Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Reprezentace

Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

Aktualizováno. Dnes před polednem oznámil František Straka nominaci pro přípravné utkání s Maltou. Ve výběru figuruje dvanáct nových tváří, mezi nimi i slávisté Erich Brabec a Jaroslav Černý.

František Straka tak razantně obměnil kádr. Nominace obou slávistů je očekávaná, v médiích již dříve proběhly zprávy o jejich nominaci. Pro Černého je to první reprezentační sraz, Erich Brabec si již jeden start za reprezentaci v minulosti připsal.

Překvapivě se nedostalo na Marka Suchého.

Nominace se mohl dočkat i Milan Černý. "Chtěl jsem ho povolat z jednadvacítky," řekl Straka.

Zveřejněna byla i nominace U21. Ve výběru kouče Dovalila figurují Lukas Vácha, Jan Hošek, Milan Černý a Tomas Pekhart.

Komentáře (95)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

    marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 11:39 |  
    0 0

    Brabec z formy?Limberský?Grigar?Benát?? :d:d:d:d

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      slaviator     před 15 lety 26.05.2009 12:21 |  
      0 0

      Brabce tam chce proto, aby Brába seřval hráče.. :-) Třeba Pudilovi by se po něm jinak už stejskalo. :-))

  2. Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

    Viking     před 15 lety 26.05.2009 11:41 |  
    0 0

    Modleme se za to, aby valná hromada ČMFS zvolila nějaký akčněschopný výbor a tohodle poblázněnýho Němce zase nazpátek vyhnala sviňským krokem.

    Benát, Limberský, Grigar, Kolář, Klein, Lafata, to je jako vtip? Co takhle Drobný, Suchý, Čelůstka, Dočkal, Morávek???

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 11:44 |  
      0 0

      Suchý je asi zraněný. Dočkala a Morávka povolat chtěl ale jsou s 21..Ale stejně je na koksu:D

  3. Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

    slaviator     před 15 lety 26.05.2009 12:17 |  
    0 0

    Klein, Grigar, Benát, Pudil, Lafata, Magera, Kolář, Fillo, Limberský - je to jen náhoda, že osm (9 z 20) nominovanejch hráčů je ze stáje Ondreje Chovance? 6 oficiálně, 3 jsou bez agenta, ale využívaj jeho "právního poradenství"?

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      slaviator     před 15 lety 26.05.2009 12:19 |  
      0 0

      teda devět...

      Dejme tomu že z těch devíti tam (v repre) má co dělat Pudil a Fillo, to bezesporu... Lafata jako jeden z nejlepších střelců ligy taky... Ale Benát z podprůměrných Budějovic, tak to je hypergigamegaúlet

      • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

        marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 12:23 |  
        0 0

        Benáta pozval podle me proto, že ho zná z Budějovic, když je trénoval a to samý platí o Plzni asi. Každopádně, že tam je ze Sparty jen Hubník asi taky mnohé ukazuje, kort když je Straka spartan jak poleno.

        • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

          slaviator     před 15 lety 26.05.2009 12:28 |  
          0 0

          Tak určitě z těch týmů zná i hráče, kteří nejsou ze stáje Ondreje Chovance... :-)

          A pozor, o Hubníkovi si myslím, že na jaře předváděl takové výkony, že proč ne - určitě tam má stokrát víc co dělat než Benát či Limberský. Nehledě na to, že ve Spartě je na hostovačce a start za repre zvýší o něco jeho cenu :-)

  4. Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

    slimak     před 15 lety 26.05.2009 12:19 |  
    0 0

    ja vim, že nad několika jménama můžem kroutit hlavou. ale uvědomme si, že se jedná o zápas s Maltou a aspoň se zkusej nový hráči.
    kritizovat je jednoduchý, ale jaký jiný hráči by vás napadli? můžem mluvit třeba o Suchým nebo Švecovi, ale jinak???

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      slaviator     před 15 lety 26.05.2009 12:25 |  
      0 0

      Jiránek, Jarošík - OK, omluvili se kvůli ruské lize
      Milan Černý - bude s jednadvacítkou, OK Chramosta to samé, V.Kadlec je přetíženej... :-)

      Takže jiná jména: na post brankáře místo Grigara Tomáš Černý z Hamiltonu, do obrany místo Limberského zkusit Čelůstku, však je to jen příprava proti Maltě, ne? :-) Místo Koláře možná i Zeman ze Sparty, místo Benáta Volešák. A možná místo Brabce Suchý.

      • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

        marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 12:27 |  
        0 0

        Volešák ne. Spíš Švec

        • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

          slaviator     před 15 lety 26.05.2009 12:30 |  
          0 0

          Proč Volešák ne? Vždyť je to hráč, kterej do hry dává srdíčko a to je důležitý pro Franze:-)) Navíc Švece už nemůžeme prodat :-D

          • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

            marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 12:42 |  
            0 0

            Protože Švec by si to zasloužil víc.

            • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

              slaviator     před 15 lety 26.05.2009 12:49 |  
              0 0

              Zasloužil, ale nevím, zda nemá náhodou zase nějaké zdravotní trable... Každopádně asi se shodnem oba dva, že místo Benáta tam moh bejt skoro kdokoliv :-) (i ten Volešák... :-))

      • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

        slimak     před 15 lety 26.05.2009 13:02 |  
        0 0

        takze sam vidis, ze az tak jinak bys to neudelal :) tomáš černý ok-urcite,ale misto zlámala.grigar je ok..limbrerský je tragéd souhlas, ale čelůstkův čas ještě může přijít..zemana ani náhodou a místo benáta může opravdu každej-i volešák,marek jarolím,...

        • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

          slaviator     před 15 lety 26.05.2009 13:10 |  
          0 0

          Ale přijde mi trochu divný, že z mistrovského celku jsou tam jen dva hráči, to samý z nějakejch šestejch Teplic nebo osmé Plzně... Ale je fakt, že třeba bych zkusil i Heidenreicha, jenže opět, je v mladší repre... :( Otázkou je, zda když třeba 21tka hraje v San Marinu, zda by se bez Morávka nebo Milana Černého neobešla..?

          • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

            tolsimir     před 15 lety 26.05.2009 13:31 |  
            0 0

            koho bys asi chtel dal vzit ze Slavie? Hubacka? Forta? Jarolima?

            • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

              slaviator     před 15 lety 26.05.2009 14:04 |  
              0 0

              Myslíš, že jsou tihle tři horší než Kolář, Limberský, Benát?

          • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 13:38 |  
            0 0

            Taky máme v repre Slováky, TB a možná i Romanovse:-)

            Jinak některá jména jsou vyloženě úletová, ale na druhou stranu co měl Franz dělat, když mu hafo hráčů nakašlalo. . s Méďou v čele:-) Inu nesnadné je dělat principála svazovému cirkusu dnešních dnů.

          • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

            slimak     před 15 lety 26.05.2009 14:24 |  
            0 0

            nevim, jaka tam byla (ne)dohoda mezi dovalilem a franzem..taky si myslim, ze treba moravek je lepsi nez benat.jeho cas pro reore ale doufam jeste prijde
            jinak se mi ale nominace jako celek vazne libi..jak uz tu nekdo zminil-je to posun..takovy hraci meli byt zkouseni v minimalne v pratelacich uz hodne davno a predeslo by se tomu prusvihu, kterej tady ted mame..
            libi se mi strakova odvaha

  5. Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

    tolsimir     před 15 lety 26.05.2009 13:13 |  
    0 0

    Nominace se mi velmi libi, je to parada

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 13:42 |  
      0 0

      ted nevim tolsimire, esli to nemyslis ironicky:-)), ale ja si myslim, ze nominace je ok. Proc ne, tihle a mnozi jini uz se meli zkouset davno a repre mozna nemusela bejt tam, kde ted je. Muzem o nekterych jmenech pochybovat, ale podle me je temer cokoli lepsi nez stale stejna jmena typu Plasil, Polak, Rozehnal spolu s radobynovacky jako Slepicka, Husek nebo Kladrubsky...

      • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

        tolsimir     před 15 lety 26.05.2009 13:49 |  
        0 0

        Nene, tohle ironicky nemyslim :-). Ja repre cca od MS 06 uz nefandil, nemel jsem duvod, prece jen repre je o tom, ze ti hraci bojuji za svuj, nas narod. A to jsem od Ujfalusiu, Plasilu atd vazne nepocitoval. Do toho jeste ty nominace Kudely, Slepicky atd. Takze i to proklate Turecko na EURU 08 mi bylo uplne jedno. Ted pod Strakou to vypada, ze by mohla repre opet ziskat svoji tvar narodniho tymu. A z toho mam opravdu radost

        • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 14:54 |  
          0 0

          Ja jsem na tom podobne, ale nejsem az takovej optimista ohledne Franzovy repre. Jednak mu jako trenerovi moc neverim a jednak po volbach asi skonci. Takze k tomu je jeste dlouha cesta, ale jeho nominace je mi docela sympaticka.

  6. Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

    martin08     před 15 lety 26.05.2009 13:47 |  
    0 0

    A ve Sportu pisou ze pustime Sventa kdyz prijde zajimava nabidka :(

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      Gino     před 15 lety 26.05.2009 14:08 |  
      0 0

      A co by tak asi jineho meli napsat? Tohle je prece naprosto obvykla a pravdiva fraze :o) Kdyby prisel nekdo, kdo da 4 mega ecek, tak ho urcite pustime, ale za napriklad jeden milion eur by ho Dolezal urcite nepustil. Umi si spocitat, ze v pripade postupu do LM by Sventova cena stoupla a navic by s nim byla vetsi sance se do te LM vubec dostat. BTW: mozna budem potrebovat penize na nejake posily :o)

      • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

        slimak     před 15 lety 26.05.2009 14:19 |  
        0 0

        no jo, ale myslim, ze dusanovi konci za rok smlouva, takze castka okolo 1-2 ecek by mohla byt bohuzel adekvatni...pokud ted neprodlouzi, v zime bude za hubicku

        • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

          jack09     před 15 lety 26.05.2009 15:44 |  
          0 0

          myslim si ze neprodlouzi,preci jen je uz tu dlouho a chce se posunout dal...navim myslim ze uz mu je ceska liga mala.na druhou stranu lakadlo CHL by mohlo zabrat,videl bych to ze kdyz nebudem v CHL tak odejde a kdyz budem tak zustane

          • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

            martin08     před 15 lety 26.05.2009 15:48 |  
            0 0

            tak to vidim podobne. proste jak dopadne CH.L.

  7. Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 13:57 |  
    0 0

    Zatím jsme se o tom nebavili. Kde budu v další sezoně, to je ale opravdu ve hvězdách," řekl Laštůvka, který zatím má jednu konkrétní nabídku od předního českého klubu.

    Ze by sme to byly my :D , to by byla nahrada za Vaniaka jak se patří.

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      Gino     před 15 lety 26.05.2009 14:09 |  
      0 0

      Nevim no... Lastuvka je dobrej, ale vzit ho na rocni hostovacku to neni zrovna to, co bychom mi na brankarskem postu potrebovali a pozdejsi 3 mega ecek za nej urcite nedame.

      • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

        slimak     před 15 lety 26.05.2009 14:16 |  
        0 0

        těžko říct, jestli jsme to my..dolezal v jednom rozhovoru jasne rikal, ze brankare shanet nebudem..navic mi to neprijde zrovna koncepcni, i kdyz lastuvka je vynikajici, to je jasny

  8. Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

    urs (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 15:34 |  
    0 0

    koupil bych na levýho beka toho Kubáně ze Slovácka :-) pseudorepre mistra Straky beztak moc dlouho nevydrží, tak proč to řešit :-)

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      slimak     před 15 lety 26.05.2009 15:48 |  
      0 0

      kubáň se tušim nedokazal prosadit ani v brně, ktery o nej nemelo zajem, kdyz tam byl na hostovacce..preci jen, 2.misto z onoho svetoveho sampionatu po takove dobe uz nemuze byt argumentem

      • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

        urs (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 17:17 |  
        0 0

        x nám hrál velmi dobře a Brno?? to neni argument, bo spousta "odvržených" fotbalistů se dokáže prosadit jinde :-)
        každopádně kdo ví jak by to s nim bylo, nikdy neni nic jisté.. :-( fotbal je v tomhle fakt strašnej ;)
        dle mého názoru je Kubáň pořád perspektivní a hraje LB celej život, nějakou kvalitu mít musí..

      • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 17:47 |  
        0 0

        Tam nezáří ani Heinz a Kaliič. . Možná by stálo za to pořídit LB a pustit Šikliče, protože jeho fyziognomie asi nebude nejlepší, když vždycky skoro celou sezonu promarodí:( Herně slušný, ale moc toho nenahrál. Navíc je tu Ferry, Jabkáč, Hub a ještě Held v béčku a zatim i Švento. Potom bych přivedl jednoho OZ a jednoho pustil. . Belaid nebo MJ při dobré nabídce. Bude nejspíš i na čase vyhlídnout náhradu za Máru. . Rajnoch/Marek a místo Goceho bych přivedl Naumova. A pak už jen zrušit zónu a trénovat a trénovat:-)

        • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

          Squater     před 15 lety 26.05.2009 17:49 |  
          0 0

          Zrušit zónu?!??!?! Cožeeeee???

          • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 17:52 |  
            0 0

            Při standartkách..

            • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

              urs (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 19:46 |  
              0 0

              tak podle mýho by to mělo bejt fifty-fifty..
              tj. zóna + osobka na některý vysoký přetrhdíla..
              na každej pád to vz(rušení) diváka při našich obraných standartkách je opravdu díky "naší podivný zóně" na pováženou.. :-)
              ale KJ o tom prej ví :-D
              čili jde o to, aby to věděli i hráči na place.....

              • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

                EdCable     před 15 lety 27.05.2009 09:57 |  
                0 0

                Ale vzdyt mi hrajeme kombinovane braneni, jenom je v tom proste neduraz...

        • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

          Luke7     před 15 lety 26.05.2009 23:34 |  
          0 0

          Chudák Ronald, kdyby tak věděl, že mu tady pomlouváš jeho fyziognomii (fyziognomie = podoba, výraz (obv. obličeje)).

          • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

            urs (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 23:54 |  
            0 0

            by asi chtěl buldoka zabít :-)))
            mě dosud nepřesvědčil.., a čert vem fyziognómii :-)

          • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 02:11 |  
            0 0

            Jejda, trapas. :-) Fyziologie je problém.. Prostě je to chronická zlomenina.

  9. Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

    tolsimir     před 15 lety 26.05.2009 18:07 |  
    0 0

    Neco jsem googloval a jako odkaz tam byl clanek na SN - http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/4668-k-jarolim-stret-fanousku . Tak jsem si z nudy procetl diskuzi a zaujalo me toto :-))

    Ono by stačilo jen, kdyby tu napsali, že si za těma článkama stojí a pokud se příštý sezona pod Karlem povede, tak že si za trest kleknou před eden na hodinu a budou mít na krku cedulku At žije Karel a pod tím poučím se ze svých chyb..:-)

    Od: slaviator - Pondělí, 02.06. 2008 - 16:50:58
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    Jestli se příští sezona povede, tak tam s tou cedulkou budu klečet klidně hodiny dvě. Jednu za podzim a jednu za jaro. Úspěšná sezona = titul. Je teda jedno s jakým náskokem, za jakých okolností, zda z té hry budou či nebudou bolet oči... Prostě jak tvrdíte, že když je titul, je to úspěch.

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 18:15 |  
      0 0

      hehe myslim ze by to byl dobrej clanek, vcetne nejaky fotecky s tou cedulí :))

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      coolair     před 15 lety 26.05.2009 18:24 |  
      0 0

      No, slaviatore, tak teď se předveď. Má tvoje slovo nějakou váhu?

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      slimak     před 15 lety 26.05.2009 18:27 |  
      0 0

      hodně dobře tolsimire :-D.
      take je z tech kometaru krasne videt, jak je spousta lidi věčně nespokojenych a jak se obraz minulé sezony za tu dobu změnil. dneska to je už ,,památná", ,,převratná" nebo ,,legendární" sezona

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      euryqp     před 15 lety 26.05.2009 18:40 |  
      0 0

      Je rozhodně zajímavý, kolik lidí tenkrát předjímalo, jaká to bude na podzim hrůza a ono to bylo úplně jinak.

      P.S. Vyzývám kritiky, aby začali hojně psát, jaká to bude na podzim katastrofa. :-)

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      slaviator     před 15 lety 26.05.2009 18:57 |  
      0 0

      Ano, stojim si za tim. Titul mame, tak nezbejva, nez tam poklecet s tou ceduli. Muzu si ale pod kolena vzit nejakej podsedak? Prece jen klecet na zemi neni nic dobryho na kolena :)

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      slaviator     před 15 lety 26.05.2009 18:59 |  
      0 0

      Jen jaka ze to mela bejt cedule vlastne? Ze je KJ dobrej trener...?

      • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

        tolsimir     před 15 lety 26.05.2009 19:04 |  
        0 0

        je to tam napsane. Na krku Ať žije Karel a pod tim - Poučím se ze svých chyb :-)

        • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

          slaviator     před 15 lety 26.05.2009 19:32 |  
          0 0

          To jde. Mohlo to byt horsi :) A mluvi se tam o vice lidech, kteri tehdy KJ kritizovali... to jsem se do toho pak namocil jen ja? :) Mno potes pan Buh, kdyby nas aspon bylo pet... :)))

          • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

            Plim     před 15 lety 26.05.2009 19:55 |  
            0 0

            Kdy presne tam budes Ty mongole?!Aby se tu zase nemlatila jenom prazdna slama!

            • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

              slaviator     před 15 lety 26.05.2009 20:25 |  
              0 0

              To je mezi mnou a Kingem, se kterym jsem tu sazku uzavrel ;)

          • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

            TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 26.05.2009 20:18 |  
            0 0

            Výborně, na tebe dohlídnu osobně, docela rád :)

            • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

              slaviator     před 15 lety 26.05.2009 20:28 |  
              0 0

              Mno super... King uz mi psal, at pred zapasem s Libe... :)

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      quelhar (admin)     před 15 lety 26.05.2009 20:38 |  
      0 0

      No, narozdil od minule sezony se nam tentokrat nepovedlo jen pet zapasu v rade, mezi ktere patri derby, kdy jsme donutili budouciho vicemistra jen zoufale odkopavat mice na pulku a ligovy zapas sezony s Boleslavi, ktera se v poslednich minutach modlila, at sudi foukne konec, protoze byla fyzicky naprosto odvarena.
      V jarni tabulce o dva body za Spartou a o jeden za Libercem. Takze prestoze jsme prosli krizi, nemame vyrazne horsi bodovy zisk nez nejlepsi tymy jara. A jak muze vypadat krize v tymu, ktery na podzim vypadal na boj o titul, vidime v Ostrave, ktera taky muze skoncit pouhych pet bodu nad sestupovou prickou. Mame opet vic bodu nez lonskou sezonu, vice vitezstvi, vyrazne vice vstrelenych branek a plus minus stejne inkasovanych.

      Co se za ten rok zmenilo je vsak narocnost fanousku. Zatimco pred letosni sezonou se bral jako meritko uspechu titul, tentokrat uz je titul malo. Nekteri si uz zvykli, domaci titul berou jako samozrejmost a jako uspech budou brat pouze titul + evropske pohary. Takze zatimco cely klubovy fotbal se propada v evropskem meritku hloubeji a hloubeji, pozadavky fanousku na trenera rostou, takze je jen prirozene, ze v pristi sezone nejspis naplneny nebudou. Ja teda rozhodne titul jako samozrejmost neberu, pristi sezonu to bude jeste tezsi nez letos, souperi si zvyknou na prostredi v Edenu a budou treba odvaznejsi...

      • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

        PetCC     před 15 lety 26.05.2009 21:50 |  
        0 0

        Tak třeba já titul jako měřítko úspěchu nemám, má tři hlavní sportovní cíle v sezóně - 1) dostat se do evropských pohárů, 2) postup do skupiny v EP, 3) udržet se v EP přes zimu. Pak jsou tu další menší cíle -
        60 bodů a 60 gólů v lize a nevypadnout v domácím poháru s podpruměrným týmem.
        Takže třeba s touhle sezónou tak stoprocentně spokojen nejsem :-)

        • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

          quelhar (admin)     před 15 lety 26.05.2009 22:09 |  
          0 0

          Dekuju ta naprosto nazornou ukazku toho, o cem jsem psal ;o) Mimochodem, 60 golu v lize dal naposled Banik v sezone 03/04... :o)

        • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

          slaviator     před 15 lety 26.05.2009 22:23 |  
          0 0

          Dostat se do EP se dá, do skupiny je to o něco těžší, ale udržet se přes zimu je pro českej tým čím dál tím víc náročnější.. :(

      • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 10:26 |  
        0 0

        Myslim ze zmena narocnosti fanousku je celkem prirozena. Jednak clovek chce i ve svym zivote vetsinou vic nez ma. No a nepochybne jiny naroky ma fanousek na klub pred bankrotem a jine na uspesny a financne zabezpeceny klub, ktery ma pochopitelne i jiny moznosti ohledne tvorby tymu, prestupu.

        Je jasny, ze kdyz se dari v lize, lidi logicky chteji videt i vysledky v evrope. Ostatne to MUSI byt cil slavie, protoze uspech v evrope znamena pro klub penize, ktere jsou nutne pro to, aby se udrzel nahore. Bez uspechu v poharech se klub snadno opet dostane do financnich potizi a uspechy nebudou ani v lize. Viz treba jeden nejmenovany klub z ty rozkopany ctvrti. Proto si myslim, ze nikdo ze slavie nebude moci byt spokojen, pokud se v poharech pristi rok nezadari.

        Jinak si ale rozhodne nemyslim, ze titul je samozrejmost. Zname to s tou hranici mezi uspechem a neuspechem.. Vime, jak priserne jsme tenhle rocnik zacali (zmatena sestava, vykony v predkole LM, v Liberci, v Plzni) a ze uspechy prisly az pote, co KJ leccos prehodnotil. Jak jsme se na jare mohli dostat do peknyho prusvihu, nakonec pomohlo, ze KJ posadil trapici se "opory" Jarolima s Belaidem a vytah M. Cerneho a Volesaka. Co chybelo, abychom jeste dva zapasy odehrali spatne? Uspechy a zasluhy KJ nikdo nevezme, presto i on sel nekolikrat po ceste, ktera nikam nevedla, a kdyz byl za to kritizovan, tak myslim ze opravnene. Na tom nevidim nic spatnyho a myslim ze neni treba to tady nejak vyzname resit, kdyz to nakonec vsechno dobre dopadlo.

        • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 10:56 |  
          0 0

          Zdravím, já si toho titulu hodně cením, nemyslím, že je to samozřejmost. Na druhou stranu po podzimu.. by byla velká hloupost titul nezískat. KJ by se sice tak jako tak zapsal do análů..:-)) ale titul máme a to je paráda. Zase si nemyslím, že by bylo letos těžší ho získat. Ty řeči o obhajobě jsou spíš frázemi, letos bylo opravdu lehčí titul získat, hlavně na jaře, kdy bez závratné formy jsme k němo došli bez potíží.

          Náš výstup v Evropě ale musí být mementem. Samozřejmě, že to nelze brát absolutně, měli jsme nepovedené pohárové ročníky i v minulosti. Ale teď je to víc vidět, protože v pohárech nic moc nepředvedl český mistr.. navíc to byl ještě tým s Krajčíkem, Necidem a Tavaresem, ti už nejsou a to je oslabení, které bylo vidět i v jarních zápasech. Troufám si tvrdit, že s nimi bychom titul měli ještě dříve. A bylo vidět, že ve srovnání s loňskou sezonou je tenhle tým paradoxně slabší na mezinárodní scéně, ačkoli doma válcoval, co mu přišlo do cesty. To je problém obecně český ligy, že šla s kvalitou níž. . většina týmů se potácela ve vlastnímch problémech, takže nejvíc nám zatopil asi Jablonec.. a Bolka. To+podzimní Baník byly zápasy evropské úrovně, s nasazením, kondicí. Při vší úctě zápasy se Střížkovem, Budějicemi či Příbramí nám nemaj co dát. . a to nejen nám, ale celé GL. Možná by stálo za to, udělat barážovou skupinu jako to mají třeba v Anglii, 3+3 týmy z I. a II. ligy by si to pak rozdali mezi sebou. Pak by se snad nehrálo za každou cenu aspoň na bod.. protože by byla naděje zachránit se i z posledního místa.

          Teď je to teda zároveň výzva pro management, aby už teď jednal o podobě kádru pro kvalifikaci LM. Já jsem rád, že se do hry dostal (opět) Janda, kterej jak byl na podzim zoufalej a mluvili jsme o hostování, tak na jaře to byl ten stejnej pracant jako po stříbrném MS. Všechna čest, omlouvám se mu, že jsem mu moc nevěřil. Je tam Milan Černý, kterej už snad konečně překonal ty zdravotní trable, snad se vrátí i Vácha, Grajciar i když je kontrovezrně hodnocen, tak z mýho pohledu už jen tim, že je to rychlej hráč, kteýho to táhne dopředu pomůže hře. . rozhejbe to a pomůže hráčům před sebou. . totéž Dušan nalevo, snad se vrátí i Vácha. Prostě máme zase v týmu ty dynamický typy hráčů, který můžou obstát i v Evropě. Proti naší chodící záloze z loňska to bude vypadat jinak a to zatím nevíme, kdo je v hledáčku KJ(ale taky kdo odejde).

        • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

          quelhar (admin)     před 15 lety 27.05.2009 14:20 |  
          0 0

          Tak je jasne, ze hlavni prioritou musi byt pro vedeni a trenera dostat se do LM. O tom bude cela pristi sezona. Kdyz se to povede, bude to parada, dostane nas to zase o kousek dopredu. Naopak, kdyz se to nepovede, muze nas to zasahnout opravdu tezce, zvlast kdyz se na nas budou cely podzim zivit "medialni mrdky"... Nicmene i skupina Evropske ligy muze byt pro klub zajimava, sance vydrzet do jara mozna vetsi nez v LM. Rozhodne se ale musime dostat do nejake skupiny (coz znamena neprohrat dva dvojzapasy v rade), at hrajeme pohary az do konce podzimu. Uz delsi dobu mam pocit, ze kdyz hraji hraci pohary, tak jsou ve vetsim tempu i v lize a vyhravaji snadneji. Takze to ma vliv nejen ekonomicky, ale i sportovni na vykony v lize. Souhlasim, ze cilem Slavie by opravdu mel byt minimalne se vyhnout neuspechu v evropskych poharech (tedy minimalne postoupit do skupiny LM ci EL) a tam se prezentovat tak, at neudelame ostudu. Ale zaroven musime mit na pameti, ze titul zajistuje moznost hrat o obrovske penize - a proto povazuju za dulezitejsi v sezone vyhrat titul, nez uspet v poharech.

          Ja spis varuju pred tim, aby se nebral zisk titulu za samozrejmost. Abychom neziskali pocit, ze se liga udela sama a ze jsme o tridu jinde nez ostatni. Nejsme a pristi rok to muze byt zase uplne jinak. Liberec muze zacit vyhravat i venku, Bolka se muze vzchopit a o Sparte ani nemluve. Proste za rok to bude zase tezke a muze se snadno stat, ze budeme na jare utocit na titul z jine pozice, nez z prvni.

          A jinak - Co chybelo, abychom jeste dva zapasy odehrali spatne? Na to je jednoducha odpoved - i kdyby se to stalo, tak co? Porad bychom byli prvni. A hlavne - ono se to nestalo. Budejovice jsme prehrali pomerne presvedcive, vzdyt snad ani nevystrelili na branu. Volesaka by treba nasadil driv, kdyby byl driv k dispozici, ale nebyl. Ja moc nemam rad tyhle hry na kdyby. Hodnotme, co se opravdu stalo a nespekulujme, co se mohlo stat, kdyby... A co se stalo byly hrozne zapasy na Kladne a v Olomouci a strelecke trapeni v Brne. Doma jsme oba soupere ze spicky tabulky vyrazne prehrali (prestoze jsme byli v krizi) - tak, ze byli radi za remizu. Za celou sezonu jsme v lize zatim nevyhrali jen 11 ligovych zapasu.

          • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 15:36 |  
            0 0

            No tak ja nebral titul jako samozrejmost ani pri naskoku 12 bodu. Protoze stat se proste mohlo vselicos, zvlast pri te nasi jarni forme. Vyhrat ligu je tezky, nemam rad takovy ty kecy, ze pulka ligy nejsou souperi a jak jsou nasi ligovy souperi tragicti. Takze myslim ze v tomhle se shodnem. Co je dulezitejsi - jestli pohary nebo liga - no tak ono to spolu proste souvisi, kdyz vyhrajem ligu, mame sanci na LM, ale kdyz se tam nedostanem, tak nam prvni misto bylo z tohodle hlediska k nicemu. Proste dulezity je oboji:-)).

            • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 16:27 |  
              0 0

              Já kladu na první místo poháry. To samozřejmě s sebou nese i dobré umístění v lize. V minulosti to bylo 1. nebo 2., teď je titul výrazně výhodnější pro LM, takže je dobré ho mít. Ale aby to bylo každý rok uhrát poháry, shrábnout bonus za postup a uhrát leda kulový, ale hlavně mít zase titul, tak to bych nechtěl. To bych vážně raději bral ta druhá místa a občas dobré tažení poháry.. jako např. s Beránkem. Už vzhledem k atraktivitě. V lize jsou to 3-4 soupeři, na který se těšíš..v poháru každej. Hraje se na vyšších obrátkách, všechno s větší kvalitou a diváckou atraktivitou. Prohra víc bolí a výsledek víc těší. Takže teď se tetelím jako blecha z titulu, ale že jsme dopadli jako spráskaní psi v Uefě mě nepotěšilo a rád bych to vylepšil v dalším roce.

              Na Hřebíkovu éru ve Spartě se taky nevzpomíná proto, že vyhrál titul (i když on u toho vlastně už nebyl..poprvé skončil na jaře), ale že proháněl Real Madrid a Porto..

          • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

            slaviator     před 15 lety 27.05.2009 21:21 |  
            0 0

            Kdyz postoupime do 4.predkola LM, tak mame skupinu jistoi - v pripade postupu skupinu LM, v pripade vypadnuti skupinu EL... coz je super. Staci tak porazit nejaky ty Islandany a spol ve tretim predkole a mame docela peknou sumicku... a zapasy na celej podzim v Evrope...

            • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

              quelhar (admin)     před 15 lety 27.05.2009 23:02 |  
              0 0

              To je pravda. Na druhou stranu to muze byt Salzburg a navic nezapominejme, ze hrajeme oba zapasy bez trenera...

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      KING25     před 15 lety 26.05.2009 21:12 |  
      0 0

      By mě zajímala, jaká náhoda k tomu dopomohla tenhle článek najít :-)

  10. Infromace Ultras na liberec

    Kuka125     před 15 lety 27.05.2009 11:11 |  
    0 0

    1. Po závěrečném hvizdu přijdou hráči na klasickou děkovačku a poté se přesunou poděkovat ostatním tribunám. Mezitím bude 20 fanoušků z kotle (!!!) stavět podium, na kterém se bude předávat pohár pro mistra! V tu chvíli musíme všechny udržet na tribunách!

    2. Hráči odejdou do tunelu a po jednom budou za velkého aplausu přicházet na podium! Poslední přijde kapitán, který zvedne nad hlavu pohár! V té chvíli důrazně žádáme, aby všichni zůstali na tribunách! Hráči poté s pohárem oběhnou celý stadion a zaběhnou opět do tunelu. Mezitím, co budou obíhat stadion se musí uklidit podium!

    3. Hráči poté se šampaňským vyběhnou z tunelu a to už se děj vůle boží a oslavy mohou propuknout naplno!

    4. Všichni se pak můžeme přesunout k podiu, které bude připraveno před stadionem a kde opět vystoupí slávistická skupina BARAKI a kam samozřejmě přijdou hráči!

    Pokud vše půjde podle tohoto plánu, oslavy budou opravdu velkolepé. Bylo by nejlepší, kdyby si tento článek přečetlo co nejvíce lidí, aby všichni věděli, co se bude dít!

    • Re: Infromace Ultras na liberec

      Kuka125     před 15 lety 27.05.2009 11:14 |  
      0 0

      Doufám že to všichni dodržíme a užijeme si to. MISTŘI,MISTŘI,MISTŘI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

    tantalos     před 15 lety 27.05.2009 16:09 |  
    0 0

    Diskuse se posunula dál, k hodnocení celého ročníku, a tak si pár řádek neodpustím.
    Pro mě to byla dobrá sezóna, protože se občas hrál nádherný fotbal. To, co předváděli Necid, Tavares, Belaid, Vaniak, Suchý, se vyrovnalo krásným chvlílím, kdy byla stejná radost dívat se na mladého Šmicera, na Poborského (protože i když budete sebevíc skandovat, že poborský je homosexuál, hovado či cokoli jiného, neuberete mu, že za Slavii válel pěkně), na Kuku, Biniče, Tatarčuka, Bejbyho, nebo později na Radka Černého, Vachouška a třeba i na Kolouška.
    Zřejmě už asi nikdy si neprožijeme takovou euforii, jako když po Mickaelově pološlapáku šel dopředu Standa vlček, zavěsil a pak běžel s rukama roztaženýma jako křídla letadla a s očima plnýma slz ke střídačce a my věděli, že Ajax dostal na prdel.
    Ale zaplaťrpánbůh na ty nádherné chvíle, kdy to Necka tam sázel s ledovým klidem, jako kdyby to bylo tak samozřejmé, kdy Tavares úplně bez námahy odzbrojoval protihráče, kdy Slavia hrála krásný ťukes.
    Byl to hodně dobrý ročník, ani ne kvůli titulu, ale protože občas byla veliká radost se na Slavii dívat. A to hlavně na podzim.
    Byl to výborný ročník i díky Strašákovi a kotli, kteří dokázali něco v Česku nevídaného: fandit na moc vysoké úrovni.
    Za takový ročník nebyla cena, kterou jsem dal za permanentku, vůbec vysoká (i když tolik tisíc jsem ještě nikdy za permici neplatil).
    Přesto mi ke spokojenosti dost chybí:
    I během onoho úspěšného podzimu se ukázalo, že propast mezi mezinárodním fotbalem a Slavií se rozšiřuje, svět nám mizí v nedohlednu a i náš titul je do značné míry výsledkem toho, že Sparta, Bolka i Liberec sice formálně tvořily špici, ale fakticky patřily k průměru. A my na jaře taky.
    A po odchodu Mateje, Necky a Mickaela se objevil jen jeden nový hráč, který mi dělá radost, i když vlastně vůbec nový není, Milan Černý. Ještě si vzpomínám, jak fantastický koncert rozehrál spolu s Krajčíkem na čerstvě exhumované Bohemce, jenže matej šel pak nahoru a Milan dolů.
    Strašně mě potěšila slova Jiřího1, že se skautingu ve Slavii ujímá pan Cipro. Snad se mu podaří nacházet další slavisty, na které bude obrovská radost se dívat. A o to tu jde.

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 16:33 |  
      0 0

      Ano, souhlasím. Že na jaře byl Baník horší než Kladno a Zlín je dost alarmující. Jestli jsme sehráli v sezoně 5 zápasů, které se aspoň přiblížily mezinárodní úrovní je dost špatná zpráva.

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 16:48 |  
      0 0

      Tantale, nenapsal bych to o moc jinak. Jo, ta euforie po standove golu uz se opakovat nemohla, protoze to jsme vsichni tak nejak tusili, ze slavie je na nejaky cas zachrana a ze se z toho srabu vyhrabe. Jsem rad, ze jsme tuhle sezonu nepromarnili to, co nam ten standuv gol umoznil, na podzim nam kluci delali radost a na jare nakonec zvladli obhajit titul. Eden, Strasak a spol. maji tez velkou zasluhu.

      No a taky me znepokojuje, jak je na tom celej ceskej fotbal a ze je tak malo hracu, ktery prevysujou ten nevalnej prumer a ktery jsou konkurenceschopni i v evrope. Slavie bez podzimnich opor v mnoha zapasech k tomu prumeru propadala, byt i na jare byly nektery zapasy, ze kterych jsem mel radost (treba derby, Boleslav, Zizkov). Snad se tedka povede sestavit tym, kterej na z toho prumeru zas povstane, pred kvalifikaci na LM to moc potrebujeme.

      • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 17:48 |  
        0 0

        no myslim ze vedeni vysliselo ty casto i opravnene vykriky a se skautingem to opravdu zacalo myslet vazne, Hlucin a ted i pan Cipro sou dobre zpravy pro vsechny , jinak letos to snad stema poharama bude dobry, vrati se Standa srdce tymu a mozna i Matej takze ja to vidim pozitivne.

  12. Krajčík skončil v Reggině

    marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 17:07 |  
    0 0

    Matej Krajčík opouští italskou Regginu. Klub, který je kolo před koncem Serie A už jistým sestupujícím, na svém webu bez bližších podrobností oznámil, že s jednatřicetiletým slovenským reprezentačním obráncem po vzájemné dohodě zrušil smlouvu.

    • Re: Krajčík skončil v Reggině

      lassiter     před 15 lety 27.05.2009 17:15 |  
      0 0

      Hmm, tak to je zajímavá zpráva. Nějakej zásadní shon po Matejovi v zimě nebyl, věřim že by mohlo být reálný vidět ho zas u nás a já bych si to přál. K němu ještě zleva Rudu a krajní beky bysme měli pořešený :-)

    • Re: Krajčík skončil v Reggině

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 17:15 |  
      0 0

      no sakra to by byla posila :)))

        • Re: Krajčík skončil v Reggině

          marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 17:22 |  
          0 0

          Tak to že Doležal říká ne nemusí nic znamenat, KJ si ho prostě může vyprosit. Ale myslim si spíš že se nevrátí to ani do GL, zůstane v zahraničí, buď se upíše někomu v Serii B nebo A a nebo nekde v Rakousku

        • Re: Krajčík skončil v Reggině

          lassiter     před 15 lety 27.05.2009 17:26 |  
          0 0

          Hm, no já teda za mě osobně říkám ano. Pravda je, že tam máme Dřížďala, Kaufmanna a Dense. Každopádně Doležal zní docela kategoricky, jindy vždycky mlží, možná nějaká dohra z podzimního neúspěšnýho vyjednávání o smlouvě...

          • Re: Krajčík skončil v Reggině

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 17:31 |  
            0 0

            no, z toho vyjadreni to fakt vypada,ze tam nejaka dohra bude.. skoda, ja bych mateje bral.. ale dost mozna zajem nebude ani na jedne strane..

            • Re: Krajčík skončil v Reggině

              lassiter     před 15 lety 27.05.2009 17:36 |  
              0 0

              no v tom případě doufám, že zůstane někde venku, protože v praze je ještě jeden klub, kterej shání levně hráče a zrovna ofenzivní pravej bek by se mu možná hodil...

              • Re: Krajčík skončil v Reggině

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 17:38 |  
                0 0

                jo. jinak si myslim, ze to dolezalovi trochu ujelo.. trochu neprofesionalni, rekl bych..

                • Re: Krajčík skončil v Reggině

                  quelhar (admin)     před 15 lety 27.05.2009 17:46 |  
                  0 0

                  Nevim no, neprofesionalni. Jej prepadne nejaky novinar a do telefonu mu rekne, ze Krajcika vyhodili z Regginy a jestli se vrati do Slavie. Tak mu proste odpovedel.
                  A uprimne receno - Krajcik se taky ke Slavii nezachoval zrovna dvakrat skvele kdyz odesel zadarmo po skonceni smlouvy.

                  • Re: Krajčík skončil v Reggině

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 17:50 |  
                    0 0

                    no jasny, tak to je soucast jeho prace, ze mu zavola nejakej novinar a uderi na nej s takovou zpravou.. ze neni jednoduchy spravne zareagovat, vo tom zadna...

                  • Re: Krajčík skončil v Reggině

                    lassiter     před 15 lety 27.05.2009 17:57 |  
                    0 0

                    No tak minimálně netaktický to bylo. Jako pozvánka ke kávě a plodné diskusi o možné spolupráci to nevyznělo :-)

    • Re: Krajčík skončil v Reggině

      slimak     před 15 lety 27.05.2009 17:20 |  
      0 0

      myslim, že k nám nepujde..bude chtit zustat asi venku...na ten post navic ted mame docela dost hracu

      • Re: Krajčík skončil v Reggině

        quelhar (admin)     před 15 lety 27.05.2009 17:23 |  
        0 0

        Taky myslim, nedavno byl s nim rozhovor a rozhodne nevypadal, ze by se nejak touzil vratit do Slavie.

        • Re: Krajčík skončil v Reggině

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 18:14 |  
          0 0

          Já si nemyslím, že by v tom hrály roli nějaké antipatie, spíš prostá logika. Já si to přesně takhle nepřál, Matej je muj nejoblíbenější hráč, ještě s Rudou, ale na jeho místo v zimě nakoupili 2 nový hráče, k tomu se uzdravil Ferry, může tam být i Vácha a v záloze je taky až přetlak. Logicky by zas musel někdo ven. Matej to asi stejně ještě bude chtít zkusit v zahraničí. Přál jsme mu, aby to vyšlo, ale myslím, že si něc dobrýho sežene. Sparta rozhodně nehrozí.

        • Re: Krajčík skončil v Reggině

          Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 18:14 |  
          0 0

          no myslim ze kdyby sel do GL tak snad jedine knam, oni by ho asi ani ve sparte moc neprivitali , pokud vim tak to byl jejich nejneoblibenejsi fotbalista z nasich řad :)))

          • Re: Krajčík skončil v Reggině

            Fallen (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 19:39 |  
            0 0

            Ale prosimtě, na Spartě by prstíčkem hrabali, aby jim tam někdo takovej přišel

          • Re: Krajčík skončil v Reggině

            Eluin (přítel SN)     před 15 lety 29.05.2009 09:47 |  
            0 0

            Pokud si pamatuji, tak kdesi Krajčík prohlásil, že by na Letnou nikdy nešel.
            Tak snad svého slova dodrží :-)

  13. Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

    Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 19:47 |  
    0 0

    Suchý je asi zraněný, protože jinak by v nominaci určitě byl. Škoda je, že se nedostalo na gólmana Černého z Hamiltonu /Skotsko/ a na Švícka /zranění nebo přehlížení?/.

  14. Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

    quelhar (admin)     před 15 lety 27.05.2009 20:26 |  
    0 0

    Jen doplnek k tomu Frantovi Ciprovi - z rozhovoru na idnesu (ktery je ale o necem jinem):

    Co děláte teď? Z prvoligového fotbalu jste se vytratil.
    Zatím bych to nechtěl moc prezentovat a řekněme, že něco dělám pro jeden český klub.

    cely rozhovor je tady - http://fotbal.idnes.cz/kdyz-za-luzankami-vladla-euforie-a-cipro-dovedl-zbrojovku-zpet-do-ligy-1z7-/fot_dsouteze.asp?c=A090527_104555_fot_dsouteze_par

    • Re: Do reprezentace povoláni Brabec a Jaroslav Černý

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 27.05.2009 21:57 |  
      0 0

      JJ, zaznamenal jsem. Doufám, že je to potvrzení slov Jiřího. Za to bych byl moc rád.