Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

Slavia si finále Poháru ČMFS nezahraje ani letos, stopku jí vystavilo Slovácko. Strahov tak uvidí finále Slovácko - Teplice. Slavia podlehla jihomoravanům i ve druhém utkání, tentokrát 1:2. Utkání dochytal Peter Grajciar, Martin Vaniak viděl červenou kartu.

Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

Branky: 84. Ondřejka, 90. Cléber - 65. Ivana

Červená karta: 85. Vaniak

Sestava Slavie: Vaniak - Grajciar, Brabec, Hubáček, Šiklič (46. J Černý) - Belaid (62. M. Černý), Jarolím, Suchý, Janda - Ivana, Besta (55. Fořt)

Komentáře (71)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

    Wommi     před 16 lety 13.05.2009 20:53 |  
    0 0

    ...no nakonec to byla asi docela zajimava podivana,..poslednich 10 minut.
    -akorat jsem nepochopil, proc od pocatku nehrala stejna sestava jako s budejicema?!pozitivum je, ze se slavka dostala skoro do finale a ze nas tentokrat nevyradil divizni klub:)

    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

      quelhar (admin)     před 16 lety 13.05.2009 21:03 |  
      0 0

      Negativum je, ze Vaniak dostane nejspis stopku na zapas s Zizkovem. A je tak trosku ostuda, kdyz ze dvou zapasu s druholigovym tymem dame jediny gol.

      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

        kytt (host)     před 16 lety 13.05.2009 21:06 |  
        0 0

        To je velké pozitivum. Však víte proč :)

      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

        slimak     před 16 lety 13.05.2009 21:10 |  
        0 0

        zdravím po delší době..ostuda to kazdopadne je..KJ urcite spolehal na to, ze se v lize ted nehrajicici hraci budou chtit ukazat a mozna se bal unavy nebo zranění u šventa,volešáka,fořta,černého..bohuzel ta kvalita tam asi ted proste neni..
        nicmene neni treba z toho delat vědu.je treba přejet žižkov a pak si vychutnat mistrovské oslavy :) jen to nemusi byt tak jednoduché, jak se zdá..
        vaniaka je urcite skoda, ale myslim, ze divis nebo romanovs ho musi nahradit, pokud chteji byt brankari ve slavii

      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

        slaviator     před 16 lety 13.05.2009 21:10 |  
        0 0

        Negativum by bylo, kdyby se zranil. Aspoň si v lize zachytá. Bohužel mám pocit, že Kuba Diviš to nebude.. :(

        • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

          kytt (host)     před 16 lety 13.05.2009 21:11 |  
          0 0

          Romanovs je zraněnej, tak kdo by to byl jinej.

          • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

            slimak     před 16 lety 13.05.2009 21:13 |  
            0 0

            v poslednim članku neni romanovs uvedem na marodce, z toho jsem vychazel
            jo a zase se zranil šiklič..to už neni s nim normální...nic, proti němu, mám ho rád a fotbalista to je vybornej.ale copak se da stavet na hraci, kterej je schopnej zahrat tak 5 zapasu za sezonu ??

          • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

            TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 13.05.2009 21:17 |  
            0 0

            V poslední tiskovce nebyl veden jako zraněnej...

            • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

              kytt (host)     před 16 lety 13.05.2009 21:43 |  
              0 0

              Ale JE zraněnej ;)

              • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

                slaviator     před 16 lety 13.05.2009 21:50 |  
                0 0

                ... a přesto bude chytat... :-)))

              • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

                TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 13.05.2009 21:51 |  
                0 0

                Ať JE...Řídím se spíš tiskovou zprávou, ne kytem

                • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

                  kytt (host)     před 16 lety 13.05.2009 22:09 |  
                  0 0

                  Jsi tedy kvalitní novinář. Di se podívat na trénink :-*

                  • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

                    TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 13.05.2009 22:15 |  
                    0 0

                    Kolik redakcí chodí na trénink chytráku?
                    Mimochodem taky něco dělám, pravděpodobně máš víc zbytečnýho času než já

                    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

                      kytt (host)     před 16 lety 13.05.2009 22:19 |  
                      0 0

                      No a někdo to má skoro přes ulici, hlupáku :)

                      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

                        TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 13.05.2009 22:22 |  
                        0 0

                        To jsem rád, že mi vždycky napíšeš kdo je zraněnej, kreténe :)

          • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

            slaviator     před 16 lety 13.05.2009 21:43 |  
            0 0

            Oficiálně ne? :-)

    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

      japhy     před 16 lety 13.05.2009 21:07 |  
      0 0

      A já zase nechápu neschopnost téměř mistra zavřít na posledních asi deset minut obranu. Vím, že jsme na to nikdy nebyli, ale přeci jen - pár minut, proti stojí prům. druholigovej tým...Ještě, že do Teplic nemůžu, to asi bude utrpení.

      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

        lassiter     před 16 lety 13.05.2009 21:10 |  
        0 0

        A to jsme jako měli zavřít obranu a spoléhat na penalty, z kterých běžně dáváme tak asi každou šestou?

        • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

          japhy     před 16 lety 13.05.2009 21:16 |  
          0 0

          Nene, takhle to bylo lepší :)

  2. Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

    tolsimir     před 16 lety 13.05.2009 21:10 |  
    0 0

    Sestava byla takova jaka byla asi podle unavy (?), jinak skutecne nevim. Porazka me neprekvapila, pro Slovacko to byl nejvetsi zapas za poslednich nekolik let, naopak pro nase "hvezdy" to byla jen nutna povinnost

    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

      tantalos     před 16 lety 13.05.2009 21:17 |  
      0 0

      Jak chceme hrál Ligu mistrů, když dvakrát za sebou prohrajeme s druholigovým mužstvem? Mně to překvapilo

      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

        Viking     před 16 lety 13.05.2009 21:25 |  
        0 0

        Náš mančaft hrající LM prohrál i v Líšni ne?

      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

        KING25     před 16 lety 13.05.2009 21:25 |  
        0 0

        Jak může Real Madrid být jeden z nejlepších klubů evropy, když vypadne v domácím poháru z amatérama ze 3 ligy? Tvá otázka je celkem ubohá

        • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

          brekekeSKS     před 16 lety 13.05.2009 21:42 |  
          0 0

          Drz hubu Kingu

          • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

            tantalos     před 16 lety 13.05.2009 21:46 |  
            0 0

            Ano, jednou se to stát může. Prohrát můžeme s kýmkoli. Ale ne prohrávat.

          • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

            Socrates (přítel SN)     před 16 lety 14.05.2009 02:44 |  
            0 0

            Smrt Realu !! :-)

    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

      whiplash     před 16 lety 14.05.2009 00:47 |  
      0 0

      jaka unava ?
      to je naprosta fraska ! :)
      ...loni Lisen, ted zase Slovacko.....banda jedna, takhle se zesmesnit .....

  3. Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

    martin (přítel SN)     před 16 lety 13.05.2009 21:18 |  
    0 0

    Na zápase jsem byl, Slávie hrála dost dobře, ve 2. poločase do 70. minuty asi 5 golovek, vyšla jen jedna. Pak obrovská chyba v rozehrávce po ofsajdu Slovácka, kdy náš bek namazal útočníkovi soupeře tak, že šel sám na Martina a bylo 1:1. Červená pro Martina byl výsměch, točil se ve výskoku mimo vápno bokem a trefen byl do ramene...

    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

      slimak     před 16 lety 13.05.2009 21:19 |  
      0 0

      a kdo to namazal? erich?

      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

        martin (přítel SN)     před 16 lety 13.05.2009 21:33 |  
        0 0

        Nevim, viděl jsem to přes celé hřiště, ale buď Grajcar nebo Marek Suchý

      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

        martin (přítel SN)     před 16 lety 13.05.2009 21:41 |  
        0 0

        no tak to byl podle oficek Erich

    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

      mart     před 16 lety 13.05.2009 22:05 |  
      0 0

      martine, jestli jste byl, tak se zeptam primo. Myslite, ze Cleberovi a Filipkovi budou sluset cervenobile barvy ?

      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

        martin (přítel SN)     před 16 lety 14.05.2009 07:55 |  
        0 0

        Filipkovi určitě a Cleberovi asi taky

  4. Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 13.05.2009 21:30 |  
    0 0

    Mam trošku pocit, že to KJ prokoučoval, dát tam nerozehraného Šikliče, vystřídat aktivního Belaida, nasadit do základu vždy marného bestu. No nevim nevim.

  5. Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

    urs (přítel SN)     před 16 lety 13.05.2009 22:53 |  
    0 0

    taxem viděl neuvěřitelnou hrubici kapitána a doporučuji mu oddech, protože tohle se jen tak nevidí :-)

    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

      martin08     před 16 lety 13.05.2009 23:11 |  
      0 0

      by me zajimalo jestli ho nekdo serval, pac rve jen on na ostatni, nebo ze by se serval sam...

      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

        Wommi     před 16 lety 13.05.2009 23:19 |  
        0 0

        pravdou je ze zrovna Brabec by potreboval servavat nYni kazdej zapas!!!!
        myslim ze toto je vyvrcholeni neustaly rozehravky, brabec - suchy- brabec - suchy -brabec - hubacek..a pak to jeden z nich vetsinou posere (i s budejkama tomu tak bylo) pritom myslim ze ofenziva a balon cvo nejdal od brany je to, co muze uchranit vlastni branu od ohrozeni a pokud to proste neumim, tak temadle prihravkama nehraju!!:(

        musim rict ze todle jaro je pro mne velkym zklamanim, trochu jsem se tesil na spanilou jizdu a zatim z toho mam rozporuplny pocity - misto Bicanova "dejte jim co se do nich vejde" se to pohybuje mezi poserem co muzes a nedejboze prodame co muzem!

        • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

          slimak     před 16 lety 14.05.2009 00:19 |  
          0 0

          tak jsem to ted taky zkouknul..a to je fakt neuvěřitelná hrubice.. kroutim hlavou, jak lajdacky muže kapitán za takovéhoto stavu zahrát..nechtěl bych videt, co by od nej dostal za kapky hráč, který by takhle nahral souperi, opravdu ostuda brabce
          takova vymena brabec-drsek, kterou už někteří naznačují by nemusela být uplne marná :)

          • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

            Wommi     před 16 lety 14.05.2009 00:29 |  
            0 0

            ja sedim v edenu na urovni te casti hriste kde vetsinou dochazi k tomu, jak si kuci prihravaj a musim rict ze mi vzdycky lepi a stahujou pulky jak se desim toho, jak jedna prihravka se vzdycky nepovede.Pak rostu, protoze si rikam a co to jako resi, ze si minutu prihravaj - je to hnusny, nezabavny a nezazivny a predevsim jak jsem psal, pokud to neumim, tak je to velmi nebezpecny!..a Oni to delaj porad a porad.

            Brabce jsem mel rad, bohuzel u mne toudle hrou strasne upada, pokud by to kdyz nic, nakop dopredu, tak myslim ze je to mensi ohrozeni pro branku slavie. Navic verejny tajemstvi, ze v zime jednal se spartou, to mi taky nepridalo k jeho oblibe! DOst mi to pak vse sere a kdyz nakonec jako tresnicka na dortu toho "povedenyho" jara vyrukuje vedeni s cenama za listky na jakejkoliv zapas, bez nejaky vstricnosti vuci fanouskum, bez nichz by ten titul slavia nemela,..tak se mi slusne receno vari krev...a vzdycky kdyz vidim dolezala, nejradsi bych mu neco rek!
            M.

            • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

              slimak     před 16 lety 14.05.2009 00:52 |  
              0 0

              jeden zasadni duvod toho rozehravani si mezi obranci je jasny:nemaj komu nahrat (tim nechci brabce prilis omlouvat)..znova se tady ukazuje,jak obrovska mezera tu je po tavaresovi.ten si pro ty balony k obrancum chodil a pak je nejak rozdelil dal, ne sice do sanci, ale hra byla na tom z velke casti postavena..

              chybi tady souhra a pohyb. zaloha proziva svoje kriticky obdobi a s tim pak ani sebelepsi utocnik nic neudela. bude nutne se urcite v lete vyrazne posilit - moje tajna prani jsou Mazuch a Skácel

              • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

                Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 14.05.2009 02:18 |  
                0 0

                jo to je fakt , střed zálohy to prostě oživit chce o tom žádná , otázka zní , kde brát a nekrást, druhej Tavares se už asi nesežene a v lize nic podobnýho co bych si představoval neběhá mimo Horvátha :D a snad Rajnocha kterej ale ted hraje v nemecku uplny kulovy, jedina sance je sahnout do zahranici ale to je risk a mi potrebujem kvalitniho hrace.

                • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

                  slimak     před 16 lety 14.05.2009 02:47 |  
                  0 0

                  pravda, pravda..v lize zadne potencialni posily taky fakt nevidim..muzeme se treba realně bavit o jmenech Fantiš, Naumov,Haurdič, Hloušek...to jsou ovšem až na Naumova spíš naděje do budoucna a nikdo z nich by nam v příští sezone nebyl asi schopen ony mezery zacelit...opravdu je jediná možnost cizina, ale jak uvadíš, to je vždycky risk :(
                  rajnocha bych už nebral, když mame trappa-jsou to podobný typy a když se neprosadil ani v chotěbuzi...

                  • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

                    lassiter     před 16 lety 14.05.2009 10:31 |  
                    0 0

                    Rajnocha rozhodně vzít, pokud by byl teda k mání, pravděpodobnost by v létě možná mohla být větší než kdykoliv předtim...

  6. Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

    Socrates (přítel SN)     před 16 lety 14.05.2009 02:46 |  
    0 0

    Viděl vůbec někdo naše originální choreo ?????? :-//////////////

    :-))))))))))))

    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

      urs (přítel SN)     před 16 lety 14.05.2009 07:53 |  
      0 0

      asi jenom ty, tak se nedělej a popiš nám tu nádheru :-)

  7. Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

    LordEdmund     před 16 lety 14.05.2009 08:43 |  
    0 0

    Netřeba se rozčilovat nad výsledkem, o kterém se rozhodlo někde jinde, než na hřisťi. Očekávám užší spolupráci a oboustranný tok hráčů ,mezi Slováckem, Slavií a vlastně i "Synotem". :-)) Jinak tedy doufám, že Vaniak dostane podmínku. Vidél nékdo jestli to ruka byla, nebo ne? V TV to bylo nepřehledné.

    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

      DrFe1     před 16 lety 14.05.2009 10:11 |  
      0 0

      Na fotbalztive je video (to z TV) ze kterého vyplývá že to na 99 pct ruka nebyla. Video je sice z dálky, ale i tak se dá poznat (když si to rozfázuješ), že to do ruky jít nemohlo.

      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

        Wommi     před 16 lety 14.05.2009 12:10 |  
        0 0

        ted jsem se konecne dostal k tomu zaznamu a musim rict ze pristupo Brabce k tomu trestnaku je tedy nebetycne laxni!!!!!!....nota bene jeste, jak je tu taky psano, ze on kdyz muze tak kazdyho serve kdovi za jakou blbost a on pak vyrobi todle!!..to je az opravdu k nevire:)

        • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

          quelhar (admin)     před 16 lety 14.05.2009 12:14 |  
          0 0

          Na druhou stranu - Ondrejka stal od nej 4 metry a vubec nemel v umyslu odejit dal - naopak pred kopem se pohnul jeste bliz k Brabcovi. Tohle mel jednoznacne sudi odpiskat a dat Ondrejkovi zlutou.

          Opravdu by se mel sef obrany vykaslat na rvani na ostatni, protoze dela chyby? Nebylo by to jeste horsi, nez uz to je ted?

          • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

            slimak     před 16 lety 14.05.2009 12:22 |  
            0 0

            muze se jednat o chybu rozhodciho, to prece ale brabce vubec neomlouva.mel aspon upozornit na to, ze ten utocnik je moc blizko, navic mel dalsich x moznosti, jak balon odehrat...
            s tim rvanim.ano, at si organizuje obranu, ale musi prece potom podavat odpovidajici vykony jeho postaveni, musi byt oporou muzstva..ja bych tam taky mohl nabehnout a vsechny servat, ze hrajou hovno

          • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

            taximan     před 16 lety 14.05.2009 12:22 |  
            0 0

            Tak Brabec mel takove spatne postaveni reklamovat a nemel v te situaci rozehravat. Jinak samozrejme ze sef obrany by to mel dirigovat vcetne urciteho servani, kdyz nekdo neco udela spatne. Ale jako ve vsem to musi mit hranice a vsem se musi merit stejne. Taxi

          • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

            Wommi     před 16 lety 14.05.2009 14:43 |  
            0 0

            quelhare, samozrejme chapu, mas v jistem smyslu pravdu, ale jak pisou kluci nademnou, je dostatecne zkuseny a stary na to, aby situaci vyuzil, reklamoval spatne postaveni a proste prodal to, ze protihrac stoji spatne..nezlob se na mne, ale nehledej na tom jen ospravedlneni..preci neni donekonecna omlouvat hrace, popr. vedeni....ano jsme se slavii po vyhre (to je lehke) po prohre (to uz jde hur:) )...ale vse ma sve meze!

            ja uz to tu vcera psal,..ja bych chtel videt slavii jak hraje za Bicanovo "dejte jim co se do nich vejde" a kdyz vidim jak si to tam kluci tacnou davat mezi sebou a pak to temer vzdy jeden z nich podela tak bych vyrost,..pritom nejjednodussi moznost - hrat dopredu a ohrozit soupere je jednoznacne lepsi moznost.

            ..samozrejme, sef obrany by ji mel dirigovat, to je bez debat,..mel by si umet zarvat, mel by umet servat (i kdyz posledni vystupy napr. k TJ, to bylo na mne moc (a to TJ neni muj chranenec), kazdopadne za jeho posledni hrani v nekolika zapasech by si minimalne zaslouzil servat on.
            M.

            • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

              quelhar (admin)     před 16 lety 14.05.2009 18:10 |  
              0 0

              No, na hristi neni nikdo takovy, kdo by ho serval, takze si to asi dela trener v kabine - a nemam duvod si myslet, ze to nedela (to rvani na Brabce).

              A ty nahravky mezi Brabcem a Suchym na stoperu - pokud cely zbytek tymu stoji a nikdo se nema k tomu, aby se odpoutal od sveho strazce a nabehl si do volneho prostoru pro prihravku, tak co maji asi tak delat? Pak si to nahravaji mezi sebou, nebo se Brabec pokusi dlouhym micem najit krajni zalozniky nebo utocniky. Za oboji je Brabec kritizovany, ale je to opravdu on, kdo muze za to, ze takto hraje? Kdyby mel pri kazdem dotyku s micem pred sebou dva volne zalozniky pripravene prevzit prihravku, tak by takto asi nehral, nemyslis?

              • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

                Wommi     před 16 lety 14.05.2009 18:53 |  
                0 0

                ..tak samozrejme je to otazka do diskuze, ale ja si osobne myslim, ze to je tak ja nevim treba pul na pul,..jedni si zvykli, ze tim usetri cas a treba u suchyho mam bohuzel nekdy pocit ze takto nahrava na jistotu(=rychle se zbavi balonu) a druzi si zase zvykli na to, ze si to ti prvni kopaj mezi sebou a nikoho nenapadne si pro ten balon dojit.

                Presto ja mam spise vic pocit, ze kdyby se podivali obranci vice dopredu, mohli by zkusit hrat vice dopredu, zejmena na strane sventa jsem si vsiml kolikrat, ze se nabizel u lajny a oni si to "radsi" zase hodili mezi sebou.

                ..k servani Brabce, ...na hristi se nabizi jeden co by ho moh servat, z hlediska stari, vaniak by ho mohl trochu pocastovat:))

  8. Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

    Viking     před 16 lety 14.05.2009 11:41 |  
    0 0

    Ad Horváth: Koupit ho v zimě, tak už dvě kola slavíme titul.

    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

      taximan     před 16 lety 14.05.2009 12:24 |  
      0 0

      to snad nemyslis vazne... je to dobry hrac, nejsem si jisty, jestli by se hodil do nasi koncepce ale predevsim uz ma svoji historii, kvuli ktere by ho fanousci a mozna i kabina neprijali

    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

      LordEdmund     před 16 lety 14.05.2009 12:35 |  
      0 0

      Hajlující prosťáček, howádko Horvoň? Ne, děkuji a to přesto, že si uvědomuji, źe má z ligových hráćů nejlepší centry, navíc překvapivé a přesné pŕihrávky. Spěcháš někam? Já si na titul počkám klidně s hráči který máme:-).

      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

        Viking     před 16 lety 14.05.2009 13:01 |  
        0 0

        Do naší koncepce by se právě hodil, pomaleji než na jaře už asi hrát nemůžeme:-)

        • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

          LordEdmund     před 16 lety 14.05.2009 13:36 |  
          0 0

          ale můžeme:-) když budeme chtít.

          • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

            Viking     před 16 lety 14.05.2009 14:33 |  
            0 0

            Vážně - pokud pominu fakt, že Horvátha bychom jako fans nezkousli, tak si myslím, že herně by přínosem opravdu byl. Když dostane balon, tak umí tu hru zrychlit, prostě to má v noze. Hodně lidí tady chtělo loni Otepku nebo Polácha - tyhle dva Horváth strčí do kapsy. Nejrychlejší už není ale rychlý přechod do útoku není jenom o rychlosti jednotlivých hráčů.

            • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

              LordEdmund     před 16 lety 14.05.2009 15:00 |  
              0 0

              Tak Otepku soućasného by do kapsy strćil,protože to má v paži, ale toho lońského určitě ne. Všichni ti tebou zmiňovaní jsou více méně vyrovnaní a z ligového hlediska nejlepší "tvoŕiči",rozdíl je jen v tom, kdo má zrovna formu. Já bych z nich nechtél ani jednoho, ale je docela možné, že příští sezonu bude Oteka v cervenobílém. Jestli to ale bude myšleno místo MJ, tak beru všema deseti. Kdybych měl chtít nějakýho RUDU, tak by to byl Skácel:-)

  9. Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 14.05.2009 13:42 |  
    0 0

    Na konto řvaní Brabce na ostatní a naopak: v kolektivních sportech už to tak chodí a je to nepsaná nutnost, že hráči s přirozenými vůdcovskými sklony slovně řídí, burcují, usměrňují ostatní. Nejhorší tým je ten, kde nikdo podobné schopnosti nemá. Pokud tuto roli zastává bezchybný hráč, který je vždy na hřišti nejlepší, tak je to super, ne vždy však ten nejvíce talentem obdařený má i takovéto schopnosti a vlastnosti. Od toho jsou také kapitáni týmů. Problém samozřejmě je, když ten, kdo tímto způsobem "vůdcuje", sám dělá chyby. Podle mne se ani v této situaci nemůže vykašlat na slovní vedení ostatních, v týmu nesmí nastat "mrtvolné ticho". Podle všech dostupných zpráv o zápase, byl Brabec do té minely jedním z nejlepších hráčů na hřišti. Ať tak nebo tak, je to záležitostí kabiny a trenéra. Jestli to mančaft nebere, tak ať si zvolí jiného kapitána a Brabec sedí třeba na lávce. Já osobně si myslím, že v současné Slavii (aspoň ta tři kola do konce) je nenahraditelný.

    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

      LordEdmund     před 16 lety 14.05.2009 13:50 |  
      0 0

      Souhlas.

      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

        Viking     před 16 lety 14.05.2009 14:28 |  
        0 0

        Taky souhlas. Ale od příští sezóny jako kapitán jednoznačně Vlčák.

    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

      Wommi     před 16 lety 14.05.2009 14:51 |  
      0 0

      to je bohuzel pravda a navic muj nazor, ze s kvalitnim a jistym vykonem Brabce jde nahoru vzdy i Suchy..

      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

        Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 14.05.2009 15:54 |  
        0 0

        jo spis si myslim že fanousci si zadaj aby i Erich byl trochu servanej a myslim si ze to KJ plně a zodpovědně udělal když i do novin řekl:První gol byl Jasná hrubá chyba Ericha Brabce. Fakt je ovšem ten že za něj může jen Hosek a to by lepší prostě nebylo takže i s Erichovou bídnou formou to letos budem muset dokopat, pak příde Vomáčka a uvidí se , prej je to dříč kterej se jen tak nevidí.

        • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

          quelhar (admin)     před 16 lety 14.05.2009 18:05 |  
          0 0

          Navic pri zraneni Hoska a Trappa prakticky nemame v obrane a na DZ zadne varianty.

    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

      DrFe1     před 16 lety 14.05.2009 16:34 |  
      0 0

      Taky souhlas. Stoper je tam od toho, aby dirigoval obranu popř. i celý tým notabene, když je navíc kapitán. Proto nerozumím tomu, proč to tady spoustu lidí znervózňuje. Neštěstí by naopak bylo, kdyby tam nikdo takový nebyl.

    • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

      wector     před 16 lety 15.05.2009 14:08 |  
      0 0

      Problém je, že těch chyb na jaře udělal už hrozně moc, jeho výkony jsou prostě slabé. Zatím to žehlí Suchý, ale co až v létě odejde? K tomu ty stupidní nákopy - už na podzim měl takový záblesky, teď to dělá skoro pořád. Je to takové odevzdání míče soupeři a musíme se bránit. Nevim jestli zpohodlněl kvůli nový smlouvě nebo prostě úplně odešel rychlostně. V létě to asi bude chtít najít náhradu za Suchýho, Vomáčku bych viděl jako slušnou pojistku, pokud se Brabec nevrátí aspoň do trochu ucházející formy. Ale máš pravdu s tím, že v tuhle chvíli asi Brabce nelze nahradit - není kým a pokud se podívám, jak se sesypala Sparta bez Řepky, kterej např. při derby předváděl snad ještě horší odkopy (Brabec to aspoň nekopal do outu), tak tam je třeba někdo ukřičenej, byť hraje hovno. Ovšem pokud/až si pojistíme titul na Žižkově, tak by tu byla 2 kola na různé pokusy se sestavou...

      • Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

        EdCable     před 16 lety 15.05.2009 18:26 |  
        0 0

        Ty nakopy obrancu nejsou o Brabcovi a Suchym, ale o nenabizejici se zaloze, zejmena DZ. Ja vzdycky kvetu nad odbornikama, kteri za to nase obrance kritizuji - pritom je to o tom, ze odesel Tavares, Trapp temer nehraje a ani zbytek zalohy nepomaha.

  10. Re: Slovácko - Slavia 2:1 (0:0)

    Wommi     před 16 lety 14.05.2009 19:03 |  
    0 0

    tak aspon ze tak:

    Martin Vaniak dostal podmínku
    14.5.2009
    PRAHA – Martin Vaniak dostal od disciplinární komise za vyloučení v odvetě Poháru ČMFS podmínečný trest na jeden zápas, nebude tak chybět Slavii v zápase na Viktorii Žižkov.