Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Liberec 2:2

Slávisté remizovali s Libercem a s konečným náskokem šesti bodů na druhou Spartu mohli oficiálně převzít trofej pro nejlepší fotbalový tým České republiky a začít slavit. Prohlédněte si 54 fotografií!

Ještě před výkopem probíhal v Edenu předzápasový program, většina fanoušků viděla až několik minut před výkopem choreo s červenými a bílými balónky a velkou plachtou s nápisem a obrázkem "Mistr ligy a 17. titul".Bohužel kvůli špatnému počasí se nemohli do Edenu snést parašutisti s replikou mistrovského poháru. Těsně před výkopem přišla slávistické fanoušky pozdravit nová posila, Stanislav Vlček, který se dočkal bouřlivých ovací.

Do posledního zápasu letošní sezóny poslal trenér Karel Jarolím odlišnou sestavu od posledního zápasu s Teplicemi, do branky se vrátil Vaniak, místo Jana Hoška hrál od začátku Švento. Po trávníku běhali i dva slávističtí odchovanci v libereckých řadách, Dočkal s Gecovem, a Gebre Selassie, který v Liberci hostuje.

Slávisté za mohutného povzbuzování tribun začali pěkně zostra, hned v 1. minutě střílel vedle branky Ivana, o minutu později vyzkoušel bdělost gólmana Zlámala střelou z velkého vápna Milan Černý. Na druhé straně minul pokus Dočkala levou tyčku, ale to bylo z liberecké ofenzivy na dlouhou dobu vše. V jasné šanci selhal Švento, po centru Milana Černého nedokázal usměrnit míč do prázdné branky. V 21. minutě rozehrál standardní situaci Jaroslav Černý, přistrčil balón Grajciarovi, který balón nasměroval k levé tyčce, 1:0. Slavia kontrolovala hru, hrálo se hlavně na půlce Liberce, Vaniak si sáhnul na míč jen párkrát. Ve 32. minutě Fořt nahrál obloučkem dopředu na Ivanu, který usměrnil z voleje balón do brány. Tribuny slavily dvougólový náskok Slavie vyvedenými mexickými vlnami, atmosféra byla vynikající. Vadu na kráse způsobil ve 44. minutě Kerič, který využil Liškův centr před bránu. Liberec mohl v závěru prvního poločasu vyrovnat, Dočkal zahrával standardku a míč tečoval hlavou na břevno Gebre Selassie.

Liberec měl další velkou příležitost ve 46. minutě, Kerič vyzrál na Vaniaka, ale nedokázal vystřelit z 30 metrů na prázdnou bránu, o míč ho posléze obrala naše obrana. V 54. se opět rozezvučelo břevno, tentokrát po dělovce z 25 metrů Jandy. Pěknou střelu mířící nad břevno předvedl v 69. minutě z přímého kopu Jarolím, na druhé straně Vaniak kryl střelu Keriče. Tempo hry opadlo, Liberec vyrovnal hru, předvedl několik náznaků šancí a v 90. minutě vyrovnal svou druhou brankou v zápase Kerič.

Slávisté dnes předvedli výkon hodný mistrů a ukázali, že jim titul patří právem. Fanoušci vytvořili skvělou atmosféru, jen škoda, že zápas nebyl vyprodaný a na tribunách prosvítalo dost prázdných míst.

Slavia - Liberec 2:2 (2:1)
Branky:
21. Grajciar, 32. Ivana - 44. a 90. Kerič
Sestava Slavie:
Vaniak - Grajciar, Brabec, Hubáček, Švento - Milan Černý, Volešík, Janda (80. Belaid), Jaroslav Černý - Fořt (86. Pekhart), Ivana (63. Jarolím)
Lavička:
Cissé, Kovařík, Jan Hošek, Romanovs

Komentáře (86)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. kotel

    rudahvjezda     před 15 lety 30.05.2009 18:29 |  
    0 0

    jsem z oslav trochu zklamanej, myslel jsem, ze samoregulascni schopnost kotle je na vyssi urovni :-/ kotelnici mivaji ve zvyku nadavat na nekotelniky, ze malo fandi. ale sami si neumi zjednat poradek, aby byli vsichni schopni dodrzovat pravidla. skoda :-/

    • Re: kotel

      lassiter     před 15 lety 30.05.2009 19:00 |  
      0 0

      zkrotit bandu vypatlanejch dementních poláků není uplně jednoduchý

      • Re: kotel

        tolsimir     před 15 lety 30.05.2009 19:43 |  
        0 0

        polaku :D Jak by bylo tobe kdyby ti nekdo jen tak pro nic za nic nadaval? Ale tohle bych snad radsi neresil

        • Re: kotel

          dejfnn     před 15 lety 30.05.2009 21:07 |  
          0 0

          Tve komentáře jsou opravdu hodnotné, nemáš ty náhodou na oficiálkách přezdívku Koloff? Já myslim, že polákům nikdo nenadával "jen tak pro nic za nic"..

        • Re: kotel

          Slavia_Lazio     před 15 lety 01.06.2009 18:05 |  
          0 0

          Polaci nic neudělali začali jsme to mi. A oni se jen přidali k nám.

    • Re: kotel

      Krysar     před 15 lety 30.05.2009 19:49 |  
      0 0

      Jo, banda vylízanců zkazí celý oslavy. Vřelé díky!

      • Re: kotel

        YsoEz     před 15 lety 30.05.2009 20:03 |  
        0 0

        emo

    • Re: kotel

      FannyBoy     před 15 lety 31.05.2009 08:33 |  
      0 0

      Kamarádičkujem se s polákama, kam se podělo to heslo - Nenávidíme všechny? smrt polákům

      • Re: kotel

        FannyBoy     před 15 lety 31.05.2009 08:37 |  
        0 0

        jinak, vlajka GNLS byla fajn...

        • Re: kotel

          bene     před 15 lety 31.05.2009 12:17 |  
          0 0

          fotky na www.bene2.unas.cz

  2. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Viking     před 15 lety 30.05.2009 20:28 |  
    0 0

    Zajímalo by mě, kterej bezmozek koupil těm polskejm sráčům lístky do kotle. Jojo, hlavně že je družba a jezdí se chlastat do Polska.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 30.05.2009 20:37 |  
      0 0

      Mělo to bejt skvělí kolečko hráčů blízko tribunám. Takhle se tam mezi hráče a diváky nacpala hromada sekuriťáků. Všem vožralejm polákům a chuligánům, co vběhli na trávník, nedík!

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      slaviator     před 15 lety 30.05.2009 20:50 |  
      0 0

      A to se tam pak postuchovali ci regulerne rvali? Ze 118 to nebylo moc dobre videt.Kazdopadne asi policajti je pak vyvadet nemuseli tak, jak je vyvadeli. Ale coz, ono kdyz uz na zapas prosel treba za nama jeden naprosto evidentne ozralej fanda, co kousek pred vstupem odhazoval prazdnou lahev vodky, tak pak kdyz takovejchle je vpusteno vic, muze se neco semlit...

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        Viking     před 15 lety 30.05.2009 20:56 |  
        0 0

        "Normální" fans z kotle na ně začali řvát proč lozili na trávu a ty hovada se začali rvát, chvílema to bylo docela hustý. Je to hrozná sebranka.

        Až do oficiální ukončení spolupráce s nima přestávám přispívat na choreo, at si kotel udělá nejdřív pořádek v těhle věcech. Bylo to na závěr ligy s předáváním poháru celkem ostudné...

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          Slavia_Lazio     před 15 lety 01.06.2009 18:04 |  
          0 0

          Víš kdo to tam ležel? "pán v kožené bundě" ten to celý začal němel nadávat poláku.
          A co se týče poláku nic neudělali na plochu jako první vběhli slavistycký fans až potom polaci.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        lassiter     před 15 lety 30.05.2009 21:12 |  
        0 0

        No rvalo se to celkem dost, jeden člověk tam pak u tyčky ležel ne úplně při vědomí...

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          slaviator     před 15 lety 30.05.2009 22:02 |  
          0 0

          Ja si rikal, proc tam pak sli zdravotnici, ze tam nekdo nekoho musel pekne asi koupnout. A chlapek za nama rekne, "debilni sekurity, ze se na to nevyserou"...

          • Re: Slavia - Liberec 2:2

            TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 03:31 |  
            0 0

            Jednoho nakonec odvážela záchranka, no...

            • Re: Slavia - Liberec 2:2

              Slavia_Lazio     před 15 lety 01.06.2009 18:09 |  
              0 0

              Vlajka byla super mělo by jich báýt mnohem víc a že se kotel orientuje k pravici to je správné nikdo nechce zasraný levičáky.

    • GNWP

      Bulvi     před 15 lety 30.05.2009 22:46 |  
      0 0

      Myslim že poláci nebudou jedinej problém. Do kotle chodí čím dál víc chudáků v nazi hadrech. Na výjezdech je vždy radost s touto lůzou pobývat v jednom sektoru. Dneska tam i nákej prosťáček mával vlajkou Good Night Left Side a minimálně 2x sem už v kotli zažil i hajlování a bučení + urážení hráčů černý pleti se stalo už smutnou tradicí !!!!

      • Re: GNWP

        urs (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 00:10 |  
        0 0

        njn :-( začíná se to holt blížit sparťanskejm "fans" :-(
        pokud to takle bude pokračovat, kadim na slávku jako na pečenej brambor, bo bych dostal asi dost přes držku..
        nemam tyhle vypatlance v lásce a je to na mě i dost poznat.., takže bych byl hned na ráně :-(
        díky skinhedským a vypatlaným fans, tleskám vám za vaši agresi a přiblblost
        užijte si fandění beze mě, jeden pablb za mě je co se týče financí pro SKS docela dobrej kauf..
        urs

        • Re: GNWP

          Slavia_Lazio     před 15 lety 01.06.2009 18:10 |  
          0 0

          Tak jdi do prdele nikdo není na tebe zvědavej. Bez kokotu jako ty co nadávaj poláku se SKS obejde.

  3. Re: Slavia - Liberec 2:2

    jan1     před 15 lety 30.05.2009 21:33 |  
    0 0

    Problém s fans Gorniku se táhne již spoustu let. Dnešek byl pouze logickým vyustenim předeslých drobných sporů. Rád bych slyšel oficiální vyjádření vedení ultras k pozápasovým událostem. Měla to být oslava obhajoby titulu.............
    Do vyřešení tohoto problému vyzívám vedení, sponzory a fanoušky k pozastevení příspěvků na choreo!
    Pokud se ptáte ba důvod? Nerad, bych se dožil supportu v modro bílé!
    At žije SLAVIE!

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Botelho     před 15 lety 30.05.2009 21:38 |  
      0 0

      Asi spoustu let žiju jinde.xDDDD Jakej problém?

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        jan1     před 15 lety 30.05.2009 21:40 |  
        0 0

        není to první potyčka, vybavuji si dvě ještě na Strahově

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          Botelho     před 15 lety 30.05.2009 22:01 |  
          0 0

          Tak to je strašný :DDD

  4. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Sesivany     před 15 lety 30.05.2009 22:34 |  
    0 0

    Ten konec nepotřebuje komentář... když už si je pozvete, tak s nima zůstaňte někde v hospodě a vylijte si tam mozky, efekt to bude mít stejný a nezkazí tak dalším 17 tisícům lidí oslavy.

  5. Re: Slavia - Liberec 2:2

    huhu     před 15 lety 30.05.2009 22:43 |  
    0 0

    Stupidity ze světa fanoušků - tak se jmenuje jedna ze záložek na stránkách Ultras. Kousek pod ní se nachází další, která je nadepsána jako Gornik Walbrzych. Po dnešku už vůbec nepochybuju, že by se měli obě spojit pod jednotnou hlavičku a zároveň tím ukončit velice nežádoucí přítomnost debilních poláků na našich utkáních!

    Jsem rád, že je tady tolik lidí odsuzuje a přeje si, abychom téhle nežádoucí náplavě učinili přítrž.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 30.05.2009 22:46 |  
      0 0

      Hele, když se s nima chce těch pár puberťáků, co se rádi rvou bratřit, tak ať to dělá. Ale aby pak takhle prudili a tahali zlitý do Edenu fašistický vlajky. Tak to ať jdou laskavě do někam.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        huhu     před 15 lety 30.05.2009 23:03 |  
        0 0

        vím, že to myslíš dobře, jen to doplním:
        ať je vůbec netahají do Prahy a ani do Čech!

  6. Re: Slavia - Liberec 2:2

    quelhar (admin)     před 15 lety 30.05.2009 23:03 |  
    0 0

    Fotbal byl super, na to, ze uz o nic neslo. Jen jsme o polocase meli vest 3:0 a ne 2:1, sance na to rozhodne byly. Liberec nepredvedl vubec zadny zazrak a opravdu neslo poznat, ktery tym hraje o LM a ktery o nic, protoze ma splneno. Verim, ze na to, jak jsme hrali posledni 3 ligove zapasy, navazeme i na zacatku pristi sezony. Uz se moc tesim na prestupove spekulace, pripravne zapasy a napinavy los LM.

    Mimochodem, prodavaly se vubec ty pametni mince? Podarilo se ji nekomu nekde koupit?

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      tolsimir     před 15 lety 30.05.2009 23:05 |  
      0 0

      Ja ji koupil od nejake slecny u vchodu cislo 1. Ale byla dost nenapadna a kdyby si nekdo predemnou tech minci nekupoval asi 5, tak bych si ji hodne pravdepodobne vubec nevsiml

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        edua     před 15 lety 30.05.2009 23:19 |  
        0 0

        Končí sezóna, ale začíná sezóna spekulací:-) Sám jsem zvědavý, kdo nový se ve Slavii objeví. Máte někdo nějaké info, resp. zda-li se o někom šušká?

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          Viking     před 15 lety 30.05.2009 23:41 |  
          0 0

          Evergreen Rajnoch tady bude požadován do té chvíle, než podepíše na Toaletné..:-)

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 30.05.2009 23:41 |  
          0 0

          A já si odpoledne říkal, jak přebírali kluci medaili jeden po druhým, a jak máme široký kádr, že snad nikoho ani nepotřebujeme :-) Když vidím ostatní týmy, tak lepší hráči nikde nejsou. Snad jen ten Kerič. Dneska udělal z ničeho dva góly a bez něj by to ze strany Libe byl sotva průměr...

  7. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Viking     před 15 lety 30.05.2009 23:40 |  
    0 0

    Dneska jsem se zvlášť zaměřil na Gebreho, Dočkala a Gecova. Nic moc. Tedy spíš nic než moc...:

    1) Gebre - celkem chce hrát ale vypadal nervózně a hodně kazil. Nevýrazný.

    2) Dočkal - největší zklamání - jednoznačně dojel na to, že si myslí, že to má v noze a stává se z něj chodec co občas kopne slušnou standartku. V porovnáním s letcem Míňou dostal lekci, jak má hrát moderní krajní záložník.

    3) Gecov - slušný přehled ve hře ale rychlostně to není ono.

    Suma sumárum - to že hrají za Liberec, žádná tragédie není. Máme v současnosti lepší hráče. Obzvlášt v první půli se mi líbila naše záloha, bylo znát, že když tam jsou rychlostní hráči, tak to vypadá úplně jinak. Doslova kontrast s tím bylo nasazení MJ a jeho podivné ploužení po hřišti.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 30.05.2009 23:43 |  
      0 0

      Přesně tak, také jsem se zaměřil na odchovance patřící zhruba do stejné věkové kategorie a jednoznačně mi vycházelo, že to lepší jsme si nechali doma. Janda s Černým nad Gecovem a Dočkalem čněli hodně vysoko....

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      huhu     před 15 lety 30.05.2009 23:46 |  
      0 0

      ten MJ sedí! osobně mi utkvěl v paměti moment, ve kterém "dobíhal" delší míč směrem k rohovému praporku, ale místo toho, aby ho doběhl zpracoval a poslal dál, tak to místo něho bohužel udělal v obráceném gardu bek Liberce...
      jinak se na něj snažím nezaměřovat, abych si ten fotbal nekazil:)

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 00:14 |  
        0 0

        Pokud pude v létě Tijani, tak bude dost nefér, pokud neodejde i MJ.

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          Viking     před 15 lety 31.05.2009 00:25 |  
          0 0

          Já to na Tijaniho bohužel vidím. Jaro se mu nepovedlo stejně jako Jarolímovi ale jeho potenciál jeho úplně někde jinde. Marek už toho moc zlepšit nemůže, současná výkonnost je jeho strop. Pořád ale věřím, že zvítězí zdravý rozum a Karel to z TJ dostane. Každopádně na konci jara oba nestavěl zcela po právu.

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          vizzir     před 15 lety 31.05.2009 08:20 |  
          0 0

          Neblbni, nas nejvytezovanejsi hrac? ;)

          iDNES: V každém ze třiceti kol se aspoň na okamžik v sestavách svých celků objevilo šest hráčů, ale jen českobudějovický brankář Pavel Kučera nechyběl ani minutu. Třicet startů si do osobních statistik dále zapsali Lafata s Hamouzem (oba Jablonec), Benát (Č. Budějovice), Borek (Příbram) a Jarolím (Slavia).

  8. Re: Slavia - Liberec 2:2

    quelhar (admin)     před 15 lety 31.05.2009 00:00 |  
    0 0

    Heh, neni to tak davno, co si denik Sport delal strasnou prdel ze Straky, ze ve sve "poustni bouri" uvedl, ze chce dat sanci Karolinovi (s tim, ze Word opravuje jmeno Jarolim na Karolin) a ted si urizli uplne stejnou ostudu :o)))

    http://deniksport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-aktualni-kolo/74558/slavia-slavi-obhajobu-titulu.html

    Hned v uvodnim odstavci se pise: Konečně mohly radovánky propuknout naplno. Ani přísný trenér Karel Karolín už fotbalisty Slavie nedržel na řetězu a pustil je do víru oslav.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Jakubisko     před 15 lety 31.05.2009 00:01 |  
      0 0

      A není to ironickej odkaz na toho Straku? :o)

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 00:18 |  
      0 0

      Jsem zvědavej, kdy dostane Karel nějakou přezdívku. A teď nemyslim "český Ferguson" ale něco jako "Dědek" nebo "Kaiser"

  9. Re: Slavia - Liberec 2:2

    r209vltava (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 01:11 |  
    0 0

    jéééé, tady je zase výživná diskuse :-/// blejt

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Viking     před 15 lety 31.05.2009 01:31 |  
      0 0

      Poland Družba Intellectuals?

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          urs (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 09:27 |  
          0 0

          slavia nazi kokotos?

  10. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 01:13 |  
    0 0

    no ten Keric je sakra dobrej , jestli by mel nekdo prijit tak jedine on.

  11. Re: Slavia - Liberec 2:2

    barakuda     před 15 lety 31.05.2009 02:31 |  
    0 0

    Strašáku a Ultras!!! Moc si vážím toho,co děláte pro Slavii v této době,ale vysvětlete mi,proč se paktujeme s polským neskutečně ubohým týmem? My je nepotřebujeme, nás chodí dost na zápas.

    Rálku, ty jsi byl mezi prvníma, co vběhl na hřiště! To že jsi v Jihlavě málem přizabil fanouška ti nestačí. Neznáš nás jménem,ale jen na pohled a já ti slibuji, že to že jsi dnes vběhl schválně na hřiště a ještě štval poláky na nás slávisty, odskáčeš.Chápu, že tvá inteligence je úměrná počtu dioptrití,co nosíš,ale teď se boj na každém zápase, protože si tě teď najdeme

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Frealaf     před 15 lety 31.05.2009 03:39 |  
      0 0

      Reálka znám (naštěstí) jenom od vidění, ale ten člověk je neskučnej dement. A to zdaleka nenarážim na dnešní zápas. A i když je mi do toho hovno, tak absolutně nechápu, proč je tam trpěnej. Za to, že je to zákeřný hovado?
      MW

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        fousek     před 15 lety 02.06.2009 17:11 |  
        0 0

        Přítomnost takovýho individua jako je zmiňovanej chlapec jménem Rálek mě už dlouho vytáčí. To je neuvěřitelný hovado, který patří pro mě nepochopitelně mezi uznávaný lidi z tvrdýho jádra. Je to takovej chlapeček, kterej by nejradši povraždil všechno kolem sebe. Už jsem několikrát zažil, že i kvůli totální blbosti zaútočil na normální slávisty. Je to debil, fašoun a bezdůvodnej násilník, a dokud budou v kotli takový lidi, asi prostě problémy neskončí. Je mi jedno, kolik kartonů Rálek slepil, kolika Sparťanům dal do držky, kolikrát byl na jakym výjezdu, atd. RÁLEK JE PROBLÉM A ROZUMNÝ LIDI Z KOTLE, KE KTERYM POČÍTÁM STRAŠÁKA, BY MU MĚLI DÁT JASNĚ NAJEVO, AŤ VYPADNE.

  12. KSGW

    Horis79     před 15 lety 31.05.2009 09:24 |  
    0 0

    Bohužel mi to nedá a musím reagovat. Stál jsem v první řadě, na hřiště jako první vtrhlo cca 30 lidí (všichni fanoušci SKS, max. 1-2 KSG) na vracející se řvalo z horních sektorů hovada (budiž, byla dohoda, že se na hřiště nepůjde, dobře takový pokřik nikomu nevadil), ale řvát polský svině a polští židi(nechápu proč se hned musí urážet cizí národ), navíc když to nezačali fanoušci Górnika?? Naši hools se jich chtěli zastat a vznikla nešťastná strkanice ve vlastním kotli, velká část Poláků stála dole, když se situace uklidnila, přiřítili se policejní těžkooděnci a šli po lidech v bílomodrém, nechápu třeba případ obyčejného fanouška, který vůbec nechápal stejně jako já zásah Policie, když už bylo po všem, nevím jaké měly rozkazy a kdo je vydal, ale musel jsem rychle přeskákat s přítelkyni o několik řad výše, protože policisté se tam rozmachovali obušky. Co tím vším chci říct, lidi nenacházejte si obětního beránka ve fanoušcích KS Górnik, je to naše družba, oni nic nevyprovokovali a nezačali, prvotní náběh na hřiště nebyl jejich nápad, ti co byli na hřišti, tak v drtivé většině hovořili česky!!!!

    • Re: KSGW

      urs (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 09:33 |  
      0 0

      v tom je právě ten problém a jsem rád, že to zmiňuješ. pokud si nesrovnáme "hovada" v našich řadách, bude kvalitní kulturní podívaná jak na hřišti tak v hledišti jen nesplněnym snem.. :-(
      bohužel se to včera tak trochu posralo a poláci za to opravdu nemohli..
      taky to vypadá na nárůst plešek a na ty já osobně nejsem zvědavej a nebudu mít problém se na SKS vydat až tam tyhle "nadlidi" nebudou..
      urs

    • Re: Doporučuji!!!

      urs (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 11:02 |  
      0 0

      průser ale je, že se to stalo..
      mě by zajímaly i ty plešky, jako co tam dělaj a tak.., opravdu jen fandí? nebo někdo řekne "rubej" a voni prostě budou rubat?? apolitizace souvisí i s magorama co si hrajou na jedinou a pravou rasu..
      i tak jsem osobně rád za "snad" objektivní článek :-)
      SKS4ever "no violence, no stupidity"

      • Re: Doporučuji!!!

        huhu     před 15 lety 31.05.2009 12:39 |  
        0 0

        každý může říct, že to co říká je pravda pravdoucí...
        snaha o sebereflexi je zřejmá, ale přesto napsáno dost tendenčně a některé pasáže působí vyloženě úsměvně...

        Těm opravdu správným slávistům jde na prvním místě o dobro Slávie - sama o sobě přítomnost poláků nám žádné dobro nepřináší, pouze potencionální zlo nebo zlo!
        Nefunguje samoregulace kotle, v pohodě jsou trpěni vyšinutí jedinci, kteří, ač se může jednat pouze o jednotlivce, představují velké riziko!
        Ať pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí!

        • Re: Doporučuji!!!

          Khadgar     před 15 lety 31.05.2009 13:16 |  
          0 0

          Jo, je to směšný. Třeba že ti kucí z Gorniku jsem jezdí fandit a prožívají zápasy - třeba ten, co byl včera u Strašáka na stupínku. Podívat se 2x za zápas do hříště, 2x na tribunu a zbytek koukat s něpřítomným výrazem někam k východu, tomu říkám prožívat zápas!
          Dál třeba hájení Rálka. OMG, tak to už snad nemyslí vážně...
          Poslední věc, ten cca 16ti letý namelírovaný klučík s vlajkou GNLS, to bylo taky krásný.

          Strašáku, působíš tak, že to máš v hlavě srovnaný a včera se nám zdálo že ti během zápasu byly nějaký věci proti srsti. Můžeš se k tomuhle vyjádřit čistě osobně nebo ne? I kvůli tobě začalo chodit do kotle tolik lidí, teď jich ale hodně zmizí.

          • Re: Doporučuji!!!

            Gordon (host)     před 15 lety 31.05.2009 14:14 |  
            0 0

            si ho cely zapas sledoval? ten pan co tam stal, si troufam rict ze najezdil vice se slavii nez ty....

            • Re: Doporučuji!!!

              Troubi     před 15 lety 31.05.2009 15:47 |  
              0 0

              hlavne,jestli ho cely zapas sledoval, tak tomu teda rikam "prozivat zapas"

              • Re: Doporučuji!!!

                Khadgar     před 15 lety 31.05.2009 16:12 |  
                0 0

                Teď jste mě pánové úplně dostali, asi se půjdu zahrabat někam pod zem.

            • Re: Doporučuji!!!

              urs (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 21:52 |  
              0 0

              hm.., tak to si u mě chlapec posral.. :-(((
              myslim si, že největší bubák je nejspíš on, protože tohle napsat může jenom pablb..
              panejo.., hezky se nám to rozjíždí :-!
              mějte se, du se drtit na poslední zk..

    • Re: Doporučuji!!!

      quelhar (admin)     před 15 lety 31.05.2009 12:37 |  
      0 0

      Nemam rozhodne ambice nekoho soudit, takze spis jen takovy postreh - lide, co na to hriste nabehli (podle stranek ultras velci slavisti), nemela na sobe dres, ale cerne bundy. Nekteri nemeli ani salu, jini meli nejakou salu uvazanou kolem ruky. Ultras pred zapasem vyzvou vsechny, at prijdou v dresu nebo v cervenobilem a pak na hriste nabehnou typci, kteri jsou v cernem. Opravdu jsou tohle ti nejvetsi a nejoddanejsi?

      Neni divu, ze si proto vetsina mysli, ze to nebyli slavisti. Pohled na kotel byl totiz po tom incidentu vskutku zajimavy. Lide v cervenobilem v krajnich sektorech a nahore a uprostred kotle dole za brankou shluk lidi v cernem.

      • Re: Doporučuji!!!

        Jachym     před 15 lety 31.05.2009 13:19 |  
        0 0

        Mám úplně stejný postřeh. Ti lidé vypadali spíše jako Ku Klux klan a nikoli příznivci Slavie. Jinak také nechci vydávat žádná silácká slova. Jenom si přeji, aby byli z kotle v rámci možností eliminováni agresivní jedninci a náckové. Mimochodem, hlásí-li se k nacismu a jeho atributy na sobě nosí Slované (ať už Poláci nebo Češi), vypovídá to o neuvěřitelné imbecilitě těchto jedinců. Chudáčci netuší, jaké skvělé plány měli se slovanskými podlidmi nacisté.

        • Re: Doporučuji!!!

          huhu     před 15 lety 01.06.2009 19:00 |  
          0 0

          rofl

          • Re: Doporučuji!!!

            urs (přítel SN)     před 15 lety 01.06.2009 20:38 |  
            0 0

            no hej, kde ten se tady vyloup :-D

  13. Re: Slavia - Liberec 2:2

    mpik     před 15 lety 31.05.2009 10:15 |  
    0 0

    Existuje rozumný důvod, proč se družit s nějakou polskou sebrankou??? My jsme Slavia! Nic takové rozhodně nepotřebujeme!

  14. Re: Slavia - Liberec 2:2

    harry     před 15 lety 31.05.2009 14:02 |  
    0 0

    Nevím jestli byla mezi těmi co naběhli do hřiště většina lolků z Gorniku Walbrzych,za to jsem tam viděl člověka,kterej může bejt vůbec rád že se může ještě podívat na fotbalový stadion(jakkoliv mohl být onen incident v Jihlavě "neštastná náhoda"...)

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      soly     před 15 lety 31.05.2009 14:08 |  
      0 0

      vím o kom je řeč, ale neim o tom incidentu.. mohl bys přiblížit?

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 15:19 |  
        0 0

        prej někoho přizabil

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          soly     před 15 lety 31.05.2009 15:26 |  
          0 0

          jo to vim, to jsem taky četl, já myslel něco podrobnějšího

  15. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Gordon (host)     před 15 lety 31.05.2009 14:11 |  
    0 0

    Huh, probuzen z oslav a hned zase nastvanej na lidi co hrdine pisou takove mekty... :(. jiz par let se snazim byt tak trochu aktivni ultras, rikal jsem si, delam to pro slavii... ale kdyz vidim, jaka je ve vetsine lidi nenavist a patologická nasranost... asi popremyslim, zda ma cenu dale fungovat. Nechapu co mate proti polakum, jsou tady hesla, ktery jsou skoro na zalobu, stejne jako vcera. Ac fandi jinemu klubu, jsou to velci slavisti, jezdi a chodi na zapasy dele, nez vetsina mistnich prispevatelu a vcerejsich agresoru. Pohary v zahranici, vyjezdy, doamci mače proste jezdi ruzne, ale verne. Vadi mi, kdyz se tady a vcera do nich nekdo sere. kricet hesla jako polsky zidi (a to kriceli ty "normalni fanousci"), psat sem veci jako verbez- no ty vole.... jiste vybehnout na plochu poprve to byla picovina, po druhe uz to bylo slozitejsi, ale to je vysvetleno na ultras strankach. NIcmene, nevybehli jako prvni polaci. ti sli az po ostatnich- myslim, ze je logicke ze kdyz nekdo fandi klubu a je z jine zeme, tak nepobezi jako prvni na plochu kdyz moc nezna mistni pravidla atd. to snad napadne i vas. druha vec, ktera me prekvapuje jsou nackove. to ze nekdo maval nejakou vlajkou nevim, jelikoz jsem prisel dost pozde, ale jen takovy postreh, neprijde mi, ze by se nejak pravice u nas radikalizovala. Jsou to spise excesy nez nejake navyseni poctu.

    K zaveru. nekteri rikaji, nepotrebujeme je, tak kdyz nas tedko chodi 10 000 tak urcite ne, ale na strahove, kde z vas skoro nikdo nebyl, tam jsme je potrebovali, na vyjezdy take a na domaci? pro ne je to svatek, Neberte jim ho svymi zlymi nářky a urazkami.... a dodatek: nikoho policie nepredvedla, pouze polaky vyvedli ze stadionu po hodinovem overovani. Nikoho neobvinila a sebrala kluky, co byli uplne v pohode stali opodal a jen meli spatnou salu ci triko- to je vysledek vasi (jak rikate radoby "intelektualnich" slavistu) agrese...

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Artur (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 14:19 |  
      0 0

      ,,Další info už se týká samotného zápasu. Vyzýváme všechny slávisty, aby přišli ve slávistických barvách, nejlépe pak samozřejmě v dresech! Tuto informaci také šiřte dále, ať vytvoříme červeno-bílé peklo! Má být krásné počasí, vytáhněte proto dres nebo červené či bílé tričko a hurá na fotbal!,,

      lidi s černejma kapucema sjednavajici spravedlnost v kotly mi neprisli jako super reklama pro dalsi natahnuti fanousku do sektoru...:)) Jste vtipny jak dokazete obhajovat neobhajitelne ...

      Ps.: s tema co sebrali mas pravdu

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        Gordon (host)     před 15 lety 31.05.2009 14:28 |  
        0 0

        koho nebo co obhajuju, ze je to neobhajitelne?

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      urs (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 14:27 |  
      0 0

      každopádně to bude stát slávii prachy
      tobě přeji krásný a ničím nerušený den

      sks fan-fakin-intelektual?

      +lidové moudro "ounly for jů"

      holohlavejm nelze nic vysvětlit, než začneš s argumenty seš mrtvej muž..

  16. Re: Slavia - Liberec 2:2

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 14:31 |  
    0 0

    Tak koukám, že nejvíce se tu rozebírá včerejší exces některých lidí z kotle.. byl jsem relativně daleko, takže těžko se k tomu vyjadřovat, ať už dělali co neměli češi nebo poláci, tak by bylo dobré, aby se to příště už neopakovalo. Proč se lidé z kotle druží s polskými fanoušky, to tedy moc nechapu, ale nechci to soudit, to jde uplne mimo mě.. nedovedu si představit, že bych jezdil slavit titul nějakýho polskýho klubu...:-)). Ať už je to jak chce, měli by se podřídit našim pravidlům.

    Fotbal jsem si včera užil, zvlášť první poločas byl parádní, ve druhé puli ještě tak 10 min bylo pěkných, pak už kluci asi mysleli na oslavy. Velmi se mi líbila záloha, která s Jandou, Volešákem a M.Čerým vypadá mnohem živěji než s MJ a TJ. Zvlášť Janda a VOlešák zahráli ýbornej zápas a odvedli spoustu práce. I Jarda Černý zahrál opět dobře, opět silný soubojích a odpustil si dřívější drbání a hraní do strany. Pokud to byl polední zápas Forda, tak se tedy rozloučil parádně, pěkný výkon. Líbili se mi oba krajní beci, jen škoda, že Dušan zas spálil dvě šance. Opět chyboval střed obrany, myslím že hlavně Brabec tedy hořel. Sestava z první půle by mohla byt dobrým základem pro příští ročník, ale právě střed obrany tedy takovýhle chyby dělat nemůže.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Ravik     před 15 lety 31.05.2009 14:54 |  
      0 0

      sice s Tebou souhlasím, záloha hezký víkon... jenže nesmíme zapomínat, že tam chyběl defenzivní záložník, na jehož úkor pak jeden z tvořivějších hráčů vypadne.

      P.S. Zdravim všechny kdo včera zapíjeli titul U Houdků na Žižkově... hezky jsme to oslavili ;-)

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      lassiter     před 15 lety 31.05.2009 15:23 |  
      0 0

      Hráli jsme opravdu bez klasickýho defenzivního záložníka a upřímně mi tam vůbec nechyběl. Myslim že tenhle post, tj. záložník, který hlavně brání a rozehrávku přenechává ostatním (takový typ Martina Latky nebo i Marka Suchého pokud hrajou v záloze) je v sestavě zbytečnej. Narozdíl od tebe si myslim, že Brabec podal velmi slušnej výkon, Kerič hrál na hranici ofsajdu a šance, do kterých se dostal, bych dával za vinu spíš Hubovi, no ale nevim, ten druhej gol jsem nějak prošvih... Milan Černý je poklad, stále se nemůžu ubránit ho srovnávat s MJ a Marek v tomhle vychází špatně (jeho "únik" po křídle už tu někdo zmiňoval, to byla typická ukázka). Jarda Černý odehrál po zranění myslim svoje asi nejlepší zápasy za nás, s JČ z podzimu myslim nesrovnatelný. Jinak doufam, že to nebyl poslední zápas Dušana za Slávii...

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        slaviator     před 15 lety 31.05.2009 22:26 |  
        0 0

        Určitě je tam zbytečnej, když hraje Voliš ve středu zálohy. :)

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 31.05.2009 22:30 |  
        0 0

        No, obavam se, ze Dusan odejde. Pritom dnesni zapas hral na beku vyborne, pokud by oba s Jardou byli v takovyhle forme, mohli bychom mit hodne silnou levou stranu. Jarda me skutecne po zraneni prijemne prekvapil. Milan Č. včera sice nebyl tolik vidět, přesto jeho pojetí hry a předpoklady pro moderní fotbal jsou proste nekde jinde než u Marka..doufam ze dostane poradnou smlouvu. Mimochodem nekdo to tady zminil, ze Dockal hral taky trochu pesim zpusobem... potreboval by asi KJ, aby ho poradne prohnal...:-)). Z nasich libereckejch "krajanku" se mi nejvic libil Gecov.

        S tim defenzivnim zaloznikem je to zajimavy.. nekdy vlastne neni potreba..to musi byt ale oba stredni zaloznici hodne behavi a schopni se vracet. Janda s Volesakem to odehrali fakt dobre. Vsiml sis, ze kdyz prisel MJ, Volesak se stahl pred obrance jako klasicky DZ? Mas pravdu ze chyby ve stredu obrany asi byly u obou. Keric je dobrej, no. Ale v predkole LM takovy kluci ai taky budou.

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          quelhar (admin)     před 15 lety 31.05.2009 22:37 |  
          0 0

          Ja nejak porad nechapu, proc srovnavate Milana Cerneho s Markem Jarolimem. Vzdyt to jsou uplne odlisne typy hracu... To je jako srovnavat Forta s Ivanou.

  17. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Strasak_1892     před 15 lety 02.06.2009 20:44 |  
    0 0

    Článek z Liberce na stránkách Ultras!

    www.slaviaultras.goo.cz