Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Teplice - Slavia 0:1

Mistrovská Slavia uspěla i v dalším ligovém utkání a díky brance Ivany se do Prahy vrací s tříbodovým ziskem.

Sobotní slunečné odpoledne nám přineslo předposlední ligové kolo. Slavia přijela do Teplic, kde nás po dlouhé době čekalo utkání, kde o nic nešlo. Trenér Jarolím přesto většinu opor nešetřil, jen do branky se postavil v ligové premiéře Romanovs. Vyzkoušela se též hra bez typického defensivního záložníka. Do základní sestavy se též dostal uzdravený Hošek.

Tepličtí by jistě velmi rádi porazili mistrovský tým, ale na hřišti to tak příliš nevypadalo. Sešívaní v klidu drželi míč, kombinovali a domácí jejich průniky zastavovali převážně jen díky nedovoleným zákrokům. Herní převaha však k brance nevedla. V deváté minutě krásně do vápna pronikl Milan Černý, ale gólman ho vychytal. Blízko gólu byl ve dvacáté minutě i druhý Černý, ale jeho pěkná střela z dálky levačkou skončila vedle. Nepřesně pálil i Volešák. Do šance se dostali i domácí, až po více jak půl hodině, ale i jejich pokusy neskončily úspěchem, a tak se šlo do kabin za nerozhodného stavu.

Do druhého poločasu lépe vstoupili domácí, ale jejich počáteční snaha rychle skončila, hlavně díky perfektnímu zákroku Romanovse. I v další části hry měli blíže k otevření skóre severočeši, ale jejich snahu zastavila tyč. Gólová radost tak přišla až v devětašedesáté minutě, kdy teplická obrana odvrátila míč jen k Ivanovi, který pronikl do vápna a skóroval. Nebylo co řešit, na stadionu plném slávistů se slavilo. V klidu se můžeme těšit na uzavření sezóny v příštím utkání s Libercem.

Do Teplic zavítalo opravdu hodně slávistů, odhadem více jak sedm stovek. Řada slávistů byla i vedle sektoru. Od začátku probíhalo parádní fandění, kdy si fandové mohli užít bezstarostné utkání bez nervů. S přibývajícím vedrem sice fandění upadalo, ale po vstřelené brance panovala v sektoru opět euforie. Teď už se můžeme připravit na poslední zápas a na velké mistrovské oslavy!

Teplice - Slavia 0:1 (0:0)
Slavia:
Romanovs - Grajciar, Brabec, Jan Hošek, Hubáček - Janda, Volešák, Ivana, Jaroslav Černý - Fořt (78. Pekhart), Milan Černý (90. Jarolím)
Branka:
69. Ivana
Lavička:
Vaniak , Cissé , Švento , Belaid , Kovařík

Komentáře (100)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Teplice - Slavia 0:1

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 23.05.2009 17:12 |  
    0 0

    To zase bude řečí, že MJ nastoupil na poslední minutu utkání (prémie)..
    Mimochodem, to jeho hodnocení ve Sportu se mi zdá trochu nadhodnocené.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      slaviator     před 16 lety 23.05.2009 17:19 |  
      0 0

      A proč na jednu minutu nemoh nastoupit někdo z mladých hráčů? Jinak Milan Ivana gól.. :-)

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        (host)     před 16 lety 23.05.2009 17:21 |  
        0 0

        Ivana gól? Fakt jo?

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          Khadgar     před 16 lety 23.05.2009 17:25 |  
          0 0

          Taky se divim, celkem překvápko...

          Dneska vyčnívala záloha, zahráli hodně dobře. Jenom to chce aby Milan Černý nabral větší jistotu v zakončování a v centrech.

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          slaviator     před 16 lety 23.05.2009 17:50 |  
          0 0

          Jojo, konečně se trefil... :-) Ještě Dušan sníží proti Liberci na.... 1:2... a budu rád... :-) Liberec snad vyhraje, Spartě v Bolce mc šancí nedávám na výhru, protože Bolka se bude muset ohánět, aby vůbec skončila čtvrtá a šla alespoň do Evropské ligy...

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            Troubi     před 16 lety 23.05.2009 19:16 |  
            0 0

            z toho,ze sparta skonci druha samozrejme nadsenej nejsem, ale rozhodne nechci:1)abychom posledni zapas v sezone prohrali,2)abychom ztratili serii neporazitelnosti v Edenu,3)abychom prohrali s umrdancema z Liberce....

            • Re: Teplice - Slavia 0:1

              slaviator     před 16 lety 23.05.2009 19:20 |  
              0 0

              Mno, co je menší "zlo" - prohrát doma, aby Sparta nebyla druhá - nebo aby SParta byla druhá? Nejlepší by bylo prostě, kdyby dneska Jablonec ještě stačil vyrovnat. Pak by Liberci z Edenu stačil bod a byli bycbhom spokojení i my, protože bychom neporazitelnost neztratili

              • Re: Teplice - Slavia 0:1

                euryqp     před 16 lety 23.05.2009 19:32 |  
                0 0

                Co to proboha plácáš o nějakém menším zle apod... Měli bychom se snažit vyhrát a nějaká Sparta nám může být u zadku. Stejně jim to předkolo k ničemu nebude.
                A taky nevím, proč bychom se měli spokojovat s nějakýma remízama kvůli někomu. Tohle uvažování je zvrácený.

                • Re: Teplice - Slavia 0:1

                  slaviator     před 16 lety 23.05.2009 19:51 |  
                  0 0

                  U prdele to není, protože kdyby se náhodou prokousali do čtvrtýho předkola LM, tak by (i kdyby z něho vypadli) měli docela dost peněz... A tím dost je myšleno opravdu hodně, mělo by se jednat o víc jak 55 milionů (!!!) korun, za třetí předklo je to 130.000 € (za t čtvrtý 2.1 mil €)

                  • Re: Teplice - Slavia 0:1

                    slaviator     před 16 lety 23.05.2009 19:55 |  
                    0 0

                    tak omyl, 130.000 bude když tým vypadne, takže kdyby postoupila do čtvrtého, tak získá "jen" 55 mil Kč... :-)

                • Re: Teplice - Slavia 0:1

                  slaviator     před 16 lety 23.05.2009 19:53 |  
                  0 0

                  Nebo Ty chceš, aby Spartě přiteklo "jen" tak 130.000 € a pak, s trochou štěstí, dalších 2.100.000 €, i kdyby v tom čtvrtém předkole pak prohrála?

                  • Re: Teplice - Slavia 0:1

                    euryqp     před 16 lety 23.05.2009 20:04 |  
                    0 0

                    Asi tak úplně nechápeš, o čem píšu. Pokud Spartě něco přiteče, tak nejspíš proto, že získá za celou sezonu tolik bodů, aby jí to stačilo na druhé místo. Dál se tím zabývat nehodlám. Zajímají mě výsledky Slavie a příští týden jí budu fandit, aby vyhrála. Nikdy bychom se neměli snížit k tomu, abychom kalkulovali s naší prohrou jen proto, že by to Spartu poslalo níž. Všichni si pamatujeme na to, jak to Sparta údajně pustila Plzni a všichni jsme to kritizovali. Nechci abychom byli jako oni.

                    • Re: Teplice - Slavia 0:1

                      slaviator     před 16 lety 23.05.2009 20:10 |  
                      0 0

                      Jenže oni ji to pustili v ligové sestavě, neobměněné... V čem je jiný, když namaže někdy někomu Brabec a namazal by třeba Hošek? A kdyby dal trenér šanci několika (třem, čtyřem) klukům ze širšího kádru...?

                      Nehledě na to, že Slavie možná bude mít zájem na tom, aby Liberec se dstal do předkola LM. Gebre Selassie... Pokud bude mít Liberec prachy, tak využije opci - a KJ s ním asi nepočítá, když má k dispozici Grajciara, Dense a Kaufmana...

                      • Re: Teplice - Slavia 0:1

                        Filipos     před 16 lety 23.05.2009 20:17 |  
                        0 0

                        O Kárla bych strach neměl, to o kolik nás ojebal loni mu zaplatí Gabreho a ještě Váchu, kterého tam pošlem za Kozlem :-))) Mužeš sem prosím hodit link, z kterého čerpáš ty údaje o penězích z předkol LM?

                  • Re: Teplice - Slavia 0:1

                    vosaa     před 15 lety 24.05.2009 00:25 |  
                    0 0

                    Seš pěknej blb jestly takhle uvažuješ, Sparta by nám měla bejt naprosto u prdele, pokud neni před náma¨. Rozhodně si nepřeju ,aby jsme kuli ní prohrávaly

              • Re: Teplice - Slavia 0:1

                (host)     před 15 lety 24.05.2009 04:13 |  
                0 0

                Z další Sparta vždycky uhrála trošku víc bodů do koeficientu než nějakej Liberec či co, kterej každoročne kurví koeficient

                  • Re: Teplice - Slavia 0:1

                    Jakubisko     před 15 lety 24.05.2009 09:58 |  
                    0 0

                    Liberec akorát jednou vypadl v intertotu s těma kazachama, jinak nemám pocit že by něco kurvil...

                    • Re: Teplice - Slavia 0:1

                      (host)     před 15 lety 24.05.2009 12:36 |  
                      0 0

                      Tady se o tom dřív psalo docela dost psalo...Prostě je fakt, že Sparta vždycky aspoň to předkolo přeleze

            • Re: Teplice - Slavia 0:1

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.05.2009 21:29 |  
              0 0

              Nevim troubi, esli te to potesi nebo spis zklame, ale tentokrat s tebou prekvapive souhlasim - pokud jde o body 1) a 2).. no, berme to jako raritku..:-)). Manipulovat se zapasy? Jsme snad Sparta? To je cesta do pekel. Doufam, ze Liberec porazime a nezkazime si zaver sezony.

              • Re: Teplice - Slavia 0:1

                Troubi     před 15 lety 23.05.2009 23:40 |  
                0 0

                potesi....precijenom slaviator je nejvyssi kategorie nepratel na SN:D

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        bongor     před 16 lety 23.05.2009 18:05 |  
        0 0

        I ty Brute?

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 23.05.2009 18:49 |  
        0 0

        byl připravenej ještě Kovařík ale už se to nestihlo , to asi ale KJ věděl že se to nestihne tak to naschvál takle udělal aby měl alibi že jo :))

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          slaviator     před 16 lety 23.05.2009 18:54 |  
          0 0

          Kdyby chtěl, moh poslat oba najednou :-)

  2. Diviš

    slaviator     před 16 lety 23.05.2009 17:20 |  
    0 0

    Pořád věříte tomu, že Kuba Diviš je dvojka a za B tým chytá jen proto, aby byl v zápasovém rytmu, zatímco na lávce A týmu sedí Romanovs..? Nebo skutečnou dvojkou je Romanovs...? :-P

    • Re: Diviš

      coolair     před 16 lety 23.05.2009 19:54 |  
      0 0

      Diviš stráví příští sezónu na hostování, rozchytá se, dvojku bude dělat Romanovs a v další sezóně, až skončí Vaniak, se o jedničce rozhodne mezi Divišem a Romanovsem.

      • Re: Diviš

        Fly     před 16 lety 23.05.2009 21:32 |  
        0 0

        Diviš pod KJ nikdy jednička nebude.

    • Re: Diviš

      TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 24.05.2009 04:15 |  
      0 0

      A jak zachytal Romanovs prosimtě? TKutnik

      • Re: Diviš

        slaviator     před 15 lety 24.05.2009 15:32 |  
        0 0

        Precti si zpet starsi komentare, kde mnozi tvrdili, ze Divis chyta v Becku jen proto, aby byl v rytmu a mel zapasove vytizeni, zatimco Deniss je trojka. A pak poprve v lize kdyz nechyta Vaniak, tak jde Deniss. Po trech tydnech marodeni... Tak je proste dvojkou Deniss, vzdyt je to fuk, akorat proste Divis tou dvojkou neni. No...

        • Re: Diviš

          (host)     před 15 lety 24.05.2009 15:42 |  
          0 0

          Ale o tomhle se nebavim...Romanovs mě prostě za jeden zápas přesvědčil víc, než Diviš za cca 10, kdy jsem ho viděl...Že je odchovanec neznamená, že má patent na kvalitu, jak si tu pořád někdo myslí.
          PS: Uvidíme, kdo bude chytat s Libercem

        • Re: Diviš

          Khadgar     před 15 lety 24.05.2009 16:42 |  
          0 0

          Prostě existuje taky možnost, kterou tu někteří nechtějí slyšet. A ta možnost je, že Diviš na to nemá a předčí ho nějaký pidimuž z Ruska. Nebo že by byl Luboš Přibyl další zlý a zákeřný trenér, který Diviše vraždí jako neviňátko?
          Mimochodem, nejmladší stabilně chytající gólman je Zlámal v Liberci (ročník 85) a pak gólmani Příbrami, taky 1985. Pak je trochu mezera...

          • Re: Diviš

            tantalos     před 15 lety 24.05.2009 20:06 |  
            0 0

            Ano, Khadgar má opravdu, všichni idioti, kteří ho zkoušeli v juniorské reprezentaci, se zmýlili. To, že se tenkrát osvědčil a líbil, byla určitě věc náhody. Musíme kupovat perspektivní talenty z ciziny, protože co čech, to blbec. Lepší než čech je i brankář, který si na vysoké centry musí brát štafle.

            • Re: Diviš

              Khadgar     před 15 lety 24.05.2009 21:18 |  
              0 0

              O idiotech píšeš ty. Romanovse jsme nekupovali, přišel zadarmo když Míša Vorel chtěl jít někam, kde bude pravidelně chytat. Tak mu bylo umožněno hostování. Nevšiml jsem si že by si Romanovs musel brát v sobotním zápase na centry štafle, spíš mi přišlo že je asi potřeboval Kuba, když si nebyl schopný stáhnout centr z rohu do malého vápna - aneb když chceš dělat demagoga ty, tak já budu taky. Ono je to neustálé omílání výšky jako jeho negativní vlastnosti trochu mimo, když má 186cm a třeba modla Vaniak 189cm. Spíš to ukazuje co seš za magora, tantale. Nebo chceš snad dělat z Luboše Přibyla blbce?

              • Re: Diviš

                tantalos     před 15 lety 24.05.2009 22:16 |  
                0 0

                Ano, když čtu tvé příspěvky, Khadgare, slovo idiot je první, které mě napadne. Mám už plné zuby blbounů, kteří se označují za slavisty, ale na slavistické reprezentanty blijí.
                Diviš je podle tebe neschopný. Podobné zvratky jsem tady už mockrát četl od podobných volů, jako jsi ty. Jak je neschopný Dočkal, jak je neschopný Gecov, od volů, kteří nadávají na ty různé Vukoviče a Dejmky, které nikdy neviděli ale na které si s gustem plivnou.
                Mimochodem, Vukovič se v prvním svém ligovém utkání na spartě dostal do tří gólových šancí, jeden gól dal.
                Ono se ti dobře plive na Diviše, když ho nikdo nestaví. když v béčku chytá berkovec a v áčku Vaniak a Romanovs. Mimochodem, kdybys jednou viděl Romanovse na vlastní oči zblízka, viděl bys, že má 186 maximálně na vysokých podpatcích.

                • Re: Diviš

                  Khadgar     před 15 lety 24.05.2009 22:48 |  
                  0 0

                  Nadávání ti jde skvěle, alespoň něco. Já mám zase dost chytráků, kteří kádrují kdo je slávista a kdo se označuje za slávistu.
                  Pokud tě to zajímá, Diviše jsem viděl za béčko chytat dostkrát. Dokonce myslím že to byla nadpoloviční většina (domácích) zápasů, které za něj chytal. Ale to pro tebe není argument, jsem prostě idiot, jelikož neuznávám tvojí pravdu, která je ta správná a jediná.
                  Na nikoho neplivu, pliveš tu akorát ty. Ani na nikoho nebliju, jakési výblitky tu byly opět akorát od tebe. Jediná dobrá věc je, že celkem stagnuješ a zvratky jsou zhruba na stejné úrovni.
                  Diviš podle mě neschopný není (to jsi opět napsal ty!), to by nebyl ve Slavii. Jenom je potřeba vidět, že ne všichni mladí mají na to prosadit se. Podle tebe by tomu evidentně tak být mělo. Napíšeš že ne, ale přečti si co píšeš - ono to tak prostě je. Mimochodem, do základní sestavy se tuhle sezonu prosadili z béčka Černý a Hošek, na podzim by se takhle dal označit i Necid. To je docela slušná bilance. Argumentace že nebýt zranění, tak to není je mimo mísu, protože takhle to ve světě chodí běžně.
                  Ale no nic, jdu dál přemítat nad svojí idiocií a ubohostí a vymýšlet na koho zase plivnu a vybliju se.

                  • Re: Diviš

                    Squater     před 15 lety 24.05.2009 23:09 |  
                    0 0

                    Khadgar wins!!!

                    Tantale si opravdu tragéd...

                    Khadgare, mluvíš mi z duše, děkuji!

                    Diviš opravdu není špatný brankář, ale, a budu se znovu opakovat, to že je ODCHOVANEC a to že byl v MLÁDEŽNICKÝCH REPRE není jediným rozhodujícím faktorem pro to, že by měl být jedničkou ve Slavii.

                    Tantalovi demagogie jsou tady pověstné a dovolím si nesouhlasit s názorem, že se nikam nevyvíjí... Protože jsou čím dál více trapnější, bohužel. V dobách, kdy s těmito plky Tantalos začínal, jsem za ně byl i rád... Ale ono se i dobré jídlo časem přejí a mít každý den k obědu krupicovou kaši (jinak poslední Tantalovy výroky nelze nazvat) fakt není to pravé ořechové...

                    Romanovs jasně potvrdil, že jeho aktuální výkonnost je o dost výše než kvalita Diviše a jsem rád, že zavřel ústa pošukům jako je Tantalos, kteří by nejraději sestavili sestavu pouze z hráčů hrajících ve Slavii od přípravky a Rajtorala.

                  • Re: Diviš

                    tantalos     před 15 lety 24.05.2009 23:26 |  
                    0 0

                    To jsou mi objevy, Jablonec je slavistické béčko? Kdyby v jablonci neměli trenéra, který umí hráče připravit, tak by tady nějaký podobný chytrák jako ty tvrdil, že Necid umí prd a že máme radši koupit nějakého padesátiletého cizince.
                    Diviš možná neměl letos nejlepší formu. Viděl jsem ho letos asi čtyřikrát a jednou vyhořel. Mimochodem, Vaniak hořel na jaře taky, i když ne tak výrazně. To ale neznamená, že vaniak není skvělý brankář.
                    Nebo Brabec? Kolik udělal letos kiksů? kolik zavinil gólů? A přesto tady na něj nebliju jako ty na diviše, když mu to trochu nevyšlo.
                    jedna věc jsou schopnosti a potenciál vzestupu, druhá věc momentální forma. Diviš má na to nahradit radka Černého a stát se podobnou slavistickou ikonou. Možná se mu to podaří, možná ne. Ale měl by dostat šanci ukázat co umí nejen v repre, ale i před plným stadionem.
                    Jo, Milan Černý šanci dostal. Protože trenér opravdu neměl nějakého levného cizince, kterého by postavil. protože neměl nikoho. Radši vzal na střídačku jen čtyři lidi, aby němusel dát naději někomu z béčka, protože hráči jako MČ evidentně opovrhoval. Pak se ale ukázalo, že tenhle podřadný hráč z béčka je tahoun áčka. A ty tuhle ostudu trenéra ještě vydáváš za jeho přednost? To je od tebe hnusná demagogie.

                    • Re: Diviš

                      Khadgar     před 15 lety 24.05.2009 23:43 |  
                      0 0

                      Já na nikoho neblil, to píšeš ty. Víceménně tady bliješ jenom ty a to třeba na trenéra, který dovedl Slavii ke dvoum titulům za sebou. Ale vlastně jak už všichni víme, jeho zásluha to není protože nevtiskl týmu žádnou koncepci a hraje se jenom na náhodu a schopnosti hráčů (sakra, jaký to paradox!).
                      Diviš dostal šanci třeba na Ajaxu, kdyby ho chtěl zlý a podlý Karel Jarolím potopit (jak neustále píšeš), tak tam postavil Vorla. Už jsem tu psal o věku stabilně chytajících gólmanů v lize, ale to není argument, že. Holt má Diviš smůlu že Slavie co se týče gólmanů není ve srabu. Václavík by mohl vyprávět.
                      Jestli myslíš že Milana Černýho někdo ze Slavie považoval za podřadnýho hráče béčka, tak seš docela na omylu, obzvlášť u toho pána co si ho tehdá vytáhl do áčka...
                      Dej si bacha, už se začínáš vykrádat.

  3. Re: Teplice - Slavia 0:1

    tantalos     před 16 lety 23.05.2009 17:26 |  
    0 0

    Spíš 4:5:1 než 4:4:2. Velmi solidní hra naší zálohy, nadprůměrně pracovitý J. černý, Janda vydržel celé utkání, Volešák solidní, ukazuje, že chce do základu
    V defenzivní práci grajciar zbytečně fauloval, mohl být poprávu vyloučen, Hošek také udělal jeden nebo dva kiksy. Romanovs měl dva důležité zákroky, zvlášť při dorážce na začátku 2. půle, kdy balon naštěstí šel přímo na něj, ale pustil na tyč trestňák. Vcelku Slavia byla o něco lepší. Teplice se možná trochu šetřily na pohár.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      bongor     před 16 lety 23.05.2009 18:08 |  
      0 0

      Mě docela zajímá ,jak ČMFS vyřeší start zraněného Kadlece.Jestli jsme si všichni rovni,nebo je nadále někdo rovnější.

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        tantalos     před 16 lety 23.05.2009 18:32 |  
        0 0

        Kdyby to neměli posichrovaný od vepřů a opravdu jim hrozila kontumace, určitě by Kadlece nestavěli. Samozřejmě si jsou všichni rovni, ale někteří si jsou rovnější,

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          slaviator     před 16 lety 23.05.2009 18:35 |  
          0 0

          ... bude aspoň sranda, když prohrajou v Boleslavi. Protože Boleslav, pokud chce do EL, tak musí vyhrát. A nevím nevím, z Liberce jde pravdu strach, dneska porazil Budějky 2:0, my Teplice jen 1:0, navíc míč je kulatej, každej zápas je jinej a KJ možná zkusí pár kluků, aby si okusili ligu... :-)

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            Khadgar     před 15 lety 24.05.2009 11:05 |  
            0 0

            Hm, tys tu fakt chyběl...

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        slaviator     před 16 lety 23.05.2009 18:33 |  
        0 0

        Šalamounsky. Dostane podmíněný trest na jeden zápas... :-)

        Je to hnus, velebnosti. Byl omluvenej z reprezentace pro zranění, tak pět dní nesmí dle předpisů hrát. To samý ale Chramosta v Bolce! Zda hrál Vydra za Jihlavu, to nevím. Kontumace je ale asi vážně krajní řešení, i když... záleží na výkladu no, zda startoval neoprávněně nebo zda byly porušeny "jen" nějaký paragrafy a podobně.

        Sparta má ale částečnou pravdu, že za poslední 3 měsíce byl nominován do třetí reprezentace. Na druhou stranu to vidím jako logické: na začátku jara nehrál ani za béčko, tak byl "jen" se svejma vrstevníkama. Pak začal nastupovat za áčko Sparty a hrál za osmnáctku, mno a když nyní hrál v základu, proč by nemoh jít do devatenáctky? Ale měli to řešit jinak než "omluvenkou", že je nemocnej... To rozhodně.

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          Viking     před 16 lety 23.05.2009 18:38 |  
          0 0

          Dneska nastoupili Vydra, Chramosta i Kadlec. Museli už to mít pošetřený, udělá se bububu, zaplatí pokutu a jede se dál...

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            slaviator     před 16 lety 23.05.2009 18:56 |  
            0 0

            V tm případě až někdy nám o něco půjde a bude nominován náš hráč, tak taky prostě bude "zraněnej" a je to... Tohle je blbost, když Spartě jde vlastně o desítky milionů za LM (už jen třetí předkolo je pěkně hodnoceno, čtvrtý ještě líp, tam už jsu desítky mil i pro vypadlé do EL)... a i Boleslavi o desítky za případnu účast ve skupině EL, co proti tmu je pokuta padesát tisíc od disciplinárky.. :(

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            bongor     před 16 lety 23.05.2009 19:04 |  
            0 0

            Přečet jsem si pěknou pohádku na dobrou noc:Kadlec se na sraz dostavil,dokonce v doprovodu rumunského lékaře.Pravili,že jej omlouvají,že má zraněný stehenní sval a nemůže nastoupit hrát ani běhat.Ale nebyl přítomen lékař repre,aby mohl stanovit svoji diagnózu. Za dva dny se nám hoch zázračně uzdravil a už byl na treningu.Suma sumárum,může se někdo divit třeba těm šesti násoskům co je "vyhodili"z nároďáku?Vždyť ty kluky už od šestnácti
            let učej ,jak podvádět a že repre je jenom béčko sralty.Věřím,že to projde téměř bez povšimnutí a ten funkcionář,co si dovolil udělat bubu dokonce i na samotného geroje Kadlece to dostane pěkně sežrat.

            • Re: Teplice - Slavia 0:1

              slaviator     před 16 lety 23.05.2009 19:15 |  
              0 0

              Prostě Kadlec je pro Spartu nepostradatelný hráč.. :-)

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 23.05.2009 18:55 |  
      0 0

      tak Cerny sel skutecne prikladem , takle makat by meli vsichni , Janda podle me dneska nic moc , naopak Fort se rval a bojoval narozdil od Pekharta , ten je trochu zklamání, zaloha dobra a prekvapive i golman se ukazal ze minimalne dobra dvojka znej bude.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.05.2009 21:41 |  
      0 0

      Souhlasím s tantalem. Dnes výborně zahrála záloha, zejména co se týče pohybu a obranný činnosti. Jen škoda, že občas nevycházely finální přihrávky, před vápnem jsme bohužel byli trochu nepřesní, jinak bychom dali víc golu, protož právě v záloze jsme tentokrát soupeře přehrávali. No a jelikož jsem tu mockrát kritizoval Jardu Černýho, dnes musím říct, že zahrál výborně, poctivě se vracel, vyhrával souboje, udržel balony, nepadal, škoda že i jemu stejně jako ostatním záložníkům trochu nevycházela právě ta koncovka. Jinak pěknej zapas, i když jsem si říkal, že po zákroku Hoška se měla pískat penalta, Honza tam i předtím trochu moc viditlně šahal rukama po hráči ve vápně, no potřebuje zkušenosti.. příště by to měl řešit jinak. I Grajciar několikrát fauloval zbytečně. Romanovs - u mě dobrý.

  4. Re: Teplice - Slavia 0:1

    japhy     před 16 lety 23.05.2009 18:45 |  
    0 0

    Celkem to šlo, bylo to takový uvolněný, ale PROBOHA - ty naše standartky jsou neskutečně hrozný. Útočný bez nápadu a důrazu a při obranejch to zase skoro vždycky smrdí gólem. Nechápu, nerozumím, ale může nás to stát spoustý bodů...

  5. Re: Teplice - Slavia 0:1

    Gino     před 16 lety 23.05.2009 21:37 |  
    0 0

    SLAVIATORE !!!!!
    Co to tady ksakru meles o tom, jak by sis pral, abychom s Libercem prohrali!!? Jses normalni? Pro krista. Sdilim nazor toho, kdo ti na to uz jednoznacne napsal - je nam jedno jestli bude spatra druha nebo treti - jen at si je klidne druha, my jsme byli druzi taky dost dlouho. Rozhodne je prednejsi domaci vyhra a oslava titulu, nez nejaky cachry. Absolutne teč nechapu, kde se v tobe tenhle hnus bere!
    BTW: pres dva miliony ecek za postup do ctvrteho predkola LM? Vzpamatuj se! :o)

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      elpresidente     před 16 lety 23.05.2009 21:45 |  
      0 0

      ...že na něj vůbec reaguješ, ten klučina je úplně mimo

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      slaviator     před 16 lety 23.05.2009 22:34 |  
      0 0

      Treba v dnesnim Sportu byla prehledna tabulka, kolik penez bude za zapasy v LM... kdyby to platilo loni uz, meli jsme o par desitek mil kC vic, za vyhru je ted 800.000 € ve skupine. O 2.1 mil € pisi pak v clanku pod tou tabulkou a skutecne se jedna o penize pro tym, co ze 4.predkola vypadne...

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        lassiter     před 15 lety 23.05.2009 23:00 |  
        0 0

        výhra ve skupině LM - 800tisíc EUR, vypadnutí ve 4.předkole - 2,1mil. EUR, oslava titulu ve vyprodaném Edenu PO VÍTĚZSTVÍ NAD LIBERCEM - k nezaplacení!!!

        sorry, ale způsob uvažování, kterej si naznačil nahoře, je zcela úchylnej. na každý prase se vaří voda a jednou by se nám to bezpochyby vrátilo.

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          slaviator     před 15 lety 23.05.2009 23:05 |  
          0 0

          Takhle: pokud se vyhraje, super. Pokud by dostali sanci kluci ze sirsiho kadru, prohrali jsme a Liberec skoncil druhej, nevadilo by to tak, jako kdyby se mel Eden od zari jmenovat Mestska SynotTip Arena a meli tam hrat AFK Vrsovice...

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      urs (přítel SN)     před 15 lety 24.05.2009 14:32 |  
      0 0

      no hoši.., možná je trochu mimo, ale já bych si na výhru Libe snad dokonce i vsadil..
      zaplaťbůh však vůbec nesázim :-)
      pokud bude Sralta třetí, neřikejte mi, že nebudete ani trošičku rádi ;)
      uvídíme jak to nakonec dopadne, ale já řikam, že to smrdí..

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        slaviator     před 15 lety 24.05.2009 15:34 |  
        0 0

        Nejde o zadnej "komplex ze Sparty", jde o to, ze jsme v ceskem prostredi, s ceskymi hraci...

  6. Re: Teplice - Slavia 0:1

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 23.05.2009 23:25 |  
    0 0

    ze stránek Mladé Boleslavy
    V závěru utkání pražský soupeř nesportovně kouskoval hru simulováním zranění a poleháváním na trávníku.

    Zbývala ještě čtvrthodina na zvrácení výsledku. Ale Boleslavským se to již nepovedlo, byť většinu zbývajícího času odehráli s ofenzivní snahou. Soupeř však kouskoval hru, jeho hráči polehávali a laciným nesportovním způsobem ukrajovali čas.

    no teda i když je to třeba pravda tak tohle psát na web je dost pod úroven klubu , to si můžou psát fanoušci v diskuzi.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Ladineeek     před 15 lety 24.05.2009 10:16 |  
      0 0

      si přečti co napsali o zápase s náma:-) to píše nějakej vyloženej zaslepenec :-)

  7. Re: Teplice - Slavia 0:1

    urs (přítel SN)     před 15 lety 23.05.2009 23:49 |  
    0 0

    brankář zachytal parádně a hlavně s jistotou :-)
    mam z něj radost!

    mějte se, dobrou noc

  8. Re: Teplice - Slavia 0:1

    Viking     před 15 lety 24.05.2009 13:12 |  
    0 0

    To je hroznej bulšit co tady někteří dokážou zplodit.

    My máme titul dvě kola do konce, vyhrajeme přes spekulace v Teplicích, šanci dostane Romanovs. A už zase začíná hon na čarodejnice. Proč nechytal Diviš atd...

    Druhá věc - poslední kolo s Libercem, vyprodaný stadion, oslava z titulu. Zase nějaké chytré hlavy držkujou, ať se to Liberci nechá, hlavně ať postoupí do CHL Sparta. Jděte se zasraným Libercem do prdele. Já chci vidět vyhrávat Slavii a Liberec, mužstvo který v posledních letech evropský koeficient kurví jako málokdo, bych tedy v předkole CHL zrovna vidět nechtěl. Já chci důstojný oslavy, trojku v síti Liberce. Tenhle zápas je jedna z posledních ostrých příprav před předkolem CHL (namotivovaný soupeř, plný stadion) a my postavíme půlku béčka, aby Sparta náhodou neskončila druhá.

    To je diagnóza, jmenuje se to KOMPLEX Sparta.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 24.05.2009 14:19 |  
      0 0

      sestava na liberec

      Romanovs-Dens-Cmovs-Hosek-Siklic-Cisse-Belaid-Kovarik-Jablonsky-M.Cerny-Pekhart

      musime vyzkouset kdo ma na to hrat pristi sezonu za slavku a koho posalt na hostovacku pripadne uplne pryc :))

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 24.05.2009 14:29 |  
        0 0

        No rozhodne bychom meli s touto sestavou nejsilnejsi lavicku v lize (Vaniak, Brabec, Svento, Jarolim, J. Cerny, Janda, Fort) :o)

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        slimak     před 15 lety 24.05.2009 15:15 |  
        0 0

        souhlas, ja bych to postavil ale takhle:
        Diviš(romanovs)-Grajciar(dens),Hošek,hubáček,Šiklič(Jablonský)-Janda,Ivana,Volesak,Kovařik-Milan černý,Pekhart

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      jnnxx     před 15 lety 24.05.2009 15:24 |  
      0 0

      ...souhlas, lépe bych to nenapsal. Chci vidět LB padnout a jak to bude pod náma je mi úplně šumák. Je to stejně namachrovaný ksindl, jak ti z letné...

  9. Re: Teplice - Slavia 0:1

    harry     před 15 lety 24.05.2009 17:32 |  
    0 0

    Ale no tak,nechápu jak si někdo může přát "přenechání zápasu Liberci"-mně osobně by tedy prohra zkazila oslavy titulu-a koneckonců vzpomente že právě ten Liberec se vůči nám před třemi lety v posledním kole ligy s MB zachoval opravdu velmi "férově".Takže žádné spekulace,udržení domácí neporazitelnosti je priorita a nějaká Spartas nás vůbec nemusí zajímat..

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Ravik     před 15 lety 24.05.2009 17:53 |  
      0 0

      přesně tak, naprostý souhlas. Zápas brát jako přípravu na kvalifikaci LM, takových těžkých soupeřů v lize moc nepotkáme, přistoupit k tomu maximálně zodpovědně a udělat, doufejme vyprodanému Edenu, radost... Sparta může v Bolce klidně vyhrát a jestli to tak bude a my to vypustíme tak budeme za blbce.. Nejlepší sestavu a dejte jim co se do nich vejde!!

  10. Re: Teplice - Slavia 0:1

    quelhar (admin)     před 15 lety 24.05.2009 18:58 |  
    0 0

    Tak dnes uz padly vsechny podstatne nezname ohledne toho, jake soupere muzeme dostat ve tretim predkole. Jsou to:

    FC Salzburg ** Aut 6.565
    Kalmar FF ** Swe 4.938
    APOEL Nicosia ** Cyp 4.016
    Stabæk IF ** Nor 3.760
    Slovan Bratislava ** Svk 2.932
    FK Ventspils ** Lat 2.832
    NK Maribor ** Slo 2.816
    FH Hafnarfjardar * Isl 2.332
    Inter Turku ** Fin 1.957
    Ekranas Panevezys ** Lit 1.933

    pokud samozrejme postoupi ze druheho predkola. Teoreticky tak muzeme narazit na soupere s jeste nizsim koeficientem - tedy jakykoli nenasazeny tym ve druhem predkole, coz jsou:

    Bohemians Dublin Irl 1.899
    Zrinjski Mostar Bos 1.732
    DVSC Debrecen Hun 1.633
    Georgia Tbilisi Geo 1.332
    Sheriff Tiraspol Mol 1.332
    Makedonija Skopje Mac 1.032
    FK Baku Azb 0.899
    Levadia Tallinn Est 0.866
    CL Alb 0.799
    FK Aktobe Kaz 0.649
    Pyunik Yerevan Arm 0.599
    Rhyl FC Wal 0.465
    Glentoran Nir 0.432
    EB Streymur Far 0.432
    F91 Dudelange Lux 0.266
    CL * Mon 0.200
    Sant Julià * And 0.100
    CL Mlt 0.099
    CL Sma 0.050

    A pokud plati to, co tu psal slaviator (a co neni zatim k nalezeni na oficialnich strankach UEFA), tak po pripadnem prechodu pres tohoto soupere bychom meli mit jistych 2,1M Euro.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Ravik     před 15 lety 24.05.2009 19:03 |  
      0 0

      dobrý přehled ::ANO

      na mě ty soupeři působí tak nějak stejně.. nejslabší budou asi Finové a Islandané... lonský postup kyperské Famagusty je ale varováním, že na Kypr asi ne...

      Když vypadneme už v této fázi tak co dál?

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 24.05.2009 20:00 |  
        0 0

        Tak padame do ctvrteho (posledniho) predkola Evropske ligy, tam bychom snad byli taky nasazeni...

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        slaviator     před 15 lety 24.05.2009 20:07 |  
        0 0

        Kdyz vypadnem ze 3.predkola LM, tak dostanem 170.000 eur bolestneho a jdeme do 4.predkola EL. Kdyz bychom vypadli ve 4.predkole LM, tak bychom presli do zakladni skupinz EL (prvni kolo jako bylo v UEFE nebude) a dostali 2,1 mil za vypadnuti a zatim zcela neznamou casrku za ucast ve skupine EL... aspon tak by tz castky mely byt, je to tak nasmlouvany, ale mozna, ze nakonec nejakej velkej sponzor to pusti.

        Co je zajimave ale, ze kdybychom uhrali v LM ve skupine nyni pet bodu, meli bychom o asi jeden a pul mil eur vic nez predloni, navysilo se tam totiz vse... Bylo to podepsane se sponzory jeste pred krizi, proto mozna nyni UEFA vyckava, zda vsichni potvrdi, ze jsou schopni to zasponzorovat vte vysi, ve ktere to bylo podepsano... brzo by to melo byt ofic.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      jack09     před 15 lety 24.05.2009 19:23 |  
      0 0

      tak hlavne abych nedostali ten Salzburg,to by byl pech a ani ten slovan bych moc nechtel...

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 24.05.2009 20:02 |  
        0 0

        Presne to si taky rikam - Salzburg a Slovanu a APOEL bych povazoval za spatny los. Tak uvidime, uz za necely mesic.

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          slaviator     před 15 lety 24.05.2009 20:17 |  
          0 0

          Mohli bychom mit stesti a dostat pekny tymy. Ale je to i o pristupu hracu, vzpomen predtim na Zilinu - hratelnej souper a postoupili jsme az na penalty. A v UEFE jsme s nima loni prohrali. 3 zapasy za posledni dva roky, 0-2-1... Takze je asi jedno, zda Slovan, Apoel nebo Dudelange ci kdo

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            quelhar (admin)     před 15 lety 24.05.2009 20:21 |  
            0 0

            Mas spatnou pamet, v UEFE jsme loni s nima remizovali, kdyz oni doma betonovali a hrali osobku na naseho obrance (Krajcika). Takze tri zapasy 0-3-0, skore 0:0.
            A ty prvni dva zapasy - to byly prvni dva soutezni zapasy, kdy hral zpulky novy tym.

            • Re: Teplice - Slavia 0:1

              slaviator     před 15 lety 24.05.2009 20:46 |  
              0 0

              A jo, pravda. To byl prvni zapas, kdy snad nekdo hral na nejakyho obrance osobku... :)

              V lete letos myslis, ze nebude pulka tymu nova? Vizek tvrdi, ze Jarolim si je vedom, ze kadr bude muset prekopat. Mozna to ma od Smici, mozna ne, tezko rict. Ale jestli bude zas polovina sestavy nova (napr zapracovavat Vomacku, Vlcka, prijde jeste nekdo asi a fakt to treba bude pulka sestavy), tak to bude to samy, ne?

              • Re: Teplice - Slavia 0:1

                quelhar (admin)     před 15 lety 24.05.2009 21:00 |  
                0 0

                Standa je staronovy, ten se nepotrebuje pul roku zapracovavat... U ostatnich nevim, netroufam si odhadnout, kdo odejde a kdo prijde, ale jestli by mel jit Dusan do Rakouska, to uz radsi muze zustat u nas. Sance na LM je tu jiste vetsi nez v Rakousku.

                Mimochodem - kdybychom se dostali do LM, tak vzhledem k nasazeni do jednotlivych kosu pri losu zakladnich skupin muzeme dostat opravdovou skupinu smrti (ManU z prvniho kose, Real Madrid z druheho a Juventus ze tretiho).

                • Re: Teplice - Slavia 0:1

                  slaviator     před 15 lety 24.05.2009 21:58 |  
                  0 0

                  Tak sehravat ne, ale ostatni musi zacit zas hrat na nej, "prepnout" z nakopavanejch micu na hlavu Forta/Pekharta na mice do behu... :) Tam bude asi mensi problem, ale behem par zapasu si to snad sedne.

                  Vomacka je otazka, zda bude do zakladu ci bude na lavce. uvidime.

                  • Re: Teplice - Slavia 0:1

                    Ladineeek     před 15 lety 24.05.2009 22:46 |  
                    0 0

                    tak v Žilině je za hvězdu i takovej Šourek....

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 25.05.2009 12:50 |  
        0 0

        Tohle neni kopirovani, o tom pise ted kdekdo a da se to pomerne snadno najit. Ale tech 98,5%, s tim me idnes vazne nastval! To clovek na netu nenajde, to si musi sam spocitat... :o))

  11. Re: Teplice - Slavia 0:1

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 25.05.2009 10:08 |  
    0 0

    Tak jsem si dnes precetl ve sportu, ze "udajne" z rad slavistickych fanousku se ozyva, ze by slavie mela liberec vypustit a ze cast kotle hodla povzbuzovat liberec. Nevim ale ja jsem nic takovyho nezaznamenal, ve zdejsi diskusi mel tenhle nazor jen slaviator. Oficialky jsem moc necet, nevim, esli tam neco takovyho neprobehlo, ale spis si myslim, je to novinarska kachna typu - tak cim zacnem ten clanek, aby to bylo zajimavy.. mne to teda urazi a myslim, ze je to urazka vsech slavistu. Verim ze nic takovyho se ani v kotli neplanuje. Mozna by stalo za to se proti tomu nejak ohradit.

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Viking     před 15 lety 25.05.2009 10:57 |  
      0 0

      Novinářská lůza si projela diskuzi na ofíkowebu a tady, pár lidí o tom píše, tak z toho udělají názor "většiny" slávistů. Prostě chtěj nějakou blbost prodat do novin, to je všechno. Takových kachen už bylo..

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      Jachym     před 15 lety 25.05.2009 11:03 |  
      0 0

      Slaviator je opravdu mimo, vůbec se mi nechce věřit, že takto může nějaký fanoušek přemýšlet. A to, jak skončí soupeř z Letné, je mi úplně jedno, pokud zůstaneme před ním.

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        slaviator     před 15 lety 25.05.2009 11:20 |  
        0 0

        Dokud tak přemejšlí fanoušek, je to dobrý. Když tak přemejšlí několik hráčů z týmu (Baník zářným příkladem), tak to je blbý... A právě že jsou takové případy (Baník letos v podstatě celé jaro snad vypustil, Sparta-Plzeň a další... Brno letos na jaře párkrát, proč asi Lejsal a spol dostali pokutu milion korun na tým, z toho pět hráčů polovinu celé částky...?), tak pak když pak už jednomu týmu nejde o nic a druhýmu o vše tak se takováhle myšlenka přímo nabízí... Nebo myslíš si snad že třebas zápasy Zlína jsou taky všechny v pohodě když po podzimu měli nějakejch osm bodů a na jaře jsou skoro nejlepším týmem půlsezony a z posledních asi osmi zápasů vyhráli sedm? :-)

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          euryqp     před 15 lety 25.05.2009 11:36 |  
          0 0

          Vymýšlet tyhlety konstrukce, to musí být opravdová potěcha pro duši.
          A s tím Zlínem jsi pobavil - uvádět jako argument sérii proher a výher na důkaz toho, že není všechno v pořádku? Na podzim v mnoha zápasech nehráli tak špatně, hodněkrát je srazily koncovky zápasů. A přes zimu posílili a na jaře se chytili. Navíc už proti nim nešlo špatný hřiště. Mají dost kvalitních hráčů, co umějí střílet góly.
          Jakékoliv (i dlouhodobé) série jsou ve fotbale úplně normální a jejich příčiny můžou ležet kdekoliv. To jenom lidi tvého typu neustále vymýšlejí kraviny. Už si prosím tě dej hadr na hlavu nebo s tím aspoň neobtěžuj.

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          Jachym     před 15 lety 25.05.2009 13:06 |  
          0 0

          Slaviatore, člověku jako ty se říká grafoman. Zdatně v této kategorii soupeříš s nepřekonatelnými novinářskými pisálky Bohumilem Doležalem nebo Jiřím Pehem...

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      lassiter     před 15 lety 25.05.2009 13:57 |  
      0 0

      Sport byl dneska hustej, člověk by řek, že je pondělí a tak je o čem psát, ale borci ze Sportu zaplní první tři strany spekulacema, jestli to Slavia nepustí Liberci, idioti.

      No ale aspoň to snad naše borce nabudí ke kvalitnímu rozloučení se sezonou, zvlášť když je v první den volného předprodeje zdá se vyprodáno, což jsem upřímně ani nečekal...

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 25.05.2009 15:28 |  
        0 0

        no tak kdyz je jistota, ze se bude slavit, tak to oni lidi prijdou radi:-))

    • Re: Teplice - Slavia 0:1

      taximan     před 15 lety 25.05.2009 14:50 |  
      0 0

      Zdravim vsechny zname firmy :-) Puvodne jsem se tady do te diskuze zaspemovane slaviatorem nechtel poustet, nu ale treba to nakonec nebude tak spatne. Je o me znamo ze jsem z liberce a slovan je muj druhy nejoblibenejsi klub. Kdyby kazdy rocnik skoncil 1. Slavia 2. Slovan, tak bych se vubec nezlobil. Ale nejake pousteni - o tom nechci ani premyslet. Protoze nam uz o nic nejde, tak asi poprve v zivote budu v tomto duelu fandit slovanu... ale at si to uhraje zaslouzene! At proste vyhraje ten lepsi a je dost mozne ze to bude slovan... coz by se mohlo stat z duvodu naprosto rozdilne motivace. Ale ukaze se na hristi, mozna to prave zapusobi opacne. Nejake pousteni je jen stvani fotbalovych bohu a kazdemu se to nakonec vrati. Navic nikde neni psano ze embecka nad spartou skutecne vyhrajou... a osobne si myslim ze rumun udela vse mozne i nemozne aby si druhy misto nenechal ujit. Ono to posledni kolo bude pro nazaujateho divaka, kterymi se muzeme stat hodne zabavne :-) Taxi

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        Filipos     před 15 lety 25.05.2009 15:13 |  
        0 0

        Taky se na zápas moc těším, ideálně by mohl být tak zajímavý jako Slavia - M.B., pěknej útočnej fotbal a o výsledek se nebudeme muset tak strachovat jako loni.

        Včerejší titul Lutychu v Belgii rozhodl o tom, že náš "milovanej" rumun nebude nasazenej ani ve 3. předkole. Takže i kdyby byli ty cifry za vypadnutí v 4. předkole pravdivé, tak se k nim nedostanou :-)).

        Bohužel v Polsku minulé kolo nedopadlo pro Legii, takže můžeme vytáhnout ve 3 předkole ten Salzburg, z kterého mám opravdu respekt, ikdyž za něj ještě Piták nenastoupí

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          lassiter     před 15 lety 25.05.2009 15:20 |  
          0 0

          dostaneme Hafnarfjordur :-) jinak když v posledním zápase řecký ligy AEK Atény porazí Panatinaikos, tak borci z letný nasazený ve 3. předkole budou

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            taximan     před 15 lety 25.05.2009 15:29 |  
            0 0

            Ze vas ten rumun tak bavi... Vite ja je taky nesnasim, ale popravde bychom potrebovali aby jeste nekdo krome nas vylepsoval koeficient. A priznejme si, ze krome rumunu to nikdo neudela. Financni ztrata by je sice bolela, ale myslim ze posledni roky ukazujou, ze dokazou prezit na dluh sakra dlouho a tak je ve vysledku jedno, jestli ziskaji penize z evropskych poharu nebo jim je naleje kretinsky. Podle me to vlastne nic moc nezmeni, sparta vzdycky bude delat ty jejich "bombasticky" prestupy a bude tlacit nekopy do repre. Takze kdyz shrnu plusy a minusy... tak mi skoro vychazi, ze bych jim mel prat. Coz samozrejme nebudu ;-) Kdyz jsou za nama, tak sou mi proste fuk. Taxi

            • Re: Teplice - Slavia 0:1

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 25.05.2009 16:02 |  
              0 0

              me je celkem jedno, co se deje za nama.. co se tyce koeficientu, tak tezko rict, protoze sparta toho za posledni leta moc neudelala. Nemuzu rict, ze bych jim veril v poharech vic nez liberci, uefu v poslednich letech vzdy bud odflakli nebo na ni nemeli. A do LM se tak ci tak s 99,99% pravdepodobnosti (quelhar me jiste opravi:-)) nepodivaj.

              • Re: Teplice - Slavia 0:1

                quelhar (admin)     před 15 lety 25.05.2009 17:12 |  
                0 0

                Jednak opravim Filipose - Sparta jeste muze byt nasazena ve tretim predkole a to pokud pristi vikend AEK doma porazi Panathinaikos a zaroven se nestane neco sileneho v turecke lize (typu Sivasspor vyhraje na Galatasarayi a Besiktas zaroven prohraje v Denizlisporu). Takze v podstate rozhodne ten zapas AEK - kdyz AEK vyhraje, je Sparta nasazena, kdyz nevyhraje (remiza nebo porazka), je Sparta nenasazena.

                Ne, ze by to hralo nejakou vyznamnejsi roli - Sparta je z tech tymu ve tretim predkole dle meho nazoru nejslabsi a i kdyby byla nasazena, tak mozni souperi Dynamo Moskva, Twente, AEK Atheny, Sivasspor a rumunsky vicemistr - nevim, prijde mi, ze by vsechny tyto tymy byly v souboji se Spartou favority.

                Co se tyce delani koeficientu, tak Sparta toho udelala za posledni leta zhruba tolik, co my. Nicmene je jasne, ze je vetsi sance udelat koeficient v EL nez v LM. Na druhou stranu UEFA pridala koeficientovy bonus za postup do LM (zvysila ho ze tri na pet bodu), takze i kdyz tym neuhraje ve skupine vubec nic, dostane slusny pocet bodu (my jsme nahrali letos 4).

                Narodni koeficient nevytrhne jeden tym. Abychom se posunuli nekam dopredu, potrebovali bychom tak aspon tri tymy ve skupinach (EL nebo LM) a nejlepe dva tymy, aby dokazaly postoupit do jarnich kol. Jenze protoze maji ostatni tymy krome Slavie a Sparty nizke koeficienty, tak budou nenasazene uz v predkolech a to je vzdycky problem...

                • Re: Teplice - Slavia 0:1

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 25.05.2009 18:26 |  
                  0 0

                  Přeji Vám všem pěkný den,
                  dneska jsem si při čtení deníku Sport říkal, jak se nám Ti sparťané pěkně vybarvují se svým uvažování (Obajdi, Frýdek a vlastně i soudruh Chovanec). Nějak všichni zapoměli na tu Plzeň. Jsme slávisté a tak o nějakém vypouštění nemohu připustit vůbec řeč. Ať se to rozhodne na hřišti a při pořádném fotbalu z obou stran. Hrajeme doma, bude plný barák a tak ať je to fotbal jako řemen. Sparta ať si hraje v Boleslavi třeba o embéčko ("šáde hundrt") a klidně ať je Bolka vypráší, budou mít "rudízletné" po žížalkách. Zajímavé, že jim nikdo nevypráši z novinářů kožich za to jejich "Jude Slavie". Jinak jsem Quelhare ještě rozhodil nějaké informační sítě, pak se Ti ozvu, to je ta záležitost, na kterou ses ptal. Docela mě uspokojil náš druhý golman Romanovs, slušné vystoupení. V sobotu to bude náročné a tak uvidíme. Pak opět po roce vyperu dres, aby byl připraven na novou sezonu a uvidíme, co nám uvaří pohárový kuchař za soupeře. Přeji pěkný podvečer Sokrates55

      • Re: Teplice - Slavia 0:1

        Jachym     před 15 lety 26.05.2009 08:54 |  
        0 0

        Já jsem zase Jihočech z Budějc a kdyby šlo Dynamu o záchranu, tak mu také budu ve vzájemném zápase fandit. Ale nikdy bych nechtěl, aby někdo někomu něco pouštěl.

        • Re: Teplice - Slavia 0:1

          Jachym     před 15 lety 26.05.2009 08:55 |  
          0 0

          To mělo být na pana taxikáře:-)

          • Re: Teplice - Slavia 0:1

            taximan     před 15 lety 26.05.2009 11:34 |  
            0 0

            Takze si rozumime. Proste se ma rozhodovat na hristi a ferove. Taxi