myslím, že Matěj pořád ještě převyšuje jakéhokoli hráče Slavie, který by na jeho bývalém místě mohl nebo může hrát.

              • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

                slimak     před 15 lety 02.06.2009 12:37 |  
                0 0

                souhlasim, ale nevim, jestli matěj k nám vubec chce jit..a tech pravejch beku mame ted opravdu dost, zvlast kdyz se kupovala náhrada v podobe kaufmana..byl by to dost velkej luxus

                • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 12:43 |  
                  0 0

                  A třeba je to všechno úplně jinak. Ale Matěje bych si zpátky přál.
                  Sokrates55

                  "Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš" ???

              • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

                lassiter     před 15 lety 02.06.2009 12:50 |  
                0 0

                Tak velký přestupy typu Necid nebo Tavares jsou spíš už asi věcí majitele než Jarolíma nebo Doležala, myslim teda to konečný rozhodnutí. Švec odcházel v době, kdy Slavia myslim peníze ještě nutně potřebovala. U Tavarese už to bylo asi jiný a vedení se chtělo zřejmě vyhnout dalšímu případu Krajčík. Pokud má hráč ambice jít ven a rok, rok a půl, do konce smlouvy, pak je hodně nejistý, že ji bude chtít prodloužit. V tom případě je každá solidní nabídka na zvážení a to je bohužel asi realita českýho fotbalovýho trhu. V létě bude zřejmě stejný případ Dušan, to bude řevu až přestoupí za 30M do Salzburku :-) Jinak s Matejem souhlasím, myslím že na pravýho beka je lepší, než kdokoliv z těch, co máme, a rád bych ho viděl zpátky, i když to asi dopadne tak, že si zahraje s Dušanem někde v Rakousku :-)

            • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

              Jakubisko     před 15 lety 02.06.2009 13:08 |  
              0 0

              Tak moment, srováváš nesrovnatelné, 0 Kč za Krajčíka vs. 30 000 000 za Švece, resp. 50 000 000 za Tavarese je přecejenom znatelný rozdíl, nemyslíš...?

  4. Čelůsta

    slaviator     před 15 lety 02.06.2009 13:03 |  
    0 0

    Chcete si vsadit, která z opor zlínských fotbalistů nebude na podzim nastupovat ve druhé lize? Pokud své peníze investujete do obránce Ondřeje Čelůstky, s velkou pravděpodobností o ně nepřijdete.

    O člena reprezentační jednadvacítky má zájem jeden klub z německé bundesligy, ptali se na něj také zástupci Slavie a Mladé Boleslavi. [idnes]

    • Re: Čelůsta

      lassiter     před 15 lety 02.06.2009 13:08 |  
      0 0

      Hmm, na stejném místě píšou i o značně nekomfortní finanční situaci baníku, aby vůbec začli ligu...

      • Re: Čelůsta

        slaviator     před 15 lety 02.06.2009 13:37 |  
        0 0

        Baník je ve složitý pozici, jsou subjekty, který mu dluží peníze - Galatarasay výchovné za Baroše, Temešvár doplatek za Mageru (už Temešváru prý hrozí i UEFA, že když to nezaplatí, bude vyloučen z pohárů)

      • Re: Čelůsta

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 13:39 |  
        0 0

        z toho je videt, ze nejde v nasich podminkach udrzovat relativne kvalitni kadr bez toho, aby klub mel zasadni prisun penez z poharu a z prodeje hracu.

        • Re: Čelůsta

          slaviator     před 15 lety 02.06.2009 14:01 |  
          0 0

          V Baníku asi půjde o něco trošku jiného...

    • Re: Čelůsta

      lassiter     před 15 lety 02.06.2009 13:20 |  
      0 0

      No a když už jsme u toho, tak podle sportu prý zuří válka mezi Slavií a Spartou o Rajnocha. Sem s nim, myslim že by nám hodně pomoh.

      • Re: Čelůsta

        slaviator     před 15 lety 02.06.2009 13:35 |  
        0 0

        Ta válka, která je tu už jak dlouho :-)
        Btw Čelůstku prý Zlín pustí v rámci Česka jen do týmu, který bude hrát poháry -> Bolka by tím měla být ze hry :-)

      • Re: Čelůsta

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 13:40 |  
        0 0

        ze by pomohly vztahy Rajnocha s KJ?

        • Re: Čelůsta

          lassiter     před 15 lety 02.06.2009 14:19 |  
          0 0

          No, myslim že tady pomůžou hlavně peníze... Každopádně je fajn, že pokud by se dneska měl hráč rozhodovat mezi Slavií a Spartou, tak jsou karty rozdaný jinak než před třemi a více lety. Aspoň teda já bych si Spartu nevybral :-)

          • Re: Čelůsta

            Jakubisko     před 15 lety 02.06.2009 15:54 |  
            0 0

            před třemi lety bysis jí snad vybral?! :o)

            • Re: Čelůsta

              lassiter     před 15 lety 02.06.2009 16:22 |  
              0 0

              no tak já samozřejmě nikdy, ale ne všichni hráči jsou takhle inteligentní :-)

              • Re: Čelůsta

                urs (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 21:16 |  
                0 0

                :-D ten byl dobrej :-DDDD

        • Re: Čelůsta

          edua     před 15 lety 02.06.2009 16:01 |  
          0 0

          Nevím, ale mám pocit, že jsem někde a někdy četl rozhovor s KJ, který při dotazu na Rajnocha odpověděl, že o něj již nemá eminentní zájem, že má v hledáčku již někoho jiného... Bylo to určitě někdy v průběhu jarní části, takže se nemohlo jednat o Trappa...
          Možná se mýlím, pak se tedy omlouvám se mystifikaci.

          • Re: Čelůsta

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 16:11 |  
            0 0

            bych rekl ze to bylo prave pred trappem. rajnoch sel do chotebuzi...

          • Re: Čelůsta

            lassiter     před 15 lety 02.06.2009 16:21 |  
            0 0

            Doležal říkal někde asi dva týdny zptáky, že o něj kdysi zájem měli, teď už mají vyhlídnutý jiný hráče, že ani vůbec netuší jak to má Rajnoch se smlouvou a další mlhy :-) no, uvidíme.

            • Re: Čelůsta

              edua     před 15 lety 02.06.2009 17:01 |  
              0 0

              Tak to možná nebyl KJ, ale Doležal. V tom případě se omlouvám za mystifikaci:-) Ale jsem rád, že jsem si to nevymyslel:-)

              • Re: Čelůsta

                Wommi     před 15 lety 02.06.2009 17:13 |  
                0 0

                ..no s ohledem na nadstandardni vztahy slavie a bolky, bych se nedivil, kdyby sel rajnoch do slavky, pokud by ta mela zajem!

                • Re: Čelůsta

                  Jakubisko     před 15 lety 02.06.2009 19:54 |  
                  0 0

                  my máme nadstandardní vztahy s boleslaví?

                  • Re: Čelůsta

                    Wommi     před 15 lety 02.06.2009 20:55 |  
                    0 0

                    ..hehe..rekl bych spolecne zajmy:)..a kdyz je treba tak si clovek pomuze v ruznych zalezitostech ze:)...minulej rocnik, konec ligy - s bolkou vyhra, s olomouci vyhra:)

            • Re: Čelůsta

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 17:17 |  
              0 0

              pravda, ja uz taky nic neudrzim...:-)

  5. Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

    soly     před 15 lety 02.06.2009 13:45 |  
    0 0

    baník neuplatní opci na Váchu!

    • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

      Jachym     před 15 lety 02.06.2009 14:49 |  
      0 0

      A to je skoro škoda, ne?

    • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 18:31 |  
      0 0

      Hehe, kdo by to byl čekal, když už se pár měsíců spekuluje, že jsou finančně v háji

      • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

        urs (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 21:13 |  
        0 0

        zaplaťbůh, v tom klukovi něco dříme :-) a hlavně může i na DZ, což je oproti všem našim PB docela výhoda ;)
        jsem za něj jedině rád

  6. Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

    Artur (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 15:08 |  
    0 0

    Nevite co je s JirimZ? ... docela rad bych se ho zeptal co se presne stalo v Liberci s hracem Ján Vlasko ..kteremu predpovidal dobrou budoucnost?..co jsem se pidil tak se vratil do Dubnice? docela zarazejici pri rocniku 90...

    • Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 15:32 |  
      0 0

      V dnešním rozhovoru se Škorpilem na Idnes stojí, že se vrací z hostování do Liberce.

  7. Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

    Strasak_1892     před 15 lety 02.06.2009 20:46 |  
    0 0

    Článek z Liberce na stránkách Ultras!

    www.slaviaultras.goo.cz

  8. Re: P. Kuka: Hattrick jsem dát nechtěl

    Ladineeek     před 15 lety 02.06.2009 21:13 |  
    0 0

    ach jo, ten Milan Černý má fakt smůlu, zas je zraněnej a nejede k repre U21, snad to nebude nic vážného :-(