Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - České Budějovice 2:0

Fotbalisté Slavie vyhráli v 27. kola na domácím hřišti nad Českými Budějovicemi 2:0 a protrhli tak černou šňůru bez výhry. Díky tomu jsme si hodně přiblížili obhajobu titulu. Obě branky vstřelil útočník Pavel Fořt. Slavii po zaváhání Sparty stačí k definitivě titulu dva body (Liberec má totiž stejně jako Sparta).Prohlédněte si 37 fotografií.

V neděli odpoledne čekal na slávisty těžký úkol, měli se pokusit po dlouhé době vyhrát. V týdnu Eden padl proti druholigovému mužstvu a navíc přijel remízový král z Českých Budějovic. V současné formě úkol nelehký. I přes poslední neúspěchy a nesmyslnou cenovou politiku byly tribuny zaplněny, opět dorazilo více než deset tisíc fanoušků a vytvořili bouřlivou atmosféru.

Kritickou situaci si uvědomoval i trenér Jarolím, a tak na hřiště vyběhla velmi pozměněná základní sestava. Po dlouhé době se do ní dostal uzdravený Volešák, v útoku nastoupil Milan Černý.

Slavia začala aktivně a již v první minutě se ocitl Fořt sám před gólmanem, ale prosadit se nedokázal. Gólmana prověřil následně i Volešák. Radovat jsme se mohli již v desáté minutě. Kapitán Brabec si při autovém vhazování naběhl do vápna, vyhrál hlavičkový souboj pro Fořta a ten již síť rozvlnil. V první půlhodině mohl stejný hráč přidat další branku, ale z hranice vápna střílel nad. Slavia nepředváděla žádný zázračný výkon, ale o to tu dnes asi nešlo. Jen to chtělo pro klid přidat další gól. O to se snažil před koncem prvního poločasu Volešák, ale jeho střela ze standardní situace těsně minula.

Druhá půle probíhala ve stejném rytmu, jen hosté sem tam zazlobili. Zvláště zajímavé bylo sledovat sprinterské souboje dnešního levého obránce Šventa s Hudsonem. Blízko druhé brance byl po hodině hry J. Černý, ale jeho parádní střela po přihrávce Jandy skončila na tyči. Janda vyzval ke skórování v následujících minutách i Volešáka, ale trefil jen gólmana. Uklidňujícího gólu jsme se přeci jenom dočkali v sedmasedmdesáté minutě, kdy vybojoval penaltu po celý zápas velmi aktivní Milan Černý. K exekuci se postavil Fořt a přízemní střelou k tyči rozveselil slávisty. To už hosté hráli bez vyloučeného Hílka. Další branky jsme se již nedočkali, a tak mohla následovat tradiční děkovačka. Dnes jí předcházelo velké skandování jména našeho gólmana. Martin Vaniak dnes odchytal čtyřsté ligové utkání. Tři důležité body zůstaly v Edenu a titul je opravdu na dosah.


Slavia - České Budějovice 2:0 (1:0)
Slavia: Vaniak - Grajciar, Brabec, Hubáček, Švento - Janda (71. Ivana), Volešák, Suchý, J. Černý - M. Černý (88. Jarolím), Fořt (88. Pekhart)
Branky: 10. a 77. (pen.) Fořt
ČK: 72. Hílek
Diváci: 10407

Komentáře (55)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. hodnoceni

    rudahvjezda     před 16 lety 10.05.2009 19:49 |  
    0 0

    Vaniak 6 - Grajciar 3, Brabec 4, Hubáček 6, Švento 6 - Janda 6 (71. Ivana 4), Volešák 6, Suchý 4, J. Černý 7 - M. Černý 6 (88. Jarolím), Fořt 6 (88. Pekhart)

    • Re: hodnoceni

      EdCable     před 16 lety 10.05.2009 19:55 |  
      0 0

      Ja nevim, me se Suchy libil hodne a u Grajciara byla tragedie akorat v centrech

      • Re: hodnoceni

        rudahvjezda     před 16 lety 10.05.2009 19:56 |  
        0 0

        suchý nedal jedinou přohrávku směrem dopředu. na štítovýho záložníka to byl podle mne hodně ustrašenej výkon. dozadu slušný, dopředu nulový

        • Re: hodnoceni

          Boo_SKS     před 16 lety 10.05.2009 20:21 |  
          0 0

          suchy nahraval milanu cernemu do vapna, ktery pak zaridil penaltu;)

          • Re: hodnoceni

            bene     před 16 lety 10.05.2009 22:52 |  
            0 0

            fotky na www.bene2.unas.cz

  2. Re: SLavia - České Budějovice 2:0

    Jakubisko     před 16 lety 10.05.2009 19:59 |  
    0 0

    A pak že to nejde. :) Když Fořt v první minutě nedal tu tutovku, tak už jsem očekával klasický scénař...ale chlapec se nějak probral, byl častěji u míče než obvykle a dokonce vyhrál několik soubojů...no ale kupovat ho zase nemusíme. :)) Naopak mě negativně překvapil Janda...a moc se mi líbil Jarda Černý, možná právě v jeho absenci bude zakopaný pes naší krize...

    • Re: SLavia - České Budějovice 2:0

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 10.05.2009 21:12 |  
      0 0

      Janda je skvělej. To super sólo od branky, škoda že to nedopadlo. To jsem si hned vzpomněl na Gedyho. Zato Marek Jarolím mi připadl po příchodu zmatenej jak lesní včela. Nejdřív ukop Dušanovi balon od nohy a pak běhal jinym směrem než běže balon.

  3. Re: SLavia - České Budějovice 2:0

    opicemag     před 16 lety 10.05.2009 20:01 |  
    0 0

    Výkon dost hrozný, tři body však skvělé (a i zasloužené, Budějovice se zjevně moc hrát nechtělo). Grajcar by se měl naučit centrovat.

    • Re: SLavia - České Budějovice 2:0

      Khadgar     před 16 lety 10.05.2009 20:35 |  
      0 0

      Hroznej výkon to nebyl, bylo to podobný jako na podzim, akorát jsme tehdy vyhrávali o víc gólů. Brzdí to prostě Mára na DZ. Dozadu perfektní, ale dopředu strašně zpomaluje rozehrávku. Klasická situace - vybojoval výborně míč, dopředu volná ulice na hráče, ale on to dal "na jistotu" do strany. Trapp umí dopředu víc, uvidíme jak to bude vypadat v létě. Jinak pokud se nemýlím, Erich dostal 7. žlutou, takže osmá na Šiškově dost smrdí ve vzduchu. Ale když koukám na Zlín, možná už nebude co řešit.

      • Re: SLavia - České Budějovice 2:0

        Khadgar     před 16 lety 10.05.2009 20:39 |  
        0 0

        Jenom pro upřesnění, Marka nijak nehaním, jenom to srovnávám a vztahuju k dnešnímu výkonu. Mimochodem, to zpracování vysokého míče M. Černého v první půli u lajny, to byla lahoda.

      • Re: SLavia - České Budějovice 2:0

        lassiter     před 16 lety 10.05.2009 21:02 |  
        0 0

        Souhlasím, byl to výkon podobný těm co na podzim, jen tehdy tu byl necka a jeden dva goly navíc tam vždycky dal. Chybí tam hlavně náběh účtočníků do volnýho prostoru, všichni chtěj míč do nohy, ale to se změní asi až s vlčákem, snad. Líbili se mi oba Černí (i když věřim že Jarda v létě pořádně zapracuje na kondici, zřejmě to zranění) a samozřejmě Ford dva góly, konečně se trefil. Pokud Brabce vyžlutí, myslim že to zvládnem bez něj...

        • Re: SLavia - České Budějovice 2:0

          lassiter     před 16 lety 10.05.2009 21:08 |  
          0 0

          zapomněl jsem na Volešáka, po dlouhý pauze myslím slušnej výkon, je fajn že se vrátil a v záloze je mnohem víc lidí na výběr

          • Re: SLavia - České Budějovice 2:0

            bongor     před 16 lety 10.05.2009 21:28 |  
            0 0

            Tak sralta dala gol Hubníkem po přihrávce rukou.A tady někdo tvrdil,že se v kopané rukou hrát nesmí.Neměl pravdu.Smí.Ale jak kdo.

            • Re: SLavia - České Budějovice 2:0

              Fallen (přítel SN)     před 16 lety 10.05.2009 21:30 |  
              0 0

              On ho nedal rukou, Kušnír mu ho rukou v malém vápně přibouchl na zem jako v americkém fotbale při odkopu

            • Re: SLavia - České Budějovice 2:0

              lassiter     před 16 lety 10.05.2009 21:34 |  
              0 0

              no skoro bych tohle neřešil. co dneska naše penalta?

              • Re: SLavia - České Budějovice 2:0

                Jakubisko     před 16 lety 10.05.2009 21:50 |  
                0 0

                pravda, dneska jech proti nám rozhodně nehrál...:)

                • Re: SLavia - České Budějovice 2:0

                  quelhar (admin)     před 16 lety 10.05.2009 21:52 |  
                  0 0

                  Ta penalta nevim, ale druha zluta pro Hilka byla naprosto jasna a rekl bych, ze tohle dost otupilo snahy Budejovic.

                  Jinak si myslim, ze vykon byl dost podobny tomu v Brne s jedinym rozdilem - tentokrat jsme dali nejake goly. Na druhou stranu je taky pravda, ze po podobnem vykonu jsme porazili na podzim Kladno 5:0.

                  • Re: SLavia - České Budějovice 2:0

                    Jakubisko     před 16 lety 10.05.2009 21:59 |  
                    0 0

                    No tu druhou žlutou jsem nějak nepochopil a asi neviděl co se tam dělo...? A s tím Kladnem máš pravdu, ten zápas byl tehdy příšerně nudnej....:))

                    • Re: SLavia - České Budějovice 2:0

                      quelhar (admin)     před 16 lety 10.05.2009 22:07 |  
                      0 0

                      To byl jasny faul ve stredu hriste, Milan Cerny utikal do strany a Hilek ho proste sejmul v plnem behu bez vetsi snahy hrat mic. On ani moc neprotestoval, ta zluta byla proste jasna.

                      Hotovo jeste neni, ale uz je to sakra blizko...

                      • Re: SLavia - České Budějovice 2:0

                        Khadgar     před 16 lety 10.05.2009 22:10 |  
                        0 0

                        Dal mu to přímo na koleno, bál jsem se jestli se ještě zvedne.
                        Zlín dobře, Čelůstka vylítnul hodně. Tak teď vyhrát na Šiškově a je klid.

  4. Re: Slavia - České Budějovice 2:0

    kilgore_trout     před 16 lety 10.05.2009 21:59 |  
    0 0

    Zlín - Sparta 2:1... náskok osm bodů tři kola před koncem...
    Já myslím, že už je hotovo. Slavia Praha - mistr ligy 2008/2009 :)
    Ale že to byl porod.

  5. Re: Slavia - České Budějovice 2:0

    coolair     před 16 lety 10.05.2009 22:11 |  
    0 0

    Poznámka k nástupnímu chorálu: znělo to VÝBORNĚ! Myslím, že by se to mohlo (a mělo) chytit, dobře se to zpívá a dneska s desetitisícovou návštěvou (a zpívala to jen menšina) to vytvořilo skoro ,,anglickou" atmosféru při nástupu!

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

      Ravik     před 16 lety 10.05.2009 22:58 |  
      0 0

      Na východě (115) to ale bohužel vůbec nebylo slyšet, ale věřim, že v kotli to muselo být skvělé...stejně si myslim, že by k tomu měla hrat hudba...

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

      FannyBoy     před 16 lety 11.05.2009 06:35 |  
      0 0

      Já byl v kotli a uplně sem si to představoval jako když Liverpool fans zpívaj You'll never walk alone, takže když se to zdokonalí tak by to mohlo bejt fakt dost podobný... Jinak, v případě výhry na Žižkově, se slaví titul tam už nebo až doma v Edenu?

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

        Jakubisko     před 16 lety 11.05.2009 09:39 |  
        0 0

        Titul se vždycky předává na posledním zápase...

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 11.05.2009 10:14 |  
          0 0

          Obvykle ano, jen Kostal si kdysi zaridil predavku poharu v kavarne Slavia...

  6. Re: Slavia - České Budějovice 2:0

    Viking     před 16 lety 10.05.2009 22:15 |  
    0 0

    GOTTWALDOV OLE!!! A TED ZBOURAT HORNIK ARENU!!!

  7. Re: Slavia - České Budějovice 2:0

    lassiter     před 16 lety 10.05.2009 22:15 |  
    0 0

    franta straka v dohránu o slávistické krizi: "Čím dřív tu krizi překonáš, tím rychlejc se z ní dostaneš." Hmm...

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

      Viking     před 16 lety 10.05.2009 22:24 |  
      0 0

      Čím rychlejc sjedeš lajnu, tím rychlejc jsi v rauši.

  8. Re: Slavia - České Budějovice 2:0

    Ladineeek     před 16 lety 10.05.2009 22:35 |  
    0 0

    zbyly ještě nějaký lístky na žižkov ze dneška? abych nejel zejtra do Edenu zbytečně...

  9. Re: Slavia - České Budějovice 2:0

    Ravik     před 16 lety 10.05.2009 23:21 |  
    0 0

    - i přes negativní atmosferu v týdnu to na stadionu dnes pekně žilo
    - líbil se mi Marek Suchý, neprostupná zeď ve středu pole, tvrdý, čistý.. to že občas přihrál do strany na sichr mi nevadí.. máme taky jednoho záložníka, který sice přihrává většinou jen dopředu, ale zkazí 9 z 10 příher
    - potěšil mě Volešák, super návrat, hýřil aktivitou a pohybem, bojoval, i přes velký herní výpadek svým výkonem strčil do kapsy MJ
    - Dušan na beku dnes nic moc... nevím, jestli se na něm podepsalo zranění ze středy, ale byl hodně (hlavně v první půli) pasivní a Hudson ho tam dost větral
    - Grajciar hodně špatný, asi to ví nejlépe sám, ale tolik zkažených centrů se jen tak nevidí, ale věřim mu, něco v něm je
    - Milan Černý opět skvělý, sice mu ne všechno vyšlo, ale když zkazil sklopil hlavu a mazal dozadu, tak se bojuje o základ
    - Fořt dobrý dneska, celkem mě štvaly ty negativní reakce na něj na začátku zápasu a poté spálené šanci.. snad všichni, ví, že to není a nebyl nikdy žádný technik a arychlík, má jiné přednosti a myslím, že procento vyhraných soubojů a udržených míčů má celkem vysoké

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

      Jakubisko     před 16 lety 10.05.2009 23:29 |  
      0 0

      Zrovna právě souboje mi u fořta přijdou totálně marný, na to jaký to je hromotluk by jich měl vyhrávat mnohem, mnohem víc a ne se pořád válet po zemi a máchat rukama....ale dneska hrál slušně, o tom žádná :)

  10. Re: Slavia - České Budějovice 2:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 10.05.2009 23:25 |  
    0 0

    Tak jsme si vsichni oddechli. KJ dnes vsadil na bojovne hrace a udelal moc dobre. Podarilo se mu dobre vyresit dva problemy sestavy, spravne reseni dilematu Belaid ci Jarolim bylo - ani jeden, problem slabe hrajicich utocniku KJ vyresil tak, ze postavil jen jednoho, dobra volba! Nebyl to zrovna nejuzasnejsi fotbal (ale nebyl spatny!), ale kluci zahrali presne to, co jsme potrebovali. Nesouhlsim s tim, ze by se dal vykon prirovnat k zapasu v Brne. 1) jsme zacali hrat uz v prvni puli (konecne!) a zatlacili soupere od zacatku a jednak jsme hrali mnohem lip vzadu. Budejovice jsme k nicemu nepustili a to byl zaklad uspechu. K jednotlivcum snad jen toto: je radost se divat na Milana Cerneho, kdyz bude zdrav, muze byt skvelym hracem, skoda ze ho obcas spoluhraci "nestihaji". Ford dnes rozhodl, konecne mu to sedlo, bylo videt, jak moc chtel, snad neco zlomil a treba nejakej gol jeste prida. No a Lada Volesak, velka gratulace k navratu a navic myslim velmi solidnimu vykonu. Celkove velmi slusne zahrala cela zaloha, Janda k tradicni bojovnosti pridal dobre prihravky, Jarda Cerny zahral slusne, Dusan tez.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 10.05.2009 23:27 |  
      0 0

      no a zapomnel jsem - hladne diky vsem, co prisli a skvele fandili.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 10.05.2009 23:34 |  
      0 0

      Podle pohybu na hristi mi pipadlo, ze Milan Cerny hral utocnika - aneb kdyz maji vsichni utocnici mizernou formu, postavime tam nekoho jineho. Rekl bych, ze rozhodne nezklamal ani na tomto postu.
      Nicmene ten vykon opravdu nebyl nic, nad cim by se melo jasat. Samozrejme vzhledem k predchozim vysledkum a psychickemu rozpolozeni skvele, ale celkove vzato jsme se od vedouciho golu Forta az po tycku Jardy Cerneho k nicemu nedostali.

      Z tymu soupere me zaujal Hudson - rychlostni souboje s Dusanem byly minimalne vyrovnane, casto i vitezne prave pro Hudsona.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

        Khadgar     před 16 lety 10.05.2009 23:44 |  
        0 0

        On Dušan oproti minulosti ztratil rychlost, ale významně se zlepšil v technice.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

        Wommi     před 16 lety 11.05.2009 00:00 |  
        0 0

        souhlasim, ze vykon byl spis o vitezstvi bojovnosti nad krasou (dnes velmi zaplatpanbu zato!!!!!)

        ..ja vzdycky rostu, kdyz si tam ty kuci v zadu hrajou mezi sebou ty prihravky-to mi rasi jeden sedivej vlas za druhym.

        ..osobne bych zkusil doporucit proste hrat balony do vapna a zkouset to bombardovat, pokud se hraje na nasi pulce mezi stoperama, tak se gol neda ze:)

        ..osobne jsem taky rad za volesaka, myslim ze to byl trochu svezi vitr do tech zastydlych zaloznich rad

        ..jako jiz po nekolikate mam na jare spatnej pocit z dua brabec - suchy- brabec az na vyjimky pomalej, nervozni, a docela to kazil, a suchy stridal momenty paradni s hruzou a to kdyz si prave prihraval s brabcem )uz jsem si nekolikrat vsiml za posledni dve sezony, ze kdyz suchy vedle sebe nemel brabce a nebo byl brabec z formy, tak suchac jako kdyby nemel pocit jistoty a kazil.

        ..moc se mi libila hra M. Cerneho a i J. Cerneho, ten snad jen kdyby sem tam vic prihral nez to porad drbat sam (ale to je klasika ze:) ).

        ps. docela mi nakonec prekvapilo kolik lidi dorazilo za ty penize - divim se vedeni - za mensi penize by meli celej dum a nadseni fanousku - takhle jsou lidi akorat na ne nastvani. - skoda.
        M.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 11.05.2009 00:43 |  
        0 0

        Souhlasím s martynim. Sestava mne překvapila, trochu zaskočila, ale šlapalo jim to. Z Milana Černého roste tahoun týmu (kéž by), ať se pohyboval v útoku nebo v záloze, čišel snahou, sebevědomím, odvahou a pracovitostí. Jedno lepší než druhé. Týmu pomohl návrat Jardy Černého, léta v lize a zkušenosti jsou na něm moc znát, umí si pokrýt balon, ve správné chvíli měnit směr pohybu, otočit se s balonem, byla na něj spousta faulů. Láďa Volešák, klobouk dolů, a je střelec přímáků k pohledání. Mně se líbil i Grajciar, je to kus chlapa a umí zajet do soupeře, dozadu se vracel příkladně a své si odehrál, centry se zlepší a má slušnou ránu. A Pavlovi Fořtů ty dva góly moc přeji. Je slávistou každým coulem a je na něm vidět, jak moc chce. Kéž by mu to tam párkrát ještě spadlo, on se uklidní a mohla by to být továrna na góly. Tuším, že nám zůstane i na příští sezónu. Trenér odvedl kus dobré práce, když ti, kteří měli za sebou nepovedené zápasy, zůstali na lávce. Z týmu soupeře mne taky zaujal Hudson, v první půli byl rychlejší s míčem než Dušan bez míče, v druhé půli si to Dušan perfektně hlídal a s vypětím všech sil mu rychlostně stačil. Ten hrát v lepším týmu... Že na tom Dušan není rychlostně stejně jako před operací vazů je jasné, plastika koleno zpevní, kloub je stabilní ale rychlost se už zpátky (zvlášť u takhle rychlého kluka) nevrátí, o tom něco se svými koleny vím :-)

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.05.2009 06:56 |  
          0 0

          Také Vás všechny zdravím a přeji pěkné ráno.
          Zápas jsme si užili. Pojal jsem to tak, že když "Vy" jste nám zvedli vstupné, tak já přivedl celou rodinu. Zazpívali jsme si chorál a příště to bude ještě lepší (stará skotská píseň - "Valčík na rozloučenou"). Ke hře samotné jen to, že KJ udělal asi dobře, že posadil oba MJ i TB. Bojovností je předčil jak Janda, tak i Volešák a hlavně M.Černý s J.Černým. Fořt bojoval a dal goly. D.Švento měl za úkol hlídat Hudsona a až na jedno zaváhání ve druhé půli, to celkem zvládl. Asi byl trochu limitovaný, co udělá stehno, ale vydrželo a tak to snad půjde. Grajciar potřebuje hrát. Je vidět, že mu ty zápasy chybí a jen tak dostane do těla herní praxi. Brabec s Márou se musí zase najít. Tentokrát snad nějakou minelu neudělali a Mára pak posledních asi 20 minut víc vystoupil a bylo to lepší. Jen ty příhry by měl zrychlit, to souhlasím. Opět musím vyzdvihnout hru M.Černého, dával tomu srdce a bojoval. L.Volešák nám konečně přinesl slušné centry a jeho přímák byl dobrej. Jen musím ještě dodat, že jsme tedy zaplať PánBůh vyhráli, ale do dobrýho fotbalu nám to ještě bude chvilku trvat. Uvidíme, jestli jsme už tu krizi překonali. To se ukáže hned na Slovácku a i se Žižkovem. Včerejší alespoň bojovný výkon (i když výpadky tam byly také) naše hráče doufám přesvědčí o tom, že se o každý míč musí poprat a jít tomu naproti bojovností a vůlí vyhrát. Tak musí bojovat i v dalších zápasech. Jen tudy cesta povede. Nic dalšího komentovat nehodlám. Každý kdo viděl závěr fotbalu ve Zlíně, si udělal úsudek sám. Sokrates55

          "Non habet eventus, sorida praeda bonon"
          Nečestná kořist nevede k dobrým výsledkům
          (knihy Senecovy "De ira" O hněvu)

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

            bongor     před 16 lety 11.05.2009 08:57 |  
            0 0

            Ahoj Sokrate,ten Seneca musel být sralťan,že to tak dobře znal.I když jejich nečestná kořist ve formě několika "titulů"jim dočasně dobré výsledky přinesla.Před dvěma týdny jsem Tě utěšoval,že si jenom hrajeme na zraněného ptáčka,abychom potom velmistrům bez problémů frnkli.Tak myslím,že se to vyplnilo....

            • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.05.2009 10:11 |  
              0 0

              Také Tě zdravím Bongore,
              Tvá slova jsem si dobře zapamatoval, beru to všechno s pokorou a říkám a tvrdím, že nám teď pomůže srdce plné bojovnosti a touha se nebát a jít naplno. Pokud frnkneme (bude dobře), tak problémy jsme měli, né že ne. Ruku na srdce Bongore. Ale tak to asi má být. Sokrates55

  11. Re: Slavia - České Budějovice 2:0

    Moss     před 16 lety 11.05.2009 07:10 |  
    0 0

    Konečně jsem se na fotbale zase bavil. Nehrál ten sráč Jarolím, jenom ho tam zase poslal, když bylo o výsledku rozhodnuto, aby dostal 100% bonus za vítezství jako hrající hráč. Za lávku je jenom 50%.
    Kárl už se těší na letní posilování, tradiční hostovčky s opcí, přijde k nim M. Černý a Janda.
    Co ten alkoholik Blažek, kterého tady 90% vyhánělo? Mít takového útočníka tak jsme někde jinde.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

      EdCable     před 16 lety 11.05.2009 09:30 |  
      0 0

      Hod se do klidu

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

      Jakubisko     před 16 lety 11.05.2009 09:37 |  
      0 0

      Upřímně řečeno první místo mi vyhovuje, celkem nerad bych byl "někde jinde"...

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

      lassiter     před 16 lety 11.05.2009 09:40 |  
      0 0

      kde konkrétně bysme s ním byli? Blažek dal na jaře 3 góly, slovy tři góly. tedy stejně jako Fořt.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

        Eluin (přítel SN)     před 16 lety 11.05.2009 12:21 |  
        0 0

        A to ještě do toho posledního zápasu nastoupil z lavičky.

  12. Re: Slavia - České Budějovice 2:0

    EdCable     před 16 lety 11.05.2009 10:07 |  
    0 0

    Mam jeden dotaz na ultras: proc nebyli pouzity vlajky?

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

      DrFe1     před 16 lety 11.05.2009 11:35 |  
      0 0

      Mě by zase zajímalo, proč bylo tak úžasně neaktuální choreo ? V situaci, kdy se hrají rozhodující zápasy sezony a 5 kol jsme nevyhráli bych čekal nějáké choreo na podporu bojovnosti a morálky popř. zdůraznění sounáležitosti fanoušků s hráči apod. Namísto toého jem zíral, že se řeší dresy :-o což je navíc o to absurdnější, že to už bylo v minulosti vyřešeno.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

        bongor     před 16 lety 11.05.2009 13:03 |  
        0 0

        S tím Blažkem:A proč si nenechat úplně všechny hráče až do důchodu?
        Občas by si zahráli,my bysme jim nadávali,že nic neuměj a všichni by byli spokojený.Měli bysme pořád široký kádr,tak okolo 100 fotbalistů a z toho by se líp vybíralo ne?Blažek by se někdy vyjímečně probral z opojení,zakop by o míč,on by skončil v síti...Jó takovýho hráče mít,tak snad uspějeme i proti Barceloně.Ale ti naši úzkoprsí šéfové a trenéři,sotva se někdo párkrát namaže,tak z toho dělají aféru.Vůbec nemyslí na to,že se jde třeba napravit.Podívejte třeba Šimák.Je to bůh.A taky chlastal,tak co?

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

        Troubi     před 16 lety 11.05.2009 14:03 |  
        0 0

        neboj priste bude aktualnejsi choreo...
        ...napriklad "DrFe1 zpatky na idnes!"

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

          DrFe1     před 16 lety 11.05.2009 16:40 |  
          0 0

          A co kdybys zkusil napsat nějákej argument ? ! Máš na to ?

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

      Troubi     před 16 lety 11.05.2009 14:01 |  
      0 0

      nestihalo se choreo, na posledni chvili se dodelaval transparent. tak proto...

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:0

        EdCable     před 16 lety 11.05.2009 16:09 |  
        0 0

        diky

    • Re: zajímavý článek

      mart     před 16 lety 11.05.2009 17:39 |  
      0 0

      :D, prekvapko :)