Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V sobotu s Libercem

Na řadě je poslední utkání sezony! V sobotu Slavia přivítá Liberec, hraje se od 15:00, utkání nevysílá žádná televize. Po zápase se bude předávat pohár pro mistra ligy, zápas si proto nenechte ujít!

Že Slavia je mistrem, už všichni víme. Otázkou však zůstává pořadí na příčkách nižších. Druhá Sparta má dvoubodový náskok na Liberec. V pozadí na svou šanci číhá Boleslav. V souvislosti s tím se mluví o "vypuštění" utkání ze strany Slavie. "O tom nemůže být řeč, chceme vyhrát," zní z Edenu.

Má slova potvrzuje i Karel Jarolím. "Liberci máme co vracet, na podzim nás v úvodu soutěže porazil. V lize jsme doma neprohráli, mělo by to tak zůstat, určitě budeme chtít před plným stadionem potvrdit výhrou titul," říká Jarolím.

Utkání bude provázet bohatý doprovodný program, který si můžete přečíst ZDE

Budete si moct zakoupit i památeční medaile, buď ve fanshopu na stadionu, nebo přímo v ochozech. V nabídce jistě budou i jiné mistrovské suvenýry jako šály nebo trika.

Na utkání doražte v dresu nebo se slávistickou šálou. Pokud nemáte suvenýry, vezměte si alespoň bílé nebo červené oblečení. Po utkání bude následovat koncert skupiny Baraki před stadionem, všichni jste srdečně zváni.

K dispozici nebudou Šmicer, Kaufman, Suchý, Trapp a Dřížďal.

Česká televize bude ze zápasu přinášet vstupy a vysílat ceremoniál předání poháru pro mistra ligy,

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Diviš - Grajciar, Brabec, Hubáček, Švento - Janda, Volešák, Ivana, Jaroslav Černý - Milan Černý, Fořt

Komentáře (34)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V sobotu s Libercem

    lassiter     před 15 lety 29.05.2009 15:39 |  
    0 0

    Tak věřím, že chytat bude Vaniak, myslím, že to KJ pojme jako odměnu za celou sezonu. Škoda že si to nemůže užít i Marek Suchý, vzhledem k jeho možnýmu letnímu odchodu by to bylo hezký rozloučení. A jinak je mi sestava celkem jedno, věřim, že to bude ofenzivní a rychlej zápas ve skvělý atmosféře. Zvědav sem na trio Dočkal, Gecov, Gebre...

  2. Re: V sobotu s Libercem

    quelhar (admin)     před 15 lety 29.05.2009 16:10 |  
    0 0

    Jen k tomu vypusteni ze strany Slavie - kdyz tehdy provedla Sparta tu prasarnu s Plzni, Standa Vlcek tehdy prohlasil, ze se to Sparte jednou vrati. No a neubehlo mnoho vody a kde je ted Sparta... Nejen proto bych byl velmi nerad, kdyby se neco podobneho zitra stalo. Prohrat se muze, ale musi to byt po boji a nesmi byt pochyb o tom, ze muzstvo chtelo vyhrat.

    • Re: V sobotu s Libercem

      quelhar (admin)     před 15 lety 29.05.2009 16:28 |  
      0 0

      A samozrejme pozor na karty - Brabec jich ma 7, Belaid, Volesak, Fort a Hubacek maji 3... Kdyz mame titul, tak neni potreba hrat tak, abychom pristi rocnik museli zacinat bez nejakych hracu kvuli trestu.

      • Re: V sobotu s Libercem

        TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 29.05.2009 16:51 |  
        0 0

        Btw, jsem sám, nebo i vám přijde jako kravina, že se stopky za karty převádí do další sezony?

        • Re: V sobotu s Libercem

          denydzlSKS     před 15 lety 29.05.2009 16:55 |  
          0 0

          nejsi sám, nepřevádí se náhodou jen tresty za ČK??

          • Re: V sobotu s Libercem

            urs (přítel SN)     před 15 lety 29.05.2009 18:03 |  
            0 0

            nevim jak to je u našeho slavnýho CMFS, ale soudě podle jeho kvalit je to dost dobře možný :-(
            kdyby to byli jen ČK tak to bych přežil :-)

            • Re: V sobotu s Libercem

              mirecek1111     před 15 lety 29.05.2009 18:23 |  
              0 0

              I žluté, pamatuju jak Řepka stál před dvěma léty dokonce myslím první tři kola kvůli 12ti :)

    • Re: V sobotu s Libercem

      slaviator     před 15 lety 29.05.2009 18:35 |  
      0 0

      Máš pravdu. Vypouštět to ani nebudeme muset, pokud bude v základu hrát Belaid s jeho současnou "neformou", M.Jarolím vedle něj, v útoku Besta a Brabec zase "vymyslí" nějakou bohužel na jaře pro něj klasickou chybu.

      Jinak tehdy k té Spartě: ono je myslím pořád rozdíl "vypustit" a vypustit. Proč nevyužít možnost ovlivnit to, k jaký financím se může dostat největší rival, když to ovlivnit přímo můžeme a to dost zásadně. Na druhu stranu je pravda, že by se tím pokazily oslavy. Padla by neporazitelnost Edenu (což by ale nebylo tak špatné, protože každá série jednou končí a čím dýl tahle série potrvá, tím větší bude tlak a pozornost a tím hůře se nám bude v Edenu hrát, protože soupeři budou víc a víc zalejzat a doufat, že vzadu uhraju nulu a z jedný střely se jim podaří vstřelit branku. Kdyby tahle série padla nyní, měli bychom pro příští sezonu čistej stůl. Když bude trvat, začne se mluvit o tom, kdy padne... a to nám v situaci kdy budeme potřebovat doma neprohrávat a bude to jen násobit tlak, nepomůže.)

      Spartu určitě nepotopil jeden o odchozenej zápas. Takovejch utkání bylo plno, je a taky bude. Nejen ve Spartě, nejen v české lize. Spartu potopilo to, že se tam střídali trenéři jak na běžícím pásu, trenéři nemající koncepci a kteří prorotovali každé přestupní období deset hráčů ven a deset hráčů dovnitř...

      Ale co by možná vážně nebylo špatné by bylo, kdyby sparťani až do posledních minut trnuli. Pak padne gól v Edenu do sítě Liberce a bylo by jasno... Ať neříkaj, že nebudou mačkat palečky. Budou, jde jim vážně o hodně, příští rok šanci dosáhnut celkem lacino na 2,1 milionu eur, které dostane vypadnuvší tým ze 4.předkola LM kam by se měli dokodrcat, nebude. Vždyť budeme mít ve kvaldě o LM jen jeden tým a to mista který bude začínat ve 2. předkole a bude muset projít přes 2., 3. a 4. předkolo do základní skupiny.

      A jakmile letos nevytřísaj z pohárů prachy, budou stát v zásadě před asi třema možnostma: a) rapidně snížit rozpočet, což si nedovedu v jejich případě představit, i když tam nejsou už x-milionový Kisel, Slepička, ale takovej Kulič má taky super smlouvu, to samý Blažek, Řepka, Berger... b) prodat Kadlece, což by pro ně bylo hodně blbý, protože pokud ten kluk bude hrát pravidelně, tak to může jednout dotáhnout s trochou štěstím hodně daleko a Sparta ho může dobře za dva tři roky zpeněžit... a konečně za c) půjčí si (např od J&T, což však v době krize asi příliš nehrozí). Oni potřebujou desítky milionů z LM, nebo alespn 4.předkola LM+základní skupiny UEFA, protože jinak budou na tm finančně hodně, ale hodně špatně. A naopak, když ty prachy z pohárů vytřískaj, tak se můžou odrazit od taového toho dna. V tom bahně ještě nejsou...

      • Re: V sobotu s Libercem

        PetCC     před 15 lety 29.05.2009 18:57 |  
        0 0

        Nejsi ty agent, provokatér? :-)
        A pokud ne, tak je tvoje posedlost Spartou až patologická.

        • Re: V sobotu s Libercem

          slaviator     před 15 lety 29.05.2009 19:21 |  
          0 0

          Prd patologicá posedlost Spartou, přečti si dnešní Sport, jak tam Blažek prosí, abychom to nevypouštěli... Proč spíše se nezaměří na to, aby oni vyhráli? Když vyhrajou 1:0, tak může Liberec vyhrát kolik chce, ale druhej nebude...

          • Re: V sobotu s Libercem

            PetCC     před 15 lety 29.05.2009 19:39 |  
            0 0

            Právě to jsem myslel, já třeba články o Spartě většinou vůbec nečtu, mě zkrátka nezajímá.

          • Re: V sobotu s Libercem

            bongor     před 15 lety 29.05.2009 21:59 |  
            0 0

            jenže on ví,že stejně nevyhrajou a tak se najednou lísá dokonce i k té Slavii,kterou dosud tak vehementně pomlouval.Co se týče "posedlostí
            sraltou",tak je nás víc,co jí přejeme jen to nejhorší.většinou jsme to my starší,co jsme na vlastní kůži zažili co rudoch dokáže:Přáli si likvidaci Slavie,nic menšího.A tak nevidím důvod proč jim jejich desítky let trvající podrazy nějak nevrátit.Bohužel s Libe to nejde,protože bychom si sami pokazili naše oslavy titulu.

      • Re: V sobotu s Libercem

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.05.2009 19:37 |  
        0 0

        Souhlasim s quelharem, puvodne jsem nechtel reagovat, pac uz jsem se k tomu vyjadroval a lip nez quelhar bych to lip nenapsal.

        Vypustit se to da nekolika zpusoby, ale vzdy je to totez. Ani v jednom pripade bychom z toho nevyvazli bez ujmy na cti. Vypustit zapas je svinstvo, ktery by poskodilo slavii mnohem vic, nez kdyby sparta vydelala v LM miliony EUR.

        • Re: V sobotu s Libercem

          bongor     před 15 lety 29.05.2009 22:01 |  
          0 0

          Ano martyni,kdo do tebe kamenem,ty do něj chlebem.Vidím,že jsme
          nepoučitelní.

      • Re: V sobotu s Libercem

        Ladineeek     před 15 lety 29.05.2009 19:48 |  
        0 0

        budeš klečet zejtra?

      • Re: V sobotu s Libercem

        taximan     před 15 lety 29.05.2009 20:26 |  
        0 0

        Hele vis ze me (a mozna i dalsi) pekne stves tema tvyma teoriema. Taxi

        • Re: V sobotu s Libercem

          mirecek1111     před 15 lety 29.05.2009 22:36 |  
          0 0

          Já myslím že je slaviator jen pragmatik. A težko bych ho za to urážel.
          Já myslím, že on se akorát v úvaze dokázal dostat dál, než vy co ho tady zase urážite a sami jste se nedostali dál než za jednu jedinou výhru Slavie a vcelku hezké odpoledne.
          Já nevím, jak to zítra dopadne, taky nevím jestli udělám ten zbytek zkoušek co mi zbývají, nevím jestli jsou lidé tak zblblí těma podvodníkama z ODS, že jim skutečně ty lístky ponesnou, nevím jestli budu zítra snídat rohlíky, nebo se zase probudím až na oběd, ..člověk nevím spoustu věcí, ale o jednom jsem přesvědčen na sto procent, ač to třeba zítra naše vedení nijak neovlivní a vyhrajeme, tak sem si jist, co by si naše vedení v čele s panem Doležalem přálo, protože oni jsou za úspěchy Slavie odpovědní. Nebudu to dál rozebírat, protože pochybuju, že by jste to byli schopni vůbec pobrat, když tady nedokážete ani pobrat jiný názor kolegy..

          • Re: V sobotu s Libercem

            lassiter     před 15 lety 30.05.2009 00:00 |  
            0 0

            Nikdo ho tu neuráží. Myslim, že zdejší diskutující trochu podceňuješ. Úvahy, že v případě postupu sparty do předkola LM vydělá sparta nějaký peníze, je schopen i můj sedmiletej synovec. Škoda, že si to dál nerozebral a neotestoval naši schopnost pobrat tvoje myšlenky. A hodně štěstí u zkoušek a šťastnou ruku u voleb, i když vůbec nepobírám, proč sem zrovna o tomhle píšeš.

            • Re: V sobotu s Libercem

              taximan     před 15 lety 30.05.2009 07:18 |  
              0 0

              Zajimavy co vsechno vydedukoval z dvou kratkych reakci, ktere jdou tezko brat jako urazky. Nechapu proc nekdo na SN taha politiku a popravde mu stasti u zkousek prat nemuzu, protoze by to nebylo z moji strany uprimne. Taxi

      • Re: V sobotu s Libercem

        lassiter     před 15 lety 29.05.2009 20:43 |  
        0 0

        Nasmolit půl stránky o tomhle, to už musí bavit. Předpokládam, že sis koupil lístky do libereckýho sektoru, tak si to tam užij.

        • Re: V sobotu s Libercem

          Khadgar     před 15 lety 29.05.2009 20:48 |  
          0 0

          Odkdy internetoví fanoušci chodí na stadion? Ten si žádný lístek nekoupil...

          Nějak to celý nechápu. Já chci úspěšnou Slavii, to teď je. A když je úspěšná (v lize) Slavia, tak nemůže být úspěšná Sparta. Aneb Sparta je pod náma, víc mě to nezajímá.

        • Re: V sobotu s Libercem

          Mike     před 15 lety 29.05.2009 20:55 |  
          0 0

          Ještě několik poznámek k výše uvedenému dementnímu Blažkovi. Ve Sportu něco mele o tom, že věří, že to nevypustíme, ale jedních dechem dodává, že kdyby neztratili doma několik bodů, tak nad náma vedou ligu o 5 bodů. Prostě od podzimního derby na ně udržujeme jasný bodový náskok a ten blbeček zase něco mele o titulu. Oni už jiní nebudou, to je snad patologie. Snad by už Paralment měl přijmout zákon, že Sparta bude navěky první a hraje se jen o druhé místo...

          • Re: V sobotu s Libercem

            bongor     před 15 lety 29.05.2009 22:03 |  
            0 0

            Tak to tady už bylo taky,jenže to nerozhodl parlament ale ÚV KSČ a taky bylo povoleno,aby i lampasácká Dukla občas něco vyhrála.

        • Re: V sobotu s Libercem

          slaviator     před 15 lety 29.05.2009 21:06 |  
          0 0

          Mno kousek od kotle Libe to mám, pravda :-)

          • Re: V sobotu s Libercem

            urs (přítel SN)     před 15 lety 30.05.2009 09:08 |  
            0 0

            dobrá dobrá :-)
            a klečet teda bzudeš nebo nie? :-D
            jen věcná a popudlivá :-)))
            urs

      • Re: V sobotu s Libercem

        bongor     před 15 lety 29.05.2009 21:54 |  
        0 0

        S tím Kadlecem bych tak nejančil.Sice je to dobře,že z něj dělají po třech zápasech druhýho Messiho,protože jen v tom je jistota,že z něj nic nebude.A taky je jistý,že v takovým mužstvu jaký má dnes bolševik
        může vyniknout i trochu nadprůměrný hráč.

        • Re: V sobotu s Libercem

          Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 30.05.2009 04:41 |  
          0 0

          jak ten mi připomíná Juna :))

  3. Re: V sobotu s Libercem

    TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 29.05.2009 23:14 |  
    0 0

    Tak pánové, zítra v 10:30 klečí Slaviator před Edenem. Všichni jste zváni :)

    • Re: V sobotu s Libercem

      Ladineeek     před 15 lety 29.05.2009 23:18 |  
      0 0

      proč tak brzo? at si klekne tak o půl 2 :-)

      • Re: V sobotu s Libercem

        TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 29.05.2009 23:22 |  
        0 0

        Tak pánové bohužel, ta nula mi teď napsala že se nic nekoná, neumí držet slovo...Utvořte si o něm názor

        • Re: V sobotu s Libercem

          taximan     před 15 lety 30.05.2009 07:30 |  
          0 0

          Buďme fér - postavit se takhle k následkům jediného komentáře by nejspíš nedokázali větší charakteři. Ve výsledku by to nic nedokázalo, nezačal bych si o něm myslet něco jiného. Na základě toho si na něj prostě tvořit názor nebudu. Taxi

          • Re: V sobotu s Libercem

            slaviator     před 15 lety 30.05.2009 08:39 |  
            0 0

            Ja si tam kleknu, ovsem staci, kdyz tam budou jen nahodni cumilove a ne x-lidi... Myslel jsem, ze se s Kutnikem dohodnem, ja si tam dopo poklecim a on to radne zdokumentuje. Kdo bude nahodou u toho, jeho plus, kdo ne, jeho minus. Ale nechtel jsem hlasat do sveta na minutu presne kdy, coz on udelal...

            • Re: V sobotu s Libercem

              urs (přítel SN)     před 15 lety 30.05.2009 09:12 |  
              0 0

              hele, jako podle mýho se nemáš za co stydět, ba naopak! tohle je věc fanouškovské cti a pokud tam budeš vopravdu dřepět, rád bych se s tebou vyfotil a jako prašivej dědek bych o tom za pár desítek let vyprávěl vnoučatum :-D

              :-DDD

              měj se a koukej klečet :-) úplně jedno kdy ;)

            • Re: V sobotu s Libercem

              TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 30.05.2009 09:18 |  
              0 0

              Ano, všichni tady se sbalí a v sobotu dopoledne pojedou do Edenu se na tebe podivat. To bylo pro zajímavost, přemýšlej