Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Jak to bude v předkole?

Možná je trochu brzy, ale pojďme si přiblížit, jak bude vypadat kvalifikace o Ligu mistrů 2009/2010.

Kvalifikace LM:

1. předkolo: mistři 4 zemí ze 50. - 53. místa žebříčku, postupují 2

2. předkolo: 2 týmy z 1. předkola + mistři 32 zemí ze 16. - 49. místa žebříčku, postupuje 17 týmů

3. předkolo: 17 týmů ze 2. předkola + mistři zemí 13. - 15. místa žebříčku (zde se přidá mistr ČR) - postupuje 10 týmů do 4. předkola

                    3. tým ze 6. země žebříčku + 2. týmy ze zemí na 7. - 15. místě žebříčku (přidává se vicemistr ČR) - postupuje 5 týmů do 4. předkola

4. předkolo: 10 + 5 týmů ze 3. předkola, 4. tým ze zemí na 1. - 3. místě žebříčku a 3. tým ze zemí na 4. a 5. místě žebříčku - celkem 20 týmů, které hrají o deset postupových míst do základní skupiny LM

Tady je důležitá skutečnost, že v obou případech bychom byli nasazení! Pouze mistři čtyř zemí mohou mít lepší koeficient: řecký Pireus (52,632), švýcarská Basilej (51,050), rakouská Austria (31,565) a dánská FC Kodaň (26,890). Slavia Praha má koeficient 25,150, mimochodem Sparta 26,150.

Z pohledu mistra ČR:

3. předkolo:
Mistři Řecka, Dánska, Česka, Srbska, Izraele, Chorvatska, Bulharska, Švýcarska, Běloruska a Polsko proti mistrům Švédska, Kypru, Norska, Rakouska, Slovenska, Lotyšska, Slovinska, Islandu, Finska a Litvy.

Naše 4. předkolo v případě postupu:
Zaleží kdo postoupí z našeho 3. předkola ale důležité je, že se určitě vyhneme mistru Řecka, Dánska, Srbska a Izraele (za předpokladu jejich úspěchu).

Pravděpodobní naši soupeři tedy jsou: Salzburg, Kalmar, APOEL, Stabaek, Slovan Bratislava, Ventspils, Maribor, Hafnarfjordar, Inter Turku, Ekranes v našem 3. předkole.
A případně v našem 4. předkole navíc ještě Dinamo Záhřeb, CSKA Sofia, Curych, Bate Borisov, Wisla.

Poznámka: Je možné, že místo některých klubů budou kluby jiné, zde zaleží jak dopadne 2. předkolo, tedy kvalifikační kolo před tím, než zasáhne mistr ČR - zde může překvapit např. mistr Irska (Bohemians Dublin) či Maďarska (Debrecen) či Moldávie (Šerif Tiraspol) a Gruzie (Tbilisi).

Z pohledu vicemistra ČR:

3. předkolo: vicemistři od 6. do 15. místa žebříčku (mimo Ruska, tam jde 3. tým tabulky) seřazeni dle koeficientů proti sobě, tj. 5 vítězů
Zde budu pražská Sparta pravděpodobně nasazena a půjde na vicemistra Belgie, Nizozemska, Řecka, Rumunska či Ruska. V případě nenasazení by to byli vicemistři Ukrajiny, Portugalska, Skotska a Turecka.

4. předkolo: k 5ti vítězům se přidají týmy ze 4. míst Anglie, Španělska, Itálie a týmy ze 3. místa z Německa a Francie.

Evropská liga:
Když Slavia ani Sparta neuspějí už ve 3. předkole, přesunují se do 4. předkola Evropské ligy, v případě neúspěchu ve 4. předkole se přesouvají přímo do základní skupiny Evropské ligy.

Poznámka: V případě úspěchu Liberce v boji se Spartou o předkolo LM bude tým Liberce ve 3. předkole nenasazen..

Komentáře (52)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jak to bude v předkole?

    Eskaes     před 16 lety 14.05.2009 13:44 |  
    0 0

    Já chci mistra Islandu :-)

    • Re: Jak to bude v předkole?

      Moskyta     před 16 lety 14.05.2009 16:03 |  
      0 0

      Jardo, drž už hubu. :)))

  2. Re: Jak to bude v předkole?

    chrobak     před 16 lety 14.05.2009 13:51 |  
    0 0

    Nedráždil bych s tím osud. Je to stejně předčasné jako byly úvahy o finále poháru se Sraltou na Strahově.

    • Re: Jak to bude v předkole?

      Jachym     před 16 lety 14.05.2009 14:47 |  
      0 0

      Také si myslím. Navíc při současné úrovni a formě týmu bychom asi nepostoupili přes nikoho včetně mistra Lucemburska nebo Malty...:-(

    • Re: Jak to bude v předkole?

      Eskaes     před 16 lety 14.05.2009 15:20 |  
      0 0

      jako první krok musíme porazit mistra Republiky Žižkov :-)

    • Re: Jak to bude v předkole?

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 14.05.2009 16:09 |  
      0 0

      a ty to máš taky špatně

      • Re: Jak to bude v předkole?

        Jakubisko     před 16 lety 14.05.2009 16:34 |  
        0 0

        co?

      • Re: Jak to bude v předkole?

        Artur (přítel SN)     před 16 lety 14.05.2009 16:41 |  
        0 0

        to nejsou moje stranky :)) jen jsem okazoval

        • Re: Jak to bude v předkole?

          Artur (přítel SN)     před 16 lety 14.05.2009 16:41 |  
          0 0

          *odkazoval

  3. Re: Jak to bude v předkole?

    Fallen (přítel SN)     před 16 lety 14.05.2009 16:08 |  
    0 0

    Ahoj jane, máš zastaralé informace, ManU i Barca si zajistili skupinu v lize, tudíš místo Title Holdera jde do základní skupiny belgický šampion a celé se to posunuje - švejcar rovnou do 3. pk a do druhého lucemburčani a faeřani. V 1. předkole tak nastoupí jen 4. kluby

    • Re: Jak to bude v předkole?

      Artur (přítel SN)     před 16 lety 14.05.2009 16:43 |  
      0 0

      jinak na tom mem odkazu to spatne neni musis umet cist

      • Re: Jak to bude v předkole?

        Jakubisko     před 16 lety 14.05.2009 17:05 |  
        0 0

        tak nějak

      • Re: Jak to bude v předkole?

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 14.05.2009 17:46 |  
        0 0

        Kouknu a vidim chybu. v 1. předkole tam jsou stále tři dvojzápasy šesti týmů a ve skutečnosti budou jen čtyři týmy. A věta "Varianta je platná pro případ, že si obhájce zajistí místo přímo ve skupině i z ligové soutěže." a pod tim tohle rozdělení je uplnej nesmysl.

        • Re: Jak to bude v předkole?

          Fallen (přítel SN)     před 16 lety 14.05.2009 17:47 |  
          0 0

          Aha, teď jem tam našel nahoře tu větu, ale zbytek informací už tomu nenasvědčuje

    • Re: Jak to bude v předkole?

      jane (admin)     před 16 lety 14.05.2009 17:09 |  
      0 0

      Ja jsem ten clanek nepsala, jen jsem to nahazovala a trochu upravovala, ale takhle do detailu jsem nesla.

    • Re: Jak to bude v předkole?

      jane (admin)     před 16 lety 14.05.2009 17:42 |  
      0 0

      Tak jsem se to nejak snazila upravit podle aktualu, ale uprimne - mam v tom bordel :)

      • Re: Jak to bude v předkole?

        quelhar (admin)     před 16 lety 14.05.2009 18:03 |  
        0 0

        Tak to dulezite se nemeni a zustava v platnosti uz nekolik mesicu - pokud titul ziskame, cekaji nas dve predkola s vesmes hratelnymi souperi s nizsimi koeficienty. Zatimco vicemistra ceka temer neresitelna zalezitost - dve predkola se silnymi tymy. A taky to, ze kdyz vypadneme, tak padame do EL, nevypadavame uplne z Evropy.

        • Re: Jak to bude v předkole?

          vizzir     před 16 lety 14.05.2009 18:56 |  
          0 0

          Problem je v kvantifikaci hratelneho soupere. Ocekavam silnejsi soupere nez Kladno nebo Slovacko,je treba si uvedomit,ze spousta tech mene vyspelych zemi, maji ligy, kde se toci mnohonasobne vic penez, stejne tak rozpocty klubu.

          • Re: Jak to bude v předkole?

            quelhar (admin)     před 16 lety 14.05.2009 19:11 |  
            0 0

            Ano, souper bude silnejsi nez Kladno nebo Slovacko. A co si budeme nalhavat - hraci k tomu taky pristoupi se znatelne vyssi motivaci nez proti Kladnu nebo Slovacku. A tech mene vyspelych zemi, kde se toci vetsi penize, zase tolik neni. A souperu, o kterych bychom predem rekli, ze v dvojzapase s nami by byli favorite, tech je jeste mene. Samozrejme to nebude zadna prochazka ruzovym sadem. Nicmene kdyz jsou nejtezsi souperi kvalit cca Dinama Zahreb, tak o tom nelze mluvit jinak, nez o hratelnem souperi.

            • Re: Jak to bude v předkole?

              vizzir     před 16 lety 14.05.2009 19:38 |  
              0 0

              Souhlasim, o tech tymech se neda mluvit jinak nez o hratelnych souperich. Podle meho nazoru se ale co do poctu rozpoctu klubu nase liga krci na jedne z nejnizsich pricek v evrope, jak na zapad, tak ale i na vychod, pripadne jih. Ze zemi, ktere bych zaradil za nas, me napada jen Slovensko, pobaltske staty a nektere z balkanskych postjugoslavskych republik, pak snad jeste nektere ze severskych zemi. Financne pred nami je Bulharsko i Rumunsko, Recko, Chorvatsko (viz treba jejich soucasne prodeje hracu za penize, ktere se nam ani nezdaji), samozrejme Ukrajina a Rusko. Srovnatelne bych radil Polsko

              • Re: Jak to bude v předkole?

                quelhar (admin)     před 16 lety 14.05.2009 19:54 |  
                0 0

                Tak krome Chorvatska a tesne Bulharska jsou vsechny tyto zeme pred nama i z hlediska koeficientu. V tom tretim predkole ale budou nasimi souperi spis tymy napr. z Litvy, Lotysska, Bosny nebo Irska - tedy ze zemi, kde je ve fotbale asi jeste min penez nez u nas.

                • Re: Jak to bude v předkole?

                  vizzir     před 16 lety 15.05.2009 07:50 |  
                  0 0

                  Nas prave ale vice zajima to 4.kolo ;) Take by melo jit o "hratelne" soupere, obavam se, favority budou oni. Kdyz vidim jak jsme se trapili s Vaslui nebo Zilinou, tak kazdy takovy souper bude velice nebezpecny. Nasi hraci to urcite nepodceni, budou mit vyssi motivaci nez pro Kladnu apod, ale to i hraci protivnika.
                  3.kolo musi byt vzhledem byt povinnosti, ale souperi ve 4.kole jako Pireus nebo Partizan zatim nevesti nic dobreho.
                  No nechame se prekvapit.

                  • Re: Jak to bude v předkole?

                    tolsimir     před 16 lety 15.05.2009 08:00 |  
                    0 0

                    Pireus nas urcite neceka. Bude nasazeny stejne jako pravdepodobne Anderlecht, Partizan, FC Kodan a my. Nas bude pravdepodobne (podle sily souperu) cekat nekdo z petice Dinamo Zahreb, Maccabi Haifa, Salzburg, CSKA Sofia, Curych, mozna Slovan Bratislava.

                    • Re: Jak to bude v předkole?

                      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 15.05.2009 09:25 |  
                      0 0

                      RSC nasazené nebude, protože pralilnkovej šampion jde přímo do skupiny

                      • Re: Jak to bude v předkole?

                        tolsimir     před 16 lety 15.05.2009 09:27 |  
                        0 0

                        Ano, vidim, tak tim lepe. To znamena ze se vyhneme i izraelcum. Jediny vylozene tezky souper tak zbylo jen Dinamo Zahreb, ale i zde by to bylo 50 na 50 minimalne

                        • Re: Jak to bude v předkole?

                          quelhar (admin)     před 16 lety 15.05.2009 09:32 |  
                          0 0

                          Jeste by se hodilo napsat, ze na zapasy ve tretim predkole ma KJ trest za Hamburg, takze bude koucovat z tribuny. A taky to, ze soupere se dozvime uz 22.6., kdy je los. Respektive dozvime se dvojici souperu, ktera spolu bude hrat ve druhem predkole. Budeme mit tak mesic na sledovani, vcetne toho dvojzapasu druheho predkola.

                          • Re: Jak to bude v předkole?

                            Fallen (přítel SN)     před 16 lety 15.05.2009 10:02 |  
                            0 0

                            hehe, na sledování čeho přesně uprostřed letní přestávky, mimo toho dvojzápasu?

                            • Re: Jak to bude v předkole?

                              quelhar (admin)     před 16 lety 15.05.2009 12:17 |  
                              0 0

                              Na sledovani pripravy nevyzpytatelneho islandskeho soupere ;o)

                  • Re: Jak to bude v předkole?

                    Fallen (přítel SN)     před 16 lety 15.05.2009 09:23 |  
                    0 0

                    Nad žilinou jsme přece vyhráli ;-) Jen nám sudí neuznal regulerní branku

  4. Re: Jak to bude v předkole?

    Viking     před 16 lety 15.05.2009 12:11 |  
    0 0

    Dneska se na tribuně za tratí začaly montovat zelenobílé sedačky.

    • Re: Jak to bude v předkole?

      LordEdmund     před 16 lety 15.05.2009 12:31 |  
      0 0

      a v zápase s Libercem se budou vytrhávat :-))

        • Re: Jak to bude v předkole?

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.05.2009 13:39 |  
          0 0

          No, to se asi libi malokomu.. jen tezko rict, komu se karel chysta tu hlavu useknout. Kdyz uz se bavime o kvalifikaci, ve ktery jeste nejsme teda, asi nejde tak uplne srovnavat se Slovackem nebo Kladnem, ale ze budem mit problemy v zasade s kymkoli v evrope, s tim ja rozhodne pocitam. A nejen my, kazdej ceskej tym, protoze nas fotbal jde kazdym rokem dolu. Nemuzem silu souperu hodnotit podle drivejsich meritek, kdy jsme uspesne tahli uefou. Kazdopadne jsem hodne zvedav, co Karel vymysli na pristi sezonu, ale tym ztratil klicovy osobnosti v zime a novy leadry nenasel. Pokud jde o me, pochopitelne bych sazel na hrace,kterym verim, ze muzou uspet v evrope, tedy Janda, Svento, M.Cerny. Snad se vrati ve forme Vlcek. No a jinak bude treba tentokrat zrejme sahnout do kapsy a poridit si skutecny posily, nejen doplnovat kadr o hrace, ktery pak sedi na lavicce.

    • Re: Jak to bude v předkole?

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 15.05.2009 13:27 |  
      0 0

      wtf? To je doufám nějakej nejapnej žert

      • Re: Jak to bude v předkole?

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.05.2009 13:44 |  
        0 0

        to je hodne hloupy..

        • Re: Jak to bude v předkole?

          Viking     před 16 lety 15.05.2009 13:57 |  
          0 0

          Aspoň všichni vidí, jak moc to CTY myslela s Bohemkou upřímně. Pokud budou hrát v Edenu, tak do projektu asi vstoupí i městská část Praha 10 a fanoušci OBOU klubů budou moci oprávněně namítat, že toto není jejich domácí stadion.

          Doufám že pánové Doležal a Rosen trochu uspíší svůj očekávaný vstup do E-SIDE a tomuto zabrání. Ať si Bohemka hraje na Strahově a Praha 10 dá peníze radši do výstavby bytů pro mladý rodiny.

  5. Re: Jak to bude v předkole?

    TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 15.05.2009 13:53 |  
    0 0

    Včerejší E15

    Fotbaloví Bohemians 1905 zřejmě míří do Edenu
    glosa
    Nedělat fotbal pro sebe
    Dyť já ten fotbal nedělám pro sebe,“ stěžoval si na nepochopení
    legendární fotbalový srdcař „Ivánek“ Horník
    s upřímností tak dojemnou, že něco namítat mohl jen
    někdo, kdo to s českým fotbalem nemyslí dobře. A mezi ně
    rozhodně funkcionáři z fotbalového svazu nepatří. Proto po
    propadácích z posledních turnajů chtěli, aby reprezentanty v boji
    o mistrovství světa trénoval Chovanec, který už jednu kvalifikaci
    dokázal zpackat, aby nakonec všechny převezli a zvolili Radu,
    jenž jako trenér pro změnu nedokázal nic. Výsledek se dostavil
    s rychlostí úměrnou té, s jakou se Ujafalušiho parta stihla na
    baru oklepat z potupné porážky se Slovenskem. Funkcionáři jsou
    však pohotoví a znova se pouští do záchrany fotbalu. Ptají se expertů,
    ti doporučují někoho, co něco dokázal. Nic netušící Uhrin
    st. projevuje dostatečnou dávku naivity, aby šachy na svazu nezkazil.
    „Nejsem paňáca, abych zvedal pro něco ruku,“ bouchá do
    stolu Starka a zvedá ruku pro Straku, který toho dokázal zhruba
    tolik, jako Rada. No a? Horník, Mokrý, Kubíček, Starka – nedělají
    fotbal pro sebe, dělají ho pro nás. Děkujeme. Jiří Holuša
    Praha | Stále velmi pravděpodobnější
    se zdá, že od příští
    sezony budou na stadionu
    v Praze Edenu hrát dva fotbalové
    kluby. Dokonce prvoligové.
    Slavia již rok využívá nejmodernější
    arénu v republice
    jako svůj domovský stánek,
    přibýt by k ní mohl tým Bohemians
    1905, jemuž stačí jediný
    bod ze čtyř utkání druhé
    ligy k návratu mezi elitu.
    Bohemians 1905 nebudou
    moci, a je jedno jestli v první
    či druhé lize, od příštího
    ročníku působit ve svém
    „Ďolíčku“ ve Vršovicích,
    neboť nesplňuje normy projektu
    Stadiony 2012. Majitel
    stadionu – společnost Bohemians
    Real – kvůli tíživé
    ekonomické situaci nemůže
    do rekonstrukce „Ďolíčku“
    investovat stovky milionů
    korun. Po včerejším jednání
    Bohemians 1905, Bohemians
    Real a Družstva fanoušků
    uvedl člen představenstva
    Bohemians Real Ondrej Oravec,
    že společnost preferuje
    odstěhování na jiný stadion
    a jako nejideálnější variantu
    vidí Eden. „Pokud chceme zachránit
    klub a nechat ho hrát
    první ligu, stejně jako nadále
    snižovat náklady, jediná cesta
    vede přes působení v Edenu,“
    uvedl Oravec a dodal: „Jsme
    připraveni zahájit oficiální
    jednání se společností E Side
    o přesunu Bohemians 1905 na
    stadion v Edenu.“
    Bohemians Real a E Side,
    která byla investorem stavby
    a nyní je provozovatelem
    stadionu v Edenu, již o společném
    působení Bohemians
    1905 a Slavie pod jednou střechou
    jednaly. E Side prý dokonce
    vyzvala Městskou část
    Prahy 10, aby do ní kapitálově
    vstoupila a pomohla se splácením
    stadionu. Totéž prý
    preferují zástupci Bohemians
    1905, kteří se hodlají obrátit
    na městskou část s požadavkem
    o kapitálový vstup do Bohemians
    Real a následné řešení
    s rekonstrukcí „Ďolíčku“.
    „Nemyslím si, že toto může
    dopadnout. Městská část by se
    musela zachovat jako správný
    rodič a pomoci stejně oběma
    „dětem“. Z toho by však mohl
    vzejít nebezpečný precedens
    nejen pro Městskou část Prahy
    10, ale obecně pro radnice
    či magistráty českých měst,“
    vysvětlil Oravec, podle něhož
    se všechny subjekty dostávají
    do časové tísně a řešení by
    mělo padnout ve velmi krátké
    době s ohledem na přípravu
    ligových ročníku obou vršovických
    klubů.

    • Re: Jak to bude v předkole?

      TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 15.05.2009 13:55 |  
      0 0

      Omyl, takhle:

      Stále velmi pravděpodobnější
      se zdá, že od příští
      sezony budou na stadionu
      v Praze Edenu hrát dva fotbalové
      kluby. Dokonce prvoligové.
      Slavia již rok využívá nejmodernější
      arénu v republice
      jako svůj domovský stánek,
      přibýt by k ní mohl tým Bohemians
      1905, jemuž stačí jediný
      bod ze čtyř utkání druhé
      ligy k návratu mezi elitu.
      Bohemians 1905 nebudou
      moci, a je jedno jestli v první
      či druhé lize, od příštího
      ročníku působit ve svém
      „Ďolíčku“ ve Vršovicích,
      neboť nesplňuje normy projektu
      Stadiony 2012. Majitel
      stadionu – společnost Bohemians
      Real – kvůli tíživé
      ekonomické situaci nemůže
      do rekonstrukce „Ďolíčku“
      investovat stovky milionů
      korun. Po včerejším jednání
      Bohemians 1905, Bohemians
      Real a Družstva fanoušků
      uvedl člen představenstva
      Bohemians Real Ondrej Oravec,
      že společnost preferuje
      odstěhování na jiný stadion
      a jako nejideálnější variantu
      vidí Eden. „Pokud chceme zachránit
      klub a nechat ho hrát
      první ligu, stejně jako nadále
      snižovat náklady, jediná cesta
      vede přes působení v Edenu,“
      uvedl Oravec a dodal: „Jsme
      připraveni zahájit oficiální
      jednání se společností E Side
      o přesunu Bohemians 1905 na
      stadion v Edenu.“
      Bohemians Real a E Side,
      která byla investorem stavby
      a nyní je provozovatelem
      stadionu v Edenu, již o společném
      působení Bohemians
      1905 a Slavie pod jednou střechou
      jednaly. E Side prý dokonce
      vyzvala Městskou část
      Prahy 10, aby do ní kapitálově
      vstoupila a pomohla se splácením
      stadionu. Totéž prý
      preferují zástupci Bohemians
      1905, kteří se hodlají obrátit
      na městskou část s požadavkem
      o kapitálový vstup do Bohemians
      Real a následné řešení
      s rekonstrukcí „Ďolíčku“.
      „Nemyslím si, že toto může
      dopadnout. Městská část by se
      musela zachovat jako správný
      rodič a pomoci stejně oběma
      „dětem“. Z toho by však mohl
      vzejít nebezpečný precedens
      nejen pro Městskou část Prahy
      10, ale obecně pro radnice
      či magistráty českých měst,“
      vysvětlil Oravec, podle něhož
      se všechny subjekty dostávají
      do časové tísně a řešení by
      mělo padnout ve velmi krátké
      době s ohledem na přípravu
      ligových ročníku obou vršovických
      klubů.

      • Re: Jak to bude v předkole?

        Viking     před 16 lety 15.05.2009 14:00 |  
        0 0

        Jenom nechápu, jak můžou projekt splňovat stadiony typu Žižkov a hlavně Kladno, když Ďolíček nemůže projít.

        • Re: Jak to bude v předkole?

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.05.2009 14:02 |  
          0 0

          Zrejme na zizkove a na kladne nema stat obchodni centrum...:-(

        • Re: Jak to bude v předkole?

          slaviator     před 16 lety 15.05.2009 14:07 |  
          0 0

          Největší průšvih ohledně Dolíčku je prej v tom, že tam nejsou dostatečné únikové zony či co...

  6. Re: Jak to bude v předkole?

    Ravik     před 16 lety 15.05.2009 14:14 |  
    0 0

    v květnovém hattricku je tradiční žebříček 50ti největších nadějí našeho fotbalu... pamatuju se, že 2 roky zpátky měla Slavie v Top Ten snad 6 zástupců... pohled na letošní žebříček je ovšem smutný. Jsou tam dva (z toho jeden přišel nedávno z Plzně). Za to Sralta jich tam má snad 15. Asi ne všechno se dělalo za starého vedení tak špatně...

    P.S. Včera jsem si koupil po delší době Sport a málem jsem umřel smíchy. Nejlepším hráčem dosavadní sezony je dle hodnocení odborníků z tohoto plátku náš Mára (ovšem ne Suchý). Kam klesla naše liga, jestli tenhle virtuos je nejlepsí plejer... :-)

    • Re: Jak to bude v předkole?

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.05.2009 14:31 |  
      0 0

      jednak klesla liga a jednak klesli redaktori sportu.

      • Re: Jak to bude v předkole?

        quelhar (admin)     před 16 lety 15.05.2009 14:42 |  
        0 0

        Jasne, vyhrava neoblibeny hrac a tak museli klesnout redaktori Sportu :o)
        Vysvetleni je pritom proste - Jarolim je jeden z mala dobrych hracu, kteri odehrali celou sezonu v lize (odpada Krajcik, Necid, Tavares, Sverkos, ...) s obstojnou formou (presto Otepka je na tretim miste!). Na druhem miste je Dusan Svento.

        Ale jiste mate pripravene zastupy lepsich kandidatu, tak sup sem s nimi... :o)

        • Re: Jak to bude v předkole?

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.05.2009 14:59 |  
          0 0

          ja myslim, ze Marek zahral vetsi cast sezony prumerne. 2 - 3 zapasy velmi dobre, 2 - 3 tragicky. Nemyslim, ze bych mu tim krivdil. Otazka je, jestli jsme s tim takto spokojeni nebo ne. Ja spokojen moc nejsem.

          Zastup lepsich kandidatu, no nevim, nemam zas takovy prehled o vsech hracich. Ze slavie je to tezky, otazka kdo nastoupil k tolika zapasum, mame spoustu zranenych, nejlepsi v zime odesli. Lepsi standard z tech "drzaku" si podle me drzeli Svento, Suchy, Brabec (oba stoperi zacali delat chyby az v posledni dobe, jinak velmi dobri), Vaniak, srovnatelnou prumernou vykonnost si treba drzel Hub (ja bych ho dal pred Marka).

          • Re: Jak to bude v předkole?

            slaviator     před 16 lety 15.05.2009 15:03 |  
            0 0

            Brabec chyboval už na podzim, jenže tehdy ty jeho chyby ještě třeba dkázal napravit Hubáček neb Vaniak povedeným zákrokem. Na jaře p těch chybách padaj góly.

            Dušana mám rád, ale jak může být sakra druhým nejlepším hráčem ligy někdo, kdo akorát uběhne s prominutím soupeři po lajně a odcentruje... Ale nemá góly, nemá asistence, nemá nic..?

            • Re: Jak to bude v předkole?

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.05.2009 15:24 |  
              0 0

              Pravda je, ze Dusan nema goly, asistence ma hlavne z podzimu. Na druhou stranu hral na jare vetsi cast na beku, coz neni jeho post a v mizerii poslednich zapasu se ani jemu nedarilo. Nicmene si - podle meho - udrzoval solidni standard a bojovnost, kterou treba ostatni postradali. Kdyby jen utikal po lajne a centroval, ono by to stacilo, fotbal je jednoduchy.. jenze k tomu je treba taky nejak a s nekym vykombinovat ten nabeh, atd.

              • Re: Jak to bude v předkole?

                slaviator     před 16 lety 15.05.2009 16:35 |  
                0 0

                A upřímně: myslíš skutečně, že je Dušan druhým nejlepším hráčem v celé lize? A Marek Jarlím prvním? Nebo že Řepka patří mezi dva nejlepší stopery? Je to sranda hodnocení :-)

        • Re: Jak to bude v předkole?

          slaviator     před 16 lety 15.05.2009 15:00 |  
          0 0

          Ano, proto se tomu či onomu hráči tam musí fláknout pětka, aby se mu snížil průměr, tomu či onomu zase při trochu lepším výkonu osmička nebo devítka, aby se průměr zvýšil.

          Bohužel to hodnocení se nemůže brát vůbec vážně, jsou to hry s čísly. Možná někdo z redaktorů to píše seriozně, ale vím o případech, kdy tomu tak nebylo, například v závěru loňské sezony. A nevěřím, že by se tyhle hry "zlepšit" a "zhoršit" průměry neděly i nyní.

          Bohužel, nelze ty výsledky respektovat tak, jako ty v Kickeru například.

  7. Re: Jak to bude v předkole?

    whiplash     před 16 lety 15.05.2009 20:45 |  
    0 0

    to jsou teda starosti.....no hlavne aby v pondeli vyhrali na Viktorce..... :)