Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Erich Brabec: Teď už jen Champions League

Slávisté včera remizovali s Libercem, dostali pohár pro mistra Gambrinus ligy a oslavy mohly propuknout naplno. Na své bývalé spoluhráče se přijel podívat i Matej Krajčík. A jak to bude s jeho další kariérou? To se dočtete v článku.

Jako první přišel mezi novináře usměvavý Martin Vaniak. "Hráli jsme pěkný fotbal, hlavně první poločas byl OK. Oslavy nakonec narušili nějací fanoušci, naštěstí zasáhla ochranka. Z těch fanoušků je inteligentních devadesát procent, nakonec to ale bylo bez problémů," (Vaniak pravděpodobně neviděl bitku v hledišti, pozn. autora) řekl slávistický brankář.

Skvěle naladěný byl i kapitán fotbalistů Slavie. "Zvednout pohár nad hlavu je nádhera. Škoda ale, že jsme ho nezvedli už na Žižkově, tam ty emoce byly největší. Každopádně je to na zvážení, v příští sezoně by měl mistr dostat pohár po utkání, kdy bude mít titul jistý," uvedl Erich Brabec. "Teď už je postoupit do Ligy mistrů," dodal.

Na utkání se objevili i Michal Vorel, Zdeněk Šenkeřík nebo Mickael Tavares. Před šatnou postávala po zápase i nová posila Stanislav Vlček, kterého se slovy ''na co si to tady hraješ, pojď s náma do šatny'' mezi ostatní hráče zatáhnul Erich Brabec. Z gauče utkání nechtěl sledovat ani Matej Krajčík. "V Itálii jsem nabral další zkušenosti, poznal jsem chod klubu Serie A, nakonec jsme sestoupili, se Slavií mám titul, tak je to fifty fifty," bilacoval slovenský rychlík. "Teď budu mít dovolenou dva týdny, nechci nic řešit. Zatím představu co dál, nemám," dodal. A co návrat do Slavie? "Uvidíme po dovolené. Teď je to hlavně otázka na vedení Slavie."

Komentáře (93)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

    bene     před 15 lety 31.05.2009 12:16 |  
    0 0

    fotky z oslav na www.bebe2.unas.cz

  2. Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 14:10 |  
    0 0

    z rozhovoru s KJ

    Jaké změny v kádru se rýsují?

    Jeví se, jeví, ale nechtějte je po mně jmenovitě.
    Bude jich hodně?

    Co je to hodně?
    Třeba pět, šest, jako v zimě?

    Ano, je možné, že to bude podobné.

    • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 15:07 |  
      0 0

      Tak koho vidím na odchod mimo hostovačů: Cisse, Toleski, Besta, bohužel TJ pokud nedojde k nějakému osvícení a nedojde mu, že musí makat, snad MJ (k tomu asi nedojde) a někdo z odchovanců, pravděpodobně Marek. Osobně bych se obešel ještě bez Petra Trappa a Milana Ivany.

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 15:13 |  
        0 0

        ja to vidim na Cisseho ,Toleskiho, hostovacku pro Bestu a TJ.

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        opicemag     před 15 lety 31.05.2009 15:34 |  
        0 0

        Ivanu i Trapa bych si určitě nechal. Nemáme jiného defenzivního záložníka (jestli navíc odejde Suchý, tak již vůbec ne) a navíc mi nepřijde špatný. A Ivana v posledních zápas ukazuje, že když dostane šanci, je schopný se prosadit. I když to bude mít těžké, jeho místo v útoku asi obsadí Standa.

        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

          Fallen (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 15:42 |  
          0 0

          a Vácha je co?

          • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

            opicemag     před 15 lety 31.05.2009 16:37 |  
            0 0

            Pravda. Na toho jsem nějak pozapomenul. Leč je otázka, zda-li s ním počítá Jarolím. I když doufám, že ano. Ale moc bych na to nesázel.

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        tolsimir     před 15 lety 31.05.2009 15:42 |  
        0 0

        ja bych si pral - Cisse, Toleski, Besta, MJ!!!, Drizdal (bohuzel, sympatak, ale po zraneni uz na to podle me nema), mozna Siklic

        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

          Fallen (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 15:51 |  
          0 0

          Nj, na Ferryho jsem zapomněl. Bohužel z něj asi byla jednosezonní hvězda. škoda

    • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

      mpik     před 15 lety 31.05.2009 15:58 |  
      0 0

      Dle mého přání by měli odejít: Cissé, M.Jarolím, Besta, Toleski. Pokud by sám nešel, byl by v mém seznamu i Fořt. Krom toho očekávám i odchod jednoho hráče z dua Švento - Suchý. Rád bych návrat Krajčíka na roční smlouvu. Z dlouhodobého hlediska nemá perspektivu, ale letos je poslední šance na snadný průnik do LM. Proto musíme postoupit A proto by měl přijít on, který nepotřebuje aklimatizaci a může rovnou jít do základu. Za Bestu, Fořta, Toleskiho a Šenkeříka by byl Kerič. To je hráč, který nedává góly po nezištné přihrávce spoluhráče do prázdné, to je útočník, který si všechny šance musí udělat (a udělá) sám! Slavia má dlouhodobě slabinu ve středu zálohy. Tvořivý hráč jí chybí. Hodně pomáhal defenzivní Tavares, ale ten už je žel bohu pryč...

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 16:17 |  
        0 0

        souhlas , letos a podle vedení a jejich slov to i tak vypadá by se mělo přestupový období brát fakt vážně a měli by přijít jen hráči co pudou hned do základu a budou tu LM moct opravdu vybojovat, díky tomu bych taky rád viděl toho Krajcika, dále pak toho Kerice , stred zalohy je zapeklitej a jedinej trochu kvalitni hrac z ligy je Rajnoch ale ten bude dost z formy nejspis, zajimavy je ale ze na sparte maj ve stredu celkem pretlak a to diky triu Kucka ,Kladrubsky a Husek, to je ale spis takova naivní myslenka, jedina nadeje je vypomoct si od Interu nebo zkusit vsadit na zkusenost alias Otepka.

        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

          Jakubisko     před 15 lety 31.05.2009 16:21 |  
          0 0

          Luis Figo končí v Interu...:o))

          • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

            YsoEz     před 15 lety 31.05.2009 16:52 |  
            0 0

            Sylvestre z MB by se mi jako tvurce hry libil, v MB se rozehral k peknym vykonum, otazka je jestli by se prosadil i ve slavii, kde je vetsi tlak. Keric si nejsem jistej je v ramci cesky ligy prodejny, slavia asi tezko da za nekoho 20+ mega, i kdyz bych v jeho pripade nebyl vubec proti. Vlcek + Keric + Pekhart to by byl pekny utok

    • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

      opicemag     před 15 lety 31.05.2009 16:45 |  
      0 0

      Já bych poslal pryč Toleskiho, Bestu, Cissého, bohužel asi i Dřížďala (Mám ho rád, ale nevidím v něm žádnou perspektivu. Navíc pokud by přišel Krajčík tak bychom na post pravého beka měli Krajčíka, Grajcara, Kaufaman (až se uzdraví)), Jablonského (bude záležet na tom, zda-li odejde Švento či ne). O Jarolímovi se nemá cenu bavit, strýc ho určitě nevyhodí. Leda by dostal nějakou zajímavou zahraniční nabídku a o tom si může nechat zdát. Nevidím v lize nikoho, kdo by k nám mohl reálně přijít (Kerič, Chramosta jsou asi v rámci ligy neprodejní). Snad Čelůstka ze Zlína, ale jak jsem napsal, těch pravých beků máme nějak moc (a přesto se na tom postu nemůže nikdo chytit).

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        urs (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 21:15 |  
        0 0

        jablon je levák jak poleno :-)

        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

          opicemag     před 15 lety 31.05.2009 21:29 |  
          0 0

          Já vím. Napsal jsem to blbě, měl jsem na mysli to, že bych ho poslal pryč.

  3. Posily

    FrancoisMerlin     před 15 lety 31.05.2009 21:51 |  
    0 0

    Jisté - Vomáčka, Vlček
    Reálné na hostování či přestup: Mazuch,Kozák z Lazia, Kozák ze Slovanu, Halenár, Hloušek - toho si moc přeju, Rossi z Olomouce,
    Nereálné: Matěj, Ruda, Kerič, Laštůvka, Milinkovič a Matič z Košic

    • Re: Posily

      slaviator     před 15 lety 31.05.2009 23:38 |  
      0 0

      Kozák z Lazia asi těžko, začíná dostávat pomalu šance, o víkendu hrál proti Juventusu v základu a patřil prý k nejlepším hráčům Lazia

    • Re: Posily

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 00:04 |  
      0 0

      naopak Matej ,Ruda , Lastuvka na hostovani sou realny.

  4. Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

    quelhar (admin)     před 15 lety 31.05.2009 22:04 |  
    0 0

    Mno, tak nastesti jsme ze sebe neudelali v zapase s Libercem blbce, bylo by to stejne k nicemu, protoze Sparta vyhrala.
    Je ji to nicmene prd platne, vzhledem k vysledkum v Evrope stejne pada mezi nenasazene uz ve tretim predkole a ma tak na vyber z: Sachtar Doneck, Sporting Lisabon, Panathinaikos, Celtic a Anderlecht. Nevim, podle proti prvnim dvema nema sanci vubec, proti Panathinaikosu nejspis taky ne, proti Celticu tak 15% a proti Anderlechtu tak 30%. Takze i kdyby se rozdavalo onech 2,1M Euro za ctvrte predkolo, tak i k nem ma Sparta proklate daleko.

    Naopak my uz vime, ze v pripade postupu do 4. predkola se vyhneme Levski a Partizanu a pokud postoupi vsichni nasazeni, tak budeme mit na vyber z: Maccabi Haifa, Dinamo Zagreb, FC Zurich, Wisla Krakow a BATE Borisov.

    • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 22:48 |  
      0 0

      Řekl bych, že nejsnazší by to mohlo být přes Zürich nebo izraelce. Jižní národy za tepla rádi válčej, takže by se mohlo hrát i na neutrálnim hřišti. :o)

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        quelhar (admin)     před 15 lety 31.05.2009 22:51 |  
        0 0

        Ja zas myslim, ze by to slo nejsnaz pres Polaky a BATE (neverim, ze jsou schopni zopakovat sezonu z lonska). Ale hlavni je prejit pres treti predkolo (nejlepe se vyhnout Kypranum, Slovakum a Salzburgu).

        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

          Ravik     před 15 lety 31.05.2009 23:00 |  
          0 0

          Slovan by byl v klidu myslim a byl by to super výjezd.. i když Blava je pekně hnusná.

          Mně by se pak celkem líbil ten Curych i když vůbec nevim kdo za ně hraje :-) A souhlasim s Q. Sparta je v háji jak sláva indiánů. Jedině tak ten Anderlecht, ale Belgičani nám nesedí.

        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

          lassiter     před 15 lety 31.05.2009 23:00 |  
          0 0

          Třetí předkolo věřim v hafnafjordur nebo jak se to píše... , a ve čtvrtym by wisla krakow byla hratelná. Navíc v polsku máme slušnou fanouškovskou základnu :-)

    • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

      tolsimir     před 15 lety 31.05.2009 23:19 |  
      0 0

      Myslim, ze kdyby Sparta postoupila, tak bude ve 4. predkole nasazena, protoze bude prebirat koeficient soupere. Nebo to tak aspon bylo drive

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        quelhar (admin)     před 15 lety 31.05.2009 23:25 |  
        0 0

        Tak to bylo v drivejsim systemu - a bylo tak predevsim z duvodu, ze se dalsi predkolo losovalo jeste pred dohranim toho predchoziho. Tohle bude platit treba pro druhe a treti predkolo LM pro mistry, kterazto se losuji zaroven, nebo pro Evropskou ligu (druhe a treti predkolo, treti se losuje pred dohranim druheho).
        Ale uz to neplati pro ctvrte predkolo LM, ktere se skutecne losuje az po dohrani tretiho predkola a tymy tam budou rozdelene podle skutecne svych koeficientu a ne podle koeficientu tech, ktere pripadne vyradily. Takze i kdyby Sparta nejakou nahodou postoupila, bude i ve ctvrtem predkole nenasazena a bude na ni cekat tym kalibru Arsenalu, Olympique Lyonu a podobne.

        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

          bongor     před 15 lety 01.06.2009 06:54 |  
          0 0

          Věřím,že sralta vypadne dřív,než se stačí vůbec rozhlídnout.Co se týká posil a odchodů:Odešel bych Cissého,bohužel Ferryho ,v jeho letech byla roční pauza asi konečná, poděkovat může panu Stracenému.Jablonského a Váchu bych poslal na hostování,možná i Bestu a Belaida.Rozhodně bych ponechal M.Jarolíma,zrovna teď se dívám na plakát-nejlepší hráč Gambrinus ligy a říkám si,že buď jsou ti odborníci úplně blbý,nebo ti naši věční kritici jsou úplně český to znamená myslí si,že je možné hrát v nejlepším českém mužstvu pouze
          z protekce.Probuďte se,když mu to přestalo kopat tak ho "strýček" hned přestal stavět.Fořt jde zpátky do Francie,zdá se mi jakoby částečně z trucu,že mu dost lidí nadávalo.Suchý a Švento taky budou těžko u nás ještě dlouho.Když nevezmeme zpět nejlepšího beka,co hrál v GL,Mateje,tak stopro skončí ve sraltě,stejné si myslím o Belaidovi a Ivanovi.Všichni tři by zvedli rumuny o třídu a to není náš cíl.Přál bych si Rajnocha,Rudu Skácela,Mateje-toho nejvíc a jednoho gólového útočníka ,nejspíš ze zahraničí.Kerič prohlásil,že u nás by nešel z Libe nikam,zejména ne na Letnou a to je asi jediný
          člověk,který by nahradil Necku.

          • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

            Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 08:33 |  
            0 0

            souhlas , musi prijit zvučná jména a silný hráči , Mateje potřebujem na sto pro pokud to s LM myslime vazne, takovyho tahouna sem na jare postradal snad jen Ford mu byl v tomhle trochu podobnej , hecíř a makáč , to si ostatne slibuju i od Standy kterej taky nauci ty nase hrace sahnout si na dno , urcite potrebujem taky stred zalohy to je jasnej fakt a to minimalne jednoho , Rajnoch bude drahej , a asi i z formy, v tomhle nam muze pomoct sparta ktera ma ve stredu dost hracu ( Vacek, Husek, Kladrubsky, Kucka) a nebo Silvestre z MB u kteryho by bylo fajn ze by mohl ožít TB , do utoku by chtel asi kazdej toho Kerice ale jestli je to realny nebo ne tezko soudit , myslim ze tu nekdo psal ze uplne nepatri liberci , to by situaci dost řešilo , jinyho utocníka v ramci ligy pro nas nevidim, potrebujem hotovyho Shootera co prsote umi davat goly , tady by se vyplatilo sahnout do toho zahranici , myslim ze KJ chtel nejakeho Chorvata a Svicara ale ani jedno mu nevyslo takze nejakou takovouhle alternativu , no a Ruda Skacel to uz by byla takova nase radost , nakonec i on by mohl hrat nejaky utocny kridlo , to co nutil hrat KJ Sventa.

            • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 09:59 |  
              0 0

              Kladrubskýho s Kuckou nám neprodaj ani za Boha. . ty prodaj ven když neuhrajou LM, což je asi reálný. Vacka s Huškem ať si nechaj:-) Když už z GL, tak bych do středu zálohy vzal Opielu, ale spíš to vidím na nějakej KJ tip zvenku. . ale zkusil bych tam i Vašona.

          • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 09:51 |  
            0 0

            Zdravím,
            mě to s MJ taky nejprv zaskočilo, tan závěr jara měl fakt špatnej, ale když to vezmu z pohledu celé sezony a taky z pohledu konkurence v GL, tak je to asi ok. Nicméně v závěru nebyl ani tahoun ani osa a v pohárech se taky moc nepředvedl. V mých očích zatim kvalit LJ nedorostl.

            Matej říkal včera do novin, že i kdyby u nás už nikdy neměl hrát, tak to bude navždy klub jeho srdce. Myslim, že do Sparty nepůjde a ni náhodou. Paska mu bez problémů sežene nějaké to Rakousko nebo i Polsko s pohárama. . Ale rád bych ho viděl zpátky. Ferrymu bych dal šanci ještě, Cissé mě zatim taky nepřesvědčil, místo Besty raděj Šenkyho, ale ten jde pryč.

            Ford se vrací, ale já jsem se domníval, že k nám šel na hostování s opcí. „Kluby se dohodly na tom, že po skončení hostování bude Slavia mít přednostní právo na jednání o dalším působení,“ uvedl ředitel komunikace Ondřej Zlámal. Najednou je to jako jasná záležitost. Možná o něj KJ nestojí, protože ví, kolik by za něj chtěli a počítá už s Litterim a Pekhartem. Gocemho bych propustil a místo něj přivedl Naumova. . ten snajpr mě docela zaujal a příchází Standa.

            V záloze ro bude složitější, bude záležet na tom, jestli zůstane Dušan a Sucháč. Pokud ne, přivedl bych Skácela/Mičolu nebo Rajnocha/ Marka. A jak už jsem několikrát podotknul. . muj černej kůň je Borek z Plzně..tam bych vyjednal min. předkupní právo, protože z toho kluka něco bude..připomíná mi svým stylem Jarošíka nebo Gedeona, prostě buldok:) Tijanyho bych prodal. Hostování nemá smysl, jeho trucovistost už se mi docela zajídá. Do přípravy bych určitě zapojil Jablonského, Váchu a Kindela, Zelinku, Koblera a Kovaříka. . a pak se uvidí podle kvalifikace. V bráně bych to asi nechal, pokud by neměl přijít opravdu renomovanej brankář jako Kuciak..možná vzít Daňka z Plzně. Odejde M. Vorel, ale já bych sázel na Diviše. Nevím, proč se na něj v závěru nedostalo. Asi na to podle Kj ještě/vůbec nemá.

            • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 10:41 |  
              0 0

              Nejlepsi hrac GL? MJ? Ja myslim, ze ty zapasy,kdy zahral opravdu dobre, by se daly spocitat na prstech jedny ruky a jeste by nejakej zbyl. Jeho vykonnost celorocni podle me naprosto odpovidala jeho prostoru na hristi v zaveru jara. Vetsinu zapasu jsem ho videl, takze znamky ve sportu me sotva dojmou. KJ ho posadil, ne kdyz se mu prestalo darit, ale az kdyz nam teklo opravdu do bot. Jasne ze reci o protekci jsou neprijemny.. a ja si dovedu predstavit, ze to ma KJ tezky.. mit v tymu synovce je totiz urcite mnohem tezsi nez syna. Synovi muze sedet na krku, za jeho karieru se zodpovida jen sobe a synovi. Ale synovec? Mit u brachy na stole, ze nici jeho synovi karieru.. to muze byt sila. Asi vsichni ocekavame, ze jeden z dvojice TJ a MJ odejde, protoze jaro odehrali oba hrozne a navic jejich spoluprace na hristi vubec nefungovala. Rozdil mezi nima dvema je, ze MJ se mozna vic snazi, ale TJ ma mnohem lepsi predpoklady pro zlepseni a pro to, aby se stal hracem konkurenceschopnym v evrope. Pro slavii by podle me bylo vyhodnejsi, kdyby KJ donutil TJ pracovat a vyuzil jeho schopnosti a nadani.

              • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 11:12 |  
                0 0

                Nejlepší hráč určitě ne, nejlepší záložník..? S odřenejma a jednookej, víc tím, že hrál furt. Ale největší konkurence odešla v zimě, nicméně to známkování Sportu je dost podivný samo o sobě a podle toho se to vypočítává..

                Nevím jaký tlaky zažívá KJ, ale vcelku souhlasím s tebou. Opravdu oporou byl MJ na začátku jara, pak 2-3 zápasy na podzim. Evropa slabá (i když to neplatí jen o něm) TB má možná šanci ke zlepšení, ale na jaře to teda bylo zase neskutečně laxní z jeho strany. MJ je určitě zodpovědnější, le správně podotýkáš, že dohromady jim to nejde a ono to ani nejde jinak než s MJ uprostřed. Když v závěru ligy střídal Jandu napravo, hned se to projevila na hře a ta upadala. . tak mi to přišlo na žižkově, s Libercem i s Budějicema. To, že naskočil do každýho zápasu mi vážně přišlo z jiných důvodů než sportovně taktických, ale na druhou stranu je to o důvěře trenéra.

                Odejít neodejít.. rozhodně je MJ nahraditelný, ale pouštět ho jen principu bez náhrady by nebylo dobré. Nicméně ze třech OZ ve středu je pro mě jedničkou Volešák, technicky jsou na tom stejně a Láďa dává do hry největši nadstavbu. TB jen když má den, to umí dávat parádní góly, ale řadu zápasů byl úplně nulovej, a to i jako střídající (to měl i MJ). Proti tomu LV jako střídající hráč pozvednul, o druchých dvou platí spíš opak.

                Každopádně so středu zálohy by měl někdo kvalitní přijít a otázka bude taky s postem Šventa. (I kdyby to byl post LB, protože na jaře to s Jardou Černým šlapalo dobře.) Ale Ruda Skácel je spíš zbožné přání.

        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 09:34 |  
          0 0

          Zdálo se mi to trochu pravedlivější. Když tým vyřadil jednoho "giganta", spíše se pak vyhnul druhému, ale v celku to zas takovou roli nehraje. Já bych Borisov moc nechtěl, nevím jaký byl pohyb v kádru, ael pokud budou hrát stejný sty a nasazení, bude to sakra nepříjemný soupeř. Navíc cesta tam by byla asi nejdražší z celého koše. Ale tady je to asi prašť jako uhoď. Curych nebo Izraelci by byli asi nejatraktivnější. . řekl bych, že nejhratelnější Slovan, kor jestli u nich zůstane Dosoudil, kterej se nechal málem vyloučit i v přáteláku:-)

          Spartě bych proti Anderlechtu dal docela dobrou šanci. Bude záležet, jestli ty změn v kádru (v Bruselu) přijdou hned, nebo až po předkolech LM. Jinak to maj špatný.

  5. Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

    Troubi     před 15 lety 01.06.2009 10:19 |  
    0 0

    Tak taky pridam svuj pohled na vec: pryc bych dal Cisseho a asi to vidim i na odchod Toleskiho. Naopak urcite bych si nechal Drizdala a obzvlast Bestu, u kteryho se domnivam, ze s nim Jarolim dal pocita. Jeste bych dodal, ze osobne by me vubec nevadil odchod Pekharta, ktery me proste za cely jaro nicim neohromil. Co se tyce prichodu, tak nechci Krajcika, ikdyz samozrejme na podzim hral famozne. Dal se musim smat jmenum jako Husek, Kladrubsky nebo snad dokonce Borek. Husek, totalni nekopa, Kladrubsky, nejprecenovanejsi hrac sveta a Borek(bez komentare)?? To by bylo spis oslabeni. Kdybych si mohl ukazat na dva hrace, tak bych chtel Skacela a Kucku,ale jejich prichod je nemyslitelny...

    • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

      slimak     před 15 lety 01.06.2009 10:30 |  
      0 0

      já bych přidal ještě jedno jméno a to je Mazuch, jeho příchod by mohl být i reálný...

    • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 10:32 |  
      0 0

      Mě zase ničím nezaujal Besta, teda tím, že běhal, ale jinak teda nic moc. Šenky pro mě jasně lepší i ten Pekhart hraje hodně důrazně a narozdíl od Besty dal dva góly. Borek je možná jen můj úlet, ale mě se prostě zdá dobrej:) Ale taky jsem nikdy neřekl, že by u nás měl na základ, jenom si myslim, že za rok dva to bude moc dobrej hráč.

    • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

      mirecek1111     před 15 lety 01.06.2009 10:38 |  
      0 0

      Při vší nesnášenlivosti Sparty a jejich hráčů je Kladrubský to nejlepší co tam ted mají, krom těch juniorů Bonnyho a Kadlece. U nás by hrál v základlu určitě. Myslím totiž, že má o chlup víc talentu a schopností než Trapp. A už vůbec nerozumím, proč by sis nechával Dříždala a Bestu. I když mám Frantu rád a i mě zaujal ten jeho "přiběh" tak snad všichni v těch pár zápasech na jaře viděli, že už je to pryč. A už mu není dvacet. A Besta byl přehmat, nedokázal vůbec nic a ted když přijde Standa a snad ještě někdo, musí dostat šanci Litteri a hlavně Pekhart, tak už pro něj místo není.
      Jinak ještě upozorňuju, že když jsem šoupl Kladrubského k nám do základu tak vycházím z faktu, že kvalita každého hráče ještě vzroste s kvalitou spoluhráčů v poli, dalé by mu určitě pomohl stabilní post DZ a ne "lepit" s ním kde co, jak se tomu ve Spartě děje a samozřejmě pan Jarolím.
      Jinak když mluvím o hráčích Sparty, tak bych vzal ještě Kucku, Kadlece (naše chyba, že není u nás), Hubníka (při početním stavu našich středních obránců) a Bonnyho. Jinak nikoho. Ale všechni jsou nereální, tak o tom nemá smysl přemýšlet.

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        slimak     před 15 lety 01.06.2009 10:53 |  
        0 0

        k frantovi: uvědomme me si prosím, jak dlouho nehrál! přece od žádnýho hráče, který si rok nekopnul do balonu čekat dokonalé výkony..přijde mi vážně nefér ho házet do starého železa, mimochodem letošní derby zahrál opravdu dobrý zápas..
        kladrubský: ale ne, opravdu mě tento hráč nijak nepřesvědčil. vždyť záloha byla letos největší slabina sparty a kladrubský byl často její součástí
        Hubník je na spartě jen na hostování

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 10:57 |  
        0 0

        Kladrubský je možná nejlepší co tam teď mají, a mimo jiné je to taky uplně jistě to, co si nejdýl nezahraje - absence rok kvůli kolenu... Tak nevim, na co by nám byl. Leda bychom si ho chtěli zařadit do sbírky rekonvalescentů po plastice vazů. Kadlec je podle mých informací charakterově špatnej člověk, takže jsem proti a Bony má nějaké dlouhodobě skrývané zranění, nebo spíše náchylnost na něj. Sám to myslim někde řikal v nějakym rozhovoru. Krajčíka chci a MOC! Jinak jsem proti tomu, abychom ještě brali někoho ze zdejší ligy, protože kvalita je už dávno pryč a ti nejlepší v ČR by naší konkurenceschopnost dle mého názoru nezvýšili. Mimochodem, Kucka je prej taky po nějaké operaci kolene, akorát nevim na jak dlouho to má a narozdíl od Kladrubského to prý nebyly vazy.

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 11:14 |  
        0 0

        Přichází Vomáčka a zo Žiliny o něm jde hlavně chvála..

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 11:31 |  
        0 0

        Ale tahle jména to jsou spíš plky.. Ve Sportu se nicméně píše, že Sparta už nepočítá s Jeslínkem (vedle Matušoviče, Petera a Holendy). Toho chtěl KJ vloni a já si myslím, že by to nemusel být špatný tah.

        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

          slimak     před 15 lety 01.06.2009 11:35 |  
          0 0

          těžko říct, už jsem ho delší dobu vubec neviděl hrát..asi by záleželo i na ceně..každopadne je to pořád mladý hráč a nebyl bych proti

        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

          mirecek1111     před 15 lety 01.06.2009 11:37 |  
          0 0

          Tyjo mě tady někdo kritizuje, že bych chtěl Kladrubského a ty bys bral Jeslínka, který poslední roky pořádně ani nikde nehrál.
          O tom Vomáčkovi nic moc nevím, krom toho, že neumí kompat penalty no.

          • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

            Fallen (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 11:50 |  
            0 0

            Tak to u nás zapadne :o))))

          • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 12:25 |  
            0 0

            Tak jsem to nemyslel.. Kladrubskej je dobrej hráč, s Kuckou a Hubníkem teď asi nejlepší ve Spartě, ale právě proto je to nereálné podle mě. Zatímco Jeslínka chtěj pustit. Vím, že delší dobu nehrál, ale já bych ho vzal. Umí hrát útok i zálohu a nebudou za něj chtít majlant asi. Perspektivní hráč.

            Vomáčku hoši ze Žiliny moc chválili. Navíc prý velký dříč a bojovník, jen houšť!

    • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

      Khadgar     před 15 lety 01.06.2009 11:49 |  
      0 0

      Já bych bral toho Hlouška, pokud by nebyl drahý. Jestli odejde Dušan, tak kde jinde hledat alternativu za Jardu (Hub se vrátí na beka). Hloušek má slušnou rychlost, dává góly, je mladý.
      Odchody netipuju, tam se toho může stát.

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        ijar     před 15 lety 01.06.2009 12:47 |  
        0 0

        Myslím, že i v naší lize by se pár kluků našlo, kteří by nemuseli zapadnout. Například Hloušek z Jablonce, Ljevakovič a Mahmutovič z Teplic, Mičola z Ostravy, Čelůstka ze Zlína, Benát z Budějovic, Kolář z Plzně, Kerič a Dočkal z Liberce, Melinho z Olomouce a třeba Mareček z Brna.

        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

          LordEdmund     před 15 lety 01.06.2009 13:11 |  
          0 0

          Já bych to trochu zredukoval. Hloušek,Čelůstka, tihle určitě ANO.Mareček moźná, śel sice dolu ,ale asi je to jen tim brněnským propadem výkonnosti..Ostatní nebrat. Kerič by se hodil o tom žádná, ale chce ven a bude drahej. Navíc takovej Ivana ve své formě je podobně kvalitní hráč a to, źe mu to střílí v LBC neznamená že by mu to střílelo i ve velkoklubu :-) jako je SKS.Třeba Goce, nebo zrovna Ivana pŕiśli taky s vizitkou šutérů a tady se do TOP formy zatim nedostali a něco mi říká, źe Goce už ani nedostane.

          • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 13:27 |  
            0 0

            Mimochodem, kolikrt kdo videl toho Celustku, ze je pro vas takova hvezda? Jen aby to spis nebyla nejaka nafoukla bublina.

            • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 13:39 |  
              0 0

              Souhlas, podle mě je na Slavii ještě nezralý, ale předkupním právem by se nic nezkazilo. Optáme se kolegů z Hlučína, ti budou mít větší přehled:-) Hloušek ano, ale pokud zůstane Dušan, tak není důvod. (Navíc Spara pouští Jslínka, Matušoviče a možná i Zemana, takže 1+1=.. mělo by to logiku.)

            • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

              LordEdmund     před 15 lety 01.06.2009 13:48 |  
              0 0

              tak pravda asi 4x a vždy podal skvělý výkon. Problém je, že když budeme čekat, až bude opravdovou hvězdou, tak na něj mít nebudeme. Má všechny pŕdpoklady. Je rychlej, důraznej, sebevédomej a má techniku. Mohli bychom to udělat ,jako rumuni s Kadlecem.Tedy relativně nižší cenu a velká procenta z dalšiho pŕestupu.

              • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 14:08 |  
                0 0

                tak to joo. ja si ho vybavuju jen ze zapasu se spartou, kdy se o nem zacalo mluvit (nebo kdy se to teda dostalo ke mne:-)).

          • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

            elpresidente     před 15 lety 01.06.2009 13:30 |  
            0 0

            hloušek je výbornej, jeho příchod by mi udělal opravdu radost. hráč přesně podle mýho gusta. čelůstka vypadá taky slušně, hlavně do budoucna, ale na pravýho beka už máme ted přetlak. co potom s grajciarem, kaufmanem a densem? nevím, jak to vypadá s odchody, hlavně u dvojice švento-suchý, ale dovolit si ztratit byt jen jednoho z nich by se před historickou možností dostat se opět do LM nemuselo vyplatit. v postatě jsme posílili i na středním záložníkovi, protože volda se vrátil v takovém stylu ve který asi věřil jen málokdo. proto bych se soustředil hlavně na útok, který nebyl až tak smrtící, jak by měl být:) i když ty předkola budeme hrát stejně asi jenom na jednoho útočníka, teda standu:) opravdu nevím, ale i jedno je jisté. když už někoho koupit, tak jedině opravdovou, prověřenou kvalitu

            • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

              Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 13:55 |  
              0 0

              Pouštět Dušana v tomto létě mi přijde trochu nešťastné, po rekonvalescenci se ještě nedostal do TOP formy, Slavie vůbec v pohárech moc nezaujala a hospodářská krize ceny tlačí spíše dolů. Otázka samozřejmě je, jak chce či nechce prodloužit smlouvu. Složité je to i s Matějem. Na jeho postu se zajímavě ukazuje Grajciar a máme tam lidí celkem dost. Platit 4 hráče na jedno místo v sestavě není příliš ekonomické. Ke jménům, co se objevují bych přidal budějovického Hudsona, rychlostně s ním měl i Dušan co dělat, je technický a má i slušnou střelu. Co ale asi potřebujeme jednoznačně nejvíc je střelec. Možná to je Litteri, možná se rozstřílí někdo z dalších, ale pokud někoho kupovat, tak kvůli gólům.

              • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                LordEdmund     před 15 lety 01.06.2009 13:59 |  
                0 0

                Grajciar odehrál parádně sobotní zápas a pěkně se trefil, ale pŕeci jen do Mateje má jeho výkonnost pořád hodně daleko. Ovšem pravdu máš s tou ekonomickou stránkou, vedení na tuto pozici asi dalšího hráće nepšivede. Škoda, protože by se kvalita okamžitě o dost zvedla.

              • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 14:04 |  
                0 0

                Souhlasim ze Grajciar se zacal ukazovat slibne, ale Matej ukazal takovou kvalitu, ze bychom si nemeli dovolit pohrdnout. Radej se zbavit nekoho ze stavajicich a Mateje vzit. Netreba uz rozsirovat kadr o prumerne hrace, vzhledem ke kvalifikaci LM potrebujem kvalitu.

              • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                slaviator     před 15 lety 01.06.2009 14:14 |  
                0 0

                Kaufman je stále marod. Dens se jevil v přípravě slibně, ale to třebas i Cissé a jak pak to dopadlo v lize... ;) Matej je prověřená kvalita, víme co od něho očekávat a kdyby přišel, klidně by Dens mohl odejít na hostovačku či s nějaým balíkem peněz třeba na Žižkov výměnou za Naumova.

                • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                  bongor     před 15 lety 01.06.2009 15:30 |  
                  0 0

                  No teda ten Naumov mě zcela nepřesvědčil,ale zase je fakt,že okolo sebe měl docela nemehla.Kdyby přišel do prvotřídního klubu,asi by se mu hrálo líp.

            • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 13:55 |  
              0 0

              Volda se sice vrátil, ale stejnak vidím ve středu zálohy největší slabinu vzhledem k Evropě. Resp. souhlasil bych, že v každé řadě to che posílit o min. jednoho hráče. Ale ztejně tak je v každé řadě přetlak. Kvantitu máme, na GL to stačí, na Evropu to chce kvalitu.

              • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                slaviator     před 15 lety 01.06.2009 14:00 |  
                0 0

                Tak místo Benáta nebo Borka Šmíca ať zvedne telefon a překecá Nedvěda :-))) Nemohli bychom si dovolit mu zaplatit ani polovinu toho, co mu nabízej šejkové, ale myslím že vyděláno má dost. A že by mohl třeba i to rozhodnutí, že do Česka se nevrátí, zvrátit. A povedlo by se nám přesně to, co Spartě s Poborským - vyfoukli bychom ho klubu, odkud šel do světa. :-)

              • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                Fallen (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 14:16 |  
                0 0

                Jak je vidět, tak Volda má v současné chvíli njvětší problém s muškou. Pálí často, ale ouplně mimo

            • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

              bongor     před 15 lety 01.06.2009 15:33 |  
              0 0

              Hloušek je určitě zaslíbenej sraltě,ten k nám těžko půjde.

        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

          bongor     před 15 lety 01.06.2009 15:36 |  
          0 0

          Mahmutovič možná,potom ještě Papadopulos,jinak v útoku dost pusto.A co ten Kroupa?Geny má možná po tatínkovi...

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        slaviator     před 15 lety 01.06.2009 13:58 |  
        0 0

        A Šmicer se udraví, měl by začít trénovat asi čtyři dny před prvním ligovým zápasem. První kolo teda asi těžo bude hrát, druhý asi taky ne, ale od třetího by mohl... A mohl by naskočit (snad) i do 4. předkola.

        A teď ať neletí, zvedne telefon a zavolá Furii Ceca... Tedy Grande Paolovi. Sice tvrdil, že do Čech se nevrátí, sice má nabídky z ciziny jako Kuvajt, MLS... Ale snad mu na"stará kolena" nejde o peníze, ale o výzvu zahrát si LM. A kde jinde by mohl vyhrát LM, než s námi :-) Ale vážně: ať by hrál kdekoliv v sestavě (teda, možná super by bylo ve středu a klidně hrát pak s pěti záložníky jako základní variantu), tak by byl ohromnou posilou. Za pokus se nic nedá, max těch pět provolanejch minut hovoru... :-) Ale jako když ta šance je, byť teoretická aby takovej hráč přišel a zadarmo, měli bychom se o to pokusit. I kdyby byl jen na jednu sezonu, tak Nedvěd by dal všem. Slavii i lize ohromnou kvalitu, kterou při svém věku má. Prestiž, protože asi to co se dělo když přišel Šmicer jao vítěz LM, to by se asi nedalo srovnat s tím, kdyby přišel Nedvěd jako držitel Zlatého míče. V cizině ještě daleko větší respekt. Taky hráč, co na hřišti nikdy nevypustí ani jedinej souboj, byť zdánlivě prohranej. A to, že má i nějakou techniku v noze, o tom bez debat..

        Kdyby se ještě k tomu uzdravil ten Šmicer, tak to by byla záloha snů. Ale každopádně by to dalo i malejm capartům, kdyby Nedvěda viděli na tréninku... ˇ

        No, Šmíco, zvedej telefon...:-)

        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

          LordEdmund     před 15 lety 01.06.2009 14:07 |  
          0 0

          :-))) tak pěknej sen...uplně vidim, jak Méďa nachází přesným pasem Skácela a ten křiźnou střelou dostává slavii do LM. Jinak Nedvěd by mohl chtít někde doplácat tu stovku ligových gólů a slavia je idealní volba:-)

          • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

            slaviator     před 15 lety 01.06.2009 14:11 |  
            0 0

            Mno, v Serii B nastřílel ve 33 zápasech 11 branek. Bohužel Serie B je tak na úrovni první Gambrinus ligy... Ta snad by tu aspoň těch pět šest branek taky dal :-)

            Ale jsou to pěkné vysněné posily: Rajnoch, Skácel, Nedvěd. A pak takové ty typu Kerić či Naumov... Kdyby přišli aspoň dva z nich, bylo by to super. Tři - skvělé. :-)

        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 14:12 |  
          0 0

          No tak... nedved ve slavii? to mi nejak nejde dohromady.. tedy ne ze by to nebyl pan fotbalista, ale jinak..

          • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

            slaviator     před 15 lety 01.06.2009 14:15 |  
            0 0

            Jak? Kdyby Ti někdo v roce 2002 řek, že až se bude z ciziny vracet Poborský, že půjde do Sparty, šlo by Ti to dohromady? Ve fotbale se dějou i jinačí věci, které nejdou nějak dohromady...

            • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 14:36 |  
              0 0

              No když už se bavíme coby kdyby.. Klečels? :-)

            • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

              Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 14:41 |  
              0 0

              To je nesmysl. Poborský tady byl kus jedné sezóny, nikdy nebyl opravdickým slávistou, Slavia pro něj byla jen mezistanice při cestě do ciziny. Kdežto Nedvěd je do jisté míry ikonou Sparty, to by byl blázen. Poborský přicházel ještě na několik sezón, jsou s Nedvědem stejně staří a bylo to několik sezón zpátky. Nedvěd má před sebou když už tak maximálně 1 nebo 2 sezóny.

              A mimochodem k tématu Poborský, měl by přestat ten nesmyslný vztah kotle ke Karlovi. Přece jenom nám pomohl k jednomu titulu a potom by bylo dobré vytvořit s Budějovicemi nadstandardní vztah. Mají zajímavé hráče a Sparta má těch svých "farem" až moc...

              • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 14:48 |  
                0 0

                tak nejak jsem se chystal odpovedet:-))

              • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                slaviator     před 15 lety 01.06.2009 15:02 |  
                0 0

                S částí kolem Budějovic souhlas, ovšem myslím, že za ten vztah může Poborák i docela sám. Viz jeho různá vyjádření na téma Slavie, to mu nepomohlo :-) Ovšem od té doby co ho vykopli ze Sparty, tak jsem pravda od něj snad nic urážlivého nezaregistroval.

                Co se týče první části, máš také pravdu. Ale myslíš, že hráč jako Nedvěd by nám hodně nepomohl i byť na tu jednu sezonu? Koukni na Šmícu, ten za dvě sezony co u nás je odehrál možná 20 zápasů. A jak byl ale platnej, když byl na hřišti. A když nebyl na hřišti, tak mimo něj.

                Imho myslím, že Nedvěd je ze Sparty natolik dlouho, že žádným sparťanem není. Byl 13 let v Itálii, v Juventusu je pomalu za Boha. Tam patří jeho srdce.

              • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 15:07 |  
                0 0

                Souhlasím i když, mě nevadí, že přestoupil do Sparty, ale že se vyjadřoval tak pohrdavě a urážlivě o Slavii. To jsem třeba od Pudia nebo Volešáka neslyšel -ba naopak a díky bohu za to.

                A ve věci transferů a jednáni mezi Slavii a ČB bude vztah našeho kotle k jejich šéfovi asi celkem vedlejší kolej, ne? :-))) Btw reprezantanta Benáta bych nechal, kde je a Hudson může bejt dobrej, ale pálí nás zrovna pravá strana zálohy?

                • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                  slaviator     před 15 lety 01.06.2009 15:12 |  
                  0 0

                  Nebo Abraham, ať je jakej je, tak v tomhle se taky nezachoval nejhůř - kamarádí s Řepkou, když se ho na to zeptali, klidně to přiznal.


                  btw akorát je dbře, že Berger je ve Spartě. Je jistota, že tak tam nepřijde Nedvěd ani kdyby chtěl. Ti dva se nemaj jaksi v lásce, že... :-) A Berger je pro současnou Spartu nepostradatelný hráč, když kvůli němu vyhodili i Horvátha.. :-))

                  • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 15:22 |  
                    0 0

                    To je taky nějakej kec, že se nemaj rádi. A ani neni jistý, že zůstane, ael asi jo. Nedvěd? To je utopie. Má možnost hrát v Itálii, kde ho lidi zbožňujou a pude to dokopat na Spartu, kde mu budou nadávat a vyskelej mu auťák až prohraje v Jablonci. .

                    No, to jsem ocenil u Abrahama, ale jinak to byl šláp vedle. A Besta se mi taky tak jeví.

                    • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                      slaviator     před 15 lety 01.06.2009 15:32 |  
                      0 0

                      Není to kec, proč myslíš, že skončil Berger? Po Belgii řek, buď on (Nedvěd) nebo já. A přitom se pohádali kvůli takový... chujovině. Jak by pak musel mít "rád" Horváth Kollera? :-)))

                      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 15:34 |  
                        0 0

                        Kvůli čemu se pohádali?

                        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                          slaviator     před 15 lety 01.06.2009 15:39 |  
                          0 0

                          Mno, po Belgii se něco stalo na hotelu... :) Fenin a spol nejsou první ani náhodou. Ale je to fuk myslím, je to už sedm let a hlavně, tehdy ti hráči hráli na hřišti naplno, takže to, co se dělo potom po hotelech či hospodách, kam taky zašli, tak to nikoho nezajímalo. Když ale hrajou s prominutím hovno a místo toho, aby si hlídali soupeře, si při standartce soupeře upravujou v první řadě čelenku a ve druhé řadě se snaží si nezašpinit dres, tak to je pak smutný...

                • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                  Khadgar     před 15 lety 01.06.2009 15:28 |  
                  0 0

                  Volešák, Jarolím - opravdu, proti nim nic. Poděkovali Spartě za výchovu a tím to pro ně skončilo.

                  Mimochodem, když se tu dokolečka spekuluje o gólmanech, ten Černý z Olomouce je nakonec podle Kubíčka volný. Nevím jestli Slavie hodlá přivést někoho jiného nebo důvěřovat Divišovi, ale nejsem si jistý jestli bych ho chtěl - za 200k éček nám ho Kubíček asi nedá a pak další Černý v týmu? :-))) Na druhou stranu, čekat až potvrdí svojí výkonnost, tak už ho nezaplatíme. A pak taky otázka co Karel...

                  • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                    Fallen (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 15:33 |  
                    0 0

                    Já nevim, Černýho bych bral, ale to by zase znamenalo, že KJ odepíše Kubu Diviše nebo Denisse, kterej je u nás teprve půl roku...:(

                  • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                    slaviator     před 15 lety 01.06.2009 15:36 |  
                    0 0

                    Proč by nám ho nedal za 200 éček, kdybychom k tomu přihodili nějakého hráče, kterého se "chceme" zbavit? Ať Goceho (pochybuju, že by ho na Sigmě ale ještě chtěli), nebo třebas Dense či Jablonského.

                    • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                      Huntelaar     před 15 lety 02.06.2009 17:57 |  
                      0 0

                      proč se tolik lidí chce zbavit dense??fakt nechapu dyť u nas skoro nehrál kvůli zranění a hned by jste se ho zbavovali

    • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

      urs (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 17:51 |  
      0 0

      jj, taribo BEST je super hráč!!! toho bych KJ-ovi taktéž doporučil!!!
      fakt povedenej kauf!! opravdu! :-!

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        Jakubisko     před 15 lety 01.06.2009 19:37 |  
        0 0

        e?

  6. Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

    tolsimir     před 15 lety 01.06.2009 15:31 |  
    0 0

    A co jako posila Tomas Cerny? Ten brankar? Hamilton neuplatnil opci, vraci se do Olomouce a podle mych zdroju jsme se na nej uz vyptavali

    • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

      slaviator     před 15 lety 01.06.2009 15:34 |  
      0 0

      To by byl myslím docela dbrej kauf, Blackino se jeví jako sympaťák i mimo hřiště, což je taky důležitý. Viz H.Blažek, jakej je to talent, ale Liberec je asi jeho stropem kvůli jistým věcem. Černý by byl dobrá koupě, ale už vidím, jak tu lidi nadávaj, že na co Černýho, když máme Diviše.. :(

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 15:55 |  
        0 0

        Myslim, že jeho stropem bude Praha. . tam je těch barů přecejen víc. . a nějaká přinejhoršim Dukla by mu to mohla pojistit. Nebo myslíš, že to dotáhne až do Las Vegas? :-)))

        • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

          slaviator     před 15 lety 01.06.2009 16:10 |  
          0 0

          Zrovna včera jsem náhodou čet jeden takovej článek, co psal Klitor ve fanouškovské sekci LBC. Smyšlenej rozhovor s jedním fanouškem, ale úplně je z toho jasné, že je to Blažek. Je to i docela vtipný, založený na tom, že může hrát jen v týmech na "S" a že ve Slavii mu to nešlo proto, že Jarolím s Řehákem o "s" ani nezakopli. Zato ve Spartě těch na "s" je. A prý proč pije morgana, tam to taky není nic se "s"? Mno, v případě pití upřednostňuje to, že má ráno "strašnou sračku" :-)

          Jenže bohužel když si odmyslíme tu vtipnost s tím "S", tak je to pravda. A kdyby i to "S", tak do Dukly nepůjde, ale Las Vegas to má jistý, páč je to dvojtý :-))))

          • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

            Fallen (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 20:53 |  
            0 0

            Možná budu za blba, ale já to vůbec nepochopil...:-/

            • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

              slaviator     před 15 lety 01.06.2009 21:16 |  
              0 0

              Dobrý den, začnu otázkou, která zajímá celé fotbalové hnutí u nás. Je pravdou, že jste odmítl týmy AC Milán, Real Madrid a FC Barcelona ?

              Jo

              Přitom s Barcelonou jste byl na přestupu údajně domluven, ale na poslední chvíli jste si to rozmyslel. Můžete nám objasnit proč ?

              No já jsem totiž od narození zamilovaný do písmene S, takže jsem byl se smlouvou spokojen, ale při podpisu jsem zjistil, že se nejedná o Bar Selona, ale Barcelonu. Takže z přestupu sešlo a už je nezachránilo ani to, že ten tým je z KatalánSka a hraje tam jakýsi MeSSi. Proto jsem také odmítl nabídky z AC a Realu. Prostě v klubu bez písmene S hrát nemůžu.

              Zajímavé. A to opravdu tu lásku nedokážete překonat ?

              Ne

              A dodržujete to celou kariéru?

              No snažím se. Jen si to vezměte. Slovan, Slávie, S club bar a teď Sparta. Ještě jsem měl krásnou nabídku z týmu PSK Union Strašnice, kde bych hrál mmj. s Jaromírem BoSákem, ale z toho bohužel sešlo.

              V tom případě nechápu, proč chcete odejít ze Slovanu?

              Protože mě nutí hrát s Kerićem nebo Nezmarem. Kdybych nastupoval pouze s Ondrou Smetanou, tak bych si to možná rozmyslel. To ve Spartě je Slepička, trenér JoSef Chovanec, Horst Siegl, stadion je na LetenSké pláni atd.

              Ano to chápu, že lákadel je dost, ovšem nevím, proč jste nebyl spokojen ve Slávii, která hrála na Strahově?

              Tam byl překážkou trenér Karel Jarolím a asistent Pavel Řehák ... O nějaké S nezavadil ani jeden.

              Aha tak to je jasné. A jste vaší lásce k písmenu S věrný i v osobním životě?

              Samozřejmě!!! Vám snad nebylo divné, že mám džíny nad kotníky a tričko nad břicho? Měli by to značení velikostí vážně předělat. Občas je to docela trapné.

              To chápu. Avšak mám pocit, že písmenu S nejste věrný tak, jak tvrdíte. Vždyť přeci pijete Kapitána Morgana ne?

              Ano, ale při volbě alkoholu je pro mě nejdůležitější to, že po něm mám ráno Strašnou Sračku! Takže ani v tomto případě písmeno S neopustím.

              Tak tím se to vysvětluje. A na závěr, několik zajímavostí o vás. Takže

              Oblíbené zvíře?

              Slon

              Oblíbená barva?

              Stříbrná

              Oblíbený sportovec

              bowler Stanislav Semerák

              Vysněné auto

              Audi SS

              Televizní pořad

              miss

              • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

                Troubi     před 15 lety 02.06.2009 17:51 |  
                0 0

                proc sem cpes takovyhle hovna?

    • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

      slaviator     před 15 lety 01.06.2009 17:33 |  
      0 0

      Tak vše se má takhle: ještě se nevrátil do Olomouce:-) V Hamiltonu před měsícem podepsal smlouvu na 2 roky, ale pak to krachlo. Teď může sám (!!!) jednat s kýmkoliv (!!!) o přestupu, podmínku má Olomouc jedinou: 200.000 eur (!), když to nestihne, tak se stává pak teprve zpět hráčem Olmíku...

      • Re: Erich Brabec: Teď už jen Champions League

        urs (přítel SN)     před 15 lety 02.06.2009 10:08 |  
        0 0

        máš tam chybku.., joZef Chovanec.., je to Slovák a ti říkaj místo Pepa PeBa :-D