Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Slavia - Slovácko 0:1

Fotbalisté Slavie pokračují v bídném vystoupení na jaře. V semifinále Poháru ČMFS nedokázali na domácím hřišti proti druholigovému Slovácku vstřelit branku, naopak po zaváhání v defenzivě jedinkrát inkasovali, a proto jsme prohráli 0:1. Eden tak padl i v domácím poháru. VIDEO UVNITŘ ČLÁNKU - OHLAS PETRA DOLEŽALA!

Slávisté do utkání nastoupili s uzdraveným Jaroslavem Černým, do základní sestavy se dostal také Ivana. Na lavičce byli hráči z béčka Kovařík s Tafatem. Úvod zápasu nebyl z fotbalového hlediska zajímavý, spíše zaujali domácí fans protestem vůči posledním rozhodnutím vedení Slavie - drahé vstupenky na České Budějovice, zvlášť po posledních výkonech, nutnost koupit lístek na druholigové Slovácko pro majitele permanentek. Po úvodním hvizdu rozvinul kotel transparent: "Horší než prohra? Vyjebání s fans!". Následoval pískot jako vyjádření protestu. Poté lidé z kotle opustili sektor a zamířili na jih. Ostatní prořídlé tribuny ihned tleskaly. Po chvíli se ještě v kotli bez lidí objevil transparent: "Výběrové ticho za výběrové ceny". Diváci opět zatleskali. Během protestu byli slyšet hlavně hostující fanoušci, kterých přijelo cca 350 a jejich pokřiky byly velice zajímavé a pestré, všechna čest. Ze slávistických fanoušků byla občas slyšet paní Ziková, ale byla osamocená. Vyjádření ULTRAS k dnešnímu zápasu čtěte na jejich stránkách!

"Cena na poslední tři kola je dle cenové politiky klubu, byla stanovena od začátku sezony. Cena je tedy adekvátní. Co se týče postoje fanoušků, tak ten mě mrzí. Přehodnocovat to nebudeme. Vůči fanouškům se jako klub stavíme vstřícně a pokud jsme první, tak vše má cenu," řekl Petr Doležal pro ČT.

Slávisté během první poločasu měli sice více míč na kopačkách, ale proti organizované obraně soupeře se těžko prosazovali. Bohužel ve 14. minutě musel odstoupit Švento pro zranění, jelikož ho píchlo v zadním stehenním svalu. K zajímavé situaci došlo v 19. minutě, kdy Chmelíček ve vápně obešel Brabce, následně upadl, ale rozhodčí nechal pokračovat. Ve 35. minutě skončil protest fandů a začali fandit na jižní tribuně, kde po celou dobu protestu setrvali. Ve 40. minutě po brejku hostů zakončoval Fujerik, ale Vaniak byl pozorný. A hned poté byl ve velké šanci Perůtka, ale slávistický brankář opět dobře zasáhl. Ve 43. minutě jsme si připsali první střelecký pokus mezi tyče. Ve 44. minutě se po levé straně prosadil Jaroslav Černý, přihrál po zemi do malého vápna Milanu Černému, který v těžké pozici trefil jen nohy brankáře Filipka, následnou dorážku Jarolíma z hranice vápna dokázal také parádně chytit. V závěru prvního poločasu jsme si tak vytvořili největší šanci.

Druhý poločas se nesl v podobném duchu. V 63. minutě padla první branka. Té předcházel zbytečný faul Belaida, na následný přímý kop Kazára si mezi stopery naběhl Formánek a hlavou nedal Vaniakovi šanci. Došlo tak k situaci, která je poslední dobou obvyklá - opět jsme prohrávali. Slávisté se dlouho snažili, ale po inkasované brance na ně padla ještě větší depka. V soubojích jeden na jednoho si nevěřili, míč jim odskakoval a přihrávky byly nepřesné a pomalé. V zakončení jsme taky byli špatní, dokumentoval to v 79. minutě Jarolím, kdy byl ve velké šanci na hranici vápna, ale míč poslal přímo na hostujícího brankáře. Další vyloženou šanci zahodil v 85. minutě Brabec, kdy po hlavičce Fořta ze čtyř metrů netrefil branku. V závěrečném platonickém tlaku jsme si další příležitosti nevytvořili a na domácím hřišti prohráli. Po skončení utkání slávisté vyvěsili transparent: "Děkujeme za benzinku".

Šance na postup do finále poháru nejsou příznivé. Horší jsou však vyhlídky do ligy, kdy je v tým v pořádné krizi a pětibodový náskok na Spartu v tuto chvíli vůbec nic neznamená. Porazit doma České Budějovice bude hodně těžký oříšek.

Slavia - Slovácko 0:1 (0:0)
Slavia:
Vaniak - Dřížďal (67. Fořt), Suchý, Brabec, Švento (14. Hubáček) - M.Černý, Belaid, Jarolím, J.Černý (55. Janda) - Pekhart, Ivana
Branky: 63. Formánek
Diváci: 2463

Komentáře (116)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 19:58 |  
    0 0

    MJ a TB vedle sebe doprdele nemůžou hrát!!!Kdy už to KJ pochopí bože! Je mi z naší hry na blití, je mi na blití z hráčů, je mi na blití z vedení, kdybych mohl tak se vybleju!

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      dubas     před 16 lety 06.05.2009 20:45 |  
      0 0

      Tvořivý záložník musí najít někoho komu může nahrát, žel bohu teď hrajem bez útočníků, z deseti balónů co jdou na útočníky jich o dvanáct přijdem. Necka si šel pro balon a dokázal ho narazit a to nemluvím o golech.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      PetCC     před 16 lety 06.05.2009 21:09 |  
      0 0

      Mám ten dojem, že TB nemůže hrát vůbec :-)

  2. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    urs (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 19:58 |  
    0 0

    tak teď už by snad mohli aspoň slevit z těch cen :-D ať se to porádně zaplní, jinak je tajtl v řiti.. :-!
    já říkám, že vše špatné je pro něco dobré
    první :-)

  3. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    Moss     před 16 lety 06.05.2009 20:00 |  
    0 0

    Ze strany Slovácka to byla reklama na moderní fotbal.
    Musím uznat, že proti druholigovému týmu jsme si i párkrát přihráli, takže je za co chválit.
    Hlavně s pokorou. Mírně bych zdražil vstupné, protože sledovat Jarolíma a Brabce je utrpení. Před půrokem usazovali namistrovaného Necida a dneska neporazej ani ty "Slováky".

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      urs (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 20:08 |  
      0 0

      jooo, Necka.., to by byl titul už dávno v kapce a mohli bychom to dohrát s Bestem a Fordemv obraně.., sice šulnul, ale pohoda dřezz :-)

  4. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 20:10 |  
    0 0

    Začínám mít o tento ročník obavy...

  5. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    Artur (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 20:13 |  
    0 0

    Chtěl bych se zeptat pana Dolezala zeptat co znamena pred sezoni cenova politika... To jako kdyby jsem hrali bidne a treba 13-16 misto by predposledni kolo bylo za 300-500?

    P.s.:
    ,,Ze slávistických fanoušků byla občas slyšet Ziková, ale byla osamocená.,,

    Tohle mi pripomina jeden pražský stadion kde věčne fuČí..:))

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      martin08     před 16 lety 06.05.2009 20:37 |  
      0 0

      a to jsem si loni na Zizkov rikal - predposledni domaci kolo (vlastne posledni na Strahove) ze za 220-250 je drahy..
      vlastne oni tu politiku meli uz loni.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 21:29 |  
      0 0

      Co jsem dneska zjistil. Na jihu to od tratě taky pěkně fouká

  6. hodnoceni

    rudahvjezda     před 16 lety 06.05.2009 20:13 |  
    0 0

    Vaniak 6 - Dřížďal 5 (Fořt 4), Suchý 5, Brabec 3, Švento (Hubáček 4) - M.Černý 6, Belaid 5, Jarolím 4, J.Černý 4 (Janda 5) - Pekhart 4, Ivana 4

    • Re: hodnoceni

      Artur (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 20:15 |  
      0 0

      Jarda Černý hral velice slušně ... jeho vykon byl tak mezi 5-6 ( osobni nazor)

    • Re: hodnoceni

      quelhar (admin)     před 16 lety 06.05.2009 20:32 |  
      0 0

      No, kdybych mel znamkovat dneska ja, tak

      Vaniak 5 - Drizdal 2 (Fort 5), Suchy 4, Brabec 4, Hubacek 5 - M. Cerny 4, Belaid 4, Jarolim 4, J. Cerny 5 (Janda 5) - Pekhart 3, Ivana 4.

      Ve hre cele zalozni rady nebyl prakticky rozdil - presne nahravky proste nedaval dneska nikdo.

      • Re: hodnoceni

        urs (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 20:34 |  
        0 0

        jeden přeci jen.., byl to Milhaus Černejch, který ale nebyl ve většině případů jaxi pochopen... :-( někteří profesionálové mi připadali jako srágory, proti kterejm kopam okresní přebor včetně kapitána, kterýho bych už proboha vyndal.. :-!

      • Re: hodnoceni

        mart     před 16 lety 06.05.2009 21:51 |  
        0 0

        Z televizniho kresla jsem videl znamky podobne jako Vy quelhare, ...jen snad Ford za pet? ...ale asi k tomu mate duvud.
        Narozdil od jinych si DOOPRAVDY myslim, ze Slovacko podalo dobry vykon. Ne tak dobry (v utocne fazi) jako Boleslav, ale rozhodne srovnatejny se Spartou (navic asi lepsi, protoze na rozdil od toho druheho muzstva gol nedostalo).
        Nasi hosi byli ..... no a ted najit to spravne slovo, ...asi snad "divni" a urcite hodne pomali. Nejak nebylo komu prihrat. Belaid hral trochu ze zadu, a prekvapil svou disciplinovanosti ( no a pak, ze to nejde), ale nemel komu. Jarda se snazil, ...ale nebylo komu. Markovi to moc nejde, a Minovi uz asi vyprchalo to kouzlo novosti. Pekhart se snazi, dre, ale bohuzel taky trapi, Ivana typicky nahradnik do druhe pule (jak je tam celej zapas, je ho vetsinou polovic), Janda si umi dobre pokryt mic, ale jeho tradicnim zakoncenim je vetsinou faul (at uz je nebo neni, at uz se piskne, nebo ne). Drizdal podobne jako Pekhart. No a nakonec , Brabovu nemoc zacina chytat i Mara (ze by svinska chripka?).
        Na zaver KJ, ponekud bezradnej. Tezko rict, jestli neumi nic jinyho nez menit mista utocnejch zalozniku, a tahat vsechno po jedny lajne, .... tak to by asi bylo dost malo i na tu nasi ligu. (navic bez Krajcika, a ted este bez Sveta, to tam bude tahat Venca Petrak? (ne Venca vlastne ne, toho uz vyhodili).
        No celkove, ze by mi bylo nejak zvlast do zpevu, .... tak to teda neni. Budu si muset dat jeste jednu Plznicku.zdravi mart

  7. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    LordEdmund     před 16 lety 06.05.2009 20:14 |  
    0 0

    Lidi dovedete si ještě viditleněji pŕedstavit odevzdanej zápas? Vždyť jsme měli hmatatelnou snahu netrefit bránu,případně dát filipkovi malou domů, viz MJ. Nevim, jestli je to láskou KJ k ke Slovácku, ale spíš mi to smrdí hlavním ponzorem stadionu :-(. A s tim se budu smiřovat hůře, než kdybych měl uznat, že jsme naprostí lemplové.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      AKI     před 16 lety 06.05.2009 20:32 |  
      0 0

      Jestli si dobře vzpomínám Lorde,tak tyhle diskuze tu byly asi tak před 3 rokama, kdy jsme(bohužel) hráli tenhle fotbal a "bylo vidět" že druhý flek je pro nás dobrý = všichni jsou spokojení (kromě fanoušků - a že nás na ten Strahov chodilo...). Chtěl bych reagovat na tvoji snahu netrefit bránu - mílíš se, bránu jsme trefili,ale ve 33. minutě proti druholigovému soupeři, který nám byl minimálně vyrovnaným soupeřem!! Kdyby se hrálo na přihrávky místo do rychlého protiútoku zpět na svojí půlku,tak jsem tak kde je teď MU - ve finále LG.... Tohle bylo trochu smutné ta "snaha" hráčů (beru fotbal jako kolektivní hru,tak nechci soudit jednotlivce, ikdyž to asi neni fér). Druhá věc je poděkování Strašákovi a spol a všem kdo na dnešní fotbal nešel a jejich reakci, klobouk dolů!! Jinak se reagovat snad ani nedalo. Nechci tady dělat unáhlený závěry a tak tohle beru i jako pozitivum. Jen by mě asi jako tady Lorda a určitě víc lídí, kde je jádro pudla, tj. současného neúspěchu, je to KJ, vedení, prachy, tlaky z venku, hráči, je míč moc kulatý.....?? .... AKI

  8. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    poltergeist007     před 16 lety 06.05.2009 20:15 |  
    0 0

    no tohle neni možný, já sem málem vykvet kdyř MJ dal "malou domu" tomu golmanovi. Proč nestřílej z dálky? Když vidim že Slovácko brání v 10 na vápně tak proč se snažej přejít přes ten val? To nejde! Bože je to šílený.

  9. Ano jsme v krizi ale

    Eskaes     před 16 lety 06.05.2009 20:21 |  
    0 0

    Nemůžu si pomoct, ale podle mě jsme dnes nehráli tak špatně. Soupeř hrál obětavě, urputně i koncentrovaně- skoro líp než normální prvoligový tým :-).

    Sráží nás ale koncovka, brána soupeře je pro nás zakletá. Je už jasné, že psychika hráčů je nalomená a když musí, nejde jim to. Nemyslím ani, že by se nesnažili, prostě hrají na určité úrovni a možná o zakončení "moc přemýšlí", když jde do tuhého.

    Prostě si myslím, že jsme předvedli mnohem lepší výkon než v Brně a tým má stále na to vrátit se na vítěznou vlnu. S jednou podmínkou: někdo musí dát gól! Je třeba protrhnout tu střeleckou smůlu a pak to půjde. Pořád tomu věřím. Tohle bylo poučné utkání.

    Jsem velký kritik Fořta, ale dnes jsem mu fandil. Musíme hrát s tím co máme a postavit se za tým. Proč? Protože Sparta si titul nezaslouží víc než my. O tom jsem skálopevně přesvědčen.

    P.S. Filipko je *#!xł$ :-).

    • Re: Ano jsme v krizi ale

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 20:27 |  
      0 0

      To budeme pořád omlouvat prohry a remízy tím,že soupeř hrál obětavě a na hranici svých možností? Sakra takhle máme hrát i my!!!Na hranici svých možností!

      • Re: Ano jsme v krizi ale

        Eskaes     před 16 lety 06.05.2009 20:37 |  
        0 0

        omlouvat prohry se nesnažím, pouze prezentuji svůj názor. Tahle prohra mě nenadzvihla tolik jako ta v Brně a že nezbývá než tým nyní podpořit i když se mu nedaří a dokázat, že nejsme jako rudoši.

    • Re: Ano jsme v krizi ale

      martin08     před 16 lety 06.05.2009 20:32 |  
      0 0

      To se stane! Jedeme dal. Musime to zlomit proti Budejovicim. S OLO mela bejt plichta, se SPA vyhra, v KLD jsme si prohrat zasouzili, MB plichta zasouzene, BRN dalsi plichta. Holt vysledkova a strelecka krize. Jde taky o vykony, nelze hledet jen na vysledky. Ted se Slovackem, holt to se stane, porad mame sanci to napravit! I kdyz hrajem da se rict "tuzku" nikdo nas vyrazne neprehral resp. neprehraval cely zapas! Verim ze je to jen o tom klidu v koncovce. Ano taky se bojim o titul, ale jak rikas nademnou - Sparta si urcite nezasouzi titul vic nez my!

  10. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    tolsimir     před 16 lety 06.05.2009 20:23 |  
    0 0

    Kdybych vyhral Sportku, tak si koupim Marka Jarolima. Jen aby nemohl hrat za Slavii

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 20:27 |  
      0 0

      No ještě pár dalších...

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        urs (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 20:38 |  
        0 0

        to já bych si koupil i Forda Gran Torino :-)

  11. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    Jakubisko     před 16 lety 06.05.2009 20:40 |  
    0 0

    Neviděl bych to tak černě...lepší vypadnout se slováckem, než pak dostat pětku od sparty...:)

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      LordEdmund     před 16 lety 06.05.2009 20:44 |  
      0 0

      Tak mohli jsme vypadnout dříve a mohli jsme si ušetřit hromady zraněných . Se spartou jsme už v této formě hráli, z té opravdu nemusí jít strach, spíš bychom bůra dostali od Teplic.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        Jakubisko     před 16 lety 06.05.2009 20:51 |  
        0 0

        Tak v této formě jsme se spartou rozhodně nehráli...tato forma je totální unikát :D

  12. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    denydzlSKS     před 16 lety 06.05.2009 20:48 |  
    0 0

    jen se strefujte do forda a do marka jarolíma, nechci je tu obhajovat, ale vždyť hrajou špatně všichni, ne jen oni dva, a dle mého skromného názoru je třeba takovej ford lepší než slavnej pekhart....ale na toho si tu nikdo hubu neotevře....zvláštní... dneska se mi celkem líbil belaid a klasicky milan černejch....

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      Jakubisko     před 16 lety 06.05.2009 20:57 |  
      0 0

      Mně teda Fořt šíleně točí a i když Pekhart je taky marnej, je u něj aspoň vidět jakási hbitost a snaha... dneska podle mě snesli přísnější měřítko akorát M. Černý, Ivana a s hodně přivřenýma očima i J. Černý, jehož zranění nakonec možná vážně budeme litovat...

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      quelhar (admin)     před 16 lety 06.05.2009 21:40 |  
      0 0

      To je presne... Porad se bude omilat Marek Jarolim, Fort a Brabec a pritom treba dnes udelal kardinalni chybu (opet) Marek Suchy. Uz asi treti zapas v rade je nejhorsi hrac na hristi Franta Drizdal, ale o tom nikdo nenapise ani carku.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        tantalos     před 16 lety 06.05.2009 22:52 |  
        0 0

        Máš radost, že si můžeš plivnout na Máru, viď. Ale kardinální chybu udělal dneska Brabec, když se nechal při standardce přeskočit. To brabec skákal doprázdna.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          quelhar (admin)     před 16 lety 06.05.2009 22:59 |  
          0 0

          Jo, mam strasnou radost, ze se Slavii nedari, tos uhodl... Trosku si me s nekym pletes, na nikoho tu neplivu, nikoho tu nezesmesnuju.

  13. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    Viking     před 16 lety 06.05.2009 21:11 |  
    0 0

    Paradoxní je, že jediným hráčem, který chtěl tvořit a měl překvapivé nahrávky do kombinace, byl hráč B týmu M. Černý. Za poslední tři čtyři zápasy se v základu vystřídalo dvacet hráčů. Kromě Míni všichni defakto bez formy. Tohle je věc trenéra.

  14. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    FannyBoy     před 16 lety 06.05.2009 21:18 |  
    0 0

    Tímhle bojkotováním fandění a nechozením na zápasy hráčům moc nepomáháme...

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      Viking     před 16 lety 06.05.2009 21:29 |  
      0 0

      Slyšel jsi Doležala?(teď jsem si to pustil na fotbalzive.cz). Vedeme ligu o pět bodů, jsou dvě kola do konce, o co vám kurwa fanoušci jako jde?

      Třeba o to, že vlastním lemplovstvím jsme přišli o šanci udělat titul šest kol do konce a napálený vstupenky bejt tudíž nemusely. Třeba o to, že hrajeme třetí rok po sobě na jaře naprostý hovno a Jarolím vůbec neví, jak z toho. Třeba nás sere to, že i na Slovácko musí permanentkáři platit a dostanou megaslevu patnáct procent.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        FannyBoy     před 16 lety 06.05.2009 22:58 |  
        0 0

        Já vím já vím... Já jen že prostě bysme ty kola dokonce měli vydržet, semknout se a přijít do Edenu i přes nepříznívý ceny v co největším počtu, teď nás ty hráči potřebujou prostě.. No, hlavně doufám že příští rok bude víc permanentek

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          Gordon (host)     před 16 lety 06.05.2009 23:14 |  
          0 0

          Ty vole, ja nevim, ale lidi nenechaj porad se sebou zametat, zkus trochu premyslet a mozna ti to dojde taky. Ja sem rad, ze dneska to vsichni podporili a nejsou tam nejaky tupy hlavy aby porad delali co si nejakej kokot z vedeni vymysli....

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        cindy     před 16 lety 07.05.2009 10:40 |  
        0 0

        Hele ty neumíš číst???
        Více permanentek v příštím roce???
        Tak třeba pro členy fanklubu Slavie byla doposud sleva na permici 10% z ceny.
        Pro příští rok už to je jen 5% a časem to vypadá,že nebude vůbec žádná sleva...
        Myslš že to je ta správná cesta vedení Slavie??? Cindy

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      brekekeSKS     před 16 lety 06.05.2009 21:31 |  
      0 0

      Znas zakon akce a reakce :)

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      (host)     před 16 lety 06.05.2009 23:12 |  
      0 0

      Slavia si za to může sama ... reagovat se musí, jinak si do sebe necháme neustále srát!!

      Richi

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        quelhar (admin)     před 16 lety 06.05.2009 23:16 |  
        0 0

        Lepsi cas na valku s vedenim jste si opravdu vybrat nemohli...

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          jack09     před 16 lety 06.05.2009 23:19 |  
          0 0

          valka vypada jinak,tohle bylo jenom varovani ze si nenachame srat na hlavu,ja to podporuju

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1

            quelhar (admin)     před 16 lety 06.05.2009 23:32 |  
            0 0

            Jasne, valka teprve zacina a nejvetsi pecky se prece neodpali hned na zacatku. Jako pokracovani je mozno brat treba pekne parte od Hooligans smerem k hracum - viz stranky ultras, posledni obrazek u clanku o zapase.

            Timhle stylem opravdu nebude dlouho trvat a dopracujeme to do stavu, ve kterem se nachazeji uz par let na Letne - fanousci budou vyhrozovat hracum, za par mesicu se po nejake porazce treba na autobus s hraci nahazi par kamenu, atd. Vzdycky jsme s vama, ale kdyz se nedari, tak to neplati? Kdyz jsem videl na Letne napis s obrazkem "vitezstvi nebo (obrazek sekery)" na derby, tak jsem si rikal, jak je super, ze tohle na Slavii nikdy neni. A po pul roce prisla na tym krize a ejhle, podobne tendence se hned objevuji...

            Tohle bylo varovani, chapu. A kdyz vedeni neustoupi, jakoze nejspis neustoupi, tak co prijde dal? Rozhodne si dokazu spis predstavit, ze se Dolezal na necem dohodne na spolecne schuzce se zastupci fanousku (tedy nejspis fanklubu) nez pote, co se budou na stadionu odehravat podobne akce. To naopak veskere vztahy s fanousky akorat ochladi a nedohodne se vubec nic. Takze prijde nejaky dalsi krok od fanousku? Nejspis prirozeny dalsi krok je vyzkouset pyro v Edenu - vedeni to na stadionu nechce, ultras po tom touzi (minimalne nekteri), tak proc to Dolezalovi neudelat natruc, ze? Kdyz nam osolil vstupenky, tak my mu zapalime na stadionu par prskavek? Nebo se vymysli neco dumyslnejsiho, co Slavii poskodi jeste vic?

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1

              jack09     před 16 lety 06.05.2009 23:37 |  
              0 0

              to parte sem taky videl,sem si rikal co jim to predavali v ty obalce po dekovacce...s tim taky nesouhlasim,ja souhlasim s tim ze se muselo ozvat proti tem cenam na cb,vlku si tady nikdo nepreje...

              • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                quelhar (admin)     před 16 lety 06.05.2009 23:49 |  
                0 0

                Jasne, dat najevo nesouhlas je v poradku - i kdyz si myslim, ze by se to dalo udelat jinym zpusobem. Dolezal prece o nespokojenosti fanousku vedel i bez pulhodinove prestavky ve fandeni. Bohuzel si myslim, ze to je dost tvrdohlavy chlap a tohle s nim ani nehne a spis se jeste zatvrdi a dohoda s nim bude tezsi.

                Bohuzel se zrovna nakumulovaly dve spatne veci, ktere jedna podporuje druhou. Spatne vysledky a vysoke ceny. Frustrace fans je tak dvojnasobna a neni daleko k nejakym neuvazenym cinum, ktere situaci jen zhorsi. A proto si myslim, ze v tehle situaci by bylo lepsi hrace na hristi podporit. Nastesti timhle smerem miri i vyzva Strasaka k zapasu s Budejovicemi, to je na cele tehle nemile situaci to nejlepsi...

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1

              brekekeSKS     před 16 lety 07.05.2009 00:45 |  
              0 0

              Nez neco budes komentovat, tak si aspon precti o co jde. Tebou zminovana "valka" by nebyla kvuli spatnym vykonum hracu, ale kvuli aroganci vedeni vuci vlastnim fanouskum. Neni to poprve, co byly jejich prapodivne kroky pod palbou kritiky, Dolezal nicmene nikdy neustoupil. Proto dnesni akce vynikajici, ikdyz vyraznejsi (napr. celozapasovy) bojkot by byl urcite lepsi.

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1

              urs (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 09:11 |  
              0 0

              jak vidno, fotbalový fanoušek se dělí na dva podtypy + jeden prototyp..
              1) ULTRAS - docela hodnej, názorově namodralej, ale snaživej a ochoten k diskusi..
              2) HOOLIGAN (či jen hool nebo česky chuligán) - prdlej, v podstatě nepřemýšlící tvor, jehož jedinou zábavou je někoho vystrašit a posléze mu rozbít držku..
              no a poslední je trojka..
              3) Fanoušek (od slova fandit, s Frantou to nemá nic společnýho)
              - tenhle typ je v konečném součtu neškodnej, sedící na prdeli po stranách tribuny a pískající na hráče, když to zrovna dělá někdo okolo- to je tzv. mladší typ (neví jestli se v pubertě vybere bejt hool nebo ultras či jen sám za sebe..)
              tzv. starší (dědek s čepkou co nadává na všechno a na všechny, bo doma za celej tejden ani necekne a někde se vyřvat musí) - tyhle typy nemám rád, protože jsou špatným příkladem pro ty mladší, kteří pak maj snazší rozhodování..

              tak to je asi vše takhle po ránu, víc ze sebe nevypotim a co se našich jakože hools týče.., to parte je o5 naprostá volovina a je vidět že v definici jsem se příliš nemýlil..

              urs

              • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                mart     před 16 lety 07.05.2009 10:09 |  
                0 0

                No, predne bych mel rict, ze to je spis odpoved pro Richiho (nebo snad otazka?), ale urs tu predhodil neco o Nepremysleni, .... takze mi pripadne vhodne to zaradit sem.
                Zacnu tim komentatorem (nevim kdo to byl :D, ja znam jen Vichnara, a ten komentuje hokej :D [jak uz mi bylo receno]). Ono se kolikrat rekne neco, co nema pred sebou vubec zadnou myslenku, ale u TV komentatoru by tomu tak byt nemelo. Proc? O.K. tak proc by mela Slavia poustet kohokoliv na sva "predstaveni" zadarmo. Te je preci naprosty nesmysl! Vrazim penize do predstaveni, a pak to pustim napred na YouTube. Ten chlapek nekdy nevlastnil zadnej byznys, a zkrachoval by i se zmrzlinovym stankem v lete.
                Za dalsi predstava nekterych, ze by permanetni vstupenka mela opravnovat AUTOMATICKY ke vstupu na poharove zapasy. Blbost. Sami volame po zvyseni atraktivnosti poharu. Dokonce i svaz se v tomhle ohledu pochlapil a vytvoril jakz-tak zajimavou konstrukci s dvoukolovou posledni fazi. Takze my to chcem zadarmo? Proc?
                A za dalsi. Permanentkare zvysena cena (... a my vime ze to neni 500 ...to jsou jen nejdrazsi sektory) nemusi moc zajimat. Naopak, melo by je to vlastne spis potesit. Je jasne, ze maloktery permenentkar zvladne vsechny zapasy (ja jsem zatim videl 3 ligove, a dva pohary, ktere jsem pochopitelne musel zaplatit extra), ale kdyz se to secte, mel by byt v plusu. To dava smysl.
                Me osobne pripada nastaveni vstupneho logicke. Permenetkar uz listek ma, a kdo fandi jen obcas, musi taky obcas sahnout hloubeji do kapsy. Protest mi prisel nevhodny. Sorry.mart

              • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                martin08     před 16 lety 08.05.2009 14:44 |  
                0 0

                aha. tak to se mohla postavit tribuna jenom za branou.. Ja chodim na podelnou, a nezapadam ani do jedny skupiny - nejsem duchodce ani neskodnej. Reci ze kdyz fanousek nechodi do kotle neni fanousek fakt nemuzu.. ale s tim dedkem to sedi - presne ten sedi za mnou, a co on ma za KECY?! Neuveritelny.. nekdy se divim proc na ten fotbal chodi..

  15. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    Fallen (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 21:35 |  
    0 0

    Tedy, po dnešku už bych byl za Martina Latku v útoku vděčnej.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      Jakubisko     před 16 lety 06.05.2009 21:36 |  
      0 0

      :))))))))))

  16. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    opicemag     před 16 lety 06.05.2009 21:40 |  
    0 0

    Chtělo by to ale opravdu útočníka. Po odchodu Necida tam není nikdo, kdo by byl schopen dát gól. To platí pro Pekharta, Fořta, Ivanu i Bestu. Vážně již nevím, koho by měl Jarolím postavit. Zkusil snad již všechny a nic z toho. Nikdo nehraje dobře. Možná by mohl zkusit Volešáka, ale to je kdoví, jak je na tom po zranění. I když horší to snad již být nemůže. Slavia by si měla sehnat ÚTOČNÍkA, ale kde ho v české lize vzít, toť otázka na kterou neumím odpovědět. Protože s tim co tam je to dál nejde. Snad až v létě přijde Vlček, ale to by mohlo být již pozdě...

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      Eluin (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 08:00 |  
      0 0

      Tak hlavně ne do útoku Šventa :-)

  17. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    MichalMMac     před 16 lety 06.05.2009 22:04 |  
    0 0

    by mě docela zajímalo, co řikal Strašák Erichovi...

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      Jakubisko     před 16 lety 06.05.2009 22:11 |  
      0 0

      mě spíš, co říkal brabec strašákovi teda...:)

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        Viking     před 16 lety 06.05.2009 22:36 |  
        0 0

        "Ty vole Strašáku, neblbni, byla tam strašně drahá nafta, tam jsme zastavit nemohli. To by nás Doležal seřval že utrácíme a Budějice by byly za čtyři kila do kotle.".

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          slaviator     před 16 lety 06.05.2009 22:59 |  
          0 0

          :-)))))))

  18. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    tolsimir     před 16 lety 06.05.2009 22:37 |  
    0 0

    MJ by se mel za trest az do nedele kazdy den 1000x divat na to jak se strili z hranice vapna kdyz te nikdo neatakuje (Iniesta)

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      quelhar (admin)     před 16 lety 06.05.2009 22:48 |  
      0 0

      Tak ted jsi me pobavil, Iniesta, ktery zadrbal v zapase co mohl, se poprve v zapase rozhodl vystrelit a padlo mu to tam. Do te doby 90 minut nepochopitelne cela Barca kombinovala v pozicich, ve kterych mela strilet. Strela byla pekna, ale zrovna Iniestu bych za tenhle zapas prikladem nedaval, protoze to bychom opravdu ten gol nedali nikdy. Skoro si rikam, ze si Barca ten postup ani nezaslouzi, kdyz 180 minut nepochopi, ze hazenkarskou kombinaci kolem vapna niceho nedosahne.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 22:52 |  
        0 0

        Neni to náhodou i náš problém?

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          quelhar (admin)     před 16 lety 06.05.2009 22:55 |  
          0 0

          Je, a prave proto bych to nedaval za priklad... :o)

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        slaviator     před 16 lety 06.05.2009 23:00 |  
        0 0

        A právě že proto jo. Za příklad. Obléhaj celej dvojzápas - nic. Jednou vystřelí - a gol. Kdyby stříleli častějc takhle z dálky, těch branek mohlo (ale nemuselo) být více.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          urs (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 23:08 |  
          0 0

          jo vono se se řekne vystřelit, ale když ono to Slovácko hrálo tak dobře v bloku, že nebylo kdy.. :-( až teda na tu pecku přímo do náruče Filipka od MJ.. :-( ale tak aspoň to chtěl dát placírkou a nenapálil to nártem nad ;)

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1

            PetCC     před 16 lety 07.05.2009 17:34 |  
            0 0

            Předem chci říct, že nahráče nejsem naštvanej, nenadávám jim a vždycky budou mít mojí podporu, takže můj komentář není emotivní.
            Ale k věci, Slovácko hrálo dobře v bloku, protože naši hráči neudělali skoro nic, co by ten blok rozbilo! Kdybych si pustil záznam znovu, tak najdu nejmíň 20 situací, kdy stačilo volným během naběhnout si do volného prostoru, přihrát v pravý čas nabíhajícímu spoluhráči a nebo třeba při našem protiútoku neběžet všichni jako jeden muž stejně rychle k brance soupeře, ale prohazovat si místa a tím blok soupeře narušovat.
            Taky mě ovšem zase "pobavil" někteří z diváků, kdy třeba v situaci, kdy obránce neměl komu přihrát dopředu a správně vrátil míč dozadu, tak na něj pískali. To totiž bylo jedïně správné řešení sitauce, při kterém jsme zbytečně neztratili míč a mohli pokračovat ve hře. Naopak křičet na hráče "střílej", když měl proti sobě dva obránce a situace byla pro střelbu naprosto nevhodná, mi nepřijde dvakrát fotbalově inteligentní.

  19. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    Gordon (host)     před 16 lety 06.05.2009 23:04 |  
    0 0

    Jen chci rict ze Zikova nam po zapase dekovala, ze sme odesli, ze to je jen dobre.... smrt vykonum a cenam...

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      Gordon (host)     před 16 lety 06.05.2009 23:34 |  
      0 0

      jinak posledni kolo slavie s libercem hra o 1-3 mistecko, sparticka do toho taky promluvi... bude srandy kopec....

  20. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    urs (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 23:10 |  
    0 0

    pěkný video richi, už sem si to našel taky, ybych tu nepsal úplný hovadiny a ono ejhle.., opravdu mě nešálil sluch.. na ani jedno utkání nejdu a hotovo, nenecham se vydírat mamagementem klubu, kterej miluju.. :-(

  21. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 00:04 |  
    0 0

    Uf, tak to zas bylo.. jako generalka na budejky docela sila, snad jsme schopni letos podat jeste nejakej jinej vykon. Vidim to tak, ze proste chybi kvalita, a to mnoha hracum. Stoperi delaj velky chyby, krajni obranci nejsou schopni kvalitne podporovat utok, je pravda, ze Ferry neni ve svy kuzi, zaloznici jsou nepresni, prekazi si, nepomahaji si a ztraceji balony, utocnici jakbysmet. Reseni v koncovce hrozny. Dnes jedinej, kdo podle myho aspon trochu ukazoval kvalitu hodnou slavie, byl Milan Cerny a to bych jeste rekl, ze mu to az tolik neslo. Ale predvadel, tedy aspon se pokousel predvadet to co, bych od zaloznika slavie cekal. Rychlost, agresivitu, nebal se zkouset jeden na jednoho, chtel mic, tvorit hru - presto i od nej zasade prumerny vykon, tak alespon podle meho vykazoval nejaky znaky kvality. Opet jsme ze standardek nic nemeli a naopak inkasovali.

    Co s tim? Karle? Mozna bychom si mohli prestat hrat na tu Barcelonu a zacit poctive zezadu. Nasledujici zapasy musime hrat na nulu vzadu, to vidim jako nutnost. Trochu pokory a chytrosti. nehrat pomalu do souperovi pripraveny obrany, protoze nam to nejde,jen bychom opet ztraceli balony a nestihali se vracet. Radej si vic na soupere pockat a vyrazet primocare dopredu. Jenze to se hezky rika, ale jak provest, aby budejovice dobrovolne prekrocili pulici caru, to nevim. Kazdopadne je treba neco vymyslet, tohle je uz nekolikaty durazny varovani. A fakt myslim, ze poctiva hra dozadu bude proste nutnost. A taky plny eden, i pres palicatost Dolezala.

  22. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 00:25 |  
    0 0

    Po každém nepovedeném zápase se tu omílá, jaký máme špatný tým a blbou přestupovou politiku. Ale ono je to přece jednoduché. Když se budeme topit v penězích, tak si můžeme koupit to nejlepší z ligy a možná i z okolní levnější ciziny. Peníze nemáme a tak kupujeme hráče po smlouvě, nebo toho, o kterého zájmem z ciziny nezvedl cenu nějaký rakouský či druholigový německý tým. Ale abychom měli dost peněz na to lepší z české ligy, musíme začít už od sebe. A když se na poslední tři kola zvýší vstupné o pár desetikorun, tak se hned bojkotuje. To zůstaneme navždy provinčním klubem. Já vím, že ze vstupného se na desetimilionové přestupy nevydělá, ale když takto nicotnou částku není ochotný přidat fanoušek na 3 poslední kola, proč by měl přidávat ze svého vlastník, sponzor atd. A zůstaneme u prodejů prodejného a basta.

    Je to tak, že v prvním kole nedá velké peníze nikdo ani na Baník, na Bolku, možná by se ještě v prvním kole vyprodala za drahé vstupné Sparta. Logika byznysu opravdu říká zvedni vstupné, až o něco půjde, tam i tak přijde plný dům. Nejde, jak někdo navrhuje, zařadit týmy do kategorií dopředu, takový Baník na podzim táhl diváky všude, na konci jara na něj nepůjde nikde ani noha atd.

    K dnešnímu zápasu. Doufejme, že urveme v neděli 3 body silou a vůlí. Pohoda není a musel by nám vyjít začátek z říše snů, aby se vrátila. Očekávám spíš další trápení proti týmu, kterému vůbec o nic nejde. Jen doufám, že nějaký gól už čistě statisticky dát musíme. Šance máme pořád, i když výkony limitně míří k celkové beznaději a nikdo si na gól nevěří, v tom zakončení jsou všichni strašně měkcí. Ale určitě už bude líp... :-)

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      Khadgar     před 16 lety 07.05.2009 00:42 |  
      0 0

      Jestliže byla cenová politika nastavena na začátku sezony, tak to mělo být oznámeno i na začátku sezony. To je prostě logický a férový, navíc by teď nikdo nemohl ani pípnout. Takhle má člověk pocit že se čekalo na stav událostí nebo se to vymyslelo teď a Doležal lže. Proto to lidi tak pobuřuje.

      Ohledně zařazení zápasů do jednotlivých kategorií, klidně se to může nastavit orientačně dopředu a pak operativně měnit podle situace. Nicméně to je jenom návrh, v tomhle totiž problém není. S tím opravdu spokojenost, na podzim všechno Z1 i když třeba Brno/Teplice jsem čekal Z2, teď na jaře to samý - derby jasňačka, Baník očekávání Z3 a nakonec Z2 (asi kvůli opatřením). Bolka Z3 naprosto v pohodě, tým bojující o čelo a navíc očekávání atraktivního fotbalu - u tohodle zápasu nechápu proč lidi tak remcali. Ale oznámit šest dní před zápasem s Budějkami cenovou kategorii Z3 tak, že to vypadá jako kdyby se čekalo jak dopadne zápas s Brnem, to prostě stráááášně smrdí. Nemůžeš se pak prostě divit že přijde reakce. Navíc když jde o všechno a mělo by se stát o maximální podporu. Prostě jenom "máme úžasnej stadion, jsme první, jsme v krizi, potřebujem vyhrát, přijďte podpořit - dali jsme proto drahý lístky". Jdu znova projít přednášky z marketingu, třeba to pochopím.

      Ad nedělní zápas, radši na to nemyslet a prostě přijít na stadion bez očekávání. Když nebude hnusně, půjdu i na béčko (=zvýšená pravděpodobnost že se dočkám výhry Slavie)

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 00:55 |  
        0 0

        To s béčkem je fakt dobrý nápad. To bys mohl prodat jako slogan :-) Jinak si myslím, že je možný i přístup, který popisuješ ty: jde nám o vše, přijďte, dáme to třeba zadarmo. Ale to taky doopravdy vypadá, že kvalitě svého zboží nevěří už ani sám vlastník prodejny. Slavia nepotřebuje jen naše hlasivky, ale taky naše peníze. Samozřejmě by bylo nejlepší, kdyby to všichni pochopili, a přišli a ještě byli rádi, že zaplatí víc a klub bude vydělávat. Jen jsme moc dlouho žili v režimu, kdy byla "ta základna a nadstavba" a vše všem zadarmo nebo hodně levně, takže je celá společnost nasraná, když má za cokoli platit (lidi pořád něco vypalují, na černo stahují, kradou počítačové programy a nevidí v tom žádnou zlodějnu atd. Vsadím boty, že mnozí, co dnes na protest odešli do útrob stadionu, ve frontě u kiosku utratili větší sumu, než proti které protestují :-)

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          Khadgar     před 16 lety 07.05.2009 12:12 |  
          0 0

          Jenže ono fakt nejde tolik o tu částku konkrétně, ale o princip. Jinak bych se nad tím jako permanentkář nerozčiloval, stejně na tom jsou ostatní kamarádi permanentkáři. A jak už jsem psal, pokud to bylo stanovený na začátku sezony, tak to mělo být tak i oznámený. Takhle to prostě vypadá na podraz.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      tantalos     před 16 lety 07.05.2009 01:09 |  
      0 0

      Peníze nemáme, tvrdí Huzgi,
      jenže to není pravda, ale desinformace.
      Za účetní rok 07-08 skončila akciovka v plusu téměř o čtvrt miliardy. Uzávěrka za období, které má skončit v létě, musí být ještě pozitivnější vzhledem k lukrativním prodejům a slabým nákupům.
      Že by šly vydělané peníze na stadion? Ale ten má evidentně jiné majitele, jinak by nedělala Eside Slavii naschvály
      Ale k těm přestupům.
      Kolik dnes nastoupilo hráčů získaných v posledních dvou přestupních termínech? Ani jeden. A to do kádru přišlo téměř deset lidi.
      Mimochodem, proč on asi Besta seděl dnes na tribuně? Že by nový Abraham?
      Ale zpátky. Přestupovou politiku musí dělat někdo schopný. Je normální udělat třetinu, snad polovinu nákupů nepodařených, to se stává. nesmí se ale stát, aby Slavia měla takovou "úspěšnost" nákupů jako v posledních termínech. To je projev absolutní demence nákupčího.
      Ale ono to nakonec asi nebude jenom v těch nákupech. Důvod bude v kabině. Nevidím do ní, ale samotný pohled na hru, kterou Slavia předvádí, mi říká, že v kabině něco smrdí, a hodně.
      Nebudu se tady připojovat do hry Plivejte na fotbalisty:
      zdá se, že Quelhar si momentálně vybral za terč svých insinuací Suchého a Dříž´dala. Prosím, nadávejte si, komu chcete. To fandové dělají.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 02:07 |  
        0 0

        A všimnul sis, že tam byly z minulosti i neuhrazené pohledávky za 500 mega?

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        Eluin (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 08:07 |  
        0 0

        Pokud vím, tak Slavia ještě ně počátku této sezony nebyla zcela ekonomicky "zdravý" tým.
        A ten Besta, teď nevím, nebyl náhodou zraněný?

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        quelhar (admin)     před 16 lety 07.05.2009 09:44 |  
        0 0

        Ale ale tantale, nejak zacinas pouzivat metody, ze kterych obvinujes ty me. Pred par dny jsi me prirovnal k nejakemu komunistickemu potentatovi, nejspis proto, ze jsi mel pocit, ze se snazim popirat nejakou cast "pravdy", ci primo lhat - aspon tak jsem to pochopil.

        Ja opravdu nemam zadnou radost, ze se Ferrymu nedari, ze u nej veskere akce konci. Stejne tak nemam radost, kdyz Mara Suchy neatakovan namaze souperi do tutovky. Ale nebudu to popirat jen proto, ze ty hrace mam rad. Stejne tak nebudu popirat, ze vcera MJ zahodil sve sance naprosto skolacky - jenze to nepotrebuje zdurazneni, protoze to napise deset jinych lidi. Nebudu se chovat jako jini, kteri si vyberou tri neoblibene hrace a po kazdem zapase se po nich vozi, kdyz spatne hraji temer vsichni. Jestli tohle povazujes za plivani, tak budiz.
        Takze spis mam pocit, ze ty se zacinas chovat tak, ze cast pravdy vehementne popiras. Atakujes ty, kteri tu napisou, ze spatnou formou trpi vsichni a ne jen Jarolim, Brabec a Fort. Jak vymluvne je, ze ty mluvis o plivani na hrace. Ty, ktery se dokazes snizit k naprosto nefotbalovym posmeskum o indianech a pidimuzich.

        A mimochodem, k te krizi - je naprosto bezne, ze se fotbalovy tym dostane do krize a nejde to. Neni potreba za tim hledat nejake spatne vztahy v kabine nebo nejake dalsi nefotbalove veci. Tyto veci se proste stavaji, casto i bez objektivni priciny. Stejne tak takove krize bez objektivni priciny mizi. Pro me tak nezbyva nez verit, ze krize zmizi uz v nedeli.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          mart     před 16 lety 07.05.2009 12:51 |  
          0 0

          ...snad jen k te krizi. Dotkne se obcas i silnych tymu. Priklad - mezi 22/10/08 a 28/01/09 Liverpool odehral 10 zapasu 5 doma, 5 venku (ze silnych souperu jen Arsenal) vysledek 3-7-0, a tedy potupnych 16 bodu. Jeste lepe by se sluselo rict 14 ztracenych bodu. (nebo je normalni remizovat s Hullem, Stoke City a ve Wiganu?). Dokonce i ManU, a to mi jde opravdu dost tezce pres pysky (akorat proste nejde neuznat, ze sou proste dobry), dosahl v breznu tohoto roku "uctyhodnych" vysledku v PL. Stastna vyhra na zoufalym NC, potupna prohra doma s L'poolem, nasledovana dalsi prohrou na Craven Cottage. Proste se z toho musime poucit. ( ja doufam, ze nam to nebude trvat moc dlouho :). mart

  23. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    Ravik     před 16 lety 07.05.2009 00:50 |  
    0 0

    A celý tenhle spor je tedy o 200 Kč? O tu reálnou hodnotu této částky? A nebo je to o nejakých principech"? Že by to byl princip obchodu a podnikání? O tom vydělat na výplaty? O tom, že tady Rosen a spol. vytváří nějaký produkt, který chtějí prodat nám fanouškům? Většina se tady rozplývá každou neděli večer nad tím jaká to byla paráda sledovat Premier league a že naše pěší liga ji nešahá ani po kotníky. Pochybuju, že by se nad úrovní PL tak rozplývali, kdyby stál lístek na ni 5 liber... To by vstupný z vyprodanýho stadionu nepokrylo ani týdenní plat Ronalda a spol...

    Kdyby přišlo na zápas 15 tis. lidi tak díky vyššímu vstupnýmu se vydělá třeba o 2 mega víc.. kde je dneska najdete? který sponzor vám je dá? chces videt hrát za Slavii kvalitní hráče? tak si připlať.. dostaneš kvalitu... a myslím, že jsme ji krom 1 - 2 zápasů v Edenu dostávali měrou vrchovatou za lidovou cenu. V neděli to bude věřim krásný fotbalový zážitek.. zápas s nábojem a emocema.. musíme vyhrát, aby k nám třeba na podzim přijela Barca nebo ManU a Rosen je obchodník a ví, že může přijít hodně lidí, hraje se v idealní čas bez TV a je to především obchodník tak chce vydělat.. ale ne pro sebe, ale na Slavii.. aby bylo na výplaty a kvalitní hráče... je to obchodník a chce, aby bylo co nejvíce pernamentkářů... co je na tom proboha vyděračskýho jak někde v diskusi zaznělo?

    Ultras si vážim, co pro Slavii dělají je perfektní, ale doufám, že za sporem který se rozhořel, vězí něco jiného něž ty dvě kila. Ale do zákulisí nevidím...

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 02:05 |  
      0 0

      Sice nejsem z ultras, ale možná bych ti mohl říci, o co že jde.
      Přijde mi docela nesmyslné a také nefér, že nejvěrnějším fans - (nejen) permanentkářům, kteří byli do minulého týdne vychvalováni a označováni za potřebné (doslova dvanáctý hráč), byl zamezen tradičně volný vstup na permanentku, a místo toho jim byla nabídnuta směšná (a téměř až urážlivá) sleva 15 Kč a dvě pivka za pade (!?!). Návštěva na minulý pohárový zápas nebyla valná, i když byl vstup na permici) a nyní byl zápas ještě v televizi. Další kapka je přepálena cena vstupenek na naprosto průměrné Budějovice. Nehledě na nehoráznou neformu našich hráčů a některé odchozené a odflákané zápasy.
      Pak je tu, některými nepřekousnutelné, pojmenování Edenu a spojení se Synotem, možná konflikt s ochrankou v Brně, která prý napadala fanoušky a fakt, že autobus s hráči narychlo ujel od benzinky před fanoušky fanklubu. Takhle se mohou bát svých fanoušků na Spartě, ale my jsme přece ti slušní a důležití, nebo tak je to aspoň tvrzeno (myslím že i vedením). Teď to ale spíš vypadá, že jsou fandové důležití, jen když se to hodí vedení, ale jinak je na ně jaksi kašláno. Akorát se to teď nakumulovalo a ledaskdo to už prostě nevydržel. Za sebe musím říct, že i mě tyhle věci vadí, ale 15 minutový break, zvláště v zápase, na který přišlo tak málo lidí, mi přijde jako to nejmenší možné zlo.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        urs (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 08:57 |  
        0 0

        fanoušci maj držet spolu.. proboha živýho, o ty 2 stovky nejde, jde o to co psal kolega Fallen nahoře, protože to je fakt

  24. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    japhy     před 16 lety 07.05.2009 01:27 |  
    0 0

    Nene, bez útoku se vážně hrát nedá. Záloha byla zpočátku pěkně rozhejbaná, hlavně JČ se snažil, vymýšlel, dokonce i běhal. Jenže útočníci jsou neskutečně marní. Ivana si alespoň sbíhal k lajně a byl tu a tam vidět, ale Pekhart? Slabej, nedůraznej, balon nepodrží, o napadání taky nemůže být řeči, nepřihraje, hlavičku pro nás nevyhraje. Strašný. Ovšem Pavlík Fořtů ho potom, jakkoliv se to zdá neuvěřitelný, ještě předčil. Vypadalo to, že míč vidí prvně v životě a skoro všechno řešil přesně naopak, než měl. Toto je psáno hned po zápase(sledoval jsem ze záznamu), tudíž ještě pod vlivem negativních emocí, takže brát s rezervou, ale za názorem, že Besta, Fořt a Pekhart dohromady nesahají Neckovi ani po kotníky si stojím. Sbohem

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      tantalos     před 16 lety 07.05.2009 01:36 |  
      0 0

      Oni mu sahají přinejmenším po krk, i když někdo, jako necka v lońském laufdu, je přírodní zázrak.
      Potíž je v tom, že nezapadají do hry, nedokážou se zapojit do kombinace, nedokážou si přijít pro pořádnou přihrávku, kterou stejně nedostávají. Jejich potíže spočívají v tom, že tohle mužstvo hraje, jako kdyby spolu ještě nikdy nehrálo.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 06:58 |  
        0 0

        Dobrý den Vám všem přeji,
        moje poslední příspěvky nejsou bohužel až tak moc optimistické, také není proč. To jen pro takové, co asi špatně čtou. Nejsem žádný fotbalový odborník, ale pokud už potřetí nebo počtvrté za sebou náš soupeř prostě na nás počká, zhustí střed hřiště a pak z jednoho protiútoku dá gol po chybě naší obrany, tak by asi měl KJ pochopit, že to asi bude muset změnit. Velmi dobře to posřehl i Martyni, tak to myslím i já.V okamžiku, kdy využijeme rychlého přechodu po straně a centrem jdeme do vápna, pak je to náznak. Mužstvo je bohužel v psychickém srabu a nevěří si. Včera byl bohužel opravdu velmi slabý MJ. Když vezmu chuť a snahu makat a bojovat (byť taky pokazil) M.Černého, tak to byl náš nejlepší hráč. A vydržel celý zápas!!!!
        Bane, kašlu na všechny smutky a bolesti. Prostě tam v neděli půjdu, já si to třeba i protrpím, ale fandit a podpořit je půjdu. Přeci to teď nezabalíme, to chceme, aby se z toho radoval "rudej". Já se nechci sám před sebou stydět. Chci tam jít i za naše další fandy, protože na ně taky myslím. Tak pane Rhodri, Marte, a další co tu teď nejste, i za Vás. "Ego" si nehoním, předvídat neumím. Tak i po prohře. Dnes není potřeba ani té latiny. Sokrates55

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          Eluin (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 08:13 |  
          0 0

          Přesně tak, pokud by mě nesužovali jisté povinnosti, tak bych rovněž na stadion dorazil. Spravný fanoušek fandí i když se nedaří.
          Zvýšení vstupného se mi rovněž nelíbí (i když - pokud chceme vidět dobrý fotbal, tak si musíme připlatit, to je jasné) a to, co se událo s permanentkáři na Slovácko je takový menší hnus, nicméně - chceme tu mít fotbal jako v Anglii (to je dobře), ale za ceny jako v ČSSR (a to pochopitelně nelze).

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          Jirka61     před 16 lety 07.05.2009 14:49 |  
          0 0

          Dobry den,

          ctu uz leta vsechny Vase prispevky s velkym zajmem,"Sesivany" jsem od roku 1966. Zazil jsem za ty leta hodne radosti,ale taky zklamani a zmaru. Slavia byla, je a vzdycky bude pevnou casti me identity.
          Na tom nic nezmeni nejaky "nezdar".
          Do Edenu se dostanu tak 3 * za sezonu, od 1982 ziju u Stuttgartu. Tu soucasnou situaci povazuji ale za jedinecnou a mam z toho ( naskok 5 bodu ) velke obavy. Myslim, ze nas soucasny obraz hry i nase vysledky jsou "produktem" nalomene psychiky a ta se spatne trenuje...

          Jirka

          P.S.: kdyz si vzpomenu na 27.08. 2007 jak jsem po zapase jako 46-ty blazen lezl pres plot ( i se synem )na hraci plochu,tak mam zase tu husi kuzi...

  25. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    KING25     před 16 lety 07.05.2009 08:33 |  
    0 0

    Slavia Jebeme jebeme! Aneb prohráváme, aby na konci ligy mohli být lístky co nejdražší, ponevaž vrcholí boj o titul

  26. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    Viking     před 16 lety 07.05.2009 08:56 |  
    0 0

    To, že jsme prohráli, mě až tak nevadí. Nejhorší ale je, že my jsme snad kromě Dušana nevyhráli jedinej sprinterskej souboj! Naše mužstvo je neskutečně pomalé a chybí v něm jednoznačně rychlostní typy. V první půli jsem se zaměřil na Ivanu s Pekhartem a vysloužilí třicátníci Formánek s Němčickým s nimi vyhráli KAŽDÝ běžecký souboj. A to třeba Ivana patřil ještě ve Slovácku k nejrychlejším hráčům v lize.

    Čím to je? Nadměrnou tréninkovou zátěží která spíš vede k tomu, že máme v mužstvu Změlíky co soupeře uběhají v posledních 15 minutách ale do té doby se na to nedá koukat? Nebo stylem hry? Asi od obou příčin trochu...

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      lassiter     před 16 lety 07.05.2009 10:44 |  
      0 0

      Už v žácích nám trenéři říkali, že když chceš dostat míč do prostoru, musíš se do něj rozběhnout, a to sice v rychlosti, protože jinak ho tam nedostaneš. Sledoval jsem naše útočníky taky pozorně a všichni si říkají o míč do prostoru tím, že do něj za rychlejšího poklusu ukazují rukou (abych byl přesný, dělal to jen Pekhart s Ivanou, Fořt nedělal nic). Když útočník zjistí, že rychlejším poklusem obránce, světe div se, nesetřásl, tak v horším případě rozhodí rukama (Fořt), v lepším jde proti míči a chce ho do nohy. Následuje v horším případě dvoumetrové zpracování, souboj, ztráta míče (Fořt, někdy Pekhart), v lepším přihrávka zpět a následná kombinace krátkých přihrávek na dvaceti metrech čtverečných, kde je asi osm hráčů, což vede zpravidla ke stejnému výsledku. Už si ani nevzpomenu, kdy nějaký náš útočník (ale i záložník) naběhl SPRINTEM do volného prostoru ve snaze dostat míč.

      Jediní dva, kdo se nebojí "riskovat" sprint, i když vědí, že může být zcela zbytečný, jsou Švento a Janda. Pokud budou zdraví, tak bych je v neděli oba dal na kraj zálohy, mezi ně trojici Černý, Belaid, Černý, dopředu jednoho útočníka dle náhodného výběru a makat, makat a makat a radši rozkousat zábradlí, než nevyhrát.

      A vy všichni, kdo nechcete přijít kvůli cenám lístků, tak PŘIJĎTE. Nesmíme to nechat těm rudejm sv...., kteří se teď všude rojí ze záhrobí.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 10:49 |  
      0 0

      Dobrý den,
      možná Vás překvapí můj dnešní žargon, omlouvám se za něj. Můj děda "jihočeský mlynář" říkával: "Čím víc se s hov..nem mažeš, tím víc smrdí". To bude i náš lapsus. Moc se v tom patláme, analyzujeme, hledáme neskutečná řešení a ono to bude jen a jen o tom, aby se hráči semkli, začali makat i jeden za druhého, pomohli si na hřišti a přerazili to i tou bojovností a zdravou agresivitou. Soupeř je přeci taky jen člověk a nadpřirozené schopnosti určitě nemá.
      Teď se uvidí, jaký je KJ trenér a jak se mu povede to mužstvo dát dohromady. Tak nosánky dolů pánové, a to se tu před pár týdny hovořilo o alternativě, že by KJ trénoval i nároďák. Buďme hrdí, ale ne pyšní. Zatím nemáme na co, zajíci se sčítají až po honu. Sokrates55

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        tantalos     před 16 lety 07.05.2009 10:52 |  
        0 0

        Ano, neztrácejme hlavu, nic neanalyzujme, abychom nesmrděli. Nic není ztraceno, v záloze máme Pučka.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 11:18 |  
          0 0

          Ale no tak Tantale,
          nebuď paranoidní. Dobře víš, že jak jsem to myslel, tak to zase neposouvej jinam. Puček a Pavlín Jirků, na ty jsem opravdu nemyslel. Sokrates55

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1

            tantalos     před 16 lety 07.05.2009 11:36 |  
            0 0

            Zdá se, že hranice mezi paranoiou a tvrdou realitou jsou někdy nepozorovatelné.
            Ale ještě k tomuto vláknu.
            Jeho autor si konečně všiml, jak se ve Slavii rozmohly pomalostní typy. Sám velký KJ, pokud jsem slyšel, se nikkdy při utkání nesnížil natolik, aby se pohyboval rychleji než klusem.
            Proto je třeba všechny ty nedůstojné rychlíky vymýtit. Quelhar už se do toho pustil, když dal Ferrymu, vedle Šventa a Jandy našemu nejrychlejšímu hráči, prabídnou známku dvě, když svému milovanému MJ dal průměrnou pětkou. Byl ferry o tři úrovně pod synovcem? Pod synovcem, který v největší šanci utkání dám ve vyložené šanci ránu, připomínající malou domů? MJ je hvězda na úrovni okresního přeboru, průměrný hráč divizní. Je-li ferry opravdu tak špatný....
            Ano, je třeba bojovat proti těm mizerům, co utíkaj moc rychle.

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 11:58 |  
              0 0

              Je třeba bojovat proti všem mizerům. Sokrates55

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1

              Khadgar     před 16 lety 07.05.2009 12:06 |  
              0 0

              Celou dobu tady kritizuješ že KJ má "nedotknutelné" hráče. A pak člověk zjistí že ty seš na tom úplně stejně...

              • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                tantalos     před 16 lety 07.05.2009 12:19 |  
                0 0

                Ano, máš pravdu. Ferry nehrál nic moc. Potíž je v tom, že na jeho postu nikdo lepší v áčku není. V béčku možná je, ale pokud vím, to Kj nikdy hrát neviděl. Ferry si zasloužil známku mírně podprůměrnou. Ale zdaleka nebyl nejslabší na hřišti. Pouze svou ochotou pohybovat se kazil důstojnost fotbalového výrazu Slavie.

                • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                  LordEdmund     před 16 lety 07.05.2009 12:36 |  
                  0 0

                  Kdopak je ten lepší v "B" ? KJ neviděl, ale já jo, tak by mě to fakt zajímalo :-)) Ferry je po zranění a potŕebuje se rozehrát a co nejvíce nastupovat, aby získal jistotu a sebevědomí na ty své nebezpečné protiútoky, zatim se musel soustředit jen na bezchybné bránéní.

                  • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                    tantalos     před 16 lety 07.05.2009 12:43 |  
                    0 0

                    Jirka Studík by to odkopal celkem slušně. Ale nechci se s tebou přít, máš naprostou pravdu.

                    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 16:51 |  
                      0 0

                      Já myslel, že hrál vždycky stopera?

                      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                        Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 07.05.2009 17:14 |  
                        0 0

                        fakt je ten že KJ už skouší taky všechno možný , v brně vyslyšel i prosby a hrál základ bez synovce , ted zařadil Ivanu atd. problém je někde jinde a to v těch našich palicích který se dycky roztřesou před úspěchem , chce to mentálního trenéra protože tohle už není náhoda se pokaždý na jaře posrat.

                    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                      Squater     před 16 lety 08.05.2009 01:02 |  
                      0 0

                      Tantalosi, dneska jsem si slíbil, že nebudu vulgární...

                      Ok, beru tvůj názor, nicméně nedá mi to nezeptat: Jirka Studík? Ten Jirka Studík, který se neprosadil do sestavy v sestupujícím Mostě? Ten Jirka Studík, který je možná srdcař, ale fotbalově obdařen příliš nebyl? Ten Jirka Studík, pod jehož vedení obrana slávistického béčka inkasuje góly v ČFL?

                      Ok, beru kdybys tu vytáhl některé ze svých es z rukávu: Vácha, Gecov, Dočkal - členové mládežnické reprezentace - budiž, ještě bych možná pochpil, kdybys hodil nějaké jméno hráče z dorostu, kterého málokdo ze zde diskutujících zná: Palko, Kolařík, Mareš - i bych možná pochopil, kdybys navrhl někoho o kom Táborský s Bosákem nebo dokonce sám velký Vašek Tittelbach řekl, že je to talent - v této souvislosti by se nabízeli třeba Mišun nebo Čelůstka z Příbrami, ale Jirka Studík?!?!?!?!

                      Nebo je to shoda jmen nebo nějaký bratr toho Jirky Studíka, kterého mám na mysli já, hrající třeba za D-dorost?!!?! :D :D :D

                      Chtěl jsem tě pochválit, že ve tvých příspěvcích začíná ubývat demence a začínají mít základ v realitě, ale tohle je opravdu plivanec do tváře soudnosti a zdravého rozumu.

                      Jestli tě mohu o něco požádat, zkus vyndat asoň tu ruku z nočníku po probuzení, když jsem chceš psát svoje fantasmagorické sny...

                      Děkuju a přeju hezký den

                      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                        jane (admin)     před 16 lety 09.05.2009 00:00 |  
                        0 0

                        Ono jestli duvod toho, proc se Studik neprosadil do zakladu Mostu nebylo to, ze byl zraneny. Jinak jeste kdyz Lubos Kozel trenoval becko, vedl si zajimave statistiky o kazdem hraci, zda kdyz byl na hristi, tak muzstvo vyhralo ci prohralo. A v 95 % pripadu, kdyz byl na hristi Studik, tak tym vyhral. Mimochodem on byl uplynuly pulrok ci vice vazne zraneny, takze je asi rad, ze se na jare vubec muze v becku rozehrat.

  27. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    tolsimir     před 16 lety 07.05.2009 18:02 |  
    0 0

    Jen takova zajimavost. Trapp, ktery nam bude chybet az do konce sezony odehral 6 zapasu a v nich jsme ziskali 11 bodu a bilance 3-2-1. Bez nej jsme odehrali zapasy 4 a body jsme ziskali 4 za 1-1-2, tedy takrka presne opacne

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      Squater     před 16 lety 08.05.2009 00:53 |  
      0 0

      Trapp je zde velmi často kritizován a peskován, nicméně celé jaro tvrdím, že je to jednoznačně velmi kvalitní posila. V zápasech, kde nastoupil sice udělal řadu hloupých faulů, ale co je hlavní vždy v těchto situacích byl za míčem a rozvíjejí se akci soupeře buď zastavil a nebo faulem (o tom jestli byl nebo nebyl hloupý) přerušil...

      Tím samozřejmě měla velmi usnadněnou práci celá obranná čtveřice. Trochu zaostával co se ofenzivy týče, zde bych mu vytkl nedostatky, ale defenzivně si dle mého názoru vždy odvedl své. Navíc se jedná o hráče poměrně mladého, u kterého lze předpokládat jeho kariérní růst.

      A poslední věc k Trappovi, moje sympatie si získaval i tím, že vždy hráčům soupeře pořádně naložil, což také není od věci. A mám na mysli "naložit" ve správném slova smysl, ne zákeřně. Řepka na tomhle má postavenou hru poslední dva roky - celá liga se ho prostě bojí. A přišlo mi, že dlouho Slavia neměla někoho ostřejšího a přitom ne zákeřného, z koho by soupeř měl trochu respekt. Ať už hrál defenzivního záložníka Tavares, Švec, Hrdlička, L.Jarolím, Holeňák tak při vší úctě k jejich fotbalovým dovednostem, to byli spíše techničtí hráči.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        martin08     před 16 lety 08.05.2009 14:27 |  
        0 0

        presne tak! mam na Trapa stejnej nazor, a trochu me zatrnul kdyz jsem si precet ze uz po zbytek sezony nebude.. Mimochodem ho vychvaloval i Horvath, ze Slavia udelala hodne dobrej nakup, a ze by mohl byt platnejsi nez Tavares. I kdyz to je trochu jinej typ DZ.

  28. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    Glazzy     před 16 lety 07.05.2009 23:04 |  
    0 0

    Me je na blití z chování fanoušků. Kdo tohleto vymyslel? Taková ostuda nechat fandit jenom slováky! TEch blbejch kecu v ty televizi! Copak nechápete že klub musí taky z neceho zit? Fakt nechapu... K tomu vyjadreni ULTRAS co to ma bejt s tim ultimatem ze Slavie ztrati fanousky? Proc nedrzite pri dekovacce hubu, kdyz pak todle vymejslite??? Samozrejme vykony jsou priserny a je pro to hodne duvodu o tom tady ale ted nechci psat. Na salach proste mame navzdy verni a nejsme prece jako sraltani abysme hned prestali fandit!!! Sme prece ULTRAS chapete co to znamena? Musime fandit i kdyby sem hrali okresni prebor!!!

  29. bez komentare.....

    mart     před 16 lety 07.05.2009 23:24 |  
    0 0

    nechci sem hazet odkaz, .... nakonec to stejne vetsina z Vas cetla. Kdo jste ale necetl rozhovor s trenerem Moralesem ve sport/blesku, ....rekl bych ze se to vyplati precist. Jinak nic.mart

  30. A co třeba takhle?

    Squater     před 16 lety 08.05.2009 00:56 |  
    0 0

    Co sestava pro příští rok:

    Vaniak - Kaufman, Vomáčka, Brabec, Skácel - Trapp - Janda, M.Černý, Švento - Vlček, Pekhart ??? :D :D :D

    Ale co potom s Jarolímem a J.Černým...

    A to nepočítám ty hvězdné posily co ještě přijdou :D :D :D

    P.S. Spíše pro odlehčení současné špatné nálady... Hlavně mě tu teď nekamenujte :-)

    • Re: A co třeba takhle?

      opicemag     před 16 lety 08.05.2009 08:50 |  
      0 0

      No já nevím. 1) Pochybuji, že přijde Skácel. I když bych si ho přál, myslím, že jemu se do Slávie (potažmo do české ligy) chtít nebude.
      2) Mluví se (ale jen v teoretické rovině) o možném odchodu Šventa. I když nevím, zda-li ho někdo bude za současné situace/formy chtít.

  31. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    Viking     před 16 lety 08.05.2009 12:18 |  
    0 0

    Jinak jedno ne zcela ověřené info ze zákulisí (já mu věřím, jinak bych to sem nedával) - vedení už bylo od příští sezóny dohodnuto na příchodu nového kouče D. Uhrina mladšího. Ten však přes ústní dohodu s naším managementem k všeobecnému překvapení podepsal nakonec Boleslavi.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      urs (přítel SN)     před 16 lety 08.05.2009 13:30 |  
      0 0

      mno.., na každém šprochu ;)

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        Viking     před 16 lety 08.05.2009 21:37 |  
        0 0

        Já to považuji za celkem reálné. Uhrin u nás už působil a je to jeden z mála českých trenérů, kteří fotbalu rozumí:-) Když mě KJ někdy štve, tak právě Uhrin by mi přišla jako dobrá volba. Jinak v Česku snad nevidím kouče, který by Slavii zase dovedl o kus dál.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          Jakubisko     před 16 lety 08.05.2009 23:03 |  
          0 0

          jedině snad Morales...ale nevidím větší důvod KJ odvolávat.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          Fallen (přítel SN)     před 16 lety 08.05.2009 23:59 |  
          0 0

          U nás působil starej Uhrin. Pozor, tohle je ten mladej

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1

            Viking     před 16 lety 09.05.2009 09:42 |  
            0 0

            Mladej trénoval béčko jestli si dobře pamatuju...

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1

              jane (admin)     před 16 lety 09.05.2009 10:36 |  
              0 0

              Pamatujes si dobre.