Slavia: M. Vaniak - P. Grajciar , E. Brabec , D. Hubáček , D. Švento (78. J. Kovařík ) - P. Janda (73. M. Jarolím ), M. Suchý , L. Volešák , J. Černý - M. Černý (76. M. Ivana ), P. Fořt
góly: 5. P. Fořt , 35. L. Hruška (vlastní) , 38. P. Fořt
lavička: J. Diviš , F. Dřížďal , A. Cissé , T. Pekhart
V pondělí odpoledne se slávisté vypravili na dnes červenobílý stadion Viktorie Žižkov, kde měli velkou šanci k ukončení jarního trápení. Vždyť i pouhý bod za remízu s beznadějně posledním prvoligovým klubem by tu jistotu přinesl.
Říká se, že poslední krůčky jsou nejtěžší. To však dnes neplatilo. Trenér Jarolím vsadil na vítěznou sestavu z minulého ligového utkání a byla to sázka více než dobrá. Stejně jako loni tak bojovali v ligovém závěru uzdravení hráči. Od prvních minut byla na sešívaných vidět chuť to dnes všechno ukončit. Již po pěti minutách přišla první radost, to se ramenem trefil probuzený střelec Fořt, který byl důrazný v hlavičkovém souboji ve vápně. Slávisté měli jasně navrch, přesto i Naumov na druhé straně měl šanci. V pětatřicáté minutě se podruhé měnilo skóre, když zakončil hráč domácích. To si však srazil do vlastní branky míč před nabíhajícím Volešákem, na kterého mířila přihrávka po pravé straně do vápna proniknuvšího Jandy. Aby toho nebylo málo, tak po nepovedené střele Grajciara se míč dostal k Fořtovi, který zkušeně udělal kličku i gólmanovi a do prázdné branky pohodlně podruhé skóroval. Po chvíli mohl dvakrát zvýšit ještě Milan Černý, ale ani jednou před gólmanem neuspěl.
Druhý poločas se hrál již jen z povinnosti, domácí i nadále působili odevzdaným dojmem a o své setrvání v lize moc nebojovali. Viděli jsme několik pěkných akcí v podání sešívaných, ale další brankový úspěch si nikdo z nich nepřipsal. Blízko byl v třiašedesáté minutě Jarda Černý, které vyzval ke střele po standardní situaci Volešák, ale ani nadvakrát síť nerozvlnil. Na druhé straně se snažili domácí o čestný úspěch. Nejdříve trefil Zengue tyč a v čtvrt hodiny před koncem již Vaniak musel kapitulovat. Hlavou se prosadil nepokrytý Straka. Technická střela střídajícího Jarolíma svůj cíl nenalezla, vedle skončila dělovka Volešáka. To však vůbec nevadilo tomu, že Slavia si s předstihem zajistila sedmnáctý titul.
Komentáře (116)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Žižkov - Slavia 1:3
PetCC před 16 lety 18.05.2009 19:26 |První ... Slavie!
Re: Žižkov - Slavia 1:3
DrFe1 před 16 lety 18.05.2009 19:28 |MISTŘI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Já sú tak šťastné !!! :-)))))))
Mistři
Kactus před 16 lety 18.05.2009 19:44 |Slavia Praha - Mistr Ligy !!!
Za sebe musím říct, že tento titul si užívám víc než ten minulý rok :)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 18.05.2009 20:25 |Výborně!Ten první poločas byl jako když zase nastoupila Slavie.Po dlouhé době,ale přece.Dík kluci!
Re: Žižkov - Slavia 1:3
taximan před 16 lety 18.05.2009 20:37 |Presne tak. S kamosem jsme se divili co se to deje. Tohle byla proste Slavia... kluci makali, bojovali jeden za druheho, nabizeli se. Ac jsem nedavno psal, ze titul ma kyselou prichut... tak si dnes pripadam, ze je sladky. Protoze dnes ho vyhrala Slavia, ktera si ho zaslouzi. Nevim kdo to hral v nasich dresech vetsinu jara nebo kdo je zhypnotizoval (jinak si to neumim vysvetlit)... ale dnes jsem videl Slavii kterou miluju. Takze dvojnasobna... mozna stonasobna radost. Mistri! Mistri! Taxi
Re: Žižkov - Slavia 1:3
PetCC před 16 lety 18.05.2009 21:01 |To asi bylo tím, že dneska hráli opravdu jiní hráči, hlavně tedy v záloze, a ten rozdíl v bojovnosti byl jasně vidět.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 18.05.2009 21:24 |No je to tak.Nestačí mít dobrou techniku,ale bojovat jeden za všechny,všichni za jednoho,samozřejmě jen bojovat je taky málo,to často předvádí rumuni.Jenom bojují,ale neumí nic.naštěstí.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
slaviator před 16 lety 18.05.2009 21:24 |Volesak a M.Cerny vetsinu jara nehrali, Janda v zakladu moc take ne. To pak je znat, kdyz ve stredu zalohy neni MJ s TJ :(
Re: Žižkov - Slavia 1:3
urs (přítel SN) před 16 lety 18.05.2009 21:33 |Volda + Milda :-) jasnej střed :-DD
Re: Žižkov - Slavia 1:3
slaviator před 16 lety 18.05.2009 22:57 |Btw zdalo se mi to, nebo Brabec opet zavahal pred nasim golem kdyz vubec nebyl tam, kde mel bejt (u utocnika) a potuloval se uplne mimo... a pak jeste vickrat podklouzl ci co ze netrefil mic? Mozna, ze mel dostat osmou zlutou a posledni dva zapasy by tak musel hrat nekdo jinej. Uz o nic nepujde stejne.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 16 lety 18.05.2009 23:46 |tam zavahala cela obrana
Re: Žižkov - Slavia 1:3
slaviator před 16 lety 19.05.2009 08:32 |Jenže za a) Brabec je kapitán a seřvává všechny okolo, takže by si to měl rozganizovat. Ještě jednou možná chtěli ostatní vystavit tehdy ještě Naumova do ofsajdu... a Brabec byl dva metry za nima, takže Naumov v ofsajdu nebyl. Za b) krásně bylo vidět, jakej přístup má naopak Hubáček. Neremcal okolo, plně se soustředil na svůj výkon a bylo to.
Jinak k tmu golu.. Nemyslím, že zaváhala celá obrana. Byla to Brabcova chyba. Proč? Protože vystoupil proti soupeři daleko z lajny statních obránců, což by bylo dobrý, kdyby ho nenechal odcentrovat. Jenže soupeř odcentroval doprava, Švento prohrál souboj (což mu nemůžeme moc vyčítat, protože defenzivní úkoly nejsou jeho doménou, což víme všichni) a centr do vápna, kde Hubáček si hlídal jednoho hráče... Ale druhej (Straka) byl volnej. U něho měl bejt Brabec, kterej se ale nestihnul vrátit. Takže ne zaváhání obrany, ale Brabce. Bohužel.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 08:49 |Pokud si dobře vzpomínám, Brabec běžel bránit svého hráče který si seběhl na stranu vápna, protože Grajciar byl vepředu. Pak Brabec risknul radši centr než jistej roh. Švento prohrál souboj a Grajciar se nevrátil k volnému hráči (jeho měl Brabec). Takže v první řadě Grajciar nebyl u svého hráče - Brabec toho hráče nechal nesmyslně odcentrovat - Švento prohrál souboj - a Grajciar si opět neohlídal svého nového hráče. Takže to nebyla jenom chyba Brabcova ale kromě Hubáčka celé obrany - i když nejdůležitější moment byl ten puštěnej centr.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
DrFe1 před 16 lety 19.05.2009 08:54 |Toho hráče měl mít právě Hubáček, kterej stál 2-3 metry od něj sám nikoho nehlídajíc ....
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 09:06 |Máš pravdu, Hubáček se na ně přímo a úplně vysral.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
slaviator před 16 lety 19.05.2009 11:32 |Neměl Hub jinýho hráče?
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 19.05.2009 06:35 |To jo,ten Straka se tam procházel jak po Václaváku.Byl tam nejmíň 10 vteřin sám,to nejde.Naštěstí už o nic nešlo,ale je to další varování na organizaci obrany.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
DrFe1 před 16 lety 19.05.2009 08:52 |Myslím, že tam zaspal jindy spolehlivý Hubáček. Ale vyčítat mu to protentokrát nebudeme :-)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 19.05.2009 06:32 |Já bych je nezatracoval/myslím MJ a TB/.Když uviděj,jak ostatní jezděj,tak z pudu sebezáchovy začnou taky.Ne že to neuměj.A dokonce uměj i šikovně hrát fotbal,potřebujeme kvalitu i na lávce.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
macceba před 16 lety 19.05.2009 09:36 |No, ale že by Volešák zahrál něco extra....... teda nevím nevím, jsem sice sledoval zápas v TV se synkem miminem, takžemi určitě něco uniklo, ale TJ a Volešák mi přijdou +/- to samé..... tragéd MJ je případ sám pro sebe.
Jinak s Jandou a Milanem...... 100% souhlas.
Mistři
dejva před 16 lety 18.05.2009 21:41 |HOŠI DĚKUJEM !!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Žižkov - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 16 lety 18.05.2009 23:46 |Parada, takhle jsem si to nejak predstavoval:-)). Predvedli jsme ze titul je ve spravnych rukou. Musim uznat, ze lassiter to odhadl presne. Zizkov byl skutecne slaby, ale tez proto, ze tentokrat jsme hrali fotbal, kterej jsme meli hrat od zacatku jara. Konecne jsme hrali s chuti, rychly, kolektivni fotbal, porad v pohybu, spousty akci se v nabehu ucastnilo 4-5 hracu, no kdyz tady pisu, ze nemam rad pesi fotbal, tak presne tohle se mi libi. Navic s poctivou obranou a durazem. Svento, M. Cerny, Janda, Fort, ale i JC,Volesak a Grajciar zahrali hlavne v prvni puli vyborne, pak uz nebylo co resit. Ford si asi rekl o smlouvu, on sice i pri ty mazacky klicce vypada, jako kdyby mel o ten balon zakopnout, ale opet dva goly, jedna v zasade golova prihravka, k tomu vyborna golova prihravka proti slovacku, proti MB regulerni gol a penalta, z myho pohledu neni co resit. KJ na nej celkem sverepe sazel a udelal dobre. Taze to mame, jsme v predkole LM a ted jde o to pripravit se a vybrat ty spravny lidi, asi budu mlit furt dokola to samy, ale sazel bych na hrace, ktery umeji to, co jsme zahrali dnes v prvni puli.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
lassiter před 16 lety 19.05.2009 05:55 |no mrzí mě jen ten volešák v poslední minutě, šlo to těsně vedle, čtyři jedna sem tipoval a dokonce sem rozbil prasátko a vsadil na to nějaký love, pač jsem měl tušení, ale čert to vem. ford si asi řekl o smlouvu, z mého pohledu říkám spíše bohužel...
no nic, jdu svléknout dres, pač rozbor zápasu se dnes poněkud protáhl, zavázat kravatu (dnes samozřejmě červenobílou) a hurá do kolbenky :-)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 19.05.2009 06:29 |Ale proč bohužel,já jsem Forda taky navrhoval na neprodloužení,ale
kdyby hrál tak jako včera,beru ho všema deseti.Už jsem se mu i omluvil za nedůvěru.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
lassiter před 16 lety 19.05.2009 08:27 |Já proti němu vůbec nic nemám, přesto když odešel do Francie, upřímně přiznávám, že jsem byl rád. Byl to velmi průměrný hráč s nedostatkem techniky, rychlosti, disciplíny :-) Když v zimě přišel zpátky a viděl jsem ho hrát první dva zápasy, řikal sem si, to je jinej Ford, než kterej odcházel, zesílil, bojoval, prosadil se v soubojích, dokázal pokrýt balon, nahrát. Postupně během jara se však podle mě ukázalo, že se zas tolik nezměnil a dva poslední vydařený zápasy na tom tolik nezmění.
Ale jak někdo tady v zimě hezky řek, je lepší forda v kádru mít než nemít, což se nakonec poslední dvě kola ukázalo. Přesto si nedokážu představit že s Fordem v základu hrajeme ligu mistrů... takže dobře, jako třetího, čtvrtýho útočníka za vlčáka, posilu a pekharta si ho představit dokážu :-)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 09:00 |Já na to mám názor, že jednak Pavel moc nehrál než k nám přišel a jednak přišel do nového týmu i nové ligy vlastně - to všechno může mít vliv než si to sedne jak má. K tomu přidej naše klasický jarní trápení kdy se nedaří téměř nikomu. Pokud by jsme hráli tak jako dnes, a vlastně i na podzim, věřím tomu že by Pavel nastřílel ještě více gólů (jako např. Necid). Zároveň to byl mládežnickej reprezentant, svými výkony si řekl o zahraniční štaci, kde na sobě podle mě hodně zamakal - rychlost, síla - a tak je třeba se zamyslet - co když teď přišla Pavlova chvíle? Dle mého tomu všechno nasvědčuje. Ovšem sám Pavel někde prohlásil, že by rád zpátky ven. Já bych se ale klidně na duo Vlček, Fořt podíval. Mimochodem ta stahovačka při 3 fíku byla z kategorie Thierry Henry a spol. ;-)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 09:55 |Ford je urcite trochu rozporuplnej hrac, nevkladam do nej az takove nadeje, jako ty, kmotre, ale myslim, ze solidni ligovej utocnik pro slavii by mohl byt. Lassiter mel pravdu, ze prvni 2 zapasy vypadal hodne slibne a pak mu to neslo, ale ja bych to spis prisuzoval tomu, ze se moc chtel prosadit, v zahranici toho moc nenahral, no a kdyz se v prvnich zapasech netrefil, sebevedomi slo dolu. Naopak v poslednich nekolika zapasech uz byl hodne produktivni, myslim ze osvedcil, ze se ve Francii naucil neco navic.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Tomis68 (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 12:01 |Ford by asi byl do příští sezony platnej, ale jak říkal v rozhovorech, preferuje zahraničí a ve Slavii nezůstane.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
quelhar (admin) před 16 lety 19.05.2009 12:33 |Na druhou stranu - kolik hracu dalo na jare zatim pet golu? Vic golu dal jen Keric - sest. Fort dal spolu s nekolika dalsimi pet. Pavel sice neni zadna kdovijaka hvezda, ale ja bych se nezlobil, kdyby nakonec ve Slavii zustal.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
huhu před 16 lety 19.05.2009 00:12 |završena parádní sezóna Davida Hubáčka!!!
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Bejbl před 16 lety 19.05.2009 00:27 |Souhlas, hraje ve velké pohodě. A "Vysoký jalovec" odzpíval v Edenu také slušně.:o)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
huhu před 16 lety 19.05.2009 00:59 |to jo:) zdálo se mi, že všichni zpívali tak nějak dobře...nejkvalitnější byla asi ta naše hymna.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 19.05.2009 06:27 |Hub je fakt fotbalista na úrovni.Strašně nenápadnej,ale o to spolehlivější.Není to žádná nagelovaná primadona typu toaletná.
Já ho mám z našich mistrů skoro nejradši.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Viking před 16 lety 19.05.2009 07:39 |Teď jsem přišel domu. Seřezanej jako žito..
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 19.05.2009 08:04 |Viki,šetři se,ještě budeme potřebovat každou sílu pro LM
Re: Žižkov - Slavia 1:3
lassiter před 16 lety 19.05.2009 10:37 |Já jen doufám, že možnost letošního relativně snadnějšího postupu do ligy mistrů zláká kandidáty na odchod (Suchý, Švento) k ještě alespoň jedné sezoně u nás. To ale zejména u Dušana bude asi problém, vzhledem k tomu, že mu příští rok končí smlouva a pokud v létě vedení nedohodne prodloužení, tak si asi bude chtít odpustit další odchod zadarmo a zas tak mu bránit v odchdu nebude... Stejně tak by bylo dobrý dohodnout se na smlouvě s Milanem Černým, ta mu končí už v prosinci. Ten kluk je dobrej. No a jak říká i Martin Vaniak v jednom rozhovoru, pro LM bude třeba nakoupit posily. To zas bude celej červen spekulací :-) Moje sestava, s kterou bych se nebál jít do LM je třeba tahle - Vaniak-Krajčík,Brabec,Suchý,Skácel-Janda,Rajnoch,Belaid,Švento-Vlček,posila. Zkušená obrana,dravé mládí v záloze,gólovej útok :-)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Ladineeek před 16 lety 19.05.2009 10:52 |Míla Černej nesmí chybět
Re: Žižkov - Slavia 1:3
urs (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 14:08 |Místo Vaňouse bych zkusil koupit toho Kuciaka :-)
Mladší a minimálně stejně dobrej :-)
Pro mě priorita..
Re: Žižkov - Slavia 1:3
slaviator před 16 lety 19.05.2009 10:52 |Mno, snad na ty soupeře, co nás v kvaldě čekaj, bychom sestavili kvalitní tým už nyní. Vaniak - Kaufman, Suchý, Brabec ( :( ), Švento - Janda, Trapp, Belaid, J.Černý - M.Černý - Vlček/Pekhart.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 10:55 |To je ale pekna sestava,tipnul bych si ale, v Rudu a Dusana ale moc neverim.. ale bylo by to pekne..nevim proc, v toho Rajnocha verim trochu vic..
jo ale chybi mi tam Milan Cerny, dal bych ho misto Belaida. Pro me je to nejvetsi hvezda, ten kluk hral svoje prvni zapasy v lize a hned na sebe vzal odpovednost tvurce hry, nebal se stale neco zkouset, spravne rekl KJ, ze svym pohybem a pristupem strhnul ostatni. Hral takovyho volnyho hrace, ale ne zeby se toulal vpredu, kdyz bylo potreba, tak jsme ho mohli videt i branit u vlastni brankove cary.. no proste doufam, ze dostane poradnou smlouvu, protoze si to zaslouzi. A misto v zakladu taky.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
lassiter před 16 lety 19.05.2009 11:22 |jj, milana jsem vůbec neznal, resp. sem ho znal jen podle jména a z komentářů tady a přesto, nebo spíš právě proto, mě hodně příjemně překvapil. Myslim, že to byl jeden z hlavních důvodů našeho vzepětí v posledních zápasech a v nějakém rozhovoru to naznačuje i KJ, jakkoli z toho udělal z nouze ctnost a nebýt zranění některých hráčů, tak to Milan zřejmě mrskal v sobotu na Vyšehradě. Docela by mě zajímalo, jak se na jeho hru kouká třeba Marek Jarolím, protože z těch tří nebo čtyř Milanových zápasů co jsem viděl, mi přijde, že Marka převyšuje ve všech činnostech...
Re: Žižkov - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 13:27 |Ja jenom doufam, ze KJ si tyhle posledni dva zapasy bude pamatovat a nestane se to, co minulej rok, kdy jakoby zapomnel, kdo podaval na jare jaky vykony a sestavil pro kvalifikaci LM a pro prvni ligova kola tym z hracu, ktery se nejvic podileli na jarni herni krizi. Jak sam priznal, prehodnotil to pak po zapase s plzni. Zacatek sezony bude klicovej a ja doufam, ze KJ vsadi na behave a bojovne typy.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Wommi před 16 lety 19.05.2009 13:50 |..traba to ani on uz sestavovat nebude...dnes byl zajimavy rozhovor rano v dobrem ranu s vaniakem, kterej rikal, ze by KJ repre pral, ze by mohl dosahnout zase vyse,..ze tady uz vse dosahl a ze by to byla dalsi moznost jak se posunout a ziskat motivaci,..trochu mi to znelo, ze by byl rad kdyby sel:))))
..ne nevim,..ale na jednu stranu bych to KJ taky pral a sam si rikam, jestli by to nebylo i pro tu slavku dobry,...neresim ale kdo by ho mohl nahradit.
..ps...myslim ze i pribeh jara je podobny, minule docela sundal TJ a pak nakonec TJ na konci patril k tahounum za titulem, nyni se dle meho dostal M Černý a nakonec i Volešák do muzstva jen kvuli zranením a myslim ze se svoji agresivitou podileli na poslednich vysledcich.
ps.2 presto mne nikdo nevymluvi, ze ten utlum byl zpusoben predevsim tim, ze si proste kluzci byli jisti, ze maj velkej naskok a osobne si myslim ze se do toho projevily i jiny nesvary.
M.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
slaviator před 16 lety 19.05.2009 13:56 |Zeman, ostatně i Komňacký?
Re: Žižkov - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 14:13 |tak ja nevim, kde trenoval zeman poslednich x let? Nevim, jestli to neni spis uz jen takova modla, ze neco v minulosti dokazal, ale tezko rict, jestli to neni uz minulost. Nevim. Komnacky snad, ale neco mi na nem nesedi.. asi jak mluvi ve frazich, to je hruza..:-)). Jinak, co treba Vrba? Ale je to predcasny, KJ jeste neodesel.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
slaviator před 16 lety 19.05.2009 15:51 |V Itálii si neškrtne, protože je až moc otevřenej a nebojí se říct na plnou pusu to, co si myslí. Naposled trénval CZ Beograd, asi před rkem dvěma...
Re: Žižkov - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 13:58 |no, uspokojeni taky, ale ja si, Martine, spis myslim, ze hlavni duvod byl v tom, ze odesli klicovy hraci z podzimu a tym bez nich postradal kvalitu.. nebo, proste postradal tu kvalitu, kterou mel na podzim. Herne jsme uz tolik nevycnivali nad ostatnimi. Proto bylo treba pridat na agresivite a poctivy obrane vsech hracu, jak to predvedli M.Cerny, Volesak nebo Janda (nebo konecne i Suchac - to bylo snad poprve, co na zizkove dostal nakopano ten blb Straceny), M. Cerny navic pridal i kvalitu nebo proste takovej jinej zpusob hry, odvaznejsi, napaditejsi, aktivnejsi.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Vhoo (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 15:38 |no ja bych byl pro aby KJ odesel na vrcholu tz, kdyby nas dostal do LM a meli sme po podzimu treba 8 bodovej naskok tak by mohl k narodaku prejit a novej trener by mel prostor na praci , to by bylo plynuly , momentalni odchod KJ by mi prisel jako velkej risk, jinak s posilama to bude hodne zajimavy jak uz nekdo psal , do druhy ligy jdou Krajcik , Rajncoh se vrati z hostovacky, Rudy Skacel je volnej hrac, volnej bude asi taky Bednar ale to by bylo asi velky riziko ale KJ ma výzvy rád , nakonec i Sverkos spadne asi do druhy takze prostoru pro posily je dost a dost a bude to asi hodne zajimavy.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 22.05.2009 18:50 |To hovado Stracený ,ten to potřeboval jako prase drbání.A ejhle,kdo mu nakopal,ten náš hodný chlapec Sucháč.Za zranění Ferryho a praktický konec jeho nadějné kariery jsi ale Marku moh ještě přitlačit.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 14:09 |jinak s tim KJ. Pokud po tom touzi, tak bych mu to taky pral. Samozrejme mam k nemu vyhrady, nicmene ma muj respekt za to, ceho se slavii dosahl, je jistotou v tom, ze je na hrace narocny a prisny, coz je treba (skoda ze ne na vsechny stejne) a v neposledni rade - nekolikrat ukazal, ze je ochoten prehodnotit nazory, kdyz je videt, ze nefunguje to, co drive prosazoval (nekdy sice na posledni chvili, ale prece). Z myho pohledu by novy trener byl asi vetsim rizikem pro slavii, nez kdyby KJ zustal, zvlast pred predkolem LM. Na druhou stranu by Karluv pripadny odchod nemusela byt tragedie, asi by se nasli treneri, ktery by ho nahradit mohli.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Huzgi (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 15:52 |Podle mého informátora je KJ odchod hotová věc. Mně se tomu však nechce věřit, nevím, koho by mohlo mít vedení v rukávu. Jedině snad Zemana, ale ten je podle mne za zenitem. Možná Petržela, nevím. Jinak rady pro KJ, jak má skládat a na koho sázet na podzim mi přijdou neskutečně naivní. Kdyby si třeba pamatoval důsledně loňské jaro, tak by Matěje už snad nesměl stavět nikdy. Výkonnosti hráčů se pohybují po různých křivkách, nikdo si neudrží stabilní super formu po celý rok nebo roky a trenér musí nutně sestavu měnit, upravovat, dávat šanci těm, kteří makají na tréninku a rostou. Tým je živý organismus a těžko něco naplánujete a nadikujete od klávesnice svého PC, jak si to tady mnozí představují.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
quelhar (admin) před 16 lety 19.05.2009 15:54 |Den po titulu a jedno z nejvetsich temat je vymena trenera. Panove, nezlobte me! Je sice pravda, ze kdyby ted KJ z jakehokoli duvodu odesel, tak by se na jeho eru vzpominalo jeste za mnoho let, ale ja osobne bych to s nim jeste jednu sezonu riskl, ne?
Mohli bychom mu dat zase nejake ultimatum, stejne jako loni, co rikate? :o)
PS - pevne verim, ze jste vsichni zaregistrovali odpoved, ze odchod M. Cerneho rozhodne neni v planu.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
lassiter před 16 lety 19.05.2009 16:18 |No jo, zaregistrovali. Stejně tak jsme zaregistrovali, že podle KJ Hašek na předsedu kandidovat bude, což vzhledem k tomu že maj kluci speciální vztahy, znamená, že kandidovat bude. No a pokud vyhraje, tak bude cesta KJ k nároďáku umetená... A proto je lepší našeho případnýho novýho trenéra probrat trošku v předstihu, aby vedení vědělo co a jak :-)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
quelhar (admin) před 16 lety 19.05.2009 16:30 |No, uprimne - kdyz tu nekteri psali, ze by do Slavie meli chodit hraci jako posily a ne na doplneni a zprumerneni kadru, tak presne tohle se hodi i pro trenera. A ja tedy nevidim nikoho, kdo by Jarolima predcil. Kdyz uz by mel opravdu KJ odejit, tak si podle me na trenerskem postu pohorsime. Nicmene jmen pripadnych nahrad je plno, ja se s despektem nedivam vicemene na nikoho, kdo uz ma neco za sebou - a nejlepe v zahranici. Morales, Petrzela, Uhrin ml., snad i Vrba. Treba mi prijde Jarolimovi filozoficky docela blizky Hrebik, ale u nej by to bylo asi tezke z hlediska fanousku.
Zeman je pro me neznama - ma za sebou nepopiratelne uspechy, ale proc ma v poslednich letech problemy najit delsi angazma?
Re: Žižkov - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 16:46 |tak to je jasny, ze bude tezky ho nahradit. Navic je to videt i z tech jmen, ktery se tu objevuji.. Morales nevim, jake mel uspechy, Petrzelovi moc neverim a je mi uprimne receno dost nesympaticky, Zeman je i pro me neznama.. Uhrin ml, Vrba - mozna ano.. oba jsou ale relativne cerstve v novem angazma.. Hrebika bych bral, ale tusim ze bych byl jeden z mala..:-)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
quelhar (admin) před 16 lety 19.05.2009 16:56 |Mi jde spis o to, ze ti lidi vedi, jak se fotbal dela v zahranici - Morales sice moc uspesny nebyl, ale vypada jako narocny trener. Petrzela mi je taky nesympaticky, ale mel uspechy, to se mu neda uprit.
Ale porad verim, ze to je bezpredmetne a ze nas do boju o LM povede KJ. Lehci uz to nejspis nikdy nebude - dve predkola, v obou bychom byli nasazeni. Pri stesti na los muze cesta do LM vest napriklad pres Inter Turku a FC Zurich. Samozrejme pri smule na los muzeme narazit hned ve tretim predkole na Salzburg nebo Slovan Bratislava - to bych opravdu nechtel. Jen pripominam - los tretiho predkola je uz 22.6.
Mimochodem, kdyz uz mame ty nejvetsi nervy za sebou, tak se docela tesim na to, az zacnou prosakovat zpravy o dalsi sezone. Treba kam letos pojedeme na soustredeni, s jakymi atraktivnimi souperi se setkame tentokrat a podobne :o)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
lassiter před 16 lety 19.05.2009 17:01 |No jo, pravda, tohle je dobrý nepodcenit, Regensburgu už se údajně rychle zaplňuje diář :-)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
lassiter před 16 lety 19.05.2009 16:57 |Já bych ho taky bral, jen nevim jak hráči. Třeba takovej TJ by byl myslim hlavní kandidát na Slončíka... Nejlepší trenér pro Slavii by byl stejně Vláďa Růžička, fotbal hrál, žádná věda to neni, jen nevim jak by to všechno stíhal :-)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 17:01 |Tak to kazdopadne:-)). Ja myslim ze by to Vlada stihal...:-))
Re: Žižkov - Slavia 1:3
slaviator před 16 lety 20.05.2009 18:22 |Jasný, Vláďa už toho takhle má málo. Trenér, manažer, spolumajitel hkejové Slavie, na žáčky tam chodí; trenér hokejové reprezentace (a t ještě byl předseda nějaké trenérské repre rady či co :-), tak mu dejme i coaching fotbalové Slavie a když už, tak i fotbalovýho nároďáku... Chudák paní Růžičková :-))))
Re: Žižkov - Slavia 1:3
slaviator před 16 lety 20.05.2009 18:14 |Hřebíka bych taky bral, ale... Spíše jako nějakou vnitřní oponenturu, nebo jako trenéra k B týmu... Což by nemuselo bejt tak špatný. Protože by naučil hráče "zonové obraně", "presinku", "vykrývání volných prostorů", ... :-)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Vhoo (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 16:43 |No Hrebik by byl hustej , o motivaci nandat to sparte a jejich fanouskum by bylo postarano , a myslim ze by nas dokazal dostat vejs , on na to ma a kdyby mel stejnej prostor jako ma ted KJ tak by to zmaknul , jen ta hra nebyla nikdy moc koukatelna
Re: Žižkov - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 16:51 |to si nemyslim, pokud si to dobre pamatuju, slavie s nim hrala docela peknej fotbal. Me se libi, jak to ma v hlave srovnany, neni to kecal exhibicionista jako Csaplar, podle me vi o cem mluvi.. pravda, v praxi to nekdy drhlo.. mozna lidsky, nevim... na druhou stranu ze nevysel s kabinou sparty, to je u me spis plus. No a ted je zas o neco starsi, mohl by ziskat vetsi nadhled.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Huzgi (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 17:18 |Za Hřebíka bylo jediné období, kdy jsem na Slávii přestal chodit, koukat se na to opravdu nedalo. Navíc nikde příliš úspěšný nebyl. V lize mistrů ubránil pár výsledků, ale v té samé době byl v lize tragický. Děkuji, to si opravdu nepřeji. Vyměnit pohledný celoplošně útočný fotbal za takovou malou českou upocenou Chelsea, to by byla opravdu výrazná změna.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 22.05.2009 18:40 |S tou Chelsea souhlasím,je to antifotbal,co předvedli proti Barce a zaslouženě vypadli.Takhle se sice dá hrát ba i vyhrávat,ale koukat se na to moc nedá.8 lidí brání a to i doma.Fujfotbal.A být malou českou Chelsea,to je ambice sralty.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
slaviator před 16 lety 20.05.2009 18:19 |V kabině Sparty by tehdy neměl podporu jakejkoliv náročnej trenér, protože vem si, kdo proti němu nejvíce brojil? Poborský, Lukáš Zelenka, Blažek, ale třeba i tehdy zajíc Sivok, kterej se chtěl asi zalíbit big bossům Poborskému a spol. Jedinej, kdo stál za Hřebíkem, byl Martin Hašek.
Tehdy to nebylo o Hřebíkovi. To bylo o tom, že po trenérovi, který prakticky nic nevyžadoval a hrál na srdíčko apod přišel trenér, kterej dbal celkem dost na disciplínu a chtěl po hráčícjh, aby trénovali. Pamatuju, že když se začalo nedařit, tak se dokonce nebál a nechal je na stadionu celej den, klidně šest sedm hodin. Tím si asi nepomoh..:( Na druhou stranu dnes můžeme být rádí, že Křetinský vyhodil jeho a ne ty problémové hráče.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 22.05.2009 19:00 |Hřebík jako vnitřní oponentura,to je dobrej nápad.mně je ten chlap sympatickej,jenom mám obavy,aby se na jeho výtvory dalo koukat.
Takže by byl něco jako první asistent.To by šlo.Nikdy bych se ale nevzdával Pavla Řeháka.Nezapomeňte,že se proslavil jako sparťanobijce.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 16:28 |Jo, jo..KJ pekne mluvil o Milanovi. Ale my te nezlobime, dyt my ho vyjimecne neodvolavame:-), jen konstatujem, ze mozna bude chtit jit sam. No jo, dyt rikam ze vetsi risk je novej trener.. :-)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
slaviator před 16 lety 20.05.2009 18:25 |Ultimátum pomhlo, pracoval pod tlakem a koukej, jak to dopadlo... :-)
Ne, to co bylo loni na jaře, to bylo fakt hrozný. Letos taky, ale pořád jsme to měli pod kontrolou, pořád jsme měli náskok, takže letos to bylo o trochu něčem jiném.
Myslíš, že poslední dva zápasy vyhrajem a znovu se bodově oproti předcházející sezně zlepšíme?
Re: Žižkov - Slavia 1:3
quelhar (admin) před 16 lety 20.05.2009 19:17 |Myslim, ze uhrajeme tri nebo ctyri body - tak se zlepsime, ale ne zase o moc, abychom se mohli zlepsit i dalsi sezonu :o)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
slaviator před 16 lety 20.05.2009 19:20 |A t já naivně na začátku zimy doufal, že bychm mhli překročit myslím jako první v novým miléniu (pokud počítám sezonu 2001/02 jako první)
70 bodů... Kdybychm hráli o něco málo hůř než na podzim, tak to vyšlo. Nevyšlo to díky té "dubnovce" :( Tak mžná za pět, za šest let... tímhle tempem :-)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 22.05.2009 18:54 |Já myslím,že momentálně je Slavia nad nároďák.Jak kvalitou ,tak především morálně.Dokud bude ČMFS vládnout ta současná klika,nemá cenu se bavit o přechodu KJ do repre.A jak je vidět,mají ti
případi ještě hodně sil.Abychom se nedivili.Vždyť nakonec ani ten Martin Hašek ještě neřekl,že bude kandidovat na předsedu.
Takže bych počkal a musíme být ve střehu!
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Tomis68 (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 11:24 |Zajímavá dedukce, Krajčík i Rajnoch sestupují, takže návrat do Česka by pro ně mohl být lákavý, stejně jako možnost zahrát si LM... Skácel si beztak bude chtít zahrát Bundesligu. Bude určitě dost záležet na schopnostech vedení, aby podepsali zmiňované hráče. Každopádně v útoku bych nezatracoval Pekharta, který může "vylítnout" podobně jako vloni Necid a pokusil bych se o návrat Šenkeříka, kterému ale teďka, pokud se nemílím, končí ve Slavii smlouva. Z dosavadního průběhu jara si nejsem vůbec jist, jestli mají ještě Slavii co dát Besta a Toleski. Marný by snad nebylo v přípravě vyzkoušet žižkovského Naumova, kvalitu i potenciál do budoucna má a nemusel by být za moc...
Ad. gólmani, v posledních dvou kolech už o nic nepůjde, proto by určitě bylo dobré poslat minimálně v Teplicích do branky Diviše, aby získával další zkušenosti. Do důležitých zápasů evropských pohárů a do ligových zápasů příští sezony nasazovat Vaniaka a např. na Příbram, Kladno nebo Budějovice posílat na "otrkání" Diviše, aby mohl být třeba příští jaro naší stabilní jedničkou. Jakub má perspektivu i kvalitu, takže si myslím, že by bylo zbytečné přivádět vyzrálejšího brankáře /namátkou Kuciak by byl asi celkem drahý/.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Fallen (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 19:48 |Šenky má smlouvu automaticky prodlouženou o rok, díky opci.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Viking před 16 lety 19.05.2009 12:35 |Pokud bude Milan Černý pokračovat v současných výkonech, tak už žádného útočníka nepotřebujeme.
BTW, mistrovská trika se povedla, jsou super.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
sportak před 16 lety 19.05.2009 14:35 |Tady jsem našel další dobrý článek o našem triumfu:) http://sportovnisazkar.cz/clanky/fotbal/pet-faktoru-ktere-dovedly-slavii-k-titulu/
Re: Žižkov - Slavia 1:3
sportak před 16 lety 19.05.2009 14:36 |http://sportovnisazkar.cz/clanky/fotbal/pet-faktoru-ktere-dovedly-slavii-k-titulu/ tady to je ještě lépe:)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Viking před 16 lety 19.05.2009 18:21 |Nevíte někdo, jestli má ČT online záznam včerejšího zápasu?
Re: Žižkov - Slavia 1:3
quelhar (admin) před 16 lety 19.05.2009 18:34 |http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209471290100012-fotbal-zive/
Re: Žižkov - Slavia 1:3
quelhar (admin) před 16 lety 19.05.2009 18:36 |Jeste pred par hodinama to jelo, ted je to nejake podelane :o/
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Viking před 16 lety 20.05.2009 08:36 |Díky Quelhare, mně to jelo včera večer bez problémů...
Re: Žižkov - Slavia 1:3
huhu před 16 lety 19.05.2009 20:29 |včera mě zaujal jeden pohybový génius alias náhradník Viktorky, který tam tak divně klopýtal podél čáry. nevíte někdo, jak se jmenuje?
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 19.05.2009 21:56 |Dobrý večer Vám přeji,
tak si to nějak hezky užívám a jako by to byla i taková malá náplast za to trpění s Viktorií minulý rok na jaře. Do včerejšího zápasu jsm vstoupili tak, jak si asi představoval každý z nás, co máme svou Slávii navěky v srdci. Tvrdý a nesmlouvavý vstup, pohyb a nabízení se jeden druhému, chuť hrát a pro výsledek udělat maximum. Všechno nebylo úplně perfektní, ale oproti jiným jarním zápasům o moc lepší. Pochopil jsem i tu údržbu v druhé půli a vzhledem k tomu, že na konci byl ten pocit toho spadnuvšího balvanu tak krásný a silný, byl jsem spokojen a jsem za to moc rád. Tak máme titul a obhájili jsme ho. Nešlo to nijak hladce a něco i ztuha, ale na to se historie tolik neptá a v análech to bude 17 titul pro Slávii. Promítlo se mi hlavou moc moc vzpomínek za ten uplynulý rok. Ty naše "řežby" tady o pravdě a vůbec o všem, co k tomu patří. Kdo jak to myslí či nemyslí se Slavií dobře, kdo koho má či nemá rád. Jen jsem Vám chtěl říci všem, že jsem na Vás na všechny moc hrdý a snad dokonce i pyšný. Pomohli jste všichni udržet úroveň našich debat na moc dobré úrovni a od každého z Vás jsem se dost věcí dozvěděl. Moc Vás chci všechny pozdravit a říci, že jste takovou mojí "slávistickou normální rodinkou". Někdy se přistihnu v obavách, jestli můj názor Vás vůbec třeba bude zajímat , od Quelhara a Bongora a Huzghiho počínaje a to až po Tantala a další "ostré hochy" konče. Tak si s Vámi někdy o Slávii povídám a ptám se Vás a odpovídám Vám. Děkuji Vám moc. Tak to cítím a děkuji Vám za ty pocity. Moc bych chtěl pozdravit taky pana (zz), dost si na něj vzpomínám a moc mu držím palce. Taky do té "rodinky" patří. Musím se Vám svěřit, že i tu slzu jsem včera uronil. To by můj děda čubrněl, jakej máme dneska stadion, a jak tam Ti naši kluci na hřišti , ale i v hledišti jedou na "plný pecky". Pan Dobiáš si na takových sezon asi zrovna tak jako já nepamatuje. Měli jsme jedno takové období za trenéra Jareše, pořád jsme byli druzí nebo třetí, ale první dvakrát po sobě až teď. Tak za to chci našim klukům poděkovat a Vám všem taky.
Sokrates55
"Edite, bibite, post mortum nulla voluptas"
Jezte, pijte, po smrti už není žádné potěšení. Claudius
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Orlik66 před 16 lety 20.05.2009 01:49 |Coby stárnoucí čirý teoretik nechávám na těchto stránkách doznívat a znovu rozeznívat dojmy ze zápasů. A je mi líp než při čtení Poločasu, i když i za ten bývám vděčný, nicméně neučesanost je jiné kafe. Takže trochu odjinud přihazuji dík za zdejší reflexe i "hašteřenice", díky nimž to tady tepe. Možná by to chtělo vybrat z nich vše použitelné a udělat z toho antologii - ale taky možná tato myšlenka mluví příliš proti předchozí větě. Takže radši skončím, blaženost po včerejšku stačí na dlouho.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
taximan před 16 lety 20.05.2009 09:27 |Take jsem si vcera vzpomnel na pana zz a doufam, ze si titul uziva stejne jako my. Taxi
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 22.05.2009 18:23 |Ahoj Sokrate,neměj vůbec žádné obavy,že bychom neměli zájem o Tvoje názory.Přinám se ,že vždycky nejvíc čekám,co tomu řekneš Ty.Je to pro mě něco jako "Tak co tomu říkáte,pane Sokrate 55?"
Ano,máš pravdu,že jsme tady taková v určitím slova smyslu "rodinka".
Taky mě velmi těší,že přes velké názorové rozdíly zejména o přestupové politice,se nám podařilo zachovat úroveň diskusí v rovině slušnosti a určité tolerance.Ano,i ostří hoši k nám patří/zdravím Tantale/.
Znáš moje heslo,když chcete někomu nadávat a není zbytí,na co je tady naše milovaná spartička?Ti hoši bohužel nadělali v našem fotbale za posledních pár dekád tolik špatností.....A při té příležitosti si i já vzpomínám na mého dědečka.už byl těžce nemocný,když jsem ho jednou vzal na derby.Bylo to na tom stadioně na toaletné.Mužstva nastoupila,dědeček radostně slavil nástup naší milované Slavie.
Začalo se hrát.Tak maximálně po deseti minutách vyrovnané hry pan soudruh rozhodčí usoudil,že ta vyrovnanost by mohla odporovat usnesení ÚV KSČ o vedoucí úloze sralty v našem fotbale
a vyloučil nám hráče Hovorku.Bylo po fotbale i po iluzích.Dědeček byl smutný.Já jsem ho měl moc rád,toho velkého slávistu,italského legionáře,vrchního respicienta finanční stráže a hlavně skvělého člověka,který nikdy neublížil.Byl to jeden hřebíček do stavby nechuti k tomuto rádoby velkoklubu.Jak by ten můj děda zíral,jaký máme stadionek.A jak hrajeme ligu mistrů.Jak by se těšil,jakého máme trenéra,fotbalisty a zejména příznivce,náš vynikající kotel.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
LordEdmund před 16 lety 20.05.2009 08:41 |Ahoj mistři, předpokládám, že uź vśichni střízliví, šťastní a nadržení na dalśí "tůru" :-). Koukám, že už se řeší nový trenér a určitě se brzy začnou řeśit noví hráči. Strhnou se tu rouzepře a debaty, někdy ostré, někdy se to bude brát s nadhledem, ale právé tato rozmanitost tu debatu dělá zajímavou, jak už naznačil Socrates, kterému tímto děkuji, za zajímavý příspěvek. Já slzu nevypustil, ale pŕipadám si úžasné vnitřené spokojenej a uvolněnej.
Zápas s Viktorkou, to byla prostě nádhera. V prvním poločase to byl výkon, hoden Slavie, hoden MISTRA, od nasazení, rychlosti, nápaditosti akcí a skvělé podpory fanoušků. Pochvalu zaslouźí všichni, ale byla by chyba nevyzdvihnout zcela nezvyklý a mimořádný výkon Pavla Fořta. Byl to jeho TOP zápas. Minulou sobotu jsem byl chvilku kouknout na trénink a nějak jsem vycítil, že to musí dobŕe dopadnout. Kluci trénovali standardky, KJ je povzbuzoval , neodpustil si pár poznámek, nějaký ty rejpance, ale kluci mi přiśli nestresovaní a koncentrovaní. Tedy ne, že by jim ty střely přes panáky nějak šli :-)))), ale třeba rozehrávku s kolmým náběhem, jsem pak rozpoznal párkrát i na zápase.
Jo a ještě bych chtěl poděkovat Tantalovi :-)))) za projevený takt a vypuštění jeho klasických černých komentáŕů v době oslav...času na to bude ještě habakuk.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Eluin (přítel SN) před 16 lety 20.05.2009 09:22 |Inu, tak trochu mi ta liga bude chybět. V závěru budu nejspíše držet palce Zlínu, protože mi jeho projev v posledních kolech přijde docela fajn (a co si budeme povídat, ta porážka Sparty člověka zahřála u jeho sešívaného srdíčka).
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Vhoo (přítel SN) před 16 lety 20.05.2009 10:09 |já budu držet hlavně palec slovácku v poháru :)) no a na druhej flek všem aby tam nepustili spartu jinak je to už celkem fuk , spíš se těšim jak začnou ted ty debaty o posilách , to je dycky živý a zábavný když se šeptá kdo že to všechno příde a pak stejně přijde uplně někdo jinej :))
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Eluin (přítel SN) před 16 lety 20.05.2009 10:47 |Chtělo by to nějakou přestupovou bombu. Napadají mě jen 3 jména: Skácel, Rajnoch, Piták. Na kvalitnější hráče pravděpodobně mít nebudeme.
Samozřejmě, velkou posilou už teď je Vlček.
Nevíte někdo, jak je na tom Piták s formou a se smlouvou?
Mimochodem, přestupy Morávka a Chramosty jsou utopické.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
LordEdmund před 16 lety 20.05.2009 11:02 |Piták je zraněn ale pŕedtím bohužel ještě prodloužil smlouvu v RBS :-(. Skácel by byla nádhera a v případě Dušanova odchodu snad i nutnost a jedna z mála možných kvalitních náhrad. Stejně jako Dušan může hrát po od obránce po útočníka a toho útočníka i lépe + přidat nějakej teń gól:-)).i když je asi nejlepši, jako záložník. Morávek půjde ven a Chramosta by byl drahej a asi i risk, po pár zápasech můźe zapadnout do průméru. Zatim to ale vypadá že má pŕedpoklady, tak že je to na zvážení, jestli jít do risku a vysolit za pubescenata velkou sumu. Pak ho jeśtě vypilovat, těžit z jeho schopností a později zpeněžit, nebo ho taky za rok poslet jako průměrného hráče na obcování s ovcí:-). Každopádně kdyby pŕiśel a nechytl se, to by bylo zas chytráků, jak se vyhodily prachy za nový mercedes...
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 22.05.2009 17:58 |Mně se taky nezdá,že by se měli kupovat hráči ala styl sralta,to znamená koupit všechno,co občas dobře nakopne merunu.letná to dělala především pro to,aby znemožnila konkurenci cokoliv nakoupit,i když by ta možnost,že z toho bude pan fotbalista byla třeba jen desetiprocentní.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 22.05.2009 18:01 |Jo Eluine máš pravdu,ten Zlín bych tam taky rád viděl i příštím rokem.
Budu držet palce,stejně jako Slovácké Slavii Uherské Hradiště.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Viking před 16 lety 20.05.2009 10:56 |Já žádnou posilu nechci. Mně by úplně stačilo, kdyby se k nám od podzimu nenastěhovali bezdomovci...
Re: Žižkov - Slavia 1:3
LordEdmund před 16 lety 20.05.2009 11:03 |Snad je Kapr stačí včas zlikvidovat :-)).
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Eluin (přítel SN) před 16 lety 20.05.2009 11:17 |Vačnatci ať si hrají někde jinde.
Co třeba na Žižkově, Strahově,...?
Posily asi také zase tak potřebné nebudou, neboť na naši ligu by současný kádr + Vlček (a dejme tomu ještě jeden zkušený hráč) stačit měly. Otázkou je, zda to bude uspokojivé i pro evropské poháry (asi ne), či zda odejde Dušan či Marek Suchý. V případě Marka tu je možná záskok Hoška (ale skutečně jen záskok, neboŤ plnohodnotně jej nahradit na to - při vší úctě - Hošek asi ani nemá).
Co třeba ten Pudil? Jak ten to má se smlouvou? (i když otázka je, zda by za nás chtěl hrát).
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Eluin (přítel SN) před 16 lety 20.05.2009 11:20 |A jen tak mimochodem, co třeba přivést někoho z trápící se Ostravy? Tam se přece slibuje dlouho očekávaná čistka...
Re: Žižkov - Slavia 1:3
LordEdmund před 16 lety 20.05.2009 11:27 |Tak třeba takovej trápící se Vácha :-)). Já teda nevim, je tam pár sluśných hráćů(2), jako Rajtoral,Marek, ale źe by zrovna tito byli ti , kterých se bude Banik zbavovat, to bych se divil. A o Neuwirhy,Lukeše a Bolfa, fakt nestojíme, tedy aspoň doufám, źe nestojíme...
Re: Žižkov - Slavia 1:3
slaviator před 16 lety 20.05.2009 17:35 |Otepkaa:-D Osobně bych byl rád, pokud by přišel jeden z dvojice Marek-Rajtoral...
Re: Žižkov - Slavia 1:3
quelhar (admin) před 16 lety 20.05.2009 11:25 |Coz o to, Pudil by treba i mohl chtit, ale moc neverim, ze by chtel KJ jeho...
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Viking před 16 lety 20.05.2009 11:39 |V Pudila nevěřím, je to stejný případ jako Fořt. Jak si někdo z těhle kluků čuchne k zahraničnímu angažmá, že se mu do Česka moc nechce. Ford to spíš nahrál že ho bude chtít Tolouse nazpátek ale hlavně asi chce nazpátek on sám. Koruna pořád není euro.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Jachym před 16 lety 20.05.2009 12:51 |Na to si ještě cca 5 let počkáme - na vstup do eurozóny...:-))
Re: Žižkov - Slavia 1:3
Vhoo (přítel SN) před 16 lety 20.05.2009 13:15 |tak bude to zajimavy, co treba takovej L.Jarolim ten by taky nebyl marnej , a urco pride zase nějaká posila s Interu milan :D
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 22.05.2009 17:53 |No v tom rozhovoru mě Fordík moc o svém slávistickém srdci nepřesvědčil.Spíš se mi zdálo,že v něm pořád hlodají některé naše příspěvky,které ho posílaly zpět do Francie,i když třeba já jsem se mu po Šiškovu hned omluvil.Jinak o tom žádná,že venku se vydělává úplně na jiné úrovni a přeju mu,aby se v Toulose chytil.Ale když vidím jak Frantíci kmitají,tak se mi to zdá hodně složité.
Re: Žižkov - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 16 lety 20.05.2009 14:32 |Tak jsem si přečetl na idnes, jak Vízek tvrdí, že nejpovedenější posila teprve do slavie přijde.. tak můžem hádat, koho tím myslí.. :-)) SKácel? Rajnoch? Zdravý Šmíca po celou sezonu?:-)) Nebo se chystá sám Láďa obout kopačky?.-))
Re: Žižkov - Slavia 1:3
lassiter před 16 lety 20.05.2009 15:58 |No třeba tim chtěl jenom říct, že všechny letošní posily stály za ...nic... i když nevim, jestli by byl zrovna Vízek schopnej podat to takhle rafinovaně :-)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 16 lety 20.05.2009 16:36 |To me nenapadlo, ze by skutecne mohl byt Lada takhle rafinovanej..:-))
Re: Žižkov - Slavia 1:3
slaviator před 16 lety 20.05.2009 17:06 |To nevíš? Přijde nový investor, Božkov... :-)))
Re: Žižkov - Slavia 1:3
huhu před 16 lety 20.05.2009 17:58 |nevím, jestli to tady náhodou někdo nezmiňuje,ale v úterý nebyla v Brankách ani zmínka o Slávii (na Nově dlouhá reportáž)...
Otík pořád máchá válečnou sekerou...
Re: Žižkov - Slavia 1:3
jack09 před 16 lety 20.05.2009 18:49 |jj,toho sem si taky vsim,sem si je kvuli tomu zapnul a nic :( se divim ze se v pondeli vubec zminili o tom ze sme vyhrali titul :)
Re: Žižkov - Slavia 1:3
bongor před 16 lety 22.05.2009 17:48 |Otík je ubohost sama,nikdy nebude mít na to,aby pochopil,že Slavia je fenomen a ani milion takových chudáčků s tím nic neudělá.
...
slaviator před 16 lety 21.05.2009 14:36 |VV PFS nesvolává valnou hromadu PFS, tak jak bylo navrhováno v dopisu ze dne 7.5.2009
podepsaného SK Slavia Praha- Fotbal, a.s. a Meteor Praha. K datu zasedání VV PFS z 61 doručených žádostí o svolání druhé mimořádné valné hromady PFS, bylo kluby sdruženými v PFS vzato 8 takovýchto žádostí zpět. Z celkového počtu 109 klubů sdružených v PFS požaduje tedy svolání 53, což není nadpoloviční většina, jak požaduje příslušné ustanovení Statutu PFS.
Re: ...
slaviator před 16 lety 21.05.2009 14:39 |a trenérem Baníku prý bude Radolský :-) Pivarník ne-e...
Re: ...
Viking před 16 lety 21.05.2009 20:55 |Je vidět, že Hašek to bude mít sakra těžké. Já sázím na Vacka. Oni už se kluci nějak domluví. Jinak s tím VV PFS šlo o to, že současné vedení jde na ruku Vackovi a zájmem některých klubů, mimo jiné i Slávie, bylo, aby PFS volil Haška.
Re: ...
slaviator před 16 lety 21.05.2009 21:01 |Tak nějak. Bohužel.
Re: ...
slaviator před 16 lety 21.05.2009 21:03 |A ten Vacek klidně nakonec možná vyjde, nebo někdo jinej, třebas Hrdlička... V Haška přestávám věřit, už i jen proto, že ještě není jisté, zda vůbec bude kandidovat...